Dat is zonder GAMES en met 1 controller....laatste keer dat ik ze had gemailed was dat dus de kale pack.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:05:
Zit nu even naar de aanbieding van MaxICT te kijken.. maar 420 euro voor een PS3 die bij de MediaMarkt 489 kost maar dan met 2 games en 2 controllers, is toch eigenlijk gewoon veel te duur?
Verwijderd
Dat zeg.. Dat is toch geen aanbieding?Nohead schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:16:
[...]
Dat is zonder GAMES en met 1 controller....laatste keer dat ik ze had gemailed was dat dus de kale pack.
Verwijderd
Ik ga toch wel die 40GB kopenGman schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:15:
[...]
Snel de 60gig Starterspack halen dus.
Want voor 399 ben je nog niet klaar, je wilt ook wat te gamen hebben dus koop je een spel van 60 euro erbij.
Leg je 40 extra neer voor de starterspack krijg je 20gig, een game en een controller.
En nu rennennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn naar die winkel!
Sony krijgt zo wel haar zin denk ik... Veel mensen gaan opeens een PS3 halen!!! Goeie zaak zeg ik zo!!! Hoe meer hoe beter, ja toch???
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Dat is waar, dat is waar.. het zal in ieder geval betekenen dat er genoeg games blijven komen voor de PS3. Maar zoals ze al zeggen in de IGN Beyond Podcast ..dan moeten de spellen wel tegelijkertijd met de PC en Xbox360 versie uitkomen en niet 4 weken later!Dutch_Baseline schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:27:
Sony krijgt zo wel haar zin denk ik... Veel mensen gaan opeens een PS3 halen!!! Goeie zaak zeg ik zo!!! Hoe meer hoe beter, ja toch???
There is no place like ::1
Ohja sorry overheen gelezen, lokkertjesVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:19:
[...]
Dat zeg.. Dat is toch geen aanbieding?
Wie wil er mij even overtuigen (lees: over de streep trekken) om straks een PS3 kit te gaan halen?
Ik heb al een Wii en een Xbox360 -- maar ik mis de gameplay vanop mijn oude PS One.
Is dat nog vergelijkbaar op de PS3? Spelen die SixAxis controllers lekkerder dan de Xbox monsters?
Geef me nu - ervaringsgericht - eens een paar echte pro's.
Voor de negativismo's .. waarom zou 'k 'm best niet gaan halen?
Ik heb al een Wii en een Xbox360 -- maar ik mis de gameplay vanop mijn oude PS One.
Is dat nog vergelijkbaar op de PS3? Spelen die SixAxis controllers lekkerder dan de Xbox monsters?
This space intentionally left blank.
Ja, daar heb jij weer gelijk in. Maarrrrr, ik denk dat dit ook het geval gaat/zal zijn! Kijk, nu is de 360 nog "dominant" en is het ergens ook wel logisch dat games eerst voor dat platform gereed worden gemaakt. Nog even en de PS3 is ook niet meer weg te denken bij het grote publiek. Dan zullen de uitgevers hopelijk ook overwegen games eerst op de PS3 uit te geven. Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar ik denk echt dat we in de loop van "08 een flinke inhaalslag bereikt hebben t.o.v. de 360. Sterker nog, daar zijn "we" nu al mee bezig!!! Dat zie je alleen al aan de toppers die op zeer kort termijn uitkomen. Mijn top:swampy schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:34:
[...]
Dat is waar, dat is waar.. het zal in ieder geval betekenen dat er genoeg games blijven komen voor de PS3. Maar zoals ze al zeggen in de IGN Beyond Podcast ..dan moeten de spellen wel tegelijkertijd met de PC en Xbox360 versie uitkomen en niet 4 weken later!
1) Assassin's Creed (eind nov)
2) Killzone (Q1 2008)
3) Army of Two (nov)
4) Kane and Lynch (nov)
5) Ratchet & Clank (okt?)
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Ik vind de controllers eigenlijk het enige (minimale) minpuntje van de PS3. Met heel veel pijn in mijn hart moet ik bekennen dat ik de 360 controllers ietsje lekkerder vind spelen. Ik heb grote handen en die passen gewoon beter bij de 360. Daarnaast vind ik het linker knuppeltje op een betere (lees: natuurlijke) plek zitten.dot.K schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:37:
Wie wil er mij even overtuigen (lees: over de streep trekken) om straks een PS3 kit te gaan halen?
Echter, dit is wat mij betreft ook het enige nadeel van de PS3 en voordeel van de 360.
Pro:
PS3 maakt gebruik van Blu-Ray: Spellen kunnen veel grootser opgezet worden. Kijk alleen al naar Heavenly Sword (heeeeeeeel vet spel). Dacht dat ze alleen aan de audio al 10 GB kwijt zijn. Daarnaast maakt dit spel goed gebruik van de tilt-functie. Folklore trouwens ook!!!! Lachen!
Volgens mij is het ook zo dat de PS3 van huis uit krachter is (iig op papier dan) dan de 360. Nu zul je dat nog niet zo snel terugzien, maar dit zal niet zo heel lang meer duren denk ik...
Daarnaast is de 360 qua design veel sexy'er!!!
edit: Daarnaast doen de verhalen de ronde dat de nieuwe controllers next gen rumble hebben...
[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_Baseline op 10-10-2007 15:00 ]
Het 40GB PS3 model is nu ook aangekondigd voor Japan voor 40.000 JPY (225 euro). Ook zal het Japanse model beschikbaar zijn in wit of zwart. Alle 40GB modellen in Japan komen met een Dual Shock 3 controller.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Het 40GB PS3 model is nu ook aangekondigd voor Japan voor 40.000 JPY (225 euro). Ook zal het Japanse model beschikbaar zijn in wit of zwart. Alle 40GB modellen in Japan komen zonder een Dual Shock 3 controller.ari3 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:53:
Het 40GB PS3 model is nu ook aangekondigd voor Japan voor 40.000 JPY (225 euro). Ook zal het Japanse model beschikbaar zijn in wit of zwart. Alle 40GB modellen in Japan komen met een Dual Shock 3 controller.
PSN: Shiver23
Daar zie je maar weer hoe persoonlijk zoiets is. Zelf vind ik het design van de 360 vreselijk en vind ik de controllers van de PS3 een stuk beter in de hand liggen. Zelf heb ik ook een Wii maar ik moet eerlijk bekennen dat dat ding meer gebruikt wordt door mijn vriendin dan door mijzelf. Ik speel zelf voornamelijk op de PS3. Voor de rest heb je bij de PS3 een compleet systeem en hoef je eigenlijk alleen maar games (en eventueel een extra controller) hoeft aan te schaffen. Een ander groot voordeel is de blu-ray. Ben je film liefhebber en beschik je over een HD tv dan is de PS3 gewoon een must. Wat het spelaanbod betreft is het natuurlijk erg persoonlijk. Voor mij persoonlijk geven de exclusives de doorslag. Ik heb bv Gears of War samen met een vriend uitgespeeld en het zag er erg goed uit, maar uiteindelijk vond ik het niet de hele hype waard. Over de PS3 exclusives kan ik nog niet oordelen, maar persoonlijk verwacht ik veel van Metal Gear Solid 4 en Metal Gear Online. Het is natuurlijk allemaal erg persoonlijk en ik zou vooral kijken naar het game aanbod.Dutch_Baseline schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:49:
[...]
Ik vind de controllers eigenlijk het enige (minimale) minpuntje van de PS3. Met heel veel pijn in mijn hart moet ik bekennen dat ik de 360 controllers ietsje lekkerder vind spelen. Ik heb grote handen en die passen gewoon beter bij de 360. Daarnaast vind ik het linker knuppeltje op een betere (lees: natuurlijke) plek zitten.
Echter, dit is wat mij betreft ook het enige nadeel van de PS3 en voordeel van de 360.
Pro:
PS3 maakt gebruik van Blu-Ray: Spellen kunnen veel grootser opgezet worden. Kijk alleen al naar Heavenly Sword (heeeeeeeel vet spel). Dacht dat ze alleen aan de audio al 10 GB kwijt zijn. Daarnaast maakt dit spel goed gebruik van de tilt-functie. Folklore trouwens ook!!!! Lachen!
Volgens mij is het ook zo dat de PS3 van huis uit krachter is (iig op papier dan) dan de 360. Nu zul je dat nog niet zo snel terugzien, maar dit zal niet zo heel lang meer duren denk ik...
psn-id: Jacman
Hetgeen mij eigenlijk het meest stoort aan de 360 -- het is een stofzuiger, qua lawaai dan.
Hoe presteert de PS3 hierin? Hoor je dat ding als ie draait?
Het is maar wat je gewend ben he, zelf ben ik begonnen op een PS2 dus voor mij is de sony controller het meest "natuurlijk". Het is gewoon gewenning op dat punt!Dutch_Baseline schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:49:
[...]
Ik vind de controllers eigenlijk het enige (minimale) minpuntje van de PS3. Met heel veel pijn in mijn hart moet ik bekennen dat ik de 360 controllers ietsje lekkerder vind spelen. Ik heb grote handen en die passen gewoon beter bij de 360. Daarnaast vind ik het linker knuppeltje op een betere (lees: natuurlijke) plek zitten.
En je raakt snel genoeg gewend aan de sixaxis!
Oh er is zeker een voordeel aan blu-ray tuurlijk heeft het sony een achterstand opgelevert maar met tot 100-200Gb aan opslag..kun je makkelijk 60 uur durende avonturen maken zonder snel in herhaling te moeten vallen! Maar als je kijkt naar de geschiedenis van sony PS1 > CD-rom, PS2- DVD-rom, PS3 > Blu-ray is het ook passend!Echter, dit is wat mij betreft ook het enige nadeel van de PS3 en voordeel van de 360.
Pro:
Tijd zal het leren, zeker is dat nu de game studios beginnen te wennen aan de PS3 en er dus steed meer uit weten te halen en als je hoort dan bepaalde games geeneens de Cell Cores gebruiken maar alleen de PPC...dit is nog maar het begin!Volgens mij is het ook zo dat de PS3 van huis uit krachter is (iig op papier dan) dan de 360. Nu zul je dat nog niet zo snel terugzien, maar dit zal niet zo heel lang meer duren denk ik...
Ah smaken verschillen! De Xbox360 is duidelijk gebouwd volgens de "vraag" en bij de PS3 hebben ze er een stukje kunst van gemaakt die je makkelijk naast je design hd-televisie kan zetten!Daarnaast is de 360 qua design veel sexy'er!!!
edit: Daarnaast doen de verhalen de ronde dat de nieuwe controllers next gen rumble hebben...
Het voordeel van de PS3 zoals ik het zie is dat de voeding in de console zit want externe voedingen zijn vaak lelijk! Maar ja het gaat uiteindelijk om de games en het plezier en niet naar wat je moet kijken.
Een voordeel tegenover de xbox360 die niemand kan ondersteken..hij is een stuk stiller! Heb bij een vriend GoW gespeelt en die had een xbox360 uit..2005 vroeg 2006 ofzo en je moest de televisie aardig hard zetten om te kunnen genieten van de game. En dat is jammer!
Het persbericht zegt met Dual Shock 3 controller.Shiver23 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:02:
[...]
Het 40GB PS3 model is nu ook aangekondigd voor Japan voor 40.000 JPY (225 euro). Ook zal het Japanse model beschikbaar zijn in wit of zwart. Alle 40GB modellen in Japan komen zonder een Dual Shock 3 controller.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Hij maakt wel degelijk geluid, maar het valt bijzonder mee. Als er ook maar enig ander geluid is, zoals tijdens gamen of de dialoog van een film dan overstemt dat het geluid van de console.dot.K schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:15:
Hetgeen mij eigenlijk het meest stoort aan de 360 -- het is een stofzuiger, qua lawaai dan.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
fixedDutch_Baseline schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:49:
Daarnaast is de PS3 qua design veel sexy'er!!!
Het persbericht zegt dat er een 40GB komt én een dualshock controller. Maar niet dat de 40gb deze erbij krijgt.
Verwijderd
Mijn PS3 is stiller op volle belasting dan m'n Xbox360 op idle.dot.K schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:15:
En wat gamen betreft, gebruik ik de Xbox meer dan de PS3, gewoon omdat het spellen aanbod nog te beperkt is op de PS3. Maar ik verwacht dat dit snel veranderd als GT5 uit komt.
Over de controller ben ik het met je eens.Dutch_Baseline schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:49:
[...]
Pro:
Altijd blijven lachen
Het design van de 360 vind ik echt niet mooier
De 360 lijkt vergeleken met de ps3 veel meer op een stuk speelgoed. De ps3 is qua uiterlijk 1 brok klasse, en wat een glanslaag ^^
De ps3 is backwards-compatible voor PSone games en je kan er ook een aantal downen. Zo heb ik zelf Crash Bandicoot 1 \0/ En met Paypal kan je geloof ik in de buitenlandse stores aankopen doen (Castlevania SOTM, King of Fighters). Dus kopen maardot.K schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:37:
[ Voor 14% gewijzigd door Reemster op 10-10-2007 15:32 ]
Verwijderd
Die prijsverlaging heeft toch wel voor een hoop activiteit gezorgd in dit topic ... Vanaf vanavond ook eigenaar PS3
, ga zodirect naar winkel om mijn 'pack' op te halen. Ben ik blij dat ik toch nog 1 1/2 wk gewacht heb. Kan ik - als ik mijn 360 weer terug krijg van reparatie, zie ook dat topic - eindelijk eens langdurig vergelijken wat de verschillen zijn tussen de 360 en PS3.
PS3 is erg stil, mijnes maakt helemaal geen geluid als die net aan staat, na 5 minuten idle gaat de fan pas zachtjes aan, en dat hoor je alleen als je geen muziek ofzo aan hebt.
Tijdens gamen hoor ik 'm heel iets op de achtergrond.
Maar hier is al heel veel over gezegd in de vorige delen hoor.
Verder vind ik de PS2/PS3 controller de allerfijnste ooit maar dat is echt persoonlijk hoor, en ook hoe groot je handen zijn ja.
Verder ben ik wel blij met de interne voeding van de PS3, die van de Xbox360 is groot genoeg om een inbreker kapot te slaan
Oh ik checkte vandaag nog de gamer.nl ps3 launch video, toen waren er al beelden van "Safari".
Tijdens gamen hoor ik 'm heel iets op de achtergrond.
Maar hier is al heel veel over gezegd in de vorige delen hoor.
Verder vind ik de PS2/PS3 controller de allerfijnste ooit maar dat is echt persoonlijk hoor, en ook hoe groot je handen zijn ja.
Verder ben ik wel blij met de interne voeding van de PS3, die van de Xbox360 is groot genoeg om een inbreker kapot te slaan
Oh ik checkte vandaag nog de gamer.nl ps3 launch video, toen waren er al beelden van "Safari".
[ Voor 10% gewijzigd door Gman op 10-10-2007 15:40 ]
Sorry sorry sorry!!!!! Ik zie dat ik een fout maakte in mijn betoog waarom wel/geen 360/PS3; Laat ik duidelijk zijn: Ik vind het design van de PS3 vele malen MOOIER dan het design van de 360!!!! Ik ben het dus met de meeste mensen hier eens!!!!!!!!!!!Dutch_Baseline schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:49:
[...]
Ik zal maar eens naar de MM of Bart Smit in de buurt rijden zeker ... PS3 here I come.
Hmm, ja. Als je heel letterlijk leest staat dat er inderdaad. De presentatie is een beetje vaag. Je zou bijna denken dat ze wel een DS3 meeleveren.Shiver23 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:23:
Het persbericht zegt dat er een 40GB komt én een dualshock controller. Maar niet dat de 40gb deze erbij krijgt.
Hahaha je mag me menig hebben hoor natuurlijk op een PS3 draad zullen de meeste de PS3 mooier vinden. Er valt natuurlijk veel te zeggen voor de simpele design van de xbox360, een knop die opvalt, lichtjes die van alles aangeven en een "standaard formaat" die je makkelijk in een kast weg werkt..zal dat laatste niet aanraden kwa warmte dertegen.Dutch_Baseline schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:43:
[...]
Sorry sorry sorry!!!!! Ik zie dat ik een fout maakte in mijn betoog waarom wel/geen 360/PS3; Laat ik duidelijk zijn: Ik vind het design van de PS3 vele malen MOOIER dan het design van de 360!!!! Ik ben het dus met de meeste mensen hier eens!!!!!!!!!!!
Sommige xbox360 eigenaren hebben zelfs 120mm fans in het kastgedeelte van de xbox360 ingebouwd om wat koeling te bieden..slim idee daar!
Verwijderd
Je hoeft je niet te excuseren voor je eigen mening hoorDutch_Baseline schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:43:
[...]
Sorry sorry sorry!!!!! Ik zie dat ik een fout maakte in mijn betoog waarom wel/geen 360/PS3; Laat ik duidelijk zijn: Ik vind het design van de PS3 vele malen MOOIER dan het design van de 360!!!! Ik ben het dus met de meeste mensen hier eens!!!!!!!!!!!
Valt het iedereen ook op dat de richtprijzen van R&C rond de 75 euro liggen??? Ik wilde hem reserveren in een game shop maar damn ik wacht nog wel even als het echt die prijs wordt. Of zou dit te maken hebben met dat je er een R&C Memory stick bij krijgt?
Oh ja als het genre je ligt dat zijn er een paar zeer goede titels die uitkomen! En dan bedoel ik niet 360ports! Natuurlijk met bepaalde titels zoals GTA IV verplaats tot Q1 2008..maar het komt!Dutch_Baseline schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:42:
[...]
Ja, daar heb jij weer gelijk in. Maarrrrr, ik denk dat dit ook het geval gaat/zal zijn! Kijk, nu is de 360 nog "dominant" en is het ergens ook wel logisch dat games eerst voor dat platform gereed worden gemaakt. Nog even en de PS3 is ook niet meer weg te denken bij het grote publiek. Dan zullen de uitgevers hopelijk ook overwegen games eerst op de PS3 uit te geven. Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar ik denk echt dat we in de loop van "08 een flinke inhaalslag bereikt hebben t.o.v. de 360. Sterker nog, daar zijn "we" nu al mee bezig!!! Dat zie je alleen al aan de toppers die op zeer kort termijn uitkomen. Mijn top:
1) Assassin's Creed (eind nov)
2) Killzone (Q1 2008)
3) Army of Two (nov)
4) Kane and Lynch (nov)
5) Ratchet & Clank (okt?)
Onze trein heeft wat tijd nodig om op stoom te komen maar kwaliteit is zeker op weg naar ons! En ook een paar rare titels zoals Folklore hebben we al..sony en rare titels..
net mijn pakketje ook opgehaald.
incl resistance en motorstorm.
ik weet nu al dat resistance mij absoluut niet ligt maar geen enkele winkel wilde hem ruilen en de inruilwaarde was 10 euro bij FRS.
Vanavond eens alles op mijn gemakje installeren en aansluiten (oftewel aansluiten en alle update's ophalen)
dit wordt mijn 1e PS Heb wel alles van nintendo en sega en de xbox maar een PS heeft mij nooit geboeid. Nu wel voornamelijk dankzij blu-ray en de mogelijkheid tot demo's
Iemand nog intresse in resistance evt ruilen tegen 2e handse andere game of blu-ray film
ik weet nu al dat resistance mij absoluut niet ligt maar geen enkele winkel wilde hem ruilen en de inruilwaarde was 10 euro bij FRS.
Vanavond eens alles op mijn gemakje installeren en aansluiten (oftewel aansluiten en alle update's ophalen)
dit wordt mijn 1e PS Heb wel alles van nintendo en sega en de xbox maar een PS heeft mij nooit geboeid. Nu wel voornamelijk dankzij blu-ray en de mogelijkheid tot demo's
Iemand nog intresse in resistance evt ruilen tegen 2e handse andere game of blu-ray film
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
offtopic:
jeej ik heb hem
40gb dus
jeej ik heb hem
That Is The Question
Ik bied Casino Royale!harley schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:07:
Verwijderd
Zoals gezegd is de controller-voorkeur vaak een kwestie van smaak en gewenning.
De enige consoles waar ik zelf op speelde waren ps1 en ps2 en ben die controllers dan ook gewend als de beste controllers ooit. Daarom ben ik super opgelucht dat ze gewoon hetzelfde design hebben aangehouden. (en niet meegaan op de nieuwe hype van nintendo, of dat dwaze boomerang design uit de concepts)
Vergis je niet, ik heb echt grote handen, maar de ps2/ps3 controllers zijn echt gewoon perfect.
Ik heb nooit kunnen wennen aan dat xboxdesign. Vooral je linker duim zo moeten strekken en rechter omhoog langs de rand leggen om dat stickje goed te kunnen bedienen. Vind het echt helemaal niets. De dual shock heeft alleen daarom al m'n voorkeur: de symmetrische opstelling van de analoge sticks. Zoveel natuurlijker. En wat kan ik me kwaad maken op ms. Want behalve nog tien redenen die ik heb om géén xbox te kopen is de grootste afknapper wel de controller
. Laat ze nu toch eens gewoon een symmetrische controller uitbrengen
Verder heb je op de dual shocks drukgevoelige buttons (ook de facebuttons) en de beste d-pad die ik ooit op een controller mocht gebruiken
. Die d pad van microsoft is echt hyper waardeloos (alleen goed om mee door menu's te scrollen zoals in rainbow six of zo)
Design van de ps3 is natuurlijk veel eleganter en hifi dan dat speelgoed design van de xbox. Kan zonder zich te schamen naast je dure tv staan. En de geïntegreerde voeding is een pluspunt, veel netter. Als je de voeding van de xbox360 in de console zou proberen te steken zal je merken dat de ps3 echt helemaal niet zo groot is. Vind het nog altijd knap hoe ze dat allemaal erin hebben weten te krijgen zonder noemenswaardige hitteproblemen. Het technisch ontwerp is ook veel sterker (qua kwaliteit van de componenten en uitvalgevoeligheid). Dat moet je sony en Japanners wel nageven, altijd high tech goed doordacht en ontworpen spul. Laat ze maar een jaar later komen, het is duidelijk te zien waar dat extra jaar is voor gebruikt in termen van kwaliteitscontrole en ontwerp.
Hulde aan sony om steeds grote kwaliteit te leveren. Nu alleen de games nog
De enige consoles waar ik zelf op speelde waren ps1 en ps2 en ben die controllers dan ook gewend als de beste controllers ooit. Daarom ben ik super opgelucht dat ze gewoon hetzelfde design hebben aangehouden. (en niet meegaan op de nieuwe hype van nintendo, of dat dwaze boomerang design uit de concepts)
Vergis je niet, ik heb echt grote handen, maar de ps2/ps3 controllers zijn echt gewoon perfect.
Ik heb nooit kunnen wennen aan dat xboxdesign. Vooral je linker duim zo moeten strekken en rechter omhoog langs de rand leggen om dat stickje goed te kunnen bedienen. Vind het echt helemaal niets. De dual shock heeft alleen daarom al m'n voorkeur: de symmetrische opstelling van de analoge sticks. Zoveel natuurlijker. En wat kan ik me kwaad maken op ms. Want behalve nog tien redenen die ik heb om géén xbox te kopen is de grootste afknapper wel de controller

Verder heb je op de dual shocks drukgevoelige buttons (ook de facebuttons) en de beste d-pad die ik ooit op een controller mocht gebruiken
Design van de ps3 is natuurlijk veel eleganter en hifi dan dat speelgoed design van de xbox. Kan zonder zich te schamen naast je dure tv staan. En de geïntegreerde voeding is een pluspunt, veel netter. Als je de voeding van de xbox360 in de console zou proberen te steken zal je merken dat de ps3 echt helemaal niet zo groot is. Vind het nog altijd knap hoe ze dat allemaal erin hebben weten te krijgen zonder noemenswaardige hitteproblemen. Het technisch ontwerp is ook veel sterker (qua kwaliteit van de componenten en uitvalgevoeligheid). Dat moet je sony en Japanners wel nageven, altijd high tech goed doordacht en ontworpen spul. Laat ze maar een jaar later komen, het is duidelijk te zien waar dat extra jaar is voor gebruikt in termen van kwaliteitscontrole en ontwerp.
Hulde aan sony om steeds grote kwaliteit te leveren. Nu alleen de games nog
Yup, bij "insiders" het is al een maand of 2 bekend dat Sony de adviesprijzen van de games zou verhogen. Bij de meeste gameshops was dit nieuws ook al bekend.Frank J. schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:55:
Valt het iedereen ook op dat de richtprijzen van R&C rond de 75 euro liggen??? Ik wilde hem reserveren in een game shop maar damn ik wacht nog wel even als het echt die prijs wordt. Of zou dit te maken hebben met dat je er een R&C Memory stick bij krijgt?
Lijkt er op dat Sony het verlies door de prijsverlaging van de console, op een andere manier terug wil halen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Ook geen echte gameshop in de buurt ?harley schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:07:
Die ruilen meestal wel gewoon spellen.
Ga je nog folden voor DutchPowerCows? Team 92 invullen bij de Folding@Home client en even voor jezelf een naampje zetten. Zelf gebruik ik [PS3]Masticina..doe het niet slecht met maar 1 PS3!
haha dat is nie eerlijk he
Ik heb nog een Casino Royal Blu-Ray over voor iemand die interesse heeft? PM me maar met je adres
Over de controllers:
Ik vind persoonlijk die van de 360 op een aantal punten beter. Hij ligt beter in de hand en de triggers zijn echt super, helaas zijn ze wel erg zwaar tov de ps3. De triggers van de PS3 versie daar glijden je vingers soms af
In eindhoven heb je bijv Game mania, daar zou je hem misschien wel beter in kunnen ruilen. Ik denk echter dat Resistance niet zo'n hoge waarde meer heeft omdat het een launchgame is, maar meer dan 10 euro zou je er wel voor moeten kunnen krijgen!Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:19:
[...]
Ook geen echte gameshop in de buurt ?
Die ruilen meestal wel gewoon spellen.
Nee omdat alles in het pakket zit zo geleverd moet worden.
De speelgoed winkels (intertoys en bart smit) mogen het niet want ze kunnen alleen spellen ruilen met bon.
Replay kan het niet en wil het niet
gamemania wil het wel inruilen tegen een waardebon van 8 euro
Mediamarkt mogen ze het ook niet
Dynabyte en dixons kun je nooit iets regelen ( en doen ze dus ook niet)
Free record shop kreeg ik 10 euro te besteden aan een ander spel.
Ondanks dat het netjes geseald in doosje zit zonder de bekende (not to be sold seperatly) teksten erop dus gewoon exact dezelfde verpakking als waarvoor hi tussen de 55 en 68 euro in de winkels ligt
Casino royale kan ik al kopen voor 10 euro (als die gast nog reageert) en wordt inderdaad overal voor weinig aangeboden
De speelgoed winkels (intertoys en bart smit) mogen het niet want ze kunnen alleen spellen ruilen met bon.
Replay kan het niet en wil het niet
gamemania wil het wel inruilen tegen een waardebon van 8 euro
Mediamarkt mogen ze het ook niet
Dynabyte en dixons kun je nooit iets regelen ( en doen ze dus ook niet)
Free record shop kreeg ik 10 euro te besteden aan een ander spel.
Ondanks dat het netjes geseald in doosje zit zonder de bekende (not to be sold seperatly) teksten erop dus gewoon exact dezelfde verpakking als waarvoor hi tussen de 55 en 68 euro in de winkels ligt
Casino royale kan ik al kopen voor 10 euro (als die gast nog reageert) en wordt inderdaad overal voor weinig aangeboden
[ Voor 8% gewijzigd door harley op 10-10-2007 16:25 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
de xbox 360 is een drama
de console word geel van de warmte die hij produceerd niet normaal.
de controllers vind ik niet fijn de draadloze heeft een kleine vertraging
goed merkbaar bij dead or alive. en ja de 360 is vaker in duitsland dan thuis in mijn geval.
nee sony heeft duidelijk meer brood gegeten op gebied van design en betrouwbaarheid!.
oja die gast die resistance niks vind ik geef 30 incl verzend kosten. of 20 en casino royal
kan buy the way niet wachten op unchared, mgs4, r&c 4, gt5, haze, killzone.
goed merkbaar bij dead or alive. en ja de 360 is vaker in duitsland dan thuis in mijn geval.
nee sony heeft duidelijk meer brood gegeten op gebied van design en betrouwbaarheid!.
oja die gast die resistance niks vind ik geef 30 incl verzend kosten. of 20 en casino royal
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik quote mezelf maarFrank J. schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:22:
Ik heb nog een Casino Royal Blu-Ray over voor iemand die interesse heeft? PM me maar met je adres
ENNNN we hebben een winnaar NIET MEER BESCHIKBAAR
[ Voor 9% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-10-2007 16:31 ]
En gamers pakken gameshops en Sony terug door de spellen te gaan importeren. Videogamesplus.ca bijv. Ik vind het in ieder geval niet verstandig om de prijzen nog 'ns omhoog te gooien.yzf1kr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:19:
[...]
Yup, bij "insiders" het is al een maand of 2 bekend dat Sony de adviesprijzen van de games zou verhogen. Bij de meeste gameshops was dit nieuws ook al bekend.
Lijkt er op dat Sony het verlies door de prijsverlaging van de console, op een andere manier terug wil halen.
Gefliciteerdharley schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:07:
Ik zou RFOM toch echt minstens 15 minuten geven, eigenlijk een half uur
Hij wordt steeds beter en het is een goede game.
Als je net als ik veel shooters op de pc speel(de) dan zal het wennen worden maar tis goed te doen na een half uur.
Geloof hier niks van, +-65 >>EURO<< is al echt heel hoog, bovendien zit bij R&C idd een usb stick dus kan die 10 euro extra wel verklaren.yzf1kr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:19:
[...]
Yup, bij "insiders" het is al een maand of 2 bekend dat Sony de adviesprijzen van de games zou verhogen. Bij de meeste gameshops was dit nieuws ook al bekend.
Warhawk in de winkel met headset is 60 euro maar dat is een online only game anders was die ook wel 75 ofzo geweest.
JunkieVirus je mag mijn Resistance wel overnemen voor dat bedrag.
[ Voor 5% gewijzigd door Gman op 10-10-2007 16:38 ]
Ik ga niet snel een game kopen boven de 65 euro dus Sony snijdt zichzelf ermee in de vingers. En importeren ben ik bang dat er geen NL subs op zitten voor R&C. Warhawk wel geimporteerd vooral gedaan ivm release date, en ben er super tevreden overyzf1kr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:19:
[...]
Mooi verhaal hoe goed de symmetrische PS3-controller is, maar het is volstrekt niet ergonomisch verantwoord. Dat de analoge sticks van de DualShock naast elkaar zitten, komt omdat Sony het design van de oorspronkelijke controller niet wilde aanpassen en beide sticks aan de onderkant heeft geplaatst.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:16:
Zoals gezegd is de controller-voorkeur vaak een kwestie van smaak en gewenning.
Ik heb nooit kunnen wennen aan dat xboxdesign. Vooral je linker duim zo moeten strekken en rechter omhoog langs de rand leggen om dat stickje goed te kunnen bedienen. Vind het echt helemaal niets. De dual shock heeft alleen daarom al m'n voorkeur: de symmetrische opstelling van de analoge sticks. Zoveel natuurlijker. ( ... )
Verder heb je op de dual shocks drukgevoelige buttons (ook de facebuttons) en de beste d-pad die ik ooit op een controller mocht gebruiken. Die d pad van microsoft is echt hyper waardeloos (alleen goed om mee door menu's te scrollen zoals in rainbow six of zo)
Vergelijk maar:

De Dual Shock en SixAxis hebben dit ontwerp gewoon overgenomen. Het Dual Analog-ontwerp was nog te accepteren toen de d-pad voor 95% van alle PSX de default control scheme was maar dat is al lang niet zo. De analoge sticks zijn de default, de d-pad wordt nauwelijks meer gebruikt en in die situatie is de SixAxis gewoon een slecht ontwerp. Er zijn nog steeds een hoop fans van dit ontwerp maar dit heeft vooral met gewenning te maken, niet omdat de SixAxis een beter ontwerp heeft.
Mischien heel raar als je ziet wat ik aan consoles heb staan (en vrijwel alles origineel alleen de xbox niet maar daarop speel ik alleen emulator games) Maar ik ben niet echt een gamer. Speel nooit spellen uit en meestal nooit lang. Lees wel heel veel over games en vind het heel interesant. Maar ik heb er helemaal geen tijd voor.Gman schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:34:
[...]
Gefliciteerd
Ik zou RFOM toch echt minstens 15 minuten geven, eigenlijk een half uur
Hij wordt steeds beter en het is een goede game.
Als je net als ik veel shooters op de pc speel(de) dan zal het wennen worden maar tis goed te doen na een half uur.
Verhaal enzo intereseren mij meestal ook niet zo
Alleen de Zelda reeks heb ik uitgespeeld.
Verder speel ik op de pc meestal RTS (C&C of anno) en in het verleden wel eens quake of unreal.
Halo enzo hebben mij op de xbox ook echt niet kunnen boeien oa dankzij de besturing. een FPS moet met muis en keyboard in mijn ogen.
Ff een vraagje, zit er bij R&C een usb-stick? Wat is daar het nut van?

Eerlijk gezegd gebruikte ik d-pad erg veel op de ps2. Eigenlijk alleen maar. GT4 spelen met analoge sticks heb ik nooit geleerd en ik vond GTA SA eerst gruwelijk omdat je daar perse met analoge sticks moest spelen.ymmv schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:43:
[...]
Mooi verhaal hoe goed de symmetrische PS3-controller is, maar het is volstrekt niet ergonomisch verantwoord. Dat de analoge sticks van de DualShock naast elkaar zitten, komt omdat Sony het design van de oorspronkelijke controller niet wilde aanpassen en beide sticks aan de onderkant heeft geplaatst.
Vergelijk maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Dual Shock en SixAxis hebben dit ontwerp gewoon overgenomen. Het Dual Analog-ontwerp was nog te accepteren toen de d-pad voor 95% van alle PSX de default control scheme was maar dat is al lang niet zo. De analoge sticks zijn de default, de d-pad wordt nauwelijks meer gebruikt en in die situatie is de SixAxis gewoon een slecht ontwerp. Er zijn nog steeds een hoop fans van dit ontwerp maar dit heeft vooral met gewenning te maken, niet omdat de SixAxis een beter ontwerp heeft.
Ik kan ieg erg goed leven met de ps3 controller
kadotje-RazieL- schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:06:
Ff een vraagje, zit er bij R&C een usb-stick? Wat is daar het nut van?
Voor de schijf-upgrade ga ik een 5400rpm 200GB schijf zoeken. Als een hoger toerental niet veel extra snelheid brengt kan ik beter zoiets doen. Warmte zitten we sowieso niet op te wachten.
Echt veel sites om online blue-ray films te bestellen zijn er volgens mij ook nog niet? Ik had vorige week in een "normale" winkel de film "Stealth" gekocht voor 19,95 ofzo. Best een aardige film maar geen topper ofzo. Als er iemand nog een site weet met betaalbare films, hoor ik het graag.
Echt veel sites om online blue-ray films te bestellen zijn er volgens mij ook nog niet? Ik had vorige week in een "normale" winkel de film "Stealth" gekocht voor 19,95 ofzo. Best een aardige film maar geen topper ofzo. Als er iemand nog een site weet met betaalbare films, hoor ik het graag.
Y'24
o.a.RvV schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:22:
Voor de schijf-upgrade ga ik een 5400rpm 200GB schijf zoeken. Als een hoger toerental niet veel extra snelheid brengt kan ik beter zoiets doen. Warmte zitten we sowieso niet op te wachten.![]()
www.frs.nl
www.rodisc.nl
amazon.com kost je 15 euro per film incl verzendkosten! niet meer dan 2 per keer bestellen anders zit je met import tax die je aan de deur moet dokken. Wel op regio code letten, meeste zijn regio vrij maar sommige niet.RvV schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:22:
Voor de schijf-upgrade ga ik een 5400rpm 200GB schijf zoeken. Als een hoger toerental niet veel extra snelheid brengt kan ik beter zoiets doen. Warmte zitten we sowieso niet op te wachten.![]()
Verwijderd
Ruilen? Lijkt mij een leuke deal. Ik heb hier Resistance ook nieuw in verpakking liggen, mail me maar even.. fred AT jansen007 PUNT speedlinq PUNT nlDutchzilla schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:28:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 17:32 ]
Vind ik een nette deal zal je meteen ff mailenDutchzilla schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:28:
de xbox 360 is een drama
oja die gast die resistance niks vind ik geef 30 incl verzend kosten. of 20 en casino royal![]()
Hmm geen pm of mail beschikbaar je mag mij mailen op hvandervelden en dan mag je kiezen hotmail.com of gmail.com
[ Voor 7% gewijzigd door harley op 10-10-2007 17:49 ]
Volgens mij heeft dit niets te maken met een evt prijsverhoging hoor. Is natuurlijk vreemd dat dit alleen bij R&C het geval is... Heeft denk te maken met die usb stick die je erbij "krijgt" (dus koopt eigenlijk)yzf1kr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:19:
[...]
Kun je wel gewone films kijken? Bij mij werkt dat namelijk niet. (te lage resolutie denk ik)swampy schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:34:
[...]
Mijn TFT 22'incer van LG doet het perfect voor de PS3. Okay geen HDCP dus geen blu-ray films maar hell Warhawk ziet er goed uit de rest ook, niet te vergeten de kleurdiepte
Blu-ray films willen wel bij mij.
Ik heb een acer x222w
Dvd's de geupscaled worden zeker well! Misschien heeft die van jou wel wel DHCP ondersteuning..ah! LoTR dvd's zijn ongeveer het best gemaakt dus als je die hebt liggen probeer die dan, smullen!rickhansen schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:14:
[...]
Kun je wel gewone films kijken? Bij mij werkt dat namelijk niet. (te lage resolutie denk ik)
Blu-ray films willen wel bij mij.
Ik heb een acer x222w
Bedankt voor de links. Bij de FRS moest ik gewoon even beter kijken.
Alleen staat er bij al die films op amazon.com, Region: Unknown....
Hoe serieus zijn al die regiocodes? Bij dvd-spelers speelt dat toch ook helemaal niet(meer)?
Alleen staat er bij al die films op amazon.com, Region: Unknown....
Hoe serieus zijn al die regiocodes? Bij dvd-spelers speelt dat toch ook helemaal niet(meer)?
Y'24
hmmm 3 mensen die intresse hebben in een deal voor resistance
de gene die mij als eeste mailt doe ik zaken mee
maar dan alleen als je intresse hebt in de 20 euro deal met casino royal van mijn kant!! 20 euro incl verzend kosten
mailen kan op
junkyfires at orange punt nl
welke spellen spelen de meeste mensen nu het vaakst op hun zwarte wonder machine?(niet de xbox 360 elite natuurlijk
) ik ben nog steeds motorstorm adict
maar dan alleen als je intresse hebt in de 20 euro deal met casino royal van mijn kant!! 20 euro incl verzend kosten
mailen kan op
welke spellen spelen de meeste mensen nu het vaakst op hun zwarte wonder machine?(niet de xbox 360 elite natuurlijk
momenteel warhawk, ng: sigma heb ik al 2x uitgespeeld nu. Verder nog Crash Bandicoot1, Super Stardust HD en ik w8 nog tot HS binnenkomt.
Nog iets voor de startpost:
Bij die starterpack zitten 2 controllers, maar maar 1 charge-kabeltje. Dit zijn dus gewone usb-kabeltjes die je voor een appel en een ei kan kopen. Ook handig voor mensen die een langere kabel willen.
Bijvoorbeeld vanaf 3euro al een kabel van 5meter: http://www.allekabels.nl/...OGR3qjmhI8CFRomgAodwwlfwg
Nog iets voor de startpost:
Bij die starterpack zitten 2 controllers, maar maar 1 charge-kabeltje. Dit zijn dus gewone usb-kabeltjes die je voor een appel en een ei kan kopen. Ook handig voor mensen die een langere kabel willen.
Bijvoorbeeld vanaf 3euro al een kabel van 5meter: http://www.allekabels.nl/...OGR3qjmhI8CFRomgAodwwlfwg
Ik speel veruit het meeste Warhawk.Dutchzilla schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:58:
welke spellen spelen de meeste mensen nu het vaakst op hun zwarte wonder machine?(niet de xbox 360 elite natuurlijk) ik ben nog steeds motorstorm adict
PSN id: NL_SToRM
Mijn monitor heeft idd wel hdcp. Maar ik heb toch al wel een stuk of tien dvd's geprobeerd maar ik kreeg wel geluid, maar dan staat er input not supported.swampy schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:46:
[...]
Dvd's de geupscaled worden zeker well! Misschien heeft die van jou wel wel DHCP ondersteuning..ah! LoTR dvd's zijn ongeveer het best gemaakt dus als je die hebt liggen probeer die dan, smullen!
Motorstorm is aardig zeker met de paar extra's maar het verschil tussen de goden en de beginners is zo groot dat..well ik als beginner online maar opgegeven heb. Het is gewoon niet leuk om nooit te kunnen finishen!Dutchzilla schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:58:
mailen kan op
welke spellen spelen de meeste mensen nu het vaakst op hun zwarte wonder machine?(niet de xbox 360 elite natuurlijk) ik ben nog steeds motorstorm adict
Nu is warhawk dertegen top om te spelen zelfs al ben je slecht erin! Het is gewoon een leuke online titel
Op WAN Null zat je ook meer buiten dan achter je pcharley schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:57:
[...]
Mischien heel raar als je ziet wat ik aan consoles heb staan (en vrijwel alles origineel alleen de xbox niet maar daarop speel ik alleen emulator games) Maar ik ben niet echt een gamer. Speel nooit spellen uit en meestal nooit lang. Lees wel heel veel over games en vind het heel interesant. Maar ik heb er helemaal geen tijd voor.
Verhaal enzo intereseren mij meestal ook niet zo
Alleen de Zelda reeks heb ik uitgespeeld.
Verder speel ik op de pc meestal RTS (C&C of anno) en in het verleden wel eens quake of unreal.
Halo enzo hebben mij op de xbox ook echt niet kunnen boeien oa dankzij de besturing. een FPS moet met muis en keyboard in mijn ogen.
Ik heb je gemaild.Dutchzilla schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:58:
mailen kan op
Als je in de buurt woont wil ik ook best om komen ruilen (omgeving eindhoven)
Ga hem nu aansluiten.....
GMan -> Klopt was toch ook We Are Networking alleen dan met real life personen ipv via een utp kabeltje
[ Voor 7% gewijzigd door harley op 10-10-2007 19:44 ]
Dan vind ik de xbox 360 controller toch fijner, omdat de sticky op de plek zit waar de pijltjes van de PS zitten.ymmv schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:43:
[...]
Mooi verhaal hoe goed de symmetrische PS3-controller is, maar het is volstrekt niet ergonomisch verantwoord. Dat de analoge sticks van de DualShock naast elkaar zitten, komt omdat Sony het design van de oorspronkelijke controller niet wilde aanpassen en beide sticks aan de onderkant heeft geplaatst.
Vergelijk maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hee een vraagje over super stardust HD, is deze NL uit de europese PSstore? Want ik heb het liever in het engels en haal ik hem uit de US store 
Thnx
Thnx
Verwijderd
Even een vraag : ben mijn nieuwe PS3 aan het connecten (via HDMI), maar heb ook een Optical Audio aangesloten. Nu krijg ik de vraag : "An available HDMI device was detected. Do you want to output video and audio using HDMI ?". Maar ik wil alleen video via HDMI, anders moet ik al mijn componenten ( van satelliet-ontvanger tot HTPC, 360 e.d ) op mijn AV-receiver anders indelen. Ik wil audio via optical...
Wat moet ik hier nu antwoorden, of kan ik dit later wijzigen ?
kun je later wijzigen dus en NEE zou het goede antwoord zijnVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:56:
Even een vraag : ben mijn nieuwe PS3 aan het connecten (via HDMI), maar heb ook een Optical Audio aangesloten. Nu krijg ik de vraag : "An available HDMI device was detected. Do you want to output video and audio using HDMI ?". Maar ik wil alleen video via HDMI, anders moet ik al mijn componenten ( van satelliet-ontvanger tot HTPC, 360 e.d ) op mijn AV-receiver anders indelen. Ik wil audio via optical...
Als je je scherm resolutie instelt vraagt ie daarna hoe je je audio output wilt hebben, probeer dat maar.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:56:
Mijn meest gespeelde spel is PES, en dat speel ik al tien jaar met de D-pad. Is gewoon nauwkeuriger. Racespellen wil ik ook nog wel eens met de d-pad prefereren.De analoge sticks zijn de default, de d-pad wordt nauwelijks meer gebruikt en in die situatie is de SixAxis gewoon een slecht ontwerp.
Verwijderd
Ben je er het mee eens dat de d-pad echt prima werkt? Een d-pad bestaande uit vier knopjes >>>>> d-pad uit één schijf, voor mij althans. Het gebeurt met zo een ding altijd wel dat je eens drukt en de verkeerde actie geregistreerd wordt.Dr. Strangelove schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:14:
[...]
Mijn meest gespeelde spel is PES, en dat speel ik al tien jaar met de D-pad. Is gewoon nauwkeuriger. Racespellen wil ik ook nog wel eens met de d-pad prefereren.
Ik voel me heel dom, heb al lopen googlen, maar hoe zet ik subtitles bij een film zonder ze erbij te moeten branden?
Met alle respect, maar we je zult toch echt een ander forum moeten zoeken. We hebben het hier over de PS3--Christiaan-- schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:32:
Ik voel me heel dom, heb al lopen googlen, maar hoe zet ik subtitles bij een film zonder ze erbij te moeten branden?
Cheers mate en succes
ps Het is een erg prettige ervaring om nu 'alweer' 1 week een PS3 te bezitten
[ Voor 9% gewijzigd door WizzieJP op 10-10-2007 20:41 ]
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
serieus ik sta er dus echt van te kijken hoe snel het opeens gaat met mensen die een ps3 kopen 
Het is hier zolang gegaan met maar een handjevol mensen die een ps3 bezit en echt in alleen de afgelopen 3 dagen is dat aantal verdubbelt.... geweldig
aan alle nieuwe ps3 bezitters: veel plezier ermee
Het is hier zolang gegaan met maar een handjevol mensen die een ps3 bezit en echt in alleen de afgelopen 3 dagen is dat aantal verdubbelt.... geweldig
aan alle nieuwe ps3 bezitters: veel plezier ermee
* iworx zit nu ook het PS3 clubje.
Wat een verschil qua lawaai tov. mijn 360. Die is inmiddels uit de kast geflikkerd.
Motor Storm is wel dikke fun qua gameplay.
Die Warhawk zag ik ook liggen @ MM. Misschien maar eens ophalen tijdens 't weekend.
Helaas is het nu worktime ipv. gametime
Wat een verschil qua lawaai tov. mijn 360. Die is inmiddels uit de kast geflikkerd.
Motor Storm is wel dikke fun qua gameplay.
Die Warhawk zag ik ook liggen @ MM. Misschien maar eens ophalen tijdens 't weekend.
Helaas is het nu worktime ipv. gametime
Zeker doen dot.K! 
Pfff worden drukke maanden, ik ben al ernstig aan t sparen. Voor de mensen overigens die zich nog eventueel zorgde maakten over Uncharted dat het wellicht Heavenly Sword achterna ging qua replay value. Lees even de preview @ Gamespot.com. Spel wordt natuurlijk door Naughty Dog gedaan dus die hebben volgens mij nog nooit een bagger spel weten te maken en het ingebouwde award systeem is echt geniaal volgens mij
TripleAAA all over~
Pfff worden drukke maanden, ik ben al ernstig aan t sparen. Voor de mensen overigens die zich nog eventueel zorgde maakten over Uncharted dat het wellicht Heavenly Sword achterna ging qua replay value. Lees even de preview @ Gamespot.com. Spel wordt natuurlijk door Naughty Dog gedaan dus die hebben volgens mij nog nooit een bagger spel weten te maken en het ingebouwde award systeem is echt geniaal volgens mij
TripleAAA all over~
Ik heb vandaag een PS3 gekocht en toevallig werd de sony bravia KDL 40w2000 ook geleverd
. Het beeld is echt prachtig en de console ook. Het is ongeveer 5 jaar geleden dat ik op een console heb gespeeld dus dat was eventjes wennen.
Nu vraag ik me af ofdat dvd's worden geupscaled? ik zag dat er gewoon 576i stond toen er een dvd inzat.
Edit: Ik heb nergens in de instellingen een optie gezien met dvd upscale of iets dergelijke.
Nu vraag ik me af ofdat dvd's worden geupscaled? ik zag dat er gewoon 576i stond toen er een dvd inzat.
Edit: Ik heb nergens in de instellingen een optie gezien met dvd upscale of iets dergelijke.
[ Voor 12% gewijzigd door tigos op 10-10-2007 20:57 ]
http://kotaku.com/gaming/...hes-mywiistory-309122.php
omfg als je dit leest mag je toch echt denken wtf
nintendo gaat dus echt die tell sell kant op als je dit zo leest. Echt ik snap ondertussen echt niet meer waar dat bedrijf naartoe wilt
omfg als je dit leest mag je toch echt denken wtf
nintendo gaat dus echt die tell sell kant op als je dit zo leest. Echt ik snap ondertussen echt niet meer waar dat bedrijf naartoe wilt

Even heel snel (belangrijk) tussendoor. Ik neem aan dat je de 40W2000 gekocht heb icm de gratis PS3, right?tigos schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:49:
Ik heb vandaag een PS3 gekocht en toevallig werd de sony bravia KDL 40w2000 ook geleverd. Het beeld is echt prachtig en de console ook. Het is ongeveer 5 jaar geleden dat ik op een console heb gespeeld dus dat was eventjes wennen.
Nee. Ik woon in belgie en daar geldt de actie niet maar wel 5 jaar garantie als je een full hd koopt.nudie schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:51:
[...]
Even heel snel (belangrijk) tussendoor. Ik neem aan dat je de 40W2000 gekocht heb icm de gratis PS3, right?
Nee, ik bedoel toch echt met de PS3WizzieJP schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:39:
[...]
Met alle respect, maar we je zult toch echt een ander forum moeten zoeken. We hebben het hier over de PS3. Tip: google nog maar een x en dan op "ondertitels bij film toevoegen" (genoeg info).
Cheers mate en succes
ps Het is een erg prettige ervaring om nu 'alweer' 1 week een PS3 te bezitten
Niet. Dat wordt niet ondersteund.--Christiaan-- schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:59:
[...]
Nee, ik bedoel toch echt met de PS3. Ik stream namelijk mijn video's vanaf de PC en heb nu een avi. Ik vroeg me dus af hoe ik de PS3 er .srt's bij kan laten zien.
Meteen even voor alle nieuwe eigenarentigos schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:49:
Ik heb vandaag een PS3 gekocht en toevallig werd de sony bravia KDL 40w2000 ook geleverd. Het beeld is echt prachtig en de console ook. Het is ongeveer 5 jaar geleden dat ik op een console heb gespeeld dus dat was eventjes wennen.
Als je je ps3 voor het eerst gebruikt gaat ie ervanuit dat je nog geen hdtv hebt dus doet ie alleen pal resolutie.
Je moet even onder system settings alles aanzetten wat je monitor/tv aan kan, met pijltje naar rechts bevestig je je selectie.
*edit* Via HDMI heb je dit niet.
Een maat van me zat met z'n 40" ook nog op pal reso te kloten

[ Voor 12% gewijzigd door Gman op 10-10-2007 21:56 ]
Heb je al je firmware geupdate?tigos schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:49:
Je kunt in je settings (aan de linkerkant, en dan omlaag
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
hee we hebben dan dezelfde setuptigos schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:49:
Over dat upscalen ik neem aan dat je de nieuwste firmware erop hebt staan?
Waar je moet zijn:
Instellingen / BD/DVD Instellingen / DVD Upscalen / Normaal
Normaal behoud de verhoudingen 4:3 blijft 4:3 bij double scale heb je een beetje overscan en bij volledig scherm heb je bij 4:3 formaat een volledig beeld (opgerekt)
Succes verder
Als het goed is detecteerd een tv dit automatisch via de HDMI. Er is als het ware een handshake waardoor automatisch de juiste instellingen gebruikt worden. Dit was bij mijn combinatie iig zo 40w200 <---> ps3Gman schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:12:
[...]
Meteen even voor alle nieuwe eigenaren
Als je je ps3 voor het eerst gebruikt gaat ie ervanuit dat je nog geen hdtv hebt dus doet ie alleen pal resolutie.
Je moet even onder system settings alles aanzetten wat je monitor/tv aan kan, met pijltje naar rechts bevestig je je selectie.
Misschien dat dit anders is als je via hdmi opstart, helaas nog geen hdtv hier (kheb m wel op 1080i op m'n 24" monitor).
[ Voor 27% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-10-2007 21:19 ]
D-pad op schijf zuigtVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:18:
[...]
Ben je er het mee eens dat de d-pad echt prima werkt? Een d-pad bestaande uit vier knopjes >>>>> d-pad uit één schijf, voor mij althans. Het gebeurt met zo een ding altijd wel dat je eens drukt en de verkeerde actie geregistreerd wordt.
zoveel nieuwe ps3 zieltjes maakt me gelukkig let the game begin.
Vriendje van mij zat op zijn 32 inch HDTV te kwijlen bij Gears of War op de 360. Ging ik er langs, bleek hij hem met Scart te hebben aangeslotenGman schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:12:
[...]
Een kinderhand is snel gevuld
Mooie is dat de d-pad ook analoog is. Analoge knoppen FTW! Grootste fout om een 360 controller bij de pc te kopen in de veronderstelling dat de knoppen analoog waren..Dr. Strangelove schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:21:
[...]
D-pad op schijf zuigtBij mijn PC heb ik daarom een PS2 dual shock converter gekocht, vrijwel alle gamepads hebben een d-pad op schijf

Verwijderd
Lollig.Frank J. schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:00:
[...]
kun je later wijzigen dus en NEE zou het goede antwoord zijn
In mijn geval was het dus JA, en daarna in het begin geen geluid. Vraag om audio output kreeg ik niet. Later in het menu gewijzigd...Gman schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:12:
[...]
Als je je scherm resolutie instelt vraagt ie daarna hoe je je audio output wilt hebben, probeer dat maar.
BTW, ben met de PS3 sneller online na install dan met mijn 360...
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 21:36 ]
Was op zich wel lachen -- de situatie:
Al weken staat er een stapel PS3's te bestoffen @ Mediamarkt in Hasselt.
De stapel bleef al die tijd bijna even hoog - net of er geen zieltje naar om keek.
Kom ik vandaag binnen om er dan toch een te kopen is de stapel nog maar de helft van wat ie zaterdag was.
Staat er nog een kerel bij te kijken - even wisselende blikken en ... zegt ie ineens, "Let the games begin" - en hij pakt z'n doos.
Ik volg het voorbeeld, kijk nog even tss. de games en begeef me naar de kassa.
Daar staat die kerel ook te betalen - kassierster kijkt al even vreemd.
Zwier de doos op de kassa.
Achter mij sluit weer een kerel aan met ... opnieuw een PS3.
Betaal - loop naar de "facturatie" kassa voor een legitiem factuurtje (in de zaak) - staat er een vrouw voor mij om een bestelde PS3 af te halen.
Uiteindelijk staan we met z'n vieren op de roltrap naar beneden. Allemaal een PS3 doos vast.
De andere roltrap - allemaal kijken - zo van - 't is daar gratis precies.
Moraal van het verhaal .. sales are rollin' - Dit hadden ze eerder moeten doen.
Al weken staat er een stapel PS3's te bestoffen @ Mediamarkt in Hasselt.
De stapel bleef al die tijd bijna even hoog - net of er geen zieltje naar om keek.
Kom ik vandaag binnen om er dan toch een te kopen is de stapel nog maar de helft van wat ie zaterdag was.
Staat er nog een kerel bij te kijken - even wisselende blikken en ... zegt ie ineens, "Let the games begin" - en hij pakt z'n doos.
Ik volg het voorbeeld, kijk nog even tss. de games en begeef me naar de kassa.
Daar staat die kerel ook te betalen - kassierster kijkt al even vreemd.
Zwier de doos op de kassa.
Achter mij sluit weer een kerel aan met ... opnieuw een PS3.
Betaal - loop naar de "facturatie" kassa voor een legitiem factuurtje (in de zaak) - staat er een vrouw voor mij om een bestelde PS3 af te halen.
Uiteindelijk staan we met z'n vieren op de roltrap naar beneden. Allemaal een PS3 doos vast.
Moraal van het verhaal .. sales are rollin' - Dit hadden ze eerder moeten doen.
[ Voor 3% gewijzigd door iworx op 10-10-2007 21:35 ]
o haha echt? ik bedoelde er niks lolligs mee trouwensVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:31:
[...]
Lollig.In mijn geval was het dus JA, en daarna wijzigen...
Maar nu werkt het dus wel...
Geniaaldot.K schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:33:
Was op zich wel lachen -- de situatie:
verhaal
Ik was gisteren trouwens nog even bij de dixons, ik vroeg of ze nog een bluetooth mini toetsenbord hadden of dat ze er aan eentje konden komen. Beantwoord die gast heel stellig jaaa maar je hebt wel een ps3 toetsenbord nodig. Ik uhh nee dat is niet zo. Ja maar via usb werkt het toch niet zegt hij

Als iemand nog een mini bluetooth toetsenbord weet pm me maar !
[ Voor 51% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-10-2007 21:41 ]
Firmware update was wel een stuk trager dan op de 360.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:31:
[...]
Vandaag ook maar een PS3 besteld, de 60gb versie dan. Mijn broer heb nog een hoop ps2 spellen
. Daarvoor ook maar meteen een nieuwe tv besteld (panasonic 42-py70). Ben erg benieuwd. De lawaai makende xbox360 vandaag meteen verkocht. de playstation heeft het bij mij uiteindelijk gewonnen van de xbox doordat hij door de prijsverlaging een heel hoop meer biedt aan functionaliteit dan de 360.
Iemand zin om te tellen hoeveel PS3's er vandaag al verkocht zijn?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Ik heb hem aangesloten met hdmi en staat inderdaad op 1080p als ik in het menu zit.Frank J. schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:17:
Over dat upscalen ik neem aan dat je de nieuwste firmware erop hebt staan?
Waar je moet zijn:
Instellingen / BD/DVD Instellingen / DVD Upscalen / Normaal
Normaal behoud de verhoudingen 4:3 blijft 4:3 bij double scale heb je een beetje overscan en bij volledig scherm heb je bij 4:3 formaat een volledig beeld
Als het goed is detecteerd een tv dit automatisch via de HDMI. Er is als het ware een handshake waardoor automatisch de juiste instellingen gebruikt worden. Dit was bij mijn combinatie iig zo 40w200 <---> ps3
Toch zie ik geen dvd upscalen. Het zal waarschijnlijk liggen aan de firmware want die is momenteel 1.70
Dit topic is gesloten.