Nou, van het weekend weer vrolijk verder gespeeld:
Na het spelen van een spelletje (racespelletje demo die erop staat) per ongeluk niet via menu afgesloten. Spelletje opnieuw opgestart en via menu afgesloten -> vast. Ik kon nog wel contacten, berichten, etc kiezen, maar verder verscheen er niets...

Telefoon uit en aan, opgelost... Vind het maar raar. Zou een firmware update misschien kunnen helpen

? Heb nu (via *#0000#) het volgende te zien gekregen:
v10.0.035/ 15-10-07/ RM-223/ @Nokia N81 (02.01)
Verder heeft hij het 2 1/2 dag volgehouden (was nog niet 100% leeg) en dat met af en toe WIFI, uurtje tomtom, bellen, muziek luisteren, foto's maken en video's opnemen en kijken. Vind de batterijduur dus wel in orde
Verder wel even aan het zoeken geweest om de camera in een keer aan te krijgen (vanuit startscherm), ipv door het menu te bladeren enz. Bleek dus door de camera knop even ingedrukt te houden, dattie dus de camera start. Had ik vast ook wel door RTM geweten kunnen hebben, maar toch, d8 miss het noteren waard hier.
Ohja, ik heb ook een Pioneer P65BT autoradio. Die kan dus met BT pairen met je tellie

en dienen als carkit. Dit werkt prima, maar het automatisch pairen als ik in de auto stap, doet ie niet. Krijg dan steeds de melding #piep# "verbinding verbroken met Pioneer BT unit"

. Bij mijn Qtek werkte dit trouwens perfect: instappen, 1-2-3 hoppa, verbinding

.
Nu moet ik steeds met mijn telefoon (en niet met de radio, want dan lukt het niet) verbinding maken met de radio. Bluetooth -> nw gekoppeld app. -> Pioneer BT unit -> enz Ik laat het dan verbinding maken (dat werkt dus wel), pin invoeren, automatisch verbinding maken? -> ja, verbinding maken etc. prima. Ik ga er dan dus vanuit dat hij verbinding maakt als ik instap, omdat ik automatisch verbinding maken heb geaccepteerd... pffff maar het werkt dus niet. Zijn er nog BT instellingen op de N81 die ik over het hoofd gezien heb maybe? Heeft iemand een soortgelijke situatie (gehad) die wel werkt? In de autoradio heb ik de instellingen ook op automatisch verbinding maken staan, net als bij mijn qtek... Ook als ik die niet op automatisch heb staan en mijn telefoon wel, doet ie het nog niet.
Verder nog geen gekke dingen tegengekomen.
Keep you informed.