het schoot me zomaar te binnen (en ga er ajb niet over doorzeuren) maar leg me nou eens uit wat het verschil eigenlijk precies is tussen opampjes prikken en buisjes rollen?
Ongeveer hetzelfde als vroeger nozems die met kleine transistorradiotjes liepen te tetteren en nu dudes met hun mobiel met ingebouwde MP3 speler die precies even irritant zijn

Kun je gelijk zien hoe relatieve onzin 'believers en non-believers' is!
Als een opamp 'iets' met het geluid doet dan bla bla...wil ik er geen. Als je zo doorredeneert kun je beter de artiesten live bij je thuis uitnodigen
/me mompelt iets van als je dus ergens in gelooft mag je er hier niet meer over spreken?
Kleine moeite groot plezier natuurlijk. De opamps buiten werking stellen is wat lastiger.
Leuk dat jullie je spullen allemaal binnenkrijgen. Mijn versterker ligt op de boot te verroesten in afwachting van vertrek uit HK. Ik heb wel nog een 5-tal RCA buisjes binnengekregen. Ze gingen best wel hard aan jullie op. Maargoed, ik doe het graag.
Wat ik ook in de Stereoplay las vandaag: in de Quadral Phonologue Pico zit een ribbontweeter van het merk Aurum. Wat zou dat er toch voor een zijn?

(een G2 schat ik).

Quadral zegt dan heel trots:
Und die lupenreine Obertonwiedergabe ist eine der Stärke des neuen quadral Bändchenhochtöners.
Oftewel: zie, liegen doen ze allemaal. Waarom is het dan bij MHZS iets bijzonders? Ik vind het wel best. Ik ga er toch nniet op af.
Het speakertje ziet er trouwens mooi uit ook.
[
Voor 40% gewijzigd door
Verwijderd op 07-10-2007 02:33
]