Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:24
Hey Dalyx, had jij nog de Necro items?
Ik weet niet wat je wilt hebben, maar wat ik zoek is: Trang oul Gloves, Belt en Shield, Arm of King Leoric en Amulet (+2 summ).

Optioneel, wat kosten de Skiller en Coronet (+2 necro) en Circlet (+2 curses).
Ik heb een Lem rune, weet niet wat dat waard is. :o
Anders kan ik heel misschien nog een Pul krijgen, als die persoon aardig doet. :)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:24:
[...]

Hey Dalyx, had jij nog de Necro items?
Ik weet niet wat je wilt hebben, maar wat ik zoek is: Trang oul Gloves, Belt en Shield, Arm of King Leoric en Amulet (+2 summ).

Optioneel, wat kosten de Skiller en Coronet (+2 necro) en Circlet (+2 curses).
Ik heb een Lem rune, weet niet wat dat waard is. :o
Anders kan ik heel misschien nog een Pul krijgen, als die persoon aardig doet. :)
voor pul + lem krijg je de hele boel

skiller trang gloves belt shield arm of king leoric heb ik zeker weten, rest moet ik even kijken wat dat ook alweer was, is iig niks vetrandert met de post die ik hier heb gemaakt waar ik de items had opgenoemd, morgenavond online :)

dus, trang gloves belt shield en dit mag je hebben, wel op voorwaarde dat je het zelf gebruikt, anders wil ik er pul+lem+20% van verkoop prijs voor hebben :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maartenvanfaassen/files/Necro.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Dalyxia op 21-10-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Gisterlaat nog ff met kwakke gerunned en dat had ik eerder moeten doen, hele dag nog niets gevonden en toen we samen begonnen begonnen de keys pas echt lekker te droppen. Ook nog een warcries skiller gevonden dus m'n bo is nu lvl 39, op naar de 50 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Dalyxia schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:11:
[...]

voor pul + lem krijg je de hele boel

skiller trang gloves belt shield arm of king leoric heb ik zeker weten, rest moet ik even kijken wat dat ook alweer was, is iig niks vetrandert met de post die ik hier heb gemaakt waar ik de items had opgenoemd, morgenavond online :)

dus, trang gloves belt shield en dit mag je hebben, wel op voorwaarde dat je het zelf gebruikt, anders wil ik er pul+lem+20% van verkoop prijs voor hebben :)

...
Ik zal het zeker zelf gebruiken. Ik ben nu bezig in NM act 5, lukt wel, maar zonder wat equip is't best moeilijk.
Als ik dingen zal verkopen zal ik eerst de originele "gever" aankijken of die wat terug wilt. (Ik heb trouwens nog nooit wat verkocht op wat PGM na.. :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

me 2. ik heb alleen vrij weinig tijd, vnaaf eig trainen en morgen naar PSV. Als training doorgaat that is. Me smiter is nu 39,8 dus die kan ik 2 -3 uurtjes naar 75 als moet. dan kan ik hem full equippen heb bijna alles al klaar liggen, met uitzondering van COH AP en mara's. Oja en 2x ringen..maar heb wel rare's ergens.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
ik heb wel een raven voor je...als je die tenminste ging gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heej guys, wellicht kan ik wo/do met mijn Zmiter de boel klaarzetten. That is, als Boom niet kan ofzo.
Ben nu bezig om mijn bowa te lvl-en. Valt nog niet mee tot nu toe (eerte bowa ooit). Heeft iemand nog een paar Wartraveller boots liggen toevallig? De +15-25 dam op die dingen schijnen erg lekker te werken op bowa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Flapmo schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:33:
[...]

me 2. ik heb alleen vrij weinig tijd, vnaaf eig trainen en morgen naar PSV. Als training doorgaat that is. Me smiter is nu 39,8 dus die kan ik 2 -3 uurtjes naar 75 als moet. dan kan ik hem full equippen heb bijna alles al klaar liggen, met uitzondering van COH AP en mara's. Oja en 2x ringen..maar heb wel rare's ergens.
welke ringen zoek je? Ik heb nog wel iets liggen denk ik voor je...

Woensdag kan ik zelf niet (*don knipoogt richting Mr.Boomblaster/kwakke en hoopt dat die dan wel kan...)

Misschien kunnen we de Grush al wel in de loop van de week doen (of in meerdere keren) dan verliezen we (jullie) minder tijd de uberlvl-avond zelf?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:33:
...Heeft iemand nog een paar Wartraveller boots liggen toevallig? De +15-25 dam op die dingen schijnen erg lekker te werken op bowa...
Heb wel nog +1 marrow's voor je met 17/17 (geloof ik) str dex als je wil... Je weet me wel te vinden...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
yago schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:38:
[...]

welke ringen zoek je? Ik heb nog wel iets liggen denk ik voor je...

Woensdag kan ik zelf niet (*don knipoogt richting Mr.Boomblaster/kwakke en hoopt dat die dan wel kan...)

Misschien kunnen we de Grush al wel in de loop van de week doen (of in meerdere keren) dan verliezen we (jullie) minder tijd de uberlvl-avond zelf?
kwak mormelt iets over tentamens en weinig tijd :/

mar je kan ook gewoon een avondje enchen en op die manier lvl 040 worden; heb je meteen geen last meer van ongewenste rips in trist (je hebt immers al 40*5 punten in vita zitten dan )

hoef je ook meteen geen grush te doen, en heb je de lol van het levellen :) als je het met een grote party doet moet je als je het een beetje handig doet in een uur of 2 kunnen doen ;)

Mijn zmiter is geript op ancients hell, en de nieuwe is inmiddels lvl 57... Nog een zooi nm baals en hij is weer terug :) heb er al een GA voor, en een 2sk/2sox heavens (moet nog 1 sheal) had loot gedaan, dus de rest heb ik nog :) heb met mn nieuwe zmiter hf nm gedaan waaruit een um viel, en heb een 0 sox 35@ zaka-shield geruild voor een um :) kwak is goed bezg dus :) had al eens een 40ed/9str jewel gevonden, waarop een openingsbod zit van 50 fg :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
yago schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:39:
[...]

Heb wel nog +1 marrow's voor je met 17/17 (geloof ik) str dex als je wil... Je weet me wel te vinden...
Het gaat me juist om de +dam op Wartravelers, Don. Misschien ergens een paar met crappy %MF vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
damn gister de mijne verkocht voor 11fg, als ik het eerder had geweten waren ze de jouwe :p

Ik heb trouwens 3 keys en maar 2 keys nodig voor het ubergebeuren dus ik kan desnoods voor iemand aanwezig zijn.

Kwakke: Ik heb wel een shael voor je, whisp me maar een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Jacub86 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:11:
damn gister de mijne verkocht voor 11fg, als ik het eerder had geweten waren ze de jouwe :p

Ik heb trouwens 3 keys en maar 2 keys nodig voor het ubergebeuren dus ik kan desnoods voor iemand aanwezig zijn.

Kwakke: Ik heb wel een shael voor je, whisp me maar een keer.
NP, Jacub. Ik kijk wel op d2jsp voor WT's met crappy MF. Zijn wellicht stukje goedkoper omdat meeste builds ze gebruiken vanwege de MF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
ben er toch wel vaak online, dus ik kan vaak wel helpen. zit ook me aftevragen wat voor merc ik wil bij mun smiter voor de mini-ubers te helpen, vooral bij liltih zou dat best wel welkom zijn.

armor: runeword stone of shaftstop
helm: rockstopper of vampire gaze
wapen: Reaper's Toll van wegen de mod: 33% Chance To Cast Level 1 Decrepify On Striking

lilith kan best hard meppen maar met zoveel dmg reduce moet die merc net genoeg tijd hebben om decrepify te kunnen casten lijkt me.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/568/azurewrathbuggedtp5.jpg

Dalyxia, wat voor ding is dit? Is hij legit of is hij duped?

Er zijn best wat mensen die hem will hebben op SCNL ^^

Enig idee wat voor FT ik hiervoor zal zetten?

edit:
topic

edit2 @ kwakke:
ja, klopt, daarom keek ik ook zo raar toen ik hem zag zitten op een char van dalyxia...

[ Voor 29% gewijzigd door Mooneater op 22-10-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
mrboomblaster schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:15:
ben er toch wel vaak online, dus ik kan vaak wel helpen. zit ook me aftevragen wat voor merc ik wil bij mun smiter voor de mini-ubers te helpen, vooral bij liltih zou dat best wel welkom zijn.

wapen: Reaper's Toll van wegen de mod: 33% Chance To Cast Level 1 Decrepify On Striking

lilith kan best hard meppen maar met zoveel dmg reduce moet die merc net genoeg tijd hebben om decrepify te kunnen casten lijkt me.
mss is een kelpie dan nog beter, omdat die 50% slow geeft... 1 keer raken is dan genoeg ipv 33% kans, alhoewel ik me afvraag of je merc uberhaupt blijft leven bij lilith... Lilith is gewoon een bitch, en doet ongelofelijk veel dam :( imho kan je beter een wand zoeken met charges; ofwel lifetap, of wel decript of soortgelijke spell. zmiter erbij en GAAN!!! (wel eerst bo doen ofc ;)

@moon,

zo hoort ie er in het 'echt' uit te zien iig:

Azurewrath
Quality: Unique
Type: Phase Blade
Stats: One-Hand Damage: (102-114) To (115-129) (108.5-121.5 Avg)
Required Level: 85
Required Strength: 25
Required Dexterity: 136
Base Weapon Speed: [-30]
+230-270% Enhanced Damage (varies)
+30% Increased Attack Speed
Adds 250-500 Magic Damage
Adds 250-500 Cold Damage, 10 sec. Duration (Normal)
+1 To All Skills
+5-10 To All Attributes (varies)
Level 10-13 Sanctuary Aura When Equipped (varies)
Indestructible
+3 To Light Radius

[ Voor 21% gewijzigd door kwakke01 op 22-10-2007 15:25 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.09 of 1.08 hou hem maar nog nooit eerder gezien...

afaik de enige die ik ooit heb gezien.

Links topic eens ;)

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
mrboomblaster schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:15:

Maar blijft die decrip. over lilith wel staan als je merc op de grond ligt? Als je lilith smite met veel CB dan ligt ze toch snel? Ik nam meestal wel 2 rijtjes poison-potions mee in mijn belt om die kut poison te kunnen counteren. Als je de laatste BP haalt vind ik haar geen probleem met de smiter...

De IM curses die de mages casten bij uber izzy vind ik een groter probleem, of doe je die met je hammer? zie dat je op je merc ook maxed poison resist hebt als ie enkel zou dienen als support voor lilith. She can be a real bitch, i think we all know...

@ kwakke:l Wat betekenen die punten die je krijgt bij je guild?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
yago schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:26:
[...]

Maar blijft die decrip. over lilith wel staan als je merc op de grond ligt? Als je lilith smite met veel CB dan ligt ze toch snel? Ik nam meestal wel 2 rijtjes poison-potions mee in mijn belt om die kut poison te kunnen counteren. Als je de laatste BP haalt vind ik haar geen probleem met de smiter...

De IM curses die de mages casten bij uber izzy vind ik een groter probleem, of doe je die met je hammer? zie dat je op je merc ook maxed poison resist hebt als ie enkel zou dienen als support voor lilith. She can be a real bitch, i think we all know...

@ kwakke:l Wat betekenen die punten die je krijgt bij je guild?
dat zijn de punten die je verdient hebt met ladder lasher. elke master quest die je doet geeft punten. als je het niet haalt krijg je 1 punt, als je het wel haalt krijg je 10 punten en unlock je het volgende char (samuraj) als je het laatste char hebt gehaald, en de MQ haalt, heb je de ladder gereset, en krijg je een prijs ofzo... De guild ranking is een afgeleide van het aantal punten wat behaald is met LS, dus als je je Guild op de 1ste pagina van de guild-list wilt, zul je moeten slashen ;) .

op de vorige ladder @ scl deed ik ubers altijd met 2 chars; mn lightsoso en mn zmiter... het helpt overigens ook wel als je in de stash van je zmiter een aantal psncharms doet ;) dit tegen de pi's

@ moon: GEEN FT zetten: dit soort uniques zijn 1 of it's kind en dus VEEL waard; gewoon wachten wat erop afkomt, en ik zou zelf een apart topic openen in red/bold met als kop "1 of it's kind crystal sword azurewrath" of iets dergelijks

[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 22-10-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
kwakke01 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:30:
[...]

@ moon: GEEN FT zetten: dit soort uniques zijn 1 of it's kind en dus VEEL waard; gewoon wachten wat erop afkomt, en ik zou zelf een apart topic openen in red/bold met als kop "1 of it's kind crystal sword azurewrath" of iets dergelijks
Goed plan, maar eerst maar even afwachten wat het verhaal van Dalyxia is over dit item (legit/selffound/etc)

edit: het is waarschijnlijk een 1.08 azure... bron

feit is dus dat je hem niet meer kan vinden... dus dat hij 1 van de weinigen is denk ik!

[ Voor 18% gewijzigd door Mooneater op 22-10-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Mooneater schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:36:
[...]

Goed plan, maar eerst maar even afwachten wat het verhaal van Dalyxia is over dit item (legit/selffound/etc)

edit: het is waarschijnlijk een 1.08 azure... bron
zou dat idd gewoon posten; lijkt me duidelijk dan :)
1.08 Statistics

Many Uniques changed stats in v1.09. If the item was found prior to v1.09 it will have different stats. Items not listed below didn't have any major changes.

Azurewrath: 30% Deadly Strike, +3-6 Cold Damage, Chills for 4 Seconds, 10% Better Chance of Getting Magical Item, +100% Enhanced Damage

of juist niet, want dan is ie niet heel ongewoon meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
kwakke01 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:52:
[...]

zou dat idd gewoon posten; lijkt me duidelijk dan :)
1.08 Statistics
Hij is misschien zeldzaam maar gosu niet toch?
Grootste verschil zit m in de chills for four sec en 4sec cold damage... Is dat dan zo'n verschil? En je verliest 20% DS...

Verzamelaars misschien...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

verzamelaars geven er grof voor. gewoon even aanbieden :0. Is geen 1.08 normal iig zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
yago schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:12:
[...]

Hij is misschien zeldzaam maar gosu niet toch?
Grootste verschil zit m in de chills for four sec en 4sec cold damage... Is dat dan zo'n verschil? En je verliest 20% DS...

Verzamelaars misschien...
verzamelaar idd :P

zit te denken aan m'n soso built met double dream... deze doet samen met ench GOSU melee dam, maar een soso staat nu niet bekend om haar fantastische kwaliteiten in close combat, dus ik zat te denken; anders doen we er toch gewoon een WWS op :) dan heb je de voordelen van dream (nl de 'echte' light dam, en dus niet alleen de shock, die voor de leuk is ;) ) en je hebt de voordelen van ranged attacks; enchen doe je immers ook met bow, dus waarom dan niet helemaal als bowie :P

heb al een 1xED bone visage liggen, en heb een 3sox troll nest (volgens mij ook nog een unsoxed ED troll) dus die kan ik dan gebruiken als basis voor de dreams. Volgende probleem; shield en bow zijn geen goeie combo... 1 dream nemen dan? dan heb je maar lvl 15 shock, wat geen ene f#@k aan dam doet... Mss titans erbij??? dat zou wel evil zijn met de ench dam, lightdam van double dream & synergies van de beide masteries :)

ideas anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
"Brand" runeword in een Chu-Ko-Nu of de elite versie daarvan. Met extra 10 ias zit je op max speed.
Jah + Lo + Mal + Gul.

35% Chance To Cast Level 14 Amplify Damage When Struck
100% Chance To Cast Level 18 Bone Spear On Striking
+260-340% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
20% Bonus to Attack Rating
+280-330% Damage To Demons (varies)
20% Deadly Strike
Prevent Monster Heal
Knockback
Fires Explosive Arrows or Bolts (15)

Amplify dmg voor leech, explosive bolts explosie dragen ook je enchant dmg. Het nadeel van deze build is dat je maar 1 dream kan gebruiken. En fire mastery en lightning mastery worden maar 1x toegepast op ranged, met melee 2x. Je bent fragieler en je killed veel minder snel dan een dual dreamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
is de 1.09 azurewrath, heb er ook een aantal gehad, was het mf sword als je geen gull had.
toen niets waard, maar maybe nu wel

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
TeDiZ schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:40:
"Brand" runeword in een Chu-Ko-Nu of de elite versie daarvan. Met extra 10 ias zit je op max speed.
Jah + Lo + Mal + Gul.

35% Chance To Cast Level 14 Amplify Damage When Struck
100% Chance To Cast Level 18 Bone Spear On Striking
+260-340% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
20% Bonus to Attack Rating
+280-330% Damage To Demons (varies)
20% Deadly Strike
Prevent Monster Heal
Knockback
Fires Explosive Arrows or Bolts (15)

Amplify dmg voor leech, explosive bolts explosie dragen ook je enchant dmg. Het nadeel van deze build is dat je maar 1 dream kan gebruiken. En fire mastery en lightning mastery worden maar 1x toegepast op ranged, met melee 2x. Je bent fragieler en je killed veel minder snel dan een dual dreamer.
true, maar met als voordeel dat je de caster-voordelen hebt ( any gear goes, want je doet toch geen close combat :) dat houdt in dat ok een dragon erbij kan nemen voor NOG meer firedam ;) denk alleen dat ik dan eerder voor 1-handed throwing ga, want dan kan ik wel double dream aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
Ik denk dat je zeker een CoH voor de resists moet hebben, dus dragon is geen optie. Ook al ben je ranged. En throwing lijkt me ook niet zo'n goed idee, hoe zit het met speed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:06:
is de 1.09 azurewrath, heb er ook een aantal gehad, was het mf sword als je geen gull had.
toen niets waard, maar maybe nu wel
blijkbaar dus :), het wapen komt van een oud gotter die gestopt was met d2, heb nog tijdje zijn accounts levend gehouden en er af en toe gewoon voor de gezellie op gespeeld, maar veel chars waren hele oude chars (nova sorc enz) en die doen gewoon crap damage in deze patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt 100% colletor item.

:D

wie weet hoeveel je hier voor kan krijgen man ^^

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:29:
Dit is echt 100% colletor item.

:D

wie weet hoeveel je hier voor kan krijgen man ^^

Sjorzo.
teller staat nu op 100 fg :)

kreeg een pm van iemand die beweerde dat een guildmate van hem een identieke voor 50 had gekocht... maar geen idee wat ik daarvan moet geloven

"my guildmate nigzel bought one of these the other day for 50, imo thats my max offer just so you know"

BS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:13:
[...]

true, maar met als voordeel dat je de caster-voordelen hebt ( any gear goes, want je doet toch geen close combat :) dat houdt in dat ok een dragon erbij kan nemen voor NOG meer firedam ;) denk alleen dat ik dan eerder voor 1-handed throwing ga, want dan kan ik wel double dream aan :)
Throwing zal niet meevallen, Kwakke. Geen explosive javalins die de Ench/Light damage overdragen, he. Je zult dus echt moeten raken (niet alleen splash). Daarbij zal ook de throw-speed maar matig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:38:
[...]

Throwing zal niet meevallen, Kwakke. Geen explosive javalins die de Ench/Light damage overdragen, he. Je zult dus echt moeten raken (niet alleen splash). Daarbij zal ook de throw-speed maar matig zijn.
zat dus te denken aan axes of knifes; heb nog gimmershreds in de stash zitten,, als ik dan een ias belt neem (goldwrap?) dan heb ik al weer 10%. Gloves erbij maakt 30%, en ik geloof dat op gimmr's ook 30% zat. Zit ik al op 60%. Highlords erbij en ik kom op 80%. Resi doe ik met charms, dus dat komt wel goed. Als ik goeie rolls heb met de dreams komt ook daar nog eens 40@ af ;) torch/anni doen ook een hoop wat dat betreft :) Als ik titans zou nemen, krijgt elke java met LF dan de "dream-dam"???

lama, titan's zijn ama-only :/

voorlopig gimmershreds dus... mooiste is als ik ITD-knives kan vinden :D

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 23-10-2007 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ik vond vanmorgen met mijn pala een seraph's op dia hell. Aangezien deze +2 all heeft (had ik nog niet) en +1 def aura's (tja you can't win them all) trok ik m aan. Nu vroeg ik me af of de bonus op damage tegen undead en demons ook effect heeft op mijn hammerdamage of enkel melee?
De damage van mijn hammers zit nu op 8k met 95/90/95/90 in de resists,max block, 3.5k life en 13k def na assistentie van mijn barb.

De combo van seraph's en het sanctuary aura van mijn merc zou wel eens een héél lekker resultaat kunnen geven... Hoewel er staat dat het een bonus is voor melee attacks heb ik de indruk dat de minions er met merc bij toch veel sneller liggen! Als daar dan die bonus bijkomt zit je aan een kleine 700% extra damage met lvl 17 santuary aura...
Daarbij komt dat de knockback de minions altijd net in de hammerspiraal plaatst, nooit meer verplaatsen dus om iedereen te raken, dat doet de knockback wel voor jou.

Enige nadeel: de resists op mij merc... door voor veel DR te gaan (stormshield, gaze, GA heeft ie weining light en fire resis. Minions zijn goed te doen, hier gaat ie zelden neer, Dia's hose echter overleeft ie niet! En de req van storm zijn te hoog 156 str om de -15 req jewel er niet in te laten steken.

Sanctuary aura volgens Areat:

Effect: Damages and does knockback to the Undead. Ignores Physical Resistances and Immunities Of Undead Monsters.

This Skill works on super unique Undead Monsters (Griswold, Radament etc.) but not on bosses.
Steal Life/Mana items work well with Sanctuary against immune to physical undead monsters; as long as they have positive drain effectiveness. (See Monsters Section.) Sanctuary does significant damage against undead compared to other auras, because it ignores the %50 Damage resistance which nearly all undead monsters have in Hell diffuculty. (Level 1 Sanctuary %150. Level 20 Fanaticism 373/2=186.5)
Level 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Radius (Yards) 3.3 4 4.6 5.3 6 6.6 7.3 8 8.6 9.3 10 10.6 11.3 12 12.6 13.3 14 14.6 15.3 16
Damage +X% To Melee Attacks vs Undead
150 180 210 240 270 300 330 360 390 420 450 480 510 540 570 600 630 660 690 720

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:54:
[...]

......
voorlopig gimmershreds dus... mooiste is als ik ITD-knives kan vinden :D
Ik denk dat ITD een vereiste is. Anders traak je niks. Bij Bosses heb je zowiezo een probleem, die zijn immuun voor ITD. Da's nou net het grote voordeel van Ravenclaw etc., ench werkt op de splash-damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:51:
[...]

Ik denk dat ITD een vereiste is. Anders traak je niks. Bij Bosses heb je zowiezo een probleem, die zijn immuun voor ITD. Da's nou net het grote voordeel van Ravenclaw etc., ench werkt op de splash-damage.
des noods kan ik IAS inleveren ten gunste van ar --> highlords af en angelic set aan; dat scheelt dan iig >1K ar :) ench geeft ook AR, dus ik denk dat het raken wel meevalt.

hierover denkende; mijn bedoeling was om dual dam te doen, maar in hell zijn de meeste enemies fire-proof, dus dan komt de dam met name van de double dream. Daarover denkende is een blader mss ook nog wel eens leuk; die is super-snel, en als je daarmee de lightdam over kan brengen, doe je zoveel dam dat je die hele ench niet nodig hebt :P

werkt de light-dam icm blades???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:10:
[...]

des noods kan ik IAS inleveren ten gunste van ar --> highlords af en angelic set aan; dat scheelt dan iig >1K ar :) ench geeft ook AR, dus ik denk dat het raken wel meevalt.

hierover denkende; mijn bedoeling was om dual dam te doen, maar in hell zijn de meeste enemies fire-proof, dus dan komt de dam met name van de double dream. Daarover denkende is een blader mss ook nog wel eens leuk; die is super-snel, en als je daarmee de lightdam over kan brengen, doe je zoveel dam dat je die hele ench niet nodig hebt :P

werkt de light-dam icm blades???
BladeSin heeft geen ias nodig, resist komt van fade shadow master en je heb corps expolsion.
2claws voor weapon block, (block je alles mee)

Sorc heeft - Massive Lit/Fire damage met LM/FM en chant, chanted merc :)
Teleport Static Field.

Ja elemental damage wordt door blade mee genomen, zo ook venom.
Alleen CB wordt gezien als Ranged dus cb werkt iets minder goed.
Daarin tegen heb je zeer snelle attack en doet CB net zo veel als melee :P

Zoek naar een ITD want blade heeft geen AR bonus, en een 3sox met 3 eth's op switch als 2de en een eth runed bartucs wapen helpt bij bosses/champs. totaal 4 eths is -100% defence en dat is bij bosses dacht ik zo'n beetje -50% defence.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:23:
[...]

BladeSin heeft geen ias nodig, resist komt van fade shadow master en je heb corps expolsion.
2claws voor weapon block, (block je alles mee)

Sorc heeft - Massive Lit/Fire damage met LM/FM en chant, chanted merc :)
Teleport Static Field.

Ja elemental damage wordt door blade mee genomen, zo ook venom.
Alleen CB wordt gezien als Ranged dus cb werkt iets minder goed.
Daarin tegen heb je zeer snelle attack en doet CB net zo veel als melee :P

Zoek naar een ITD want blade heeft geen AR bonus, en een 3sox met 3 eth's op switch als 2de en een eth runed bartucs wapen helpt bij bosses/champs. totaal 4 eths is -100% defence en dat is bij bosses dacht ik zo'n beetje -50% defence.
volgens de guides die ik heb gezien heeft blade, ondanks dat dit nergens angegeven staat, wel degelijk voordeel van ias :).

maar goed, het nadeel van blades is weer dat je geen voordeel haalt van de masteries, en da's natuurlijk ook wel weer lekker... combi met faith bow heb ik ook al gezien, wat iig het probleem van de ias uit de wereld helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Heej guys,
Ben bezig met mijn bowa-in-the make, einde NM, level 57 nu. Skills: strafe=max, Valk=8, Pierce=4, Passives=1.
Ik ben er nog niet uit of een backup attack (tegen PI's en eventueel Bosses) nodig is.
Paar mogelijkheden:
(1) Op switch Titans/Shield met LF/CS maxed.
(2) FA+1 syn. maxed (met WWS of eventueel andere bow op switch)
(3) Harmony/Burriza op switch (elemental damage)
(4) Magic Arrow
Is WWS afdoende in staat om PI's veilig om te leggen en gaan end-Bosses snel genoeg neer? Of is een backup noodzakelijk?

Huidige gear:
Armor: Lionheart in Dusk Shroud (stats, res)
Wapen: WWS (helaas crappy %ED) met 2xshael (40%IAS)
Helm: Face of Horror (+20 str, 50% flee)
Gloves: Cleglaws Pincers (Knockback, 20% slow)
Boots: Wartravellers (FRW, +15-25 damage)
Belt: Razortail (Pierce, +dex)
Amu: Cat's Eye (20% IAS, FRW, +dex)
Ring1: Ravenfrost (CBF, +dex, AR, cold absorb)
Ring2: Manald Heal (ML, +life)

Op zich gaat het best lekker. Die 50% flee van Face of Horror is een aangename verassing. Niks komt bij mij in de buurt (afgezien van Lister's Pack).
Van mijn huidige gear kunnen eventueel vervangen worden: Gloves/Helm/Ring2/runes in WWS
Eisen aan Gloves/Helm/Ring2/WWS samen zijn:
- min. 66% IAS (om strafe-BP te halen icm Cat's Eye)
- knockback
- Manaleech (ML)
Wensen (mooi meegenomen):
- % Flee (alleen soms irritant voor team-mates)
- Crushing Blow (CB)
- Lifeleech (LL)

Mogelijke oplossingen:

Gloves |Helm |Ring2 |sockets WWS |opm.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
(1) Laying of H. |Howltusk+IAS |Manald Heal |shael+shael |25 %flee, 350%ED Demons
(2) 20% IAS HPG |Stealskull+? |? |shael+shael |vrije socket helm, vrije ring, 5% LL
(3) Laying of H.|G.Skull+2xIAS |Manald Heal |shael+shael |10% CB, 350% ED Demons
(4) 20% IAS HPG |Andy's+Ral |Manald Heal |shael+? |+2 skills, LL, vrije socket WWS
(5) 20% IAS HPG |Tal Mask + IAS |? |shael+shael |+15% res, LL
(6) Laying of H.|Andy's+Ral |Manald Heal |shael+Nef |+2 skills, LL, 350%ED Demons

20% IAS HPG = Hit Power Gloves met 20%IAS

Enige complicatie is dat ik geen 'Hit Power Gloves met 20%IAS','Giant Skull' en 'Andy's Face' heb (iemand?).

Welke combinatie zouden jullie doen? Hoe belangrijk is het gemis van Crushing Blow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een WWS had ik nergens problemen mee :P

Normal attack gebruiken op PI's en wachten op AMP of gewoon door strafen voor meer kans op AMP.
Vergeet WWS niet te uppen ;)

Verder kan je in plaats van face of horror gaan voor een Carrion Wind Ring.
LL PoisonRes en ctc Twisters wat goed functioneert i.c.m. strafe.

Crafte Knockback gloves met "hopelijk 20% ias en bow skills"
Tot die tijd, LoH en/of LavaGout
LoH Damage demons LavaGout heeft chant en dus extra 101% AR bonus.
Bijde extra fire res en 20% IAS.

Bowies DS/CS -> OW -> CB ;)

--

Jouw gear is opzich al wel oke :)

Armor: Lionheart in Dusk Shroud (stats, res)
Wapen: WWS (helaas crappy %ED) met 2xshael (40%IAS) (uppen)
Helm: Face of Horror (+20 str, 50% flee) Steal Skull is een goeie wellicht haal je hiermee 8frame normal attack (guide arrow)
Gloves: Cleglaws Pincers (Knockback, 20% slow) Craft , Lava Gout, LoH
Boots: Wartravellers (FRW, +15-25 damage) alt triple resist boots, gore's (DS)
Belt: Razortail (Pierce, +dex)
Amu: Cat's Eye (20% IAS, FRW, +dex)
Ring1: Ravenfrost (CBF, +dex, AR, cold absorb)
Ring2: Manald Heal (ML, +life) Carrion Wind , LL Twisters

Had zelf op switch titan + sigon shield, ook voor prebuff valk.
1 pt LightningBolt.

Kost je maar 2 punten en je doet full lit damage.

Aangezien je niet meteen 100% DS heb met WWS zal ik jouw Gore's aanraden :P
Ik had zelf HighLord's + WWS + Gore's Had ik @ lvl 65 (lvl van highlord's) al 1xx% DS

[ Voor 50% gewijzigd door Derr_Hans op 23-10-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

http://forums.d2jsp.org/i...&f=100&st=0#entry64414985

giev bump. Als iemadn een 4sock AP decent def of een COH AP ziet mag je hem meteen kopen fg krijg je direct terug :(. Of pm mij via d2jsp wie hem aanbied + topic ofzo. Ik zoek al 3 dagen niemand heeft :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Thanks, Dedl!
Zeker die tip van Titans/Sigons op switch is goed om Valk te pre-buffen.
Gebruikte je de Titans als Boss-Killer of ook Strafe/Guided/Magic?

Totdat ik die crafted gloves met 20%IAS en Knockback heb ben ik beperkt in mijn opties. Ik heb zowel Knockback, als mana-leech nodig, liefst met 9/2 strafe BP.
Als ik die gloves heb kan ik inderdaad mooi Steelskull en Carrion gebruiken.
Dat wordt dus craften.....
Misschien een gat in Howltusk meppen en IAS jewel erin proppen en Laying gebruiken tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Flapmo schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:26:
http://forums.d2jsp.org/i...&f=100&st=0#entry64414985

giev bump. Als iemadn een 4sock AP decent def of een COH AP ziet mag je hem meteen kopen fg krijg je direct terug :(. Of pm mij via d2jsp wie hem aanbied + topic ofzo. Ik zoek al 3 dagen niemand heeft :x.
wrom neem je niet gewoon lekker een GA en stop je resi charms in je stash??!? wss ook nog eens goedkoper dan een CoH kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:41:
[...]

teller staat nu op 100 fg :)

kreeg een pm van iemand die beweerde dat een guildmate van hem een identieke voor 50 had gekocht... maar geen idee wat ik daarvan moet geloven

"my guildmate nigzel bought one of these the other day for 50, imo thats my max offer just so you know"

BS :D
behoorlijke BS dat tie die voor 50 fg gekocht heeft, durft tie alleen via pm, klinkt echt als een lowball scammer die goedkoop 1.09 item probeert te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:32:
[...]

wrom neem je niet gewoon lekker een GA en stop je resi charms in je stash??!? wss ook nog eens goedkoper dan een CoH kopen...
Zei ik hem ook al, Kwakke. Maar ja, als je de cash toch hebt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
enigste wat je moet stacken is li res charms tegen meph de rest is niet nodig, ik mep hem neer zonder salvation en nog geen probs er meej gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:32:
Thanks, Dedl!
Zeker die tip van Titans/Sigons op switch is goed om Valk te pre-buffen.
Gebruikte je de Titans als Boss-Killer of ook Strafe/Guided/Magic?

Totdat ik die crafted gloves met 20%IAS en Knockback heb ben ik beperkt in mijn opties. Ik heb zowel Knockback, als mana-leech nodig, liefst met 9/2 strafe BP.
Als ik die gloves heb kan ik inderdaad mooi Steelskull en Carrion gebruiken.
Dat wordt dus craften.....
Misschien een gat in Howltusk meppen en IAS jewel erin proppen en Laying gebruiken tot die tijd.
Ik deed gewoon GA :)
Met amp doe je 3x damage als je WWS gebruikt.

Act bosses deed ik mijn gloves wisselen.
Lava -> LoH voor de demon damage.
Vooral handig vanwegen de 3x damage van WWS :P
AMP + DS + DEX = Jummy :)

--

Je IAS BP voor snelste strafe is 86% met WWS.
2x sheal 40% Cat;s 20%, LoH/Lava/Craft 20% + StealSkull = 90%

Steal Skull heeft ook manaleech, anders een Tal mask 10% ML (deze had ik ook op) en 15% all res.
Steel Skull met Res jewel of Ral/Tal/Ort/Thul Rune (welke res je maar nodig heb) of gewoon een um.

Anders Tal mask met IAS jewal + mod of clean

105% nodig voor 8frame GA ;)

--

Dex had ik met alle +dex items bijna 400, dex is damage damage is leech en knockback en twisters is super en minder vita nodig.
Vita had ik 125.

Vergeet niet dat Dodge (minder belangrijk) en avoid (wel wat belangrijker) ook elemental damage ontwijk. Dodge is melee, Avoid is ranged en dus handiger bij gloams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Derr_Hans schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:03:
[...]

Ik deed gewoon GA :)
Met amp doe je 3x damage als je WWS gebruikt.

Act bosses deed ik mijn gloves wisselen.
Lava -> LoH voor de demon damage.
Vooral handig vanwegen de 3x damage van WWS :P
AMP + DS + DEX = Jummy :)

--

Je IAS BP voor snelste strafe is 86% met WWS.
2x sheal 40% Cat;s 20%, LoH/Lava/Craft 20% + StealSkull = 90%

Steal Skull heeft ook manaleech, anders een Tal mask 10% ML (deze had ik ook op) en 15% all res.
Steel Skull met Res jewel of Ral/Tal/Ort/Thul Rune (welke res je maar nodig heb) of gewoon een um.

Anders Tal mask met IAS jewal + mod of clean

105% nodig voor 8frame GA ;)

--

Dex had ik met alle +dex items bijna 400, dex is damage damage is leech en knockback en twisters is super en minder vita nodig.
Vita had ik 125.

Vergeet niet dat Dodge (minder belangrijk) en avoid (wel wat belangrijker) ook elemental damage ontwijk. Dodge is melee, Avoid is ranged en dus handiger bij gloams.
Een nadeeltje: knockback is met de gear die je nu noemt alleen te krijgen met crafted gloves. Dei zijn dus zeldzaam......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:08:
[...]

Een nadeeltje: knockback is met de gear die je nu noemt alleen te krijgen met crafted gloves. Dei zijn dus zeldzaam......
Ja maar je heb twisters, ik deed dit zonder knockback (wat ik achteraf wel iets miste :P ) maar met lava gout ook 20% IAS en @ lvl 45 te krijgen.

BTW ik had als armor Treachery 45% weet niet of je deze heb liggen, kan je gebruiken icm gleclaw's pincers voor de knockback.

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 23-10-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Morgen ga ik m'n eerste lvl service doen tijdens heb uberen, 1-82 vs 130fg. Nu maar hopen dat alles goed gaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Weet iemand hier wat Trang-Oul helm waard is? Of dat iemand deze nog heeft? SCL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Burnedphoenix schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:01:
Weet iemand hier wat Trang-Oul helm waard is? Of dat iemand deze nog heeft? SCL. :)
@SCL issie ongeveer pul denk ik :)

(tenminste, daar heb ik m 2-3 weken geleden voor verkocht...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Jacub86 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:52:
Morgen ga ik m'n eerste lvl service doen tijdens heb uberen, 1-82 vs 130fg. Nu maar hopen dat alles goed gaat :p
als iets van hulp nodig hebt roep je maar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Doe ik ook echt wel :p Iedereen die helpt krijgt vanzelfsprekend een deel van de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Jacub86 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:52:
dus toch morgen? :'(

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een bericht vanuit de real life. Het was bijna een deeds screen voor me....en dat is geen grapje.

Ik heb een blindedarmontsteking gehad, zoals wat mensen van jullie begrepen hebben. De antibiotica was erg zwaar, ik heb geen 5 dagen kunnen volhouden, ik heb nu de pilvorm na de 4de dag. En dat kan ik ook thuis doen. Bij mijn ontslag heb ik te horen gekregen (lekker op tijd ook) dat mijn darm al geperforeerd was bij de operatie en de onsteking dus al gezellig aan het kennismaken was met mijn buikholte. Dus mijn buik is schoongemaakt en gespoeld. Vandaar de enorme dosis antibiotica, om elke vorm dat er nog zou zijn dood wordt gemaakt. En ik heb erg veel anitbio in me, via bloedinfusie en dan bedoel ik 1, 5 liter per dag.

Ik ben nog niet helemaal safe, ze willen me over een week nog eens zien, na de kuur dus. Als ik maar ondertussen iets voel dan moet ik me meteen melden en word ik doorgelicht. Meteen erbij zeggen, de kans is erg klein dat het gebeurd, maar hell, ik houd mezelf in de gaten. 3x daags temperatuur opmeten op vaste tijden lijkt me een goed begin.

Ik ben me natuurlijk het apezuur geschrokken, mijn pijngrens schijnt erg hoog te zijn, ik heb dinsdag gewoon gespind met een fucking blinde darmcrap. Of nog erger, bij perforatie diablo gespeeld. Hoe hardcore ben je dan....

Samenvatting: ik ben thuis. Hoi. De lange versie hoe ik me heb gevoeld in het ziekenhuis zal ik jullie besparen. Maar het was ubertrist met een lvl 12 find potion barbbuild, om het zo maar te zeggen...of WW inzetten als je net IM over je heen ziet gaan....

Slapen.... natuurlijk horen jullie de afloop nog allemaal, zij het via mij, anders via mijn broer.

De zeurende pinguin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
heb al een hele tijd geen dia echt meer gespeeld, en hoor hier dus ook erg van op.

wens je veel sterkte en hopen dat je nog lang geen deeds screen hoeft te zien :P

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno, shit man wist niet dat het zo ernstig was.
dacht dat je je gewoon beetje misselijk voelde oid.

Heel veel beterschap, en positief blijven denken dan ben je al halverwege.
Hoop je snel weer te zien op Tweakers/got/Diablo.

(vergeet geen loot aan te zetten!)

Groeten Sjors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Damn das niet niks nee. In japan iets teveel harakiri films aan je darm laten zien? :o Maar sterkte ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Heej Pheno, hoorde het van je broer. Beterschap en sterkte, joh!

Jongens, het ziet er naar uit dat ik mijn Zmiter voor nop heb gemaakt. De meeste GoT-ers blijken er een te hebben, maar dan wel met ultra-gear (ja, jij Jacub :)).
Maar goed, niet getreurd, hij kan ooit van pas komen.
Ik heb nog eens zitten puzzelen op de gear van mijn Bowa (lvl61 nu). Zoals mijn (eenvoudige) opties nu zijn moet ik: of 20%IAS HitPower Gloves craften/kopen (Knockback), of een Giant Skull (Bone Visage) met liefst 2 sockets hebben.
Heeft iemand die toevallig?

Nog iets: mijn WWS heeft helaas maar 158%EDam (150-170%EDam). Daarom ben ik aan het twijfelen of het niet zonde is om een Lum/Pul (zo'n beetje heel mijn runes-rijkdom) te besteden om die te "uppen".
Misschien wachten tot ik ooit een betere vind/kan kopen?

[ Voor 85% gewijzigd door tollo71 op 24-10-2007 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Damn Pheno man, sterke verhalen heb jij bij!

Ik had eerder een "boy cries wolf" gevoel toen je over je darmen bezig was... Zoals je zelf al aangeeft "de zeurende pinguïn"...

Nee even serieus, je hebt geluk gehad! Verzorg je maar goed, en hou je temp goed in de gaten!

*Wel positief dat je nu veel tijd hebt voor DII ?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 05:58:

Nog iets: mijn WWS heeft helaas maar 158%EDam (150-170%EDam). Daarom ben ik aan het twijfelen of het niet zonde is om een Lum/Pul (zo'n beetje heel mijn runes-rijkdom) te besteden om die te "uppen".
Straks vindt wel iemand eentje met betere stats, daar kan je dan je runes insteken.
Zo ze inderdaad ook niet zo vekwanselen...

PS: Iemand hier nog een Seraph's met hoge stats (must 2|2 en high damage %...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeur alleen om drops en lag en alleen om te zeuren, het boeit me niet eens zo :P
En D2? Ach, misschien. Zeker geen lange avondsessies, want rust is ook belangrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 05:58:
Heej Pheno, hoorde het van je broer. Beterschap en sterkte, joh!

Jongens, het ziet er naar uit dat ik mijn Zmiter voor nop heb gemaakt. De meeste GoT-ers blijken er een te hebben, maar dan wel met ultra-gear (ja, jij Jacub :)).
Maar goed, niet getreurd, hij kan ooit van pas komen.
Ik heb nog eens zitten puzzelen op de gear van mijn Bowa (lvl61 nu). Zoals mijn (eenvoudige) opties nu zijn moet ik: of 20%IAS HitPower Gloves craften/kopen (Knockback), of een Giant Skull (Bone Visage) met liefst 2 sockets hebben.
Heeft iemand die toevallig?

Pheno, matig man.
Wens je veel beterschap toe.
Doe lekker rustig aan, komt het wel weer goed.

--

WWS is ook niet zo duur, post een ISO WWS 165-170% enDam.
Wil je knockback, GiantSkull 2sox is dan idd een goeie, zo heb je meer vrijheid in keuze van gloves.
En je kan de sox opvullen met IAS en of Resist.

Neem in dat geval gewoon een LoH en als je AR mist een Lavagout, Graft anders blood gloves (CB LIFE en LL) alle beetjes CB helpen ook al werkt het minder met ranged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:39:
[...]

Pheno, matig man.
Wens je veel beterschap toe.
Doe lekker rustig aan, komt het wel weer goed.

--

WWS is ook niet zo duur, post een ISO WWS 165-170% enDam.
Wil je knockback, GiantSkull 2sox is dan idd een goeie, zo heb je meer vrijheid in keuze van gloves.
En je kan de sox opvullen met IAS en of Resist.

Neem in dat geval gewoon een LoH en als je AR mist een Lavagout, Graft anders blood gloves (CB LIFE en LL) alle beetjes CB helpen ook al werkt het minder met ranged.
Lang leve een nef rune....nats helm met nef , knockie, 30 dex, 20 all res. Geil dus. En freaking cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:44:
[...]

Lang leve een nef rune....nats helm met nef , knockie, 30 dex, 20 all res. Geil dus. En freaking cheap.
Nadeel van een NEF rune is dat je dan moeite heb met het halen van je IAS BP van 86% :P
Tenzij je zelf een treachery gaat dragen. Verder is die nat helm ideaal. Hoop dex en resist :)
+str betekend nog meer dex en eenmaal de 400 a 450 dex gehaald te hebben alles in vita.

Weet niet wat een mavina's helm doet maar die 30% ias kan wel handig zijn.
Minder ias op je gloves nodig waardoor je hit power gloves kan nemen zonder ias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:50:
[...]

Nadeel van een NEF rune is dat je dan moeite heb met het halen van je IAS BP van 86% :P
Tenzij je zelf een treachery gaat dragen. Verder is die nat helm ideaal. Hoop dex en resist :)
+str betekend nog meer dex en eenmaal de 400 a 450 dex gehaald te hebben alles in vita.

Weet niet wat een mavina's helm doet maar die 30% ias kan wel handig zijn.
Minder ias op je gloves nodig waardoor je hit power gloves kan nemen zonder ias.
Mavinas:
+150 Defense
Replenish Life +10
+25 To Mana
+30% Increased Attack Speed

Niet echt heel bijzonder, imho.
GIantskull zou kunnen in combi met een 15 ias jewel/+?? en nef. Andys visage zou kunnen (+20 ias), socket erin en neffen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
De Knockback van een Nef werkt helaas alleen in wapens.....

Ik draag nu (nog) een Face of Horror, voornamelijk vanwege de +20 str. Bijkomend voordeel is de 10% allres en de 'Hit Causes Monsters to Flee 50%'.
Het valt me op dat de %Flee geweldig werkt. Alles dat geraakt wordt en niet meteen dood is begint weg te rennen. Ik draag nu ook nog Claglaws Gloves (Knockback) maar van dat Knockback merk ik veel minder.
Ik heb het idee dat met name "grote" enemies, zoals Bloodlords en Act-Bosses, zowat immuun zijn voor knockback (en flee ook trouwens).
Misschien is het daarom een goed idee om Knockback voorlopig te vergeten (totdat ik bv. HitPower Gloves craft met 20%IAS) en me op , waar mogelijk, %Flee te focussen.
Is dat in Hell allemaal heel anders met een Bowa (Knockback>>%Flee daar)?

Face of Horror heeft namelijk behoorlijk tasty mods:
The Face of Horror
Mask
Defense: 34-52 (varies) --> laag helaas
Required Level: 20
Required Strength: 23
Durability: 20
+25 Defense
+50% Damage To Undead --> altijd goed
Hit Causes Monsters to Flee 50% -->hehe
All Resistances +10 --> ideaal voor bowazon
+20 To Strength --> perfect

Howltusk heeft 25% Flee + Knockback maar biedt verder weinig (kan nu niet equippen omdat ik +20str mis).
Niemand die Giant Skull heeft liggen ergens? Kosten die dingen op d2jsp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:35:
Ik zeur alleen om drops en lag en alleen om te zeuren, het boeit me niet eens zo :P
En D2? Ach, misschien. Zeker geen lange avondsessies, want rust is ook belangrijk :)
damn pheno, had wel zo'n voorgevoel van die blinde darm-ontsteking, maar weet dat dat ook zo nu en dan kan opkomen, en in dat geval niet meteen operatief bestreden hoeft te worden (heb zelf ook een acute ontsteking gehad, en bij mij waren ze er net op tijd bij...)
Jouw gevalletje is idd wel op het randje, niet meer doen hoor!!!

HEEL veel strekte gewenst, en zorg ervoor dat er idd strakjes niemand met jouw oortje rondloopt ;)

gewoon rustig aan doen, en niet te veel lopen/bewegen (met je hand heen en weer schuiven over een bureau kan nog net ;)

gister nog heel ef m'n soso uitgelaten op NM, en en passant nog gores gevonden (naast genoeg andere crap.

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 24-10-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:10:

Ik draag nu (nog) een Face of Horror, voornamelijk vanwege de +20 str. Bijkomend voordeel is de 10% allres en de 'Hit Causes Monsters to Flee 50%'.
Het valt me op dat de %Flee geweldig werkt. Alles dat geraakt wordt en niet meteen dood is begint weg te rennen. Ik draag nu ook nog Claglaws Gloves (Knockback) maar van dat Knockback merk ik veel minder.
Ik heb het idee dat met name "grote" enemies, zoals Bloodlords en Act-Bosses, zowat immuun zijn voor knockback (en flee ook trouwens).
Misschien is het daarom een goed idee om Knockback voorlopig te vergeten (totdat ik bv. HitPower Gloves craft met 20%IAS) en me op , waar mogelijk, %Flee te focussen.
Is dat in Hell allemaal heel anders met een Bowa (Knockback>>%Flee daar)?

Face of Horror heeft namelijk behoorlijk tasty mods:
The Face of Horror
Mask
Defense: 34-52 (varies) --> laag helaas
Required Level: 20
Required Strength: 23
Durability: 20
+25 Defense
+50% Damage To Undead --> altijd goed
Hit Causes Monsters to Flee 50% -->hehe
All Resistances +10 --> ideaal voor bowazon
+20 To Strength --> perfect

Howltusk heeft 25% Flee + Knockback maar biedt verder weinig (kan nu niet equippen omdat ik +20str mis).
Niemand die Giant Skull heeft liggen ergens? Kosten die dingen op d2jsp?
Knockback duw ze maar een klein beetje terug.
Knockback zal zijn voordeel pas echt laten zien wanneer je een snelle strafe heb :P

Zelf kon ik goed uit de voeten zonder knockback, vanwegen de twisters die ik had op carrion wind.
Stun werk namelijk wel. Maar knockback is zeker wel handig, dus als je het kan krijgen in de vorm van gloves/helm zou ik het wel doen. GianSkull heeft ook een leuke +str bonus waar mee je dus geen extra str hoef te pompen voor een upped WWS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:10:
Oh ja, ik cube dat ding ook altijd, lekker oplettend van me :)
Dan maar de elite hit power gloves met ias...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Wederom blijkt dat mijn geluk met drops niet door uniques enzo zal plaatsvinden, want ik vond gister deze beauty:

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/6356/peltot2.jpg

1e bod 100fg, maar ik hoop dat ik er toch nog wel wat meer uit kan slepen aangezien ie wel heel lekker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:44:
Wederom blijkt dat mijn geluk met drops niet door uniques enzo zal plaatsvinden, want ik vond gister deze beauty:

[afbeelding]

1e bod 100fg, maar ik hoop dat ik er toch nog wel wat meer uit kan slepen aangezien ie wel heel lekker is.
Ik ga weer klagen denk ik maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn! Kben hier +/- 1 1/2 jaar geleden voor het laatst geweest en ik zie nog steeds dezelfde mensen! :D

Misschien ga ik ook wel weer spelen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater

[afbeelding]

omg! daar kan een winddudu alleen maar van dromen lijkt me zo....

@pheno Sterkte en beterschap man! (Misschien iets minder +pijngrens charms bij je hebben?) (in ieder geval mooi van die +life charms ;) )

@daly: ik stuur steeds maar meteen, anders vergeet ik het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:12:
[...]

en dan knijp ik al in mn handjes als ik een shako vind ....

het is NIET eerlijk :/
[klaag]jij vindt tenminste een shako[/klaag]

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:14:
Damn! Kben hier +/- 1 1/2 jaar geleden voor het laatst geweest en ik zie nog steeds dezelfde mensen! :D

werd tijd... ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gahhhh, heb ik eindelijk de runes om een BOTD voor mijn Uber merc te maken, kan ik maar zijn weapon ervoor niet vinden: een ETHEREAL [6] SOCKET GIANT THRESHER.. ik zit al of 2 forums te bumpen als een gek, maar niemand die iets heeft..zijn die nu echt zo zeldzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:25:
Gahhhh, heb ik eindelijk de runes om een BOTD voor mijn Uber merc te maken, kan ik maar zijn weapon ervoor niet vinden: een ETHEREAL [6] SOCKET GIANT THRESHER.. ik zit al of 2 forums te bumpen als een gek, maar niemand die iets heeft..zijn die nu echt zo zeldzaam?
Ja, ze zijn zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:25:
ja, die zijn vrij zeldzaam

ik denk dat je beter een eth warpike kan gebruiken... is de meeste dmg die een merc weapon kan hebben (en heeft 6 sox na sox quest)

[ Voor 15% gewijzigd door Mooneater op 24-10-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

Jacub

_/-\o_ _/-\o_ d:)b d:)b *O* *O*

Wat een prettige helm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:14:

Wat ziet ik daar..
Als je speel WB Blom :) *O*

BTW wel HC toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand toevallig online om me eens te boosten (tja, werken zal ik nog even niet doen....). Ik sta al in classic hell in a1 met twee level 1 chars geloof ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej, die had ik nog niet gezien, opnieuw gaan bumpen maar dan, misschien op 2 paarden meer geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Volgens mij proberen jullie me gewoon een schuldgevoel aan te praten :p

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=12003794&f=100

bumpen mag, bod 190fg nu.

Edit: Pheno ik kan je wel rushen ja, m'n internet is wel zo pauper als wat dus ik kan er af en toe uitknallen :o

[ Voor 26% gewijzigd door Jacub86 op 24-10-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, al ben ik van plan een char te maken die baal vrij snel kan rushen...oftewel elke build is goed, icm crushing blow :') Denk dat een barb of pala qua resistance beter uit komt op de weg er naar toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzal is kijken, alles opnieuw installeren... Volgens mij had ik nog ergens fg liggen! Wel jammer van m'n uber chars die allang niet meer leven.

Is er ondertussen al een ladder reset geweest? Ik hoop van wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:35:
Iemand toevallig online om me eens te boosten (tja, werken zal ik nog even niet doen....). Ik sta al in classic hell in a1 met twee level 1 chars geloof ik :')
Pheno, je bent toch al goed aan het genezen precies!
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:03:
Kzal is kijken, alles opnieuw installeren... Volgens mij had ik nog ergens fg liggen! Wel jammer van m'n uber chars die allang niet meer leven.

yup paar maandjes geleden...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:03:

ladder reset wel, verder geen patch.
Alles is duurder @ d2jsp :)

Maar hc in GOT is goed vertegenwoordigd en er is altijd wel iemand die wat voor je heeft of een rush wilt geven :)

BTW kijk ook een naar GoT Diablo Forum
Meld je ffkes aan en Yago doet de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:10:
[...]

Maar hc in GOT is goed vertegenwoordigd en er is altijd wel iemand die wat voor je heeft of een rush wilt geven :)

Ik heb je alvast de permissies gegeven... Ben bijna zo snel als Pheno zijn toekomstige kicksin! :P

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:10:
[...]

Ok, heb me aangemeld. Goed dat de ladder gerest is... Toen ik stopte was ubergear voor iedereen toegankelijk en verkopen lukte voor geen meter meer!

So HCL it is... Veilig beginnen... Een hammerdin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:20:
[...]

Ok, heb me aangemeld. Goed dat de ladder gerest is... Toen ik stopte was ubergear voor iedereen toegankelijk en verkopen lukte voor geen meter meer!

Heeeeej Blommmmmmmmmm!!!!!
Volgens mij sta je zelfs nog in mijn f-list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:29:
[...]

Heeeeej Blommmmmmmmmm!!!!!
Volgens mij sta je zelfs nog in mijn f-list :)
Met de vele toegevoegde mensen heb ik dacht blom laten staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:20:
[...]

heey blom, had je er toevallig uitgehaald vorige week bij gebrek aan speeltijd en een volle f-list :P

als je me eff een pm stuurt op jsp, zal ik je m'n mule-acct geven zodat je je een beetje kan aankleden :) de rest kan je dan wel kopen als je eenmaal de lvls hebt.

met een beetje mazzel kan je meteen meeliften op de lvlservice van jacub ;) heb je meteen een lvl 8x char :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
hmm heb het hier weer eens verneukt. Ik wilde m'n 3e keyset ook op deze pc kunnen gebruiken dus ik cdkey2.mpq aangemaakt en key erin enzo, maar nou heb ik op deze pc nog maar 1 key die werkt. Bij de andere geeft ie aan dat de andere key al gebruikt is bij een andere installatie terwijl ik die eerst toch ook gewoon gebruikte :s Hopen dat ik het zo nog opgelost krijgt, want m'n 3e key ligt thuis in brabant :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maarliefst nog 13 fg :O Daar kan je helemaal niets van kopen natuurlijk, beetje jammer!

Moet eerst ffies alles opnieuw installeren, ben erg benieuwd. Ik heb me aangemeld op dat forum, maar doen we er ook echt wat mee?

btw. Hoe is de lag op dit moment?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 14:48 . Reden: btw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:47:
Ik heb maarliefst nog 13 fg :O Daar kan je helemaal niets van kopen natuurlijk, beetje jammer!

Moet eerst ffies alles opnieuw installeren, ben erg benieuwd. Ik heb me aangemeld op dat forum, maar doen we er ook echt wat mee?

voor 13fg koop je niets wat niet op de mules zit denk ik...

Het forum wordt wel gebruikt voor builds/discussies die ons hier te ver zouden drijven...Bekijk het maar eens.

De lag is beter als voor de reset (thx to nieuwe patch) maar probeer niet met een ama met torch te Baalen of te cowen want dan flikker je eruit (ook thx to the patch...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:47:

Needs kunnen altijd hier achtergelaten worden.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.