Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:16:
[...]

Mss moet ik het gewoon maar proberen dan..
Moet van te voren zeker wel een backup maken ? :+
Helemaal gelukt! idd, iedereen kan het!

Alleen elke keer dat ik m nu uit stand-by haal, gaatie automatisch verbindingen maken met internet.. weet iemand waarom? t kost zoveel batterij alles bij elkaar :P

Voor de rest helemaal tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:42:
[...]

Kaysar heb je een link naar het bestand?
Download link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:20
fjnijhof schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:40:
[...]

sorry dit vergeten door drukte te vermelden hoe dit op te lossen..
citeer bovenstaande: moet je even op je klok tappen, vervolgens naar tabblad meer en daar alarmsignaal laten horen..... aanvinken
Ik heb dit niet staan hoor. Ik kan alleen een vinkje zetten bij "de klok in alle programma's op de titelbalk weergeven". Ik heb ondertussen nu alles geprobeerd. Maar zolang mijn tel op trillen staat krijg ik er geen alarmsignalen uit. Dus nog een andere tweak/oplossing?

Tevens werkt mijn email in windows live nog steeds niet. Hij wil die nieuwe email maar nie binnenhalen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
rbeijers schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:56:
[...]

Ik heb dit niet staan hoor. Ik kan alleen een vinkje zetten bij "de klok in alle programma's op de titelbalk weergeven". Ik heb ondertussen nu alles geprobeerd. Maar zolang mijn tel op trillen staat krijg ik er geen alarmsignalen uit. Dus nog een andere tweak/oplossing?

Tevens werkt mijn email in windows live nog steeds niet. Hij wil die nieuwe email maar nie binnenhalen?!
welke versie heb je, 6.0 of 6.1? want ik zie het in 6.1 in ieder geval wel staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Uh goeie vraag. Als ik bij info kijk zie ik alleen maar staan:

windows mobile 6 professional. Dus ik denk dat het nog niet 6.1 is. Slim om te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
rbeijers schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:08:
Uh goeie vraag. Als ik bij info kijk zie ik alleen maar staan:

windows mobile 6 professional. Dus ik denk dat het nog niet 6.1 is. Slim om te upgraden?
het bied wel leuke voordelen, denk aan threaded sms (chat achtig sms), betere bluetooth support en dus dat het alarm wel afgaat wanneer hij op trillen staat:) de PXKHI2 is de huidige nieuwste nederlandse rom voor de i780, een upgrader link hieronder:

vista:
http://uk.samsungmobile.c...isitgbn=10970116&coflag=0

XP:
http://uk.samsungmobile.c...isitgbn=10970115&coflag=0

wel moet je bij de vista upgrader eraan denken eerst de samsung modem driver te installeren, anders update hij het phone gedeelte niet. link hiervan:
http://downloadcenter.sam..._USB_Driver_Installer.exe

[ Voor 30% gewijzigd door marcelbakker7 op 17-01-2009 19:42 . Reden: linkjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Ik heb even gekeken welke ik heb. Ik heb de i780 xkha3. Maar goed ik ga even kijken of ik hem alsnog kan updaten. Ben benieuwd. Thx voor je antwoord. Hopelijk gaat mijn tel straks niet flippen....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
rbeijers schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:15:
Ik heb even gekeken welke ik heb. Ik heb de i780 xkha3. Maar goed ik ga even kijken of ik hem alsnog kan updaten. Ben benieuwd. Thx voor je antwoord. Hopelijk gaat mijn tel straks niet flippen....;)
Nou het is gelukt met die wekker. Door het updaten. Dus bedankt daarvoor. Alleen nu nog dat hotmail aan de praat krijgen. Hij blijft zeggen "kan mappenlijst niet updaten". Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Update naar 6.1 NL is mij ook gelukt! Alleen het today home scherm kan niet gewijzigd worden. Toen ik nog WM 6.0 gebruikte kon ik nog een andere kiezen. Dat was eentje met de tijd rechtsboven.
Nu zitten er allemaal van die reuze icoontjes op het scherm, valt daar nog wat aan te doen ? bv terug naar een oude today scherm.

[ Voor 16% gewijzigd door MajinChaos op 18-01-2009 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Had ik ook last van. Je moet even naar instellingen - > vandaag - > items - > en daar even bij samsung today het vinkje weghalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
rbeijers schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:39:
[...]

Nou het is gelukt met die wekker. Door het updaten. Dus bedankt daarvoor. Alleen nu nog dat hotmail aan de praat krijgen. Hij blijft zeggen "kan mappenlijst niet updaten". Enig idee?
en je heb wel gewoon een 3g verbinding als je op internet gaat? ik heb het namelijk ook wel eens, dan moet je het iets van 3/4 keer proberen achter elkaar en dat doet hij het vanzelf wel...

voor diegenen die trouwens de oude klok van samsung missen, hier is een cab waarmee je hem weer terug krijgt:
http://pdaphonehome.com/f...e-today-clock-plugin.html
wel even bij instellingen -> systeem -> landinstellingen -> datum -> de korte datum veranderen naar dd-MM-yy, anders zie je de datum maar half in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand OZI explorer al aan de praat gekregen op de nieuwe image met WM6.1 zonder portsplitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
marcelbakker7 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:33:
[...]

en je heb wel gewoon een 3g verbinding als je op internet gaat? ik heb het namelijk ook wel eens, dan moet je het iets van 3/4 keer proberen achter elkaar en dat doet hij het vanzelf wel...

voor diegenen die trouwens de oude klok van samsung missen, hier is een cab waarmee je hem weer terug krijgt:
http://pdaphonehome.com/f...e-today-clock-plugin.html
wel even bij instellingen -> systeem -> landinstellingen -> datum -> de korte datum veranderen naar dd-MM-yy, anders zie je de datum maar half in beeld
Jah 3g + zelfs. Messenger doet het wel. Bij mijn vorige tel met wm5 synchroniseerde hotmail direct als ik msn opstartte. En nu doet hij niets. Heel vreemd.

Goed cabje btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
rbeijers schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:12:
[...]

Jah 3g + zelfs. Messenger doet het wel. Bij mijn vorige tel met wm5 synchroniseerde hotmail direct als ik msn opstartte. En nu doet hij niets. Heel vreemd.

Goed cabje btw
Vreemd, kijk anders eens bij het hoofdmenu van berichten -> menu -> opties -> hotmail -> synchronisatie, staat daar email synchroniseren aangevinkt? en in datzelfde menu geplande synchronisatie, staat die op handmatig? en vink bij roaming anders eens beide vinkjes aan, misschien dat daar een bug in zit oid... zo staan mijn instellingen en dat geeft vrijwel nooit problemen met email synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
marcelbakker7 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:22:
[...]

Vreemd, kijk anders eens bij het hoofdmenu van berichten -> menu -> opties -> hotmail -> synchronisatie, staat daar email synchroniseren aangevinkt? en in datzelfde menu geplande synchronisatie, staat die op handmatig? en vink bij roaming anders eens beide vinkjes aan, misschien dat daar een bug in zit oid... zo staan mijn instellingen en dat geeft vrijwel nooit problemen met email synchroniseren.
Ik heb overal naar gekeken en alles stond idd al hoe jij het zei. Als het een bug is waar zou ik dan een oplossing kunnen vinden? Heb je nog andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
rbeijers schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:12:
[...]

Ik heb overal naar gekeken en alles stond idd al hoe jij het zei. Als het een bug is waar zou ik dan een oplossing kunnen vinden? Heb je nog andere ideeen?
je kan even een andere account instellen en vervolgens weer je eigen instellen, dan 'reset' je het min of meer. zie je ook meteen of het aan de instellingen van de pda ligt of niet

start -> programma's -> windows live -> menu -> accountinstellingen -> andere windows live ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
marcelbakker7 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:32:
[...]

je kan even een andere account instellen en vervolgens weer je eigen instellen, dan 'reset' je het min of meer. zie je ook meteen of het aan de instellingen van de pda ligt of niet

start -> programma's -> windows live -> menu -> accountinstellingen -> andere windows live ID
Hey dat is raar. Mijn moeders account doet het wel. Hoe kan dat nou weer dan? Ik gebruik zelf de desktop versie op mijn computer van windows live. Zal het daar mee te maken kunnen hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
rbeijers schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:53:
[...]

Hey dat is raar. Mijn moeders account doet het wel. Hoe kan dat nou weer dan? Ik gebruik zelf de desktop versie op mijn computer van windows live. Zal het daar mee te maken kunnen hebben dan?
zou kunnen, maar zou ik wel raar vinden, want deed hij het op 6.0 nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
marcelbakker7 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:21:
[...]

zou kunnen, maar zou ik wel raar vinden, want deed hij het op 6.0 nog wel?
Op mijn account heeft hij het op dit toestel niet gedaan, op mijn htc mteor met wm5 deed hij het wel gewoon :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcelbakker7 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:41:
[...]

het bied wel leuke voordelen, denk aan threaded sms (chat achtig sms), betere bluetooth support en dus dat het alarm wel afgaat wanneer hij op trillen staat:) de PXKHI2 is de huidige nieuwste nederlandse rom voor de i780, een upgrader link hieronder:

vista:
http://uk.samsungmobile.c...isitgbn=10970116&coflag=0

XP:
http://uk.samsungmobile.c...isitgbn=10970115&coflag=0

wel moet je bij de vista upgrader eraan denken eerst de samsung modem driver te installeren, anders update hij het phone gedeelte niet. link hiervan:
http://downloadcenter.sam..._USB_Driver_Installer.exe
Werkt prima! Thanks!

Ziet er ook goed uit, dat nieuwe homescreen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:52:
[...]

Hier blijft hij hangen op 1e bestand downloaden 0%. XP installer.
ze doen het hier beide gewoon hoor... tis een redirect link dus misschien dat je daar iets blokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinosys
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
Ok update is hier vlekkeloos gegaan met vista.

wel nog een aantal dingen wat me opvalt, oude samsung today scherm is weg, vond ik persoonlijk een hele mooie, is die nog terug te krijgen?

Tomtom 7 werkt nog steeds niet zonder portsplitter

muziek stopt nog steeds als ik het beeldscherm uitzet tijdens luisteren.

als ik mp3's als sms ringtone in wil stellen moet ik ze in de windows root map zetten, niet in Rings

[ Voor 14% gewijzigd door Dinosys op 18-01-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
Dinosys schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:10:

wel nog een aantal dingen wat me opvalt, oude samsung today scherm is weg, vond ik persoonlijk een hele mooie, is die nog terug te krijgen?

als ik mp3's als sms ringtone in wil stellen moet ik ze in de windows root map zetten, niet in Rings
Deltalock lockt je toetsen en zet het scherm uit, maar je muziek blijft wel doorspelen. link:
http://www.deltadevelopment.de/users/christoph/deltaLock/

zorg wel even dat je als unlocktoetsen beide dezelfde instelt, anders werktie niet lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptos
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De updater voor XP werkt zeker niet onder de 64bit versie aangezien ik een foutmelding krijg. De setupXP.bat kan niet gevonden worden of zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-03-2021
Dinosys schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:10:

punt 2 geef ik je gelijk in... die mis ik ook dus als iemand daar een oplossing voor heeft heel prettig:D:D

punt 3 heb ik geen antwoord op bij mij werkt ie prima zonder gps proxy

punt 4 in media player opties zit zelf een functie scherm uit zetten... dus dat hoef je niet met je power knopje te doen alleen ff de sneltoets naar keuze selecteren in je opties voor microsoft media player

punt 5: je kunt ze ook in het mapje "mijn beltonen" doen ipv in de windows map:P mijn documents wordt bij mij door spb gebackupt windows mapje niet (bewust:D) dus zou je je beltonen kwijt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinosys
fjnijhof schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:45:
[...]
punt 3 heb ik geen antwoord op bij mij werkt ie prima zonder gps proxy

punt 4 in media player opties zit zelf een functie scherm uit zetten... dus dat hoef je niet met je power knopje te doen alleen ff de sneltoets naar keuze selecteren in je opties voor microsoft media player

punt 5: je kunt ze ook in het mapje "mijn beltonen" doen ipv in de windows map:P mijn documents wordt bij mij door spb gebackupt windows mapje niet (bewust:D) dus zou je je beltonen kwijt zijn...
3. hoe heb jij de gps hardware instellingen staan dan? ik hardware poort 9 met baud 4800, programmapoort 8, automatisch beheren aan.

4. goeie tip, bedankt!, dit zet het scherm wel uit, maar toetsenblokkering staat er dan niet op. wat ik bedoelde was dus dezelfde sleep/standby mode die je krijgt als je de aan/uit knopt indrukt, maar dat de muziek dan blijft spelen. als je hem namelijk alleen vergrendelt en in je zak steekt registreerd hij constant input van het touchscreen, dat probeer ik te vermijden.

5. dit werkte dus wel voor inkomende oproepen, voor berichten: nieuw tekstber. krijg ik de ringtones echt alleen te zien als ze in de windows root map staan

[ Voor 15% gewijzigd door Dinosys op 19-01-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer terug naar Symbian (E71)
Die Samsung is het toch net niet helemaal.
Problemen met carkit sync, vastlopers enz.

Nee... voor mij geen WinMo toestellen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu sinds gister
PDA: i780PDXHL2 PP 24 MB (Engels)
Phone: i780PDXHL2

Werkt als een zonnetje. Zo'n grote Page pool is wel heerlijk snel moet ik zeggen.
Weet iemand hier wat het verschil is tussen Wifi 1.0.8.1 en 1.0.7.7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Vandaag mijn i780 met WM6.1 terug gehad van Solid Vision. Wanneer ik nu mijn simkaart plaats staat er onder contacten 8x <Naamloos> deze krijg ik echter niet verwijderd. Alle contacten op de simkaart zijn verwijderd. Heeft iemand enig idee hoe ik dit weg krijg ?

[ Voor 186% gewijzigd door MVC op 19-01-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook wm 6.1 geinstalleerd, maar kan niet wennen aan het nieuwe today. Heb het uitgeschakeld, maar krijg dan alleen kleine pictogrammen te zien. Voor de rest ben ik alles kwijt, dus maak een back-up als je niets kwijt wil raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
@ marcelbakker

Had je misschien nog een andere oplossing voor mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook mijn I780 ge-upgrade naar WM 6.1. Op zich bevalt het nieuwe today scherm wel, alleen worden de afspraken die de hele dag duren niet getoond in het today scherm. Hebben meer mensen hier last van? Is hier een instelling/oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:31:
ik heb ook mijn I780 ge-upgrade naar WM 6.1. Op zich bevalt het nieuwe today scherm wel, alleen worden de afspraken die de hele dag duren niet getoond in het today scherm. Hebben meer mensen hier last van? Is hier een instelling/oplossing voor?
een paar post terug kun je de klok van wm 6.0 downloaden heb je iig een mooie klok op je today scherm.. en dan kun je de 6.1 skin deactiveren en je eigen dingen toevoegen.. zo kun je ook weer de hele agenda weergeven:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:49:
Heb ook wm 6.1 geinstalleerd, maar kan niet wennen aan het nieuwe today. Heb het uitgeschakeld, maar krijg dan alleen kleine pictogrammen te zien. Voor de rest ben ik alles kwijt, dus maak een back-up als je niets kwijt wil raken.
installeer spb mobile shell misschien vindt je die praktischer of download de klok van een paar post terug. dan heb je de klok van 6.0 weer terug en kun je je eigen today instellen zoals jij wilt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
MVC schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:23:
Vandaag mijn i780 met WM6.1 terug gehad van Solid Vision. Wanneer ik nu mijn simkaart plaats staat er onder contacten 8x <Naamloos> deze krijg ik echter niet verwijderd. Alle contacten op de simkaart zijn verwijderd. Heeft iemand enig idee hoe ik dit weg krijg ?
Solid vision haalt de sim kaart eruit voor het flashen (anders gaat het niet goed is hun argument) dus ik denk dat jij je contacten op je telefoon had staan ipv op de sim kaart.. maak even een backup met bijv spb backup en hard reset je telefoon dan even.. dit moet het probleem oplossen.. (volgens solid vision)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:31:
niet deze today activeren maar een andere.. bijvoorbeeld oude klokje downloaden van paar posts terug en dan je eigen scherm instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Dinosys schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:24:
[...]

3. hoe heb jij de gps hardware instellingen staan dan? ik hardware poort 9 met baud 4800, programmapoort 8, automatisch beheren aan.

4. goeie tip, bedankt!, dit zet het scherm wel uit, maar toetsenblokkering staat er dan niet op. wat ik bedoelde was dus dezelfde sleep/standby mode die je krijgt als je de aan/uit knopt indrukt, maar dat de muziek dan blijft spelen. als je hem namelijk alleen vergrendelt en in je zak steekt registreerd hij constant input van het touchscreen, dat probeer ik te vermijden.

5. dit werkte dus wel voor inkomende oproepen, voor berichten: nieuw tekstber. krijg ik de ringtones echt alleen te zien als ze in de windows root map staan
punt 3: programmapoort gpd1 hardware: com9 met 4800 baudrate

punt 4: hou je rode knop een tijdje in en je toetsen worden geblokkeerd...

punt 5: je pen op de bepaalde ringtone drukken net zolang tot je een popop krijgt.. en dan instellen als beltoon selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:41:
[...]

een paar post terug kun je de klok van wm 6.0 downloaden heb je iig een mooie klok op je today scherm.. en dan kun je de 6.1 skin deactiveren en je eigen dingen toevoegen.. zo kun je ook weer de hele agenda weergeven:)
De klok is voor mij niet zo belangrijk, maar de snelkoppelingen en het nieuwe uiterlijk bevallen mij wel. Het is alleen raar dat wanneer ik kies voor het 'Samsung Today 2' scherm dat de afspraken die een hele dag duren niet getoond worden. Verder vind ik het wel een fijn en makkelijk scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:43:
[...]

installeer spb mobile shell misschien vindt je die praktischer of download de klok van een paar post terug. dan heb je de klok van 6.0 weer terug en kun je je eigen today instellen zoals jij wilt:)
Ik zal eens kijken naar de SPB Mobile Shell (bedankt voor de tip). Past deze alleen je today screen aan of ook de menus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:08:
[...]

Ik zal eens kijken naar de SPB Mobile Shell (bedankt voor de tip). Past deze alleen je today screen aan of ook de menus?
heeft z'n eigen menu... maar hoef je uiteraard niet te gebruiken:P:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:03:
[...]

niet deze today activeren maar een andere.. bijvoorbeeld oude klokje downloaden van paar posts terug en dan je eigen scherm instellen
Dat klopt, maar krijg alleen nog maar kleine icoontjes terwijl het bij 6.0 grote waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:01:
[...]

Dat klopt, maar krijg alleen nog maar kleine icoontjes terwijl het bij 6.0 grote waren.
welke iconen bedoel je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle iconen, dwz Wifi, Bluetooth etc. Deze kreeg je eerst groot in het midden, en nu zijn het kleine icoontjes aan de zijkant geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verander je de programma's die zijn toegewezen aan de knoppen boven de groene en rode hoorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:36:
[...]

Alle iconen, dwz Wifi, Bluetooth etc. Deze kreeg je eerst groot in het midden, en nu zijn het kleine icoontjes aan de zijkant geworden.
Ik weet wat je bedoeld..heb je inderdaad bij 6.0..
kweet niet zeker want heb mijn i780 nu niet bij me maar de omnia
bij instellingen en dan vandaag kun je samsung tody deactiveren en dan "draadloos" aanvinken.. volgens mij bedoel je die buttons.. check it out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:52:
Hoe verander je de programma's die zijn toegewezen aan de knoppen boven de groene en rode hoorn?
volgens mij kan dit niet.. of het zou een registervermelding moeten zijn maar ik weet het niet.. als jij erachter komt hoor ik het graag (of lees ik het hier wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:13:
[...]

Ik weet wat je bedoeld..heb je inderdaad bij 6.0..
kweet niet zeker want heb mijn i780 nu niet bij me maar de omnia
bij instellingen en dan vandaag kun je samsung tody deactiveren en dan "draadloos" aanvinken.. volgens mij bedoel je die buttons.. check it out
Koplt helemaal, maar dan krijg je inderdaad die kleine icoontjes. Morgen op mijn werk versie 6.0 er maar weer opzetten, want ik vind dit niet prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:16:
[...]

Koplt helemaal, maar dan krijg je inderdaad die kleine icoontjes. Morgen op mijn werk versie 6.0 er maar weer opzetten, want ik vind dit niet prettig.
wat slecht van microsoft dat ze die mooie buttons weg hebben gehaald.. sorry dat ik je niet kan helpen.. als ik wat vindt hoor jet uiteraard van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:43:
[...]

Ik heb SPB Mobile Shell 2.1 geinstalleerd. Het is even wennen, maar het werkt best prettig. Ik loop nog wel tegen de onderstaande dingen aan:

* Wanneer je de telefoon opstart of wanneer je een programma afsluit dan kom je in het 'Today screen' ipv in het 'Now Screen'
* In het 'Now Screen' (professional) zie ik wel mijn afspraken, alleen in het screenshot in de handleiding zie je ook de dagen van de week. Ik krijg dit niet voor elkaar. Ook de instellingen (auto, one week, two weeks, etc) helpen niet.

Hebben meer mensen dit? Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:14:
[...]

Ik heb SPB Mobile Shell 2.1 geinstalleerd. Het is even wennen, maar het werkt best prettig. Ik loop nog wel tegen de onderstaande dingen aan:

* Wanneer je de telefoon opstart of wanneer je een programma afsluit dan kom je in het 'Today screen' ipv in het 'Now Screen'
Edit: ik heb hier al een oplossing voor gevonden

* In het 'Now Screen' (professional) zie ik wel mijn afspraken, alleen in het screenshot in de handleiding zie je ook de dagen van de week. Ik krijg dit niet voor elkaar. Ook de instellingen (auto, one week, two weeks, etc) helpen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:29
nathalia schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:53:
Zijn er hier ook mensen die de i780 gebruiken in combinatie met een T-Mobile Web'n'Walk standard? Dit zou een snelheid moeten hebben van 384 kb/sec dus volgens mij zou je een H in je scherm moeten kunnen krijgen. Bij mij zie ik alleen maar 3G of zelfs alleen maar de G.

Een collega die de i780 in combinatie met een Vodafone Internet blox gebruikt, krijgt wel vaak een H in zijn scherm......

Ligt het aan de instellingen van de i780 of ligt het aan de provider of ligt het ergens ander aan?
Toeval bestaat niet. Maar ik las zaterdag op het forum van Pocketinfo.nl dat T-Mobile rond Amsterdam het HSDPA-netwerk aan het uitrollen is. En ja hoor, sinds gisteren met een Web 'n'Walk standard in Amstelveen, Amsterdam, Zaandam en Purmerend ook 3G+ (en een H bij SPB Mobile Shell) in het scherm van de i780!

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:14:
[...]

ha ik zie dat je SPB watcher al hebt gevonden (let wel op het feit dat je deze niet zonder schade kan deinstallen,, gewoon deactiveren als je hem niet meer wil).

De agenda in het Now Screen heeft best wat ruimte nodig om een week-view te kunnen tonen. Afhankelijk van je resolutie gaat dit lukken of niet. Ik heb een Palm Treo Pro met een 320x320 scherm, ik weet niet of dit hetzelfde is als deze Samsung, maar bij mij werkt enkel de instellen 'automatisch' naar behoren, alle andere varianten zijn half of incompleet, komt gewoon door gebrek aan ruimte.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Gisteren moest ik m'n i780 opladen aangezien de accu op 40% stond. Bij het insteken van de (originele) lader gaf de telefoon wel een piepje, maar het rode lampje ging niet branden. Ook veranderde het stroom-icoontje rechtsboven niet. Het leek er dus op dat de batterij niet opgeladen werd.

Na een uur m'n telefoon van het stopcontact gehaald. De accu stond op het schermpje nog steeds op 40%. Toen ik de telefoon uit deed en daarna weer aan deed, bleek dat de accu toch opgeladen was, want nu stond ie op 90% !!

Weet iemand wat er aan de hand is?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Als ik word gebeld, krijg ik vaak in m'n scherm te zien dat het nummer "Prive" of "Onbekend" is. Wie weet het verschil tussen deze twee?

Het valt me op dat als dezelfde persoon naar m'n vaste telefoonaansluiting belt, ik dan wel gewoon een nummer op het scherm kan zien.

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardbeix15 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:22:
[...]

ha ik zie dat je SPB watcher al hebt gevonden (let wel op het feit dat je deze niet zonder schade kan deinstallen,, gewoon deactiveren als je hem niet meer wil).

De agenda in het Now Screen heeft best wat ruimte nodig om een week-view te kunnen tonen. Afhankelijk van je resolutie gaat dit lukken of niet. Ik heb een Palm Treo Pro met een 320x320 scherm, ik weet niet of dit hetzelfde is als deze Samsung, maar bij mij werkt enkel de instellen 'automatisch' naar behoren, alle andere varianten zijn half of incompleet, komt gewoon door gebrek aan ruimte.
Het was een beetje puzzelen met SPB watcher, maar het werkt goed.

Gisteren had ik een all day event en werd de calendar nooit getoond, vandaag lukt het wel (geen all day event). Nadeel is wel dat dan alleen de calendar wordt getoond en niet de afspraken, heb jij dit ook. Dit werkt overigens alleen wanneer ik bv voor 1 week kies. Wanneer ik kies voor 'auto' zie ik de eerste 2 volgende afspraken, maar niet de calendar. Het lukt mij niet om beide te tonen. Gebrek aan ruimte?

De I780 heeft ook een resolutie van 320X320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinosys
fjnijhof schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:06:
[...]

punt 3: programmapoort gpd1 hardware: com9 met 4800 baudrate

punt 4: hou je rode knop een tijdje in en je toetsen worden geblokkeerd...

punt 5: je pen op de bepaalde ringtone drukken net zolang tot je een popop krijgt.. en dan instellen als beltoon selecteren
bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren!

helaas werkt het niet.

met programmapoort op gpd1 herkent tomtom op geen enkele manier een gps receiver

als je alleen toetsen blokkeert blijft hij dus input van touchscreen registreren. met als resultaat dat als je hem uit je zak haalt dat het scherm constant zit te switchen tussen ontgrendelen/annuleren scherm, wat de batterij duur niet ten goede komt lijkt me.

instellen als beltoon werkt niet voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:55:
[...]

Het was een beetje puzzelen met SPB watcher, maar het werkt goed.

Gisteren had ik een all day event en werd de calendar nooit getoond, vandaag lukt het wel (geen all day event). Nadeel is wel dat dan alleen de calendar wordt getoond en niet de afspraken, heb jij dit ook. Dit werkt overigens alleen wanneer ik bv voor 1 week kies. Wanneer ik kies voor 'auto' zie ik de eerste 2 volgende afspraken, maar niet de calendar. Het lukt mij niet om beide te tonen. Gebrek aan ruimte?

De I780 heeft ook een resolutie van 320X320
toch apart op mijn PTP staat op dit moment een all-day-event en een losse afspraak en de agenda staat op auto. Meer afspraken van vandaag toont i niet omdat dat niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardbeix15 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:48:
[...]

toch apart op mijn PTP staat op dit moment een all-day-event en een losse afspraak en de agenda staat op auto. Meer afspraken van vandaag toont i niet omdat dat niet past.
Dat is idd apart. Weet je misschien of er een mogelijkheid bestaat om de klok kleiner te tonen zodat er onderin het scherm meer ruimte is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardbeix15 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:48:
[...]

Mss een beetje een rare oplossing, maar wel eens gebruik gemaakt van Slide2unlock? (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412418)

Als je je telefoon uit standby haalt, zie je (volgens mij) al je afspraken, ook die een hele dag duren. Ik weet het niet meer zeker, want ik gebruik het ondertussen niet meer, maar mss een soort halve oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:52:
Zoek naar het proggrammaatje keyswop.cab hiermee kun je aan beide toetsen programma's toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:25:
[...]

Zoek naar het proggrammaatje keyswop.cab hiermee kun je aan beide toetsen programma's toevoegen.
Dt is een mooi programma, enkel kan ik nergens de koppeling naar bluetooth vinden. Wil deze graag onder één van de knoppen programmeren, want bij today 2 moet ik eerst gaan bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige sim-contacten staan met een slotje. Wie weet hoe ik dat kan weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op m'n i780 m.b.v. de verkenner de extentie van filenamen niet en ben al lang aan het prutsen maar vind niet waar ik dat kan instellen. Op m'n i320 worden de filenamen wel volledig getoond maar ook hier kan ik niet meer vinden hoe ik dat gedaan heb.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:07:
Ik zie op m'n i780 m.b.v. de verkenner de extentie van filenamen niet en ben al lang aan het prutsen maar vind niet waar ik dat kan instellen. Op m'n i320 worden de filenamen wel volledig getoond maar ook hier kan ik niet meer vinden hoe ik dat gedaan heb.
Iemand?
als je Total commander (http://www.ghisler.com/smartphone.htm) gebruikt kan je werkelijk alles aanpassen. Veel meer dan de standaard beperkte verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
aardbeix15 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 18:31:
[...]

als je Total commander (http://www.ghisler.com/smartphone.htm) gebruikt kan je werkelijk alles aanpassen. Veel meer dan de standaard beperkte verkenner.
zekers mooi programma kun je ook het register mee aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 21:24
Ik heb nu i780 met PDA + Phone versie XKHA3. Al bijna een jaar dat ik hem heb. Wil hem graag upgraden. Heb Samsung modem driver installed, zit op Vista 64 bit. En als ik nu i780PXKHI2_Upgrader_VISTA gebruik krijg ik elke keer melding: Onjuiste software versie. Controleer het apparaat.

Iemand enige suggesties?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flash eerst de I2 PDA eens met mirage, en update vervolgens hem gewoon compleet met die tool. Dan hoort hij niet te zeuren over 'Onjiste software versie'. Er is ook een mogelijkheid om met een Hex editor die i780PXKHI2_Upgrader_VISTA.exe te updaten. Moet je even op XDA kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, zijn hier nog mensen die TV kunnen kijken op hun samsung i780 dmv een abbonement? Ik ben hier namelijk zelf zeer geïnteresseerd in. Ik keek op de t-mobile site of Web n Walk mogelijk was, maar de i780 stond er niet tussen. En bij vodafone kwam ik er ook niet helemaal uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
rbeijers schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:12:
[...]

Goed cabje btw
Voor de gene die hetzelfde probleem hebben/hadden. Ik weet eindelijk waar het aan ligt. Het ligt er namelijk aan hoeveel emails je opgeslagen hebt in je inbox. Ik had er eerst op mijn pc 1000. Op een gegeven moment, na verwijdering van een paar emails, kreeg ik eindelijk de mails in mijn inbox van mijn telefoon. Het schijnt dus zo te zijn dat je telefoon er maar 900 aan kan. Hou er dus rekening mee dat je af en toe je inbox leegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:44:
Trouwens, zijn hier nog mensen die TV kunnen kijken op hun samsung i780 dmv een abbonement? Ik ben hier namelijk zelf zeer geïnteresseerd in. Ik keek op de t-mobile site of Web n Walk mogelijk was, maar de i780 stond er niet tussen. En bij vodafone kwam ik er ook niet helemaal uit...
die functie zit niet in je toestel... zou je via internet moeten kijken dus zijn geen extra abonnementen voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
rbeijers schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:46:
[...]

Voor de gene die hetzelfde probleem hebben/hadden. Ik weet eindelijk waar het aan ligt. Het ligt er namelijk aan hoeveel emails je opgeslagen hebt in je inbox. Ik had er eerst op mijn pc 1000. Op een gegeven moment, na verwijdering van een paar emails, kreeg ik eindelijk de mails in mijn inbox van mijn telefoon. Het schijnt dus zo te zijn dat je telefoon er maar 900 aan kan. Hou er dus rekening mee dat je af en toe je inbox leegt.
vind ik wel vreemd, want ik heb toch echt wel meer dan 1000 emails in mijn inbox staan, maar hij download zelf maar maximaal 50 waardoor ik niet eens op de 900 kom. staat dacht ik standaard ingesteld, want ik heb niks veranderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
marcelbakker7 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 12:12:
[...]

vind ik wel vreemd, want ik heb toch echt wel meer dan 1000 emails in mijn inbox staan, maar hij download zelf maar maximaal 50 waardoor ik niet eens op de 900 kom. staat dacht ik standaard ingesteld, want ik heb niks veranderd :P
Jah ik had het ook niet verwacht. Maar bij mij was dit de reden dat het niet werkte. Ach dan voor de gene die het zelfde probleem ooit krijgen, kunnen ze hier desnoods ook naar kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 14:52:
Flash eerst de I2 PDA eens met mirage, en update vervolgens hem gewoon compleet met die tool.
Ik heb alleen de exe file gedowload. Ik heb dus niet pda part alleen oid. Kun je misschien pm doen waar ik de "losse" delen kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
Ik zit toch nog een beetje met mijn wekker probleem. Ik heb nu heel internet afgezocht. Maar waarom kan ik niet vinden wat ik wil met mijn wekker.

Ik wil gewoon een mp3 als wekker. Mijn telefoon staat dan op trillen en ik wil geluid als mijn wekker gaat. Zachtjes, zodat niet t hele huis wakker wordt. Dus is er iets (via het register of via een proggie zoals spoonalarm) waar ik dit allemaal kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik GB-Soft tweak om ervoor te zorgen dat mijn HSDPA connection na een minuut weer verbroken wordt (bij geen gebruik). Alleen lijkt dit niet stabiel te werken. Vooral als mijn I780 standby is en mijn email wordt binnengehaald (1X uur) blijft de verbinding vaak open staan.
Als ik handmatig mijn mail binnen haal of wanneer ik internet dan wordt wel netjes na 1 minuut de verbinding verbroken.

Ik heb ook al de registry settings aangepast en in het verleden heb ik ook Schaps Advanced Configuration al geprobeerd. Dit heeft altijd gewerkt. De problemen zijn voornamelijk gestart na het installeren van de SPB Mobile Shell.

Hebben meer mensen dit probleem? En zo ja is er dan ook een oplossing voor? (anders dan SPB Mobile Shell vewijderen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
rbeijers schreef op zondag 25 januari 2009 @ 16:56:
Ik wil gewoon een mp3 als wekker. Mijn telefoon staat dan op trillen en ik wil geluid als mijn wekker gaat. Zachtjes, zodat niet t hele huis wakker wordt. Dus is er iets (via het register of via een proggie zoals spoonalarm) waar ik dit allemaal kan regelen?
Probeer het eens met pTravelalarm, werkt hier al jaren zonder veel problemen op verschillende WM toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
rbeijers schreef op zondag 25 januari 2009 @ 14:04:
[...]
Jah ik had het ook niet verwacht. Maar bij mij was dit de reden dat het niet werkte. Ach dan voor de gene die het zelfde probleem ooit krijgen, kunnen ze hier desnoods ook naar kijken :P
Misschien handig als je dan even precieus omschrijft wat je sync situatie is, pop/imap/exchange server of via activesync naar outlook? En download je alles of alleen de laatste x dagen?

Heb hier zo'n 4000 emails in de inbox op de exchange server staan (en dan nog het nodige in subfolders}. Sync alleen de laatste maand van de server en dat levert geen problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
rbeijers schreef op zondag 25 januari 2009 @ 16:56:
Ik zit toch nog een beetje met mijn wekker probleem. Ik heb nu heel internet afgezocht. Maar waarom kan ik niet vinden wat ik wil met mijn wekker.

je kunt toch het mp3tje in map mijn beltonen zetten in "my documents" dan kun je ze instellen als wekker en als je je geluid gewoon wat zachter zet werkt het normaal gesproken.. zo doe ik het al jaren bij verschillende telefoons en ook bij deze en werkt altijd bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
troftnom schreef op zondag 25 januari 2009 @ 23:59:
[...]

Misschien handig als je dan even precieus omschrijft wat je sync situatie is, pop/imap/exchange server of via activesync naar outlook? En download je alles of alleen de laatste x dagen?

Heb hier zo'n 4000 emails in de inbox op de exchange server staan (en dan nog het nodige in subfolders}. Sync alleen de laatste maand van de server en dat levert geen problemen op.
Ik heb dit al wel een paar posts terug al geschreven. Maar goed. Het is dus een hotmail account. Dus pop/imap/exchange komen hier niet echt ter sprake. Ik doe het namelijk niet via de outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
fjnijhof schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:42:
[...]

je kunt toch het mp3tje in map mijn beltonen zetten in "my documents" dan kun je ze instellen als wekker en als je je geluid gewoon wat zachter zet werkt het normaal gesproken.. zo doe ik het al jaren bij verschillende telefoons en ook bij deze en werkt altijd bij mij
Ik wil juist mijn geluid niet aan van mijn telefoon. Slaap hier op een kazerne kamer met 7 man. Als ik wat later in de avond een sms krijg wil ik niet dat iedereen die hoort. Maar ik ga nog even kloten. Heb nou weer een proggie gedwld, dus even kijken of die wel doet wat ik wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeijers
rbeijers schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:47:
[...]

Ik wil juist mijn geluid niet aan van mijn telefoon. Slaap hier op een kazerne kamer met 7 man. Als ik wat later in de avond een sms krijg wil ik niet dat iedereen die hoort. Maar ik ga nog even kloten. Heb nou weer een proggie gedwld, dus even kijken of die wel doet wat ik wil :P
Nou het nieuwe proggie werkt tot nu toe als beste. Het heet g-alarm en is freeware. Als je telefoon op tril staat geeft hij wel geluid. Tevens kan je een mp3 instellen als beltoon. Een hoop instellingen kan je doen, zoals een quiz. Het is allemaal erg overzichtelijk en draait op de achtergrond. Morgenochtend de ultimate test :P.

Te downloaden op
http://www.ageye.de/download/galarm.cab

Hij zegt wel: het is gratis maar donaties zijn welkom.

Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
rbeijers schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:47:
[...]

Je kunt je telefoon zo instellen dat als de telefoon op stil staat je toch je wekker hebt.. als je naar "instellingen" gaat en dan naar "klok en alarmsignalen" kun je bij het tabblad "meer" het vinkje "alarmsignaal laten horen, ook al is het apparaat ingesteld op stil of trillen". Als je deze aanvinkt kun je rustig je telefoon op stil zetten en toch gewekt worden.. doe ik ook heel vaak en werkt perfect

[ Voor 30% gewijzigd door FrankN-NL op 27-01-2009 09:03 . Reden: bijgevoegde info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
rbeijers schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:46:
[...]
Ik heb dit al wel een paar posts terug al geschreven. Maar goed. Het is dus een hotmail account. Dus pop/imap/exchange komen hier niet echt ter sprake. Ik doe het namelijk niet via de outlook.
Het zou dus zeer goed een hotmail specifiek probleem kunnen zijn, niet onbelangrijk om dat er bij te vermelden. Tegenwoordig ondersteund hotmail trouwens pop toegang, men kon niet meer achter blijven bij de concurrentie blijkbaar. Maar waarom ze dan niet meteen voor IMAP zijn gegaan begrijp ik niet. 8)7

[url="http://http://windowslivewire.spaces.live.com/blog/cns!2F7EB29B42641D59!32413.entry"]A new way to get Hotmail on your phone[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
aardbeix15 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 18:31:
[...]

In Total commander zou ook een ftp client moeten zitten. Ik heb die nog niet gevonden. Iemand anders wel? Zo ja waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

sretlow schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:54:
[...]

In Total commander zou ook een ftp client moeten zitten. Ik heb die nog niet gevonden. Iemand anders wel? Zo ja waar?
via de door Total commander aangemaakte snelkoppeling '//Plugins' in de root kan je de FTP-client en de register editor bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg sinds gisteren geen geluid meer als ik een sms ontvang. Als ik kijk bij meldingen dan staat deze gewoon aangevinkt. Weet iemand misschien of er ook ergens anders iets gedaan moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
@kawapeter: Hijs fijn! Bedankt!
Ik heb nu i780 met PDA + Phone versie XKHA3. Al bijna een jaar dat ik hem heb. Wil hem graag upgraden. Heb Samsung modem driver installed, zit op Vista 64 bit. En als ik nu i780PXKHI2_Upgrader_VISTA gebruik krijg ik elke keer melding: Onjuiste software versie. Controleer het apparaat.
Iemand enige suggesties?
Ikzelf heb middels een Hex Editor een bestandje aangepast (exe file) waarna deze het bij mij deed. Laat maar even weten als je nog met dit probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds twee weken m'n tel naar 6.1 geüpgrade, werkt errug prettig moet ik zeggen.
Een groot voordeel is dat mijn accu veel langer mee gaat.
Ik heb de eerder geplaatste link gebruikt om de upgrade uit te voeren, lukte zonder problemen.
Draai nu dus op PXKHI2.

Heb nu alleen moeilijkheden met GPS.
Enhanced GPS lijkt niet meer te werken en ik krijg geen fix in TomTom7.
Zie wel satellieten, maar geen signaal...
Instellingen staan op progpoort COM8, Hardware COM9 en baudrate 4800 (Automatisch beheren aan).
Andere instellingen werken ook niet, TT vind dan geen GPS app.
Ook GoogleMaps herkent geen GPS app & McGuider kreeg ik ook al niet aan de praat (zelfde reden).
Iemand dezelfde ervaringen? Of juist een oplossing... :P

Thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Hoe kan ik in m'n Today-scherm instellen dat ik kan zien of ik nieuwe mail heb in m'n Gmail-account als ik GEEN pocket-outlook gebruik, maar voor het bekijken van m'n mail gewoon Internet Explorer of Opera gebruik.

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 21:24
sretlow schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:23:
@kawapeter: Hijs fijn! Bedankt!

[...]

Ikzelf heb middels een Hex Editor een bestandje aangepast (exe file) waarna deze het bij mij deed. Laat maar even weten als je nog met dit probleem zit.
Ik heb dit probleem nog steeds. Heb de hexeditor ook geprobeerd (allerlei waarden) maar blijf het probleem houden. Enige suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Nou, de HSDPA optie en de bandkeuze aangepast maar, kon elke dag me telefoon aan de lader hangen omdat hij bijna continu met UMTS bezig was ...

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
nathalia schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:30:
Hoe kan ik in m'n Today-scherm instellen dat ik kan zien of ik nieuwe mail heb in m'n Gmail-account als ik GEEN pocket-outlook gebruik, maar voor het bekijken van m'n mail gewoon Internet Explorer of Opera gebruik.
Dat zal niet lukken, maar wat is er eigenlijk op tegen om Pocket Outlook daarvoor te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
aobh schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:30:
[...]

Ik heb dit probleem nog steeds. Heb de hexeditor ook geprobeerd (allerlei waarden) maar blijf het probleem houden. Enige suggesties?
Welke software versie heb je er nu op staan dan? Want die bepaald wat je moet veranderen.

Ik heb de exe file (wel onder XP) hernoemd naar zip. Daarna de zip geopend en de exe file die daar in staat eruit gehaald. Met de hex editor gezocht in de file op i780. Dan kom je (bijna op het eind de laatste i780CE 9was het bij mij) tegen. Dat het ik veranderd in i780DX (ik had een DX versie op de foon staan). En de file opgeslagen. Nu alleen die exe file gestart. Dus niet weer ingepakt oid. De USB modem driver was al geinstalleerd dus dat hoefde niet nog eens. Dat dioet ie namelijk in de exe file waar je deze exe uit hebt gehaald. Begrijp je het nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dapluiz schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:46:
Nou, de HSDPA optie en de bandkeuze aangepast maar, kon elke dag me telefoon aan de lader hangen omdat hij bijna continu met UMTS bezig was ...
Je hebt toch zeker wel even je telefoon uit en weer aangezet hè?! :P
Bij mij is UMTS echt uitgeschakeld door dezelfde stappen te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een update aangaande mijn GPS geneuzel...

TT7 werkt dus niet zonder tooltje (met tooltje heb ik nog niet getest).
GoogleMaps met Progpoort COM8 & 4800 werkt dus wel zonder probleem, fix binnen enkele seconden.
Ik ga dus nog wel even testen met GPSproxy ofzo, maar zou TT liever zonder gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:12:
Nog even een update aangaande mijn GPS geneuzel...

TT7 werkt dus niet zonder tooltje (met tooltje heb ik nog niet getest).
GoogleMaps met Progpoort COM8 & 4800 werkt dus wel zonder probleem, fix binnen enkele seconden.
Ik ga dus nog wel even testen met GPSproxy ofzo, maar zou TT liever zonder gebruiken.
bij 8 op de 10 werkt hij nog niet zonder tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
Wat is het voordeel van TT7 t.o.v. van bijvoorbeeld Sygic McGuider? Voorheen had TT ook TMC (via GPRS) maar dat wordt nu niet meer ondersteund dus zie ik geen voordeel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
sretlow schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:47:
Wat is het voordeel van TT7 t.o.v. van bijvoorbeeld Sygic McGuider? Voorheen had TT ook TMC (via GPRS) maar dat wordt nu niet meer ondersteund dus zie ik geen voordeel meer.
heb altijd met tomtom gewerkt.. vandaar dat ik tomtom gebruik.. kaarten zijn makkelijk te downloaden.. daarnaast heb ik ook navigon geprobeerd maar stopte er spontaan mee en starte niet meer dus had ik alleen nog tomtom...

ik vond navigon erg prettig werken maar igo is ook leuk:) mcguider heb ik persoonlijk geen ervaring mee maar heb ook hierover heb ik goede dingen gehoord:D

is denk ik gewoon weer eens iets als naamsbekendheid.. ik ga zeker nog een keer terug naar navigon en zeer waarschijnlijk ga ik andere pakketten ook nog wel proberen zo ben ik nu eenmaal:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee mensen,

even een vraag mbt Skype.
Ik heb dit programma prima gebruikt totdat ik de oude versie eraf heb gegooid en de nieuwe geinstalleerd.
Op een of andere manier kan het programma 3G niet herkennen en komt er geen verbinding tot stand. Via wifi doet skype het verder prima.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook Tomtom erop staan, maar na installatie van WM 6.1 werkt deze niet meer. Heb geprobeerd om het er weer op te zetten, maar krijg dan de mededeling dat mijn versie niet geschikt is. Met WM 6 werkte deze versie wel, dus heeft iemand een suggestie voor mij?
Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste