zoek eens op gsmhosting.com of andere sites. Of gewoon hierLe_Freak ! schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:13:
Waar kan ik trouwens de service manual vinden ?
[ Voor 16% gewijzigd door W00fer op 02-02-2010 15:23 ]
zoek eens op gsmhosting.com of andere sites. Of gewoon hierLe_Freak ! schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:13:
Waar kan ik trouwens de service manual vinden ?
[ Voor 16% gewijzigd door W00fer op 02-02-2010 15:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
als je eronder leest zie je dat die P niet hoeft dus gewoon XKH2 is genoeg:PVerwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:09:
Iemand een idee of dit nog een verbetering oplevert? Zie http://www.samsungmobile....ion.jsp?country=nlE&os=xp
Bij het invoeren van mijn versie (PXKH2) krijg ik de reactie dat deze onjuist is...
Ben benieuwd of iemand hier iets van af weet.
Verwijderd
ik heb de n97 mini besteld..rbeijers schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:39:
Hey jongens, mijn I780 begint langzaam af te brokkelen. En helaas heb ik nog niet echt een opvolger. Mijn oplaadbeschermdopje is afgebroken en mijn telefoon loopt steeds vaker vast. Ook heb ik al een nieuwe oplader moeten kopen. Moet ik dan toch maar over gaan naar een blackberry?
collega van mij heeft het gedaan met dit toestel.. vorige maand..MVC schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:20:
Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met het installeren van Android op de i780 ?
Volgens onderstaande berichten is het mogelijk:
http://www.androidoni780.blogspot.com/
http://androidoni780.blog...oid-on-your-i780-you.html
http://blog.androidpub.com/?document_srl=26843
http://www.youtube.com/watch?v=9xpEe_qWpEc
kweet het ook niet:p moet blijken wat ie wel wat ie niet kan.. als hij niet werkt is hij snel weer weg.. en dan komt de trophy :P:Drbeijers schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:14:
Zow die trophy ziet er inderdaad wel vet uit...even in de gaten houden. Maar jah, een nokia n97 ik weet niet hoor. Toch weer dat symbian waar ik niet echt heel tevreden over ben...
[ Voor 24% gewijzigd door rbeijers op 24-02-2010 20:00 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door ThinkPad op 07-03-2010 13:48 ]
Verwijderd
punt 1 is niet heel moeilijk, in je windows -> opstarten map daar staat waarschijnlijk deze snelkoppeling, gewoon even verwijderen en die melding is ook weg. Ik ben zelf trouwens overgestapt op een bold 9700, wachten op een volwaardige winmo opvolger duurde mij te langVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:18:
1) Kan iemand me uitleggen hoe ik software shortcuts verwijder uit m'n Samsung SGH-I780 ?
Heb de software van m'n geheugenkaart verwijderd maar telkens krijg ik foutmelding dat het exe programma niet kan worden uitgevoerd.
2) Bij ingeven van sms of email wordt tekst plots overschrevn (overschrijfmode i.p.v. insert mode). Los dit telkens op door het bericht te saven onder concepten en het daar dan terug te openen.
Iemand raad hoe ik dit kan vermijden ?
Alvast erg bedankt.
Verwijderd
marcelbakker7 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:21:
[...]
punt 1 is niet heel moeilijk, in je windows -> opstarten map daar staat waarschijnlijk deze snelkoppeling, gewoon even verwijderen en die melding is ook weg. Ik ben zelf trouwens overgestapt op een bold 9700, wachten op een volwaardige winmo opvolger duurde mij te lang
Bedankt, Marcel ! Had dààr nog niet gekeken en het begon zo langzamerhand irritant te worden...
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:18:
Iemand nog ervaring (oplossing ?) met m'n tweede puntje van hieronder.. ?
2) Bij ingeven van sms of email wordt tekst plots overschrevn (overschrijfmode i.p.v. insert mode). Los dit telkens op door het bericht te saven onder concepten en het daar dan terug te openen.
Iemand raad hoe ik dit kan vermijden ?
Gratis is er bij mijn weten niet, zinvol is ook niet op dit moment. Wordt je toestel alleen maar trager van.Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:31:
Zijn er mensen die gebruik maken van een virusscanner op hun toestel en welke? Is er gratis een goeie virusscanner te vinden. De vraag is of dit zinvol is of niet voor uw pda?
Verwijderd
Helaas, tóch nog steeds volgende 'Meldingsfout' : "Kan\Storage Card\TOMTOMMOBILE2005\TomTom\TTGPS.Eng.exe niet uitvoeren".marcelbakker7 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:21:
[...]
punt 1 is niet heel moeilijk, in je windows -> opstarten map daar staat waarschijnlijk deze snelkoppeling, gewoon even verwijderen en die melding is ook weg. Ik ben zelf trouwens overgestapt op een bold 9700, wachten op een volwaardige winmo opvolger duurde mij te lang
Verwijderd
Heb Memmaid nog moeten installeren. Volgende links staan bij startup items :troftnom schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:50:
Kijk eens met memmaid naar de opstartende programma's.
Tomtom Mobile was niet eens geschikt voor een touchscreen PDA (daar is navigator voor), teveel rommelen met software vergroot de kans op problemen.
Misschien een raar idee hoor...maar kan je niet gewoon een Word of tekstbestandje maken. Kopieren naar je telefoon en dan in je telefoon kopieren en plakken naar je sms?Pjoromura schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:10:
Ben al een tijdje op zoek naar een tooltje waarmee ik een tekst op mijn pc kan invoeren en via kabeltje of bluetooth als SMS kan versturen met m'n i780.
XP of Vista
Active sync of iets anders, wie weet een tooltje dat dit kan?
Ik heb al PocketSMS geprobeerd maar kreeg een error ....
Bij Nokia werkt het simpel met Nokia communication suite, wie weet er iets voor WM6.1?
Verwijderd
Dan heb je waarschijnlijk niet de juiste kaarten. IGO8.0 en IGO8.3 gebruiken verschillende kaarten.nmgn231 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:24:
Heeft iemand met een i780 al weleens zijn igo8 kaarten geupdate? Wat is hiervoor de eenvoudigste manier? Als ik de nieuwe kaarten erop zet krijg ik namelijk de melding dat de kaarten verouderd zijn...
Cool, ik heb hem ook gelijk even meegepakt. Eigenlijk heb ik het wel liever andersom, dus met mijn telefoon het scherm overnemen van mijn laptop. Heb je zo'n proggie toevallig ook niet? Goed bezig in ieder geval!Pjoromura schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:15:
GEVONDEN!
Was al maanden op zoek naar een soort "SMS vanuit PC via I780" proggie, heb het hier enkele berichtjes eerder gevraagd en ook nog zelf verder gezocht.
Het freeware programmaatje MyMobiler (http://mymobiler.com/) doet wat ik wil, het bestuurt m'n hele i780 vanuit de PC. Tekst invoeren gaat via toetsenbord, stylus via muis, alles grafisch!
Ik snap niet dat ik dit al of iemand anders hier, dit niet al eerder gevonden heb/heeft, het is al bijna twee jaar beschikbaar.
Ik gebruik Vista en op m'n I780 versie PXKHI2, dus WM6.1. Dit wordt op de website van de maker niet genoemd maar werkt perfect, een aanrader!
Mazda MX-30
http://www.gsmhelpdesk.nl...iewtopic.php?f=21&t=17995troftnom schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:10:
Dubbelcheck die Tomtom compatibiliteit nog maar even erg goed, ben er vrijwel 100% van overtuigd dat de laatste versie(s) niet compatibel zijn met de non-touch screen WM telefoons. De laatste versie die Tomtom daarvoor op de markt had is Tomtom Mobile 5 (dus niet tomtom navigator) en die is zo gedateerd dat je daar waarschijnlijk niet op zit te wachten (ook niet echt meer verkrijgbaar. Alternative navigatie programma's zullen er wel zijn.
Kan je als alternatief niet ergens nog een Treo Pro krijgen? Kwalitatief een iets betere variant van de i780 naar mijn mening.
Verwijderd
eerst flashen naar een nl rom en dan weer naar de originele rom...Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:20:
Hallo Allemaal,
Ik heb nu al een jaartje de Samsung I780 en ben er nog altijd tevreden mee. Doet wat ie moet doen.
Nu heb ik enkele maanden geleden het toestel geflashed naar een Engelse 6.5 ROM, helaas want ik heb er nu behoorlijk spijt van. Ik zou graag weer terug gaan naar de originele ROM van Samsung.
Heeft iemand een idee of dit mogelijk is, ik heb al eens de originele ROM gedownload, maar ik krijg nu een taal-conflict....
Graag jullie reactie...veel ervaring met flashen heb ik niet...
Groet,
Michael
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Ainu88 op 01-06-2010 14:32 ]
Verwijderd
Ja dat probleem had ik dus ook. Ben over gestapt op de samsung omnia pro b7330. Niet zo goed, maar redelijk om een jaartje te overbruggen. Succes met zoekenVerwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:57:
hallo i780 gebruikers,
ik heb er inmiddels al 2 gehad en inmiddels loopt deze op zn laatste benen lijkt het.
Voor mij is het een super toestel, alhoe wel hij nu wel langzaam word, vooral als ik wifi gebruikt
ik ben dus aan het kijken naar een opvolger:
mijn wensen:
-qwerty tb onder het scherm
-resolutie maakt me niet uit
-touchscreen
-alleen bellen, sms, en exchange sync en heeeel af en toe internet
Heb al een tijdje met de omnia8000 en omni qwerty gewerkt, maar vind deze te groot en niet lekker werken
Al jaren gebruik ik winmo toestellen met (voor outlook/exchange integratie), maar het mag ook iets anders zijn.
Ik kan dus geen goede opvolger vinden, iemand een suggestie?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door troftnom op 06-07-2010 11:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
middelste (Scroll)knopje en naar boven (inzoomen) of naar beneden(uitzoomen) 'scrollen.'Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:07:
Misschien een domme vraag : hoe kan ik de camera zoomknop activeren ? Heb de sgh-i780 anderhalf jaar in m'n bezit en tot voor kort enkel per toeval de zoom kunnen aanzetten. Vind het nergens in terug (handleiding, internet enz.).
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor de snelle reactie!ThinkPadd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:34:
Misschien beeldschermkabeltje los
Verwijderd
Met een harde reset, evt windows mobile 6.5 (mss is WM7 ook al mogelijk?) er op zetten, is het nog steeds een telefoon die evenveel kan als de nieuwste telefoons. Ik heb m nu 2,5 jaar en de kan er nog steeds meer mee dan met de nieuwste Iphone, alleen de interface is minder mooi, maar daarvoor gebruik ik SPB Mobile Shell.robbert8 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:16:
Ik ga miss een 2ehands I780 kopen. Ze zijn niet meer zo duur via marktplpaats en daarom aantrekkelijk voor mij. Ik wil hem dan ook gaan gebruiken om te internetten ed. Is het daar een fijn toestel voor? En heb je er ook twitter apps voor?
Ik hoor graag van jullie!
Robbert
Verwijderd
Met het erop zetten van een nieuwe versie heb je meteen een harde reset. Ik had dat ook nog nooit gedaan en met onderstaande aanwijzingen is het mij wel gelukt:robbert8 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:42:
Thanks voor je snelle reply!
Ben een behoorlijke noob met dat soort dingen.
Harde reset en een nieuwe versie van WM erop zetten is niet zo moeilijk?
Verwijderd
Geen ervaring met de I900 dus heb geen idee. ff googlen en de specs vergelijken?robbert8 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:29:
Is het beeldscherm vergelijkbaar met een Blackberry bold?
En als je kan kiezen tussen de I780 en de I900, wat is dan de verstandige keuze?
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq