[DS] The Legend of Zelda - Phantom Hourglass

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 16.552 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:54:
[...]

spoiler:
Weet niet uit mijn hoofd hoe dat eiland heet, maar je kan voor elke spirit 20 gems sparen. En op dat eiland, kan je per 10 gems een upgrade krijgen op je schild, zwaard.

Volgens mij ligt dat eiland op SW seachart, in het zuid-westen. helemaal onderin.
spoiler:
Sterker nog, bij 10 krijg je al een upgrade, later ook bij 20 nog een keer. Bij de eerste 10 krijg je: Flaming Sword, Better Defence en Shockwaves (uit het puntje van je zwaard) Ze Spirit Well bevind zich op Spirit Island (of Isle :P )
Ik ben overigens nu met de 2de battle Bellum aan het verslaan, maar ik krijg die truuk om dat hourglass te tekenen niet voor elkaar. Als het al lukt is het imo echt een toevalstreffer. Iemand nog tips/truucs?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Notna schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:59:
[...]

spoiler:
Sterker nog, bij 10 krijg je al een upgrade, later ook bij 20 nog een keer. Bij de eerste 10 krijg je: Flaming Sword, Better Defence en Shockwaves (uit het puntje van je zwaard) Ze Spirit Well bevind zich op Spirit Island (of Isle :P )
Ik ben overigens nu met de 2de battle Bellum aan het verslaan, maar ik krijg die truuk om dat hourglass te tekenen niet voor elkaar. Als het al lukt is het imo echt een toevalstreffer. Iemand nog tips/truucs?
spoiler:
in 1 lijn, vanuit het midden een driehoek naar boven en dan beneden een. Een soort acht

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Zal toch niet de enige zijn:

spoiler:
Bij de rode deur in de tempel van de ocean king, moet je in 1 stroke een omgekeerde driehoek in een driehoek tekenen. Het probleem is dat je dat op meerdere manieren kan doen maar hij accepteert er geeneen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:46

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Calvin&Hobbes schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:24:
Zal toch niet de enige zijn:

spoiler:
Bij de rode deur in de tempel van de ocean king, moet je in 1 stroke een omgekeerde driehoek in een driehoek tekenen. Het probleem is dat je dat op meerdere manieren kan doen maar hij accepteert er geeneen! :(
spoiler:
Dude.. is in de puzzel er boven (met die stenen) aangegeven. 'ik ben de 1e steen, 2e steen en dergelijke.. van steen 1, naar 2, naar 3, naar 4... niet zo heel moeilijk toch? ;)
En t zijn geen 2 driehoeken, maar een zandloper ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 20-10-2007 15:26 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
@hierboven en @calvin hobbes
spoiler: title
bij de smid zie je een plaatje met de aanwijzing hoe je moet beginnen. volg dat en tadaa
Als je er nog niet uitkomt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
philippevk schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:03:
bij de smid zie je een plaatje met de aanwijzing hoe je moet beginnen. volg dat en tadaa
Thnx de pijl had ik de 1e keer niet gezien!
Deze game staat trouwens op de 1e plek op mijn lijst van leukste DS spelletjes! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 20-10-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Spike_wolf schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:26:
[...]

spoiler:
Dude.. is in de puzzel er boven (met die stenen) aangegeven. 'ik ben de 1e steen, 2e steen en dergelijke.. van steen 1, naar 2, naar 3, naar 4... niet zo heel moeilijk toch? ;)
En t zijn geen 2 driehoeken, maar een zandloper ;)
philippevk schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:03:
spoiler:
1e keer is een zandloper, 2e keer het zelda logo.

[ Voor 38% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 20-10-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees dat veel mensen problemen hebben met de koprol.

Dit had ik zelf ook. ben 10 minuten bezig geweest om die eerste roepies uit die boom te halen :S

wat dus de truc is, is dat je echt tegen de rand van je scherm moet rollen, dus zeg maar een snelle rechte bewging maken met de stylus van 1 a 2 cm tegen de rand van je scherm (dus de kant op waar je naartoe wilt rollen.)
nu lukt het me 9 van de 10 keer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
NG schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:46:
Ik heb het nu uitgespeeld, maar volgens mij heb ik iets overgeslagen.. Die Wisdom/Courage/etc dingen die je tijdens het spel opspaart... dienen ze nog ergens voor? Naar mijn weten heb ik ze nooit hoeven te gebruiken...
Ik had ook alleen de 10 courage gevonden en toen zat ik al aan de eindbaas. Dus dat is wel jammer dat ze eigenlijk niet echt nodig zijn geweest. Ook al zijn die krachten toch wel redelijk sterk. Want je zwaard word 2x zo krachtig ervan.

Nu maar op zoek naar alle schatten enzo.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:23:
ik lees dat veel mensen problemen hebben met de koprol.

Dit had ik zelf ook. ben 10 minuten bezig geweest om die eerste roepies uit die boom te halen :S

wat dus de truc is, is dat je echt tegen de rand van je scherm moet rollen, dus zeg maar een snelle rechte bewging maken met de stylus van 1 a 2 cm tegen de rand van je scherm (dus de kant op waar je naartoe wilt rollen.)
nu lukt het me 9 van de 10 keer wel.
Er is ook een tip-stone die zegt dat je aan the edge of the screen kleine rolletjes moet maken om te rollen ;)

spoiler:
Ik ben gvd nog steeds bezig met Bellum op the Ghost ship. Ik krijg het maar niet voor elkaar die zandlopers goed te krijgen. Soms gaat het goed, dan weer niet. Of ik ben rete debiel met die stylus of er zit serieus een bug bij die versie die ik heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Argh ik zat in Spanje PH te spelen. En ik ben maar een internetcafe ingedoken.. Wat ergerde ik me aan die
spoiler:
puzzle waar je je scherm moest dichtklappen
. Ik heb best wat Zelda-games gespeeld vanaf de allereerste Zelda, maar hier kwam ik maar niet op. Weet nou niet of het stom is van mij dat ik er niet op kwam, of dat het vergezocht is van Ninty :+

Al met al echt een sicke game. Ik mis de variatie alleen wel heel erg van de meeste andere Zelda's in de landschappen. Dat vind ik toch wel minder. Het blijft piraatje spelen. Maar goed ik ben nu pas de 3e dungeon voorbij, dus hopelijk veranderd het nog iets. Maar als het palmboompje-eilandje blijft, vrees ik dat ik lichtelijk teleurgesteld zal zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

Dan zal je lichtelijk teleurgesteld zijn :+

Waar ik vooral problemen mee heb is die getimede Ocean King Temple. Het concept vind ik goed, elke keer naar 1 tempel. Maar ik begin me er nu aan te ergeren, vooral omdat er ook nog eens een timer op staat. Niet dat het moeilijk is, maar gewoon soms irritant.

Verder is dit wel de beste game die ik tot nog toe op mijn DS heb gespeeld. Hij heeft keurig de plek van Castlevania: Dawn of Sorrow overgenomen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
Kunnen mensen die hem hebben uitgespeeld misschien posten hoe lang (in uren) ze er over gedaan hebben? En wat is de replay value? Zijn er nog bepaalde gameplay dingen of puzzels of verzamelingdingen die je kan zoeken waardoor je het opnieuw gaat spelen?

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Willybubba schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:53:
Dan zal je lichtelijk teleurgesteld zijn :+

Waar ik vooral problemen mee heb is die getimede Ocean King Temple. Het concept vind ik goed, elke keer naar 1 tempel. Maar ik begin me er nu aan te ergeren, vooral omdat er ook nog eens een timer op staat. Niet dat het moeilijk is, maar gewoon soms irritant.

Verder is dit wel de beste game die ik tot nog toe op mijn DS heb gespeeld. Hij heeft keurig de plek van Castlevania: Dawn of Sorrow overgenomen.
Nou ik zit nu in de 14 minutenfase waarbij je op een gegeven moment je tijd kan vastzetten
Ik kom niet onder de 7 m 21 uit en heb dus nu maar 6.39 voor dat deel en ik krijg het niet voor elkaar binnen die tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Je kan natuurlijk na verloop van tijd sneller door die dungeon heen mbv spullen die je later krijgt. Maar het blijft irritant. Ik heb een ontzettende haat jegens tijdklok gebasseerde puzzels. Gelukkig hielp markeren op de kaart (de volgorde markeer ik van 1 t/m X) na verloop van tijd een hoop. Maar ook dit irriteert me bijzonder. Ook Twilight Princess had zo'n walgelijke formaliteit waar je die moonpearls ofzo moest scoren. Echt ontzettend simpel, maar neemt wel veel tijd in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

seamus21 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:56:
Kunnen mensen die hem hebben uitgespeeld misschien posten hoe lang (in uren) ze er over gedaan hebben? En wat is de replay value? Zijn er nog bepaalde gameplay dingen of puzzels of verzamelingdingen die je kan zoeken waardoor je het opnieuw gaat spelen?
Ik heb hem op de eindbaas nu uitgespeeld en ik ben (met sidequests en al) toch zeker een dikke 20~25 uur gespeeld. en dan heb ik ook_alle_ sidequest gedaan. Enige wat ik nog niet echt gedaan heb zijn de mini games helemaal uitspelen. Vaak alleen de eerste of 2de records :)

Replaywaarde zit er niet in.Als je alles een keer gedaan hebt, is de lol er imo wel vanaf. sure je kan het nog een keer uitspelen omdat het een leuke game is, maar de gam is zo makkelijk dat je toch wel onthoud wat je moet doen (behalve dan als je zoals hierboven niet snapt dat jij je DS moet dichtklappen om iets te bereiken :+ )
mirelia schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:10:
[...]

Nou ik zit nu in de 14 minutenfase waarbij je op een gegeven moment je tijd kan vastzetten
Ik kom niet onder de 7 m 21 uit en heb dus nu maar 6.39 voor dat deel en ik krijg het niet voor elkaar binnen die tijd
Geloof mij, op een later moment wordt het een stukke makkelijker. Ik had 23 minuten op de hourglass om mee te beginnen en deed er 3.30 minuut over om naar dat 'save' punt te komen.

spoiler:
Ondertussen kan ik nog steeds Bellum niet verslaan. ik weet niet wat het is. Ik heb het internet afgestruind voor tips over hoe je die hourglass moet tekenen, maar het _wil_gewoon_niet. Wordt er dood moe van :( Het hele spel nergens moeiete mee gehad, maar als ik dat pokke ding moet tekeken doet hij het niet :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 22-10-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:34
De eerste keer dat ik bij het savepunt kwam deed ik er ook 7 min over, maar dat kwam omdat ik een aantal keer gezien was door guards. Gelijk nog een keer gedaan en toen ook in 3min nog iets, dus gewoon nog een keer proberen tot je tevreden bent over je tijd.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Als je al de "truukjes" toepast dan kan je in de Ocean King temple zelfs nog sneller tot het savepunt komen. Bij mij staat de teller op 15 seconden. Je moet dan al wel verder zijn en wat meer wapens hebben. Een paar hints:
spoiler:
- Gebruik de bombchu's in plaats van bommen om op afstand al de gebroken muren door te breken.
- Gebruik de bombchu's om switches te triggeren
- Gebruik arrows bij een van de laatste etage's om de stoomblazende statues uit te schakelen.
- Pak zo mogelijk de gele/gouden vazen voor extra tijdaftrek
- Op de etage waar je de drie driehoeken van de triforce moet gebruiken om de deur te openen: vergeet de gouden vaas rechtsboven niet. Gebruik je chain tussen de twee fakkels, en lanceer je dan op het platform naar boven.

Zo heb je nog meer tijd om de latere etage's rustig door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Om de zandloper te tekenen:
spoiler:
1 2
x x
3 4
teken van 1 naar 2 en van 2 naar 3
dan van 3 naar 4 en van 4 naar 1 en klaar
Zo heb ik het gedaan en ging perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
mirelia schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:10:
[...]

Ik zit op 5 min als allersnelste.

En heb ongeveer 6 dagen gedaan om het spel uit te spelen dat is denk ik 40 uur ofzo alles bij elkaar. Maar moet nog wel veel dingen vinden dus klaar ben ik uiteindelijk nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Laatst online: 04-09 14:50
ik heb m sinds gister :O

super game!

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Ook nog een tip:

Bij dat eiland waar je mag schatgraven (niet doen trouwens, 1 grote scam door al die black rupees) moet je vooral niet gaan doorgraven voorbij de 10, net gedaan en hij pakt al je rupies af die je gespaard hebt (zo'n 5000) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game vanmiddag gehaald, wat een top game zeg!!
Hier ga ik nog vele uren van smullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Topicstarter
Calvin&Hobbes schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:56:
Ook nog een tip:

Bij dat eiland waar je mag schatgrafen (niet doen trouwens, een grote scam door al die black rupies) moet je vooral niet gaan doorgraven voorbij de 10, net gedaan en hij pakt al je rupies af die je gespaard heb (zo'n 5000) ;(
Dan kan je toch gewoon je save weer loaden? Maar bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Sander1991 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:04:
[...]

Dan kan je toch gewoon je save weer loaden? Maar bedankt voor de tip :)
Had daarvoor al veel gedaan en ik wist niet zeker of dat al gesaved was dus ben maar doorgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Ik heb de temple tijd nu "gesaved" op: 1:14
En mijn beste temple clearance tijd is: 17:24 (Heb 24minuten in de hourglass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat je krijgt als je 2000 punten haalt bij het pijl en boog schieten? Na 1700 kreeg ik een extra grote pijlen tas (ja sorry, heb het spel ff hier niet, dus weet de exacte namen niet) waar 50 pijlen in kunnen, en had toen 1880 punten... kweet echt niet of ik de 2000 ga halen, heb al redelijk vaak moeten proberen eer ik de 1700 had, dus vraag me af of het het uberhaupt waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:38:
weet iemand wat je krijgt als je 2000 punten haalt bij het pijl en boog schieten? Na 1700 kreeg ik een extra grote pijlen tas (ja sorry, heb het spel ff hier niet, dus weet de exacte namen niet) waar 50 pijlen in kunnen, en had toen 1880 punten... kweet echt niet of ik de 2000 ga halen, heb al redelijk vaak moeten proberen eer ik de 1700 had, dus vraag me af of het het uberhaupt waard is.
Je kan ook gewoon saven in die hut en elke keer als het NIET lukt, je DS ff softresetten en opnieuw proberen ;) scheelt je geld :P

Verder geen idee wat je krijgt. 1700 was idd al een ramp om te halen :S Je haalt die 2000 pas als je alles raak schiet EN geen meisjes knalt :P

Weet iemand btw wat er gebeurt als je een VIP member wordt bij die shop op het water? Ik ben niet verder dan Platinum :P (en dan krijg je _weer_ een complementary card :( )

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 23-10-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geen idee, ik ben ook platinum, heeft vlg mij geen zin meer om verder te kopen...
Wat ik wel lastig vind is om te onthouden waar je geweest bent elke keer als je weer begint te spelen. Moet echt steeds nadenken waar ik ook alweer heen moet... Zoals nu heb ik even geen idee meer wat ik moet doen (heb net het eerste ijzermineraal voor het superzwaard gevonden, en nu een beetje eilandjes ah hoppen om te zien of ik ergens iets vergeten ben...
Iemand even een tip om me weer op het juiste spoor te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hoe vaak moet je die irritante tempel door met die hourglass? Ik heb het nu 2x moeten doen.

Vergeet de spoilertags niet als je antwoord :)

[ Voor 25% gewijzigd door apNia op 23-10-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:49:
heb geen idee, ik ben ook platinum, heeft vlg mij geen zin meer om verder te kopen...
Wat ik wel lastig vind is om te onthouden waar je geweest bent elke keer als je weer begint te spelen. Moet echt steeds nadenken waar ik ook alweer heen moet... Zoals nu heb ik even geen idee meer wat ik moet doen (heb net het eerste ijzermineraal voor het superzwaard gevonden, en nu een beetje eilandjes ah hoppen om te zien of ik ergens iets vergeten ben...
Iemand even een tip om me weer op het juiste spoor te zetten?
spoiler:
Die eerste heb je als het goed is bij de rots dudes gehaalt (gongoran oid ff naam kwijt ;) ) Als je in deizelfde Seachart naar Rechtbovens gaat, vind je daar A) een gouden kikker en B ) Een eiland omgeven door ijs. Die moet je allemaal kapot schieten om vervolgens op het eiland te komen en het 2de mineraal te vinden :) )
apNia schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:49:
Hoe vaak moet je die irritante tempel door met die hourglass? Ik heb het nu 2x moeten doen.

Vergeet de spoilertags niet als je antwoord :)
spoiler:
5 ( voor elke chart 1 en voor de eindbaas nog 1 keer) als je alleen het verhaal volgt, 6 a 7 als je alle treasures ook wil ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 23-10-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

Ik zit op dit moment vast bij het verkrijgen van de 3e seachart. Ik moet weer terug naar de temple of the Ocean King volgens dat vrouwtje....maar ik kan in de tempel niet verder komen dan de 2e verdieping....die sleutel is daar verdwenen. Iemand een idee hoe ik daar verder kom?

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ook Legend of Zelda: Phantom Hourglass gekocht.

Ik heb hem zelf nog niet gespeeld dat doe ik na het werk, moet helaas tot 4 uur wachten :( .
Maar het is ongeveer hetzelfde principe als The Wind Waker zie ik. Dat getekende stijl.

En mijn vraag was in The Wind Waker moest je op het einde van die kaarten en Triforce Charts zoeken, is dat bij dit spel ook weer???

Want vond dat hendig irritant telkens dat varen.

Maar de dungeons en de gameplay zagen er goed uit, wordt vast een toffe game ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Je vaart nu ook weer aardig wat af, maar dat is nu heel anders uitgewerkt. De eilanden liggen erg dicht bij elkaar (je zou het met gemak kunnen zwemmen :P ), en het varen zelf, je tekent een lijntje op de kaart, en je schip volgt dit lijntje, waardoor jij je kunt concentreren op het overhoop schieten van vijanden enzo :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owww oke dat is dan wel chill :) dan kan ik me geen minpunt voorstellen in het spel ;)
Je kan toch ook wel op je bootje vissen naar kisten he.

Was op de Wind Waker altijd leuk totdat je geen Rupees meer kon dragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:45:
Owww oke dat is dan wel chill :) dan kan ik me geen minpunt voorstellen in het spel ;)
Je kan toch ook wel op je bootje vissen naar kisten he.

Was op de Wind Waker altijd leuk totdat je geen Rupees meer kon dragen :P
Je kunt vissen op vissen, en op kisten enzo.. het zijn inmiddels wel minigames geworden, dus niet je lijntje uitgooien en wachten tot ie weer boven is.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Niet online

FireMotion

newpegasus schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:50:
Ik zit op dit moment vast bij het verkrijgen van de 3e seachart. Ik moet weer terug naar de temple of the Ocean King volgens dat vrouwtje....maar ik kan in de tempel niet verder komen dan de 2e verdieping....die sleutel is daar verdwenen. Iemand een idee hoe ik daar verder kom?
Hint: Op B2 verschijnt de sleutel na de switch. Wil je meer weten? Zie hier:
spoiler:
Er zijn twee switches, eentje links van de grijze phantom, en eentje rechtsonder van hem, onder het muurtje. Zodra je een van de switches hebt aangeraakt, moet je binnen een bepaalde tijd de andere triggeren. Daarna verschijnt de sleutel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ThePower23 heb je wel reviews gelezen voor je het spel kocht? :D
Ik lees me altijd suf voor ik een spel koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

FireMotion schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:22:
[...]

Hint: Op B2 verschijnt de sleutel na de switch. Wil je meer weten? Zie hier:
spoiler:
Er zijn twee switches, eentje links van de grijze phantom, en eentje rechtsonder van hem, onder het muurtje. Zodra je een van de switches hebt aangeraakt, moet je binnen een bepaalde tijd de andere triggeren. Daarna verschijnt de sleutel.
Ah, dank je wel! Stom dat ik daar niet aan dacht...

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 14-09 22:57
Heb hem ook gekocht vanmiddag en het is echt een heerlijk spelletje, maar moet denk ik ook nog even wat bescherming halen voor mijn touchscreen, want die gaat er zo wel snel aan denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:33

rCk

JanW schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:09:
Heb hem ook gekocht vanmiddag en het is echt een heerlijk spelletje, maar moet denk ik ook nog even wat bescherming halen voor mijn touchscreen, want die gaat er zo wel snel aan denk ik :P
Valt wel mee hoor.
Anders zouden ze het niet ontwikkelen, en zeker niet met die spellen waarbij je alles met de stylus moet doen, spellen als Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
lol als je een kip met je hamer raakt (aan de rand van het beeldscherm) word ie rood en komen eropeens heleboel boze kippen aanrennen :+ (yeah I was bored)

Mocht je extra hearts nodig hebben, met je hamer even de moestuin (waar in het begin al die rocks stonden) platslaan. Dat is goed voor > 6 hearts.

Hier nog een leuke review door iemand verkleed als link: http://www.playdigital.tv/2007/10/24/11-legend-of-zelda-ds/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 14-09 22:57
Calvin&Hobbes schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:57:
lol als je een kip met je hamer raakt (aan de rand van het beeldscherm) word ie rood en komen eropeens heleboel boze kippen aanrennen :+ (yeah I was bored)
Als een gek met je zwaard gaan rammen geeft 't zelfde effect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

JanW schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:22:
[...]

Als een gek met je zwaard gaan rammen geeft 't zelfde effect ;)
Of bommen, of boomerang... of als je ze gewoon met je vinger zou kunnen poken zou dat ook wel werken ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zij is cute!!!!! O+
Zelfs MET punt oren :P

[Edit]
Dubbel post :X
sry :P

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 24-10-2007 19:38 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Calvin&Hobbes schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:57:
Kippen boos maken, dat hoort gewoon bij zelda. Is ook altijd eerste wat ik doe, als ik een kip tegenkom in een nieuw zelda spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je veel binnen een bepaalde tijd doen?
Ik heb geen zin om continu tegen de klok te moeten rennen/varen o.i.d.

Dat het es voorkomt prima, maar het moet niet structureel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:32:
Moet je veel binnen een bepaalde tijd doen?
Ik heb geen zin om continu tegen de klok te moeten rennen/varen o.i.d.

Dat het es voorkomt prima, maar het moet niet structureel zijn.
spoiler:
In de Temple of Ocean King werk je tegen de klok(Phantom Hourglass) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Karlok[JY-616] schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:02:
[...]

Kippen boos maken, dat hoort gewoon bij zelda. Is ook altijd eerste wat ik doe, als ik een kip tegenkom in een nieuw zelda spel.
Kippen beuken zat al in Zelda 3, meen dat dat toen al voor problemen zorgde :)
Er leuke "feature". Al was er een Zelda waar er niks gebeurde.. was dat niet Link's Awakening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:15:
[...]

spoiler:
In de Temple of Ocean King werk je tegen de klok(Phantom Hourglass) .
Thnx Karlok!

Kun je overal saven of zijn er savepoints?
Mochten er alleen savepoints zijn, liggen deze dan ver uitelkaar?

Ik hoef toch geen half uur te spelen voordat ik kan saven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Je doet de tempel telkens opnieuw, waarbij je steeds iets verder komt. Op de helft zit een save point welke je na een aantal keer wel in 3 min ofzo moet kunnen halen.

Ben lekker op weg met zelda, speel elke dag ruim een uur in de trein dus ga niet zo snel als de meeste hier. Jammer van de hamer spoiler hierboven maar ondertussen heb ik deze zelf nu ook gehaald.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Totale nutteloze commentaar van mij, maar ik moet het toch maar even kwijt.

Na eerst rondgeïrriteerd geweest te zijn door het feit dat ik 10 euro importkosten heb moeten betalen op mijn Zelda uit Azië. Ie kostte daar maar omgerekend 30 euro (+ 2.5 euro verzendingskosten), dus een stukkie goedkoper dan de 40 euro die ze hier vragen. Naja, als je 10 euro importkosten moet betalen, dan valt dat voordeel natuurlijk weer weg.

Nu ja, een week later ben ik volledig weg van dit spel. Deze Zelda is zo fantastisch goed. Dit is - denk ik - het beste spel dat op de DS uitgekomen is en ik ben heel blij dat ik een DS heb. De graphics zijn fantastisch mooi voor het kleine apparaatje en de bediening met de stylus werkt perfect. Ook de vondsten waarbij je aantekeningen maakt op de kaart, moet roepen/blazen in je microfoon geven dit spel een fantastische extra game-ervaring.

Ik vermaak me enorm goed met dit spel en hij was zijn 'dure' 42 euro meer dan waard (afzetter douanes).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:56:
Totale nutteloze commentaar van mij, maar ik moet het toch maar even kwijt.

Na eerst rondgeïrriteerd geweest te zijn door het feit dat ik 10 euro importkosten heb moeten betalen op mijn Zelda uit Azië. Ie kostte daar maar omgerekend 30 euro (+ 2.5 euro verzendingskosten), dus een stukkie goedkoper dan de 40 euro die ze hier vragen. Naja, als je 10 euro importkosten moet betalen, dan valt dat voordeel natuurlijk weer weg.

Nu ja, een week later ben ik volledig weg van dit spel. Deze Zelda is zo fantastisch goed. Dit is - denk ik - het beste spel dat op de DS uitgekomen is en ik ben heel blij dat ik een DS heb. De graphics zijn fantastisch mooi voor het kleine apparaatje en de bediening met de stylus werkt perfect. Ook de vondsten waarbij je aantekeningen maakt op de kaart, moet roepen/blazen in je microfoon geven dit spel een fantastische extra game-ervaring.

Ik vermaak me enorm goed met dit spel en hij was zijn 'dure' 42 euro meer dan waard (afzetter douanes).
Bij welke online shop heb je em gekocht?

* Thnx victenn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Play-Asia denk ik. Meestal komt dat wel door de douane heen maar soms heb je pech. Overkwam mij ook bij Castlevania: Portrait of Ruin, daar heb ik uiteindelijk meer voor betaald dan waar 'ie hier voor in de winkel ligt. Maarja, een maat van mij bestelt daar alles en die is nog geen een keer beboet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kben al in de 1ste Dungeon na 1 uur spelen en heb net de boomerang gevonden.

Tot nu toe is het spel vrij eenvoudig, nog niet vastgezeten ofzo.
Heb alleen moeite met de koprol :S weet iemand hoe dat perfect gaat?
Het lukt me maar steeds niet.

Maar echt een geweldig spel misschien wel debeste Zelda game op Ocarina of Time na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@: Willybubba,

Dan heb ik ook nog steeds geluk gehad met Play-Asia..... AFKLOPPEN :)
Bij de MM ligt ie voor 35, euro, das op zich ook een prima prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:57:
Kben al in de 1ste Dungeon na 1 uur spelen en heb net de boomerang gevonden.

Tot nu toe is het spel vrij eenvoudig, nog niet vastgezeten ofzo.
Heb alleen moeite met de koprol :S weet iemand hoe dat perfect gaat?
Het lukt me maar steeds niet.

Maar echt een geweldig spel misschien wel debeste Zelda game op Ocarina of Time na :)
Ik vind hem inderdaad ook niet echt moeilijk, nooit echt lang hoeven nadenken ofzo.. en ik ben 1 keer doodgegaan, maar toen was ik gewoon dom bezig :+

Wat heeft iedereen trouwens een moeite met die koprol :D Dat is super makkelijk man :P Gewoon je stylus aan de rand van je scherm zetten en snel een of meerdere kleine rondjes draaien (echt nog geen cm in doorsnee). :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke zal het strax meteen gaan proberen :P
Zou wel gaan lukken.

Mja indd als je in een Zelda game afgaat moet je indd dom bezig zijn :p
want dat is best moeilijk om daar in af te gaan

Als je bijna dood bent zit er in elke pot wel een hartje.
of in elke vijand.

In OOT had ik 4 potten met fairy's die je weer levend maken als je dood bent.

Mja dat was te makkelijk gewoon kon je echt niet afgaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

ik heb het spel nu uitgespeeld en ik vond het echt een top game, helaas is ie redelijk snel uitgespeeld.

Dat komt waarschijnlijk ook dat ik niet alles geexplored heb, bijv om sommige eilanden zie je dingen die je alleen kan bereiken met een item die je dan nog niet hebt, en dan heb ik het juiste item eindelijk, ben ik al weer vergeten waar het was :P

in totaal heb ik ook maar 16 power gems, 10 wisdom gems en 9 courage gems gevonden
dus weet ook niet wat hun ''True Power nu inhoud''
Je doet de tempel telkens opnieuw, waarbij je steeds iets verder komt. Op de helft zit een save point welke je na een aantal keer wel in 3 min ofzo moet kunnen halen.
Met de juiste shortcuts ben je er veel sneller
Mijn beste tijd was 1.01

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik heb hem idd bij play-asia.com besteld. Tevreden van de winkel: nette en snelle afhandeling. Mooi verpakt. Niets op aan te merken.

Maar...

Moest ik dus 10 euro betalen anders kreeg ik m'n spelletje niet.

Naja, kben gewoon dat ze maandelijks 40% van m'n loon pikken, dus die tien extra euro zal het niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Weet iemand hoe je items ruilt met elkaar. Want kan nergens vinden waar je op moet klikken of naar toe moet. Want wil graag als me items ruilen die bij mij niets waard zijn tegen items die bij mij wel 800 waard zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen niet herinneren dat Link in The Wind Waker een Fairy had :S
Kan best zijn dat het wel zo was maar dan ben ik het vergeten :P

Maar volgens mij had hij die niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:11:
Ik heb hem idd bij play-asia.com besteld. Tevreden van de winkel: nette en snelle afhandeling. Mooi verpakt. Niets op aan te merken.

Maar...

Moest ik dus 10 euro betalen anders kreeg ik m'n spelletje niet.

Naja, kben gewoon dat ze maandelijks 40% van m'n loon pikken, dus die tien extra euro zal het niet maken.
Maar dat ligt niet aan Play-Asia, maar aan de douane. Het is een kwestie van geluk, of ze het wel of niet checken. Heel vaak heb ik het dat ze DS games bij mij wel controleren omdat het in verhouding zwaarder is dan PS2/PSP doosjes. Ik heb 2 keer voor DS games importheffing moeten betalen, maar geen enkele keer bij een PS2/PSP game.

En over dat rollen, het is super simpel. De manual geeft niet echt goed aan hoe het moet. Je moet gewoon aan de rand van het scherm een snelle beweging terug en vervolgens een snelle beweging naar de rand van het scherm maken. Dus als je met Link naar rechts rent (en ervan uitgaat dat de stylus aan de rechterrand van het scherm zit), een snelle beweging naar <--- maken van 1 of 1,5 cm en dan snel daarachteraan een beweging naar ---> terug naar de rechterrand.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik val toch helemaal play-asia niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
SpeeDRaZoR3 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:11:
Weet iemand hoe je items ruilt met elkaar. Want kan nergens vinden waar je op moet klikken of naar toe moet. Want wil graag als me items ruilen die bij mij niets waard zijn tegen items die bij mij wel 800 waard zijn ;)
spoiler:
Om items te kunnen ruilen heb je een pijl en boog nodig. Daarmee kan je een puzzel oplossen, die je naar een eiland brengt, waar je items in een doos kan stoppen om mee te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:39:
Ik val toch helemaal play-asia niet aan.
Nee dat weet ik, maar misschien krijgen andere lezers wel zo'n indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb door jullie enthousiasme laten overhalen, m.a.w. 'The Legend of Zelda - Phantom Hourglass' aangeschaft. :)
Ik zal em binnenkort spelen, heb het een beetje te druk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Karlok[JY-616] schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:07:
[...]

spoiler:
Om items te kunnen ruilen heb je een pijl en boog nodig. Daarmee kan je een puzzel oplossen, die je naar een eiland brengt, waar je items in een doos kan stoppen om mee te ruilen.
Heb effe op die keywords gegoogled. En een tekstje gevonden met uitleg.

[ Voor 12% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 25-10-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Sinester schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:51:
ik heb het spel nu uitgespeeld en ik vond het echt een top game, helaas is ie redelijk snel uitgespeeld.

Dat komt waarschijnlijk ook dat ik niet alles geexplored heb, bijv om sommige eilanden zie je dingen die je alleen kan bereiken met een item die je dan nog niet hebt, en dan heb ik het juiste item eindelijk, ben ik al weer vergeten waar het was :P

in totaal heb ik ook maar 16 power gems, 10 wisdom gems en 9 courage gems gevonden
dus weet ook niet wat hun ''True Power nu inhoud''

[...]

Met de juiste shortcuts ben je er veel sneller
Mijn beste tijd was 1.01
Heb soms ook nog wel moeite om te onthouden waar ik terug moet, maar waar het kan maak ik aantekeningen.

Van de gems heb ik er tot nu toe 17, 12 en 12 nog een paar te gaan dus. Heb in ieder geval alle krachten tot mijn beschikking nu.

Die 3 minuten was nog een oude tijd toen ik nog niet alle items had verder ook nooit moeite gedaan om die tijd te verbeteren. Nu ik een stuk meer items heb nog een geprobeerd, mijn beste tijd tot nu toe is 1 sec. Ben nu bezig om te kijken of 0 sec ook kan, negatieve waarden zijn iig niet mogelijk.

edit: rofl ik heb nu een save point op 0 sec 8)

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 10:34
victenn schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:36:
[...]

Heb soms ook nog wel moeite om te onthouden waar ik terug moet, maar waar het kan maak ik aantekeningen.

[...]
spoiler: je kunt natuurlijk ook even terug naar...
Astrid die in haar glazen bolletje jouw toekomst kan 'begeleiden'...mits je haar al bevrijdt hebt natuurlijk ;)

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
kapa schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:44:
[...]

spoiler: je kunt natuurlijk ook even terug naar...
Astrid die in haar glazen bolletje jouw toekomst kan 'begeleiden'...mits je haar al bevrijdt hebt natuurlijk ;)
spoiler:
Astrid heb ik al lang bevrijd, maar kan zij je laten zien waar er nog gems liggen enzo dat zou wel relaxed zijn straks eens even uit proberen!

[ Voor 4% gewijzigd door victenn op 25-10-2007 23:47 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Grmbl waqt een frustratie is er voor mij aan het einde.

spoiler:
NOG STEEDS ben ik bezig Bellum te verslaan. Die hourglass tekenen is echt totaal random. Ik had nu toevallig dat ik ze achter elkaar deed, maar zodra hij die wervelwind attack doet, komt er geen 1 meer van terecht :S Daarnaast weet ik ook me god niet hoe ik die aanvallen kan tegenhouden. Ik probeer nu een beetkje slim te ontwijken maar dat gaat 3 van de 10 keer fout :(

Waarom is dit in eens zo achterlijk lastig bij mij terwijl de rest van de game een fluitje van een cent was (lees: nog geen 1 keer dood gegaan, ook niet door als ik bijna dood was te reloaden oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Notna schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:00:

spoiler:
NOG STEEDS ben ik bezig Bellum te verslaan. Die hourglass tekenen is echt totaal random. Ik had nu toevallig dat ik ze achter elkaar deed, maar zodra hij die wervelwind attack doet, komt er geen 1 meer van terecht :S Daarnaast weet ik ook me god niet hoe ik die aanvallen kan tegenhouden. Ik probeer nu een beetkje slim te ontwijken maar dat gaat 3 van de 10 keer fout :(

Waarom is dit in eens zo achterlijk lastig bij mij terwijl de rest van de game een fluitje van een cent was (lees: nog geen 1 keer dood gegaan, ook niet door als ik bijna dood was te reloaden oid)
spoiler:
Probeer eens een 8 te tekenen

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is hij 28 euro

Scheelt toch weer wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Notna schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:00:

spoiler:

spoiler:
Bij mij gaat het tekenen van de hourglass wel makkelijk, probeer idd. een 8 te tekenen.
Of probeer eens vanuit het midden, in 1 lijn, een driehoek naar boven, terug naar midden en dan driehoek naar beneden.

Die wervelwind attack zou je gewoon met je zwaard kunnen tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Gister avond ook uitgespeeld :D

spoiler:
Jammer dat de eindbaas relatief simpel was, super duidelijk wat er moest gebeuren, viel weinig aan te puzzelen.
De fairys hadden niet hun true power, ik had 18, 12 en 15 van die power gem dingen, wel allemaal tot lvl1 gepowerupt, maar echt veel had ik er niet aan ofzo, gewoon old school verder gevochten met Ciela aan m'n zijde :)

Nog meer mensen op 'Dee Ess Island geweest trouwens? :D

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 28-10-2007 10:08 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Spike_wolf schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:04:
Gister avond ook uitgespeeld :D

spoiler:
Jammer dat de eindbaas relatief simpel was, super duidelijk wat er moest gebeuren, viel weinig aan te puzzelen.
De fairys hadden niet hun true power, ik had 18, 12 en 15 van die power gem dingen, wel allemaal tot lvl1 gepowerupt, maar echt veel had ik er niet aan ofzo, gewoon old school verder gevochten met Ciela aan m'n zijde :)

Nog meer mensen op 'Dee Ess Island geweest trouwens? :D
spoiler:
Vind de rode faity juist super handig. Want eindbaas gaat 2x zo snel ermee neer. En ja jammer dat ie vrij easy was. Vond die plantbaas moeilijker dan de echte eindbaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

eindelijk......EINDELIJK is het mij gelukt om Bellum te defeaten!!!!

Wat een frustratie, maar uiteindelijk is het na een dikke 20 minuten gelukt (tekenen ging nu iets beter :P )

Leuk einde, en een voldaan gevoel, maar het had wel iets langer gemogen allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Notna schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:02:
eindelijk......EINDELIJK is het mij gelukt om Bellum te defeaten!!!!

Wat een frustratie, maar uiteindelijk is het na een dikke 20 minuten gelukt (tekenen ging nu iets beter :P )

Leuk einde, en een voldaan gevoel, maar het had wel iets langer gemogen allemaal :)
Leuk dat je het zegt. Eerst gefrustreerd zijn dat het niet lukt met Bellum. En dan mag het allemaal iets langer gemogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Niet online

FireMotion

The Legend of Zelda - Phantom Hourglass heeft een review gekregen op http://life.tweakers.net/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Gisteren uitgespeeld! 10 Dagen over gedaan, denk dat ik 25 uur totaal heb gespeeld. Wel jammer dat dit niet wordt bijgehouden net als voor hoeveel procent je voortgang is.

Maar hoe zit het met je bootje?
spoiler:
Op dit moment heeft mijn bootje 5 hartjes.
Er zijn items te koop van 7000 roepies. Als je hiermee je boot upgrade, krijg ik dan meer hartjes?
Ben hard aan het sparen, zit al op 6000 :9

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renbull
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 18:24
het bootje verhoogd 1 hart per 3van het zelfde type. alleen weet niet wat er gebreurt bij complete set.

Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Yotta schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:08:
Gisteren uitgespeeld! 10 Dagen over gedaan, denk dat ik 25 uur totaal heb gespeeld. Wel jammer dat dit niet wordt bijgehouden net als voor hoeveel procent je voortgang is.

Maar hoe zit het met je bootje?
spoiler:
Op dit moment heeft mijn bootje 5 hartjes.
Er zijn items te koop van 7000 roepies. Als je hiermee je boot upgrade, krijg ik dan meer hartjes?
Ben hard aan het sparen, zit al op 6000 :9
Even wat treasures verkopen en je hebt het geld zo bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
renbull schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:13:
het bootje verhoogd 1 hart per 3van het zelfde type. alleen weet niet wat er gebreurt bij complete set.
Dan heb je 8 hartjes.

Zal is een keer gaan ruilen wil graag die 1na laatste set compleet. Vind die mooier dan de golden set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige zeggen dat je je treasures kan verkopen? waar kan je die verkopen en hoeveel krijg je daarvoor????

Kan ik wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:36:
Sommige zeggen dat je je treasures kan verkopen? waar kan je die verkopen en hoeveel krijg je daarvoor????

Kan ik wel gebruiken.
Op Mardinges Island (waar je begonnen bent) helemaal in het noord oosten van het stadje, laatste huis. Zit een winkeltje dat alles koopt. Eerste keer dat ik daar binnen liep kon ik de helft van m'n zooi verkopen en toen had ik het maximum aantal rupees :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Niet online

FireMotion

Let op dat bij iedereen de waarde van de treasures anders is. Op een gegeven moment kan je op het eiland waar je begonnen bent naar een plek waar je treasures kan ruilen (dat moet dan met andere spelers) door...
spoiler:
de treasure in een doos te stoppen, waarna een andere speler dat eruit kan halen en vise versa
.
Sommige treasures die zeg maar 50 rupees waard zijn, zijn voor andere spelers 1500 waard, en andersom. Tenminste, als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke chill, dus sommige treasures zijn dan ook een paar duizend rupees waard :)

Dan ga ik strax ff geld maken :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, sinds gisteren mag ik het spel ook welkom heten in mijn verzameling. Eerste impressie is positief, en daar ben ik heel erg blij mee. Vond de stijl van WindWaker fantastisch, dus ik kan het alleen maar toejuichen dat ze dit hebben doorgetrokken. Daarnaast ziet het spel (qua DS-mogelijkheden) er geweldig uit, en heb ik me nog niet 1 maal gestoord aan de gameplay.

Toppertje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Van de week ook uitgespeeld, hoop plezier aan beleefd, maar:

Onderstaande echt niet lezen, tenzij uitgespeeld
spoiler:
Heeft iemand een idee of je bijv. tegen de piraat op de boot op de NW Sea Chart kan winnen? Mijn record is 670 en had uiteindelijk geen zin meer om door te gaan tot de 999.

Er zitten een hoop features in het spel die totaal niet bijdragen aan het verloop van het spel zelf:
De piratenboten: NW - Tegen hem kan je vechten
ZW - Je kan hem telkens bevrijden
ZO - Kan je alleen maar een item verkopen

De items die je krijgt zijn niet noodzakelijk, heb een hoop roepies uitgegeven aan een gouden scheepsromp en het heeft absoluut geen toegevoegde waarde.

Zo heb ik heel de zeemeermin niet gevonden. (las later hier,waar ze is)

Kan je eigenlijk wel winnen van die vrouwelijke piraat, ipv dat ze telkens wegvlucht.

Zo zijn er nog een aantal zaken.

Imho, doordat deze features geen toegevoegde waarde hebben, mis je uiteindelijk toch een gedeelte van het spel. Ik ben zelf een type dat na het uitspelen van Zelda, dat ik niet alsnog op zoek ga naar bijv. de hengel.

Wat is jullie mening hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat heet "sidequests" ;)

Al die minigames hebben een doel, je kunt bijvoorbeeld hartcontainers winnen of scheepsonderdelen. Met die onderdelen kun je de stamina van je schip opwaarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

je kunt ook op zo'n schip je swordplay oefenen in een battle op het travelers schip. De gozert zegt dat je em zeker 100x moet raken wil je goed zijn en een bonus krijgen. Mijn record staat nu op 134x, maar niks speciaals gekregen.

iemand meer geprobeerd en wat kreeg je ?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Willybubba schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:43:
Dat heet "sidequests" ;)

Al die minigames hebben een doel, je kunt bijvoorbeeld hartcontainers winnen of scheepsonderdelen. Met die onderdelen kun je de stamina van je schip opwaarderen.
Tja, echt nodig is het niet. Heb het spel "uitgespeeld" met maar 4 stamina harten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg van hem een heart container

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deatchant, op een een of ander engels forum praatte ze erover vlak bij het maximum namelijk 999 zijn gekomen, zij gaven daarbij aan dat er verschillende mijlpalen zijn waarbij je weer een extra krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een spel zeg ... en ik dacht echt dat het ebste van de DS inmiddels wel verschenen was. Wat had ik het mis. Dit is echt de topper, en echt bruut dat deze game volledig met stylus bestuurdbaar is. En niet omdat het moet, niet omdat het een tech demo is of zo ... nee ... het maakt eht spel echt tot iets briljants.

Echt de beste DS game ever!!! En ook blij dat de stijl van de Windwaker toch nog in een vervolg gebruikt wordt ... ik vind de nieuwe Zelda op de Wii super en die had ik ook neit anders willen zien ... maar ik vond de Windwaker ook super, wat betreft stijl, grafisch en wat betreft gameplay!!!

Deze game overtreft echt iedere DS game die ik bezit! Tot nu toe stond Mario Bros bovenaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Karlok[JY-616] schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:51:
[...]

Tja, echt nodig is het niet. Heb het spel "uitgespeeld" met maar 4 stamina harten.
Sidequests zijn nooit "echt" nodig, anders waren het wel gewone quests ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda eens met 3 hartjes uitspelen :P

Heb ik bij Ocarina of Time 1x geprobeerd het is gelukt maar ging vaak af :P

Mja het is mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ben op dit moment met de Guru's bezig, en zit achter het ventje aan, maar kom op een gegeven moment niet verder, omdat ik vlg mij zo'n bombchu nodig heb... heb inmiddels overal gezocht, maar kan ze nergens vinden... kan iemand me even een tipje geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:55:
spoiler:
Ben op dit moment met de Guru's bezig, en zit achter het ventje aan, maar kom op een gegeven moment niet verder, omdat ik vlg mij zo'n bombchu nodig heb... heb inmiddels overal gezocht, maar kan ze nergens vinden... kan iemand me even een tipje geven?
Iets specifieker is wel handig :P Dit is wel erg breed :P ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 01-11-2007 14:25 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste