Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:26:
[...]

Needs kunnen altijd hier achtergelaten worden.
Forum wordt gebruikt voor zinloze chat, needs, offer, vragen, builds en Bump requests :)
Zodat deze forum redelijk schoon blijft :)

Verder zitten er een paar SC lui tussen :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Derr_Hans schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:25:
[...]

Forum wordt gebruikt voor zinloze chat, needs, offer, vragen, builds en Bump requests :)
Zodat deze forum redelijk schoon blijft :)

Verder zitten er een paar SC lui tussen :P
over SCL gesproken, ik kreeg van Basiepii z'n account gegevens, aangezien hij verhuisd was en voorlopig niet meer in (kon) loggen op D2. Hij had nog 3 NL-chars, en 3 gewone chars met gear, pg's en runes.. hij wilde de zooi graag verkopen, dus als iemand interesse heeft, dan log ik wel een keer in onder zijn acct en dan kunnen we kijken. Heeft ie was fg's als ie terugkomt :P

ps. geen idee welke accts nl of ladder zijn, en of alles scl is of ook hcl :P

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 24-10-2007 16:46 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@mooneater, helemaal prima, heb 2 keer wat gekregen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Heb hem ook weer gekocht :D Wilde hem weer installeren maar was hem kwijt. Keihard naar de Dynabyte gescheurd en daar stond Diablo en LOD.

Eindelijk eens een Bowazon begonnen.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
armageddon_2k1 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:32:
Heb hem ook weer gekocht :D Wilde hem weer installeren maar was hem kwijt. Keihard naar de Dynabyte gescheurd en daar stond Diablo en LOD.

Eindelijk eens een Bowazon begonnen.
HCL of SCL ???

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als het SCL Europe is dan heb ik nog wel elke low-medium boog die er in de game zit voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
M'n pelt zit alweer op 240fg :D

Vanavond rond een uurtje of 8 beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Dalyxia schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:42:
als het SCL Europe is dan heb ik nog wel elke low-medium boog die er in de game zit voor je
Ik speel SCL en een low-medium boog zou erg welkom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
armageddon_2k1 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:15:
[...]

Ik speel SCL en een low-medium boog zou erg welkom zijn :)
wat is je acc naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
euhm, armageddon_2k1 en mijn char is bloempotvrouw (don't ask) :P ik ga nu online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die me ffies kan rushen @scl??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Heh, dat was wel even lachen. De SOJ op Diablo normal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:37:
Nog iemand die me ffies kan rushen @scl??
als je ergens nog een rush nodig bent, ben ik je man, die soj die diablo dropte is me dat wel waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
armageddon_2k1 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:20:
Heh, dat was wel even lachen. De SOJ op Diablo normal _/-\o_
mja, als je nog is wat nodig hebt, dan roep je maar, heb genoeg spul, ook voor die sorc van je huisgenoot wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ah, als we weer gaan spelen dan kan mijn huisgenoot wel wat gebruiken ja. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ohja, Gblom

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Diablo II]
"AllowHardcore"=dword:00000001

zet dat in een tekst bestandje, noem hem mijnopa.reg en klik op installeren, hardcore zonder softcore te moeten uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:21:
[...]

mja, als je nog is wat nodig hebt, dan roep je maar, heb genoeg spul, ook voor die sorc van je huisgenoot wel
Ghehe dit was wel bizar hoor... Beloofd wat voor m'n terugkeer :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 20:28 . Reden: never mind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:25:
ohja, Gblom

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Diablo II]
"AllowHardcore"=dword:00000001

zet dat in een tekst bestandje, noem hem mijnopa.reg en klik op installeren, hardcore zonder softcore te moeten uitspelen
Ff testen thx...

Werkt als een zonnetje...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
@pheno: damn das wel erg nasty zeg, goed dat je er nog bent man want een gast zoals jij valt niet te dupen! een echte collectors item.

@jacub: damn das wel een erge nette helm! niet te cheap verkopen en laat je niet gek maken met ft prijzen.

edit: damn tollo had je een witchwild string nodig? omg volgens mij heb ik die laatst nog weg gesmeten of niet... meestal bewaar ik wel veel, zal zo eens kijken voor je.

[ Voor 26% gewijzigd door mrboomblaster op 24-10-2007 21:17 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
mrboomblaster schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:05:
@jacub: damn das wel een erge nette helm! niet te cheap verkopen en laat je niet gek maken met ft prijzen.
Ja hij is idd erg lekker, maar ik weet niet wat een ft bod voor zoiets is. Hij staat nu op 240fg.

UT: Vandaag weer een semisuccesvol getrist, helaas een rip voor rtcwit :( en een game die dropte waardoor ik m'n torch kwijt ben :( Verder 3x 1-78 en mijn hammerdin is 90 geworden. Had dus al met al slechter gekunt, maar ook zeker beter :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas is het geen ETH giant thresher geworden, maar een
ETH Ghost spear, superior met [6] sockets (BOTD), hup, die 6 runes erin en voila, mijn merc prikt er aardig op los, samen met mijn hammerdin: 2300-13700 (13K!!!) damage per prik. hij kan zelfs Hell council tanken en neerleggen solo. Nog nooit zo´n sterke merc gezien..met Fort en ETH andy (ral) prikt hij zo snel!, en met 20% LL en 3700 life..hij doet zelfs meer schade dan mijn hammerdin, haha, ik doe "slechts" 5K hammers..
Jammer dat ik geen betere prik stok kon krijgen, maar met 2 high runes wil ik het risico niet lopen dat ze in mijn stash poofen, dus snel in een stok gepropt.. misschien veeeeeel later nog eens proberen met een betere prikstok, en misschien een betere fort/andy/botd..volgend jaar plan dus! :P.

zijn res zijn 75/75/80/85 op hell,

Ik ben bijna in staat om hem weg te doen (is holy freeze namelijk), en een Might merc te halen en te levellen..wat denken jullie, zal dat schelen? zal dat hem naar de 15K kunnen brengen?

vanmiddag wat screenshotjes voor oog plezier..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat heb je aan might als hij toch al zo veel damage doet ??
Holy Freeze is in dat opzichte denk ik wel beter, ook safer voor je hammer, scheel jouw steeds je body ophalen en merc kopen als jij dood gaat :P

Ghost spear is trouwens ook zeer snel en vooral mat all +%IAS die je daar heb.

--

Zo heb diablo ff naar werk meegenomen :) kan ik hem installeren op laptop.
Baas is toch op vakantie tot maandag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:09:
[...]

Ja hij is idd erg lekker, maar ik weet niet wat een ft bod voor zoiets is. Hij staat nu op 240fg.

UT: Vandaag weer een semisuccesvol getrist, helaas een rip voor rtcwit :( en een game die dropte waardoor ik m'n torch kwijt ben :( Verder 3x 1-78 en mijn hammerdin is 90 geworden. Had dus al met al slechter gekunt, maar ook zeker beter :o
Miischien even oplijsten op ander forum wat er goed/fout ging...
Als je merkt dat er lag gecreëerd wordt (doorzichtige muren, trage reacties,...) moet je naar act 1 gaan met al je hebben en houden.

Betekent dit dat alle mules het overleeft hebben? Want dat is op zich wel een goed teken!
En waarom is er iemand gesneuveld? Tank?

Over je pelt; zet er ook even in tekst bij wat de stats van de helm zijn, sommigen kunnen de ppics niet zien (ik bv) en die zijn dan natuurlijk minder geneigd om te bieden...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:11:
Zo heb diablo ff naar werk meegenomen :) kan ik hem installeren op laptop.
Baas is toch op vakantie tot maandag :*)
Lucker !

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar weer eerst ff begonnen op SCL. Wel slim om daar weer ffies wat ervaring op te doen. Gister maar gelijk aan een MF- Cold Sorc begonnen, blijft een van m'n favo's. Ook een lekkere snelle char voor het rushen in Normal en Nightmare.

Als ik het weer een beetje in de vingers heb, ga ik HCL proberen (again). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1,
ik zal je vanaaf eens adden.
als je online bent kan ik wel even zien op me mules voor wat leuks op SCL.
maar helaas heb ik bows altijd laten liggen (nee, eaglehorn / Windforce behoorde niet tot gevonden stuff).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
bedankt voor het aanbod :*)
Ik denk dat mijn frozen orb sorc huisgenoot misschien wel het e.e.a. kan gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah ik was uitgelogd vandaar dat ik hem niet kon editten.
maar ja, wilde al zeggen voor GBlom.
hoewel mijn 'main' een sorc is en ik dacht niet super veel troep voor 1 over had maar kijken kost niets.
voor ut geval dat je niet wilt zoeken:
MargothL is mijn account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hele poos HCL gedaan, maar naar 2 keer door lag geripped te zijn (lvl 79 en level 59), hou ik het wel voor gezien. Als ik door mijn eigen schuld dood ga, geen probleem, maar door lag..bleh..

Jammer, want het brengt wel een hele nieuwe spelervaring met zich mee, HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Boom, hartelijk bedankt voor de WWS! Deze is me een PUL/LUM waard om te uppen.
Heb op d2jsp een topic gemaakt voor een Giant Skull, maar heb slechts 1 bod (15 fg). Redelijk prijzig imo, maar goed.
Zal een keertje bumpen nog, misschien nog meer offers.

Enne, Blom, SC is voor....uhhh....tja......."anderen" :8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:43:

Dank je Tollo! Ik ook van jou! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:43:
Boom, hartelijk bedankt voor de WWS! Deze is me een PUL/LUM waard om te uppen.
Heb op d2jsp een topic gemaakt voor een Giant Skull, maar heb slechts 1 bod (15 fg). Redelijk prijzig imo, maar goed.
Zal een keertje bumpen nog, misschien nog meer offers.

Hij is op HC maar moest door sc heen :P
maar door de reg fix is dat ook niet meer en behoor hij niet meer tot de categorie "anderen"

Denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wakker, voor zover ik heb kunnen slapen. My god een tip: doe me niet na, die medicijnen zijn echt rot (maar nodig, ik weet het). Maar de kuur is nu afgelopen, dus nu zou het beter moeten gaan. "Time will tell, sooner or later time will tell" voor de wat oudere gamers onder ons. *start Red Alert intro weer op :P

Gisteren meegedaan met het uberlevelen, wat op zich wel goed ging, jammer van de uberknal die ons er uit deed vliegen. Game was daarna weg. Het spawnen ging in het begin wat lastig, maar ze hebben een volgorde gevonden om het te flikken.

Iemand hammerspullen? Ik heb geen donder namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:26:
Iemand hammerspullen? Ik heb geen donder namelijk :+
Blijkbaar hebben die medicijnen toch een erg grote impact!

Ga jij (Pheno) nu een coockie build doen zoals een hammerdin?
Check de mules eens... daar zit nog wel teen en tander op denk ik...
PM je het pswd wel even door...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He, ik heb de reflexen van een kip, gisteren liep ik (rennen, wat is dat) rustig naar het hokje in trist.
En er komen nog wel wat andere, maar die kosten me wat items die ik toch zal moeten vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:31:
[...]

Blijkbaar hebben die medicijnen toch een erg grote impact!

Ga jij (Pheno) nu een coockie build doen zoals een hammerdin?
Check de mules eens... daar zit nog wel teen en tander op denk ik...
PM je het pswd wel even door...
Denk eerder dat die medicijnen een nare bijwerking heeft.
Het "ik wil cookie builds" syndroom. Iets waar pheno geen last van had voor deze medicijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil hierna nog een summoner, een meteorb, een zmiter en een frenzybarb en een .... :+
Nee, ik wil die taunter waar dedl mee begonnen is eens uitproberen, maar taunter helmpjes zijn schaars. +3 warcries/+3 taunt helemaal natuurlijk :~ Mijn jacht daarop is geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Pheno79 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:43:
Ik wil hierna nog een summoner, een meteorb, een zmiter en een frenzybarb en een .... :+
Nee, ik wil die taunter waar dedl mee begonnen is eens uitproberen, maar taunter helmpjes zijn schaars. +3 warcries/+3 taunt helemaal natuurlijk :~ Mijn jacht daarop is geopend.
waarom niet een windy? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vergat de fury/charged zon ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:S podverdorie, heb geen eens tijd om diablo te installeren.
2 storingen waarvan 1 met haast.

op in de auto en scheuren maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:00:

geen ut voor mijn smiter, dus ik heb maar eff een cow-run geleeched en zit nu op lvl 60 in a1 hell. een paar br's en ik zit weer op lvl 70 :)

gear zo goed als af, en ik heb op dit moment geen zin om veel uit te geven, dus ik doe het lekker met wat ik heb; ik wil alleen eff een anni hebben voor mn smiter, zodat ik mn str niet zo extreem hoef te boosten :)

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 25-10-2007 12:22 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
yago schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:19:
[...]

Miischien even oplijsten op ander forum wat er goed/fout ging...
Als je merkt dat er lag gecreëerd wordt (doorzichtige muren, trage reacties,...) moet je naar act 1 gaan met al je hebben en houden.

Betekent dit dat alle mules het overleeft hebben? Want dat is op zich wel een goed teken!
En waarom is er iemand gesneuveld? Tank?

...
Ja mijn soso is helaas gesneuveld. Een beetje onvoorbereid en mij van geen kwaat bewust stapte ik door de poort naar tristram. Ik had in town niet echt op de map gelet en dacht dat iedereen er al door kwam. Eenmaal in tristram aangekomen zag ik alleen sjors een paar schermen verderop staan. Ik vroeg nog waar ik heen moest, maar voor ik het wist spawnde er een horde skelletjes om me heen en binnen een seconde lag ik tegen de vlakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Nogmaal mijn excuses daarvoor, maar ik was op dat moment ff druk bezig en reageerde daarom niet :( Ben je (veel) gear kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
WhiteWolf118 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:36:
[...]

Ja mijn soso is helaas gesneuveld. Een beetje onvoorbereid en mij van geen kwaat bewust stapte ik door de poort naar tristram. Ik had in town niet echt op de map gelet en dacht dat iedereen er al door kwam. Eenmaal in tristram aangekomen zag ik alleen sjors een paar schermen verderop staan. Ik vroeg nog waar ik heen moest, maar voor ik het wist spawnde er een horde skelletjes om me heen en binnen een seconde lag ik tegen de vlakte.
Damn man! Das nu echt een dom verlies.
Als er 1 regel is bij hééél snel levelen dan is het wel "Neem je tijd!" ;)

Pas als de game een beetje klaarstaat joinen en zeker de tank als laatste door de portal sturen!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Ach ja, op de harde manier leer je dat soort dingen het best :) Ik ben gelukkig niks kwijt, ik was nog maar level 22. Alleen jammer van die tijd die in de classic rush zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

ik was van plan een infinity te gaan maken, maar ik vraag me af of het wel zo handig is dit in een eth elite ding te stoppen; een merc gaat er hard mee slaan, maar zelf kan je er nix meer mee. Wat is een beetje gebruikelijk hiervoor?. Niet eth (noch elite) geeft ook wel veel mogelijkheden namelijk...

Atm heb ik een eth cv liggen en wou ik die als infinity aan de merc van mn tesladin gaan geven.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clay schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:16:
ik was van plan een infinity te gaan maken, maar ik vraag me af of het wel zo handig is dit in een eth elite ding te stoppen; een merc gaat er hard mee slaan, maar zelf kan je er nix meer mee. Wat is een beetje gebruikelijk hiervoor?. Niet eth (noch elite) geeft ook wel veel mogelijkheden namelijk...

Atm heb ik een eth cv liggen en wou ik die als infinity aan de merc van mn tesladin gaan geven.
wat kan je met een polearm anders dan op je merc gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

beetje afhankelijk wat je wilt daly; een infy neem je omdat jij zelf gosu dam wilt doen met lightning (lightsoso, java) en als je met name CS wilt runnen, dan wil je JUIST GEEN weap met veel dam. dan neem je dus een infi voulge. Als je van alles en nog wat wilt kunnen runnen, en je merc moet goeie dam doen omdat je ( zelfs met de hulp van een infi) een zoutje bent en te weinig dam doet om snel te killen (^^) dan neem je een 4sox eth thresher of een eth CV. Je kan dus niet zomaar zeggen; ik moet een pole hebben die de meeste dam doet :o , da's afhankelijk van wat je wilt ;)
als je geen ele-dam doet, en je hebt weinig mana nodig, dan kan je ook nog gaan voor een pride, Obedience, eth bonehew of upped kelpie om maar wat te noemen. Allen hebben specifieke voordelen, de keus is aan jou O-)

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 25-10-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:00:

Gebruik je vigor! :P
Daarnet mezelf met broers char even alle normal/nm quests en wps gegeven, wel zo prettig. Nu eens kijken naar statverdeling, alle hammershizzle heb ik al gemaxxed. Nu nog 3 skillpoints voor heilig schild, maar dat moet toch wel lukken als ik eenmaal hell gear heb.

*pheno gaat weer eens statrekenen in excel. Cya 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Dalyxia schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:30:
[...]

wat kan je met een polearm anders dan op je merc gooien?
solo soso infi geven :Y) weet je hoe vet.
kwakke01 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:41:
[...]
beetje afhankelijk wat je wilt daly; [knip], de keus is aan jou O-)
Ja, die keuzes heb ik idd allemaal ook wel bedacht. Mn mf sorc merc heeft een eth cv insight, en ik heb nog een convic pala met een obedience merc (eth sup thresher, lol,1000+). Maar die tesladin is natuurlijk bij uitstek geschikt voor een infi merc, niets kan daaraan tippen. Het kutte is dat de merc van die pala zo hard mogelijk mag slaan, en ik em voor een soso juist zo slap mogelijk zou willen hebben...

Naja :P 2 ifni's maken dan maar :+

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39

het ligt er helemaal aan waar je runt en wat je huidige dmg is enzo
high dmg infy --> veel last dat je Merc doodgaat aan IM
low dmg infy --> geen last van IM, maar je merc killt nix...

op het moment ga ik eens kijken hoe het gaat als je de infinity ZELF draagt,
geen last van IM dan,
helaas gaat dan je FCR wel dramatisch omlaag, net zoals mn MF een deukje gaat krijgen,
voordeel is dan wel dat de -xx lightning res ook voor jouw dmg geld (normaal alleen voor merc dmg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin eerst weer op SCL... HCL is me vorige keer niet heel erg goed bevallen. Ik merk wel dat steeds meer mensen zich op HCL begeven! Dus moet ik misschien ook nog maar is een poging wagen, zeker als mensen al gear hebben voor me :D

@Pheno: Ik heb 3 weken geleden een operatie gehad en moet nog een keer geopereerd worden. Kweet dus ongeveer wat die medicijnen met je kunnen doen. Ik was niet eens in staat om achter m'n computer te zitten! Heel veel sterkte in ieder geval met je herstel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Gblom,
ik speel softcore, maar zat er wel aan te denken om op Hardcore te gaan.
helaas ben ik altijd heel goed in het vermoorden van mijn characters :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:31:
@ Gblom,
ik speel softcore, maar zat er wel aan te denken om op Hardcore te gaan.
helaas ben ik altijd heel goed in het vermoorden van mijn characters :(
als je dat nu als uitgangspunt neemt, en je dan beseft dat er mensen zijn die daar NOG beter in zijn, en ook op HCL rondlopen, dan lijkt die stap me wel te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:59:
[...]
als je dat nu als uitgangspunt neemt, en je dan beseft dat er mensen zijn die daar NOG beter in zijn, en ook op HCL rondlopen, dan lijkt die stap me wel te doen :+
Ben je nog steeds sterf-koning? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
20 rips hier deze ladder, maar de afgelopen 4 weken ofzo al geen een meer. Javazon is cheap en vrij deathproof te maken(shako+storm=43%damage reduction).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:24:
20 rips hier deze ladder, maar de afgelopen 4 weken ofzo al geen een meer. Javazon is cheap en vrij deathproof te maken(shako+storm=43%damage reduction).
_/-\o_ _/-\o_ De RIP-king ! _/-\o_ _/-\o_

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga bliz toch eens vragen of ze dit er hebben in staan:

if (user==pheno) {
dropCrap();
}

:+

hell yeah, I'm back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:46:
Ik ga bliz toch eens vragen of ze dit er hebben in staan:

if (user==pheno) {
dropCrap();
}

hell yeah, I'm back
Weer is wat anders dan:

if (user==gblom) {
makeGameLaggy();
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/5912/merchy9.jpg

Ik hou van mijn merc!

alleen is er wel een bug, hij zou 80 Lightning resist moeten hebben, maar heeft maar 77..hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:23:
[...]

Ben je nog steeds sterf-koning? :P
Mij ken je deze ladder niet meer terug, Blom :8. 0 (=nul) RiP's so far...... Terwijl ik, na Kwakke, toch een goede 2e was vorige ladder.
Ik kijk tegenwoordig naar de "lettertjes" boven de Bosses (tnx Pheno) en doe net dat stapje terug indien FE, MS-LE, extra fast,cursed enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:09:
[afbeelding]

Ik hou van mijn merc!

alleen is er wel een bug, hij zou 80 Lightning resist moeten hebben, maar heeft maar 77..hmmm...
kan je ook een screenie maken van de 3 items? :)

weet ik een beetje waar ik heen wil met mijn merc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Dalyxia schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:36:
[...]

kan je ook een screenie maken van de 3 items? :)

weet ik een beetje waar ik heen wil met mijn merc :)
eth andy, eth forti en een... wat had je ook weer gemaakt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg, voor welk char is een headhunters glory troll nest goed?

Defense: 478-593 (Base Defense: 158-173) 518
Required Level: 75
Required Strength: 106
Chance to Block: Pal: 50%, Ama/Asn/Bar: 45%, Dru/Nec/Sor: 40%
Durability: 74
Paladin Smite Damage: 24 To 38
+320-420 Defense (varies) 346
+300-350 Defense vs. Missile (varies)301
Fire Resist +20-30% (varies)23
Poison Resist +30-40% (varies)32
+5-7 Life After Each Kill (varies)6
Socketed (1-3) (varies)2
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moi,

Ik ben Jordi aka reli. Ik ben ene tijd gestopt met d2 maarben sinds kort weer begonnen en wil wel eens hardcore proberen . En ik kom hier via Sjorzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op het Got jongen ^^
denk dat je allemaal wel goed komt.

Hey Yago, of Pheno zou je hem even kunnen invite/accepten bij Igotdiablo forum ^^ ?

Alvast bedankt.

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand online die me door normal HCL kan boosten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok lvl 21 op HCL dus ik ga de goede kant op, bedankt voor de normal rush!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:54:
Welkom op het Got jongen ^^
denk dat je allemaal wel goed komt.

Hey Yago, of Pheno zou je hem even kunnen invite/accepten bij Igotdiablo forum ^^ ?

Alvast bedankt.

Sjorzo.
Geen nieuwe gebruiker met zijn naam?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

zo net pala gegeared. Max res overal. Ben alleen vergeten blessed aim af te skillen dus moet er nu nog 5. Die zitten al in holy shield. oeps :p. Achja 80->85 is geen ramp.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn merc heeft dus:

ETH andy face met "ral"
Breath of the Dying ETH Superior Ghost spear, helaas niet zon hoge roll: 376%ed BOTD...
Non Eth Fortitude in een ehhh...geen idee armor..

en nu sparen voor een betere BOTD spear, betere Forti in een ETH bugged Armor en een 30fr/40%ED Jool (als dat bestaat..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 07:08:
Mijn merc heeft dus:

ETH andy face met "ral"
Breath of the Dying ETH Superior Ghost spear, helaas niet zon hoge roll: 376%ed BOTD...
Non Eth Fortitude in een ehhh...geen idee armor..

en nu sparen voor een betere BOTD spear, betere Forti in een ETH bugged Armor en een 30fr/40%ED Jool (als dat bestaat..)
Armor zal wel een DUSK zijn aangezien het 4 sox is :P
Dalyxia schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:07:
zeg, voor welk char is een headhunters glory troll nest goed?

Defense: 478-593 (Base Defense: 158-173) 518
Required Level: 75
Required Strength: 106
Chance to Block: Pal: 50%, Ama/Asn/Bar: 45%, Dru/Nec/Sor: 40%
Durability: 74
Paladin Smite Damage: 24 To 38
+320-420 Defense (varies) 346
+300-350 Defense vs. Missile (varies)301
Fire Resist +20-30% (varies)23
Poison Resist +30-40% (varies)32
+5-7 Life After Each Kill (varies)6
Socketed (1-3) (varies)2
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)
Ik zou zo'n shield gebruiken op een WereBear.
Waarom, Block animatie van een Bear is zooooo traag en deze heeft low block kans.
High Def en de 5-7 life after kill is ook wel handig bij undead monsters.

3x pdiamond en dan heb je 57@ + extra Fire en Posion Res :)

Dat is ook alleen mijn enigste idee wat ik krijg bij deze shield verder zie ik er geen nut in.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:50:
Moi,

Ik ben Jordi aka reli. Ik ben ene tijd gestopt met d2 maarben sinds kort weer begonnen en wil wel eens hardcore proberen . En ik kom hier via Sjorzo
Welkom hier op got

[ Voor 59% gewijzigd door Derr_Hans op 26-10-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Dedl, iets te doen vanavond?
Mijn sorc is ondertussen lvl 24 ofzo en nm rushed (tot aan ancients) ;)

Vind geen nieuwe gebruiker op het ander forum met de naam reli ?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:13:
Dedl, iets te doen vanavond?
Mijn sorc is ondertussen lvl 24 ofzo en nm rushed (tot aan ancients) ;)

Vind geen nieuwe gebruiker op het ander forum met de naam reli ?
Helaas het is weekend. En weekend betekend weinig computer.
Vanavond weer eens visite en als deze weg is kan ik wel online komen.
Maar hoe laat ? zal dan wel weer hopeloos achter liggen :)

Mijn Assa is net lvl 16 geworden toen ik weg ging.
Wou mijn laptop nog mee nemen naar werk, ben ik hem vergeten.
Anders had ik wel ffkes Tombs gedaan :)

Kan jou mijn gegevens geven (of heb je die al, ja toch) dan mag je haar tot NM ancients brengen en leech ik wel een Baal quest als dat gaat :P :o :+ :Y

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 26-10-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Mijn Bowa is nu lvl64 en heeft bijna al haar geplande gear aan:

Armor: Lionheart Dusk Shroud
Helm: Face of Horror +IAS jewel
Wapen: upped 168% WWS (2xshael)
Gloves: Laying of Hands
Boots: Wartravellers
Belt: Razortail
Rings: Ravenfrost en Manald Heal
Amu: Cat's Eye

Merc: A2 Might

In Nightmare nauwelijks problemen. Alleen Baal himself duurt te lang. Het gemis aan knockback heb ik nu niet. De 50% flee van Face of Horror werkt heel mooi. Alles komt op me afgestormd, Miepje immiteert even zo'n snel-draaiend, snelvurend "GateKeeper" kanon en alles is dood of rent weg.
Ik doe nu (nog) ruim genoeg damage om niet overlopen te worden. Ook nog geen last van PI's in NM dus de echte test komt nog.
Ik heb nu iets van 14 Skillpoints over indien ik toch besluit om een sec. attack (met name tegen PI's) te nemen (LF/CS of FA).
Ik wil eerst proberen of een Harmony op switch genoeg elemental damage doet tegen PI's of dat de 2% CtC Amp. van WWS afdoende is. Even zuinig zijn nog dus, totdat ik over een aantal lvl's Hell ga verkennen.
Qua gear kan ik op dit moment niet zonder (de +20str van) Face of Horror. Wellicht dat als ik ooit een anni (denk niet dat Torch werkt op Bowa) kan scoren ik deze kan vervangen door Tals Mask of StealSkull.
Ik ben nu namelijk genoodzaakt om Manald Heal te dragen voor de Mana leech. Ik mis wel Life Leech in mijn gear, helaas. Als iemand een dual leech ring heeft....graag.
Ook heb ik nu geen knockback in mijn gear (wel %flee) en ik weet niet of ik dat ga missen in Hell.
Op dit moment heb ik weinig opties qua gear en probeer zoveel mogelijk open te houden (qua stats en skillpoints).

Nog iets: als jullie +min dam of +max dam charms (of jewels) vinden (charms zelfs +3 of zo) --> bewaren. Voor vrijwel niemand bruikbaar, behalve voor WWS-Bowa's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:19:
[...]

Kan jou mijn gegevens geven (of heb je die al, ja toch) dan mag je haar tot NM ancients brengen en leech ik wel een Baal quest als dat gaat :P :o :+ :Y
Als ik tijd heb en de kans zich voordoet staat ze tot aan nm ancients...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:22:
Mijn Bowa is nu lvl64 en heeft bijna al haar geplande gear aan:

Armor: Lionheart Dusk Shroud
Helm: Face of Horror +IAS jewel
Wapen: upped 168% WWS (2xshael)
Gloves: Laying of Hands
Boots: Wartravellers
Belt: Razortail
Rings: Ravenfrost en Manald Heal
Amu: Cat's Eye

Merc: A2 Might

In Nightmare nauwelijks problemen. Alleen Baal himself duurt te lang. Het gemis aan knockback heb ik nu niet. De 50% flee van Face of Horror werkt heel mooi. Alles komt op me afgestormd, Miepje immiteert even zo'n snel-draaiend, snelvurend "GateKeeper" kanon en alles is dood of rent weg.
Ik doe nu (nog) ruim genoeg damage om niet overlopen te worden. Ook nog geen last van PI's in NM dus de echte test komt nog.
Ik heb nu iets van 14 Skillpoints over indien ik toch besluit om een sec. attack (met name tegen PI's) te nemen (LF/CS of FA).
Ik wil eerst proberen of een Harmony op switch genoeg elemental damage doet tegen PI's of dat de 2% CtC Amp. van WWS afdoende is. Even zuinig zijn nog dus, totdat ik over een aantal lvl's Hell ga verkennen.
Qua gear kan ik op dit moment niet zonder (de +20str van) Face of Horror. Wellicht dat als ik ooit een anni (denk niet dat Torch werkt op Bowa) kan scoren ik deze kan vervangen door Tals Mask of StealSkull.
Ik ben nu namelijk genoodzaakt om Manald Heal te dragen voor de Mana leech. Ik mis wel Life Leech in mijn gear, helaas. Als iemand een dual leech ring heeft....graag.
Ook heb ik nu geen knockback in mijn gear (wel %flee) en ik weet niet of ik dat ga missen in Hell.
Op dit moment heb ik weinig opties qua gear en probeer zoveel mogelijk open te houden (qua stats en skillpoints).

Nog iets: als jullie +min dam of +max dam charms (of jewels) vinden (charms zelfs +3 of zo) --> bewaren. Voor vrijwel niemand bruikbaar, behalve voor WWS-Bowa's.
PI oplosing heeft de WWS dus 2x ;)
WWS schiet lvl 20 Magic arrows in Standaard attack.

Dat is dus 20% van jouw damage als magic damage, gebruik dit totdat Amp aan is en dan verder met strafe/ga :)

Hoeveel Dex heb je ??

die Flee mod heeft ook te maken met het lvl verschil tussen jouw en de monsters.
een Aantal monster zijn niet beïnvloed baar door flee mod. Zolang je nog geen GiantSkull heb voor de knockback kan je het best zonder af :P

je heb dan denk ik geen carrion wind tot jouw beschikking.
als dit wel zo is, prbeer hem maar :) heeft ook LL alleen mis je de Cannot Be frozen mod :S

Dillema's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:44:
[...]

Als ik tijd heb en de kans zich voordoet staat ze tot aan nm ancients...
haha zeker tot aan NM alleen niet speel baar van wegen het monniken pak :P
Zou wel mooi zijn, maar hoeft natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Kwakke gratz met je MQ!

Daar haal je dus je onuitputtelijke voorraad fg vandaan... Zag dat het je toch 100 fg heeft opgebracht ;)
Jammer genoeg kan ik hier geen slasher spelen op het werk anders was ik er al mee bezig...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch de smaak wel weer te pakken moet ik zeggen! :) Ben een hammerdin aan het maken om te beginnen. Gister ging het Tomben erg hard dankzij de enchant! Op lvl 21 naar NM is erg vroeg geweest. Was ff weg toen de rest door A1 NM gingen. Dus als iemand mij vanavond wil helpen met levelen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:08:
Ik heb toch de smaak wel weer te pakken moet ik zeggen! :) Ben een hammerdin aan het maken om te beginnen. Gister ging het Tomben erg hard dankzij de enchant! Op lvl 21 naar NM is erg vroeg geweest. Was ff weg toen de rest door A1 NM gingen. Dus als iemand mij vanavond wil helpen met levelen, graag!
Ging inderdaad wel lekker, had je de game niet verlaten dan was je nu samen met mij lvl 24 geweest en had je voor de ancients nm gestaan...

(Yago = Don_Holio trouwens, moet hier toch eens een nieuwe account maken...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:08:
Ja zekers. het ging wel aardig, nog niet zo snel als een UT of CS run :P
Als ik iig maar snel @ hell ben kan ik mee CS runnen of UT run mee pakken.

Jammer genoeg kan een assa niet door classic heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Derr_Hans schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:48:
[...]

PI oplosing heeft de WWS dus 2x ;)
WWS schiet lvl 20 Magic arrows in Standaard attack.

Dat is dus 20% van jouw damage als magic damage, gebruik dit totdat Amp aan is en dan verder met strafe/ga :)

Hoeveel Dex heb je ??

die Flee mod heeft ook te maken met het lvl verschil tussen jouw en de monsters.
een Aantal monster zijn niet beïnvloed baar door flee mod. Zolang je nog geen GiantSkull heb voor de knockback kan je het best zonder af :P

je heb dan denk ik geen carrion wind tot jouw beschikking.
als dit wel zo is, prbeer hem maar :) heeft ook LL alleen mis je de Cannot Be frozen mod :S

Dillema's ;)
Dedl, ik heb wel een Carrion Ring. Maar die kan alleen ipv Manald als ik dus een andere Helm heb ivm mana-leech. Ravenfrost vervangen is no-go. Raven is de ultieme bowa-ring: CBF, +dex, +AR en cold-damage. Allemaal mods die ideaal zijn.
Ik zou het liefste een dual-leech ring met +str en resists hebben. Maar wie niet, he :)
Verder is het ontzettend jammer dat die CtC Hellfire op een Torch zit. Totaal niet bruikbaar en dikke kans op disconnects. Heel jammer want een Torch is heel lekker voor een Bowa die toch al lastig zit met resists. De +3 Skills zijn ideaal voor alle Passives ook nog. Zonde, zonde....
Ik ga het wel proberen hoor, maar verwacht in een multiplayer game meteen disconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tollo: Ja solo torch maar met multi geen torch :)

hoeveel AR heb je dan ??
Had zelf ~9.4 K met wws en maxed penetrate (i.c.m. torch ofc.vorige ladder SC)

Dit was met raven en carrion wind.
Had manaleech ergens anders op weet alleen niet meer waarop.
Zou wel gloves zijn ofzo.

BTW heb nog een hele mooie circlet voor jou bedenk ik me nu.
+2 Skill 20% all res 24%enDamage en verder weet ik ffkes niet :)

[ Voor 22% gewijzigd door Derr_Hans op 26-10-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hammerdin Gear op HCL is welkom! :o :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:58:
Hammerdin Gear op HCL is welkom! :O +)
Wizzy enzo zeker :P
Zit dat niet op 1 van de got mules ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik ben ook gearless. Het rotte is dat ik str base wil zijn, zeker met enigma in het achterhoofd. Beetje zonde om voor midgear str te gaan pompen, die ik graag in vita wil zien. Kortom, ik heb nu een fully synergized hammerdin zonder gear :')

Een enigma kost rond de 220 fg, dus de rest van de gear ga ik denk ik niet redden. Een elite sacred shield met flink wat res en daarin een spirit met perf fcr zal ook nog een duit kosten...je zou bijna je creditcard pakken en een donatie doen op d2jsp :') Not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:40:

Een enigma kost rond de 220 fg, dus de rest van de gear ga ik denk ik niet redden. Een elite sacred shield met flink wat res en daarin een spirit met perf fcr zal ook nog een duit kosten...je zou bijna je creditcard pakken en een donatie doen op d2jsp :') Not.
Zou je het doen dan kost een eni je omgeveer 4 euro.
Daar kan je niet eideloos lang voor mf'en tot je jah ith ber + mooie 3os armour hbet gevonden... ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik ben ook gearless. Het rotte is dat ik str base wil zijn, zeker met enigma in het achterhoofd. Beetje zonde om voor midgear str te gaan pompen, die ik graag in vita wil zien. Kortom, ik heb nu een fully synergized hammerdin zonder gear :')

LoL

Ach kan je beter spirit pack's halen.

Mijn assa gaat ook low str / dex worden.
Dit omdat ik dual bartuc's wil samane is dat +40 str en +40 dex en dat resulteerd al in +80 vita :)
Dacht dat hans ook nog een mooie Assa circlet had met nog een + dex ;)

Hoef die bartuc's niet te uppen, maak namelijk een phoenix striker.

Heb nu bijde str en dex op 35 gezet van base 20.
Koste me dus 30 puntjes maar met bartucs en een + 4str/dex ergens anders van kan ik ze str/dex buggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:50:
[...]

Zou je het doen dan kost een eni je omgeveer 4 euro.
Daar kan je niet eideloos lang voor mf'en tot je jah ith ber + mooie 3os armour hbet gevonden... ;)
Lol, geld uitgeven om items te kopen :')

En spiritpacks: leuk die runes, maar ik heb ook een chromatic sacred shield (hoogste block) nodig, wil je makkelijk met res uitkomen. Die zijn net het duurst van de shit. Die runes zijn het probleem niet echt denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik heb nog 2x bowskillers en een xx aantal max/ar/mods charms, de ene beter dan de andere. Zal zaterdag wel ff alles uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:37:
Ik heb nog 2x bowskillers en een xx aantal max/ar/mods charms, de ene beter dan de andere. Zal zaterdag wel ff alles uitzoeken.
charms en jewels heb ik ook nog wel, mijn pk'er komt er toch niet en neemt nu alleen maar plaats in op mijn main account... Wisp me maar eens dan gaan we zijn stash eens door.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
yago schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:46:
[...]

charms en jewels heb ik ook nog wel, mijn pk'er komt er toch niet en neemt nu alleen maar plaats in op mijn main account... Wisp me maar eens dan gaan we zijn stash eens door.
Hehe, graag jongens!
En als daar toevallig een dual-leech ring op zit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:20:
[...]

Hehe, graag jongens!
En als daar toevallig een dual-leech ring op zit 8)
Als je de Circlet nodig heb, zelfs al nu meteen.
Wil ik je best wel mijn gegevens even geven kan je hem meteen pakken.

Je mist dan wel even die 20 str. Kost je 4 lvl's of een aantal charms :)

Heb het over deze:

BTW heb nog een hele mooie circlet voor jou bedenk ik me nu.
+2 Ama Skill - 20% all res - 24%enDamage en verder weet ik ffkes niet.

iig zeer prettig allemaal en aangezien ik geen ama in de planning heb.

[ Voor 23% gewijzigd door Derr_Hans op 26-10-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57

HoZ +20
TG +20
Sandsstorms +15
Anni +10-20
Torch +10-20
Shako Amethyst +12
GA hel/str jool/-15req
HotO
TO Gloves
Seraphs 2/2
Dwarf
Raven

Dit was mijn Cleric equipment voordat ik rip ging en Enigma kocht. Cleric equipment is in principe hetzelfde als een Hammerdin. Genoeg +str voor base str icm met GA. Alleen wel +str item(s) nodig om elke game str te buggen. Ik gebruikte een sword met fal runes erin gepropt. Eventueel kan je 2 fcr ringen dragen voor 75% bp.

[ Voor 4% gewijzigd door TeDiZ op 26-10-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Zojuist lekker een Um gekregen bij de HF NM :).

Kijken waar ik die voor kan verpatsen op Hardcore :)

account: SylverNL mocht iemand "um" wille kope ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Pat-Juh op 26-10-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik kwam net terug uit de kroeg en had nog geen zin om te gaan slapen dus denk ga ff d2'en en beetje jsp'en. M'n pelt verkocht voor 325fg en nog een bk5 gevonden @ shenk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

FG zijn Flawless gem :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Forum GOld op d2jsp site, link in topic start

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TeDiZ schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:08:
[...]

HoZ +20
TG +20
Sandsstorms +15
Anni +10-20
Torch +10-20
Shako Amethyst +12
GA hel/str jool/-15req
HotO
TO Gloves
Seraphs 2/2
Dwarf
Raven

Dit was mijn Cleric equipment voordat ik rip ging en Enigma kocht. Cleric equipment is in principe hetzelfde als een Hammerdin. Genoeg +str voor base str icm met GA. Alleen wel +str item(s) nodig om elke game str te buggen. Ik gebruikte een sword met fal runes erin gepropt. Eventueel kan je 2 fcr ringen dragen voor 75% bp.
Gelukkig is dat allemaal erg goedkoop :')
Ik laat hem lekker koelkasten, ik ga geen 100fg uitgeven aan spullen die ik voor tussendoor ga gebruiken. Als ik net zoveel drops had als jacub of zo , dan had ik dat wel gedaan, maar die fg haal ik uit pgems, wat tyfuslang duurt. 2 chars in hell en niets kunnen doen is best irritant :')
Ik maak maar vast een start met een taunter, zonder glitch. Dan kan ik iig wat runnen, hoop ik :D

[ Voor 8% gewijzigd door Pheno79 op 27-10-2007 12:01 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.