Jeemig.. 28 februari laatste post alweer.
Ben ook maar eens een jacht gestart op MIDI controllers.
Eerst zat ik puur te kijken vanuit de DJ hoek en lonkte de M Audio x session pro.

Totdat ik Sasha met zijn Maven Control zag, en ik ook zag dat de interface ook meer mogelijkheden had dan alleen maar in te zetten voor het 'dj'-werk.

Hier in close up:

Aangezien er gewoon niets bekend is over of deze überhaupt op de consumenten markt uitkomt, ga ik er niet op durven hopen dat dit gaat gebeuren.
De jacht gaat verder. Ik kwam al snel op een tweetal andere controllers.
* De Behringer BCR2000
* De Behringer BCF2000

"Waarom deze twee?" hoor ik jullie al vragen.
(Misschien moet ik van deze twee wel 1 maken... Ik weet het niet, maar mijn mening is wel dat ik een soortgelijke oplossing moet hebben.
Ben ook maar eens een jacht gestart op MIDI controllers.
Eerst zat ik puur te kijken vanuit de DJ hoek en lonkte de M Audio x session pro.

Totdat ik Sasha met zijn Maven Control zag, en ik ook zag dat de interface ook meer mogelijkheden had dan alleen maar in te zetten voor het 'dj'-werk.

Hier in close up:

Aangezien er gewoon niets bekend is over of deze überhaupt op de consumenten markt uitkomt, ga ik er niet op durven hopen dat dit gaat gebeuren.
De jacht gaat verder. Ik kwam al snel op een tweetal andere controllers.
* De Behringer BCR2000
* De Behringer BCF2000

"Waarom deze twee?" hoor ik jullie al vragen.
- Ik wil niet gelijk al te duur beginnen
- Stiekum kies heb ik een beetje een keuze gemaakt voor de BCR2000, vanwege dat Daft Punk deze controllers ook gebruikt
(Misschien moet ik van deze twee wel 1 maken... Ik weet het niet, maar mijn mening is wel dat ik een soortgelijke oplossing moet hebben.
...:::everybeat.nl