Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een paar weken.

De Total IrRemote werkt prima. Lekker zappen met je mobieltje. TV, DVD, alles in 1 device.
MSN werk ook goed. Het tik alleen wat minder snel als met een qwerty keyboard, maargoed, it does the job. Tomtom 6 draait als een trein. Start sneller op dan op de E65.
Handy Blacklist is ook makkelijk als je geen ongewenste nummers wilt ontvangen. JE voert het nummer in, en de telefoon gaat niet over als dat nummer je belt. (makkelijk voor schoonmoeders?) en met BT_WebCam gebruik ik hem als webcam. Verder is Papyrus een must voor diegene die van de Pocket PC af komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:42:
Nokia PC Suite synct goed met Outlook en Outlook express en redelijk met Firefox Thunderbird. :)
Huh?!? Kan PC-Suite tegenwoordig syncen met Thunderbird? Contacten, of ook kalender (Lightning)? En hoe doe je dat?
Heb PC-Suite hier draaien, maar zie nog niet hoe ik dat voor elkaar krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:05:
Ik heb hem nu een paar weken.

De Total IrRemote werkt prima. Lekker zappen met je mobieltje. TV, DVD, alles in 1 device.
MSN werk ook goed. Het tik alleen wat minder snel als met een qwerty keyboard, maargoed, it does the job. Tomtom 6 draait als een trein. Start sneller op dan op de E65.
Handy Blacklist is ook makkelijk als je geen ongewenste nummers wilt ontvangen. JE voert het nummer in, en de telefoon gaat niet over als dat nummer je belt. (makkelijk voor schoonmoeders?) en met BT_WebCam gebruik ik hem als webcam. Verder is Papyrus een must voor diegene die van de Pocket PC af komen.
Heb je IrRemote gekocht? Of zijn er ook versies die gratis zijn? Want het klinkt wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:26:
[...]

Heb je IrRemote gekocht? Of zijn er ook versies die gratis zijn? Want het klinkt wel leuk.
Alleen IrRemote heb ik niet gekocht. Aangezien ik niet wist of het wel echt zou gaan lukken. Hoe krachtig het Ir signaal is. Dus mijn IrRemote komt van een torrentje af. Ahum.
Het signaal is niet echt denderend. Als je er niet te ver van af zit gaat het goed. Verder dan 2 meter wordt een beetje problematisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:24
Spinvis schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:52:
[...]

ze hadden m vandaag nog niet binnen... 'misschien morgen' klonk de optimistische verkoper.
en hebben ze 'm al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het draaien en haal bijn 8 meter!!!
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:19:
[...]

Alleen IrRemote heb ik niet gekocht. Aangezien ik niet wist of het wel echt zou gaan lukken. Hoe krachtig het Ir signaal is. Dus mijn IrRemote komt van een torrentje af. Ahum.
Het signaal is niet echt denderend. Als je er niet te ver van af zit gaat het goed. Verder dan 2 meter wordt een beetje problematisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtbrainz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 08:21
sinds vandaag ben ik ook in 't bezit van een E51. Leuk dingetje.
Enige waar ik zogauw alleen tegenaan loop is dat bij de tekstberichten, daar is de weergave van de afzender 'achternaam voornaam' ipv 'voornaam achternaam'. Bij de contactpersonen heb ik dat wel kunnen veranderen maar bij die tekstberichten kan ik 't maar niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
mtbrainz schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:04:
Enige waar ik zogauw alleen tegenaan loop is dat bij de tekstberichten, daar is de weergave van de afzender 'achternaam voornaam' ipv 'voornaam achternaam'. Bij de contactpersonen heb ik dat wel kunnen veranderen maar bij die tekstberichten kan ik 't maar niet vinden..
volgens mij veranderd dat mee? anders is het in ieder geval in te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
mtbrainz schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:04:
Nee, dat kan ook niet. Hebben wel meer mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:19:
[...]

ik krijg het niet voor elkaar. Heb de trial versie. Heb een JVC tv. Wanneer ik die selecteer krijg ik weet ik hoeveel soorten signalen ofzo. Hoe moet ik weten welke het is. Heb er enkele geprobeerd, maar die werkten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Om even terug te komen op het kraken. Dat deed mijn E51 in het begin ook, maar het lijkt wel of het scherm zijn 'plek' gevonden heeft want hij kraakt niet meer en is niet meer in te drukken. Ik weet niet of dit voor iedereen zo is.

Sinds vandaag doet mijn wlan gek. Als ik wil surfen via wlan, mijn Gmail of Windows Live wil synchroniseren kan hij geen verbinding maken. Dit terwijl hij wel allemaal netwerken vindt, waaronder mijn eigen. Ook het onbeveiligde netwerk van de buren wat ik wel eens gebruikte doet het niet. Iemand enig idee wat er mis is? Het lijkt te komen nadat ik gewoon via GPRS heb geinternet. Zijn misschien mijn instellingen veranderd of gewist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft BelCompany alleen de zwarte versie? Ik wil namelijk de zilveren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaalten schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 11:40:
[...]

Huh?!? Kan PC-Suite tegenwoordig syncen met Thunderbird? Contacten, of ook kalender (Lightning)? En hoe doe je dat?
Heb PC-Suite hier draaien, maar zie nog niet hoe ik dat voor elkaar krijg...
Beste Van Aalten
heb me een beetje vergist :/

Het was Mozilla Firefox wat PC-Suite meldde.... (de Bookmarks, stonden aangevinkt)
Maar je kunt in Thunderbird (bij mij tenminste) wel het Outlook Express adresboek kiezen, en dat is wel gesynct. Ik heb n.l. Outlook Express nog altijd ergens (op nonactief) op de schijf.

Ik geef toe dat het minder glanzend is dan mijn eerste bewering :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08 23:46
Ik heb sinds een paar dagen ook de E51. Besteld via GSMtrack.nl, snelle levering.

Toestel vind ik prima. Ik heb echter nog wat problemen met Mail for Exchange. Ik krijg het maar niet voor elkaar om hem via een beveiligde verbinding (HTTPS) te laten verbinden. Hij geeft dan aan ongeldig certificaat ontvangen. Via een niet beveiligde verbinding (HTTP) werkt het perfect.

Ik laat Mail for Exchange syncen via WiFi. Hoe kan ik de WiFi nou geheel uitschakelen? En dan op de manier als ik WiFi uitzet, dat Mail for Exchange hem ook niet weer aanzet. W-lan verbinding verbreken en dan W-lan scan uitschakelen? Is WiFi dan helemaal uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het toestel sinds vrijdag, best netjes vind ik.

De toetsen 1,4,7 en * zaten niet goed in de behuizing en heb ik er zelf in moeten drukken. Deze toetsen werkten ih begin dan ook niet.

Heb het toestel met een 1 jarig T-mobile 150 abo met een bijbetaling van eenmalig 7 euro. Zit verder geen T-mobile branding in/ op. Besteld via GSM web. Moet zeggen dat ik ze erg slecht vind. Geen reacties op meerdere e-mails, 2 faxen gestuurd maar ook geen reactie op gehad en 2 keer gebeld en de 2e keer werd er verteld dat er helemaal niks vermeld was of binnen gekomen was van mijn kant.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu ook in het bezit van dit mooie telefoontje, echt helemaal top! Veel goede bruikbare functies, vind zelf de functietoetsen echt makkelijk! Krijg het alleen niet voor elkaar om de mail for exchange voor hotmail in te stellen, kan iemand me vertellen wat ik allemaal moet instellen?

@Heinrich, sja, ik was ook niet zo te spreken over GSMweb, maar ik heb wel een goede van hun gekregen. Hoor ook niet al te beste dingen over het reparatieproces (duurt tergend lang, komt weer net zo kapot terug als dat hij heen ging, het vaak gooien op waterschade enz..). Zou me wel 2x over het hoofd krabben voordat ik hem zou opsturen naar gsmweb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren ook eigenaar van een black E51. Alles is inderdaad vrij klein t.o.v. mijn vorige Nokia 9300, maar dat was toch wel mijn wens. De meeste progs en sync werken uitstekend, echter het grote probleem zit in mijn sync via PCsuite van de agenda. Zelfs met slechts een paar agenda-items vanuit Lotus Organizer 6.1 krijg ik bij het openen van de agenda op de E51 de melding (dit duurt weliswaar een paar minuten) : Geheugen vol , terwijl er nog 125 Mb vrij geheugen is (en de agenda kan dus niet geopend worden). Ik ben nu al 2 dagen aan het "klooien" en kom er niet uit. Iedere suggestie is van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:19
Ik ben sinds dit weekend ook eigenaar van een E51 (besteld via gsmweb en geen problemen met mails beantwoorden e.d.) en hierbij mijn eerste indrukken:
Pluspunten
  • Heerlijk snel Symbian toestel, zeker t.o.v. de N70, die ik hiervoor had, en de 6600, die ik daarvoor had.
  • Goed, groot & helder scherm
  • Grotere toetsen dan op mijn vorige toestellen
  • Formaat van de telefoon (vooral de dikte, oftewel "dunte" :9 )
"Minpunten" (lees:puntjes van gewenning)
  • Sommige zaken zitten nèt weer anders dan in de vorige Symbian versie die ik had
  • De linkerselectietoets zit vlak naast de home-toetsen dus druk ik heel soms wel eens mis (meestal kan je ipv de linkerselectietoets ook de joystick in het midden gebruiken, dus valt het wel mee)
Nu maar eens even de telefoon helemaal naar m'n zin instellen en programma's installeren, maar tot nu toe al zeer tevreden met dit toestel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn toestel, indedaad erg snel.

Een vraag (misschien voor 3D Animate), hoe krijgen jullie MSN geïnstalleerd? Ik heb de duitse inport (via gsmtrack), misschien ligt het daar aan. Software-installatie staat al op Alles en Online certif. controle op Goedkeuren. Waar halen jullie het vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:59:
[...]

Beste Van Aalten
heb me een beetje vergist :/

Het was Mozilla Firefox wat PC-Suite meldde.... (de Bookmarks, stonden aangevinkt)
Maar je kunt in Thunderbird (bij mij tenminste) wel het Outlook Express adresboek kiezen, en dat is wel gesynct. Ik heb n.l. Outlook Express nog altijd ergens (op nonactief) op de schijf.
In dat geval: ik heb hier Mobile Master draaien (versie 7), die kan zowel contacten als kalender syncen met Thunderbird/Lightning. Heb vooralsnog alleen kalender getest en dat ging redelijk. Een paar keer wilde hij een afspraak in de telefoon wissen als 'ie niet in Lightning stond, beetje wazig dus, maar er is in elk geval goede vooruitgang op dit gebied.

Oh, misschien van belang: Nokia E50, niet de 51 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met Mail2Web? En werkt dat een beetje naar behoren?

Ik ben het nu even aan het bekijken mar het is mij niet helemaal duidelijk hoe je pushmail instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
ik gebruik voor msn het programma

fring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

nope... zitten met leveringsproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 08:52:
Fijn toestel, indedaad erg snel.

Een vraag (misschien voor 3D Animate), hoe krijgen jullie MSN geïnstalleerd? Ik heb de duitse inport (via gsmtrack), misschien ligt het daar aan. Software-installatie staat al op Alles en Online certif. controle op Goedkeuren. Waar halen jullie het vandaan?
- Ga in je e51 hoofdmenu naar 'Download!' (je moet dan op internet, zorg dus dat je bij een wlan punt bent).

- Na het bijwerken ga je naar 'Download!' (ja inderdaad 2e keer :p)

- Ga naar 'Internet'

- Er staat dan een mapje WinLive.

(neem aan dat je het vanaf hier zelf wel red?)

Ik heb zelf ook een toestel van gsmtrack, dus zou bij jou ook moeten werken.

Groeten,

Erik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net gehaald, toch nog op de valreep (5 minuten voordat de winkel ging sluiten) en ik ben er toch erg blij mee. Ik heb de zwarte versie maar het is toch een beetje zwart metallic achtig.

Mooi! Premium materialen, zit 10 keer beter in elkaar dan mn oude N80 rammelbak.

p.s.
Kan je je SMSjes uit je oude inbox verplaatsen naar je nieuwe inbox met PC Suite? Ik zit nu een beetje te klooien ermee maar het lukt niet echt.
p.s. 2
Ik heb nieuwe mail in mn mailbox staan, maar die geeft hij niet weer op het Actief standby scherm. Dat zou ik wel graag hebben.
Bij nieuwe smsjes geeft ie wel aan: 1 nieuw bericht (op active standby). Irritant!
<-- opgelost in de instellingen van Active Standby

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Super mooi telefoontje. Kan iemand mij vertellen waarom ze bij Nokia er een 2" scherm in hebben gezet?! Wat is dat jammer zeg. Ik kan hier echt niet bij. Echt zonde. Weet iemand of er plannen zijn voor een E52 ofzo met een 2,4" of groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Laatst online: 20:49
Die van mij heeft toch wel kinderkuren

Als ik aan het internetten ben, wil hij nog wel eens spontaan resetten (zonder inlogscherm).

Best vaak kan ik even 2min niet meer bellen.

Blijven haken van meldingen in het hoofdscherm.

... achja, even wachten op een nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Hangt er ook vanaf hoeveel software je extra geinstalleerd hebt. Probeer eens een soft reset met *#7780#
Daarna moet je wel je theme terug instellen en een aantal andere instellingen terug zetten zoals je zelf wilde, maar je zal merken dat die problemen die je beschreef meer dan waarschijnlijk gedaan zijn....

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KEWO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-09 23:11
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:04:
Heeft iemand hier ervaring met Mail2Web? En werkt dat een beetje naar behoren?

Ik ben het nu even aan het bekijken mar het is mij niet helemaal duidelijk hoe je pushmail instelt.
Ja, heb sinds enkele weken mail2web Live (gratis exchange push-mail). Werkt geweldig! Email, contacts, caledar alles inmiddelijk in sync met elkaar (online en mobiel). Was op m'n E51 zo ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KEWO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-09 23:11
Geweldig apparaat die E51! Heb'm nu enkele weken en ben heel tevreden, vooral wifi en push-mail ondersteuning is geweldig.

Maar, wat ik niet snap is dat Nokia de image editor eruit gesloopt heeft?! Een simpele bewerking als crop of resize is niet mogelijk!

Nu heb ik de 3250 image editor geinstalleerd (ook S60, installeren met datum op 28-11-2006), maar heb geen idee hoe het dan te starten/gebruiken. Mijn collega's 6120 (zelfde OS) heeft bij het openen van een foto een 'edit' optie in het menu. Heeft iemand een idee?

Of wellicht kent iemand een andere simpele editor? Ik wil vooral crop en resize kunnen doen.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E51 bevalt mij perfect maar ik ondekte vandaag 2 hele kleine gaatjes/kiertjes in het frontje. Zitten aan de zijkant ter hoogte van de camera. Zitten tussen het randje wat het frontje vasthoud. 1 bij de knopjes van harder en zachter en 1 bij het knopje aan de andere kant. Ik ben altijd ontzettend bang voor stof achter het glas. Heb daarom ook jaren een 6230i gehad omdat ik daarvan het frontje kon verwijderen.
Hebben meer mensen dit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet precies waar je die gaatjes ziet zitten.... Volgens mij zitten ze er bij mij niet, maar het kan ook zijn dat ik niet goed kijk..

Ik heb echter een ander probleem. Ik krijg mijn WLan niet aan de gang... Alleen als ik alle beveiligingen eraf gooi lukt het mij. Als ik het via wpa met vooraf gedef. sleutel (psk) probeer, krijg ik standaard de foutmelding "ongeldige vooraf gedeelde WPA-sleutel" op m'n telefoon. Als ik echter met mijn laptop met deze sleutel probeer te verbinden lukt het wel... En ik weet ook zeker dat ik op m'n telefoon de goede sleutel invoer.. Weet iemand hier een oplossing voor? (Behalve de beveiliging uitschakelen :P)

Overigens lukt het bij m'n vriendin thuis wel :S

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt net of het voor en achter frontje niet op goed op elkaar aansluiten en dan net die kleine 2 stukjes. Onder de lamp en in zonlicht kun je het goed zien. Ik weet dat ik er precies aan ben maar voor dat geld mag je ook wat goeds ontvangen wat betreft degelijkheid.[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 11:40
Iemand al voipbuster werkend gekregen met de standaard functionaliteiten van de E51? Zou je misschien de instellingen willen doorgeven?

Ik heb de instellingen geprobeerd zoals beschreven op http://www.smartphoneshop.nl/vragen/25862/31747 maar die werken niet. Kan niet registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
super_dirk schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 21:57:
Iemand al voipbuster werkend gekregen met de standaard functionaliteiten van de E51? Zou je misschien de instellingen willen doorgeven?

Ik heb de instellingen geprobeerd zoals beschreven op http://www.smartphoneshop.nl/vragen/25862/31747 maar die werken niet. Kan niet registreren.
same problem here, krijg het ook niet aan de praat. Las ergens dat het nog niet ondersteund wordt door voipbuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaalten schreef op maandag 24 december 2007 @ 09:05:
[...]

In dat geval: ik heb hier Mobile Master draaien (versie 7), die kan zowel contacten als kalender syncen met Thunderbird/Lightning. Heb vooralsnog alleen kalender getest en dat ging redelijk. ......

.....Oh, misschien van belang: Nokia E50, niet de 51 dus.
Heb je verder goede ervaringen met dat Mobile Master? Ben er even heen gesurfd en het lijkt alsof je met dat programma Outlook e.d. niet per sé nodig hebt om je Nokia's agenda, contacten etc bij te houden op je PC. En dat is wat ik in de eerste plaats wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikservaringen: (ong 1 week)

(Fijn hebbeding)
Toestel wat krakerig op de batterij klep, niet erg, wel jammer, moet beter kunnen.
Slecht idee om de batterijklep glanzend uit te voeren: vingerafdrukken binnen 1 seconde, dus poetsen, poetsen :P
De twee veel gebruikte softkeys onder het scherm zijn veel te klein, alleen voor nagels, maar er is mee te leven.
Formaat beeldscherm kin net voor het websurfen, zoomen is vaak nodig.
Formaat telefoon is prima, ligt lekker in de broekzak (krijg je dan nog nageslacht met die hoge SAR :? Klinkt bijna als SARS..)

Camera is inderdaad niet geweldig, maar voldoende voor een telefoon, een echte fotograaf neemt toch altijd een camera mee ;) Mooiste plaatjes krijg je door met een "Photoshopachtige" op je PC de foto's van een echte camera te bewerken en te verkleinen tot een afmeting die passend is voor het telefoonscherm (of kleiner). Ze zijn dan scherp en contrastrijk!

Tomtom navigator 6 werkt erg goed, geen slissen tot nog toe (met "Bram").
GPS muis van Tomtom vind ik niet zo gevoelig trouwens.
Nokia maps zijn meer up-to-date, maar gaat trager en is alleen interessant als je onbeperkt mobiel surf abonnement hebt denk ik.

Gmail werkt goed.

Wlan koppelen werkt goed.

Gizmo moet geïnstalleerd worden om een standby-menu (wizard)regel weg te krijgen - stupid :|
Hoop het te kunnen de-installeren, Skype is ook mogelijk zag ik, of is Fringe meer aan te raden?

Heeft iemand ervaring met Skyecaller (wat je uit de Nokiacatalogus kunt halen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
heeft iemand inmiddels gmail werkend gekregen op de maildinges van nokia zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
maurits82 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 22:28:
[...]

same problem here, krijg het ook niet aan de praat. Las ergens dat het nog niet ondersteund wordt door voipbuster
probeer eens truphone, bellen naar 40 landen vaste nummers gratis.

deze werkt zeer goed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
justinnn schreef op woensdag 26 december 2007 @ 15:10:
dit is echt heel makelijk in te stellen.

gewoon een nieuw mail account aanmaken, pop en smtp stelt ie automatisch in.

Verwijderd

Help....

Ik heb een e51 en ben er echt helemaal weg van na mijn n95. Maarrrrrrr in de map download/internet/winlive zou je hotmail etc moeten kunnen installeren. Als ik dat probeer krijg ik de foutmelding " the page is too large to send back" Tmobile is mijn provider en dat moet geen probleem zijn daar hetzelfde wel werkt op de n95 en bij nokia care zouden ze deze vraag doorsturen naar finland??...

Iemand een idee wat ik zou kunnen doen?

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

justinnn schreef op woensdag 26 december 2007 @ 15:10:
Je kan ook gewoon op je E51 naar Google.com gaan en dan Gmail email proggie downloaden.
Dat werkt ook echt prima.

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53
Ikzelf maak gebruik van Voip via XS4all, nu vraag ik me dus of er mensen zijn die dit werkend hebben op hun E51, dus zeg maar de combinatie van Xs4all voip en E51, ik zou het wel heel erg flex vinden als ik zodra ik thuis ben gewoon ook naar buiten toe kan bellen via mijn E51.

• justinnn
jan rademaar schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:14:
[...]

dit is echt heel makelijk in te stellen.

gewoon een nieuw mail account aanmaken, pop en smtp stelt ie automatisch in.
heb je dit ook werkend, want bij mij doet hij het niet...
en dat emailproggie van gmail heb ik, maar ik wil gewaarschuwd worden..

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de Nokia E51 maar ik kan geen gebruik maken van Windows Live (MSN).
Heb gewoon de nederlandse Nokia E51, en mijn provider is Vodafone, maar krijg continu de melding als ik mij wil aanmelden: "Messenger is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw." En dit heb ik al enige tijd, iemand een idee?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:30:
Ik heb sinds vandaag de Nokia E51 maar ik kan geen gebruik maken van Windows Live (MSN).
Heb gewoon de nederlandse Nokia E51, en mijn provider is Vodafone, maar krijg continu de melding als ik mij wil aanmelden: "Messenger is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw." En dit heb ik al enige tijd, iemand een idee?????
MSNen met Vodafone

ikzelf gebruik slick http://slick.en.softonic.com/symbian met e51 en vodafone werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Heb het al eerder gepost, maar heb nogsteeds problemen met Wlan. Als ik op mijn kamer in Utrecht ben kan ik geen Wlan verbinding maken. Niet op mijn eigen netwerk met WEP-sleutel, maar ook niet op het onbeveiligde netwerk van mijn buurman. Dit kon ik tot vorige week wel! Het rare is dat hij de netwerken wel vindt, en ook een soort van connectie maakt, maar uiteindelijk toch de melding geeft dat er geen verbinding mogelijk is.

Met kerst maar eens geprobeerd bij mijn ouders, maar daar werkt hij prima. Weet iemand wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
iemand enig idee hoe je de standaard gateway kan zien van het netwerk war je mee verbonden bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
justinnn schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:50:
[...]

heb je dit ook werkend, want bij mij doet hij het niet...
en dat emailproggie van gmail heb ik, maar ik wil gewaarschuwd worden..
Ik heb dit werkend op mijn Nokia E51 en 6120 classic.

gewoon de instellingen wizzard volgen onder Instrumenten.
of berichten, opties, instellingen, nieuwe email box.

Kijk eens in je handleiding.

Als het dan nog niet lukt kan je beter een niet smartphone toestel kopen :+

[ Voor 3% gewijzigd door jan rademaar op 28-12-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Doe ik iets verkeerds??

Als ik mijn e-mail box heb ingesteld, wil ik hem op de voorgrond zien (2 regels)

Nu heb ik bij plug-ins actief standby Mailbox actief standby aangevinkt.

Maar ik zie hem niet op de voorgrond????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JCRags schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:13:
Doe ik iets verkeerds??

Als ik mijn e-mail box heb ingesteld, wil ik hem op de voorgrond zien (2 regels)

Nu heb ik bij plug-ins actief standby Mailbox actief standby aangevinkt.

Maar ik zie hem niet op de voorgrond????
Er is nog een instelling, die staat net onder waar je die plugins kunt activeren. Dan kan je selecteren welke mailbox je wilt laten zien bij de active standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:37

Flo

In de network settings kan de network mode worden gekozen: Dual, GSM of UMTS mode.
Nu heb ik deze op Dual mode staan omdat ik dacht dat het toch geen kwaad kon, ik bepaal immers zelf met welke methode ik surf op mn e51.
Volgens my vodafone heb ik echter al flink wat gebruikskosten buiten mijn tegoed deze maand. Aangezien ik voor het internet alleen nog maar WLAN heb gebruikt en verder niet heb gemmst of in het buitenland heb gebeld vraag ik me af of mijn gewone voice calls over umts gaan en er dus data in rekening word gebracht.

Klopt het dat de telefoon op GSM mode moet zetten om gewoon met belminuten te bellen? En als ik dan een keer wil internetten over UMTS moet ik dan eerst de settings veranderen naar dual mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Als ik niet verkeerd geinformeerd ben, zijn er service providers die het WLAN internet verkeer ook meerekenen, alsof het via hun eigen netwerk zou gegaan zijn. Waarschijnlijk dat dit jouw probleem is....

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onzin!
Liebaart schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:45:
Als ik niet verkeerd geinformeerd ben, zijn er service providers die het WLAN internet verkeer ook meerekenen, alsof het via hun eigen netwerk zou gegaan zijn. Waarschijnlijk dat dit jouw probleem is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, gsm only aanzetten, scheelt ook in je batterij verbruik en als je wilt internetten via umts, de dual mode activeren
Flo schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:39:
In de network settings kan de network mode worden gekozen: Dual, GSM of UMTS mode.
Nu heb ik deze op Dual mode staan omdat ik dacht dat het toch geen kwaad kon, ik bepaal immers zelf met welke methode ik surf op mn e51.
Volgens my vodafone heb ik echter al flink wat gebruikskosten buiten mijn tegoed deze maand. Aangezien ik voor het internet alleen nog maar WLAN heb gebruikt en verder niet heb gemmst of in het buitenland heb gebeld vraag ik me af of mijn gewone voice calls over umts gaan en er dus data in rekening word gebracht.

Klopt het dat de telefoon op GSM mode moet zetten om gewoon met belminuten te bellen? En als ik dan een keer wil internetten over UMTS moet ik dan eerst de settings veranderen naar dual mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Ik heb het nog even nagekeken. Indien je je eigen WLAN gebruikt en dus via je eigen internetaansluiting thuis surft, is dat uiteraard gratis. Indien je echter met de E51 (of eender welke andere foon met WiFi) via WLAN surft op een hotspot van je provider zijn er natuurlijk wel kosten.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Ojjorz schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:27:
Heb het al eerder gepost, maar heb nogsteeds problemen met Wlan. Als ik op mijn kamer in Utrecht ben kan ik geen Wlan verbinding maken. Niet op mijn eigen netwerk met WEP-sleutel, maar ook niet op het onbeveiligde netwerk van mijn buurman. Dit kon ik tot vorige week wel! Het rare is dat hij de netwerken wel vindt, en ook een soort van connectie maakt, maar uiteindelijk toch de melding geeft dat er geen verbinding mogelijk is.

Met kerst maar eens geprobeerd bij mijn ouders, maar daar werkt hij prima. Weet iemand wat het probleem is?
Weet echt niemand wat de aard is van mijn probleem? Zit nu al een tijdje zonder Wlan-acces thuis en heb echt zelf alles geprobeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Ojjorz schreef op zondag 30 december 2007 @ 04:04:
[...]

Weet echt niemand wat de aard is van mijn probleem? Zit nu al een tijdje zonder Wlan-acces thuis en heb echt zelf alles geprobeerd!
Probeer dit eens. *#62209526# (Je krijgt dan de WLAN Mac-adres)
Voeg deze toe aan je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt onzin dat je via UMTS belt dat je dan geen belminuten gebruikt. UMTS is net zo goed als GSM ook een voice-systeem. Ik heb mn mobiel gewoon op dual mode staan en of hij nou op GSM of op UMTS zit maakt niet uit voor mn belminuten.
Het is niet zo dat als je via UMTS belt dat je dan ineens via voip gaat bellen ofzo.

WLAN wordt natuurlijk ook niet verrekend. Dat kan namelijk ook technisch gezien helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon sinds gisteren. Echt een supermooi toestel maar.......ik krijg het geheugen niet aan de praat! Heb er 4 Gb geheugen bijgekocht. Dit werkt wel in mijn laptop maar de E51 slikt het niet.
Heeft iemand hier ervaring mee (doe ik iets verkeerd?) of kan ik uitgaan van een DOA van het externe geheugenslot? :?

ps. het is SanDisk 4 Gb SDHC geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:45

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ojjorz schreef op zondag 30 december 2007 @ 04:04:
[...]

Ik heb iets soortgelijks ook gehad, kwam ik niet meer op mijn eigen netwerk. Wellicht heb je het al geprobeerd, maar wat bij mij hielp was alle instellingen mbt de bestaande netwerken verwijderen en helemaal opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik stond dus bij een servicepunt van nokia. Liet even zien wat hij niet deed en hij deed het. Geen idee hoe het komt maar heb nu gewoon live mail op mn e51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:52:
MicroSD toch?

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een memorykaart bij zijn E51 gekregen? Ik lees op diverse fora dat in andere landen memorykaarten worden meegeleverd. Bij mijn toestel zat er echter geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 20:23
Nope. Bij mij ook geen memory kaart meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsJH
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:23:
Heeft iemand hier een memorykaart bij zijn E51 gekregen? Ik lees op diverse fora dat in andere landen memorykaarten worden meegeleverd. Bij mijn toestel zat er echter geen.
Ik heb hem uit Duitsland gehaald en daar zat er ook geen memorycard bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mail for exchange ingesteld, maar nu blokkeert mijn toestel automatisch na 15 minuten. Ik kan dit niet uitzetten als ik dat via het menu doe. Elke keer moet ik dus een code intoetsen om mijn toestel te deblokkeren. Dit ontstond nadat ik de MfE-instellingen had ingesteld.

Kan iemand mij vertellen of dit normaal is en of ik dit ook weer ongedaan kan maken (maar met behoud van MfE)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:52:
Ik heb deze telefoon sinds gisteren. Echt een supermooi toestel maar.......ik krijg het geheugen niet aan de praat! Heb er 4 Gb geheugen bijgekocht. Dit werkt wel in mijn laptop maar de E51 slikt het niet.
Heeft iemand hier ervaring mee (doe ik iets verkeerd?) of kan ik uitgaan van een DOA van het externe geheugenslot? :?

Ik heb hier een SanDisk MicroSD 8GB SDHC (SDSDQR-8192-E11M) out of the box aan de praat. Ik dacht eerst ook even (2 tellen) dat ie het niet deed, maar het geheugenkaartje moet vrij diep in de telefoon gedrukt worden. Ik heb hem even aangedrukt met de punt van een potlood. De telefoon herkende het kaartje toen meteen en herkende ook de grootte etc meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Thanx! Heb hem gelijk even besteld via ebay UK (totaal 60euro incl verzenden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
maurits82 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 09:29:
Die van mij heeft toch wel kinderkuren

Als ik aan het internetten ben, wil hij nog wel eens spontaan resetten (zonder inlogscherm).

Best vaak kan ik even 2min niet meer bellen.

Blijven haken van meldingen in het hoofdscherm.

... achja, even wachten op een nieuwe firmware
anders even de huidige firmware Opnieuw installeren. Kan onderin het scherm waar de nokia software updater zegt dat er geen nieuwe firmware beschikbaar is. Wie weet helpt dit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Is er al iemand die de E51 gebruikt in combinatie met Microsoft Dynamics? Meer specifiek CRM Mobile Express Naar het schijnt moet de client dan in ieder geval HTML 4.01 ondersteunen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Kunnen jullie me misschien adviseren? Zwart of Zilver?
Ik weet het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

maurits82 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:12:
Thanx! Heb hem gelijk even besteld via ebay UK (totaal 60euro incl verzenden)
zonder abonnement?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Volgens mij heeft hij het over een 8GB geheugenkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weird ..

Ong. 2 weken terug stond de sar waarde bij nokia nog op iets van 1,82.
Nu is deze gedaald naar 1,40 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
heracles schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:15:
[...]

SD kaartje idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:13:
[...]

Ik heb hier een SanDisk MicroSD 8GB SDHC (SDSDQR-8192-E11M) out of the box aan de praat. Ik dacht eerst ook even (2 tellen) dat ie het niet deed, maar het geheugenkaartje moet vrij diep in de telefoon gedrukt worden. Ik heb hem even aangedrukt met de punt van een potlood. De telefoon herkende het kaartje toen meteen en herkende ook de grootte etc meteen.
Inderdaad dat was dus het probleem! Staat vrij onduidelijk in de handleiding maar het kaartje moet je echt behoorlijk ver doordrukken (tot ie klikt).

Bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, mijn toestel kraakt heel lichtjes bij de toetsen voor volume aan de zijkant.

Is dat bij jullie ook of is mijn telefoon gewoon gaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier een tevreden E51 gebruiker, heb alleen een vraag. Als ik woorden toevoeg in mijn T9 woordenboek, komen deze standaard als eerste. Bijvoorbeeld heb ik tnv toegevoegd, maar natuurlijk gebruik je tot vaker. Ik zou dus graag willen dat als ik 868 intoets in een sms, dat ik dan tot krijg, en niet tnv. Weet iemand of je dat in kan stellen,en zo ja waar dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spearhead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 19:09
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:58:
Ook hier een tevreden E51 gebruiker, heb alleen een vraag. Als ik woorden toevoeg in mijn T9 woordenboek, komen deze standaard als eerste. Bijvoorbeeld heb ik tnv toegevoegd, maar natuurlijk gebruik je tot vaker. Ik zou dus graag willen dat als ik 868 intoets in een sms, dat ik dan tot krijg, en niet tnv. Weet iemand of je dat in kan stellen,en zo ja waar dat kan?
Hangt van het toestel af meen ik. Bij mij vorige Nokia kwamen de alternatieven op volgorde van laatste gebruik, bij de E51 op volgorde van het alfabet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb sinds gisteren ook de e51 als opvolger van de htc touch. Daarvoor had ik de e50 die goed beviel dus nu de opvolger gekocht. Gekocht bij ilias telecom in hilversum die 'm op voorraad heeft vor 275 euro. Heb je 'm sneller dan een webshop.

Prima toestel, lekkere toetsen goed geluid en sneller dan de e50 en touch. Ik heb alleen één probleem en dat is dat de nummerherkenning niet werkt. Als er iemand belt krijg ik alleen een nummer in beeld. Heb in mijn contacten paar keer getest met +31 ervoor en zonder maar dat wil niet werken. Hebben meer mensen dit probleem of weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Ook hier meld zich een tevreden E51 gebruiker, toestel gisteren gekocht bij de PhoneHouse op Osdorpplein te Amsterdam. Ik heb in de winkel een drietal toestellen mogen testen, de SE P1i, Treo 500V en de E51. Na het testen van de SE P1i viel me op dat deze echt ontzettend traag was in vergelijking tot de E51. Er zaten soms seconden vertragingen in alleen door de menu's heen te bladeren. De E51 vliegt door de menu's heen en dat was al een hele fijne ervaring. De Treo 500V viel af doordat het toetsenbordje gewoon weg te klein was om er fatsoenlijk op te kunnen tikken en om nou je nagels te laten groeien om enigzins wat te kunnen tikken is ook niet je van het :P
De formfactor van de E51 is erg goed, lekker slank/plat en weegt relatief weinig en past dus zodoende makkelijk in je broekzak. De oplader is trouwens ook zeer klein, zeker als je nog ergens in een laadje een oude vierkante nokia oplader hebt liggen :>

Ps. Ik heb zelf nog geen kraakjes kunnen ondervinden m.b.t. batterijklepje of andere onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spearhead
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 03:42:
Hmm, mijn toestel kraakt heel lichtjes bij de toetsen voor volume aan de zijkant.

Is dat bij jullie ook of is mijn telefoon gewoon gaar?
Die van mij kraakt heel lichtjes ter hoogte van de bovenkant van het batterijdeksel. Maar wat er gebeurt is dat wanneer je iets op dat deksel drukt, je die veertjes die daar zitten heel iets induwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spearhead
Skoelat schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:58:
Ik weet het echt niet.
Ik had de zwarte besteld bij een webshop maar de zilveren gekregen, en die uiteindelijk maar gehouden. Ik was eerst bang dat die zilveren erg bling-bling zou zijn, maar dat valt best mee. Alleen een beetje gevoelig voor vingerafdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Spearhead schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:58:
[...]

Die van mij kraakt heel lichtjes ter hoogte van de bovenkant van het batterijdeksel. Maar wat er gebeurt is dat wanneer je iets op dat deksel drukt, je die veertjes die daar zitten heel iets induwt.
Scherp Spearhead, heel scherp!

Sinds gisteren ben ik ook een trotse bezitter van een E51! First impression, wat een rete snel symbian toestel! Niet normaal!

Heb gisteren even zitten kloten met mn WLAN, deed het het eerste uur, erna niet meer... dus moet maar even kijken of ik dat weer kan fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

heracles schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:15:
[...]

ik zie het... inderdaad. Zal de vlgnde keer verder kijken dan mn neus lang is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

naar aanleiding van dit : (Led) Indicator bij gemiste oproep / smsjes

ben ik nu ook een tevreden gebruiker, en wil gelijk een progje met jullie delen. echt een must-have!

Afbeeldingslocatie: http://www.symbianv3.com/wp-content/uploads/2007/04/screen_time_long.png
http://www.symbianv3.com/...reensaver-s60-3rd-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ndrangeta
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 21:55
Skoelat schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:58:
Ik weet het echt niet.
Zwart uiteraard. Dat blingbling zilver vind ik maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:00

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ben op zoek naar een opvolger van m'n SE K750i, en de E51 lijkt me wel wat. Ik heb een vraagje wat betreft de mp3 (media) speler. Op mijn K750i kan ik de mediaspeler bedienen met de volumetoetsen (dwz, vol + ingedrukt houden is volgend nummer, etc) aan de zijkant van de telefoon. Kan de E51 dit ook? Dit kan ik niet terugvinden in de handleiding van het toestel.

[ Voor 7% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 04-01-2008 12:00 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

SYQ schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:34:
naar aanleiding van dit : (Led) Indicator bij gemiste oproep / smsjes

ben ik nu ook een tevreden gebruiker, en wil gelijk een progje met jullie delen. echt een must-have!

[afbeelding]
http://www.symbianv3.com/...reensaver-s60-3rd-edition
ik krijg alleen maar foutmeldingen... niks werkt, heb de telefoon inmiddels 2 jaar vroeger gezet. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

volg stap voor stap het volgende :

http://www.symbianv3.com/...0-3rd-edition#comment-939

en let op, sis bestand wat je gesigned heb naar je toestel uploaden via PC Suite van Nokia. Via bluetooth versturen en proberen te installeren ging bij mij elke keer fout. Als je er niet uitkomt wil ik hem vanavond ook wel voor je signen, moet je wel je emei nr doorgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
Ndrangeta schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:52:
[...]

Zwart uiteraard. Dat blingbling zilver vind ik maar niks
Maar wat krast het minst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

vraag je ook nog steeds aan je moeder of je een snoepje mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
Spinvis schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
Spinvis schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:00:
Wat een pancake ben jij.
Van vragen word je wijs.

sukkeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Doe even normaal en denk logisch na, op zwart vallen krassen meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:03:
Ik heb vandaag mail for exchange ingesteld, maar nu blokkeert mijn toestel automatisch na 15 minuten. Ik kan dit niet uitzetten als ik dat via het menu doe. Elke keer moet ik dus een code intoetsen om mijn toestel te deblokkeren. Dit ontstond nadat ik de MfE-instellingen had ingesteld.

Kan iemand mij vertellen of dit normaal is en of ik dit ook weer ongedaan kan maken (maar met behoud van MfE)?
Dit komt waarschijnlijk door je Exchange instellingen. Probeer het volgende eens:

Exchange System Manager -> Global Settings -> Mobile Services -> Properties -> Device Security Settings. Als je daar "Enforce password on device" uitzet, ben je er vanaf waarschijnlijk. Maar dan werkt Remote Whipe Out waarschijnlijk ook niet meer (voor als je telefoon gestolen wordt).

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 12:07
Ik heb net mijn E51 binnen gekregen via 2call.nl, prima server en snel verstuurd. Nu heb ik de White Steel besteld en dus ook gekregen. Ik moet alleen eerlijk zeggen dat toen ik de doos opendeed hij me heeeel erg tegenviel. Vond ik op de plaatjes online de zilveren mooier, in real life vind ik hem toch een heel erg groot blinbling gehalte hebben, wat me niet aanstaat.

Nu zit ik erover te denken hem te ruilen voor de Black Steel, maar het 2call zegel is verbroken... Ik heb hem verder niet eens uit het plastic gehaald, maargoed dat zegel is wel verbroken waarna hij (volgens dat zegel) niet meer geruild mag worden... Heeft iemand een idee wat mijn kansen zijn? Volgens de wet kopen op afstand moet ie volgens mij gewoon geruild kunnen worden, en kan een leverancier er 100 zegels opplakken die in feite nutteloos zijn...

Als ik besluit te ruilen dan leg ik het maandag 2call uiteraard gewoon voor, maar ik vroeg me af of ik het uberhaupt kan eisen als ik dat mocht willen en het mocht nodig zijn...

Edit: niet interessant meer, ik heb besloten hem te houden, mocht ik er niet aan wennen zet ik er wel een nieuwe cover op, die kosten straks ook bijna niks ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Martijn op 05-01-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
t-mobile krijgt volgende week een lichting zwarte e51s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Skoelat schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:28:
t-mobile krijgt volgende week een lichting zwarte e51s.
Toch staat ie nog steeds niet op hun site, of kijk ik er overheen?

P R N D

Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste