Dat is mij inderdaad ook wel eens opgevallen, nu heb ik er geen last van, is dus vanzelf weer over gegaan.spokje schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 00:30:
Hebben jullie ook dat bovenin je scherm in de hoekjes het beeld een beetje trilt? Het is niet superstorend ofzo maar vraag me toch af of zoiets kwaad kan of dat het misschien vaker voorkomt?
Ik heb even gezocht, maar heb je hier een bron van? Hier namelijk een scheur in het venstertje voor de lens van de camera. Al na 4 maanden ontstaan ondanks zorgvuldig gebruik. Zou mooi zijn als ik hier nog een garantie claim uit kan halen.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:42:
[...]
Garantie van 2 jaar op het toestel zelf (maar ze proberen wel telkens waterschade of iets dergelijks in te roepen).
Garantie van 6 maand op cover, toetsen en batterij.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Bij ieder product dat je koopt is het zo dat als je binnen 6 maanden terugkomt met een probleem dat het aan de verkopende partij is om te bewijzen dat het door verkeerd gebruik van jouw kant is geweest dat iets kapot is gegaan. Na de zes maanden is het aan jou om te bewijzen dat hetgeen dat kapot is gegaan niet door verkeerd gebruik is gekomen. Covers e.d. zijn lastig te bewijzen dat je ze niet hebt laten vallen, dus een fabrikant zal dit daarna niet snel meer vervangen. Echter heb je als consument volgens de Europese regelgeving 2 jaar recht op garantie en volgens de Nederlandse wet nog langer (namelijk de redelijke levensduur van een apparaat. Echter wel in redelijkheid, verwacht na 5 jaar niet een nieuwe wasmachine, maar nog 25-50% van het originele aankoopbedrag). Lees het een en ander hier na: ConsuwijzerBebob_NL schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:29:
[...]
Ik heb even gezocht, maar heb je hier een bron van? Hier namelijk een scheur in het venstertje voor de lens van de camera. Al na 4 maanden ontstaan ondanks zorgvuldig gebruik. Zou mooi zijn als ik hier nog een garantie claim uit kan halen.
Verwijderd
vandaag update gedaan filmware van 300 naar 400, zonder problemen alleen is het nederlandse menu verdwenen en heeft het toestel alleen nog de engelstalige versie????Heeft iemand advies!!
In het Nederlands is het zo :
Huisje (Menu) > Instrumenten > Instell. > Algemeen > Persoonlijk > Taal
In het Engels zijn het natuurlijk dezelfde termen vertaald.
Ik denk dat ie bedoelt dat die optie eruit is. De oorzaak hiervoor kan zijn dat het eigenlijk een model is dat niet voor de nederlandse markt was bedoelt en dat er dus ook een buitenlandse productcode op zit. Op de een of andere manier is NL wel toe te voegen, maar een je update software ziet een engels model en zal dus ook de standaard firmware installeren (zonder NL).Liebaart schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:42:
In het Nederlands is het zo :
Ik geloof dat er 2 opties zijn, product code veranderen of nl installeren (weet van beide niet hoe makkelijk/moeilijk het is en of het wel te doen is als consument)
Bij mij exact het zelfdeVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:30:
Wederom reageert E51 niet meer op toetsen, en aan- en uitzetten helpt niet. Ik heb het toestel pas zeven maanden, dus maar opgestuurd naar 2call en eens zien hoe lang het gaat duren. Garantie uiteraard een jaar. Mijn "oude" 6233 maar weer van stal gehaald. Dat valt wel even tegen. Stel je voor dat we weer met de apparaten van tien jaar geleden moesten werken ! (Nokia 2110).
Hoe is het bij jou afgelopen?
hoi, zijn er al mensen die bellen via VOIP aan de praat hebben gekregen op een locale sip server? Hier op het bedrijf zijn alle draadloze telefoons via sip over het WLAN netwerk.
normaal zou je bij gebruiker iets als user@sipprovider.com moeten instellen en als proxyserver ook, maar ik wens binnen het locale netwerk te blijven. ik heb al het ip adres van de voip server geprobeert, of bedrijf.local enzo...
normaal zou je bij gebruiker iets als user@sipprovider.com moeten instellen en als proxyserver ook, maar ik wens binnen het locale netwerk te blijven. ik heb al het ip adres van de voip server geprobeert, of bedrijf.local enzo...
Verwijderd
Ik heb voor iemand een E51 met productcode 0570189 (Country Variant Germany), waarvoor de laatste software versie 300.34.56 is, met Nemesis Service Suite aangepast naar 0554328, die wel te updaten is naar 400.34.11. Vervolgens een software update gedaan.
Maar hoe zit dat nu met de garantie? Gaat Nokia moeilijk doen als je de productcode aanpast? En zou het zin hebbe die terug te veranderen? Want mocht het toestel terugkomen (en dit soort info nog uit te lezen zijn), dan merkt men toch ook dat er een software versie op staat die niet "kan" bij die productcode? En downgraden van firmware schijnt niet te kunnen bij S60v3 toestellen. Of kan dat alleen niet met de officiele software en kan Nemesis het wel (de firmware zelf heb ik in beide versiesgedownload met Navifirm)?
Maar hoe zit dat nu met de garantie? Gaat Nokia moeilijk doen als je de productcode aanpast? En zou het zin hebbe die terug te veranderen? Want mocht het toestel terugkomen (en dit soort info nog uit te lezen zijn), dan merkt men toch ook dat er een software versie op staat die niet "kan" bij die productcode? En downgraden van firmware schijnt niet te kunnen bij S60v3 toestellen. Of kan dat alleen niet met de officiele software en kan Nemesis het wel (de firmware zelf heb ik in beide versiesgedownload met Navifirm)?
Volgens mij maakt het niet uit, want Nokia kan volgens mij gewoon zien dat je de productcode hebt veranderd en vervolgens weer hebt teruggedraaid. Dan zou je er eigenlijk niets mee opschieten...Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:47:
Maar hoe zit dat nu met de garantie? Gaat Nokia moeilijk doen als je de productcode aanpast? En zou het zin hebbe die terug te veranderen? Want mocht het toestel terugkomen (en dit soort info nog uit te lezen zijn), dan merkt men toch ook dat er een software versie op staat die niet "kan" bij die productcode?
weet iemand een programma om al mijn afspraken te zien
nu kan ik maar 1 zien die gaat komen en zou liever een helemaand zien op mijn today scherm
nu kan ik maar 1 zien die gaat komen en zou liever een helemaand zien op mijn today scherm
quote:
Reinier schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:05:
[...]
Bij mij werkt dit:
Profielnaam: Telfort bellen
Dienstprofiel: IETF
Toegangspunt: je WLAN accesspunt
Openb. gebr. naam: sip:telefoonnummer@tel.telefoniedienst.nl
Compressie gebruiken: nee
Registratie: Altijd aan of Alleen wanneer nodig
Beveiliging gebruiken: Nee
Proxyserver:
Proxyserveradres: sip.telefoniedienst.nl
Beveiligingsdomein: tel.telefoniesienst.nl
Gebruikersnaam: je telefoonnummer
Wachtwoord: je wachtwoord
Vrije routing toestaan: ja
Overdrachtstype: UDP
Poort: 5060
Registrarserver:
Registrarserveradres: sip.telefoniedienst.nl
Reinier schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:05:
[...]
Bij mij werkt dit:
Openb. gebr. naam: sip:telefoonnummer@tel.telefoniedienst.nl
Registratie: Altijd aan of Alleen wanneer nodig
Proxyserver:
Proxyserveradres: sip.telefoniedienst.nl
Registrarserver:
Registrarserveradres: sip.telefoniedienst.nl
Bij mij hetzelfde..... Voipbuster werkt prima. Bij telfort zegt hij "kan geen verbinding met voorkeursnetwerk maken". Heeft iemand misschien een oplossing? De nieuwste firmware heb ik geinstalleerd.chrisborst schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:54:
[...]
Ik heb ook voip van telfort, maar ik krijg steeds de melding dat de registratie mislukt is. Weet iemand wat ik fout doe?
[ Voor 46% gewijzigd door hansworst1 op 28-09-2009 23:18 ]
Verwijderd
Weet iemand een manier om mijn E51 (engels) van Nederlandse software te voorzien? Dus een nederlandse firmware erop krijgen? Of de Nederlanse taal toevoegen.
Via de updater krijg je ook gewoon de engelse versie.
thanks
Via de updater krijg je ook gewoon de engelse versie.
thanks
@hamzavink
NIET! ik heb hetzelfde probleem gehad. Hij was gewoon NL en na een update (nooit moeten doen natuurlijk) ineens engels. Bleek dat het toestel bedoeld was voor de afrikaanse markt. Zuid afrika om exact te zijn.
Enige manier die ik nog resterend was, om via een nokia service point (op eigen risico en tegen betaling) de NL firmware erop te laten pushen.
Lukte gelukkig, maar wel alles kwijt!
NIET! ik heb hetzelfde probleem gehad. Hij was gewoon NL en na een update (nooit moeten doen natuurlijk) ineens engels. Bleek dat het toestel bedoeld was voor de afrikaanse markt. Zuid afrika om exact te zijn.
Enige manier die ik nog resterend was, om via een nokia service point (op eigen risico en tegen betaling) de NL firmware erop te laten pushen.
Lukte gelukkig, maar wel alles kwijt!
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Je kunt dit ook zelf doen. Even googlen op 'change nokia product code'.
Of op Phoenix in het N79-topic ...Apaat schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:00:
Je kunt dit ook zelf doen. Even googlen op 'change nokia product code'.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Sommige dingen lossen zichzelf op.... :-) Ik vond bovenstaande post. Telfort vast bellen op mijn E51.... Handig én lachen toch?Sepio schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:19:
[...]
Bovenstaande settings bleken bij mij niet goed te werken. Na veel proberen heb ik het werkend gekregen op mijn Nokia N95 8GB.
Openb. gebr. naam: sip:telefoonnummer@tel.telefoniedienst.nl --> aangepast
Registratie: Altijd aan (gespreken ontvangen is mogelijk) of Alleen wanneer nodig (je kunt dan geen gespreken ontvangen)
Proxyserver:
Proxyserveradres: sip:tel.telefoniedienst.nl --> aangepast
Beveiligingsdomein: tel.telefoniedienst.nl --> aangepast
Registrarserver:
Registrarserveradres: sip:tel.telefoniedienst.nl --> aangepast
Beveiligingsdomein: tel.telefoniedienst.nl --> aangepast
De registratie bij Telfort lukt hier mee. Ook kan ik nu bellen. Gebeld worden lukt nog niet maar dat komt denk ik doordat ik niet meteen wireless op mijn adsl modem zit. Ik heb hieraan nog een router hangen en denk dat binnenkomende gespreken door de firewall geblokeerd worden. Als ik meer weet zal ik het posten.
Verwijderd
Micha (o.a.),
Ik had mijn telefoon na twee weken terug en het toestel werkte weer prima.
Alleen heb ik sindsdien het volgende : als ik een podcast wil afspelen stopt de telefoon ermee als ik eerst het icoontje van de audiospeler aanklik. Lijkt of hij reset. De enige manier om de podcast (of muziek) af te spelen is via bestandsbeheer naar de locatie op mijn 4Gb kaartje te gaan en dan te klikken. Dan doet hij het wel.
Ik vermoed wel dat ze bij de reparatie nieuwe firmware geinstalleerd hebben.
Nog een vraagje : ik ga na 12 jaar eindelijk een andere auto kopen en moet nog een autoradio uitzoeken, leifst zo simpel mogelijk. Ik zie dat je bluetooth-radio's hebt. Kun je daarmee bellen en muziek afspelen via je autoradio vanaf je telefoon ?
Ik zag bijvoorbeeld de Sony MEX-BT serie. Iemand ervaring ?
Kees
Ik had mijn telefoon na twee weken terug en het toestel werkte weer prima.
Alleen heb ik sindsdien het volgende : als ik een podcast wil afspelen stopt de telefoon ermee als ik eerst het icoontje van de audiospeler aanklik. Lijkt of hij reset. De enige manier om de podcast (of muziek) af te spelen is via bestandsbeheer naar de locatie op mijn 4Gb kaartje te gaan en dan te klikken. Dan doet hij het wel.
Ik vermoed wel dat ze bij de reparatie nieuwe firmware geinstalleerd hebben.
Nog een vraagje : ik ga na 12 jaar eindelijk een andere auto kopen en moet nog een autoradio uitzoeken, leifst zo simpel mogelijk. Ik zie dat je bluetooth-radio's hebt. Kun je daarmee bellen en muziek afspelen via je autoradio vanaf je telefoon ?
Kees
Ik heb hem nu een jaar en hij bevalt in principe prima, email/internet e.d. gaat allemaal voorspoedig. Alleen was hij deze week binnen halve dag leeg en waren mijn ontvangen/gemiste/gebelde oproepen allemaal verdwenen. Nu slaat hij ze wel weer op en heb ik het idee dat de batt. ook weer langer mee gaat, maar hij begint toch zo langzamerhand kuren te vertonen.
Heeft iedereen dit zo na een jaar ongeveer?
Bernd
Bernd
Klopt, dat kan je er mee, en met sommige kun je ook je nummers van de telefoon SIM remote kiezen vanaf de autoradio (en zien wie er belt). Ik meen dat de E51 dat ook ondersteunt.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:49:
Ik zie dat je bluetooth-radio's hebt. Kun je daarmee bellen en muziek afspelen via je autoradio vanaf je telefoon ?
Ik heb zelf een Sony MEX-BT3600U autoradio, en die bevalt zeer goed, allen ondersteunt 'ie niet dat remote SIM gebeuren, maar dat mis ik ook niet. Bluetooth pairen gaat prima: een keer kennis laten maken, daarna altijd bij instappen meteen verbinding. Ook hoor ik van bellers dat ik behoorlijk goed te verstaan ben (ook op de snelweg), en ik hoor de andere kant natuurlijk ook prima.
Audio klinkt ook prima via bluetooth, maar trekt wel behoorlijk je telefoonaccu leeg. Ik had (heb nu E52) de gewoonte podcasts te luisteren op deze manier, maar die kun je dan beter op een USB sticky zetten, en die in de autoradio prikken (heeft 'ie ook, plus een front 3,5 mm input voor overige audio). Prima ding dus!
Ik heb de E51 1 jaar en 8 maanden gebruikt, maar jouw probleem heb ik nooit gehad. Mijn accu ging ongeveer 2 dagen mee bij gemiddeld gebruik (bellen, internetten, soms navigeren).berndw schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:21:
Ik heb hem nu een jaar en hij bevalt in principe prima, email/internet e.d. gaat allemaal voorspoedig. Alleen was hij deze week binnen halve dag leeg en waren mijn ontvangen/gemiste/gebelde oproepen allemaal verdwenen. Nu slaat hij ze wel weer op en heb ik het idee dat de batt. ook weer langer mee gaat, maar hij begint toch zo langzamerhand kuren te vertonen.
Bernd
Ik heb hem nu ook een jaar en heb onlangs een nieuwe accu gekocht. Verschijnsel: liep langzaam van 7 naar 6 naar 5 streepjes en was dan ineens heel snel leeg. Nieuwe accu kostte 20 euro.berndw schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:21:
Interessant om hier over die accu te lezen. Ik heb hem nu 1y1m en de accu begeeft het hier ook. Als ik even streaming radio gebruik is hij binnen een paar minuten compleet leeg en gaat uit met de mededeling "Batterij leeg". Vervelender is dat hij dit gedrag ook vertoont tijdens het bellen. Na ongeveer 5-6 minuten valt hij uit omdat de batterij 'leeg' is.
Ik ga maar eens contact opnemen met Nokia, kijken wat zij er van zeggen.
Ik ga maar eens contact opnemen met Nokia, kijken wat zij er van zeggen.
Ik denk dat zij zeggen dat je een nieuwe accu moet kopen
Verwijderd
Heb nu ongeveer 1,5 jaar dit toestel en het bevalt me nog steeds uitstekend. Afgelopen Juni (tijdens de vakantie) viel het toestel uit. Daarna startte hij nog wel op maar het scherm bleef zwart. Wel hoorde je nog het opstart geluid. T-Mobile wilde niet helpen (hoewel ik al 10 jaar klant ben) .... had geen bonnetje meer .... !!! Op naar "the Phone House", zij wilde het wel proberen. 4 Weken toestel kwijt en afgelopen donderdag kon ik hem komen halen. Kreeg ik een compleet nieuw toestel !!! Prima service van "the Phone House". Bleek dat m'n moederbord was gescheurd. Toestel is nog nooit gevallen.
Verwijderd
Ik heb mijn E51 al een tijdje en nu heb ik een scheur in de middenbehuizing en in het glas voor mijn camera. Ik wil graag de middenbehuizing incl het cameraglas vervangen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit goed te doen of is het risico van onherstelbare schade te groot. Ik begrijp dat het mijn garantie kost.
Moet wel te doen zijn, alleen wel handig om even te zoeken naar het E51 service manual level 1 & 2, daar staan de handelingen mooi met foto's en te gebruiken tools beschreven.
Ik repareer hier op het werk met enige regelmaat E51's (vervangen onderdelen/behuizingen vanaf "donortoestellen"). Alles wat je nodig hebt is een Torx 6 schroevendraaier en een beetje geduld.
[ Voor 18% gewijzigd door reclamedoos op 06-10-2009 09:14 ]
Ik heb hier een tijdje geleden een aantal Ebay links gepost waar je goede en goedkope vervangingsbehuizingen kan bestellen vanuit meestal HongKong. Niet origineel, maar niet van origineel te onderscheiden.
Ik kirjg nu af en toe dat er FON wlans automatisch aan de toeganspunten worden toegevoegd. Het gaat dan om een stuk of 10.
Ik heb ooit wel eens getracht te connecten met een FON wifi punt, maar heb geen account dus dat lukte niet.
Toch staat ergens ingesteld nu schijnbaar dat ie dat automatisch FON-punten selecteert.
Waar? Ik kan er op Google/FON-site niets over vinden. Ook staat schijnbaar nergens een setting hiervan.
Iemand?
Ik heb ooit wel eens getracht te connecten met een FON wifi punt, maar heb geen account dus dat lukte niet.
Toch staat ergens ingesteld nu schijnbaar dat ie dat automatisch FON-punten selecteert.
Waar? Ik kan er op Google/FON-site niets over vinden. Ook staat schijnbaar nergens een setting hiervan.
Iemand?
Bier = beter
Ik heb een nokia e51, waar ik vaak mee rommel. Nu zoek ik graag een branded T-mobile code of een Branded Vodafone code. Ik wil deze firmware wel eens 'bekijken' en daarna gewoon weer van mijn telefoon afgooien. Maar wil nu wel eens het verschil weten, en ik post dit ook in tweakers, zodat julie er ook wat aan hebben. Ik heb niet hele goede ervaringen met de nokia e51, want:
Mijn toetsen doen het niet goed meer. (Ik msn ook op deze telefoon! En stuur zo/'n 1500 smsjes per maand)
Ik heb de telefoon nu 11 maanden, maar ik wil nog geen vervanger..
Ik heb al een keer mijn earpiece (Speakertje voor je oor) laten vervangen, maar is nu weer stuk.. heel erg ruizen.
Voor de rest kwa software werkt alles goed, en ben ik er erg tevreden over.
Mijn toetsen doen het niet goed meer. (Ik msn ook op deze telefoon! En stuur zo/'n 1500 smsjes per maand)
Ik heb de telefoon nu 11 maanden, maar ik wil nog geen vervanger..
Ik heb al een keer mijn earpiece (Speakertje voor je oor) laten vervangen, maar is nu weer stuk.. heel erg ruizen.
Voor de rest kwa software werkt alles goed, en ben ik er erg tevreden over.
[ Voor 76% gewijzigd door Runescom op 16-10-2009 17:03 ]
Give 2 Get
Ik momenteel al weer mijn 2de E51 omdat mijn eerste enkele weken geleden overleden is (vastlopers e.d. waarbij hard reset e.d. ook niet hielp).
Ik maak voor mijn agenda gebruik van Google Calander, deze laat ik via Mail for exchange synchroniseren echter doet ie sinds een tijd enkel maar 1 kant op synchroniseren (GSM --> Google) en dus niet andersom (Google --> GSM). Misschien iemand met dezelfde ervaringen?
Ik maak voor mijn agenda gebruik van Google Calander, deze laat ik via Mail for exchange synchroniseren echter doet ie sinds een tijd enkel maar 1 kant op synchroniseren (GSM --> Google) en dus niet andersom (Google --> GSM). Misschien iemand met dezelfde ervaringen?
Wat staat er in je synchronisatiemodus onder 'conflicten'? Bij mij heeft dan de server (= Google Calendar) voorrang. Ik verander meestal niet zoveel in de agenda van mijn E51. Maar een testje zojuist werkte prima. Aanmaken, wijzigen, verwijderen van een bericht op mijn E51 werd allemaal keurig naar Google verzonden. Andere kant op werkt (uiteraard) ook prima, want dat is mijn standaard werkwijze.
Laatste firmware (400.x). Na die firmware update moest ik Mail for Exchange overigens wel opnieuw installeren. Als ik mijn telefoon nu aanzet, zegt hij 'Checking for components'. Ik heb het idee dat dit een melding is van MfE.
Laatste firmware (400.x). Na die firmware update moest ik Mail for Exchange overigens wel opnieuw installeren. Als ik mijn telefoon nu aanzet, zegt hij 'Checking for components'. Ik heb het idee dat dit een melding is van MfE.
[ Voor 6% gewijzigd door Jan-E op 16-10-2009 21:30 ]
Hij staat hier ingesteld op Server voorrang. Syncen doe ik altijd via WiFi.
Hier wat versies om te 'vergelijken':
MfE software: 2.09.158
Telefoon: 400.34.01126-0
Hier wat versies om te 'vergelijken':
MfE software: 2.09.158
Telefoon: 400.34.01126-0
MfE: 2.09(158)
Firmware (*#0000#): 400.34.011 26-05-2009 RM-244 Nokia E51 (02)
Ik update ook altijd via Wifi. Als ik jou was zou ik MfE opnieuw installeren.
Begrijpt iemand hoe shops een 'origineel Grey Cover' kunnen verkopen?
Bijvoorbeeld hier: http://mobielbereikbaar.n...+E51+Cover+Grey+Origineel .
De E51 is toch nooit in het grijs uitgekomen?
weten jullie hoe het komt dat youtube het alleen via wifi doet op mijn e51? ik heb gelezen dat het apparaat alleen flash lite player 2.0 heeft i.p.v. 3.1 o.i.d. en dat hij daardoor geen flv kan lezen. maar hoezo werkt het wel via wifi dan? ik keek vroeger ook altijd youtube op mn oude G502 op vodafone dus vind het een beetje raar dat mn e51 het dan niet doet
Ik weet niet hoe je op Youtube komt, maar het kan zowel via de browser als een apart programma door Youtube gemaakt. Via de browser wordt er een ander programma aangeroepen om het af te spelen, de app kan het geloof ik via eigen code. Misschien is dat het proberen waard?LlamaWereldOver schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:31:
weten jullie hoe het komt dat youtube het alleen via wifi doet op mijn e51? ik heb gelezen dat het apparaat alleen flash lite player 2.0 heeft i.p.v. 3.1 o.i.d. en dat hij daardoor geen flv kan lezen. maar hoezo werkt het wel via wifi dan? ik keek vroeger ook altijd youtube op mn oude G502 op vodafone dus vind het een beetje raar dat mn e51 het dan niet doet
Wie heeft er al een keer een harde reset gedaan op een Nokia E51? Ik ben alle nummers van mijn sim kaart kwijt. Wie weet hoe ik die terug kan krijgen? Ik heb geen backup gemaakt op mijn PC.
Die cover lijkt op de Grey Steel versie, degene die ik voor mn E71 had.Apaat schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:36:
Begrijpt iemand hoe shops een 'origineel Grey Cover' kunnen verkopen?
Ik heb hem inmiddels besteld en ontvangen. Hij is mooi en ik denk dat het inderdaad een originele is (heb ook hele goeie namaak gehad uit China maar deze is denk ik echt). Misschien had Nokia ooit plannen om de E51 ook in het grijs uit te brengen maar hebben ze dat nooit gedaan, waardoor ze deze covers over hadden.
Ik heb de software inmiddels opnieuw geinstalleerd en daarna weer aan het werk gekregen, de installatie ging goed maar daarna iedere keer een error bij het syncen. Opzich niet erg want hij deed het goed, vanaf gister geen errors meer maar ook geen afspraken meerJan-E schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:44:
MfE: 2.09(158)
Lekkere software
Blijft vreemd. Bij mij werkt-ie vlekkeloos. Beide kanten op.
Ja idd, ik heb ook al m'n agenda helemaal leeggegooid en daarna doet ie het dan wel weer syncen (zelfs 2x
)
Enthousiaste mail van Nokia: er is nieuwe software voor je telefoon! Geniet van fantastische nieuwe features, enz. enz. Ik de telefoon aan de software updater, blijkt dat het enige nieuwe te zijn (de updater), verder helemaal geen nieuwe software
Verwijderd
Ik kan sinds enkele weken niet meer op een WIFI toegangspunt die gekoppeld is aan UPC draadloos Internet in Amsterdam. Iemand soortgelijke ervaringen ? Tot voor kort werkte het vlekkeloos.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 08:39 . Reden: spelfout ]
Het geluid van mijn telefoon (earpiece) heeft het nooit echt erg hard gedaan. Ik had het geluid dan ook altijd op maximaal volume staan. Echter, de laatste tijd lijkt het geluid iets zachter te zijn geworden en is de andere kant van de lijn moeilijk te verstaan als ik bijvoorbeeld op straat loop. Bij de nokia-care hebben ze er een nieuw ear-piece in gezet. Het probleem is echter hetzelfde. Herkennen jullie het probleem?
Ik heb mijn Mail For Exchange - Google calendar ook nog op een Google nieuwsgroep gepost en er zijn meer mensen met het sync probleem. Er zijn er al die andere software zijn gaan gebruiken. Maar die alternatieve software is helemaal buggy.
Ik heb sinds gisteren problemen met mijn nokia E51.
Ik kan de knop "7" niet meer gebruiken. Wanneer ik erop druk voel ik hem wel klikken maar er komt niets op het scherm.
Gisteren ging ik mountainbiken met GSM in achterzak, misschien is er wat vocht binnengedrongen, of is een stoot de oorzaak van de problemen.
Heeft iemand een een idee om dit euvel opgelost te krijgen?
Ik kan de knop "7" niet meer gebruiken. Wanneer ik erop druk voel ik hem wel klikken maar er komt niets op het scherm.
Gisteren ging ik mountainbiken met GSM in achterzak, misschien is er wat vocht binnengedrongen, of is een stoot de oorzaak van de problemen.
Heeft iemand een een idee om dit euvel opgelost te krijgen?
Als hij dat nog doet nadat je de batterij eruit hebt gehaald is er denk ik sprake van blijvende fysieke schade. Had het met m'n vorige 6610 ook, niks aan te doen.
Durf er mijn batterij niet direct uithalen, in mijn pincode zit een "7" :-)
Kan ik geen onderdelen vervangen evt. Of uit elkaar halen en dan met contactspray reinigen of zo.
Kan ik geen onderdelen vervangen evt. Of uit elkaar halen en dan met contactspray reinigen of zo.
Uit elkaar halen kan makkelijk met een torx schroevendraaiertje. Even checken of er geen rotzooi onder het het witte matje zit dat de toetsaanslagen registreert. Maar om hem uit elkaar te halen moet je toch echt eerst de batterij eruit halen.
Zet je je pincode toch even uit? Daarna start de telefoon gewoon op zonder om een pincode te vragen.Clubberboy schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:51:
Durf er mijn batterij niet direct uithalen, in mijn pincode zit een "7" :-)
Kan niet, want dan vraagt hij toch om de pincode en moet je het alsnog intypen
[ Voor 10% gewijzigd door biobak op 06-11-2009 12:49 ]
Simkaart even in een andere telefoon doen; pin verwijderen en je kan weer experimenteren.
Beste Tweakers...
Het volgende is in onze organisatie aan de hand. We gebruiken nou ongeveer een jaar de E51 als bedrijfstoestel in combinatie met Intellisync
Sinds de laatste toestellen binnen zijn gekomen met firmware versie 4 hebben we een vervelend probleem namelijk dat de gebruiker als hij wil synchroniseren zijn wachtwoord weer opnieuw moet invullen. Hierdoor werkt dus het automatisch synchroniseren niet meer wat juist zo handig was. We zijn er achter gekomen dat in het menu met de gebruikersnaam en wachtwoord het wachtwoord veld bij versie 4 leeg is. Bij versie 3 is het wachtwoord veld wel gevuld.
Is het mogelijk om te downgraden naar versie 3 eventueel bij een NSP? Of zijn er meer mensen die syncroniseren met Intellisync in combinatie met Groupwise en een andere oplossing voor dit probleem hebben gevonden?
Ik hoor het wel alvast bedankt namens 20 collega's die nu het probleem ondervinden en afdeling systeembeheer
Het volgende is in onze organisatie aan de hand. We gebruiken nou ongeveer een jaar de E51 als bedrijfstoestel in combinatie met Intellisync
Sinds de laatste toestellen binnen zijn gekomen met firmware versie 4 hebben we een vervelend probleem namelijk dat de gebruiker als hij wil synchroniseren zijn wachtwoord weer opnieuw moet invullen. Hierdoor werkt dus het automatisch synchroniseren niet meer wat juist zo handig was. We zijn er achter gekomen dat in het menu met de gebruikersnaam en wachtwoord het wachtwoord veld bij versie 4 leeg is. Bij versie 3 is het wachtwoord veld wel gevuld.
Is het mogelijk om te downgraden naar versie 3 eventueel bij een NSP? Of zijn er meer mensen die syncroniseren met Intellisync in combinatie met Groupwise en een andere oplossing voor dit probleem hebben gevonden?
Ik hoor het wel alvast bedankt namens 20 collega's die nu het probleem ondervinden en afdeling systeembeheer
[ Voor 4% gewijzigd door arjentjuh op 12-11-2009 12:58 ]
PunlArjen
heeft iemand al pc suite draaien onder windows 7 en wat zijn de ervaringen
werkt dit goed onder windows 7 ?
en welke versie van pc suite1475paul schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:50:
heeft iemand al pc suite draaien onder windows 7 en wat zijn de ervaringen
Verwijderd
Werkt goed onder windows 7 ultimate 64-bit, nokia 7.1.40.1 (32-bit) samen met outlook 2007 (32-bit)!
Ik heb een klein probleempje.
Was vanmiddag in een ziekenhuis (zonder bereik dus). Daar heb ik een paar sms'jes getikt en verzonden. Alleen dit duurde dus een half uur ofzo voordat ie ze ook daadwerkelijk kon verzenden. (toen ik weer buiten stond)
Nu krijg ik dus met geen mogelijkheid dat 'bezig te verzenden'-tekentje uit beeld. Ookal haal ik de accu uit het toestel, restarten heeft ook geen zin. Ding komt steeds weer terug
Iemand een idee? Sms'jes komen wel gewoon aan.
Was vanmiddag in een ziekenhuis (zonder bereik dus). Daar heb ik een paar sms'jes getikt en verzonden. Alleen dit duurde dus een half uur ofzo voordat ie ze ook daadwerkelijk kon verzenden. (toen ik weer buiten stond)
Nu krijg ik dus met geen mogelijkheid dat 'bezig te verzenden'-tekentje uit beeld. Ookal haal ik de accu uit het toestel, restarten heeft ook geen zin. Ding komt steeds weer terug
Iemand een idee? Sms'jes komen wel gewoon aan.
Er staan nog berichten in je outbox. Even wissen en het tekentje is weg.
Verwijderd
Probleem met WIFI opgelost. Bleek kapotte draadloze router te zijn, omgewisseld binnen de garantie-periode.
Wanneer ik op mijn E51 de toetsen 1, 3, 7 en 0 in duw dan drukt hij verschillende toetsen op hetzelfde moment.
Dus ik dacht dat het Ui module versleten was en heb deze vervangen.
Dit staat ook in de Service Manual:
- One or more keys can be stuck, so that the key does not react when a keydome is pressed. This kind of
failure is caused by mechanical reasons (dirt, rust).
Maar na het vervangen blijft hetzelfde probleem optreden. Weet iemand hier raad mee?

Dit is de Ui Module die ik vervangen heb.
Dus ik dacht dat het Ui module versleten was en heb deze vervangen.
Dit staat ook in de Service Manual:
- One or more keys can be stuck, so that the key does not react when a keydome is pressed. This kind of
failure is caused by mechanical reasons (dirt, rust).
Maar na het vervangen blijft hetzelfde probleem optreden. Weet iemand hier raad mee?

Dit is de Ui Module die ik vervangen heb.
Lijkt me eerder een probleem met het keymatje.
Verwijderd
Heb sinds zaterdag een probleem met m'n E51. Ik krijg niet meer spontaan smsjes binnen. Hiervoor moet eerst m'n telefoon aan en uit gezet worden, waarna ik opeens alle smsjes binnen krijg.
Iemand enig idee of dit een bekend probleem is van de E51 of dat het meer aan de provider (vodafone) ligt.
Iemand enig idee of dit een bekend probleem is van de E51 of dat het meer aan de provider (vodafone) ligt.
hoeveel heb je er in je inbox?Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:23:
Heb sinds zaterdag een probleem met m'n E51. Ik krijg niet meer spontaan smsjes binnen. Hiervoor moet eerst m'n telefoon aan en uit gezet worden, waarna ik opeens alle smsjes binnen krijg.
ik had opgegeven moment bijna 2000 in men inbox en 999 (max) in men sent items.
hierdoor wilde hij geen nummerherkenning meer toepassen. (zowel sms als bellen)
heb er 1400 weggedondert (gebruik hier voor PC suite
ding gaat flippen als je teveel smsjes der in hebt staan.
Battle.net Spud#2543
Lol, lees nu ineens deze reply, dik anderhalve maand met dat tekentje op m'n scherm rondgelopen,Apaat schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:10:
Er staan nog berichten in je outbox. Even wissen en het tekentje is weg.

Iemand al gelukt om de nieuwste Ovi Maps (mét gratis navigatie) op de E51 te krijgen? Heb gister de nokia maps updater gebruikt, dacht de nieuwste versie te krijgen, maar heb Nokia Maps 3.0 erop gekregen, waarbij de navigatie nog niet gratis is.
Verwijderd
Had er een stuk of 1600, na jouw post gelezen te hebben heb ik er een stuk of 300 verwijderd en het werk weer, bedankt voor de tipTepelStreeltje schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:44:
[...]
hoeveel heb je er in je inbox?
ik had opgegeven moment bijna 2000 in men inbox en 999 (max) in men sent items.
hierdoor wilde hij geen nummerherkenning meer toepassen. (zowel sms als bellen)
heb er 1400 weggedondert (gebruik hier voor PC suite) en nu doet hij het weer zonder problemen.
ding gaat flippen als je teveel smsjes der in hebt staan.
Nu wel weer een ander probleem. Ik gebruikte altijd het NewBlack thema van Babi, met custom menu icons. Sinds woensdag zijn dit opeens de standaard gekleurde iconen van Nokia geworden, wat trager werkt en er minder mooi uitziet. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Thema al een paar keer opnieuw geinstalleerd, heeft allemaal geen zin.
Volgens mij komt Ovi Maps 3.0 niet voor de Nokia E51Arnout schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:35:
Iemand al gelukt om de nieuwste Ovi Maps (mét gratis navigatie) op de E51 te krijgen? Heb gister de nokia maps updater gebruikt, dacht de nieuwste versie te krijgen, maar heb Nokia Maps 3.0 erop gekregen, waarbij de navigatie nog niet gratis is.
Wordt dus of zonder gratis gesproken navigatie, of een Nokia E52 kopen

Zeer geachte heren tweakers 
Ik heb nu bijna 2 jaar mijn E51. Nooit echt noemenswaardige problemen gehad; hoesje weleens vernieuwd en verder houdt ik er ook wel van om wat te tweaken. =) Maar verder gebruik ik m volgens mij vooral waarvoor ie gemaakt is; bellen en smsen.
Maar ongeveer een maand geleden begon mijn batterij ontzettend warm te worden, en ook op te zwellen. Het opzwellen ging door, en inmiddels is mijn batterij zo groot dat het batterijklepje niet meer dicht kan. Het bevalt me niks, ik heb geen zin in ontploffende telefoons in m'n broekzak enzo.
Maargoed, ben dus met het probleem al bij Nokia geweest, maar ik had geen garantie meer op de 'accessoires'; een batterij wordt blijkbaar als accessoire beschouwd... En een nieuwe batterij kopen kost weer zo'n smak geld dat ik beter een nieuwe kan kopen..
Maar eerlijk gezegd vind ik het niet normaal dat een batterij zo opzwelt. Heeft iemand anders hier ervaringen mee of van gehoord? of misschien tips?
Ik heb nu bijna 2 jaar mijn E51. Nooit echt noemenswaardige problemen gehad; hoesje weleens vernieuwd en verder houdt ik er ook wel van om wat te tweaken. =) Maar verder gebruik ik m volgens mij vooral waarvoor ie gemaakt is; bellen en smsen.
Maar ongeveer een maand geleden begon mijn batterij ontzettend warm te worden, en ook op te zwellen. Het opzwellen ging door, en inmiddels is mijn batterij zo groot dat het batterijklepje niet meer dicht kan. Het bevalt me niks, ik heb geen zin in ontploffende telefoons in m'n broekzak enzo.
Maargoed, ben dus met het probleem al bij Nokia geweest, maar ik had geen garantie meer op de 'accessoires'; een batterij wordt blijkbaar als accessoire beschouwd... En een nieuwe batterij kopen kost weer zo'n smak geld dat ik beter een nieuwe kan kopen..
Maar eerlijk gezegd vind ik het niet normaal dat een batterij zo opzwelt. Heeft iemand anders hier ervaringen mee of van gehoord? of misschien tips?
Je kunt een originele al voor $14,99 uit China laten komen. Hij lijkt in ieder geval origineel.
Voor een stuk minder geld heb je een neppe
Voor een stuk minder geld heb je een neppe
Verwijderd
Sinds kort gaat mijn ingesteld mp3 beltoon eerst zacht dan hard en dan weer zacht. Dit heb ik volgens mij ooit ergens ingesteld. Maar krijg het er niet meer af.
Iemand enig idee hoe?
Groeten,
Tom
Groeten,
Tom
Verwijderd
@ JurjenvanDijk: gratis navigatie moet ook voor de E51 beschikbaar worden. Als het goed is in maart (dit hoorde ik van onze Nokia vertegenwoordiger).
@ Tom
Misschien moet je even bij '3d-tonen' kijken bij het kopje media. Kan zijn dat hij hier ergens op een effect staat wat op je ene telefoonspeakertje resulteert in harder en zachter =) Heb het ook eens gehad.
Misschien moet je even bij '3d-tonen' kijken bij het kopje media. Kan zijn dat hij hier ergens op een effect staat wat op je ene telefoonspeakertje resulteert in harder en zachter =) Heb het ook eens gehad.
Verwijderd
Ik heb net ergens een E51 op de kop getikt en vroeg me af hoe het met het WLAN zit. Heb verbinding kunnen maken met mijn thuisnetwerk, maar de internet startpagina is t-zones. Is internet op deze manier gratis of maakt hij alsnog verbinding met je provider? Ik heb nl. geen web'n'walk (of soortgenoten) dus daar zit ik niet echt op te wachten.
Je kan wel instellen dat sommige bookmarks met een ander toegangspunt geopend worden, maar als hij vantevoren je om een verbinding vraagt, en je WLAN opgeeft, dan gaat ie daarover heen.
Je kan het vrij makkelijk zien: ga naar het hoofdscherm (huisje kort indrukken) en kijk onder de ontvangst indicator, daar wordt altijd aangegeven of je 3.5g/3g/gprs verbinding hebt (verbindingstekentje).
niet verbonden:
Je kan het vrij makkelijk zien: ga naar het hoofdscherm (huisje kort indrukken) en kijk onder de ontvangst indicator, daar wordt altijd aangegeven of je 3.5g/3g/gprs verbinding hebt (verbindingstekentje).
niet verbonden:

Verwijderd
OVI maps op de E51 : ik ben ook geinteresseerd, maar is het niet zo dat je een GPS los erbij moet gan kopen ? Of navigeert hij via de stations die het GSM signaal distribueert ?
Losse GPS is sowieso beter. Maar google maps doet het op GSM masten, werkt aardig op de E51. Ook de E51 heeft dit ingebouwd (tenminste je kunt een locatie-server opgeven voor GSM locatie bepaling), maar er is géén toepassing die dit kan gebruiken. Misschien dat Ovi Maps hier verandering in brengt.
Verwijderd
Ik had na twee jaar ook een opgezwollen batterij bij mijn (oude, reserve-) 6233, op het moment dat mijn E51 net gerepareerd werd. Voor 8 Euro een neppe gekocht, en die deed het prima.
Tip: Als ik jou was zou ik de hele t-zones verbinding uit je telefoon halen. Het grapje "internetten via t-zones" heeft me ooit eens 100E gekost aangezien (hetzelfde) internet via t-zones 10x duurder is dan via t-mobile internet (ja, dat zijn twee verschillende soorten verbinding). Je kan de verbinding vinden onder menu->tools->settings->connection->access points->Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:48:
Ik heb net ergens een E51 op de kop getikt en vroeg me af hoe het met het WLAN zit. Heb verbinding kunnen maken met mijn thuisnetwerk, maar de internet startpagina is t-zones. Is internet op deze manier gratis of maakt hij alsnog verbinding met je provider? Ik heb nl. geen web'n'walk (of soortgenoten) dus daar zit ik niet echt op te wachten.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Kan je met deze telefoon al je Google Calendars syncen?
Als ik alle fora lees, dan kent dit toestel toch zeer veel technische problemen en bugs. Ook dit topic wekt bij mij niet de goede indruk.

Daar zitten ook engelstalige links (o.a.) bij zo te zien. Verder kun je je afvragen hoeveel bugs er nu nog zijn. De firmware ontwikkeling staat ook niet stil natuurlijk. Daarnaast betreft het een toestel welke toch al behoorlijk lang op de markt is waardoor de kans op een groter aantal topics toeneemt. Niet dat de E51 een probleemloos toestel is hoor. Ik zou hem persoonlijk op dit moment niet meer aanraden maar adviseren te gaan voor een nieuwer toestel.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:53:
44 miljoen nederlandse hits.. geloof je het zelf ?
[ Voor 47% gewijzigd door Bor op 01-03-2010 22:05 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nou, dan is het met de N97 pas echt erg gesteld... 61 miljoen hits...Ecomonist schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:49:
Als ik alle fora lees, dan kent dit toestel toch zeer veel technische problemen en bugs. Ook dit topic wekt bij mij niet de goede indruk.
[afbeelding]

Zonder gekheid, welkom op GoT, waar doorgaans alleen problemen besproken worden, omdat...... het nutteloos is te bespreken hoe goed een toestel/software/hardware wel niet is.
Maar goed, om toch een duit in dat zakje te doen: de E51 is voor mij een topper. Misschien geen hippe "touch" telefoon, maar daar gaat het niet om, uiteindelijk is het functioneel wat het hem doet en dat zit bij de E51 wel goed.
Ik heb ook een E51, en het ding werkt geweldig. Enige nadeel is de slechte camera, maar voor even snel een reminder fotograferen werkt het goed genoeg
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Tsja het telefoontje is voorderest helemaal top, als je echte goede fotos wil nemen moet je ook maar een camera mee nemen he:)scorpionv schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:03:
Ik heb ook een E51, en het ding werkt geweldig. Enige nadeel is de slechte camera, maar voor even snel een reminder fotograferen werkt het goed genoeg
Sorry voor de bump maar ik vond niet direct een ander topic om het in te plaatsen.
Is het mogelijk de S60v3 SP1 van de E51 up te graden naar S60v3 SP2?
Nee.willem86 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:31:
Sorry voor de bump maar ik vond niet direct een ander topic om het in te plaatsen.
1) Ivm met een post in tweakers wilde ik een barcode/qr-code-scanner op m'n E51. Uiteindelijk gekozen voor Neoreader omdat ik me daarvoor niet hoefde te registreren. Werkt prima, maar scant niet de gekleurde (microsoft?-)codes zoals De Volkskrant ze voor verkeers- en weersinformatie gebruikt. En andersom scant de MS-scanner geen bar- en QR-codes. Kent iemand een reader voor Symbian die al dit soort codes aankan?
2) Als ik internet gebruik (zoals bovenstaande tagreader dat kan doen als-ie een url opkrijgt), dan opent m'n E51 standaard z'n ingebouwde browser. Ik open liever Opera Mini, die ik ook geïnstalleerd heb. Ik heb echter geen idee hoe ik Opera Mini de default kan maken, zie dat ook niet in de manual. Iemand een idee?
3) Per ongeluk heb ik de installable van NeoReader in de root van m'n telefoongeheugen gezet. Daar bleek overigens ook nog een html-bestandje te staan. Beide zijn niet te wissen, ook niet in PC-Suite. Hoe zit dat, en, hoe krijg ik ze wel gewist?
2) Als ik internet gebruik (zoals bovenstaande tagreader dat kan doen als-ie een url opkrijgt), dan opent m'n E51 standaard z'n ingebouwde browser. Ik open liever Opera Mini, die ik ook geïnstalleerd heb. Ik heb echter geen idee hoe ik Opera Mini de default kan maken, zie dat ook niet in de manual. Iemand een idee?
3) Per ongeluk heb ik de installable van NeoReader in de root van m'n telefoongeheugen gezet. Daar bleek overigens ook nog een html-bestandje te staan. Beide zijn niet te wissen, ook niet in PC-Suite. Hoe zit dat, en, hoe krijg ik ze wel gewist?
[ Voor 0% gewijzigd door jmmk op 30-03-2010 14:17 . Reden: typo ]
1) bestaat (nog) niet voor zover ik weet.
2) gaat niet. Pas bij Symbian ^3 zal dit waarschijnlijk ingebouwd worden om te kunnen kiezen welke browser je default wil hebben.
3) probeer dit eens met Xplore. Dat is een gratis file explorer die meer kan dan de standaard van Symbian.
2) gaat niet. Pas bij Symbian ^3 zal dit waarschijnlijk ingebouwd worden om te kunnen kiezen welke browser je default wil hebben.
3) probeer dit eens met Xplore. Dat is een gratis file explorer die meer kan dan de standaard van Symbian.
Het valt me op wanneer ik bij een optreden sta en een filmpje opneem het geluid echt subliem is vergeleken bij de meeste mobieltjes. Hebben meer dit met een E51, of heb ik gewoon mazzel? Want ik vind dit wel een groot voordeel tov andere mobieltjes.
Moest laatst werken tijdens een houseparty, om 08:00 stond het geluid zo gruwelijk hard, maar m'n E51 heeft het allemaal netjes opgevangen zonder vervorming van de bass.
Heb nog nooit een mobieltje gezien die dit kon. Geld dit voor alle exemplaren in de E-serie?
Moest laatst werken tijdens een houseparty, om 08:00 stond het geluid zo gruwelijk hard, maar m'n E51 heeft het allemaal netjes opgevangen zonder vervorming van de bass.
Heb nog nooit een mobieltje gezien die dit kon. Geld dit voor alle exemplaren in de E-serie?
Geinstalleerd, geen grote wijzigingen zo te zien. De camera is nog even groen als voorheen
Verwijderd
Wel kleine (afgezien van de output als je *#0000# intypt dan)?Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:26:
Geinstalleerd, ook ik zie geen grote wijzigingen.
Er zou iets veranderd moeten zijn in de mailbox handling, aldus deze site.
Verwijderd
Mja, maar is dat ten opzichte van 400 of 300? Ik zie op veel sites staan dat hij van 300 naar 410 gegaan is, voor sommige versies is er zo te zien nooit versie 400 uitgekomen.
Bij mij zit de 8-knop van het toetsenbord vast of komt ie niet meer omhoog / geeft geen klikgevoel. Wel eens eerder gehad, maar nu wat langer en het is irritant met sms'en..iemand een idee om dit op te lossen, want het is echt een toptoestel en dit is net zonde.
[ Voor 4% gewijzigd door anthonycd op 22-04-2010 09:12 ]
Dat is waarschijnlijk een groter stofje dat onder je toetsenbord terecht is gekomen. Daarvoor zou je best de front cover eens er af schroeven en opkuisen. De vier schroeven langs achter losdraaien en dan de cover naar boven er af schuiven. Daarna zal het weer goed werken.anthonycd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:11:
Bij mij zit de 8-knop van het toetsenbord vast of komt ie niet meer omhoog / geeft geen klikgevoel. Wel eens eerder gehad, maar nu wat langer en het is irritant met sms'en..iemand een idee om dit op te lossen, want het is echt een toptoestel en dit is net zonde.