En nog een GPS vraag
Ik heb gisteren de i780 per post ontvangen van gsmweb.
Eerste indruk is alvast super, toestel voelt compact en vrij snel en aan Windows mobile 6 kan ik ook wel wennen. Ik had in een uurtje mijn agenda en telefoonboek gesynchroniseerd met Outlook op de laptop, Route 66 geinstalleerd en kan een beetje werken met de bediening. Goeie vinding die mouse pointer trouwens:)
Eigenlijk maar 1 probleem: de kaart van Route 66 is een 14 dagen trial. Kon ook geen activatiesleutel of productcode vinden. Zijn er hier meer mensen die via gsmweb incl Route 66 hebben besteld? -- zo ja, klopt het dat je maar een 14 dagen kaart krijgt of moet ergens een sleutel zijn? Ik heb de vraag ook aan hun helpdesk gemaild, maar het zou niet de eerste keer zijn dat GoT beter/sneller werkt:)
EDIT: gsmweb verwijst naar R66, daar staat op de site:
"A: The key you must enter to activate your product is the 8-character (alphanumerical) code on the sticker on your Quick Reference Card.
" .
Ik moet dus even zoeken naar de quick reference card;)
EDIT: een quick reference card zat er niet bij, dus ook geen product code.
Wat er wel bij zat was een voucher code (16 karakters alfanumeriek) op een sticker achterop het Route66 CD hoesje. Het is maar dat je hem weet te vinden
[
Voor 23% gewijzigd door
t_captain op 27-06-2008 14:22
. Reden: De oplossing :) ]