Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Knights, Ik heb nu de combinatie C4/D1 draaien en daarmee ondervind ik inderdaad geen problemen. Ik heb nog geen navigatie erop getest. Misschien ga ik vanavond eens kijken of ik TT7 er werkend op krijg. Zou wel fijn zijn als dat zonder Portsplitter lukt.
nmgn231 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:49:
(Wanneer) is het mogelijk om mijn i780 via een officieel kanaal te updaten/ flashen?
Volgens de geruchten zal Samsung vanaf augustus een upgrade naar Windows Mobile 6.1 aanbieden voor dit toestel.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

xon schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 07:54:
[...]

Gebruik je portsplitter toevallig of iets wat erop lijkt?
Nope geen extra dingen zoals in de post van mij eerder beschreven staat, vind ut maar vreemd. Of zou ik nog een harde reset moeten doen voordat die nieuwe ROM echt gebruikt wordt?
Wat betreft IGO werkt op zich mooi, maar de vertragingen die er zo nu en dan zijn bij het nemen van een bocht zijn irritant, ik ga toch binnenkort maar eens Sygic proberen,

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Het is mij opgevallen dat er in de map Windows/Opstarten nogal wat snelkoppelingen naar applicaties verwijzen die automatisch opstarten. Heeft iemand meer informatie over wat er precies gestart wordt ?

AlarmScheduler
BluetoothManager
DataKeeper
Delete_RO
KeypadStatusIndicator
poutlook
RilBubble
TimeWizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers,

Sinds de HTC Diamond is aangekondigd zijn er allerlei programmatjes te krijgen welke delen van deze nieuwe telefoon imiteren. Zo zijn er voor de HTC Home Plugin allerlei klokken te vinden zoals die van de Diamond, alleen ze zijn niet geanimeerd. Tempus v12 is dat wel! Deze plugin is een flashfile welke geladen moet worden in een plugin welke .html bestanden kan weergeven op het todayscherm. Ik heb het bestand een beetje aangepast zodat het correct weergegeven wordt op het scherm van de i780 (te zien op het plaatje hieronder)
Afbeeldingslocatie: http://img377.imageshack.us/img377/4161/screenshotsz3.th.jpg

Naast deze klok kan deze plugin ook geanimeerd het weer weergeven. (jammergenoeg geen vooruitzicht, alleen op dit moment).

Hoe te installeren:

- Download eerst dit bestand. Hierin bevinden zich 4 bestanden:
Active Today 1.2.cab: dit is de plugin waar alles in geladen gaat worden
At2k.htm: dit is het .htm bestand waarin de flashfile wordt weergegeven
At2k.swf: dit is de flashfile
myconfig.txt: dit is het configuratiebestandje.

-Installeer vervolgens Active Today 1.2, dit programma komt bij je todayplugins te staan.

-Open myconfig.txt op de computer en ga naar de volgende regel:
&MyWeather=|EUR|NL|NL007|BREDA&END
Dit is de weerregel, ((ik zie net dat er een foutje in staat, verwijder het streepje "|" voor EUR!, het moet dus zijn &MyWeather=EUR|NL|NL007|BREDA&END), deze staat nu op Breda ingesteld (omdat ik daar woon ja ;)), ga naar deze link en vervang EUR|NL|NL007|BREDA door het EUR|NL|NLXXX|XXXX gedeelte van de stad bij jou in de buurt.

-Kopieer At2k.htm At2k.swf en myconfig.txt naar de map \Windows

-Ga naar Start>Instellingen>Vandaag>Items, klik pfaceHTML aan en druk op Opties rechts en vul het volgende in:
Vinkje weg bij 'Use this animated GIF instead of URL'.
In de regel 'Use this URL as HOME' moet staan file://\Windows\at2k.htm
Vinkje weg bij 'Autodetect heigth of plugin window'
en vul bij 'Height of plugin window': 141 in (anders krijg je een witte lijn onder de plugin)

Nu zou hij moeten werken.

Als je aanpassingen wilt maken moet je het myconfig.txt bestand op je computer aanpassen en terugzetten.

Veel plezier ermee en ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik!

Groetjes,

Stefan

PS: ik heb RealVGA draaien, ik weet niet zeker of de plugin ook werkt als dit niet geinstalleerd is.
PPS: Om flashbestanden correct weer te geven dient Macromedia Flash Player 7.0 ook geinstalleerd te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:21:
Hallo Tweakers,

Sinds de HTC Diamond is aangekondigd zijn er allerlei programmatjes te krijgen welke delen van deze nieuwe telefoon imiteren. Zo zijn er voor de HTC Home Plugin allerlei klokken te vinden zoals die van de Diamond, alleen ze zijn niet geanimeerd. Tempus v12 is dat wel! Deze plugin is een flashfile welke geladen moet worden in een plugin welke .html bestanden kan weergeven op het todayscherm. Ik heb het bestand een beetje aangepast zodat het correct weergegeven wordt op het scherm van de i780 (te zien op het plaatje hieronder)
[afbeelding]

Naast deze klok kan deze plugin ook geanimeerd het weer weergeven. (jammergenoeg geen vooruitzicht, alleen op dit moment).

Hoe te installeren:

- Download eerst dit bestand. Hierin bevinden zich 4 bestanden:
Active Today 1.2.cab: dit is de plugin waar alles in geladen gaat worden
At2k.htm: dit is het .htm bestand waarin de flashfile wordt weergegeven
At2k.swf: dit is de flashfile
myconfig.txt: dit is het configuratiebestandje.

-Installeer vervolgens Active Today 1.2, dit programma komt bij je todayplugins te staan.

-Open myconfig.txt op de computer en ga naar de volgende regel:
&MyWeather=|EUR|NL|NL007|BREDA&END
Dit is de weerregel, ((ik zie net dat er een foutje in staat, verwijder het streepje "|" voor EUR!, het moet dus zijn &MyWeather=EUR|NL|NL007|BREDA&END), deze staat nu op Breda ingesteld (omdat ik daar woon ja ;)), ga naar deze link en vervang EUR|NL|NL007|BREDA door het EUR|NL|NLXXX|XXXX gedeelte van de stad bij jou in de buurt.

-Kopieer At2k.htm At2k.swf en myconfig.txt naar de map \Windows

-Ga naar Start>Instellingen>Vandaag>Items, klik pfaceHTML aan en druk op Opties rechts en vul het volgende in:
Vinkje weg bij 'Use this animated GIF instead of URL'.
In de regel 'Use this URL as HOME' moet staan file://\Windows\at2k.htm
Vinkje weg bij 'Autodetect heigth of plugin window'
en vul bij 'Height of plugin window': 141 in (anders krijg je een witte lijn onder de plugin)

Nu zou hij moeten werken.

Als je aanpassingen wilt maken moet je het myconfig.txt bestand op je computer aanpassen en terugzetten.

Veel plezier ermee en ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik!

Groetjes,

Stefan

PS: ik heb RealVGA draaien, ik weet niet zeker of de plugin ook werkt als dit niet geinstalleerd is.
ik ben het ook an het proberen. maar makt het wat uit als ik real vga later heb geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:46:
[...]

ik ben het ook an het proberen. maar makt het wat uit als ik real vga later heb geinstalleerd?
Ik denk dat dit niet mag uitmaken, ik heb het net zelf ook even geprobeerd met 128 dpi (zonder RealVGA), maar dan wordt de plugin zeer lelijk weergeven. Ik raad dus wel iedereen aan om RealVGA te gebruiken. Verder heb ik mijn post nog even aangepast omdat ik er niet bij vermeld had dat flashplayer ook nodig is (link is onderin de post bij de PPS te vinden)

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gelukt.

lachen, werk wel leuk.

Thanks man.

ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knights16 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:36:
Heb nu een standby tijd van +2 dagen (van 48 uur) .. met E1 rom en C4 phone rom.
Activesync 1 dag aangehad, niet meer gebrowsed / mp3 geluisterd.
3G /HSDPA verbinding enabled, (auto disconnect van data verbinding)
1 uur gebeld

Weet iemand hoe ik mijn beeldscherm uit krijg, wanneer ik mp3's luister, deze blijft aansluimeren ?
Knights je had eerder ergens gevraagd naar de batterij tijd onder verschillende omstandigheden.
Mijn versie is A3 zowel voor de pda als phone.

Test 1 was in de situatie waarbij alleen de phone aan stond. dat weekend was ik ten dele in het buitenland en heb alleen gebruik gemaakt van de telefoonfunctie. zowel in het buitenland als in NL.
vrijdagavond 2300 was ie vol. om 6.30 in gebruik genomen. Dinsdag ochtend om 11.00 stond de batterij op 30%. had eerder wel al op 20 gestaan.
Dit is dus op basis van een aantal telefoontjes per dag.

Test 2:
7.15 in gebruik
van 10.30 tot 19.00 3G open en af en toe natuurlijk 3G+
20 telefoontjes, 40 mails in, 20 uit waarbij de check om de 5 minuten plaatsvond.
af en toe internet gebruikt
Even Mc guider aan gehad.
om 23.45 op 20%

Op zich blijkt dat onder normaal gebruik de batterij prima werkt.
wanneer je je i780 open hebt staan etc dan gebruikt ie ook veel batterij, dat is meer dan logisch. bedenk eens dat mijn vorige pda de Ipaq als na pak em beet 2 uur om herladen vroeg bij intensief gebruik van bijv TT.

dat was het ff. hoop dat je er iets aan hebt
hoe staat het met je sheet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een tijdje terug hadden we het over de problemen rond msn, hotmail, windows live etc. bij een aantal gaat de gprs zomaar aan zonder dat uberhaupt het gewenste programma gaat draaien. Bovendien blijft bij mij de verbinding daarna open zonder dat ik deze kan verbreken. alleen met een soft reset dan.
Nu las ik ergens anders dat dit met bijv de firmware E1 opgelost zou moeten zijn. Knights jij hebt dit inmiddels geinstalleerd toch?! En? oplossingen? Draait msn etc dan wel zonder gedonder?

ook zou TT met deze rom update zonder portsplitter moeten werken. iemand daar ook al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Ik gebruik schapps advanced conf. tool.. daarmee zet ik me connection timeout op 1 minuut.. dus word me verbinding verbroken..

E1 draait fantastische, alleen wel ff een .reg inporten om windows live aan de praat te krijgen, daar heb samsung in de Engelse rom iets verneukt.

xda forum is je vriend, even de topic van de E1 pakken.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds zaterdag de i780 gekocht. Echt een fantastisch apparaat, het scherm lijkt alleen een beetje wazig. Maar het gaat wel. Batterij doet erg boven mijn verwachtingen ook een plus. Nu tt maar eens aan de praat krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Ik vind cleartype uitzetten helpen om de 'waas' weg te krijgen, verder een donkere achtergrond / donker thema zorgt ervoor dat ik het scherm er een stuk beter uit vind zien.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 4GB SD-Card gekocht, hier heb ik een aantal MP3 nummers op geinstalleerd. Nu heb ik al enkele dagen dat bij inschakelen vanuit standby, melding komt van mediaplayer dat geheugenkaart is geinstalleerd. Vervolgens worden de nummers in de bibliotheek opgehaald, maar na enkele minuten wordt teruggegaan naar bibliotheek en zijn de nummers toch niet toegevoegd. Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken en wat de oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is igo8 ook te downloaden tegen betaling? en zo ja, is dat interessant tov tomtom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:51:
is igo8 ook te downloaden tegen betaling? en zo ja, is dat interessant tov tomtom?
ik wil geen tom tom meer na gebruik van igo8....zeker aan te raden. Anders "probeer' je hem toch eventjes..ff goed zoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPlayer
  • Laatst online: 18-01 10:57
Nou ik heb weer wazige problemen! In mijn laaste post hier had ik gemeld succesvol geflash te hebben naar de HC4 firmware. Heeft een paar weken goed gewerkt maar we krijgen nu weer problemen.

Portsplitter werkt niet meer lekker, start niet meer automatisch op. Moet de telefoon soms aan en uit zetten voor gps detectie.

Display verlichting gaat ook weer niet meer automatisch uit. Heel apart weer.

Dus ik lees nieuwste firmware is de E1, prima even op het net opgezocht en die wil ik dus flashen.
Herkent de PC het toestel maar ziet niet dat de Drivers die ik verwijs erbij horen wat krijg je dan een niet geinstalleerd werkend modem waardoor de flash software niet werkt.

Andere mensen ook dit probleem?

Und wat was het vervangende programma voor Portsplitter?

[ Voor 4% gewijzigd door DutchPlayer op 07-07-2008 22:34 ]

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zeker dat ik het ergens in dit topic heb gelezen maar kan het niet meer vinden. Ik heb sinds kort tomtom geinstalleerd. Nu start tomtom (zonder reden) automatisch op. Ik heb de autorun van de SD kaart afgehaald maar dit leverde niks op. Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:17:
Ik heb een 4GB SD-Card gekocht, hier heb ik een aantal MP3 nummers op geinstalleerd. Nu heb ik al enkele dagen dat bij inschakelen vanuit standby, melding komt van mediaplayer dat geheugenkaart is geinstalleerd. Vervolgens worden de nummers in de bibliotheek opgehaald, maar na enkele minuten wordt teruggegaan naar bibliotheek en zijn de nummers toch niet toegevoegd. Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken en wat de oplossing is?
Ik had in het begin problemen met zowel een 2GB, een 4GB als een 8GB MicroSD(HC)-Card van Sandisk. Na alle kaartjes te hebben geformateerd op de pc, zijn die problemen verholpen.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
DutchPlayer schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:34:
Nou ik heb weer wazige problemen! In mijn laaste post hier had ik gemeld succesvol geflash te hebben naar de HC4 firmware. Heeft een paar weken goed gewerkt maar we krijgen nu weer problemen.

Portsplitter werkt niet meer lekker, start niet meer automatisch op. Moet de telefoon soms aan en uit zetten voor gps detectie.

Display verlichting gaat ook weer niet meer automatisch uit. Heel apart weer.

Dus ik lees nieuwste firmware is de E1, prima even op het net opgezocht en die wil ik dus flashen.
Herkent de PC het toestel maar ziet niet dat de Drivers die ik verwijs erbij horen wat krijg je dan een niet geinstalleerd werkend modem waardoor de flash software niet werkt.

Andere mensen ook dit probleem?

Und wat was het vervangende programma voor Portsplitter?
Ik vermoed, dat wanneer je een hard reset doet, al je problemen verholpen zijn.. software fucks alot!
Verder is SPB Backup een geweldig programma, hard reset je rom, installeer de nodige tools (waarvan je zeker weet dat dit geen problemen oplevert)... upgrade je je rom, even de .exe draaien die is gecreeerd en je je gehele telefoon is weer up to date zoals je hem wilt..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heren ik heb ergens kunnen lezen een stuk terug over hoe ik mijn i780 van 3G naar gprs terug zet.

kan dit bericht niet meer vinden, kan iemand mij dit nog uitleggen?

ik heb nog een 2de vraag.

ik heb mijn mail zo ingesteld dat hij elke half uur gaat sync. ok prima, maar nu na de eerste sync. blijft het toestel aangemeld op het net en moet ik dit handmatig uitzetten. Dit verbruikt ook veel accu, ik dacht dat het toestel na de sync. weer de internet verbinding verbreekt, en dan na een half uur weer en zo voort.

Heeft iemand meer ervanring mee? Kan iemand mij hier mee helpen.

Alvast bedankt,

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Mark, ik zie dat je nieuw bent op het forum =.. Ik raad je aan de FAQ (nogmaals) eens door te lezen, je hoeft namelijk niemand bij voorbaat te bedanken en of af te sluiten met je naam.

Als je even googled moet je je antwoorden makkelijk kunnen vinden,

Schapps Advanced Config. Tool, download.. hiermee kun je een idle timer aanzetten voor je connecties.
Configuratiescherm > Telefoon > Meer > Bandkeuze > 900/1800 aanvinken.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPlayer
  • Laatst online: 18-01 10:57
Bedankt voor je reply Knights16, dat ga ik zeker effe proberen!

Ohw wat ik net effe heb getest, TOm Tom zonder portsplitter gewoon gelijk COM8 geselecteerd en hij werkte! Hij had een fix zonder problemen, dus met de fimware HC4 ken je Tom Tomen zonder Portsplitter.

Of is dat al oud nieuws :)

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik eindelijk mijn internet goed aan de praat krijg ik windows messenger niet aan de gang.
ik heb een vodafone abbonement met internet blox ingeschakeld.
iemand enig idee hoe ik dat aan de praat krijg eerst gebruikte hij vodafone wap maar die staat nu niet meer op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 12:31
Ik heb nog steeds de originele firmware. Mijn telefoon werkt gelukkig nog steeds helemaal perfect. Enige nadeel is dat ik Portsplitter moet gebruiken om Tomtom 7 te laten werken.

Jullie zeggen dus het volgende:
  • installeer SPB Backup en maak een backup van de data op je telefoon
  • zet dan de ROM versie HC4 op de telefoon
  • doe een harde reset
  • aangezien je nu al je data kwijt bent, zet je met behulp van SPB Backup alles weer op je telefoon
  • je kunt nu Tomtommen zonder Portsplitter door in Tomtom com-poort 8 te selecteren
Ik ben maar een leek. Is het moeilijk om die HC4 op de telefoon te zetten? Heeft iemand een link naar de instructies en naar de HC4 rom. Kan het op XDA echt niet vinden..... :'(

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:48:
Nu heb ik eindelijk mijn internet goed aan de praat krijg ik windows messenger niet aan de gang.
ik heb een vodafone abbonement met internet blox ingeschakeld.
iemand enig idee hoe ik dat aan de praat krijg eerst gebruikte hij vodafone wap maar die staat nu niet meer op mijn telefoon.
Dit is al eerder hier voorbij gekomen maar het klopt dat het niet werkt. Ik heb zelf een T-Mobile abo maar daar heb ik hetzelfde probleem. Hij probeert het wap-profiel te gebruiken. Naast de GPRS dataverbinding probeert ie dan een 2e dataverbinding te openen. En dit lukt niet. Hierna loopt ook je GPRS-dataverbinding "vast". Je zult dan een soft-reset moeten geven. Als je echter nog geen data verbinding open hebt staan dan lukt het wel.

Goed, kort samengevat: het is een probleem en tot op heden heb ik nog geen oplossing gevonden hiervoor. Wellicht dat Winmo 6.1 het oplost, wellicht dat een nieuwe ROM een fix geeft? Het zou kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 11:00
Heb al een tijdje problemen met messenger. Op mijn nederlandse vodafone sim krijg ik af en toe verbindig, vaker niet dan wel.

Op dit moment heb ik een buitenlandse tmobile sim erin, maar ook hiermee problemen. Ik begreep dat messenger verbinding maakt via wap? Nou heb ik een wap verbinding geconfigureerd, werkt prima, heb er gewoon internet op. Als ik messenger start word de wap verbinding netjes gemaakt maar inloggen lukt niet.

Iemand hier de oplossing voor? Ik gebruik firmware versie HA3, maar wil deze liever nog niet flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
Knights16 zei het al eerder: Om het MSN connectie probleem op te lossen kun je een registry key importeren:

code:
1
2
3
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Destinations\My Internet]
"Secure"=dword:00000000
"DestId"="{B157AC6A-DA25-46B3-8E55-1F2923F1E72B}"

Zet dit in Notepad, sla het op als .reg en kopieer het naar je i780. Je kunt vervolgens met een registry editor de .reg importeren. Voor de zekerheid even rebooten en voila.

Ik moet er wel bij zeggen dat de meeste mensen dit getest hebben met minstens de C4 of E1 ROM, dus geen idee of dit met een out-of-the-box toestel (A3 ROM) gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
nathalia schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:54:
Ik heb nog steeds de originele firmware. Mijn telefoon werkt gelukkig nog steeds helemaal perfect. Enige nadeel is dat ik Portsplitter moet gebruiken om Tomtom 7 te laten werken.
TT6 werkt zonder PortSplitter, maar TT7 krijg ik met C4, D1 en E1 zonder PS niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=30387852,noline]..knip..

Ik moet er wel bij zeggen dat de meeste mensen dit getest hebben met minstens de C4 of E1 ROM, dus geen idee of dit met een out-of-the-box toestel (A3 ROM) gaat werken.
Dit staat in mijn key "Mijn Internet" maar met de A3 ROM werkt dit niet. De fix zal dus wel in de ROM zitten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Ik heb nu igo 8 en sygic 7.5 geprobeerd, alleen heb bij allebei de ervaring dat als ik de bocht omga dit een tijd duurt voordat de navigatiesoftware dit doorheeft. Dit is vrij irritant als je veel bochten achter elkaar moet nemen. Mensen hier met navigon of tomtom ook last van?

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-06 12:42
Ik ben toe aan een nieuwe mobiel en vond een samsung i780 actie voo 240 eur met 150 belmin t-mobile. Er is ook een Samsung G800 t-mob 150 belmin voor 211 eur. Beide zijn 1 jaars abo's en het bedrag is een totaal van abo+tel.

Kheb heel wat reviews en youtube filmpies enz doorgenomen, maar ik vroeg me af hoe goed de camera van de i780 is. Vergeleken met de G800 missch, aangezien die megapixels niks zeggen (G800=5Mpix en i780=2Mpix).

Kheb ook heel wat voordelen gezien van de i780, maar heeft iemand hier nog nadelen? of negatieve ervaringen in normaal gebruik?
Dus gewoon bellen, foto's maken en videootje kijken, misschien ook wifi connectie aangezien ik wifi vanaf m'n pc heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-03-2021
nathalia schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:54:

Jullie zeggen dus het volgende:
  • installeer SPB Backup en maak een backup van de data op je telefoon
  • zet dan de ROM versie HC4 op de telefoon
  • doe een harde reset
  • aangezien je nu al je data kwijt bent, zet je met behulp van SPB Backup alles weer op je telefoon
  • je kunt nu Tomtommen zonder Portsplitter door in Tomtom com-poort 8 te selecteren
Ik ben maar een leek. Is het moeilijk om die HC4 op de telefoon te zetten? Heeft iemand een link naar de instructies en naar de HC4 rom. Kan het op XDA echt niet vinden..... :'(
wie wil hier ff op reageren??:P bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een probleempje!

Zaterdagochtend op vakantie met TomTom. Interne GPS werkte tot op vandaag. Tot ik naar de winkel ging om internet te laten uitschakelen ( geen behoefte aan hoge kosten vanuit Italie ) en de nerd in de winkel mijn gehele telefoon naar de Filistijnen hielp.

Nu probeer ik het weer te laten werken, wat niet lukt. De instellingen staan als volgt:

GPS-programmapoort: COM1
GPS-hardwarepoort: COM9, Baudrate: 4800

PortSplitter geïnstalleerd, Google Maps (handmatige instellingen COM1 Baud: 4800). Google Maps vind geen GPS-ontvanger).

Handen in het haar. Wie helpt mij uit te brand?

P.S. Ik heb de search gebruikt alles over de portsplitter geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
New English rom for Samsung i780:

Needed:
ActiveSync 4.5 installed (disable USB connection!)

Instructions:

(With the phone not connected)
1. Download the Samsung i600 modem drivers (google it) and INSTALL them.
2. Download the Mirage updater and Extact it
3. Download the ROM it self and extract it
4. Run the mirage updater
5. Click on eboot+phone+PDA and select the rom youve just extracted and press open
6. Click on DETECT

7. On the phone:
a. Remove the battery (Make sure it's over 50% charged)
b. Insert the Battery
c. Click on the Enter Button + Function Button and while pressing them turn the i780 on
d. Keep holding until the DETECT Message appears

8. CONNECT the i780 to the PC with the USB cable
9. Update begins...
10. Wait until completed.
11. Disconnect the cable, turn on the phone and close Mirage - DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knights16 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:33:
Ik gebruik schapps advanced conf. tool.. daarmee zet ik me connection timeout op 1 minuut.. dus word me verbinding verbroken..

[...]
Waar kan ik schapps advanced conf downloaden? Heb even snel gezocht met google maar vond niks. Bedankt!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Advanced Configuration Tools v2.0.2.0 kun je hier downloaden.

Verder wil ik nog even zeggen dat als je op vakantie gaat en je wilt je internetverbindingen (GPRS en 3G) uitschakelen, je alleen even dit programmatje hoeft te installeren, waarna je de geselcteerde verbindingen uit en weer terug aan kunt zetten. Maar wat heeft 'die nerd in de telefoonwinkel' dan veranderd? Heeft hij een andere ROM geïnstalleerd (lijkt me sterk).

Omdat je zei dat je internetverbinding uitgeschakeld is kijk eens even hier:
Start>Instellingen>Systeem>Enhanced GPS. Als 'Automatisch Downloaden' en 'XTRA ingeschakelen' aanstaat zit daar je probleem. Dan probeert je telefoon updates te downloaden terwijl er geen verbinding is. Als je beide opties uitschakelt zal het langer duren voor je GPS verbinding heeft, maar dan maakt hij geen gebruik van internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:22:
Advanced Configuration Tools v2.0.2.0 kun je hier downloaden.

Verder wil ik nog even zeggen dat als je op vakantie gaat en je wilt je internetverbindingen (GPRS en 3G) uitschakelen, je alleen even dit programmatje hoeft te installeren, waarna je de geselcteerde verbindingen uit en weer terug aan kunt zetten. Maar wat heeft 'die nerd in de telefoonwinkel' dan veranderd? Heeft hij een andere ROM geïnstalleerd (lijkt me sterk).

Omdat je zei dat je internetverbinding uitgeschakeld is kijk eens even hier:
Start>Instellingen>Systeem>Enhanced GPS. Als 'Automatisch Downloaden' en 'XTRA ingeschakelen' aanstaat zit daar je probleem. Dan probeert je telefoon updates te downloaden terwijl er geen verbinding is. Als je beide opties uitschakelt zal het langer duren voor je GPS verbinding heeft, maar dan maakt hij geen gebruik van internet.
Bedankt! Wat die gast gedaan heeft weet ik zelf niet eens, iets met de verbinding en een vinkje bij de DNS server. Harde reset gegeven. Heb GPS inmiddels aan de praat! Bedankt!

GPRS heb ik door Vodafone zelf laten blokeren. Wel zo safe(A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn i780 vandaag binnen gekregen. NL versie
Versie
PDA: i780XKHE1
TEL: i780XKHE1

Wil dit zeggen dat i kvan beide roms de E1 versie er op heb zitten...
Kan ik Tomtom zonder portsplitter installren

Ik heb er nu igo 8 op gezet, maar krijg gen fix als ik enhanced gps uitzet. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:02:
Versie

Ik heb er nu igo 8 op gezet, maar krijg gen fix als ik enhanced gps uitzet. Iemand ervaring hiermee?
Hmmm... lijkt er op dat igo / gps het niet doet als de telefoon modus uit staat. De eerste fix duurde lang, daarna een stuk sneller. Weet iemand waarom de telefoon aan moet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 22:49
Saiya schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:56:
Ik ben toe aan een nieuwe mobiel en vond een samsung i780 actie voo 240 eur met 150 belmin t-mobile. Er is ook een Samsung G800 t-mob 150 belmin voor 211 eur. Beide zijn 1 jaars abo's en het bedrag is een totaal van abo+tel.

Kheb heel wat reviews en youtube filmpies enz doorgenomen, maar ik vroeg me af hoe goed de camera van de i780 is. Vergeleken met de G800 missch, aangezien die megapixels niks zeggen (G800=5Mpix en i780=2Mpix).
Die camera is echt niet veel waard ...

Ik heb niet zo'n probleem met de megapixels, meer megapixels geeft vooral grotere foto's en niet perse betere foto's. Wat wel problemen zijn:

- wel erg lange delay na het indrukken van de knop (vooral indoor, twee of drie seconden), waardoor je vaak iets heel anders fotografeert als je in gedachten had :)
- geen flash of LED. Daardoor indoor nauwelijks bruikbaar.

Mijn referentie was de 2 MP camera op een Nokia N70. Die was ook niet fantastisch (heb nog nooit een echt goede camera op een telefoon meegemaakt). Maar de Samsung is echt een eind slechter.
Gelukkig is de camera voor mij niet zo belangrijk. Ik vind de PDA functies het belangrijkst en dat doet de i780 wel heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die PQZII hebben geinstalleerd en waarbij de camera dan niet meer werkt? Herstarten helpt niet, zodra je PQZII verwijderd dan werkt de camera direct weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
PQZII is een bekende bug.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
wanneer ik mp3 bestanden afspeel, met welke client dan ook, krijg ik me scherm niet compleet uit..

een paar uur mp3 afspelen met een vrij lege accu is het gevolg.

heeft er iemand een oplossing?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knights16 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:16:
wanneer ik mp3 bestanden afspeel, met welke client dan ook, krijg ik me scherm niet compleet uit..

een paar uur mp3 afspelen met een vrij lege accu is het gevolg.

Bij Pocket Windows Media Player kun je in de speler (dus niet de bibliotheek) bij menu>opties>tabblad 'knoppen' een knop instellen voor het aan/uitschakelen van je scherm. TCPMP heeft die functie ook.

Verder kun je ook het soft-resetprogramma psShutXP installeren. Bij programma's krijg je dan ook het programmatje Display Switch, waarmee je het scherm ook uit kunt schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
t_captain schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:47:
[...]

Die camera is echt niet veel waard ...

Ik heb niet zo'n probleem met de megapixels, meer megapixels geeft vooral grotere foto's en niet perse betere foto's. Wat wel problemen zijn:

- wel erg lange delay na het indrukken van de knop (vooral indoor, twee of drie seconden), waardoor je vaak iets heel anders fotografeert als je in gedachten had :)
- geen flash of LED. Daardoor indoor nauwelijks bruikbaar.

Mijn referentie was de 2 MP camera op een Nokia N70. Die was ook niet fantastisch (heb nog nooit een echt goede camera op een telefoon meegemaakt). Maar de Samsung is echt een eind slechter.
Gelukkig is de camera voor mij niet zo belangrijk. Ik vind de PDA functies het belangrijkst en dat doet de i780 wel heel goed.
Hmm thanx voor je reply t_captain, voor de camera hoef ik het nu inderdaad niet meer te doen. Maar dat is met elk mobieltje tot nu toe zo dat ik gehad of gezien heb. Camera's zijn gewoon niks vergeleken met een normale digicam.

Ik wil dus gewoon een stapje richting pda doen en wat ik ervan verwacht is eigenlijk redelijke internet browsability, goede calender en agenda functie (en interface dus). Uiteraard moet deze snel zijn.
Ik zou ook graag .doc's en .pdf's willen kunnen lezen :) Oh ja navigatie is ook handig ^_^

Nog een vraagje, ik zie iedereen moeilijk doen met programma's installeren en dit dat, kun je niet gewoon de functies van de tel. uitzetten als je die niet wil via opties ofzo ipv. progjes?? Gewoon opties, disable bluetooth, disable wifi, disable dit dat??

Hoe moeilijk is het voor een pda-leek (maar zeker geen comp-leek) om de navigatie aan de praat te krijgen?
Moet ik daarvoor software kopen en internet enabled hebben?? Of is die software ook gewoon van internet te downloaden (free-ware zeg maar) en moet ik internet enabled hebben voor navigatie??

[ Voor 38% gewijzigd door Saiya op 13-07-2008 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een paar dagen de Samsung i780. Ben er erg blij mee en vooral nog bezig met het personaliseren van dit superding.

Een paar dingen willen niet lukken. Of weet ik het weggetje niet, google helpt me hierin niet echt verder.
>Ik wil een agenda op mijn pc syncen met de phone.
Welke agenda raden jullie mij aan. Geen outlook, liefst een losstaande agenda.
Zou iemand mij stapsgewijs willen uitleggen hoe ik deze in mijn mobiel krijg, daarna?

>Jammer dat er geen minutenteller opstaat. Wil nu de kosten en eenheden aanpassen, zodat ik toch inzicht krijg in mijn beltijd. Maar ik moet een 2e pincode invullen. Heb geen pincode, ook geen 1e. Snap niet. Helptoets biedt geen uitkomst.

>Sinds vanochtend staan de icoontjes van recent geopende programma's bovenaan start. Heb niets veranderd. Ik wil dat niet. Vind ik irritant. Iemand een idee, want ook hier geen melding in de helptoets.

>Is de pontui, als ik deze installeer nog te costumizen, ik bedoel, kan ik de achtergrond gewoon zwart maken of zie je altijd die blauwe streep?

Hoop op antwoorden en alvast hartelijk dank voor de genome tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Saiya schreef op zondag 13 juli 2008 @ 02:59:
[...]

Ik wil dus gewoon een stapje richting pda doen en wat ik ervan verwacht is eigenlijk redelijke internet browsability, goede calender en agenda functie (en interface dus). Uiteraard moet deze snel zijn.
Ik zou ook graag .doc's en .pdf's willen kunnen lezen :) Oh ja navigatie is ook handig ^_^
Dan is de i780 wel wat voor jou. Internet op 320x320 met pocket IE of Opera (zitten er allebei op).
Agenda en andere PIM functies werken echt goed, sync met MS ActiveSync naar je PC. Pocket Office voor Word, Exel etc. Voor PDF moet er ook wel wat zijn gok ik, waaarschijnlijk bij Adobe zelf.
Nog een vraagje, ik zie iedereen moeilijk doen met programma's installeren en dit dat, kun je niet gewoon de functies van de tel. uitzetten als je die niet wil via opties ofzo ipv. progjes?? Gewoon opties, disable bluetooth, disable wifi, disable dit dat??
Opties->Draadloos beheer werkt zeker goed, alle functies voor BT, WiFi en GSM aan/uit en instellingen in een scherm.
Hoe moeilijk is het voor een pda-leek (maar zeker geen comp-leek) om de navigatie aan de praat te krijgen?
Moet ik daarvoor software kopen en internet enabled hebben?? Of is die software ook gewoon van internet te downloaden (free-ware zeg maar) en moet ik internet enabled hebben voor navigatie??
Ik heb hem besteld samen met Route 66. Installeren, werkt :)

Verwacht geen superdeluxe navigatie op een smartphone. Dingen als TMC/HD traffic zit er niet op. Maar voor de basic vraag "hoe moet ik rijden" is Route66 wel goed.

Freeware heb je vooral Google maps (www.google.com/gmm). Dat is goed genoeg om een route uit te zetten en om je weg te vinden als je verkeerd bent gereden (werkt met de GPS ontvanger en ook met de coordinaten van de GSM zendmast - "Enhanced GPS", geeft een snellere fix dan echte GPS). Google Maps is wel vrij intensief aan datagebruik omdat het alle stukjes kaart moet downloaden. Zeker een databundel nodig. Ook gaat het downloaden niet altijd snel genoeg als je in de auto zit. En je hebt geen gesproken instructies "300 meter linksaf". Maar als je even gestopt bent om op de kaart te kijken werkt het gewoon heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Versie

Kun je die E1 rom dumpen? Ik zou graag E1 compleet NL hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
voor gratis navigatie werkt nav4all trouwens echt perfect, ongeacht of je nou een normale (java capable) telefoon hebt of een smartphone!
www.nav4all.nl. Je hebt wel een databundel nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
thnx, t_captain!

Ik ga hem vandaag bestellen :)

Als ik het dus goed begrijp heb je voor navigatie wel een databundel nodig?
Zijn er ook mobieltjes met navigatie waarbij je niet een databundel nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saiya schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:25:
thnx, t_captain!

je hebt niet perse een data abo nodig voor de gps. De E-GPS funktie zorgt alleen dat je updates binnen krijgt en dat je via internet een snellere fix kn krijgen.
Ik heb hem 1 maar de xtra's binnen latenhalen en heb vaaf toen de enhanced gpsniet mee raan gehad. De eerste keer een fix krijgen bij iGo duurde even, maar elke keren daarna ging vrij vlot.

Dat iemand nog trouwens gaat pielen met portsplitter, gpsgate en tomtom is mij een raadsel. Dat iGo 2008 ziet er veeeeel mooier uit heeft verder geen speciale programma's nodig en heeft up to date kaarten. Geen Tomtom voor mij meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben uren zoekende en bezig geweest om Iphonelook [ifonz] op mn samsung te installeren.
Zoals te lezen is op google loopt het niet altijd even vlot met de cabs en de rarbestanden.

Ik volg instructies om .cab in mn storagecard te slepen en van daaruit te installeren, maar het bestand komt niet tevoorschijn in mijn ppc.
Hernkent iemand dit probleem, please antwoord dan!
Zo irritant dat het niet wil lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een calltimer te downloaden. Ervaringen graag.
Heb geen timer voor mijn gebelde minuten en wil wel graag overzicht houden...hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Saiya schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:25:
thnx, t_captain!

Twee redenen waarom je een databundel nodig zou hebben:
1. Google Maps -- alternatief is om software te gebruiken waar de kaarten bij zitten i.p.v. gedownload worden.
2. Enhanced GPS functie -- kan uit, wordt door veel navigatie software niet eens gebruikt.

Maar ik zou altijd een databundel nemen bij een toestel zoals de i780. Je mist wel veel plezier van je toestel als je erg op de data moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:09:
[...]

je hebt niet perse een data abo nodig voor de gps. De E-GPS funktie zorgt alleen dat je updates binnen krijgt en dat je via internet een snellere fix kn krijgen.
Ik heb hem 1 maar de xtra's binnen latenhalen en heb vaaf toen de enhanced gpsniet mee raan gehad. De eerste keer een fix krijgen bij iGo duurde even, maar elke keren daarna ging vrij vlot.

Dat iemand nog trouwens gaat pielen met portsplitter, gpsgate en tomtom is mij een raadsel. Dat iGo 2008 ziet er veeeeel mooier uit heeft verder geen speciale programma's nodig en heeft up to date kaarten. Geen Tomtom voor mij meer.
Wil je je I780 misschien voor ons dumpen, dan kunnen alle gebruikers hier hun telefoon zelf flashen.
PM me maar, want ik verwacht dat dat 'weer', nodig is. ketsers hetbekende hotmail adres.

Dan zal ik je de instructies sturen en waar je je files kunt dumpen, dan bouw ik er een rom van.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versie

Wat is de Software en Hardware versie van je WIFI??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
k heb een XKHE1 dump gemaakt, alleen het recompilen van de rom is niet 123 gedaan..

iemand dit al eens gedaan ? ik moet dus de raw bestanden omzetten naar .bin

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
k heb een XKHE1 dump gemaakt, alleen het recompilen van de rom is niet 123 gedaan..

iemand dit al eens gedaan ? ik moet dus de raw bestanden omzetten naar .bin

ik heb die cooking package 0.2 versie van xda gelezen, maar erg DUIDELIJK is de readme niet.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:16:
[...]

Wat is de Software en Hardware versie van je WIFI??
WIFI
SW: 1.0.0.0
HW: 1.0

Bluetooth:
SW: 2.0.3
HW: 2.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Dit is mijn eerste post hier. ik heb nu een week de samsung I780 en heb me door de 46 voorgaande pagina's geworsteld en ook de typische GPS, pincode, enz... problemen tegengekomen en opgelost.
Ik zit nog met één probleem dat ik blijkbaar niet ben tegengekomen of heb overgelezen:

op de plaats van mijn linkersoftkey krijg ik constant volgende melding:

ALS
geselecteerde lijn-id: 1

ik mag doen wat ik wil, ik krijg die melding niet weg. dit is wel lastig, want het ontneemt voor een deel de functionaltiteit van de softkeys (via mobile shell). ik heb er op andere forums al sporen van terug gevonden, maar geraak er niet wijs uit.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:32:
Hallo,

Dit is mijn eerste post hier. ik heb nu een week de samsung I780 en heb me door de 46 voorgaande pagina's geworsteld en ook de typische GPS, pincode, enz... problemen tegengekomen en opgelost.
Ik zit nog met één probleem dat ik blijkbaar niet ben tegengekomen of heb overgelezen:

op de plaats van mijn linkersoftkey krijg ik constant volgende melding:

ALS
geselecteerde lijn-id: 1

ik mag doen wat ik wil, ik krijg die melding niet weg. dit is wel lastig, want het ontneemt voor een deel de functionaltiteit van de softkeys (via mobile shell). ik heb er op andere forums al sporen van terug gevonden, maar geraak er niet wijs uit.

alvast bedankt.
Al heb je er weinig aan; een bondgenoot. en nog wat hits

[ Voor 4% gewijzigd door nmgn231 op 17-07-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, ja een paar van die links had ik zelf al bekeken. maar nu nog wat gedetailleerder en wat verder gaan zien. en ik heb een (tot nu toe) werkende oplossing gevonden:

in het register moet de volgende entry aangepast worden als volgt:

[\HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin]
Enabled=0

bij mij werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Ik heb gisteren opera 9.5 beta van het xda forum afgehaald en geinstalleerd, ziet er echt heel leuk uit, tis nog wel beta maar twerkt al wel heel mooi.

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Er is een self-cooked rom uitgekomen op basis van de HE1 firmware in combinatie met de officiele WM 6.1 files uit een HTC device... op het bekende forum is deze te vinden.

Straks meteen flashen : )

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 23:35

bas.kb

BI'er :P

HvB83 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:10:
Maar het grootste nadeel vind ik de samenwerking met m'n carkit, een JVC KD-NX5000 met BT100. Met de Touch werkte de verbinding niet goed, in die zin dat hij na een gesprek eerst opnieuw de telefoon moest pairen voordat je opnieuw kon bellen, met de P3300 ging het daarvoor altijd vlekkeloos. Overigens, als de verbinding eenmaal was opgebouwd, was hij de connectie daarna nooit kwijt. Maar met de i780 heb ik dus dat hij na 9min25 spontaan begint te storen en ik er niks meer van versta, als ik opnieuw bel is het over. Ook spontaan afbreken van de verbinding gebeurt vrij vaak. Heel vreemd. Ik hoop dat het goed gaat komen in een volgende firmware-update, maar heb er een hard hoofd in. Iemand anders problemen met z'n carkit?
nathalia schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:23:
Ik heb een Parrot PMK5800 (bluetooth carkitje). Het lukt me wel om deze te pairen. Ik krijg ook het headsetsymbooltje te zien, maar een dag later kan m'n i780 geen verbinding meer maken met de PMK5800. Iedere keer moet ik opnieuw pairen om het te laten werken. Hebben meer mensen hier last van?
Ik lees in dit topic dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben met hun carkit. Ikzelf heb een Peugeot 207 met ingebouwde BlueTooth carkit, en deze werkte perfect op mijn Sony Ericsson W800i. Sinds de i780 heb ik alleen maar problemen met mijn carkit. Zoals de mensen hierboven ook beschrijven, is soms het pairen lastig. Het meest gekke is zelfs dat ik na het eerste gesprek de telefoon opnieuw moet pairen met de carkit, omdat ik simpelweg gewoon niets meer hoor als iemand mij belt. Als ik opneem, loopt het secondentellertje op het scherm... en ook op mijn telefoon. We hebben dus verbinding met de beller. De beller, en ikzelf, horen beide niets. Dit is zo ontzettend frustrerend!! Dit vind ik het allergrootste nadeel van deze telefoon.

Het was zelfs een keer zo dat ik gebeld werd in de auto. Ik neem op en hoor wederom niets. Ik hang vervolgens op, en het secondentellertje op mijn auto geeft gewoon aan dat er nogsteeds verbinding is. Dit was echter op de telefoon niet zo. Het gesprek bleef doorlopen, ondanks dat mijn phone allang weer in staat was andere oproepen te ontvangen. Ik kon het gesprek met geen mogelijkheid uit mijn carkit krijgen. Zelfs de auto uitschakelen hielp niet. Ik heb hierdoor heel de dag geen muziek kunnen luisteren in de auto.

Pas de volgende dag deed ie het weer. En nogsteeds brak. Als altijd. :X

Heel vreemd. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Nokia CK15-w carkit. Maar daar heb ik helemaal geen problemen mee. Pairen ging in 1 keer goed. Verbinding is nog niet een keer uitgevallen en zit ook geen storing op. Zelfs op het beeldscherm van de CK kan ik zien wat de signaal- en batterij status is (wat op mijn vorige Qtek S200 niet het geval was).

Ik denk dat het ook een deel aan de carkits ligt. Met alle respect... het lijkt er op dat de "goedkopere" er wat meer moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb WM6.1 zojuist op mijn i780 geinstalleerd, maar ik ben er nog niet super tevreden over. De voornaamste reden hiervoor is dat bij iGO mijn GPS niet goed meer werkt; hij lockt nog wel, maar de positie maakt steeds kleine sprongetjes waardoor hij niet zo nauwkeurig meer werkt en in bochten snijdt hij stukken af in plaats van de weg de volgen. Verder werkt msn messenger (bij mij) niet meer via GPRS (hij zegt steeds dat er geen verbinding is, terwijl er gewoon een GPRS verbinding is).

Verder draait het goed overigens en ik weet dat het een custom built rom is, maar het brengt voor mij niet echt nieuwe functies met zich mee welke de moeite waard zijn. Ik denk dat ik dus maar gewoon op de officiële WM6.1 upgrade van Samsung zal wachten of als iemand de originele NL rom released (ik zag dat iemand hier mee bezig was) zet ik die denk ik terug, daar werkte eigenlijk alles ook prima mee :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Kruft, je moet even een .reg key downloaden, ik herken je msn probleem.. stuur me anders een mail ketsers openstaarthotmail
Verder heb ik me IGO nog niet getest, zal het zo op de fiets:) wel even testen.

Ik heb een Dump voor de NL rom, E1 maar hier ben ik niet geheel tevreden over.. de E1 NL is gebaseerd op de Engelse E1 rom, waar ik ook me connectiviteitsproblemen met bijv; live had.
Verder werkt de rom prima, alleen ergens zijn reg. instellingen niet goed overgekomen.

-met de self cooked rom kan ik me thema niet wijzigen
-verder nog geen bugs gevonden

[ Voor 8% gewijzigd door knights16 op 19-07-2008 16:50 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:44:
Ik weet zeker dat ik het ergens in dit topic heb gelezen maar kan het niet meer vinden. Ik heb sinds kort tomtom geinstalleerd. Nu start tomtom (zonder reden) automatisch op. Ik heb de autorun van de SD kaart afgehaald maar dit leverde niks op. Hoe los ik dit op?
Iemand nog een antwoord op deze vraag?

Ik kreeg vandaag een sms met de tekst: U hebt een multimediaberichtmelding ontvangen van (06nr). Klik op 'ja' om het bericht te downloaden. Als ik op ja druk wordt er geprobeerd een verbinding tot stand te brengen, echter zonder succes. Dit terwijl ik gewoon wel kan internetten /verbinding heb. Ik krijg ook geen foutmelding, zelfs als ik via wifi toegang tot internet heb lukt het niet. Iemand bekend met dit probleem? Ik heb onder instellingen al verschillende combinaties geprobeerd voor selecteren van een verbinding (mijn WAP, MMS etc etc)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb

bas.kb

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 00:04:
[...]

Iemand nog een antwoord op deze vraag?
Bij garmin verwijderde ik dat 1377 (ofzo) mapje van de root v/d geheugenkaart.

Hernoem dat mapje eens, kijk eens wat er gebeurt, is het opgelost.... dan verwijder je de hele meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
bas.kb schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:27:
[...]

[...]

Ik lees in dit topic dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben met hun carkit. Ikzelf heb een Peugeot 207 met ingebouwde BlueTooth carkit, en deze werkte perfect op mijn Sony Ericsson W800i. Sinds de i780 heb ik alleen maar problemen met mijn carkit.
Apart, bij mij werkt de BT carkit juist beter dan met mijn vorige telefoon:)

Hier de fabrieks-carkit in een 307 uit 2006. Waarschijnlijk min of meer hetzelfde apparaat wat in jouw 207 zit. Met een oude Ericsson T68i werkte hij goed, toen een Nokia N70 die vooral problemen gaf. Een beetje van dezelfde aard als die van jou: af en toe niets meer te horen op de carkit, dan bleek soms het gesprek stiekum overgezet naar de handet, en 30 seconden later weer op de carkit.
Nu met de i780 lijkt het juist weer goed te werken :)

Wat mij het meest irriteert aan deze Samsung is dat mensen mij vaak slecht kunnen verstaan of zelfs een aantal seconden helemaal niets horen. Niet met een carkit maar gewoon op de handset. Ik hoor ze in het algemeen wel goed. Het lijkt verband te houden met de plek waar ik ben, niet vanwege lage veldsterkte want die is op die plekken prima. Maar misschien dat er juist op die plekken teveel tussen twee zendmasten geschakeld wordt ofzo.

Als ik dat probleem kwijt was vond ik het een perfekte telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb

bas.kb

t_captain schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:46:
[...]
Apart, bij mij werkt de BT carkit juist beter dan met mijn vorige telefoon:)

Hier de fabrieks-carkit in een 307 uit 2006. Waarschijnlijk min of meer hetzelfde apparaat wat in jouw 207 zit. Met een oude Ericsson T68i werkte hij goed, toen een Nokia N70 die vooral problemen gaf. Een beetje van dezelfde aard als die van jou: af en toe niets meer te horen op de carkit, dan bleek soms het gesprek stiekum overgezet naar de handet, en 30 seconden later weer op de carkit.
Nu met de i780 lijkt het juist weer goed te werken :)
Hmm, daar het een redelijk prijzige carkit was, en mijn vorige telefoon er goed op werkte, verwacht ik niet dat het aan de carkit ligt. Ik hoop dat wanneer de officiele Nederlandse WM 6.1 ROM voor de i780 uitkomt het probleem verholpen is. Nu kan ik mijn phone in de auto gewoon niet gebruiken. Zeer storend.

Ik heb overigens niet het probleem dat mijn telefoon op de handheld niet goed functioneerd. Ik heb overigens in dit topic regelmatig gelezen dat door het gebruik van gpsproxy of andere GPS programma's voor TomTom de telefoon traag maken, waardoor de gesprekspartner vaak de 1e paar seconden van het gesprek mist. Mocht je die GPS progjes gebruiken, is dat mss een oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
Ik heb net mijn samsung i780 binnen, wat een leuk ding :)

Wat me opviel is dat er in de (zeer karige) manual staat dat er een extra stylus bij zit... niet dus :S

Het volgende is dit: ik krijg mijn micro SD card van 1GB die erbij zat niet in het ding :S
Tenminste, als ik die erin doe, steekt hij er half uit (en ik hoor het clickje wel) waardoor ik niet het kapje er weer op kan doen en dat is denk ik niet de bedoeling??

Weet iemand hoe dit wel moet?
Nog iets: Heb ik wat aan de Garmin DVD of CD die erbij zit?? Ik ben van plan GPS te gebruiken zonder databundel... dus via Wifi al het benodigde erop zetten... en daarna navigatie gebruiken...
Als het nodig is update ik de software wel weer via wifi keertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjampoo_smart
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-07-2022
Heeft iemand al ervaring met de Mugen 3000mah batterij voor de i780, ik heb er gisteren 2 besteld?
Levertijd is 5 - 10 dagen.

http://shop.eten.hu/mugen-power-3000mah-extended-battery-samsung-i780-with-battery-door-black-p-476.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

sjampoo_smart schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:47:
Heeft iemand al ervaring met de Mugen 3000mah batterij voor de i780, ik heb er gisteren 2 besteld?
Levertijd is 5 - 10 dagen.

http://shop.eten.hu/mugen-power-3000mah-extended-battery-samsung-i780-with-battery-door-black-p-476.html
De bijgeleverde accu's zijn 1000mah toch? Scheelt wel gigantisch veel :o

Als je 't daar besteld, zou het dan binnen een week aangekomen zijn in NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Saiya schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:06:
Ik heb net mijn samsung i780 binnen, wat een leuk ding :)

Wat me opviel is dat er in de (zeer karige) manual staat dat er een extra stylus bij zit... niet dus :S
Hehe, ik heb de manuel nog niet gelezen, maar ga wel eens een mail sturen naar Samsung over een incomplete i780..

wdebreij; de accu's zijn volgens mij 1480maH en niet 1000, ook qua formaat lijkt dit wel te kloppen..me ouwe i600 had een extended accu van 1800 dacht ik, en die was een paar MM dikker.

Ik vind die extended accu er nu niet bepaald mooi uitzien.. maar 3000mah is wel erg royaal :)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjampoo_smart
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-07-2022
wdekreij schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:03:
[...]

De bijgeleverde accu's zijn 1000mah toch? Scheelt wel gigantisch veel :o

Als je 't daar besteld, zou het dan binnen een week aangekomen zijn in NL ?
Ik hou de track en trace in de gaten, dus we zullen zien!
Maar je krijgt wel een dikke bult aan de achterkant erbij.
Ik heb continu de active sync push functie aan en met wat regelmatig bellen en internetten zijn mijn 2 accu's binnen een dag leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

sjampoo_smart schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:35:
[...]

Ik hou de track en trace in de gaten, dus we zullen zien!
Maar je krijgt wel een dikke bult aan de achterkant erbij.
Ik heb continu de active sync push functie aan en met wat regelmatig bellen en internetten zijn mijn 2 accu's binnen een dag leeg.
Dan is het al te laat, zou hem namelijk uiterlijk woensdag moeten hebben, daarna zit ik een half jaar in het buitenland. Heb inmiddels besloten dat ik'm daar wel laat afleveren, dus bestel hem dan pas over een weekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

De i780 wordt veelal met 1000mAh accu's geleverd en in enkele gevallen met 1500mAh accu's. Beide type accu's zijn gewoon even groot.

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
En hoe weet je welke accu je dan hebt ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Heb zojuist WM6.1 (zoals beschreven op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409258) geinstalleerd, maar zie nu (bij sms beantwoorden) niet meer hoeveel tekens en/of smsjes het zijn.. Iemand een idee hoe dat weer zichtbaar te krijgen?

Edit: Ook is trouwens niet meer zichtbaar hoe het toetsenbord is ingesteld (bijv. numeriek/letters).

[ Voor 18% gewijzigd door wdekreij op 23-07-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

knights16 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:51:
En hoe weet je welke accu je dan hebt ?
Product nummer op de site van Samsung opzoeken ;)

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
wdekreij schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:03:
Heb zojuist WM6.1 (zoals beschreven op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409258) geinstalleerd, maar zie nu (bij sms beantwoorden) niet meer hoeveel tekens en/of smsjes het zijn.. Iemand een idee hoe dat weer zichtbaar te krijgen?

Edit: Ook is trouwens niet meer zichtbaar hoe het toetsenbord is ingesteld (bijv. numeriek/letters).
volgens mij, als je een bericht terug type.. zie je naast je Windows Start het aantal tekens staan.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Heb uitgevonden dat je je accu kunt checken door naar het test menu van de I780 te gaan door *#0228# in je dialpad in te toetsen en je zult zien wat voor mAh accu je hebt.

*#0228# > test menu > batterij info > telefoon geeft 1480mAH bij de CE versie.. Leuk test menu trouwens :)

[ Voor 112% gewijzigd door knights16 op 25-07-2008 12:28 . Reden: boel ge-edit :) ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

knights16 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:51:
[...]

volgens mij, als je een bericht terug type.. zie je naast je Windows Start het aantal tekens staan.
Klopt inderdaad, thnx!

En hoe krijg ik de toetsenbordinstelling (numeriek/letters/hoofdletters etc) zichtbaar, weet iemand dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Even een vraagje over de toetsenbordblokkering. Als ik het toestel wil deblokkeren, moet ik op het scherm op ontgrendelen o.i.d. drukken. Als ik buiten ben en de zon schijnt, dan is dat behoorlijk slecht te zien. Weet iemand of het mogelijk is om het toetsenbord te ontgrendelen m.b.v. een bepaalde toetsencombinatie of door het inhouden van een toets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le_chiel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09-2024
hoi,

ik krijg via de email best veel spam op mijn telefoon heeft iemand een programma voor mij, zodat ik het tijdelijk op kan lossen tot dat ik het met mijn provider heb geregeld.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
om ook even mijn ervaring met de carkit te posten. Heb sinds een maand een nieuwe auto. Hierin een Mk6100 laten zetten. Mijn vorige auto had een Ck3100.

Bij beide parrot carkits krijg ik vaak te horen dat ik erg slecht verstaanbaar ben en soms zelfs weg val. Ik heb zelf ook het idee dat er gatenin het gesprek vallen. De auto (octavia) zelf hoor je bij normaal verkeer bijna niet. Hier kan het niet inzitten. Ik ga aankomende week even met een Nokia op de carkit testen of ik dan nog dezelfde commentaren krijg of dat het toch met het toestel te maken heeft.

In eerste instantie had ik ook vaak een hele harde zoem midden in het gesprek erdoorheen. Dit is opgelost door de UMTS-band uit te zetten. Voor e-mail is GPRS ook nog wel snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:32
@thefox > ik heb zelf sinds kort een CK3100 in m'n auto, en ook de i780 dus. Gisteren reed ik over de A12 en werd ik gebeld. Eerste paar minuitne ging alles goed, maar op een gegeven moment kwam er een soort van kei harde ruis door de speakers, en kon ik de persoon aan de andere kant nog maar slecht verstaan terwijl die mij wel goed kon verstaan. Is dat wat jij bedoelt met die harde zoom? Want dat ga ik het ook eens proberen met UMTS uit. Stom genoeg was het later in het gesprek over, en kwam het daarna weer terug. Toen ik vervolgens iemand anders opbelde had ik er weer geen last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
Kheb net een beetje zitten experimenteren met mn i780 en hij kan nog bestwel veel :)

Die vingermuis werkt trouwens echt goed, ik snap niet dat mensen die lastig vinden. Verder gebruik ik toch alleen maar mijn vinger/nagel een beetje... echt geen stylus nodig hoor.

Kheb verder hdsp uitgezet om power te besparen. De i780 komt trouwens niet standaard met een pdf lezer of wel? en zou je die dan zo erop kunnen zetten?

Verder drait PointUI bij mij ook niet goed, draaien van scherm/ knoppen die niet werken etc. en om in die sys.txt te editen vind ik het ook niet waard. Het is even leuk...maar daar blijft het bij.

Ik heb ook pas een halve dag de beschermfolie van hetbeeldscherm afgehaald 8)7 |:( en er zit nu al een kras op :'( komt denk ik omdat er een stukje ijzer op de verder kompleet plasticen Samsung X-820 zat die ernaast in mn broekzak was :( stom stom.. zit nu ook n hoesje omheen...

Verder wou ik er Igo 8 nav n go op gooien, maar ik zie dat dat niet freeware is?? en sowieso ook echt groot, dat het niet op de meegeleverde 1GB SD kaart past...

Nog iets, het beeldscherm was toch 320*320?? Ik heb dus wat plaatjes resized naar 320*320 om als achtergrond te gebruiken... maar ze zijn nu groter dan het beeldscherm... oftewel het plaatje loopt eigenlijk buiten het scherm... terwijl het 320*320 is...

Weet iemand overigens wat RealVGA is of doet?? kheb de site een beetje gelezen maar snap niet wat ze proberen met die DPI's.... wat heb je eraan??

Als laatst, die vingermuis.. Zou dat veel stroom besparen als je die uitzet (indien mogelijk)?

Versie: I780XKHA3
Er zit overigens windows mobile 6 Pro op.
CE-Besturingssysteem 5.2.1944 (Build 18547.0.7.3)

Mijn broertje heeft windows mobile 6.1 op zijn HTC diamond zitten, maar ik vond die niet zoveel beter, er missen zelfs sommige dingen die er bij mij wel opzitten...
Is er veel verschil hierin en is het beter om 6.1 erop te zetten?

[ Voor 9% gewijzigd door Saiya op 29-07-2008 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
De officiele WM 6.1 rom is uitgesteld tot oktober.

Bron: http://asia.cnet.com/crav...sung-delays-asus-cancels/

Interessant om te zien wat er bedoeld wordt met "plans for an additional value-add". De reden ondermeer zou zijn om het (weer) te moeten uitstellen.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdoorn
  • Laatst online: 11-08 20:17
Saiya schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:02:
Nog iets, het beeldscherm was toch 320*320?? Ik heb dus wat plaatjes resized naar 320*320 om als achtergrond te gebruiken... maar ze zijn nu groter dan het beeldscherm... oftewel het plaatje loopt eigenlijk buiten het scherm... terwijl het 320*320 is...

Weet iemand overigens wat RealVGA is of doet?? kheb de site een beetje gelezen maar snap niet wat ze proberen met die DPI's.... wat heb je eraan??
Daardoor lijkt de resolutie hoger. er worden dan minder pixels gebruikt voor alle opmaak iconen letters etc. hierdoor passen er veel meer iconen op het scherm, (handig!) ten zij je slecht tegen kleine letters etc kan. Echt een aanrader, geen problemen mee, alleen het opstartscherm van windows ziet er niet goed uit.

Ronald van Doorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
rdoorn schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:34:
[...]

Daardoor lijkt de resolutie hoger. er worden dan minder pixels gebruikt voor alle opmaak iconen letters etc. hierdoor passen er veel meer iconen op het scherm, (handig!) ten zij je slecht tegen kleine letters etc kan. Echt een aanrader, geen problemen mee, alleen het opstartscherm van windows ziet er niet goed uit.
Ik heb mijn scherm sowieso leeg gemaakt, alleen datum en agenda en vergrendelen erbij gedaan... Voor de rest n mooie lege desktop met achtergrond :).

Dat verkleinen van de letters heb ik trouwens gewoon met een instelling gedaan. -->Instellingen --> Systeem --> Tekengrootte --> Extra klein...

Wss was dat niet wat je helemaal bedoelde, maar zo zijn mijn letters kleiner op m'n desktop.

Kblijf het apart vinden dat een plaatje van 320*320 niet precies past op een 320*320 scherm.
Ik kan trouwens echt nix zien als ik ook maar een beetje zon heb :S

Hmm kzat te denken en vroeg me af of je het scherm ook kan gebruiken als een input device op je pc? Dus dat je een soort tekentablet van je mobiel maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-08 13:55
Saiya schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:03:
Ik kan trouwens echt nix zien als ik ook maar een beetje zon heb :S
Idem! En dat is behoorlijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje: }:O

wordt dit toestel met 1 of meerdere stylussen geleverd ?
krijg je een volledig software pakket van garmin of alleen een trial pakket ?

(maybe is het hier al voorbij gekomen maar ben te lui om 40+ pagina's te lezen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
1 stylus en een trial pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom je hier bij want in het boekje staat namelijk 2 stylussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:58:
hoe kom je hier bij want in het boekje staat namelijk 2 stylussen
Er staat een "extra stylus".
Tis dus maar net hoe je dat interpreteerd :) Ik zou ook zeggen een 2e is extra en eentje is normaal... majah het kan dus evengoed betekenen dat er naast de vingermuis en touchscreen ook extra een stylus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
Juronymous schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 07:40:
[...]

Idem! En dat is behoorlijk vervelend.
Wat ook irritant is, is dat als je op het kruisje drukt het programma wel weggaat, maar niet afgesloten is... Dus dit moet je via taakbeheer nog afsluiten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

Zit met het volgende probleem. Als ik mijn camera aanzet voor foto's te nemen doet ie het, maar vroeger kon ik via de muispad in en uitzoomen als ik erover ging met mijn vinger en drukken om foto's te nemen. Nu kan ik plots niet meer inzoomen en alleen nog foto's trekken als ik op het cameraatje op het scherm zelf druk met mijn vinger. Iemand hier oplossing voor??

Merci
Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste