Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.042 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Murcielago schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:55:
[...]

Voor die hdd geldt in principe hetzelfde. Die is officieel niet te vervangen, maar wel essentieel voor het werken van de PS3. Maar als jij die spullen er niet bij wilt, je krijgt ze er wel bij, samen met die grotere hdd, de extra controller en de games. Maar probeer het gewoon bij een slimme verkoper, meldt gewoon je probleem, en wie weet wil hij je inderdaad dat ding meegeven, op voorwaarde dat je bepaalde spullen in de winkel achterlaat.
Bij de XBOX kun je die HDD niet zomaar vervangen nee..

De PS3 is universeel met dat type 2.5' harde schijven.. :X
(in de handleiding staat hoe je hem moet vervangen... hoezo officieel)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ik wil nu ook wel graag een PS3 kopen, maar dan heb ik liever het starterpack van 599 8)7 499 euro dan de 40GB versie.
Maar ik heb waarschijnlijk pas eind november geld voor een PS3, zou het starterpack dan nog verkrijgbaar zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door blu-fox op 07-10-2007 17:39 ]

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Armada schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:40:
[...]

Waarom denkt iedereen dat ik het pakket van 499 voor die 399 wil hebben? Nee, ik wil een echte keuze kunnen hebben en dat is dus een pakket voor 400 waarbij onvervangbare functionaliteit behouden blijft. Zoals ik al zeg, ik zou dan zelfs een harddisk niet hoeven (omdat die toch vervangen zal worden), maar wel de BC houden. Ik wil geen 500 betalen, omdat ik die spellen er niet bij hoef die zij in het pakket hebben en omdat ik niet een tweede controller hoef zonder rumble.
Maar die keuze wordt dus nu niet gegeven. Ik zeg: strippen dat 500 EUR pakket en maak daar dan een 400 EUR versie van, maar haal geen dingen eruit die ik later niet meer kan toevoegen, want dan is dat geen optie.
Dan haal je toch geen PS3. Je kunt ook aan de gang blijven...
hesr schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:34:
Ik wil nu ook wel graag een PS3 kopen, maar dan heb ik liever het starterpack van 599 euro dan de 40GB versie.
Maar ik heb waarschijnlijk pas eind november geld voor een PS3, zou het starterpack dan nog verkrijgbaar zijn?
Het starterpack gaat 499 kosten. Kun je dat wel missen? Weinig verschil met een 40GB mét spel.
En hoeveel 60GB's er nog zijn weet alleen Sony. En hoe hard ze verkocht worden weet nog niemand. Dus beetje lastig te voorspellen.

[ Voor 24% gewijzigd door Shiver23 op 07-10-2007 17:37 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Ik wil nu ook wel graag een PS3 kopen, maar dan heb ik liever het starterpack van 599 euro dan de 40GB versie.
Ik durf het je echt niet te zeggen, rond die tijd zijn ook de aankopen voor de feestdagen dus ik denk dat het snel kan gaan. p.s. de prijs is niet 599 maar 499 voor het starterspack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Arx schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:33:
[Nee, de vraag is waarom moet naast de controller weghalen, de twee spellen, de kleinere harddisk, de usb poorten en de card reader, OOK nog de BC sneuvelen?]

Ik zie je iedere keer het zeggen dat de 40GB pakket geen controller heeft, maar dat is niet juist, volgens het persbericht is een Wireless controller (Bluetooth) Included

bron: http://www.scee.presscent...leaseID=4434&NewsAreaID=2

Zelfs Bol.com zegt dat er een controller in zit. ;)
http://www.nl.bol.com/is-...g&ContentType=DESCRIPTION
Hmmm, ik vraag me af of je dit echt serieus meent.
Het starterpakket heeft toch 2 controllers? Dus als je er 1 weghaalt, dan houd je er toch 1 over? :?
SToRM666 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:17:
[...]

De 360 Core heeft trouwens én geen HDD én geen BC en daar heb ik nooit zoveel gezeik om gehoord.

[...]

Wederom onzin. De PS3 heeft ondertussen met Resistance, MotorStorm, Super Stardust HD, Oblivion, Heavenly Sword, Warhawk, Colin McRae, Virtua Fighter, enz. al een behoorlijk goeie lineup.
Sterker nog, ik denk dat binnen nu en een paar maanden de PS3 kwa aanbod van games in verschillende genres meer te bieden heeft dan de 360.

[...]

Ik denk dat over een tijd sowieso de 80gig versie ook in Europa komt en dan misschien voor de prijs van 450euro (ik dacht zoiets gezien te hebben), dus als je dan perse BC e.d. wil, dan kun je nog altijd daarvoor gaan zonder verplicht te worden om Resistance en MotorStorm erbij te nemen.
Dat de 360 geen BC heeft, wordt juist veroorzaakt door de harddisk. Zodra er aan de 360 een MS harddisk bevestigd is, is BC operationeel.

Ja, die line-up qua spellen. Ik kan er niet warm of koud van worden. Dit zijn niet de blockbusters tot nu toe en die gaan er ook nagenoeg niet komen in 2007.

Die 80 GB voor 450 EUR (en dan inclusief de BC) lijkt me een zeer goede deal. Ik pleit gewoon voor een pakket waarin alle functionaliteit zit, maar zonder alle overbodige spellen, extra controllers etc, 1 SKU waarin dan wel een vollediger pakket wordt geboden en als laatste dan misschien een SKU voor de onderkant van de markt. Dat het eerste pakket in de huidige samenstelling ontbreekt is het enige punt dat ik wil maken.
Murcielago schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:55:
[...]

Voor die hdd geldt in principe hetzelfde. Die is officieel niet te vervangen.
Sorry? Elke SATA 2.5 " volstaat naar mijn beleving. Heb ik weer iets gemist? Dit staat nog ook in de handleiding?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Armada schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:07:

[...]

Sorry? Elke SATA 2.5 " volstaat naar mijn beleving. Heb ik weer iets gemist? Dit staat nog ook in de handleiding?
Elke SATA 2.5" hdd volstaat. Ik weet ook even niet waar hij op doelde aangezien het in de instructies over de ps3 wordt uitgelegd hoe je hem moet vervangen.

Ieg het komt een beetje over alsof je sowieso niet helemaal "klaar" bent voor de ps3. Als het huidige spellen aanbod je niet bijzonder veel intereseert is 400/500 euro wel erg veel om uit te geven. Als ik jou was zou ik gewoon wachten tot 2008 wanneer er meer interesante spellen zijn en zodat BC helemaal niet meer uitmaakt omdat er genoeg leuke ps3 spellen zijn.

Anders kan je nog volgende proberen: Bij de Mediamarkt vragen of je een ps3 60 gig mag kopen zonder alle extras voor 50 euro extra ofzo. Ik denk dat ze dit niet zo'n groot probleem zullen vinden. Ik las hier laatst al dat ze in Leeuwarden ps3's voor 450 euro verkopen. Dat zijn gewoon ps3's uit het starters pack maar gestriped van alle extras's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Anders stoppen we gewoon met dat gezeik, slaat allemaal nergens op. Kijk anders gewoon even naar een cut-scene van Uncharted. Leuk geacteerd en goeie lipsync en motion-capture

Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/moses/moviesthumbs/26089-drakesharborviewhd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playstation 3 topic. De x360 mag ergens anders.

Vraag: Werkt een sennheiser usb pc headset op de PS3 ? bijvoorbeeld de PC 156.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar mensen, ik hd begrepen dat de BC helemaal verdwijnt, dus OOk uit de 80 gig modellen.
volgens mij komt het er dus nu op neer van : wil je bc, dan moet jehem NU kopen want op=op.
slimme zet trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Armada schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:07:
[...]

Hmmm, ik vraag me af of je dit echt serieus meent.
Het starterpakket heeft toch 2 controllers? Dus als je er 1 weghaalt, dan houd je er toch 1 over? :?
*kuch* :) Liep te slapen denk ik, je hebt gelijk. :X

Voor de mensen die geen BC willen, is de nieuwe 40GB model een goede deal. 80GB model komt denk ik ook wel in Europa, misschien is dat een optie voor je.

Iemand deze al gezien?

Old-Skool op de PS3 :9: Söldner-X.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelissuh
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 13:31
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:14:
maar mensen, ik hd begrepen dat de BC helemaal verdwijnt, dus OOk uit de 80 gig modellen.
volgens mij komt het er dus nu op neer van : wil je bc, dan moet jehem NU kopen want op=op.
slimme zet trouwens
Nee hoor, in de Sony pressrelease staat dat het 40 GB model minder functionaliteit krijgt, te weten:
- 2 USB poorten minder
- Geen cardreader
- 20 GB minder.
- Been PS2 compatibility.

Hieruit blijkt dat aan de standaard 60 GB uitvoering nix veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Hoe dan ook is het marketing technisch een goede zet van Sony. Ze slaan twee vliegen in 1 klap: Ze hebben ineens een Blu-ray speler op de markt voor onder de 400 euri. + hebben ze de PS3 console slechts 50 euri duurder gemaakt dan de 360 premium maar dan met twee keer zoveel HDD ruimte en een Blu-Ray speler. De premium heeft dan enkel nog de headset als meerwaarde. Deze meerwaarde is dan ook gelijk weg als je een jaartje xbox live wilt spelen.

Voor ouders en oma's die voor hun kind een spelcomputer willen kopen is de PS3 niet ineens de ongelooflijk veel duurdere (en dus geen optie) console meer. Gezien de situatie is BC heel leuk voor als je al veel PS2 games hebt en je PS2 weggegeven maar verder kopen toch veel meer mensen een PS3 voor PS3 spellen. Dit is een punt waar Sony op mikt en niet op een of andere 360 fan die toch geen PS3 zal kopen omdat hij toch wel iets vind om "nog even te wachten met zijn aanschaf"

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ik ben totaal onbekend wat betrft de ps3. hoe zit het eigenlijk met de afspeelmogelijkheden wat betreft divx en dergelijke, is dit uberhaubt te doen?? en moet je net zoals bij de xbox een aparte kabel kopen om deze aan te sluiten op je monitor (dell24)

na 2 brakke xboxen heb ik besloten om ook voor een ps3 te gaan, maar wacht nog ff tot pes2008 uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:06

FeaR

In GoT we trust

WTF 8)7

Ik ben even een weekend in Parijs en jullie lullen meteen heel topic deel 9 vol en zijn alweer op pagina 5 van deeltje 10...

Nah, lees morgen wel alles wat ik gemist heb.
Nu eerst naar bed :O

Wat ik wel even wilde zeggen (weet niet of het al gezegd is of niet), maar ik vind Jericho op de PS3 fijner spelen dan op de Xbox. Spel loopt soepeler en is net een tintje lichter dan op de Xbox.... iemand anders hier ook ervaringen mee of commentaar (of wellicht een quote uit het vorige topic...)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelissuh schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:22:
[...]

Nee hoor, in de Sony pressrelease staat dat het 40 GB model minder functionaliteit krijgt, te weten:
- 2 USB poorten minder
- Geen cardreader
- 20 GB minder.

Hieruit blijkt dat aan de standaard 60 GB uitvoering nix veranderd.
ja maar ik had het over die nieuwe 80 gig??
die heeft ook geen bc toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
FeaR1986 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:55:
WTF 8)7

Ik ben even een weekend in Parijs en jullie lullen meteen heel topic deel 9 vol en zijn alweer op pagina 5 van deeltje 10...

Wat ik wel even wilde zeggen (weet niet of het al gezegd is of niet), maar ik vind Jericho op de PS3 fijner spelen dan op de Xbox. Spel loopt soepeler en is net een tintje lichter dan op de Xbox.... iemand anders hier ook ervaringen mee of commentaar (of wellicht een quote uit het vorige topic...)
bedoel je de demo of??

want de demo had best wel slechte framerates op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Frank J. schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:58:
[...]

bedoel je de demo of??

want de demo had best wel slechte framerates op de ps3
Demo ja, of is de hele versie nu ook al uit?

Maar bij mij liep het op de PS3 echt een stuk vlotter als op mijn Xbox. Qua graphics zag het er ook op de PS3 beter uit. Als ik met een zoeklicht op de muur scheen had ik soms het idee dat ik bij de Xbox versie naar een PS2 game zat te kijken en op de PS3 zag het er allemaal wat gladder uit. Grootste verschil was zoals ik al zei dat de PS3 versie lichter is. Ik weet dat het een duistere game is/wordt, maar overdrijven is ook een vak. En persoonlijk vond ik wat ik zag (of niet zag) op de Xbox wat te overdreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik ben nu wel van plan om voor 500 euro de oude starterspack te halen; ik zou alleen wel de voorkeur geven aan spellen van mijn keuze, want zowel RFOM en Motorstorm zijn niet echt 'mijn' spellen. Welke winkels zijn wat flexibeler in het aanbieden van alternatieve titels in het starterspack?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:12:
Ik ben nu wel van plan om voor 500 euro de oude starterspack te halen; ik zou alleen wel de voorkeur geven aan spellen van mijn keuze, want zowel RFOM en Motorstorm zijn niet echt 'mijn' spellen. Welke winkels zijn wat flexibeler in het aanbieden van alternatieve titels in het starterspack?
MM, maar niet allemaal.
Die in Rotterdam en Leeuwarden zijn een paar keer daarmee langs gekomen in dit topic dacht ik.
(Rotterdam was het 440 euro ps3 + 1 gratis controller)
of 599 2 controllers + 2 game's naar keuze!

Nu nog hopen dat het ergens anders ook komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Neon engine van Codemasters loopt ook beter op de PS3 dan op de xbox. Hebben ze zelf ook aangegeven. In Dirt is dat ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de leuke prijsdrop van de PS3 ben ik ook wel geinteresseerd...

Is het online gamen gratis?
En zit er een WiFi kaartje in het standaard pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:31:
Gezien de leuke prijsdrop van de PS3 ben ik ook wel geinteresseerd...

Is het online gamen gratis?
En zit er een WiFi kaartje in het standaard pakket?
Online gamen is idd gratis en WiFi zit ingebouwd.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:12:
Makro (in iedergeval in Duiven). Voor € 593,81 heb ik zo'n maand geleden daar gekocht:
- PS3 Playstation 3 60 GB PACK
- PS3 Draadloze sixaxis controller
- PS3 F1 Championship edition
- PS3 Resistance: Fall of man

Je mag zelf 2 games kiezen uit een lijst van ca. 25 titels. Kortom, stel je eigen starterspack samen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ja, maar ik heb geen Macro access :) Dan maar eens langs de MM gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
zerokill schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:29:
[...]
Anders kan je nog volgende proberen: Bij de Mediamarkt vragen of je een ps3 60 gig mag kopen zonder alle extras voor 50 euro extra ofzo. Ik denk dat ze dit niet zo'n groot probleem zullen vinden. Ik las hier laatst al dat ze in Leeuwarden ps3's voor 450 euro verkopen. Dat zijn gewoon ps3's uit het starters pack maar gestriped van alle extras's.
Volgens klopt het niet helemaal wat je zegt. De ps3's die bij de MM in Leeuwarden te koop waren zaten in originele (losse) console verpakkingen. Wél is de verpakking open geweest, dit om een extra controller bij te voegen. Verder was het wel een zeer goede actie.

Ik heb er zelf ook ééntje gekocht toen ik van deze actie hoorde. Heb er nu dan ook totaal geen problemen dat Sony nu deze prijsverlagingen hanteert en nieuwe modellen uitbrengt. Wél kan ik me voorstellen dat er een aantal mensen minder blij zijn, deze mensen kochten de console en betaalden de volle pond, terwijl de échte exclusives er nu zo'n beetje aan zitten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag het starters packet bij de media markt gehaalt voor 499,- en wat is het toch een top apperaat :9
wat wel jammer is is dat grand turismo 3 heel erg hapert.
Weet iemand hier trouwens hoe ik muziek, films en foto's van m'n macbook op de ps3 kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Weet er iemand op je op de PS3 ook partypoker kan downloaden en dan spelen?
(je kan toch gewoon websites bezoeken??)
Vraag me af of je dan vanuit je luie stoel gewoon kan pokeren op de TV.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 11-09 15:13
BMW_M3 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:53:
Wat dacht je van gewoon een dvi-hdmi kabeltje en je pc eraan hangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees trouwens net dat er sinds 4 oktober een demo van skate te downloaden is maar ik zie hem nergens staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:28:
ik lees trouwens net dat er sinds 4 oktober een demo van skate te downloaden is maar ik zie hem nergens staan :?
In de US store staat ie zoiezo.
daar heb ik em vandaan.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Zou kunnen dat dat een demo is die de benelux niet heeft. Maar heb je nog geen us-account? daar staat ie allang op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Blij dat dat BC verhaal enigzins achter de rug is :P
Net als het bouwen van mn ps3 kistje :)
Was ff gekloot met alles op maat zagen, ik had nog betere tekeningen moeten maken maar hij zit bijna helemaal in elkaar, nou nog een scharnier e.d. maken, gaten boren, fan's/voeding monteren en misschien wel camou motief spuiten.
Foto's volgen, tis nou nog een kaal ding.

BDW DivX kan niet op de PS3, misschien (later?) met software, net zoals op de andere consoles met een commercieel pakket.

Simpsons demo is wel aardig maar moet echt nog getweakt worden imo, vond die baas echt vervelend en die clowntjes kon ik lang niet altijd goed kapot slaan, vaak gebeurde er niks en werd ik gestunned.
Verder wil ik graag nog kunnen switchen van char en dat de andere dan blijft staan (evt op commando).
Wel heerlijk hilarisch en goede demo verder, omdat je na het speel gedeelte nog veel beeldmateriaal ziet.
Dat WW2 stukje heet trouwens "Medal of Homer" whahaha _/-\o_

Jericho demo: best cool die abilities, gave scenery en leuk die fast action scenes waarbij je reactietijd getest wordt, ik hou zelf niet van horror shooters dus ik sla 'm over maar voor de liefhebbers toch wel een must-check.

[ Voor 41% gewijzigd door Gman op 08-10-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Gman schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:23:Simpsons demo is wel aardig maar moet echt nog getweakt worden imo, vond die baas echt vervelend en die clowntjes kon ik lang niet altijd goed kapot slaan, vaak gebeurde er niks en werd ik gestunned.
Vond het zelf ook een leuke demo, met wat negatieve puntjes zoals die irritante lardboy baas, en al die clowntjes die blijven en blijven en blijven komen én de camera die niet zo geweldig aanvoelt... verder waren de comments van elk speelfiguur redelijk grappig: *Kill him Bart, I'm too wasted* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:08:
[...]

Ik vind 500 Euro inderdaad veel geld.

Ik beschuldig Sony er gewoon van om wéér een schijn keuze te bieden. De 40 GB PS3 is gewoon geen optie voor 99% als mensen nadenken. Overigens de USB, 20 GB en de cardreader kunnen me wel gestolen worden. Er is geen goede reden, waarom ze de BC eruit hebben gehaald, behalve dat ze de 40 GB versie weer niet, zoals de 20 GB, graag willen verkopen blijkbaar
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een PS2 game in mn PS3 heb gespeeld. Speel sinds launch eigenlijk alleen nog maar PS3 games. Of je moet echt nog een game willen uitspelen oid. Imo is het een goede actie van sony, ik voorzie namelijk binnen afzienbare tijd de eerste "Platinum" games ook wel uitkomen... Als je de games dan te duur vindt zou ik zeggen kijk even op marktplaats.
Arx schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:19:
[...]

Iemand deze al gezien?

Old-Skool op de PS3 :9: Söldner-X.
Ja en hopelijk voor een mooi prijsje in de score :P

[ Voor 13% gewijzigd door HoefMeistert op 08-10-2007 08:16 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:06:
Dus een filmpje zoals die van BF:BC kan op een, stel: 23inch 720p 2ms scherm eigenlijk even mooi of mooier worden op jouw tv? lijkt me wel vet spel

http://www.gametrailers.com/player/24625.html?type=
Lijkt me geen probleem, ik zie niks wat de ps3 niet kan.
Gave shooter trouwens, eindelijk weer een spel met een degelijke level destruction 8)

"PES 2008 PS3-bundel krijgt een datum

Franse retailers zouden het pakket op 14 november uit mogen brengen voor de prijs van 429.50 Euro. De bundel bevat het 40 gigabyte PlayStation 3 model, één controller en de game Pro Evolution Soccer 2008. De bundel is voorlopig exclusief voor Frankrijk aangekondigd maar zal waarschijnlijk ook in de rest van Europa verschijnen"

link

[ Voor 38% gewijzigd door Gman op 08-10-2007 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Yay! ben 77ste op de online ranking met de time trial van Locoroco :+ !
(sjah, je moet wat als je op je download van Jericho zit te wachten... :9 )

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Viperke schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:23:
[...]

Wat dacht je van gewoon een dvi-hdmi kabeltje en je pc eraan hangen :p
Ik wil een kamer inrichten met een lcd tv aan de muur, een relaxbankje tegenover en de PS3.
Aangezien je toch al kan surfen via de PS3 wil ik in deze kamer geen laptop of PC hebben.
Vandaar ook de vraag of partypoker erop zou kunnen werken. Er is nu ook een variant die op de site zelf gespeelt kan worden. Alleen weet ik niet of de PS3 ook flash of java ondersteunt.

Vandaag wordt de TV en de bank bezorgd.
Morgen ga ik dan de PS3, hdmi-kabel en muis en toetsenbord halen. (kan ik elk usb-muis/toetsenbord gebruiken of heb ik speciale nodig?)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
sander_dr schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:39:
lees ik over de nieuwe PS3 dat er geen kaartlezer inzit.

Ik heb me PS3 al sinds maart, maar wist niet dat er een inzat :P
Eeeuh... nooit dat klepje open gemaakt??? :X

Zeker meteen aan het gamen geslagen toe die aangesloten was en nooit meer gestopt? ;)
WTF 8)7

Haha, ja man... had ik ook. Vrijdagmiddag voor het laatst gekeken. Een weekend naar de kl*te vanwege feestjes en een aantal bijbehorende katers later is deel 10 gestart en zitten we nu al weer in pagina 6!!!! Het moet gedverpeilekes ook niet gekker worden! :+

Heeft iemand trouwens al zo'n soort docking station voor de controllers gekocht? Werk dat relaxed? Weet iemand of die ps3 controllers eerst helemaal leeg moeten zijn voordat je ze weer oplaadt? Als dat namelijk zo is, heb je nog niet zo heel veel aan dat docking station.

[ Voor 63% gewijzigd door Dutch_Baseline op 08-10-2007 09:50 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
edit: oeps... dubbelfris...

[ Voor 96% gewijzigd door Dutch_Baseline op 08-10-2007 09:48 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
BMW_M3 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:11:
[...]

Ik wil een kamer inrichten met een lcd tv aan de muur, een relaxbankje tegenover en de PS3.
Aangezien je toch al kan surfen via de PS3 wil ik in deze kamer geen laptop of PC hebben.
Vandaar ook de vraag of partypoker erop zou kunnen werken. Er is nu ook een variant die op de site zelf gespeelt kan worden. Alleen weet ik niet of de PS3 ook flash of java ondersteunt.

Vandaag wordt de TV en de bank bezorgd.
Morgen ga ik dan de PS3, hdmi-kabel en muis en toetsenbord halen. (kan ik elk usb-muis/toetsenbord gebruiken of heb ik speciale nodig?)
De PS3 ondersteunt flash en ik dacht ook java.
Elk usb en toetsenbord wordt ondersteunt, je kan ook een bluetooth nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
BMW_M3 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:53:
Als je echt iets moet downloaden en dan installeren zal het niet werken.
Wat wel kan werken is Linux installeren en misschien dat party poker ook linux ondersteund en dan kun je spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:17:
[...]

"PES 2008 PS3-bundel krijgt een datum

Franse retailers zouden het pakket op 14 november uit mogen brengen voor de prijs van 429.50 Euro. De bundel bevat het 40 gigabyte PlayStation 3 model, één controller en de game Pro Evolution Soccer 2008. De bundel is voorlopig exclusief voor Frankrijk aangekondigd maar zal waarschijnlijk ook in de rest van Europa verschijnen"

link
Bij Bart Smit kan je dit pakket online bestellen, maar kost wel 449.
En bij Fnac (Belgie) kan je basispakket kopen met extra controller en 2 games uit deze : Motorstorm, Rfom, Ridge Racer, Genji of F1. Hopen dat dat woensdag ook naar 499 verlaagt wordt, dan ga ik deze laatste combo halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
COD 4 demo voor pc

Komt ie nou ook op de PS3??? (Demo bedoel ik)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Vandaag het starters packet bij de media markt gehaalt voor 499,- en wat is het toch een top apperaat :9
wat wel jammer is is dat grand turismo 3 heel erg hapert.
Weet iemand hier trouwens hoe ik muziek, films en foto's van m'n macbook op de ps3 kan zetten?
Welke Mediamarkt is dat? Hier in Groningen zijn ze nog 599 :(

[ Voor 69% gewijzigd door Dr. Strangelove op 08-10-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo, ik zou mss van plan zijn om deze tv te kopen voor de PS3, goede koop vinden jullie?

de samsung LE26S81B: http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26s81b.asp

maar toen kwam ik dit ook tegen op het internet, is dit waar of niet?

"hoi, als ik jou was zou ik deze tv niet voor een ps3 nemen, mischien weet je het niet maar samsung heeft een contract met xbox en sony natuurlijk met playstation. Samsung tv zijn erop gemaakt om perfect om te gaan met de xbox en niet met playstation. sluit je wel een ps3 aan op samsung krijg je niet zo mooi hd beeld, wel als je je ps3 op een sony tv aansluit. ook als je een xbox op een sony aansluit heb je ook niet zo'n goed beeld. Nee deze tv kan alleen 720p en 1080i aan geen 1080p want dat is full HD. overegens ook 720i.

Als ik jou was zou ik een sony kopen. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
Ik wist ook niet dat er een kaartlezer achter dat klepje zat.

Wat een onzin over die TV ..denk dat 35% van de mensen een Samsung eraan heeft hangen.

[ Voor 42% gewijzigd door Jpjedi op 08-10-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
SYQ schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:47:
ik ben totaal onbekend wat betrft de ps3. hoe zit het eigenlijk met de afspeelmogelijkheden wat betreft divx en dergelijke, is dit uberhaubt te doen?? en moet je net zoals bij de xbox een aparte kabel kopen om deze aan te sluiten op je monitor (dell24)
DivX zou (volgens de geruchten) met XMB 2.0 af te spelen te zijn. Nu nog niet in ieder geval.

Er zijn een aantal aansluitmogelijkheden voor een PS3: Composiet, Scart-Composiet, Scart-RGB, S-Video, Component, HDMI en DVI (dmv HDMI-DVI verloopstukje). Alleen de eerste twee aansluitmogelijkheden worden meegeleverd. Blu-Ray-films hebben HDCP nodig dus let ook daarop. Het is niet mogelijk om een PS3 met een VGA-aansluiting te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:41:
yo, ik zou mss van plan zijn om deze tv te kopen voor de PS3, goede koop vinden jullie?

"hoi, als ik jou was zou ik deze tv niet voor een ps3 nemen, mischien weet je het niet maar samsung heeft een contract met xbox en sony natuurlijk met playstation. Samsung tv zijn erop gemaakt om perfect om te gaan met de xbox en niet met playstation. sluit je wel een ps3 aan op samsung krijg je niet zo mooi hd beeld, wel als je je ps3 op een sony tv aansluit. ook als je een xbox op een sony aansluit heb je ook niet zo'n goed beeld. Nee deze tv kan alleen 720p en 1080i aan geen 1080p want dat is full HD. overegens ook 720i.

Gewoon onzin, de tv weet echt niet wat voor console er aan hangt, maar ontvangt 'alleen maar' een beeld en geluid signaal waar ie iets mee doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ik heb nu ook een ps3, maar wat voor adres moet ik gebruiken om een usa account aan te maken.

Ik weet dat dit al eerder is gevraagd, maar heb nogal haast op het moment dus kan niet alles terug zoeken.

Mijn excuses hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:12

Whahaha wat een dom praat....weet niet welke randebiel zoiets kan bedenken. |:(
Misschien is het je nog nooit opgevallen, maar de meeste dev's gebruiken ook een Samsung voor hun PS3 dev kits. Ik kan je ook een Samsung LCD van harte aanbevelen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik wil nu ook wel graag een PS3 kopen, maar dan heb ik liever het starterpack van 599 8)7 499 euro dan de 40GB versie.
ik wil die ook nog steeds

met BC.

maar 500 blijft veel geld

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:00:
Beste mensen, ik heb nu ook een ps3, maar wat voor adres moet ik gebruiken om een usa account aan te maken.

Ik weet dat dit al eerder is gevraagd, maar heb nogal haast op het moment dus kan niet alles terug zoeken.

Mijn excuses hiervoor.
Uit mijn hoofd (wie is er niet mee gebrainwashed):
Sunset Blvd 3 90210 Los Angeles CA

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy

Mijn excuses hiervoor.
http://www.yellow.com/

Beverly hills is nogal populair ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Nou net ff naar eindhoven gereden maar MM eindhoven heeft alleen de resistance en motorstormpack liggen (en doet niet aan spellen ruilen want dat mag niet van sony) en kan pas vanaf woensdag voor 499 meegenomen worden.
Gameworld en replay waren nog niet open (en ik moet ook beginnen om 13:00)

Waar kan ik het heavenly sword F1 pack voor 499 wel morgen ophalen ?
Liefst eigenlijk nog Ridge racer 7 ipv F1 (ben een arcade rijder realitsisch rijden doe ik wel op het circuit en de crossbaan :))

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan een ps3 te kopen

wat zit er allemaal in de doos van het pakket met de ps3, motorstorm,fall of men en 2 controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:15:
ik ben van plan een ps3 te kopen

wat zit er allemaal in de doos van het pakket met de ps3, motorstorm,fall of men en 2 controllers?
Wat jij opnoemt, samen met een firewire/usb kabel om je controllers op te laden, stroomkabel en ethernetkabel. En c'est ca.

Ow nee ook nog een gebruiksaanwijzing die je toch niet doorleest omdat je meteen aan de slag wil! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Lol, welke idioot heeft je dit verteld???!!! Sorry voor de onbeleefde uitspraak, maar da's nu eenmaal het grootste nadeel van het Internet. Iedereen kan welke onzin gelijk waar vertellen en als je er niet van afweet, dan zou je die informatie als waar kunnen aannemen.

Wat hij verder vertelt is wel waar. De LE26S81B is een HD Ready toestel dat een 720p beeld weergeeft. Full HD is 1080p en dat kan die TV niet aan. Daar hoef je je ook niet veel van aan te trekken, want in het formaat 26 inch ga je geen Full HD toestellen vinden, omdat 26 inch te klein is om 1080p te rechtvaardigen en vandaar geeft 720p een heel mooi beeld op. Zowel met een Xbox360 als PS3. LOL!!!

Btw, zeg eens aan die kerel dat Samsung de panelen aan Sony levert voor hun tv's. Wil wel eens weten wat ie daarop te zeggen heeft? :)

Ik heb een vraagje over de PS3. Ik zie regelmatig de vraag terugkomen om de PS3 DivX kan afspelen. Ik zou eigenlijk willen weten wat de PS3 wel kan afspelen. Speelt ie avi, mov en/of wmv? Ik had gedacht dat ik in de startpost ging terugvinden welke mediabestanden de PS3 zou afspelen, maar daar staat niets over in. Misschien een ideetje om dat toe te voegen. M'n camera maakt namelijk *.mov bestandjes en het zou leuk zijn om te weten dat de PS hier raad mee weet als ik hem via USB daarop aansluit.

Nu brand ik DVD's met de filmpjes van de camera, maar het zou bvb heel leuk zijn als ik gewoon de camera op de PS3 zou kunnen aansluiten via USB. De filmpjes overzetten naar de HD van de PS3 en vanaf daar kijken. De PS3 wordt altijd omschreven als een compleet mediacenter, maar ik sta er wat twijfelachtig tegenover.

Daarop volgend vraag ik me ook af of de PS3 in m'n netwerk kan en dan ook bestanden van de server kan afhalen en op zijn harde schijf zetten. Of nog beter, gewoon vanaf de netwerklocatie afspelen (ik denk hier vooral aan bvb mp3's).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 11-09 15:13
divx en mp3 zal geen probleem gaan worden. Zoek maar een op ps3 streaming en je zal legio voorbeelden en uitleg krijgen

[ Voor 78% gewijzigd door Vipertje op 08-10-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb denk ik besloten om tot kerst te wachten. en met kerst een ps3 te gaan kopen.

ik hoop dat het starterspakket er dan nog is voor 500 euro, met 2 spellen. misschien is die dan nog iets goedkoper

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:21:
[...]

Wat jij opnoemt, samen met een firewire/usb kabel om je controllers op te laden, stroomkabel en ethernetkabel. En c'est ca.

Ow nee ook nog een gebruiksaanwijzing die je toch niet doorleest omdat je meteen aan de slag wil! >:)
en watvoor kabel zit erbij om em aan de tv aan te sluiten?

ps.ik heb een full hd scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:29:
[...]

en watvoor kabel zit erbij om em aan de tv aan te sluiten?

ps.ik heb een full hd scherm
iig geen hdmi die je wel nodig hebt. dus die dien je nog los aan te schaffen.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

DarthDavy schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:21:Ik heb een vraagje over de PS3. Ik zie regelmatig de vraag terugkomen om de PS3 DivX kan afspelen. Ik zou eigenlijk willen weten wat de PS3 wel kan afspelen. Speelt ie avi, mov en/of wmv? Ik had gedacht dat ik in de startpost ging terugvinden welke mediabestanden de PS3 zou afspelen, maar daar staat niets over in. Misschien een ideetje om dat toe te voegen. M'n camera maakt namelijk *.mov bestandjes en het zou leuk zijn om te weten dat de PS hier raad mee weet als ik hem via USB daarop aansluit.
.wmv en .mov zowiezo niet, mp4 wel. verder weet ik niet precies welke avi's en mpg's ie kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik heb hem gekocht hier in India en had wel een HDMI kabel maar heb een goede kabel los erbij gekocht aangezien de originele niet bekend staat om beste kwaliteit. Kwaliteit bij HDMI kabels is erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mars18 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:04:
[...]

ik wil die ook nog steeds

met BC.

maar 500 blijft veel geld
Niet voor een goedkope en met BD+ werkende blu-ray speler. Tuurlijk is next gen duur, maar de PS3 is het geld waard kwa hardwarematige betrouwbaarheid en feautures. En nu uiteindelijk ook de games.

Duur? Ja! Maar goedkoop voor wat je ervoor krijgt!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:32:
[...]

iig geen hdmi die je wel nodig hebt. dus die dien je nog los aan te schaffen.
welke hdmi kabel kan ik het beste kopen?

die van sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:42:
[...]

die van sony?
http://www.elektronica-online.com/ leveren goed spul en snel (zelf ik er 1 uit de HQ serie)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09

Maxow

Hidden Sound System

Zoals al vrij vaak voorbij is gekomen maakt het niet zoveel uit wat voor HDMI kabel je koopt. Op korte afstanden gebeurt er niet zoveel met het digitale signaal ;). Dus of je nou een kabel voor €10,- koopt of een monstercable van €100,-... verschil zul je 99,9% zeker niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
harley schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:08:
Nou net ff naar eindhoven gereden maar MM eindhoven heeft alleen de resistance en motorstormpack liggen (en doet niet aan spellen ruilen want dat mag niet van sony) en kan pas vanaf woensdag voor 499 meegenomen worden.
Gameworld en replay waren nog niet open (en ik moet ook beginnen om 13:00)

Waar kan ik het heavenly sword F1 pack voor 499 wel morgen ophalen ?
Liefst eigenlijk nog Ridge racer 7 ipv F1 (ben een arcade rijder realitsisch rijden doe ik wel op het circuit en de crossbaan :))
hier in Amsterdam zelfde gezeur...met de smoes dat ze als ze hem nu voor 499 zouden meegeven ze het niet van sony gecompenseerd zouden krijgen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jpjedi schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:35:
Ik heb hem gekocht hier in India en had wel een HDMI kabel maar heb een goede kabel los erbij gekocht aangezien de originele niet bekend staat om beste kwaliteit. Kwaliteit bij HDMI kabels is erg belangrijk.
/sarcasm off?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline

Mijn excuses hiervoor.
Ff googlen en je hebt zo wat gevonden... Maar goed, ik ben de lulligste niet. Ik heb deze gebruikt en werkt als een dijker:

Straat: 157 Garden Street
Postcode: 12601
New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
? Ik volg je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online

Ik heb exact dezelfde TV en die doet het prima met de PS3. 720p ja, want hij is maar 26" en full hd's zijn wel even wat groter. Beeld is erg scherp en kleurrijk. Snap niet waar die zemelaar het over heeft, het beeld is uitstekend.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Algemeen statement hier is dat het niet uitmaakt wat voor hdmi kabel je hebt (bij korte lengte -> circa 2 m.).

Overigens; Mijn HDMI kabel was €100,- maar omdat ik die samen met mijn LCD heb gekocht (€1600) heb ik die kabel voor €25,- meegekregen (Monsterkabel).

Moet zeggen, vet beeld! Maar ik weet niet hoe het is als ik er een goedkope op aan zou sluiten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Omdat er standaard misschien geen HDMI kabel bij wordt geleverd?
En dat wanneer dit wel het geval zou zijn, deze kwalitatief gezien prima zou zijn?
Dat het verder onder normale omstandigheden niets uitmaakt of je nou een dure of goedkope HDMI kabel gebruikt? Ik weet niet hoor, ik zeg zomaar wat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Zucht, wat een typisch Tweakers bericht weer:
nieuws: Sony: backwards compatibility prijstechnisch niet interessant

Totaal geen vermelding van t feit dat ze simpelweg hardware (GS) hebben weggehaald om feitelijk kosten te drukken, ipv oude koeien uit de sloot halen en loze verbanden leggen.

Zoals een andere Tweaker het altijd verwoorde, het Sony-glas zit altijd half-leeg volgens Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:42:
[...]

die van sony?
Ik heb laatst een HDMI kabeltje gekocht voor 10 euro en hij doet het prima. Vet scherp beeld. Dus ik ga echt geen kabeltje aanschaffen van 50 euro of meer omdat er GOLD connectors opzitten. Bovendien dat heeft die van mij ook...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
pfffffffff...... kunnen we die eeuwige discussie over HDMI kabeltjes niet schrappen ofzo??? Misschien in de topicstart schrijven dat het voor 99% geen kont uitmaakt wat voor HDMI kabel je hebt???

edit: Staat al in de topicstart.... never mind....

[ Voor 15% gewijzigd door Dutch_Baseline op 08-10-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha wat een onzin inderdaad :)
Heb zelf ook een full hd samsung.
Denk dat ze alleen op zo'n dom antwoord komen omdat er in de winkels vaak een samsung aan een 360 hangt. Volgens mij ook aan een ps3 maar goed.

Weet iemand trouwens wat de GAME MODE precies doet op de samsung tv?
Ik zie weinig verschil, alleen lijken wat kleuren van textures iets anders te worden.
Ik kan het niet echt opmaken wat er nu gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

nudie schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:25:

Totaal geen vermelding van t feit dat ze simpelweg hardware (GS) hebben weggehaald om feitelijk kosten te drukken, ipv oude koeien uit de sloot halen en loze verbanden leggen.
Daar gaat het artikel toch over :?

Het is een Interview van Sony (Ray Maguire, Directeur Sony UK), die gewoon precies zegt wat Tweakers op schrijft.

Het hele BC verhaal is overdreven, en ik denk dat Sony gewoon de juiste keuze maakt. Echter, het was Sony wat er bij de PS3 launch een grote nadruk op legde, dus zijn de vraagtekens gerechtvaardigd.

Ik heb toen mijn PS2 kapot ging alle PS2 games verkocht, dus ik ga er sowieso geen last van krijgen :)

Overigens is het geen keuze die je krijgt:
Europe will only have access to 40GB model once stock has sold out
Sony has announced that once the current stock of 60GB PlayStation 3's has sold out, European regions will only have access to the newly introduced 40GB model
Alleen het 40Gb blijft dus over: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=29340

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 08-10-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
zwembroek schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:23:
[...]

Omdat er standaard misschien geen HDMI kabel bij wordt geleverd?
En dat wanneer dit wel het geval zou zijn, deze kwalitatief gezien prima zou zijn?
Dat het verder onder normale omstandigheden niets uitmaakt of je nou een dure of goedkope HDMI kabel gebruikt? Ik weet niet hoor, ik zeg zomaar wat......
oh..nou zo had ik het niet bedoeld iig. :*)

Maar misschien dat de Azie set een andere set is? Want er zat echt een HDMI kabel bij en er staat Sony op de stekkers. Hij zat in de doos en de doos was gezegeld.

Echter HDMI kabels zit wel degelijk een verschil in, qua kwaliteit en qua versie. Met name de beeld kwaliteit kan erg lijden bij een slechte kabel. HDMI is hier erg gevoelig voor.

In India worden elektronica bestellingen allemaal thuis gebracht en geïnstalleerd en aangezien ik het allemaal bij een kennis heb besteld van de firma Onkyo was hij aardig op de hoogte met geluidstechnieken. Hij heeft op mijn Full HD scherm het verschil tussen de standaard kabel en de kwaliteitskabel laten zien. En ik hoefde geen moment te twijfelen om die 65 euro extra uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Jpjedi schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:10:
[...]
Echter HDMI kabels zit wel degelijk een verschil in, qua kwaliteit en qua versie. Met name de beeld kwaliteit kan erg lijden bij een slechte kabel. HDMI is hier erg gevoelig voor.
Verschil met HDMI kabels bij lengte minder dan 5 meter is er echt niet. Digitaal is digitaal, 1=1 en 0=0. Als er al verlies optreedt zie je dit als artifacts, en niet als ruis of blurry beeld.

Dus of hij heeft je iets getoond met extreem lange kabels (wat me raar lijkt) of het verschil zit echt tussen je oren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Om later een 80GB of andere versie te kunnen introduceren zodra de stock van 60GB op is. Hetzelfde als in de VS gebeurd dus. Ik kan dit niet hardmaken ofzo, maar kan me goed voorstellen dat ze het zo gaan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 08-10-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee sorry, ik dacht juist dat je sarcastisch was omdat je zó benadrukte dat de kabel zo'n invloed heeft op de beeldkwaliteit bij HDMI. Misschien beetje verkeerde reply van mij in een nederlands forum. ;)
Hij heeft op mijn Full HD scherm het verschil tussen de standaard kabel en de kwaliteitskabel laten zien.
Wat voor verschillen zag je dan? Want zoals phusebox hierboven al zei krijg je bij HDMI kabel meteen heel duidelijk kwaliteitsverlies door blokartefacten, zwarte blokken en uiteindelijk helemaal geen beeld. En dus geen kleurverschillen of wazig beeld en dergelijke zoals bij analoge kabel het geval kan zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Shiver23 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:24:
[...]

Om later een 80GB of andere versie te kunnen introduceren zodra de stock van 60GB op is. Hetzelfde als in de VS gebeurd dus. Ik kan dit niet hardmaken ofzo, maar kan me goed voorstellen dat ze het zo gaan doen.
Dat plus: wat in Amerika een succes is krijgt een vervolg in Europa.

Zie je namelijk gebeuren met tig andere dingen, Big Brother Show kwam vanuit Amerika, Idols idem, 80GB PS3 is in Amerika al een tijd uit en die zal medio zomer 2008 hier in Europa komen gok ik. Ik denk dat het gefasseerd het 60GB model uit de markt halen om de 40GB als opvolger in de markt te zetten enkel bedoeld is om de tijd te overbruggen totdat het 80GB model hier is en vanaf dat moment verdwijnt het 40GB model. Of niet, want met dat goedkopere model kun je wel mooi een grotere installed base bereiken.

Die 80GB model komt hier nog wel, daar sta ik niet van te kijken als het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Phusebox schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:24:
[...]

Verschil met HDMI kabels bij lengte minder dan 5 meter is er echt niet. Digitaal is digitaal, 1=1 en 0=0. Als er al verlies optreedt zie je dit als artifacts, en niet als ruis of blurry beeld.

Dus of hij heeft je iets getoond met extreem lange kabels (wat me raar lijkt) of het verschil zit echt tussen je oren.
on topic maar weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die wirecard als creditcard gebruiken voor PSN, en hier problemen mee hebben, dit schijnt een bekend probleem te zijn bij een aantal leden van wirecard (lekker dan) en ze zijn met een oplossing bezig.

Deze problemen kunnen zijn dat als je geld aan je account wil toevoegen dat hij zegt dat de transactie niet voltooid is, of dat hij je CC gegevens niet herkend.

Even ter info.
Heb namelijk zelf dagen gezocht en geprobeerd en kwam via een ander forum (weet niet meer welke) bij een topic die hier ook over ging en waarbij meerdere personen dit probleem hadden en dit antwoord hadden gekregen.

Ik overigens zelf niet, ik heb de helpdesk ook gebelt maar die zeiden tegen mij dat het kwam door wirecard, dat je met dat account maar 2x iets kan downloaden. Lijkt me erg vreemd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Nelissuh schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:22:
[...]

- 2 USB poorten minder
- Geen cardreader
- 20 GB minder.
Vanaf het begin was het toch ook de vraag of het 40 gig-model wel of geen HDMI kreeg, is dat nu uit de wereld of is dat nog steeds niet zeker?
Shiver23 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:31:
[...]

Neon engine van Codemasters loopt ook beter op de PS3 dan op de xbox. Hebben ze zelf ook aangegeven. In Dirt is dat ook zo.
Ok, dan komt die game dus de 26e op de PS3 hier in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:10
FeaR1986 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:47:

Vanaf het begin was het toch ook de vraag of het 40 gig-model wel of geen HDMI kreeg, is dat nu uit de wereld of is dat nog steeds niet zeker?
Denk niet dat Sony zo dom is om de HDMI aansluiting van de 40GB versie te halen. Is toch wel een vereiste als je de PS3 ook als Blu-Ray speler beschouwt.

Heb ook eindelijk en PS3 en kan niet anders zeggen dan dat het apparaat supersolide overkomt. Komt misschien ook door het gewicht. Wat een apparaat!

[ Voor 15% gewijzigd door Sluuz op 08-10-2007 16:08 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Joosie200 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:34:
[...]

Dat plus: wat in Amerika een succes is krijgt een vervolg in Europa.

Zie je namelijk gebeuren met tig andere dingen, Big Brother Show kwam vanuit Amerika, Idols idem, .
Big Brother kwam uit Nederland, Idols uit de UK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
PWM schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:56:
[...]

LOL we hebben een kenner in de zaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Weet iemand of PES met 4 man te spelen is? Net zoals bij Fifa zeg maar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

PWM schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:56:
[...]

En hopelijk heb jij een geldige reden dat te weten :P
Sluuz schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:52:
[...]

Denk niet dat Sony zo dom is om de HDMI aansluiting van de 40GB versie te halen. Is toch wel een vereiste als je de PS3 ook als Blu-Ray speler beschouwt.
In de Power Unlimited van maart dit jaar stond toch echt dat het toekomstige 40 gb model niet over HDMI zou beschikken en dat een ander verschil dus de hd-grootte is. Maar daar werd verder niet gesproken over minder usb-poorten en dergelijke, dus kan best zijn dat ik me baseer op oud nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

FeaR1986 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:07:
[...]

En hopelijk heb jij een geldige reden dat te weten :P
Het Big Brother succes was waar Endemol mee op de kaart werd gezet :) Algemene kennis ;)
In de Power Unlimited van maart dit jaar stond toch echt dat het toekomstige 40 gb model niet over HDMI zou beschikken en dat een ander verschil dus de hd-grootte is. Maar daar werd verder niet gesproken over minder usb-poorten en dergelijke, dus kan best zijn dat ik me baseer op oud nieuws.
Volgens mij staat in de "Blu-Ray regels" dat elke speler voorzien moet zijn van HDMI. Sony zal nooit een PS3 zonder HDMI leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 11:40
Dutch_Baseline schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:02:
[...]

Ff googlen en je hebt zo wat gevonden... Maar goed, ik ben de lulligste niet. Ik heb deze gebruikt en werkt als een dijker:

Straat: 157 Garden Street
Postcode: 12601
New York
Mss een domme vraag maar ik vind het antwoord niet. Waarom deze USA account gebruiken?

grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
FrE911 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:27:
[...]

Mss een domme vraag maar ik vind het antwoord niet. Waarom deze USA account gebruiken?

grts
Dom, dom.... Dom is een groot woord, niet snugger kun je het beter noemen... ;)

Nee hoor, geintje: Dat US account kun je gebuiken om bij de US Store te komen. Hier staan doorgaans meer demo's in. Sowieso komen de demo's vaak hier als eerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 11:40
Hmmm nice to know ;) Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahah

Tevens kan je ook de Japanse PS Store benutten om daar eens rond te snoepen.

Ik persoonlijk geef altijd de voorkeur aan de US Store, omdat daar alles altijd eerder te halen valt. :)
Gebruik mijn Europese account haast nooit!

Weet iemand trouwens wanneer de release van MGS4 nou precies is ?

Ik ben vanaf 28 oktober in New York, kan ik daar BR's halen en op mijn europese PS3 afspelen?
Of was het nou andersom dat ik US games kan halen en op mijn PS3 kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Alleen ps3/games zijn regiovrij, films niet. en de exacte release van mgs4 is *begin 2008*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 08:24
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:41:
Hahah

Tevens kan je ook de Japanse PS Store benutten om daar eens rond te snoepen.

Ik persoonlijk geef altijd de voorkeur aan de US Store, omdat daar alles altijd eerder te halen valt. :)
Gebruik mijn Europese account haast nooit!

Weet iemand trouwens wanneer de release van MGS4 nou precies is ?

Ik ben vanaf 28 oktober in New York, kan ik daar BR's halen en op mijn europese PS3 afspelen?
Of was het nou andersom dat ik US games kan halen en op mijn PS3 kan spelen?
je kan US games halen, en ook bepaalde US Blu Ray titels (welke titels zou je ff moeten opzoeken via google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thanks man,

Wie weet zo 1 2 3 wat games op te noemen die nog niet in NL verkrijgbaar zijn, maar wel in Amerika?

Ik beschik hier op werk alleen voor de mogelijkheid om op tweakers.net te komen *yayyyy* en niet op andere sites haha.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.