Ik wil graag zo'n screenprotector van Martin Fields. Bij het bestellen kom ik er echter achter dat je een creditcard nodig hebt? (of paypall, maar dat heb ik ook niet..). Is er geen andere manier?
Verwijderd
Waar kan ik die voorleesstem vandaan halen ;p. Ik had hem toen wel voor mijn e65 gedownload, maar weet niet meer hoe... Alvast bedanktVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:00:
[...]
Niemand weet het zeker.
Zodra de operators hun branded versies klaar hebben waarschijnlijk.
En niemand weet wanneer dat gaat gebeuren.
Dus voor eens en altijd, als je een E51 wil en ongeduldig bent, bestel er gewoon een uit Duitsland, Frankrijk of Engeland.
Die zijn 100% identiek aan de Nederlandse modellen, minus de Nederlandse SMS voorleesstem, die je binnen 4 seconden kan downloaden op de Nokia site.
/edit nvm, tis al gelukt. Kon in het spraakmenu van de telefoon zelf
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 19:59 ]
Jup, gister geinstalleerd en 't was ook 't eerste wat me opviel. Het draait overigens ook niet bijster soepel.WiNlUx schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:58:
Mensen,
Ik ben nu 2 weken in het bezet van de E51 en heb er nu sinds een week ok een 4GB micro-sd in zitten..
Maar als ik TomTom draai en dat menneke begint te praten, dan sputtert de stem nog na. Bijvoorbeeld:
"Na 600 meter ga links af".... 1 seconde wachten en dan: "ah" (zoals je het dus uitspreekt) Dit is bijzonder irritant en ik weet niet hoe ik het weg moet krijgen.
Hebben meerdere mensen hier last van?
(@erikjanneman, idd uit dronten)
een weer bedanktVerwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:06:
[...]
Je kan er ook een programma voor downloaden (overigens heb ik het zelf niet getest, maar tschijnt te werken), zie: http://www.google.com/intl/nl_nl/mobile/mail/
Wanneer je gewoon de software van de nokia zelf wilt gebruiken kan je hier even kijken voor instructies. Dit is overigens voor een e61i, maar ik denk dat het ook wel zal werken voor een e51.
http://www.e-series.org/archives/43 (part 1)
http://www.e-series.org/archives/46 (part 2)
Als geen van het bovenstaande werkt kan je ook nog even hier kijken:
http://www.slicedsoftware...mails-pop3-implementation
Hoop dat je er zo uitkomt ;p, succes.
Groeten,
Erik.
instellen in mail app van nokia lukt niet nee.
gmail programma doet t wel goed
Verwijderd
Staat bij instellingen, algemeen, positiebepaling , methoden: ook de optie "op basis van netwerk" aangevinkt?
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:47:
[...]
Eh... er is niet veel uit te verduidelijken. Ik druk op Mijn Locatie, en dan krijg ik een melding in de vorm van een grijs wolkje onderin het scherm, 'Uw huidige locatie is op dit moment niet beschikbaar'.
Weet iemand of het mogelijk is de icoonenlijst aan te passen op het hoofdscherm?
Dat begint met nieuwe sms, web, enz.
Daar zou ik wel wat anders van willen maken maar ik heb nog niet gevonden of dit mogelijk is.
Daar zou ik wel wat anders van willen maken maar ik heb nog niet gevonden of dit mogelijk is.
Verwijderd
Wat grappig, Ik kom zelf ook uit dronten. Heb bij jou in de klas gezeten geloof ik?. Erik Vermeulen.mathijshuis schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:49:
[...]
Jup, gister geinstalleerd en 't was ook 't eerste wat me opviel. Het draait overigens ook niet bijster soepel.
(@erikjanneman, idd uit dronten)
Verwijderd
ja het kan: staat in de handleiding. Kan niet meer of minder wel andere
Frijns.Net schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:04:
Weet iemand of het mogelijk is de icoonenlijst aan te passen op het hoofdscherm?
Menu - Intrumenten - Instellingen - Algemeen - Persoonlijk - Standby-modus - Snelkopp.Frijns.Net schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:04:
Daar kan je ze aanpassen. Je kan inderdaad niet meer of minder icoontjes in beeld zetten.
Verwijderd
Na al een tijdje een vervanger gezocht te hebben voor mijn 6230i en al verschillende telefoons geprobeerd te hebben kom ik uit op de E51.
Heb de 6233, 6300, E65 geprobeerd maar de E51 gaat toch boven alles,
Ben nog wel benieuwd na de stand-by tijden van dit toestel.
Heb de 6233, 6300, E65 geprobeerd maar de E51 gaat toch boven alles,
Ben nog wel benieuwd na de stand-by tijden van dit toestel.
Weet iemand of de E51 ergens in nl op voorraad ligt? Of wanneer de officiële release voor Nederland is?
Ik kan hem namelijk nergens op voorraad vinden.
edit: Ik zie zojuist dat GSMtrack hem wel op voorraad heeft, maar ik wil liever niets met gsmtrack te maken hebben (slechte ervaringen gehad namelijk) en ze geven de E50,- toestelkorting van Vodafone niet, die je wel hoort te krijgen als je zorgeloos internet in je pakket neemt.
Ik kan hem namelijk nergens op voorraad vinden.
edit: Ik zie zojuist dat GSMtrack hem wel op voorraad heeft, maar ik wil liever niets met gsmtrack te maken hebben (slechte ervaringen gehad namelijk) en ze geven de E50,- toestelkorting van Vodafone niet, die je wel hoort te krijgen als je zorgeloos internet in je pakket neemt.
[ Voor 47% gewijzigd door FMS op 09-12-2007 15:44 ]
Belcompany Amstelveen denkt hem donderdag a.s. binnen te krijgen
Ik werk zelf bij een telecombedrijf (Zakelijke markt) wij hebben 3-12 de eerste officiele NL E51's binnen gehad. Gaat wel mondjesmaat dus neem aan dat de rest van de telecombedrijven ook wat gehad heeft. Wie het eerst besteld, die krijgt hem dan ook het eerste. Dus neem aan dat jullie hem allemaal al in backorder hebben gezet ergens? Anders kan het denk ik nog wel eventjes duren voordat iedereen er eentje kan bemachtigen. Nokia levert momenteel dramatisch

Heeft iemand trouwens al de versie zonder camera gespot?
Misschien een idee op de start topic bij te werken met links naar reviews?
Deze bijvoorbeeld:
http://www.mobile-review.com/review/nokia-e51-2-en.shtml
Deze bijvoorbeeld:
http://www.mobile-review.com/review/nokia-e51-2-en.shtml
Verwijderd
Vorige week donderdag ontvangen via 2call.nl en dinsdag besteld.
black steel € 9,- (T-mobile relax 400 (44,50 p/maand)
pros
+ formaat, materiaal, gewicht
+ Snelheid, symbian 9.1, geheugen, mogelijkheden applicaties, etc.
+ interface
+ batterij
+ Wlan
Cons
- Geen flits
- geen 2e camera
- ruis als ik muziek afspeel (zie verhaal)
Heb adapter gekocht van 3mm to 2,5 mm. gebruik nu in-ear (creative) koptelefoon. Als je een nummer start hoor je een ruis, en bij harde muziek valt de ruis redelijk weg in de nummers maar als je bijv. naar rustige jazz luistert is de ruis niet te harden. Schijnt dat de N95 hier ook last van heeft
Dit is een ernstig minpuntje aangezien deze telefoon mijn mp3 speler zou moeten vervangen. Heb al 3rd party music players geprobeerd, maar de ruis blijft. Gebruik ik echter ongevoeligere koptelefoons dan heb ik er bijna geen last van. F*ckng irritant. Hopelijk nieuwe firmware die dit gaat fixen of misschien moet ik hem laten repareren.
Iemand ideeën?
pros
+ interface
+ batterij
+ Wlan
Cons
- Geen flits
- geen 2e camera
Heb adapter gekocht van 3mm to 2,5 mm. gebruik nu in-ear (creative) koptelefoon. Als je een nummer start hoor je een ruis, en bij harde muziek valt de ruis redelijk weg in de nummers maar als je bijv. naar rustige jazz luistert is de ruis niet te harden. Schijnt dat de N95 hier ook last van heeft
Dit is een ernstig minpuntje aangezien deze telefoon mijn mp3 speler zou moeten vervangen. Heb al 3rd party music players geprobeerd, maar de ruis blijft. Gebruik ik echter ongevoeligere koptelefoons dan heb ik er bijna geen last van. F*ckng irritant. Hopelijk nieuwe firmware die dit gaat fixen of misschien moet ik hem laten repareren.
Iemand ideeën?
Verwijderd
mm, heb er nog niet veel van gemerkt anders dat ik het geluid goed vind. Ik gebruik een Nokia BH-500 BT set met daaraan gekoppeld Shure S210 in-ear phones. Heb ook een IPod Classic en die gebruik ik met dezelfde koptelefoon maar merk niet veel verschil. Wellicht zijn mijn oren niet zo gevoelig meer...leeftijd 
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:01:
Vorige week donderdag ontvangen via 2call.nl en dinsdag besteld.
pros
+ interface
+ batterij
+ Wlan
Cons
- Geen flits
- geen 2e camera
Iemand ideeën?
Verwijderd
heb zelf ook een BT headset (plantronics 590a), daarmee heb ik nagenoeg geen ruis maar dat komt volgens mij omdat het geluid op een andere manier wordt verwerkt. Daarnaast moet het geluid een stuk zachter met in ear headphones, de ruis is dan relatief harder.
Verwijderd
He Helior!
Heb jij hem bij 2Call besteld? Ik ook, maar dat is al bijna 4 weken geleden en heb nog nul komma noppes gekregen...
Heb jij hem bij 2Call besteld? Ik ook, maar dat is al bijna 4 weken geleden en heb nog nul komma noppes gekregen...
Nu mijn Nokia 6300 overleden is overweeg ik de E51 te kopen. Vooral vanwege de kalender en e-mail ondersteuning overweeg ik deze telefoon. Ik heb meerdere mail adressen waarvan een aantal POP3 en een via exchange over http. Mijn vraag is hoe kan ik zorgen dat mijn kalender en mail fatsoenlijk gesynced wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door Bartjeee op 10-12-2007 22:36 ]
syncen via Outlook!Bartjeee schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:55:
Nu mijn Nokia 6300 overleden is overweeg ik de E51 te kopen. Vooral vanwege de kalender en e-mail ondersteuning overweeg ik deze telefoon. Ik heb meerdere mail adressen waarvan een aantal POP3 en een via http over exchange. Mijn vraag is hoe kan ik zorgen dat mijn kalender en mail fatsoenlijk gesynced wordt.
Maar het lijkt me juist zo handig om on the go te kunnen synchroniseren
Kreeg vanochtend een sms via centralpoint dat de black steel daar nu op voorraad is voor degene die geinteresseerd zijn 
Ik heb hem nu al een maand via GSMtrack.nl en hij bevalt prima! Als iemand de echte NL-versie heeft ben ik benieuwd of er verschillen zijn; ik kan bijvoorbeeld geen games/thema/etc downloaden via de nokia-link in mijn web-menu, ben benieuwd of dat nu wel kan?
Ik heb hem nu al een maand via GSMtrack.nl en hij bevalt prima! Als iemand de echte NL-versie heeft ben ik benieuwd of er verschillen zijn; ik kan bijvoorbeeld geen games/thema/etc downloaden via de nokia-link in mijn web-menu, ben benieuwd of dat nu wel kan?
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
yep en ik had 'm dus binnen 2 dagen binnen, misschien de laatste van een partij ofzo. Ik had hem ook niet zo snel verwacht.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:49:
He Helior!
Ga volgende week deze telefoon ook bestellen. Wou eerst voor de E61i gaan, maar daar zit geen HSDPA op & het ding slikt max 2 GB geheugen. Dan liever dit schatje + 4 GB geheugen. Uiteraard gewoon in het zwart. Die white steel is me te blingbling

Weet ik ook niet ... ik dacht dat hij dat automatisch deed als hij hem vind, misschien ook niet, eigenlijk geen idee.Bartjeee schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:35:
[...]
Maar het lijkt me juist zo handig om on the go te kunnen synchroniseren. Dan moet ik zeker denken aan een Exchange oplossing?
Er zijn twee mogelijkheden:Bartjeee schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:35:
[...]
Maar het lijkt me juist zo handig om on the go te kunnen synchroniseren. Dan moet ik zeker denken aan een Exchange oplossing?
1. POP3 mail
je kunt instellen dat de E51 eens in de zoveel tijd (30 min, 1, 2,of 4 uur ) automatisch je email via pop3 ophaalt. Dit geldt dus alleen voor email.
2. Exchange
je kunt je email, contacts, tasks en agenda on the go synchroniseren (net als een blackberry), maar dan moet je wel ergens een exchange servert hebben draaien. Dit syncen kun je doen via gsm/gprs/umts/hsdpa of via wifi verbindingen.
Update: ik ga mijne morgen halen bij Reitsma
Weet iemand welk afspeelprogramma voor DIVX werkt op deze telefoon? Smartmovie werkt niet!
Verwijderd
Ik snap er de ballen niet van, mij maken ze wijs dat ze alleen maar grijze leveren...
Thnx
Thnx
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:04:
[...]
yep en ik had 'm dus binnen 2 dagen binnen, misschien de laatste van een partij ofzo. Ik had hem ook niet zo snel verwacht.
Lukt niet, ik krijg een certificaatfout.
*edit
Opgelost! Certificaatcontrole uitgezet! Lukt nu prima!
*edit
Ik krijg wel nog:
"Geldigheid certificaat verstreken" ... wat is dat???
[ Voor 22% gewijzigd door Whiskey48 op 12-12-2007 12:30 ]
Zet het jaar van je gsm op 2006, dan installeren en dan weer terugzetten op 2007.
Leuk bedacht die certificaten, maar even een theme installeren is er soms niet bij zonder dat je moet gaan prutsen.
Leuk bedacht die certificaten, maar even een theme installeren is er soms niet bij zonder dat je moet gaan prutsen.
In plaats van POP3 kan je ook IMAP gebruiken, als je die instelt op '5 minuten' dan blijft hij gewoon verbonden en krijg je meteen bericht van nieuwe email! IMAP IDLE heet dat. Werkt prima!Yabadab schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:14:
[...]1. POP3 mail
je kunt instellen dat de E51 eens in de zoveel tijd (30 min, 1, 2,of 4 uur ) automatisch je email via pop3 ophaalt. Dit geldt dus alleen voor email.
2. Exchange
je kunt je email, contacts, tasks en agenda on the go synchroniseren (net als een blackberry), maar dan moet je wel ergens een exchange servert hebben draaien. Dit syncen kun je doen via gsm/gprs/umts/hsdpa of via wifi verbindingen.
Oh ja en als je de exchange synchronisatie wil gebruiken dan kan je ook een gratis account aanmaken op www.mail2web.com
Ik heb de Nokia E51 nu vanaf gister echt een beetje gebruikt (had hem al sinds maandagavond, maar daarna niet echt veel tijd gehad om wat dingetjes uit te vogelen). Ik heb altijd al Nokia gebruikt, maar ben de laatste twee telefoons uitgestapt naar SE. Ik kom van een SE M600i af en ik verbaas me keer op keer dat deze telefoon gewoon ECHT een stuk sneller is in het opstarten (van programma's) en het bladeren door de verschillende opties. Dit is gewoon een topmobiel
! ! !
Het is toch raar de de smartphones van SE een stuk trager zijn de die van Nokia. Toen ik deze had gehaald, ging ik ervan uit dat er wel snelheidswinst opzat, maar niet zo denderend. Voor de rest is het scherm lekker helder, menu's werken intuïtief, ligt lekker in de hand, ziet er gewoon goed uit en is een stuk platter dan m'n oude M600i.
Het enige wat me wel opviel, maar waar ik me niet heel erg aan stoor, is dat na een tijdje WLAN te hebben gebruikt, de onderkant wat warmer wordt. Heb gister ook nog Windows Live! geïnstalleerd en gelijk m'n mailbox gesync'd. Werkt als een zonnetje...
Al met al ben ik zeer tevreden met deze telefoon, en na twee uitstapjes naar SE (de W800i en de M600i) ben ik weer terug naar m'n 'oude vertrouwde' Nokia. Moet alleen nog TT6 overzetten.
Ik heb hem trouwens bij de MediaMarkt gekocht. Ze hadden hem afgelopen donderdag binnengekregen. Het was de enige exemplaar die ze hadden, maar vond hem toen nog heel erg duur vergeleken met de i'net prijzen. Heb toen nog even gekeken of er winkels op i'net waren welke hem op voorraad hadden, maar was bij nergens gelijk te krijgen, dus ben toen afgeloepn maandag teruggegaan naar de MM en daar maar gelijk gehaald (voor een bedrag van 329 (was 349) EUR). Nog steeds duurder dan op i'net, maar ik heb hem wel...
Het is toch raar de de smartphones van SE een stuk trager zijn de die van Nokia. Toen ik deze had gehaald, ging ik ervan uit dat er wel snelheidswinst opzat, maar niet zo denderend. Voor de rest is het scherm lekker helder, menu's werken intuïtief, ligt lekker in de hand, ziet er gewoon goed uit en is een stuk platter dan m'n oude M600i.
Het enige wat me wel opviel, maar waar ik me niet heel erg aan stoor, is dat na een tijdje WLAN te hebben gebruikt, de onderkant wat warmer wordt. Heb gister ook nog Windows Live! geïnstalleerd en gelijk m'n mailbox gesync'd. Werkt als een zonnetje...
Al met al ben ik zeer tevreden met deze telefoon, en na twee uitstapjes naar SE (de W800i en de M600i) ben ik weer terug naar m'n 'oude vertrouwde' Nokia. Moet alleen nog TT6 overzetten.
Ik heb hem trouwens bij de MediaMarkt gekocht. Ze hadden hem afgelopen donderdag binnengekregen. Het was de enige exemplaar die ze hadden, maar vond hem toen nog heel erg duur vergeleken met de i'net prijzen. Heb toen nog even gekeken of er winkels op i'net waren welke hem op voorraad hadden, maar was bij nergens gelijk te krijgen, dus ben toen afgeloepn maandag teruggegaan naar de MM en daar maar gelijk gehaald (voor een bedrag van 329 (was 349) EUR). Nog steeds duurder dan op i'net, maar ik heb hem wel...
::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::
Kreeg net een berichtje van m'n telecomboer dat er sinds vandaag ook een (actieve) brodit houder voor in de auto beschikbaar is
vanmiddag mijn 6GB sd micro binnen gekregen.
hij werkt! (merk is sandisk)
dus een aanrader
welke screenprotector gebruiken jullie? ik heb een pakje van durasec, maar ze vallen zwaaaar tegen.
super dun, moeilijk aan te brengen (al 3 verpest) en ze gaan ook weer los..
welke hebben jullie goede ervaring mee en waar kan ik ze bestellen?
dus een aanrader
welke screenprotector gebruiken jullie? ik heb een pakje van durasec, maar ze vallen zwaaaar tegen.
Thanx!Frijns.Net schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:37:
Zet het jaar van je gsm op 2006, dan installeren en dan weer terugzetten op 2007.
Verwijderd
Ik zou graag hetzelfde willen weten. Heb namelijk ook intresse in een screenprotector. Ik heb de telefoon altijd in mijn broekzak. Tot nu toe (vanaf begin nov. in bezit) geen enkel krasje... maar kwil toch graag wat er overheen doenjustinnn schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:59:
dus een aanrader
weet iemand een goede mediaspeler.
die mediaspeler op de nokia vind iik neit echt gebruiksvriendelijk.
Alle mp3's staan er maar achter elkaar.
kan niet eens een album of artiest selecteren.
met 2 gb ofzo aan muziek werkt dit erg irritant.
iemand een aanrader. de mp3 speler van de sony walkman telefoons vind ik pers wel fijn werken
iemand een aanrader. de mp3 speler van de sony walkman telefoons vind ik pers wel fijn werken
Verwijderd
dus een aanrader
[/quote]
Hallo!
Is het een ScanDisk microsd 6-gb sdhc? Er zit namelijk verschil in micro sd en micro sdhc!
Thnx
dus een aanrader
[/quote]
Hallo!
Is het een ScanDisk microsd 6-gb sdhc? Er zit namelijk verschil in micro sd en micro sdhc!
Thnx
Het zal wel een "microsd 6-gb sdhc" zijn, want 2gb is officieel het maximum voor SD.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:33:
dus een aanrader
[/quote]
Hallo!
Thnx
Althans dat is wat ik altijd heb begrepen, en daardoor zijn alle grotere kaartjes dan 2 gb automatisch een sdhc.
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
Kan er iemand aub de E51 via usb met een pc verbinden en kijken of die dan oplaadt?
Is de zoekfunctie verplaatst? Oh nee, die zit nog steeds op dezelfde plaats!justinnn schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:59:
dus een aanrader
Maar nogmaals dan: Martin Fields screenprotectors! (http://www.overlayplus.com/NL/index.asp). Hele stevige, makkelijk aan te brengen en degelijke screenprotectors. Op het pakje staat; "As if i put a new screen om my mobile!". Eerlijk gezegd: het klopt, is van een materiaal waardoor het lijkt alsof er een hard plastic nieuw schermpje op zit, topspul dus!
review: http://www.palmclub.nl/re...Plus-Screenprotector.html
[ Voor 8% gewijzigd door RJ op 14-12-2007 13:54 ]
met de standaard Music Player kun je wel op album of artist selecteren.justinnn schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:48:
weet iemand een goede mediaspeler.
ga als je Music Player open hebt naar Options en daarna naar Music Library. Daar kun je selecteren op Artists, Albums, Genres etc.
Weet iemand hoe het zit met car-chargers?
Aangezien ik namelijk behoorlijk wat oude Nokia opladers heb, waaronder een car-charger, had ik een verloopje gekocht. Als ik dit verloopje op een oude netadapter aansluit laad de E51 gewoon op. Maar als ik het verloopje op de car-charger aansluit, dan krijg ik de melding "Not Charging".
Heeft iemand enig idee, waar dit aan kan liggen?
Aangezien ik namelijk behoorlijk wat oude Nokia opladers heb, waaronder een car-charger, had ik een verloopje gekocht. Als ik dit verloopje op een oude netadapter aansluit laad de E51 gewoon op. Maar als ik het verloopje op de car-charger aansluit, dan krijg ik de melding "Not Charging".
Verwijderd
Iemand al deze beauty besteld via gsmweb.nl? Of andere ervaringen met dit bedrijf? Ik heb hem besteld, maar opsturen homaar..
Verder ziet deze er echt briljant uit! Mooi slanke telly met alle opties die je tegenwoordig niet kan missen.
Verder ziet deze er echt briljant uit! Mooi slanke telly met alle opties die je tegenwoordig niet kan missen.
Dat is nou niet bepaald een webshop waar ik een warm gevoel bij krijg.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:14:
Iemand al deze beauty besteld via gsmweb.nl? Of andere ervaringen met dit bedrijf? Ik heb hem besteld, maar opsturen homaar..
Verwijderd
Waarom niet dan? Hoor wel vaak dat ze de goedkoopste zijn, en ook nog niet eerder gehoord dat ze verzuimen.FMS schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:20:
[...]
Dat is nou niet bepaald een webshop waar ik een warm gevoel bij krijg.
Heb zelf wel eens daar een contractverlenging gedaan, ging prima. Ook goed bereikbaar. Wellicht even bellen met en vragen naar beschikbaarheid.
Sowieso schrijf je zo!
Misschien heeft dat verloopje net iets teveel weerstand voor de sigarettenplug oid? Ik zou gewoon voor een appel en een ei een nieuwe halenYabadab schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:29:
Weet iemand hoe het zit met car-chargers?
Ik heb hem bij de concurrent besteld (gsmeasy) maar zij verwachten hem aankomende week binnen (volgens de planning dan) Ik wacht er dus ook al even op.. Maar goed voor kerst vind ik het perfect.. En ze vergoeden mijn kosten voor het wachten (ik moest eerst wachten op de e65).Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:14:
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
[Ik heb hem bij de concurrent besteld (gsmeasy) maar zij verwachten hem aankomende week binnen (volgens de planning dan) Ik wacht er dus ook al even op.. Maar goed voor kerst vind ik het perfect.. En ze vergoeden mijn kosten voor het wachten (ik moest eerst wachten op de e65).
[/quote]
Ik heb na 5 weken eindelijk mijn langverwachte E51 via verlenging van 2Call binnen gekregen na veel mailen en bellen. Ik had een zilverkleurige besteld, maar de doos kwam gister binnen en wat denk je: een zwarte.... Maar beter iets dan niets!
Hoe vergoeden ze jou kosten voor het wachten dan?
Grtz
[/quote]
Ik heb na 5 weken eindelijk mijn langverwachte E51 via verlenging van 2Call binnen gekregen na veel mailen en bellen. Ik had een zilverkleurige besteld, maar de doos kwam gister binnen en wat denk je: een zwarte.... Maar beter iets dan niets!
Grtz
Dan denk ik dat ik in de middagpauze even bij de Phonehouse langs ga, dan kunnen de hongerige medewerkers een appel en een ei het meeste waarderen denk ik.Timmert schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 09:50:
[...]
Misschien heeft dat verloopje net iets teveel weerstand voor de sigarettenplug oid? Ik zou gewoon voor een appel en een ei een nieuwe halen
Nou ik heb hem abonnement orgineel met de e65 besteld. Enkel die is nog steeds niet leverbaar en heb hem nu om gezet naar de e51.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:48:
Als het ware heb ik mijn abonnement nog niet gebruiken en zodoende krijg ik mijn maand of ander half terug van hun
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Bij de smartphoneshop.nl is die al een paar keer op voorraad geweest. Vandaag bestellen, morgen in huis. Ik heb hem nu al 1.5 week en ontdek nog steeds nieuwe dingen aan deze telefoon. Heb al eerder geschreven op dit forum "perfecte telefoon".
Verwijderd
Momenteel ben ik nog een fanatiek gebruiker van Windows Mobile toestellen. Maar de Nokia E51 is nu toch echt wel een toestel wat me erg trekt.
Op dit moment zoek ik een toestel voor zakelijk gebruik. De geluidskwaliteit tijdens een gesprek is hierbij zonder meer een van de belangrijkste aspecten.
Andere zaken die ik voornamelijk gebruik op mijn toestel (nu de Treo 750v) is agenda, contacten en notities. Dit klinkt waarschijnlijk vrij standaard maar de manier waarop ik ze toepas schijnt nogal een opgave te zijn voor sommige toestellen.
Zo voeg ik zoveel mogelijk gegevens toe aan een contact als ik maar kan.
Dit is nog wel haalbaar bij Symbian, PalmOS en Windows Mobile toestellen.
Waar het niet helemaal goed gaat is het volgende:
Een taak die als volgt opgebouwd is:
Onderwerp:
Voorbereiding meeting met Piet
Categorie:
Meetings
Notities:
Verslag meenemen over onderwerp X.
Niet vergeten te melden over Y.
Z Heeft tot nu toe het volgende bereikt. Blijft het volgende nog staan.
Bij contacten ontstaat bij mij het probleem als ik bij een sportschool of winkel bijvoorbeeld openingstijden in de notitie heb staan.
Bij de agenda idem met de notities.
Zoals je ziet gaat het voornamelijk om de extra notities bij de verschillende acties.
Dit is de voornaamste reden dat ik nog steeds Windows Mobile gebruik.
Kan iemand mij vertellen of deze zaken wel goed werken met de Nokia E51?
De toestellen waar het in ieder geval niet goed mee gaan zijn de Nokia 6230 en de 6300. Maar dit zijn ook geen Symbian OS60 3.1 toestellen.
Op dit moment zoek ik een toestel voor zakelijk gebruik. De geluidskwaliteit tijdens een gesprek is hierbij zonder meer een van de belangrijkste aspecten.
Andere zaken die ik voornamelijk gebruik op mijn toestel (nu de Treo 750v) is agenda, contacten en notities. Dit klinkt waarschijnlijk vrij standaard maar de manier waarop ik ze toepas schijnt nogal een opgave te zijn voor sommige toestellen.
Zo voeg ik zoveel mogelijk gegevens toe aan een contact als ik maar kan.
Dit is nog wel haalbaar bij Symbian, PalmOS en Windows Mobile toestellen.
Waar het niet helemaal goed gaat is het volgende:
Een taak die als volgt opgebouwd is:
Onderwerp:
Voorbereiding meeting met Piet
Categorie:
Meetings
Notities:
Verslag meenemen over onderwerp X.
Niet vergeten te melden over Y.
Z Heeft tot nu toe het volgende bereikt. Blijft het volgende nog staan.
Bij contacten ontstaat bij mij het probleem als ik bij een sportschool of winkel bijvoorbeeld openingstijden in de notitie heb staan.
Bij de agenda idem met de notities.
Zoals je ziet gaat het voornamelijk om de extra notities bij de verschillende acties.
Dit is de voornaamste reden dat ik nog steeds Windows Mobile gebruik.
Kan iemand mij vertellen of deze zaken wel goed werken met de Nokia E51?
De toestellen waar het in ieder geval niet goed mee gaan zijn de Nokia 6230 en de 6300. Maar dit zijn ook geen Symbian OS60 3.1 toestellen.
Verwijderd
Ik zit nog steeds te wachten tot hij beschikbaar is bij de Belcompany oid. Ik heb namelijk gekeken voor verlengen online maar dat zie ik niet zitten om de simpele reden dat je daar alleen via automatische incasso je abonnement kunt laten afschrijven terwijl ik voorheen (en nu dus ook nog steeds) dat via accept giro doe. Dit vind ik veel fijner omdat ik dan zelf kan uitmaken met welke rekening ik betaal, vervelend dat dit niet mogelijk is via internet. Wel via de winkel namelijk.
Enige idee wanneer hij in de winkel ligt?
Verwijderd
@Koekiee
Toestel ligt aan in de winkel. Heb de E51 vorige week bij de MediaMarkt in Leeuwarden zien liggen.
Bij andere winkels heb ik het toestel echter nog niet kunnen vinden. Medewerkers geven daar ook nog verschillende antwoorden over de beschikbaarheid in hun winkels
Toestel ligt aan in de winkel. Heb de E51 vorige week bij de MediaMarkt in Leeuwarden zien liggen.
Bij andere winkels heb ik het toestel echter nog niet kunnen vinden. Medewerkers geven daar ook nog verschillende antwoorden over de beschikbaarheid in hun winkels
Ik heb heel vaak dat ik een paar minuten niet kan bellen sinds ik deze telefoon heb. ... Dan hoor ik 3x een piep en gaat hij terug naar het hoofdscherm. Hier nog iemand daar last van?
Verwijderd
@McCune:
Ik gebruik zelf het gratis "Mail f. Exchange" van Nokia. Notities kunnen alleen gesynchroniseerd worden via Nokia PC Suite. Dus alleen via syncen met je pc en dus níet via bijv. GPRS.
Misschien dat een nieuwere versie dit in de toekomst wel gaat ondersteunen, maar vooralsnog dus niet.
Ik gebruik zelf het gratis "Mail f. Exchange" van Nokia. Notities kunnen alleen gesynchroniseerd worden via Nokia PC Suite. Dus alleen via syncen met je pc en dus níet via bijv. GPRS.
Misschien dat een nieuwere versie dit in de toekomst wel gaat ondersteunen, maar vooralsnog dus niet.
Verwijderd
Yep, dit kan. Via menu - tools - settings - general - personalization - standby mode:Frijns.Net schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:04:
Shortcuts: dit zijn de twee toetsen het dichtst bij het schermpjes
Active standby apps: dit zijn de apps die jij volgens mij bedoelt
Active standby plugins: dit zijn de meldingen als "ontvangen mail (x)" of agenda-items etc. op je home screen.
Verwijderd
the phonehouseVerwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:20:
Ik weet dat je bij de instellingen van zelf ingebrachte emailadressen kan aangeven of je om de zoveel tijd je email wilt syncen met de server waar hij opstaat. Nu heb ik Windows Live! gedownload voor deze telefoon (opzich wel een aardige app. met daarin Messenger en Hotmail). Hotmail heb ik nu in m'n telefoon staan als email (werd gelijk geconfigureerd tijdens installeren), maar ik kan nergens vinden of je hierbij ook kan instellen dat je dit automatisch kan laten syncen. Volgens mij kan dit uberhaupt niet, want het tabblad welke deze instellingen laten zien, staat bij dat Live dit niet ondersteund.
Maar is er misschien een andere manier om dit te kunnen doen??
Maar is er misschien een andere manier om dit te kunnen doen??
::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::
Weet iemand een online shop waar je hem kan kopen icm een Telfort abonnement en je hem de volgende werkdag hebt, of waar hij af te halen is? Diverse webshops geven een levertijd van '3 a 4 werkdagen aan' (ook GSMTrack), maar ik heb hem echt zo snel mogelijk nodig (heb momenteel geen tel meer, en ook geen abbo)
Edit: GSMWeb had ik al geprobeerd, hebben geen voorraad. Thanks though
Nog anderen?
Edit: GSMWeb had ik al geprobeerd, hebben geen voorraad. Thanks though
[ Voor 12% gewijzigd door Arthur op 18-12-2007 12:33 ]
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
gsmweb.nl al geprobeerd?
(niet letten op hoe het eruit ziet, t'is niet voor niets dat ze zo goedkoop zijn
)
(niet letten op hoe het eruit ziet, t'is niet voor niets dat ze zo goedkoop zijn
[ Voor 65% gewijzigd door pjlgt op 18-12-2007 12:31 ]
Verwijderd
Werk momenteel met een Qtek 9100 waar ik wel tvreden van ben maar ik mis het gsm-achtige en daarom vind ik de E51 een mooi alternatief.
Heb wel 2 vraagjes:
+ als ik aan het telefoneren ben, kan ik dan mijn agenda raadplegen?
+ iemand ervaring in combinatie met BT-radio Pioneer PEH-BT?
Heb wel 2 vraagjes:
Verwijderd
+ JaVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:46:
Werk momenteel met een Qtek 9100 waar ik wel tvreden van ben maar ik mis het gsm-achtige en daarom vind ik de E51 een mooi alternatief.
Heb wel 2 vraagjes:
+ Nee
Verwijderd
Nu op voorraad bij: http://www.smartphoneshop.nl/product/45863
Vandaag voor 21 uur bestellen, morgen in huis.
Heb ik ook gedaan. Gaat perfect.
Ik werk niet bij dit bedrijf of zo maar heb hier al meerdere telefoons gekocht. Altijd een perfecte service en snelle levering.
Aanrader.
Vandaag voor 21 uur bestellen, morgen in huis.
Heb ik ook gedaan. Gaat perfect.
Ik werk niet bij dit bedrijf of zo maar heb hier al meerdere telefoons gekocht. Altijd een perfecte service en snelle levering.
Aanrader.
Ik wil hem zojuist daar bestellen maar: "Let op: als u kiest voor nummerbehoud via Vodafone wordt uw bestelling pas verstuurd als het oude abonnement is afgelopen. Bekijk ook de Vodafone voorwaarden voor"
Dat is handig.
Dat is handig.

Gsmbox.nl heeft mijne ook vandaag verstuurd
Verwijderd
En nu weer uitverkocht. De levering van deze telefoon gaat maar heel druppelgewijs blijkbaar.
Hmm.... afgelopen zondag hier een bestelling gedaan van de E51 (black) en werd verteld dat hij op voorraad was en ben ik afwachting.
Ik bel dadelijk wel even de helpdesk om de status te horen.
Arthur schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:19:
Weet iemand een online shop waar je hem kan kopen icm een Telfort abonnement en je hem de volgende werkdag hebt, of waar hij af te halen is? Diverse webshops geven een levertijd van '3 a 4 werkdagen aan' (ook GSMTrack), maar ik heb hem echt zo snel mogelijk nodig (heb momenteel geen tel meer, en ook geen abbo)
Edit: GSMWeb had ik al geprobeerd, hebben geen voorraad. Thanks thoughNog anderen?
Heb vanmiddag eindelijk de 'real live' versie in mn handen gehad, moet zeggen dat 't toestel lekker solide aanvoelt, software draait als een tierelier i.v.m. mijn 8 mnd oude E50. Morgen krijgen ze 'm bij T-Mobile als het goed is in de winkel, ga ik even mijn contract verlengen met dit super apparaat!
Ik ben nu geheel enthousiast, iemand al slechte ervaringen met het toestel tot nu toe?
Ik ben nu geheel enthousiast, iemand al slechte ervaringen met het toestel tot nu toe?
Zojuist de verzendgegevens ontvangen dus erg netjes conform toezegging van gsmweb.nl geleverd !
super_dirk schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:14:
Hmm.... afgelopen zondag hier een bestelling gedaan van de E51 (black) en werd verteld dat hij op voorraad was en ben ik afwachting.
[...]
Laat even weten wat het toestel kost bij T-Mobile en of er iets van branding o.i.d. te zien is.Spinvis schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:37:
Heb vanmiddag eindelijk de 'real live' versie in mn handen gehad, moet zeggen dat 't toestel lekker solide aanvoelt, software draait als een tierelier i.v.m. mijn 8 mnd oude E50. Morgen krijgen ze 'm bij T-Mobile als het goed is in de winkel, ga ik even mijn contract verlengen met dit super apparaat!![]()
Verwijderd
Aldus de website niet.
edit
Ik hoop echt dat hij voor 25 dec in de winkels ligt anders kan ik hem niet meenemen om vakantie en dat lijkt me juist zo fijn!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 19:25 ]
TMO verkoopt zeer binnenkort alle toestellen simlock vrij (weet niet met of zonder branding) ivm de integratie van Orange klanten, dat is dus iig goed nieuws! Zodra ik meer weet hoor je het van me!jochie79 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:03:
[...]
Laat even weten wat het toestel kost bij T-Mobile en of er iets van branding o.i.d. te zien is.
[ Voor 4% gewijzigd door Spinvis op 19-12-2007 19:30 ]
Hij ligt anders toch echt bij ons in de winkel.Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:10:
[...]
Aldus de website niet.
edit
Ik hoop echt dat hij voor 25 dec in de winkels ligt anders kan ik hem niet meenemen om vakantie en dat lijkt me juist zo fijn!
Verwijderd
Een werknemer kan ik uiteraard niet tegenspreken, vrijdag maar eens langs de winkel hier in Den Haag. Als ze hem daar ook hebben haal ik hem direct.RobbertC schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:35:
[...]
Hij ligt anders toch echt bij ons in de winkel.
Goed eindelijk kreeg ik een mailtje van GSM easy dat hij op voorraad was. Dus ik meteen bellen dat mijn order aangepast moest worden. Dat geregeld, enkel kijken wat ik moest bij betalen. Dit bleek 60 euro, nu, maar omdat ik al een e65 had besteld die ook niet leverbaar was, heb ik mijn e51 gratis gekregen. Goeie service. Enkel helaas. Op voorraad bij hun betekend niet op voorraad bij hun, maar bij hun leverancier. Wat betekend dat de levertijd nog zo'n andere halve week bedraagt (ze bestellen enkel op vrijdag...)
Ik had nog gevraagd of hij voor de kerst kon komen, maar helaas konden ze niet zeggen. Best wel jammer... Maar goed dan hopelijk voor oud en nieuw eindelijk deze telefoon..
Ik had nog gevraagd of hij voor de kerst kon komen, maar helaas konden ze niet zeggen. Best wel jammer... Maar goed dan hopelijk voor oud en nieuw eindelijk deze telefoon..
Ik heb de telefoon op 8 december ook al besteld bij belnu.nl (met verlenging), papieren zijn bij hun op 10 december netjes verwerkt volgens hun status opde website.
En daarna helemaal niets meer vernomen van belnu.nl, zelfs niet nadat ik een mailtje die kant opgestuurd heb met de vraag hoe mijn bestelling ervoor staat. Dat mailtje is van afgelopen maandag, een kleine moeite is het om te reageren......
Ik heb vooralsnog geen goede ervaring met belnu.nl ....en ik moet nog wachtten op mijn E51 (Gaat mijn 6230i vervangen ....)
En daarna helemaal niets meer vernomen van belnu.nl, zelfs niet nadat ik een mailtje die kant opgestuurd heb met de vraag hoe mijn bestelling ervoor staat. Dat mailtje is van afgelopen maandag, een kleine moeite is het om te reageren......
Ik heb vooralsnog geen goede ervaring met belnu.nl ....en ik moet nog wachtten op mijn E51 (Gaat mijn 6230i vervangen ....)
Murphy was an optimist
ze hadden m vandaag nog niet binnen... 'misschien morgen' klonk de optimistische verkoper.Spinvis schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:30:
[...]
TMO verkoopt zeer binnenkort alle toestellen simlock vrij (weet niet met of zonder branding) ivm de integratie van Orange klanten, dat is dus iig goed nieuws! Zodra ik meer weet hoor je het van me!
Ik ben sinds gisteravond ook de trotse bezitter van een e51 maar het toestal kraakt iets. Ik bedoel hiermee dat het toestel kraakt als ik bijvoorbeeld linksonder op het scherm druk.
Dezelfde kraak als dat je de telefoon een beetje tordeert.
Hebben meer mensen hier last van?
sFlo schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:32:
Ik ben sinds gisteravond ook de trotse bezitter van een e51 maar het toestal kraakt iets. Ik bedoel hiermee dat het toestel kraakt als ik bijvoorbeeld linksonder op het scherm druk.
ja hier ook ja
Verwijderd
Ik heb het toestel ook sinds gisteren.
Kan er hier eens iemand een overzichtje maken van interessante toepassingen en instellingen voor deze gsm?
Ik heb enkel Live Messenger al geinstalleerd, maar blijkbaar zou dit maar 30 dagen werken en daarna betalend zijn? Weet iemand daar iets van?
Kan er hier eens iemand een overzichtje maken van interessante toepassingen en instellingen voor deze gsm?
Ik heb enkel Live Messenger al geinstalleerd, maar blijkbaar zou dit maar 30 dagen werken en daarna betalend zijn? Weet iemand daar iets van?
Verwijderd
Hier ook. Lijkt alsof het scherm niet goed vastzit en het zit precies links ook net iets dieper dan rechts.Flo schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:32:
Verwijderd
Ik heb het laten vallen en toen zat de metalen rand om de telefoon los. Heb een paar druppels superlijm er tussen gedaan en nu zit ie vast als een muur en kraakt ook niet meer. 
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:07:
[...]
Hier ook. Lijkt alsof het scherm niet goed vastzit en het zit precies links ook net iets dieper dan rechts.
Jup, maar ik hoor dit van andere ook, dus het zal wel horen... het word ook minder als je de telefoon langer hebt (nu 2 maanden in bezit) of het lijkt dat het minder word (gewoon wennen aan het kraken).Flo schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:32:
Verwijderd
Hij 'kraakt' idd een beetje maar dat went verdwijnt wel ...RJ schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:18:
[...]
Jup, maar ik hoor dit van andere ook, dus het zal wel horen... het word ook minder als je de telefoon langer hebt (nu 2 maanden in bezit) of het lijkt dat het minder word (gewoon wennen aan het kraken).
Overigens super toestel (heb de zilveren nu een maandje), maar bij gebruik van wifi en BT zakt de batterij toch wel redelijk snel ...
Eric B
ik heb hem hier ook gewoon op de plank liggen maar we leveren alleen b2b (ligt overigens al 2 weken op de plank)
Verwijderd
Do 20 dec gekocht bij Phone-House Almelo (ging zo maar us kijken).
Kon er op wachten
Verlenging/upgrade Hi 15 naar Hi 30: toestel nul euro
plus geld terug voor m'n ouwe phone. ALLES (KVK incluis) keurig geregeld. Aanrader!
gmail gedownload/geactiveerd Krijg je bericht als je daar mail binnen krijgt?
Is er een andere manier om gratis te e-mailen "on the road"?
Wifi werkt verbazend goed met m'n toch ietwat afwijkend Sitecom kastje!
Ik hoefde er bijna niets voor te doen...
Heeft iemand een tip voor een goed(e)(kope) GPS muis?
Is het navigeren met Nokia's eigen kaarten gratis?
Nokia PC Suite synct goed met Outlook en Outlook express en redelijk met Firefox Thunderbird.
Kon er op wachten
Verlenging/upgrade Hi 15 naar Hi 30: toestel nul euro
plus geld terug voor m'n ouwe phone. ALLES (KVK incluis) keurig geregeld. Aanrader!
gmail gedownload/geactiveerd Krijg je bericht als je daar mail binnen krijgt?
Is er een andere manier om gratis te e-mailen "on the road"?
Wifi werkt verbazend goed met m'n toch ietwat afwijkend Sitecom kastje!
Ik hoefde er bijna niets voor te doen...
Heeft iemand een tip voor een goed(e)(kope) GPS muis?
Is het navigeren met Nokia's eigen kaarten gratis?
Nokia PC Suite synct goed met Outlook en Outlook express en redelijk met Firefox Thunderbird.
Verwijderd
Die van mij kraakt niet hoor?RJ schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:18:
[...]
Jup, maar ik hoor dit van andere ook, dus het zal wel horen... het word ook minder als je de telefoon langer hebt (nu 2 maanden in bezit) of het lijkt dat het minder word (gewoon wennen aan het kraken).