@Beetle
Ja die heb ik zelf. Maar JatP is altijd nogal duur. Je kunt altijd
hier zoeken.
ik kan m mss wel bijbestellen hoor, maar prijs weet ik niet. De enkel LP versie zie ik wel maar de dubbel LP nr 6 wil je natuurlijk niet missen...
Ik had speciaal op een groter aantal buisjes geboden (3-tal, 5 en 5). Dus geen probleem.

Cosmetische staat is wel zichtbaar jaren '40 hoor (net geen roest)
@lss
je slaat de spijker op zijn kop. Dat is dus precies waar ik van baal. Ik ben even flink iemand aan het wakker schudden. Ik ben benieuwd wat het oplevert. Ik heb al een goede reaktie gehad.
Even als optie: de Shanling MC3 kun je via Ebay aardig goedkoper kopen (€635+verz bij Timaudio) en dat is een goede cd-speler, er zit een tuner in, je kunt via koptelefoon een iPod of MD-speler aansluiten, èn een aux, èn... er zit een preamplifier out op. Je kunt er dus ook een leuk stel eindblokken op aansluiten.

Zoals deze 2 X KT88 TUBE MONO BLOCK CLASS A POWER AMPLIFIERS
De importeur van Opera was volgens mij een belgische flapdrol die nog niet eens een site fatsoenlijk in de lucht kreeg. Die is nu failliet. Nu is het ondergebracht in een land waar ze alleen kunnen staken, wijnazijn maken, vrachtwagens in brand steken en frans spreken (oei, nu verraad ik welk land het is

). Ik weet met wie ze in onderhandeling zijn maar of ze daar goed ondergebracht zijn? Ik durf rustig te zeggen van nee. Ik heb even gebeld met Wilbert Hifi in Utrecht (staat op de lijst met dealers), maar ze hadden geen hoge pet van op en "ze verkochten ook zeker geen chinese namaak".
Ik zou het toch wel prettig vinden als je andere merken die goed spul verkopen ook hier voor een beetje normale prijs kon kopen.
[
Voor 112% gewijzigd door
Verwijderd op 12-10-2007 01:48
]