[DS] The Legend of Zelda - Phantom Hourglass

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 16.546 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Topicstarter
Er is een nieuwe Zelda, deze keer voor de DS.

Release Date
US: October 1, 2007
Japan: June 23, 2007
Europe: October 19, 2007

Info
Je kan natuurlijk singleplayer spelen zoals je verwacht, maar deze keer is er ook een verrassende multiplayer. Je kan ook online tegen andere mensen, hier is ook een speciaal systeem voor ontwikkeld. Het werken met de stylus is goed uitgewerkt, je moet met de stylus link besturen en door bijvoorbeeld een rondje om link te tekenen zwaait link zijn zwaard in het rond.

Plaatjes
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3434/99691.jpgAfbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3434/99694.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3434/108961.jpgAfbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3434/108962.jpg

Recensies
IGN Review
Computer and Videogames Review

Ik wil de startpost een goede layout geven, maar daar ben ik niet zo goed in, maar ik ga straks mijn best doen.
Zelf kijk ik al erg lang naar deze game uit.

[ Voor 35% gewijzigd door Thermometer op 05-10-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ik heb em! En ik vind het simpelweg het meest inovatieve DS spel dat ik tot nu toe heb gespeelt. Dit is echt 'de' showcase game die laat zien wat voor prachtige gameplay er wel niet mogelijk is dmv een touchscreen, microfoon en 2 schermpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik ben benieuwd, maar op Pokémon was ik na een maand ook alweer uitgekeken. Wordt op deze manier wel een duur hebbedingetje, zo'n DS.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
Ik ben een zelda fan, maar heb geen DS. toch maar eens kijken om een DS :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uurtje gespeeld, en ziet er goed uit. Ben normaal geen zelda fan maar hier ben ik wel zeer positief over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik ben wel een Zeldafan en ik denk dat ik dit de leukste vind tot nu toe
Beetje de gameplay van de oude Zelda's vooral van Zelda 3.
En dan met de snufjes van nu.......echt lachen dat je kaarsen uitkan blazen en iets van het bovenste naar het onderste scherm kan "stempelen" als je de DS dichtdoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik vind het een zeer leuk spel. Ik zit nu in die fire temple...en toch best lastig zo nu en dan.. Moet nog meer vaardigheid erin krijgen.
Maar goed komt denk ik deels ook omdat ik er zo nu en dan es mee speel. En vooral bezig ben met me iets duurdere hobby.. Kilometers maken op me brommer. :p Ach ja, zo nu en dan lekker funnen @ zelda is nooit verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Topicstarter
Tjah.. het duurde bij mij wel even voordat ik een beetje met het hakken en rollen kon omgaan.. Wat ook leuk is, is dat als je te vaak rolt, je dizzy wordt, en als je dan een kistje opent, je met van die dizzy ogen kijkt. Ben nu in de Wind temple, erg vet, gebruik maken van de omgeving wordt niet geintroduceerd maar vond ik zelf uit, geeft wel een soort van voldoening :P _/-\o_ Hadden ze deze game bij de release van de DS gestopt, dan waren de verkoopcijfers nog hoger! Echt ultiem gebruik van wat de DS kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:27

Zym0tiC

^_^

* Zym0tiC vind het een geweldig spel.

Het enige wat mij een beetje stoort is dat wanneer ik naar naar links loop (doormiddel van de stylus) ik het scherm met mijn rechterhand rechts afdek. Voor de rest alleen maar complimenten _o_

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)
Kan niet wachten totdat hij binnen is.... :9

Zelda heeft mij uren van mijn "leven" gekost, ik heb ze tot nu toe allemaal uitgespeeld en ik hoop dat deze nog meer uren gaat kosten...

offtopic:
De eerste Zelda.... Als ik nog aan terug denk...
Samen met een maat in 1 keer uitgespeeld, we hebben er zo'n twee dagen over gedaan.
Eén man spelen en de ander kijken todat je "dood" gaat, dan mocht de ander weer.
Je kijkt een beetje, draait wat te roken en je valt op de bank in slaap.
Na een tijdje maakt je maat je wakker omdat je weer aan de beurt bent.
Hij kijkt dan toe en draait wat te roken, valt daarna in slaap totdat het weer tijd is om te ruilen...
Hehe...erg leuk...

[ Voor 58% gewijzigd door AKA_ACE op 05-10-2007 19:28 ]

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
De mensen die hem al hebben... Waar vandaan? :9 Ik kan niet wachten namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Uit amerika :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Topicstarter
:9
Maarja, tot nu toe ben ik 3 uur bezig, bij de 2e tempel net binnengekomen, ben benieuwd hoelang ik er over doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt een geweldig spel, alleen dat rollen werkt voor geen meter. Ben nog niet zo ver maar heb wel een vraagje
spoiler:
Op sommige plaatsen kom je van die houten plaatjes tegen waarop je kan staan, en soms ook een soort van stenen gezicht op de muur met een blauw iets erin. Weet iemand waarvoor die zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:39:
Ik vind het echt een geweldig spel, alleen dat rollen werkt voor geen meter. Ben nog niet zo ver maar heb wel een vraagje
spoiler:
Op sommige plaatsen kom je van die houten plaatjes tegen waarop je kan staan, en soms ook een soort van stenen gezicht op de muur met een blauw iets erin. Weet iemand waarvoor die zijn?
spoiler:
]
ik denk persoonlijk dat dat voor hookshot ofzo is, volgens mij ga ik die tegen komen in mijn volgende level 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
spoiler:
Geweldig spel.
Geweldige gameplay ook, gebruikt echt alle functies van de DS.
Microfoon, veelvuldig gebruik van touchscreen.
Je moet zelfs je scherm dichtklappen om een afdruk op je kaart te krijgen. Geweldig!!!

De puzzels zijn echt goed bedacht, een kaart tekenen (bij de walvis) om puzzel op te lossen.
Toppie..

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ontzettend leuk spelletje, maar ik begin me nou een beetje te ergeren:

spoiler:
Ik moet in de Ocean King Temple een Zelda-logo tekenen.. eerste keer geen probleem, maar ik wil nu opnieuw door de deur omdat ik de eerste keer een hele langzame tijd had. Alleen nu accepteert hij mijn tekening opeens niet meer! Steeds lijkt het erop en soms herkent ie het helemaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
Hm heb nu bijna the twilight princess uitgespeeld, ben begonnen aan the wind waker (heb nooit een cube gehad) en moet nog de laatste baas uit the 4 swords verslaan...

Daarna is PHantom Hourglass aan de beurt, de screens/verhalen zien er goed uit!

KAn niet wachten tot de 19e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
LiquidSmoke schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:52:
Hm heb nu bijna the twilight princess uitgespeeld, ben begonnen aan the wind waker (heb nooit een cube gehad) en moet nog de laatste baas uit the 4 swords verslaan...

Daarna is PHantom Hourglass aan de beurt, de screens/verhalen zien er goed uit!

KAn niet wachten tot de 19e :)
Als je nu net begonnen bent met de windwaker mag je wel opschieten wil je hem uitgespeeld hebben op de 19 zodat je aan phantom hourglass kan beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Zo jullie zijn allemaal wat verder. Even een vraagje mensen over de Vuur tempel(spoiler alert. Mensen die verder zijn, kijk maar even want jullie zullen het weten.)

spoiler:
Ik ben nu aangekomen waarbij je die 3 lampionnen aan moet krijgen in die vuurtempel. Ik heb er ééntje aan, die gaat automatisch, hoe krijg ik die andere 2 aan? bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
spoiler:
ik kwam wat raar's tegen in de ghost ship, word je een code gegeven 24513, in deze volg orden moet je de schakels uit trekken, maar dat was niet de goede volg orde, het was heel wat anders, een bug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Oeh, ik kan niet wachten.. deze moet ik gewoon zo snel mogelijk hebben :9~

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
rCk schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:10:
Zo jullie zijn allemaal wat verder. Even een vraagje mensen over de Vuur tempel(spoiler alert. Mensen die verder zijn, kijk maar even want jullie zullen het weten.)

spoiler:
Ik ben nu aangekomen waarbij je die 3 lampionnen aan moet krijgen in die vuurtempel. Ik heb er ééntje aan, die gaat automatisch, hoe krijg ik die andere 2 aan? bij voorbaat dank.
spoiler:
volgens mij moet je daar je boemerang door de eerste en vervolgens door de andere lampionnen heengooien, in 1x dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Oke kevin ga ik nu proberen, alvast bedankt!

Edit: Thank you kevin, is gelukt!!

[ Voor 30% gewijzigd door rCk op 06-10-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke game _/-\o_ (Eerste zelda game.. shame on me :o ) , de kamera vieuw van het bootje is soms lastig om te draaien :X .
Kan niet wachten tot mijn DS weer een beetje vol geladen is :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Lordsauron schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:13:
spoiler:
ik kwam wat raar's tegen in de ghost ship, word je een code gegeven 24513, in deze volg orden moet je de schakels uit trekken, maar dat was niet de goede volg orde, het was heel wat anders, een bug ?
puzzeloplosspoiler
spoiler:
hint:
Het is vast al opgelost, maar dat is geen bug, je moet alleen de cijfers anders zien dan je denkt

opl:
De cijfers geven wel een volgorde, maar zijn niet 1=2, 2=4, 3=5, maar geven per switch aan wanneer die moet vanaf links -> rechts

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:53

Tarin

Just plain weird.

Hmz.. ik had er helemaal niet aan gedacht dat hij in de US eerder uit zou zijn.. Toch maar online besteld.. is meteen flink goedkoper (~31 euro in plaats van 45 ofzo).

Niet dat ik tijd heb om te spelen.. maar voor Zelda maken we tijd :).

[ Voor 4% gewijzigd door Tarin op 07-10-2007 00:23 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Gebruik van de microfoon is soms toch wel lastig als je niet weet dat je hem nodig hebt. Als je in de trein bent bijvoorbeeld.

spoiler:
Ben nu in de courage temple en dan moet je zo'n geel monster verslaan, maar dan moet je wel even in de microfoon "schreeuwen".
Best wel raar als je dat opeens in de trein wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Hard blazen kan ook hoor.....staat ook nog raar maar oke, wel minder haha.

Wat ik me afvraag....is het niet slecht voor je scherm als je dit spel veel speelt?
Vooral dat "rubben" wil ik nog wel eens hard doen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
mirelia schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:44:

Wat ik me afvraag....is het niet slecht voor je scherm als je dit spel veel speelt?
Kwam ik later ook achter ja. Is toch iets minder opvallend dan "boe" roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
mirelia schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:44:

dat rubben kan er hard aan toe gaan. maar ik heb wat filmpjes gezien van ds screen's die ze proberen te breken het het lukt ze niet + dat er veeel andere spellen zijn de zelfde functie's gebruiken en daar hoor je ook niets over. ik denk om dat de ds gemaakt is voor "kinderen" ze een hoop kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Even crossposten uit het DS Topic dan maar ;)

Ik vind Phantom Hourglass de bom! Ik ben zelf een groots Zelda-fan en ik ben er weg van. Op een handheld pakt het me niet zoals bijvoorbeeld Twilight Princess dat deed. De graphics vind ik echt HEEL mooi. Dikke aanrader! Voelt erg aan als Zelda 3 voor mij (m'n favoriet nog tot op heden).

Afbeeldingslocatie: http://img488.imageshack.us/img488/5364/dsc00103cz7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/5971/dsc00105nc0.jpg

IK GA SPEEEEEEEEEELEEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik zit nogal vast in de vuur tempel ik heb nu die etertjes achter mij aan wat moet ik doen, ik krijg ze wel allemaal bij elkaar met de boemegrang :X maar ze zijn al weg als ik er aan kom rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Ik heb het spel ook een paar dagen en dit is tevens de eerste keer dat ik een Zelda spel teken. Wel leuk gevonden allemaal en vette graphics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:02:
spoiler:
Ik zit nogal vast in de vuur tempel ik heb nu die etertjes achter mij aan wat moet ik doen, ik krijg ze wel allemaal bij elkaar met de boemegrang :X maar ze zijn al weg als ik er aan kom rennen.
spoiler:
Let eens op het aantal stekeltjes op hun hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Topicstarter
Karlok[JY-616] schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:46:
[...]

[spoiler]
Let eens op het aantal stekeltjes op hun hoofd.
[/spoiler]
Oh lol, ik heb daar niet op gelet, en toch in een keer goed gehad. Lekker geluk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Ik kom tijd tekort in de Temple of Ocean King :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Topicstarter
Karlok[JY-616] schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:27:
Ik kom tijd tekort in de Temple of Ocean King :(
Haha ja dat had ik ook, heb het op nog 14 seconden na gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Dit spel is echt cool, veel variatie maar sommige dingen daar heb ik echt lang over gedaan om erachter te komen:

spoiler:
Zoals die kaart in spiegelbeeld die je moet kopieren van de muur, heb echt als een gek met die pen lopen krassen en er gebeurt maar niks maar terug gelopen in het level (of ik iets had gemist) en toen ik voor de 3e keer voor die kaart stond opeens een *lampje*, het zal toch niet.... *klap* .. :o
Heel raar om van 'ingame actie' naar een 'real world actie' te schakelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Als jullie het spel importeren, via welke site doen jullie dat?
En bespaard het geld of, is het vooral omdat je dan eerder kan spelen? (misschien wel beide :D )

Ik kan niet wachten tot de 19de :9

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Yotta schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:44:
En bespaard het geld of, is het vooral omdat je dan eerder kan spelen? (misschien wel beide :D )

Ook niet posten dan ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 08-10-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wist niet dat er al zoveel mensen hem hadden, misschien toch ook maar eens kopen dan. Ik ging wachten op de EU release, maar begin nu zelf toch ook wat enthousiast te worden.

Mijn gebruikelijke importzaak is play-asia btw. Goede prijzen en snelle verzending. Voor 29 euro kan je niet moeilijk doen :)

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 08-10-2007 09:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:53

Tarin

Just plain weird.

Yotta schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:44:

Ik heb hem bij dvdboxoffice.com besteld. In het verleden (GBA-tijdperk, rond de ALTTP-rerelease) goede ervaringen mee gehad, maar ik heb hem pas afgelopen weekend besteld, dus het zal best nog even duren. Play-asia.com is ook een goeie idd.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:55
Een erg leuk spel idd, wat goed gebruik maakt van de functies van de ds. Vanmorgen in de trein, had ik een goede oplossing voor het microfoon probleem. Gewoon tikken tegen de ds werkt ook, en dan kan je als je thuis bent gewoon weer blazen en schreeuwen tegen de ds want dat is wel zo leuk :)

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Boeboe schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:17:
Wist niet dat er al zoveel mensen hem hadden, misschien toch ook maar eens kopen dan. Ik ging wachten op de EU release, maar begin nu zelf toch ook wat enthousiast te worden.

Mijn gebruikelijke importzaak is play-asia btw. Goede prijzen en snelle verzending. Voor 29 euro kan je niet moeilijk doen :)
Ik ga ook niet wachten op een Europese release en hem onmiddellijk bestellen. Ik heb wel nog nooit geïmporteerd, dus ik ga Boeboe volgen en play-asia eens proberen. Er is ook legio aan verzendingsmanieren, maar gewoon de goedkoopste pakken om de kosten te drukken en op die manier blijft het spelletje nog altijd onder de 30 euro. Voor die prijs ga ik hem hier toch niet vinden op 19 oktober.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Tarin schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 06:10:
[...]

Ik heb hem bij dvdboxoffice.com besteld. In het verleden (GBA-tijdperk, rond de ALTTP-rerelease) goede ervaringen mee gehad, maar ik heb hem pas afgelopen weekend besteld, dus het zal best nog even duren. Play-asia.com is ook een goeie idd.
Ik bestel vrijwel al mijn handheld games bij dvdboxoffice. Nog nooit problemen mee gehad.

Met deze ga ik waarschijnlijk wel wachten. Moet nog een paar Zelda's uitspelen, alhoewel DS en GBA games me tegenwoordig toch meer bezighouden dan GC/Wii/360 games.

[ Voor 15% gewijzigd door Pewwy op 08-10-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Calvin&Hobbes schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:43:
Dit spel is echt cool, veel variatie maar sommige dingen daar heb ik echt lang over gedaan om erachter te komen:

spoiler:
Zoals die kaart in spiegelbeeld die je moet kopieren van de muur, heb echt als een gek met die pen lopen krassen en er gebeurt maar niks maar terug gelopen in het level (of ik iets had gemist) en toen ik voor de 3e keer voor die kaart stond opeens een *lampje*, het zal toch niet.... *klap* .. :o
Heel raar om van 'ingame actie' naar een 'real world actie' te schakelen!!
Haha.. ja ik ook tijdje bezig geweest daarmee. DS zelfs op z'n kop gehouden, etc.. volgens mij elke mm² geprobeerd met de stylus.

spoiler:
En ook lang bezig geweest in de goron temple. ik met die kleine goron maar blijven rollen over die beestjes met een steen op z'n kop.
Ik zelfs die 2 paarse monsters (die op een ton lijken) die je opzuigen verslagen met een pijl.
Toen over gat gesprongen met goron en op de switch gestaan en maar niks gebeuren.
En na lange tijd proberen moet je gewoon de beesten aantikken met de stylus.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
spoiler:
Zo zou ik van een grote gele kikker een Chalkboard ofzo moeten krijgen maar hij geeft hem niet.
En iedereen in het spel maar zeggen "ben je bij de kikker geweest voor een chalkboard?" ja dus
Kutkikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
mirelia schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:50:
spoiler:
Zo zou ik van een grote gele kikker een Chalkboard ofzo moeten krijgen maar hij geeft hem niet.
En iedereen in het spel maar zeggen "ben je bij de kikker geweest voor een chalkboard?" ja dus
Kutkikker
spoiler:
Je moet op een eiland naar een grote kikker gaan. Daarna op zee een kikker raken met je kanon, die vertelt je wat je op je bord moet tekenen.
Je bord vind je onder menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Kan iemand mij helpen? Ik zit vast als ik de 2e keer de Temple of the OK in moet voor de 3e seamap:
spoiler:
Bij de laatste etage staan 6 'stenen' met een opschrift. De steen linksboven wordt geblokkeerd en ik lijk een knop te moeten gebruiken die helemaal linksboven staat. Deze 'knop' staat alleen achter een rij (op te blazen) stenen. Ik kan alleen geen bommen ervoor leggen omdat het geheel (stenen + knop) hoger ligt dan de vloer.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Karlok[JY-616] schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:00:
[...]

spoiler:
Je moet op een eiland naar een grote kikker gaan. Daarna op zee een kikker raken met je kanon, die vertelt je wat je op je bord moet tekenen.
Je bord vind je onder menu.
spoiler:
Ik ben al bij die grote kikker geweest maar heb niks in mijn menu erbij volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
mirelia schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:30:
[...]

spoiler:
Ik ben al bij die grote kikker geweest maar heb niks in mijn menu erbij volgens mij
spoiler:
Nadat je daar ben geweest, heb je dan een gouden kikker op zee neergeschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
teringlijers bij de bart smit :'(

ze hebben m al binnen maar ze willen m nog niet verkopen :@

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
TheNymf schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:49:
teringlijers bij de bart smit :'(

ze hebben m al binnen maar ze willen m nog niet verkopen :@
Je moet niet zo zeuren. Vaak gaan er hoge boetes gepaard bij het verkopen van producten voor hun officiele release, dus je moet gewoon even geduld hebben.

Als je niet meer kan wachten, kun je hem ook gewoon importeren uit de US. Het enige verschil is dat de US-versie alleen Engels is, terwijl de Europese versie waarschijnlijk nog wat andere talen aan boord heeft (maar geen nederlands).

Bied jij je excuses eens aan aan Bart Smit :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Karlok[JY-616] schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:47:
[...]

spoiler:
Nadat je daar ben geweest, heb je dan een gouden kikker op zee neergeschoten?
Nee ik ben bang van niet....ga ik naar zoeken....bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

OMG :X
Sla net voor het eerst de Power Unlimited van Oktober open (lag nog op m'n bureau te slingeren)...
Staan daar ff massive spoilers in van TPH :X
Echt niet gezond gewoon.. al compleet uitgetekende geheime routes.. nja. geheim.. je moet er moeite voor doen om te vinden zegmaar... nu dus niet meer :X
Blij dat ik al voorbij al die punten ben die er in staan..

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

zAo schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:30:
Kan iemand mij helpen? Ik zit vast als ik de 2e keer de Temple of the OK in moet voor de 3e seamap:
spoiler:
Bij de laatste etage staan 6 'stenen' met een opschrift. De steen linksboven wordt geblokkeerd en ik lijk een knop te moeten gebruiken die helemaal linksboven staat. Deze 'knop' staat alleen achter een rij (op te blazen) stenen. Ik kan alleen geen bommen ervoor leggen omdat het geheel (stenen + knop) hoger ligt dan de vloer.
Iemand een idee?

Niemand? Ik kom echt niet verder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:55
Ze moeten niet van die goed spellen maken voor de ds, net een aardig lange speelsessie erop zitten en nu behoorlijk last van nek. Normaal gaat het wel in me relaxde stoel, maar me accu was leeg dus op me bureaustoel in de buurt van het stopcontakt zitten gamen. Geen succes volgende keer maar weer wachten tot de accu vol is.

Hoe is jullie game positie als jullie op de ds spelen?

Over zelda zelf, het maakt goed gebruik van het touchscreen ik vermaak me er wel mee. Alleen de moeilijkheidsgraad valt me tegen, maar dat heb ik de laatste paar zelda's altijd gehad. Na ocarina of time is er nooit meer zo'n moeilijke zelda geweest.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Nu heb ik deze game nog niet maar de moeilijkheid in Zelda games kun je meestal zelf bepalen, gewoon geen heart containers oppakken en dan word het vanzelf moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Zo irritant, avondje online gespeeld met Zelda Battle.. maar 75% van de tegenstanders gooit snel hun DS uit als ze doorhebben dat ze niet meer winnen :( Zo kom ik nooit aan mn puntjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
zAo schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:37:
[...]

spoiler:
Volgens mij moest je de "stone tablets" in de juiste volgore lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 07:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

zAo schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:37:
[...]

Mogelijk antwoord:
spoiler:
Zit er niet voor die stenen een hoopje zand in de grond die je open moet scheppen? Dan komt er een luchtstroom, waarop je een bom kan gooien en dus zo de stenen laat ontploffen..... (als ik het goede stuk herinner, ben al bijna klaar met de game :P

Echt een _te_ vette game. Ik heb tijden niet zoveel plezier beleefd met mijn DS.

Gameplay en verdere voortgang spoiler!!!!
spoiler:
Ik ben nu met de 3de Sea Chart bezig, heel veel schatten al opgedoken en veel gevist. Er is zelfs een eiland in de vorm van een DS genaamd Dee Ees :D :P. Puzzles zijn niet echt lastig. inmiddels al 2 materialen van de 3 om het nieuwe zwaard te laten maken. Echt vetjes :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
DaSaN schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:11:
[...]

Je moet niet zo zeuren. Vaak gaan er hoge boetes gepaard bij het verkopen van producten voor hun officiele release, dus je moet gewoon even geduld hebben.

Als je niet meer kan wachten, kun je hem ook gewoon importeren uit de US. Het enige verschil is dat de US-versie alleen Engels is, terwijl de Europese versie waarschijnlijk nog wat andere talen aan boord heeft (maar geen nederlands).

Bied jij je excuses eens aan aan Bart Smit :)!
dan moeten ze niet in een reclame zeggen dat hij nu al 'verkrijgbaar' is, terwijl het alleen op bestelling is.. :/

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Precies, ik hoorde ook dat ze de commercials al doodgewoon uitzenden op TV. Vond het een vrij aparte actie voor Nederlandse normen, gezien het nog een dikke week duurt voor ie hier verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Notna schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:52:
[...]
Mogelijk antwoord:
spoiler:
Zit er niet voor die stenen een hoopje zand in de grond die je open moet scheppen? Dan komt er een luchtstroom, waarop je een bom kan gooien en dus zo de stenen laat ontploffen..... (als ik het goede stuk herinner, ben al bijna klaar met de game :P
Dat was hem, maar vannacht :X ben ik net zo lang gaan klooien tot ik hem had. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
apNia schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:48:
Precies, ik hoorde ook dat ze de commercials al doodgewoon uitzenden op TV. Vond het een vrij aparte actie voor Nederlandse normen, gezien het nog een dikke week duurt voor ie hier verkrijgbaar is.
Dat ze dat nu al uitzenden is niet zo apart, die Halo 3 commercials begonnen ook al 2 weken van te voren, wat aparter is dat het een DS game is, kan me niet herinneren dat ze daar in nederland eerder reclame voor hebben gemaakt, tenminste niet op alle zenders (een top game als Bioshock was zelfs alleen op TMF, MTV en Comedy Central) en het is apart dat ze minstens 3 verschillende reclames hebben, ook nog niet eerder gezien hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

1shot1kill schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:20:
[...]
Dat ze dat nu al uitzenden is niet zo apart, die Halo 3 commercials begonnen ook al 2 weken van te voren, wat aparter is dat het een DS game is, kan me niet herinneren dat ze daar in nederland eerder reclame voor hebben gemaakt, tenminste niet op alle zenders (een top game als Bioshock was zelfs alleen op TMF, MTV en Comedy Central) en het is apart dat ze minstens 3 verschillende reclames hebben, ook nog niet eerder gezien hier in Nederland.
Er waren toch ook 2 (of 3) van die brain-trainer commercials?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
spoiler:
Ik ben volgens mij al behoorlijk ver, heb net de phantom sword gekregen. Tot nu toe vind ik het nog aardig simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
zAo schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:15:
[...]

Er waren toch ook 2 (of 3) van die brain-trainer commercials?
Ik heb het hier over games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
1shot1kill schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:51:
[...]

Ik heb het hier over games...
Dat zijn toch ook games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Dat valt bij mij echt niet onder de noemer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
spoiler:
Heb net Bellum al verslagen!

Las hier van iemand dat hij/zij ook bezig was met vissen in het spel, maar ik heb niet eens een hengel? Heb ik iets gemist? En mijn "Collection" screen zijn nog lege vakjes over. En alle 3 drie spirits zijn bij mij nog op Lvl 1. Dus moet nog wat gems.

Vind Zelda PH niet zo heel moeilijk, vergeleken met Ocarina of time and Majora's mask. Met beide N64 spellen had ik veel meer moeite met de puzzels, en die spellen bevatte veel meer "neven"activiteiten die je kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Karlok[JY-616] schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:30:
spoiler:

Las hier van iemand dat hij/zij ook bezig was met vissen in het spel, maar ik heb niet eens een hengel? Heb ik iets gemist? En mijn "Collection" screen zijn nog lege vakjes over. En alle 3 drie spirits zijn bij mij nog op Lvl 1. Dus moet nog wat gems.

Vind Zelda PH niet zo heel moeilijk, vergeleken met Ocarina of time and Majora's mask. Met beide N64 spellen had ik veel meer moeite met de puzzels, en die spellen bevatte veel meer "neven"activiteiten die je kon doen.
spoiler:
same here vind hem net als twiligh princess erg makkelijk, wat ik wel fet vind is de vele fase van de eind baas, en natuurlijk de manier waarop er met de functies van de ds word om gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 07:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

spoiler:

spoiler:
Die hengel krijg je bij een eilandje van de Wayfarer bij SeaChart nummer 2 (eiland langs de rotsen aan de rechterbovekant. Praat met de Old Wayfarer en hij gaat zit jammeren over een mermaid die hij al heel lang zoekt. Ze is alleen te vinden als alle enemies weg zijn.Je moet eerst alle enemies op het eiland verslaan (rondom het huis/de aanlegsteiger) Vervolgens zie je een mermaid in een rubberband bij het water. Gooi je boomerang tegen haar aan en er volgt een cutscene. Praat hierna met Linebeck en vervolgens weer met de Old Wayfarer. Als het goed is, komt er na een 2de terug keer een cutscene waarin zij in het rubberbadje zit en je van hem een rod krijgt om te vissen !

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Topicstarter
spoiler:

Ik als mede zelda fan, ben niet zo super goed in puzzles, had dus ook een hard time met ocarina of time + majores mask, maar met PH is dit veel minder. Voor mij dus wel een goede game, want voor mij nog best lastige puzzles, uitdagend iig, en dat maakt het wel leuk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ik zit nu in het hourglass castle met 14.00 minuten maar vind het knap lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Volgens mij zit hier voor het grootste deel importeurs; zijn er al mensen die een EUR versie geleverd hebben gekregen?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf ook de US versie en vraag me af wat het verschil is met de EU versie.

Ben nog niet zo heel ver, heb pas een uurtje gespeeld. Zou het de moeite zijn om te switchen naar de eu versie, of zit er verder geen verschil in?

Ik vind het spel tot nu toe inderdaad erg leuk en vermakelijk. maar wel makkelijk. Het komt ook omdat ik al bijna alle andere zelda games tot nu toe heb gespeeld. Je krijgt zo zeker een 'zelda manier van denken en puzzels oplossen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verschil USA en EUR is waarschijnlijk wat extra talen (duits, frans, en italiaans ofzo) als je op Engels speelt is het verschil dus helemaal niets; enige reden om dan over te stappen is psychologisch: Een mooier doosje in je al bestaande DS-verzameling!

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Is 'ie al in de winkel gesignaleerd?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta

Yotta

0110101001111010

Kan niet wachten tot vrijdag!! :D :9~

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vandaag bij de bart smit en hij lag al in de winkel :)
Hoefde niet eens tot vrijdag te wachten.

Maar het speeld lekker tot nu toe ,

zit nog maar in de fire temple en hoop weer een tijdje zoet te zijn met deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta

Yotta

0110101001111010

Welke Bart Smit :P

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Vandaag met de post gekomen, besteld via gcshop samen met the Orange Box, toch een leuk game dagje vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ook vanavond even gehaald, zit nu halverwege dungeon 1. Maar die controls, die zijn echt goed zeg :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Willybubba schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:25:
Ook vanavond even gehaald, zit nu halverwege dungeon 1. Maar die controls, die zijn echt goed zeg :)
Totdat je een wat sterkere vijand tegenkomt waar je de aanvallen een beetje van moet ontwijken en dan snel aanvallen :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Het is echt een super spel. Alleen zijn er al mensen die treasure's willen ruilen. Want las op gamefaq dat ze bij iedereen een andere waarde hebben als je ze verkoopt.

Btw jammer dat euro versie alleen maar de talen: Engels, Français, Duits, Italiaans, Español heeft. Nu snapt me neefje nog niets van het verhaal :(

[ Voor 31% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 18-10-2007 20:55 ]

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Topicstarter
SpeeDRaZoR3 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:49:
Het is echt een super spel. Alleen zijn er al mensen die treasure's willen ruilen. Want las op gamefaq dat ze bij iedereen een andere waarde hebben als je ze verkoopt.

Btw jammer dat euro versie alleen maar de talen: Engels, Français, Duits, Italiaans, Español heeft. Nu snapt me neefje nog niets van het verhaal :(
Tjah, persoonlijk lijkt het me ook niks om zo'n spel in het Nederlands te spelen eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

De Legende van Zelda: de Spookzandloper :+

Anyway, eerste dungeon af. Eerste eindbaas vond ik al erg creatief, ik moest zowaar even zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Vanitas schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:32:
[...]

Totdat je een wat sterkere vijand tegenkomt waar je de aanvallen een beetje van moet ontwijken en dan snel aanvallen :+
Ik vind het echt meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta

Yotta

0110101001111010

Geweldig spel, zeker wat ik verwacht had!!
Net even 30 min. speeld, morgen de hele dag :9

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zit nu alweer vast :P

spoiler:
Cannon Island, je moet ergens 3 stenen opblazen maar ik red het steeds net niet met die klotebomplanten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Jammer dat de rumble niet ondersteund wordt; heb net net de eerste landkaart bemachtigd; dus nog maar net onderweg maar controls zijn heerlijk.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Gisteren gehaald en de hele avond gespeeld. Prachtig zoals er met de mogelijkheden wordt omgegaan. Blazen tegen je DS om de candles uit te laten gaan en schreeuwen tegen een grot... Mijn vriendin lag op de bank met haar iAudio te luisteren naar muziek en kwam bijna ene halve meter omhoog toen ik HEY!!!!!!!!!! in de mic riep :D:D T moet niet gekker worden. Hulde voor Nintendo en Zelda.

Helaas vandaag de hele dag weer op et werk... Doodzonde van mijn tijd, had ik beter aan Zelda kunnen besteden.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Ik heb hem sinds woensdag, ik had mn DS al heel lang niet meer aangeraakt maar nu speel ik weer non stop, wat een gaaf spel!
Willybubba schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:13:
Ik zit nu alweer vast :P

spoiler:
Cannon Island, je moet ergens 3 stenen opblazen maar ik red het steeds net niet met die klotebomplanten :(
spoiler:
Daar had ik ook last van. De truc is om niet via de trap naar rechts en dan naar het noorden te rennen, maar vanaf de bommen naar het noorden toe naar beneden te springen en dan gelijk naar rechts te rennen, dan haal je het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em ook binnen, kan niet wachten tot vanavond om em te spelen.

Mooie aanvulling voor de rest van mijn Zelda verzameling. De Collectors edition van de Windwaker moet ook vandaag bij mij binnenkomen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Thy... schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:35:
spoiler:
Daar had ik ook last van. De truc is om niet via de trap naar rechts en dan naar het noorden te rennen, maar vanaf de bommen naar het noorden toe naar beneden te springen en dan gelijk naar rechts te rennen, dan haal je het net.
spoiler:
Ik had hem al idd, verkeerde bombloemplant :P

De enige move die me niet consequent goed afgaat is de koprol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik heb het nu uitgespeeld, maar volgens mij heb ik iets overgeslagen.. Die Wisdom/Courage/etc dingen die je tijdens het spel opspaart... dienen ze nog ergens voor? Naar mijn weten heb ik ze nooit hoeven te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
NG schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:46:
Ik heb het nu uitgespeeld, maar volgens mij heb ik iets overgeslagen.. Die Wisdom/Courage/etc dingen die je tijdens het spel opspaart... dienen ze nog ergens voor? Naar mijn weten heb ik ze nooit hoeven te gebruiken...
spoiler:
Weet niet uit mijn hoofd hoe dat eiland heet, maar je kan voor elke spirit 20 gems sparen. En op dat eiland, kan je per 10 gems een upgrade krijgen op je schild, zwaard.

Volgens mij ligt dat eiland op SW seachart, in het zuid-westen. helemaal onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Ik krijg morgen ook mijn exemplaar binnen! Kan niet wachten :D

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Pagina: 1 2 3 4 Laatste