Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 12:19
Bij mij dwingt de (MSA) server een lock na een uur op. Het klopt inderdaad dat je het toestel niet inkomt voordat je een pincode invult. (die afwijkend kan zijn van de pin op je sim uiteraard).

Ach, je went eraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Bij andere Symbian telefoons die ik heb gezien (o.a. N73, N95) zit er altijd zo'n leuke slide-show bij waarbij er lichtjes wordt gezoomd en gepanned op de plaatjes. Ik ben zoiets nog niet tegengekomen op de E51. Kijk ik niet goed?
Heeft die 'viewer' een bepaalde naam, zodat ik hem zelf kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02
Iemand die weet hoe je radio kan luisteren zonder de headset te moeten gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij vandaag een nokia E51 aangeschaft waarvan ik momenteel heel tevreden ben!
Nu ben ik bezig met enkele instellingen en had ik graag geweten of het mogelijk is om Emails te ontvangen en te sturen door gebruik te maken van het Wireless systeem van deze gsm.
ik heb thuis draadloos internet en ik zou het handig vinden mocht ik mijn mails kunnen raadplegen dmv het draadloze internet (IE zelf werkt perfect!)
graag had ik (indien het mogelijk is) de instellingen gehad voor mijn Telenet (België) mailbox, want momenteel kan ik wel mails versturen maar gebeurt dit via mijn operator waardoor de kosten nogal hoog oplopen!
Ik hoop dat deze vraag nog niet gesteld werd, en indien dit wel het geval zou zijn, mijn excuses (maar 33 pagina's is nogal veel om te gaan zoeken)!

*Daarvoor is de zoekbalk. Gewoon gebruiken dus!

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 29-01-2008 17:48 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bunneh schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:17:
Iemand die weet hoe je radio kan luisteren zonder de headset te moeten gebruiker?
Misschien kan je wel wat ruis luisteren zonder de headset. Die dient immers als antenne. Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:58

Wimo.

Shake and Bake!

tbenschop2 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:20:
Bij andere Symbian telefoons die ik heb gezien (o.a. N73, N95) zit er altijd zo'n leuke slide-show bij waarbij er lichtjes wordt gezoomd en gepanned op de plaatjes. Ik ben zoiets nog niet tegengekomen op de E51. Kijk ik niet goed?
E51 is geen 'play' phone. Het is een zakelijk toestel .. vandaar dat die functie er niet op zit. Ik mis hem trouwens ook :( Mocht er iemand een freeware alternatief hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Glashelder schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:54:
Heb net deze telefoon gehaald maar ik heb een gigantische ruis bij het bellen? Iemand anders die dat ook heeft?
Telefoon was stuk, nieuwe meegekregen van Belcompany :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:00:
[...]

Niemand weet het zeker.
Zodra de operators hun branded versies klaar hebben waarschijnlijk.
En niemand weet wanneer dat gaat gebeuren.
Dus voor eens en altijd, als je een E51 wil en ongeduldig bent, bestel er gewoon een uit Duitsland, Frankrijk of Engeland.

Die zijn 100% identiek aan de Nederlandse modellen, minus de Nederlandse SMS voorleesstem, die je binnen 4 seconden kan downloaden op de Nokia site.
Hoi, het zal vast aan mij liggen, maar ik kan die nederlandse stemmen niet vinden op de nokia-site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

tbenschop2 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:20:
E serie is een zakelijke serie en wordt het OS waarschijnlijk ook zakelijk gehouden, zonder allerlei tierenlantijnen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

bunneh schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:17:
kan niet zonder headset, deze fungeert als antenne.

Je zou kunnen overwegen om streaming radio te beluisteren, maar dan heb je 3G netwerk nodig en dan nog heb ik mn twijfels

[ Voor 20% gewijzigd door Spinvis op 26-01-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:00:
beste forumgebruikers,

Ik heb mij vandaag een nokia E51 aangeschaft waarvan ik momenteel heel tevreden ben!
Nu ben ik bezig met enkele instellingen en had ik graag geweten of het mogelijk is om Emails te ontvangen en te sturen door gebruik te maken van het Wireless systeem van deze gsm.
ik heb thuis draadloos internet en ik zou het handig vinden mocht ik mijn mails kunnen raadplegen dmv het draadloze internet (IE zelf werkt perfect!)
graag had ik (indien het mogelijk is) de instellingen gehad voor mijn Telenet (België) mailbox, want momenteel kan ik wel mails versturen maar gebeurt dit via mijn operator waardoor de kosten nogal hoog oplopen!
Ik hoop dat deze vraag nog niet gesteld werd, en indien dit wel het geval zou zijn, mijn excuses (maar 33 pagina's is nogal veel om te gaan zoeken)

alvast bedankt, geweldig topic!
juiste toegangspunt kiezen, desnoods internet account verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

RJ schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:53:
Voor de mensen die youtube bezoeken via de normale site; probeer EmTube eens! :)
(te downloaden op http://www.emtube.yoyo.pl/)

Erg fijn progje wat ook de mogelijkheid biedt om je filmpjes op te slaan als je ze gekeken hebt, kortom: erg relaxed en werkt aardig snel (met UMTS en WIFI getest).
hier schokt het beeld heel erg tijdens het afspelen, ook wanneer ie 100% geladen is. dit met Wifi
iemand met oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 15:56
Ik heb hem gisteren besteld bij gsmweb dus hoop hem snel binnen te krijgen.
Ik kwam nog een site met meerdere filmpjes over de E51 tegen. Wellicht hier al bekend maar zet het toch even neer:
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=158575

Ik heb hem in combinatie met route 66 besteld, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:51
Ik krijg de mic van de headset niet aan de praat. Hij blijft maar de mic van de telefoon gebruiken, wat ik ook kies ... hebben anderen dit ook? Ik vind dit echt bijzonder slecht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort de E51, ben zeer tevreden!

Toch enkele vraagjes:
is het mogelijk om automatisch via WLAN te connecteren, vanaf deze beschikbaar is?
Ik gebruik ook de e-mailtoepassing (via pop3) en kan de gsm niet automatisch berichten ontvangen (dus ook connecteerd blijven), zonder dat ik steeds op de mailknop moet drukken om dan verbinding te maken met de e-mailserver? Kan dit allemaal niet automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:59:
Heb sinds kort de E51, ben zeer tevreden!

Toch enkele vraagjes:
is het mogelijk om automatisch via WLAN te connecteren, vanaf deze beschikbaar is?
Ik gebruik ook de e-mailtoepassing (via pop3) en kan de gsm niet automatisch berichten ontvangen (dus ook connecteerd blijven), zonder dat ik steeds op de mailknop moet drukken om dan verbinding te maken met de e-mailserver? Kan dit allemaal niet automatisch?
mbt tot je mail, je kan instellen dat er elke x minuten (x=zelf in te stellen) op email gecontroleerd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toppertje maar........
als ik het toestelletje in mijn hand heb voel ik tinteling in de vingers. Als ik het toestelletje aan mijn oren heb voel ik nadien een vreemde druk in mijn hoofd. Alsof er een hoge straling uit dit toestel komt.
Wie heeft hier ervaring me?

Niet crossposten!

De reacties op het bovenstaande bericht heb ik verplaatst naar Nokia E51 en straling ; graag daar verder over dit specifieke onderwerp

[ Voor 28% gewijzigd door pven op 27-01-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

SYQ schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:23:
[...]

hier schokt het beeld heel erg tijdens het afspelen, ook wanneer ie 100% geladen is. dit met Wifi
iemand met oplossing??
Kan je dit niet via smartmovie afspelen? Dan zou het vrij simpel zijn om de bitrate te verlagen waardoor het schokken uitgesloten zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

rsvmark schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:18:
Ik heb hem gisteren besteld bij gsmweb dus hoop hem snel binnen te krijgen.
Ik kwam nog een site met meerdere filmpjes over de E51 tegen. Wellicht hier al bekend maar zet het toch even neer:
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=158575

Ik heb hem in combinatie met route 66 besteld, iemand hier ervaring mee?
Heb em met TT5 europe, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

maurits82 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:44:
Ik krijg de mic van de headset niet aan de praat. Hij blijft maar de mic van de telefoon gebruiken, wat ik ook kies ... hebben anderen dit ook? Ik vind dit echt bijzonder slecht!!
vreemd probleem, althans je bedoelt: op het moment dat er een headset in het toestel geplugged is dattie dan geen gebruik maakt van de mic van de headset zelf maar van de telefoon?! Volgens mij is dit ook niet in te stellen. Tenminste bij 'Toebehoren' kan je het niet veranderen. Hij zou vanzelf moeten overschakelen naar de mic van de headset.

Gebruik in het vervolg aub de edit-knop. :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 27-01-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Spinvis schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:00:
[...]

vreemd probleem, althans je bedoelt: op het moment dat er een headset in het toestel geplugged is dattie dan geen gebruik maakt van de mic van de headset zelf maar van de telefoon?! Volgens mij is dit ook niet in te stellen. Tenminste bij 'Toebehoren' kan je het niet veranderen. Hij zou vanzelf moeten overschakelen naar de mic van de headset.

[mbr]Gebruik in het vervolg aub de edit-knop. :Y)[/mbr]
Als je hem aansluit kan je kiezen voor "muziekhouder" of "headset" ... welke ik ook kies, daarna gebruikt hij de mic van de telefoon, niet van de headset. ... Erg vervelend aangezien ik de headset op mn motor wou gebruiken.
... naja, misschien even wachten op een firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Andere headset uitprobereb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:26

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Hallo, ik ben op zoek naar een toestel met redelijk wat opties, en die ook betrouwbaar is. En mijn oog viel op deze. Nou had ik wat vragen, ik had het topic wat door zitten bladeren, maar 33 pagina's is toch veel om helemaal door te lezen.

Ik lees op de nokia site over de specs dit: Telefoneer goedkoper via het internet dankzij het ingebouwde WLAN.

Misschien stomme vraag maar, hoe bedoelen ze dat dan, zoiets als "skype" ofzo, sorry als ik nou misschien iets heel stoms zeg :9 En dat VoIP snap ik ok niet helemaal, wel op wikepedia opgezocht maar nog niet erg duidelijk. Ik heb 1 keer een nokia N72 gehad, die was echt reete traag, ik vermag dat dat met deze echt NIET zo is?? Kan je ook "inloggen" op een netwerk met deze tel? Ondersteund deze ook WEP of WPA?

Sorry misschien zeg ik nou hele domme dingen haha...

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spearhead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 19:09
Vandaag kreeg ik na het starten van PC Suite de melding dat ik Nokia Multimedia Factory kon installeren. Ik dacht: doe ik, kan ik daar eens mee spelen. Maar na installatie komt hij meteen met de melding dat het aangesloten toestel een niet-ondersteund model is.

Weet iemand zo of dat klopt, of heb ik iets verkeerd gedaan met installeren of configuratie van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:45
Ik ben zelf sinds deze week tevreden gebruiker van de zilveren E51.
Helaas het batterijklepje met speling, wat bij sms / toetsgebruik gewoon irritant is.
Ondanks dat dit niet zo hoort heb ik twee op elkaar geplakte stukjes isolatietape erachter gezet,
dit heeft het índrukken van het batterijklepje verholpen.

Wat mij echter wel irriteert, de '#' en de '9' toetsen voelen fragieler aan dan de overige toetsen.
Ze klinken anders bij het indrukken tov. de andere toetsen, en 'kraken' iets.
Meerdere mensen met dit verschijnsel?

[ Voor 9% gewijzigd door Smirnoff op 28-01-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Heeft iemand de instellingen voor de e51 voor Voipbuster (om deze dus als SIP profiel aan te maken in je e51)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

[...]
iemand met oplossing??
Als je je 'home' icoontje ingedrukt houd kun je zien welke programma's je nog open hebt staan, misschien dat dit scheelt? Ik had namelijk op een gegeven moment snakes, fring en nog wat open en toen schokte hij ook, programma's afsluiten, weg probleem.

Dat een idee?

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 01:15

xdc

Batsu schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:47:
Heeft iemand de instellingen voor de e51 voor Voipbuster (om deze dus als SIP profiel aan te maken in je e51)
kijk eens even de laatste paar pagina's door van het topic voor de nokia e65
ik had hem ook al gepost in het voipbuster topic
stormfly schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:53:
Voor de mensen die het zoeken of anders voor de search: Nokia E65 SIP Voipbuster en het werkt

http://www.marcathing.com...cation-howto-setup-guide/

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
xdc schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:42:
[...]

kijk eens even de laatste paar pagina's door van het topic voor de nokia e65
ik had hem ook al gepost in het voipbuster topic

[...]
thanks!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Hallo, ik ben op zoek naar een toestel met redelijk wat opties, en die ook betrouwbaar is. En mijn oog viel op deze. Nou had ik wat vragen, ik had het topic wat door zitten bladeren, maar 33 pagina's is toch veel om helemaal door te lezen.

Ik lees op de nokia site over de specs dit: Telefoneer goedkoper via het internet dankzij het ingebouwde WLAN.

Misschien stomme vraag maar, hoe bedoelen ze dat dan, zoiets als "skype" ofzo, sorry als ik nou misschien iets heel stoms zeg :9 En dat VoIP snap ik ok niet helemaal, wel op wikepedia opgezocht maar nog niet erg duidelijk. Ik heb 1 keer een nokia N72 gehad, die was echt reete traag, ik vermag dat dat met deze echt NIET zo is?? Kan je ook "inloggen" op een netwerk met deze tel? Ondersteund deze ook WEP of WPA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Mother_Goozz schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:37:

met wat zoeken was je toch wel een eind gekomen maar goed ik ben de beroerdste niet ;-)

Skype kan je inderdaad gebruiken om via internet te telefoneren. Wat nog gemakkelijker is is via VOIP (Voice Over IP). Je maakt dan een account aan bij een provider (dit is hetzelfde als vodafone of KPN, voor VOIp bv voipbuster). Je zet wat geld op je account en je stelt je telefoon zo in dat je via VOIP kan bellen (op je telefoon ookwel SIP genoemd). Via WLAN of UMTS kan je dan via internet heel goedkoop telefoneren. Wat de kosten zijn is afhankelijk van de provider die je kiest.
De E51 is niet traag!!

Of je kan inloggen op een netwerk? Met welk doel? Of bedoel je verbinding maken met een WLAN netwerk? Ja dat kan. Een open verbinding kan, beveiligd ook maar dan moet je wel de juiste sleutel hebben. WEP en WPA worden ondersteund geloof ik (correct me if i am wrong).

succes!!

mocht je voor deze kiezen en nog wat problemen hebben, ik hoor het wel!

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 29-01-2008 17:47 . Reden: Aanhef niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Batsu schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:24:
[...]

Of je kan inloggen op een netwerk? Met welk doel? Of bedoel je verbinding maken met een WLAN netwerk? Ja dat kan. Een open verbinding kan, beveiligd ook maar dan moet je wel de juiste sleutel hebben. WEP en WPA worden ondersteund geloof ik (correct me if i am wrong).
WEP, WPA, WPA2, 801.2X, en daaroverheen kan je EAP gebruiken, in de smaakjes TTLS, PEAP, SIM AKA en LEAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Heeft er iemand VOIPBUSTER al aan de praat gekregen?? Bij mij lukt het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
maurits82 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:52:
Heeft er iemand VOIPBUSTER al aan de praat gekregen?? Bij mij lukt het niet!
Jep!!! zie de link

http://www.marcathing.com...cation-howto-setup-guide/

lukt het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:30

The_Duke

ho gek!

Ik heb sinds 2 dagen ook de Nokia E51, super ding tot nu toe!
Echter heb ik nu toch een probleem waar ik niet uit kom.

Ik heb Tomtom v6.0.1.7640 met Benelux kaart maar krijg deze niet werkende, de installatie bestanden zijn goed (op andere nokia getest)

Ik heb alle tomtom bestanden op een lege Kingston Microsd kaart van 1GB geplaatst, als ik de kaart in me telefoon doe dan word er gelijk begonnen met installeren maar na een paar seconden verschijnt de volgende melding:
"Unable to complete installation from memory card. Go to Application Manager to complete installation." Wanneer ik deze melding opvolg krijg ik de melding: "unable to install".
Ik heb een soft reset gedaan maar dit heeft niet geholpen :(

Ik lees hier in verschillende posts dat er mensen zijn die het wel gewoon hebben draaien.

Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
The_Duke schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:00:
Ik heb sinds 2 dagen ook de Nokia E51, super ding tot nu toe!
Echter heb ik nu toch een probleem waar ik niet uit kom.

Ik heb Tomtom v6.0.1.7640 met Benelux kaart maar krijg deze niet werkende, de installatie bestanden zijn goed (op andere nokia getest)

Ik heb alle tomtom bestanden op een lege Kingston Microsd kaart van 1GB geplaatst, als ik de kaart in me telefoon doe dan word er gelijk begonnen met installeren maar na een paar seconden verschijnt de volgende melding:
"Unable to complete installation from memory card. Go to Application Manager to complete installation." Wanneer ik deze melding opvolg krijg ik de melding: "unable to install".
Ik heb een soft reset gedaan maar dit heeft niet geholpen :(

Ik lees hier in verschillende posts dat er mensen zijn die het wel gewoon hebben draaien.

Iemand bekend met dit probleem?
moet je ff tomtom home gebruiken of terug gaan naar de winkel waar je tomtom gekocht hebt.
die kunnen je wel helpen daarmee.
of www.tomtom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand AUB even onder zijn batterij kijken en posten wat de productcode is van zijn/haar toestel? Het gaat om nederlandse toestellen zonder branding. Vermeld er even het type en de versie bij als het kan (*#0000#).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Ik heb m'n E51 nu een paar weken en ik moet zeggen, het is echt een top toestel. Ik kwam van een Qtek 9100 af en was bang dat ik het qwerty-toetsenbord ging missen, maar dat valt gelukkig reuze mee. Ja, je moet natuurlijk geen onwijs lange mails willen versturen steeds, want dan ga je 'm uiteraard wel missen.

Over Mail for Exchange: het werkt super en is mooi geintegreerd. Ideaal. Nadat ik m'n telefoon voor het eerst had aangezet heb ik de server ingesteld en hopla, al m'n contacten zaten in de telefoon. Wat wil je nog meer? :)

Enige minpuntje vind ik dat de categorieën uit Outlook niet worden overgenomen in de telefoon. Je kan dan zelf wel weer groepen aanmaken, maar ik had liever gezien dat deze werden gemaakt op basis van de categorieën in Outlook. Ook de in Outlook ingevoerde foto's bij contactpersonen worden niet overgenomen (i.t.t. Windows Mobile), maar dat maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk.

Batterij houdt het ongeveer 1 à anderhalve dag vol, afhankelijk van of ik veel bel of niet. Daarnaast heb ik constant een data-verbinding open staan voor Mail for Exchange (anders houdt ie het wel langer vol denk ik).

Verder had ik weinig op te merken op het toestel. Tot gisteren. Ik had iemand aan de lijn toen er opeens een luide knal uit t speakertje kwam en de telefoon spontaan opnieuw ging opstarten. Ik heb geen idee wat het was, maar alles werkt weer perfect gelukkig.

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
Voor mensen met het kraak/speling probleempje van de batterijcover:

Ik had er ook last van, heb het als volgt opgelost. Pak een rolletje tape (ik heb van dat papier-achtige plakband gebruikt, wat bijna niet plakt), plak op het onderste gedeelte van de batterij (dus van het oppervlakte dat je ziet als je de cover erafschuift de tegenovergestelde kant van de kant waar de camera zit)) 3 lagen tape, en meteen daarboven ook 3 lagen.
Schuif de cover terug en.... voila: geen speling meer.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik moet een nieuwe mobiel hebben en ik twijfel aan welke. Deze is op zich wel gaaf, maar volgens mij ben ik het menu en alles erg snel zat (twijfel deze of een windows mobile toestel). Hoe is de wifi op dit ding, beetje bereik van een afstandje? En werkt het ook gewoon goed? En zijn er nou echt GOEDE applicaties hiervoor, ziet zoveel amateur dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Mother_Goozz schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:38:
Ik moet een nieuwe mobiel hebben en ik twijfel aan welke. Deze is op zich wel gaaf, maar volgens mij ben ik het menu en alles erg snel zat (twijfel deze of een windows mobile toestel). Hoe is de wifi op dit ding, beetje bereik van een afstandje? En werkt het ook gewoon goed? En zijn er nou echt GOEDE applicaties hiervoor, ziet zoveel amateur dingen.
hmmm wat bedoel je je bent het menu snel zat? wat wil je daarmee doen dan??
wifi werkt prima! Wat mij betreft goed bereik.

ja er is veel software voor beschikbaar omdat de 9,2 backwards compatibel is met 9.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

ik vind het symbian menu enzo niet zo fijn (kan ook gewoon wennen zijn) Ik las dat deze met I-net erg goed is. Ook de webpagina's goed weergeeft! Hoe doet deze telefoon het met Flash op I-net? Twijfel gewoon heel erg, ik heb eerder een nokia N72 gehad, wat een KLOTE ding. TRAAG, TRAAG, TRAAG. Echt een trauma aan overgehouden, misschien vandaar waarom ik nu zo enorm twijfel. Maar heeft deze met Wifi een stuk bereik, of moet je binnen een straal van 5 meter staan om te ontvangen...

Toch heb ik mijn twijfels over symbian, als ik ook programmatjes kijk hiervoor, denk ik dat op Windows mobile echt stuk verder is. maar daar heb ik het vast enorm fout in (lol)

Probeer me over te halen :P zou niet weten wat ik anders moet...

Edit: Al die andere tel. met vele nutteloze opties zoals camera ect, en steeds crashen heb je echt niets aan, vandaar dat ik naar een zakelijk toestel kijk (betrouwbaar)

[ Voor 10% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 01-02-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Mother_Goozz schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:42:
ik vind het symbian menu enzo niet zo fijn (kan ook gewoon wennen zijn) Ik las dat deze met I-net erg goed is. Ook de webpagina's goed weergeeft! Hoe doet deze telefoon het met Flash op I-net? Twijfel gewoon heel erg, ik heb eerder een nokia N72 gehad, wat een KLOTE ding. TRAAG, TRAAG, TRAAG. Echt een trauma aan overgehouden, misschien vandaar waarom ik nu zo enorm twijfel. Maar heeft deze met Wifi een stuk bereik, of moet je binnen een straal van 5 meter staan om te ontvangen...

Toch heb ik mijn twijfels over symbian, als ik ook programmatjes kijk hiervoor, denk ik dat op Windows mobile echt stuk verder is. maar daar heb ik het vast enorm fout in (lol)

Probeer me over te halen :P zou niet weten wat ik anders moet...

Edit: Al die andere tel. met vele nutteloze opties zoals camera ect, en steeds crashen heb je echt niets aan, vandaar dat ik naar een zakelijk toestel kijk (betrouwbaar)
ik weet niet precies wat voor programmas je zoekt! Maar ik vind de programmas voor symbian persoonlijk prima!
Het menu is prima maar is net even wat uitgebreider als een normaal menu (niet smartphone) Windows Mobile...tja ik kon er niet aan wennen!
Qua snelheid is de e51 echt wel goed.

Ik kan je niet overhalen maar ga er eens mee spelen bij bv een media markt! Het zelf ervaren is de beste manier om overgehaald te worden (of juist niet!)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 20:46
Zijn er meer mensen die last hebben van een extreem laag volume wanneer je de E51 gebruikt met een bluetooth carkit? Ik heb een parrot CK3000 met de laatste firmware maar de persoon aan de andere kant van de lijn is nauwelijks te verstaan, en gewoon onhoorbaar als je daadwerkelijk aan het rijden bent. Volume op de telefoon staat volledig open. Ik snap er werkelijk niets van omdat het met mijn E50 wel prima werkt, en met de E65 van mijn vriendin ook.

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Hoe zit het met de Wifi ontvangst? Kan je van een beetje afstand ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Installer truphone, bellen naar vaste lijnen in 40 landen voor niks,waaronder Nederland.
Kwalliteit van de gesprekken is zeer goed.
Instellingen hoef je bijna niet meer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
jan rademaar schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 02:00:
[...]

Installer truphone, bellen naar vaste lijnen in 40 landen voor niks,waaronder Nederland.
dat kan idd ook.
ik hou het zelf even bij voipbuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:50
[...]

iemand met oplossing??
Geen problemen hier, ik heb in super kwaliteit 'Achmed The Dead Terrorist" streaming bekeken en later opgeslagen. Wel vind ik het beeld schokkerig bij het afspelen van de meeste 3GP2/MPEG4 filmpjes (Realplayer) met 25fps, QVGA resolutie en een videobitrate van 500 KB/s. Iets waar de N95 geen moeite mee heeft?

[ Voor 10% gewijzigd door AvWijk op 03-02-2008 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

vlabakje schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:39:
Zijn er meer mensen die last hebben van een extreem laag volume wanneer je de E51 gebruikt met een bluetooth carkit? Ik heb een parrot CK3000 met de laatste firmware maar de persoon aan de andere kant van de lijn is nauwelijks te verstaan, en gewoon onhoorbaar als je daadwerkelijk aan het rijden bent. Volume op de telefoon staat volledig open. Ik snap er werkelijk niets van omdat het met mijn E50 wel prima werkt, en met de E65 van mijn vriendin ook.
Ik gebruik de E51 vaak met een Jabra oortje en elke keer als je 'm gaat gebruiken, dan staat het volume inderdaad heel laag. Dit moet je dan elke keer met de knopjes op het oortje harder zetten, want anders is het niet te verstaan. Gelukkig onthoud ie deze instelling zolang ze gepaired blijven, maar een volgende keer moet je weer van voorafaan beginnen. Erg irritant. Ik weet niet of jij hetzelfde bedoelt? En weet iemand of dit volume zo ingesteld kan worden dat ie het voor altijd onthoudt?

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Mother_Goozz schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:33:
Hoe zit het met de Wifi ontvangst? Kan je van een beetje afstand ontvangen?
Super goed, ik ontvang meestal ... eigenlijk altijd, meer dan een laptop. ... nee de ontvangst is bijzonder goed te noemen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlabakje
nose schreef op zondag 03 februari 2008 @ 04:01:
[...]

Ik gebruik de E51 vaak met een Jabra oortje en elke keer als je 'm gaat gebruiken, dan staat het volume inderdaad heel laag. Dit moet je dan elke keer met de knopjes op het oortje harder zetten, want anders is het niet te verstaan. Gelukkig onthoud ie deze instelling zolang ze gepaired blijven, maar een volgende keer moet je weer van voorafaan beginnen. Erg irritant. Ik weet niet of jij hetzelfde bedoelt? En weet iemand of dit volume zo ingesteld kan worden dat ie het voor altijd onthoudt?
Helaas gaat dat in dit geval niet op, de carkit (een parrot CK3000) heeft geen eigen volume control. Ik heb echter even in de auto van een collega getest met een nieuwe parrot getest, en dat werkte wel.
Daarnaast heb ik de mazzel dat met een weekje of wat mijn nieuwe auto komt, dus daar gewoon een nieuwe carkit in en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

maurits82 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:33:
[...]

Super goed, ik ontvang meestal ... eigenlijk altijd, meer dan een laptop. ... nee de ontvangst is bijzonder goed te noemen!!
Mooi dat is iets wat ik ff wou weten.
Zoals hierboven genoemd, met youtube dat die goed afspeeld?

Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 04-02-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Laatst online: 16:28
vlabakje schreef op zondag 03 februari 2008 @ 21:49:
[...]

Helaas gaat dat in dit geval niet op, de carkit (een parrot CK3000) heeft geen eigen volume control. Ik heb echter even in de auto van een collega getest met een nieuwe parrot getest, en dat werkte wel.
Daarnaast heb ik de mazzel dat met een weekje of wat mijn nieuwe auto komt, dus daar gewoon een nieuwe carkit in en klaar is kees.
Dat de CK3000 geen eigen volume control heeft ben ik niet met je eens. De draaiknop in het midden (voor het menu e.d.) kan, tijdens het bellen, gebruikt worden om het volume over de boxen te regelen.

Ik ben sinds zaterdag eigenaar van de E51, en heb zelf ook de CK3000. Zal vanmiddag op weg naar huis eens testen wat deze combinatie bij mij doet.

Iets anders:
Ik heb de E51 van T-Mobile. Voor de mensen die info willen over de branding:
- Plastic sticker achterop (bij de camera) is voorzien van T-Mobile logo.
- Bij het aan en uitzetten krijg je een kort T-Mobile filmpje (met logo en blokjes enzo).
- Er zit een T-Mobile thema op (niet fixed, dus een andere selecteren en weg is die rommel).
- Er zit een T-Mobile ringtone, SMS tone en alarmtone op.
- Pre-installed settings voor Web'n'Walk.

That's all. Valt dus gelukkig reuze mee.

Ohja, huidige firmware versie is: 100.34.20 (29-09-2007), RM244, Nokia E51 (21.03).
Dit is volgens Nokia Updater de meest recente versie.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
jan rademaar schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 02:00:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
DaLass schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:14:
[...]

Dat de CK3000 geen eigen volume control heeft ben ik niet met je eens. De draaiknop in het midden (voor het menu e.d.) kan, tijdens het bellen, gebruikt worden om het volume over de boxen te regelen.

Ik ben sinds zaterdag eigenaar van de E51, en heb zelf ook de CK3000. Zal vanmiddag op weg naar huis eens testen wat deze combinatie bij mij doet.
...
Ik heb de E51 ff getest met mn CK3000, en dit werkt prima. Maar ik zag wel op Google dat er 2 CK3000 versies zijn. Ik heb zelf de CK3000 Evolution, die heeft een volumeknop tussen opnemen en ophangen in. De "gewone" CK3000 (heb jij die vlabakje?) heeft dit inderdaad niet.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen ook een probleem met mijn E51. Opeens werkt het trilsignaal namelijk helemaal niet meer, terwijl er een profiel aan staat waarin dit signaal wel aan staat. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar niets lijkt te werken. Een soft reset werkt niet, diverse keren aan en uit zetten niet, geheel vol laden, etc....

Heeft hier iemand nog ideeën? En ik vraag me af of dit een soft- of een hardware issue is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:42:
Ik heb sinds een paar dagen ook een probleem met mijn E51. Opeens werkt het trilsignaal namelijk helemaal niet meer, terwijl er een profiel aan staat waarin dit signaal wel aan staat. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar niets lijkt te werken. Een soft reset werkt niet, diverse keren aan en uit zetten niet, geheel vol laden, etc....

Heeft hier iemand nog ideeën? En ik vraag me af of dit een soft- of een hardware issue is..
Same problem here!

vind het een toptelefoon, alleen heeft hij nog erg veel kinderkuren / dat hij spontaan uitvalt / dat hij vastloopt, dingen niet werken, dingen niet kloppen. (maak ook veel gebruik van mn telefoon)

[ Voor 14% gewijzigd door Whiskey48 op 05-02-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
Ik probeerde zonet om mijn oude Sony Ericsson HBH 600 bluetooth headset te pairen met mijn E51, maar hij kan hem niet vinden! Hoe zou dit kunnen?
(Headset is volledig opgeladen en staat aan)

edit: hmm de 7373 van m'n vriendin vindt hem ook niet...

[ Voor 13% gewijzigd door tbenschop2 op 05-02-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLass schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:14:
[...]

Iets anders:
Ik heb de E51 van T-Mobile. Voor de mensen die info willen over de branding:
- Plastic sticker achterop (bij de camera) is voorzien van T-Mobile logo.
- Bij het aan en uitzetten krijg je een kort T-Mobile filmpje (met logo en blokjes enzo).
- Er zit een T-Mobile thema op (niet fixed, dus een andere selecteren en weg is die rommel).
- Er zit een T-Mobile ringtone, SMS tone en alarmtone op.
- Pre-installed settings voor Web'n'Walk.

That's all. Valt dus gelukkig reuze mee.

Ohja, huidige firmware versie is: 100.34.20 (29-09-2007), RM244, Nokia E51 (21.03).
Dit is volgens Nokia Updater de meest recente versie.
De software is eenvoudig te vervangen door de normale versie wanneer je liever geen T-mobile rotzooi op je telefoon wilt. Dan krijg je ook het gewone interneticoon ipv het web'n walk.

Die van mij is trouwens simlockvrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 07:11:
[...]

De software is eenvoudig te vervangen door de normale versie wanneer je liever geen T-mobile rotzooi op je telefoon wilt. Dan krijg je ook het gewone interneticoon ipv het web'n walk.

Die van mij is trouwens simlockvrij!
Kan ik hieruit opmaken dat jij ook een T-Mobile versie hebt? En die is sim-lock vrij? Zal die van mij ook eens checken.

Ben wel erg nieuwsgierig hoe ik die software kan vervangen voor standaard Nokia E51 software. ;)

[Edit] De mijne is inderdaad ook simlock vrij.

[ Voor 4% gewijzigd door DaLass op 06-02-2008 12:17 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Vraag over I-net op deze telefoon. Als je op internet gaat (wifi of anders maakt niet uit) Hoe zien de webpagina's er dan uit? Gewoon zo als op de computer? (kleiner natuurlijk) Want bij mijn broertje (heeft HTC S710) krijgt alleen maar wat lelijke tekst op het scherm waar weinig I-net aan is vind ik. Of is dit nu echt een noob vraag? Had verder op internet gekeken maar ik kon er niets over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLass schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:09:
[...]

Kan ik hieruit opmaken dat jij ook een T-Mobile versie hebt? En die is sim-lock vrij? Zal die van mij ook eens checken.

Ben wel erg nieuwsgierig hoe ik die software kan vervangen voor standaard Nokia E51 software. ;)

[Edit] De mijne is inderdaad ook simlock vrij.
Om de software te vervangen kun je het volgende doen: even op google 'debrand nokia nss' opzoeken. Met dit tooltje (NSS) kun je de productcode veranderen naar de productcode van een gewone versie. Als je dan via Nokia softwareupdate de firmware opnieuw laat installeren, dan krijg je een schone telefoon. De productcode die ik nu gebruik is: 0552191

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:55:
Vraag over I-net op deze telefoon. Als je op internet gaat (wifi of anders maakt niet uit) Hoe zien de webpagina's er dan uit? Gewoon zo als op de computer? (kleiner natuurlijk) Want bij mijn broertje (heeft HTC S710) krijgt alleen maar wat lelijke tekst op het scherm waar weinig I-net aan is vind ik. Of is dit nu echt een noob vraag? Had verder op internet gekeken maar ik kon er niets over vinden
Pagina's zien er uitstekend uit. Je ziet een klein stukje en kunt (snel) scrollen door de hele pagina. Alles is volledig gerenderd. PocketIE daarentegen probeert een pagina volledig in het schermpje te persen en laat delen vallen. Overigens kan dat worden opgelost door Opera te installeren. En er zijn genoeg pagina's geschikt voor kleine browsers die het op alle toestellen prima doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:06:
[...]

Om de software te vervangen kun je het volgende doen: even op google 'debrand nokia nss' opzoeken. Met dit tooltje (NSS) kun je de productcode veranderen naar de productcode van een gewone versie. Als je dan via Nokia softwareupdate de firmware opnieuw laat installeren, dan krijg je een schone telefoon. De productcode die ik nu gebruik is: 0552191
Tnx voor de tip! Het is mij ook gelukt. Vrij simpel inderdaad, en die T-Mobile rommel is mooi weg.. >:)

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svdmeer schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:57:
[...]

Pagina's zien er uitstekend uit. Je ziet een klein stukje en kunt (snel) scrollen door de hele pagina. Alles is volledig gerenderd. PocketIE daarentegen probeert een pagina volledig in het schermpje te persen en laat delen vallen. Overigens kan dat worden opgelost door Opera te installeren. En er zijn genoeg pagina's geschikt voor kleine browsers die het op alle toestellen prima doen.
Bovendien kun je het beeld kantelen tijdens het internetten. Dan is je beschikbare zicht in de breedte wat groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutervp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01-2021
Ik ben ondertussen zo'n anderhalve maand een gelukkige bezitter van de E51.
Het ding werkt goed, kraakt niet en de ingebouwde SIP client doet z'n ding.

Echter, er is één ding wat niet geweldig lukt : de telefoon via bluetooth 'pairen' met mijn Pioneer bluetooth autoradio. Alhoewel ik deze als geauthoriseerd heb ingesteld, maakt m'n Nokia niet automatisch een verbinding als ik m'n autoradio aanzet. Ik moet het steeds manueel doen. |:(
Met m'n vorige GSM (Nokia 6230i) ging dat perfect.

Ik heb me al suf gezocht bij de instellingen, maar ik moet steeds manueel connecten...
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dezelfde klachten met m'n E51 en een Pioneer Avic-D3BT.

Connecten gaat wel handmatig vanaf de Nokia naar de Pioneer, andersom gaat (bijna) nooit.

Is er al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Tweakers...een vraagje. Ik probeer mijn E51 te koppelen met R66, en zie ook in R66 mijn gps module staan (gps 20c) en heb reeds de koppelingscode ingetikt. Echter, hij maakt geen verbinding...

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:40
Om maar meteen mijn eerste post in dit topic een nuttige te maken: Nokia E51 nu ook zonder camera. De E51 zonder camera dus. Foto van de nieuwe versie hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1202396929Nokia-E51-No-Camera.jpg

Ik zat zelf te kijken naar de Nokia E60 aangezien me abonnement is verlopen maar de E60 is al uit productie genomen en wilde eigenlijk een simpel en degelijk toestel maar wel met genoeg zakelijke functies zoals agenda, e-mail en WiFi. Toen gaf iemand aan dat de E51 eigenlijk min of meer de opvolger is maar zocht eigenlijk een toestel zonder camera. En zowaar heeft Nokia mijn oproep gehoord :P

De adviesprijs ex BTW en abonnement is 250 euro. Gooi daar 19 procent BTW over en je hebt een adviesprijs van 300 euro ongeveer. Dat valt me eigenlijk dan wel weer tegen aangezien het toestel (de camera-variant) los al voor 275 euro van eigenaar verwisselt. Ik hoop dat deze variant wel iets goedkoper uitvalt, want ik hoef de camera persoonlijk niet en als ik daar geld mee kan besparen... :+

Moet alleen even kijken wat voor constructie ik ga nemen (of 2 jarig + toestel of 1 jarig + toestel + los sim only abo). Laatste lijkt een stuk goedkoper omdat ik alleen veel sms en maar weinig bel. Kan in de laatste variant dus kiezen voor een flink goedkopere sim-only voor het tweede jaar zolang ik me Vodafone SMS blox er maar op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Kijk, dat is mooi. :)

Ik heb liever achteraf de versie zonder camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FMS schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 01:33:
Kijk, dat is mooi. :)

Ik heb liever achteraf de versie zonder camera.
Ik vind dat de achterkant er een stuk mooier uitziet zonder die camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:25

duderuud

Sliden is koel

En de camera van de E51 is toch bagger (enige minpuntje van Nokia eigenlijk, de baggerkwaliteit van de camera's)...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ja voor de camera hoef je dit ding inderdaad niet te kopen. Toch met carnaval nog wel wat leuke verkleed-shots genomen, dan ben ik stiekem toch wel blij dat de functie bestaat. Vraag me af hoe veel het gaat schelen in de verkoopprijs, de E50 zonder camera was meestal maar 20e goedkoper dan de E50 met camera.
Verder is het wel handig voor mensen die op plaatsen werken waar een camera verboden is, zoals in auto fabrieken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn contactentoets werkt niet meer ! iemand enig idee waarom ?
scherm wordt even blank en dan gebeurt er niks en keert weer terug naar standbymenu. heb al de toetsen en functies herstelt maar niks.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
Mijn E51 doet er precies 52 seconden over om op te starten, wat mij een beetje veel lijkt. Hoe kan dit? Bij mijn weten was het al vrij traag toen ik hem net nieuw had maar heb het toen nooit gemeten.

Heb nu een aantal programma's geinstalleerd: Autolock, Tomtom, Route66, twee spelconsole emulators en een paar thema;s.
Kan een van deze ervoor zorgen dat het zo lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Laatst online: 17-09 14:59
tbenschop2 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:11:
Mijn E51 doet er precies 52 seconden over om op te starten, wat mij een beetje veel lijkt. Hoe kan dit? Bij mijn weten was het al vrij traag toen ik hem net nieuw had maar heb het toen nooit gemeten.

Heb nu een aantal programma's geinstalleerd: Autolock, Tomtom, Route66, twee spelconsole emulators en een paar thema;s.
Kan een van deze ervoor zorgen dat het zo lang duurt?
Ik denk dat je even naar de thema's moet kijken. Ik vermoed dat die op een externe kaart staan, en dan kan het best eens zijn dat dat "langzaam" is.
Tomtom en Route66 verwacht ik geen problemen van kwa opstarten.
Autolock zal waarschijnlijk wel automagisch starten, dus ook even kijken waar die staat.
Spelconsole emulators zullen niet automagisch starten dus zullen geen last veroorzaken vermoed ik.

Verder kun je even kijken of je niet erg veel contacten hebt staan, waardoor het inlezen van je contacten database lang duurt.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlabakje
DaLass schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 08:23:
[...]

Ik heb de E51 ff getest met mn CK3000, en dit werkt prima. Maar ik zag wel op Google dat er 2 CK3000 versies zijn. Ik heb zelf de CK3000 Evolution, die heeft een volumeknop tussen opnemen en ophangen in. De "gewone" CK3000 (heb jij die vlabakje?) heeft dit inderdaad niet.
Jeps, er zijn twee versies van de CK3000, de 'oude':
Afbeeldingslocatie: http://www.parrot.com/usa/support/onlinehelpfiles/xavier_ne_pas_effacer_ppv_pss_pdh_mnk/image/ck3000_small.jpg
en de Evolution:
Afbeeldingslocatie: http://www.parrot.com/usa/support/onlinehelpfiles/xavier_ne_pas_effacer_ppv_pss_pdh_mnk/image/evolution_small.jpg

ik heb dus de eerste die het helaas zonder volume regeling moet stellen. Het ding is ook al 4 jaar oud, dus waarom zou ie nog moeten werken met een nieuwe telefoon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemonade
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 17:59
Heeft iemand dit toestel al aan de praat gekregen als internet toegangspunt onder Mac OS 10.5 ?

PVOutput 15125 Wp op SE15k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maurits82 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:35:
[...]

Same problem here!

vind het een toptelefoon, alleen heeft hij nog erg veel kinderkuren / dat hij spontaan uitvalt / dat hij vastloopt, dingen niet werken, dingen niet kloppen. (maak ook veel gebruik van mn telefoon)
Heb het probleem ook, moet hem om de dag even uitzetten omdat het menu niet meer werkt. Verder een toptelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Heb hem gisteren binnegekregen samen met route66 via gsmweb!
Eerste indruk is erg goed, symbian werkt lekker snel en route66 werkte in een keer probleemloos.
Had natuurlijk vanalles erop gezet om te proberen maar heb een 4G memory stick gekocht en daarna een fabrieksreset uitgevoerd en opnieuw begonnen.
Tot nu toe een heerlijk toestel.

Alleen misschien een domme vraag maar kan nergens emoticons vinden voor in een sms, kan dat niet met deze tel??
Iemand een idee of de bluetooth hoofdtelefoons BH-601 of 604 gaan werken op deze nokia? Staan niet genoemd in de lijst bij de E51 maar lijkt me geen probleem toch?

Oja en iemand wat leuke sites om te bezoeken met je mobiel of blijft het scrollen op die grote pagina's (je merkt al eerste foon met internet via wifi :P )

[ Voor 11% gewijzigd door rsvmark op 10-02-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:13:
[...]

Heb het probleem ook, moet hem om de dag even uitzetten omdat het menu niet meer werkt. Verder een toptelefoon
vreemd... dan zou ik hem maar terugbrengen of eerst een harde reset uitvoeren want dit zou niet mogen.
Ik heb hier zelf geen problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Ik heb een vraag.

Ik heb de SIP client ingesteld en bellen gaat prima via UMTS. Echter als ik binnen een WLAN netwerk ben wil ik via WLAN internetbellen. Kan ik de e51 zo instellen dat hij vraagt welke verbinding ik wil gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:45
Batsu schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:08:
Ik heb een vraag.

Ik heb de SIP client ingesteld en bellen gaat prima via UMTS. Echter als ik binnen een WLAN netwerk ben wil ik via WLAN internetbellen. Kan ik de e51 zo instellen dat hij vraagt welke verbinding ik wil gebruiken?
Bij min E65 wel dan kan je in de applicatie aangeven welk voorkeurs toegangspunt je wilt gebruiken. Je kan onder toegangspunten ook een groep van toegangspunten maken zodat hij eerst kijkt of hij je WLAN ziet en zo niet dat hij UMTS pakt. Dat laatste heb ik eigenlijk altijd aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik had mijn 6300 geupdate van versie 4.70 naar 5.00 via de Nokia updater. Nu werkt de # toets niet meer om naar/van silent te gaan en als ik de * ingedrukt houdt start de inet browser op.
Nu probeer ik naar versie 5.50 te updaten echter vindt ik die nergens.

Iemand een idee?

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:08:
Ik heb een vraag.

Als je bij het aanmaken van het SIP-profiel het veld met "standaard toegangspunt" leeg laat dan zal hij het volgens mij elke keer vragen. Als je eenmaal een standaard toegangspunt hebt ingesteld dan kom je daar nooit meer van af, tenzij je het zelf handmatig verandert.

Edit: Laat maar, heb het zelf net even geprobeerd, maar hij geeft de melding "registratie niet mogelijk".

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had RoadSync geïnstalleerd, maar achteraf gezien bleek dit toch niet zo'n goed idee te zijn. Ik heb dit dus terug 'uninstalled'. Ik zie het programma bij de applicaties niet meer staan. Echter, ik krijg de berichten niet weg die na de installatie gedownload werden. In het berichten menu zie ik dus het item 'RoadSync' nog staan maar met een vraagteken bij. Ik kan dit dus ook nog openen en zie de berichten headers staan, maar kan deze niet openen. Ik kan deze folder ook niet verwijderen.
Heeft er iemand een idee?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:18:
[...]
Als je bij het aanmaken van het SIP-profiel het veld met "standaard toegangspunt" leeg laat dan zal hij het volgens mij elke keer vragen. Als je eenmaal een standaard toegangspunt hebt ingesteld dan kom je daar nooit meer van af, tenzij je het zelf handmatig verandert.

Edit: Laat maar, heb het zelf net even geprobeerd, maar hij geeft de melding "registratie niet mogelijk".
dat krijg ik dus ook... iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik gebruik nu in volle tevreden heid mijn Nokia E51. Maar ik krijg het zelfde probleem als bij mijn vorige nokia N72. Via USB dingen overzetten gaat een tijdje goed, maar na een paar dagen gebruiken kapt die er ook gewoon mee. Dan zegt die dat het USB apparaat niet herkend wordt. Start ik opnieuw op doet die het even, maar valt al snel weer weg :S Ik denk dat dit meer een computer probleem is, maar misschien dat iemand dat ook herkend???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK ga morgen bellen over dat gekraak van mijn toestel. Het lijkt wel erger te worden.

Hij kraakt aan de zijkanten als een gek. Beetje matig voor zo'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 08:06:
Ik had RoadSync geïnstalleerd, maar achteraf gezien bleek dit toch niet zo'n goed idee te zijn. Ik heb dit dus terug 'uninstalled'. Ik zie het programma bij de applicaties niet meer staan. Echter, ik krijg de berichten niet weg die na de installatie gedownload werden. In het berichten menu zie ik dus het item 'RoadSync' nog staan maar met een vraagteken bij. Ik kan dit dus ook nog openen en zie de berichten headers staan, maar kan deze niet openen. Ik kan deze folder ook niet verwijderen.
Heeft er iemand een idee?

Bedankt.
Heb je een backup van je telefoon gemaakt met Nokia PC Suite? Zet deze dan terug.

Als je bij een symbian toestel echt niet meer eruit komt heb je altijd nog een laatste redmiddel: de masterreset code *#7370# Dan ben je echt alles kwijt want je toestel installeert zich terug naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 05:26:
[...]

Heb je een backup van je telefoon gemaakt met Nokia PC Suite? Zet deze dan terug.

Als je bij een symbian toestel echt niet meer eruit komt heb je altijd nog een laatste redmiddel: de masterreset code *#7370# Dan ben je echt alles kwijt want je toestel installeert zich terug naar fabrieksinstellingen.
Bedankt voor de tips, maar neen, spijtig genoeg heb ik eerst geen backup genomen. De masterreset wil ik liever ook niet uitvoeren, ik heb ondertussen toch aardig wat zaken geïnstalleerd en geconfigureerd. Maar er moet toch een andere oplossing zijn. Voor zover ik kan zien, is het enkel een berichtenfoldertje met wat oude berichtenheaders waar ik niks mee kan. Ben ook al eens gaan rondneuzen in het bestandsbeheer, maar daar kan ik ook geen spoor van terugvinden. Niemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die weet waar het probleem zit tussen een Nokia E51 en een Pioneer AVIC-D3BT.

Het connecten vanuit de Pioneer naar de Nokia E51 lukt nu helemaal niet meer; er is nu alleen een connectie mogelijk als er handmatig een connectie plaatsvindt vanuit de Nokia naar de Pioneer.

De Pioneer helpdesk geeft aan dat er misschien wel een update moet plaatsvinden in de Nokia E51 (waarschijnlijk kennen ze deze telefoon nog niet....).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Weet iemand een mooi hoesje voor de E51, liefst een simpel stoffen hoesje puur tegen krassen?
Ik heb ook twee screen protectors besteld (die van martin fields), als de eerste gelijk lukt heb ik de tweede te koop :)

[ Voor 5% gewijzigd door rsvmark op 12-02-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste mensen,

sinds kort ben ik ook in het bezit van een E51. Ik heb toch een aantal dingen waar ik niet uit kom of dat het misschien gewoon niet kan. Zodoende kwam ik op dit topic maar heb geen antwoord op mijn vragen kunnen vinden.

In de meeste Nokia's zit onder de kalender een functie waarbij je geboorte data kan opgeven en een dag voor de verjaardag een alarm af laat gaan en zag hoe oud de persoon zou worden. Erg handig vond ik altijd. Nu is dit bij E51 de voor een gedeelte niet meer mogelijk zover ik nu kan zien, je kunt bij je contactpersonen een verjaardagsdatum opgeven maar geen geboortejaar. Je ziet dus niet meer hoe oude deze persoon wordt.

Kan iemand me vertellen of deze functie verdwenen is of dat ik gewoon niet goed gezocht heb?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Laatst online: 12-09 16:50
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:04:
IK ga morgen bellen over dat gekraak van mijn toestel. Het lijkt wel erger te worden.

Hij kraakt aan de zijkanten als een gek. Beetje matig voor zo'n telefoon.
Wat voor kraakproblemen heb je? Heb ik nml ook wat last van, maar een papiertje tussen de batterijcover heeft veel gekraak al opgelost. Alleen als ik boven met mn duim op de rand van het toestel drukt klinkt er steevast gekraak. Heb jij dit ook en is dat normaal? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 14:30
Hmm, ik wil dit toestel hebben maar zie hem nergens tussen de Hi of KPN toestellen staan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Ik ben ook niet tevreden over de bouwkwaliteit van de E51. Bij die van mij zit bij de aan en uit knop de chromenlijst scheef en ik heb achter mn scherm wat ik ik er niet af krijg.

Meer mensen met dit probleem? Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
SCIxX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:28:
Hmm, ik wil dit toestel hebben maar zie hem nergens tussen de Hi of KPN toestellen staan. :(
en waarom is dat (KPN/Hi) een must voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf toch een probleem houden met Bluetooth, nog meer mensen met ditzelfde probleem?

.... of nog beter : de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:52:
Blijf toch een probleem houden met Bluetooth, nog meer mensen met ditzelfde probleem?

.... of nog beter : de oplossing!
wat is het probleem dan?
Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste