Ik heb even een vraag over data toegangspunten: is het mogelijk op de E51 om via gsm-data in te bellen (CSD)? Met mijn E50 kan dit, ik kan bij "drager gegevens" GPRS, "gegevensoproep" (CSD) en HSCSD kiezen. Bij de E51 kan ik alleen GPRS of WiFi selecteren. Is daar omheen te werken of wordt dit niet ondersteund? Ik gebruik het met m'n werk-SIM, die is geblokkeerd voor GPRS maar CSD werkt gewoon.
Anoniem: 248737
Is er al iets bekend van de opvolger van de e51?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 248737 op 04-04-2009 16:19 ]
Ben daar ook wel erg benieuwd naar...Anoniem: 248737 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 16:18:
In het topic over de Nokia E55 werd er de afgelopen dagen ook over gesproken, volgens een preview van de E55 zou hij snel worden aangekondigt voor een prijs van 265-275 euro. Zie ook onderstaande quote:
Mobile-review.com: Preview of GSM/UMTS-smartphone Nokia E55
Further complicating things for the Nokia E55 is the soon-to-be-announced replacement for the E51 that will retail at the 265-275 Euro price point, allowing the original E51 to stay in the market with its current price tag, yet ruining the E55’s last chance for success.
Voor mij:Coeluh schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:12:
Welke apps zijn echt must haves voor jullie op deze mobiel?
Y-Browser (File browser)
irRemote (Je tv/radio op afstand bedienen met je telefoon)
MiniGPS (Telefoon automatisch van profiel laten veranderen als je bv. in de buurt van je school komt. Werkt door het herkennen van telefoonmasten)
Font Magnifier (Alle fonts groter of kleiner maken. Ik vind het standaard lettertype te groot)
Verwijderd
NOS mobiel (veel handiger dan nu.nl in de browser openen).Coeluh schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:12:
Welke apps zijn echt must haves voor jullie op deze mobiel?
SymTorrent (torrents binnenhalen op je telefoon).
Active file en Y-Browser (file browsers).
Calculatorsi (open-source wetenschappelijke en grafische calculator van knizhnik@garret.ru).
Tomtom (ik neem aan dat iedereen weet wat dat doet
Bestprofiles (timed profiles en meer).
Best Blacklist (lastposten krijgen automatisch de in-gesprek toon).
Totalrecall (callrecorder zonder irritante beep die de andere kant waarschuwt dat het gesprek opgenomen wordt).
Indearcalc One (berekend unlockcodes voor wat oudere Nokia telefoons, leuk om kenissen met een oud gelockt toestel te helpen).
En natuurlijk nog wat leuke games: Command & Conquer, Doom, Alpha Wing e.v.a.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 20:13 ]
mag ik vragen hoe je irRemote hebt geinstaleerd. want ik kan alleen maar unsigned installatiebestanden vinden.jurriaandvm schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:55:
[...]
Voor mij:
Y-Browser (File browser)
irRemote (Je tv/radio op afstand bedienen met je telefoon)
MiniGPS (Telefoon automatisch van profiel laten veranderen als je bv. in de buurt van je school komt. Werkt door het herkennen van telefoonmasten)
Font Magnifier (Alle fonts groter of kleiner maken. Ik vind het standaard lettertype te groot)
We hebben hier op het werk VOIP telefoons op een centrale die lokaal draait. we kunnen dus ook via een softphone programma via het draadloos netwerk via onze laptops bellen.
Ik ben al 3 dagen dit topic aan t doorlezen maar ik zie jullie enkel de sip instellen via een mobiele provider.
volgens mij moet dit ook mogelijk zijn over het wifi hier naar de lokale telefooncentrale (pbx denk ik)
ik geef bij registratie serveradres het ip (192.168.x.x) in van die centrale maar daar kom ik niet ver mee. alle voorbeeldinstellingen zijn sip.xs4all.nl ofzo... daar maak ik geen gebruik van
heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben al 3 dagen dit topic aan t doorlezen maar ik zie jullie enkel de sip instellen via een mobiele provider.
volgens mij moet dit ook mogelijk zijn over het wifi hier naar de lokale telefooncentrale (pbx denk ik)
ik geef bij registratie serveradres het ip (192.168.x.x) in van die centrale maar daar kom ik niet ver mee. alle voorbeeldinstellingen zijn sip.xs4all.nl ofzo... daar maak ik geen gebruik van
heeft iemand hier ervaring mee?
Ben ik ook wel benieuwd naar!j00han schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:03:
[...]
mag ik vragen hoe je irRemote hebt geinstaleerd. want ik kan alleen maar unsigned installatiebestanden vinden.
Drie mogelijkheden: Het programma eerlijk kopen, zelf signen of uitzoeken hoe je unsigned programma's installeert op je telefoon. Met de laatste twee ga ik je alleen niet helpen, dat moet je zelf uitzoeken.j00han schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:03:
[...]
mag ik vragen hoe je irRemote hebt geinstaleerd. want ik kan alleen maar unsigned installatiebestanden vinden.
Die heb ik nu ook, maar hij is wel erg ingewikkeld.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:11:
[...]
Calculatorsi (open-source wetenschappelijke en grafische calculator van knizhnik@garret.ru).
[ Voor 28% gewijzigd door Apaat op 15-04-2009 10:11 ]
Welke 'internetradio' is voor de e51 het fijnste, vinden jullie?
Edit: Gebruik nu Nokia Internet Radio, werkt opzich prima, maar bv slamFM is niet te vinden..
Edit: Gebruik nu Nokia Internet Radio, werkt opzich prima, maar bv slamFM is niet te vinden..
[ Voor 43% gewijzigd door H3iN op 15-04-2009 13:06 ]
Verwijderd
Ik heb er geen moeite mee. Toen ik nog studeerde heb ik een (toen geavanceerde) grafische en programmeerbare calculator gekocht, de Casio fx-8000. Heb ik nog steeds trouwens. Die moest je op een soortgelijke manier aansturen.jurriaandvm schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:07:
[...]
Die heb ik nu ook, maar hij is wel erg ingewikkeld.
Voor simpel rekenwerk is het natuurlijk wat overkill, maar om met ingewikkelde formules te kunnen werken vind ik hem echt ideaal.
Ik gebruik de standaard software die meekwam met de laatste software update. Maar alleen thuis over WiFi, onderweg, als ik geen (auto)radio heb gebruik ik gewoon de FM radio.H3iN schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:34:
Slam FM heeft wel een shoutcast stream.H3iN schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:34:
Die kun je invoeren in de Nokia Internet Radio: http://stream02.slamfm.trueserver.nl:8000/slamfm
Vandaag is er een nieuwe firmware release vrijgegeven voor de E51-2 (zonder camera) met versienummer 301.34.56.
Helaas zijn er nog geen releasenotes beschikbaar, die zal volgende week wel volgen. Ik weet niet of je hem al kunt binnenhalen via de Nokia Software Updater (anders een paar dagen later weer proberen) maar hij is vanaf vandaag beschikbaar bij de Nokia Service Points.
Helaas zijn er nog geen releasenotes beschikbaar, die zal volgende week wel volgen. Ik weet niet of je hem al kunt binnenhalen via de Nokia Software Updater (anders een paar dagen later weer proberen) maar hij is vanaf vandaag beschikbaar bij de Nokia Service Points.
Verwijderd
Heeft iemand die versie zonder camera uberhaupt? Ik heb hem nog nooit ergens te koop gezien. De E50 zonder camera zag je nog sporadisch.robertwebbe schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 21:55:
Vandaag is er een nieuwe firmware release vrijgegeven voor de E51-2 (zonder camera) met versienummer 301.34.56.
Niet alleen heb ik de camera nog nooit te koop gezien, ik heb er ook nog nooit iemand mee zien lopen. De enige reden om een versie zonder camera te kopen zou volgens mij zijn dat je het toestel ergens wilt gebruiken waar camera's niet zijn toegestaan.Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:34:
[...]
Heeft iemand die versie zonder camera uberhaupt? Ik heb hem nog nooit ergens te koop gezien. De E50 zonder camera zag je nog sporadisch.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb er 1.Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:34:
[...]
Heeft iemand die versie zonder camera uberhaupt? Ik heb hem nog nooit ergens te koop gezien. De E50 zonder camera zag je nog sporadisch.
Er zijn toch redelijk veel grote bedrijven en instanties waar toestellen met camera's niet zijn toegestaan. Het gewone publiek wil natuurlijk wel de versie met camera dus die je in de winkel liggen. Degene zonder camera vind je meer in de business to business markt.
Verwijderd
Zijn dat er zoveel? Ik ben zelf nog nooit ergens binnen geweest waar je geen cameratelefoon mee mocht nemen. Ik kan me er alleen iets bij voorstellen als je bij defensie werkt of op de ontwerpafdeling van een autofabrikant of zo. Ik ben wel ooit ergens geweest (het rekerncentrum van Getronics in Apeldoorn) waar je helemaal geen telefoon mee mocht nemen de serverruimte in, camera of niet. Als je kijkt wat er te zien was een volkomen overbodige maatregel, zo vreselijk interessant zijn een berg serverkasten en 19" racks nou ook weer niet lijkt me.robertwebbe schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:55:
Er zijn toch redelijk veel grote bedrijven en instanties waar toestellen met camera's niet zijn toegestaan.
Heeft dat nog eern speciale reden? Werk jij ergens waar je geen cameratelefoon mee naar binnen mag nemen?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 16:29 ]
Zijn toch meer bedrijven dan je denkt. Bij redelijk wat bedrijven zijn camera's niet gewenst en dan mag je meestal dus ook geen telefoon (met camera) meenemen. Zelf onder andere meegemaakt bij rondleidingen bij Urenco (fabriek met radio-actief materiaal) en het Air Operations Control Station Nieuw Milligen (defensie).Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 15:55:
[...]
Zijn dat er zoveel? Ik ben zelf nog nooit ergens binnen geweest waar je geen cameratelefoon mee mocht nemen.
Verwijderd
OK, Urenco kan ik me iets bij voorstellen. Die zijn nu nog kwaad dat Khan er 30 jaar geleden met wat geheime bouwtekeningen vandoor gegaan is waardoor Pakistan nu kernwapens heeft. En defensie is van nature paranoide.Cadezo schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:25:
[...]
Zijn toch meer bedrijven dan je denkt. Bij redelijk wat bedrijven zijn camera's niet gewenst en dan mag je meestal dus ook geen telefoon (met camera) meenemen. Zelf onder andere meegemaakt bij rondleidingen bij Urenco (fabriek met radio-actief materiaal) en het Air Operations Control Station Nieuw Milligen (defensie).
hoi,
Ik ontvang m'n mails op mijn E51. Thuis zit ik bij Belgacom als provider (Belgie) op t werk is het Telenet en onderweg is het Base via de gsm provider.
Voor mijn uitgaande mails zou ik telkens mijn smtp server moeten aanpassen naargelang de provider.
Mijn email voorziet wel zo'n eigen smtp server maar blijkbaar werkt dat niet met de providers hier.
Met gevolg dat ik nu de settings zo laat staan dat ik steeds via de mobiele provider mails verstuur (en ontvang dus) en het toegangspunt ongewijzigd laat. In belgie is dat niet direct de goedkoopste oplossing. (80% van de tijd heb ik wifi in de buurt)
nu is mijn vraag, bestaat er zo niks dat ziet of ik connectie heb met de wifi op t werk, en daar mijn smtp settings aan aanpas. ofwel thuis en zoniet de mobiele smtp server kiest.
edit: Bovenstaande is opgelost, blijkbaar kan je een ssl poort instellen om die eigen smtp server te doen werken. samen met smartConnect kiest hij het beste toegangspunt...
Neemt niet weg dat een tool dat acties kan uitvoeren wanneer ik connectie heb tot een bepaald toegangspunt handig zou zijn. (bijvoorbeeld, een voip progje starten als ik op werk kom)
Ik ontvang m'n mails op mijn E51. Thuis zit ik bij Belgacom als provider (Belgie) op t werk is het Telenet en onderweg is het Base via de gsm provider.
Voor mijn uitgaande mails zou ik telkens mijn smtp server moeten aanpassen naargelang de provider.
Mijn email voorziet wel zo'n eigen smtp server maar blijkbaar werkt dat niet met de providers hier.
Met gevolg dat ik nu de settings zo laat staan dat ik steeds via de mobiele provider mails verstuur (en ontvang dus) en het toegangspunt ongewijzigd laat. In belgie is dat niet direct de goedkoopste oplossing. (80% van de tijd heb ik wifi in de buurt)
nu is mijn vraag, bestaat er zo niks dat ziet of ik connectie heb met de wifi op t werk, en daar mijn smtp settings aan aanpas. ofwel thuis en zoniet de mobiele smtp server kiest.
edit: Bovenstaande is opgelost, blijkbaar kan je een ssl poort instellen om die eigen smtp server te doen werken. samen met smartConnect kiest hij het beste toegangspunt...
Neemt niet weg dat een tool dat acties kan uitvoeren wanneer ik connectie heb tot een bepaald toegangspunt handig zou zijn. (bijvoorbeeld, een voip progje starten als ik op werk kom)
[ Voor 18% gewijzigd door kukuxumusu op 22-04-2009 09:23 ]
Ik heb de smtp-server van mijn werk ingesteld (is dus niet afhankelijk van de provider). Programmaatje Birdstep SmartConnect (www.birdstep.com) zorgt ervoor dat als ik verbinding heb met mijn WiFi, dan deze gebruikt wordt, en anders de GPRS van mijn provider. Je kunt meerdere providers instellen, de eerste die verbinding heeft neemt hij dan (de volgorde kun je ook instellen).
Anoniem: 294037
Ik heb mijn uitgaande mail nu ingesteld als smtp.live.com, beveiliging: SSL/TLS, poort: 25.Huub17 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:24:
[...]
Ik heb het niet geïnstalleerd (krijg daar te weinig mail voor op mijn hotmail adres), maar ik neem aan dat het met deze instellingen gewoon moet werken als je een account bij 'berichten' aanmaakt.
Dit zou volgens bovenstaande link voldoende moeten zijn.
Toch kan ik nog steeds geen mails versturen. Ik heb het zojuist nogmaals geprobeerd. De mail blijft in de map outbox staan met als melding 'in wachtrij'.
Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?
Verwijderd
Username en password instellen? Als die niet nodig zouden zijn zou je provider een open relay hebben, dat lijkt me sterk.Anoniem: 294037 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:38:
Ik heb mijn uitgaande mail nu ingesteld als smtp.live.com, beveiliging: SSL/TLS, poort: 25.
Toch kan ik nog steeds geen mails versturen. Ik heb het zojuist nogmaals geprobeerd. De mail blijft in de map outbox staan met als melding 'in wachtrij'.
Poort 25 uitgaand staat dicht bij de meeste ISPs. Dit is dan ook een volledige domme zet van Live om alleen SMTP aan te bieden op poort 25. De meeste andere diensten hebben het wel begrepen en bieden (bijvoorbeeld GMail) SMTP aan op alternatieve poorten.Anoniem: 294037 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:38:
Ik heb mijn uitgaande mail nu ingesteld als smtp.live.com, beveiliging: SSL/TLS, poort: 25.
Een workaround is om de SMTP server te gebruiken die hoort bij je mobiel internet. Logisch gevolg is je mail sneller zal worden gezien als spam (niet afkomstig van hotmail/Live servers, plus dat die SMTP server nog wel eens geblacklist kan staan bij al dan niet onbewust misbruik).
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Ik heb ze zelf niet, maar misschien kunnen CorePlayer Mobile of TCPMP het?Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 00:26:
Ik zoek een programma om (in ieder geval) 3gp en mp4 filmpjes af te spelen waarin ik kan spoelen of naar een bepaalde tijdsindex kan springen. De standaard player kan dat niet, en als je een film wilt volgen op de mobiel is dat nogal lastig.
Verwijderd
Ik kan van CorePlayer zo gauw niet vinden of het dat kan of niet, maar ik ga geen $30 betalen als ik niet eens weet of het kan wat ik wil. Maar eens kijken of het ergens via p2p te downloaden is.
Anoniem: 184946
is er ook een optie voor mijn inbox dat ik kan instellen hoeveel berichtjes er maximum in mogen?
voor mijn verzonden items heb ik dit gevonden, maar voor mijn inbox voorlopig nog niet
voor mijn verzonden items heb ik dit gevonden, maar voor mijn inbox voorlopig nog niet
Weet iemand ergens op internet een tutorial over het vervangen van de zwarte plastic binnenkant van de E51? Bij mij zitten daar namelijk scheurtjes in (Tip aan iedereen: bij het vervangen van de buitenkant de schroefjes helemaal niet stevig vast draaien, je knijpt erg snel het zwarte plastic kapot).
Bedankt,
Jurriaan
Bedankt,
Jurriaan
Verwijderd
Volgens mij geldt daar maar een maximum: er mogen berichten in totdat het geheugen volzit.Anoniem: 184946 schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:18:
is er ook een optie voor mijn inbox dat ik kan instellen hoeveel berichtjes er maximum in mogen?
Voor de mensen die dit hier nog niet weten:Apaat schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:07:
[...]
uitzoeken hoe je unsigned programma's installeert op je telefoon.
[...]
menu, installations, app. mgr., options, settings, software installations: signed only naar all zetten.
vanaf dan wel opletten en niet zomaar alles installeren!
Anoniem: 300496
Ik heb vandaag een nieuwe Fiat Bravo opgehaald bij de dealer, en geprobeerd mijn Nokia E51 met Blue&me te koppelen, dit werkt niet. Nadat ze verbonden zijn, lukt het niet om te bellen of contacten 1 voor 1 te verzenden.
Ik heb firmware 300.34.56 11-12-2008
Weet iemand een oplossing?
Je kan zelf ook programma signen, dat werkt naar mijn ervaring beter dan deze instelling... Zie voor een duidelijk uitleg: How tot sign applications instead of hacking?Keneo schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:03:
[...]
Voor de mensen die dit hier nog niet weten:
menu, installations, app. mgr., options, settings, software installations: signed only naar all zetten.
Dan werken nog steeds niet alle unsigned applicaties.. Daarvoor moet je je telefoon hacken.Keneo schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:03:
[...]
Voor de mensen die dit hier nog niet weten:
Ik heb het al gevonden. Zoeken op Service Manual gaf de juiste resultaten.Apaat schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:32:
Weet iemand ergens op internet een tutorial over het vervangen van de zwarte plastic binnenkant van de E51? Bij mij zitten daar namelijk scheurtjes in (Tip aan iedereen: bij het vervangen van de buitenkant de schroefjes helemaal niet stevig vast draaien, je knijpt erg snel het zwarte plastic kapot).
Bedankt,
Jurriaan
Ben vandaag op de fiets naar het werk (37km) en dit heb ik gedaan met de E51 in de hand d.m.v. TrekBuddy. Op de site van prov. Zuid Holland een route gemaakt, geexporteerd als GPX en ingeladen, en vervolgens van waypoint naar waypoint gereden (650 stuks!). Dit ging best wel goed, wel goed opletten.
Ja, dit heb ik drie weken geleden gedaan. Je moet even een dagje wachten op je OPDA certificaat, maar dan kan je alles signen en installen wat je maar wilt!Cadezo schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:09:
[...]
Je kan zelf ook programma signen, dat werkt naar mijn ervaring beter dan deze instelling... Zie voor een duidelijk uitleg: How tot sign applications instead of hacking?
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
maar hoe kan het geheugen nu ooit volzitten,Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:04:
[...]
Volgens mij geldt daar maar een maximum: er mogen berichten in totdat het geheugen volzit.
een SD-kaartje van 4 GB, en een berichtje is 1 kB ofzo
dan is er plaats voor >50.000 berichtjes ...
Je kan natuurlijk ook andere dingen dan smsjes opslaan op je geheugen.....Anoniem: 184946 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:55:
[...]
maar hoe kan het geheugen nu ooit volzitten,
een SD-kaartje van 4 GB, en een berichtje is 1 kB ofzo
dan is er plaats voor >50.000 berichtjes ...
Kent iemand een gratis spreadsheet applicatie voor de E51 waarmee je ook (simpele) formules kunt doorrekenen? Ik vind vrijwel alleen troep / viewers helaas.
zelfs met 100 mb kan je belachelijk veel berichtjes opslaan,H3iN schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:18:
[...]
Je kan natuurlijk ook andere dingen dan smsjes opslaan op je geheugen.....
maar aangezien ik geen deftig antwoord krijg zal zo'n functie voor de inbox wel niet bestaan zeker ...
Diverse berichten over het aanbieden van een bepaald item zijn verwijderd.
Voor dat soort zaken hebben we http://tweakers.net/aanbod
Voor dat soort zaken hebben we http://tweakers.net/aanbod
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Bravo hier, zelfde firmware, werkt goed... Al gekeken hier?Anoniem: 300496 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:34:
Ik heb vandaag een nieuwe Fiat Bravo opgehaald bij de dealer, en geprobeerd mijn Nokia E51 met Blue&me te koppelen, dit werkt niet. Nadat ze verbonden zijn, lukt het niet om te bellen of contacten 1 voor 1 te verzenden.
http://local.fiat.nl/prev...ech/Nokia/E51/start_E.htm
Nee.Coeluh schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:53:
Kan je eigenlijk met een e51 syncen via je wlan?
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Synchroniseren kan wel degelijk via WLAN, de E51 ondersteunt het SyncML protocol. Kijk bijvoorbeeld eens naar Funambol (open source SyncML server) of naar Ovi van Nokia.
Er zijn ook SyncML plugins voor Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird en veel andere software.
Er zijn ook SyncML plugins voor Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird en veel andere software.
On a clear day you can C#
Anoniem: 248737
Opvolger is bekend: Nokia e52Anoniem: 248737 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 16:18:
nieuws: Nokia introduceert smartphone met standbytijd van vier weken
Daar is inmiddels een gecombineerd topic over gemaakt met de Nokia E55: Nokia E52 en E55.Anoniem: 248737 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:17:
[...]
Opvolger is bekend: Nokia e52
nieuws: Nokia introduceert smartphone met standbytijd van vier weken
Sinds vandaag dan ook een E51 in bezit 
Wellicht wat FAQ vraagjes, maar er zijn wat dingen waar ik niet uit kom
- Ik heb "TTS_Dutch.SIS" geinstalleerd, maar ik kan geen dutch als taal instellen (terwijl hij toch echt geinstalleerd is) ?
- Hoe krijg ik die irritante screensaver uit ? Ik krijg nu elke keer de tijd in beeld, dat wil ik niet. Het enige wat ik wil is dat het backlight uit gaat. Meer niet.
- Hoe krijg ik smileys te zien in SMS? Ik krijg nu de tekst :-) ipv een
Ik zie er geen optie voor, moet ik hier software voor installeren ?
- Is het op de een of andere manier in te stellen dat wanneer ik een SMS verzend, hij na het verzenden weer naar 'home' verspringt? Mijn huidige Nokia 2630 doet dat wel, en dat is eerlijk gezegd het enige goede aan die phone
- Ik heb "TTS_Dutch.SIS" geinstalleerd, maar ik kan geen dutch als taal instellen (terwijl hij toch echt geinstalleerd is) ?
- Hoe krijg ik die irritante screensaver uit ? Ik krijg nu elke keer de tijd in beeld, dat wil ik niet. Het enige wat ik wil is dat het backlight uit gaat. Meer niet.
- Hoe krijg ik smileys te zien in SMS? Ik krijg nu de tekst :-) ipv een
- Is het op de een of andere manier in te stellen dat wanneer ik een SMS verzend, hij na het verzenden weer naar 'home' verspringt? Mijn huidige Nokia 2630 doet dat wel, en dat is eerlijk gezegd het enige goede aan die phone
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Zie aangevulde quote hierboven.Koffie schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 20:19:
Dit is niet het UI-language pack, maar het Text-To-Speech (TTS) language pack. Als je toestel niet native Nederlands bevat, moet je de productcode veranderen en de firmware updaten. Daar is in dit topic wel meer over te vinden.
Menu > Instrumenten > Thema's > Spaarstand
- Hoe krijg ik smileys te zien in SMS? Ik krijg nu de tekst :-) ipv eenIk zie er geen optie voor, moet ik hier software voor installeren ?
Volgens mij ondersteunt de E51 geen smiley's, alleen de tekst-smiley's. Toeval of niet, in het E75-topic werd gisteren dezelfde vraag gesteld. Zie Jopperd in "Het Nokia E75 topic".
Volgens mij niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Cadezo op 08-05-2009 23:19 ]
De E51 kent inderdaad geen smilies zoals sommige andere zakelijke toestellen deze ook niet kennen.
Thx voor de antwoorden.
Balen van die Smileys in SMS
Over de powersaver, daar kan ik idd wel het e.e.a instellen, maar voor zover ik zien *niet* dat ik helemaal geen powersaver wil.
Anoniem: 287313
Inmiddels het speakertje geplaatst en hij doet het weer als vanouds!! Geen kraken meer en iedereen is duidelijk te verstaan.Anoniem: 287313 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:24:
[...]
Mijn speaker kraakt ook, ik heb bij salesplaza voor € 5,25 (incl. verzendkosten) een speakertje besteld. Kijken of dat beter gaat werken! Ik laat iig iets weten.
Is het mogelijk agenda notities op het beginscherm te plaatsen zonder hiervoor active standby aan te zetten?
Ik wil namelijk de toetsen voor menu ed gewoon blijven gebruiken zoals die ingesteld zijn zonder active standby..
Ik wil namelijk de toetsen voor menu ed gewoon blijven gebruiken zoals die ingesteld zijn zonder active standby..
Heb ik getest, maar de integratie is niet wat ik zoek.Anoniem: 287313 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 19:20:
[...]
Zoek eens naar het programma "Animated sms" van Zensis. Ik gebruik het ook en werkt goed!!
Het is een losse applicatie, die welliswaar je inbox enigzins overneemd, maar niet je outbox.
Je moet dus echt een 'new animated SMS' maken.
Het mooiste zou zijn om iets als Animated SMS te hebben, wat gewoon in het OS gaat zitten.
Ik weet niet of ik je vraag helemaal begrijp, maar kijk eens naar Handy Shell. Ik draai het nu een maand en ik zou niet meer terug willen naar de standaard active standby van Nokia. (als je van een WM toestel komt dan is het beperkte "today scherm" van Nokia wel heel erg wennen imochristiaann1985 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:33:
Is het mogelijk agenda notities op het beginscherm te plaatsen zonder hiervoor active standby aan te zetten?

Wat ik bedoel:
als je active standby inschakelt kun je de middelste 4-richtingen-knop deels niet meer gebruiken (dus de knop naar boven, links, rechts en beneden). Deze wordt dan gebruikt voor active standby..
Hoe zit dat bij handy shell?
als je active standby inschakelt kun je de middelste 4-richtingen-knop deels niet meer gebruiken (dus de knop naar boven, links, rechts en beneden). Deze wordt dan gebruikt voor active standby..
Hoe zit dat bij handy shell?
Je kant dan toch de andere knoppen herprogrammeren ?
Verder kun je in principe ook alle acties die je normaal met de 4 richtingen doet, in de bovenste startbalk plaatsen?
Verder kun je in principe ook alle acties die je normaal met de 4 richtingen doet, in de bovenste startbalk plaatsen?
Ja, klopt inderdaad.. Dan zal ik dat (helaas) moeten doen.
Heeft er iemand hier ervaring met voipbuster/skype op de Nokia E 51? zoja ben ik benieuwd of het goed werkt?
_
Voipbuster werkt prima, je kunt je telefoon instellen zodat je bij je contactpersonen kunt kiezen voor een telefoongesprek of een internetgesprek. En je kunt ook de (amateuristische maar goed werkende) applicatie van voipbuster downloaden zodat je kunt bellen en zelfs smsen, ideaal voor in het buitenland via wifi dus.
http://www.voipbuster.com/nl/mobile.html
Ondertussen heb ik de vpn werkende gekregen op mijn E51. Ik gebruik daarvoor een 3rd Party application.willem86 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:55:
[...]
Iemand die de vpn al werkende gekregen heeft op het UGent netwerk?
De software kun je hier downloaden:
http://www.ncp-e.com/en/downloads/software.html
Okee, dat ga ik even bekijken thanks!christiaann1985 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:10:
Voipbuster werkt prima, je kunt je telefoon instellen zodat je bij je contactpersonen kunt kiezen voor een telefoongesprek of een internetgesprek. En je kunt ook de (amateuristische maar goed werkende) applicatie van voipbuster downloaden zodat je kunt bellen en zelfs smsen, ideaal voor in het buitenland via wifi dus.
Weet iemand of er een programma bestaat voor twitter op de Nokia E 51?
_
Verwijderd
Fring ondersteund dat.silentwaves_ schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:23:
Weet iemand of er een programma bestaat voor twitter op de Nokia E 51?
Het mooie aan Twibble is dat hij ook foto's aan je tweets kan toevoegen. Ik had eerste Twim, maar dat werkte niet zo goed.
Ik heb mijn E51 gekoppeld aan een BT carkit (Fiscon Basic-Plus) maar kan geen SMS lezen. De fabrikant geeft aan dat dit komt omdat mijn telefoon geen 'SMS through bluetooth' zou ondersteunen.
Heeft iemand hier wel eens iets over gehoord? Zijn er applicaties waarmee je het wel kunt 'pushen'?
Heeft iemand hier wel eens iets over gehoord? Zijn er applicaties waarmee je het wel kunt 'pushen'?
hoi,
Ik teste deze week de nokia maps eens op mijn gsm, ik nam een activatie voor een maand. ik heb toch nog veel bedenkingen:
- Het duurt vrij lang om te connecteren en hij vind dikwels geen gps signaal, terwijl ik in buiten ben.
- De gesproken begeleiding zegt wel veel hetzelfde (als ik nog 50km autostrade moet volgen hoef ik niet om de km te horen "blijf deze weg volgen" zeker als ik via bluetooth over mijn autoradio luister, dan valt steeds de muziek weg.
- Op de fiets stel ik "lopen" in om de kleine paden te kunnen nemen. De GPS geeft dan het bericht, de snelheid is te hoog voor een voetganger, de route wordt herberekend. en ik krijg vervolgens de autoroute.
- Mijn straat (die toch al 100jaar bestaat) staat met dunne, dubbele en stippellijnen op de kaart, alsof hij overgaat van gewone rijweg, naar zandwegel, naar niks en terug. hij geeft dan de melding "niet op een weg" en herberekend de route...
- De screensaver springt steeds op, vrij lastig om elke 90 sec op een knopje te moeten drukken om terug het (verlichte) scherm te zien.
- is het mogelijk om routes uit te stippelen op de pc en dan over te brengen naar de gsm?
Zijn sommige dingen te verhelpen? duiken ze bij route 66 of tomtom ook op? spijtig dat die niet als trial ofzo te gebruiken zijn.
Ik teste deze week de nokia maps eens op mijn gsm, ik nam een activatie voor een maand. ik heb toch nog veel bedenkingen:
- Het duurt vrij lang om te connecteren en hij vind dikwels geen gps signaal, terwijl ik in buiten ben.
- De gesproken begeleiding zegt wel veel hetzelfde (als ik nog 50km autostrade moet volgen hoef ik niet om de km te horen "blijf deze weg volgen" zeker als ik via bluetooth over mijn autoradio luister, dan valt steeds de muziek weg.
- Op de fiets stel ik "lopen" in om de kleine paden te kunnen nemen. De GPS geeft dan het bericht, de snelheid is te hoog voor een voetganger, de route wordt herberekend. en ik krijg vervolgens de autoroute.
- Mijn straat (die toch al 100jaar bestaat) staat met dunne, dubbele en stippellijnen op de kaart, alsof hij overgaat van gewone rijweg, naar zandwegel, naar niks en terug. hij geeft dan de melding "niet op een weg" en herberekend de route...
- De screensaver springt steeds op, vrij lastig om elke 90 sec op een knopje te moeten drukken om terug het (verlichte) scherm te zien.
- is het mogelijk om routes uit te stippelen op de pc en dan over te brengen naar de gsm?
Zijn sommige dingen te verhelpen? duiken ze bij route 66 of tomtom ook op? spijtig dat die niet als trial ofzo te gebruiken zijn.
kijk anders eens naar sygic mcguider, die draait een stuk beter dan tomtom op nieuwe nokia's (tomtom is al een hele tijd niet geupdate voor symbian).
dat het vrij lang duurt zit meer in je gps ontvanger dan in de software denk ik..
screensaver is een instelling: settings > general > backlight
andere problemen zul je het mee moeten doen
dat het vrij lang duurt zit meer in je gps ontvanger dan in de software denk ik..
screensaver is een instelling: settings > general > backlight
andere problemen zul je het mee moeten doen
heeft iemand deze navigatie al draaien op zijn e51
CoPilot Live 7 Mobile Navigation Europe on DVD
en hoe is die
draait die soepel of is mcguider beter?
CoPilot Live 7 Mobile Navigation Europe on DVD
en hoe is die
draait die soepel of is mcguider beter?
Had jij problemen met het installeren van Twibble? Bij mij geeft hij namelijk aan dat het een ongeldig .jar bestand is. (gedownload van m.twibble.de)mithras schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:42:
Het mooie aan Twibble is dat hij ook foto's aan je tweets kan toevoegen. Ik had eerste Twim, maar dat werkte niet zo goed.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
_
Verwijderd
In vergelijking met Tomtom 6:
Dat hangt volgens mij van de GPS unit af. Als die traag is met een fix kan de navigatiesoftware ook niet anders.kukuxumusu schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:04:
Daar heeft TT gelukkig geen last van. Die begint pas een stuk (2km of zo) voor de afslag/splitsing/... iets te roepen, en herhaalt dan nog op het moment dat je moet afslaan, niet vaker.- De gesproken begeleiding zegt wel veel hetzelfde (als ik nog 50km autostrade moet volgen hoef ik niet om de km te horen "blijf deze weg volgen" zeker als ik via bluetooth over mijn autoradio luister, dan valt steeds de muziek weg.
Gelukkig probeert TT niet zo "slim" te zijn. Als ik op de autoweg rij staat de snelheid wel steeds rood te knipperen maar daar blijft het bij.- Op de fiets stel ik "lopen" in om de kleine paden te kunnen nemen. De GPS geeft dan het bericht, de snelheid is te hoog voor een voetganger, de route wordt herberekend. en ik krijg vervolgens de autoroute.
Zo erg is het niet, maar je begint wel te merken dat de kaarten van TT6 gedateerd aan het raken zijn.- Mijn straat (die toch al 100jaar bestaat) staat met dunne, dubbele en stippellijnen op de kaart, alsof hij overgaat van gewone rijweg, naar zandwegel, naar niks en terug. hij geeft dan de melding "niet op een weg" en herberekend de route...
Heeft TT6 geen last van. Wel dat de accu erg snel leeg raakt als ik TT6 via een BT GPS en ook nog een BT oortje in heb.- De screensaver springt steeds op, vrij lastig om elke 90 sec op een knopje te moeten drukken om terug het (verlichte) scherm te zien.
Kan met TT6 niet, maar je kunt het wel met de software zelf doen.- is het mogelijk om routes uit te stippelen op de pc en dan over te brengen naar de gsm?
Ach, je kunt op internet makkelijk genoeg aan een "trial" versie komen.Zijn sommige dingen te verhelpen? duiken ze bij route 66 of tomtom ook op? spijtig dat die niet als trial ofzo te gebruiken zijn.
Anoniem: 305835
Hallo.
Ik heb ff een vraag die ze bij de nokia helpdesk niet kunnen beantwoorden. Misschien 1 van jullie wel.
Ik heb dus een Nokia E51. Nu wil ik deze koppelen aan mijn Parrot CK3100 Carkit. Nu heb ik bij het eerste gebruik de verkeerde pincode ingevoerd in mijn E51. (was te ijverig) Als ik nu opnieuw wil verbinden met mijn carkit wil deze automatisch proberen te koppelen. Dus met het verkeerde wachtwoord. Ik heb geen "optie" in mijn scherm staan, zodat ik geen andere pincode in kan voeren. Wie weet hoe ik dit wel kan?? Je zou me er erg mee helpen.
Gr. Ruud
Ik heb ff een vraag die ze bij de nokia helpdesk niet kunnen beantwoorden. Misschien 1 van jullie wel.
Ik heb dus een Nokia E51. Nu wil ik deze koppelen aan mijn Parrot CK3100 Carkit. Nu heb ik bij het eerste gebruik de verkeerde pincode ingevoerd in mijn E51. (was te ijverig) Als ik nu opnieuw wil verbinden met mijn carkit wil deze automatisch proberen te koppelen. Dus met het verkeerde wachtwoord. Ik heb geen "optie" in mijn scherm staan, zodat ik geen andere pincode in kan voeren. Wie weet hoe ik dit wel kan?? Je zou me er erg mee helpen.
Gr. Ruud
Wat zegt de handleiding van de carkit erover?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Precies hetzelfde als ik doe.
Pairing Devices:
** From the Parrot Product go to SETTINGS/ ADVANCED SETTINGS/ PAIR WITH PHONE/ OTHER PHONES
* From phone go to MENU/ CONECTIVITY/ BLUETOOTH/ PAIRED DEVICES
* Go to OPTIONS/ NEW PAIRED DEVICE
* The phone will search for new devices
* Select the Parrot Product and then enter PIN code:1234
Pairing Devices:
** From the Parrot Product go to SETTINGS/ ADVANCED SETTINGS/ PAIR WITH PHONE/ OTHER PHONES
* From phone go to MENU/ CONECTIVITY/ BLUETOOTH/ PAIRED DEVICES
* Go to OPTIONS/ NEW PAIRED DEVICE
* The phone will search for new devices
* Select the Parrot Product and then enter PIN code:1234
Gooi de carkit eens uit je telefoon (BT menu > paired devices > select device + options > delete). Dan zou je optie 2 die je hierboven beschrijft weer kunnen uitvoeren.
Dat is nu juist het probleem. Ik kan die optie niet meer uitvoeren. Er wordt mij niet weer gevraagd naar een toegansgscode. Beetje raar.. Misschien iemand andere ideeen??
Gooi de connectie ook even uit je parrot.
En wanneer je 'm uit je E51 hebt gegooid, zou hij echt om een code moeten vragen.
BTW: Parrot genereerd bij het pairen toch automatisch een code ipv dat je 1234 moet gebruiken?
Meteen even een 'schopje' voor mijn vraag:
En wanneer je 'm uit je E51 hebt gegooid, zou hij echt om een code moeten vragen.
BTW: Parrot genereerd bij het pairen toch automatisch een code ipv dat je 1234 moet gebruiken?
Meteen even een 'schopje' voor mijn vraag:
Koffie schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:55:
Ik heb mijn E51 gekoppeld aan een BT carkit (Fiscon Basic-Plus) maar kan geen SMS lezen. De fabrikant geeft aan dat dit komt omdat mijn telefoon geen 'SMS through bluetooth' zou ondersteunen.
aangezien het niet helemaal duidelijk is wat je al hebt gedaan, even terug naar het niveau 'of je stopt de stekker erin'Anoniem: 305835 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:23:
Dat is nu juist het probleem. Ik kan die optie niet meer uitvoeren. Er wordt mij niet weer gevraagd naar een toegansgscode. Beetje raar.. Misschien iemand andere ideeen??
Je hebt dus wel al je parrot uit het lijstje "paired devices" van je telefoon gehaald?
en heb je daarna beide opties geprobeerd om opnieuw te pairen
Zo ja, zit er geen reset knopje op je parrot?
Dat klopt idd. In mijn lijstje met gekoppelde apparaten staat de carkit er niet meer in. Voor zover ik kan zien zit er geen reset knopje of iets dergelijks op. Als ik de naam van mijn telefoon wijzig, zou dat misschien kunnen helpen?
volgens mij niet, naam is niet meer dan een label voor een ID wat niet veranderd kan worden.Anoniem: 305835 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:57:
Dat klopt idd. In mijn lijstje met gekoppelde apparaten staat de carkit er niet meer in. Voor zover ik kan zien zit er geen reset knopje of iets dergelijks op. Als ik de naam van mijn telefoon wijzig, zou dat misschien kunnen helpen?
Maar je kan het natuurlijk altijd proberen
Misschien kan je de firmware flashen van je parrot en daarmee de boel resetten? (ik heb zelf geen parrot, dus misschien kan dit helemaal niet...)
Anoniem: 291083
Dat is goed nieuws maar blijkbaar is de software geen freeware ? Hoeveel moet je betalen als je het verder wil gebruiken ?bresjt schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:57:
[...]
Ondertussen heb ik de vpn werkende gekregen op mijn E51. Ik gebruik daarvoor een 3rd Party application.
De software kun je hier downloaden:
http://www.ncp-e.com/en/downloads/software.html
Ging de installatie gemakkelijk, zijn er nadelen aan de installatie van deze software ? En is nadien het gebruik gemakkelijk ?
p.s. ik ben ook UGent personeelslid
Ik ben ook zeer geinteresseerd, ben nu de software aan het downloaden, direct proberen..
btw, ik ben student, personeelsleden zouden ugentWPA wifi kunnen gebruiken zonder vpn had ik begrepen? Vandaar dat ze mij geen extra info daarover konden geven...
edit:
Er is (volgens de README) een handige windows setup voorzien, die samen met de nokia pc suite de installatie moet volmaken.
Ik kan dit momenteel echter niet testen wegens gebrek aan windows pc...
[ Voor 20% gewijzigd door Keneo op 14-06-2009 18:05 . Reden: update ]
UGent WPA wifi is voornamelijk bedoeld voor infrastructuur in eigendom van de univ, je moet het toestel registreren bij het DICT. Daarnaast is die registratie afgestemd op pc's en is bv. het veld lan mac adres een verplicht veld. En bij mijn weten heeft onze E51 geen mac lan adres.btw, ik ben student, personeelsleden zouden ugentWPA wifi kunnen gebruiken zonder vpn had ik begrepen? Vandaar dat ze mij geen extra info daarover konden geven...
En op de laptop heb je dan inderdaad geen cisco vpn software nodig maar moet je wel weer andere software installeren en die crasht op laptops ook al eens ... Dus deze weg zal ook niet echt aangewezen zijn vrees ik.
Laat zeker iets weten wat jouw bevindingen waren van die nieuwe third-party vpn software
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 291083 op 15-06-2009 16:53 ]
De E51 heeft wel degelijk een MAC adres voor WLAN, het zou gek zijn als dat niet zo was. Het MAC adres van je telefoon kan je opvragen door in het standbyscherm de code *#MAC0WLAN# in te typen (dat is hetzelfde als *#62209526#).
On a clear day you can C#
Ik heb mijn carkit Parrot CK3100 aan de praat gekregen i.c.m. de Nokia E51. Het probleem was dat er maximaal 5 telefoons in de Carkit opgeslagen kunnen worden. Ik moest dus eerst de telefoons van de vorige eigenaar wissen en toen ging het in 1 keer goed. Iedereen bedankt voor het meedenken!Anoniem: 305835 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:57:
Groeten Paay
ik schreef LAN, niet WLAN.Vurabes schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:04:
De E51 heeft wel degelijk een MAC adres voor WLAN, het zou gek zijn als dat niet zo was. Het MAC adres van je telefoon kan je opvragen door in het standbyscherm de code *#MAC0WLAN# in te typen (dat is hetzelfde als *#62209526#).
In deze context is dat hetzelfde. De E51 heeft namelijk geen LAN aansluiting
Precies, dat is net wat ik schreef. En dus is er een probleem want het veld LAN is een verplicht veld in de registratieprocedure (dit in tegenstelling tot het veld wlan wat natuurlijk geen verplicht veld is) ...Arnout schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:08:
[...]
In deze context is dat hetzelfde. De E51 heeft namelijk geen LAN aansluiting
Anoniem: 291083 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:55:
[...]
Precies, dat is net wat ik schreef. En dus is er een probleem want het veld LAN is een verplicht veld in de registratieprocedure (dit in tegenstelling tot het veld wlan wat natuurlijk geen verplicht veld is) ...
Heb jijzelf een E51 of een andere Nokia EN een UGent account ? En werkt het bij jou op die manier ? Omdat ik eraan twijfel dat enkel met registratie dit zou werken. Zoals al aangegeven, bij laptops moet je nog extra software installeren (secure2 TTLS client - EAP-TTLS/PAP) en erg stabiel blijkt dat niet te werken.Arnout schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:59:
[...]
Omdat het hetzelfde is kun je bij het "verplichte LAN veld" dus het MAC-address invullen wat de E51 geeft volgens bovenstaande procedure.
Maar mocht jij weten dat op een nokia dat niet nodig is (en dus al ingebouwd is) zoveel te beter en dan hoor ik het graag.
Lekker interessant; discussie over de aanmeldprocedure van de Universiteit van Gent...
Wie van jullie gebruikt er hier GooSync?Arjan P schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:41:
Lekker interessant; discussie over de aanmeldprocedure van de Universiteit van Gent...
zal ik ook random een reply quoten en een vraag stellen?
maar nee ik gebruik geen goosync. mail kan via imap, contacts kan via ingebouwde syncml en kalender kon de laatste keer dat ik het checkte nog niet. zonder extra software
maar nee ik gebruik geen goosync. mail kan via imap, contacts kan via ingebouwde syncml en kalender kon de laatste keer dat ik het checkte nog niet. zonder extra software
Calendar kan dus via GooSync, zonder software op de telefoon, alleen wel een (gratis) account bij GooSync.
Werkt voor mij lekker, alleen irritant dat verjaardagen in Notities worden veranderd...
Werkt voor mij lekker, alleen irritant dat verjaardagen in Notities worden veranderd...
Google Calendar kan tegenwoordig ook via "mail for exchange" gesynchroniseerd worden. Zie http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=147951majoh schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:37:
Calendar kan dus via GooSync, zonder software op de telefoon, alleen wel een (gratis) account bij GooSync.
Geen account nodig zoals bij GooSync, geen gammele software zoals GCalSync60 (tegenwoordig GoogaSync, niet meer gratis).
Anoniem: 287313
Ik krijg de kalenders van Markthisdate.com niet op mijn E51 geïmporteerd, wil/kan iemand me ermee helpen?
Welke kalender moet ik pakken en hoe gaat dat dan?
Welke kalender moet ik pakken en hoe gaat dat dan?
- Outlook XP/2003(bestand eerst opslaan, daarna importeren)
- Outlook XP/2003 met updates Windows Vista Calendar
- Apple iCal
- Hotmail/Windows Live nieuw!
- Google Calendar
- Netvibes
- Excel document
- of Lotus Notes