Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROM = gedumpt en onderweg naar knights16. De rest is aan hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:16:
Weet iemand hoe je met een sneltoets gelijk een sms bericht kunt opstellen? Nu vind ik het nogal omslachtig om via berichten voor sms te kiezen, daar voor menu en vervolgens voor sms. Dit moet sneller kunnen lijkt mij, iemand een tip?
Als je het programma'tje 'Keyswop' installeert kan je naast het remappen van de softbuttons (hoeft dus niet) ook nieuwe 'shortcuts' toevoegen. Eén van die shortcuts is 'New SMS', die staat dan als linkje in de startmenu. Vandaar kan je dan ofwel een button er aan toewijzen, zelf heb ik mijn linker softkey eraan gekoppeld. Werkt prima!

http://www.freewarepocket...nload-keyswop-v0-2-1.html

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 09:18 . Reden: Linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Xsola schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:41:
[...]

Oh jullie zijn echt goed bezig! _/-\o_
Can't wait!
HELDEN!!
Oh en als Samsung meeleest, miscshien dat jullie een paar mensen hier op opleiding moeten sturen of de bovestaande heren een heleboel credits geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat hard vooruit :D

een vraagje: heeft iemand ergens die samsung conector naar een female 3.5mm jack gezien?? (voor normale oordopjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:27
JJapie schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:18:
Heb zojuist TT6 geinstalleerd, en als gpssplitter gebruik ik niet GPSGate, maar PortSplitter, een gratis te downloaden tooltje.
De instellingen in Windows Mobile zelf heb ik staan op:

GPS-programmapoort: COM8
GPS-hardwarepoort: COM9

In Portsplitter heb ik als input COM8: ingetikt (dit moet je handmatig intikken als deze niet in de dropdown staat), baud staat op 4800. Bij output heb ik COM6: gekozen, maar een andere vrije compoort moet ook werken. Klik vervolgens op START en voila.. Nu tomtom starten, andere BT-ontvanger kiezen, COM6 selecteren en wachten op signaal :Y)
Oke, ik heb dus deze instellingen overgenomen. Bij instellingen bij 'Externe GPS' (wat is Enhanced GPS precies?) heb ik:

GPS-programmapoort: COM8
GPS-hardwarepoort: COM9 met een baudrate van 4800

bij het tabje toegang heb ik het vinkje bij 'GPS automatisch beheren (aanbevolen)' weggehaald.

Toen heb ik Portsplitter gedownload. En COM8: ingetikt zoals aanbevolen. Bij output had ik niet de keuze voor COM6: dus heb ik gekozen voor COM4:

Aangezien ik geen geld heb voor tomtom, heb ik google maps gedownload. Daar kan je bij GPS-instellingen kiezen voor
( ) Beheerd in Windows
( * ) Handmatig instellen.

Dus ik handmatig ingesteld voor COM4: en geen baud-rate opgegeven, die staat blanco.

Maar waar ik me ook bevind, ook buiten, echt werken wil het niet. Waar ligt de fout? Ik heb dus een i780 met WM6.1 Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenzy500
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:13:
ROM = gedumpt en onderweg naar knights16. De rest is aan hem
... ik weet al wat een hoop lezers hier dit weekend gaan doen :*)

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
rom is klaar, deze staat tijdelijk op **http://www.studententrip.nl/i780_i2_pda.bin**

ik ben niet aansprakelijk voor enige schade geleden door het flashen van deze rom, wel kan ik erbij vertellen dat ik ook de i1 versie (engels) heb vertaalt naar een werkende pda rom versie.. dus dit kan eigenlijk niet misgaan

laat even je bevindingen weten svp, dan kan ik het eea aanpassen daar waar nodig.
dit is dus de 128dpi versie..

Denk aan een backup van je gegevens, Pimbackup is een goede (freeware > xda-developers.com)

[ Voor 10% gewijzigd door knights16 op 27-11-2008 09:25 ]

PVoutput

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:48

Alaksandus

Vae puto deus fio

knights16 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:18:
rom is klaar, deze staat tijdelijk op **http://www.studententrip.nl/i780_i2_pda.bin**

ik ben niet aansprakelijk voor enige schade geleden door het flashen van deze rom, wel kan ik erbij vertellen dat ik ook de i1 versie (engels) heb vertaalt naar een werkende pda rom versie.. dus dit kan eigenlijk niet misgaan

laat even je bevindingen weten svp, dan kan ik het eea aanpassen daar waar nodig.

Denk aan een backup van je gegevens, Pimbackup is een goede (freeware > xda-developers.com)
Deze rom is dus te flashen als PDA rom voor de i780? Dan ga ik vanavond meteen aan de slag :)

Als een god in Nijmegen.

• avdflier
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 20:43
Werkt realvga hier ook op? op de i2 rom?

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 21:12

Installeren met de i780 Flashing Guide welke op XDA staat?

Bedankt voor het hosten en het goede werk trouwens!

• Xsola
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-07-2021

Oh! Super bedankt! Ga ik het weekend maar is proberen.. Is er al iemand die hem heeft geprobeerd? 8)
Ik kan het hier op mijn werk helaas niet.. Ik heb vista en daar kan je niet mee flashen.. :X

[ Voor 0% gewijzigd door Xsola op 27-11-2008 14:00 . Reden: Typo ]

• avdflier
net gedaan, werkt prima. Als je vista draait, down dan even Vmware en installeer xp. werkt prima

• Xsola
avdflier schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:35:
net gedaan, werkt prima. Als je vista draait, down dan even Vmware en installeer xp. werkt prima
Oke! Tsja ik kan wel op mijn wel een XP machine nemen.. Maar eigenlijk is het ook wel te druk, om het even op je dooje gemakkie te gaan flashen.
Maar misschien vind in vanavond de tijd ervoor! :*)
Iig fijn om te horen dat het flashen werkt.. Gewoon met Mirage gedaan?

Verwijderd

SUPER!

Hoe werkt dat flashen?

• frenzy500
Bij het aansluiten van de pda in de update stand krijg ik de melding dat het apparaat niet juist geinstalleerd is, mirage start de update ook niet. Iemand idee wat er aan de hand is?

ok opgelost.... activesync 4.5 was niet geinstalleerd....

update finished!

[ Voor 132% gewijzigd door frenzy500 op 27-11-2008 23:01 ]

Verwijderd

frenzy500 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 21:05:
Bij het aansluiten van de pda in de update stand krijg ik de melding dat het apparaat niet juist geinstalleerd is, mirage start de update ook niet. Iemand idee wat er aan de hand is?
Gebruik je Vista of XP? Ik heb m net vanavond met een XP machine geupdate. Gaat moeiteloos. Zet m in updatemode en dan detecteert Mirage m automatisch. Hij begint meteen te updaten. Gaat pijnloos. Duurt ongeveer 3 minuten. Dan opnieuw opstarten en je hebt de nieuwe PDA rom. Geen centje pijn. Zelfs GPS werkt met McGuider zonder problemen met deze nieuwe ROM!

• avdflier
Xsola schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:42:
[...]

Oke! Tsja ik kan wel op mijn wel een XP machine nemen.. Maar eigenlijk is het ook wel te druk, om het even op je dooje gemakkie te gaan flashen.
Maar misschien vind in vanavond de tijd ervoor! :*)
Iig fijn om te horen dat het flashen werkt.. Gewoon met Mirage gedaan?
Jeps, ging prima...het enige wat niet goed werkt is realvga, als ik dat installeer dan doen de twee knoppen onderaan het scherm het niet meer (contacts en phone)...iemand daar een oplossing voor?

• frenzy500
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:01:
[...]

Gebruik je Vista of XP? Ik heb m net vanavond met een XP machine geupdate. Gaat moeiteloos. Zet m in updatemode en dan detecteert Mirage m automatisch. Hij begint meteen te updaten. Gaat pijnloos. Duurt ongeveer 3 minuten. Dan opnieuw opstarten en je hebt de nieuwe PDA rom. Geen centje pijn. Zelfs GPS werkt met McGuider zonder problemen met deze nieuwe ROM!
Was activesync vergeten, had xp geinstalleerd en meteen gaan updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Toch vanavond ook maar even updaten, eerst ff de boel backuppen :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
Kan iemand misschien een korte instructie plaatsen hoe het flashen in zijn werk gaat?

Of is dat tegen de regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

camiels schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:44:
Kan iemand misschien een korte instructie plaatsen hoe het flashen in zijn werk gaat?

Of is dat tegen de regels?
Ik heb gewoon de instructies gevolgd zoals die op XDA staan: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=388067. Dit is dan wel voor een andere ROM maar het principe blijft hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
Ik heb deze geinstalleerd, ging vlekkeloos! Super. Alleen is de ROM wel engels, zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
ik zal de nederlandse i2 dit weekend online zetten, overigens voor de mensen die zijn haar rom hebben geflasht met de file genoemd in mijn ost hier boven, dit is de I1 rom in het engels toch ??

het lijkt erop dat ik een schrijffout in de naamheb gemaakt.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
knights16 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:38:
ik zal de nederlandse i2 dit weekend online zetten, overigens voor de mensen die zijn haar rom hebben geflasht met de file genoemd in mijn ost hier boven, dit is de I1 rom in het engels toch ??

Dit is wat ik heb:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3047/3065261237_bf128fbbba_o.jpg

Het is de rom die je aanbiedt in de post hierboven: i780_i2_pda

Wat mij ook opvalt is dat er een CNN link bij programs staat en dat er een today scherm plugin is die Mirage heet. Lijkt mij niet standaard Samsung of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
link werkt al niet meer? komt hij nog online??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ook de de rom geinstalleerd (waarvoor dank) alleen heb ik nu dat windows live niet meer wil connecten, krijg elke keer "unable to establish connection" terwijl ik verder perfect kan internetten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
camiels schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:06:
[...]

Wat mij ook opvalt is dat er een CNN link bij programs staat en dat er een today scherm plugin is die Mirage heet. Lijkt mij niet standaard Samsung of wel?
Ja, die staan beide gewoon op de originele Samsung ROM die er bij mij laatst op is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llinssen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 13:46
Heb de rom ook geflashed. Inderdaad problemen met Live, maar ook met de muis. Die reageert een stuk minder.
Er schijnt een driver voor te zijn, maar heb ik nog niet gevonden.

Iemand nieuws over de Nederlandse 6.1?
@ Arnoud_h: heb jij NL WM 6.1?

[ Voor 6% gewijzigd door llinssen op 28-11-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
dapluiz schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:24:
Ook de de rom geinstalleerd (waarvoor dank) alleen heb ik nu dat windows live niet meer wil connecten, krijg elke keer "unable to establish connection" terwijl ik verder perfect kan internetten ....
Vodafone toevallig?

Probeer eens de proxy uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die downloadlink werkt helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsola

Heel graag! Ik heb nu de engelse. Terwijl ik er eigenlijk vanuit ging dat het de Nederlandse was..
Jammer.. Ik zie de NL graag tegemoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenzy500
Hier ook graag de nl versie! Staat nu ook de engelse op. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Ik draai nu een tijdje iGO 8.3 op de i780, ik merk dat de nieuwe iGO behoorlijk langzamer is dan versie 8. Zijn er meer mensen die hetzelfde ervaren ? Zo ja, iemand tips om de snelheid te verhogen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Imperium schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 00:31:
[...]

Vodafone toevallig?

Probeer eens de proxy uit te zetten.
Nee Hi. Maar misschien komt het door de Engelse rom ofzo ... Hopen dat het (door de hopelijk binnnenkort gepostte ;) ) met de Nederlandse rom wel werkt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
ik zal de nederlandse i2 dit weekend online zetten,
Misschien handig als je hem zelf even eerst test voordat je hem online gaat zetten. Dan weet je zeker dat het de goede is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
llinssen schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 23:02:
Iemand nieuws over de Nederlandse 6.1?
@ Arnoud_h: heb jij NL WM 6.1?
Ja, ik heb de NL WM6.1 er op staan, maar ik heb van die rottige documenten moeten ondertekenen waardoor ik niet de bron wil zijn van de dump, sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsola
arnoud_h schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:52:
[...]

Ja, ik heb de NL WM6.1 er op staan, maar ik heb van die rottige documenten moeten ondertekenen waardoor ik niet de bron wil zijn van de dump, sorry...
Niemand hoeft er achter te komen >:)

Maar C_tag had toch ook zijn ROM gedumt? Die zou het weekend online komen en heb nog niets gezien helaas... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
I2 rom NL: http://www.studententrip.nl/i780_from_Part02.bin
Registry fix for Windows Live probleem: http://www.studententrip.nl/testi.reg

Graag feedback...

[ Voor 44% gewijzigd door knights16 op 30-11-2008 22:48 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsola
Helaas werkt deze niet.. Heb hem net geflashed. Maar na het flashen blijft hij hangen op het Samsung scherm :'(

Edit: Gelukkig kan je hem gewoon weer terug flashen.. Heeft iemand anders hem al geprobeerd met succes?

[ Voor 11% gewijzigd door Xsola op 30-11-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
ik heb deze niet getest nee, dat laat ik aan jullie over.. momenteel even geen tijd.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsola
knights16 schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:10:
ik heb deze niet getest nee, dat laat ik aan jullie over.. momenteel even geen tijd.
Iemand anders die hem nog wil testen? Ik heb het al gedaan, maar werkte bij mij niet.. Kan natuurlijk meerdere redenen hebben. En je kan je telefoon gewoon weer tot leven helpen door een ander image terug te flashen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Zal wel weer een stomme vraag zijn, maar hoe gebruik ik die regfile ? :)
erop dubbelklikken pakt mijn i780 niet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
Xsola schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:34:
[...]

Iemand anders die hem nog wil testen? Ik heb het al gedaan, maar werkte bij mij niet.. Kan natuurlijk meerdere redenen hebben. En je kan je telefoon gewoon weer tot leven helpen door een ander image terug te flashen.!
Ik weet het niet, vind het wel wat link. Kan je altijd terugkomen in de emergency modes?

@Knights16, waarom zou de rom niet kunnen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsola
camiels schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:09:
[...]

Ik weet het niet, vind het wel wat link. Kan je altijd terugkomen in de emergency modes?

@Knights16, waarom zou de rom niet kunnen werken?
Ja altijd! Behalve als je de Bootloader en of de phone flasht.. Als je alleen de PDA-rom flashed is er niets aan de hand.. Mijne leeft ook gewoon weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
Xsola schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:22:
[...]

Ja altijd! Behalve als je de Bootloader en of de phone flasht.. Als je alleen de PDA-rom flashed is er niets aan de hand.. Mijne leeft ook gewoon weer! :)
Maar goed, waarom zou die bij jou dan niet werken en bij mij mogelijk wel. Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
Xsola schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:22:
[...]

Ik ook geprobeerd, werkt niet!

@Knight16: Wat kan de oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Driemaal is scheepsrecht, hier doet hij het ook niet. Blijft eeuwig op het eerste Samsung plaatje hangen.

@knight16
Het lijkt me toch echt handiger als je het zelf ook even test (tenminste of hij opstart), kan je niet veel meer dan half uur kosten (backup maken, NL ROM flash, testen, oude ROM terugzetten, backup terugzetten).

Of anders vraag om een paar testers hier voordat je de boel voor iedereen online gooit.
Just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Ik ga er dadelijk even mee spelen;

Werkende I1 ENG Rom: www.studententrip.nl/i780_i1_eng.bin
niet Werkende I2 NL Rom: www.studententrip.nl/i780_i2_nl.bin
Om Windows Live werkend te krijgen moet je de www.studententrip.nl/testi.reg importeren met een registry editor.

[ Voor 62% gewijzigd door knights16 op 01-12-2008 21:42 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Thanks, gaan we eens flashen dan.

Top! Die doet het, bedankt voor de snelle fix.

[ Voor 43% gewijzigd door troftnom op 01-12-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
troftnoml heb je een werkende dataverbinding ?

deze rom moet volgens mij aangepast worden voor isp instellingen, anders krijg je een data verbinding niet tot stand.. ik heb instructies van EFN hoe ik dit moet oplossen, maar momenteel geen tijd voor mij om hier aan te werken..

check even je data verbinding, en laat het weten svp.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
knights16 schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:05:
troftnoml heb je een werkende dataverbinding ?

deze rom moet volgens mij aangepast worden voor isp instellingen, anders krijg je een data verbinding niet tot stand.. ik heb instructies van EFN hoe ik dit moet oplossen, maar momenteel geen tijd voor mij om hier aan te werken..

check even je data verbinding, en laat het weten svp.
Nee, die krijg ik inderdaad niet aan de gang. Handmatige configuratie van de verbinding wordt niet bewaard. Automatische configuratie heeft wel plaatsgevonden maar is niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
zoals ik ook ervaar hier, het heeft er nl mee te maken dat er vanaf een engelse rom gecompiled wordt enz.
goed, sorry guys dat het niet goed gaat nu

de engelse rom werkt prima overigens;

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsola
troftnom schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:27:
Thanks, gaan we eens flashen dan.

Top! Die doet het, bedankt voor de snelle fix.
Werkt hier ook!! :D

To Knights16: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenzy500
Werkt hier volledig, ook data.

Gebruik vodafone, even op kpn gezet bij operator instellingen en daarna terug op vodafone, heb nu internet.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsola
frenzy500 schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:52:

Gebruik vodafone, even op kpn gezet bij operator instellingen en daarna terug op vodafone, heb nu internet.

_/-\o_
Deze manier werkte bij mij ook!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link voor de NL. rom doet het niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
fixed.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip van Keyswop.

Even een leken vraagje: waarom zou ik uberhaupt zo'n nieuwe rom willen? Wat zijn de voordelen?

Heb ik dan een update naar Windows Mobile 6.1 of is dat weer heel andere koek? Ik ben nl van plan om binnenkort naar Rijswijk te gaan voor die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
frenzy500 schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:52:

_/-\o_
Bedankt, de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Hmm, reg key importeren werkt ook niet voor Windows Live :(
Misschien dat ik m uiteindelijk maar naar Solid Vision breng .. Of krijg ik daar dezelfde engelse rom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
vervolgens na het importeren wel even de juiste connection settings laden dus.
Solid vision heeft een I2 NL rom lijkt mij.. bel ze anders even.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets heel anders..

Ik zit al twee dagen moeilijk te doen, mss hebben jullie de oplossing..

Ik wil al mijn contacten gaan samenvoegen op mijn telefoon (als outlook-bestanden).. Ik dacht heel simpel, ik kopieer met Windows Live mijn msn/hotmail contacten naar mn telefoon, en sync deze met outlook, maar helaas, dat doet hij dus niet.
Ondertussen heb ik wel mijn SIM-contacten als outlookcontacten kunnen bewaren.

Ik zit nu met het volgende:
Ik heb een aantal personen nu dubbel in mijn lijst staan, als outlook-contactpersoon en als Windows Live-contactpersoon.. Dit wil ik dus samenvoegen..

1. Ik denk dat ik dit handmatig moet gaan doen, of heeft iemand een betere oplossing?
2. Wat is volgens jullie beter, alles in outlook, of alles in Windows Live.. Ik gebruik het namelijk allebei..

Als ik alles in outlook zet, kan ik beter syncen met outlook, maar dat geldt andersom ook.. Maar dan kan ik wss niet de Windows Live opties zien (online/offline / spaces enz), die er nu wel zijn..

Het wordt nu een beetje een vaag verhaal volgens mij, ik hoop dat jullie het snappen.. :+

Alvast bedankt voor de reacties! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-03-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:33:
Even iets heel anders..

Ik zit al twee dagen moeilijk te doen, mss hebben jullie de oplossing..

Ik wil al mijn contacten gaan samenvoegen op mijn telefoon (als outlook-bestanden).. Ik dacht heel simpel, ik kopieer met Windows Live mijn msn/hotmail contacten naar mn telefoon, en sync deze met outlook, maar helaas, dat doet hij dus niet.
Ondertussen heb ik wel mijn SIM-contacten als outlookcontacten kunnen bewaren.

Ik zit nu met het volgende:
Ik heb een aantal personen nu dubbel in mijn lijst staan, als outlook-contactpersoon en als Windows Live-contactpersoon.. Dit wil ik dus samenvoegen..

1. Ik denk dat ik dit handmatig moet gaan doen, of heeft iemand een betere oplossing?
2. Wat is volgens jullie beter, alles in outlook, of alles in Windows Live.. Ik gebruik het namelijk allebei..

Als ik alles in outlook zet, kan ik beter syncen met outlook, maar dat geldt andersom ook.. Maar dan kan ik wss niet de Windows Live opties zien (online/offline / spaces enz), die er nu wel zijn..

Het wordt nu een beetje een vaag verhaal volgens mij, ik hoop dat jullie het snappen.. :+

Alvast bedankt voor de reacties! _/-\o_
sorry geen ervaring mee..
Toen ik windows live activeerde vroeg windows live of ik mijn contacten wilde syncen en dat heb ik gedaan..werkte uitmuntend boven verwachting goed.. ik zal eens informeren.. als ik de oplossing voor je heb krijg jet te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40
Ik heb een probleem met mijn Samsung i780. Ik heb zojuist een leaseauto gekregen en daar zit zo'n parrot-geval in. Ik heb alleen geen flauw idee hoe mijn telefoon verbinding kan maken met die Parrot. De bluetooth-verbinding heb ik in ieder geval aangezet. Maar verder...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:03:
[...]

sorry geen ervaring mee..
Toen ik windows live activeerde vroeg windows live of ik mijn contacten wilde syncen en dat heb ik gedaan..werkte uitmuntend boven verwachting goed.. ik zal eens informeren.. als ik de oplossing voor je heb krijg jet te horen
Oke bedankt, ben benieuwd...

Nou ik toch bezig ben.. Ik heb hetzelfde probleem als vele andere.. Als Windows Live gaat syncen maakt hij verbinding met het internet, alleen als hij klaar is daarmee, zet hij hem niet weer vanzelf uit.. Ik loop dus heel de dag rond met een 3G verbinding, wat erg veel batterij vreet..

Ik heb al rondgesnuffeld en zie dat meer het probleem hebben.. Ik zie alleen de oplossing nergens.. iets in mn register toevoegen? Maar wat? Of ligt het aan mijn instellingen??

Alvast bedankt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Ik heb hetzelfde probleem, het enige dat werkt is handmatig verbreken.. overigens heb ik dit probleem met tot dusver elke rom nog gehad.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook raar.. maar ja, niks aan te doen dan.. Heb nu ingesteld dat hij om de 15 minuten moet syncen, dan ga ik maar handmatig instellen denk ik :)

@fjnijhof: Kon jij je windows live contacten nadat ze op je phone stonden ook syncen met outlook? Dat lukt me namelijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Blik1984 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:48:
Ik heb een probleem met mijn Samsung i780. Ik heb zojuist een leaseauto gekregen en daar zit zo'n parrot-geval in. Ik heb alleen geen flauw idee hoe mijn telefoon verbinding kan maken met die Parrot. De bluetooth-verbinding heb ik in ieder geval aangezet. Maar verder...???
Je moet in het Parrot menu bij Instellingen naar Geavanceerde instellingen, en daar heb je een optie om een nieuwe telefoon te koppelen. De standaard keuze is volgens mij "andere telefoon" en daarna kun je vanaf de telefoon via Instellingen -> Verbindingen -> Bluetooth -> Nieuw app. toevoegen je Parrot koppelen. Ik dacht even uit m'n hoofd dat de standaard PIN code '1234' was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blik1984 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:48:
Kan nog simpeler ;) Als je de auto start en de Parrot gaat ook aan dan blijft ie 'openstaan' zolang er geen telefoon in de buurt is waarmee ie reeds gepaired is geweest. Dus je hoeft niets te doen op de Parrot, alleen op de i780 moet je zoeken naar een nieuw BT-apparaat "Start>Instellingen>Verbindingen>Bluetooth>Nieuw Apparaat toevoegen"

Pincode is idd 1234.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:13:
[...]

Kan nog simpeler ;) Als je de auto start en de Parrot gaat ook aan dan blijft ie 'openstaan' zolang er geen telefoon in de buurt is waarmee ie reeds gepaired is geweest. Dus je hoeft niets te doen op de Parrot, alleen op de i780 moet je zoeken naar een nieuw BT-apparaat "Start>Instellingen>Verbindingen>Bluetooth>Nieuw Apparaat toevoegen"

Pincode is idd 1234.

Succes!
klopt idd werkt perfect.. gewon in je auto stappen en vanaf je telefoon verbinding maken met de parrot net als je met een bluetooth oortje zou doen alleen die moet je nog actief maken en deze niet...

In iedere auto met parrot waar ik in stap werkt het op boven geschreven manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenzy500
Is het iemand al gelukt om te beeldbellen? Kreeg het al niet voor mekaar met mobile 6.0 en nu met 6.1 doet hij nog minder! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
frenzy500 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:11:
Is het iemand al gelukt om te beeldbellen? Kreeg het al niet voor mekaar met mobile 6.0 en nu met 6.1 doet hij nog minder! |:(
Zal het eens testen, je hebt wel UMTS bereik als je het probeert?

Edit: Werkt, al moest ik 3 keer proberen (wegens matig Vodafone UMTS bereik), van i780 naar i780, beiden met WM6.1 (de NL en een WWE versie).

[ Voor 18% gewijzigd door troftnom op 04-12-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spammeister
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 11:50
Afgelopen weekend heb ik de Engelse WM6.1 ROM erop gezet en ik moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. Alleen valt het mij op dat er geen threaded SMS op zit, of tenminste deze staat bij mij niet aan. Weet iemand van jullie hoe dit aan de praat te krijgen is?

Is het iemand nog gelukt om de Nederlandse ROM aan de praat te krijgen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdflier
Spammeister schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:07:
Afgelopen weekend heb ik de Engelse WM6.1 ROM erop gezet en ik moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. Alleen valt het mij op dat er geen threaded SMS op zit, of tenminste deze staat bij mij niet aan. Weet iemand van jullie hoe dit aan de praat te krijgen is?

Is het iemand nog gelukt om de Nederlandse ROM aan de praat te krijgen?

Thanks!
threaded sms staat uit, die moet je even aanzetten met een registry editor, total commander bv.
HKCU\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM\SMSInbo xThreadingDisabled=1

HKLM\Software\Microsoft\Inbox\Settings\SMSNoSentMs g=0

Die kan je veranderen dan doet ie het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
avdflier schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:54:
[...]
HKCU\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM\SMSInboxThreadingDisabled=1
HKLM\Software\Microsoft\Inbox\Settings\SMSNoSentMsg=0
Moeten deze omgezet worden in:

HKCU\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM\SMSInboxThreadingDisabled=0
HKLM\Software\Microsoft\Inbox\Settings\SMSNoSentMsg=1

Bij staan deze nu (standaard in de ROM) namelijk op:

HKCU\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM\SMSInboxThreadingDisabled=1
HKLM\Software\Microsoft\Inbox\Settings\SMSNoSentMsg=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spammeister
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 11:50
camiels schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:24:
[...]
HKCU\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM\SMSInboxThreadingDisabled=0
HKLM\Software\Microsoft\Inbox\Settings\SMSNoSentMsg=1
Na deze aanpassing krijg ik de verzonden SMS berichten in mijn inbox, maar nog steeds met dezelfde layout van de oude inbox. Ik meen me te herinneren dat de threaded SMS een nieuwe look & feel heeft, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenzy500
troftnom schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:36:
[...]

Zal het eens testen, je hebt wel UMTS bereik als je het probeert?

Edit: Werkt, al moest ik 3 keer proberen (wegens matig Vodafone UMTS bereik), van i780 naar i780, beiden met WM6.1 (de NL en een WWE versie).
Hij geeft 3G aan als verbinding, dus ga ervan uit dat het dan moet werken. Als ik "contacten - naam - menu - video-oproep" aanklik start hij maar stopt ook direct... net nog een keer geprobeert, weer niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
frenzy500 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 19:42:
[...]

Hij geeft 3G aan als verbinding, dus ga ervan uit dat het dan moet werken. Als ik "contacten - naam - menu - video-oproep" aanklik start hij maar stopt ook direct... net nog een keer geprobeert, weer niks :?
Moest ook 3 of 4 keer proberen, telefoons naast elkaar, 1 op t-mobile netwerk andere op Vodafone (beide met 3G verbinding). Soepel werkt het dus niet, de ontvanger heeft ook de mogelijkheid tot videobellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Reg keys aangepast en hij is nu druk mijn inbox aan het aanpassen lijkt het :)

Edit : Whoei, dat werkt, ik heb nu threaded sms! :)

Nu nog Windows live aan de praat krijgen en ik ben weer tevreden :)

[ Voor 44% gewijzigd door dapluiz op 05-12-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsola
dapluiz schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:11:
Reg keys aangepast en hij is nu druk mijn inbox aan het aanpassen lijkt het :)

Edit : Whoei, dat werkt, ik heb nu threaded sms! :)

Nu nog Windows live aan de praat krijgen en ik ben weer tevreden :)
Ik vind het vreemd.. Ik had na het flashen al gelijkt threaded sms.. En mijn Livemessenger werkt ook gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Met de engelse ROM van hier ?
Ik nameljik niet, live zegt dat ie geen verbinding kan maken, terwijl ik toch echt wel gewoon kan internetten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
dapluiz schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:08:
Met de engelse ROM van hier ?
Ik nameljik niet, live zegt dat ie geen verbinding kan maken, terwijl ik toch echt wel gewoon kan internetten ..
wat doen jullie toch moeilijk:P ga gewoon ff naar rijswijk heen:) kost je niets en de service is perfect.. kmocht zelfs als ik wilde bij m'n telefoon blijven kijken hoe zet deden...:) wel na het flashen meteen een harde reset uitgevoerd anders werd tomtom niet zichtbaar in het menu..

das wel een puntje.. ik krijg tomtom7.9 niet op het today scherm weet iemand hier wat van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:04:
[...]

wat doen jullie toch moeilijk:P ga gewoon ff naar rijswijk heen:) kost je niets en de service is perfect.. kmocht zelfs als ik wilde bij m'n telefoon blijven kijken hoe zet deden...:) wel na het flashen meteen een harde reset uitgevoerd anders werd tomtom niet zichtbaar in het menu..

das wel een puntje.. ik krijg tomtom7.9 niet op het today scherm weet iemand hier wat van?
Tja, alsof iedereen "zomaar ff" door de week naar Rijswijk kan. Oha moet je daar wel vrij voor gaan namen. Dusss .. doe maar gewoon een downloadable ROM. Dan flash ik m zelf weer. Scheelt naar Rijswijk rijden op onmogelijke tijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenzy500
troftnom schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 01:04:
[...]

Moest ook 3 of 4 keer proberen, telefoons naast elkaar, 1 op t-mobile netwerk andere op Vodafone (beide met 3G verbinding). Soepel werkt het dus niet, de ontvanger heeft ook de mogelijkheid tot videobellen?
Ja, zelfde toestel, beide mobile 6.1 nl (die hier stond) en beide met vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

fjnijhof schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:04:
[...]

wat doen jullie toch moeilijk:P ga gewoon ff naar rijswijk heen:) kost je niets en de service is perfect..
Is het ook mogelijk om me i780 op te sturen naar rijswijk om te laten flashen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
MVC schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 15:05:
[...]

Is het ook mogelijk om me i780 op te sturen naar rijswijk om te laten flashen ?
jap je kunt hem naar ze toesturen... bel wel ff naar ze dat je dat van plan bent weet namelijk niet of je naar bepaald postbus of zo moet sturen...

ben jem wel wat langer kwijt dan 1 dag... toen ik het aan ze vroeg kreeg ik het bericht dat ik hem wel een week of 1,5 kwijt zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:47:
[...]

Tja, alsof iedereen "zomaar ff" door de week naar Rijswijk kan. Oha moet je daar wel vrij voor gaan namen. Dusss .. doe maar gewoon een downloadable ROM. Dan flash ik m zelf weer. Scheelt naar Rijswijk rijden op onmogelijke tijden!
Ik kom zelf uit almelo en ben daarheen gereden dus weet echt wel dat het niet zomaar ff naar Rijswijk maar het ging mij op het punt dat ze het daar zonder trammelant doen en geen complicaties zoals ik hier lees. Ik ben naar rijswijk gereden (ook al was ik 5 uur kwijt aan reistijd) omdat ik geen zin had in gezeur dat mijn telefoon niet meer werkte..

kkijk wil met plz een downloadable ROM maken maar ik zou niet weten hoe dus sorry:$:$ ik werk in de it en telefoons flashen doek regelmatig maar hoe je een zo'n rom maakt week dan weer nie:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Tja, als iemand hier met een Hi i780 zijn windows live reg keys kan exporteren, kan ik dat eerst proberen voor ik in Rijswijk langs ga ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:09:
[...]

Ik kom zelf uit almelo en ben daarheen gereden dus weet echt wel dat het niet zomaar ff naar Rijswijk maar het ging mij op het punt dat ze het daar zonder trammelant doen en geen complicaties zoals ik hier lees. Ik ben naar rijswijk gereden (ook al was ik 5 uur kwijt aan reistijd) omdat ik geen zin had in gezeur dat mijn telefoon niet meer werkte..

kkijk wil met plz een downloadable ROM maken maar ik zou niet weten hoe dus sorry:$:$ ik werk in de it en telefoons flashen doek regelmatig maar hoe je een zo'n rom maakt week dan weer nie:P
hehehe .. ik realiseer me dat mn antwoord een beetje kort-door-de-bocht was, nu ik m terug lees! ;) Maar goed, dat was niet echt de bedoeling. Kijk, ik ben happy met de Engelse ROM zoals die er nu ligt. Die werkt met alles wat ik nodig heb dus ik hou m hier mee even bij. De GPS werkt, het is Windows Mobile 6.1, dus voor wat mij betreft is ie nu weer klaar.

Ik kan me voorstellen dat het bakken van een ROM niet echt gemakkelijk is. Wellicht dat er nog iemand anders is die het wil proberen maar ik denk dat deze Engelse al goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyMet
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08 21:14
Ik heb mijn i780 met de I2 PDA NL en J2 Boot en Phone geflash, en alles werkt perfect, windows live, tomtom zonder portsplitter of gpsgate. ik heb nog geen fouten gehad en hij lijkt een stuk sneller dan de H1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZyMet schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:46:
Ik heb mijn i780 met de I2 PDA NL en J2 Boot en Phone geflash, en alles werkt perfect, windows live, tomtom zonder portsplitter of gpsgate. ik heb nog geen fouten gehad en hij lijkt een stuk sneller dan de H1
Ben je bij Solid Vision geweest of heb je ergens nieuwe ROM's vandaan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:01:
[...]

hehehe .. ik realiseer me dat mn antwoord een beetje kort-door-de-bocht was, nu ik m terug lees! ;) Maar goed, dat was niet echt de bedoeling. Kijk, ik ben happy met de Engelse ROM zoals die er nu ligt. Die werkt met alles wat ik nodig heb dus ik hou m hier mee even bij. De GPS werkt, het is Windows Mobile 6.1, dus voor wat mij betreft is ie nu weer klaar.

Ik kan me voorstellen dat het bakken van een ROM niet echt gemakkelijk is. Wellicht dat er nog iemand anders is die het wil proberen maar ik denk dat deze Engelse al goed genoeg is.
maakt niet uit joh:p heb je een toepasselijke naam gekoze:p

als het met een pannetje kon had ik het voor je gedaan:) succes met je engelse rom:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjnijhof schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:36:
[...]

maakt niet uit joh:p heb je een toepasselijke naam gekoze:p

als het met een pannetje kon had ik het voor je gedaan:) succes met je engelse rom:)
hehehehe .. een Fries in Den Haag. Ja, idd .. en dan nog steeds zeuren over de afstand naar Rijswijk. Ik weet het! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyMet
Heb de ROMS van internet zal ze vanavond wel ff uploaden

[ Voor 71% gewijzigd door ZyMet op 08-12-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:49:
[...]

hehehehe .. een Fries in Den Haag. Ja, idd .. en dan nog steeds zeuren over de afstand naar Rijswijk. Ik weet het! ;)
haha in den haag nog wel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyMet
Hier is de link dan voor de i780 http://www.megaupload.com/nl/?d=DCD30QAA

betreft:

i780 I2 PDA NL
i780 J2 Phone
i780 J2 Eboot

Veel geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk nu met de NL PDA update die al eerder hier is uitgegeven. Werkt perfect. Heeft het nog nut om de Phone en EBOOT up te daten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 23:22:
Ik werk nu met de NL PDA update die al eerder hier is uitgegeven. Werkt perfect. Heeft het nog nut om de Phone en EBOOT up te daten?
Ben ik ook benieuwd naar, wat is het nut van het updaten van de phone en eboot? Dit is toch enorm riskant, als in Brick als het fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZyMet schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:35:
Hier is de link dan voor de i780 http://www.megaupload.com/nl/?d=DCD30QAA

betreft:

i780 I2 PDA NL
i780 J2 Phone
i780 J2 Eboot

Veel geluk
Als ik je goed begrijp heb je de eboot ook geinstalleerd? Ik lees op XDA dat die nog wat onstabiel is? Hoe is dat bij jou?
Pagina: 1 ... 16 ... 23 Laatste