Toon posts:

[MULTI] Pro Evolution Soccer 2008

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 27.610 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:52
HendrikN schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:40:
[...]

Volgens mij is het wat anders dan de ping, eerder jouw lucky-factor uitgedrukt in eenheden :P

En inderdaad, de lag valt mee vergeleken met vorige week. Maar het kan altijd stukken beter, en ik heb ook het idee dat sommige control-inputs niet worden geregistreerd op Live, een aantal passes gingen echt totaal de mist in, terwijl ze wel goed gemikt waren :+

Het wordt nog wel 's wat...
hehe leuke wedstrijden, steeds smerig winnen :P Heerlijk gestolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
cheiron schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:04:
Is het hier iemand al gelukt om uberhaupt een online match te spelen met pes2008 op de PC?
99% van de rooms hebben een rood streepje, de ene waar ik wel netwerk zie geeft een connection error. Echt verschrikkelijk matig. Wat voor voordeel heb je nou nog als brave koper van het spel, de online functie werkt niet eens!
Ja het is mij wel gelukt, al gaat het niet fantastisch goed inderdaad. Soms kan het ook een tijd duren voordat je überhaupt een speler ziet waarmee je kan connecten. Ik denk dat de PC-spelers gewoon even moeten wachten op de aangekondigde patch later deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:14:
op de ps3 versie werkt online wel maar veel lag. Schiet je een penalty naast, hoor je opeens...GOAL! zit ie dr toch in... Is er geen irc chat of iets waar je met nederlanders kan afspreken zodat er minimale lag is?
Heb ik hier amper last van en heb supersnel internet ofzo..

Wat wel scheelt is de kabel ipv wifi. Vraag niet waarom maar het scheelt.

[ Voor 12% gewijzigd door Capo op 31-10-2007 18:49 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Zal wel te maken hebben met de stabiliteit van de verbinding. Spellen vinden het doorgaans fijn om geen packetloss te hebben ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Globkul op 31-10-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:56
Volgens mij heeft hier niet iedereen door dat ze hebben aangegeven dat er problemen zijn wat betreft de online play, en dat deze 1nov(morgen) waarschijnlijk verholpen zullen worden.

Nog even geduld dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:08
Mclercx schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:44:
Volgens mij heeft hier niet iedereen door dat ze hebben aangegeven dat er problemen zijn wat betreft de online play, en dat deze 1nov(morgen) waarschijnlijk verholpen zullen worden.

Nog even geduld dus..
Dat zouden ze even aan mogen geven als ik aanlog ipv het standaard "maandelijks zal er onderhoud zijn, blablabla" verhaal. Maar fijn om te horen, thanx.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook tegen console mensen spelen online vs PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 22:18
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:21:
Kan je ook tegen console mensen spelen online vs PC?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
cheiron schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:08:
[...]

Dat zouden ze even aan mogen geven als ik aanlog ipv het standaard "maandelijks zal er onderhoud zijn, blablabla" verhaal. Maar fijn om te horen, thanx.
Er zijn 3 announcements die langskomen als je online gaat. Als ik me niet vergis staat er in de meest recente dat ze aan een patch werken op het moment (met inderdaad de hoop dat vrijdag de problemen verholpen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lag die sucked echt zooooooo.....

5/6 goals die gescored worden komt gewoon omdat de bal springt van hop naar haar.
Gister echt iets erg.. kom in het 16 meter gebied van de tegenstand scherm vast... 10 seconden later begon het weer te lopen met de tegenstander aan de bal in mijn 16 meter :S :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 07:32
Ik wordt helemaal gefrustreerd van m'n verdediging. Telkens blijft er één verdediger hangen, terwijl de rest lijkt te stappen voor buitenspel. Elke keer zo tegen het eind van de wedstrijd krijg ik de meest fraaie steekpass om m'n oren, terwijl de verdediging staat te dekken als een natte krant. Heeft dit te maken met zone dekking ipv man dekking?
Ik krijg dat hele verdedigen maar niet onder de knie. Ik loop maar een beetje achter de aanvallers aan, hopend dat ze de bal afpakken, of dat ik een tackle voor ze in kan zetten. Soms speelt de AI wel een keer of 30 over, voordat ik maar in de buurt kom.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
pffffff ga pas weer spelen als er een patch is, online is niet te doen. Dacht dat het gisteren de betere kant opging, maar toen opeens in de avond frame drops!!!! Halleluja henry kon opeens teleporteren en tijdreizen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eindelijk heb ik mijn PES2008 (PC) ook binnen van Play.com.
Ik pre-order al jaren elke nieuwe versie van PES bij hen, maar dit is voor het eerst dat het echt zo lang duurt. M'n exemplaar is op 23-10 verstuurd en heeft er dus dik een week over gedaan. Naweëen van de Royal Mail staking? Hebben meer mensen dit dit jaar bij Play.com gehad?

Anyway, snel maar installeren en uitproberen. Gelukkig komt-ie precies op mijn vrije dag. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Castor385 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:52:
Ik wordt helemaal gefrustreerd van m'n verdediging. Telkens blijft er één verdediger hangen, terwijl de rest lijkt te stappen voor buitenspel. Elke keer zo tegen het eind van de wedstrijd krijg ik de meest fraaie steekpass om m'n oren, terwijl de verdediging staat te dekken als een natte krant. Heeft dit te maken met zone dekking ipv man dekking?
Ik krijg dat hele verdedigen maar niet onder de knie. Ik loop maar een beetje achter de aanvallers aan, hopend dat ze de bal afpakken, of dat ik een tackle voor ze in kan zetten. Soms speelt de AI wel een keer of 30 over, voordat ik maar in de buurt kom.
Kijk eens of die man niet uitgeput is. Ik merk dat als een mannetje echt moe is, hij dingen als instappen niet meer (zo goed) doet.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Waarom wil iedereen zo graag perse online spelen terwjil dat klaarblijkelijk nog niet gaat, ik vind het offline ook al harstikke leuk? :)
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:24:
je bedoelt dus met die kwalificatie voor de international cup? Tja dat was een beetje afgeleid van het WK en omdat er dit jaar geen EK of WK is , is dat denk ik de reden.
Ah, zou een goede reden kunnen zijn. Vind ik erg jammer, want met de hele kwalificatiereeks voor een international cup maakt het wel nog leuker...

[ Voor 3% gewijzigd door Morgoth op 01-11-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Patch is uit !!! Link iemand :P???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:59
hoe weet je dat?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb hem nog niet getest, maar hier staat de PES 2008 patch:

http://uploaded.to/?id=0i5iji

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:15:

En nu de PS3 versie nog! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja alsjeblieft patch die PS3 versie, kan ik eindelijk gaan genieten van het spel. het is nu nog een beetje mwoah mwhoa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 15:25
Spacey23 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:15:

Hier staat het origineel http://dl.konami-europe.net/PES2008Patch1_10.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
PS3 wordt overgeslagen? Of misschien bij de store update van vanavond?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds dezelfde puinhoop als eerst.. Er lijkt niks veranderd... :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:57:
Nog steeds dezelfde puinhoop als eerst.. Er lijkt niks veranderd... :'( |:(
Wacht nou eerst even tot de grote drukte voorbij is, ik denk namelijk dat de mensen bij Konami zo handig zijn geweest om de patch op dezelfde server als het online gebeuren te zetten, vandaar dat alles plat ligt. Mocht dat niet zo zijn, dan is het gewoon een schrale bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:59
een dergelijke patch zal waarschijnlijk niet het online gedeelte verbeteren, maar het offline deel. Test het daar dus uit! Online passen ze aan door gezeik met de servers (elk jaar zelfde liedje) op te lossen...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Wat zijn de release notes van de patch dan?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
GandalfTheGrey schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:51:
Wat zijn de release notes van de patch dan?
Geloof het of niet, die zijn er niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Konami niet te geloven. PES6 uberhaupt geen patch uitgekomen. Nu ineens een patch, geen release notes en geen 2on2 modus 8)7

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
nu nog een 360 patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno89
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
De patch heeft wel degelijk geholpen (bij mij). Net 6 potjes online gespeeld waarvan er maar 1 kleine lag had, de rest ging goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Nog steeds naar niemand kunnen connecten. Bagger zeg :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit bekend is, maar er worden bij mij wel erg veel eigen doelpunten gemaakt. Net met Nederland tegen Italie scoort zambrotta 2 keer achter elkaar binnen 15 minuten in zijn eigen doeltje, 2 keer op een domme manier waar hij de bal wil weg schieten/koppen maar dat doet in zijn eigen goal... beetje vreemd maarja daardoor won ik wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:04
Ik heb net de PS3 demo gespeeld en ik moet helaas tot de conclusie komen dat PES2008 gewoon een onaf, slecht geoptimaliseerd product is.

Qua gameplay zit het wel weer snor, al vind ik het meer een stap opzij dan een stap vooruit. Maar wat performance betreft is het gewoon om te janken. Alles, van menu's tot replays tot ingame zit vol met framedrops.

De PC versie liep ook al zo slecht, en dat terwijl de graphics echt niet supermooi zijn. Waar is Konami mee bezig?

Ik sla dit jaar maar over, voor het eerst sinds ISS Pro 98. Terug naar PES6.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me vertellen hoe ik een goede schwalbe maak, is me echt nog geen één keer gelukt, in de demo wel btw 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 29-09 19:22
wat een aanfluiting dit spel :/ net de patch geinstalleerd en het blijft om te janken. Normaal speel je zonder lag tegen iemand uit de UK en nu is het gewoon niet te doen. Ik hoop echt dat ze het gaan aanpassen, want zo ga je veel mensen verliezen. Single player boeit me verder niet wil gewoon lekker online schieten, maar zoals het nu gaat is het waardeloos en zonde van je geld als je puur online wilt voetballen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Constant de "failed to connect to opponnent"melding..

1 ding: de melding komt wel sneller.. nou geweldig.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van die tyfus lag, ik vind het een pr8tig spel maar online spelen op live met 3k lag is niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 22:18
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:07:
Jammer van die tyfus lag, ik vind het een pr8tig spel maar online spelen op live met 3k lag is niet te doen.
Volgens mij is dat geen indicatie van de ping (in ms), aangezien ik vanmiddag nog een lagloos potje over live heb gespeeld waar die indicatoren ook op 3000 bleven hangen.

welkom op GoT, zou je wat aan je taalgebruik willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Konami releases PES 2008 PC Patch

Jammer dat ie er nog niet is op de xbox, maar voor de pc versie is de patch nu voor handen!

ben benieuwd of dit wat uit haalt!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:49
Dr. Strangelove schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:12:
Ik heb net de PS3 demo gespeeld en ik moet helaas tot de conclusie komen dat PES2008 gewoon een onaf, slecht geoptimaliseerd product is.

Qua gameplay zit het wel weer snor, al vind ik het meer een stap opzij dan een stap vooruit. Maar wat performance betreft is het gewoon om te janken. Alles, van menu's tot replays tot ingame zit vol met framedrops.

De PC versie liep ook al zo slecht, en dat terwijl de graphics echt niet supermooi zijn. Waar is Konami mee bezig?

Ik sla dit jaar maar over, voor het eerst sinds ISS Pro 98. Terug naar PES6.
PS3 demo? Ik wist niet dat die er was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
cypher21 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:37:
Konami releases PES 2008 PC Patch

Jammer dat ie er nog niet is op de xbox, maar voor de pc versie is de patch nu voor handen!

ben benieuwd of dit wat uit haalt!
Als je kijkt naar de reacties boven je, inclusief die van mij zou ik er niet echt op hopen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
cheiron schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:26:
[...]

Als je kijkt naar de reacties boven je, inclusief die van mij zou ik er niet echt op hopen.
Je hebt de patch al geinstalleerd dus? Je laatste reactie was namelijk voordat de patch er was (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:00
Ik heb de PC-patch geïnstalleerd, maar ik kan nog steeds niet op HIGH met 1280x1024 spelen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
cypher21 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:45:
[...]

Je hebt de patch al geinstalleerd dus? Je laatste reactie was namelijk voordat de patch er was (volgens mij)
De patch was er gistermiddag al en ik zelf weet niet of hij geholpen heeft. Ik had sowieso al geen last van stotterende herhalingen of wat dan ook. Ik had alleen last van online lag en dat is wel minder geworden, maar of dat door die patch komt betwijfel ik :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 10:04
Vads schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:07:
Ik heb de PC-patch geïnstalleerd, maar ik kan nog steeds niet op HIGH met 1280x1024 spelen... :(
Als je de nieuwe Kitserver installeert kan je alle resoluties met alle quality opties selecteren. Je gaat mogelijk wel irritante foutmeldingen krijgen als je iets selecteert wat Konami niet goed vindt...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De changelog is bekend gemaakt.

Changes in version 1.1
1) Lag issues resulting from slow connections have been improved.
2) The speed the power bar builds up is now consistent.
3) Small mistakes in the in-game text have been fixed.
4) Minor issues that occurred under rare conditions have been solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Iemand een idee hoe ik savegames van mijn master league weg kan gooien? De knop "new save" is zo geplaatst dat als je een beetje haastige bent, je een nieuwe save aanmaakt. In PES6 was er een handig data-overzichtje met blokjes maar dat kan ik nu nergens terugvinden...

Oh, en nog steeds niet online..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Joss schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:13:
De changelog is bekend gemaakt.

Changes in version 1.1
1) Lag issues resulting from slow connections have been improved.
2) The speed the power bar builds up is now consistent.
3) Small mistakes in the in-game text have been fixed.
4) Minor issues that occurred under rare conditions have been solved.
waarom hebben ze het replay probleem niet opgelost?

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:43:
Constant de "failed to connect to opponnent"melding..

1 ding: de melding komt wel sneller.. nou geweldig.
Same...terwijl ik de juiste poort geforward heb. Zeer gaar; PES6 kan ik wel gewoon prima online spelen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno89
  • Laatst online: 20-07-2024
Vads schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:07:
Vreemd, ik kan dat wel. Voor de patch en nu nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:34:
[...]

Same...terwijl ik de juiste poort geforward heb. Zeer gaar; PES6 kan ik wel gewoon prima online spelen namelijk.
Eerlijk is eerlijk, pes6 had ik niet legaal, dus heb ik online nooit geprobeerd. Maarja, met de legale 2008 kan ik dus ook niet online :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je geen schwalbe doen en shirtje-trekken in de PS2-versie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:18

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

cheiron schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:15:
[...]

Eerlijk is eerlijk, pes6 had ik niet legaal, dus heb ik online nooit geprobeerd. Maarja, met de legale 2008 kan ik dus ook niet online :D
Nja das wel minder, hoop wel dat dat opgelost wordt. Ik wil em in ieder geval wél kopen, ik vind de MS steeds leuk!

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je met 2 controllers tegen elkaar kan spelen in de demo van Pes 2008? Tot nu toe krijg ik alleen 1 controller aan de praat, en de 2de kan ik niet naar links of rechts duwen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:49:
Iemand enig idee hoe je met 2 controllers tegen elkaar kan spelen in de demo van Pes 2008? Tot nu toe krijg ik alleen 1 controller aan de praat, en de 2de kan ik niet naar links of rechts duwen :?
Dat kan niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
hmm

laatst paar potjes gespeeld met een maat, real tegen man utd in het Bernabéu stadion. Zodra we in elkaars drukke strafschopgebied kwamen ENORME lag, mss wel 2 frames per seconde :X

niet normaal meer, kon amper bewegen. Later speelde we maar in de Arena, hadden we er geen last meer van. Maar komop zeg, de gameplay is wel fantastisch in de nieuwe pes imo, maar dit is echt triest, geef me dan maar een minder next gen game die wel constant lekker blijft lopen.

(dit was wel btw de eerste keer dat ik lag meemaakte op de xbox360 in offline mode.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lag in offline mode, hoe krijg je dat voor elkaar |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Na een paar dagen spelen vallen de bevindingen toch wel een beetje tegen.

Opzich is het qua performance wel in orde. Online heb ik nog niet geprobeerd, interesseert me eigenlijk ook niet veel. 1680x1050 heb ik aan de praat gekregen met een gefixte settings.exe, maar het is natuurlijk wel kwalijk dat het niet 'out of the box' ondersteund wordt. Wel heb ik dat de game af en toe niet opstart en blijft hangen in een zwart scherm. Iets wijzigen in de settings.exe (en daarna weer terug) lijkt dat weer te verhelpen.

Maar wat zitten er toch veel irriterende factoren in het spel zelf die niet echt motiveren om lekker door te spelen:

- Je krijgt je tegenstander amper van de bal, ookal zijn het spelers met vrij slechte stats. Je kunt gewoon schouderduwen, maar je moet wel veel sneller/sterker zijn of geluk hebben met een beweging wil je de bal afpakken. Andersom kun je het vaak wel schudden.

- Vaak krijg je op cruciale momenten onmogelijke goals tegen. Vlak voor tijd een volley van 20 meter die zo de kruising in draait. Of meteen nadat je gescoord hebt de keeper die een lullig balletje loslaat waarna een tegenspeler de bal in kan tikken.

- Corners zijn ook enorm lastig te verdedigen, daar valt dus heel vaak een doelpunt uit, ookal heb ik m'n lange, kopsterke verdedigers daar staan. Andersom is het veel lastiger. Maar misschien heb ik dit nog niet goed onder de knie, alhoewel het bij PES6 beter in balans leek.

- Gele kaarten, WTF! Voor elke sliding van opzij/van achter krijg je een kaart, ookal speel ik de bal, iets wat ik heel vaak deed in PES6. Als ik snoeihard recht van voren inkom, en dan vol de man raak, krijg ik geen kaart. :S

- Er lijkt geen rust te zitten in het spel. Het blijft maar op rap tempo heen en weer gaan, zonder al te veel middenveld-werk, alsof ze overal ter wereld spelen als in de FA Cup.

Daarnaast ben ik ook niet kapot van de nieuwe interface, het is mooier en strakker, maar veel minder intuitief. Zoals het saven, waarbij je cursor standaard op een nieuwe save aanmaken staat, ipv je bestaande save. Weer extra handelingen.

Ook kan ik in de ML niet kiezen tussen het uit of thuis tenue, dat is soms helemaal niet handig.

Bij vorige versies had ik altijd nog zin om door te spelen, omdat ik het gevoel had dat ik e.e.a. nog onder de knie moest krijgen, maar nu heb ik echt het gevoel dat het een oneerlijke strijd is. Overigens begon ik op 'Professional' en zopas overgegaan op 'Top Player', zoals ik ook bij PES6 deed.

Vooralsnog vind ik het erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:25:
Lag in offline mode, hoe krijg je dat voor elkaar |:( |:(
verhip, je hebt helemaal gelijk. Lag kan natuurlijk niet offline. Oepsiedoe 8)7

maar je begrijpt wat ik bedoel hoop ik, enorme framedrops

:O

@ Zamorano.

Ik ben het met je eens op al je punten.

Iedere PES game heeft zo z'n voor en nadelen. Persoonlijk vond ik PES4 enorm leuk, makkelijk goals scoren van 40 meter ofzo, enorm veel lol gehad met m'n maten op die manier :D hoge funfactor had die PES. Met PES5 werd het allemaal stukken serieuzer, snelheid omlaag en moeilijker scoren, tevens vonden ze het nodig bij ieder duel de scheids te laten fluiten jammer genoeg. Kwa besturing vond ik pes5 een enorme uitdaging, vooral het creeren van goals.

PES6 voor mij gevoel de perfecte PES5. gameplay was nagenoeg gezelfde, maar de rest van de tweaks zorgde voor een zeer goede balans.

Nu speel ik dus PES2008 en kan je niet anders dan vergelijken met PES6. Ze hebben die heerlijke manier van slidings maken in PES6 duidelijk niet overgenomen in PES2008. Vaak ga ik gwn voor de bal en tik ik 'm met m'n andere voet ongelukkig aan; gelijk geel, niet leuk meer.

Laatst van een maat verloren. Hij had Rooney of Scholes van Man utd op rood staan, hij kon gwn vanaf het middenveld naar m'n goal toe rennen; werkelijk onhoudbaar, zelf met nesta en maldini een enorme opgave. Aangezien verdedingen (lees sliding maken) lastig is zonder een overtreding te maken, maakt het dat in z'n geheel een hele opgave.

al met al weet ik het nog niet zo met PES2008. Er zijn dingen die beter zijn uitgewerkt, alles ziet er leuk uit, maar ik heb gwn niet de drive om het spel helemaal uit te vogelen op de manier zoals ik dat deed met PES6 (duurde echt maanden voordat ik die meester was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Staat nu als ik (PC) online ga dat "issues that can affect online play have been uncovered.."etc. etc.
Joh.. werkelijk.. Slimme jongens bij Konami ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ben het met de meeste punten van Zamorano wel eens. Corners zijn inderdaad bijna onmogelijk te verdedigen, de scheids kijkt inderdaad niet of je de bal speelt of hoe hard de tackle is maar hij kijkt alleen vanuit welke positie t.o.v. de tegenstander je de tackle uitvoert. Er zit inderdaad weinig rust in het spel. Een constante rush waarbij het middenveld in notime gepasseerd wordt en het probleem is dat je met deze PES zo goed als niet de mogelijkheid heb de wedstrijd te temporiseren. Heel jammer, want dat was een grote kracht van PES. De nieuwe interface is inderdaad strak maar relax is het niet.

Waar ik het niet mee eens ben is het punt betreft het afpakken van de bal. Feit is dat het lastiger is in deze versie dan bij de voorgangers. Maar met goede timing en veel wedstrijden spelen is het goed te doen. Ik vond het bal afpakken in de vorige versies te makkelijk maar daar kun je over discussieren. Verder heb ik ook niet echt last van het feit dat de tegenstander scoort op op cruciale momenten. Af en toe komt het wel voor maar dat was bij de voorgangers van 2008 ook zo. Dat sommige mensen dit meer ervaren dan anderen is me een raadsel. Aan de skills ligt het niet maar misschien aan de tactiek van het verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

Dracul en Zamorano, die goals op cruciale tijden is bij mij heel heel soms.
En corners verdedigen, ik heb er in de 100 wedstrijden nog maar 1 doorgelaten (+-honderd). Gewoon op d rammen en vaak koppen ze dan weg, soms niet zo gelukkig maar goed.

Waar ik gister achter ben gekomen btw,
Is dat als je rond de rand van de 16, een fake-schot doet (schijnbeweging, fake word meer gebruikt bij mijn sport (basketball) ), en dan drna schiet, schiet je over 75% raak. De keeper staat dan, lijkt wel, op z'n verkeerde been. Probeer het zelf maar, bij mij is dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de Ps3 versie verkocht op zwarte marktplaats, blij dat ik hem kwijt ben. :w
Update/patch of niet, Konami kan van mij de ........ krijgen. :Y
Dan maar een jaartje Fifa spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dracul schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 01:52:

Waar ik het niet mee eens ben is het punt betreft het afpakken van de bal. Feit is dat het lastiger is in deze versie dan bij de voorgangers. Maar met goede timing en veel wedstrijden spelen is het goed te doen. Ik vond het bal afpakken in de vorige versies te makkelijk maar daar kun je over discussieren. Verder heb ik ook niet echt last van het feit dat de tegenstander scoort op op cruciale momenten. Af en toe komt het wel voor maar dat was bij de voorgangers van 2008 ook zo. Dat sommige mensen dit meer ervaren dan anderen is me een raadsel. Aan de skills ligt het niet maar misschien aan de tactiek van het verdedigen.
Dat zal het misschien zijn.

Ik ga nog wat potjes spelen voor ik definitief oordeel. Gisteren nog een wat ML wedstrijden gedaan met Real Madrid, o.a. tegen Murcia, en die spitsen liepen gewoon mijn verdediging voorbij, verdedigers die omvielen of het schouderduel verloren. Als het nu Messi was, maar nee, gewoon een simpele spits met vrij lage stats.

Bij PES6 was dit IMHO echt perfect, weliswaar met tot in den treure getweakte stats. Messi, Kaka, etc waren heel moeilijk van de bal te zetten, maar als een verdediger opkwam ging het al veel beter als je het directe duel aanging.

Ik zal ook nog wat experimenteren met de tactiek, ik speel nu eenmaal redelijk aanvallend.
Wat me gisteren wel opviel was dat de backs (RWB en LWB) erg vaak naar het midden trokken, ondanks dat de pijltjes onder Attack naar buiten wijzen, met het gevolg dat er zeëen van ruimte aan de zijkant ligt.
Corners verdedigen gaat nogsteeds matig, maar aanvallend begin ik nu ook meer te scoren uit hoekschoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ik moet zeggen dat ik ook weinig problemen heb met het afpakken van de bal, het is weliswaar iets moeilijker geworden aangezien je geen 5 meter lange slidings meer kan maken, maar dat geeft juist wat mij betreft meer het echte voetbal gevoel weer. In een echte wedstrijd zie je de spelers ook niet constant slidings maken voor de 16 van de tegenstander om de bal af te pakken en te scoren (wat me in pes6 te vaak lukte). En de bal afpakken lukt me nog steeds voldoende, ik heb absoluut geen last van een goede spits die gewoon maar kan blijven doorrennen? Ik moet wel zeggen dat ik mijn persoonlijke-duel-tactiek (dus afpakken van de bal met een mannetje) wel wat heb moeten aanpassen. Bij pes6 kon je nog meer willekeurig op X of O blijven rammen en kwam het meestal wel goed, bij pes2008 moet je het wat gerichter doen en met name moet je ook beter lopen. Je kan in pes2008 al een hoop doen door gewoon goed op de man af te lopen en deze b.v. de pas af te snijden (dan zet ie z'n schouders er in).

Verder heb ik ook geen last van tegenstanders die ineens op cruciale momenten scoren. Wel heb ik leukere uitslagen dan in pes6. Op pes6 had ik op professional tegen goede tegenstanders toch wel heel vaak dat het 1-0 werd voor mij of de tegenstander of dat het gewoon 0-0 bleef en het dan penalties werd. In pes2008 heb ik vaker scores als 2-1, 2-2 of 2-3, dat maakt het toch een stuk spannender.

Wel ben ik het eens met de nieuwe menu-design, het ziet er wel flitsender uit maar is absoluut niet makkelijker in het gebruik.

Maar wat ik persoonlijk het leukst vind, en daar hoor ik bijna niemand over, en wat daardoor mijns inziens pes2008 zoveel leuker maakt dan pes6 is dat je medespelers eindelijk eens fatsoenlijk met je mee naar voren lopen! Je kan nu echt heerlijke van te vore uitgedachte acties maken! Een prachtig steekpasje vanaf het midden rechts op de rechtvleugelspits, dan gaat de diepe spits en de linkervleugelspits naar voren lopen, je past de bal naar de diepespits die nog 1 man voor zich heeft. Maar de linkervleugelspits heeft zich vrijgelopen maar staat nog voor die ene man dus niet buitenspel, diepespits past de bal op links en die tikt hem erin! Dat soort dingen waar gewoon onmogelijk bij pes6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:44:

Ik zal ook nog wat experimenteren met de tactiek, ik speel nu eenmaal redelijk aanvallend.
Wat me gisteren wel opviel was dat de backs (RWB en LWB) erg vaak naar het midden trokken, ondanks dat de pijltjes onder Attack naar buiten wijzen, met het gevolg dat er zeëen van ruimte aan de zijkant ligt.
Corners verdedigen gaat nogsteeds matig, maar aanvallend begin ik nu ook meer te scoren uit hoekschoppen.
Mwoah, ik moet eerlijk zeggen dat mijn backs keurig mee naar voren opstomen, waneer de mogelijkheid daar is. Ik speel op dit moment met AC Milan en vooral Cafu speelt op sommige momenten eerder rechtsbuiten dan rechtsback. Tegen grote tegenstanders zet ik vaak Simic op rechts die speelt toch meer verdedigend, komt ook minder vaak opzetten valt mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Morgoth schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:59:

Maar wat ik persoonlijk het leukst vind, en daar hoor ik bijna niemand over, en wat daardoor mijns inziens pes2008 zoveel leuker maakt dan pes6 is dat je medespelers eindelijk eens fatsoenlijk met je mee naar voren lopen! Je kan nu echt heerlijke van te vore uitgedachte acties maken! Een prachtig steekpasje vanaf het midden rechts op de rechtvleugelspits, dan gaat de diepe spits en de linkervleugelspits naar voren lopen, je past de bal naar de diepespits die nog 1 man voor zich heeft. Maar de linkervleugelspits heeft zich vrijgelopen maar staat nog voor die ene man dus niet buitenspel, diepespits past de bal op links en die tikt hem erin! Dat soort dingen waar gewoon onmogelijk bij pes6.
Grappig, daar had ik juist geen last van met PES6, dat ging daar ook prima.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:38:
[...]

Mwoah, ik moet eerlijk zeggen dat mijn backs keurig mee naar voren opstomen, waneer de mogelijkheid daar is. Ik speel op dit moment met AC Milan en vooral Cafu speelt op sommige momenten eerder rechtsbuiten dan rechtsback. Tegen grote tegenstanders zet ik vaak Simic op rechts die speelt toch meer verdedigend, komt ook minder vaak opzetten valt mij op.
Oh, aanvallend gaat het prima. Ik bestrijk met Sergio Ramos meestal de hele rechterkant, vaak komt ie ook de 16 in. Net echt. :)
Maar vooral bij de omschakeling trekken de WB's naar binnen.

Ik heb nu de tactiek aangepast, naar een wat meer conventionele 4-3-3 met de verdedigers praktisch op lijn, dus gewone backs ipv WB's, en het gaat verdedigend al een stuk beter. Doelpunten tegen krijgen van slechte tegenstanders is er niet meer bij. Net 3-0 van Murcia gewonnen, en 5-0 van Recreativo (met 5 goals van Soldado!). Blijkbaar is er tactisch iets heel erg veranderd t.o.v. PES6. :p

Wat helaas blijft, of erger is geworden, is de tijd die je verliest als je van speler wisselt. Je moet met 1 speler druk op de bal blijven zetten, want zodra je switcht is de kans dik aanwezig dat de tegenstander gebruik maakt van jouw speler die toevallig de verkeerde kant oploopt en ertussendoor glipt.

[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 03-11-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

[...]

Dat zal het misschien zijn.

Ik ga nog wat potjes spelen voor ik definitief oordeel. Gisteren nog een wat ML wedstrijden gedaan met Real Madrid, o.a. tegen Murcia, en die spitsen liepen gewoon mijn verdediging voorbij, verdedigers die omvielen of het schouderduel verloren. Als het nu Messi was, maar nee, gewoon een simpele spits met vrij lage stats.

Bij PES6 was dit IMHO echt perfect, weliswaar met tot in den treure getweakte stats. Messi, Kaka, etc waren heel moeilijk van de bal te zetten, maar als een verdediger opkwam ging het al veel beter als je het directe duel aanging.

dude, ik dacht dat jij al langer pes speelde.. (nofi) ;)

maar dat met die backs dat is bij elke pes zo geweest. Dan moet je ze niet instellen als rwb, maar als je wilt dat ze gewoon achterin blijven staan en dan naar de buiten/binnenkant toe trekken moet je ze instellen als cb met pijltjes naar de buitenkant en naar achter.

dat verdedigen is mss wel lastig maar het is echt niet zo dat cpu mannetjes linea recta naar mijn doel kunnen lopen zonder dat je ze uberhaupt van de bal af kan zetten. Dat ligt dan toch echt aan de opstelling van je mids/defs en hoe zij op de man in komen lopen.

Ik ben gister met met m'n ML-team (deportivo) na 38(!) wedstrijden eindelijk gepromoveerd naar division 1. Het was wel harder bikkelen dan ooit tevoren op de hoogste moeilijkheidsgraad en met klassieke ML-spelers maar ben met de hakken over de sloot nog 3e geworden. Geeft echt een enorm voldaan gevoel :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
amahusu schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:36:
[...]

maar dat met die backs dat is bij elke pes zo geweest. Dan moet je ze niet instellen als rwb, maar als je wilt dat ze gewoon achterin blijven staan en dan naar de buiten/binnenkant toe trekken moet je ze instellen als cb met pijltjes naar de buitenkant en naar achter.
Bij PES6 werkte die tactiek bij mij toch echt wel. :) Maargoed, dat is met PES2008 dus echt uit den boze heb ik door.
Ik wil juist dat ze mee opkomen, maar wel een beetje aan de buitenkant blijven staan en niet bij de omschakeling ineens bij de middencirkel staan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

[...]

Die gasten waren moeilijk verdedigen absoluut maar in PES2008 zijn spelers als Kaka en Ronaldinho soms echt niet te verdedigen. Je kan ze de hele wedstrijd in je zak hebben maar dan toch is er een solo waar je niet aankomt en een tegendoelpunt oplevert. Niet echt ergelijk vind ik persoonlijk, meer realistisch. Zo heb ik gisteren een wedstrijd gespeeld met Feyenoord tegen
A.C. Milan. Super wedstrijd, die eindigde in een 3-4 nederlaag voor mij in de verlenging na 0-2 te hebben achtergestaan en vervolgens 3-2 te hebben voorgestaan. Kaka maakte echt een fantastische solo tegen mij waar ik echt van kon genieten omdat dat in de vorige delen van PES nooit gebeurde.

Over ruimte gesproken vind ik zoiezo dat je in PES2008 veel meer ruimte kunt creeren dan in de twee voorgangers. Een beetje zoals in PES4. Zoals ik al eens eerder aangaf kun je bijvoorbeeld met je centrumspits richting de flanken lopen, vervolgens de vleugelspits aanspelen en zelf doorlopen met R2. Je spits komt zo echt heel vaak achter de verdediging en met goed timen nooit buitenspel.

Toch blijft het jammer dat je een beetje het gevoel krijgt alsof beide teams 90 minuten lang snel countervoetbal spelen. Het schaken en het temporiseren zoals in PES6 mogelijk was is weg wat jammer is omdat je nu gewoon een snelle flow hebt en in PES6 meer het gevoel had van verschillende fases in de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
amahusu schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:36:
[...]

Ik ben gister met met m'n ML-team (deportivo) na 38(!) wedstrijden eindelijk gepromoveerd naar division 1. Het was wel harder bikkelen dan ooit tevoren op de hoogste moeilijkheidsgraad en met klassieke ML-spelers maar ben met de hakken over de sloot nog 3e geworden. Geeft echt een enorm voldaan gevoel :)
Hier zeg je iets waar het naar mijn mening helemaal over gaat in dit spel. Het gevoel dat je krijgt!

Ik speel ook met ML default spelers op professionel. Tijdens een bekerwedstrijd kwam ik eerste helft 0 - 3 achter te staan en ik had in de competitie net 5 wedstrijden gewonnen zonder te saven dus ff de wedstrijd op nieuw spelen zat er niet in. 2e helft kom ik terug naar 2 - 3 (krijg 2 rode kaarten in het proces) en ver in de blessure tijd krijg ik een corner. Deze werd prachtig ingekopt door 1 van de verdedigers die ik op dat moment maar even als spits had op gesteld. Ik huilde ongeveer van geluk! Er is geen enkel spel dat mij zo kan roeren. Extra tijd kwam ik redelijk door en ik won de penalties.

Ok de besturing is niet ideaal, het aantal ballen wat niet aankomt is ook gigantisch irritant maar de voldoening die je krijgt maakt het naar mijn mening allemaal waard!

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Toch blijven slechte spelers amper van de bal te krijgen, wat ik ook probeer. En dan heb ik een goede sliding, dan blijft mijn speler veel langer liggen dan de tegenstander (ok, dit was in vorige edities ook zo), dus heb ik alsnog geen bal en nu loopt de man aan de bal helemaal zonder dekking. Elke afvallende bal is ook toevallig voor de tegenstander die wederom amper van de bal te krijgen is.

Aanvallend is het schitterend, en denk ik ook wel een verbetering t.o.v. PES6, maar verdedigend is het gewoon niet realistisch. Als je nou een tegengoal krijgt door een mooie combinatie, of van een solo door Kaká of Messi waar je geen antwoord op had, maar niet 1 of andere frommelaar die je halve verdediging lam legt. Dit gaat nergens over, ik ga deze PES deïnstalleren voordat het me nog een PS2 controller kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Mij bevalt het spel prima. Strakke gameplay, met veel diepgang. Wel heb ik een aantal vragen. Weet iemand ergens een lijst te vinden met de echte namen van de classic teams? Voor PES6 heb ik ze allemaal netjes weten te editen, maar het lijkt dat er een aantal dingen veranderd zijn. Zo dacht ik Bergkamp gezien te hebben in het team van Classic Netherlands. Die oude lijst gaat dus niet meer echt op. Uiteraard wel mooi dat ze onze Non-Flying Dutchman hebben toegevoegd.
Vergelijkbare vraag: heeft iemand een net lijstje met de Engelse teams, en de correcte namen van de stadia? Dan kan ik een middagje fijn editen, en is het net alsof PES toch de licentie heeft...

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 23:49

Smarron

The bend

Gekopieerd uit een ander forum:
North London = Arsenal
West Midland Village = Aston Villa
West Midland City = Birmingham City
Lancashire = Blackburn Rovers
Middlebrook = Bolton Wanderers
London FC = Chelsea
Derbyshire = Derby County
Merseyside Blue = Everton
West LondonWhite = Fulham
Merseyside Red = Liverpool
Man Blue = Manchester City
Man Red = Manchester United
Teesside = Middlesborough
Pompy = Portsmouth
Berkshire Blues = Reading
Wearside = Sunderland
East London = West Ham United
Lancashire Athletic = Wigan Athletic

Stadiums (PS2)

Red Cauldron = Anfield (Liverpool)
Magpie Park = St James (Newcastle)
Lutecia Park = Parc Des Princes (Paris)
Massilia Stadium = Stade Vélodrome (Marseille)
Borussia Stadium = Westfalenstadion (Dortmund)
Hauptstadtstadion = Berlin Olympiastadion
Blautraum Stadion = Schüco Arena (Bielefeld, Ger)
Orange Arena = Amsterdam Arena
Rotterdam Stadion = De Kuip (Rotterdam)
Catalnonia Stadium = Camp Nou (Barcelona)
Estadio Palo = Estadio Mestalla (Valencia)
Stockholm Arena = Råsunda (Stockholm)
Cuito Cuanavale = Vodacom Park (South Africa)
Diamond Stadium = Newlands (South Africa)
Estadio Gran Chaco = "La Bombonera" (Argentina)
Amerigo Atlantis = Estadio Nacional (Chile)
Nakhon Ratchasima = Niigata Stadium (Japan)
Kanji Dome = Sapporo Dome (Japan)
Dietro Monte Stadium = Kashima Stadium (Japan)
Porto Folio = Yokohama International (Japan)
Queens Land Park = Nagai Stadium (Japan)
Haze Hills = Olympic Stadium (Tokyo)
Occhio Del Mar = Oita Stadium (Japan)
Ayase-Nakano Stadium = Saitama Stadium (Japan)

Stadiums (PC & next gen)

1. Konami Stadium = (fictional)
2. Bristol Mary Stadium = ??
3. Ville Marie Stadium = ??
4. Mohamed Lewis stadium = ??
5. Antlion Colisseum = EL MONUMENTAL
6. Teatro Blanco = ??
7. Orange Arena = AMSTERDAM ARENA
8. Catalonia Stadium = CAMP NOU

Saudi Arabian Squad
1 Y. Al Mosailem
21 M. Zayd
22 W. Abdullah
2 I. Hazzazi
3 O. Hawsawi
4 H. Al Montacheri
7 K. Al Mousa
15 A. Al Bahari
19 W. Jahdali
25 R. Tukar
6 O. Al Ghamdi
10 M. Al Shalhob
13 A. Darwesh
14 S. Khariri
16 K. Aziz
17 T. Al Jassam
18 A. Al Qahtani
28 Abdoh Autef
31 A. Al Mousa
9 M. Muath
11 S. Al Harthi
20 Y. Al Qahtani
23 N. Al Shamrani

Welsh Squad
Pone Jones - Paul Jones
Cattison - Gabbidon
Nilgarna - Nyatanga
Rinard Taffy - Richard Duffy
Beck - Bale
C. Rolenson - Carl Robinson
C. Saletcher - Carl Fletcher
Daymees - Davies
Kulmaso - Koumas
Gils - Giggs
Belasie - Bellamy
Blond - Jason Brown
Warm - Ward
Conaizo - James Collins
Mortol - Morgan
San Raretts - Sam Ricketts
Crims - Crofts
Emorak - Edwards
Leydon - Ledley
Vorssin - Vaughan
Porn Darry - Paul Parry
Cortaile - Cotterill
Earltou - Earnshaw

German Squad
Schwarz - Lehmann
Hulegrase - Hildebrand
Elka - Enke
Masetang - Metzelder
Merilrecker - Mertesacker
Maju Freiton - M.Friedrich
Fulegrase - A. Friedrich
Rome - Lahm
Jargan - Jansen
Fnich - Fritz
Frutes - Frings
Sloeger - Schneider
Slinslizel - Schweinsteiger
Kruger - Ballack
Hitmacher - Hitzlsperger
Botanaski - Borowski
Tmorautki - Trochowski
Kmala - Klose
Pomatski - Podolski
Schtormond - Schlaudraff
Orondor - Odonkor
Harmey - Hanke
Noglau - Neuville
En deze was al eerder genoemd in dit topic:

http://en.wikipedia.org/w...tion_Soccer_2008#Stadiums

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Evo-Web.co.uk forum
Kitserver 7.0.1
what's new:
- GUI interface for lodmixer (lodcfg.exe)
- LOD adjustment sliders
- partial support for PES2008 1.10

DOWNLOAD (299 KB):
http://www.speedyshare.com/936922754.html
http://rapidshare.com/files/67094312/kitserver-701.zip.html
http://files.filefront.co...p/;8952298;/fileinfo.html

enjoy.
Programmatje om eigen resolutie/aspect ratio te draaien en tevens het/de level of detail te finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
@ Joss, bedankt! Die zocht ik nog!!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:15:
[...]

PES2008 werkt nu eindelijk voor mij online; enige wat ik hoefde te doen was mijn LAN-verbinding 2 die niet aangesloten was uit te schakelen en in notime kon ik een game joinen! Heb die oplossing gevonden op een ander forum, dus voor mensen die nog problemen hebben; probeer 't eens zou ik zeggen ;).

Vooralsnog speelt het fijn, maar inderdaad een stuk anders dan PES6. Of dit slechter of beter is kan ik nog niet beoordelen, daar heb ik nog niet genoeg voor gespeeld. Het is wel leuk in ieder geval :D.

Ik speel zelfs met Real Madris, evenzoals in PES6, met Nistelrooy als CF diepe spits, Robinho er iets achter en naast als SS en Robben als RWF. Dan nog Raul als AMF net op de rand tussen aanval en middenveld, Sneijder als CMF en Diarra als DMF. Het is vrij aanvallend gericht en ik merk vooral dat ik op het middenveld nog wel is mensen tekort kom of dat ik het daar te vrij laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:31:
[...]

PES2008 werkt nu eindelijk voor mij online; enige wat ik hoefde te doen was mijn LAN-verbinding 2 die niet aangesloten was uit te schakelen en in notime kon ik een game joinen! Heb die oplossing gevonden op een ander forum, dus voor mensen die nog problemen hebben; probeer 't eens zou ik zeggen ;).
Ga het meteen proberen!
WERKTE! Nog steeds bij veel mensen een error, maar wel mn eerste match kunnen doen online. Eerste helft allen mega-veel lag.. echt belachelijk. Daardoor stond hij 2 keer vanaf de zijlijn op de penaltystip..

2 -0 verloren uiteindelijk, maar wel leuk!
-edit-
En tweede match een disconnector na 3-1 voor te staan met Nederland tegen Frankrijk. Jammer.

[ Voor 28% gewijzigd door cheiron op 03-11-2007 18:16 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Waarom hoor ik geen commentaar???

Iemand bekend met dit probleem?

Een of andere patch ofzo

edit: Is al verholpen :) Bij sound instellingen in windows wat veranderd.

[ Voor 28% gewijzigd door Vis op 03-11-2007 19:05 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bah, Saha en C Ronaldo zijn niet te stoppen joh..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:54
Door die patch was me hele PES naar de klote :?
Bij aflsuiten zwart beeld, me geluid was helemaal verrot.
Iemand anders dit ook gehad?
Heb zelfs een systeem herstel moeten doen om dit goed te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
FidoDido schreef op zondag 04 november 2007 @ 09:37:
Ik neem aan dat je het over de officiële patch hebt, 1.10? Geen problemen gehad hier, maar werkt het nu wel met de patch geïnstalleerd?

@Joss: Dank voor de link, werkt vrij aardig dat programmaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

FidoDido schreef op zondag 04 november 2007 @ 09:37:
Wel de legale editie gespeeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg vandaag een error als ik online wil gaan. Heeft iedereen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:48:
Soms ja, alleen als ik die error niet krijg kan ik nog geen online match voltooien. Dus error of niet het is sowieso klote online. :(

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 10:32
Vis schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:31:
Waarom hoor ik geen commentaar???

Iemand bekend met dit probleem?

Een of andere patch ofzo

edit: Is al verholpen :) Bij sound instellingen in windows wat veranderd.
welke settings heb je veranderd als ik het vragen mag? ik heb namelijk ook het probleem :/

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

kapa schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:27:
[...]

welke settings heb je veranderd als ik het vragen mag? ik heb namelijk ook het probleem :/
Bij Eigenschappen van audio aanpassen, en dan bij Luidsprekerinstellingen op Geavanceerd, en dan bij Luidsprekeropstelling veranderen naar Stereoluidsprekers voor het bureaublad

Dat moet helpen als het goed is.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 10:32
Vis schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:16:
[...]

Bij Eigenschappen van audio aanpassen, en dan bij Luidsprekerinstellingen op Geavanceerd, en dan bij Luidsprekeropstelling veranderen naar Stereoluidsprekers voor het bureaublad

Dat moet helpen als het goed is.
yes hij doet het nu...dank dank dank _/-\o_

het is alleen wel vreemd omdat ik wel degelijk een 5.1 geluidssetje heb... 8)7

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Bolk schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:49:
[...]

Thnx, lijkt te werken :) Draait als een zonnetje op XP x64.

Ik mis overigens wel het commentaar. Of dat een x64 iets is moet ik nog uitvinden.
Hoe werkt het dan? Ik kan niet eens installeren op x64 en als ik die msi met die patch opstart begint ie te mekkeren dat ik setup.exe moet draaien... Ik kan dus helemaal niets met mijn dure spel. Nou werkt werkelijk waar ALLES onder x64 behalve dit. Waarom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn 1e online game gewonnen, einduitslag 3-1.

Alleen het beeld haperde nogal veel, toen ik met 0-1 achterstond, dacht ik dat het gebeurd was, maar ondanks de haperingen wist ik nog 3x te scoren. :)

Ik speelde met AC Milan tegen Argentinie.
Ik ga niet eerder online voordat Konami deze probs heeft verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
pff, ik kan op de 360 nog steeds niet online spelen :S

Als ik ranked quick match kies, dan heeft ie na 5 minuten nog niemand gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:43
Kan iemand me vertellen hoe je je centrale aanvallers zo ver krijgt dat als er een winger door breekt dat ze de 16 inlopen voor bijvoorbeeld een kopbal? Nu blijven ze allemaal hangen op de 16 meter lijn.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Jack Flushell schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:02:
[...]

Hoe werkt het dan? Ik kan niet eens installeren op x64 en als ik die msi met die patch opstart begint ie te mekkeren dat ik setup.exe moet draaien... Ik kan dus helemaal niets met mijn dure spel. Nou werkt werkelijk waar ALLES onder x64 behalve dit. Waarom??
Oke voor de Windows XP x64 gebruikers:

1 Download de patch voor x64: http://rapidshare.com/files/64405958/pes08_x64_fix.rar
2 Kopieer de hele PES2008 dvd naar een map op je hardisk
3 Pak de patch uit in de folder van punt 2. Overschrijf dus het bestaande msi-bestand
4 Run Setup.exe en you'r e done

Daarna werkt het vlekkeloos op x64.
Zou ook wel wat zijn voor de opening van dit topic trouwens.

[ Voor 22% gewijzigd door Jack Flushell op 04-11-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:48:
Same here =/ hoe kan dit nou weer. Of ligt het aan de servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt deze nou op de psp uit?
Ik dacht dat deze allang uit zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de website van Dim+ staat ie voor 22 november, nog even geduld dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dit weekend met een maat redelijk wat potjes samengespeeld in de Master League en ik moet zeggen; het voetbal wordt steeds beter en mooier. Je kunt t.o.v. PES6 echt met nog meer vrijheid je aanval opzetten en ook het one touch football met korte en snelle passing is in dit deel echt supergoed uitgewerkt. Het moeilijkste in dit deel is verdedigen, zeker op het allermoeilijkste niveau. de AI gooit er de ene na de andere schijnbeweging uit, ontzettend moeilijk van debal te krijgen. Je moet met zijn 2en elkaar constant coachen en goed positie kiezen. Dat maakt de wedstrijden wel echt super intens. Als we scoren juichen we ook allebei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hier ook een weekend vol PES 2008. Ik moet zeggen dat ik het wel een stuk gaver vind dan PES 6. Er zit veel meer dynamiek in het spel. Een keeper uitspelen doe je niet zomaar meer bijvoorbeeld.

We hebben 2 Logitech gamepads aangeschaft wat het spel echt gewoon geniaal maakt. Gelijk materiaal en soms wedstrijden die eindigen (na verlenging) in 0-0. Dat was in PES 6 nog wel eens anders :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Nu je over gamepads begint. Welke zijn aan te raden voor PES (Op de pc uiteraard)? Ben je tevreden over die jij hebt aangeschaft?
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!