Doctor Yes schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:31:
Voor degenen die willen proberen om op HSDPA snelheid te internetten (1800 Kbps down- en 64Kbps uploadsnelheid) heeft Vodafone een interessante prepaid aanbieding lees ik net op
deze site. Wellicht interessant om uit te proberen na alle TPH-Telfort teleurstellingen

Whoa, dat is echt geniaal.
Alleen, hoe zit het met een FUP/datalimiet? Zou lullig zijn dat je na ~100MB gewoon 'afgesloten' word omdat je te veel gebruik. 10x meer dan gemiddelde. Dus maximaal 250-500MB per maand.
Ik zie dat wel zitten, gewoon in mijn Huawei modempje douwen en die gebruiken om een maandje te gamen.
[EDIT]
HAHA, net een fantastisch plan bedacht:
Dag 1:
Ik koop een Vodafone pre-paid kaart voor, wat zal het zijn, een tientje?
Ik maak van dat pre-paid bedrag Internet Blox voor 9.50.
Ik doe het kaartje in mijn Huawei modem.
Ik promoveer mijn PC in als dedicated Linux distributie download machine met een verbruik van vele GB/s per dag.
Dag 30:
Ik krijg een SMS'je dat mijn blox zijn afgelopen, en dat ik veel te veel heb gebruikt, dit is de eerste van de twee waarschuwingen die ik krijg voordat er actie word ondernomen.
Ik koop met 10 Euro Cash (niet pinnen/chippen etc !) wat extra "beltegoed" .
Ik zet het om naar een maandje internet.
Mijn dedicated Linux downloadbak word gedegradeerd naar Youtube leegtrek machine,
300kbps / 8 x 60 x 60 x 24 = ~3,25GB per dag.
Dag 60:
Ik krijg een SMS'je dat mijn blox zijn afgelopen, en dat dit de laatste waarschuwing is voordat mijn nummer geen toegang meer tot blox krijg.
Ik pak mijn fiets.
Ik ga naar de vuilverbrandingsovens in de buurt.
Met een strakke worp gaat mijn Pre-paid Sim in zo'n oven.
Ik ga naar de winkel voor een nieuw Pre-paid Simkaart.
Ga nu naar Dag 1.
[
Voor 43% gewijzigd door
SirNobax op 09-11-2007 18:43
]