Is iemand het al eens opgevallen dat zowel de upstream als de downstream zo rond de 384kbit/s (48kB/s) ligt? Dat zou betekenen dat we wel op het HSPDA netwerk kunnen komen, aangezien de upstream van umts 128kbit/s(16kB/s) is.
Overigens heb ik ook (een paar keer snachts rond 1-2u) DNS problemen gehad met mijn unlimited phonehouse abonnementje. Ik heb dan ook standaard een ander DNS ip ingebruik, zodat dat niet meer voor problemen zorgt. Ik lees ook veel over wegvallen, maar dit is bij mij (na de DNS aanpassing?) niet het geval!
Ik heb zelf op zich niet heel veel problemen met deze snelheid, zolang hij maar niet <35kB/s wordt en de ping gewoon een beetje goed blijft. Overigens kunnen jullie ook allemaal gratis via GPRS het netwerk van KPN op via telfort, scheelt weer veel betalen voor de mensen die alleen maar gprs snelheid hebben.
Je kunt namelijk op het telfort mms apn (multimedia) met een prepaid kaartje met 0euro tegoed verbinding maken via de http-proxy voor mms (193.113.200.195:8080) met je openVPN server thuis (werkt iig op tcp poort 443). Dat heb ik eerst altijd gedaan, is echter wel traag, vandaar dat ik overgestapt ben op TPH abo.
Ik heb telfort hier al eens over geinformeerd, maar zij hebben nooit gepast gereageerd en/of iets veranderd in hun netwerk.
Zou het overigens mogelijk zijn het contract te ontbinden zonder dat je het modem nog hebt? Die heb ik er namelijk wel bijgekocht voor vier tientjes, maar de volgende dag met wat winst verkocht, omdat ik toch een mini-pci-e kaartje in m'n notebook heb.
[
Voor 9% gewijzigd door
snempaa op 23-10-2007 17:28
. Reden: Spelfout ]