Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-01 10:57
Mensen ik zit ook naar deze smarphone te kijken maar ken nergens vinden wat voor GPS erin zit, of is het en aGPS. Daar zit ik namelijk niet op te wachten want krijg je weer dat je provider bepaalde zaken moet ondersteunen.

Maybe iemand hier wat meer info over de GPS in dit toestel, hoop zelf dat er iets van Sirf in zit.

Er zit dus een AGPS in , hier nog wat info daarover http://www.theunwired.net...-i780-a-gps-functionality

[ Voor 17% gewijzigd door DutchPlayer op 20-02-2008 16:20 ]

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor uw email.
De samsung i780 kunnen wij naar verwachting vanaf volgende week gaan leveren. In combinatie met het door u gewenste vodafone abonnement kunnen wij u het volgende aanbieden:

Samsung i780
Vodafone Basis € 27,50 -1-jarig abonnement
Zorgeloos Mobiel Internet

Eenmalige bijbetaling: € 189,- incl BTW en verzending

óf

Samsung i780
Vodafone Basis € 27,50 -2-jarig abonnement
Zorgeloos Mobiel Internet

Gratis.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 jarig 22,50 + internet + gratis i780 moet ook kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

xon

voelen jullie ook de spanning :| :| :|

:P

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-07 08:49
xon schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:12:
voelen jullie ook de spanning :| :| :|

:P
Ik vind het maar vervelend... 8)7

'You know me...I'll manage!'

• MJFM
Bol.com: levertijd 3-5 werkdagen...?

Verwijderd

Als ze daar 1 werkdag per kalenderweek hebben _/-\o_

• MJFM
nathalia schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:19:
[...]

Waarom neemt niemand de I-mate Ultimate 8502 mee in z'n vergelijking met de Samsung i780? Naar mijn idee heeft de 8502 alles wat de i780 ook heeft. De 8502 heeft wel HSUPA en de i780 helaas niet. De 8502 komt ook een dezer dagen uit. Hij is alleen ietsje duurder...... En dat is nou net de reden waarom ik de i780 nog steeds interessant vind :z

Kijk eens op http://msmobiles.com/news.php/6831.html of op http://www.infosyncworld.com/news/n/8480.html voor wat foto's.
Er is nog een klein verschilletje met de i780...
HIJ IS LELIJK!!! ;-)

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
MJFM schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:32:
[...]

Er is nog een klein verschilletje met de i780...
HIJ IS LELIJK!!! ;-)
De i780 is ook niet de mooiste telefoon ooit gemaakt, maar de i-mate producenten hebben idd al helemaal geen aandcht besteed aan het ontwerp.

Verwijderd

die gps is dus wel een stuk trager zonder Assisted GPS dan een 'normale' sirfstar ontvanger. Met een internet abo, welke provider ondersteund dan dit assisted gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat noem ik nog eens snelle levering:

"Als u dit product vandaag voor 16h00 CET uur bestelt, kunt u met 28 dagen geleverd worden. Vul je email adres in voor voorraad"

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=158213

Beschikbaarheid: Verwachte datum Woensdag 19 Maart :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt op de leverbaarheid van de kleinere F1 schijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPlayer
De levering van dit toestel laat wel op zich wachten, staat al weken op websites en overal binnekort leverbaar.

Ik heb typhone maar even een mail gestuurd met de vraag naar de verwachte levertijd. Dat AGPS werkt ook zonder de A alleen duurt je fix dan langer.

Mailtje terug van Typhone,

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Via deze weg wil ik de kennis geven dat het toestel momenteel niet op voorraad is. Zojuist hebben wij de melding gekregen van onze leverancier dat dit toestel medio volgende week weer aan ons geleverd gaat worden. Op het moment dat het toestel is ontvangen kunnen wij het toestel ook direct leveren.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.

Dus vanaf volgendeweek weer leverbaar bij Typhone!

[ Voor 51% gewijzigd door DutchPlayer op 22-02-2008 14:18 ]

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danido
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10-2021
xon schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:27:
[...]

nieuwe datum is overigens 22e
Volgens mij is het vandaag de 22e.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Danido schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:17:
[...]

Volgens mij is het vandaag de 22e.. ;)
Jep, en morgen de 23e, zondag de 24e, maandag de 25e, dinsdag de 26e, woensdag de 27e, donderdag de 28e, vrijdag de 29e en dan is hij leverbaar!
Of zaterdag de 1e, zondag de 2e, maandag de 3e, dinsdag de 4e, woensdag de 5e, donderdag de 6e...dan zal hij er toch zeker wel al zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 14:59
9 maart ben ik jarig en dan wil ik de 780 dus gewoon vast kunnen houden :9

Ook heb ik ondertussen nog €1,72 beltegoed en ik wilde eigenlijk geen nieuw meer kopen, omdat ik de i780 toch met abbo neem, dat gaat dus niet werken vrees ik.,.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danido
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10-2021
Tuurlijk wel.. T for Telecon Rotterdam heeft hem maandag of dinsdag. Zeggen ze. Dus ik denk dat MJFM als enige tot de 6e gaat wachten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muscrerior schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:34:
9 maart ben ik jarig en dan wil ik de 780 dus gewoon vast kunnen houden :9

Ook heb ik ondertussen nog €1,72 beltegoed en ik wilde eigenlijk geen nieuw meer kopen, omdat ik de i780 toch met abbo neem, dat gaat dus niet werken vrees ik.,.... :X
Dan zou ik er maar vast wat beltegoed bij halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Bij mijn distributeur staat de leverdatum nog steeds op 29 feb. En zij zijn vaak niet eens het snelst, dus dan zou hij ook bij de webshops leverbaar moeten zijn.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Danido schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:37:
Tuurlijk wel.. T for Telecon Rotterdam heeft hem maandag of dinsdag. Zeggen ze. Dus ik denk dat MJFM als enige tot de 6e gaat wachten.. :)
Haha, nou, dat was ik niet van plan. Uiteraard heb ik hem ook gewoon gereserveerd en nog als eerste ook bij de betreffende winkel, dus hopelijk ben ik snel aan de beurt... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchPlayer schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:10:
Mensen ik zit ook naar deze smarphone te kijken maar ken nergens vinden wat voor GPS erin zit, of is het en aGPS. Daar zit ik namelijk niet op te wachten want krijg je weer dat je provider bepaalde zaken moet ondersteunen.

Maybe iemand hier wat meer info over de GPS in dit toestel, hoop zelf dat er iets van Sirf in zit.

Er zit dus een AGPS in , hier nog wat info daarover http://www.theunwired.net...-i780-a-gps-functionality
User’s Guide

You can change settings to get information about your current location. This program may not be available depending on your country.
  1. From the Start menu, tap Settings -> System tab -> GPS.
  2. Select an operation mode from the drop-down list.
    • Stand alone: get information about the location receiving signals from the satellites directly.
    • Mobile based: get information about the location via the server and find out your current location via the device. Enter the server address and TCP port which are provided by your service provider. Also, select an access point. This mode may be additional charged for using the network.
    • Mobile assisted: get information about the location and find out your current location via the server. Enter the server address and TCP port which are provided by your service provider. Also, select an access point. This mode may be additional charged for using the network.
Phew, na even zoeken. Hij blijkt dus ook een 'normale' gps chip te bevatten; mijn nieuwe mobieltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:17:
[...]
Dan zou ik er maar vast wat beltegoed bij halen ;)
En dat was idd gisteren toch nodig...toch jammer dat het bijna altijd zo moet gaan.
Vage geruchten, uitstel, uitstel....
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:59:
[...]
User’s Guide
[...]
  • Stand alone: get information about the location receiving signals from the satellites directly.
  • Mobile based: get information about the location via the server and find out your current location via the device. Enter the server address and TCP port which are provided by your service provider. Also, select an access point. This mode may be additional charged for using the network.
  • Mobile assisted: get information about the location and find out your current location via the server. Enter the server address and TCP port which are provided by your service provider. Also, select an access point. This mode may be additional charged for using the network.
Phew, na even zoeken. Hij blijkt dus ook een 'normale' gps chip te bevatten; mijn nieuwe mobieltje
Wat weet je van die GPS-chip? Biedt deze zonder "mobile assisted" ook een snelle fix of is de snelheid dan om te huilen?

[ Voor 64% gewijzigd door Muscrerior op 24-02-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik hebv hem besteld op belnu.nl ik moet alleen nog even wachten want ik kan pas van 22 maart mijn abbonement vernieuwen dus heb de portingsdatum 24 maart in laten gaan.

Nu maar afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

http://media.revver.com/qt/701089.mov

voor wie een mac heeft of enge software heeft geinstalleerd ;)

Ik heb geen idee wat er te zien zal zijn maar schijnt video review te zijn van de i780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPlayer
Zonder gebruik te maken van A-GPS zal de fix idd wel effe opzig laten wachten. Ik woon zelf in Amsterdam, kwa hoge gebouwen vind ik het wel meevallen. Maar hier kan een fix met gewone sirf 3 chipset gps ook wel effe opzig laten wachten.

Ik heb ook gelezen dat er weer hele nieuwe gps technieken eraan komen waardoor je met een normale gps ook snelle fix krijgt.

Back on topic, ik heb wel gelezen dat de normale GPS functie hier NL nog niet zou werken om een of andere reden. Daarin tegen heb ik ook wel weer gelezen dat het ook lekker draaid met tom tom 6. Dus das ook wel prettig als je de bijgeleverde software niet wil gebruiken.

Verder heb ik em vrijdag besteld bij typhone.nl , ze krijgen em medio deze week binnen dus ben benieuwd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Ik geloof dat het italiaans is :9

Wel mooi is in ieder geval dat er twee batterijen bijzitten en dat je je tweede batterij ook buiten het toestel kan opladen. Das echt tof :*)

Ook die vergroot-functie voor webpaginas ziet er leuk uit.

Edit: Dat italiaans met engelse begrippen tussendoor is echt hilarisch. Het is trouwens nog best aardig te volgen...dan was ik toch beter in Latijn dan ik dacht :+

[ Voor 17% gewijzigd door Muscrerior op 25-02-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:51:
http://media.revver.com/qt/701089.mov

voor wie een mac heeft of enge software heeft geinstalleerd ;)

Ik heb geen idee wat er te zien zal zijn maar schijnt video review te zijn van de i780
Pssst... VLC is niet zo heel eng ;)

Dat ene QT (ah nee, vloek ik weer) waar jij naar verwijst komt er hier inderdaad ook niet op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Op smartphoneshop.nl is de i780 nog niet aangekomen, maar al wel een tientje goedkoper :)

Als ie in dit tempo (tientje per dag) goedkoper wordt, dan vind ik het niet erg om nog even te wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net smartphoneshop.nl aan de lijn gehad, ze beweren eind deze week/begin volgende week voorraad te krijgen! hebbuh hebbuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:41:
net smartphoneshop.nl aan de lijn gehad, ze beweren eind deze week/begin volgende week voorraad te krijgen! hebbuh hebbuh
haha ...ik moet er nu langzaam zelf ook wel beetje om lachen..telkens maar weer dat weekje..nou meneer..EIND van de week is het zover..

heb net zelf bij de goedkoopste die ik kon vinden toestel besteld..wordt alleen maar sjagerijnig van dat prijsvechten ;-) Ze hadden mooie aanbieding met verlenging abbo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

filmpje gekeken, en ik heb er iig uitgehaald dat er geen autofocus op de camera zit

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:54:
[...]

haha ...ik moet er nu langzaam zelf ook wel beetje om lachen..telkens maar weer dat weekje..nou meneer..EIND van de week is het zover..

heb net zelf bij de goedkoopste die ik kon vinden toestel besteld..wordt alleen maar sjagerijnig van dat prijsvechten ;-) Ze hadden mooie aanbieding met verlenging abbo..
Welke winkel is het geworden dan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Mooi :)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:56:
[...]
Welke winkel is het geworden dan..?
Ben wel benieuwd idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het al net zo als met de kleinere Samsung F1 schijven, die laten ook maar op zich wachten. En ondertussen worden ze ingehaald door de concurrenten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:05
Bij KortingOpBellen.nl is het toestel leverbaar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:55:
Het al net zo als met de kleinere Samsung F1 schijven, die laten ook maar op zich wachten. En ondertussen worden ze ingehaald door de concurrenten >:)
Tot nu toe ben ik geen mobieltje tegengekomen met de features en prijs van de Samsung

Enige die in de buurt komt is de HTC TyTN II, maar da's een halve centimeter dikker, bijna €200,- duurder en een goede 58,333% zwaarder
en video-playback-issues natuurlijk :+

[ Voor 3% gewijzigd door Muscrerior op 26-02-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar die is tenminste wel leverbaar.
Lekker domme shop zeg, geen extra korting als je de Internet blox erbij neemt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Uit het filmpje van de telefoon valt op de maken dat de camera niet veel om het lijf heeft. Het is 2 megapixel, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Geen autofocus of flits.

Opzich ziet die muisaanwijzer er wel vet uit. Ik wacht toch nog even op de i550 en de Nokia E71 announcement om te zien of ik deze haal.

Want een aantal dingen staan me niet helemaal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kird03
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:29
DutchPlayer schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:07:
Back on topic, ik heb wel gelezen dat de normale GPS functie hier NL nog niet zou werken om een of andere reden. Daarin tegen heb ik ook wel weer gelezen dat het ook lekker draaid met tom tom 6. Dus das ook wel prettig als je de bijgeleverde software niet wil gebruiken.

Verder heb ik em vrijdag besteld bij typhone.nl , ze krijgen em medio deze week binnen dus ben benieuwd. 8)
Even over de GPS functie, ik heb juist begrepen dan tomtom 6, niet werkt met ingebouwde GPS ontvangers (enkel met losse GPS muizen)?!

Ik heb nu tomtom op mijn mobiel (samsung D720, met tomtom 5) en wil graag weer een samsung toestel met tomtom. Volgens tomtom site kan tomtom 6 alleen maar op een beperkt aantal nokia toestellen!

kan iemand bevestigen dat tomtom6 werkt op deze samsung, en wordt er standaard al GPS software meegeleverd met dit toestel (google maps?)

Vaillant split aroTHERM VWL 75/5 AS +180L SWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
TomTom moet werken, zie hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom werkt wel samen met de interne GPS chip van de TyTn, dus het kan wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
W00fer schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:28:
Want een aantal dingen staan me niet helemaal aan.
Zoals? form-factor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme Samsung plug ipv normaal mini USB bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPlayer
Ik heb gelezen op forum's dat je Tom Tom dmv een virtuele GPS aan de praat krijgt, dat stukje software is te downloaden op het net. Ben alleen effe de naam kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker winkel, NOT, mijn ip word geblocked, kan niets op site doen, krijg te zien "ip blocked: mijn ip" Doe niets raars en ik ga daar uiteraard NIKS kopen... :(

Zou dat GPSGate om TomTom aan de praat te krijgen ook werken met de Assisted-GPS functie? Sowieso weet iemand hier meer over (te vinden) of dit via onze Nl-providers met gprs-umts werkt? Simpele internet data over waar de satellieten te vinden zijn voor een snellere fix toch?

Ben benieuwd welke webwinkel wint met als eerste uitleveren...

Kan niet meer wachten: :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 01:29:
Stomme Samsung plug ipv normaal mini USB bijvoorbeeld..
Natuurlijk, niet aan gedacht :X stom
dat is inderdaad wel het grootste nadeel van de i780

Ik geloof dat verloopkabeltjes nog wel aardig te krijgen waren, ff zoeken... :9

[ Voor 8% gewijzigd door Muscrerior op 27-02-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Nog 1 nachtje slapen, als het goed is........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat inmiddels op de website bij Samsung...

http://nl.samsungmobile.c.../features/NL-SGH-I780.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPlayer
Zo hey hij staat nu eindelijk op de Samsung site, dat wil dan toch wel wat zeggen! :) Hmmm, maar op samsung.nl staat ie er nog niet tussen, toch wel vreemd.

Ik wacht ook in spanning!

En dat programmatje voor die Virtuele GPS was idd GPSgate. Ik ga nu T-mobile bellen om te vragen of het netwerk AGPS ondersteund.

Heb net T-mobile gesproken, en die melden mij dat de AGPS de info via het netwerk kan ophalen, moet ik wel een TOMTOM cdtje kopen werd erbij gemeld. :)

[ Voor 67% gewijzigd door DutchPlayer op 27-02-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij de belangrijkste verschillen (voor en nadelen) uitleggen van de Samsung i780 en de i617 (de Blackjack II)?

Veel dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:33
Het grootste verschil tussen de i617 en de i780 is dat eerstgenoemde een smartphone versie (WM Standard) is en de tweede een pocketPC versie (WM Professional). Oftewel: de i780 is daarom touchscreen en de i617 niet.

Dat betekent ook dat je op de i617 eigenlijk alleen TomTom versie 5.21 goedwerkend (met kaarten tot versie 6.75) kan draaien, terwijl je op de i780 ook TomTom versie 6 (met kaarten versie 7) kan draaien.

Verder lijkt de i617 geen Wifi te hebben (in ieder geval niet op de Amerikaanse versie) en draait deze met een TI OMAP 2420 (260 mHz) processor. De i780 heeft wel Wifi en draait met een Marvell PXA 3xx (416-620 Mhz) processor.

Het is maar net wat je wilt natuurlijk en wat je het belangrijkst vindt: de Blackjack is een telefoon met PDA-functies, de I780 is een PDA met telefoonfuncties.

[ Voor 17% gewijzigd door nathalia op 27-02-2008 15:30 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:41:
Kan iemand mij de belangrijkste verschillen (voor en nadelen) uitleggen van de Samsung i780 en de i617 (de Blackjack II)?

Veel dank!
Die kun je toch zelf makkelijk zoeken? :X

Kleiner scherm, geen UMTS, 240x320 i.p.v. 3202, geen optische muis...

In hoeverre je specs een voor- of nadeel vindt, kun je alleen zelf bepalen

[ Voor 9% gewijzigd door Muscrerior op 27-02-2008 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank Nathalia en Muscrerior voor jullie snelle reactie.

Ik heb de reviews gelezen en proberen de specs te vergelijken, maar vind dat erg moeilijk. Het is een taal die ik slecht versta.

Als ik jullie berichten lees maak ik daar het volgende uit op:

1) voorkeur voor i780
2) i780 is sneller, heeft een groter scherm en betere beeldkwaliteit en heeft UMTS

Wat is het voordeel van UMTS?

En wat bedoel je met PDA met telefoonfuncties (en andersom)? Betekent dit dat de i780 als telefoon minder handig ingebruik is of minder opties heeft en als PDA juist meer?

Het belangrijkste voor mij is bellen (ben het gemak van een normale Nokia gewend), email en agendabeheer. Wil dus geen aparte telefoon meer hebben.

Nogmaals dank!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stop er zelf 1 uur in en je bent er ook achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Wat is het voordeel van UMTS?
Snel internet, sneller dan gprs (wat de meeste telefoons hebben)

En wat bedoel je met PDA met telefoonfuncties (en andersom)? Betekent dit dat de i780 als telefoon minder handig ingebruik is of minder opties heeft en als PDA juist meer?
PDA zonder telefoonfunctie is een apparaat voor functies als: agenda, navigatie, adressen etc etc
PDA is niet makkelijker/moeilijker in gebruik in telefoonfuncties, het is wel anders door een verschillend besturingsysteem.

Het belangrijkste voor mij is bellen (ben het gemak van een normale Nokia gewend), email en agendabeheer. Wil dus geen aparte telefoon meer hebben.
Dan is de i780 wellicht te veel voor wat je zoekt.

Verwijderd

Want :?

Groot hoge resolutie scherm is juist fijn voor je agenda :)

Wat dat betreft is die hele smartphonemarkt een achteruit gang. De duurdere PDA's hadden allemaal 640x480 en nu zijn we terug naar 320x240 en krabbelen we weer op :X

Daarom vind ik die SE met 800x480 ook wel wat, eindelijk wat pixels op je scherm ipv. blokjes tellen.

• nmgn231
Want wanneer ik kijk naar de functies die rarkesteijn zoekt op een toestel, je ook een telefoon kan kiezen die de helft kleiner en goedkoper is...

• Muscrerior
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 00:36:
Groot hoge resolutie scherm is juist fijn voor je agenda :)
Maar een vierkant scherm wil nog wel eens moeilijk doen met bepaalde applicaties voor WM. In dat opzicht vind ik een 320x320 scherm wel een nadeel t.o.v. een 320x240 scherm

• nathalia
nmgn231 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:43:
[...]

Want wanneer ik kijk naar de functies die rarkesteijn zoekt op een toestel, je ook een telefoon kan kiezen die de helft kleiner en goedkoper is...
Ik ben het helemaal met je eens. Als ik zie wat rarkesteijn zoekt, snap ik niet helemaal waarom hij de BlackJack met de i780 vergelijkt. Hij rept nergens over een GPS of Wifi. Ik zou in zijn geval voor de i620 of de i640 gaan. Een stuk kleiner/handzamer en toch een toetsenbordje om z'n mailtjes te tikken. Dus laten we weer ontopic gaan en over de i780 praten !!!

[ Voor 4% gewijzigd door nathalia op 28-02-2008 13:07 ]

Mazda MX-30

• JJapie
De i780 is nu ruim op voorraad bij CentralPoint.. De eerste ervaringen zullen dan nu wel snel komen :D

[ Voor 12% gewijzigd door JJapie op 28-02-2008 12:20 ]

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Hij is nu ook op voorraad bij mijn distributeur. Bestellen maar! :)

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• MJFM
Hmmm, heb m net even vast kunnen houden (niet die van mijzelf helaas, die komt morgen pas) maar die totsen vallen toch wel wat kleiner uit dan de i320 en i600. Tenminste, de toetsen zelf niet, maar ze zitten wat dichter op elkaar. Zal wennen worden...

[ Voor 4% gewijzigd door MJFM op 28-02-2008 16:20 . Reden: typefout ]

Verwijderd

Klopt het dat de I780 geen touchscreen heeft?

• MJFM
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 19:30:
Nee, dat klopt niet, maar met alle respect hoor, dat valt toch wel te achterhalen?! 8)7 Is het niet hier in dit topic, dan wel op diverse spec pagina's! En niet te vergeten de diverse filmpje's die er van dit toestel bestaan...

[ Voor 10% gewijzigd door MJFM op 28-02-2008 20:39 ]

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vreemde resolutie, toetsen, camera valt tegen, prijs, ingebouwde GPS, geen Windows Mobile 6.1, etc.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 19:30:
Dat klopt. De meegeleverde stylus is dan ook alleen bedoeld om de verzonken resetknop in te drukken, die midden in het scherm zit

8)7

Verwijderd

Ik had het ondertussen hier al gevonden inderdaad. Had alleen net van tevoren een of andere wazige review gelezen.
Maar ik ben benieuwd naar de gebruikerservaringen...

Weten jullie trouwens iets van de levensduur van de batterij van de i600? Neem namelijk aan dat ie vergelijkbaar zal zijn met die van de i780... al zie ik wel dat de i600 1200 mAh is en de i780 1000mAh

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
En toen was het eind van deze week, maar voorraad, ho maar :X
Ik geef ze nog tot maandag en dan gaat ik 'm toch echt ergens anders halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:21:
Ik had het ondertussen hier al gevonden inderdaad. Had alleen net van tevoren een of andere wazige review gelezen.
Maar ik ben benieuwd naar de gebruikerservaringen...

Weten jullie trouwens iets van de levensduur van de batterij van de i600? Neem namelijk aan dat ie vergelijkbaar zal zijn met die van de i780... al zie ik wel dat de i600 1200 mAh is en de i780 1000mAh
De i780 heeft een 1480mAh batterij sjaak

Ga maar even hier kijken. Ik denk dat je dan alles zelf ook wel kunt vinden

http://nl.samsungmobile.c...ification/NL-SGH-I780.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PDAshop.nl geeft een 1000 mAh batterij op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Hehe, eindelijk!
Eerste indruk: mooi vormgegeven toestel, ligt goed in de hand. Qwerty toetsenbordje is toch wel erg klein. Heb je ietwat bovengemiddelde vingers wat betreft grootte, dan is dit geen succes. Ik met m'n smalle vingertjes moet al even wennen, maar kan het wel goed bedienen.
Trackpad werkt wat mij betreft ook goed. Vooral de instelling dat je een muiscursor gebruikt vind ik prettig werken.
Het scherm is wel erg mooi. Je kan toch wel zien dat de resolutie van 320x320 verschil maakt.

Kortom, eerste indruk is positief!
Nu het toestel eens uitgebreid gaan bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
MJFM schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:11:
Kortom, eerste indruk is positief!
Ik ben vooral nieuwsgierig naar het vastlopen, uitvallen en weigeren van het toestel.

Dat is namelijk de reden dat ik niet voor de HTC S730 ben gegaan.

[ Voor 41% gewijzigd door nmgn231 op 29-02-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

MJFM, kan je bevestigen dat de i780 microSDHC ondersteunt?

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
MJFM schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:11:
Meer meer meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muscrerior schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:45:
[...]

En toen was het eind van deze week, maar voorraad, ho maar :X
Ik geef ze nog tot maandag en dan gaat ik 'm toch echt ergens anders halen
Ze hebben ze nu op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Ralph Smeets schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:54:
Durf ik niet te zeggen, ik heb op dit moment helaas geen HCSD kaartje voorhanden. Er zit overigens een Micro SD 1GB kaartje incl. SD-adapter standaard bijgeleverd, en voor wie er nog aan twijfelde, ook een koptelefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:50:
[...]
Ze hebben ze nu op voorraad!
Idd, kreeg net een mailtje binnen

Mijn Samsung i780 komt er in ieder geval aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martindekker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 18:45
Ralph Smeets schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:54:
Hi,

Volgens Samsung zelf max 2Gb, dus geen HC :/ .

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martindekker schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:23:
[...]

Hi,

Volgens Samsung zelf max 2Gb, dus geen HC :/ .

Martin
Hmm... heb op buitenlandse fora gelezen dat SDHC ondersteund werd. Meerdere personen schijnen het al met succes geprobeerd te hebben.
Helaas weet ik niet meer waar ik het gelezen heb.

Onderstaand een link naar een Duits topic over de i780. Daar moet vast het een en ander te vinden zijn (ook over GPS enzo).

http://www.telefon-treff....&perpage=15&pagenumber=33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de afmetingen van de Samsung i600 gelijk aan die van de i780? Met andere woorden, kan ik de Brodit autohouder voor de i600 voor mn i780 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 18:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
Ik heb 'm gisteren ook gehaald (Bij de phonehouse in Utrecht notabene! :)).

Dankzij m'n Tytn II was ik al gewend aan de windows interface, maar nu kan ik met één hand 't apparaat bedienen. Dat trackpad werkt erg cool, volgt iedere beweging erg nauwkeurig.
Toetsen zijn aan de kleine kant, maar ik heb nog geen enkele keer perongeluk 2 toetsen tegelijk ingedrukt, of de verkeerde. Er zit een 2e accu in de doos, met een apparte acculader (zo'n doosje waarin de accu kan, en de lader ingestoken kan worden. Dus mocht ie onverhoopt leeg zijn na een lange tijd van bluetooth/wifi/umts/gps, kun je de accu verwisselen en kun je weer vooruit.

Kan nu nog weinig zeggen over de accuduur, maar qua bedieningsgemak ben ik er flink op vooruit gegaan. Daarnaast is ie een stuk dunner en lichter dan de Tytn II, maar vooral een stuk stijlvoller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Cereal schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 09:47:
Ik heb 'm gisteren ook gehaald (Bij de phonehouse in Utrecht notabene! :)).

Dankzij m'n Tytn II was ik al gewend aan de windows interface, maar nu kan ik met één hand 't apparaat bedienen. Dat trackpad werkt erg cool, volgt iedere beweging erg nauwkeurig.
Toetsen zijn aan de kleine kant, maar ik heb nog geen enkele keer perongeluk 2 toetsen tegelijk ingedrukt, of de verkeerde. Er zit een 2e accu in de doos, met een apparte acculader (zo'n doosje waarin de accu kan, en de lader ingestoken kan worden. Dus mocht ie onverhoopt leeg zijn na een lange tijd van bluetooth/wifi/umts/gps, kun je de accu verwisselen en kun je weer vooruit.

Kan nu nog weinig zeggen over de accuduur, maar qua bedieningsgemak ben ik er flink op vooruit gegaan. Daarnaast is ie een stuk dunner en lichter dan de Tytn II, maar vooral een stuk stijlvoller.
Mee eens. Toetsen zijn klein, maar in de dag dat ik hem nu heb, heb ik idd ook nog geen typefouten gemaakt doordat de toetsen zo klein zijn.

Daarnaast ben ik ook zeer te spreken over het 'homescreen'. De 4 tabbladen die je zelf kan aanpassen. Dat is erg prettig. zo ben je snel bij de gewenste applicatie of het gewenste bestand. Op deze manier heb je zo je bluetooth aan, je Opera browser gestart, je WiFi aan, je camera, je contacten, je taskmanager of wat je dan ook ingesteld hebt. En dat met 2 maal drukken op het scherm.
De combinatie van zowel touchscreen (bediening dan wel door stylus als door vingers) als softkeys vind ik echt fantastisch. Een ideale combinatie. Je hebt de keus wat je gaat gebruiken. Dit geeft, gecombineerd met de muiscursor, toch een soort gevoel van vrijheid.

Wat ik dan wel weer nadelig vind is dat je de softkeys links en rechts niet aan kunt passen. Dat is jammer. Ook jammer is dat je geen sneltoets kunt maken voor het meteen kunnen typen van een bericht, zoals ik dat bij Symbian S60 had. Eén druk op een toets, en ik kon beginnen aan mijn smsje. Hier moet je eerst naar berichten, dan SMS of email kiezen, 'menu', nieuw, sms. Dat is iets omslachtiger, maar nog steeds geen 'dealbreaker.

De batterijcapaciteit kan ik ook nog niet over oordelen, aangezien ik een van de accu's net pas volledig geladen heb en nu pas in gebruik ga nemen.

Ik ben absoluut geen Windows Mobile fan, sterker nog, ben juist een Nokia/Symbian fan en zat daarom heel erg te twijfelen tussen de E61i (of misschien de E71), de Tytn II en de Samsung.
Uiteindelijk viel de Tytn af vanwege de formfactor. Heb toch graag een toetsenbord onder het scherm zonder dat je het uit moet schuiven. En hij is toch wel vrij dik. De E61i vond ik net wat te breed, maar deze werkt wel fantastisch, maar is ook al wat ouder. Daarom toch maar besloten een keer terug te gaan naar Windows Mobile gegoten in dit mooie Samsung jasje, maar na een dag heb ik hier nog geen spijt van.
Hoewel ik Symbian nog steeds een prettiger besturingssysteem vind (ben zeeeer benieuwd naar S60 Touch) werkt deze Samsung met Windows gewoon erg goed. En ook niet onbelangrijk, hij zit in een wat mooier, aantrekkelijker en compacter jase dan de Symbian bij de E61i. Daarnaast vind ik ook het touchscreen een waardevolle toevoeging.
Kortom, het is een praktisch, naar mijn mening stijlvol, handzaam Windows Mobile device en als je kunt wennen aan de wat kleinere toetsen, zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Ik heb vandaag bij Belcompany even met de i780 mogen spelen. Mijn eerste indruk was erg goed!

Ik ga hem halen met flex 25 2 jaar; smartphonestunts.nl De eerste 24 maanden EUR 5 korting op de abonnementskosten
(wanneer ik het beltegoed cash betaal ik omgerekend €100 voor dit toestel :))

Het viel me op dat de lader aansluiter niet standaard is, dit betekend dat ik zou moeten wachten op een geschikte autolader. Dit is niet nodig wanneer de telefoon op te laden is via de datakabel, dan is een "sigaretten aansteken naar usb converter" genoeg.
Kan iemand bevestigen dat de telefoon zich via de datakabel oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPlayer
Werd vanochtend wakker en de bel ging, dat was de postbode met mn i780!YEAH!!!

Effe doosje opengemaakt en het spul bekeken en de eerste indruk was zeer goed, had gedacht dat ie groter kwa formaat zou zijn maar dat viel reuze mee!

De accesoires die erbij geleverd zijn ook goed, 2 accu's, geheugen kaart en een headset wat je gewoon bij een telefoon verwacht.

Tja en da gelul van kleine toetsen, als je bouwvakkers handen hebt word het idd lastig. Maar ja alles is wennen en als de toetsen groter of meer uitelkaar hadden gestaan was het toestel natuurlijk ook weer groter geworden waar we denk ik niet op zitten te wachten.

Ik zeg altijd maar als je makelijk wilt internetten ga dan gewoon achter de pc hangen, en als je foto's wilt maken moet je gewoon een echte foto camera gebruiken :)

Verder is het gewoon een vette telefoon met alle functies die je maar kan bedenken. Wat ook belangrijk is dat ie niet zo lomp is als zijn concurenten.

Veel plezier met je nieuwe speelgoed mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:34
Je kan de telefoon gewoon met de datakabel opladen. Dus voor in de auto kun je gewoon zo'n usb-converter gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Kan iemand me vertellen of de navigatiesoftware van Garmin standaard wordt meegeleverd? Zo ja, is het dan de 14 dagen probeerversie of de volledige versie?

En is iemand er al achter gekomen of Tomtom er ook op kan draaien zonder een externe muis te gebruiken?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
Ik kreeg een gratis autolader (Lenco lader met samsung aansluiting) van de Belcompany erbij. Werkt perfect, en hing gewoon in het rek, dus ga er van uit dat het een standaardaansluiting voor Samsung is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een kleine studie gemaakt van de Assisted GPS tbv. de i780,
na wat ik allemaal heb gelezen kom ik tot het volgende vermoeden, correct me if i'm wrong:

A-GPS is ontwikkeld in US voor traceren van 911-calls (of eigenlijk voor de FBI/CIA etc.) hierbij beschikken de telefoonmasten ook over gpsontvanger en ahv. de GPSpositie van 3 van die masten wordt deze informatie (in het geval van een A-GPS-tel) via dataverbinding ter ondersteuning aangeboden aan de telefoon (na berekening door een Assistance Server van de provider), zodat de telefoon minder hoeft te berekenen en een snellere fix heeft. Ook kan bij telefoons zonder GPS toch berekend worden ahv. de palen waar de tel ongeveer is. Dit is trouwens iets anders dan wat Google-Maps doet, maar dat is een ander verhaal.

Daarnaast kan, wat naar mijn idee het geval zal zijn in de Nl., de i780 alleen informatie van een server van het het internet halen over waar de satellieten op dat betreffende moment te vinden zijn (de zogeheten Ephemeris-data), deze data is 4 uur geldig, en wordt bij normale GPS uit de verzonden informatie van de satellieten zelf gehaald. Door deze informatie al kant en klaar via GPRS/UMTS/WiFi te hebben hoeft er minder gescanned te worden naar (signalen van) de satellieten --> waardoor de tel eerder de eigen positie op de aardkloot kan berekenen --> SNELLER EEN FIX.
Voor GPS telefoons zonder A-GPS bestaan er trouwens ook progs die deze info voorberekenen waardoor de betreffende tel een ook snellere fix kan hebben.

A-GPS staat geheel los van de GPS-data gebruikende programmatuur zoals TomTom ed. aangezien progs als deze enkel de eigen positie (lengte/breedtegraad info) gebruiken, die dus door de tel (A-GPS-chip of niet) na alle berekeningen simpelweg doorgeeft.
Zoals ik het nu gelezen heb dienen wij met de i780 GPSGate software te gebruiken als een doorgeefluik aan TomTom, omdat die anders niet goed de positieinfo oppakt.

Daarnaast ben ik op zoek geweest naar welke Assistance-server wij zouden kunnen gebruiken voor de "Emphemeris"(satelliet-info)-data. Ik kan geen info vinden of de Nl. providers zo aardig zijn om zo'n server neer te zetten, alhoewel ze er wel geld mee kunnen verdienen aan datatraffic, betwijfel ik ten zeerste dat ze dit (al) hebben gedaan.

Nu heeft Nokia de server "supl.nokia.com" in de lucht voor de A-GPS van hun E90/N95. Zoals ik het zo lees vraagt deze server niet om login ed. Dus misschien dat de i780 daar ook gebruik van kan maken. De nokia'ers krijgen op hun tel met deze server in 15 sec. een fix!

Kan iemand, die deze mooie tel al heeft, uitleg geven over de instelmogelijkheden voor de i780 (A-)GPS? In de online handleiding staat hier nml. niets over...

Verder graag correctie indien mijn bevindingen er wat naast zitten... denk trouwens dat ik maar een A-GPS toppic ga starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPlayer
Ohw kan iemand mij bevestigen of er nou een extra stylus in de verpakking behoort te zitten?

In de Quick start guide, staat namelijk onder unpack,

- Extra Stylus. Of daarmee bedoelen ze gewoon De stylus die bij de telefoon zit?

Nog een tip, zoek je nog een elcheapo Screen Protector kkop dan die voor een Ipod. Effe stukje vanaf snijden en hij past ook op je I780. Van het weekend voor 3,50 bij de BCC gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchPlayer schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:23:
Ohw kan iemand mij bevestigen of er nou een extra stylus in de verpakking behoort te zitten?

In de Quick start guide, staat namelijk onder unpack,

- Extra Stylus. Of daarmee bedoelen ze gewoon De stylus die bij de telefoon zit?

Nog een tip, zoek je nog een elcheapo Screen Protector kkop dan die voor een Ipod. Effe stukje vanaf snijden en hij past ook op je I780. Van het weekend voor 3,50 bij de BCC gehaald.
Ik heb geen extra stylus in mijn verpakking aangetroffen.
En in de verpakking van mijn vriendin zat er ook geen, als het wel zou moeten laat het maar weten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPlayer
Okay dan, dan denk ik dat ze bedoelen, naast je touchpad is de Stylus Pen Extra. Staat maybe een beetje onhandig in de manual.

Want lijkt me een beetje heel toevallig dat we dan dat ik jij en je vriendin geen extra styles hebben gehad.

Nog wat info over die Garmin Nav software , het is iedergeval een trial van 14 dagen,

How does the free trial work?
A. You can start the 14-day trial whenever you like. All you need to get started is an Internet connection. At the end of the trial period, you will need to either buy the software or use the free Map Viewer mode. (Note that Map Viewer doesn’t have all the features that the full product has).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

** brom..grom..brom... :( modus aan **

Al maaaanden hier op het forum.....vorige week abbo afgesloten bij belnu (was allergoedkoopste)...hebben ze hem nog steeds niet. Raar verhaal als ik kijk dat de rest van Nederland wel inmiddels bevoorraad is.

** brom..grom..brom... :( modus uit **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:35:
** brom..grom..brom... :( modus aan **

Al maaaanden hier op het forum.....vorige week abbo afgesloten bij belnu (was allergoedkoopste)...hebben ze hem nog steeds niet. Raar verhaal als ik kijk dat de rest van Nederland wel inmiddels bevoorraad is.

** brom..grom..brom... :( modus uit **
dan weet ik vast waar ik aan toe ben...heb 'em ook daar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Ik heb hem bij smartphonestunts.nl besteld, ze zeggen hem op vooraad te hebben.
Daar is overigens op dit moment het toestel (icm met hetzelfde abo) €20,- goedkoper dan bij belnu.nl

Zijn er telefoons met dezelfde scherm afmetingen?
Ik neem aan dat de software voor die telefoons goed zouden moeten werken op de I780.

[ Voor 64% gewijzigd door nmgn231 op 03-03-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDwazo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 15:25
Weet iemand al of tom tom op de interne gps muis draait.

Ben op de moment in het bezit van een mio A701 en zoek een vervanger
aangezien de SE Experia voorlopig nog niet op de markt lijkt te komen
Twijfel ik tussen de Samsung I780 en de TYTN II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
MrDwazo schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:46:
Weet iemand al of tom tom op de interne gps muis draait.

Ben op de moment in het bezit van een mio A701 en zoek een vervanger
aangezien de SE Experia voorlopig nog niet op de markt lijkt te komen
Twijfel ik tussen de Samsung I780 en de TYTN II
zelfde verhaal hier, werkt nu met een ipaq2410 + brodit houder en weggebouwde gps voor de navigatie en een blackberry 8700 voor de email en het bellen. Ik wil nu naar 1 apparaat en dit lijkt me een perfecte oplossing. Mits de interne gps natuurlijk werkt met tomtom of route66... Brodit komt wel met een houder dus dat zal geen probleem geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
thefox154 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:54:
[...]
zelfde verhaal hier, werkt nu met een ipaq2410 + brodit houder en weggebouwde gps voor de navigatie en een blackberry 8700 voor de email en het bellen. Ik wil nu naar 1 apparaat en dit lijkt me een perfecte oplossing. Mits de interne gps natuurlijk werkt met tomtom of route66... Brodit komt wel met een houder dus dat zal geen probleem geven.
Verder vond ik dit.

[ Voor 6% gewijzigd door nmgn231 op 03-03-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
oeh super, ga er eentje bestellen. Hopelijk dat ie normaal op me parrot ck3100 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temptconcept
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-06 16:50
Heb hem zelf ook besteld gisteren als vervanger van mijn i600.
Hoop wel dat ze hem snel uitleveren want die kleine toetsen ben ik al gewend.
nmgn231 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:23:
(wanneer ik het beltegoed cash betaal ik omgerekend €100 voor dit toestel :))

Het viel me op dat de lader aansluiter niet standaard is, dit betekend dat ik zou moeten wachten op een geschikte autolader. Dit is niet nodig wanneer de telefoon op te laden is via de datakabel, dan is een "sigaretten aansteken naar usb converter" genoeg.
Kan iemand bevestigen dat de telefoon zich via de datakabel oplaadt?
Je kan er een losse autolader voor krijgen omdat ook de i600 op dezelfde soort stekker wordt opgeladen.

Kan je mij meer info geven over het cashen van je beltegoed wat je noemde ?
mag eventueel ook in een pm als je dat liever doet.
Pagina: 1 2 ... 23 Laatste