newpegasus schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:43:
Ik zit inmiddels weer een keer vast, ik zit op het ghostship en ben op B3. Daar zitten 5 schakelaars, en krijg je een aanwijzing: 45213 ofzo.... maar dat werkt niet met de schakelaars. Zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Helemaal niet!Notna schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:50:
[...]
spoiler:Dat is ook een fake. Je moet daar geen aandaccht aan geven en gewoon verdergaan aan de rechterkant
Excuus, ben in de war met het hek van Gent en LoosVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:17:
[...]
Helemaal niet!
spoiler:Je moet de cijfers en de schakelaars met cijfers even op papier zetten (gewoon van links naar rechts nummeren) dan zie je em vanzelf, anders vraag het nog maar.
order in which you must pull the levers near the entrance: 2 4 5 1 3. However, this doesn't mean pull the 2nd lever, then the 4th, etc. Instead, pull them as if there were a lever above each of the numbers, and the number below indicated which order to pull them in
[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 01-11-2007 15:22 ]
Verwijderd
Uhm, de vraag is waar de bombchu's te vinden zijn... ik kan wel in een shop de bombchu bag kopen, maar dan heb ik eerst de bombchu's nodig...Notna schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:21:
[...]
Iets specifieker is wel handigDit is wel erg breed
![]()
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:53:
[...]
Uhm, de vraag is waar de bombchu's te vinden zijn... ik kan wel in een shop de bombchu bag kopen, maar dan heb ik eerst de bombchu's nodig...
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
Je moet het anders opvatten, er zijn 2 mogenlijke manieren om het op te vattennewpegasus schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:43:
Ik zit inmiddels weer een keer vast, ik zit op het ghostship en ben op B3. Daar zitten 5 schakelaars, en krijg je een aanwijzing: 45213 ofzo.... maar dat werkt niet met de schakelaars. Zie ik iets over het hoofd?
Ah, wat stom van me..... raar dat ik daar niet aan gedacht heb. Bedankt!Notna schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:20:
[...]
Excuus, ben in de war met het hek van Gent en Loos
spoiler:Instead, head a bit further north and then west, where you will find a stone slab giving you the
order in which you must pull the levers near the entrance: 2 4 5 1 3. However, this doesn't mean pull the 2nd lever, then the 4th, etc. Instead, pull them as if there were a lever above each of the numbers, and the number below indicated which order to pull them in
Verwijderd
Karlok[JY-616] schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:16:
[...]
spoiler:Tot waar heb je de kleine goro gevolgd? Mag je al langs de grote goro? Richting het noorden?
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 06:37:
[...]
spoiler:Yes, kben langs de grote (zeg maar helemaal rechts op het eiland) en ga dan omhoog. Hier kan ik een paar keer gaten in muren blazen met normale bommen, maar er is 1 schakelaar (glazen bol) waar ik niet bij kan. Hier zit wel een mousehole in de muur, en verder kan ik echt geen kant op. Vandaar dat ik denk dat ik een bombchu nodig heb om verder te kunnen, maar kan ze nergens vinden... waar kijk ik overheen? zal wel heel erg knullig zijn...
Hoe kom ik op het eilandje rechtsboven bij Mercay Island (het begineiland)?
Je ziet daar een ingang of uitgang van een grot.
Heb het spel bijna op 100% uitgespeeld.
Ik heb nog 1 hartje, 5 courage en 6 wisdom Gems nodig
Owja, je schip onderdelen. Dit is wel leuk allemaal maar waar kan je al die shit kopen? Bij zo'n koopman op het water zijn de koopbare onderdelen beperkt.
Ik ga weer verder gamen!
0110101001111010
RuilenYotta schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:33:
Dit is wel leuk allemaal maar waar kan je al die shit kopen? Bij zo'n koopman op het water zijn de koopbare onderdelen beperkt.
Weet iemand hoeveel treasure maps er ongeveer zijn?
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Dat vraag ik mij ook af tis de enige plek waar ik nog niet geweest ben.Yotta schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:33:
Hoe kom ik op het eilandje rechtsboven bij Mercay Island (het begineiland)?
Je ziet daar een ingang of uitgang van een grot.
Voordat je de temple of the ocean king in gaat zit er een grot (door een bom te openen). Als je daar de 4 eilandjes overspringt,dan kun je met je pijl en boog een oog schieten, Die opent een brug, en voila!Calvin&Hobbes schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:02:
[...]
Dat vraag ik mij ook af tis de enige plek waar ik nog niet geweest ben.
0110101001111010
Verwijderd
Damn, dat was best knullig van miij inderdaad... Thanks anyway... als ik dat nou meteen gezien had, had me dat heel wat uurtjes zoeken bespaard, maar ach, dat houdt het leuk he?Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:43:
[...]
spoiler:Ergens boven in moetje je nog een bom gooien (Kijk rustig of een stukje vand de muur buiten de toon valt)
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:14:
spoiler:ik heb de 2 linker kaarten maar ik kom niet verder ik heb al met die grote gouden kikker gepraat die je die cyclone dinges gaf en ik heb die eilanden al gevonden. en die man in dat rechter boven eiland op de linker boven kaart heeft al die zeemeermin![]()
![]()
Verwijderd
Ik zat daar ook vast.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:53:
[...]
Uhm, de vraag is waar de bombchu's te vinden zijn... ik kan wel in een shop de bombchu bag kopen, maar dan heb ik eerst de bombchu's nodig...
Verwijderd
Verwijderd
Verder was alles subliem aan dit spel. De graphics zagen er geweldig uit op de DS, en de de muziek klonk goed(er was alleen een gebrek aan 'dat beetje extra'). De besturing werkt gewoon heel goed, en bommen schieten op een touchscreen werkt beter dan opwelke andere manier dan ook. Einde was wel leuk, alleen die eindbaas viel me een beetje tegen.
goed, dat doet natuurlijk helemaal niets af aan de beleving van het spel. Het was gewoon geweldig, en zeker door de verkorte reistijden was het helemaal genieten geblazen. Zelfs op zee.
Hoezo kom je erniet in? Je kan altijd de Temple of Ocean King inlopen.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:00:
daar kom ik niet in
Verwijderd
Je komt niet in de Temple van de Ocean King? Vind ik knap dat je dat voor elkaar krijgtVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:00:
daar kom ik niet in
Serieus, wat bedoel je er precies. Als je niet precies uitlegt wat er gebeurt, dan kunnen wij je natuurlijk ook nooit helpen
Verwijderd
Gebruik de spoiler tags aub.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:41:
ik heb het al maar ik zit vast op de 6de verdieping ondergrond en dan moet ik iets doen met 4 tabletten. maar wat moet ik er mee doen en welke volgorden
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:33:
ik moet het handvat van dat tweede zwaart hebben waar is dat
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
1 ---- 2
...\ /
.../ \
3 ---- 4
[ Voor 6% gewijzigd door Deathchant op 11-11-2007 17:05 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Die komen later in het spel pas aan bod, kan gen kwaad om te markeren waar je ze bent tegen gekomen thoughDeathchant schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:04:
Weet trouwens iemand waar die paaltjes overal voor zijn? Je kunt wel op die kleine gele paaltjes springen en eraf springen maar het doet verder niks...krijg je soms magic boots ofzo dat je van het ene paaltje naar het andere kan jumpen (en zo op eilandjes wat schatkisten kan krijgen?)
Humankind… be both.
Deathchant schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:04:
Weet trouwens iemand waar die paaltjes overal voor zijn? Je kunt wel op die kleine gele paaltjes springen en eraf springen maar het doet verder niks...krijg je soms magic boots ofzo dat je van het ene paaltje naar het andere kan jumpen (en zo op eilandjes wat schatkisten kan krijgen?)
Je komt het ding vanzelf tegen, ik geloof in de 2e of 3e dungeon van de 2e verzamelreeks.Deathchant schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:05:
zeg effe in een spoilertje wat ik ermee kan....
[ Voor 15% gewijzigd door Tarin op 13-11-2007 15:35 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Tarin schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:33:
[...]
Je komt het ding vanzelf tegen, ik geloof in de 2e of 3e dungeon van de 2e verzamelreeks.
spoiler:Je kan jezelf ermee naar die paaltjes toetrekken. En jezelf wegschieten door een boog-constructie te maken.
Humankind… be both.
ik ben nu bij temple of ocean king voor de 3e keer en moet op die deur een ander icoontje tekenen. Maar dat icoontje wat ik moet tekenen werkt niet.
Deathchant schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:50:
nice thanks.
ik ben nu bij temple of ocean king voor de 3e keer en moet op die deur een ander icoontje tekenen. Maar dat icoontje wat ik moet tekenen werkt niet.
spoiler:Je moet een driehoek tekenen met daarin een omgekeerde driehoek. Bij Zauz zie ik op de map aan de muur een pijltje. ik neem toch aan dat het de beginlijn is he?
Je moet het in 1x tekenen, en de pijl geeft inderdaad aan hoe je moet beginnen.
nice thanks.
spoiler:Je moet een driehoek tekenen met daarin een omgekeerde driehoek. Bij Zauz zie ik op de map aan de muur een pijltje. ik neem toch aan dat het de beginlijn is he?
Dacht ik
Humankind… be both.
nice thanks.
Het leek mij dat dit de enige tekening was, waar het écht op aan kwam hóe je ze tekende...
[ Voor 5% gewijzigd door Elvis op 14-11-2007 01:15 ]
Als ik hem teken, begin ik bovenaan en trek een lijn naar linksonder, dan naar rechts, dan weer naar boven, dan tot de helft van de linker streep, dan ga ik naar het midden van de onderste streep, dan naar het midden van de rechterstreep en dan weer naar het midden van de linkerstreep.
De ene keer pakt de game dit direct, en de andere keer moet ik 2 of 3 keer tekenen.
Neem de ruimte (probeer niet te priegelen) en probeer het eens op deze manier:Deathchant schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:48:
nou geprobeerd en het lukt me voor de meter niet he..eerste keer dat ik me begin op te regen aan het spel
- Nu naar de rechteronderpunt
- Nu richting bovenpunt, maar stop halverwege!
- Recht naar links tot je tegen de lijn daar op botst
- Schuin naar beneden, naar het midden van de onderlijn
- Schuin naar rechtsboven, naar het punt waar je de vorige lijn net niet af had gemaakt
- Naar de bovenpunt
Dat zou moeten lukken, DM anders even, dan priegel ik een schema'tje. Kan ik hier niet posten, want code tags passen niet in een spoiler..
Kijk eens wat ik vond op youtube:
hij doet het op een andere manier
Verwijderd
Ik heb hier nog nooit moeite mee gehad, het maakte geen bal uit hoe ik het deed hij pakte het altijd.
Nog een vraagje....ik zie overal van die soort van muizengaten in de muren...kan ik daar iets mee?
Als je inkt op is dan ben je wel erg lomp aan het tekenenDeathchant schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:15:
tis gelukt. Zo getekend zoals jullie zeiden. ik kon hem niet eens aftekenen, want toen hield het gele lijntje ineens op,maar de deur ging gewoon open dus.
Nog een vraagje....ik zie overal van die soort van muizengaten in de muren...kan ik daar iets mee?

Humankind… be both.
NEIN. TELL ME! daar zijn spoiler tags voor!Spike_wolf schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:20:
[...]
Als je inkt op is dan ben je wel erg lomp aan het tekenen
spoiler:Die gaten kun je later wat mee ja, komt nog.. rustig afwachten
lolDeathchant schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:19:
[...]
NEIN. TELL ME! daar zijn spoiler tags voor!
Ze kunnen door die gaten in de muur om zo schakelaars aan de andere kant van een muur om te zetten.
Humankind… be both.
Als je het hele scherm van boven tot onder gebruikt dan gebeurt dat bij de triforce, en je moet hem behoorlijk groot tekeken om het te laten werken.Spike_wolf schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:20:
[...]
Als je inkt op is dan ben je wel erg lomp aan het tekenen
spoiler:Die gaten kun je later wat mee ja, komt nog.. rustig afwachten
Humankind… be both.
Deathchant schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:52:
spoiler:ik heb nu de 4 seacharts gehaald en heb de isle of dead, ruins en goron dus al gedaan. Ik heb nu 1 metaal (van de 3) voor het nieuwe zwaard. Ik heb eerst toen ik pas de kaarten had de spin attack gehaald bij de smiling man. Nou heb ik de godganselijke tijd die Jolene achter me aan en moet altijd vechten, win altijd maar verder niks. Wat is het doel hiervan???
Er zijn nog zoveel dingen wat ik niet heb....., ik heb dus 20 powergems, 14 wisdom en 14 courage...
het enige wat ik echt MEGA irritant vind en bijna als een bug ervaar is dat als je gameover gaat in de temple of the ocean king, dat je weer HELEMAAL opnieuw moet doen, elke verdieping. Ik ging dus gameover bij Bellum de eerste keer, en daarna zag ik dat ik weer vanaf floor6 opniew moest beginnen. Neemt echt je speel-lust weg zeg maar.
Kan mij iemand vertellen hoe ik op Mercay Island helemaal rechts boven op dat kleine eilandje kom waar die deur is? Ik weet wel als je op het eiland zelf helemaal aan de rand gaat staan (waarbij je dus zou denken dat je over kunt springen) het muziekje ineens verandert....
Nog eentje:
Bij de courage gem worden je hartjes blauw omringd en krijg je minder damage per keer. Maar wat doet bijvoorbeeld de wisdom power behalve wat dingetjes uit je zwaard schieten? Kan iemand mij dit in een spoiler verduidelijken?
[ Voor 16% gewijzigd door Deathchant op 30-11-2007 22:30 ]
Deathchant schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:27:
Kan mij iemand vertellen hoe ik op Mercay Island helemaal rechts boven op dat kleine eilandje kom waar die deur is?
{signature}
Dit is voor mij de reden dat ik even gestopt ben met spelenDeathchant schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:27:
het enige wat ik echt MEGA irritant vind en bijna als een bug ervaar is dat als je gameover gaat in de temple of the ocean king, dat je weer HELEMAAL opnieuw moet doen, elke verdieping. Ik ging dus gameover bij Bellum de eerste keer, en daarna zag ik dat ik weer vanaf floor6 opniew moest beginnen. Neemt echt je speel-lust weg zeg maar.
Elke keer hetzelfde doen en dan te weinig tijd hebben dat zuigt behoorlijk
Binnenkort maar weer een poging doen
Verwijderd
Muthas schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:01:
Ik zit vast. Ten minste, dat denk ik. Of ik ben gewoon lui. In ieder geval: ik ben naar koning Frog geweest. Nu moet ik dus die 6 gele kikkers gaan zoeken denk ik. Ben er echt echter na een uur pas 3 tegen gekomen, en ik denk dat de andere 3 op de andere 2 sea-charts zitten. Wat moet ik doen?
Thanks! Heb je ook een tip voor die ene spoiler van me?Voutloos schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:53:
[...]
spoiler:Er is ergens een verborgen grot op het eiland (zichtbare breuk in rotswand), kam die uit en je komt via een paar eenvoudige puzzeltjes bij dat eilandje terecht.
{signature}
Leukste vond ik die maze waarbij je die 3 moeilijkheidsgraden moet halen. Al die aantekeningen van hoe je moet rennen en wat je moet schieten
Heeft iemand trouwens nog die 'speciale' vis eruit gehaald? Ben die nog niet tegen gekomen.
Al met al was het een geweldig spel die me een uur of 25 heeft bezig gehouden.
Ik had wel die tornadomove. Je moet dan verschillende items uitwisselen tussen de verschillende travellersships op verschillende seacharts. Ik heb volgens mij ook die sidequests niet gedaan. En inderdaad die grote vis(neptoona?) heb ik ook niet gevonden, wel 300 van die zwaardvissen, maar that's it.
Ik heb me het boek gekocht van the phantom hourglass bij de mediamarkt. kan ik daar eens in kieken.
[ Voor 15% gewijzigd door Deathchant op 04-12-2007 08:29 ]
Indien er een reden is om véél te vissen, aub niet spoilen.

{signature}
{signature}
Ik moet nog steeds dat laatste gevecht doen, maar om één of andere reden lukt het me niet.
Daar ga je dan als verwoed Zelda speler.
[ Voor 30% gewijzigd door Arunia op 05-12-2007 10:51 ]

Vond het laatste gevecht van deze trouwens best redelijk te doen, het enige probleem was dat die gekke vorm van de DS ervoor zorgde dat m'n handen elke keer voor de helft begonnen te slapen na een uurtje spelen.
Nou ja, eerst LTTP maar uitspelen (ben inmiddels een aardig eind, nog maar 2 crystals), en daarna verder met de Master Quest. Neem ik Minish Cap wel mee in het vliegtuig volgende maand, lang leve de Gameboy Mini.
[ Voor 26% gewijzigd door Tarin op 05-12-2007 11:04 ]
Ja hoor: gebruik de zoekfunctie van dit forum eens...Rudyyy schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:31:
kan iemand me een kleine hint geven, dus niet de hele oplossing hoe het zit op de eerste keer dat je op het ghostship bent, je moet 5 hendels pullen in volgorde volgens een steen, maar die volgorde werkt dus helemaal niet. iemand een kleine hint?
Net weer even gespeeld, op een dag heb ik alle parts en gems etc etc.Deathchant schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:28:
ik heb em ook uitgespeeld. Ik heb het met plezier gedaan. 20 power gems, 17 wisdom en 14 courage. Ik miste 4 heartcontainers. maar ja, voor bellum heb je in principe genoeg aan 6 hartjes. Als je de wisdom spirit pakt, waarbij je hartjes blauw worden, krijg je minder damage.
Ik had wel die tornadomove. Je moet dan verschillende items uitwisselen tussen de verschillende travellersships op verschillende seacharts. Ik heb volgens mij ook die sidequests niet gedaan. En inderdaad die grote vis(neptoona?) heb ik ook niet gevonden, wel 300 van die zwaardvissen, maar that's it.
Ik heb me het boek gekocht van the phantom hourglass bij de mediamarkt. kan ik daar eens in kieken.
-temple nogmaals gedaan -> kreeg wat shipparts/rupees/treasuretroep en 1 couragegem
-NEPTOONA has been found and caught!!! haha, zag het zwaardvistekentje enne i got lucky. Zeker weten dat dit zwaarste visbattle is. Dat beest springt elke paar seconde enne belangrijkste is dat je constant naar het midden moet pullen wat betekent dat je amper naar binnen kan trekken. Resultaat:
-treasureteller troep verkocht (aan dubbele shipparts) ..kwam er later achter dat je max 9999 kan hebben -_-...wasted another 3.5k.
-2 treasuremaps gevonden, teller staat volgens mij nu op 27, volgens mij zijn er 28 in totaal. Had ergens gelezen dat je 3 treasuremaps kan halen uit de sidegame met 10 treasures scheppen (heb er 2 uit gehaald)
tussenstand:
-1 heartcontainer ontbreekt
-bombbag uitbreiding nog halen bij die side game met het schieten vanaf je schip-> deze is moeilijker dan ik dacht om te halen!!
-nog 3 courage & 3 spirit gems nodig
-nog shitload aan shipparts nodig
genoeg geblaat
ow enne die twee vragen van jou
-eilandje rechtsboven @ mercay
-weaponupgrade
Verwijderd
Ik moet een second hifeaway vinden met behulp van de schop. Maar nou zegt zo'n vrouwtje dat ik 4 plekken moet zoeken ofzo. Weet iemand hoe ik bij die second hideaway kom? Ik ben al heel lang ermee aan het zoeken
Die 4 stenen vinden, lijntje trekken tussen die stenen... X marks the spotVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:18:
Ik zit vast
Ik moet een second hifeaway vinden met behulp van de schop. Maar nou zegt zo'n vrouwtje dat ik 4 plekken moet zoeken ofzo. Weet iemand hoe ik bij die second hideaway kom? Ik ben al heel lang ermee aan het zoeken
Humankind… be both.
Verwijderd
Hoe trek ik die lijn dan? Via de map ofzo?Spike_wolf schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:31:
[...]
Die 4 stenen vinden, lijntje trekken tussen die stenen... X marks the spot
spoiler:Of gewoon gelijk naar de palmbom midden in de stad lopen en daar onder graven
En bedoel je die 4 tekst stenen, ja he?
Die tekst stenen idd, op je map gwoon twee diagonale strepen trekken.. het punt waar ze elkar kruisen moet je hebben.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:17:
[...]
Hoe trek ik die lijn dan? Via de map ofzo?
En bedoel je die 4 tekst stenen, ja he?
Humankind… be both.
1) gebruik spoilertagsVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:18:
Ik zit vast
2) tik eens "zelda phantom hourglass walkthrough" in op google
Verwijderd
Aarrggh. Nou heb ik 4 stenen gevonden en gemarkeerd op mijn map. (ik zit op dat eilandje in de noordzee wat niet afgebeeld stond op de kaart, waar de smid ook is) Heb veel gegraven op punten waar ze elkaar kruizen maar kan niets vinden hoor. Weet iemand in welke buurt ik moet zoeken?DaSaN schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:51:
[...]
1) gebruik spoilertags
2) tik eens "zelda phantom hourglass walkthrough" in op google
Heb dat hele stuk bij dat huisje al opgespit namelijk. Is wel moeilijk hoor
OK, dan google ik wel even voor je:Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:35:
[...]
Aarrggh. Nou heb ik 4 stenen gevonden en gemarkeerd op mijn map. (ik zit op dat eilandje in de noordzee wat niet afgebeeld stond op de kaart, waar de smid ook is) Heb veel gegraven op punten waar ze elkaar kruizen maar kan niets vinden hoor. Weet iemand in welke buurt ik moet zoeken?
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/932377/50509
op dit link vind je het antwoord op al je vragen als je vastzit.
Volgende keer zelf even doen? ;-)
Verwijderd
Kom op, we zijn geen helpdesk hier. Het staat duidelijk uitgelegd in het spel, en daarnaast is het simpel te vinden op gamefaqs
Nou ja help die jongen gewoon. Ik vind dat we ook rekening moeten houden met mensen die misschien niet zo superveel weten van internet. Als ze dan hier direct zo "vijandig" worden benaderd, dan schrikt dat best af....Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:35:
[...]
Aarrggh. Nou heb ik 4 stenen gevonden en gemarkeerd op mijn map. (ik zit op dat eilandje in de noordzee wat niet afgebeeld stond op de kaart, waar de smid ook is) Heb veel gegraven op punten waar ze elkaar kruizen maar kan niets vinden hoor. Weet iemand in welke buurt ik moet zoeken?
Maar ergens snap ik het ook wel
Ontopic:
Op dat eilandje van de smid zit ook geen hideaway. Daar is een treasuremap verborgen als ik me niet vergis:
En die hideaway op Molida Island:
Now, the point where all of the lines between these stones meet can be difficult to find, depending on your skill on drawing. Luckily, you can pretty easily find your way by heading to the southernmost Wayfarer's Stone (in the village, with the woman standing by it), then heading directly north from there. Across the stone path you'll spot a palm tree; use your shovel on the square directly south of it, between the tree and the path, and you'll find the hideaway.(just under the palm tree)
Inside this second hideaway, you'll find a map on the wall that indicates the only way to bypass the northern fog bank. Be sure to etch it onto your map, as it'll be difficult to remember later. You'll also find a Treasure Map in a chest, and another journal. Make your way out of the cave, taking note of the strange door that you find, and return to Linebeck to shove off.
[ Voor 43% gewijzigd door Deathchant op 11-12-2007 13:30 ]
Verwijderd
En hoe kom je verder bij de Isle of Gust? Ook door bommen?
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:23:
Weet iemand hoe ik aan een bombbag kom? Ik kan geen bommen kopen omdat ik geen zak heb!
En hoe kom je verder bij de Isle of Gust? Ook door bommen?
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:21:
[...]
Kom op, we zijn geen helpdesk hier. Het staat duidelijk uitgelegd in het spel, en daarnaast is het simpel te vinden op gamefaqs
Verwijderd
Ik zit steeds vast en moet dan het internet weer op:
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/932377/50509
Hier lees je alles om weer verder te kunnen.
Als je echt vast zit, check dan YouTube.
Daar staan heel veel filmpjes op die je laten zien wat je moet doen.
Typ dan de naam van het spel en het probleem, en je wordt geholpen.
Echt perfect. Iedereen moet nu een spel uit kunnen spelen.
ik heb het spel in 1 zucht uitgespeeld zonder 1x op internet te moeten kijken
moet er wel bij zeggen, dat ik op sommige stukken er ook wat langer over deed, maar uiteindelijk zijn de puzzles allemaal heel lochies
Hello there
Tja, ik heb ook niks opgezocht, ook hier en daar wel wat lopen zoeken, maar overal kwam ik wel uit.Sinester schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:47:
vreemd dat zoveel mensen vast komen te zitten.
ik heb het spel in 1 zucht uitgespeeld zonder 1x op internet te moeten kijken
moet er wel bij zeggen, dat ik op sommige stukken er ook wat langer over deed, maar uiteindelijk zijn de puzzles allemaal heel lochies
Maar dat is het verschil denk ik met mensen die de rest van de zelda reeks gespeeld hebben, en de gene die dat niet hebben gedaan.
Ik kan me prima indenken dat voor 'nieuwelingen' het nog best een knap lastig spel kan zijn, terwijl de veteranen al door een hoop puzzels heen kunnen kijken
Humankind… be both.
maaruh, ik ben nog op zoek naar (golden) ship parts, wie-o-wie wil ruilen? zal vanavond even kijken welke ik nog moet hebben en welke ik dubbel heb.
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Verwijderd
leuk spel, maar gaat wel in de verkoop, ga hem niet nog een keer spelen, heb alles wel ontdekt inmiddels
En passant ben ik nog op wat leuke dingen gestuit: wanneer je de piraten laat zinken dan krijg je een treasure op de plek waar de boot zonk. Wel direct bergen, na een bezoek aan een andere sector of een eiland is ie namelijk weg. Levert je klauwen vol shipparts op.
Ik blijf steken op 19 power gems en 18 courage/wisdom gems. De twintigste van power moet van een brief van Mutoh komen, de twintigste van courage van de goronkid en de twintigste wisdom moet komen van de beheerder van het kanonspel op Wayfarer Island. Alledrie moeten er brieven komen. Dit aldus de walkthroughs én uit eerdere ervaringen. Echter, die brieven komen niet... Niet na een eilandbezoekje, niet na het ophalen van een van de metalen en zelfs niet na het krijgen van het phantomsword... Heeft iemand anders dit probleempje ook gehad?
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Haha nou, ik ben daar nog niet maar goed dat ik het leesRedruM schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:49:
Wat een ongelooflijk tof spel zeg. Moest deze week een paar dagen in Zwitserland zijn en heb met trein gereisd dus had aardig wat uurtjes die ik mooi aan zelda kon besteden. Echt helemaal in het spel gezogen gewoon.. dat lukt me gewoon niet als ik thuis benIk heb overigens echt iets van 2 uur lang vastgezeten op het stuk dat je een symbool moet tekenen op een deur. Het symbool bleek ik ongeveer 200x juist getekend te hebben, alleen moest je vanuit een andere hoek beginnen met tekenen zodat ie em pakte. Wel gaar dat ie niet naar het resultaat vd tekening kijkt, maar naar de manier waarop je die lijn trekt. Verder echt een super spel!
Cunning linguist.
Het weekend na de DSi release gekocht.
Ik had echt het gevoel dat de game moeilijker was dan vorige versies.
Mijn laatste Zelda adventure was ook de GB (kwam toch later dan de SNES) versie, de versies die ik heb bij mijn GC heb ik helaas nooit gedaan.
Maar nu 10 dagen later zit ik volgens mij al bij de laatste opdracht (heb net het zwaard erbij).
Tot nu toe nog maar 1x vast gezeten
Natuurlijk heb ik alle secrets nog niet, ik verwacht nog iets leuks te ontvangen bij de 3? minigames.
Ik mis volgens mij nog 3 hartjes en heb 15+ gems van elk en ben ik bezig om het schip goud te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door pstalman op 14-04-2009 14:19 ]
Verwijderd

Er zijn toch maar kleine dingetjes veranderd in de GBA-versie (de ijs-dungeon, dacht ik?)? Ik moet de SNES-versie nog steeds een keer aanschaffen..Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:50:
Mwah, de originele versie van LTTP op de SNES was de moeilijkste Zelda ooit. Zo moeilijk zelfs dat ze later een simpelere versie hebben uitgebracht.