Hallo,
Op 12 sept 2007 een order geplaatst (nr.2007305300), en direct het bedrag overgemaakt (Euro 153,95
Op 13 sept 2007 een tweede order geplaatst (nr.2007305304) en het bedrag overgemaakt (Euro 407,00)
Ik heb bevestiging van beide betalingen via email ontvangen.
Vervolgens veel mail uitwisseling en tel. contact, echter zonder resultaat.
Op 4 okt. heb ik beide orders geannuleerd, en via mail de bevestiging gekregen dat het geld wordt teruggestort. Echter tot op heden heb ik niets ontvangen. Vanavond keek ik op de site van iComputers, en toen .......
Heeft iemand een advies? In elk geval ga ik aangifte doen bij de politie wegens het niet nakomen van gedane beloften.
Wanneer het zo is dat er een verzamellijst wordt gemaakt, dan zou ik het op prijs stellen dat ook mijn case wordt toegevoegd. Ik zou graag willen meewerken om deze vervelende zaak uit de wereld te helpen. Ik gooi niet met modder, en tot het tegendeel is bewezen geef ik iComputers het voordeel van de twijfel. Echter gezien de vele reacties op dit forum en ook elders op internet is het mogelijk dat we gedupeerd zijn. Als dit inderdaad zo is, dan moet het toch mogelijk zijn om ons recht te halen. Laten we elkaar informeren over deze mogelijkheden.
Met vriendelijke groet,
H.J.M. Schraven, info [AT] fam-schraven [DOT] nl
[
Voor 0% gewijzigd door
Longbeard op 25-10-2007 22:46
. Reden: E-mailadres aangepast ivm harvesters. ]