[DS] The Legend of Zelda - Phantom Hourglass

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 16.549 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:50:
Mwah, de originele versie van LTTP op de SNES was de moeilijkste Zelda ooit. Zo moeilijk zelfs dat ze later een simpelere versie hebben uitgebracht. 8)7
Oh? En hoe weet ik dan of ik de moeilijke of de makkelijke versie heb?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:50:
Mwah, de originele versie van LTTP op de SNES was de moeilijkste Zelda ooit. Zo moeilijk zelfs dat ze later een simpelere versie hebben uitgebracht. 8)7
LTTP had ik binnen 3 dagen uit, moet er wel bij zeggen dat ik het kleine boekje met tips/trucs gebruikt heb.
Ik had het geluk dat ik toen ziek was... O-)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:52:
[...]

Er zijn toch maar kleine dingetjes veranderd in de GBA-versie (de ijs-dungeon, dacht ik?)? Ik moet de SNES-versie nog steeds een keer aanschaffen..
Er zijn ook verschillende SNES versies in omloop voor zo ver ik weet.

De ijs dungeon was volgens mij het grootste verschil inderdaad, daarbij moet je van die oranje blokjes over meerdere etages duwen om ervoor te zorgen dat je een puzzel kunt oplossen. Dat hele stuk is eruit gehaald op de simpelere versies.

De GBA versie had een paar andere kerkers ook net ff iets anders, maar daar waren ook wat technische redenen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:34:
[...]

Er zijn ook verschillende SNES versies in omloop voor zo ver ik weet.

De ijs dungeon was volgens mij het grootste verschil inderdaad, daarbij moet je van die oranje blokjes over meerdere etages duwen om ervoor te zorgen dat je een puzzel kunt oplossen. Dat hele stuk is eruit gehaald op de simpelere versies.

De GBA versie had een paar andere kerkers ook net ff iets anders, maar daar waren ook wat technische redenen voor.
Oh, dan heb ik de 'moeilijke' versie. Vond het eigenlijk wel meevallen. Eerste Zelda (NES) was moeilijker, totdat ik erachter kwam dat je gelijk level 6 moest doen met een quickrun naar de grote schatkist, dan kreeg je namelijk die toverstaf en was je praktisch onverslaanbaar :D

Cunning linguist.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste