[MULTI] Pro Evolution Soccer 2008

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 27.324 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:48
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:59:
[...]

Hmm oke, vind het nog steeds echt een schande om zo'n product af te leveren.
Anoniem: 94542 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:12:
@#$^#%$ Konami, betaal ik hier 28 euro voor? Heb nog geen pot online gespeeld, net ook weer geprobeerd. Eerst 'obtaining opponent's information' om vervolgens de melding te krijgen dat hij failed om te connecten.. Wat een bagger zeg
Ik weet niet hoor, maar als je 28 Euro hebt betaald voor die game mag je imo niet klagen. Ik heb er 60 voor betaald (360) en ondanks dat de multiplayer nog niet lekker werkt durf ik het woord bagger of schande niet in m'n mond te nemen.

Multiplayer is nog steeds een leuke extra, en hoewel ik het met jullie eens ben dat het zou moeten werken, is het nog geen wereldramp toch? Ze zijn er druk mee bezig, en dan duurt het ff, so what. De singleplayer is nog goed genoeg om jezelf mee te vermaken. Heck, jaren terug was multiplayer in het voetbal nog niet eens ter sprake, en nu klagen we steen en been als we wat lag hebben. :/

Konami heeft verder gewoon weer een prima produkt afgeleverd, imo stukken beter dan FIFA weer. Ik neem dat kleine minpuntje voorlopig voor lief en vanavond ga ik gewoon weer eens een multiplayertje proberen en dan zie ik het wel :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04 13:11
Dat is natuurlijk grove onzin. Dus omdat jij ervoor kiest om veel te veel geld er voor te betalen en niet te zeuren, moeten de mensen die minder betaald hebben ook maar niet zeuren? Vroegah... pff...

Ze moeten gewoon geen product op de markt brengen wat nog niet af is. Punt.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06
Bij mij loopt het spel vast ( PS3 ) tijdens het laden van een wedstrijd als ik tegelijkertijd content aan het downloaden ben van de PS store.

Zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben? Tamelijk irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240909

Is er iemand di weet hoe het komt dat als ik met een vriend van me speel op live. Dat zijn de meeste potjes die ik speel tegen hem dus.
Degene die wint krijgt er maar 1 punt bij en degene die verliest gaan er wel het juiste aantal punten af.
Dit hebben we alleen als we tegen elkaar spelen, tegen andere spelers gaat de puntentelling gewoon. Dit was ook zo in PES 6.
Wel grappig door dit "geintje" sta 300 plakken van onderen, alleen degene die cheaten staan nog onder mij geloof ik, haha.

Zou blij zijn als ik eindelijk eens wist hoe dit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Nippletwister schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:28:
Bij mij loopt het spel vast ( PS3 ) tijdens het laden van een wedstrijd als ik tegelijkertijd content aan het downloaden ben van de PS store.

Zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben? Tamelijk irritant...
Daar hen ik ook wel eens last van..en een kameraad van mij ook..raar.. :?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:57
Anoniem: 240909 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:32:
Is er iemand di weet hoe het komt dat als ik met een vriend van me speel op live. Dat zijn de meeste potjes die ik speel tegen hem dus.
Degene die wint krijgt er maar 1 punt bij en degene die verliest gaan er wel het juiste aantal punten af.
Dit hebben we alleen als we tegen elkaar spelen, tegen andere spelers gaat de puntentelling gewoon. Dit was ook zo in PES 6.
Wel grappig door dit "geintje" sta 300 plakken van onderen, alleen degene die cheaten staan nog onder mij geloof ik, haha.

Zou blij zijn als ik eindelijk eens wist hoe dit komt.
Omdat je volgens mij niet te vaak tegen dezelfde persoon mag, om nog punten te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Ik heb eigenlijk drie problemen:

1. Geen commentaar. Er wordt hier gesproken over het veranderen van instellingen in Windows. Welke instellingen???
2. Haperende herhalingen van goals en kansen. Heb de PC patch geinstalleerd, maar dat hielp niet.
3. Als ik spelers verplaats naar andere teams of bijvoorbeeld de gezichten enzo aanpas, dan is dat de volgende keer als ik PES opstart weer terug zoals het was. Hij onthoudt dus niks (behalve leagues en cups die ik opsla).

Iemand oplossingen voor deze problemen?

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:06

Vis

Wou T schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:03:

1. Geen commentaar. Er wordt hier gesproken over het veranderen van instellingen in Windows. Welke instellingen???
Bij Eigenschappen van audio aanpassen, en dan bij Luidsprekerinstellingen op Geavanceerd, en dan bij Luidsprekeropstelling veranderen naar Stereoluidsprekers voor het bureaublad.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Vis schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:24:
[...]

Bij Eigenschappen van audio aanpassen, en dan bij Luidsprekerinstellingen op Geavanceerd, en dan bij Luidsprekeropstelling veranderen naar Stereoluidsprekers voor het bureaublad.
Bedankt, heb nu commentaar!

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:48
RobertJ schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:08:
Dat is natuurlijk grove onzin. Dus omdat jij ervoor kiest om veel te veel geld er voor te betalen en niet te zeuren, moeten de mensen die minder betaald hebben ook maar niet zeuren? Vroegah... pff...

Ze moeten gewoon geen product op de markt brengen wat nog niet af is. Punt.
Het produkt is wel AF, maar met wat puntjes die nog verbeterd moeten worden. Maar uiteindelijk is het toch nooit goed. Als Konami besloten had alles tot in de perfectie af te werken (wat volgens mij toch echt wel hun intentie was) en ze hadden het produkt dus rond deze tijd uitgebracht had de helft van de mensen moord en brand geschreeuwd dat het allemaal te lang duurde voor het spel uit kwam.

En veel te veel geld? Ach ik ben me er gewoon terdege van bewust dat een spel gewoon 60 Euro kost, of dat teveel is boeit me niet. Ik ben er de persoon niet naar om stad en land af te zoeken naar die 10 Euro discount, en ik ga zeker niet 40 kilometer rijden naar de dichtsbijzijnde MM om de game te halen voor 40 of whatever.

Ik zeg trouwens niet dat mensen die 'm voor minder halen niet mogen zeuren, maar iets meer geduld mag ook wel zeg. Konami levert al jarenlang de beste voetbalgame, imo verdienen ze het niet om compleet afgebrand te worden op een foutje.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:30
Ik heb Pro evo 2008 op de pc,maar had een kleine vraagje:

Ik heb net mijn seizoen afgemaakt bij barcalona(1ste!!) en nu begin ik weer opnieuw. Maar ik wil nu een andere team zijn(ook andere competitie), hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

een nieuwe league beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

DenMan schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:05:
[...]

Ik zeg trouwens niet dat mensen die 'm voor minder halen niet mogen zeuren, maar iets meer geduld mag ook wel zeg. Konami levert al jarenlang de beste voetbalgame, imo verdienen ze het niet om compleet afgebrand te worden op een foutje.
Ze hadden moeten leren van de fouten uit het verleden (ook al wordt het probleem misschien wel door heel andere dingen veroorzaakt). Ik weet niet meer hoe het 2 jaar geleden zat, maar met PES 6 waren er ook grote problemen met het online gedeelte. Ik neem aan dat ze bij Konami toch ook wel weten dat online opties steeds belangrijker worden en dat er ook steeds meer mensen zijn met een verbinding waar je prima mee online zou moeten kunnen spelen. En ze weten toch ook echt wel dat ze populair spelletje maken. Je mag dan toch verwachten dat men daar rekening mee houdt en er voor zorgt dat het vanaf het begin goed werkt.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:00
Dikke *piep*, het is nog steeds laggy als maar kan. Zelfs tegen mensen met 3 streepjes is er niks aan.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Was helaas geluk, niks beter, niks patch

waardeloos, wil zo graag met barca spelen online, sfeer ziet er lekker goed uit, maar dit...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-05 14:34

amahusu

taking over the world!

Mars18 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:14:
Was helaas geluk, niks beter, niks patch

waardeloos, wil zo graag met barca spelen online, sfeer ziet er lekker goed uit, maar dit...
voor mensen die alleen met barca online spelen heb ik dus 0,0 respect. Ik snap echt niet wat er zo leuk is om met eto'o, henry, ronaldinho en messi spelers voorbij te rennen puur op snelheid en kracht. In mijn beleving is pes nog altijd een footy-sim, geen game waar je zonder enige vorm van skills doelpunten kan maken. Dit laatste is wel erg makkelijk geworden de laatste 2 versies en blijkbaar spreekt het veel mensen aan. Jammer dat er geen optie bestaat om alleen te kunnen kiezen uit "B" teams of landen, zodat je niet volledig kan leunen op de individuele kwaliteiten van spelers en warempel "echt" voetbal moet spelen.

nofi btw :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

amahusu schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:42:
[...]

voor mensen die alleen met barca online spelen heb ik dus 0,0 respect. Ik snap echt niet wat er zo leuk is om met eto'o, henry, ronaldinho en messi spelers voorbij te rennen puur op snelheid en kracht. In mijn beleving is pes nog altijd een footy-sim, geen game waar je zonder enige vorm van skills doelpunten kan maken. Dit laatste is wel erg makkelijk geworden de laatste 2 versies en blijkbaar spreekt het veel mensen aan. Jammer dat er geen optie bestaat om alleen te kunnen kiezen uit "B" teams of landen, zodat je niet volledig kan leunen op de individuele kwaliteiten van spelers en warempel "echt" voetbal moet spelen.

nofi btw :)
helemaal mee eens! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02 23:15
IDD, Barca is voor newbies 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 20-11-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:00
Inderdaad. Mijn disconnected potje ging tegen iemand die standaard met Udinese speelt. Echt grappig: won amper, maar bleef volharden. Kan mij voorstellen dat er heel wat mensen met Manchester of Barca spelen tegen hem. Heb netjes Ajax gekozen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24417

pff, respect als je een b-team kiest, maar ajax? je kunt het overdrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36714

Wou T schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:03:
3. Als ik spelers verplaats naar andere teams of bijvoorbeeld de gezichten enzo aanpas, dan is dat de volgende keer als ik PES opstart weer terug zoals het was. Hij onthoudt dus niks (behalve leagues en cups die ik opsla).
Ik weet niet of het automatisch moet gaan maar bij mij moet ik in ieder geval steeds via Edit->Load de option file opnieuw laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

maar mensen die brazilië pakken zijn wel het toppunt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239515

Ze hadden moeten leren van de fouten uit het verleden (ook al wordt het probleem misschien wel door heel andere dingen veroorzaakt). Ik weet niet meer hoe het 2 jaar geleden zat, maar met PES 6 waren er ook grote problemen met het online gedeelte. Ik neem aan dat ze bij Konami toch ook wel weten dat online opties steeds belangrijker worden en dat er ook steeds meer mensen zijn met een verbinding waar je prima mee online zou moeten kunnen spelen. En ze weten toch ook echt wel dat ze populair spelletje maken. Je mag dan toch verwachten dat men daar rekening mee houdt en er voor zorgt dat het vanaf het begin goed werkt.
Ben het er helemaal mee eens. Konami heeft een jaar de tijd om één spel te maken (pes2008 voor de xbox360, die dan vervolgens gewoon simpel geport wordt naar de pc) en dan flikken ze het nog om gewoon een spel te leveren wat niet eens echt af is. Dit slaat eigenlijk nergens op, en als ze dat bij Konami niet weten zit er daar echt een steekje los.

En als je pes6 met 2008 vergelijkt is die lagg die we bij pes6 al hadden helemaal niks, terwijl dat eigenlijk al strontirritant was. Kun je na gaan hoe dramatisch het nu is.

(en nee, het ligt niet aan mn internetverbinding, die is namelijk snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145101

Topicstarter
Vreemd ik heb gistermiddag 9 potjes zonder al te veel lag kunnen spelen, en toen had Konami ook een message neergezet dat het was verholpen. Nu staat er weer dezelfde message als voorheen dat ze de oorzaak gevonden hebben, en er met man en macht bezig zijn om het op te lossen en de lag is ook weer als vanouds :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 12:10

Bejit

Svenska Faderland

Ik vind PES 8 is stukken beter dan Fifa 2008.(En dat zeg ik als Fifa mannetje)

Heb spel nu een paar dagen en blijf het maar spelen. Ook blijft het spel moeilijk en niet zoals fifa dat je weet hoe je moet lopen en scoren.(Vaste manier van aanvallen bijv.)

Ook de goals zijn lekker divers.(En heb al me eerste omhaal goal voor mekaar gekregen \o/)

Mijn trots :P: http://www.youtube.com/watch?v=eV76urRLqV0

[ Voor 8% gewijzigd door Bejit op 21-11-2007 23:10 ]

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Bejit schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:03:

Heb spel nu een paar dagen en blijf het maar spelen. Ook blijft het spel moeilijk en niet zoals fifa dat je weet hoe je moet lopen en scoren.(Vaste manier van aanvallen bijv.)

Ook de goals zijn lekker divers.(En heb al me eerste omhaal goal voor mekaar gekregen \o/)

Das een volley, of halve omhaal.. Maar evengoed een mooie hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 09:50
Tranzy schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:53:
Ik heb het spel pas geleden met een maat van me gekocht om online tegen elkaar te kunnen spelen. Nu krijg ik vaak dat het beeld vast blijft staan. Krijg dan ook na een minuut of 2 deze onderstaande melding:

[afbeelding]

Heeft dit te maken met de verbindings problemen van Konami waar jullie het steeds over hebben?
Om even mijzelf even te kwoten.

Ik heb vandaag mijn resolutie uit wanhoop maar eens veranderd omdat ELKE online game tegen die maat van mij met bovenstaande melding eindigt. Wist even niets anders en veranderde mijn resolutie van 1920*1200 Full screen naar 1280*1024 windowed en guess what!! ... 6 potjes kunnen spelen. Wel met enige lag maar niet echt hinderlijk.

Tja ...... :?

Ik heb ook een leuke computer..

Anoniem: 238396

Ik heb ook een vraag over het online gamen met PES 2008. Telkens als ik online ga gamen dan loopt
de gameplay of de wedstrijd haperend en is de bal soms ineens 4 meter verderop. Het rennen met spelers loopt ook niet lekker vloeiend zoals in de normale singleplayer wedstrijden allemaal wel het geval is. Ik speel singleplayer alles op de hoogste instellingen en online ook.

Pc: AMD X2 4200+, 2GB geheugen, XFX 8600GT 256mb, 625mhz.
Internet snelheid: 3,2 Mbit

Ik heb geprobeerd de firewall van mijn router uit te zetten, zonder resultaat.
Ik heb enkele poorten open gezet, maar met Speedtouch kan dit 1 voor 1 wat een beetje
lang duurt om 100 poorten open te gooien. Iemand een idee waardoor ik het spel ook online
lekker vloeiend kan laten lopen?

Topicstarter
Anoniem: 238396 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:53:
Telkens als ik online ga gamen dan loopt
de gameplay of de wedstrijd haperend en is de bal soms ineens 4 meter verderop.
Tja dat is toch echt de lag en kan je verder niks aan doen denk ik :).

• Mars18
Anoniem: 238396 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:53:
Ik heb ook een vraag over het online gamen met PES 2008. Telkens als ik online ga gamen dan loopt
de gameplay of de wedstrijd haperend en is de bal soms ineens 4 meter verderop. Het rennen met spelers loopt ook niet lekker vloeiend zoals in de normale singleplayer wedstrijden allemaal wel het geval is. Ik speel singleplayer alles op de hoogste instellingen en online ook.

Pc: AMD X2 4200+, 2GB geheugen, XFX 8600GT 256mb, 625mhz.
Internet snelheid: 3,2 Mbit

Ik heb geprobeerd de firewall van mijn router uit te zetten, zonder resultaat.
Ik heb enkele poorten open gezet, maar met Speedtouch kan dit 1 voor 1 wat een beetje
lang duurt om 100 poorten open te gooien. Iemand een idee waardoor ik het spel ook online
lekker vloeiend kan laten lopen?
komt omdat je te wenig geheugen hebt

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 22:25
Even een hardwarematig vraagje. Pes2008 is eigenlijk het enige spel dat ik speel. Ik heb een core 2 duo 1,8ghz, met een geforce 7600gs en 2gb geheugen. Ik kan pes2008 net aan spelen op 800x600, maar zou dit graag op een wat hogere resolutie draaien. Liefst in 1680x1050, m'n native panel resolution van m'n monitor. Heb ik dan voldoende aan een nieuwe goede videokaart of is de cpu ook een bottleneck?

Anoniem: 238396

Anoniem: 145101 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:54:
[...]

Tja dat is toch echt de lag en kan je verder niks aan doen denk ik :).
Gaat dit in de toekomst nog gefixed worden of zal dit de rest van het seizoen zo blijven?

Topicstarter
Anoniem: 238396 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:01:
[...]

Gaat dit in de toekomst nog gefixed worden of zal dit de rest van het seizoen zo blijven?
Ik denk dat het te fixen is, aangezien ze 2 dagen geleden een middag de servers vrijwel lagvrij hadden draaien en ze een message hadden neergezet dat het probleem was opgelost. Wanneer? Dat weet niemand.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 145101 op 22-11-2007 12:09 ]

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Crash schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:27:
[mbr]Het is hoog tijd voor een nieuw topicdeel. Wie opent er een nieuw topic met een nette startpost? :)[/]
@ GdUP: ben jij al bezig met een nieuwe deel? In kon niet contact opnemen met je via een DM of een mail en ik wilde toch wel even eerste vragen voordat ik zomaar een nieuw deel open.

Of is iemand anders al bezig met een volgend deel?

Als niemand bezig is en jullie het goed vinden, dan zou ik de taak weer over kunnen nemen voor het volgende deel. :)

Topicstarter
Ofzoiets schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:10:
[...]

@ GdUP: ben jij al bezig met een nieuwe deel? In kon niet contact opnemen met je via een DM of een mail en ik wilde toch wel even eerste vragen voordat ik zomaar een nieuw deel open.

Of is iemand anders al bezig met een volgend deel?

Als niemand bezig is en jullie het goed vinden, dan zou ik de taak weer over kunnen nemen voor het volgende deel. :)
Ga je gang :), als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel ;).

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Bejit schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:03:

Mooie goal, zeker omdat ie buiten de 16 gemaakt is _/-\o_

Heb zelf nu ook eindelijk de Longe Ranger Star te pakken met deze kogel van onze Ronald.
http://www.youtube.com/watch?v=ZacpW1tMk74
Morgoth schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:56:
Even een hardwarematig vraagje. Pes2008 is eigenlijk het enige spel dat ik speel. Ik heb een core 2 duo 1,8ghz, met een geforce 7600gs en 2gb geheugen. Ik kan pes2008 net aan spelen op 800x600, maar zou dit graag op een wat hogere resolutie draaien. Liefst in 1680x1050, m'n native panel resolution van m'n monitor. Heb ik dan voldoende aan een nieuwe goede videokaart of is de cpu ook een bottleneck?
Dat kan je toch het beste zelf proberen?
Denk dat in het algemeen je videokaart de bottleneck is, maar het kan best dat het snel genoeg is voor 1680x1050@high, of iig @medium.

Ik zie trouwens vrij weinig verschil tussen high of medium. Bij high detail zijn de gezichten nog steeds redelijk vaag (behalve in replays). Heb al verschillende patches/lodmixers geprobeerd, en heb mn instellingen van nVidia ook op quality gezet. voorbeeld hoe het er bij mij uitziet.

Hier komt iets hips te staan

Anoniem: 239515

komt omdat je te wenig geheugen hebt
hahaha te weinig geheugen. Ik hoop dat je een grapje maakt.

Btw, die vrije trap met koeman was echt monsterrrrrrrrrrrrrr. Echt ziek. Mij is het nog maar 1x gelukt ofzo om uit een vrije trap te scoren, terwijl me dat in pes6 8 van de 10 keer lukte:P Iemand tips? haha

• Mars18
Anoniem: 239515 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:23:
[...]

Btw, die vrije trap met koeman was echt monsterrrrrrrrrrrrrr. Echt ziek. Mij is het nog maar 1x gelukt ofzo om uit een vrije trap te scoren, terwijl me dat in pes6 8 van de 10 keer lukte:P Iemand tips? haha
ja een grap, omdat deze vraag al 20x keer in dit topic staat + antwoord :z

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 239515 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:23:
[...]

Regelmatig even oefenen vanaf wat verschillende afstanden, en met iemand als Ronald Koeman (FK acc 98 en shot power 99) is het ook veel makkelijker van afstand dan met een Sneijder/Pirlo. En met bv Stam kan je van dichtbij ook proberen onder de muur door te schieten. Is me in PES 6 wel gelukt. Volgens mij is de keeper AI ook wat realistischer geworden, in PES 6 bewoog de keeper meteen al de goede hoek in vanaf het moment dat je bal raakte, dan maak je van afstand amper kans.

Yay, ook al online met Luque een vrije trap benut. klik

Hier komt iets hips te staan

Anoniem: 240100

Ik zit met het volgende probleem; als ik controllers configureer naar mijn eigen instellingen, dan slaat hij niks op, alleen de 1e controller, daar blijven de instellingen wel staan. De 2e controller, moet ik iedere keer als ik de xbox 360 of pc opnieuw opstart weer configureren ??
Weet iemand antwoord ?? ik vrees van niet. Ook al sla ik de systeemdata op .. en load weer.. Ik blijf de 2e controller opnieuw configureren......

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Het nieuwe deel staat inmiddels online: [MULTI] Pro Evolution Soccer 2008 deel 2 :)

Ik had mezelf voorgesteld om de nieewe TS te maken, maar ... heb tijdelijk de TS van dit topic letrerlijk gekopieerd. Heb namelijk op het moment echter niet zoveel tijd, maar zal het binnenkort (lees: morgen) waar nodig aanpassen, maar een nieuw deel was wel gewenst, zo hoorde ik.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:49
Choeso jei d:)b
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!