Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
http://forums.d2jsp.org/i...topic=11976572&f=54&st=20

wat moet ik hiermee?

nog langer wachten, of gewoon verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
Pheno79 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:50:
[...]

Gelukkig is dat allemaal erg goedkoop :')
Ik laat hem lekker koelkasten, ik ga geen 100fg uitgeven aan spullen die ik voor tussendoor ga gebruiken. Als ik net zoveel drops had als jacub of zo , dan had ik dat wel gedaan, maar die fg haal ik uit pgems, wat tyfuslang duurt. 2 chars in hell en niets kunnen doen is best irritant :')
Ik maak maar vast een start met een taunter, zonder glitch. Dan kan ik iig wat runnen, hoop ik :D
Alleen HoZ, GA, sands en ringen gebruik je niet meer. En die kosten 50fg samen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd genoeg zie ik die koopjes nooit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Sands/raven/to gloves hier gratisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik houd me aanbevolen. En ik ga straks een topic maken op d2jsp, voor mijn taunter. Arkaines Valor is volgens mij niet zo duur, nu enigma, coh etc er zijn. +3 warcry met damage reduction wordt ongelofelijk veel gamblen, maar mochten jullie er tegen 1 aanlopen, ik koop hem over! 25 damage reduction is de max op amulets, dat zou het mooist zijn.
Arachnids, mwoa, ook koopbaar. Ik heb nu 2x +3 warcry weapons, als hotos weer lekker laag zijn dan vervang ik die wel :)
Helm: +3 warcry + 3 taunt zou echt de bom zijn! Maar uberhaupt +3 warcry is al lekker.
De rest wordt anni (cheap and dirty: 10/10/5) en barbtorch: idem.
Gloves en boots heb ik eigenlijk nog niet ingevuld.
Daarnet hotspurs in een trist gevonden en zoals onze familie betaamt het snelst klikken 8)

[ Voor 94% gewijzigd door Pheno79 op 27-10-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=12082196&f=100

unid hoz 45fg, kopen kopen kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Pheno79 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:31:
Ik houd me aanbevolen. En ik ga straks een topic maken op d2jsp, voor mijn taunter. Arkaines Valor is volgens mij niet zo duur, nu enigma, coh etc er zijn. +3 warcry met damage reduction wordt ongelofelijk veel gamblen, maar mochten jullie er tegen 1 aanlopen, ik koop hem over! 25 damage reduction is de max op amulets, dat zou het mooist zijn.
Arachnids, mwoa, ook koopbaar. Ik heb nu 2x +3 warcry weapons, als hotos weer lekker laag zijn dan vervang ik die wel :)
Helm: +3 warcry + 3 taunt zou echt de bom zijn! Maar uberhaupt +3 warcry is al lekker.
De rest wordt anni (cheap and dirty: 10/10/5) en barbtorch: idem.
Gloves en boots heb ik eigenlijk nog niet ingevuld.
Daarnet hotspurs in een trist gevonden en zoals onze familie betaamt het snelst klikken 8)
IK helmpje?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De truuk is om level 40+ taunt te halen. De damage reduction% van taunt is dan op max (90%). Icm "harde" damage reduction kan je bijna door geen "cursed" minion meer geraakt worden. Bosses wil ik te lijf met frenzy, handig, gezien taunt daar een synergy van is. Crushing blow van goblins (heb ik) en bv draculs (life tap ftw) en ik zou los kunnen gaan. Op switch kan ik in principe al het runeword "strength" (amn tir, hoe cheap) voor crushing blow gebruiken. Dat in 2 elites en 75% crushing is al aardig.
Death of kingslayer is al pittiger. 2 warcy weapons zijn leuk t/m nm, maar in hell heb ik gewoon hotos nodig. Dus wish me luck met hellforges (score: el, dol tot nu toe).

Hopelijk kan het wat doden. Maar goed, hij is nu op zich al grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Zojuist een slechte aankoop gedaan, 400fg voor 40x unid unique amus/rings omdat ik me beetje verveelde. Ik hoopte natuurlijk op iets leuks, maar het was een grote bende rotzooi, 20/242 raven is pbb het beste. 5x raven, 4x dwarf, rest rotzooi :p

Btw ip 223 is momenteel hot dus ga anni hunten :p Ik heb een game idle staan en hoop dat ie zo een keertje spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb echt geen idee, 330 fg is best wel lekker, maar voor iets dat niet meer kan droppen toch nog wel aan de karige kant, alleen.... zeflde als met kunst dat 50000 euro waard is, het kan het wel waard zijn, maar vind maar is iemand die het er voor wil betalen....

mijn zegen heb je, ben al erg blij met 165 fg :) maar als het meer kan zijn :D

hoe serieus kan je die gast zijn bod nemen als hij 0.01 fg heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:01:
Zojuist een slechte aankoop gedaan, 400fg voor 40x unid unique amus/rings omdat ik me beetje verveelde. Ik hoopte natuurlijk op iets leuks, maar het was een grote bende rotzooi, 20/242 raven is pbb het beste. 5x raven, 4x dwarf, rest rotzooi :p

Btw ip 223 is momenteel hot dus ga anni hunten :p Ik heb een game idle staan en hoop dat ie zo een keertje spawned.
Good luck!

Ik koop wel een keer een anni, ik heb die gast na de reset nooit meer gezien. Massduping had zijn voordelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Dalyxia schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:59:
[...]

Ik heb echt geen idee, 330 fg is best wel lekker, maar voor iets dat niet meer kan droppen toch nog wel aan de karige kant, alleen.... zeflde als met kunst dat 50000 euro waard is, het kan het wel waard zijn, maar vind maar is iemand die het er voor wil betalen....

mijn zegen heb je, ben al erg blij met 165 fg :) maar als het meer kan zijn :D

hoe serieus kan je die gast zijn bod nemen als hij 0.01 fg heeft?
Ik ben nu zowiezo niet thuis, dus kan pas morgenavond traden (bij mn ouders nu)

Dus maar ff gezegd geen ft now, en dl leads :D

laten we hopen op meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:25:
[...]

Ik ben nu zowiezo niet thuis, dus kan pas morgenavond traden (bij mn ouders nu)

Dus maar ff gezegd geen ft now, en dl leads :D

laten we hopen op meer :D
wat betekent ft en dl nou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Dalyxia schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:44:
[...]

wat betekent ft en dl nou dan?
FT == Fast Trade
DL = delay --> dus als er niet wordt overgeboden, maar dus niet met haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
dl = deadline :p

Grr die kutgame dropt natuurlijk weer als ik niet meer thuis ben, eerst issie 6 uur gewoon up en als ik 5 uur weg ben dropt ie, net als dclone gaat lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
current offer: 1.15k fg... (and counting)

mooi dat ik nog even heb gewacht dan :D

@ Daly --> We worden rijk :D

[ Voor 26% gewijzigd door Mooneater op 28-10-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
wow nice, soms echt te dol wat volk wil geven voor die collectors items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:38:
current offer: 1.15k fg... (and counting)

mooi dat ik nog even heb gewacht dan :D

@ Daly --> We worden rijk :D
omfg de pomfg 1150 fg.... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Grr ik begin nou echt geirriteerd te raken, net dacht ik weer eens een unid torch te gaan farmen en wederom een CI met een verdwenen game(ben er vrij zeker van dat game langer dan 5 mins up was). Was alweer de 2e keer dus 110fg door m'n neus geboord. M'n zin begint afgelopen dagen ook te verminderen dus misschien maar weer eens tijd om te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
heb nieuwe mule acc aangemaakt: gothcmuleii zitten al 4 chars in die via classic gerushed zijn en gepermed. alle soxquests zijn nog niet gedaan dus als iemand die nog nodig heeft be my guest.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Heeft men hier misschien wat tips voor mij, ik zit soort en met van vast. Ik zit in actII als sorceress lvl 20 en ik ben op het punt dat ik Duriel moet verslaan. Probleem is alleen dat dat eigenlijk niet lukt omdat ik in 2 klappen dood ben. Ik kan me herinneren dat ik de vorige keer Duriel heb verslagen door de hele tijd de teleporten en te schieten, maar het lijkt wel of hij een stuk sneller is geworden, want zelf met teleporten haalt'ie me in. ik heb sinds kort ook LoD, dus het is wel een andere versie, is het daarom zoveel moeilijker? Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen. En ik heb geen zin een beetje stom beestjes te hakken om lvl 30 te worden, want dan ben ik vermoedelijk in 4 klappen dood, en ben ik nog geen steek verder.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
heb je al een merc, deze kan namelijk wat klappen voor je opvangen waardoor jij je spells kan doen
de merc haal je bij greiz in town

en daarbij is dit wel een beetje bekend, duriel is 1 van de moeilijkste bosses om solo te doen, omdat je nog geen hoog level hebt berijkt en dat ook in de eerste 2 acts daar weinig mogelijkheid toe is

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Frunz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:21:
heb je al een merc, deze kan namelijk wat klappen voor je opvangen waardoor jij je spells kan doen

en daarbij is dit wel een beetje bekend, duriel is 1 van de moeilijkste bosses om solo te doen, omdat je nog geen hoog level hebt berijkt en dat ook in de eerste 2 acts daar weinig mogelijkheid toe is
Ja ik had wel een toffe merc, maar die is meteen om zeep geholpen :9 Ik denk dat ik maar gewoon m'n fireball flink ga levelen om hem zo snel mogelijk af te maken.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:44:
[...]

Ja ik had wel een toffe merc, maar die is meteen om zeep geholpen :9 Ik denk dat ik maar gewoon m'n fireball flink ga levelen om hem zo snel mogelijk af te maken.
single player? battle.net? ladder? non ladder?

neem een act 2 defensive merc, vind een polearm met aardige damage en als belangerijkste X% life stolen per hit, zoek een zo hoog mogelijke defense armor en een helm met leuke mods (ook weer x& life stolen per hit is heel mooi), bij je sorc 1 punt in static field is altijd mooi meegenomen

sinds duriel holy freeze aura heeft, doet je merc niet zo heel veel, maar misschien net genoeg om die fireballs te spammen, ook is een wand/staff/orb met + glacial spike een goede invenstering, daar slow je duriel namelijk heel aardig mee en een best lange tijd, glacial spike, switch naar secondary wapen set, fireball fireball fireball fireball, switch, glacial spike, switch fireball etc etc

dan gaat je merc ook wat langer mee :)
Frunz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:21:

vooral ook omdat de ruimte zo klein is :)

[ Voor 18% gewijzigd door Dalyxia op 28-10-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Timlog schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:44:
[...]

als je online scl speelt --> /w *Mooneater help me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net solo ubers gedaan, ging eigenlijk best wel te simpel, gewoon met mijn hammerdin in smiter kleren, guillaumes, gorerider voor cb
laying of lands voor ias en 350% demon damage
highlords voor ias
lightsabre"sheal" voor ias, itd, extra damage,
wisp ring en thundergods voor li res
shield was gewoon mijn 35fcr sacred targe
raven voor cbf
100psn sc voor tegen heal
lifetap wand op switch
armor gewoon enigma
aura - salvation

meph ging in 15 seconden liggen, dia en baal tegelijk ging beetje lastig, duurde te lang en toen was lifetap duration over, ging ik bijna dood, snel recast en toen was het ook snel gebeurt

anyway, druid 15-11 torch, bah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Zo, aangezien de verkoop van die azure nogal wat fg gaat opleveren, ben ik maar eens serieus gaan nadenken over mijn light-sorc..

Het beste lijkt toch te zijn om (wanneer niet aan het teleporten naar bosses etc) de infy zelf in de hand te houden (geen gezeik van merc's die doodgaan aan IM, EN je krijgt -xx lightning dam erbij)

mn gear zou er dan ongeveer zo uitzien:

infy -5x in polearm (maakt niet uit welke, mn sorc is totaal overstat doordat ik spirit wilde... (nu @ 230str))
griffon (nog te kopen) met 4/4 lightning die
boots: WT47 (voor de mf)
arachnid
trang/mage
1x nagel
1x 10 fcr ring met adds (res ofzo?) of nog een nagel (of een 25mf/25pr ring)
+2 lightning amu met 19 mf en res adds
liefst skullders ptopazed, anders viper umed?

inv: torch 14/17, anni 14/17, lightning skillers, res charms etc.

de ellende is een beetje dat je doordat je je occu en je spirit af doet (die ik dus nu aan heb) heel veel FCR, FHR, MF en Res mist...

suggested gear zou ongeveer 65 FCR hebben, FHR uit charms (duur) en niet full res, tenzij ik hem helemaal volprop met 5@ ofzo

mn merc zou dan aan kunnen doen:
low dmg insight
GA // shaft // duriel
kira // gaze // andy

hebben jullie enig idee hoe deze setup beter kan? Ik wil voornamelijk hiermee Chaos en Pit kunnen runnen, maar daarnaast ook nog de mogelijkheid hebben om Andy/Meph te doen (en Baal), dus wizzy + spirit op switch voor teleporten en dan switchen naar infy voor de kill (of gewoon lopen op chaos).

Probleem is alleen dat deze gear eigenlijk niet gemaakt is om veel MF mee te dragen, zonder skullders kom je ong tot (WT47+nagel+Gheed =~ 114 MF) met een skullders ptopazed zou het wel goed zijn (+~124 == 235 mf), maar dan mis je veel res en fcr (ow, en een +2 soso/lightning 1x fcr amu is nu 700 fg, dus dat laten we maar even zitten...)

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Hmm voor zover ik weet zit de kracht van light-soso om in korte tijd(hoge fcr(117bp)) veel dmg te kunnen delen, denk niet dat je dan zelf een infy moet gaan dragen :o omdat je dan nooit meer aan je bp's komt die je graag zou halen. Sowieso vind ik een lightsoso totaal geen chaoser, maar dat kan ook gewoon mijn achterlijkheid zijn. Voor pit is zeer weinig nodig, want mijn pauperlight soso liep daar ook zonder problemen gezellig rond te raggen zonder infy/goede gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno, ik heb een +3 Taunt/+2 Natural Skin/+2 Find Item Barb-Helm (met 1 socket). Iets voor jou (hoorde je gister Taunt-Barb roepen)?.

Mijn Bowazon is een heel eind af (toch bedankt voor het aanbod Dedl en Boom). Met de koop van een Giant Skull en een dual leech ring zijn alle gaatjes gevuld.
Knockback, 90% IAS-->9/2 strafe, LL, ML en toch Laying of Hands voor de +dam tegen Demons. Ik heb nog 1 vrije socket in mijn Helm. Wat is nu wijsheid: een 40% Enh. Damage jewel of een +16max damage jewel?
Gisteren heel even met een van Kwakke geleende Torch geprobeerd of Strafe icm Firestorm van Torch de game zou droppen maar dat gebeurde niet. Dus kan ik op zoek naar een Ama-Torch :D (en een anni zowiezo natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Mooneater schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 00:22:
Zo, aangezien de verkoop van die azure nogal wat fg gaat opleveren, ben ik maar eens serieus gaan nadenken over mijn light-sorc..

Het beste lijkt toch te zijn om (wanneer niet aan het teleporten naar bosses etc) de infy zelf in de hand te houden (geen gezeik van merc's die doodgaan aan IM, EN je krijgt -xx lightning dam erbij)

mn gear zou er dan ongeveer zo uitzien:

infy -5x in polearm (maakt niet uit welke, mn sorc is totaal overstat doordat ik spirit wilde... (nu @ 230str))
griffon (nog te kopen) met 4/4 lightning die
boots: WT47 (voor de mf)
arachnid
trang/mage
1x nagel
1x 10 fcr ring met adds (res ofzo?) of nog een nagel (of een 25mf/25pr ring)
+2 lightning amu met 19 mf en res adds
liefst skullders ptopazed, anders viper umed?

inv: torch 14/17, anni 14/17, lightning skillers, res charms etc.

de ellende is een beetje dat je doordat je je occu en je spirit af doet (die ik dus nu aan heb) heel veel FCR, FHR, MF en Res mist...

suggested gear zou ongeveer 65 FCR hebben, FHR uit charms (duur) en niet full res, tenzij ik hem helemaal volprop met 5@ ofzo

mn merc zou dan aan kunnen doen:
low dmg insight
GA // shaft // duriel
kira // gaze // andy

hebben jullie enig idee hoe deze setup beter kan? Ik wil voornamelijk hiermee Chaos en Pit kunnen runnen, maar daarnaast ook nog de mogelijkheid hebben om Andy/Meph te doen (en Baal), dus wizzy + spirit op switch voor teleporten en dan switchen naar infy voor de kill (of gewoon lopen op chaos).

Probleem is alleen dat deze gear eigenlijk niet gemaakt is om veel MF mee te dragen, zonder skullders kom je ong tot (WT47+nagel+Gheed =~ 114 MF) met een skullders ptopazed zou het wel goed zijn (+~124 == 235 mf), maar dan mis je veel res en fcr (ow, en een +2 soso/lightning 1x fcr amu is nu 700 fg, dus dat laten we maar even zitten...)

iemand suggesties?
infi aan je merc, die gaat toch nooit dood. En anders res je in 2 sec. Geef hem gaze en hij tankt alles (mijn merc ging voor het laatst dood toen ik afk uit town stond :d). Echt op 80+ tankt je merc easy cheasy zelfs baal. Wel gearen ntuurlijk.

Dan _GEEN_ ik herhaal _GEEN_ occu. Dat mensen daar nog aan denken met een soso. Lelijke teleport nakt je. En voor lightsoso heb je _ESCHUTA_ als enige optie. FCR +skills en +light dmg %. Can we get more? Yes je kan ook een spirit aan. :)..

Dan zou ik verder persoonlijk geen Eshield nemen, waste of points in mijn ogen daar je na een goede hit op je eshield een klap later dood bent. Met mijn life overleef ik 1 klap ook wel en heb ik daarna nog mana voor een 2e hit. Enige nadeel is dat jij omdat je infi draagt in mana moet investeren omdat je geen insight meer hebt. Misschien hierdoor dat je toen eshield kan nemen, aangezien je toch al large manapool hebt.
Lightning is gebaseerd op massive fcr anders werkt het niet echt fijn, je CB voor bosses doet amper dmg met 65fcr en lightning ook niet bijzonder veel. Beter neem je net ff het dubbele aan fcr (117% breakpoint) en minder +skills. Mijn soso staat in hall of fame mocht je daar een kijkje willen nemen. 117%fcr en 37k dmg nu (dat zijn oude ss's ).

Maar zelf infi dragen zou ik nooit doen.

//edit
zoals jacub al zei kan je met een light soso chaos wel vergeten. vooral in meer dan 1p games. Teveel immunes daar (breekt infi die in merc handen?). Neem dan maar je hammer :p.

//edit2
Mocht je nu gaan twijfelen wat je wilt, je mag wel is op mijn lightsoso spelen als je wilt? Kan je het ff proberen. Ze solo-t alles in hell, al doe ik baal nooit omdat ik dat te scary vind, het erheen teleporten :p.

[ Voor 12% gewijzigd door Flapmo op 29-10-2007 08:47 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ik zit met mijn soso nu op lvl 54 hell.

Heb dankzij tollo nu een +9 ES memory _/-\o_ , hoewel enkelen dachten dat dit niet nodig was (waaronder ikzelf misschien ook) moet ik stelllen dat het zéér lekker werkt! Je opgelopen damage loopt lekker door naar je mana en aangezien je daar veel van hebt en het ook geen doodzonde is om een keertje zonder te vallen blijft deze op de switch. Samen met frozen armour (of hoe heet die eerste skill tele ik redelijk safe (op nm dan toch).

Ben voorlopig niet eens gegeared en heb toch de belangrijke q's (PUL uit HF!!!) op nm al afgelopen zonder enig probleem (en met resis dik in de min!). Eens lvl 60 gaat deze sorc met jullie hulp naar hell en zal daar alle poorten opentrekken!

Gear zal op aanraden van Kiirto toch full tals + spirit monarch worden, heb nog bod open op perfect tal-orb voor 5 fg.
Later misschien shako met skulders (en nog later DF of isted occulus ???).
Memory op de switch want MF heb ik zal met full tals + other mf gear.

Moest er nog iemand een sorc torch farmen, PM me maar op d2jsp. Betaal er natuurlijk voor en zoek geen super high torch (hoewel hoe meer stats hoe beter :p).
Een anni zou natuurlijk ook wel leuk zijn...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Flapmo schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 08:42:
[...]

infi aan je merc, die gaat toch nooit dood. En anders res je in 2 sec. Geef hem gaze en hij tankt alles (mijn merc ging voor het laatst dood toen ik afk uit town stond :d). Echt op 80+ tankt je merc easy cheasy zelfs baal. Wel gearen ntuurlijk.

Dan _GEEN_ ik herhaal _GEEN_ occu. Dat mensen daar nog aan denken met een soso. Lelijke teleport nakt je. En voor lightsoso heb je _ESCHUTA_ als enige optie. FCR +skills en +light dmg %. Can we get more? Yes je kan ook een spirit aan. :)..

Dan zou ik verder persoonlijk geen Eshield nemen, waste of points in mijn ogen daar je na een goede hit op je eshield een klap later dood bent. Met mijn life overleef ik 1 klap ook wel en heb ik daarna nog mana voor een 2e hit. Enige nadeel is dat jij omdat je infi draagt in mana moet investeren omdat je geen insight meer hebt. Misschien hierdoor dat je toen eshield kan nemen, aangezien je toch al large manapool hebt.

[...]

Lightning is gebaseerd op massive fcr anders werkt het niet echt fijn, je CB voor bosses doet amper dmg met 65fcr en lightning ook niet bijzonder veel. Beter neem je net ff het dubbele aan fcr (117% breakpoint) en minder +skills. Mijn soso staat in hall of fame mocht je daar een kijkje willen nemen. 117%fcr en 37k dmg nu (dat zijn oude ss's ).

Maar zelf infi dragen zou ik nooit doen.

//edit
zoals jacub al zei kan je met een light soso chaos wel vergeten. vooral in meer dan 1p games. Teveel immunes daar (breekt infi die in merc handen?). Neem dan maar je hammer :p.

//edit2
Mocht je nu gaan twijfelen wat je wilt, je mag wel is op mijn lightsoso spelen als je wilt? Kan je het ff proberen. Ze solo-t alles in hell, al doe ik baal nooit omdat ik dat te scary vind, het erheen teleporten :p.
toch grappig dat mensen zo bang zijn voor die occu teleport --> meestal teleport hij je juist weg uit packs, is juist goed! Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik door die ctc tele IN een pack teleportte,

en verder heeft occu natuurlijk gewoon mf//res mana after kill etc!
En die +15% dmg van een eschuta heb je echt nix aan, dat doet echt poep.

Een novasorcs kan trouwens <3 min chaos runnen (van river of flame tp tot en met diablo) klik

gelukkig is dit allemaal wel softcore he :D

//edit1 en nee, ik ga niet met je soso spelen flap :P doodeng op hc :D

en chaos doe ik meestal in 1p games en met een infy moet het wel kunnen in hoger player games ook denk ik :)

//edit2
Op de fiets hebik even zitten rekenen, en 117 fcr moet wel kunnen met infy in de hand:
viper (30) + gloves(20) + arachnid(20) + griffon(25) = 95
nog 22 te vinden dan, die moeten dan komen van rings (max20) en amu
Dat je de amu erbij nodig hebt is wel jammer, want dat sluit het gebruik van een Mara's uit (+1 skill --> extra conviction --> -5 enemy res!)

toch moet je dan -xx res kunnen halen van infy(-5x) + griffon (-1x) + convict(-85)+skills(arach/armor/griffon/anni = -20) kom ik uit op ong -150, breek je een immunity, dan werkt -xx nog maar voor 1/2 (of1/3?) dus dan heb je alsnog -7x res oid...

houd je infy niet zelf vast, dan haal je maar -85+-1x ~100 dus -5x res oid... dan verlies je dus ~30% van de dmg die je doet tegen een monster...

Als bp van lightning nou 115 was geweest had je mara's erbij kunnen nemen ^^

[ Voor 18% gewijzigd door Mooneater op 29-10-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
tollo71 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 07:48:
Pheno, ik heb een +3 Taunt/+2 Natural Skin/+2 Find Item Barb-Helm (met 1 socket). Iets voor jou (hoorde je gister Taunt-Barb roepen)?.

Mijn Bowazon is een heel eind af (toch bedankt voor het aanbod Dedl en Boom). Met de koop van een Giant Skull en een dual leech ring zijn alle gaatjes gevuld.
Knockback, 90% IAS-->9/2 strafe, LL, ML en toch Laying of Hands voor de +dam tegen Demons. Ik heb nog 1 vrije socket in mijn Helm. Wat is nu wijsheid: een 40% Enh. Damage jewel of een +16max damage jewel?
Gisteren heel even met een van Kwakke geleende Torch geprobeerd of Strafe icm Firestorm van Torch de game zou droppen maar dat gebeurde niet. Dus kan ik op zoek naar een Ama-Torch :D (en een anni zowiezo natuurlijk).
1x low ama torch
2x bowskiller

Ik lever het morgen pbb pas af, of je moet vanmiddag rond 4 uur ofzo online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Mooneater schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:57:
[...]

Een novasorcs kan trouwens <3 min chaos runnen (van river of flame tp tot en met diablo) klik
Met m'n hammer run ik em in minder dan 1 minuut :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de ctc teleport ook geen ramp.
Kon er goed mee Blind teleporteren.

Zolang je maar FHR en FBR heb dan is het goed.
Heb nu een Whitstan's Guard klaar liggen voor een Teleport ES Orb sorc.
Deze sorc komt later nog wel, en een +6/+9ES stok moet ik ook ergens vandaan halen :)

Verdere gear moet ik nog ff bekijken.

Dwarf (mdr) en Raven (CBF) ringen zijn wel nodig :P
Iron Pelt / Gladiotor's Bane (beide PDR/MDR)
String (mdr/%DR) / Goldwrap belt.
String voor rushen (mdr) en Gold voor de MF
Occu
Whitstan's Guard / gerke's (Whitsan voor block en Gerke's Block en PDR/MDR)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Derr_Hans schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:37:
Ik vind de ctc teleport ook geen ramp.
Kon er goed mee Blind teleporteren.

Zolang je maar FHR en FBR heb dan is het goed.
Heb nu een Whitstan's Guard klaar liggen voor een Teleport ES Orb sorc.
Deze sorc komt later nog wel, en een +6/+9ES stok moet ik ook ergens vandaan halen :)

Verdere gear moet ik nog ff bekijken.

Dwarf (mdr) en Raven (CBF) ringen zijn wel nodig :P
Iron Pelt / Gladiotor's Bane (beide PDR/MDR)
String (mdr/%DR) / Goldwrap belt.
String voor rushen (mdr) en Gold voor de MF
Occu
Whitstan's Guard / gerke's (Whitsan voor block en Gerke's Block en PDR/MDR)
Dwarf/raven/string/whitstans hier gratisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:12:
[...]

Dwarf/raven/string/whitstans hier gratisch
Dwarf en raven + String vanavond een whisper.
Mijn Assa kan deze tijdelijk gebruiken totdat ze beter heeft in het geval van dwarf :)

Sorc wil ik wel laten rushen via classic.
Wordt toch een puur MF / Rush char.
Die wel een klap of 2 moet kunnen hebben met frost gloves.
Silkweaves geeft ook mana toch ??

zal wel ff kijken hoe en wat :P
Sol runes ook nodig PDR is nuttig met ES :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Vanavond ben ik er niet, maar ik geef ze vanmiddag wel aan iemand die vanavond wel online kan zijn. Sols heb ik vast ook nog wel een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:52:
Vanavond ben ik er niet, maar ik geef ze vanmiddag wel aan iemand die vanavond wel online kan zijn. Sols heb ik vast ook nog wel een paar.
PM anders wel mijn gegevens naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Wat is de reden dat breastplate armor minder strenght nodig heeft dan ring mail terwijl het wel een hogere defence heeft? Is ring mail toch beter op de een of andere manier?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:37:
Wat is de reden dat breastplate armor minder strenght nodig heeft dan ring mail terwijl het wel een hogere defence heeft? Is ring mail toch beter op de een of andere manier?
neuj, ringmail is een medium armor, en breastplate een light armor

zo heeft blizzard dat gemaakt, geen idee waarom

light medium en heavy hebben trouwens invloed op je runspeed, verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:57:
[...]

toch grappig dat mensen zo bang zijn voor die occu teleport --> meestal teleport hij je juist weg uit packs, is juist goed! Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik door die ctc tele IN een pack teleportte,

en verder heeft occu natuurlijk gewoon mf//res mana after kill etc!
En die +15% dmg van een eschuta heb je echt nix aan, dat doet echt poep.

occu teleport vind ik juist fijn, heeft me al uit heel wat benarde situaties gered :)

die nova sorc... kweet niet, wel dikke gear zo te zien niet alleen die infi die goed is, in een 1 player game nog wel te doen denk ik, maar in een 8 player game komt nova toch kracht te kort, nu zie je al dat die sorc lightning gebruikt

moet je echt wel behoorlijk hoge nova hebben, lvl 54 nova met lvl 54 LM doet iets van 3k damage, dan met infi, mja, zou wel kunnen, maar erg dure gear nodig, iig al infi natuurlijk :P

[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 29-10-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:52:
[...]

occu teleport vind ik juist fijn, heeft me al uit heel wat benarde situaties gered :)

die nova sorc... kweet niet, wel dikke gear zo te zien niet alleen die infi die goed is, in een 1 player game nog wel te doen denk ik, maar in een 8 player game komt nova toch kracht te kort, nu zie je al dat die sorc lightning gebruikt

moet je echt wel behoorlijk hoge nova hebben, lvl 54 nova met lvl 54 LM doet iets van 3k damage, dan met infi, mja, zou wel kunnen, maar erg dure gear nodig, iig al infi natuurlijk :P
Zelfs @ HC heeft de teleport van Occu mij vaak geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Dalyxia schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:52:
[...]

Mijn gedacht!
In een hardcore game waar je je BO-Barb of enige andere char ook in de game hebt staan (voor LOOT!) zal deze sord al niet meer zo vlot nova killen, Dan is Light + chainlight een betere combo denk ik...
Ik ga ze in alle geval niet maken wegens onbetaalbaar!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
het 117 fcr breakpoint is 12 fps // het 13 fps breakpoint (78) is veel lager,

scheelt dit veel in dmg omdat 12fps 2x in 1 sec kan en 13fps net niet? (1 sec = 25 frames)

want anders kan je best 1 frame inleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Hans en Tollo: Zie jullie pm's op andere forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Jacub86 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:44:
Alvast bedankt Jacub!!
Ik weet niet of Skillers veel net hebben op Strafer. Is meer iets voor Frost-maiden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Achja ik gebruik ze zelf toch niet, dus mij boeit het niet.

Nu snel de trein pakken voor een feestje/uit eten. Ben er morgen wel weer een keer als iemand nog wat nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Wiieehh Vandaag lekkere dag gehad

Gul gevonden -> verkocht: Mal 3Um
Mal 2 Um -> Trade -> Tal Armor (unid)
1e mf game: Skullders
5e mf game: Skullders/Sol rune

nu nog wat ander leuk spul :)

ff wat opbouwen op HC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Jacub86 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:44:
Der_Hans aka Roy? ik heb iig geen pm ;)

samen met boom van het weekend mn dudu naar lvl 61 gehaald, en gister eff een paar br's meegelopen... nu lvl 77 en hij doet het redelijk. Heb ipv een bear 3 wolves genomen, maar volgens mij had ik dat beter niet kunnen doen :(

heb al een mightmerc genomen voor extra dam, maar denk dat ie ook pride nodig heeft om echt dam te doen. atm heeft mn merc een hune sundan met 3 sheals; da's wel lekker :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:47:
[...]

samen met boom van het weekend mn dudu naar lvl 61 gehaald, en gister eff een paar br's meegelopen... nu lvl 77 en hij doet het redelijk. Heb ipv een bear 3 wolves genomen, maar volgens mij had ik dat beter niet kunnen doen :(

heb al een mightmerc genomen voor extra dam, maar denk dat ie ook pride nodig heeft om echt dam te doen. atm heeft mn merc een hune sundan met 3 sheals; da's wel lekker :D
ik kan me ooit herrinneren dat ik een beer en 3 wolven tegelijk had..... is dat ooit geweest?? of liegt mijn geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
crap man, met mijn lvl21 bowazon gaat het echt ruk. Kan Duriel niet eens verslaan. Heb wel mooie items gekregen van een aantal van jullie maar die zijn bijna allemaal lvl30+ :) Jammer dat mijn oude builds weg zijn, daar had ik namelijk goede items mee.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

op 21 moet je niet duriel willen kunnen verslaan :+.

En don lees die replies op je filmpjes post. Allemaal:

HAR AHR NOT IMPRESSED HAR HAR :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Flapmo schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:01:
op 21 moet je niet duriel willen kunnen verslaan :+.

En don lees die replies op je filmpjes post. Allemaal:

HAR AHR NOT IMPRESSED HAR HAR :)
ik ga nu een infy maken in een voulge (grml net een socket q verspeelt aan een voulge die maar 3 sockets kreeg :S (kennelijk maakt het ook nog uit wat voor monster m dropt ofzo :S (was gekocht in act2 normal btw)

en dan gaan we gewoon uitproberen wat sneller killt -> zelf vasthouden of in mn merc zn poten proppen :)

(en wat lekkerder speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Jacub86 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:00:
Achja ik gebruik ze zelf toch niet, dus mij boeit het niet.

Nu snel de trein pakken voor een feestje/uit eten. Ben er morgen wel weer een keer als iemand nog wat nodig heeft.
Tnx he, Jacub! Heb de Skillers laten zitten. WWS-Strafer killed met gear, niet met +skills.
Eerste test gisteren was erg positief: 4-pl NM Cows + Strafe + Torch was geen dropped game :D

Heb een ander wapen nodig voor Merc. Ik dacht aan The Reapers Toll. Kan er een hebben voor 6 of 7 fg. Is dat nette prijs?
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=12146431&f=100

[ Voor 16% gewijzigd door tollo71 op 30-10-2007 06:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:26:
[...]

ik kan me ooit herrinneren dat ik een beer en 3 wolven tegelijk had..... is dat ooit geweest?? of liegt mijn geheugen?
Je kunt met twee druids hebben gelopen :P En anders is het onmogelijk, die bitch hebben ze altijd al generfd. Ik zie het probleem niet dat een druid met 5 spirit, 3 dire en 1 beer zou kunnen lopen. Op hell is het toch al lastig genoeg :D Ravens daarintegen mogen wel, dus kom Bliz, doe die cap weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:30:
[...]

Je kunt met twee druids hebben gelopen :P En anders is het onmogelijk, die bitch hebben ze altijd al generfd. Ik zie het probleem niet dat een druid met 5 spirit, 3 dire en 1 beer zou kunnen lopen. Op hell is het toch al lastig genoeg :D Ravens daarintegen mogen wel, dus kom Bliz, doe die cap weg :P
3wolves doen wel damage hoor.
Met HoW spirit iig ;)

Je mist alleen de Amp van een necro, dit is op te lossen door een reapers toll might merc of een pole rare met ctc amp.

Zelf gebruik ik blackblabla pole (unique) met CTC Weaken.
Ook een zeer leuke curse, leven ze wat langer :)

Maar een wolf of 2 meer kan geen kwaad.
Ravens doen geen damage, zorgen alleen voor blind.

Druid kan wel weer shockwave doen en ja dat is wel een musthave.

Heb trouwens lvl 29 Dire Wolves / Bear / HoW
Mis nog torch dan heb ik lvl 32 wat aanzienlijk meer damage geeft :)

(spirit sword + sigon shield + Jalal's + 3 summon 29str amu + Viper (low) )

@Jacub
Thx zal eens kijken *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 30-10-2007 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Anybody knows?

Link

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
En @ Jacub => thx mate !

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb een reactie geplaats.

maar denk niet dat het werk, anders zou iedere hammerdin LoH gloves hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lying screen, idd. Enige manier om achter te komen is testen...start je hero editor maar weer op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:53:
[...]

3wolves doen wel damage hoor.
Met HoW spirit iig ;)

Je mist alleen de Amp van een necro, dit is op te lossen door een reapers toll might merc of een pole rare met ctc amp.

Zelf gebruik ik blackblabla pole (unique) met CTC Weaken.
Ook een zeer leuke curse, leven ze wat langer :)

Maar een wolf of 2 meer kan geen kwaad.
Ravens doen geen damage, zorgen alleen voor blind.

Druid kan wel weer shockwave doen en ja dat is wel een musthave.

Heb trouwens lvl 29 Dire Wolves / Bear / HoW
Mis nog torch dan heb ik lvl 32 wat aanzienlijk meer damage geeft :)

(spirit sword + sigon shield + Jalal's + 3 summon 29str amu + Viper (low) )

@Jacub
Thx zal eens kijken *O*
Het gaat me niet of de build viable is (moet lukken). Maar ik vind de cap vreemd, gezien skellies wel in grote getalen mogen hakken. En die doen ook damage. Kutdruid, kan niet eens meer beesten onder controle houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou best een summoner druid maken. Maar is wel het geval dat je minions te kort gaat komen. bij een necro heb je vaak een veiliger gevoel dan wanneer je maar 3 wolven( of 5 hebt) rond lopen.
die spirits zijn er maar 2 goede oak en heart of wolverine.
Iemand ooit ervaring gehad met de spirit of the barbs. Is het nuttig of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:21:
Ik zou best een summoner druid maken. Maar is wel het geval dat je minions te kort gaat komen. bij een necro heb je vaak een veiliger gevoel dan wanneer je maar 3 wolven( of 5 hebt) rond lopen.
Derr_Hans (DedL) heeft een druid summomer geloof ik ik ben er zeker van dat ie er uren over kan vertellen! ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
kwakke01 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:47:
[...]

Hehe roy dan, ik nam door z'n naam enigszins aan dat ie hans heette :p Waarom moet dan ook iedereen hans heten hier? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:49:
[...]

Hehe roy dan, ik nam door z'n naam enigszins aan dat ie hans heette :p Waarom moet dan ook iedereen hans heten hier? :p
Ik begin ookal net hetzelfde probleem te krijgen als Tollo (ben thans toch enkele jaren jonger ;) ). Doordat de forum-namen niet terugkomen in de in-game namen kan ik het kaf niet meer van het koren gescheiden houden...
Sommigen lukt nog wel, diegene die veel terugkomen: Kwakke (omdat dat de enige is met NG erbij), Boom en Sjors (rushen en levellen zowat al mijn chars), Der_Hans (loopt steeds mee als ik opnieuw moet beginnen), Kiirto (de enige clerix op EHCL)... Maar de rest :(

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:21:
Spirit of barb is nutteloos.
Zie het als een uitgeklede Iron Maiden, die ook niets kan.
Barbs zal alleen werken met AMP en ja die skill heeft een druid niet.
Dan nog is de damage returns bagger :P

Edge bow (lvl 15 thorns) doet al meer.
Bramble doet al meer.
alle drie is wel goed, als je maar ergens AMP heb :P
Dit is ook te realiseren op een Necro omdat bramble spirit of barbs charges heeft.

Al met al, druid is nerfed like hell.
Voordeel is alleen dat een druid meer life heeft in werebear en shockwave.

Een grizzly doet wel mega damage :) met veeel life :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:49:
[...]

Zet het anders in de startpost :)

Derr_Hans = dedl = dedlmagik = Roy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:22:
[...]

Spirit of barb is nutteloos.
Zie het als een uitgeklede Iron Maiden, die ook niets kan.
Barbs zal alleen werken met AMP en ja die skill heeft een druid niet.
Dan nog is de damage returns bagger :P

Edge bow (lvl 15 thorns) doet al meer.
Bramble doet al meer.
alle drie is wel goed, als je maar ergens AMP heb :P
Dit is ook te realiseren op een Necro omdat bramble spirit of barbs charges heeft.

Al met al, druid is nerfed like hell.
Voordeel is alleen dat een druid meer life heeft in werebear en shockwave.

Een grizzly doet wel mega damage :) met veeel life :P
gebruik standaard oak, en die life-creeper; soort redemption die een radiance heeft :)
3 wolves is wel aardig als decoy, maar ze doen nog niet echt dam :( kan ze wel maxen, maar dan moet ik wachten met het maxen van twister, wat weer ten koste gaat van mn eigen dam, of mn uitendelijke oak-lvl... keuzes :/

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
tollo71 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 06:08:
[...]

Heb een ander wapen nodig voor Merc. Ik dacht aan The Reapers Toll. Kan er een hebben voor 6 of 7 fg. Is dat nette prijs?
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=12146431&f=100
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
hmm lijkt me wel redelijk. zou het doen.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
kijk nooit naar de feitelijke prijs; alleen of ik het ervoor over heb ;)

als dat ding je 7 fg waard is, zou ik het doen, anders die van 6 fg nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reapers Toll is zeker goed, en voor 6 a 7 fg zou ik hem wel kopen.
Dit is wel 1 van de top merc wapens.

ctc Decreptify ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow :o word dit spel nogsteeds gespeeld? :D:D Ik dacht dat het nu wel helemaal dood zou zijn in dit spel vanwege alle nieuwe mmorpg's COOL ik ga maar eens installen en inloggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:25:
[...]

gebruik standaard oak, en die life-creeper; soort redemption die een radiance heeft :)
3 wolves is wel aardig als decoy, maar ze doen nog niet echt dam :( kan ze wel maxen, maar dan moet ik wachten met het maxen van twister, wat weer ten koste gaat van mn eigen dam, of mn uitendelijke oak-lvl... keuzes :/
Ligt er aan welke build ??

Summoners gaan voor HoW :)
WereBear geeft ook met alle +skills die ik nu heb ong 150% life :) dus ja geen oak nodig.

Oak is alleen voor caster druids imo.

gebruik zelf ook die life creeper, vanwegen het op ruimen van corpsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Mooneater ik add je vanaaf wel,
zelf ben ik SCL op een sorc (mf, verrassend) en probeer ik een barbarian (frenzy) te maken die overleeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:19:
wow :o word dit spel nogsteeds gespeeld? :D:D Ik dacht dat het nu wel helemaal dood zou zijn in dit spel vanwege alle nieuwe mmorpg's COOL ik ga maar eens installen en inloggen :D
Post hier vanaf deel 26 :)
En daarvoor speelde ik ook al, maar nooit iets gepost.

Zijn nu ong. een man of 25 die actief zijn schatting weet niet hoeveel scl spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb een tijdje WoW gespeeld, maar D2 is toch gewoon beter, het ziet er misschien dan wel kut uit, maar het is niet zo kut traag als WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
voor de mensen die regelmatig last hebben van Connection interrupts (na een aantal seconden/minuten...

How to fix your D2 Connection Issue

Close all d2 processes then;

1. Click Start
2. Click Run
3. Type in the following: C:/Program Files/
4. Look for your Diablo 2 folder. Could be named Diablo, Diablo 2, or Diablo II
5. Open that folder, and find all files starting with "bncatche" (There may be several)
6. Delete all of those files
7. Run D2 Normally (Note: a new bncatche will appear, do not delete it)

Werkte voor mij...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diablo II zal niet snel dood gaan. Alleen deel 3 kan dat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:41:
voor de mensen die regelmatig last hebben van Connection interrupts (na een aantal seconden/minuten...

How to fix your D2 Connection Issue

Close all d2 processes then;

1. Click Start
2. Click Run
3. Type in the following: C:/Program Files/
4. Look for your Diablo 2 folder. Could be named Diablo, Diablo 2, or Diablo II
5. Open that folder, and find all files starting with "bncatche" (There may be several)
6. Delete all of those files
7. Run D2 Normally (Note: a new bncatche will appear, do not delete it)

Werkte voor mij...
Niet veel last van, maar als dit werk is het wel handig om in start post te zetten.. :)
Pheno79 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:59:
[...]

_/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 31-10-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:59:
[...]

en daarbij; DII heeft Loot aan dus D3 zal geen probleem zijn in dat geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb vernomen dat mythos gratis.
Als deze echt diablo kan evenaren dan wellicht geen diablo meer tot aan deel 3 :P
Mythos is alleen nog in Beta :)

--

Uberlevelen met bonewall.

filmpje (frans)

Geen monsters.. necro cast bonewall en hoppakee hoop monsters :)
Wellicht gaat het iets sneller ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Derr_Hans op 31-10-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:42:

Uberlevelen met bonewall.

filmpje (frans)

Geen monsters.. necro cast bonewall en hoppakee hoop monsters :)
Wellicht gaat het iets sneller ;)
Doe mij nog een bug... jemig wat lekker geprogrammeerd toch dat d2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Mooneater schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:59:
[...]

Doe mij nog een bug... jemig wat lekker geprogrammeerd toch dat d2 :D
Die methode is de eerste methode die ik kende van uberen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, bugs genoeg, maar goed, ik ken geen spel dat bugloos is. Zeker niet met mensen die blijven zoeken naar exploits. Ik vind het al apart dat er voor d2 nu nog zo erg gezocht wordt. Blijkbaar willen mensen nog steeds betalen voor een paar pixels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

mjah... betalen: 10tje (inc LoD) in de budget bakke :P... voor een super goede RPG die online ook gewoon super sterk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was weer even druk met ziekenhuisbezoeken, maar m'n hammerdin @ HC is nu lvl 73! En geen rip :P Heb alleen nog niet echt veel gear, loop nog steeds in Sigon's :o Kan nu ook door Act 1 hell heenlopen zonder dood neer te vallen, dus hopen dat ik daar wat geluk heb! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pat-Skim schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:37:
mjah... betalen: 10tje (inc LoD) in de budget bakke :P... voor een super goede RPG die online ook gewoon super sterk is.
10tje voor D2 en Exp Samaen of apart :P
Zie ze nooit samen liggen, alleen maar LOD :S
Verschillende mediamarkten geweest ook dynabyte in omg arnhem, ede en wageningen.

--

gaat lekker blom :)
Pit runnen ?? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 31-10-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pat-Skim schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:37:
Ik heb het oover het betalen voor dupe methoden, en duped items via ebay etc.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:41:
[...]

10tje voor D2 en Exp Samaen of apart :P
Zie ze nooit samen liggen, alleen maar LOD :S
Verschillende mediamarkten geweest ook dynabyte in omg arnhem, ede en wageningen.

--

gaat lekker blom :)
Pit runnen ?? :)
van die game winkeltjes hebben ze vaak nog wel, in nijmegen weet ik er 1 die ze allemaal nog wel had liggen, maar tis wel 10 euro per stuk he, dus 20 euro voor d2+lod

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:10:
[...]

van die game winkeltjes hebben ze vaak nog wel, in nijmegen weet ik er 1 die ze allemaal nog wel had liggen, maar tis wel 10 euro per stuk he, dus 20 euro voor d2+lod
Had laatst LOD in mijn handen voor 8,99 bij mediamarkt.
Aangezien er geen d2 was heb ik hem laten liggen.

nu liggen ze er helemaal niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:40:
Ik was weer even druk met ziekenhuisbezoeken, maar m'n hammerdin @ HC is nu lvl 73! En geen rip :P Heb alleen nog niet echt veel gear, loop nog steeds in Sigon's :o Kan nu ook door Act 1 hell heenlopen zonder dood neer te vallen, dus hopen dat ik daar wat geluk heb! :D
hehe lekker :)

voeg me maar toe als je wilt kunnen we keer samen hell doen:

SylverNL
PatJuh

beide speel ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff, ben net weer even bezig, maar ik heb er gewoon geen zin in. Weer dat levelen etc. En ik begin me af te vragen waarom. Ik zie bijna niemand online op de tijden dat ik aanwezig ben, dus solo is the way to go. En dat is saaaaaai. Dan kan ik net zo goed singleplayer spelen. Dan heb ik tenminste nog een hero editor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:56:
Pfff, ben net weer even bezig, maar ik heb er gewoon geen zin in. Weer dat levelen etc. En ik begin me af te vragen waarom. Ik zie bijna niemand online op de tijden dat ik aanwezig ben, dus solo is the way to go. En dat is saaaaaai. Dan kan ik net zo goed singleplayer spelen. Dan heb ik tenminste nog een hero editor :')
Speel dan op normale tijden, er is altijd wel iemand tussen 20:30 en 22:30 tijden waarop ik voornamelijk te vinden ben :)

Zo ook Kwakke, Tollo, Yago (don_holio), Boom, je broertje :) nu ook weer Blom :P enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op die tijden ben ik al doodop. Nee, solo is niet mijn ding, zeker als ik niet eens aan het mf'en (alsof er ooit iets dropt) kan. Misschien weer eens wat op classic doen, zodat ik hellforges voor broer kan runnen. En me net opgegeven voor Mythos, eens kijken of ik mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:24
Pheno79 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:11:
Op die tijden ben ik al doodop. Nee, solo is niet mijn ding, zeker als ik niet eens aan het mf'en (alsof er ooit iets dropt) kan. Misschien weer eens wat op classic doen, zodat ik hellforges voor broer kan runnen. En me net opgegeven voor Mythos, eens kijken of ik mag :)
Pheno! Anders heb ik nog een invite voor je. :) Kreeg vorige week één invite.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo, best lekkere run,

-4 +3 light die jewel van nita
dol rune uit baal minions
vipermagi 27 uit tower lvl x
wizzy uit monster in tower level 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmmz mooneater? debacle? @ azure? denk dat we moeten zorgen dat de fg binnen komt....
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.