Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn upgrade na WM 6.1 heb ik problemen met het synchroniseren van mijn email. Ik kan of met HSPDA of met WIFI mijn email synchroniseren, maar het lukt mij niet meer met allebei. Dit ging wel goed met WM 6.0. Hebben meer mensen dit probleem?

Ik maak gebruik van GMail en de IMAP instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds mijn update naar WM 6.1 lukt Microsoft activesync niet meer geeft altijd fout. Zegt altijd dat het mislukt is en opnieuw moet beginnen

Weet iemand oplossing??

Merci

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 20:32:
Sinds mijn update naar WM 6.1 lukt Microsoft activesync niet meer geeft altijd fout. Zegt altijd dat het mislukt is en opnieuw moet beginnen

Weet iemand oplossing??

Merci
even kijken waar het op fout loopt in windows...geeft een foutrapport weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 21:12
Mijn mobiel geeft sinds einde middag onderstaande foutmelding weer, weet iemand wat dit is? Lijkt wel met GPRS/3G te maken te hebben omdat ie daarna probeert een verbinding op te zetten. (Activesync vermoed ik)

Ik heb al geprobeerd de opperator instellingen te switchen, dit heeft helaas niet geholpen. Bellen werkt overigens prima.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3432/3368591700_45d51c11ed_o.jpg

Ik heb ook al een hardreset gedaan (eerst backup) dat heeft helaas ook niet geholpen. Wie o wie weet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
camiels schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:04:
Mijn mobiel geeft sinds einde middag onderstaande foutmelding weer, weet iemand wat dit is? Lijkt wel met GPRS/3G te maken te hebben omdat ie daarna probeert een verbinding op te zetten. (Activesync vermoed ik)

Ik heb al geprobeerd de opperator instellingen te switchen, dit heeft helaas niet geholpen. Bellen werkt overigens prima.

[afbeelding]

Ik heb ook al een hardreset gedaan (eerst backup) dat heeft helaas ook niet geholpen. Wie o wie weet meer....
Hey man! Ik had hetzelfde vanavond. Even gegoogled en kwam uit op een storing van de provider. Heb jij ook toevallig T-Mobile? Maarja, ben om 8 uur gaan trainen en nu doet hij het weer gewoon.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Nu ik dit beeld zie heb ik gelijk een vraag. Wie weet hoe je dit scherm groter kan maken, en dan bedoel ik de icoontjes en tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 21:12
iron_mike010 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 23:25:
[...]

Hey man! Ik had hetzelfde vanavond. Even gegoogled en kwam uit op een storing van de provider. Heb jij ook toevallig T-Mobile? Maarja, ben om 8 uur gaan trainen en nu doet hij het weer gewoon.
Bij mij werkt alles ook weer ok. Thanks. Waar had je die informatie precies gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
camiels schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:30:
[...]

Bij mij werkt alles ook weer ok. Thanks. Waar had je die informatie precies gevonden?
Tja, ik had gewoon gegoogled met de error message en kwam toen op een of ander forum.

Btw, de i780 is al een tijdje uit(meer dan een jaar!) en de opvolger is aangekondigd een paar weken geleden. Dus het ziet er naar uit dat hij wordt opgevolgd door de Pivot. Ben benieuwd. Toestel ietsje lichter en nog minder grote dimensies zou mogelijk moeten zijn. Camera kan me niet veel boeien.
http://www.boygeniusrepor...d-samsung-pivot-revealed/

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 12:16
Ik ben aan het rondzoeken naar een nieuwe telefoon. Er zijn momenteel 3 toestellen in de race. De HP iPAQ 614C/914C, en deze telefoon. Ik kan voor alle bovengenoemde telefoons 3,5 Contra Jack verloopje krijgen. Dat is dus goed. Maar ik heb gehoord dat wegens de vierkante schermgrootte van dit ding, weinig applicaties er op werken. Dat heb je bij de twee andere niet. Deze is echter wel een stuk goedkoper. Het kleine scherm word echter wel gecompenseerd door het qwerty toetsenbord.

Wie gaat mij overtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
Sef24 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:48:
Ik ben aan het rondzoeken naar een nieuwe telefoon. Er zijn momenteel 3 toestellen in de race. De HP iPAQ 614C/914C, en deze telefoon. Ik kan voor alle bovengenoemde telefoons 3,5 Contra Jack verloopje krijgen. Dat is dus goed. Maar ik heb gehoord dat wegens de vierkante schermgrootte van dit ding, weinig applicaties er op werken. Dat heb je bij de twee andere niet. Deze is echter wel een stuk goedkoper. Het kleine scherm word echter wel gecompenseerd door het qwerty toetsenbord.

Wie gaat mij overtuigen?
dat vierkante scherm heb ik nooit als negatief ervaren, de volgende programma's gebruik ik zonder problemen:

Tomtom
Garmin
NOS Mobiel
RTL Mobiel
Coreplayer
Opera 9.5 beta
Skyfire
PHM Regedit
trackr!
VisualGPS
Google maps
Diamond TV

zoals je ziet een lijst met zowel nieuwe als oude programma´s die niet eens ontwikkeld zijn voor 6.0/6.1 maar toch prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem Bluetooth.

Denk dat ik erachter ben gekomen wanneer het probleem zich voordoet met bluetooth zoals eerder door mij geschetst. Heb bij weergave nu gekozen voor Windows 6.1, en nu is het probleem opgelost. Als ik nu zeg "niet zichtbaar maken voor andere apparaten" dan blijft dat zo staan, maar als ik bij weergave kies voor Samsung 2, dan heb ik het probleem weer.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
marcelbakker7 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:24:
[...]

dat vierkante scherm heb ik nooit als negatief ervaren, de volgende programma's gebruik ik zonder problemen:

Tomtom
Garmin
NOS Mobiel
RTL Mobiel
Coreplayer
Opera 9.5 beta
Skyfire
PHM Regedit
trackr!
VisualGPS
Google maps
Diamond TV

zoals je ziet een lijst met zowel nieuwe als oude programma´s die niet eens ontwikkeld zijn voor 6.0/6.1 maar toch prima werken.
ook ik heb nooit last gehad van het vierkante scherm.
veel programma's worden keurig aangepast voor deze resolutie
toen ik net deze telefoon had had ik real-vga geïnstalleerd maar tegenwoordig ook niet meer...
bevalt me prima dit scherm..
Met de mooie lente dagen vorige week was het lezen van het scherm soms wel wat minder
maar dat hebben de andere telefoons die je noemt ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 07:37:
Probleem Bluetooth.

Denk dat ik erachter ben gekomen wanneer het probleem zich voordoet met bluetooth zoals eerder door mij geschetst. Heb bij weergave nu gekozen voor Windows 6.1, en nu is het probleem opgelost. Als ik nu zeg "niet zichtbaar maken voor andere apparaten" dan blijft dat zo staan, maar als ik bij weergave kies voor Samsung 2, dan heb ik het probleem weer.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben.
ik had het probleem niet wat jij schetst maar heb even gekeken bij mij treedt dit probleem niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Jongens, ik heb een probleem met mijn i780 heb hem nu ongeveer 9 maanden.

Gisteravond werkte het touchscreen ineens niet meer heb ik de telefoon opnieuw opgestart en het functioneerde weer. Alleen vandaag reageer mijn hele touchscreen niet meer. Ik kan de telefoon wel gewoon met de hardwarematige knoppen gebruiken maar het touchscreen reageert nergens meer op.

Iemand ideeen of suggesties?

*Edit*

Paar harde tikken met de vinger en hij doet het weer, vast niet goed contact gehad oid.

[ Voor 11% gewijzigd door Johann0r op 03-04-2009 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johann0r schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:42:
Jongens, ik heb een probleem met mijn i780 heb hem nu ongeveer 9 maanden.

Gisteravond werkte het touchscreen ineens niet meer heb ik de telefoon opnieuw opgestart en het functioneerde weer. Alleen vandaag reageer mijn hele touchscreen niet meer. Ik kan de telefoon wel gewoon met de hardwarematige knoppen gebruiken maar het touchscreen reageert nergens meer op.

Iemand ideeen of suggesties?

*Edit*

Paar harde tikken met de vinger en hij doet het weer, vast niet goed contact gehad oid.
Even de scherm opnieuw uitlijnen, als het goed is moet het probleem dan over zijn.
Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik kan instellen dat mijn e-mail alleen uit de telefoon verwijderd wordt en niet van de server?

edit. even wat duidelijker.

Ik krijg mijn berichten binnen via de exchange server van mijn werk, en dacht vanmorgen even alle e-mail berichten te verwijderen uit mijn telefoon. Dat heb ik dus gedaan, maar nu blijken deze berichten ook van de server te zijn verwijderd en ben ik alles van de afgelopen week kwijt. Ben dus op zoek naar een instelling op de telefoon waardoor bij het verwijderen wel de berichten op de server blijven staan.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 07:20:
Kan iemand mij vertellen waar ik kan instellen dat mijn e-mail alleen uit de telefoon verwijderd wordt en niet van de server?

edit. even wat duidelijker.

Ik krijg mijn berichten binnen via de exchange server van mijn werk, en dacht vanmorgen even alle e-mail berichten te verwijderen uit mijn telefoon. Dat heb ik dus gedaan, maar nu blijken deze berichten ook van de server te zijn verwijderd en ben ik alles van de afgelopen week kwijt. Ben dus op zoek naar een instelling op de telefoon waardoor bij het verwijderen wel de berichten op de server blijven staan.
kan volgens mij niet... dat is het mooie van exchange.. het is overal gelijk:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op donderdag 09 april 2009 @ 08:37:
[...]

kan volgens mij niet... dat is het mooie van exchange.. het is overal gelijk:P
Bij mijn collega(die heeft een Blackberry) kan het nl wel, dus dacht ik dat het ook wel op de Samsung kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:27:
[...]
Bij mijn collega(die heeft een Blackberry) kan het nl wel, dus dacht ik dat het ook wel op de Samsung kon.
Blackberry gaat nog altijd geen directe interactie met een exchange server aan bij mijn weten. Je kunt het dan ook zeker niet vergelijken met je WM toestel.
Je toestel heeft vast genoeg ruimte voor de email, dus waarom het er niet op laten staan? Je kunt altijd nog het aantal dagen beperken dat gesynchroniseerd wordt. Een andere optie is om je inbox email te verplaatsen naar een subfolder (inbox archive of zo) die je niet synchroniseert zodra je hem niet meer in hoofdinbox wilt zien.

[ Voor 30% gewijzigd door troftnom op 09-04-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ralph Smeets schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:41:
[...]

Enhanced GPS bestaat uit twee delen:
1) Regelmatig wordt er een soort van callibratie data binnengehaald via het internet. Met behulp van deze data kan de gps sneller een fix vinden. Dit kost afhankelijk van je abonnement en/of provider geld.
2) aan de hand van data afkomstig omliggende zendmasten kan een grove positie worden bepaald als er geen gps signaal aanwezig is. Is er wel een gps positie bekend, dan kan deze met behulp van de data een stuk nauwkeuriger worden gemaakt. Dit werkt vooral goed in grote steden waar veel zendmasten staan.
Als ik bij Enhanced GPS alleen XTRA inschakel gebruik
Dan maakt is toch alleen gebruik van A-GPS als ik me Navigatie gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinosys
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
ik heb verder weinig ervaring met GPS, maar klopt het dat een fix krijgen vaak langer duurt als je in een stadscentrum bent? En onderweg in de auto? is het een soort van best practice om gewoon te wachten op een fix voordat je gaat rijden, of is de gps module in telefoon hier gewoon niet echt voor gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luie-steffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Hoi,
ik heb afgelopen weekend mijn Samsung i780 voorzien van de nieuwe firmware zoals die te krijgen is op de Samsung site.
http://www.samsungmobile....e_small_i780+upgrade_0903

Alleen als ik nu een telefoongesprek voer, valt de verbinding steeds weg. Zijn er andere mensen die hetzelfde probleem hebben?
in 5 minuten telefoneren moet ik 4x opnieuw bellen.

Ik zou wel graag teruggaan naar de vorige firmware, is die nog ergens te krijgen? want met de vorige versie werkte de telefoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Dinosys schreef op maandag 20 april 2009 @ 22:59:
ik heb verder weinig ervaring met GPS, maar klopt het dat een fix krijgen vaak langer duurt als je in een stadscentrum bent? En onderweg in de auto? is het een soort van best practice om gewoon te wachten op een fix voordat je gaat rijden, of is de gps module in telefoon hier gewoon niet echt voor gemaakt?
klopt inderdaad als je stil staat heb je een snellere fix. dit omdat als je je verplaatst je telkens andere locatie hebt.. stadscentrum kan inderdaad ook dat je een minder snelle fix hebt door de storingen in de lucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ik heb recent een Parrot mki9100 in mijn wagen.
Het "paren" met mijn i780 ging vlotjes.

Nu blijkt echter dat mensen mij heel "hakkelig" horen.
hard / stil / stukken wegvallen

Met een andere bluetooth gsm geen probleem.

Daarom de upgrade naar WM6.1 gedaan in de hoop dat dit het probleem zou oplossen.
Maar niets is minder waar :(

Heeft iemand van jullie dit probleem ook ?

Vanavond ga ik de firware van de parrot zelf eens upgraden, misschien dat dit iets doet.

bye
Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tap_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08 09:59
Hans,

Heb dit probleem inderdaad ook precies zoals jij het beschrijft.
Alleen dan met de PARROT CK3100 LCD

Heb er ook geen oplossing voor gevonden, is wel jammer maar voor de rest zeer tevreden over deze telefoon.

Heb van de week de nieuwe versie van spb mobile shell geinstalleerd en ben nu helemaal tevreden.
Ik wil voorlopig niks anders meer.

Mocht je firmware upgrade werken dan ben ik zeer geïnteresseerd.

Groet, Tap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• getee__
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-02 18:38
Hoi allemaal!

Ik heb ook de i780 aangeschaft. Super leuk dingetje. Moet wel even wennen aan de grote..

Maar helaas doet windows live het niet. Ik maak gebruik van wifi, en niet van GPRS.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
getee__ schreef op zondag 26 april 2009 @ 11:36:
Hoi allemaal!

Ik heb ook de i780 aangeschaft. Super leuk dingetje. Moet wel even wennen aan de grote..

Maar helaas doet windows live het niet. Ik maak gebruik van wifi, en niet van GPRS.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
hallo dit is eerder behandeld maar kweet niet meer welk forum dat was.. ik heb het probleem ook gehad en heb dit op de volgende manier opgelost maar even ter info.. ik gebruik vodafone dus vertel hoe ik het persoonlijk opgelost heb met mijn instellingen:
ik ga naar instellingen en dan naar systeem instellingen:
ik zet vervolgens de operator een keer op t-mobile
ik voer een soft reset uit (telefoon een keer uit zetten en weer aanzetten)
ga weer terug naar operatorinstellingen dan staat er t-mobile en zet deze terug naar vodafone.
vervolgens voer ik een softreset uit (telefoon weer uit en een keer weer aanzetten)
telefoon staat weer op vodafone en ik kan windows live gebruiken.

ik hoop dat dit voor jouw ook geldt..

[ Voor 0% gewijzigd door FrankN-NL op 26-04-2009 16:41 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Ik zie op you tube mensen die touchflo op hun samsung i780 maar kan nergens een installatie vinden voor mijn samsung i780 nl met wm6.1

weet iemand hier iets voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kun je het pakket downloaden. In hetzelfde topic staan ook allerlei themes.

Het enige probleem wat ik (en als het goed is iedereen met een i780) met Manila 2D heb is dat HTC Album de foto's óf in landscape, óf in portrait weergeeft, niet in 320x320.

Edit: PS, voor deze installatie heb je wel realvga nodig. Als je 128 dpi gebruikt moet je even in het topic zoeken voor de juiste installatie, of de heroes rom op xda installeren.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2009 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• getee__
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-02 18:38
fjnijhof schreef op zondag 26 april 2009 @ 16:41:
[...]

hallo dit is eerder behandeld maar kweet niet meer welk forum dat was.. ik heb het probleem ook gehad en heb dit op de volgende manier opgelost maar even ter info.. ik gebruik vodafone dus vertel hoe ik het persoonlijk opgelost heb met mijn instellingen:
ik ga naar instellingen en dan naar systeem instellingen:
ik zet vervolgens de operator een keer op t-mobile
ik voer een soft reset uit (telefoon een keer uit zetten en weer aanzetten)
ga weer terug naar operatorinstellingen dan staat er t-mobile en zet deze terug naar vodafone.
vervolgens voer ik een softreset uit (telefoon weer uit en een keer weer aanzetten)
telefoon staat weer op vodafone en ik kan windows live gebruiken.

ik hoop dat dit voor jouw ook geldt..
Werkt helaas niet :S iemand/iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik een witte achtergrond kan krijgen, want met de zon zie ik dus helemaal niets. Het gaat hier uiteraard om de menu's, want als achtergrond kan ik natuurlijk een foto maken van een wit vlak.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Meestal heb ik mijn telefoon op trillen staan echter wanneer ik igo8 of mijn BT-carkit heb gebruikt dan zet hij automatisch het geluid uit. Na het navigeren is dit niet erg want je ziet hem verspringen maar na het gebruik van de carkit haal ik hem liever niet elke keer uit mijn broekzak (als ik daar al aan denk).

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al paar dagen bezig met het proberen te upgraden naar mobile 6.1 maar helaas lukt het nog niet. Bij XP wordt telefoon gereset vanuit upgrade programma van Samsung en gebeurd er verder niets. Bij Vista wordt telefoon gereset en terwijl deze nog bezig is met resetten geeft programma op pc al foutmelding "Time-Out, geen toegang tot het apparaat". Iemand dit probleem ook ervaren en een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Heb je wel die Samsung CDMA drivers geinstallerd? Heel belangrijk..

Bij mij werkte het onder Vista niet geheel vlekkeloos.. Reset functie werd uitgevoerd maar me toestel ging niet in de flash rom modus. Dus dat deed ik dan handmatig, door vlak na de reset de
SHIFT (naast de Z) + ENTER toets ingedrukt te houden..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Vraagje,

Bij een contact kan ik de datum van zijn/haar verjaardag invullen. Weet iemand of het mogelijk is dat de datum van de verjaardag vervolgens ook wordt weergegevens in de agenda ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
MVC schreef op maandag 04 mei 2009 @ 21:22:
Vraagje,

Bij een contact kan ik de datum van zijn/haar verjaardag invullen. Weet iemand of het mogelijk is dat de datum van de verjaardag vervolgens ook wordt weergegevens in de agenda ?
In pocketinformant (PIM weergave applicatie) kan het in ieder geval wel, of het in de standaard agenda ook mogelijk is weet ik niet, die gebruik ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:35
nmgn231 schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:15:
Meestal heb ik mijn telefoon op trillen staan echter wanneer ik igo8 of mijn BT-carkit heb gebruikt dan zet hij automatisch het geluid uit. Na het navigeren is dit niet erg want je ziet hem verspringen maar na het gebruik van de carkit haal ik hem liever niet elke keer uit mijn broekzak (als ik daar al aan denk).

Weet iemand een oplossing?
Ik heb precies hetzelfde probleem met Igo8. Tevens krijg ik dagelijks meerdere malen de melding dat er op mijn geheugenkaart een oudere versie van Igo8 is gevonden met de vraag of ik wil downgraden. Dat wil ik uiteraard niet..... Maar hoe krijg ik die irritante melding weg?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
troftnom schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 00:32:
[...]

In pocketinformant (PIM weergave applicatie) kan het in ieder geval wel, of het in de standaard agenda ook mogelijk is weet ik niet, die gebruik ik nooit.
bij mij wordt dit automatisch gedaan.. ik gebruik outlook 2007
komt als afspraak voor volledige dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
fjnijhof schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:06:
[...]

bij mij wordt dit automatisch gedaan.. ik gebruik outlook 2007
komt als afspraak voor volledige dag
Inclusief reminder om 12 uur s'nachts dan?

Ik sync met een hosted exchange 2007 account waar ook een paar outlook 2007 clients aan hangen, maar daarin worden geen volledige dag afspraken van de verjaardagen gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
troftnom schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:13:
[...]

Inclusief reminder om 12 uur s'nachts dan?

Ik sync met een hosted exchange 2007 account waar ook een paar outlook 2007 clients aan hangen, maar daarin worden geen volledige dag afspraken van de verjaardagen gemaakt.
inclusief reminder
gebruik exchange 2003 thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Hoe kan ik het beste streaming radio luisteren? Het liefste via bv www.radiofm.nl. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
  • Laatst online: 14:44
@ sretlow

Ga eens naar wap.tunin.fm Daar luisterde ik ook altijd. Werkt wel aardig.

Hebben trouwens meerdere mensen last van de muis als de zon op de telefoon schijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Beste,

ik gebruik de telefoon al een tijdje maar sinds gisteren krijg ik geen beltoon meer!
Wanneer ik er een wil instellen in het menu geef ie de volgende melding:

"Dit bestand met beltonen is beschadigd of biet beschikbaar. Kies een andere beltoon."

Maar dit geeft ie dus bij alles aan!!

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Ohja bij een harde reset, wat ben je dan allemaal kwijt?
En hoe krijg ik een backup van mijn 400 telefoonnummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbeijers schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:35:
@ sretlow

Ga eens naar wap.tunin.fm Daar luisterde ik ook altijd. Werkt wel aardig.

Hebben trouwens meerdere mensen last van de muis als de zon op de telefoon schijnt?
Was al bang dat het aan mij lag :) Maar ik heb er inderdaad ook last van, hij beweegt amper met de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riziko schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 01:54:
Beste,

ik gebruik de telefoon al een tijdje maar sinds gisteren krijg ik geen beltoon meer!
Wanneer ik er een wil instellen in het menu geef ie de volgende melding:

"Dit bestand met beltonen is beschadigd of biet beschikbaar. Kies een andere beltoon."

Maar dit geeft ie dus bij alles aan!!

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Ohja bij een harde reset, wat ben je dan allemaal kwijt?
En hoe krijg ik een backup van mijn 400 telefoonnummers?
Dat geval van die beltonen heb ik ook. Ben benieuwd. Bij een harde reset ben je alles kwijt. Je kan bijvoorbeeld op http://zyb.com/lang/nl/ kijken. Hier kan je een account aanmaken en een programma op je telefoon zetten dat iedere dag een back-up maakt van je contacten en je agenda items. Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:09:
[...]

Dat geval van die beltonen heb ik ook. Ben benieuwd. Bij een harde reset ben je alles kwijt. Je kan bijvoorbeeld op http://zyb.com/lang/nl/ kijken. Hier kan je een account aanmaken en een programma op je telefoon zetten dat iedere dag een back-up maakt van je contacten en je agenda items. Erg handig.
dat backup verhaal kan ook met spb backup.. deze vindt ik zelf prettiger..en kun je zelf kiezen wat je wil backuppen.. van systeem tot allen pims of berichten etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de firmware als het goed is geupdate maar deze is hetzelfde gebleven:

versie i780 PXKHI2 is dat de meeste recente Nederlandse rom?

Waarom staat er een CNN icoontje tussen? Hoe kan ik dat verwijderen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
ik bemerk ook dat zonlicht (warmte) de gevoeligheid van het touchpadje beinvloed. Ik moet er wat langzamer overheen gaan, dan is er niets aan de hand.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Ook maar een i780 aangeschaft. Wep 301 bluetooth oortje erbij ook perfect. Was nog een gedoe Jabra en Bluetrek dingen werkte niet met de i780. Igo8 werkt perfect zit al 6.1 op dus een upgrade heeft geen zin.

Verder al een aantal vastlopers gehad..valt me tegen. En de accu duur, ach ja een oplader in de auto en thuis is goed te doen. S2u2 is wel een must voor deze Samsung.

Mooi toestel zeker waar voor je geld!!...rond de 200 euro!

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-06 12:42
Kheb sind eergister ook "Dit bestand met beltonen is beschadigd of biet beschikbaar. Kies een andere beltoon" probleem gekregen. Heel irritant. Normaal geluid doet het wel, maar ringtones enz niet.

Volgens mij komt dit door Windows Media Player. Die niet opstart. Ik kon hem eerder op de dag wel opstarten. Daarna alleen het kleine schermpje onderaan (als je op de knop rechts vd tel drukt). Maar daar kun je niks mee, vervolgens op WMP icoontje drukken en dat ding gaat weer naar beneden maar start niks op. Ook niet via het programma direct opstarten.

Er staat nog de originele WM6.0 NL op, en had er niet zoveel op geinstalleerd. Er was in ieder geval geen directe aanleiding om ineens raar te doen. Tijdje batterij eruit gehaald, helpt ook niet.

Ik ga eerst proberen al mijn contacten en data over te zetten, hoe dat ook moet.
Vervolgens langs Samsung bellen en langs Solid Vision en kijken of zij een Engelse WM 6.1 erop kunnen doen. Durf er zelf niet aan te zitten.

Nog een vraagje, naast het updates vd OS (WM 6.0 en 6.1 enz) wordt er ook gesproken over Firmwares. Heeft samsung hier officiele voor? Misschien dat ik dat dan ook maar gelijk doe, eventueel dat Solid Vision dat kan doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

^^..Gewoon in XP via Samsung de firmware 6.1 erop zetten. Makkelijk zelf te doen omdat ik ook wat problemen had, zijn deze met de upgrade verdwenen. Spb Mobile werkt perfect nu..voorheen niet.

Er is ook een 6.5 in omloop by the way..

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
silitek schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:30:
^^..Gewoon in XP via Samsung de firmware 6.1 erop zetten. Makkelijk zelf te doen omdat ik ook wat problemen had, zijn deze met de upgrade verdwenen. Spb Mobile werkt perfect nu..voorheen niet.

Er is ook een 6.5 in omloop by the way..
Is het niet beter om gewoon een clean 6.1 erop te zetten ipv upgrade?

Net zoals het bijv beter is om te formatteren en dan XP pro. ipv upgraden naar XP van ME/ of Win98.

Mocht het niet zoveel uitmaken, kan ik dan van een NL 6.0 naar een ENG 6.1 upgraden via die samsung site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Een ROM upgrade is altijd een clean install, ROM geheugen wordt leeggemaakt en vervolgens voorzien van de nieuwe ROM versie.

Van Nederlands naar Engels switchen is standaard niet toegestaan, software zal dat ook wel aangeven als je het probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
troftnom schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:35:
Een ROM upgrade is altijd een clean install, ROM geheugen wordt leeggemaakt en vervolgens voorzien van de nieuwe ROM versie.

Van Nederlands naar Engels switchen is standaard niet toegestaan, software zal dat ook wel aangeven als je het probeert.
Ok dan upgrade ik wel gewoon naar de NL versie. Mocht dat me niet bevallen heb ik iig een beetje ervaring met rom flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:19:
Weet iemand hoe ik een witte achtergrond kan krijgen, want met de zon zie ik dus helemaal niets. Het gaat hier uiteraard om de menu's, want als achtergrond kan ik natuurlijk een foto maken van een wit vlak.
Ik denk dat je eens moet kijken bij paint. Witte achtergrond opslaan als jpeg. Die afbeelding kopieren naar je telefoon en dan instellen als achtergrond. Of had je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbeijers schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:14:
[...]

Ik denk dat je eens moet kijken bij paint. Witte achtergrond opslaan als jpeg. Die afbeelding kopieren naar je telefoon en dan instellen als achtergrond. Of had je dat al geprobeerd?
Was er inmiddels achtergekomen, heb een foto gemaakt van een wit papiertje, en deze opgeslagen als achtergrond. Nu is het wel duidelijk leesbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinosys
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
heb nu toch iets raars...

ik ben toevallig al een aantal dagen s'avonds laat aan het gamen, heb ik telefoon naast keyboard liggen. al 4 dagen achterelkaar om precies 21:50 wordt hij ineens wakker.
Zou je verwachten dat je gebeld wordt, of smsje krijgt, maar helemaal niks. hij wordt gewoon zonder reden ineens wakker, scherm gaat aan, en na de timeout gaat hij ook weer uit.

Verder geen super groot probleem, maar wel raar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sammy780
  • Laatst online: 09-09-2019
Weet iemand hoe het geluidje uitgezet kan worden in het Samsung Today scherm bij het wisselen van de tabs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Sammy780 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:48:
Weet iemand hoe het geluidje uitgezet kan worden in het Samsung Today scherm bij het wisselen van de tabs?
toen ik dat today screen gebruikte heb ik dat in het register moeten aanpassen maar weet zo niet meer welke key dat was... ik gebruik nu het klokje van wm6 en gewoon aangevinkt wat ik wil zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:28
Heb WM 6.5 erop gezet, bevalt prima moet ik zeggen. Igo werkt iig als een tierelier. Enige storende probleem is dat HSDPA niet werk. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.a.knobben
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09-2022
Heb het toestel nu net iets langer als een jaar en deze begint nu kuren te krijgen,problemen met mobiel internet,vastlopers en hij wordt steeds trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
buddhole schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:29:
Heb WM 6.5 erop gezet, bevalt prima moet ik zeggen. Igo werkt iig als een tierelier. Enige storende probleem is dat HSDPA niet werk. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
weet ik niet heb nog geen 6.5 gevonden.. om te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
j.a.knobben schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:27:
Heb het toestel nu net iets langer als een jaar en deze begint nu kuren te krijgen,problemen met mobiel internet,vastlopers en hij wordt steeds trager.
gewoon een keer hard reset geven.... ik heb met spb backup een complete backup gemaakt en die zet ik standaard elk half jaar een keer terug om de telefoon gegarandeerd goed te laten lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sammy780
  • Laatst online: 09-09-2019
fjnijhof schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:53:
toen ik dat today screen gebruikte heb ik dat in het register moeten aanpassen maar weet zo niet meer welke key dat was... ik gebruik nu het klokje van wm6 en gewoon aangevinkt wat ik wil zien..
Als je nog kunt bedenken welke regkey, dan hoor ik het graag. Heb me suf gezocht, maar niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of doet die GPS ontvanger het heel erg slecht? Ik heb volgens mij pas 1x een satelliet weten te vinden? Zowel Google Maps als Garmin XT heeft er proberen mee. Heeft iemand instellingen waarmee die het wel doet?

Hoe kan ik instellen dat een smsje pas op een bepaalde tijd wordt verstuurd? Dat deed met mijn oude telefoon vrij vaak en die functie mis ik echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:37:
Ligt het aan mij of doet die GPS ontvanger het heel erg slecht? Ik heb volgens mij pas 1x een satelliet weten te vinden? Zowel Google Maps als Garmin XT heeft er proberen mee. Heeft iemand instellingen waarmee die het wel doet?
GPS werkt prima bij mij i.c.m McGuider en als GPS-programmapoort COM8 GPS-hardwarepoort COM9 Baudrate 4800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

sinds vorige week ben ik de eigenaar van een i780.
Een perfect toestel, alleen ik heb 1 probleem.
Als ik het toestel middels de aan/uit knop afsluit (uit zet) dan gebeurt het af en toe dat hij niet helemaal uit gaat. Dwz, het toestel lijkt uit alleen brand er nog backlight. Dit is echter alleen goed te zien in het donker. Hij sluit niet goed af. Ik krijg het toestel dan ook niet meer aan en moet de batterij verwijderen. Als hij wel goet afsluit dan hoor ik een piep en wordt het ledje even rood.
Weet iemand hier een oplossing voor?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MVC schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:20:
[...]

GPS werkt prima bij mij i.c.m McGuider en als GPS-programmapoort COM8 GPS-hardwarepoort COM9 Baudrate 4800
Dan zal ik die settings eens proberen.

Weet iemand hoe je een smsje op een bepaalde tijd kan versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:12:
[...]

Dan zal ik die settings eens proberen.

Weet iemand hoe je een smsje op een bepaalde tijd kan versturen?
Via internet. Volgens mij is het niet mogelijk via je telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
rbeijers schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:24:
[...]
Volgens mij is het niet mogelijk via je telefoon...
Niet met de standaard software, maar er zijn wel programma's voor om zoiets mogelijk te maken. Powersms is er zo eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:45:
[...]

Niet met de standaard software, maar er zijn wel programma's voor om zoiets mogelijk te maken. Powersms is er zo eentje.
Maar daar moet je weer voor betalen. Raar dat een telefoon die functie niet standaard heeft. Mijn Nokia van €20,- kon dat wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 01:03:
[...]

Maar daar moet je weer voor betalen. Raar dat een telefoon die functie niet standaard heeft. Mijn Nokia van €20,- kon dat wel :(
ga je toch weer je leuke nokia gebruiken?? ligt trouwens niet aan de telefoon.. als de functie er niet is dan heeft dit te maken met het besturingssysteem en dat is WINDOWS

er zijn overigens vast wel ergens gratis tools te vinden of cracks om een programma gratis te gebruiken maar daar is dit forum niet voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
ik heb gisteren igo geinstalleerd op mijn telefoon.. wat een prettig systeem:) supersnelle fix en werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
fjnijhof schreef op maandag 15 juni 2009 @ 08:15:
[...]

ga je toch weer je leuke nokia gebruiken?? ligt trouwens niet aan de telefoon.. als de functie er niet is dan heeft dit te maken met het besturingssysteem en dat is WINDOWS

er zijn overigens vast wel ergens gratis tools te vinden of cracks om een programma gratis te gebruiken maar daar is dit forum niet voor
Laten we het gezellig houden. De RJV SMS Scheduler doet het gratis, overigens geen ervaring mee.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
buddhole schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:29:
[...]

Laten we het gezellig houden. De RJV SMS Scheduler doet het gratis, overigens geen ervaring mee.
leuke tool werkt goed:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Problemen met Bluetooth via Carkit

Hallo, heb i780 nu een jaar, maar de BTcarkit verbinding werkt niet echt lekker. Als de andere kant praat in een stille omgeving werkt het perfect, maar zodra de andere kant ruis produceert dan lijkt het alsof mijn microfoon niet goed wordt vrijgegeven, ze ervaren dan dat ik steeds wegval en ben dus erg slecht verstaanbaar. Het lijkt halfduplex, dit kan niet kloppen lijkt me. Kent iemand dit probleem of weet iemand de oplossing?

Ligt dit nu aan de telefoon of aan de carkit?

Bleutooth Carkit van Carminat Navigatie in Renault Laguna 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tap_
Ik heb zelfde probleem, maar dan met een Parrot carkit.
Als ik op dezelfde carkit een nokia gebruik, heb ik geen problemen.
Dus volgens mij zit het in de samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
ik heb nooit problemen gehad met carkit. heb zelf een parrot in mijn auto gebouwd omdat ik de oortjes zat was... werkt perfect nooit problemen gehad.. alleen dat de instlelingen in de parrot niet werden opgeslagen kwa volume en zo... maar dat ligt niet aan de telefoon en werk nu in het engels met de parrot en ben altijd goed te verstaan indien mijn raam niet helemaal open staat...

welke versie van windows mobile gaat het in deze om??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tap_
Versie 6.1 maar ik had ook met de vorige versie.
Wat voor een Parrot gebruik jij. En wat is de firmware versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Ik ben niet echt bekend met een parrot, aangezien ik een bluetooth oortje gebruik, wat overigens perfect werkt. Zelfs als ik ga tanken...Maar is het niet mogelijk om zo'n parrot een harde reset te geven? Bij zo'n oortje is dat nm. wel mogelijk en dan kan je hem met een andere telefoon verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
rbeijers schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 10:44:
Ik ben niet echt bekend met een parrot, aangezien ik een bluetooth oortje gebruik, wat overigens perfect werkt. Zelfs als ik ga tanken...Maar is het niet mogelijk om zo'n parrot een harde reset te geven? Bij zo'n oortje is dat nm. wel mogelijk en dan kan je hem met een andere telefoon verbinden.
ik hoef mijn parrot geen hard reset te geven.. zit hem zeer waarschijnlijk in de aansluiting dat ie mijn instellingen niet bewaard of zo... ga ik geen tijd meer in steken aangezien ik aan het kijken ben naar een andere auto en verwacht dat daarmee dit kleine probleempje ook over is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Tap_ schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:57:
Versie 6.1 maar ik had ook met de vorige versie.
Wat voor een Parrot gebruik jij. En wat is de firmware versie?
ik heb de parrot ck3100 met nieuwste firmware en wm6.1
wat mij trouwens opvalt is dat deze samsung bij bepaalde mensen problemen geeft die bij anderen weer helemaal geen problemen oplevert wie valt dat nog meer op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tap_
Ik heb dezelfde parrot, alleen met een oudere firmware.
wm is ook 6.1

Dit is eigenlijk mijn enige probleem met i780 en het valt mij ook wel op dat niet alle problemen breed verspreid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik de telefoon icm een Opel Antara, en heb een uitstekende bluetooth verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
buddhole schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:29:
lekker, anders zet ik de bandselectie gewoon even goed. Ben inmiddels wel terug naar een mooie 6.1 met manilla2d en touchflo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
buddhole schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:55:
[...]

lekker, anders zet ik de bandselectie gewoon even goed. Ben inmiddels wel terug naar een mooie 6.1 met manilla2d en touchflo.
ik krijg touchflo niet mooi op mijn telefoon...
deze is veel te klein...
heb jij een link (via de mail bijvoorbeeld) welke installatie je hebt gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
met een beetje hulp van buddhole wm 6.5 erop gezet... eerste keer ging niet helemaal lekker maar dat lag waarschijnlijk aan mij... telefoon een hard reset gegeven en nog eens een GO gegeven.. ik moet zeggen.. werkt erg prettig:) mijn dank gaat dan ook uit naar Buddhole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mede-i780 gebruikers,

Het is me na een hoop gestoei eindelijk gelukt om Android op de i780 aan de praat te krijgen (heb nog nooit iets met linux gedaan dus duurde even voor alles op de goeie plek stond). In de huidige versie is er nog weinig mee te doen (meer dingen doen het niet als wel), maar op xda-developers zijn ze druk bezig met het (her)schrijven van de drivers, waardoor er een sprankje hoop bestaat dat we straks WinMo niet meer nodig hebben :) !

Voor degenen die hier ook mee willen stoeien:

1. Een micro sd kaart m.b.v. G-parted in twee partities opdelen; 1e (primary) moet FAT32 zijn, 2e (ook primary) moet EXT2 of EXT3 zijn.
2. Vervolgens de bestanden deze post op de juiste plekken zetten; Android RootFS uitpakken en in de root van de EXT2 partitie plaatsen, Haretpack en kernel in een map (b.v. Android) op de root van de FAT32 partitie plaatsen.
3. Haret.exe draaien et voila!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Jongens, een liggend streepje...?! Waar is die te vinden??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbeijers schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:11:
Jongens, een liggend streepje...?! Waar is die te vinden??!!
Shift (wit/zwarte knop), dan 'u' (normaal streepje), dan 'áü' knop, anders kun je ook altijd op het softwarematige toetsenbord shift en dan "-" gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:33:
[...]

Shift (wit/zwarte knop), dan 'u' (normaal streepje), dan 'áü' knop, anders kun je ook altijd op het softwarematige toetsenbord shift en dan "-" gebruiken.
Goed bezig. Weer wat geleerd! THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Deze week was weer een hoogtepunt van het gebruik van de i780;
Hij heeft uit zichzelf een hard reset uitgevoerd!! Hoef je dus helemaal niks voor te doen, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je eenvoudig een update doen van microsoft compact framework op het toestel zonder dat of zo te verliezen . Als je de versie 2. of 3.5 zoekt dan kom je aan toch wel een paar 100 mb. Windows mobile 6.1 is NL en ik vermoed dat een update ENG is. Iemand een info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een freeware tool voor gewoon positiebepaling met de GPS? Niet onmiddellijk iets als Tomtom of zo. Bestaat dit? Google maps draait goed maar je hebt daar geen positiebepaling in Breedte en Lengtegraden

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:30:
Ik ben opzoek naar een freeware tool voor gewoon positiebepaling met de GPS? Niet onmiddellijk iets als Tomtom of zo. Bestaat dit? Google maps draait goed maar je hebt daar geen positiebepaling in Breedte en Lengtegraden
gpsproxy is een tool die veel gebruikers gebruiken om snelle fix te krijgen bij tomtom...
hier zie je ook welke breedte en lengtegraden je hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd er door iemand al een update gedaan van microsoft compact framework op een toestel met een Nederlandstalige Windows Mobile? Wat zijn de bevindingen hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:36:
Werd er door iemand al een update gedaan van microsoft compact framework op een toestel met een Nederlandstalige Windows Mobile? Wat zijn de bevindingen hiervan?
gaat perfect:P:P kheb nergens problemen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en welke versie heb je dan wel geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:35:
en welke versie heb je dan wel geïnstalleerd?
.NET Compact Framework 3.5 Redistributable van microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de cab file gevonden en de boel staat erop
Pagina: 1 ... 21 ... 23 Laatste