Ik ben vooral benieuw naar de bouwkwaliteit, schermkwaliteit en accucapaciteit.
Als ik zo eens naar andere Samsung telefoons kijk schaven ze er elke milimeter vanaf om ze zo dun mogelijk te krijgen, wat ten koste gaat van de accutijd, die vaak slecht is in vergelijking met het concurrende Nokia model.
Ik vond dit toestel ook net via-via, toen ik op zoek was naar een PDA met HSDPA, QWERTY toetsenbord, WM 6, een fatsoenlijke hoeveelheid RAM (128 MB dus, geen 64) en een fatsoenlijke resolutie. Hetgeen wat ik vond was allemaal 240x240, wat dus 1,77 keer minder is dan deze Samsung met zijn 320x320. Eerlijk gezegd nog steeds jammer dat ze er niet 480x480 van maken ofzo.
Ik ben echt heel benieuwd naar de bouwkwaliteit. Ik heb nu een Siemens S55, en alhoewel ik er zuinig op ben (zit in holster aan broekriem, dus als een van de weinige S55 toestellen is het toetsenbord nog steeds perfect na 3 jaar), valt hij ook wel eens op een marmeren vloer. Als ik even ruw schat is me dat al 10 keer gebeurd. Enige wat er gebeurd is een miniem krasje/deukje erbij.
Enne, die bovenste toetsen... dat zijn toch wel echte 'knopjes' he? Niet van die stomme dingen die je alleen met blote vingers kunt bedienen zoals bij de U600/U700?
Grote pluspunt vind ik wel dat dit een apparaat a la model 'chocoladereep' is. Scharnieren / schuifrailtje in je phone is naar mijn mening vragen om moeilijkheden.
Zeg, doet jullie het plaatje van de i780 denken aan HP
Vooral de kleurstelling donkergrijs/ zwart
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 20-01-2008 01:44
]