Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Eens kijken hoe ik aan een torx-6 ga geraken ;) Maar bedankt voor de tip. Die 4 schroeven achter de batterijcover dan he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46304

Torx 6 verkopen ze bij de Praxis (de Gamma heeft ze niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-06 10:19
Anoniem: 46304 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:02:
Mja, maar is dat ten opzichte van 400 of 300?
De wijzigingen van 300 naar 400 waren wat anders:
Anoniem: 290536 in "Het Nokia E51 topic"
Dus ik neem aan dat die call stability en mailbox handling wijzigingen van 400 naar 410 zijn.
Ik zie op veel sites staan dat hij van 300 naar 410 gegaan is, voor sommige versies is er zo te zien nooit versie 400 uitgekomen.
Ik laat mijn 400 wel staan voorlopig. Geen zin in een update voor problemen die ik niet echt ervaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:07
Goed, na de update wil mijn telefoon in ieder geval geen verbinding zoeken met internet (zowel WLAN als 3G), eens zien hoe dit op te lossen valt...

Edit: En als ik de firmware wil herstellen zegt ie dat ik geen simkaart in m'n telefoon heb :/

[ Voor 25% gewijzigd door Huub17 op 23-04-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Na de update (en terugzetten van backup) geen netwerk meer (3G en WLAN), agenda leeg, applicaties weg...Schrikken dus. Nog 2 keer hetzelfde gedaan (upgrade en restore) en alles werkt weer. Vreemd. Ik zie nog geen verschil met de vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel opvallend: de update is van 2010, maar als hij net geupdated is en je de datum en tijd moet instellen staat de datum default nog op 1-1-2009. Slordigheidje van Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-07 21:41
Ach, daar hebben ze gewoon geen aandacht aan besteed. Het is niet alsof het minder moeite kost om de datum in te stellen als het standaard een -foute- datum in 2010 zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
Ik kreeg uiteindelijk 3G/WLAN terug door na de firmwareupdate maar redelijk weinig uit mijn backup terug te zetten. Hierdoor kan ik de helft weer gaan instellen, maar de connectiviteit is er tenminste ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spearhead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-02 12:43
Mijn eerste ervaringen met de 410.x.x firmware zijn gemengd:
- alle basisfuncties werken goed
- nokia maps werkt niet, die zegt meteen na het opstarten dat ik moet upgraden naar een nieuwe versie - maar die bestaat niet, althans Maps V3 wordt niet aangeboden voor toestellen met Symbian S60V3SP1. Op zich niet zo'n probleem, de enkele keer dat ik dit gebruik pak ik google maps wel. Totdat je een keer geen bereik hebt natuurlijk, dan heb je wel een probleem.
- het lukt niet om de meegeleverde (oude versie) van QuickOffice en Adobe LE te upgraden, hij download wel maar meteen daarna krijg je de melding 'download failed'. Dit is wel onhandig, die oude versie is nogal beperkt in functionaliteit, niet helemaal stabiel en ondersteunt geen Office 2007 bestandsformaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Spearhead op 11-05-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
De enige reden dat ik zou overwegen te upgraden van .400 naar .410 is de hoop, dat ik dan weer zou kunnen inloggen op de KPN hotspots op de NS-stations. Vroeger lukte dat wel, nu niet meer. Of dat te maken heeft met een instelling of upgrade aan mijn kant of een verandering aan KPN zijde weet ik niet.

Symptoom: hij blijft eindeloos op de 'loading' pagina hangen. En ook het rechtstreeks inkloppen van de inlogpagina werkt niet.

Is er iemand met fw .400 of .410 die nog wel kan inloggen op de KPN hotspots?

Edit 16/08: Opgelost door http://elijst.nl/kpn.htm bij mijn "Opgeslagen pagina's" te zetten. Dan kom je in ieder geval op de loginpagina uit, zelfs als je geen login+pw invult.

[ Voor 15% gewijzigd door Jan-E op 16-08-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Laatst online: 27-04 08:21
hallo
kan iemand mij helpen
hoe kan ik de pincode van mijn nokia e51 veranderen
en hoe kan ik al mijn smsjes naar een nieuwgsmnummer doorschakelen.
dank u

pincode veranderen heb ik gevonden maar smsjes doorschaken nog niet
weet iemand iets ?

[ Voor 22% gewijzigd door 1475paul op 07-06-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 19:10
Weet iemand waar je de Rubberen knopjes voor de E51 kan kopen?

Bij mij zijn ze zo'n beetje volledig vergaan. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Dan koop je best een nieuw middenstuk.
Kijk op www.d2onderdelen.nl

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
Wat is eigenlijk de beste twitter apllicatie voor de e51?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Socially.

Ga met de browser van de telefoon naar m.sociallyapp.com

www.SmartphoneHelp.be

Anoniem: 189198

Ik gebruik sinds kort Whatsapp om te communiceren (lijkt op MSN) i.p.v. gebruik te maken van SMS.
Ik heb geen mobiel data-abonnement, betaal alles vanuit mijn T-Mobile Flex abonnement, in binnen- en buitenland.
Nu wil graag weten hoe ik kan instellen dat hij alleen via WIFI Whatsapp gebruikt, zodat er geen datakosten zijn.
Iemand een idee ?

Kees

• Liebaart
Eenvoudig. Verwijder alle data toegangspunten behalve je WiFi.

www.SmartphoneHelp.be

Ja, dat zal zeker werken.
Alleen kan ik dan niet "even snel" in uitzonderingssituaties op Mobiel Internet, omdat ik de toegangsgegevens niet meer heb.
Het zou zoiets moeten zijn als "roaming uitschakelen " (voor buitenland) , dat kun je ook overrulen indien nodig. Iets vergelijkbaars dus.

Bedankt voor je reactie !

Kees

Je kunt ook de internettoegang op "altijd vragen" zetten (bij web - opties - instellingen - algemeen - toegangspunt), dan gaat hij niet ongemerkt het internet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Mijn nokia e51 krijgt geen verbinding meer met wifi of 3g.

Wanneer ik mijn internet open en een toegangspunt selecteer, ( internet.. , proximus) zegt hij onmiddelijk er na: verbinding niet beschikbaar.

Wanneer ik een wi-fi netwerk zoek, en met deze wil verbinden zegt hij weer: verbinding niet beschikbaar.

Heeft een van jullie dit probleem nog al gehad?

Deze heeft dit al van toen hij terug kwam van de garantie, vroeger ondervond ik geen problemen met op het internet gaan met mijn gsm.

Ik heb een reset gedaan, een oude backup terug geplaats. Maar geen van beide werkt.
Volgens de software updater heb ik de laatste nieuwe firmware.

*#0000# :

220.34.37
20-10-2008
RM244
Nokia-E51 235.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da's een antieke firmware, we zitten momenteel op 410.34.001 van 22-02-2010 maar dat zou niet uit mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Maar waarom als ik wil updaten met software updater geeft hij aan dat dit de laatste nieuwe is voor mijn gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Op de website staat:
Meest recente softwareversie die beschikbaar is voor uw apparaat:
Versie:: 220.34.37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
http://europe.nokia.com/support/product-support/nokia-e51
New software release 400.34.011 for Nokia E51

En de 410 is ook al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Jan-E schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:39:
http://europe.nokia.com/support/product-support/nokia-e51
New software release 400.34.011 for Nokia E51

En de 410 is ook al uit.
Dat is juist wat ik bedoel, ik zie dat jullie een nieuwe firmware hebben , maar zelf kan ik hem niet instaleren..
Kan je ook ergens het firmware bestand downloaden zodat ik hem zelf met Phoenix kan instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kan ja, maar is waarschijnlijk niet nodig. Je hebt waarschijnlijk een rare (branded?) firmware. Makkelijker is om met Nemesis de productcode te veranderen, 0554328 is een productcode waar in elk geval een Nederlandse firmware voor is (die heb ik hier namelijk voor me liggen). Daarna kun je hem gewoon met Nokia software updater upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Dit ga ik alvast nu proberen, bedankt!

Ik heb deze gsm nu 2jaar, heb hem 4keer naar garantie binnen gebracht en heb 4keer een nieuwe gsm gekregen;), maar de laatste keer heb ik 2maand op hem moeten wachten. Ik weet niet wat ze gedaan hebben maar de helft ging niet meer;), zoals bevoorbeeld internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Thx Johan! ! Dit heeft geholpen ;), greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Hallo
Heb nokia e51 en zou graag op het start scherm alle afspraken zien van de maand ,is dit mogelijk met een software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:16
Zag de zwarte E51 vandaag nog in een winkel liggen. Hoe performt dit apparaat naar de huidige maatstaven? Hoe is bijvoorbeeld het scherm qua resolutie en hoe snel reageert ie als je door de menu's loopt? Ik vind het wel een interessant model, maar hij gaat ook al weer een tijdje mee. Qua design spreekt ie me erg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:54
Resolutie is ok, maar niet ruim als je het tegen een Desire of IPhone afzet...
Snelheid daarentegen is uitstekend, over het algemeen werkt het bijzonder snel, stabiel en betrouwbaar (2 jaar in bezit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
De e51 werkt vlot. Hij ondersteund meerdere applicaties op hetzelfde moment. Ik heb maar 2 kleine nadelen aan deze gsm. Het toetsenbord, verslijt redelijk snel. Ik ben ondertussen toe aan mijn 4de nokia e51 (dankzij de garantie). Voor de rest zeer content over dit toestel! Zeker naar opname kwaliteit toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:54
Het multitasken werkt goed, hij draait makkelijk meerdere applicaties. Dan is het erg vreemd om te horen dat "de nieuwe Iphone" niet kan multitasken.

Camerakwaliteit is belabberd overigens, alle foto's hebben een groene zweem in de donkere gedeeltes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 12:16
1475paul schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:07:
Hallo
Heb nokia e51 en zou graag op het start scherm alle afspraken zien van de maand ,is dit mogelijk met een software
Ik heb dit helaas nooit gevonden. Ik gebruik wel al 1.5 jaar Handy Shell 1.04. Is een stuk gebruiksvriendelijker dan het standaard today scherm.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op een of andere manier is automatisch vergrendelen van de telefoon (niet het toetsenbord) bij mij sinds een maand ingeschakeld. Daar wil ik van af.
Als ik intoets :

menu - instellingen - Algemeen - Beveiliging - Telefoon en SIM-kaart -
Per. autom. blokk. telefn.

en ik wil het opheffen met keuze "geen" dan antwoordt de telefoon :

"Kan telefoon niet ontgrendelen"

Iemand raad ?
Terugzetten instellingen heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond dit als oplossing na wat langer zoeken. Ik gebruik inderdaag Microsoft Exchange.

Het Nokia E71 Topic - Deel 3

Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Ben op zoek naar een programmatje dat de 51 automatch reboot ,wel een veilg programma dat de 51 niet stuk maak.
Heb zelf avis-touch restart gevonden is dit veilig

[ Voor 18% gewijzigd door 1475paul op 21-11-2010 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb sinds dinsdag een E51, maar ik heb wat problemen met wifi. Thuis kan ik gewoon op wifi (met WEP beveiliging), maar op school en in de trein enzo helemaal niet. Ik kon wel met zo'n KPN hotspot en met het universiteitsnetwerk van Leiden (open dag ;) ) verbinding maken, maar daar kon ik geen sites bezoeken natuurlijk :P.
Op school kan ik wel verbinding maken, dat geeft de telefoon dan ook aan, maar als ik mijn mail wil ophalen of naar een website wil gaan, geeft hij aan dat het WLAN netwerk niet gevonden is. Ik denk dat het aan de beveiliging ligt, maar dat zou raar zijn omdat ik ook niet op onbeveiligde netwerken kan...
Andere scholieren hebben ook problemen met symbian en het schoolnetwerk, maar Android-telefoons kunnen er wel gewoon op. Die loggen dan in met hun schoolgebruikersnaam + password.

Iemand ideeën?

[ Voor 12% gewijzigd door wimjongil op 21-11-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
Op universiteitsnetwerken geeft de E51 in ieder geval aan 'WEP' gevonden te hebben en een key wil, terwijl hij een WPA/WPA2 met handmatige instellingen nodig heeft. Misschien is het zoiets? Hoewel hij volgens mij dan hier nog geen verbinding gemaakt zou hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Huub17 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:24:
Op universiteitsnetwerken geeft de E51 in ieder geval aan 'WEP' gevonden te hebben en een key wil, terwijl hij een WPA/WPA2 met handmatige instellingen nodig heeft. Misschien is het zoiets? Hoewel hij volgens mij dan hier nog geen verbinding gemaakt zou hebben...
Ja ik heb al met de beveiligingsinstellingen zitten spelen, maar om bij mij op school in te loggen, moet je je schoolaccount en -password invoeren. Dat is iets van 802.1x beveiliging, maar daarmee kom ik niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spearhead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-02 12:43
Ik ben met mijn E51 een paar dagen geleden overgegaan van Vodafone naar T-mobile, een sim-only abbo met web'n'walk standaard.

Nu is het gekke dat sindsdien Mail for Exchange (ik gebruik het in combinatie met Gmail) niet altijd werkt over de T-mobile internetverbinding: de ene keer werkt het, de andere keer krijg ik de melding dat mijn login gegevens niet juist zijn. Bereik hier is goed.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd:
- verbinding via wifi: doet het altijd
- nieuw profiel binnen MfE aanmaken: geen effect, foutmelding blijft terugkomen
- MfE opnieuw installeren: idem

Wat kan dit zijn? Kan het zijn dat die Speedmanager van T-mobile me dwars zit? Ik heb hem wel uitgezet via de webpagina op speed.t-mobile.nl, maar werk dit permanent of wordt hij na een tijdje weer aangezet? Andere dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289916

Ik gebruik de e51 al geruime tijd, maar tot nog toe heb ik 1 ding niet werkend gekregen. Het antwoord heb ik ook niet in het forum gevonden. Misschien weet iemand van jullie het?

Ik heb een mailbox ingesteld die automatisch verbindt met het Vodafone 3G netwerk (packet verbinding dus) op het moment dat het nodig is. (Elk half uur wordt mijn email opgehaald). Dit werkt overal, behalve op mijn werk, waar ik geen gsm/umts bereik heb. Ik maak daar gebruik van het wifi netwerk om mijn email binnen te halen. Nu heb ik een 2e mailbox (indentiek aan de 1e) ingesteld die automatisch met dit wifi netwerk koppelt. Maar eigenlijk wil ik maar 1 mailbox, zodat ik alleen die hoef te onderhouden.

Vraag: Is het echt niet mogelijk de telefoon eerst naar een wifi en dan naar een packet netwerk te laten zoeken? (of andersom, want beide netwerken sluiten elkaar uit in mijn geval. Heb ik wifi, dan geen 3G en andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Werkt SmartConnect niet? Kun je downloaden via de Ovi-shop. Daarin kun je zowel 3G als Wifi verbindingen opgeven. Je mailbox moet dan verbinding maken met de groepsverbinding, die je gedefinieerd hebt. Bij MfE heb ik dat zo opgegeven. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289916

Jan-E schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:45:
Werkt SmartConnect niet? Kun je downloaden via de Ovi-shop. Daarin kun je zowel 3G als Wifi verbindingen opgeven. Je mailbox moet dan verbinding maken met de groepsverbinding, die je gedefinieerd hebt. Bij MfE heb ik dat zo opgegeven. Werkt prima.
Nou Jan-E, dat was het. Ik heb blijkbaar nooit goed begrepen wat dat programma deed. Maar ik heb het nu werkend. Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik Whatsapp, als alternatief voor SMS, op mijn E51.
Probleem is alleen dat hij het alleen maar doet als ik WIFI-bereik heb, bij 3G doet hij het niet.
Enig idee wat de oorzaak kan zijn ?
Internetten via 3G gaat wel als dat nodig is.
Whatsapp blijkt wel dataverbruik te genereren.

Regelmatig vraag hij wanneer ik buiten bereik van WIFI ben welk toegangspunt ik wil gebruilken voor Whatsapp, maar hij laat in de lijst alleen maar WIFI netwerken zien.

Iemand soortgelijke ervaring ?

Toevoeging : telefoon is zondag echt gecrashed and gereset, ik heb de nieuwste firmware gedownload en geinstalleerd, en daarna als eerste WhatsApp er op gezet. Nu werkt het precies zoals het zou moeten.
Misschien is SmartConnect de boosdoener geweest, ik ga dat opnieuw installeren en kijken hoe het daarna gaat.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 189198 op 19-01-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392606

Weet iemand hoe ik kan zien hoeveel smsjes ik verzonden heb?
Ik heb minimon erop gedownload, die installeert hij, maar vervolgens kan ik het programma nergens vinden.
Kan iemand mij helpen of weet iemand een ander programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Nooit geweten dat whatsapp ook op de Nokia beschikbaar is. Ideaal en werkt prima!

[EDIT]

Let wel op dat WhatsApp continu een data verbinding open houdt staan, ook met GPRS als er geen WiFi is.

[ Voor 42% gewijzigd door Bebob_NL op 23-01-2011 17:30 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bebob_NL, klopt.
Dataverbruik gaat uit mijn tegoed (heb geen databundel), kosten circa 20 Eurocent per dag. Als je binnen bereik van een bekend WIFI-netwerk bent (bijvoorbeeld thuis) dan gaat alles via WIFI en kost het dus niets.

Wat ik alleen nog zou willen is een optie om de GPRS verbinding te kunnen uitschakelen wanneer je geen WIFI hebt, dan heb je helemaal geen datakosten. Ik zou alle toegangspunten kunnen verwijderen, maar dat is onhandig als je ooit onverwacht verbinding moet maken. Roaming kun je wel uitschakelen.

Ik moet zeggen dat het een prima vervanger is voor SMS. Ik SMS´te toch voor 90% met familie (gedeeltelijk in USA), dus dit spaart heel wat uit. De hele familie heeft Nokia, Blackberry of iPhone met Whatsapp, dus dat gaat prima. Geen grenzen meer !

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 189198 op 24-01-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Inmiddels heb ik een methode gevonden om WhatsApp af te sluiten op een Nokia. Ik gebruik het programma KillMe en deze sluit de WhatsApp applicatie en de verbinding.

Een andere methode is om bij je 3G internet accesspoint in te stellen dat er altijd gevraagd moet worden om een password. Als whatsapp met 3G een verbinding wil vragen vraagt hij om een password, cancel de request en het programma houdt zich gedeist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
wimjongil schreef op zondag 21 november 2010 @ 13:41:
Ik heb sinds dinsdag een E51, maar ik heb wat problemen met wifi. Thuis kan ik gewoon op wifi (met WEP beveiliging), maar op school en in de trein enzo helemaal niet. Ik kon wel met zo'n KPN hotspot en met het universiteitsnetwerk van Leiden (open dag ;) ) verbinding maken, maar daar kon ik geen sites bezoeken natuurlijk :P.
Op school kan ik wel verbinding maken, dat geeft de telefoon dan ook aan, maar als ik mijn mail wil ophalen of naar een website wil gaan, geeft hij aan dat het WLAN netwerk niet gevonden is. Ik denk dat het aan de beveiliging ligt, maar dat zou raar zijn omdat ik ook niet op onbeveiligde netwerken kan...
Andere scholieren hebben ook problemen met symbian en het schoolnetwerk, maar Android-telefoons kunnen er wel gewoon op. Die loggen dan in met hun schoolgebruikersnaam + password.

Iemand ideeën?
Misschien kan je eens een kijkje nemen in deze pdf, het is mij gelukt door even wat te prullen met de instellingen, maar zag juist dat onze school zelfs een zeer mooie samenvatting heeft gemaakt voor verbinding te maken op het netwerk, bij jullie zal het wel gelijk aardig zijn :

http://www.khlim.be/AD/ICT/documents/WiKHLim_secured.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Gijsen schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:57:
[...]

Misschien kan je eens een kijkje nemen in deze pdf, het is mij gelukt door even wat te prullen met de instellingen, maar zag juist dat onze school zelfs een zeer mooie samenvatting heeft gemaakt voor verbinding te maken op het netwerk, bij jullie zal het wel gelijk aardig zijn :

http://www.khlim.be/AD/ICT/documents/WiKHLim_secured.pdf
Bedankt voor je input, heb het geprobeerd, maar het mocht niet baten. Nog steeds kan ik geen websites laden. Vreemd. Maargoed, ik zit nog zo'n 2 maandjes op deze school, dus dat hou ik nog wel ff vol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmmk
  • Laatst online: 01-07 21:17
Hoewel het laatste berichtje al van bijna 11 maanden geleden dateert, toch een kans wagen.
Ik ben nog zeer tevreden met m'n E51, alleen de accu was stuk (opgezwollen). Nieuwe gekocht die origineel lijkt te zijn (alle kenmerken die-ie volgens de Nokia site moet hebben, heeft-ie), maar het ding is pas drie maanden oud en houdt nog geen 6 uur z'n lading vast. Belast je 'm (wifi, bluetooth), dan is het in 20 minuten afgelopen.
Kort en goed: hebben mensen ook deze ervaring, of ben ik de enige? En: zijn er goede compatible accu's (als die van nokia zo ku* zijn), en waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Dit was de laatste batterij, die ik kocht:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=280718968731

Geen problemen mee, haalt makkelijk een dag of 3/4 stand by.
Op ebay vind je wel meer originele BP-6MT accu's:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=390346759701

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261145

hoi, ik heb hier een E51 van Poolse PLUS met Poolstalige OS.

1- Ik wil hem unlocken
2- En vervolgens een NL OS erop zetten.

Ik heb dit nog nooit gedaan, heb me al flink ingelezen maar kom niet verder.

Las dat je de firmware kunt updaten met Nokia Suite, dat lukt niet ( heb NS 3.6.36 ) De firmware is 400.34.011 NWE Firmware is v410.34.001

NSS 103815 geinstalleerd en er komt info over het toestel maar ik heb geen idee waar ik mee bezig ben...

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardTheGreat
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-12-2023
jmmk schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:20:
Hoewel het laatste berichtje al van bijna 11 maanden geleden dateert, toch een kans wagen.
Ik ben nog zeer tevreden met m'n E51, alleen de accu was stuk (opgezwollen). Nieuwe gekocht die origineel lijkt te zijn (alle kenmerken die-ie volgens de Nokia site moet hebben, heeft-ie), maar het ding is pas drie maanden oud en houdt nog geen 6 uur z'n lading vast. Belast je 'm (wifi, bluetooth), dan is het in 20 minuten afgelopen.
Kort en goed: hebben mensen ook deze ervaring, of ben ik de enige? En: zijn er goede compatible accu's (als die van nokia zo ku* zijn), en waar kan ik die vinden?
Ik heb m´n E51 een keer uitgeleend gehad aan een kennis, hij ontdekte dat mijn batterij ook bol stond, en erg warm werd bij het opladen. Dit heb ik zelf nooit als storend ervaren, deed ie vanaf het eerste begin en hoorde er gewoon bij dacht ik, en de telefoon ging goed mee op een acculading.
Anyway, hij heeft een of andere el cheapo batterij van eBay gehaald, uiterlijk bijna hetzelfde als de originele Nokia batterij en deze werkt ook goed. Wel heb ik het idee dat ie minder lang meegaat dan toen m´n originele. Allebei 1050 mAh.
Je kunt dus zowel een originele Nokia batterij treffen met een fabrieksfout, of een imitatie batterij met een fabrieksfout. Maar ik denk dat je van beide niet kunt zeggen dat ze kut zijn. :)

Last.FM

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste