Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
cverkooyen schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:39:
Ondersteund de sd versie van de N81 nou wel of geen HSDPA? Op internet kan ik weinig over de verschillende specs tussen de sd en 8gb versie vinden.

Twijfel nog een beetje tussen de 2 versies maar ga waarschijnlijk voor de sd-versie

Zijn jullie goed te spreken over het internetten via de telefoon?
De N81 (en 8gb versie) ondersteunen GEEN van beide de hsdpa standaard.
Je kunt trouwens alle technische gegevens hier vinden: http://www.nokia.nl/A4513437 ;)

Ik gebruik de telefoon nu ruim vier weken en ook veel voor internet.

Mijn abo is Flexibel van kpn met onbeperkt internet & mail en het werkt héél erg snel en goed :9~
Hoe dat bij andere providers is weet ik natuurlijk niet.
Het beeldscherm is onvoorstelbaar helder/duidelijk en de pagina's zien er prachtig uit!

Ook met de gebruiksduur van de batterij ben ik erg tevreden. Ruim twee dagen :)
Per dag gemiddeld: één uur internet, 5 x email checken, 30 min. bellen, 10 sms-jes en ongeveer een half uur muziek luisteren.

De batterij laad ik pas op als de telefoon een paar keer de melding heeft gegeven dat de batterij bijna leeg is.
Uit ervaring met m'n oude 6310i en N70 weet ik dat dat het uithoudings vermogen ten goede komt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:39
Super bedankt, hier heb ik wat aan!

Ik zit al bij Hi dus daar ga ik hem ook verlengen, daar hebben ze alleen de sd versie. Maar volgens mij verloopt internet via kpn hetzelfde, dus dat zal wel top zijn!

Heb nog helemaal geen ervaring met smart phones maar het lijkt me echt een super handig telefoontje!

Nogmaals bedankt!

Waarom laat je je accu niet gewoon hélemaal leeg lopen? Als mijn telefoon uit valt prop ik hem er altijd pas in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

[b][message=29975723,noline]cverkooyen schreef op donderdag 24 april 2008 @
Waarom laat je je accu niet gewoon hélemaal leeg lopen? Als mijn telefoon uit valt prop ik hem er altijd pas in.
Er heeft iemand laatst een test gedaan(die ik te lui ben om op te zoeken) en daaruit bleek dat het het beste voor je batterij is om hem dagelijks op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Ik doe een dag of 4 met de batterij. In de nachtdienst zit ik vaak wel spelletje te spelen of ff te internetten of muziek te luisteren. Ik heb hem vanaf het begin zeker de 1ste 4 keer helemaal leeg laten lopen en dan opladen. Nu doe ik het als het mij uitkomt. Dus met gemiddeld gebruik van bellen, internet, spelletje en muziek luisteren doe ik er een dag of 4 mee.

Volgens mij is het altijd nog het beste om vooral in het begin de batterij helemaal leeg te laten gaan en dan opladen want dan leert hij de goede capaciteit kennen en het werkt voor mij.

Mijn vorige foon ook zo gedaan, 6120, die gaat zeker 4 dagen mee en nu mijn vrouw hem gebruikt nog ietsje langer zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 14:15

Sjaak_Afhaak

Bleh!

De mijne red het al een half dagje meer dan in het begin: nu is het zo'n 2 dagen. Dagelijks gebruik ik hem als volgt:
- 15 - 30 minuten internet via WLAN
- 1,5 uur series kijken (xvid mbv coreplayer)
- 1 uur muziek
- 10 minuten bellen.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
cverkooyen schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:45:

Dat heb ik 1 x gedaan maar toen was ie midden in een gesprek leeg :(
Sindsdien leg ik 'm na de derde melding dat de batterij bijna leeg is aan de lader.

En ik heb ook het idee dat ie het nu met ruim twee dagen beter doet dan de eerste week dat ik 'm in gebruik had.
In ieder geval ben ik dik tevreden met de stand-by/gebruiksduur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Vragen naar warez is *not done*

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 11-05-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
verkeerde topic 8)7

[ Voor 86% gewijzigd door BvK P4 op 04-05-2008 12:26 ]

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 14:31
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:20:
sinds kort ook en n81 in bezit ben alleen opzoek naar coreplayer voor deze telefoon.
heb niet echt zin om er 30 euro voor te betalen weet iemand waar deze gratis te krijgen is?
Het is $29,95 dus €19,33. Niet echt een rib uit je lijf toch, als je het vaak gaat gebruiken? En bedoel je niet of er een gratis alternatief voor coreplayer is, want je snapt ook wel dat warez-requests uit den boze zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje terug de Nokia N80 gehad, maar had bij deze telefoon last van het feit dat de programma's na enkele weken heel traag begonnen te laden, evenals alle menu's. Is dat bij de N81 inmiddels verbeterd?

Daarbij ben ik erg benieuwd naar de camera. Aangezien die van een 3mp (N80) naar een 2mp (N81) is gegaan. Misschien dat iemand die al in het bezit is een paar sample foto's zou kunnen maken (zowel in zon als in de schaduw/donker)?

Ik denk er namelijk over mijn Samsung i780 in te ruilen voor een Nokia N81, zou dit een goede keuze zijn? Bedankt alvast!

Edit: hoe is trouwens de levensduur van de accu?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:47:
Ik heb een tijdje terug de Nokia N80 gehad, maar had bij deze telefoon last van het feit dat de programma's na enkele weken heel traag begonnen te laden, evenals alle menu's. Is dat bij de N81 inmiddels verbeterd?

Daarbij ben ik erg benieuwd naar de camera. Aangezien die van een 3mp (N80) naar een 2mp (N81) is gegaan. Misschien dat iemand die al in het bezit is een paar sample foto's zou kunnen maken (zowel in zon als in de schaduw/donker)?

Ik denk er namelijk over mijn Samsung i780 in te ruilen voor een Nokia N81, zou dit een goede keuze zijn? Bedankt alvast!

Edit: hoe is trouwens de levensduur van de accu?
Als je even de moeite neemt om dit forum door te lezen, kan je twee pagina's teurg te lezen hoe de camera het 's-nachts doet met aanklikbare links van foto's ;)
Vergeleken met mijn SonyEricsson K800i met 3.2 mp. zijn de foto's ronduit slecht evenals de flitser.
Maar zoals ik schreef heb ik de N81 niet voor de kamera gekocht maar voor alle andere kwaliteiten :9~

Wat de batterij betreft; hierover heb ik een paar posts terug mijn ervaring gegeven :)

Ik gebruik de gsm nu anderhalve maand intensief en raak er steeds meer aan gehecht vanwege o.a. het fantastisch heldere scherm, het snelle internet en email ophalen (ik heb kpn surf & mail) de ongelooflijk goede geluids kwaliteit en de batterij die nu bijna drie dagen mee gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Ik heb het topic doorgespit maar niets gevonden. Weet iemand misschien hoe je in 1x bijvoorbeeld je sms inbox leegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

je moet een sms selecteren in je inbox, vervolgens alles markeren. Zie opties. Daarna kun je alles verwijderen.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Aha, snap ik meteen waarom die Markeer functie er is! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits27
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-12-2015
Is er ook iemand bij wie de batterij wel lang meegaat! !
Bijvoorbeeld als je bluetooth en wifi uitschakeld?

Nokia beweert namelijk dat deze telefoon ongeveer 17 dagen standby kan blijven.
Bij normaal (bel) gebruik moet je toch op een dikke week uit kunnen komen.

Iemand hier mee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
Ik heb onlangs een klein weekje in het ziekenhuis moeten liggen... en na dat kleine weekje waren er nog keurig 3 streepjes over. Had een vaste lijn gehuurd, dus had 'm niet echt nodig. Heb een paar gesprekken gevoerd en sms'jes verstuurd. Specificaties moet je altijd met een korreltje zout nemen, maar er is voor mij geen rede tot ontevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou dit kaartje werken in mn N81: SanDisk microSD 8 GB SDHC http://www.priceattack.nl...microsd-3-in-1-p-504.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik hier ook gewoon applicaties op laten draaien / zetten bijvoorbeeld TOMTOM en dat soort dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik heb ook een sandisk 8 gb kaartje. Werkt perfect. En ja, je kunt er programma's op installeren, dus ook tomtom.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik ook instellen dat mijn SIM contacten als standaard worden gezien inplaats van alles naar de telefoon de syncen..

oja en hoe kan ik een wlan verwijderen heb een instelling veranderd welke is me een raadsel hoe krijg ik dit weer goed.. ik heb de harde reset met de code:*#7370# (wachtwoord 12345) uitgevoerd maar dit leverde ook niets op hij had gewoon alleen de beltoon weer terug gezet enzow mn agenda items waren er nog wel....

maar ik kan nu dus niej meer via wifi verbinden :S

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:41:
kan ik ook instellen dat mijn SIM contacten als standaard worden gezien inplaats van alles naar de telefoon de syncen..

oja en hoe kan ik een wlan verwijderen heb een instelling veranderd welke is me een raadsel hoe krijg ik dit weer goed.. ik heb de harde reset met de code:*#7370# (wachtwoord 12345) uitgevoerd maar dit leverde ook niets op hij had gewoon alleen de beltoon weer terug gezet enzow mn agenda items waren er nog wel....

maar ik kan nu dus niej meer via wifi verbinden :S
Call key (Green key) + * key + 3 key + power button
- Format van je toestel, deze combinatie uitvoeren bij uitgeschakeld toestel

Ik heb geen idee of deze werk. Je zou hem kunnen proberen. Maar ik heb geen idee wat hij allemaal wist, dus wees er voorzichtig mee en vraag het eerst na in bijv. N95 forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nano2009 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:37:
[...]

Call key (Green key) + * key + 3 key + power button
- Format van je toestel, deze combinatie uitvoeren bij uitgeschakeld toestel

Ik heb geen idee of deze werk. Je zou hem kunnen proberen. Maar ik heb geen idee wat hij allemaal wist, dus wees er voorzichtig mee en vraag het eerst na in bijv. N95 forum :)
Thanxxx heb net geprobeerd en dit werkt is egt een super optie!!

wel ff puzellen hoe je die knopjes tegelijk indrukt :P haha maar ik helemaal goed I`M HAPPY ;) thanxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Ik ben nou ongeveer 2/3 maanden in bezit van een N81 8gb... En ik moet zeggen dat ik heel erg teleurgesteld ben ik de bouwkwaliteit van Nokia :|

Ik heb mijn telefoon alleen maar in mijn zak en overal gaat de zwarte lak laag er al vanaf en komt er een doorzichtig plastic tevoorschijn waar de toetsenbordverlichting/blacklite doorheen schijnt. Overdag is dit geen probleem. Maar als je savonds in het donker je telefoon pakt ziet het er gewoonweg niet uit ! Ik heb al geprobeerd om het met een watervaste stift of cd marker te verbergen maar helaas is het oppervlak van de N81 teglad om de inkt te laten hechten.

En als ik mijn telefoon zo zie na 3 maanden... ga ik me toch echt afvragen hoe mijn telefoon er over een jaar uitziet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nano2009 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:27:
Ik ben nou ongeveer 2/3 maanden in bezit van een N81 8gb... En ik moet zeggen dat ik heel erg teleurgesteld ben ik de bouwkwaliteit van Nokia :|

Ik heb mijn telefoon alleen maar in mijn zak en overal gaat de zwarte lak laag er al vanaf en komt er een doorzichtig plastic tevoorschijn waar de toetsenbordverlichting/blacklite doorheen schijnt. Overdag is dit geen probleem. Maar als je savonds in het donker je telefoon pakt ziet het er gewoonweg niet uit ! Ik heb al geprobeerd om het met een watervaste stift of cd marker te verbergen maar helaas is het oppervlak van de N81 teglad om de inkt te laten hechten.

En als ik mijn telefoon zo zie na 3 maanden... ga ik me toch echt afvragen hoe mijn telefoon er over een jaar uitziet.. :(
post alsjeblief geen negatieve shit :P haha ik heb mn tel net 3dage en BEN er ZOOOO blij meej hij werkt perfect(afkloppen) Nokia For The Win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:41:
Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb daar geen last van en ik heb de telefoon nu meer dan 4 maanden. Wat dan wel jammer is , dat mijn keypad sinds gisteren niet meer werkt. Met de afstandsbedieding kan ik nog de muziekspeler besturen, maar ja dat is ook niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32

Bij mij is het niet de paint die eraf is, maar mijn gametoetsen boven het scherm zijn gescheurd... en ik heb er nog niks geks mee gedaan... Ik zie nu dus ook licht daar door komen.

Voor de rest is t een prima toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:20:
ik heb ook een sandisk 8 gb kaartje. Werkt perfect. En ja, je kunt er programma's op installeren, dus ook tomtom.
kun je ook werkelijk de 8GB gebruiken of alleen maar 4GB wat ik een stuk terug op pag.7 lees..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Wanneer ik de telefoon aansluit dmv mini usb ism de pc. Laadt de telefoon dan ook op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

justjermaine schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:01:
Wanneer ik de telefoon aansluit dmv mini usb ism de pc. Laadt de telefoon dan ook op?
helaas niet, en die usb kabel kan ik ook niet in de winkels vinden :(
Vindt het handig op zo'n kabel thuis en op het werk te hebben, fyi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
ow dat is wel zielig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week mag ik weer een nieuw telefoontje aanschaffen, en ben nogal gecharmeerd van de N82 en de N81. Helaas is de N82 nogal prijzig, en is de N81 lekker betaalbaar :)

Nou lees ik erg afwisselende reviews over dit telefoontje. Dat ie wat zwaarder is dan andere telefoons en dat ie geen weet-ik-wat-voor-moderns heeft boeit me niet zo, maar de kwaliteit van de telefoon wel. De een vind het een zwak, plastic ding, terwijl de ander het heeft over een prima robuust steving apparaat. Ook hier heb ik een aantal negatieve dingetjes over de speling en het materiaal gelezen. Is dat een N81-kwaaltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:06:
[...]

kun je ook werkelijk de 8GB gebruiken of alleen maar 4GB wat ik een stuk terug op pag.7 lees..??
Nope, de volle 8GB is bruikbaar, zelf heb ik 6.5 gig muziek op staan, 750MB aan series, en de rest zijn applicaties

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Hoe voegen jullie eigenlijk muziek toe aan de telefoon.

Via PC Suite > music manager

of ouderwetste manier N81 > gegevensoverdracht> en dan mapjes handmatig kopieren en plakken net als een usb stick?

Ik doe het via de ouderwetste manier, verdomd traag 1 gb verplaatsen deed hij 50 minuten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:46
Ik heb van de week ook maar een N81 gehaald, omdat ik het wel een mooie telefoon vond, maar maakte me toch ook wel beetje zorgen om de kwaliteit vanwege alle posts hier.
Ik kan zeggen dat mijn N81 stevig aanvoelt en de slider heeft geen speling. Wel kraakt hij af en toe als ik de knoppen rondom de naviwheel indruk. Ik stoor me dr niet zo erg aan en heb ook niet het idee dat het minder stevig is, het kraakt alleen een beetje :P
Verder een relaxed telefoontje, alleen vind ik een vierpuntsdruktoets wel relaxter gamen dan zo'n vierkant ding :P
De batterij gaat trouwens ook lang mee, heb hem pas een paar dagen maar hij gaat al makkelijk 3 dagen mee, terwijl ik er toch wel elke dag wat spelletjes op speel een paar uur en wat internet met WLAN. Als dit nog langer wordt zoals bij iedereen in dit topic vind ik dat helemaal prima

[ Voor 20% gewijzigd door Snowdog op 21-05-2008 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

justjermaine schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:51:
Hoe voegen jullie eigenlijk muziek toe aan de telefoon.

Via PC Suite > music manager

of ouderwetste manier N81 > gegevensoverdracht> en dan mapjes handmatig kopieren en plakken net als een usb stick?

Ik doe het via de ouderwetste manier, verdomd traag 1 gb verplaatsen deed hij 50 minuten over.
Ten eerste: heb je een 8GB versie of de SD versie? Bij de 8GB versie ben je gewoon de lul ;) . Mijn N81 SD vul ik altijd door de memorykaart eruit te halen en in een cardreader te stoppen. Dan kopieer ik met zo'n 10 MB/s. Heb het wel eens via USB geprobeerd, maar dan haal ik maar 600-700 KB/s.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023

Ik heb een N81 8 gb al 4/5 maanden in bezit en ken het probleem van jou niet. Ik heb de telefoon ook
gewoon in mijn broekzak zitten maar dan wel zonder andere dingen erbij ivm het feit dat dingen als sleutels altijd leuke krassen veroorzaken :P

wel heb ik mijn telefoon op het moment op reperatie gestuurd omdat mijn numerieke 3 knop spontaan stopte met werken :o en dan gaat smsen/nr's intikken niet zo heel fijn meer :X

ben overigens nog steeds heel tevreden met het toestel , accuduur is alleen maar beter geworden sinds ik hem heb en vastlopers heb ik ook nog niet meegemaakt.

Wel vindt ik het jammer dat het scherm niet te lezen is als je in de zon staat.... bij mijn oude samsung e900 (wat ik echt een geweldig slecht toestel vondt) was het al slecht maar bij de n81 is het nog erger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
WoeiWoei schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:14:
[...]

Ik heb een N81 8 gb al 4/5 maanden in bezit en ken het probleem van jou niet. Ik heb de telefoon ook
gewoon in mijn broekzak zitten maar dan wel zonder andere dingen erbij ivm het feit dat dingen als sleutels altijd leuke krassen veroorzaken :P

wel heb ik mijn telefoon op het moment op reperatie gestuurd omdat mijn numerieke 3 knop spontaan stopte met werken :o en dan gaat smsen/nr's intikken niet zo heel fijn meer :X

ben overigens nog steeds heel tevreden met het toestel , accuduur is alleen maar beter geworden sinds ik hem heb en vastlopers heb ik ook nog niet meegemaakt.

Wel vindt ik het jammer dat het scherm niet te lezen is als je in de zon staat.... bij mijn oude samsung e900 (wat ik echt een geweldig slecht toestel vondt) was het al slecht maar bij de n81 is het nog erger..
Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben ook zeer tevreden over de N81 :) Maar toch vind ik dat de N81 wat schoonheidsfoutjes heeft.. Gister heb ik bijvoorbeeld ook mijn eerste vastloper meegemaakt. Zat in de bus filmpje te kijken en ineens sloeg hij helemaal vast :/ kon de telefoon ook niet meer uitzetten... moest de accu eruit halen :X

Maar behalve die schoonheids foutjes vind ik het wel een geweldig toestel en ik beveel hem nog steeds bij mijn vrienden aan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nano2009 op 22-05-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Het valt me trouwens op dat het toestel lekker handwarm wordt als ik met google maps zit te spelen, terwijl ik via GPRS ben verbonden. Volgens mij wordt de ingebouwde antenne daar lekker warm van :P

Dat google maps is trouwens een prachtig programma. Het is in principe prima bruikbaar als je de weg moet vinden in een grote stad. Zelf woon ik in Amsterdam, en heb daar eens een busritje gemaakt van Station Muiderpoort naar Bos en Lommer. Google Maps laat vervolgens zien waar de GPRS zender zich bevind (en dat is behoorlijk accuraat). Met de kaarten kun je vervolgens prima navigeren door de stad.

[ Voor 50% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 23-05-2008 12:28 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Ben aan het nadenken om dit toestelletje te kopen (de SD-card versie en hij legt het af tegen de N82 en N78), maar ik vind nergens hoe de kwaliteit van de video playback eigenlijk is (als het bestand goed geconverteerd is) dus mijn vraag aan jullie: hoe is de kwaliteit van de video playback? Ik heb al gelezen dat hij slechts maximaal 15 fps aankan en daarom stel ik mij wat vragen over de kwaliteit ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

video playback? bedoel je gewoon het afspelen van een xvid van een film of een serie? Zelf converteer ik m'n series naar 320 px breedte (zo'n 160 MB voor 45 min. video). met coreplayer speelt de N81 dit probleemloos af.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Jah, ik bedoel dus gewoon als je bv. een xvid videobestand goed converteerd naar wat goed is voor de N81. Maar naar wat jij zegt hoef je hem niet te converteren naar 15fps of merk je daar helemaal niets van? Mooi, de N81 is zonet nog iets aantrekkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:17:
[...]

Ten eerste: heb je een 8GB versie of de SD versie? Bij de 8GB versie ben je gewoon de lul ;) . Mijn N81 SD vul ik altijd door de memorykaart eruit te halen en in een cardreader te stoppen. Dan kopieer ik met zo'n 10 MB/s. Heb het wel eens via USB geprobeerd, maar dan haal ik maar 600-700 KB/s.
Klopt ik heb de SD versie
Ik heb nu ook het kaartje eruit gehaald. Gaat echt 10x sneller.
500 kbps is natuurlijk niet meer van de ze tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
it0 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:24:
[...]

helaas niet, en die usb kabel kan ik ook niet in de winkels vinden :(
Vindt het handig op zo'n kabel thuis en op het werk te hebben, fyi...
Net met belcompany gebeld, ik vroeg aan hun of zij een kabel hebben die usb powered is voor de n81. Kreeg ik als antwoord, de kabel is die bijgeleverd met de telefoon laadt de telefoon via usb.
En toen werd het een wellus en nietus kwestie...
Uiteindelijk heb ik de verkoper weten te overtuigen, want ik pakte de handleiding erbij.

Weet iemand toevallig waar er een usb powered kabel wordt verkocht voor de n81, want de telefoon is natuurlijk binnen no-time leeg als je hem veel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde een USB lader om in de auto te gebruiken (USB aansteker dinges die ik overal voor gebruik).
Na 1 google search bleek hier een heel handig kabeltje voor te bestaan van Nokia zelf.
Ik heb deze nu een maandje in gebruik en hij is niet meer aan de originele lader geweest :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 01:02:
Ik wilde een USB lader om in de auto te gebruiken (USB aansteker dinges die ik overal voor gebruik).
Na 1 google search bleek hier een heel handig kabeltje voor te bestaan van Nokia zelf.
Ik heb deze nu een maandje in gebruik en hij is niet meer aan de originele lader geweest :*)
die had ik ook gevonden alleen de n81 stond er niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
justjermaine schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:12:
[...]

die had ik ook gevonden alleen de n81 stond er niet bij
N81 gebruikt dezelfde oplader als bijv N95/N82 enz. :) Dus opladers voor die type telefoons passen ook op de N81 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje wat voor virus scanner gebruiken jullie ...? ( op je N81)

heb net F-secure gedownload weet toevallig iemand van jullie of dat deze constant verbinding nodig heeft..

dus dan bedoel ik constant op het netwerk zit, ik heb GEEN onberkt op internet abbo, dus das dan erg duuuuur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Hebben virusscanners nut op een symbian based telefoon? geen idee eigenlijk of er al malware/virussen zijn voor dit platform :?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Sjaak_Afhaak schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:24:
Hebben virusscanners nut op een symbian based telefoon? geen idee eigenlijk of er al malware/virussen zijn voor dit platform :?
Alles wat met software te maken heeft kan een virus of malware bevatten.. dus ook symbian os :) Een virus scanner is eigenlijk vooral bedoeld voor de mensen die veel surfen op hun telefoon, want met smsen/bellen zul je niet zo snel een virus krijgen O-)

@Tiesku

Nee, je hebt geen internet verbinding ervoor nodig. Je hebt alleen een internet verbinding nodig om F-secure up te daten (en natuurlijk online scan aan te zetten) O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Nano2009 op 26-05-2008 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Dubbelpost : Het is nog vroeg :P

[ Voor 93% gewijzigd door Nano2009 op 26-05-2008 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me gister tog iets meegemaakt.. >:)

heel raar mn vriendin heeft een G600, ik via mn laptop een liedje naar haar toe sturen (bluetooth) viel haar telefoon uit.
ik probeer het nog eens zelfde verhaal..
probeer een ander nummer en die doet ut wel...
heb dit zo een paar x geprobeerd toen bleek dat het nummer er wel opstond maar de telefoon liep telkens vast als je een applicatie starte dus muziekspeler ofzo dan herstarte de tel uitzichzelf opniew op...

dus naar mijn bevindignen zijn er zeker virusssen voor telefoons of ik was gister helemaal LOKO 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Geweldige conclusie van je ;)
Dat moet zeker een virus zijn geweest ;)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nano

waar heb jij die NES emulator vanaf gehaald..

let me know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een Nokia N81, maar het valt me op dat bij het maken van filmpje het geluid erg zacht is. Is dit ergens aan te passen? Bij de video-instellingen kan ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:08:
nano

waar heb jij die NES emulator vanaf gehaald..

let me know ;)
http://www.vampent.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
Heb sinds vandaag mijn gerapareerde n81 8gb terug (in 1 week gerepareert en terug gestuurd gekregen _/-\o_ ) Maar naast het gerapereerde 3 knopje merkte ik ook op dat hij een stuk sneller werkte dan hij ooit had gedaan. Ik weet wel zeker dat het mijn telefoon si aangezien al mijn applicaties e.d. er nog op staan :)

Hebben meer mensen een verandering in snelheid gemerkt de afgelopen weken ? :S niet dat ik er niet blij mee ben natuurlijk want het is natuurlijk beter ^^

firmware versie is trouwens 11.0.045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
WoeiWoei schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 01:10:
Heb sinds vandaag mijn gerapareerde n81 8gb terug (in 1 week gerepareert en terug gestuurd gekregen _/-\o_ ) Maar naast het gerapereerde 3 knopje merkte ik ook op dat hij een stuk sneller werkte dan hij ooit had gedaan. Ik weet wel zeker dat het mijn telefoon si aangezien al mijn applicaties e.d. er nog op staan :)

Hebben meer mensen een verandering in snelheid gemerkt de afgelopen weken ? :S niet dat ik er niet blij mee ben natuurlijk want het is natuurlijk beter ^^

firmware versie is trouwens 11.0.045
Super dat ie zo snel terug is!

Ik merk geen verschil in snelheid; Mijn N81 (2gb) is altijd al snel geweest.
Maar misschien dat het aan de firmware ligt bij jou :?

Die van mij heeft vanaf dat ik 'm van kpn kreeg al versie 11.0.045 en dat is dus dezelfde als die jij er nu op hebt :+
Wat we hier uit leren is dat de 8gb met dezelfde firmware werkt als de 2gb versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Wat ook helpt om hem snel te houden is af en toe ff kieken of er misschien nog proggie's draaien op de achtergrond door even lang op de menuknop te drukken. Kan je zien of er nog dingen lopen omdat vaak niet alle programma's helemaal afsluiten. Op die manier houd je de foon ook lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
dat met menuknop indrukken en kijken heb ik al een tijdje gedaan toen hij nog niet weg was en er stonden nooit programma's tussen die niet hoorde te draaien :)

Ik denk dat het idd aan de firmware ligt omdat ik deze nog niet had geupdate behalve tot net voor ik hem voor reperatie weg deed en toen heb ik alleen maar op de 3 knop gedrukt om te kijken of die het weer deed en niet gekeken naar hoe snel dingen opstarte :)

wat me wel is op gevallen bij toep. beheer is dat er iets van "Symbion OS PIPS" geinstalleerd staat wat ik eerder nog niet had gezien en ook dingen als "NCD engine" en "RGA APIs and repository files" :X

edit : ok het PIPS gebeuren is gewoon POSIX voor Symbian OS :+

[ Voor 5% gewijzigd door WoeiWoei op 28-05-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoeiWoei schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:12:
dat met menuknop indrukken en kijken heb ik al een tijdje gedaan toen hij nog niet weg was en er stonden nooit programma's tussen die niet hoorde te draaien :)

Ik denk dat het idd aan de firmware ligt omdat ik deze nog niet had geupdate behalve tot net voor ik hem voor reperatie weg deed en toen heb ik alleen maar op de 3 knop gedrukt om te kijken of die het weer deed en niet gekeken naar hoe snel dingen opstarte :)

wat me wel is op gevallen bij toep. beheer is dat er iets van "Symbion OS PIPS" geinstalleerd staat wat ik eerder nog niet had gezien en ook dingen als "NCD engine" en "RGA APIs and repository files" :X

edit : ok het PIPS gebeuren is gewoon POSIX voor Symbian OS :+
Ow, werkt symbian os ook met POSIX? Dat is wel handig. POSIX conpliance of POSIX conformance? Nou fijn dat ie zo snel terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren na wat twijfel toch maar de N81 gekocht voor m'n vrouw.
Ze is dik tevreden met het toestel op 1 dingetje na, het startscherm. Is het mogelijk om het startscherm aan te passen, althans de link "zie Zkopdr (internet en Mijn inhoud)" en "WLAN-scan uit" te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Je kunt het volgende proberen: menu > instrumenten > instellingen > algemeen > persoonlijk > standby-by modus > act. Standby uitschakelen. Dan heb je een kaal startscherm, en kun je verschillende functies via je naviwheeltje bereiken.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreammm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 15:45
GPfce werkt veel beter als NES emulator. Het geluid gaat vlotter (een stuk minder delay dan met vNES), games spelen vlotter en bovendien is het een gratis emulator in tegenstelling tot vNES.
http://www.mobilesmania.com/forum/index.php?showtopic=51546

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Wat is volgens jullie de beste bluetooth GPS ontvanger voor de Nokia N81 (2gb)

Volgens mediamarkt passen er verschillende op, volgens Nokia past alleen de officiele nokia erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
gewoon de goedkoopste nemen, ze werken allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 2 gb versie en ik krijg ook vaak de melding dat ik onvoldoende geheugen vrij heb en daarom berichten of iets dergelijks niet kan ontvangen. Ik leeg dan de cache van internet en dan lukt het, maar moet dit wel iedere keer weer doen.
In het geheugenoverzicht staat dat er 15 MB aan berichten in het geheugen staan. Ik heb alle berichten echter op de geheugenkaart staan en niet op de telefoon en heb ook al alles proberen te wissen wat er te wissen valt. Toch blijft die 15 MB staan. Wie weet waar dit door kan komen, want ik sla niets op het telefoongeheugen op, maar toch zit ie steeds vol...?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Matthijs schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:40:
gewoon de goedkoopste nemen, ze werken allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
welke heb jij als ik vragen mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPfce werkt veel beter als NES emulator. Het geluid gaat vlotter (een stuk minder delay dan met vNES), games spelen vlotter en bovendien is het een gratis emulator in tegenstelling tot vNES.
http://www.mobilesmania.com/forum/index.php?showtopic=51546
[/quote]

und waar haal je de game`s vanaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien een manier om de bestanden die eerst in de geheugenkaart van N81 bij de aankoop weer terug te krijgen, zoals dat introfilmpje die foto's etc. Ik heb per ongeluk mijn geheugenkaartje geformateerd, dus was ik alles kwijt die eerst in het geheugenkaartje zat toen ik um net kochtte??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 00:50:
Is er misschien een manier om de bestanden die eerst in de geheugenkaart van N81 bij de aankoop weer terug te krijgen, zoals dat introfilmpje die foto's etc. Ik heb per ongeluk mijn geheugenkaartje geformateerd, dus was ik alles kwijt die eerst in het geheugenkaartje zat toen ik um net kochtte??
Dat kan je alleen als je via de backup-funktie in Nokia Suite een back-up van de gegevens op je kaartje hebt gemaakt. Dan kan je ze zo weer terugzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:49:
[...]

Dat kan je alleen als je via de backup-funktie in Nokia Suite een back-up van de gegevens op je kaartje hebt gemaakt. Dan kan je ze zo weer terugzetten :)
Oh volgens mij had ik geen back-up van gemaakt. Maar heb jij misschien dat filmpje en die foto's nog op je N81 staan zodat je dat gewoon kan geven? Ik wil die egt graag terug hebben..Wel dom van mij dat ik um had geformateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:21:
[...]

Oh volgens mij had ik geen back-up van gemaakt. Maar heb jij misschien dat filmpje en die foto's nog op je N81 staan zodat je dat gewoon kan geven? Ik wil die egt graag terug hebben..Wel dom van mij dat ik um had geformateerd.
Mijn N81 is nog helemaal in originele staat!
Ik kan ze volgens mij vanaf de gsm mailen. Weet niet of ik vanuit de Nokia Suite kan mailen :?
Stuur me (als dat hier is toegestaan) maar een PM met je email adres, dan mail ik ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:20:
[...]

Mijn N81 is nog helemaal in originele staat!
Ik kan ze volgens mij vanaf de gsm mailen. Weet niet of ik vanuit de Nokia Suite kan mailen :?
Stuur me (als dat hier is toegestaan) maar een PM met je email adres, dan mail ik ze.
Helaas kan je hier niet PMen, maar dit is mijn e-mailadres: chaoko06@hotmail.com. Als je heb gestuurd kun je dat hier op dit forum doorgeven.

Alvast bedant! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb zojuist ook een n81 8gb ontvangen. Zit met een paar vragen waarop 1 van jullie misschien antwoord weet.

Het valt me op dat de foto's die ik maak maar 150 tot 350 kb groot zijn. Hij staat toch op 2 m ingesteld moeten ze dan niet veel groter zijn?

Wat hebben jullie als ideale instellingen wbh surfen op het internet. Dus dat je zoveel mogelijk tekst te zien krijgt.

Was het niet zo dat je bij deze en nog wat andere toestellen van nokia een jaar lang gebruik kan maken van de nokia musicstore.

Er is nog meer maar dat komt later wel.

Alvast bedankt

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 07:34:
Hoi,

Ik heb zojuist ook een n81 8gb ontvangen. Zit met een paar vragen waarop 1 van jullie misschien antwoord weet.

Het valt me op dat de foto's die ik maak maar 150 tot 350 kb groot zijn. Hij staat toch op 2 m ingesteld moeten ze dan niet veel groter zijn?

Wat hebben jullie als ideale instellingen wbh surfen op het internet. Dus dat je zoveel mogelijk tekst te zien krijgt.

Was het niet zo dat je bij deze en nog wat andere toestellen van nokia een jaar lang gebruik kan maken van de nokia musicstore.

Er is nog meer maar dat komt later wel.

Alvast bedankt
Vraag 1.
De camera van de N81 is niet van al te goede kwaliteit en voor 2 MP is een foto van rond de 350 kb normaal :)

Vraag 2.
Ik heb de zoomfunctie op 75% staan.. maar weet niet of dit is wat je bedoeld :P

Vraag 3.
Nokia is nog niet helemaal rond met het jaar gratis gebruik kunnen maken van de musicstore. Ze zijn oa nog in overleg met de grote muziekmaatschappijen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor je antwoord :)

Ik bedoel inderdaad o.a 75 %.

Dus de foto's worden niet groter. Ik heb thuis nog een oude 2 m pixels camera liggen maar die maakt foto's van ongeveer 1,5 mb. Dus dat begrijp ik even niet.

Hoe zie ik bij deze gsm dat hij helemaal opgeladen is (behalve aan het laatste streepje) Bij andere komt erin te staan dat ie vol is of er brand een groen ipv rood lampje.

Het geluid via de speakertjes valt wat tegen. Mijn vriendin heeft een samsung G600 en die klinkt echt stukken beter. (niet alleen harder maar ook beter)

Als ik regelmatig op het internet zit moet ik er dan ook een virusscanner opzetten en/ of firewall.

Iemand een suggestie voor zoiets misschien.(liefst gratis)

Alvast bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Op zich is 1,5 mb voor een 2MP kwaliteitsfoto behoorlijk veel. JPG maakt gebruik van compressie, en daar zal de nokia flink gebruik van maken om de foto's wat aan de kleinere kant houden. Qua beeldkwaliteit zul je er niks van merken, het is gewoon een slechte camera. Dan heb ik liever 350KB voor een baggerplaatje ;)

als je telefoon klaar is met laden, meldt hij dat kort eventjes op het scherm (muziek wordt ook eventjes gemute), maar daar blijft het bij.

Persoonlijk doe ik niet aan virusscanners. Heb nog geen last van virussen. Volgens mij is het aanbod van virussen op een S60 mobieltje niet echt bepaald groot.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 04-06-2008 16:24 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:32:
Dank je voor je antwoord :)

Ik bedoel inderdaad o.a 75 %.

Dus de foto's worden niet groter. Ik heb thuis nog een oude 2 m pixels camera liggen maar die maakt foto's van ongeveer 1,5 mb. Dus dat begrijp ik even niet.

Hoe zie ik bij deze gsm dat hij helemaal opgeladen is (behalve aan het laatste streepje) Bij andere komt erin te staan dat ie vol is of er brand een groen ipv rood lampje.

Het geluid via de speakertjes valt wat tegen. Mijn vriendin heeft een samsung G600 en die klinkt echt stukken beter. (niet alleen harder maar ook beter)

Als ik regelmatig op het internet zit moet ik er dan ook een virusscanner opzetten en/ of firewall.

Iemand een suggestie voor zoiets misschien.(liefst gratis)

Alvast bedankt voor jullie reacties
van die grote van de foto`s komt gewoon omdat de camara niet de beste kwaliteit heeft en net wat sjaak zegt (JPG maakt gebruik van compressie) maar het is normaal die 350kb nix aan te doen..

valt je het geluid tege ???? das raar mij vriending heb ook een G600 en daar ga ik bovenuit en mijn geluid kraakt niet is SUPERS

een virusscan is wel veiliger maar zelf gebruik ik hem niet zit iederedag ongv half uurtje via wifi op internet..
maar als je eg veilig wil zijn dan moet je F-secure downloaden via de nokia site..
en verdere gratis scanners ken ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt voor jullie antwoorden.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nog een keer. :P

Ik zou ook graag wat games zoals pacman of pokeren op mijn mobiel willen.

Hoe kan ik die precies downloaden dan moet je iets met je wapinstelling doen maar wat is dat precies?

Is het niet genoeg dat ik thuis al een wifi netwerk heben dus al het net op kan.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 2 gb versie en ik krijg ook vaak de melding dat ik onvoldoende geheugen vrij heb en daarom berichten of iets dergelijks niet kan ontvangen. Ik leeg dan de cache van internet en dan lukt het, maar moet dit wel iedere keer weer doen.
In het geheugenoverzicht staat dat er 15 MB aan berichten in het geheugen staan. Ik heb alle berichten echter op de geheugenkaart staan en niet op de telefoon en heb ook al alles proberen te wissen wat er te wissen valt. Toch blijft die 15 MB staan. Wie weet waar dit door kan komen, want ik sla niets op het telefoongeheugen op, maar toch zit ie steeds vol...?????

Of is er een mogelijkheid om de internettoebehoren als cache en bookmarks op te slaan op de geheugenkaart?

Wie o wie kan mij helpen, want het is ERG irritant!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Daar had ik een tijd geleden ook last van. Ik heb de telefoon maar eens een fabrieksreset gegeven (mede omdat ik een heleboel shit-apps heb geinstalleerd, die toch alleen maar onnodig ruimte in beslag namen, en de telefoon een stuk trager maakten). Nu heb ik continu 15 mb vrij, en dat blijft zo.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de bestanden nog die eerst in de geheugenkaart van N81 bij de aankoop zat, zoals dat introfilmpje die foto's etc. Ik heb per ongeluk mijn geheugenkaartje geformateerd, dus was ik alles kwijt.

Zou je zo vriendelijk zijn om die bestanden naar mijn email (chaoko06@hotmail.com) sturen of op deze site geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerste wat ik er vanaf heb gehaald is juist dat filmpje en die foto's.(wat moet je ermee) Ik heb de 8gb versie en weet niet of ik je dus kan helpen.

Vraag mij wel af hoe ik mijn beginscherm kan aanpassen(het bureaublad zeg maar)

En helaas heb ik als instelling ingevoerd dat er bij een inkomend gesprek de naam genoemd moet worden. Wil dit er weer afhalen maar kan het nergens vinden.

Wie weet hoe...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:36:
Heeft iemand de bestanden nog die eerst in de geheugenkaart van N81 bij de aankoop zat, zoals dat introfilmpje die foto's etc. Ik heb per ongeluk mijn geheugenkaartje geformateerd, dus was ik alles kwijt.

Zou je zo vriendelijk zijn om die bestanden naar mijn email (chaoko06@hotmail.com) sturen of op deze site geven?
Bedankt!! voor de foto's diegene die naar mij heeft gestuurd..Verder mis ik nog alleen dat introfilmpje (N81.mp4) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Weet iemand hoe je de berichtentoon volume zachter kan zetten onafhankelijk van je beltoon volume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:48:
[...]

Bedankt!! voor de foto's diegene die naar mij heeft gestuurd..Verder mis ik nog alleen dat introfilmpje (N81.mp4) ..
Goed dat de foto's zijn aangekomen :)

Met dat filmpje moet je nog ff geduld hebben.
Gisteren avond ook geprobeerd te versturen maar dat duurde al meer dan 'n kwartier en toen was nog niet de helft verzonden dus dat heb ik afgebroken.
Het is een erg groot bestand om via email te versturen :(

Ik ga kijken of ik het naar Flikr kan uploaden, dan kan je 'm van daar downen.
Moet nog werken (ook het weekend) dus kan wel pas na het weekend worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:43:
[...]

Goed dat de foto's zijn aangekomen :)

Met dat filmpje moet je nog ff geduld hebben.
Gisteren avond ook geprobeerd te versturen maar dat duurde al meer dan 'n kwartier en toen was nog niet de helft verzonden dus dat heb ik afgebroken.
Het is een erg groot bestand om via email te versturen :(

Ik ga kijken of ik het naar Flikr kan uploaden, dan kan je 'm van daar downen.
Moet nog werken (ook het weekend) dus kan wel pas na het weekend worden ;)
Is goed..Dank je!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Heb je het filmpje ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:53:
[...]

Heb je het filmpje ontvangen?
Ja, Egt zeer bedankt!!!!! Alleeen ik krijg dat Welcome icoontje niet meer in mijn menu, die automatisch dat filmpje opent. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:16
Ik zou graag willen weten of een van jullie de n82 heeft en de n81. Zou diegene dan de voor en nadelen van de telefoons op een rijtje willen zetten. Ik weet zelf wel de technische verschillen maar qua gebruikers gemak enz.

Alvast vriendelijk bedankt Wouter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:51:
[...]

... ik krijg dat Welcome icoontje niet meer in mijn menu, die automatisch dat filmpje opent. :'(
Ik weet niet welk icoontje je bedoelt maar dat flimpje staat bij mij onder:
Menu(toets links onder) > Galerij > Afb. en video en dan dat filmpje kiezen ;)
Ik heb er geen apart icoontje voor.
Dat filmpje wordt aangegeven als een mapje met daaronder N81, de datum, tijd en grootte :+

[ Voor 4% gewijzigd door catt4u op 12-06-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:09:
[...]

Ik weet niet welk icoontje je bedoelt maar dat flimpje staat bij mij onder:
Menu(toets links onder) > Galerij > Afb. en video en dan dat filmpje kiezen ;)
Ik heb er geen apart icoontje voor.
Dat filmpje wordt aangegeven als een mapje met daaronder N81, de datum, tijd en grootte :+
Ok dan is het goed. Thnx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen hoe ik het beginscherm van de Nokia N81, 2GB kan instellen? Ik ben erachter hoe je de snelfuncties moet instellen, maar ik wil de optie ' wlan scan uit' en ' zoekopdracht internet ' weg hebben uit mijn beginscherm. Hoe doe ik dit? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 08:01:
Wie kan mij vertellen hoe ik het beginscherm van de Nokia N81, 2GB kan instellen? Ik ben erachter hoe je de snelfuncties moet instellen, maar ik wil de optie ' wlan scan uit' en ' zoekopdracht internet ' weg hebben uit mijn beginscherm. Hoe doe ik dit? Bedankt!
Wlan scan uit en zoekopdracht internet kun je alleen uitzetten in de E classement telefoons van nokia (dus de business lijn) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreammm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 15:45
walletje-w schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:00:
Ik zou graag willen weten of een van jullie de n82 heeft en de n81. Zou diegene dan de voor en nadelen van de telefoons op een rijtje willen zetten. Ik weet zelf wel de technische verschillen maar qua gebruikers gemak enz.

Alvast vriendelijk bedankt Wouter.
Ik heb ze niet allebei, maar ik heb even de n82 uitgeprobeerd in de winkel.
De nummertoetsen van de n82 voelen klein aan. de groene en rode knop van de n82 zijn gemakkelijker te gebruiken dan die van de n81 omdat die echte apparte toetsen zijn, maar voor de rest vind ik alle andere toetsen prettiger werken op de n81.

de n82 unlocken via toetsencombi van 2 toetsen vind ik wel gemakkelijker dan de unlockschuifknop van de n81, maar de n81 kan ook gewoon geunlocked worden door het toestel open te schuiven.

Ik heb de n81 uiteindelijk gekozen voor z'n uiterlijk en de betere toetsen en omdat de n82 toen nog 580 euro koste tegenover de 420 euro van mijn n81.

Nu dat de n82 tegenwoordig vb maar 399 euro meer kost in de phonehouse zou ik eventueel voor de n82 gaan, vooral omdat hij in die winkel maar 30 euro meer kost dan de n81. Maar dan moet je wel het horizontaal gamen en de gamebuttons missen, terwijl de prestaties van de games wel hoger zullen liggen bij de n82 dankzij z'n 3D chip.

Binnenkort komt de n78 uit met alle zelfde snufjes als n82 (3D chip, GPS, accelerometer), maar wel maar met 3.2mp autofocus camera. Deze zou ongeveeer 70 euro minder kosten dan de n82 en ziet er toch een stukje knapper uit, maar dat is natuurlijk maar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een aantal weken de Nokia N81. Maar met enige regelmaat staat ie soms ineens uit.
De keylock heb ik aanstaan als ie dicht is, dus dat kan het niet wezen.

Nog iemand anders die hier last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:57:
Ik heb sinds een aantal weken de Nokia N81. Maar met enige regelmaat staat ie soms ineens uit.
De keylock heb ik aanstaan als ie dicht is, dus dat kan het niet wezen.

Nog iemand anders die hier last van heeft?
Als je geen exotische software hebt geinstaleerd en het is geen batterij probleem , dan zou ik hem even langs de winkel brengen of gewoon nokia bellen.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste