henkyyyyyyy schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:59:
[...]
Hmm oke, vind het nog steeds echt een schande om zo'n product af te leveren.
Ik weet niet hoor, maar als je 28 Euro hebt betaald voor die game mag je imo niet klagen. Ik heb er 60 voor betaald (360) en ondanks dat de multiplayer nog niet lekker werkt durf ik het woord bagger of schande niet in m'n mond te nemen.Anoniem: 94542 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:12:
@#$^#%$ Konami, betaal ik hier 28 euro voor? Heb nog geen pot online gespeeld, net ook weer geprobeerd. Eerst 'obtaining opponent's information' om vervolgens de melding te krijgen dat hij failed om te connecten.. Wat een bagger zeg
Multiplayer is nog steeds een leuke extra, en hoewel ik het met jullie eens ben dat het zou moeten werken, is het nog geen wereldramp toch? Ze zijn er druk mee bezig, en dan duurt het ff, so what. De singleplayer is nog goed genoeg om jezelf mee te vermaken. Heck, jaren terug was multiplayer in het voetbal nog niet eens ter sprake, en nu klagen we steen en been als we wat lag hebben.

Konami heeft verder gewoon weer een prima produkt afgeleverd, imo stukken beter dan FIFA weer. Ik neem dat kleine minpuntje voorlopig voor lief en vanavond ga ik gewoon weer eens een multiplayertje proberen en dan zie ik het wel