(Led) Indicator bij gemiste oproep / smsjes

Pagina: 1
Acties:
  • 2.866 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoogtijd voor een nieuwe gsm, maar wel eentje die ik heel lang wil gebruiken. heb maar 2 eisen

* moet recente model zijn, anders haal ik wel zon mega ouwe ericcson :)
* LED indicator bij gemiste oproep en/of smsjes

heb veel gezocht (tweakers/google), maar uiteindelijk maar 2 recente modellen tegen gekomen die het ook daadwerkelijk hebben. en beide komen uit de E series van Nokia. namelijk ;
  • Nokia e51; vooralsnog te duur om los te gaan kopen (>275 euro)
  • Nokia e61; valt gelijk af vanwege breedte
  • SE p990i; oud/log/groot
  • W960i ; te duur en vind hem te breed zoals e61
  • K610i; mooi toestel, alleen weet ik niet zeker of deze een indicator heeft, zie laatste reactie : (klik)
ik heb altijd de voorkeur gehad aan SE telefoons, alleen vind ik het een zwaar minpunt dat de standby scherm helemaal zwart wordt en dat je elke keer je scherm moet aanzetten wil je zien of je een oproep heb gemist of een smsje heb ontvangen. wie kan bovenstaande lijst bijvullen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:33
De Nokia 6300?

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalstreet.nl/images/Nokia-6300.jpg

Ik heb hem zelf en vind het een héél fijne telefoon. Reviews die ik heb gelezen zijn ook zeer lovend ;) Hij heeft ook een lichtje als je een gemiste oproep of een gemist smsje hebt. Ik vind hem zelf erg fijn, hiervoor een Nokia 2600 maar deze Nokia 6300 is veel fijner. Heb zelf deze 6300 gekocht omdat ik lang met een mobiel wil doen en de functies me aanstaan. Foto's zijn niet van top kwaliteit, maar voor mij gewoon genoeg.

[ Voor 47% gewijzigd door Arjan90 op 03-01-2008 14:26 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:42
Erg prettig toestel inderdaad. Tevens erg betaalbaar, los zo'n 170 euro incl. BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Nokia E50.

Afbeeldingslocatie: http://content.answers.com/main/content/wp/en/thumb/8/80/300px-NokiaE50.jpg

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:57
Yep, super toestel, maar misschien te "oud" voor TS...?..?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Dacht ik ook al aan, maar nog wel recent genoeg (Mei 2006) om én goed verkrijgbaar te zijn én met de juiste features uitgerust te zijn.
Klikkerdeklik, op het moment van schrijven nog geen €180.

[ Voor 5% gewijzigd door Swaptor op 03-01-2008 14:55 . Reden: Datum toegevoegd ]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zelf heb ik een W850i, maar als je daar de standby-klok van aanzet, kun je met normaal daglicht gewoon de tijd aflezen, en indien je een sms/gemiste oproep hebt, staat er een icoontje naast :).

Achtergrondverlichting kun je ook met 1 toets aanzetten, zonder de telefoon uit z'n vergrendeling te halen.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 22:57
Voor de E50 (en ik denk alle symbian s60 3rd) is het wel aan te raden om dit te installeren (gratis)
http://www.symbianv3.com/...reensaver-s60-3rd-edition

je krijgt dan niet alleen een grotere klok, maar ook grotere sms en gemiste oproep icoontjes.
(en ook nog het ledje achter het stickie natuurlijk)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online
hey super, wist niet dat ik ook terecht kon bij de 6300 en de e50 :) uitgaande van de foto's ging ik er automatisch vanuit dat de 6300 geen indicatortje had voor sms/oproep

6300 classic en/of de slide heeft hem ook?? iemand??

ps. foto mogelijkheden kunnen me gestolen worden
ps2. e50 is zeker niet te oud, alleen neig ik eerder naar de 6300 vanwege de navtoets in het midden. slechte ervaringen met zon stickie wat op de e50 zit

[ Voor 31% gewijzigd door SYQ op 03-01-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51

ThunderNet

Flits!

Mijn i-mate k-jam heeft het ook. Dus denk dat recentere HTC modellen het ook wel hebben.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:42
Het lampje zit aan de zijkant bij de 6300, het grijze kleine deelte onder, maar in lijn met, de volumeknop zoals op de foto te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:50

ralpje

Deugpopje

@Thunder: Alle HTC modellen die ik de laatste tijd in handen heb gehad, hebben dat inderdaad. In de software kun je ook nog instellen óf, hoe lang, en (soms) welke kleur de led gaat branden.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
Heb zelf de W960, vond hem in eerste instantie ook vrij fors maar moet zeggen dat het in het gebruik erg meevalt (had hiervoor een razr).

Bij de W960 wordt het scherm ook helemaal zwart, maar hij heetf wel een LED die knippert als je een SMS hebt of oproep gemist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online
en ik heb gelijk de nokia e51 gekocht, heel vet toestel moet ik zeggen. nu kan de gsm vooraltijd op profiel stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Swaptor schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:49:
Dacht ik ook al aan, maar nog wel recent genoeg (Mei 2006) om én goed verkrijgbaar te zijn én met de juiste features uitgerust te zijn.
Klikkerdeklik, op het moment van schrijven nog geen €180.
zonder camera

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik zoek eigenlijk ook een toestel met zo'n knipperende LED aan de zijkant... heb nu een Siemens M55 en dat werkt echt zo onwijs handig. Alleen begint de batterij daar een beetje van overwerkt te raken, dus wil ik nu eigenlijk een ander toestel... het liefst eentje die een beetje goedkoop te krijgen is als prepaid of ubersimpel abonnement.

zo'n knipperende LED is in ieder geval lastig googelen... google bracht me tot dit topic :)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

MBW-100 ( Sony Ericsson Bluetooth Horloge)

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmos.es/wp-content/uploads/2007/06/sony-ericsson-mbw-150-classic.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.phonesreview.co.uk/wp-content/phoneimages/2007/10/mbw-150-2.jpg

MBW-150 werkt nu ook samen met Symbian en WM telefoons, best een leuke gadget, er zit zelfs een trilfunctie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
Even een kick omdat ik geen recenter onderwerp kan vinden en het googlen tegenvalt (zelfs handleidingen zijn vaak niet compleet heb ik gemerkt).

Ook ik ben dus opzoek naar een (liefst Nokia) gsm met een led/licht indicatie bij gemiste oproepen. Zat op mijn oude 2650 en mis ik nu op mijn 6270.

Ik kwam met google uit op: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/25919

Maar voor de rest weinig te vinden; inmiddels weet ik dat bv de 6600 Fold dit ook heeft maar ik ben ook opzoek naar andere modellen.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

de Nokia N96 heeft het ook. Alleen 's nachts een heel klein beetje irri als ie op het nachtkastje ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:29

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica