Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-03-2021
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:49:
Heb de cab file gevonden en de boel staat erop
kijk eens aan...
helemaal toppie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
hoe is jullie ervaring met spb mobile shell 3?
ik heb hem geinstalleerd... met real vga werkt het al helemaal niet en mijn telefoon heeft nu nog wel eens rare foutmeldingen... sinds donderdag al voor de derde keer een hard reset gegeven en blijft nu instabiel.....

iemand hier ervaring mee???
krijg nu bijvoorbeeld bij synchroniseren een communicatiefout: kan niet met de computer communiceren vanwege de volgende fout in Extern netwerk (Fout 608).

herstel de verbinding met uw apparaat.
start het apparaat opnieuw op als het probleem zich blijft voordoen.. maar hoe ik dat ding ook herstart doet niets...

misschien toch over naar de samsung jet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tap_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08 09:59
Bij mij loopt mobile shell 3 perfect.
Maar ik gebruik ook geen real vga. Misschien dat dit scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Tap_ schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:09:
Bij mij loopt mobile shell 3 perfect.
Maar ik gebruik ook geen real vga. Misschien dat dit scheelt.
ik heb mobile shell er op dit moment niet meer op staan... ik kon onder andere niet meer synchroniseren en kreeg constant foutmeldingen dat bepaalde bestanden niet konden worden gevonden.... ik ga nu een backup maken van het systeem zoals ie nu is met spb backup en dan nog maar eens een installatie proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
helemaal tevreden nu over spb.. heb eerst alles geinstalleerd en toen pas de shell... blijkbaar werkt dat een stuk beter:):D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Weet iemand of de i780 een instelling heeft om anonieme oproepen te blokkeren, of door te laten sturen naar bijv. voicemail ? Met mijn provider (Telfort) kan ik geen anonieme oproepen blokkeren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
MVC schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:38:
Weet iemand of de i780 een instelling heeft om anonieme oproepen te blokkeren, of door te laten sturen naar bijv. voicemail ? Met mijn provider (Telfort) kan ik geen anonieme oproepen blokkeren helaas.
Hallo, ik gebruik al een jaar of zo spb phone suite, kost maar 20 dollar. hiermee kun je heel veel leuke instellingen doen, zoals smsjes sturen naar telefoons als je niet kan opnemen, ringtones instellen... herinneringen instellen voor ontvangen smsjes en dergelijke... een andere leuke optie die jouw zeer waarschijnlijk zal aanspreken is "oproepfiltering". Hier heb je een whitelist en een blacklist die je zelf in kunt vullen. je kunt bijvoorbeeld "prive beller" wat jij dus bedoeld in de blacklist zetten of bepaalde andere telefoonnummers en dan kiezen voor de opzie alles aannemen behalve uit de blacklist.

je hebt 4 opties om precies te zijn:
- Alle oproepen aannemen
- Alles aannemen behalve uit blacklist
- Alleen uit whitelist aannemen
- alles nergeren

evenals van spb backup is dit een programma waarvan ik absoluut kan zeggen dat ik het die 20 euro meer dan waard vindt....

gun het die 30 dagen probeer versie en dan kun je altijd nog zien wat je er mee doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 12:31
Als ik gebeld wordt dan kunnen er drie dingen in m'n scherm verschijnen:

- het nummer van degene die belt
- onbekend
- privé

Wat is nou het verschil tussen de laatste 2?

Is "Privé" als de beller niet wilt dat zijn nummer getoond wordt? En wat is dan "Onbekend"?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
nathalia schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:32:
Als ik gebeld wordt dan kunnen er drie dingen in m'n scherm verschijnen:

- het nummer van degene die belt
- onbekend
- privé

Wat is nou het verschil tussen de laatste 2?

Is "Privé" als de beller niet wilt dat zijn nummer getoond wordt? En wat is dan "Onbekend"?
geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
  • Laatst online: 11-09 19:14
Is het niet dat dat prive verschijnt als iemand dat zo ingesteld heeft, en onbekend omdat hij het nummer via het netwerk opvraagd? Want volgens mij is het niet zo dat dat blijft staan toch? Duurt maar eventjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
heeft er iemand een downloadlink voor de applicatie uitzendinggemist voor mij?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
knights16 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:11:
heeft er iemand een downloadlink voor de applicatie uitzendinggemist voor mij?
http://m.omroep.nl/gemist

ff google en je bent er:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke browser is er beter dan opera voor op het toestel. Waar je kan in en uitzoomen zonder veel moeite, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MVC schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:38:
Standaard optie in je I780
Gaat je telefoon over maar ben je even niet in staat om op te nemen? Wegdrukken is niet prettig en de beltoon aanhoren kan irritant zijn. Toch kun je dit heel subtiel oplossen!

Hoe?
Druk, wanneer je gebeld wordt, op de volumetoetsen aan de zijkant van je toestel tot de beltoon niet meer hoorbaar is. De beltoon wordt dan tijdelijk onderdrukt. Op deze manier gaat de telefoon gewoon over en gaat het telefoontje door naar de voicemail (indien ingeschakeld). Dan lijkt het alsof je tijdelijk niet bereikbaar bent.
Bron 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Lijkt me dan een standaard optie in elk toestel, geluid uitzetten zodat je het niet hoort en dus negeert. Niet echt een nette oplossing van Samsung.
Met NoCalls kun je ook nummers meteen blokkeren: http://www.trinketsoftware.com/NoCalls/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n i780 vaak in m'm broekzak, dan wijzig ik soms onbedoeld het volume met de toetsjes aan de zijkant. Is dit te blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 22:37:
Ik heb m'n i780 vaak in m'm broekzak, dan wijzig ik soms onbedoeld het volume met de toetsjes aan de zijkant. Is dit te blokkeren?
En dan staat hij wel op toetsenbordslot en het beeldscherm is uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, wel op toetsenbordslot. Linksonder in beeld, staat ontgrendelen, als ik daar dan op druk komt ergens rechts in het midden te staan: "Tik op 'Ontgrendelen' of kies '*'.

Het beeldscherm is niet altijd uit tijdens deze modus, een knopje indrukken (gebeurt nu eenmaal wel eens in mijn broekzak) laat het schermpje even tot leven komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Wat ik weet is dat je altijd moet proberen het scherm uit te drukken. Dat doe ik ook en dan heb ik er ook geen last van. Anders moet je even instellen bij instellingen dat het beeldscherm sneller uitgaat. Hoef je hem niet elke keer op uit te drukken. Voor de rest weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
rbeijers schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:17:
Wat ik weet is dat je altijd moet proberen het scherm uit te drukken. Dat doe ik ook en dan heb ik er ook geen last van. Anders moet je even instellen bij instellingen dat het beeldscherm sneller uitgaat. Hoef je hem niet elke keer op uit te drukken. Voor de rest weet ik het ook niet.
is volgens mij ook niet te voorkomen.. ik heb ook regelmatig dit probleem maar deze knopjes worden helaas niet geblokkeerd bij toetsblokkering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Hebben jullie dit probleem op de NL versie.?
Als mijn i780 echt uitstaat dan reageert hij absoluut niet op de volume knoppen (heb een engelse versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
troftnom schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:36:
Hebben jullie dit probleem op de NL versie.?
Als mijn i780 echt uitstaat dan reageert hij absoluut niet op de volume knoppen (heb een engelse versie).
Volgens mij doet dit probleem zich inderdaad alleen voor als deze niet helemaal uit staat...
heeft dus niet met de taal te maken maar mensen drukken het powerknopje aan de bovenkant niet in voor de telefoon in de zak gaat... en dan heb je het probleem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg mijn toestel eigenlijk niet meer aan. Raar maar opeens na verandering batterij ging het niet meer. Er zit een nieuwe volle in maar geen reactie. Misschien oplossing met harde reset of iets ander mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 13:03
Als ik op mijn i780 verbinding maak met internet komt er altijd een ballon in beeld met de melding "verbinding maken met internet" Ik wil deze melding graag uitgeschakeld hebben omdat ik niet steeds hoef te weten dat er een verbinding gemaakt wordt aangezien ik een data bundel heb. Weet iemand hoe deze melding uit te schakelen is in windows mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hitman666 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:33:
Als ik op mijn i780 verbinding maak met internet komt er altijd een ballon in beeld met de melding "verbinding maken met internet" Ik wil deze melding graag uitgeschakeld hebben omdat ik niet steeds hoef te weten dat er een verbinding gemaakt wordt aangezien ik een data bundel heb. Weet iemand hoe deze melding uit te schakelen is in windows mobile?
Als je klaar bent met internetten, zet je dan je internet weer uit ofzo? Op het moment dat ik één keer verbinding heb gemaakt met internet blijf deze gewoon aanstaan.. totdat ik mn telefoon opnieuw opstart. Dus als ik dan naar internet ga hoeft deze niet opnieuw verbinding te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 18:46:
ik krijg mijn toestel eigenlijk niet meer aan. Raar maar opeens na verandering batterij ging het niet meer. Er zit een nieuwe volle in maar geen reactie. Misschien oplossing met harde reset of iets ander mogelijk?
heb ik ook wel eens, als ik mn telefoon niet uit heb gezet, maar in één keer de batterij eruit trek terwijl de telefoon nog aanstond.. doe ik niet meer :) Bij mij deed hij het na een paar minuutjes weer daarna..

Verwijderd

de volgende dag was alles terug OK. Het blijft gewoon raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iig de telefoon op de officiele manier uitzetten als je de batterij vervangt scheelt al..
Soms als ik m uit standby haal dan duurt het vrij lang voordat het scherm tevoorschijn komt om hem te ontgrendelen, of soms komtie gewoon niet en moet ik m resetten.. Maar ja, dat hoort er allemaal een beetje bij als je zo'n telefoon hebt vind ik.
troftnom schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 01:17:
Lijkt me dan een standaard optie in elk toestel, geluid uitzetten zodat je het niet hoort en dus negeert. Niet echt een nette oplossing van Samsung.
Met NoCalls kun je ook nummers meteen blokkeren: http://www.trinketsoftware.com/NoCalls/
Slechts één keer het volumeknopje naar beneden indrukken is voldoende, dan gaat hij stilletjes door. En het volume blijft ongewijzigd, dus niet dat de telefoon daarna opeens op stil staat.. werkt prima hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n i780 geupgraded naar versie i780PXHI2 en alles werkt perfect!

Alleen de functie dat het display op slot gaat als ik de rode knop (met slotje) ingedrukt houd werkt niet meer.
Met SPB Mobile Shell heb ik dit met een softkey wel voor elkaar gekregen maar dat "kost" me een softkey en ik wil het graag weer onder de rode knop. Is het een registery setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:50:
Ik heb m'n i780 geupgraded naar versie i780PXHI2 en alles werkt perfect!

Alleen de functie dat het display op slot gaat als ik de rode knop (met slotje) ingedrukt houd werkt niet meer.
Met SPB Mobile Shell heb ik dit met een softkey wel voor elkaar gekregen maar dat "kost" me een softkey en ik wil het graag weer onder de rode knop. Is het een registery setting?
geen problemen hier met de lock-functie met PXHI2, heb je de toets wellicht met een programma aan iets anders toegewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik maak met veel plezier gebruik van de i780. Loop echter tegen het volgende aan: sommige applicaties vereisen een groter scherm en zijn daardoor lastig te bedienen. BIjvoorbeeld ASKlaver (klaverjasapp), maar ook bijvoorbeeld een SecureW2 client (http://www.securew2.com/node/3) die ik wil installeren om gebruik te maken van een beveiligd wifi netwerk. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Hoe kan ik bijvoorbeeld scrollen in het weer te geven scherm (standaard worden er geen balkjes weergegeven in deze applicatie) of de 'resolutie' van het weergave scherm van applicaties aanpassen? Ik merk dat de i780 een uitzonderlijk schermformaat heeft en niet alle apps hierop standaard kunnen inspelen.
Ben benieuwd!

Iemand ervaring met de toepassing van GPSToday? Hoe kan het dat ik daar een veel snellere fix mee heb dan met tomtom software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:30:
Ik ben opzoek naar een freeware tool voor gewoon positiebepaling met de GPS? Niet onmiddellijk iets als Tomtom of zo. Bestaat dit? Google maps draait goed maar je hebt daar geen positiebepaling in Breedte en Lengtegraden
Probeer deze eens, kan veel, ik ben er nog niet precies uit wat allemaal.

http://www.freewarepocket...wnload-gpstoday-v0-9.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, velen hebben moeite om Tomtom zonder externe GPS ontvanger aan de praat te krijgen en ook niet een portsplitter oid te hoeven gebruiken, misschien dat mijn ervaring iets toe voegt.

Het werkt, TT ( 7.910) doet het, de maps (Western_Europe_1GB v835.2420) doen het en ik heb nu ook een GPS-fix zonder portsplitter te moeten gebruiken.

Ik heb m'n i780 geupgradet naar versie PXKHI2 en daarna TT er op gezet.

Eerst kreeg ik geen GPS apparaat herkend met de interne ontvanger.
Toen heb ik gekozen voor: "een andere NMEA ontvanger" en daarna weer voor de interne. Toen was de boodschap "Wachten op een bruikbaar GPS signaal" dus de interne ontvanger werd wel herkend, ik kreeg echter geen fix, zelfs niet na 15 minuten.

Na een soft-reset (via SPB Mobile shell) had ik binnen een minuut een goed singaal en kon ik navigeren, YES!!!!!

Een ding werkt niet prettig, na een andere app gebruikt te hebben die de GPS ontvanger gebruikt, moet ik weer een soft-reset uitvoeren om een fix te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:18:
Hallo, velen hebben moeite om Tomtom zonder externe GPS ontvanger aan de praat te krijgen en ook niet een portsplitter oid te hoeven gebruiken, misschien dat mijn ervaring iets toe voegt.

Het werkt, TT ( 7.910) doet het, de maps (Western_Europe_1GB v835.2420) doen het en ik heb nu ook een GPS-fix zonder portsplitter te moeten gebruiken.

Ik heb m'n i780 geupgradet naar versie PXKHI2 en daarna TT er op gezet.

Eerst kreeg ik geen GPS apparaat herkend met de interne ontvanger.
Toen heb ik gekozen voor: "een andere NMEA ontvanger" en daarna weer voor de interne. Toen was de boodschap "Wachten op een bruikbaar GPS signaal" dus de interne ontvanger werd wel herkend, ik kreeg echter geen fix, zelfs niet na 15 minuten.

Na een soft-reset (via SPB Mobile shell) had ik binnen een minuut een goed singaal en kon ik navigeren, YES!!!!!

Een ding werkt niet prettig, na een andere app gebruikt te hebben die de GPS ontvanger gebruikt, moet ik weer een soft-reset uitvoeren om een fix te krijgen.
Ik heb zelf ook de i780 , hoe kan ik mijn i780 upgraden naar versie PXKHI2 ?? Heb jij mischien een link voor mij waar ik die versie kan downloaden ? En nadat ik dat gedaan heb , hoe zet ik SPB MOBILE SHELL erop ? Want ik heb dat geprobeerd maar dat is een trial voor 4 dagen.
Zouden jullie mij opweg kunnen helpen ?

Met vriendelijke groet,

BirdieBarty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic bestaat nu al uit 86 pagina's, maar om je een link te geven naar de pagina waar de uitleg staat hoe te upgraden, het staat er echt, moet ik ze zelf ook doorlezen, of slim zoeken....
Dat kun jij vast ook wel zelf, toch?
In dit forum bespreken we niet hoe trailsoftware geregistreerd kan worden anders dan door te kopen ...

Semtex

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:38:
[...]

Ik heb zelf ook de i780 , hoe kan ik mijn i780 upgraden naar versie PXKHI2 ?? Heb jij mischien een link voor mij waar ik die versie kan downloaden ? En nadat ik dat gedaan heb , hoe zet ik SPB MOBILE SHELL erop ? Want ik heb dat geprobeerd maar dat is een trial voor 4 dagen.
Zouden jullie mij opweg kunnen helpen ?

Met vriendelijke groet,

BirdieBarty
mobile shell is geen freeware dus als je meer dan 4 dagen die shell wilt gebruiken mag je gaan betalen.
zo is het nu eenmaal.. is een aanrader heb ik ook gedaan...

Verwijderd

Hallo,
ik heb een Samsung i780, hierop push mail ingesteld voor mail van het werk. synchronisatie werkt prima, maar als ik een mail op mijn i780 beantwoord, komt de tekst van het bericht niet aan bij ontvanger. de kop en voet tekst wel. Als ik dan op de pc in outlook in de map "verzonden items" kijk staat het mailtje er wel helemaal, ook met bericht tekst. Ligt dit aan de i780 of de exchange server?

eb40

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 12:24
Is er trouwens al een waardige opvolger van de i780? Ik vind het toestel eigenlijk zo fijn, dat ik geen ander type zou willen hebben. Het enige wat ik heb gevonden wat er op lijkt zijn blackberries, maar die vind ik weer te lomp..

• rbeijers
Zag vandaag deze:
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/10547

Of deze:
http://www.samsungmobileusa.com/blackjackII/

Maar helaas nog niet in Nederland te krijgen.

• troftnom
Die modellen hebben geen touchscreen, voor mij geen Windows Mobile zonder touchscreen meer, teveel beperkingen met software. Zijn in ieder geval geen waardige opvolgers voor de i780.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-03 19:51
Ik heb een vreemd probleem. als ik m'n telefoon wil ontgrendelen kan dit alleen door op het scherm op ontgrendelen te drukken.
volgens de instructie op het scherm moet dit ook mogelijk * in te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLion
6.1 erop gezet nu werkt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
kijk heel mooi dat je je eigen probleem kon oplossen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLion
tja wat heet oplossen. wanneer ik andere thema kies heb ik wel weer problemen met unlocken.
* is dat bij jullie ook S? of druk ik gewoon de verkeerde knop in

[ Voor 26% gewijzigd door BlackLion op 29-09-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met IGO8.3 die de volgende skin al geprobeerd heeft?
http://forum.ppcwarez.org...&t=46902&p=450395#p450395

• rbeijers
Jah als je de shift knop er bij in drukt lukt het wel. Maar kan me niet voorstellen dat je dat fijner vindt dan gewoon op ontgrendelen te drukken van je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goededag,

Heeft iemand al een oplossing voor mijn probleem met push mail?

eb40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Hey eb40,

ik heb zelf geen exchange server en push mail. Ik zou je alleen wat tips kunnen geven, maar ja of je er wat aan hebt. Ik heb zonet even in mijn account van hotmail gekeken waar ik dus emails mee verstuur, en daar kan je een vinkje zetten bij "oorspronkelijk bericht mee sturen". Heb jij die keuze ook? Ook de grootte van je bericht kan je daarbij aangeven. Misschien handig om daar eens naar te kijken.

Grtz Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbeijers schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:51:
Hey eb40,

ik heb zelf geen exchange server en push mail. Ik zou je alleen wat tips kunnen geven, maar ja of je er wat aan hebt. Ik heb zonet even in mijn account van hotmail gekeken waar ik dus emails mee verstuur, en daar kan je een vinkje zetten bij "oorspronkelijk bericht mee sturen". Heb jij die keuze ook? Ook de grootte van je bericht kan je daarbij aangeven. Misschien handig om daar eens naar te kijken.

Grtz Remco
Oorspronkelijk bericht wordt wel meegestuurd (bericht staat netjes in mijn map verzonden items), maar het komt niet bij ontvanger aan. De handtekening en onderwerp komt wel aan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Als hij op de server wel compleet in verzonden items staat is het maar raar, uiteindelijk stuurt die de email uit. Misschien kun je de administrator van de Exchange server eens vragen om naar je probleem te kijken?

Maakt het nog uit of de ontvanger binnen je werk zit of er buiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
heb je dit probleem in je owa ook?? of in outlook?? of alleen in je telefoon..??
is dat het geval zul je het toch echt in je telefoon moeten zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:15:
heb je dit probleem in je owa ook?? of in outlook?? of alleen in je telefoon..??
is dat het geval zul je het toch echt in je telefoon moeten zoeken....
Als ontvangers het bericht in outlook of hotmail lezen, staat het niet goed. Komt dus niet helemaal over. Van andere type pda's gaat het wel goed.

eb40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Is dit wat? Een nieuwe WinMo samsung telefoon:

http://pocketnow.com/hard...id-with-windows-mobile-65
of http://reviews.cnet.com/8301-12261_7-10368410-10356022.html

[ Voor 18% gewijzigd door rbeijers op 06-10-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Ziet er redelijk uit, flinke batterij, wel lage resolutie. Maar met EVDO, dat hebben we hier niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:49:
[...]

Als ontvangers het bericht in outlook of hotmail lezen, staat het niet goed. Komt dus niet helemaal over. Van andere type pda's gaat het wel goed.

eb40
dat bedoelde ik neit ik bedoel als jij wat verzend via webmail of outlook heb je dan het zelfde probleem of is het alleen op je telefoon ??
zo ja dan lijkt het op een probleem wat een maat van mij ook had en zelfs samsung zei toen dat hier een hard reset enige optie was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:38:
[...]

dat bedoelde ik neit ik bedoel als jij wat verzend via webmail of outlook heb je dan het zelfde probleem of is het alleen op je telefoon ??
zo ja dan lijkt het op een probleem wat een maat van mij ook had en zelfs samsung zei toen dat hier een hard reset enige optie was...
Nee, alleen als ik wat verzend via de telfoon heb ik dit probleem. 3 anderen met een i780 hebben het probleem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:01:
[...]

Nee, alleen als ik wat verzend via de telfoon heb ik dit probleem. 3 anderen met een i780 hebben het probleem ook.
ja ik ken het probleem ook, heb het zelf gelukkig niet. Hard reset dan maar werkt bij mijn collega

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:59:
[...]

ja ik ken het probleem ook, heb het zelf gelukkig niet. Hard reset dan maar werkt bij mijn collega
Harde reset, alles kwijt en heeft niet geholpen. Zelfde probleem. :'(
iemand nog meer suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Maken al degenen met het probleem gebruik van dezelfde Exchange server (versie), ben zelf namelijk nog nimmer tegen dit verschijnsel opgelopen. Ik gebruik hosted exchange van Sherweb, is een Exchange 2007 server.

[ Voor 23% gewijzigd door troftnom op 09-10-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:26:
Maken al degenen met het probleem gebruik van dezelfde Exchange server (versie), ben zelf namelijk nog nimmer tegen dit verschijnsel opgelopen. Ik gebruik hosted exchange van Sherweb, is een Exchange 2007 server.
Dit is een exchange 2003 server. We gebruiken inderdaad zelfde server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Heb in ieder geval een topic gevonden waarover een soortgelijk probleem besproken wordt: http://www.eggheadcafe.co...9959514&threadid=29828249

Als jullie allemaal gebruik maken van dezelfde server dan kan er daar toch iets fout zitten blijkbaar, zou de server administrator er ook eens naar laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mibasa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-08 11:07
ik heb de i780 met de volledige Garmin software erop. De navigatie werkt gewoon goed. Nu heb ik er echter een gps progje bijgezet: gpsmeter5 van maspware. Als ik portsplitter activeer en instel voor dit programma, werkt de Garmin niet meer: hij kan dan geen GPS vinden. Begrijpelijk denk ik omdat de gps nu niet meer “vertaald” wordt naar Garmin. Moet ik nu een tweede virtuele poort aanmaken (t.b.v de Garmin navi-software) en zo ja met welke instellingen? Ik heb al veel gegoogeld maar de combinatie van deze 2 progjes lijkt vrij apart…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een externe kaart zitten in het toestel maar soms merk ik als ik in de verkenner ga kijken de kaart er zo gezegd niet meer in zit. Oplossen lukt wel door de kaart eventjes omhoog te duwen en dan terug naar beneden.

Enig idee waarom dit soms niet wordt herkend door het toestel. Ik veronderstel een windows mobile ziekte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Mmm, nooit last van, en gebruik al jaren WM toestellen. Wat voor merk kaartje? En gebruik je een officiele ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:01:
[...]

Harde reset, alles kwijt en heeft niet geholpen. Zelfde probleem. :'(
iemand nog meer suggesties?
ja je had zelf ook ff na kunnen gaan dat een systeembackup wel makkelijk zou zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
is er al iemand die een custom rom van wm 6.5 heeft geprobeerd??
zoja is deze al goed bevonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:40:
Ik heb een externe kaart zitten in het toestel maar soms merk ik als ik in de verkenner ga kijken de kaart er zo gezegd niet meer in zit. Oplossen lukt wel door de kaart eventjes omhoog te duwen en dan terug naar beneden.

Enig idee waarom dit soms niet wordt herkend door het toestel. Ik veronderstel een windows mobile ziekte?
Zelfde probleem hier, ligt niet aan het kaartje want heb er al meerdere geprobeerd met allemaal hetzelfde probleem. Heel leuk als je midden in amsterdam zit en je navigatie houd ermee op :( heb gewoon de originele 6.1 rom geinstalleerd. Gek genoeg werkt het kaartje ook weer als je het toestel uit/aan zet dus het lijkt wel iets met software te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door marcelbakker7 op 12-10-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:37:
Heb in ieder geval een topic gevonden waarover een soortgelijk probleem besproken wordt: http://www.eggheadcafe.co...9959514&threadid=29828249

Als jullie allemaal gebruik maken van dezelfde server dan kan er daar toch iets fout zitten blijkbaar, zou de server administrator er ook eens naar laten kijken.
We hebben alles nagekeken. Het staat goed. Andere modellen hebben geen probleem, het concentreert zich alleen op de samsung i780! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daar ook last van! Iemand een idee hoe we het kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al paar dagen bezig met het upgraden naar WM 6.5, Vista lukte weer eens niet, nu ben ik weer op een XP machine bezig, maar wordt de BIN filetype (programma) niet ondersteund. Iemand enig idee hoe ik de ROM.BIN geopend krijg op XP? Google heeft het iedere keer over BIN alszijnde een image van een CD maar dat is dit juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:27:
Ik ben al paar dagen bezig met het upgraden naar WM 6.5, Vista lukte weer eens niet, nu ben ik weer op een XP machine bezig, maar wordt de BIN filetype (programma) niet ondersteund. Iemand enig idee hoe ik de ROM.BIN geopend krijg op XP? Google heeft het iedere keer over BIN alszijnde een image van een CD maar dat is dit juist niet.
als hier een antwoord voor is hoor ik het graag want ik heb precies hetzelfde probleem.
ook onder vista én xp

• Devilsown
  • Laatst online: 11-08 08:48
Best interessant deze project skins van 6.5... iemand ze al geprobeerd?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=501366

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Devilsown schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:11:
Best interessant deze project skins van 6.5... iemand ze al geprobeerd?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=501366
nopes ik wil de échte 6.5, aan skins heb je niet veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
fjnijhof schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:03:
[...]

nopes ik wil de échte 6.5, aan skins heb je niet veel...
Dat is 6.5 met wm 7 skins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
ohh das wel nice:) sorry dan heb ik niet goed gelezen...
bedankt voor je opmerking:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verf van me toetsen laat los, hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:09:
ik heb die van mij al aardig lang maar nog geen spat verf is van de toetsen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
marcelbakker7 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:10:
[...]

ik heb die van mij al aardig lang maar nog geen spat verf is van de toetsen af.
bij mij ook geen last van... wat ik wel heb is bij de zilveren toetsen aan de bovenkant dat het beschermlaagje los laat... echter zit daaronder een veel mooiere kleur dus maakt me dat niet uit...
toestel nu sinds maart 2008 en heb nog steeds geen goede opvolger gevonden.. heb nog tot juni anders wordt het sim only en blijft dit toptoestel nog ff in mijn bezig...

[ Voor 17% gewijzigd door FrankN-NL op 06-12-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:09:
Ik heb er wel last van bij mijn zilvere sneltoetsen. Maar bij het toetsenbord nog niets te zien. Ik had wel een mooie nieuwe samsung gezien alleen is die zonder touchscreen. Dus ik wacht ook nog even. Heb trouwens wel een nieuwe oplader moeten bestellen, die van mij was een beetje gaan scheuren. En mijn batterij gaat helaas stukken korter mee. Maar dat mag ook wel, met al die functies die erop zitten. Blijft gewoon een top telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
rbeijers schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:13:
[...]

Ik heb er wel last van bij mijn zilvere sneltoetsen. Maar bij het toetsenbord nog niets te zien. Ik had wel een mooie nieuwe samsung gezien alleen is die zonder touchscreen. Dus ik wacht ook nog even. Heb trouwens wel een nieuwe oplader moeten bestellen, die van mij was een beetje gaan scheuren. En mijn batterij gaat helaas stukken korter mee. Maar dat mag ook wel, met al die functies die erop zitten. Blijft gewoon een top telefoon!
Je bedoelt vast de B7330, maar die is inderdaad zonder touchscreen. Zonde, anders had ik die waarschijnlijk wel gekocht. Ik vrees alleen dat ze niet snel weer een met touchscreen maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Nee inderdaad. Ik verwacht eerlijk gezegd helemaal geen opvolger meer voor deze tel. Helaas gaat alles alleen maar touchscreen worden.

Ik weet wel wat ze beter mogen maken aan de I780, zodat er een waardige opvolger kan komen:
- langere batterijduur;
- iets kleiner en ronder toestel;
- betere camera + flits;
- webcam opties voor msn?! (aangezien er toch aan de voorzijde een camera zit);
- met 1 toets cijfers kunnen gebruiken.

Kom maar op samsung :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Er lijkt bij HTC wel wat aan te komen volgend jaar, een uitgelekte roadmap laat een VGA scherm zien in combinatie met een Qwerty toetsenbord eronder.
HP brengt ook nog steeds modellen uit die vergelijkbaar zijn. Waarom Samsung dit niet meer lijkt te doen verbaast me, i780 en zijn varianten zijn toch best goed verkocht lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
troftnom schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:26:
Er lijkt bij HTC wel wat aan te komen volgend jaar, een uitgelekte roadmap laat een VGA scherm zien in combinatie met een Qwerty toetsenbord eronder.
HP brengt ook nog steeds modellen uit die vergelijkbaar zijn. Waarom Samsung dit niet meer lijkt te doen verbaast me, i780 en zijn varianten zijn toch best goed verkocht lijkt me.
denk dat in verhouding tot bijvoorbeeld de omnia er veel minder i780's zijn verkocht, de vraag is dus of je daadwerkelijk moeite moet steken in een dergelijk toestel (wat mij betreft wel natuurlijk ;) )

• FrankN-NL
marcelbakker7 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:37:
[...]

denk dat in verhouding tot bijvoorbeeld de omnia er veel minder i780's zijn verkocht, de vraag is dus of je daadwerkelijk moeite moet steken in een dergelijk toestel (wat mij betreft wel natuurlijk ;) )
Ik ken meerdere mensen die een omnia hebben gekocht en toen ze mijn toestel zagen de omnia verkocht hebben voor de i780..
vindt het jammer dat er geen opvolger komt voor de i780 door samsung.
hp en htc brengen wel toestellen maar kunnen kwa specs op dit moment niet tippen aan dit toestel..
helaas maar zal waarschijnlijk laatste samsung voor mij zijn...

• nathalia
Ik zit te denken aan de nieuwe HTC Salsa. Deze komt pas in juni 2010 uit.

Betekent wel een overstap van Windows Mobile naar Android, maar ik hoor veel goede verhalen over Android dus dat zou ik graag willen proberen.

Het is ook een toestel met qwerty-toetsenbord. Wel weer een stukje dunner: 0,86 cm tegenover 1,16 cm bij de i780. De hoogte is hetzelfde. De Salsa is ietsje breder: 6,5 cm tegenover 6,1 bij de i780. Als voordeel t.o.v. de i780 zie ik de FM-radio, dat het toestel een stuk dunner is en dat er Android op zit.

En anders wordt het de HTC Trophy: een Windows Mobile 6.5 toestel met qwerty toetsenbord, 3" touchscreen met VGA resolutie van 640x480 pixels, 5 MP camera, etc. Maar ja, ook deze komt pas in mei 2010 uit.....

Mazda MX-30

• rbeijers
nathalia schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:20:
Ik zit te denken aan de nieuwe HTC Salsa. Deze komt pas in juni 2010 uit.

Betekent wel een overstap van Windows Mobile naar Android, maar ik hoor veel goede verhalen over Android dus dat zou ik graag willen proberen.

Het is ook een toestel met qwerty-toetsenbord. Wel weer een stukje dunner: 0,86 cm tegenover 1,16 cm bij de i780. De hoogte is hetzelfde. De Salsa is ietsje breder: 6,5 cm tegenover 6,1 bij de i780. Als voordeel t.o.v. de i780 zie ik de FM-radio, dat het toestel een stuk dunner is en dat er Android op zit.

En anders wordt het de HTC Trophy: een Windows Mobile 6.5 toestel met qwerty toetsenbord, 3" touchscreen met VGA resolutie van 640x480 pixels, 5 MP camera, etc. Maar ja, ook deze komt pas in mei 2010 uit.....
Wow die trophy is ook wel vet. Ik wil eigenlijk die samsung b7330 omnia pro, alleen dan met touchscreen. Als Samsung met niets beter komt, doe ik wel een jaar zonder touchscreen. Ik vind dat touchscreen toch niet alles. Even verder zoeken wat we tegen komen.

• rbeijers
http://nexus404.com/Blog/...as-regular-cellphone-too/

of op deze site

http://www.terrestar.com/inc/pdf/TerreStar_Handset.pdf

Is dit wat?

[ Voor 15% gewijzigd door rbeijers op 10-12-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
1,93 cm dik? Dat is vooroorlogs ;) De HTC een paar posten hierboven is meer dan half zo dun (0,86 cm) _/-\o_

En wat wil je precies met de satellietontvangst doen? Is er in Nederland een aanbieder die dat ondersteunt?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Weet ik veel haha. Vond het wel grappig. Kijk je hoeft dat satelliet gebeuren niet te gebruiken natuurlijk. Maar idd die htc is wel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de laatste originele rom eigenlijk? Ik heb nu versie PXKHI2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 03:01:
dat is de laatste/nieuwste originele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcelbakker7 schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:22:
[...]

dat is de laatste/nieuwste originele
Thnx!

Weet er iemand een gratis PIM? Ik vind die standaard windows mobile meuk echt verschrikkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 03:01:
Waar kan ik zien welke versie ik heb, en waar eventueel de laatste versie downloaden ?

Mijn i780 is reeds voorzien van PXKHI2 :)

[ Voor 8% gewijzigd door MVC op 04-01-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 13:58
Ik heb een probleem met m'n gprs instellingen. Vandaag heb ik ff me nummerweergave veranderd en hierdoor zijn me settings geupdated denk dat het daaran ligt, waardoor ik nu bij GPRS-verificatie KPN-MMS,WAP en Internet heb staan. Mijn operator is Hi. Ik wil helemaal geen gprs verbinding, alleen wifi. Een tijdje geleden heb ik dit met moeite kunnen regelen, maar nu is gprs weer terug.

Bij gprs verificatie kan ik alleen de verificatie wijzigen, ik kan de verbindingen niet verwijderen.

Bij verbindingen/verbindingen/geavanceerd/netwerk selecteren kan ik kiezen uit mijn isp en werk netwerk. Als ik op bewerken druk bij deze twee staat er bij modem geen verbindingen en bij algemeen kan ik niet op instellingen verwijderen klikken omdat er niets is ingesteld.

Als ik wifi gebruik wordt ook automatisch gprs ingeschakeld. Dat deed hij hiervoor niet en als ik op internet wou zonder wifi gaf hij ook een melding dat er geen verbindingen gevonden kunnen worden. Nu vind hij wel verbindingen en gaat hij ook met of zonder wifi op gprs.

Wie o wie weet hoe ik die kpn verbindingen weg kan krijgen?

Edit: blijkbaar heeft de provider een lock gedaan op zijn eigen verbindingen zodat deze niet te zien zijn onder netwerken waardoor je ze niet kan verwijderen, zelfs een fake netwerk helpt niet. Ondertussen heb ik een programma gevonden die de kpn verbindingen dwingt om uit te gaan. Bij modaco moet je zoeken naar het programma nodata.cab. Dus voor mensen die hier ook last van hebben, dat is de beste oplossing.

[ Voor 15% gewijzigd door Ainu88 op 17-01-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Tja, tik eens "Nodata" in bij de zoekfunctie van dit forumtopic en je zult zien dat je niet de eerste bent die dit op deze manier doet ;)

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
iemand anders hier ook problemen met synchroniseren van dit toestel met windows mobile device center.
Snap er niks van een paar weken geleden synchroniseerde hij nog prima met office 2007 en windows 7 en nu niet meer, alles ziet er goed uit, windows mobile device center zegt netjes verbonden maar vervolgens probeerd hij te synchroniseren en zegt device center: ActiveSync heeft een probleem gevonden op de bureaublad.
(zit nu met ene groot probleem wat heb er veel zakelijke afspraken instaan die nu niet overgebracht zijn naar mijn toestel. en normaal maakte ik mijn afspraken in mijn outlook agenda en plugde ik de usb kabel erin en hoppa het stond op mijn toestel.

Iemand ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Jah heb ik ook gehad. Probeer het eens met een bluetooth verbinding. Dan werkt het waarschijnlijk wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Waar kan ik trouwens de service manual vinden ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Le_Freak ! schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:21:
iemand anders hier ook problemen met synchroniseren van dit toestel met windows mobile device center.
Snap er niks van een paar weken geleden synchroniseerde hij nog prima met office 2007 en windows 7 en nu niet meer, alles ziet er goed uit, windows mobile device center zegt netjes verbonden maar vervolgens probeerd hij te synchroniseren en zegt device center: ActiveSync heeft een probleem gevonden op de bureaublad.
(zit nu met ene groot probleem wat heb er veel zakelijke afspraken instaan die nu niet overgebracht zijn naar mijn toestel. en normaal maakte ik mijn afspraken in mijn outlook agenda en plugde ik de usb kabel erin en hoppa het stond op mijn toestel.

Iemand ?
heb ik ook gehad..
ik heb uiteindelijk een backup met spb backup gemaakt van mijn hele telefoon..
een hard reset gegeven alle verbindingen tussen pc en telefoon verwijderd en opnieuw aangemaakt..
vervolgens laten synchroniseren..
ik miste nog wat afspraken.. deze terug gezet uit de backup en weer laten synchroniseren..
toen was het opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Le_Freak ! schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:13:
Waar kan ik trouwens de service manual vinden ?
als deze er al is dan kun je die downloaden bij samsung...
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste