ik heb er totaal geen problemen mee. Top toestel! Met tomtom erop, Prima!
het enige waaraan ik moest wennen was symbian omdat ik hiervoor 6233 had.
het enige waaraan ik moest wennen was symbian omdat ik hiervoor 6233 had.
Verwijderd
Verwijderd
Nope! Het is een goede telefoon. Als je echt een wil zonder bugs, dan zal je nog lang mogen wachten ;-)Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:55:
Ik wou bijna een E51 kopen maar na dit topic even vluchtig te hebben doorgelezen zie ik dat er best wel veel bugs worden beschreven. Nou weet ik dat 9 van de 10 keer iemand iets post als het juist mis gaat en bijna nooit als het perfect werkt waardoor een vertekend beeld kan ontstaan, maar ik vertrouw het niet helemaal meer... Is mijn angst gegrond?
Bovendien is de telefoon nog niet zo lang op de markt en ik verwacht dat er nog wel een aantal firmware updates zullen verschijnen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:02:
[...]
Nope! Het is een goede telefoon. Als je echt een wil zonder bugs, dan zal je nog lang mogen wachten ;-)
Niemand?Spinvis schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:44:
[...]
Heeft iemand de 'ipmart' of 'irremote' werkende? Ik krijg het niet voor elkaar! Hij zegt iets van: '.... niet ondersteund' (bij iRremote).
en juist de mensen zonder problemen laten niks tot nauwelijks iets van zich horen, zoals ik (afkloppen dat ie nou straks niet kapot gaat hihi)Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:55:
Ik wou bijna een E51 kopen maar na dit topic even vluchtig te hebben doorgelezen zie ik dat er best wel veel bugs worden beschreven. Nou weet ik dat 9 van de 10 keer iemand iets post als het juist mis gaat en bijna nooit als het perfect werkt waardoor een vertekend beeld kan ontstaan, maar ik vertrouw het niet helemaal meer... Is mijn angst gegrond?
Bij mij werkt irRemote prima, eerst werkte het niet maar nadat ik een paar andere IR modes had geprobeerd werkte het goed. Bij de installatie had ik geen problemen.Spinvis schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:44:
[...]
Heeft iemand de 'ipmart' of 'irremote' werkende? Ik krijg het niet voor elkaar! Hij zegt iets van: '.... niet ondersteund' (bij iRremote).
On a clear day you can C#
Verwijderd
Ik heb ook zo'n soort probleem gehad en via PDA Totaal de volgende tip ontvangen (die ook werkt):Piggen schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:30:
Mijn E51 doet het niet meer.
Ik stond afgelopen zaterdag in de kroeg, haalde m'n telefoon uit m'n zak en merkte dat hij uitstond, terwijl ik hem daarvoor volledig had opgeladen. Toen ik hem daarna weer aanzette, kwam ik tot het pincode-scherm, maar toen bleef hij hangen. Bij verdere pogingen kwam ik zo ver niet meer. De telefoon trilt dan een keer, de LED gaat branden en het scherm licht heel vaag op (maar er staat niets op). Dat is het dan en na een tijdje valt hij weer uit. Hem aan de oplader hangen haalt verder niets uit en ook de PC herkent hem niet meer.
Vandaag ben ik bij het Nokia Service Point hier in Utrecht geweest, maar daar konden ze me verder niet helpen. Een crash of een druppeltje water ergens, volgens de medewerker. Omdat het zo'n nieuw model is, hadden ze er ook geen onderdelen voor en kon ik niet even een andere batterij proberen en kijken of dat het probleem is.
Ik vraag me namelijk af of dit batterijgerelateerd kan zijn. Dan wil ik namelijk best een nieuwe batterij ervoor halen, al zijn die erg duur. De andere optie is om het toestel naar Dynafix te sturen en gezien de verhalen daarover zit ik daar niet zo om te springen. Die schijnen nogal eens waterschade te constateren, waardoor ik naar reparatie kan fluiten. Ook heb ik de telefoon weleens laten vallen (maar niet op de dag dat hij ermee ophield, geen gekke dingen mee gedaan verder), waardoor er wat krasjes op de behuizing zitten. Kunnen ze ook erg moeilijk over gaan doen. Dan moet ik weer een paar tientjes onderzoekskosten betalen of een hoop geld voor reparatie. En dan ben ik m'n telefoon sowieso een tijdje kwijt. Mocht het een batterijprobleem zijn volgens jullie, dan haal ik liever een andere batterij en omzeil ik dat gedoe.
Iemand een idee?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, de piep is zeer irritant en het stoort mij mateloos. Ik heb hem vorige week opgestuurd. Ben benieuwd of het probleem (want dat is het) verholpen kan worden. Zijn er bezitters die de telefoon om de pieptoon ter reparatie hebben aangeboden en deze inmiddels gerepareerd (zonder pieptoon) weer terug hebben?mduran schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:20:
[...]
Is normaal?? Ik vind het niet normaal. Het is een hardware fout en de telefoon zou je moeten terug sturen. Morgen stuur ik'm terug. Ik wil toch geen telefoon die de hele tijd piept wanneer ik bel. Veel telefoons hebben hier last van de laatste lichting hardware revisies hadden dit niet.
Sommigen piepen toch harder als andere E51's.
Hier nog iemand zonder problemen, en inderdaad dan post je niet zo snel iets in dit forum.SYQ schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:20:
[...]
en juist de mensen zonder problemen laten niks tot nauwelijks iets van zich horen, zoals ik (afkloppen dat ie nou straks niet kapot gaat hihi)
Verwijderd
Ik heb dit probleem (nummer wordt niet herkend met als gevolg naalm en foto komen niet in beeld) nog steeds, iemand een oplossing?mtbrainz schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:33:
[...]
Ik had ditzelfde, probleem was dat ik in de contacten een spatie had tussen +31 en <rest-van-nummer>. Ik heb daarna alles aan elkaar geplakt in de contacten opgeslagen en dan komt er wel een naam in beeld als ik word gebeld.
Wel een nadeel is dat als je onder Outlook een telefoonnummer instelt bij een contact die die automatisch een spatie tussen de +31 en rest van 't nummer zet; ik heb geen mogelijkheid in Outlook gevonden om dit uit te schakelen en heb daarom al die nummers in de telefoon handmatig daarna veranderd.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 10:08 ]
Geniet maar tweak met mate
Apple | Marantz | B&W
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Om op mezelf terug te komen: alleen in het heel donker doet hij tVerwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:51:
Ik heb sinds enkele weken een E51, maar mijn keyboard backlight is er sinds gisteren mee opgehouden. Hij is ook 2x gecrashed bij het opnemen van een gesprek.
Iemand ideeën? Wanneer doet de keyboard backlight het normaal gesproken?
Verwijderd
Staat het nummer toevallig twee keer in je adres boek? In dat geval laat de telefoon alleen het nummer zien.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:13:
Heeft er nog iemand ivoor dat als een gekend nummer je belt de naam en thumbnail niet worden weergegeven voor sommige contacten? Het nummer is in internationaal formaat opgeslagen net zoals het afgebeeld wordt als de oproep binnenkomt en bevat geen spaties... Voor andere contacten werkt het dan weer wel...
Verwijderd
Jezus ja. Na lang zoeken en dubbelchecken ben ik eropuitgekomen dat hetzelfde nummer ook deeluitmaakt van een tweede contact 'ICE' (In Case of Emergency)....JungleJim schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:19:
[...]
Staat het nummer toevallig twee keer in je adres boek? In dat geval laat de telefoon alleen het nummer zien.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
yes, heel irritant. dit geldt ook voor de volume toetsen aan de zijkantVerwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:58:
Ik heb de E51 binnen en alles lijkt goed te werken. Ik had alleen een vraagje; is het normaal dat het powerknopje "ingedeukt" lijkt? Ik moet er echt heel hard op drukken om de telefoon aan of uit te krijgen.
Verwijderd
Heeft iemand al iets opgevangen ivm de E51 en LifeBlog?massari schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:29:
Ga de E51 vandaag in White Steel halen. Stap zelf over van een N73. Jammer is alleen dat ik achteruit ga in megapixels; van 3.2 naar 2 mp's. Niet dat ik heel veel gebruik maak van de fotofunctie, maar toch............
Iemand een idee of je Nokia Lifeblog kan gebruiken icm. de E51????
Volgens Nokia kan het alleen op de Nseries en op enkele uitzonderingen daar nagelaten.
Thanks,Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:01:
Nou kijk het enige wat de S730 biedt tov de E51 is dat hij een volledig toestenbord heeft.Maar daar in tegen is het onzettend traag en heb ik er nog geen enkele programma op geinstalleerd. Bij de E51 juist wel diverse dingen geinstalleerd. En hij blijft snel. Ik zou je de S730 alleen adviseren als je heel veel gaat mailen.Voor de rest ben ik persoonlijk meer gecharmeerd van de E51 omdat deze snel is compact en smal. Dat heeft S730 van htc niet. En qua prijsverschil maakt het niet uit.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door pven op 17-01-2008 21:29 ]
Hangt er een beetje vanaf hoe je je msn gebruikt. Als je het via Vodafone Live doet (dus via de internet browser) dan gaat het via het mobiele netwerk. Als je de MSN applicatie op je telefoon draait kun je wanneer je het programma start maar voordat je je aanmeldt op opties drukken en in de instellingen het toegangspunt wijzigen.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:21:
Weet iemand hoe Messenger draait met Wlan. Ik kan namelijk wel via vodafone msn aanzetten, maar via wlan niet. Is dit een instelling. Daarbij draait mijn HTC s730 wel met messenger op Wlan.
Verwijderd
dit gaat goed. Gebruik zelf ook live messenger via wlan. Je moet gewoon even instellen dat het toestel voor elke internetverbinding braaf vraagt wel profiel hij moet pakken. Dan kies je wlan en het werk heir als een zonnetje.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:21:
Weet iemand hoe Messenger draait met Wlan. Ik kan namelijk wel via vodafone msn aanzetten, maar via wlan niet. Is dit een instelling. Daarbij draait mijn HTC s730 wel met messenger op Wlan.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Verwijderd
Yep dat had ik ook al geprobeerd maar om een of andere reden blijft hij de melding geven dat er geen verbinding is. Terwijl internet via Wlan wel werkt.thefox154 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:10:
[...]
dit gaat goed. Gebruik zelf ook live messenger via wlan. Je moet gewoon even instellen dat het toestel voor elke internetverbinding braaf vraagt wel profiel hij moet pakken. Dan kies je wlan en het werk heir als een zonnetje.
Verwijderd
Ik zag het toestel nog niet bij hi staan.Ik weet wel dat er wat aardige actie zijn bij andere providers.Boeie schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:04:
[...]
Thanks,
Dat was ook een argument voor mij. Maar de snelheid is belangrijker en zoveel mailen zal ik toch niet. Meer lezen. Nu eens kijken of ik met een verlenging bij mijn huidige provider (Hi) een E51 voor nop kan krijgen... denk het niet als ik zo op internet kijk
[ Voor 12% gewijzigd door SvMp op 19-01-2008 20:55 ]
Ander profiel kiezen door de aan/uit-knop in te drukken en in het menu te kiezen voor bv. "Algemeen".tbenschop2 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 21:41:
Huh? Ik kan opeens niet bellen of gebeld worden.. er staat een kruis linksboven in de hoek, en de telefoon staat op ' offline' .
Ik kan zo snel niet in de handleiding vinden hoe ik weer bereikbaar kan worden... Anyone?
Ga naar Menu > Instrumenten > Instell. > Algemeen > Persoonlijk > Standy-modus. Met de optie Toep. actief standby kun je de icoontjes aanpassen, met de optie Plug-ins act. standby kun je de regels onder de icoontjes aanpassen.svdmeer schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:52:
- Eerder in dit topic is al gevraagd of je de icoontjes en het menu van het hoofd-scherm kunt veranderen. Toen is gezegd dat dit kan en in de handleiding staat. Ik kan het echter nergens vinden, niet in de handleiding en niet in de telefoon. Hoe zit dat?
Dat kan via Menu > Instrumenten > Instell. > Algemeen > Persoonlijk > One Touch-ttsnsvdmeer schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:52:
- Kan ik de 4 functietoetsen ook aanpassen (huisje, kalender, telefoonboek, mail)?
Mijn E51 doet dat ook, maar ik vind het niet storend. Andere Nokia toestellen schijnen er ook last van te hebben.svdmeer schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:52:
- Als ik bel hoor ik een hoge pieptoon. Deze stopt als de backlight na een tijdje uitgaat. Het heeft dus met de backlight te maken. Is dit normaal? In dit topic is er al wat over gezegd. Er is zelfs eentje teruggestuurd ter reparatie. Heeft dat wat opgeleverd? Is bij iedereen die pieptoon echt hoorbaar?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb niet de e51 gebruikt maar wel de e50 en de s710geforce666 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:44:
mensen even een vraagje tussendoor..
deze foon lijkt me wel wat maar zit erg te dubben tussen deze en de HTC S710. En waarom is dat bij de 710 het toetsenbordje me erg gemakkelijk lijkt.. ik kan wel smse en snap t9 enz ook wel maar toch heb ik me tijd nodig voor een smsjeQua formaat is deze helemaal ideaal, compact en heeft toch alles in zich! die htc is ietsjes dikker maar dat toetsenbordje.. hmmm (730 hadk lieftst gewild maar die is helemaal dik volgens mij..)
voor de mensen die de 710 wel eens gebruikt hebben hoe doet i het tegenover de e51 ?
Verwijderd
Fring vreet gewoon stroom, niet alleen door WLAN gebruik, maar ook door CPU belasting.cue schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:42:
He allemaal,
Heb op dit moment ook mijn nokia e51 binnen. Ik doe alleen af en toe niet langer dan 1 dag met m'n accu.
Vindt dit toch wel beetje erg snel.
Bluetooth staat dan wel continu aan. WLAN scan heb ik uit staan maar ik heb wel continu fring aan staan via Wlan als ik thuis ben.
kan dat hier doorkomen?
Of zijn er mensen die een andere oorzaak zien van dit probleem?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 14:09 ]
UMTS uitschakelen wil ook helpen. Dit kun je doen door naar Menu > Instrumenten > Instellingen > Telefoon > Netwerk > Netwerkmodus te gaan, en deze op GSM zetten. Tenzij je natuurlijk veel UMTS gebruikt, dan is dat uitzetten niet zo handig...cue schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:42:
He allemaal,
Heb op dit moment ook mijn nokia e51 binnen. Ik doe alleen af en toe niet langer dan 1 dag met m'n accu.
Vindt dit toch wel beetje erg snel.
Bluetooth staat dan wel continu aan. WLAN scan heb ik uit staan maar ik heb wel continu fring aan staan via Wlan als ik thuis ben.
kan dat hier doorkomen?
Of zijn er mensen die een andere oorzaak zien van dit probleem?
Nou ik ben ook een van de slachtoffers. Ik heb kleine stukjes papier/stickers achter de batterij zitten, anders kraakt de hele telefoon een end weg, echt schandalig! Hoe reageerden ze?Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:54:
Ik heb al een week geleden een klacht via e-mail naar Nokia gestuurd dat ik de bouwkwaliteit ondermaats vind (heb last van gekraak bij de volume en de record knoppen, nou heb ik het idee dat ik 1 van de weinigen ben en ik wil dus een nieuwe).
Ik denk dat ik morgen even ga bellen naar de klantenservice want dit is toch weer erg slecht geregeld van Nokia.
Ik twijfel ook tussen dit toestel en de S730 (opvolger van de 710, IMO beter vergelijkbaar ivm de 400mhz qualcomm processor, de 710 heeft maar een 200mhz...), maar ik ga toch voor de E51. De 710 vind ik te dik + te traag. 730 nog niet in mijn handen gehad, maar daar heb ik een beetje het zelfde gevoel bij. + WM6 tegenover S60...geforce666 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:44:
mensen even een vraagje tussendoor..
deze foon lijkt me wel wat maar zit erg te dubben tussen deze en de HTC S710. En waarom is dat bij de 710 het toetsenbordje me erg gemakkelijk lijkt.. ik kan wel smse en snap t9 enz ook wel maar toch heb ik me tijd nodig voor een smsjeQua formaat is deze helemaal ideaal, compact en heeft toch alles in zich! die htc is ietsjes dikker maar dat toetsenbordje.. hmmm (730 hadk lieftst gewild maar die is helemaal dik volgens mij..)
voor de mensen die de 710 wel eens gebruikt hebben hoe doet i het tegenover de e51 ?
Volgens de bovenstaande review werken alle kaartjes feilloos in de E51.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:59:
Even een korte vraag: mijn vriendin zit met haar E51 in Ecuador en ik wil een 4GB microSDHC kaartje van Sandisk kopen, muziek erop zetten en opsturen. Mag ik ervan uitgaan dat het kaartje vervolgens in haar telefoon werkt of bestaat er een kans dat zij de kaart eerst moet formateren voordat de telefoon hem accepteert? (FAT16/ FAT32)
(dit was overigens niet het geval met een 512MB microSD kaartje van hetzelfde merk)
Overigens werkt de E51 ook op 850mhz feilloos; een flinke verbetering t.o.v. eerdere quadband toestellen!
volgens mij kan het wel als je de actieve standby modus geselecteerd hebt, dan kan je een van de 5 (of 6?) koppelingen bovenin je startscherm eraan toewijzen, of heb ik het mis?svdmeer schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:56:
Is er een snelle manier om te switchen tussen UMTS en GSM?
Vanwege het batterijgebruik en de straling werk ik liever standaard op GSM en bij internetten zet ik UMTS aan.
Voor Bluetooth is er een handige shortcut: De *-toets ingedrukt houden is in- en uitschakelen bluetooth. Voor UMTS is er zo iets niet.
Ook kan ik niet het juiste submenu kiezen bij het toekennen van "snelkoppelingen" op het hoofdscherm.
De E51 en bijna alle moderne toestellen gebruiken in UMTS modus net zoveel stroom als in gewone (E)GSM modus, dus UMTS niet gebruiken vanwege het stroomverbruik is onzin.svdmeer schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:56:
Is er een snelle manier om te switchen tussen UMTS en GSM?
Vanwege het batterijgebruik en de straling werk ik liever standaard op GSM en bij internetten zet ik UMTS aan.
Voor Bluetooth is er een handige shortcut: De *-toets ingedrukt houden is in- en uitschakelen bluetooth. Voor UMTS is er zo iets niet.
Ook kan ik niet het juiste submenu kiezen bij het toekennen van "snelkoppelingen" op het hoofdscherm.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 16:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ok, bedankt voor de link.Boeie
Overigens zie ik voor gebruik in een telefoon niet de toegevoegde waarde van een HC kaartje....
Niet zo heel off-topic, die interferentie hoor je voornamelijk als je gebruik maakt van 900 Mhz frequenties, dus Vodafone of KPN/Telfort.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:25:
[Off-topic]Wat me is opgevallen en ik ook wel grappig vind, is dat de interferentie die je normaal met GSM door elke nabije luidspreker hoort met UMTS niet meer het geval is?[/Off-topic]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 17:52 ]
Wel het instellingenmenu, maar dan moet je nog een aantal menu's door om te switchen tussen gsm en umts. Een koppeling toekennen aan dat submenu is juist het probleem.Batsu schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:58:
[...]
volgens mij kan het wel als je de actieve standby modus geselecteerd hebt, dan kan je een van de 5 (of 6?) koppelingen bovenin je startscherm eraan toewijzen, of heb ik het mis?
Volgens mij zegt die 3G alleen maar dat het netwerk waar je op zit de beschikking heeft over 3G...tbenschop2 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:20:
Ik heb nog nooit eerder wifi gebruikt, maar toen ik het net deed op mijn e51, kwam er een waarschuwing toen ik Youtube bezocht: er ston dat ik maar beter een goed data abonnement kon hebben omdat Youtube veel dataverkeer vergt.
Data abonnement? Ik bezoek het toch met wifi? Da;s toch gratis?
Ook viel me op dat tijdnes het surfen met wifi er links bovenin "3g" staat met daarnaast het balkje met de status van het binnenhalen van de pagina. Dit gaat me toch geen geld kosten?
3G staat trouwens steeds in beeld linksboven (ook als ik niet surf) , naast het bereik dat ik heb. Wat wil dit zeggen?
(ben nog al een nieuwkomer wb moderne telefoons)
Verwijderd
Pagina 18.... tweede icoontje van boven: "Het apparaat wordt gebruikt in een UMTS-netwerktbenschop2 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:49:
Hmm.. ik kan het niet terugvinden in de handleiding, maar vind het erg raar dat er 3g naast de statusbalk staat als ik aan het wifi-en ben.
Ik hoop dat er hier mensen uitsluitsel over kunnen geven, want ik heb natuurlijk geen zin in een gepeperde telefoonrekening straks...
Weet iemand of ik alles wat te maken heeft met een data-abonnement kan uitschakelen? (dus geen mms, hsdpa, umts, gprs of wat dan ook?) Ik zou graag alleen bellen met m'n telefoon en verder gebruik maken van de gratis verbindingsmogelijkheden (bluetooth, wifi, etc.)
Verwijderd
Verwijderd
* YouTube geeft die melding altijd als je vanaf een mobiele webbrowser surft. Er is geen detectie van wifi, is ook lastig omdat je dan een database moet bijhouden van alle mobiele internetproviders.tbenschop2 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:20:
Ik heb nog nooit eerder wifi gebruikt, maar toen ik het net deed op mijn e51, kwam er een waarschuwing toen ik Youtube bezocht: er ston dat ik maar beter een goed data abonnement kon hebben omdat Youtube veel dataverkeer vergt.
Data abonnement? Ik bezoek het toch met wifi? Da;s toch gratis?
Ook viel me op dat tijdnes het surfen met wifi er links bovenin "3g" staat met daarnaast het balkje met de status van het binnenhalen van de pagina. Dit gaat me toch geen geld kosten?
3G staat trouwens steeds in beeld linksboven (ook als ik niet surf) , naast het bereik dat ik heb. Wat wil dit zeggen?
(ben nog al een nieuwkomer wb moderne telefoons)
Wat heb je zelf al geprobeerd?Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:37:
Hoe krijg ik video's van bijvoorbeeld Uitzending Gemist e.d.?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als ik via WLAN naar Youtube ga geeft hij aan dat hij niet kan afspelen ivm mobile. Slaat nergens op, moet toch gewoon kunnen?
neeVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:47:
Heej,
Momenteel staat mijn smsbox gesorteerd op datum. Maar de namen worden raar weergegeven. Eerst de achternaam, daarna de voornaam. Is dit te veranderen? In mijn adresboek staat het wel goed. Hoe verander ik dit?
Alvast bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door Dazzyon op 23-01-2008 21:25 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Boeie op 23-01-2008 21:34 ]
SIP kan naar keuze, voipbuster is welbekend.Batsu schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:23:
Zijn er mensen die flink gebruik maken van de SIP client die is ingebouwd? Zo ja werkt dit goed en is dit simpel in te stellen op de e51? Welke "provider" gebruiken jullie?
Oh ja en is UMTS ook geschikt voor SIP/skype calls?
Nee, dit werkt niet omdat de Nokia Flash Lite 2.1 heeft, voor Youtube heb je minimaal Flash Lite 3.0 nodig. Deze zit nu wel op de N95, dus hopelijk komt het binnenkort ook naar de E51Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:36:
[...]
Als ik via WLAN naar Youtube ga geeft hij aan dat hij niet kan afspelen ivm mobile. Slaat nergens op, moet toch gewoon kunnen?
[ Voor 27% gewijzigd door JottemJ op 24-01-2008 09:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou erover teruggebeld worden, je hoort het zodra ik iets weet.Symsonic schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:55:
[...]
Nou ik ben ook een van de slachtoffers. Ik heb kleine stukjes papier/stickers achter de batterij zitten, anders kraakt de hele telefoon een end weg, echt schandalig! Hoe reageerden ze?
Verwijderd
Is dat niet gewoon je verbinding via WIFI ? Of heb je soms VOIP aanstaan?Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:42:
Ik heb net mijn E51 binnen gekregen, erg mooi toestel! Maar ik heb rechts boven in beeld een soort 'spraakballonnetje' staan; kan emand mij vertellen wat dat is? Ik kan het nergens vinden.
Verwijderd
Zie hier de handleiding:Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:41:
Nou, WiFi staat uit dacht ik. En ik heb wel Gizmo maar die staat ook uit. Of is er nog verschil tussen WiFi uitzetten en WLAN-scan uitzetten?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 18:22 ]
Lijkt mij iets te maken te hebben met je data abo. Ik gebruik zelf email via wifi, dat gaat eigenlijk altijd goed. Wat voor data abonnement heb je?Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:21:
Wat ik wel vreemd vind van de E51:
Als ik op de email knop druk dan wordt mij gevraagd of ik met de mailbox wil verbinden. Ik druk op ja, maar heel vaak krijg ik een soort time out, dan blijft hij hangen op "verbinden met...". Ik zie dan wel het 3,5G en het data-symbool verschijnen. Het gaat overigens soms ook wel goed, maar heeft iemand anders hier ook last van? Ik gebruik IMAP via Gmail.
Verwijderd
KPN Surf&Mail totaal. Bij mij lukt het via WiFi ook altijd, maar bij HSDPA meer niet dan wel.JottemJ schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:24:
[...]
Lijkt mij iets te maken te hebben met je data abo. Ik gebruik zelf email via wifi, dat gaat eigenlijk altijd goed. Wat voor data abonnement heb je?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 19:32 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik heb op m'n N82 ook Gmail als IMAP in de telefoon hangen, ook i.c.m. KPN Surf&Mail totaal en dat werkt zeer goed..Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:31:
[...]
KPN Surf&Mail totaal. Bij mij lukt het via WiFi ook altijd, maar bij HSDPA meer niet dan wel.
Ik weet niet of de server van mijn werk die afdwingt maar je kunt die beveiliging waar jij het over hebt gewoon instellen. dan kom je je toestel niet in totdat je je pincode hebt ingevoerd. Dus je kunt gewoon je mail syncen en toch die beveiliging hebben.Boeie schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:43:
Laat ik nog maar een vraagje stellen: Weet iemand hoe Mail for Exchange omgaat met security policies vanuit een exchange server?
Voorbeeld: De server waar je mee synct met een windows mobile toestel, zorgt ervoor dat je toestel automatisch locked (dus met pin) na een uur. Kan een E51/Mail for Exchange dit ook, zo nee, werkt het syncen ook zonder?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq