Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een proggie voor dit: Bestprofiles, werkt perfect!
[b]

Ik heb die functie ook nog niet gevonden. Op mijn 6300 had ik die optie ook, helaas (nog) niet op de E51...

O, en je hoeft niet te groeten op GoT...we zijn allemaal al allervriendelijkst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:51:
Net als een ieder hier ben ik zeer geïnteresseerd in dit toestel. Ik heb (nog) geen ervaring met het symbian os, maar wat ik mij af vraag is het volgende: Op dit toestel kan tomtom worden gedraaid. Ik heb daarvoor een bluetooth gps ontvanger die ik kan gebruiken. Maar daarentegen heb ik ook een bluetooth carkit. Nu is het natuurlijk handig om de telefoon in de auto te gebruiken samen met de navigatie, maar weten jullie of dit mogelijk is? Ofwel, kan deze telefoon 2 bluetooth verbindingen tegelijkertijd aan zoals bijvoorbeeld mn laptop wel kan.
Natuurlijk kan dat, nog wel meer dan 2 kan ook.
Zo kan je draadloos met je laptop, radio en GPS ontvanger tegelijk verbonden zijn. ;)
De bluetooth specs van de E51 gaat tot 7 devices tegelijk geloof ik, met een maximale bandbreedte van 3.0 Mbit/s.
Zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Weet iemand hoe het theme heet wat op de 6120 zit?

Edit: dat is dus Nokia Noir. Heeft iemand die want die standaard thema's op de E-51 zijn maar saai vind ik?

[ Voor 12% gewijzigd door RJ op 16-11-2007 18:25 ]

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Ik snap 1 ding niet, jullie hebben een E51-topic, maar ik kan nergens een Nokia E51 te pakken krijgen!!

Hoe los ik dit op?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

De enige webshop die hem heeft is volgens mij gsmtrack.nl. Daar moet je hem dus bestellen. Daarnaast zijn er mensen die hem wel hebben (typ dit via wifi op mn e51) dus n topic lijkt me terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:24
Inmiddels heeft 2Call hem ook:
http://www.2call.nl/tel_next.php?SORTYPE=Y&cat=Nokia

(in dit geval de White Steel)

Zelf het toestel inmiddels ook binnen en net m'n buurman 'jaloers' gekregen dat ie hem ook wilde, dus gelijk nog 1 exemplaar besteld :)

Toestel bevalt tot heden heel goed. Alles reageert zeer snel in vergelijking met m'n oude N73 en N70.
Syncronisatie verliep perfect en ook TomTom werkt vlekkenloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AHA! Weer wat slimmer geworden!! Dank u,dank u! Ik kan mijn abonnement nl vervangen en nergens hebben ze al een E51!

Ga nu ff kijken of ik via gsmtrack of 2Call mn abo kan verlengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg het niet voor elkaar om het draadloze netwerk wat we hier thuis hebben toe te voegen,
ons netwerk is namelijk verborgen..

nu kan ik wel een toegangspunt toevoegen via:
menu > instrumenten > verbinding > toegangspunten

alleen dit schijnt niet te werken,
in de wlan wizard vind ik hem dus niet aangezien het netwerk verborgen is...

iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me dat je eerst je netwerk zichtbaar maakt, dan de koppeling maakt en dan weer onzichtbaar maakt
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 00:49:
ik krijg het niet voor elkaar om het draadloze netwerk wat we hier thuis hebben toe te voegen,
ons netwerk is namelijk verborgen..

nu kan ik wel een toegangspunt toevoegen via:
menu > instrumenten > verbinding > toegangspunten

alleen dit schijnt niet te werken,
in de wlan wizard vind ik hem dus niet aangezien het netwerk verborgen is...

iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 09:11:
lijkt me dat je eerst je netwerk zichtbaar maakt, dan de koppeling maakt en dan weer onzichtbaar maakt

[...]
zo doe je dit met een pc toch ook niet,
neem toch aan dat het ook anders moet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het weet prima, ik heb het zo opgelost: simpel toch?
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 09:17:
[...]

zo doe je dit met een pc toch ook niet,
neem toch aan dat het ook anders moet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is voor thuis de simpelste oplossing, echter kom ik ook op plaatsen waar de installatie niet van mij is, maar waar ik wel de key voor heb (met toestemming)

kan dan moeilijk gaan eisen of ze daar ook steeds het netwerk even zichtbaar willen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de E51 geen "flight modus" heeft? Volgens de handleiding moet je de telefoon uitzetten in het vliegtuig. Voor een telefoon voor zakenreizigers is dit natuurlijk ontzettend onhandig. Is er een workaround? :?
Jan Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
willempiet: pagina 97 van de manual.

jan willem: pagina 133 heeft het wel over een flight mode, dus ik neem aan dat die er op zit. Heet misschien offline mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Wie weet hoe je het geluid van de sluiter van de camera kan afzetten?

En is er ook een simpele manier om een theme te installeren?
Het moet schijnbaar allemaal signed zijn. En dat is schijnbaar niet altijd het geval of het certificaat is verlopen of iets dergelijks.

Nu schijnt er wel een omslachtige manier te zijn om iets weer signed te krijgen maar misschien kan het ook gemakkelijker?

[ Voor 70% gewijzigd door rvrbtcpt op 17-11-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remmelt,
Bedankt voor je reaktie. Zou mij ook logisch lijken dat het er wel op moet zitten, maar over welke manual heb jij het? In de nederlandse vind ik niets over "flight mode" of "offline mode".
Jan Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
@frijns.net

je kunt ergens uitschakelen dat applications gesigned moeten zijn, dus dat-ie alle toepassingen wil installeren. Ben even kwijt waar precies (en m'n telefoon ligt twee verdiepingen lager ;) ) maar dat is de truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:58
Frijns.Net schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:13:
Wie weet hoe je het geluid van de sluiter van de camera kan afzetten?
Probeer in je profielen je waarschuwingsgeluiden eens uit te zetten. Welliswaar hoor je dan een boel andere geluidjes ook niet meer, maar ook het sluitergeluid is verdwenen! Dit werkt althans zo bij mijn 6681...
jwvdhelm schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:13:
Klopt het dat de E51 geen "flight modus" heeft?
Kan je waar je je profielen kan kiezen ook de optie "offline" kiezen? Dit is gelijk aan de zgn. flight modus!

[ Voor 25% gewijzigd door jobcohen op 17-11-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Yep, de Nederlandse manual rept niet over een flight mode, maar wel over offline. Het is een profiel en staat dan ook tussen de andere profielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Bij een verlenging van m'n Hi-abonnement wil ik deze telefoon aanschaffen.

Ook wil ik 'Hi Eindeloos online' bij m'n abonnement nemen: onbeperkt (fair use policy) online met een aantal beperkingen waarmee ik wel kan leven.
Ik heb een vraag over de snelheid die genoemd wordt in de voorwaarden:

"Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde."

Er zit UMTS op dit toestel. Weet iemand of genoemde snelheid voor een flinke beperking van de browse-snelhied van het toestel zorgt, of kun je met deze snelheid nog altijd behoorlijk snel surfen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaborGardens schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:40:
[...]

En laat ik nou juist geïnteresserd zijn in de ene kleur die nog niet leverbaar is...
Je kunt alle drie de kleuren kopen bij www.mobilebomber.de binnen enkele dagen in huis, als je via internet een betaling naar het buitenland kunt doen. Ik krijg de rose maandag in huis. Voor alles bijelkaar nog geen € 290,- Dat is 269 voor de nokia e51, 15 euro voor de verzendkosten en 4,50 voor een spoedbetaling naar het buitenland. Er zit duitse garantie op van Nokia en die is geldig in heel europa.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 22:53 . Reden: Vergissing in prijs, slordig! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:53:
Je kunt alle drie de kleuren kopen bij www.mobilebomber.de binnen enkele dagen in huis, als je via internet een betaling naar het buitenland kunt doen. Ik krijg de rose maandag in huis. Voor alles bijelkaar nog geen € 190,- Dat is 169 voor de nokia e51, 15 euro voor de verzendkosten en 4,50 voor een spoedbetaling naar het buitenland. Er zit duitse garantie op van Nokia en die is geldig in heel europa.
Ik zie toch echt € 269 voor alleen het toestel op die site staan. En daar komen de andere kosten dan nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 19:29

Piggen

Lekker bakkie

Ik zie net dat de White Steel weer op de site van GSMtrack staat.

Ik heb hem zelf ook besteld (de zwarte) en wacht met smart af. Eigenlijk was ik het wachten beu en wilde ik een HTC Touch halen, maar vanwege de importpraktijken van GSMtrack werd het toch de Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormhjd
  • Laatst online: 23-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:06:
Er is een proggie voor dit: Bestprofiles, werkt perfect!

[...]
Kun je me mss vertellen waar ik deze app kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem vanmiddag ook even bestellen bij GSMTrack.

Bij mn Hi40 verlenging, zij zijn veruit het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:53:
[...]
Ik krijg de rose maandag in huis.
Oei... Laat die "rose" nou net bruin zijn.... Dat wordt een tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Tenzij hij rosé bedoeld, een goudkleurtje wat op het brons/bruin van de E51 lijkt. Heeft iemand al ervaring met een skype-client? Ik heb dat gizmo geïnstalleerd maar dat gebruikt verder niemand, nutteloos dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Ik heb nu Fring geïnstalleerd maar moet nog even kijken hoe dat allemaal werkt. Heb nog nooit ge-voip-ed ;)

Al iemand 100% werkende themes gevonden (waarbij dus de menu-icons ook veranderen) ?

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
jobcohen schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:06:
[...]

Probeer in je profielen je waarschuwingsgeluiden eens uit te zetten. Welliswaar hoor je dan een boel andere geluidjes ook niet meer, maar ook het sluitergeluid is verdwenen! Dit werkt althans zo bij mijn 6681...
Daarmee gaat het shutter geluid niet af.
Als iemand nog een ander idee heeft ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:07:
[...]

Daarmee gaat het shutter geluid niet af.
Als iemand nog een ander idee heeft ...
Toetsgeluid uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downtime schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:44:
[...]

Ik zie toch echt € 269 voor alleen het toestel op die site staan. En daar komen de andere kosten dan nog bij.
Sorry, heel slordig van me, het is natuurlijk € 269,- en dan die extra kosten erbij. Nog steeds scherp geprijst natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmelt schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:42:
[...]

Oei... Laat die "rose" nou net bruin zijn.... Dat wordt een tegenvaller.
Nee hoor, ik hou helemaal niet van Rose! Maar zo wordt de kleur genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

duderuud schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:05:
Ik heb nu Fring geïnstalleerd maar moet nog even kijken hoe dat allemaal werkt. Heb nog nooit ge-voip-ed ;)

Al iemand 100% werkende themes gevonden (waarbij dus de menu-icons ook veranderen) ?
Kan je dan ook een digitale klok krijgen ipv die analoge?

Niet goed gezocht, bij de klok opties kan je gewoon een digitale instellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ojjorz op 19-11-2007 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:54
Ik overweeg dit toestel ook te kopen. Kan iemand aangeven of dit toestel, net zoals een hoop andere Nokia's, ook de optie heeft om met 'profielen' te werken zodat je simpel naar een nachtstand of meetingstand kan schakelen en middels de caller-groups kan bepalen wie in die stand je nog kan bellen? Dit is voor mij een onmisbare functie, aangezien ik met mn gsm naast mn bed slaap ivm bereikbaarheid voor het werk maar niet door elke halve zool wakker gebeld wil worden. Nu staat mn werk en familie dus in group 'vip' en is mijn nachtprofiel gekoppeld aan de VIP group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://nds1.nokia.com/pho...des/Nokia_E51-1_UG_nl.pdf
Odiebla schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:11:
Ik overweeg dit toestel ook te kopen. Kan iemand aangeven of dit toestel, net zoals een hoop andere Nokia's, ook de optie heeft om met 'profielen' te werken zodat je simpel naar een nachtstand of meetingstand kan schakelen en middels de caller-groups kan bepalen wie in die stand je nog kan bellen? Dit is voor mij een onmisbare functie, aangezien ik met mn gsm naast mn bed slaap ivm bereikbaarheid voor het werk maar niet door elke halve zool wakker gebeld wil worden. Nu staat mn werk en familie dus in group 'vip' en is mijn nachtprofiel gekoppeld aan de VIP group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:54
Ja die vond ik net ook. Perfect het kan dus. NU nog op zoek gaan naar iemand die hem snel kan leveren. Het gekke is dat sommige leveranciers zeggen dat hij nog niet uit is en dus niet leverbaar, maar ik zie hier dat mensen hem wel al hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vorige week gekocht bij http://www.online-systems.nl/, had het in voorraad ;-)
Odiebla schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:45:
[...]

Ja die vond ik net ook. Perfect het kan dus. NU nog op zoek gaan naar iemand die hem snel kan leveren. Het gekke is dat sommige leveranciers zeggen dat hij nog niet uit is en dus niet leverbaar, maar ik zie hier dat mensen hem wel al hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Odiebla schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:45:
[...]

De nederlandse importeurs hebben hem nog niet, in de rest van Europa is de E51 allang te koop.
Dus winkels die hun voorraden uit andere landen halen, bijvoorbeeld Duitsland, hebben hem gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zondagavond de e51 white steel op gsmtrack besteld. Zou iemand mij een indicatie kunnen geven van hoelang het duurt? (kheb hem overigens onder rembours besteld). Ik weet dat er 3-4 dagen staat op de site. Klopt deze schatting? Of hebben mensen ook andere ervaringen gehad met gsmtrack.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Laatst online: 07:24
Mijn verlenging met Telfort op Woensdagmiddag aangevraagd, donderdag al SMS van Telfort dat het in orde was. Vrijdagmiddag toestel binnen. Mogelijk dat het bij andere providers langer duurt, want dit vind ik echt extreem snel.

edit:
Zonder abonnement (en betaling via iDeal of onder rembours) gaat mogelijk nog sneller.

[ Voor 18% gewijzigd door NokiaFan op 19-11-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er geen abonnement bij. Maakt dat nog verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmelt schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:51:
willempiet: pagina 97 van de manual.

jan willem: pagina 133 heeft het wel over een flight mode, dus ik neem aan dat die er op zit. Heet misschien offline mode?
paar pagina's verder idd

het is gelukt, ik deed het wel goed, enige verschil:
je moet scannen naar wlans ook aanzetten bij de instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ah, OK! Klinkt aannemelijk. Ik keek in de Engelse manual, misschien dat het daarom wat verderop stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:40:
Ik heb er geen abonnement bij. Maakt dat nog verschil?
Ik had hem binnen 2 dagen binnen, dus maak je niet druk, hij komt eraan. :)

Andere vraag aan mensen die hem wel hebben; ik wil die nieuwe versie van snake erop hebben maar ik kon hem bij mijn 6120c heel makkelijk uit zo'n nokia menu downloaden, hier niet. Het enige wat ik kan vinden is een stom racespel, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Ja, standaard helemaal geen spellen hé? Typisch...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Laatst online: 15-09 16:32
...voor een 'Enterprise' model.

Maar zonder gekheid, je kunt de downloads van de S60v3 Nxx modellen op de Nokia site even afgaan, daar vandaan heb ik op m'n E60 ook een aantal spelletjes geinstalleerd.

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:54:
@tricky-design bedankt voor de uitgebreide test. Jammer genoeg heb ik geen databundel. Dan ga ik eerst maar eens Tomtom proberen of Route 66.

Weet iemand wat het max. aantal GB is dat de GSM aan kan middels een microSD kaartje?
En wie heeft er al mooie themes gevonden om te installeren?
Ik heb SDHC 4GB werkend. Van SanDisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NokiaFan schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:42:
Inmiddels heeft 2Call hem ook:
http://www.2call.nl/tel_next.php?SORTYPE=Y&cat=Nokia

(in dit geval de White Steel)

Zelf het toestel inmiddels ook binnen en net m'n buurman 'jaloers' gekregen dat ie hem ook wilde, dus gelijk nog 1 exemplaar besteld :)

Toestel bevalt tot heden heel goed. Alles reageert zeer snel in vergelijking met m'n oude N73 en N70.
Syncronisatie verliep perfect en ook TomTom werkt vlekkenloos.
Pakt TomTom bij jou de adressen uit je contacten? Bij mij komen er allerlei fouten naar voren, het lijkt wel of de gegevens door elkaar gehaald worden. Hij pakt als er geen voornaam ingevuld is de voornaam van een ander item in contactpersonen. En alleen als er een werk-adres is ingevoerd ziet hij dit als een navigeerbaar adres. Hoe is dat bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

www.zedge.net

Deze wil ik jullie niet onthouden, hier vind je allerlei themes etc. voor je E51 of elk ander model of merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:36:
Ik heb zondagavond de e51 white steel op gsmtrack besteld. Zou iemand mij een indicatie kunnen geven van hoelang het duurt? (kheb hem overigens onder rembours besteld). Ik weet dat er 3-4 dagen staat op de site. Klopt deze schatting? Of hebben mensen ook andere ervaringen gehad met gsmtrack.nl?
Ik heb zondag de black steel versie besteld. Stond op "direct leverbaar". Meteen besteld en betaald dus. Maandag maar eens gebeld, want ik kreeg geen mailtje ter ontvangst. Bleek dat ie niet meer op voorraad was 8)7 Zouden hem deze week weer binnenkrijgen "als het goed is". Hoop dat ze die belofte waar kunnen maken, anders bestel ik m liever ergens anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmorgen bij gsmtrack een whitesteel besteld en betaald via ideal, voor de middag nog een orderbevestiging en kreeg rond 16:00 een verzendbevestiging, mooi vlot dus. Ff afwachten tot morgenmiddag als de TNT langs is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:38:
[...]

Ik heb zondag de black steel versie besteld. Stond op "direct leverbaar". Meteen besteld en betaald dus. Maandag maar eens gebeld, want ik kreeg geen mailtje ter ontvangst. Bleek dat ie niet meer op voorraad was 8)7 Zouden hem deze week weer binnenkrijgen "als het goed is". Hoop dat ze die belofte waar kunnen maken, anders bestel ik m liever ergens anders...
Ja, dat vind ik ook slordig van ze. Ik heb hem zelfs donderdagavond al besteld en toen stond er echt nog 'uit voorraad leverbaar' bij. Jammer, want ik houd niet van wachten. Dus hopelijk komen ze inderdaad deze week weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een rose E51 geleverd gekregen. Precies een week nadat ik hem besteld heb, bij mobilebomber.de Het is niet echt rose, maar meer rood koper. De witte achterkant heeft een gepikkeld relief, op de rose hebben ze een circel patroon gemaakt. Erg mooi. Het toestel voelt erg degelijk aan, door de compacte vorm en door de stalen behuizing. (Beter dan de 6120-plastic behuizing) De toetsindeling werkt erg prettig. Mijn man heeft de E65, met erg kleine toetsjes en een minder handige functie toets indeling. De home toets is ook echt handig. Het overzetten van de (881 stuks) contacten van mijn N70 lukte niet met de standaard overzet functie van Nokia. Ook het terugplaatsen van een back up van de N70 naar de E51 werkte niet. Ook niet nadat ik een backup-file van de E51 had overschreven met de inhoud van de N70. Toen maar via mijn PowerBook gesynchroniseerd met iCal en Adresboek, via iSync. Moest hier wel een plugin voor downloaden bij Nokia. Op mijn N70 had ik ook extra programmaatjes draaien voor bijvoorbeeld het met T9 kunnen zoeken in je adressenbestand (ALON-PRO) echt een geweldig programma, maar deze werkt niet op de E51. Ook het programmaatje dat ik gebruik om mijn pincodes encrypted op mijn telefoon te kunnen onthouden, draait niet op de E51. Toen ik naar andere programma's voor deze functies op zoek ging en bijvoorbeeld splashid wilde installeren (een .sis file), wilde dit niet lukken. Ook nadat ik "alle programma's" aangezet had, blijft hij aangeven dat "Installatie van splashid.s60.prom.sis niet ondersteund" Toen ben ik maar TomTom gaan proberen te installeren. De standaard methode met TomTom-home, je telefoon verbinden met de USB kabel, wilde niet lukken, omdat TomTom officieel de E51 nog niet ondersteund. Toen maar het SDHC-kaartje los in de USB adapter gedaan en alle files erop gezet (met TomTom-home). Daarna werkte het programma, maar er zitten wel een paar rare dingetjes in: bij het navigeren op contacten, staan in de rij met contacten bepaalde gegevens van het ene contact ook bij andere contacten. Het werkt wel verder, maar het lijkt of de database niet goed ingelezen wordt. Verder hoor ik bij de gesproken instructies steeds het einde van de geluid-files door een zacht klikje, alsof de microfoon uitgezet wordt. Het werkt verder tadeloos, maar deze twee dingetjes zijn wel raar. Het bellen en SMS-en gaat uitstekend op de Nokia E51. Fijne toetsen, die een ietsje rubberig aanvoelen. De navigatie toets is een stuk beter dan op mijn N70, doordat de middelste knop veel stabieler in te drukken is. Wat kan ik verder nog schrijven? Een merkbaar verschil is de snelheid. Mijn 881 contacten verschijnen binnen een seconde op het scherm als je de contacten functie aanroept. Je kunt niet meer zoals op de N70 de menu toets ingedrukt houden en switchen tussen de verschillende functies. Je toets nu gewoon de functietoets weer in en je komt terug in de functie waar je gebleven was. Dat viel mij ook op bij TomTom. Op de N70 had ik Route66. Als je dit programma uit zet, ben je ook je laatste route kwijt. Bij TomTom komt het programma steeds terug met de laatste route die je ingesteld hebt. Als er nog vragen zijn? Dan zal ik deze korte review aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:19:
Het overzetten van de (881 stuks) contacten van mijn N70 lukte niet met de standaard overzet functie van Nokia. Ook het terugplaatsen van een back up van de N70 naar de E51 werkte niet. Ook niet nadat ik een backup-file van de E51 had overschreven met de inhoud van de N70.
Als je een algemene backup via Nokia Data Suite maakt kan je die gewoon terugzetten op een random Nokia telefoon. Vereist wel Windows.
Je kunt niet meer zoals op de N70 de menu toets ingedrukt houden en switchen tussen de verschillende functies. Je toets nu gewoon de functietoets weer in en je komt terug in de functie waar je gebleven was. Dat viel mij ook op bij TomTom. O
Hou de home knop eens ingedrukt....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:38:
[...]

Het lijkt er niet op. Ik kreeg vanochtend weer een nieuw mailtje waarin stond dat het volgende week werd.
Geachte klant,

Naar aanleiding van een eerdere bestelling van een Nokia E-51 Black Steel stuur ik u deze e-mail.

Wij zijn momenteel door de voorraad van Nokia E-51 Black Steel heen, wij verwachten deze over een week weer binnen te krijgen.

Momenteel hebben we de Nokia E-51 White Steel wel voldoende op voorraad. We kunnen deze aanbieden voor dezelfde prijs, ook kunt u wachten
tot dat de Nokia E-51 Black Steel weer binnen komt.
Nu begin ik wel te twijfelen, want ik ben nogal een ongeduldig persoon. Maar ik vind de zwarte toch wel mooier. Die zilveren lijkt me toch wat te veel glimmen, iets te blingbling. Ik denk dat ik toch nog even wacht, al is dat moeilijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoorde net dat mijn white steel binnen is (ben op stage, ding is thuis bezorgd). Dus ik ben benieuwd. Zal later wel even laten weten wat ik er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Gelukkig wilde ik juist de zilveren versie, had (uit ongeduld, ja ja) de zwarte maar genomen omdat de zilveren niet meer op voorraad was. Na wat gedoe met aanvragen bij Orange hadden ze de zwarte niet meer, en heb ik nu dus gewisseld voor zilver. Hoera! Wel raar dat als ze mijn aanvraag binnen krijgen ze er dan niet meteen een telefoon aan hangen. Gereserveerd, ofzo. Nou ja, goed voor mij.

edit: sorry, "White Steel"

[ Voor 3% gewijzigd door remmelt op 21-11-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Spinvis schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:27:
www.zedge.net

Deze wil ik jullie niet onthouden, hier vind je allerlei themes etc. voor je E51 of elk ander model of merk.
Waarom krijg ik een certificatiefout elke keer als ik een thema probeer te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
RJ schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:44:
[...]

Waarom krijg ik een certificatiefout elke keer als ik een thema probeer te installeren?
datum een jaar terugzetten bij het installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Batsu schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:00:
[...]

datum een jaar terugzetten bij het installeren
Dan nog een fout: Certificaat is nog neit geldig of verlopen of tijdinstelling is niet goed.

Meerdere thema's geprobeerd; zou dit met de 'nieuwheid' van het toestel te maken kunnen hebben?
Ik kan namelijk ook geen thema's etc downloaden van de nokia site als je browst op het toestel zelf; daar staat bij; for supported devices only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:48
RJ schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:11:
[...]

Dan nog een fout: Certificaat is nog neit geldig of verlopen of tijdinstelling is niet goed.

Meerdere thema's geprobeerd; zou dit met de 'nieuwheid' van het toestel te maken kunnen hebben?
Ik kan namelijk ook geen thema's etc downloaden van de nokia site als je browst op het toestel zelf; daar staat bij; for supported devices only.
Standaard installeert de telefoon alleen software die gesigned is. Als je de optie Software-installatie op alles zet, worden ook niet gesignde applicaties (zoals de themes) geinstalleerd. Je vind de optie in het menu onder Installaties > Toep.beh. > Opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JungleJim
  • Laatst online: 07:48
Ik heb sinds kort ook de E51. Prima toestel, maar ik loop tegen één probleem op: in mijn contacten lijst zitten lege entries. Deze zijn niet te verwijderen met het delete knopje. Iemand idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook te twijfelen om deze telefoon aan te schaffen, maar vroeg me 1 ding af: Vinden jullie de telefoon niet lang? Volgens de specs is die namelijk 11,4 cm lang, wat mij toch wel fors lijkt. Zeker vergelijken bij mij w800i die maar 10 cm lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:40:
Ik zit ook te twijfelen om deze telefoon aan te schaffen, maar vroeg me 1 ding af: Vinden jullie de telefoon niet lang? Volgens de specs is die namelijk 11,4 cm lang, wat mij toch wel fors lijkt. Zeker vergelijken bij mij w800i die maar 10 cm lang is.
Hij is inderdaad lang vergeleken met andere mobieltjes, zoals bijvoorbeeld mijn oude 6233. Zelf heb ik er weinig last van omdat hij ook erg dun is, voor in een broekzak vind ik dit zelfs fijner. Als je bijvoorbeeld moet bukken heb je meer ruimte over in je broek en prikt hij niet in je been, ondanks zijn lengte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsJH
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:37
Ik begrijp uit dit topic dat hij in Duitsland al leverbaar is, zou dit ook voor de kleinere winkels daar gelden? Anders rijd ik van 't weekend daar even naartoe. Ik heb al op Google rondgezocht, maar daar kom ik uitsluitend bij webwinkels uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Kunnen jullie misschien wat meer fotos plaatsen van het toestel.
Ik twijfel tussen de zwarte en de zilveren.
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:40:
Nee hoor, hij is namelijk goed in verhouding vind ik, omdat je een groot scherm heb en knoppen die tenminste in te drukken zijn zonder dat je kaboutervingers moet hebben.

Vergelijkbaar met de oude 6510 eigenlijk (hoop dat ik het goede model voor me heb) maar dan met een lekker groot scherm. Je moet hem gewoon een keer in het echt zien om het goed te kunnen ervaren maar mijn mening is; perfect in verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert22
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
mathijshuis schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:26:
Ik begrijp uit dit topic dat hij in Duitsland al leverbaar is, zou dit ook voor de kleinere winkels daar gelden? Anders rijd ik van 't weekend daar even naartoe. Ik heb al op Google rondgezocht, maar daar kom ik uitsluitend bij webwinkels uit.
Ik heb afgelopen weekend in Oberhausen een E51 black steel gekocht bij de Saturn. Die hadden er een hele stapel liggen. Ik zag hem niet zo gauw liggen bij de kleinere winkels ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Eisie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-01-2022
Toestel lijkt mij wel wat, maarre... ondersteunt het ook Bluetooth A2DP?

Iemand die hierover meer weet of ervaring mee heeft?

Op de nokia-site staat hierover niets... google levert wel iets op maar weinig duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nou een officiele microsoft versie werkend is op symbian s60v3? Of moet is het nog steeds behelpen met IM+ o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gert22 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:30:
[...]

Ik heb afgelopen weekend in Oberhausen een E51 black steel gekocht bij de Saturn. Die hadden er een hele stapel liggen. Ik zag hem niet zo gauw liggen bij de kleinere winkels ...
Wat koste de gsm bij Saturn,

Zou je een foto van de black steel kunnen plaatsen, ben ook aan het twijvelen over de kleur zwart of zilver !!!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa, vandaag mijn E51 binnen.

Superding. Heb een E61 gehad (super ding, maar slechte joystick en geen camera), daarna een HTC S710 (traaaaaaaaaaaaaag).

Dit is vlot, voelt goed aan en alles werkt weer net zoals mijn vertrouwde E61, maar dan beter.

En waar ik heel blij om ben "made in Finland" kortom een echte. Het is lang geleden dat ik een nokia heb gehad waarbij dat stond vermeld. Meestal is het Hungary, China of soms Germany.

Verwijderd

Hmm in aanvulling op mijn vorige vraag

"Weet iemand of er nou een officiele microsoft versie werkend is op symbian s60v3? Of moet is het nog steeds behelpen met IM+ o.i.d."

Heb ik nog een vraag.

Namelijk hoe of wat dat visual radio is. Als ik op ophalen druk en het draadloos netwerk van mijn huis selecteer (wat gewoon werkt), krijg ik een foutmelding: Pkktgegevns: Ongeldig toeganspunt voor pakket gegevens.

Wat is die dienst? Is het gratis? En waarom werkt het niet? Uit de NL handleiding word ik niet veel wijzer.

Mvg,

Erik.

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:55:
[...]

Zou je een foto van de black steel kunnen plaatsen, ben ook aan het twijvelen over de kleur zwart of zilver !!!
Ik zag hem bij de Saturn in Berlijn voor 279euro. En inderdaad zou ik ook wel foto's willen zien van de blacksteel en de bronzen, kijken of ik de goede keus heb gemaakt :D

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 18:08

ZieMaar!

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:10:
Hmm in aanvulling op mijn vorige vraag

[..]

Namelijk hoe of wat dat visual radio is. Als ik op ophalen druk en het draadloos netwerk van mijn huis selecteer (wat gewoon werkt), krijg ik een foutmelding: Pkktgegevns: Ongeldig toeganspunt voor pakket gegevens.

Wat is die dienst? Is het gratis? En waarom werkt het niet? Uit de NL handleiding word ik niet veel wijzer.
[..]
Met die dienst zet hij presets in je telefoon, dus slamfm, 3fm etcetera. Toegangspunt is de manier waarmee hij op internet kan, dus kan via WLAN of wat je zelf ook wilt.

Verwijderd

Jah maar waarom werkt dat bij mij niet? Ik gebruik een toegangspunt waarmee ik kan internetten etc. Dus waarom dan die foutmelding?

• Dukdalf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 00:09
Ik heb hem nu ook besteld.;-) Hopelijk is ie net zo gaaf als dat ik denk dat ie is!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:23:
Weet iemand of er nou een officiele microsoft versie werkend is op symbian s60v3? Of moet is het nog steeds behelpen met IM+ o.i.d.
Volgens mij is er nog geen officiele versie van Microsoft zelf, maar de E51 zou volgens de specificaties uit zichzelf MSN moeten ondersteunen: Instant messaging (supports Yahoo, AOL, OMA 1.2, MSN)

En de Nokia applicaties zijn meestal erg snel en licht qua geheugen gebruik, dus ik zou die ingebouwde IM client eens proberen!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:19:
...
Daarna werkte tomtom, maar er zitten wel een paar rare dingetjes in: bij het navigeren op contacten, staan in de rij met contacten bepaalde gegevens van het ene contact ook bij andere contacten. Het werkt wel verder, maar het lijkt of de database niet goed ingelezen wordt. Verder hoor ik bij de gesproken instructies steeds het einde van de geluid-files door een zacht klikje, alsof de microfoon uitgezet wordt. Het werkt verder tadeloos, maar deze twee dingetjes zijn wel raar.
...
Hier heb ik ook last van. Tomtom laat de contacten niet goed zien. Hij mixt gegevens met elkaar. Ook hoor ik nadat een uitspraak is afgelopen nog even een kort geluid. Ik neem aan dat dit een probleem is met tomtom en niet met de E51? Hebben andere telefoons hier ook last van? Verder is het echt een super toestel!

Verwijderd

Ok, maar daar staat dat het slechts 30 dagen werkt, daarna moet je er voor betalen ofzo? Ik wil eigenlijk een gratis MSN client... Heeft iemand er 1?

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Ik gebruik die uit de startpost van het E65 topic, maar die werkt echt perfect op de E51. Je moet wel even je installaties op 'allemaal' zetten want hij vraagt om een signed identificatie.

http://www.endera.eu/sis/...3_0_v_1_0_6141_Signed.rar

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:59
Weet iemand hoe je VOIPBUSTER instelt op je telefoon? ... Ik heb wat instellingen geprobeerd maar het registreren wil niet echt lukken.

• Gert22
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:55:
[...]

ik heb er 299 voor betaald.
al met al een 15 euro meer dan wanneer je hem bij gsmtrack besteld, maar dan hoef je er niet op te wachten.

eerder in het topic staan al wat fotootjes van de black steel. Tricky-design heeft ook een zwarte.

• rvrbtcpt
Hier: http://europe.nokia.com/A4579163 Kun je de software downloaden om de software van de GSM zelf te updaten.

Verwijderd

Is er al een update dan?

Overigens voor mooie themes kan je ook even hier kijken (Ik vind het een echte aanrader, heel veel moois, alleen trage site).

http://www.babinokia.com

(geen update 22-11-2007)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 22:38 ]

Verwijderd

Halloa!

FF kleine tip: bestel hem niet bij 2Call, ze adverteren met 2 werkdagen, en ik mag hopen dat ik hem over dik 2 weken thuis heb... oplichters..... Wordt ik bitje pissig van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:05:
Halloa!

FF kleine tip: bestel hem niet bij "Call, ze adverteren met 2 werkdagen, en ik mag hopen dat ik hem over dik 2 weken thuis heb... oplichters..... Wordt ik bitje pissig van!
Dit laat je hier precies op tijd weten, anders had ik hem begin volgende week daar besteld... toch maar ergens anders dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
hmmmm ik ben ook erg geintereseerd!

had een e50, die is weg.
Heb nu een 6300 maar ben erg op zoek naar een kleine mobiel met wlan om te skypen!
En deze is errrrrugggg interessant!!
Ik volg met veel interesse dus deze thread, blijf posten dus, het kan mij over de streep trekken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A2DP: yep!
D_Eisie schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:08:
Toestel lijkt mij wel wat, maarre... ondersteunt het ook Bluetooth A2DP?

Iemand die hierover meer weet of ervaring mee heeft?

Op de nokia-site staat hierover niets... google levert wel iets op maar weinig duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
kijk ook eens op gsmarena.com, altijd heel compleet en up-to-date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Gert22 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:57:
[...]

ik heb er 299 voor betaald.
al met al een 15 euro meer dan wanneer je hem bij gsmtrack besteld, maar dan hoef je er niet op te wachten.

eerder in het topic staan al wat fotootjes van de black steel. Tricky-design heeft ook een zwarte.
Ik heb er anders inclusief verzendkosten bij GSMtrack maar 285 voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

RJ schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:14:
[...]

Ik heb er anders inclusief verzendkosten bij GSMtrack maar 285 voor betaald.
14euro meer dus... Maakt die ene euro nou zo'n verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diekstra
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:13
Ik ben al een tijdje opzoek naar een winkel die de Black Steel versie op voorraad heeft, maar deze heb ik tot op heden nog niet kunnen vinden, hebben jullie enig idee?
:)

The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukdalf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 00:09
Er zijn ook 6gb en8gb microsd kaartjes te koop. Heeft iemand deze al werkend in de telefoon? Ik zag dat volgens de specificaties 4gp als max wordt aangegeven, maar ik hoor ook hier en daar dat de 6gb en wellicht de 8gb kaartjes ook gewoon werken.

Iemand?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsJH
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:37
Gert22 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:30:
[...]

Bedankt! Ik ga morgen in Oberhausen kijken of ze 'm nog hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Dukdalf schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:50:
Er zijn ook 6gb en8gb microsd kaartjes te koop. Heeft iemand deze al werkend in de telefoon? Ik zag dat volgens de specificaties 4gp als max wordt aangegeven, maar ik hoor ook hier en daar dat de 6gb en wellicht de 8gb kaartjes ook gewoon werken.

Iemand?

bedankt!
Dat zou ik ook wel eens willen weten.

Ik heb gisteren mijn Nokia E65 verkocht, en meteen een Nokia E51 via GSMtrack besteld, en kijk eens (mailtje van vrijdag 23 november):

code:
1
2
3
4
Uw bestelling wordt vandaag door ons verzonden en zal dus waarschijnlijk 
binnen 2 werkdagen door TNT post bij u aangeboden worden. Een exact tijdstip 
van deze levering kunnen wij u niet geven, maar in 99% van alle gevallen wordt 
het pakket bezorgd door de normale postbode van TNT.

Het gaat hier om de White Steel versie. Ik ben zéér benieuwd!!

Als ik hem binnen heb zal ik wat kiekjes schieten van het apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Laatst online: 07-01-2022
Weet iemand welke NL leverancier de Nokia E51 Rose op voorraad heeft?
Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste