Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Vorige week werd de Samsung i780 (SGH-i780) aangekondigd. Verwacht wordt dat het toestel januari volgend jaar te verkrijgen zal zijn.

+ GPS
+ Wifi
+ HSDPA
+ QWERTY toestenbord en tochscreen

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilegazette.com/handsets/samsung/samsung-i780/samsung-i780.jpg

Network: GSM + UMTS

Data: GPRS + EDGE + UMTS (3G) + HSDPA + WiFI

Screen: 320x320 pixels

Camera: 2 megapixels

Bluetooth: Yes

Memory card: microSD

Infra-red: No

[ Voor 6% gewijzigd door cdgrit op 15-10-2007 11:12 ]

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-07 15:05

xon

Laten we eens goed beginnen met dit topic van deze alleskunner van Samsung.

Als goede start een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=SpKQOP9LJRU

Een telefoon die naar mijn mening zeer compact is niet zoveel weegt als de concurrentie (HTC) en toch alles in huis heeft. Nadeel vind ik de looks van het apparaat..het toetsenbord is niet zo mooi als bv het on board toetsenbord op de SE p1. Door verschillende kleurgebruik ziet het er wat rommelig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kijk HIER voor wat meer beeld materiaal :)

Erg mooie phone!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Mijn telefoon is op dit moment wel aan vervanging (qtek 9100) toe en zoek al een tijdje naar een betaalbare telefoon met iig:
- UMTS
- QWERTY-toetsen (Het liefst uitschrijfbaar en cijfers aan de voorkant)
- GPS
- WIFI
- Sneller dan mijn huidige telefoon
- Windows mobile 6

Ik geloof dat deze telefoon op dit moment het meest geschikt lijkt (suggesties zijn welkom)

Hopelijk wordt de release niet uitgesteld en vallen er geen specs af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben voornamenlijk geintereseerd in de prijs... heb daar zo snel niks over gevonden...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:26:
ik ben voornamenlijk geintereseerd in de prijs... heb daar zo snel niks over gevonden...
eerste verwachtingen zo'n 500 euro en schijnt te komen in week 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-07 15:28
.

[ Voor 127% gewijzigd door nathalia op 10-01-2008 15:24 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:09
Ja, maar de Blackjack II is een Smartphone (WM Standard), en geen Pocket PC phone (WM Professional). Dus geen touchscreen, en minder uitgebreide functionaliteiten. Het is maar net wat je wil natuurlijk en wat je het belangrijkst vindt: de Blackjack is een telefoon met PDA-functies, de I780 is een PDA met telefoonfuncties. ;)
De Blackjack had als modelnaam i607, de Blackjack II is de i617. Die redenering volgens zou de opvolger van de i600 dan i610 moeten heten.
Jammer alleen dat dat model al bestaat ;)

• xon

xon

Voor mij zou het grootste gemis zijn het touchscreen wat ik letterlijk altijddd gebruik. Als je het al gewend bent te gebruiken is het hetzelfde als windows weer moeten bedienen met je toetsenbord :-)

Overigens heeft de 780 een soort van muisje (joggle) waarmee je ook makkelijk over het scherm heen kan scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Vooor de liefhebbers (ook al vraag ik me af waarom er zo weinig echte interesse is (in nederland) voor deze absolute alleskunner)

De absolute goeroes van de reviews mobile-review heeft de telefoon getest en is hier te lezen:

http://www.mobile-review....w/samsung-i780-en.shtml#8

en deeltje 2

http://www.mobile-review....w/samsung-i780-2-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een review, ben je even mee bezig om te lezen.. Een ding weet ik nu wel: ik wil 'm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Bij Smartphoneshop binnenkort te koop voor € 469,-

Als er meer shops zijn die hem gaan aanbieden, gaat de prijs vanzelf omlaag. Het lijkt mij echt een ideale phone. Ik twijfel alleen nog bij de resolutie van 320 x 320. Ben erg bang dat veel applicaties hier niet mee kunnen omgaan.

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Die prijs valt mij zeker niet tegen!
Zoals in de reviews te lezen was is dit een telefoon voor zakelijke gebruikers en om die reden zou die redelijk in de prijs zitten. De TytnII lijkt met zijn specificatie enigszins op deze telefoon echter de "openingsprijs" van de tytn was stukken hoger.

Ik maak me echter ook zorgen om de reslotutie en applicaties als tomtom ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

resolutie is een voor en nadeel inderdaad. Toch lijkt het me voor een fabrikant als Samsung en Tom tom alleen maar slim om dit op elkaar aan te passen. Wie weet kan je straks zelf de resolutie kiezen..

OVerigens HEEEL bijzonder dat de prijs al is weergegeven en dat in nederland!! Als je internationaal kijkt gonst het alleen nog meer in het geruchten circuit dat ie ergens in februari in Azie uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-07 11:03
Dit lijkt mij ook een perfecte telefoon, helemaal compleet en precies wat ik zoek. De prijs vind ik ook nog wel meevallen. De resolutie lijkt mij voor externe applicaties wel lastig, maar voor bijvoorbeeld internetten is het denk ik wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Als je ECHT een freak bent heb ik ik de service manual gevonden

http://static.scribd.com/...n4.swf?INITIAL_VIEW=width

Steeds stapje meer..en meer en meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Echt vet die service manual !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vooral benieuw naar de bouwkwaliteit, schermkwaliteit en accucapaciteit.

Als ik zo eens naar andere Samsung telefoons kijk schaven ze er elke milimeter vanaf om ze zo dun mogelijk te krijgen, wat ten koste gaat van de accutijd, die vaak slecht is in vergelijking met het concurrende Nokia model.

Ik vond dit toestel ook net via-via, toen ik op zoek was naar een PDA met HSDPA, QWERTY toetsenbord, WM 6, een fatsoenlijke hoeveelheid RAM (128 MB dus, geen 64) en een fatsoenlijke resolutie. Hetgeen wat ik vond was allemaal 240x240, wat dus 1,77 keer minder is dan deze Samsung met zijn 320x320. Eerlijk gezegd nog steeds jammer dat ze er niet 480x480 van maken ofzo.

Ik ben echt heel benieuwd naar de bouwkwaliteit. Ik heb nu een Siemens S55, en alhoewel ik er zuinig op ben (zit in holster aan broekriem, dus als een van de weinige S55 toestellen is het toetsenbord nog steeds perfect na 3 jaar), valt hij ook wel eens op een marmeren vloer. Als ik even ruw schat is me dat al 10 keer gebeurd. Enige wat er gebeurd is een miniem krasje/deukje erbij. :D

Enne, die bovenste toetsen... dat zijn toch wel echte 'knopjes' he? Niet van die stomme dingen die je alleen met blote vingers kunt bedienen zoals bij de U600/U700?

Grote pluspunt vind ik wel dat dit een apparaat a la model 'chocoladereep' is. Scharnieren / schuifrailtje in je phone is naar mijn mening vragen om moeilijkheden.

Zeg, doet jullie het plaatje van de i780 denken aan HP :?

Vooral de kleurstelling donkergrijs/ zwart :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dan heb je het ook wel over een toestelmaker. Siemens was een van de toestelmakers met beste bouwkwaliteit die je maar kunt voorstellen.

Zie ook hier:

http://www.slashphone.com/86/1984.html

Maargoed idd de batterijen van Samsung vallen wat tegen. Ik denk zelf dat 1500 mah genoeg moet zijn.

Zeker als je GPS / 3G / WIFI / Bluetooth uitzet wanneer je het niet nodig hebt.

Vanaf 24 januari zou dit toestel leverbaar moeten zijn voor rond de 480 euro los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

@jcvjcvjcvjcv

Als je kijkt naar de review (ehmm..linkje staat hierboven ergens) wordt daarin ook uitgebreid gesproken over de look an vooral feel van het toestel. Het schijnt stevig en solide aan te voelen.

Overigens als je beetje zoekt kom je al op eurootje of 430 uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-07 13:39
Hopelijk wordt dit de ideale combi tussen een Nokia E61i en een TytnII, mijn vorige 2 toestellen.
Dus een E61i met windows mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 14:59
Via verschillende/vage bronnen kwam ik niet verder dan een release-date van "ongeveer half januari"
Is er iemand die wel iets specifieks weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-07 10:48

Wurtul

simon says.....

Super mooi toestel.

Heb de user manual gevonden. Wel in het engels. :)

Klik hier om naar de pagina te gaan van Samsung waar deze te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 01:37:
...
Zeg, doet jullie het plaatje van de i780 denken aan HP :?
HP OAK _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Hij lijkt ook wel een beetje op de e71 :)

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

haaa eindelijk wordt iedereen wakker en ziet wat dit voor een juweeltje is ;-) Na ja juweeltje..het is niet de alllermooiste telefoon die ik ooit gezien hebt maar tot nu toe wel de geen met alles wat ik op dit moment zoek in een telefoon!

Na de gebruikershandleiding, servicemanual moet de telefoon toch wel zeer binnenkort in de shops liggen.

off topic: Ik vraag me altijd af....er moet nu toch al ergens in nederland een enorme partij liggen die met de boot uit Azie deze kant op is gekomen? Ze liggen ongeveer in alle landen tegelijk in de winkel dus als je dat wil coordineren moeten ze er al zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Nou ja, iedereen wakker...

Ik snap werkelijk niet waarom niet meer mensen deze telefoon opmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:57
Misschien wel opmerken, maar niet reageren op dit topic, zoals ik :+ Ik volg deze telefoon al een hele tijd, sinds dat de eerste foto opdook. Lijkt me een mooie opvolger van mijn i600. Vooral de ingebouwde GPS is erg prettig, al vraag ik me wel af of er navigatiesoftware is die met de ingebouwde GPS van de i780 overweg kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

JJapie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:34:
Misschien wel opmerken, maar niet reageren op dit topic, zoals ik :+ Ik volg deze telefoon al een hele tijd, sinds dat de eerste foto opdook. Lijkt me een mooie opvolger van mijn i600. Vooral de ingebouwde GPS is erg prettig, al vraag ik me wel af of er navigatiesoftware is die met de ingebouwde GPS van de i780 overweg kan..
Volgens mij werkt dit niet anders als bv op een HTC die dit ook heeft. Meestal staat er per type pda meestal uitgelegd hoe het geinstalleerd moet worden. Het is net als het herkennen van een geluidskaart in je pc..als het goed is herkent de software (zoals tom tom) ook gewoon de interne GPS ontvanger.

Ik heb de SE M600i gehad..nu de SE P1 (opvolger)........maar ben even klaar met sybian en verlang weer naar mobile 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06-2017
Hij lijkt me groter dan een grafische rekenmachine, om nog maar even na te trappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komen er ook andere accu's voor, zodat het accucompartiment het dikste deel wordt.

M'n huidige phone is 20mm dik en dat vind ik niet te veel ofzo.

Doe mij er maar een 2000 mAh accu in :)
SJBrouwer schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:02:
Hij lijkt me groter dan een grafische rekenmachine, om nog maar even na te trappen
Dan weet ik niet wat voor miniatuurmodel grafische rekenmachine jij hebt?

Mijn Texas Instruments Ti 84+ Silver Edition is toch echt een stuk groter hoor, en zeker een stuk zwaarder.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Maar moet deze phone maar hebben denk ik, moet per maart nieuwe phone uitzoeken en volgens mij is er niks beters op de markt met dezelfde specs en grootte. Want de e71 van nokia laat nog wel ff op zich wachte geloof ik.

deze vodafone ODM v16xx is ook wel leuk op zich

[ Voor 20% gewijzigd door FRoSTy op 25-01-2008 13:45 ]

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt ie snel uit. Als ie degelijk schaf ik hem meteen aan. Al die functies en een stuk goedkoper dan zijn HTC-concurrenten.

Al meer (goedkopere) shops hebben m nu op hun site staan, naast smartphoneshop;Op hardware winkel staat trouwens de verwachte leverdatum: 24-01-2008. Dit is een paar dagjes terug, dus (hopelijk) is ie snel beschikbaar :)

Edit 1: Nog een shop toegevoegd

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nu GSMweb, Gsmtrack en 2call nog, dat zijn goedkope aanbieders.

[ Voor 8% gewijzigd door W00fer op 30-01-2008 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233719

pdashop.nl vertelde me gisteren dat verwachte levertijd nog onduidelijk was.. waarschijnlijk nog 2 (lange) weken

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is beschikbaar bij bol.com voor €469,- (Je moet zoeken bij mobieltjes met termen 'Samsung i780')
Hij zal, lijkt mij, nu dus echt snel beschikbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:29:
Hij is beschikbaar bij bol.com voor €469,- (Je moet zoeken bij mobieltjes met termen 'Samsung i780')
Of je post gewoon even de link? Wel zo handig. ;)

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

145 euro bijbetalen bij 2 jaar Vodafone 22,50

Dan moet ie elders wel voor 50 euro en Vodafone 22,50 + 9,50 data gaan.

Je gaat zo'n i780 toch niet gebruiken zonder data-abbo mag ik aannemen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat in de T for telecom folder helemaal voorin, maar verder nog niks concreets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:32:
Hij staat in de T for telecom folder helemaal voorin, maar verder nog niks concreets :'(
in de huis aan huis folder? En wat staat er bij dan? verwacht of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:48:
[...]

in de huis aan huis folder? En wat staat er bij dan? verwacht of zo?
Er staat zo'n thema pagina voorin waar ze telkens vier 'toppers' aanraden voor dat thema. Laatst was dat de ingebouwde camera (mag me gestolen worden, heb een dikke compactcamera en een Nikon D300 in bestelling 8)7 ).

Dit keer is dat thema dus 'internet' en staan de Samsung i780, Sony Ericsson W960i, de Nokia N82 en de HTC P5500 Touch Dual erin. Maar dat is niks concreets, alleen babbeltje over het toestel, geen prijzen enzo. Maar als ze hem erin zetten neem ik aan dat ze hem ook wel kunnen leveren.

Altijd leuk om folders van de week erna al op donderdag te hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag besteld op Centralpoint.nl
Verwachte leverdatum: 6 feb...
'k ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Anoniem: 233719 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:18:
Vandaag besteld op Centralpoint.nl
Verwachte leverdatum: 6 feb...
'k ben benieuwd
dat is interessante informatie...goh waarom? :-) Omdat al die systemen van bijna alle computer shops aan elkaar zijn verbonden. De kans is dus zeer groot dat alles shops hem dan binnen hebben.. ;)

EDIT: Krantje inmiddels ook gezien..grappige is dat ze het hebben over een 3.2 mp camera ..foutje denk ik..

[ Voor 12% gewijzigd door xon op 05-02-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-07 20:40
Zelf weet ik dat het toestel een paar weken geleden uitgesteld is voor lancering. Hij wordt nu in week 8 verwacht (18 febr). Zelf wacht ik nog altijd op een test sample.

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Wel jammer dat er geen auto focus op die camera zit, kunnen ze um ook net zo goed weglaten..

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
FRoSTy schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:15:
Wel jammer dat er geen auto focus op die camera zit, kunnen ze um ook net zo goed weglaten..
http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=2211

daar staat dat de hoofdcamera wel autofocus heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mijn part halen ze dat ding er in z'n geheel af. Wat moet je nou met een camera op je foon.. :?

Goed, die frontcamera kan ik nog inkomen, maar die andere :?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

In de reviews die ik gevonden heb staat steeds dat er geen autofocus op zit, misschien hadden ze ook nog een preview versie of zo. Maar er zijn idd veel sites waarbij specs wel auto focus staat. De tijd zal het leren :)

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

central point:

Product is momenteel niet op voorraad.
Verwachte voorraad datum: vrijdag 29 februari 2008

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
FRoSTy schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:08:
[...]

In de reviews die ik gevonden heb staat steeds dat er geen autofocus op zit, misschien hadden ze ook nog een preview versie of zo. Maar er zijn idd veel sites waarbij specs wel auto focus staat. De tijd zal het leren :)
Ja ik lees ook in sommige reviews dat de i780 TV out zou hebben en weer in andere reviews staat daar helemaal niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker via een € 30 verloopkabeltje. :X

Waarom nou niet gewoon mini USB op dat ding. De TyTn II heeft dat wel.

Als ik iets haat is het wel dat je overal aparte kabeltjes voor nodig hebt. M'n MP3 speler heeft mini USB, m'n grafische rekenmachine, maar nee, de i780 niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

central point:
29 feb idd..
heb bestelling geannulleerd..
kwil hem eerder :S.. als dat kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

nog release nieuws iemand? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Nope...niks gehoord :/

Hoop toch echt dat ie er eerder is dan 29 februari :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liever iets later en foutloos ipv wéér een Béta product op de markt :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:10:
Liever iets later en foutloos ipv wéér een Béta product op de markt :/
Ook waar: maar ook liever een beta-product dan een hopeloos achterhaald product :9

Maar goed: ik vind het toch vreemd dat niemand echt een idee heeft: "in januari", "18 februari", "29 februari"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
Hier op http://www.expansys.nl/ft.aspx?k=105934 staat dat de orginele release datum 14 februari 2008 zou zijn, maar dat is nu met ongeveer een week verschoven. Laten we het erop houden dat de i780 deze maand te koop zal zijn 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Iemand de i780 kopen ?

Direct leverbaar

409 euries, exclusief 25 euro verzendkosten naar NL.

Goede webwinkel, check de pricewatch en GoT maar.

Wel duitstalige handleiding, softwaretaal weet ik niet.

http://www.fonmarkt.de/details/default/2117,0,0,NAfhgdtfbxxduyvddmnmonmrbqiewttp.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij een QWERTZ toetsenbord ipv QWERTY wilt... ik niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 02:50:
Als jij een QWERTZ toetsenbord ipv QWERTY wilt... ik niet :z
scccherp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Fillllllllllmpje vanaf de beurs...best groot :|

http://www.infosyncworld.com/news/n/9004.html

[ Voor 10% gewijzigd door xon op 13-02-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Als ik het zo zie, is het wel een bakbeest idd :/
ik vind het sowieso lastig in te schatten hoe groot een smartphone zal zijn...
maar ja: het blijft wel een lekker feature-stacked ding natuurlijk :9~

keuzes, keuzes, ...

EDIT: en ik maar denken dat QWERTZ een typefout was :P wist niet eens dat die dingen bestonden

[ Voor 17% gewijzigd door Muscrerior op 13-02-2008 22:45 . Reden: typos ]

Verwijderd

Ach, dag groot..

Als ze er maar een goede riemholster bij maken ben ik blij. Het ding gaat NIET in m'n broekzak. Als ik naar een nieuwe phone kijk is een het een vereiste dat er een goede riemholster voor is. En dan de phone liggend ipv haaks op je riem.

Ik denk dat als ik hem naakt in m'n broekzak stop hij binnen een dag gekraakt is door m'n Corsair Survivor USB stick, m'n Mini Mag-Lite of mijn zakmes, aan de andere kant zit de sleutelbos, lijkt me ook geen fijn gezelschap voor een telefoon zoals deze. :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:29:
Ach, dag groot..

Als ze er maar een goede riemholster bij maken ben ik blij. Het ding gaat NIET in m'n broekzak. Als ik naar een nieuwe phone kijk is een het een vereiste dat er een goede riemholster voor is. En dan de phone liggend ipv haaks op je riem.

Ik denk dat als ik hem naakt in m'n broekzak stop hij binnen een dag gekraakt is door m'n Corsair Survivor USB stick, m'n Mini Mag-Lite of mijn zakmes, aan de andere kant zit de sleutelbos, lijkt me ook geen fijn gezelschap voor een telefoon zoals deze. :+
Padvinder?:)

Dat mouse point device lijkt me lastig. Blij dat ik niet heb gewacht op deze telefoon. Hoewel GPS wel erg mooi en handig is

• Muscrerior
Op het filmpje van xon lijkt de stylus mij een normale, standaard stylus.
Toch staat de i780 onder andere op smartphoneshop.nl met een telescoop-stylus afgebeeld?

Gebruikt het filmpje een proefmodel of zie ik iets over het hoofd?

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:18
Ik lees net op expansys dat de datum nog verder is uitgesteld...namelijk 17 maart.

http://www.expansys.nl/ft.aspx?k=99884&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:36:
[...]

Padvinder?:)

Dat mouse point device lijkt me lastig. Blij dat ik niet heb gewacht op deze telefoon. Hoewel GPS wel erg mooi en handig is
Mwah, gebruik het spul dagelijks, op de Mini-Maglite na, aangezien ik de laatste tijd gewoon een Mag-Lite 2AA LED in een holster aan m'n riem heb hangen ;)

En je wilt ook niet weten hoe stoffig het ook altijd is in die broekzakken.. O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo zie is die stylus in het filmpje ook gewoon dat telescoop ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Kwam de motorola q9h tegen, maar kom er net achter dat er geen touchscreen op zit. Dan houdt het toch wel weer op. Heb per 1 maart een telefoon nodig, alleen kom nog geen betere alternatieven tegen voor de i780.

[ Voor 63% gewijzigd door FRoSTy op 15-02-2008 10:25 ]

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-07 08:49
Same here. Ik moet voor 1 Maart een nieuw Orange abonnement afsluiten ivm belkosten naar het buitenland die bij Orange het voordeligste zijn en het feit dat er vanaf Maart geen nieuwe Orange aansluitingen meer te realiseren zijn, en dat wil ik eigenlijk met de i780. Maar ja, dan moet hij wel al in de verkoop zijn natuurlijk!

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
De verwachtingen liggen rond eind Februari, begin Maart. 't Zal er om hangen.

[ Voor 5% gewijzigd door MJFM op 15-02-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Ha! Eindelijk wordt de honger naar i780 reviews (naast die van Mobile-review.com) gestild! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Hmmm, ik dacht 'leuk, een review!' Ik heb het bovenste gelezen, maar dat is eigenlijk alleen maar informatie, en niet een in-depth review zoals op mobile-review.com.
Nog steeds honger dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
[quote]Muscrerior schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:44:

Voor de echte freaks: www.smartphoneshop.nl (moet toegeven dat ik het zelf ook gedaan heb)

Daar kun je links op de site een toestel kiezen en net onder de beknopte omschrijving van het toestel staat een linkje 'maak een bouwplaat'. Als je dat aanklikt krijg je een PDF die je moet uitprinten, beetje knippen, vouwen en plakken en je hebt een papieren model van je telefoon op ware grootte!

Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Muscrerior schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:44:

keuzes, keuzes, ...

EDIT: en ik maar denken dat QWERTZ een typefout was :P wist niet eens dat die dingen bestonden
Voor de echte freaks: www.smartphoneshop.nl (moet toegeven dat ik het zelf ook gedaan heb)

Daar kun je links op de site een toestel kiezen en net onder de beknopte omschrijving van het toestel staat een linkje 'maak een bouwplaat'. Als je dat aanklikt krijg je een PDF die je moet uitprinten, beetje knippen, vouwen en plakken en je hebt een papieren model van je telefoon op ware grootte!

Ideaal!

(Sorry voor de dubbele post, heb bij de vorige per ongeluk de quote ongedaan gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een edit knop hoor ;)

Moet je wel in je PDF reader zetten dat hij hem 1:1 afdrukt. Standaard staat Adobe Acrobat Reader op 95% :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:23:
Er is ook een edit knop hoor ;)

Moet je wel in je PDF reader zetten dat hij hem 1:1 afdrukt. Standaard staat Adobe Acrobat Reader op 95% :X
Oeps, moet ik morgen toch even kijken hoe die bij mij standaard ingesteld staat...
Goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
MJFM schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 23:08:
[...]

Oeps, moet ik morgen toch even kijken hoe die bij mij standaard ingesteld staat...
Goede tip!
Stond inderdaad niet op 100%, maar het verschil valt te verwaarlozen.
Konden we eindelijk maar eens de echte vast houden ipv een stukje papier, ik vind het maar lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:43

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Dit is ook een geweldige phone, ffs. Waarom maken ze het zo moeilijk voor ons consumenten, met al deze prachtige producten kan je haast geen keuze maken ;D :D. En nog de geweldige opties!

Ik kijk momenteel naar deze phones:
- LG viewty
- i789 :P
- Iphone (v2?)
- SE Xperia X1

Mijn voorkeur gaat meer naar de WM varianten! 2008 wordt kennelijk een geweldig jaar voor de pda/smartphone!! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door XTREEMRaGE op 17-02-2008 00:09 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LG viewty is een compleet andere soort. Geen toetsenbord... je moet er maar van houden.

i789; ja, je kunt blijven wachten he ;)

Iphone: waarom zou je een telefoon kopen van een bedrijf wat jou als koper haast een sectarisch beleid oplegt?

SE Xperia X1: Heb eens even gekeken op de SE site; ziet er goed uit inderdaad. Groter toetsenbord is een pluspunt, maar dat brengt wel een sliderdesign mee helaas. Wat me helemaal aanspreekt is de schermresolutie van 800 X 480!! :D
Dat is nog eens wat meer dan 320x320, om precies te zijn 3,75 keer meer _/-\o_
Het volgende pluspunt is de standaard USB aansluiting; super, daar kan Samsung wat van leren!

Nu de prijs nog... de Samsung lijkt relatief goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 02:09:
Pssst...i780 :9

Ik wil zelf vooral de i780 hebben vanwege het full-size (QWERTY) toetsenbord.
En ook de prijs/feature-verhouding van deze smartphone is erg gunstig.

EDIT:
ik zie dat de SE Xperia X1 pas over 7 maanden komt, dan gok ik toch dat de i780 toch net iets eerder is. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Muscrerior op 17-02-2008 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:43

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 02:09:
LG viewty is een compleet andere soort. Geen toetsenbord... je moet er maar van houden.

Iphone: waarom zou je een telefoon kopen van een bedrijf wat jou als koper haast een sectarisch beleid oplegt?

SE Xperia X1: Heb eens even gekeken op de SE site; ziet er goed uit inderdaad. Groter toetsenbord is een pluspunt, maar dat brengt wel een sliderdesign mee helaas. Wat me helemaal aanspreekt is de schermresolutie van 800 X 480!! :D
Dat is nog eens wat meer dan 320x320, om precies te zijn 3,75 keer meer _/-\o_
Het volgende pluspunt is de standaard USB aansluiting; super, daar kan Samsung wat van leren!

Nu de prijs nog... de Samsung lijkt relatief goedkoop.
Dat waren de toestellen dat me het meest aansprak.
De LG viewty heeft wel een qwerty toetsen'scherm', maar als ik het goed heb begrepen kan je die niet overal bij gebruiken (nog). Maar het typed nie slecht!! De feedback van het scherm hebben ze wel goed gedaan.

En idd de iphone heeft een belachelijke prijs, maar ik moet toegeven het ziet er heel mooi uit. Maar de 1e versie zal ik zeker niet kopen, want de opties spreken mij niet erg aan, maar misschien v2 ;x.

De i780 is een mooi toestel met de opties erop die ik wil hebben. Maar de Xperia X1 heeft echt alles wat ik wil hebben, maar die komt pas rond het 2e halfjaar van 2008 uit....

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toptelefoon lijkt me :9 !
Eigenlijk alles wat mn lelijke Fujitsu-Siemens Pocketloox T830 heeft, maar dan in mooi jasje *O* .

Hierbij de handleiding (veelal standaard WM inhoud) : LINK

Paar dingen:

1. Wat mij als eerste opvalt in deze handleiding:
What’s in the box?
Your package contains the following items:
• Handset
• Battery
• Travel adapter
• CD-ROM*
• Quick Reference Guide
• Extra stylus pen
• PC data cable

Waar is de headset? :?

2. Zou het lukken om een ander navigatieprogramma te gebruiken dan Garmin? Zie oa. deze Thai, die em wél al heeft :( zich het HIER afvragen. Ik wil TomTom, weet iemand trouwens of TT Active GPS ondersteund?

3. Blijft lullig dat het geen mini-usb heeft...

Maar ach, ookal zou ik de headset+mini-usbverloop moeten kopen, blijft het nog een goede prijskwaliteit, als ie maar beetje snel komt koop ik em...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danido
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10-2021
Hier staat dat hij inmiddels verkrijgbaar is.
Maar waar?

http://www.telecomwereld.nl/n0002486.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Bijvoorbeeld bij Typhone en MobilePlaza.

[ Voor 15% gewijzigd door nmgn231 op 18-02-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:07:
What’s in the box?
Your package contains the following items:
• Handset
• Battery
• Travel adapter
• CD-ROM*
• Quick Reference Guide
• Extra stylus pen
• PC data cable

Waar is de headset? :?
Volgens pdashop.nl zit er wel degelijk een headset in de doos.

[ Voor 50% gewijzigd door nmgn231 op 18-02-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

inmiddels alweer overal door de voorraad heen! :(

edit: Ben benieuwd of enkele got'ers er al eentje hebben bemachtigd

[ Voor 41% gewijzigd door xon op 18-02-2008 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
xon schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:34:
inmiddels alweer overal door de voorraad heen! :(

edit: Ben benieuwd of enkele got'ers er al eentje hebben bemachtigd
Ik was van plan de i780 te bestellen bij www.smartphoneshop.nl omdat ik daar tot nu toe uitstekende ervaringen mee heb gehad. Ze mailen als ze 'm hebben, maar ik heb nog niks gehoord. Moet ook niet te lang gaan duren natuurlijk :/

Edit: ik sluit me dus aan bij xon, iemand 'm al gehad/gezien/vastgehouden? :+

[ Voor 8% gewijzigd door Muscrerior op 19-02-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danido
Ik heb gesproken met die bobo's van Typhone, maar die hebben hem nog nooit op voorraad gehad. En MobilePlaza heeft hem ook nog niet. Kortom: Nergens te krijgen nog.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Danido schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:59:
[...]

Ik heb gesproken met die bobo's van Typhone, maar die hebben hem nog nooit op voorraad gehad. En MobilePlaza heeft hem ook nog niet. Kortom: Nergens te krijgen nog.....
Bijzonder..zelfde Typhone zei gister telefonisch tegen mij dat ze NET allemaal weg waren..zo kan ik ook verkooppraatjes houden >:)

Grappige is dat ze wel doodleuk op voorraad zijn gezet door de bedrijven op kieskeurig.nl

nieuwe datum is overigens 22e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Nog maar 3 nachtjes slapen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danido
Haha. Dat valt nog wel te overleven. :)
Ligt hij dan ook echt in de winkels of alleen maar de online-shops ??..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252937

Haha. Dat valt nog wel te overleven. :)
Ligt hij dan ook echt in de winkels of alleen maar de online-shops ??..
Bij de Media Markt wordt die door de leveranciers eind volgende week uitgeleverd en na dat weekend zal die in de winkel liggen. Wanneer je ervan uitgaat dat de Media Markt niet de meest trage is daarin, zul je dus minimaal 1.5-2 weken moeten wachten om hem in de winkels te kunnen aanschouwen. Verwachte verkoopprijs van rond de 499e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danido
Anoniem: 252937 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 05:37:
[...]

Bij de Media Markt wordt die door de leveranciers eind volgende week uitgeleverd en na dat weekend zal die in de winkel liggen. Wanneer je ervan uitgaat dat de Media Markt niet de meest trage is daarin, zul je dus minimaal 1.5-2 weken moeten wachten om hem in de winkels te kunnen aanschouwen. Verwachte verkoopprijs van rond de 499e.
Toch maar via Internet bestellen dus.. :) Sneller en goedkoper. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
XTREEMRaGE schreef op zondag 17 februari 2008 @ 00:04:
Dit is ook een geweldige phone, ffs. Waarom maken ze het zo moeilijk voor ons consumenten, met al deze prachtige producten kan je haast geen keuze maken ;D :D. En nog de geweldige opties!

Ik kijk momenteel naar deze phones:
- LG viewty
- i789 :P
- Iphone (v2?)
- SE Xperia X1

Mijn voorkeur gaat meer naar de WM varianten! 2008 wordt kennelijk een geweldig jaar voor de pda/smartphone!! _/-\o_
Waarom neemt niemand de I-mate Ultimate 8502 mee in z'n vergelijking met de Samsung i780? Naar mijn idee heeft de 8502 alles wat de i780 ook heeft. De 8502 heeft wel HSUPA en de i780 helaas niet. De 8502 komt ook een dezer dagen uit. Hij is alleen ietsje duurder...... En dat is nou net de reden waarom ik de i780 nog steeds interessant vind :z

Kijk eens op http://msmobiles.com/news.php/6831.html of op http://www.infosyncworld.com/news/n/8480.html voor wat foto's.

[ Voor 12% gewijzigd door nathalia op 20-02-2008 11:28 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:18
Samsung heeft gemeld dat de telefoon in week 9 komt..
Pagina: 1 2 ... 23 Laatste