Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:43

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

ColdSTone schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:08:
[...]

Google Calendar kan tegenwoordig ook via "mail for exchange" gesynchroniseerd worden. Zie http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=147951

Geen account nodig zoals bij GooSync, geen gammele software zoals GCalSync60 (tegenwoordig GoogaSync, niet meer gratis).
Thnx for the tip, tijdje geleden toen ik checkte kon dat dus nog niet. Meteen even proberen.

[EDIT] Werkt nog niet helemaal lekker lijkt t, dagevents, zoals verjaardagen komen een dag te vroeg in Google Calendar te staan :(

[ Voor 11% gewijzigd door majoh op 22-06-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 17:24
majoh schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:55:
[...]
Thnx for the tip, tijdje geleden toen ik checkte kon dat dus nog niet. Meteen even proberen.
Deze mobiel ziet er echt tof uit. Zit ik hier met mijn 3110 classic. Iemand ruilen met bijbetaling ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:59
Coeluh schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:14:
[...]

Deze mobiel ziet er echt tof uit. Zit ik hier met mijn 3110 classic. Iemand ruilen met bijbetaling ofzo?
Hoeveel wil je bijbetalen? Ik wil namelijk van die van mij af (ga upgraden). Heb geen idee wat ik tegenwoordig nog voor zo'n ding kan vragen...

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Maverick schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:17:
[...]

Hoeveel wil je bijbetalen? Ik wil namelijk van die van mij af (ga upgraden). Heb geen idee wat ik tegenwoordig nog voor zo'n ding kan vragen...
Even netjes rekenen. Nieuw is de mijne 72 op de pricewatch. Die van jou 184. Hoe oud is die van jou? Zitten er krassen op 't scherm?
V&A aangeboden: Nokia 3110 classic Zwart

[ Voor 14% gewijzigd door Coeluh op 22-06-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:59
Coeluh schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:37:
[...]

Even netjes rekenen. Nieuw is de mijne 72 op de pricewatch. Die van jou 184. Hoe oud is die van jou? Zitten er krassen op 't scherm?
V&A aangeboden: Nokia 3110 classic Zwart
Er zit wat stof tussen het scherm, zichtbaar onder de juiste licht omstandigheden, voor de rest is hij (wonderbaarlijk genoeg) helemaal krasvrij. Ik hoopte er iets van rond de 100,- voor te kunnen vangen normaal gesproken. Weet alleen niet of dat een realistisch bedrag is voor zo'n ding. (zet anders DM even aan, ik denk dat het niet gewaardeerd wordt als we hiervoor het topic vervuilen)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Maverick schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:57:
[...]

Er zit wat stof tussen het scherm, zichtbaar onder de juiste licht omstandigheden, voor de rest is hij (wonderbaarlijk genoeg) helemaal krasvrij. Ik hoopte er iets van rond de 100,- voor te kunnen vangen normaal gesproken. Weet alleen niet of dat een realistisch bedrag is voor zo'n ding. (zet anders DM even aan, ik denk dat het niet gewaardeerd wordt als we hiervoor het topic vervuilen)
Inderdaad. DM staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Weet iemand hoe het precies zit met de garantie op de E51??
Ik sprak laatst iemand en die beweerde dat er 2 jaar garantie op de software zit en niet op het toestel zelf. Ze werkte in de KPN shop, maar de hoeveelheid alcahol die ik op had doet me beetje twijvelen hoe het zit :P

Ik heb namelijk nog een zwart frontje liggen die ik er op wil zetten. kan ik ook gelijk het stof onder het schermpie vandaan halen ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bresjt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 20:40
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:50:
[...]

Dat is goed nieuws maar blijkbaar is de software geen freeware ? Hoeveel moet je betalen als je het verder wil gebruiken ?
Ging de installatie gemakkelijk, zijn er nadelen aan de installatie van deze software ? En is nadien het gebruik gemakkelijk ?

p.s. ik ben ook UGent personeelslid
De software is idd geen freeware. De trail versie liep nog tot voor de examens. Ik heb nog niet gekeken om het evt aan te schaffen of verder te zoeken naar een alternatief.

De installatie verliep vrij vlot. Je kunt de instellingen ingeven in de pc applicatie. De gegevens vind je door de pcf file te openen in kladblok.

Greetz Brecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
Heeft er iemand een goede, gratis, oplossing gevonden om meerdere Google Calendars te syncen met een e51?

Je kunt het doen met Google Sync, maar die synchroniseert alleen de Google hoofdkalender.

Dan heb je GooSync, die kan het. Maar kost weer geld. Tijd lang geprobeerd en werkte goed.

Maar hetzelfde trucje als zij doen moet toch ook gratis kunnen?

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 14:28

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Mijn probleem ook maar weer eens proberen: Is het op de een of andere manier mogelijk de screensaver volledig te disablen?
Ik krijg nu een verspringend klokje in beeld. Ik weet dat je die een beetje kan aanpassen, maar ik wil helemaal geen screensaver.
Gewoon een keypad lock en de backlight dimmen, meer niet. Kan dit?

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffie schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:34:
Mijn probleem ook maar weer eens proberen: Is het op de een of andere manier mogelijk de screensaver volledig te disablen?
Ik krijg nu een verspringend klokje in beeld. Ik weet dat je die een beetje kan aanpassen, maar ik wil helemaal geen screensaver.
Gewoon een keypad lock en de backlight dimmen, meer niet. Kan dit?
Niet standaard in het toestel. Dan zul je er iets voor moeten downloaden. Of zoiets bestaat: dat weet ik niet.
Ik heb het in ieder geval niet voor elkaar gekregen. Bij thema's onder spaarstand heb je de keuze uit 'datum en tijd', 'tekst' en 'afbeelding'. Maar dit had je vast zelf ook al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ja, dat had ik al gezien ja :)
Op mijn oude Nokia's (niet Symbian) kon je gewoon de screensaver uit zetten. Je had dan gewoon een onverlicht home scherm, het liefst wil ik dat nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:12
Koffie schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:01:
Ja, dat had ik al gezien ja :)
Op mijn oude Nokia's (niet Symbian) kon je gewoon de screensaver uit zetten. Je had dan gewoon een onverlicht home scherm, het liefst wil ik dat nu weer.
Is het dat je informatie mist die het homescherm je wel geeft? In dat geval zou cClock nog een beetje in de buurt kunnen komen; hij geeft nieuwe berichten e.d. weer, de klok, de batterij, de dekking, welke zaken aangesloten/aanstaan (bluetooth, headset). En de klok verspringt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nee, ik wil gewoon geen irri screensaver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Koffie schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:56:
Nee, ik wil gewoon geen irri screensaver :)
Je kunt de Cclock nemen en alle functies uitzetten, dan heb je een zwart scherm. Maar ik moet zeggen dat juist die klok en notificaties ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
De navigatietoets van mijn E51 geeft meestal een tikkend geluid (alsof het toetsje niet helemaal goed in de behuizing en wat losjes zit).
De toets werkt nog maar is echt irriterend tijdens gebruik, een collega heeft net dezelfde telefoon en zijn toets voelt veel beter aan.

Iemand nog dit probleem gehad?

Denk dat ik hem ga binnendoen en de garantie aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:04
lijkt op iets wat ik ook heb gehad, toen zat er een zand korreltje oid tussen. Ik heb het met hard ertussen blazen weer goed gekregen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 14:50
Op MobielBereikbaar staat sinds kort een "Origineel Grey Steel" frontje.
Ik dacht dat de E51 helemaal niet in een grey steel versie was uitgekomen? Google geeft ook niet veel resultaten. Is deze cover wel origineel?
(Ik heb eerder de zwarte en rose cover bij mobielbereikbaar besteld en die waren zeker wel echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Niet zo orgineel dan denk ik? :P
hoewel de frontjes ooit in allerlei kleuren kwamen voor nokia's, maar vind het zelf beetje dodgy. Eerst zien dan geloven imo :)
TepelStreeltje schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:19:
Ik sprak laatst iemand en die beweerde dat er 2 jaar garantie op de software zit en niet op het toestel zelf. Ze werkte in de KPN shop, maar de hoeveelheid alcahol die ik op had doet me beetje twijvelen hoe het zit :P

Ik heb namelijk nog een zwart frontje liggen die ik er op wil zetten. kan ik ook gelijk het stof onder het schermpie vandaan halen ;)
iemand die dit weet??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Prulleman schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:47:
lijkt op iets wat ik ook heb gehad, toen zat er een zand korreltje oid tussen. Ik heb het met hard ertussen blazen weer goed gekregen
Kan nu wel zijn dat het van mij komt aangezien het inderdaad is opgedoken wanneer ik gaan surfen was en mijn gezicht was nog wat nat toen ik telefoon kreeg.

Hard blazen heb ik al meermaals gedaan maar helpt niet echt. Het is inderdaad bizar dat het soms is en niet altijd. Begin toch te vermoeden dat het toch niet enkel een zandkorrel kan zijn. Zal wel zien wat ze zeggen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:19:

Dus de garantie zou twee jaar zijn op alleen de software? Lijkt me vreemd, je hebt twee jaar algehele garantie op het toestel. Dat een beschadigd frontje of iets dergelijks niet onder de garantie valt als het gebruikersschade betreft lijkt me dan logisch (misschien dat ze dat ook bedoelde?).

Een service point bellen om het na te vragen kan natuurlijk altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
Frontje is volgens mij officieel niet user-verwisselbaar. Dus dan raak je je garantie kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apaat schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:51:
Frontje is volgens mij officieel niet user-verwisselbaar. Dus dan raak je je garantie kwijt.
Tenzij je dit bij een servicepoint laat doen natuurlijk.
En wat is dan het verschil tussen zelf doen als je het gereedschap hebt (torx nummertje zoveel heb je er dacht ik voor nodig) of het bij een service point te laten doen. Er zit toch geen verzegeling op ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net de melding via PC-suite dat er een nieuwe Firmware uit is.
400.34.011
Al even gegoogled, maar nog geen log van gevonden.
Al wel dat deze niet te hacken is (tot nu toe dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Ben erg benieuwd naar de LOG. Een hack zal binnenkort wel te vinden zijn >:)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:45:
[...]

Tenzij je dit bij een servicepoint laat doen natuurlijk.
En wat is dan het verschil tussen zelf doen als je het gereedschap hebt (torx nummertje zoveel heb je er dacht ik voor nodig) of het bij een service point te laten doen. Er zit toch geen verzegeling op ook?
heb zelf de schroevendraaiers liggen, vandaar :)

Maar dat is dus het punt, raak ik garantie kwijt. en wat voor garantie is het dan precies :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
Er zit geen seal op, dus in principe kunnen ze het van de buitenkant niet zien (behalve dan dat de schroefjes natuurlijk elke keer een beetje 'beschadigd' worden door de schroevendraaier). Ik ga zo even kijken in de Service Manual van de E51, misschien dat er daar iets over in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
JvS schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:46:
Ik heb sinds zaterdag een nieuwe Nokia E51. Deze is alleen vastgelopen. Het toestel reageert nog wel op de aan/uit knop en *zonder* simkaart wil de telefoon opstarten. Met mijn beide simkaarten (een van Telfort, een van Vodafone) start het toestel wel op, maar reageert het niet op welke toets dan ook (behalve de aan/uit schakelaar).

De eerste keer dacht ik dat het misschien aan de batterij lag, dus heb ik het toestel een nacht aan de lader gehangen. Hiernaa heeft hij weer ongeveer 8 uur goed gewerkt, maar nu is hij weer net zo vastgelopen en na 24u uit staat, start hij nog steeds niet op.

Blegh. firmware updaten gaat ook niet omdat het toestel niet start met een SIMkaart erin. Ik hang hem nog maar eens een nachtje aan de lader. Hopelijk kan ik dan morgen de FW updaten en lost dat het op.

Ik vrees alleen dat ik een DOA te pakken heb, als ik hier de berichten zo lees. Ik lees niets over vastlopende E51s :(
Jvs: Ondanks dat dit een erg oude qoute is vraag ik me zeer af hoe het bij jou is afgelopen. Mijn toestel vertoont op dit moment exact de zelfde verschijnselen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:34:
Kreeg net de melding via PC-suite dat er een nieuwe Firmware uit is.
400.34.011
Al even gegoogled, maar nog geen log van gevonden.
Ik heb hem geïnstalleerd, maar ik zie weinig verschil in functies. Misschien zit het deze keer wat dieper in de schil, want ik heb het (subjectieve?) idee dat menu's e.d. sneller reageren dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Laatst online: 15-09 09:57

Thyzz

-=leeg=-

Huub17 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 00:15:
[...]

Ik heb hem geïnstalleerd, maar ik zie weinig verschil in functies. Misschien zit het deze keer wat dieper in de schil, want ik heb het (subjectieve?) idee dat menu's e.d. sneller reageren dan voorheen.
Jah dat gevoel had ik ook. Vorige versie was voor mijn gevoel echt traag, maar nu reageert hij wel weer sneller

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
CultFreak schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 07:03:
Heeft er iemand een goede, gratis, oplossing gevonden om meerdere Google Calendars te syncen met een e51?

Je kunt het doen met Google Sync, maar die synchroniseert alleen de Google hoofdkalender.

Dan heb je GooSync, die kan het. Maar kost weer geld. Tijd lang geprobeerd en werkte goed.

Maar hetzelfde trucje als zij doen moet toch ook gratis kunnen?
Ik gebruik nu NuevaSync. Die is gratis en kan meerdere Google Calendars syncen. _/-\o_

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik wacht nog wel even met de installatie van de nieuwe firmware. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat er een paar nasty bugs of wijzigingen in zitten en helaas geeft Nokia vrijwel nooit een goede changelijst. Over een paar dagen zullen de eerste tests wel bekend zijn denk ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 02:04
Micha schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 18:50:
[...]

Jvs: Ondanks dat dit een erg oude qoute is vraag ik me zeer af hoe het bij jou is afgelopen. Mijn toestel vertoont op dit moment exact de zelfde verschijnselen :(.
Aangezien ik JvS nog weleens spreek :) kan ik je melden dat het inderdaad een doa was. JvS is overigens een overloper en heeft nu een E71, kans is niet zo groot dat ie dit leest :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:31:
Ik wacht nog wel even met de installatie van de nieuwe firmware. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat er een paar nasty bugs of wijzigingen in zitten en helaas geeft Nokia vrijwel nooit een goede changelijst. Over een paar dagen zullen de eerste tests wel bekend zijn denk ik.
Was ik ook 'bang' voor. Vandaag toch maar even geupdated... Nokia Software Updater verloor drie keer de verbinding tijdens updaten en daarna was hij zo traag dat hij constant vastliep. Toen maar even 'hersteld vanaf geheugenkaart', daarna nog even Midlet Restorer gebruikt.... en nu is hij écht een stuk sneller.
Crash_neo schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:56:
[...]
Jah dat gevoel had ik ook. Vorige versie was voor mijn gevoel echt traag, maar nu reageert hij wel weer sneller
Hij lijkt inderdaad sneller, maar volgens mij denk ik dat na iedere firmware update, dus of dat helemaal objectief is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Nokia zal vast niet de optie Voornaam-Achternaam hebben gebakken in de SMS applicatie in de nieuwste firmware? :(

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Bebob_NL schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:51:
Nokia zal vast niet de optie Voornaam-Achternaam hebben gebakken in de SMS applicatie in de nieuwste firmware? :(
Ik heb even gekeken en die optie heb ik inderdaad niet gevonden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Bedankt voor het checken. Sommige design choises van Nokia zijn echt onbegrijpelijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Cadezo schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:00:
[...]

Ik heb even gekeken en die optie heb ik inderdaad niet gevonden.....
Begrijp ik dan goed dat het achternaam, voornaam is in een e51?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://europe.nokia.com/g...vice-software-update/news

This software release brings improvements and increased stability in Mail for Exchange, SMS reception improvements and stability and usability improvements for VoIP and WLAN. The release also includes robustness improvements when pressing the Home key. This software release is available through the Nokia Software Updater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Weer hetzelfde gelazer als bij de vorige updates: backup maken (ok), updaten (ok), backup terugzetten: de helft weer terug, de helft niet. Weer een uur verder voor alles weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Coeluh schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:34:
[...]
Begrijp ik dan goed dat het achternaam, voornaam is in een e51?
Ja, dat klopt. Bij de contactpersonen kan je kiezen hoe de namen worden weergegeven (dus ook: Voornaam Achternaam). Bij de berichten kan dat niet en is het Achternaam Voornaam.
etamboer schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:09:
Weer hetzelfde gelazer als bij de vorige updates: backup maken (ok), updaten (ok), backup terugzetten: de helft weer terug, de helft niet. Weer een uur verder voor alles weer werkt.
Gaat dat om programma's of ander data, zoals foto's e.d.? Als het programma's zijn, dan zijn het vast Java-apps, dan kan volgende app uitkomst bieden:

-MIDlet Restorer - werkt (na een firmware-update) enkele Java-MIDlets (zoals Gmail en vele) niet meer, dan herstelt dit programma deze (kan wel 20 sec tot 2 min duren afhankelijk van het aantla midlets - url: http://nds1.nokia.com/files/support/global/phones/software/Nokia_MIDletRestorer.sis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barkrukhenkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:54
Bebob_NL schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:51:
Helaas. Maar probeer Conversation uit de Nokia Beta Labs eens. Die toont ze wel goed en is imho veel prettiger en overzichtelijker dan de standaard manier van met sms werken. Installeert zich als nieuwe tab naast je contacten- en groepenlijst. Je kan er natuurlijk ook je berichtentoets naar laten verwijzen voor easy access.

http://betalabs.nokia.com/betas/view/conversation

Afbeeldingslocatie: http://blogs.s60.com/wp-content/oldposts/tommi/images/conversation.PNG

[ Voor 7% gewijzigd door Barkrukhenkie op 02-07-2009 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
@Cadezo: Het gaat alleen om programma's. Ik heb die midlet restorer geprobeerd en die haalde inderdaad nog wat terug. Bedankt.
Ik merkte ook dat het terugzetten van een backup op geheugenkaart minder terugzet dan een backup op de PC. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Weet iemand wat het betekent als er in de contactenlijst een telefoon-icoontje voor een contact staat? Bij één contact is dat bij mij het geval, maar ik zie geen wezenlijk verschil met andere contacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barkrukhenkie
  • Laatst online: 23:54
etamboer schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:25:
Weet iemand wat het betekent als er in de contactenlijst een telefoon-icoontje voor een contact staat? Bij één contact is dat bij mij het geval, maar ik zie geen wezenlijk verschil met andere contacts.
Dan staat het telefoonnummer (of een van de telefoonnummers) van die contact als een standaardnummer ingesteld. Open je contact en kijk bij Standaardnummers, dan zie je het.

Normaal gesproken krijg je als je bijv. gaat bellen naar een contact met meerdere nummers eronder gedefinieerd, eerst de vraag welk nummer je wilt gebruiken. Door een van die nummers als standaardnummer in te stellen voor telefoonnummer wordt die vraag niet gesteld, maar direct dat nummer gebeld. Zo is er ook een standaardnummer voor sms, video-oproep etc. in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
@Barkrukhenkie: dat was het, bedankt! Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan opeens geen backups van de memory card meer restoren naar een ander toestel (ook een E51, zelfde software versie), iets dat altijd gewerkt heeft. Ik krijg halverwege een messagebox met een rood uitroepteken met de melding dat het toestel gereboot wordt, en daarna merk ik dat hij geen mail, sms, mms en instellingen rerestored heeft. Wel contactpersonen, agenda en geinstalleerde thema's. Heeft iemand hier isschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ook bij mij ging de upgrade niet geheel goed. Ik kan de backup die met de vorige versie is gemaakt niet meer terugzetten en ben nu diverse software kwijt. Ook thema's, ingestelde ringtones etc zijn allemaal weg. Verder is er niets te merken van verbeterde stabiliteit of sneller werkende menu's. Ik heb inmiddels al wel een tweetal vastlopers gehad. Wegens deze problemen raad ik mensen af direct te upgraden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:46:
http://europe.nokia.com/g...vice-software-update/news

This software release brings improvements and increased stability in Mail for Exchange, SMS reception improvements and stability and usability improvements for VoIP and WLAN. The release also includes robustness improvements when pressing the Home key. This software release is available through the Nokia Software Updater
Je kan het toch updaten via de Nokia Software Updater? maar als ik het programma start dan vind hij geen update..[Firmwareversie]. Iemand wel een idee hoe deze update binnen kan halen, want als ik het goed begrijp gaat het hier om een software update en geen firmwareupdate.

Alvast bedankt.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
silentwaves_ schreef op zondag 05 juli 2009 @ 11:22:
[...]
Je kan het toch updaten via de Nokia Software Updater? maar als ik het programma start dan vind hij geen update..[Firmwareversie]. Iemand wel een idee hoe deze update binnen kan halen, want als ik het goed begrijp gaat het hier om een software update en geen firmwareupdate.

Alvast bedankt.
Het programma heet Nokia Software Updater, maar het gaat wel degelijk om een firmware-update en géén softwareupdate.

Oplossing voor jou: geduld hebben (i.v.m. productcodes en gedifferentieerde beschikbaarheid).

[ Voor 8% gewijzigd door Cadezo op 05-07-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermandeperman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-01-2024
Bor de Wollef schreef op zondag 05 juli 2009 @ 09:38:
Wegens deze problemen raad ik mensen af direct te upgraden.
Bedankt. Ik wacht dus nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Laatst online: 17-09 21:41
Heb gister de telefoonsoftware geupgrade. Heb wel eerst de PC Suite software bijgewerkt, en de update software zelf een update gegeven.

Ik zou de geheugenkaart eruit halen om problemen te voorkomen. Zie verder de frontpage.

Restore ging bij mij probleemloos. Heb wel vrijwel alles op de geheugenkaart staan, en die is ongemoeid gelaten.

[ Voor 16% gewijzigd door Arnout op 07-07-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de update vorige week al geinstaleerd. Nergens last van gehad. Alles vlekkeloos zoals ik gewend ben. Ook niet met de geheugenkaart, maar die van mij is ook slechts 2Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

ik heb de update ook gedaan .. en kan nu niet meer met de standaard browser toegang krijgen tot een exchange account via outlook web acces.. Echt heel vervelend.. met opera lukt t wel, en met een andere telefoon ook (iphone) alleen met de nokia zut werkt t niet.. Iemand met ene vergelijkbaar probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardTheGreat
  • Laatst online: 25-12-2023
Arnout schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 09:08:
Heb gister de telefoonsoftware geupgrade. Heb wel eerst de PC Suite software bijgewerkt, en de update software zelf een update gegeven.

Ik zou de geheugenkaart eruit halen om problemen te voorkomen. Zie verder de frontpage.

Restore ging bij mij probleemloos. Heb wel vrijwel alles op de geheugenkaart staan, en die is ongemoeid gelaten.
Dat betekent dus dat je zelf de geheugenkaart niet eruit hebt gehad tijdens de update?

Last.FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
TruckingOtto schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:15:
[...]

Dat betekent dus dat je zelf de geheugenkaart niet eruit hebt gehad tijdens de update?
Jawel. Hij bleef bij mij in eerste instantie hangen in de 'local mode' .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:10
Cadezo schreef op zondag 05 juli 2009 @ 11:45:
[...]

Het programma heet Nokia Software Updater, maar het gaat wel degelijk om een firmware-update en géén softwareupdate.

Oplossing voor jou: geduld hebben (i.v.m. productcodes en gedifferentieerde beschikbaarheid).
Okee bedankt voor de info.

Dan heb ik nog even netjes geduld. :)

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delacer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-05 13:30
Heb mij onlangs de zwarte versie aangeschaft, prachtig toestel :D , echter ik zou het irritant geluid met annimatie van mijn provider willen verwijderen, als ik het toestel opstart. Waar in het menu kan ik dit vinden ?
Het betreft niet het welkoms tekst of logo (naar keuze in te stellen), die komt erna.

[ Voor 3% gewijzigd door delacer op 14-07-2009 23:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@delacer: heb je een branded versie gekocht? Dan kun je pech hebben. Je kunt hem flashen met originele firmware als je de product code verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delacer
  • Laatst online: 06-05 13:30
Ja, het betreft een toestel uit de Proximus-collection...
Welke zijn de nodige stappen die ik moet doen om veilig te flashen zonder mijn instellingen te verliezen ?
Ik gebruik geen Nokia pc suite (niet compatibel met Linux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gistere mijn Nokia E51 binnen gedaan bij de winkel aangezien er een toets (rode telefoontoets) er is uitgevallen. Hebben anderen dit ook al gehad? Het viel nog wel onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delacer schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:43:
Ja, het betreft een toestel uit de Proximus-collection...
Welke zijn de nodige stappen die ik moet doen om veilig te flashen zonder mijn instellingen te verliezen ?
Ik gebruik geen Nokia pc suite (niet compatibel met Linux)
Bij flashen raak je altijd al je instellingen kwijt. Je kunt een backup maken op de geheugenkaart (via instrumenten-geheugen-opties-reservecopie) en die terugzetten via herstel vanaf kaart, dat werkt goed voor contacten, sms/mms/email, agenda, thema's, Java programma's en Mail for Exchange. De meeste Symbian programma's moet je daarna opnieuw installeren, veel daarvan hebben vervolgens wel weer hun oude instellingen terug (o.a. Google Maps, Best profiles), anderen moet je opnieuw instellen (bv. Fring).

Hoe je de productcode moet aanpassen weet ik zo niet, maar ik lees o.a. hier dat dat op diverse sites wel te vinden is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02:30

Ankh

|true

Heeft iemand een idee waar ik goedkoop de originele covers kan vinden (inclusief toetsenboard)? Die van mij is zo vaak gevallen dat er blutsen in zitten. Ik heb al even op ebay gekeken, maar ik "vertrouw" de aangeboden covers niet echt.. Heb ooit met een oudere telefoon "originele" gekocht, maar die waren zo nep als wat.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Ik heb net deze gekocht :
Klikkerdeklik
Zeer goede kwaliteit en zeer goedkoop.
Deze "Coffee" versie, ofwel de bronze, is behoorlijk sexy trouwens.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
Ankh schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:25:
Heeft iemand een idee waar ik goedkoop de originele covers kan vinden (inclusief toetsenboard)? Die van mij is zo vaak gevallen dat er blutsen in zitten. Ik heb al even op ebay gekeken, maar ik "vertrouw" de aangeboden covers niet echt.. Heb ooit met een oudere telefoon "originele" gekocht, maar die waren zo nep als wat.
Wat vind je duur? Ik heb met een andere Nokia in principe prima ervaring met mobielbereikbaar.nl (ook niet het idee dat het namaak was), maar ik zie dat de toetsen daar 15 euro zijn en een frontje 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst het NSP gebeld omdat mijn E51 er ook niet heel gaaf meer aan toe is. Daar gaven ze aan dat ik voor voorkant, achterkant en toetsenmatje op ongeveer 27 euro moet rekenen. Ex btw, dus 32,50 inclusief ongeveer.Da's altijd nog goedkoper dan die site, plus, ze monteren het meestal gratis voor je. Tenminste bij mij toendertijd wel toen ik mijn E50 van zilver naar zwart het geswitched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Iemand nog een leuk spel voor in de vakantie? Heb nu laatst Assasins Creed uitgespeeld wat toch wel erg vermakelijk was. Ben nu op zoek naar een ander verslavend spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van C2Doom? Die werkt samen met de wad file van de originele Doom2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Heb nu Worms World Party en Boom Blox aan de praat in N-gage 2 op de e51, vooral Worms is weer geniaal :) Bedankt voor de tip van Doom, zal ns kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:21:
Werkt deze telefoon ook met een video-out kabel?
waarschijnlijk op de a/v 2.5 mm dan.
In deze review van de E90 las ik dat bij die phone alleen audio-out is. Heeft iemand wel eens een kabeltje verbonden aan de A/V connector van de E51? Wat kwam er dan uit?

[ Voor 18% gewijzigd door Jan-E op 20-07-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Liebaart schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:49:
Ik heb net deze gekocht :
Klikkerdeklik
Zeer goede kwaliteit en zeer goedkoop.
Deze "Coffee" versie, ofwel de bronze, is behoorlijk sexy trouwens.
En ondertussen heb ik ook deze cover binnen :
Klikkerdeklik
Ook hier weer zeer goede kwaliteit, ondanks het feit dat het van Hongkong komt.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Bor de Wollef schreef op zondag 05 juli 2009 @ 09:38:
Ook bij mij ging de upgrade niet geheel goed. Ik kan de backup die met de vorige versie is gemaakt niet meer terugzetten en ben nu diverse software kwijt. Ook thema's, ingestelde ringtones etc zijn allemaal weg. Verder is er niets te merken van verbeterde stabiliteit of sneller werkende menu's. Ik heb inmiddels al wel een tweetal vastlopers gehad. Wegens deze problemen raad ik mensen af direct te upgraden.
Heb exact dezelfde problemen. 2 maal vastloper op 2 weken tijd ofzo, altijd als er iemand belt dan kan ik niet opnemen en lijkt het of hij blijft bellen.
De backup is inderdaad ook niet goed gegaan nochtans had ik speciaal een backup genomen voor installatie.

De reden dat ik upgrade is dat de bluetooth connectie op mijn Audi MMI soms uitvalt tijdens het bellen (1 maal per week ofzo). Hoogst vervelend, ik hoopte dat het met deze upgrade zou verholpen zijn...niet dus spijtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Weet iemand hoe je quake 2 aan de gang krijgt op de E51? ik heb op internet al een uitleg gevonden met dat je of de shareware versie moet downloaden en de .pak file in Quake2->baseq2 moet zetten en een sis pakket moet instaleren plus nog een .sisx voor de game zelf. ik heb dit ondertussen meerdere malen geprobeerd.

dus de fpu versie, de nofpu versie opslaan op memorycard/phone shareware/fullinstal van xplosiv cd(uitgever)

verder werkt quake 1 niet omdat ik de demoversie niet op mn windows 7 geinstalleerd krijg :P weet iemand een goede download van de demo?

even tussendoor, het kan er toch niet aan liggen dat mijn telefoon niet gehackt is? hij wilde wel alles instaleren namelijk. Alleen bij het selecteren van het quake 2 symbool gebeurt er gewoon niets..

ik heb verder nog een doom2 demo pakket geinstalleerd maar daar loop ik alleen in een soort kamer waar geen uitgangen/tegenstanders zijn.. hmmz gamen op de e51 valt me een beetje tegen :P

heeft iemand misschien een raadt voor me? ik heb trouwens firmware 220.34.37 als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
quake 2 werkt ondertussen al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hetzelfde gehad ? Bij mij reageerde de telefoon ineens niet meer op de toetsen en kon ik niets er mee beginnen. Een paar keer geprobeerd. Een viertal dagen later deed hij het ineens weer wel. Sindsdien niet meer gebeurd, Gelukkig nog vijf maanden garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 22:33
Je bedoelt dat de boel vastloopt? Ja, dat heb je wel eens; als 'ie ook niet meer uit wil, gewoon even de batterij eruit en weer er in en dan werkt 'ie a.h.g.i. weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Probeer dan vooral eens Worms en Boom Blox van N-Gage, met wat truuks krijg je dat wel aan de praat en dat zijn echt mooie en leuke spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
ben sinds maandag aan het wachtten op mn cert ;) zou donderdag pas komen ofzo.. dus ik ga dat zeker proberen :P ben nu bezig zoveel mogelijk gameplezier op dat ding te zetten omdat ik volgende week naar engeland ga en daarna een weekje op de camping zit. Dan is het wel leuk als je nog even kan gamen tussendoor :P

ik ben nu ook aan het kijken of ik quake 1 werkende krijg en of ik de uitbreidingen(mission packs) geinstalleerd krijg :P

is het trouwens normaal dat ik met de 220.34.37 firmware geen hellocarbide en geen apptrrk geinstalleerd krijg? ik ben nu aan het wachtten voor hello-ox met een cert dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Ik heb zelf 300.34.56 en daar werkt alleen Helloox op na signen met een OPDA certificaat. De nieuwe 400 firmware is helaas nog niet compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heeft er iemand Bemused eigenlijk al aan de praat gekregen??

bij mij zegt hij dat het certificaat overlopen is... dus krijg het niet geinstaleert

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardTheGreat
  • Laatst online: 25-12-2023
TepelStreeltje schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 17:51:bij mij zegt hij dat het certificaat overlopen is... dus krijg het niet geinstaleert
Certificaat verlopen = datum een jaartje terugzetten, vaak werkt het dan wel. Zit in feite een soort uiterste gebruiksinstallatiedatum op.

Last.FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, dan klopt men calender dus niet meer :P
of is het alleen voor het instaleren?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 16:15
TepelStreeltje schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:18:
mjah, dan klopt men calender dus niet meer :P
of is het alleen voor het instaleren?
Alleen tijdens installeren, na de installatie kun je de datum weer goed zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recharge
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-03 22:22
Ik heb gisteren de trialversie van RoadSync 4 ( http://www.dataviz.com/solutions/enterprise/roadsync/ ) geinstalleerd op m'n E51 (300.x firmware).
RoadSync is een soortgelijk pakket als Mail for Exchange.

Het pakket ziet er gelikt uit ...alleen zorgt 't er voor dat alles onder het Menu item " Berichten" zo traag als dikke stront wordt. Zelfs het scrollen in het menu "berichten" is al traag.

Zijn er mede tweakerts met gebruiks-ervaring qua RoadSync ? Treedt dat probleem ook op bij jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmmk
  • Laatst online: 09-09 23:26
Heb recent Gmail, Opera Mini en JoikuSpot geïnstalleerd omdat ik net een data-abonnement erbij heb genomen (moet nog worden geactiveerd). Tot op heden alleen via WiFi hotspots gewerkt.
De icoontjes van Gmail en Opera Mini op mijn scherm zijn echter petieterig, die van JoikuSpot is wel gewoon goed. Is daar een oplossing voor? Heb zelf gezocht maar kon nix vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
jmmk schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:43:
Heb recent Gmail, Opera Mini en JoikuSpot geïnstalleerd omdat ik net een data-abonnement erbij heb genomen (moet nog worden geactiveerd). Tot op heden alleen via WiFi hotspots gewerkt.
De icoontjes van Gmail en Opera Mini op mijn scherm zijn echter petieterig, die van JoikuSpot is wel gewoon goed. Is daar een oplossing voor? Heb zelf gezocht maar kon nix vinden.
Bizar, Opera Mini staat er op bij mij en dat is een gewoon logo. Dit bij de standby shortcuts en onder het applications menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:41

scorpionv

This space for rent

Heeft iemand de E51 toevallig in gebruik met de Kenwood KDC-BT6544U? De E51 staat niet in de compatibiliteitslijst, maar Kenwood durft ook geen uitsluitsel te geven of de telefoon het wel of niet doet met deze autoradio: "Hij kan ook niet getest zijn...". En die gok durf ik dan weer niet te wagen :)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom reageert E51 niet meer op toetsen, en aan- en uitzetten helpt niet. Ik heb het toestel pas zeven maanden, dus maar opgestuurd naar 2call en eens zien hoe lang het gaat duren. Garantie uiteraard een jaar. Mijn "oude" 6233 maar weer van stal gehaald. Dat valt wel even tegen. Stel je voor dat we weer met de apparaten van tien jaar geleden moesten werken ! (Nokia 2110).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookaburra76
  • Laatst online: 11-06-2024
Technisch probleem: heb de firmware van mijn E51 proberen te updaten van 200. naar 400. Had wat problemen onderweg, waaronder de mededeling dat de connectie verbroken was (zie hier voor voorbeeld). Instructies opgevolgd en uiteindelijk toch mededeling dat update voltooid was.

Nu doet ie het alleen niet meer:
  • telefoon start niet meer op
  • alleen lampje gaat branden en verder gaat back light aan, maar verder zwart scherm. Na enkele seconden gaat ie weer uit
Ik heb geen memorycard in gebruik en had ook amper software toegevoegd (alleen voor carkit en gmail). Heb geprobeerd software opnieuw te installeren met Nokia software updater, maar deze vindt het toestel niet meer.

Iemand oplossing of weet waar ik de oplossing kan vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Ik zou de Software Updater starten en de telefoon aansluiten en kijken of hij gevonden wordt.

Misschien die procedure opnieuw volgen die je te zien krijgt als de verbinding tijdens de upgrade wordt verbroken.

zie: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=82121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookaburra76
  • Laatst online: 11-06-2024
Helaas zegt de Software Updater de hele tijd dat hij geen apparaat kan vinden (en dus ook mijn E51 niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Laatst online: 22:29
DaLuca schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:13:
Ernstig probleem,

Ik krijg mijn telefoon niet aan. Hij laat nog wel het Nokia logootje zien maar op het moment dat ie de PIN moet vragen houd ie ermee op. Hij blijft wel aan maar ik kan geen acties uitvoeren en het scherm is leeg.

Daarnaast doet het opladen het ook niet meer... iemand een oplossing?

Het liefst wil ik een hard reset vermijden.
Hier hetzelfde probleem. Telefoon gaat niet meer aan. Als ik de simkaart eruit haal dan start ie wel op, echter in offline modus. Als ik dan een willekeurig toets van het nummerieke gedeelte intoets gaat ie herstarten. Ik kan nog wel door het menu bladeren. Maar geen berichtjes typen oid. Als ik "Nieuw bericht" selecteer dan schiet ie terug naar de mappenlijst. Fabrieksinstellingen selecteren gebeurt niet.
Alle softresetcodes ed werken niet, zodra je het eerste karakter intypt; herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:32
Ik kreeg dezelfde problemen als in de Meuktracker beschreven: tijdens de update raakte de connectie corrupt, de telefoon ging in Local Mode. Vervolgens wat aanwijzingen van de software updater opgevolgd EN de geheugenkaart eruit gehaald en toen lukte het ineens wel om de update tot een goed eind te brengen.

Vervolgens ging mijn telefoon niet meer aan. Na een minuutje ineens weer wel.
En toen wilde het restoren van mijn setiings etc. in eerste instantie niet lukken. Bij een tweede poging ging het wonderwel wel goed.

Nu werkt ie weer prima, maar het is duidelijk dat dit verre van perfecte firmware is. Ook lijkt de telefoon niet sneller maar eerder trager te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
bas r schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:26:
Nu werkt ie weer prima, maar het is duidelijk dat dit verre van perfecte firmware is. Ook lijkt de telefoon niet sneller maar eerder trager te zijn...
Ik ben zonder problemen overgestapt op de 400-firmware. Moest alleen wat programma's opnieuw installeren (Mail for Exchange bv). Maar ik heb nu wel regelmatig een crash, gevolgd door een automatische reboot. Dat heb ik met de eerdere firmwares nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:51:
[...]

Dus de garantie zou twee jaar zijn op alleen de software? Lijkt me vreemd, je hebt twee jaar algehele garantie op het toestel. Dat een beschadigd frontje of iets dergelijks niet onder de garantie valt als het gebruikersschade betreft lijkt me dan logisch (misschien dat ze dat ook bedoelde?).

Een service point bellen om het na te vragen kan natuurlijk altijd ;)
Garantie van 2 jaar op het toestel zelf (maar ze proberen wel telkens waterschade of iets dergelijks in te roepen).
Garantie van 6 maand op cover, toetsen en batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:42:
[...]

Garantie van 2 jaar op het toestel zelf (maar ze proberen wel telkens waterschade of iets dergelijks in te roepen).
Garantie van 6 maand op cover, toetsen en batterij.
Er wordt absoluut niet geprobeerd om zoveel mogelijk toestellen af te keuren op vocht/val schade, dat is pure onzin. Wordt een toestel namelijk afgekeurd dan krijgt het servicepunt/reparatie bedrijf niets betaald. Ik repareer juist zo veel mogelijk ook al hebben ze vocht/val schade, ik geef altijd wel aan dat ze vaak geen lang leven beschoren zijn, maar als ik het repareer en niet afkeur krijg ik tenminste betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Laatst online: 01-09 18:02
Vanochtend heb ik mijn E51 geupdate van 300.x naar 400.x
Van te voren heb ik met de PC Suite een backup gemaakt, toen Software Update en daarna restore.

Alles is goed verlopen, maar het viel mij net op dat het toestel niet meer trilt wanneer ik een sms ontvang. Dit was in het verleden wel zo, en de instellingen staan hetzelfde. Het toestel trilt wel als ik gebeld wordt..

Iemand die hier bekend mee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Conan schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:45:
Vanochtend heb ik mijn E51 geupdate van 300.x naar 400.x
Van te voren heb ik met de PC Suite een backup gemaakt, toen Software Update en daarna restore.

Alles is goed verlopen, maar het viel mij net op dat het toestel niet meer trilt wanneer ik een sms ontvang. Dit was in het verleden wel zo, en de instellingen staan hetzelfde. Het toestel trilt wel als ik gebeld wordt..

Iemand die hier bekend mee is?
Probeer bij je sms toon even een nieuwe toon in te stellen, dat lost dit probleem vaak op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Laatst online: 22:29
Mijn telefoon is weer gefixed, bij Nokia Care Center. Ik kon de software update niet zelf installeren, daarvoor moest ie iig in " online" stand komen, en dat lukte niet.
Nu voorzien van nieuwe software doet ie het weer. Viel trouwens nog onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 12:13
Hebben jullie ook dat bovenin je scherm in de hoekjes het beeld een beetje trilt? Het is niet superstorend ofzo maar vraag me toch af of zoiets kwaad kan of dat het misschien vaker voorkomt? :)
Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste