Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:47
Weet iemand eigenlijk hoe je voibuster goed aan de praat krijgt, met de eigen instellingen van de E51 (dus geen apart programma) ... het kan wel.

Ik weet wel waar in de telefoon, alleen waar vind je de juiste instellingen

[ Voor 21% gewijzigd door Whiskey48 op 24-11-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukdalf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 00:09
Hoi Allen,

Ik heb net een 6gb microsd kaartje gekocht, en hij doet het gewoon!

Dus een microsd van 6gb werkt samen met de e51 out of the box!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Goedemiddag,

T-mobile verwacht het toestel volgende week te kunnen leveren(zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Laatst online: 08:07
Skoelat schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:19:
Goedemiddag,

T-mobile verwacht het toestel volgende week te kunnen leveren(zwart).
Via T-Mobile.nl? Of in de T-Mobile shops?

Mijn contract kan kan namelijk online al vernieuwen, echter alleen bij T-Mobile zelf gezien mijn contract nog een kleine 4 maanden loopt. Bij T-Mobile.nl staat alleen de nokia 6500 classic bij de te verwachten telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
Ik was vanmiddag bij de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
een T-Mobile winkel of een andere winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
T-mobile Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft de E51 ook voice dailing?
Zie op de site van nieuwe mobiel dit wel staan, maar op de site van Nokia niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]WiNlUx schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 01:53:
[...]

Dat zou ik ook wel eens willen weten.

De SanDisk 4Gb en de 6GB werken beide in de E51, ik heb ze beide getest.
Bij Saturn in Oberhousen (D) hebben ze sinds gisteren 1 Black edition minder ;)

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
Kunnen bezitters nog fotos posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 20:23
Dit vind ik wel een tegenvaller: de E51 heeft een van de hoogste SAR waardes van alle Nokia telefoons.
Zie http://sar.nokia.com/sar/index.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flink hoge SAR-waarde ja... valt zekers tegen van zo'n modern ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand DVDPlayer voor Symbian OS? Zo ja, werkt die goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:31:
Flink hoge SAR-waarde ja... valt zekers tegen van zo'n modern ding!
Inderdaad, niet normaal hoge waarde trouwens. Bijna 3 keer zoveel als de N80 bijvoorbeeld.

Ik zit nu wel even te twijfelen, ik gebruik mn mobiel namelijk behoorlijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:33:
[...]

Inderdaad, niet normaal hoge waarde trouwens. Bijna 3 keer zoveel als de N80 bijvoorbeeld.

Ik zit nu wel even te twijfelen, ik gebruik mn mobiel namelijk behoorlijk veel.
Nokia E51
1.40 W/kg
Gewicht: 100 g

Nokia N80
0.48 W/kg.
Gewicht: 134 g

... idd, wel wat meer ja. ... maargoed, ik vind de ontvangst van deze telefoon ook erg goed. Met elke andere telefoon heb ik geen bereik bij mij in huis, met deze geen enkel probleem. ... Ook is de HDSPA verbinding zelfs in de trein of in een wc altijd stabiel 67kb/s download, 26kb/s upload. (Telfort altijd online)

[ Voor 33% gewijzigd door Whiskey48 op 25-11-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maurits82 schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:02:
[...]

Nokia E51
1.40 W/kg

Nokia N80
0.48 W/kg.

... idd, wel wat meer ja. ... maargoed, ik vind de ontvangst van deze telefoon ook erg goed. Met elke andere telefoon heb ik geen bereik bij mij in huis, met deze geen enkel probleem. ... Ook is de HDSPA verbinding zelfs in de trein of in een wc altijd stabiel 67kb/s download, 26kb/s upload. (Telfort altijd online)
Ik vind het nogal een verschil moet ik zeggen. Wat zegt dit nou precies eigenlijk? Zo'n SAR waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Waarschijnlijk hoe snel je hersens gaar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
maurits82 schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:02:
Nokia E51
1.40 W/kg

Nokia N80
0.48 W/kg.
Dat 'per kg' slaat natuurlijk niet op het gewicht van de telefoon. Het gaat over de geabsorbeerde hoeveelheid straling die opgenomen wordt door een bepaald gewicht menselijk weefsel. Je kan die cijfers dus gewoon ongekwalificeerd naast elkaar leggen. Overigens is het maximum in de US 1,6 en in de EU 2,0 W/kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bierkameel schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:25:
Waarschijnlijk hoe snel je hersens gaar zijn ;)
Ja juist, daarom dus dat ik het nog even ga overwegen :P. Ik bel behoorlijk veel per maand en dan is het een beetje matig om half gekookte hersens te hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheebster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:16:
[...]

Ja juist, daarom dus dat ik het nog even ga overwegen :P. Ik bel behoorlijk veel per maand en dan is het een beetje matig om half gekookte hersens te hebben :+
Is het niet zo dat als de grens van 2.0 voor Europa of 1.6 voor US niet overschreden wordt er uberhaupt geen enkel gevaar is?

Had namelijk al bijna de order de deur uit gedaan maar twijfel nu toch wel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheebster schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:37:
[...]

Is het niet zo dat als de grens van 2.0 voor Europa of 1.6 voor US niet overschreden wordt er uberhaupt geen enkel gevaar is?

Had namelijk al bijna de order de deur uit gedaan maar twijfel nu toch wel erg.
Lijkt me inderdaad dat het gewoon veilig is zolang ze onder die grens vallen. Anders zouden die grenzen wel lager zijn.... maar wel vreemd dat de E51 ineens zo veel hoger is dan andere mobieltjes

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsJH
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:37
De batterij valt me tot nu toe wel redelijk tegen. Bij normaal gebruik gaat hij tot nu toe maar krap aan één dag mee, zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb je allemaal draaien? GPRS vreet stroom en zo ook WIFI. Bluetooth niet zo veel.
mathijshuis schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:32:
De batterij valt me tot nu toe wel redelijk tegen. Bij normaal gebruik gaat hij tot nu toe maar krap aan één dag mee, zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsJH
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:37
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:54:
wat heb je allemaal draaien? GPRS vreet stroom en zo ook WIFI. Bluetooth niet zo veel.

[...]
Jup, heb alleen GPRS draaien i.v.b. met m'n e-mail. Maar dat zou 'm toch niet in een dag mogen leegtrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens 1 dag zonder GPRS en kijk dan naar het verschil
mathijshuis schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:58:
[...]

Jup, heb alleen GPRS draaien i.v.b. met m'n e-mail. Maar dat zou 'm toch niet in een dag mogen leegtrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
De batterij valt me juist heel erg mee.
Wanneer ik ongeveer 1,5-2u bel en enkele smsjes per dag verstuur dan kan ik er zo 4 dagen mee doen voordat ik de meding krijg van een lege batterij.
Dan staat de gsm dus constant aan. Met de bluetooth headset heb ik nog niet veel gebeld. Maar als je veel WiFi / Bluetooth gebruikt dan zal de batterij een stuk sneller leeg zijn.

Ik heb de batterij de eerste keer gewoon gebruikt tot deze helemaal leeg was en toen voor het eerst helemaal vol geladen. Dit ga ik nog enkele keren doen zodat de batterijduur optimaal wordt.
En dat lijkt tot nu toe goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Was ook juist heel tevreden met de batterijduur. Als ik 6x per dag mijn mail check met wifi of gprs, 20 smsjes stuur en een uurtje bel dan gaat hij bijna een week mee. Dat is heel wat beter dan mijn vorige Nokia 6233, die heeft ook een zwakkere batterij, dus het zo goed kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert22
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:16:
[...]

Ik zou me er niet blind op staren.
Zoals je op wikipedia kan zien is de max in de EU 2 W/Kg als gemiddelde of 10 gram weefsel, er is de laatste jaren inderdaad best veel ophef over deze SAR waardes geweest. Echter, de E51 blijft gewoon onder de strengere norm van de US (1,6W/Kg als gemiddelde over slechts 1 gram weefsel).

Ik zou me meer zorgen maken over het UMTS gedeelte van de telefoon, daar is minder over bekend en is volgens veel mensen nog veel erger dan gewone mobiele telefonie straling.

Als je erg veel belt is het overigens zowieso handiger om een headsetje te kopen, dan heb je je telefoon niet bij je hersens. En het is nog comfortabeler ook.
(Als je dan ook nog een loden onderbroek koopt hoef je je ook zelfs geen zorgen te maken over de kinderbijslag ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Volgens een dame bij T-Mobile zijn er nog geen plannen de e51 via T-Mobile te verkopen.
Dat wordt voor mij dus nog een maand wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
t-mobile klantenservice zegt dat iid maar de winkel 1 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 20:23
Gert22 schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:45:
[...]
........de E51 blijft gewoon onder de strengere norm van de US (1,6W/Kg als gemiddelde over slechts 1 gram weefsel)........
Klopt, maar met 1,4 W/Kg zit ie maar 12% onder het US maximum. Dit toestel wordt gepositioneerd als een zakelijke telefoon, waarbij al gauw 1 of meerdere uren per dag wordt gebeld.
Aangezien ikzelf ook een dergelijk belprofiel heb, moet ik er nog maar eens goed over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Skoelat schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:39:
t-mobile klantenservice zegt dat iid maar de winkel 1 december.
staat id planning voor wk 51. 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik haal 2 tot 3 dagen, met WLAN (10 minuten scan) en VoIP aan, en ong. 1 uur per dag aan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Randy.W schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:20:
[...]

Klopt, maar met 1,4 W/Kg zit ie maar 12% onder het US maximum. Dit toestel wordt gepositioneerd als een zakelijke telefoon, waarbij al gauw 1 of meerdere uren per dag wordt gebeld.
Aangezien ikzelf ook een dergelijk belprofiel heb, moet ik er nog maar eens goed over nadenken.
Hij blijft toch netjes onder het maximum?
Een maximum dat tot in het extreme veilig is, waarschijnlijk is een 10x zo hoge waarde nog steeds geen enkel probleem.

Ik zou dan maar ook verhuizen uit de randstad, aangezien daar overal UMTS dekking is en in een loden huis gaan wonen. (Al die WLAN, FM, DVB, GSM, UMTS, GPS, UHF, VHF, ELF, kosmische en andere straling....BRR!!)

Serieus, als je een toestel koopt op basis van de SAR waarde....koop dan geen telefoon en ga lekker postduiven versturen. :+

PS, een leuk weetje, wist je dat de temperatuur van de vloeistof (liquor) in je hoofd en wervelkanaal bij veel nadenken tot 40 graden kan stijgen? Hersenactiviteit = warmte. Daar heb je heel wat meer Watt voor nodig dan wat die telefoon levert, en daar gaan we ook niet dood van. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

fabio_c _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randy.W schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:20:
[...]

Inderdaad, ik vind het raar dat dit toestel zo'n hoge SAR waarde heeft.

Ik zie echter dat de T650i van SE een sar waarde van 1,8 heeft. Dat is helemaal hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 02:25:
[...]

Hij blijft toch netjes onder het maximum?
Een maximum dat tot in het extreme veilig is, waarschijnlijk is een 10x zo hoge waarde nog steeds geen enkel probleem.

Ik zou dan maar ook verhuizen uit de randstad, aangezien daar overal UMTS dekking is en in een loden huis gaan wonen. (Al die WLAN, FM, DVB, GSM, UMTS, GPS, UHF, VHF, ELF, kosmische en andere straling....BRR!!)

Serieus, als je een toestel koopt op basis van de SAR waarde....koop dan geen telefoon en ga lekker postduiven versturen. :+
I agree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathijshuis uit dronten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

De Black Steel staat weer op site van GSMtrack, zie ik net.

Ik kreeg ook een mailtje dat ze hem donderdag weer kunnen leveren. Wat ik vreemd vind, want hij staat nu alweer op de site. Even mailen dan maar, want hoe eerder ik hem heb, hoe beter.

Er zijn inmiddels ook wat screenprotectors voor de E51 beschikbaar, trouwens.
Onder andere:

Martin Fields (ik hoor hele goede dingen over deze screenprotectors. Ik heb hem zelf ook besteld)
DuraSec

[ Voor 47% gewijzigd door Piggen op 27-11-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met het automatisch verbinden van de e51 met mn navigatiesysteem via BT. Volgens de handleiding moet ik de verbinding autoriseren om automatisch verbinding te maken, ik heb de verbinding dus geautoriseerd, maar toch moet ik de verbinding steeds bevestigen.

Weet iemand wat ik fout doe? Zijn er nog andere instellingen waar ik iets mee moet? BVD voor een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:51:
ik heb een probleem met het automatisch verbinden van de e51 met mn navigatiesysteem via BT. Volgens de handleiding moet ik de verbinding autoriseren om automatisch verbinding te maken, ik heb de verbinding dus geautoriseerd, maar toch moet ik de verbinding steeds bevestigen.

Weet iemand wat ik fout doe? Zijn er nog andere instellingen waar ik iets mee moet? BVD voor een antwoord.
Uit je verhaal begrijp ik dat je je telefoon hebt gekoppeld aan je navigatiesysteem.
Wat je nu nog moet doen is even in je menu van je telefoon zoeken naar "automatisch verbinden zonder bevestiging", en deze moet je op ja instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Vraag, weet iemand een DIVX player die werkt??? Ik krijg geen enkele aan de praat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pocketinfo.nl/...ayer-089-beschikbaar.html
maurits82 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:24:
Vraag, weet iemand een DIVX player die werkt??? Ik krijg geen enkele aan de praat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Piggen schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:24:
De Black Steel staat weer op site van GSMtrack, zie ik net.

Ik kreeg ook een mailtje dat ze hem donderdag weer kunnen leveren. Wat ik vreemd vind, want hij staat nu alweer op de site. Even mailen dan maar, want hoe eerder ik hem heb, hoe beter.

Er zijn inmiddels ook wat screenprotectors voor de E51 beschikbaar, trouwens.
Onder andere:

Martin Fields (ik hoor hele goede dingen over deze screenprotectors. Ik heb hem zelf ook besteld)
DuraSec
Veripart heeft ze ook (wwww.smartphoneshop.nl)

Ik heb ook die van Martin Fields besteld (een week geleden) en nog niet binnen aangezien ze uit Singapore moeten komen dus reken bij deze wel op een langere levertijd.

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem toch ook maar doen. Na het nogmaals doorlezen van de http://www.allaboutsymbian.com/reviews/item/Nokia_E51.php review. Toch wel een erg strak toestel, hoe lang duurt het voordat je hem binnen hebt als je je contract verlengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Poosje geleden heb ik dit bericht geplaatst:
heutsm schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:38:
Bij een verlenging van m'n Hi-abonnement wil ik deze telefoon aanschaffen.

Ook wil ik 'Hi Eindeloos online' bij m'n abonnement nemen: onbeperkt (fair use policy) online met een aantal beperkingen waarmee ik wel kan leven.
Ik heb een vraag over de snelheid die genoemd wordt in de voorwaarden:

"Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde."

Er zit UMTS op dit toestel. Weet iemand of genoemde snelheid voor een flinke beperking van de browse-snelhied van het toestel zorgt, of kun je met deze snelheid nog altijd behoorlijk snel surfen?
Denk het antwoord gevonden te hebben via
http://www.jbenchmark.com/phonedetails.jsp Hier de Nokia e51 selecteren en je krijgt een hoop info over de prestaties van het toestel. Ook veel meer dan ik begrijp...

Zie hier in ieder geval het volgende staan:
Download speed : 1126 Kbit/s
Upload speed : 313 Kbit/s

Dit zou betekenen dat het Eindeloos online-abonnement wat ik hierboven genoemd heb lang niet de snelheid van het toestel eruit haalt. Heeft iemand ervaring met dit toestel icm met de snelheden zoals die van 'Eindeloos online' van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Zijn hier mensen die IRremote aan de gang hebben gekregen op de e51? Mij lukt het niet, applicatie loopt gewoon vast.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtremeDesign schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:05:
[...]

Uit je verhaal begrijp ik dat je je telefoon hebt gekoppeld aan je navigatiesysteem.
Wat je nu nog moet doen is even in je menu van je telefoon zoeken naar "automatisch verbinden zonder bevestiging", en deze moet je op ja instellen.
het is gelukt, het menu ziet er een beetje raar uit waardoor ik op het verkeerde been werd gezet. als je op opties klikt bij het gekoppelde apparaat zie je staan niet geautoriseerd. Dit betekent dat de verbinding wel geautoriseerd is (???) en dan wordt de verbinding dus automatisch gelegd. De optie in het menu is dat datgene wat je kunt kiezen, niet wat al gekozen is. Hoop dat mijn verhaal zo een beetje duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

duderuud schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:23:
Zijn hier mensen die IRremote aan de gang hebben gekregen op de e51? Mij lukt het niet, applicatie loopt gewoon vast.
dat zou idd wel cool zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.symbian-freak....nokia_energy_profiler.htm
Frijns.Net schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:59:
[...]

De batterij valt me juist heel erg mee.
Wanneer ik ongeveer 1,5-2u bel en enkele smsjes per dag verstuur dan kan ik er zo 4 dagen mee doen voordat ik de meding krijg van een lege batterij.
Dan staat de gsm dus constant aan. Met de bluetooth headset heb ik nog niet veel gebeld. Maar als je veel WiFi / Bluetooth gebruikt dan zal de batterij een stuk sneller leeg zijn.

Ik heb de batterij de eerste keer gewoon gebruikt tot deze helemaal leeg was en toen voor het eerst helemaal vol geladen. Dit ga ik nog enkele keren doen zodat de batterijduur optimaal wordt.
En dat lijkt tot nu toe goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Laatst online: 07-01-2022
Weet iemand toevallig hoelang het duurt als je hem vanuit duitsland besteld? Want de Rose hebben de NL leveranciers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JCRags schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:38:
Weet iemand toevallig hoelang het duurt als je hem vanuit duitsland besteld? Want de Rose hebben de NL leveranciers niet.
ik heb m in dld besteld via ebay, donderdagavond besteld en woensdag binnen, dus op de 4e werkdag

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Ik heb hem ook in pre-order staan.
Ben benieuwd wanneer die binnenkomt. :)

Iemand al enig idee wanneer de officiele "nederlandse" leverdatum is van de E51 ?
De shop waar ik hem besteld heb zegt namelijk nog geen levertijd indicatie van Nokia gehad te hebben.
Wat ik opzich best opmerkelijk vind :?

Verwijderd

Ja werkt goed, moet alleen nog op zoek naar de codes voor m'n flatscreen maar heb m'n tuner en een andere tv werkend. Zelfs op 8 meter!!! bereik.
voor info zoek eens op ipmart, success

Verwijderd

Weet iemand toevallig of bij het synchroniseren met outlook de notities van de contacten ook worden overgenomen met nokia pcsuite??? Is namelijk enorm handig als klaneten management.
zit namelijk ook te denken aan de e51, maar als dat niet blijkt te werken denk ik toch voor een windows base toestel te gaan......

alvast bedankt voor de reactie...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:57:
Weet iemand toevallig of bij het synchroniseren met outlook de notities van de contacten ook worden overgenomen met nokia pcsuite??? Is namelijk enorm handig als klaneten management.
zit namelijk ook te denken aan de e51, maar als dat niet blijkt te werken denk ik toch voor een windows base toestel te gaan......

alvast bedankt voor de reactie...
ja dit kan

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:44:
Ja werkt goed, moet alleen nog op zoek naar de codes voor m'n flatscreen maar heb m'n tuner en een andere tv werkend. Zelfs op 8 meter!!! bereik.
voor info zoek eens op ipmart, success

[...]
bij mij werkt dit helaas niet,
eerst ging het programma wel aan, maar stond mijn tv er niet tussen
na de codes te hebben gedownload krijg ik alleen nog maar een error..

irremote: functie wordt niet ondersteund

Verwijderd

Had ik ook een keer, opnieuw installeren en dan codes via je telefoon uploaden, niet al die codes uit een bestand er op knallen, verziekt de boel nl
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:29:
[...]

bij mij werkt dit helaas niet,
eerst ging het programma wel aan, maar stond mijn tv er niet tussen
na de codes te hebben gedownload krijg ik alleen nog maar een error..

irremote: functie wordt niet ondersteund

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:35:
Had ik ook een keer, opnieuw installeren en dan codes via je telefoon uploaden, niet al die codes uit een bestand er op knallen, verziekt de boel nl

[...]
dat heb ik helaas al geprobeerd maar dit hielp ook niet,
kan het zijn dat de code die ik probeer gewoon brak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik eens een andere dan weet je het, sorry ik heb verder geen idee
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:07:
[...]

dat heb ik helaas al geprobeerd maar dit hielp ook niet,
kan het zijn dat de code die ik probeer gewoon brak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Spinvis schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:59:
[...]

staat id planning voor wk 51. 100%
Ik ben gisteren bij de t-mobile shop in Groningen geweest en daar gaven ze aan de e51 niet te (gaan)leveren via de shop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Laatst online: 07-01-2022
tfortelecom zou hem volgende week kunnen leveren. Maar ze hebben dan alleen de zwarte versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

jochie79 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:52:
[...]

Ik ben gisteren bij de t-mobile shop in Groningen geweest en daar gaven ze aan de e51 niet te (gaan)leveren via de shop..
Zeg ze beter hun mail te lezen.

Ik durf er zelfs geld op te leggen, hoop dat het niet nodig is :P . Mark my words, ze gaan em leveren vanaf wk 51!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
Ik ben op zoek naar (mijn eerste) smartfone.

Deze lijkt me wel wat, maar ik heb 1 vraag.

Hoe werkt de agenda.
Werkt dit fijn? en is deze makkelijk te updaten via de pc?
Is de agende op de telefoon ook goed bruikbaar (zichtbaar) en het toevoegen van afspraken, gaat dit makkelijk?

ben erg benieuwd, omdat dit een zeer belangrijk punt voor mij is.

daarnaast vroeg ik me af hoe goed dat voip werkt?
Moet je gebruik maken van dat gizmo?
en scant de nokia zelf naar bruikbare wlan netwerken, of werkt het alleen met een vooringesteld netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agenda werkt wat mij betreft fijn. Echter als je het super veel gebruikt, en veel erin wil zetten is het misschien handiger een toestel met qwerty toetsenbord te zoeken. Maar dat zal voor iedereen misschien verschillend zijn. Het updaten via PC is geen probleem. Op de telefoon zit er een sneltoets op en de agenda is dus makkelijk te bereiken. Wanneer je de toets inhoud maakt hij direct een nieuwe afspraak. Dit is overigens ook allemaal in te stellen, je kan de functie van die toetsen ook aanpassen.

Voip werkt goed, ik heb Debitel One en hoef dus niet gizmo o.i.d. te gebruiken. Wanneer er wlan in de buurt is, selecteer ik internet oproep inplaats van mobiele oproep (dit doe je wanneer je het nummer poogt te bellen, dus is geen instelling ofzo maar gewoon een optie die erbij komt wanneer er wlan in de buurt is).

Het toestel scant ook zelf naar wlannetwerken. Je kan dit zelf instellen, het kan namelijk ook uit staan. Je kan ook het tijdsinterval waarin hij scant instellen.

Ik hoop je vragen zo enigzins beantwoord te hebben.

Groeten,

Erik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
@erikjanneman

super beantwoord!

hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem niet bestellen omdat ik via internet alleen maar automatische incasso kan selecteren voor het incasseren van mijn abonnementskosten. Dat vind ik irritant want ik heb al 6 jaar een acceptgiro bij de factuur elke keer. Dat vind ik veel fijner omdat ik meerdere rekeningen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het volgende mogelijk is ?
Ik heb thuis een wlan accesspoint die : access1 heet.
Op m'n werk is een wlan accesspoint die werk01 heet.

Nu wil ik een applicatie via wlan laten syncen via die 2 accespoints. Maar nu moet ik steeds in de instellingen van zo'n progamma het accesspoint opgeven. Erg lastig.
Kan je dat ook met een profiel regelen of zoiets ? Ik heb een programma die aan de gsm cel kan zien waar je bent en een profiel kan activeren.

Groet.. Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een tijdje bezig te kijken wat mijn eerste smartphone moet gaan worden en na mijn Samsung E900 verlang ik toch weer terug naar een vertrouwde Nokia.

Nu twijfel ik nog tussen de 6120 en de E51. Kan nog niet heel veel vergelijk-reviews vinden, misschien dat iemand mij kan adviseren?

Verder kan ik vanaf heden bij Orange mijn contract verlengen, maar ze kunnen mij daar niet zeggen wanneer ze hem binnenkrijgen. Voor verlengen via GSMtrack moet ik nog een maandje wachten, maar daar snoepen ze ook nog eens 2 maanden extra bij de verlengen, dus ben daar niet echt heel blij mee.

Heeft iemand een idee wanneer Orange hem zal gaan leveren? De klantenservice kon mij niets vertellen, maar de echte alwetenden zitten natuurlijk niet daar, maar hier op het forum! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

De 6120 en de E51 zijn intern vrijwel hetzelfde, aangezien ze dezelfde versie van Symbian draaien. Hardwarematig onderscheid de E51 zich met name door de metalen behuizing, de aanwezigheid van Wi-Fi en meer intern geheugen, waardoor de E51 wat sneller zal werken bij veeleisende applicaties.

Een uitgebreidere vergelijking kun je maken op www.newmobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs de nieuwe versie van Google Maps gedownload op mijn e51, daar er een nieuwe functie in zou zitten. De 'My Location' functie werkt bij mij echter niet. Is het iemand al gelukt dit werkend te krijgen?

Groeten,

Erik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry om het te zeggen, maar het werkt prima
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:26:
Ik heb onlangs de nieuwe versie van Google Maps gedownload op mijn e51, daar er een nieuwe functie in zou zitten. De 'My Location' functie werkt bij mij echter niet. Is het iemand al gelukt dit werkend te krijgen?

Groeten,

Erik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:55:
sorry om het te zeggen, maar het werkt prima

[...]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Maar het werkt dus perfect bij JOU :p. Niet bij mij. Maat van me heeft windows mobile, zit op dezelfde plek als ik, en kan wel zijn positie bepalen (overigens een telefoon zonder gps).

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:55:
[...]

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Maar het werkt dus perfect bij JOU :p. Niet bij mij. Maat van me heeft windows mobile, zit op dezelfde plek als ik, en kan wel zijn positie bepalen (overigens een telefoon zonder gps).

iemand een idee?
Bij mij werkt het ... heel af en toe. Maar dan wel met een precisie vanwel 1700meter!! ... beetje veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
Ik was vandaag bij Saturn in Hoofddorp. Heb er even me staat spelen. Super ding!
Alleen wel jammer dat ze hem pas volgende week weer voorradig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:51

Ankh

|true

ik heb een nieuw abonnement afgesloten via gsmeasy, daarbij eerst de e65 gekozen. maar deze is op het moment niet leverbaar. (wat nog 2 a 3 weken kan duren) En ik kwam deze foon tegen bij de saturn inderdaad. Heb met beide kunnen spelen,maar ik vond de e51 toch lekkerder in de hand liggen. toetsenboard van de e65 was me te laag. :)

Maar wat ik me afvroeg, wat voor cpu zit in de e65? Is de cpu sneller in de e51? daar kan ik niets over vinden. En is de e51 daardoor ook een stuk sneller?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Iemand enig idee hoe ik YouTube filmpjes kan afspelen op de E51 ?

Het kan via m.youtube.com, maar daar is niet alles te vinden ...

[ Voor 34% gewijzigd door Xivius op 05-12-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.you2bile.com/wap
Xivius schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:31:
Iemand enig idee hoe ik YouTube filmpjes kan afspelen op de E51 ?

Het kan via m.youtube.com, maar daar is niet alles te vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E51 heeft een 369 Mhz processor en de E65 een 220 Mhz
http://www.phonegg.com/Nokia/E51/Nokia-E51.html
http://www.phonegg.com/Nokia/E65/Nokia-E65.html

PS: kijk ook eens op internet alvorens vragen te stellen die je zelf, door een beetje te zoeken kunt vinden :z
Ankh schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:18:
ik heb een nieuw abonnement afgesloten via gsmeasy, daarbij eerst de e65 gekozen. maar deze is op het moment niet leverbaar. (wat nog 2 a 3 weken kan duren) En ik kwam deze foon tegen bij de saturn inderdaad. Heb met beide kunnen spelen,maar ik vond de e51 toch lekkerder in de hand liggen. toetsenboard van de e65 was me te laag. :)

Maar wat ik me afvroeg, wat voor cpu zit in de e65? Is de cpu sneller in de e51? daar kan ik niets over vinden. En is de e51 daardoor ook een stuk sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je zeker dat je versie 2.0 hebt? en wat werkt er niet, iets duidelijkere vraag stellen help een antwoord te kunnen krijgen :P
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:55:
[...]

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:49:
weet je zeker dat je versie 2.0 hebt? en wat werkt er niet, iets duidelijkere vraag stellen help een antwoord te kunnen krijgen :P

[...]
Eh... er is niet veel uit te verduidelijken. Ik druk op Mijn Locatie, en dan krijg ik een melding in de vorm van een grijs wolkje onderin het scherm, 'Uw huidige locatie is op dit moment niet beschikbaar'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:47:
[...]

Eh... er is niet veel uit te verduidelijken. Ik druk op Mijn Locatie, en dan krijg ik een melding in de vorm van een grijs wolkje onderin het scherm, 'Uw huidige locatie is op dit moment niet beschikbaar'.
Heb ik ook ... meestal (soms doet hij het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:46:
Het valt me op dat tomtom (versie 6.020) op m'n E51 minder goed loopt dan bij een vriend van me, die een HTC MTeoR heeft (300 MHz processor). Als ik een demo doe van een route dan draait het bij hem een stuk soepeler. Tijdens het rijden zie ik dat ook wel, heb er tot nu toe nog niet echt last van maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:51

Ankh

|true

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:46:
http://www.phonegg.com/Nokia/E51/Nokia-E51.html
http://www.phonegg.com/Nokia/E65/Nokia-E65.html

PS: kijk ook eens op internet alvorens vragen te stellen die je zelf, door een beetje te zoeken kunt vinden :z

[...]
Mha, het aantal MHz zegt niet zoveel...
Ik heb de Qtek S200 gehad, die had een 200MHz cpu, bij een test was deze sneller dan een 350MHz CPU.. Maar goed we zullen het zien ;) Ik ga toch geen tomtom oid draaien hehe

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ankh schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:17:
[...]

Mha, het aantal MHz zegt niet zoveel...
Ik heb de Qtek S200 gehad, die had een 200MHz cpu, bij een test was deze sneller dan een 350MHz CPU.. Maar goed we zullen het zien ;) Ik ga toch geen tomtom oid draaien hehe
E51:

CPU:

Single CPU

CPU Type: ARM 11

CPU Clock Rate: 369 MHz

E65:
CPU:

Dual CPU

CPU Type: ARM 9

CPU Clock Rate: 220 MHz

Dus niet helemaal met elkaar te vergelijken, zie ook:
http://en.wikipedia.org/wiki/ARM_architecture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
om een of andere reden krijg ik gmail niet ingesteld als mail.

wie heeft dit wel werkend gekregen?

ik moet alsmaar mijn inloggevens doen.. (via browser doet hij het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Voor de mensen die nog een screenprotector zoeken: Martin Fields! (zie de link ergens eerder in dit topic.

Wat een ding! Echt alsof er niks opzit, helemaal passend en superstrak, aanrader dus!

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justinnn schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:19:

Je kan er ook een programma voor downloaden (overigens heb ik het zelf niet getest, maar tschijnt te werken), zie: http://www.google.com/intl/nl_nl/mobile/mail/

Wanneer je gewoon de software van de nokia zelf wilt gebruiken kan je hier even kijken voor instructies. Dit is overigens voor een e61i, maar ik denk dat het ook wel zal werken voor een e51.

http://www.e-series.org/archives/43 (part 1)

http://www.e-series.org/archives/46 (part 2)

Als geen van het bovenstaande werkt kan je ook nog even hier kijken:

http://www.slicedsoftware...mails-pop3-implementation

Hoop dat je er zo uitkomt ;p, succes.

Groeten,

Erik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

justinnn schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:19:

Had inderdaad het zelfde probleem. Kreeg gmail niet als mailbox aan de gang terwijl windows Live prima werktte. Ik gebruik het programma waar hier boven naar gelinker wordt, dan kan je gewoon via installaties een prog starten waarmee je je mail kan beheren. Voordeel hiervan is dat het er uit ziet als een echte gmail inbox, het nadeel is het automatisch op halen van de mail, dat heb ik iig nog niet werkend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
GUBO schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:57:
Ik heb hem ook in pre-order staan.
Ben benieuwd wanneer die binnenkomt. :)

Iemand al enig idee wanneer de officiele "nederlandse" leverdatum is van de E51 ?
De shop waar ik hem besteld heb zegt namelijk nog geen levertijd indicatie van Nokia gehad te hebben.
Wat ik opzich best opmerkelijk vind :?
De eerste officiele leveringen staan zijn voor week49. Er wordt wel zeeer weinig uitgeleverd, vergelijk het maar met de launch van ati's 3870 en nvidias 8800gt, iedereen wilt hem en niemand kan hem fatsoenlijk leveren. Aangezien ik wat dichterbij het vuur zit ben ik inmiddels in het bezit van een NL E51 Black. De andere kleuren laten nog wat langer opzich wachten wat ik begreep. Dus ik zou zeggen bestellen dat ding bij je telecomboer erg lang kan het niet denken _/-\o_

oja, eerste ervaringen: Ben vervente motorola gebruiker maar bij dit toestel is het echt: wow, eindelijk een fatsoenlijke snelle Nokia met hopelijk niet teveel bugs O-)

[ Voor 8% gewijzigd door thefox154 op 06-12-2007 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds maandag de E51 white steel binnen (Duitse versie via GSMTrack). Ben er supertevreden over. Ziet er mooi uit met al dat metaal, toestel is lekker dun, schermpje is top, en alles werkt snel en soepel. Aan/uit-knop en de twee softkeys zijn wat moeilijk te bedienen, de rest van het toetsenbord werkt als een trein.

MyLocation in Google Maps werkt ook, hoewel niet overal. Het is me niet helemaal duidelijk waarom. Nokia Maps is voorgeïnstalleerd; ga binnenkort maar eens een BT GPS-ontvanger aanschaffen.

Geluid is in orde; de speaker klinkt alleen af en toe wat hol en gedempt, maar dat komt misschien grotendeels omdat het toestel zo dun is. Ontvangst is eveneens goed, hoewel niet zo goed als de Nokia 6233.

Multimediacapaciteiten zijn niet echt spannend (camera is ook maar gemiddeld) maar dit is dan ook de E-serie en niet de N-serie. Wel fijn dat er een radio inzit.

Een mooie beveiligingsfeature van de E-serie is dat je telefoon+geheugenkaart op afstand kunt blokkeren door een smsje met een bepaalde tekst erin ernaartoe te sturen.

De 1050 mAh LiPol batterij lijkt echt spectaculair te gaan worden: nu al anderhalve dag redelijk intensief gebruikt (met name VoIP via WiFi; nu nog even vrienden gaan maken en ze overhalen om ook Gizmo of Fring te gaan gebruiken) en nog niet één batterijstreepje minder!

Ik ben ook trouw Motorola-gebruiker: Motorola blijft in mijn ogen de absolute koning op het gebied van design, gesprekskwaliteit en ontvangststerkte - helaas lopen ze consequent een jaar achter wat specificaties betreft en kots ik die saaie Synergy-interface inmiddels ook uit - maar ook ik kon deze Nokia voor deze prijs niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Mensen,

Ik ben nu 2 weken in het bezet van de E51 en heb er nu sinds een week ok een 4GB micro-sd in zitten..

Maar als ik TomTom draai en dat menneke begint te praten, dan sputtert de stem nog na. Bijvoorbeeld:

"Na 600 meter ga links af".... 1 seconde wachten en dan: "ah" (zoals je het dus uitspreekt) Dit is bijzonder irritant en ik weet niet hoe ik het weg moet krijgen.

Hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
WiNlUx schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:58:
Mensen,

Ik ben nu 2 weken in het bezet van de E51 en heb er nu sinds een week ok een 4GB micro-sd in zitten..

Maar als ik TomTom draai en dat menneke begint te praten, dan sputtert de stem nog na. Bijvoorbeeld:

"Na 600 meter ga links af".... 1 seconde wachten en dan: "ah" (zoals je het dus uitspreekt) Dit is bijzonder irritant en ik weet niet hoe ik het weg moet krijgen.

Hebben meerdere mensen hier last van?
Yes, daar hebben meerdere mensen last van ja. ... Het begint te lijken of het om de een of andere manier aan de telefoon kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piggen schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:17:
De 6120 en de E51 zijn intern vrijwel hetzelfde, aangezien ze dezelfde versie van Symbian draaien. Hardwarematig onderscheid de E51 zich met name door de metalen behuizing, de aanwezigheid van Wi-Fi en meer intern geheugen, waardoor de E51 wat sneller zal werken bij veeleisende applicaties.

Een uitgebreidere vergelijking kun je maken op www.newmobile.nl
Vrijwel hetzelfde klopt denk ik niet helemaal, metalen behuizing, wifi, meer geheugen? Zo lijkt het wel of je een Golf 1.4 vergelijkt met een Golf GTI, zien er wel een beetje hetzelfde uit maar onderhuids is er bijna niets hetzelfde.
Nee de E51 is echt wat meer een krachtpatser en de 6120 Classic een 'normaal' toestel met wat extra's, zo zou ik ze eerder met elkaar willen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Review op gsmarena mobile-review

oeps, zie hieronder!

[ Voor 63% gewijzigd door Batsu op 06-12-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langverwachte review van de jongens van mobile-review is binnen:

http://www.mobile-review.com/review/nokia-e51-2-en.shtml

Meestal hebben ze daar wel goede analyses, maar vandaag kan ik ze niet volgen. Veel azijngepis over of de E51 nu wel of niet een smartphone is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom is niet gemaakt voor deze nieuwe toestellen. Heeft niets te maken met snelheid etc.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Ik heb het Tomtom probleem met die stem op zowel m'n E50 als m'n E51, dus ik denk dat het een Tomtom dingetje is, niet een telefoon iets (of het moet een Nokia probleem zijn, maar dat vind ik minder logisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
puchelaar schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:31:
Ik heb het Tomtom probleem met die stem op zowel m'n E50 als m'n E51, dus ik denk dat het een Tomtom dingetje is, niet een telefoon iets (of het moet een Nokia probleem zijn, maar dat vind ik minder logisch).
Op de E65 en de N73 heeft het altijd prima gewerkt!
Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste