[MULTI] Pro Evolution Soccer 2008

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 27.326 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:59
ElBarto schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:15:
[...]

Tactische aanpassingen. Bijvoorbeeld een buitenspelval of een centrale verdediger mee op laten komen.
Dat snap ik nog steeds niet, hoe creeer ik instant een buitenspelval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 11:38

d0s

sssst

Tuurlijk kan dat niet instant, maar dat zijn gewoon richtlijnen..

Dan speelt je verdediging veel op buitenspelval.. en bijvoorbeeld je team op de counter of over de vleugels.. kun je allemaal instellen bij tactics van je team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239515

Je kan ook je eigen tactiek instellen voordat je een wedstrijd begint he;)

Daar kan je ook de offside trap instellen, dus als je dan bij balbezit van de tegenstander bijvoorbeeld op L2 of Lt + a,x,b of y drukt, ligt er net aan hoe je het hebt ingesteld, rennen je verdedigers gelijk naar voren. Moet je maar eens proberen ;)

Btw

Heeft iemand een update / patch voor de engelse shirts en teamlogo's?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Maandag 12 november 2007 - Konami heeft zojuist in een interview laten weten dat de patches voor zowel de Xbox 360 als de Playstation 3 versies van Pro Evolution Soccer 2008 uiterlijk 19 november beschikbaar zijn. Zoals bekend kampen beide versies met nogal wat problemen met de online multiplayer, in de vorm van lag- en connectie problemen.

Ook wordt er een bug met een achievement verholpen, waarbij een speler de achievement niet vrij speelde als deze online een vrije trap scoorde. Ook zal de bug opgelost worden waarbij het soms voorkomt dat als je online scoort de goal niet geteld wordt maar als corner wordt gegeven.

Om de lag te verminderen raad Konami ons aan om vooral met mensen online te spelen uit je eigen land en andere apparaten die gebruik maken van internet uit te schakelen. Het zal dus nog één weekje wa

ole!

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Hoe speelt de pc versie inmiddels online? Heb eerst een minder legale versie geinstalleerd, maar het origineel ligt hier op het bureau. Maar zolang online nog niet te spelen is, heb ik nog geen zin gehad om het origineel met de serial te installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181666

Ik heb vandaag weer een paar potjes gespeeld en ik moet zeggen dat het over het algemeen prima ging. Heb een tijdje tegen een Duitser gespeeld met, jawel, Nederland tegen Duitsland en de connectie was redelijk tot goed te noemen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf de game gehost heb, als ik join heb ik (meestal) wel last van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Komt er ook nog een pc patch binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Net met m'n keeper gescored uit een corner toen ik dreigde te verliezen :D
Anoniem: 26986 schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:39:
Komt er ook nog een pc patch binnenkort?
Bedoel je weer een nieuwe, of gewoon een patch? Want er is er al een namelijk.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 09:14
Net de beker gewoon in Master League in top player met de originele ML spelers (die slechte ja!) in mijn tweede seizoen :)
Trouwens hebben jullie ook dat als je in je eigen strafschop de bal weg schiet of kopt, dat je speler dan de bal gewoon maar ergens heen schiet, met als gevolg onnodige corners en soms ook eigen doelpunten (als ie toevallig voor de goal staat en de bal richting doel wegwerkt ipv de andere kant op...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:17
Mars18 schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:28:
Maandag 12 november 2007 - Konami heeft zojuist in een interview laten weten dat de patches voor zowel de Xbox 360 als de Playstation 3 versies van Pro Evolution Soccer 2008 uiterlijk 19 november beschikbaar zijn. Zoals bekend kampen beide versies met nogal wat problemen met de online multiplayer, in de vorm van lag- en connectie problemen.

Ook wordt er een bug met een achievement verholpen, waarbij een speler de achievement niet vrij speelde als deze online een vrije trap scoorde. Ook zal de bug opgelost worden waarbij het soms voorkomt dat als je online scoort de goal niet geteld wordt maar als corner wordt gegeven.

Om de lag te verminderen raad Konami ons aan om vooral met mensen online te spelen uit je eigen land en andere apparaten die gebruik maken van internet uit te schakelen. Het zal dus nog één weekje wa

ole!
En het probleem met offline framedrops wordt dus niet verholpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balbal
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-02-2023
Mas-ih schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:53:
Trouwens hebben jullie ook dat als je in je eigen strafschop de bal weg schiet of kopt, dat je speler dan de bal gewoon maar ergens heen schiet, met als gevolg onnodige corners en soms ook eigen doelpunten (als ie toevallig voor de goal staat en de bal richting doel wegwerkt ipv de andere kant op...)
Ja inderdaad, gebeurt niet altijd maar als het gebeurt is het echt mega irritant.
Dacht eerst dat het aan mij lag maar weet toch echt zeker dat ik de andere kant op richt.
Misschien komt het omdat die speler de hete adem van een tegenstander in zijn nek voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
d0s schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:35:
Tuurlijk kan dat niet instant, maar dat zijn gewoon richtlijnen..

Dan speelt je verdediging veel op buitenspelval.. en bijvoorbeeld je team op de counter of over de vleugels.. kun je allemaal instellen bij tactics van je team..
In PES6 gebeurd het meen ik wel instant (ik heb PES2008 niet aangezien ik op de PS3-patch wacht). L2 + de knop die je ingesteld hebt en je verdediging stapte.

Overigens een van de weinige tactische aanpassingen die ik echt zinvol vond, samen met het blijven hangen en positie wisselen van je aanvallers en het laten opkomen van centrale verdedigers.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240100

Weet iemand hoe je je saved games kan wissen op de pc versie ?? Krijg het niet voor elkaar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-05 16:39
Waar halen jullie op dit moment de meest actuele optionfiles vandaan voor PES2008?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:42
Anoniem: 240100 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:11:
Weet iemand hoe je je saved games kan wissen op de pc versie ?? Krijg het niet voor elkaar .
Die vraag (mbt masterleague saves) heb ik ook al eens gesteld..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:17
Vads schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:49:
Waar halen jullie op dit moment de meest actuele optionfiles vandaan voor PES2008?!
PS3, X360, PC?

Ik kijk altijd op www.pesgaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-05 14:24
Dat is handig :) O jee, op deze site lees ik ook dat PES niet werkt met vista 64bit i.c.m. 4gb ram, tenzij je minder geheugen aan windows toewijst of via een omweg settings gaat editen. Ook wel erg slordig hoor.. ik wilde net Vista 64 bit gaan installeren vanwege dat aantal ram. Maar even uitzoeken hoe 't zit :)

[ Voor 5% gewijzigd door mauwz op 13-11-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
Anoniem: 240100 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:11:
Kijk maar in de map Mijn Documenten daar staat een map genaamd KONAMI met daarin de save game bestanden. Die kan je dan gewoon wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

HyperMan schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:46:
Net met m'n keeper gescored uit een corner toen ik dreigde te verliezen :D

[...]

Bedoel je weer een nieuwe, of gewoon een patch? Want er is er al een namelijk.
Ik bedoel nieuwe die het lag oplost.
Want dit is 3x niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Heb nu al een aantal dagen PES 2008 zitten spelen en moet zeggen dat het tegenvalt.
De framedrops in offline gameplay en de choppy replays zijn gewoon echt te erg. Laat staan de online lag! Hoop dat de patch de bovengenoemde issues zal aanpaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
Anoniem: 107558 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:16:
Resolution Fix Wide Screens PES 2008
- 1152x864
- 1360x768
- 1440x900
- 1680x1050
- 1920x1200

http://www.mediafire.com/?brsinx1yyl8

Deze heb ik nog niet voorbij zien komen
Hmm de link die doet het niet :( Heeft iemand anders een link voor die 1920 * 1200 fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Wanneer ik online ga(PS3 versie) en ik laad het master leaugue team en ga vervolgens een wedstrijd spelen dan kan ik mijn master league team nergens vinden...heeft iemand een idee waar deze te vinden is?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Mas-ih schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:56:
[...]

Hmm de link die doet het niet :( Heeft iemand anders een link voor die 1920 * 1200 fix?
Een nieuwe http://www.mediafire.com/?b9nyyksn9xy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 09:50
^^0nMe schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:57:
Iemand al wat 'subtiele' wijzigingen qua gameplay opgemerkt ? Zo heb ik na een 10-tal potjes ML co-op met een vriend opgemerkt dat........
Is het in 2008 nu mogelijk dat je met 2 spelers in hetzelfde team tegen de computer kan online ?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Tranzy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:12:
[...]

Is het in 2008 nu mogelijk dat je met 2 spelers in hetzelfde team tegen de computer kan online ?
Je kan met z'n tweeën online tegen de computer ja, gewoon allebei naar Home/Away gaan en vervolgens zit je samen in een team tegen de CPU :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43317

Ik speel het spel met een ati radeon 2900xt. ik merk nu alleen dat als ik een paar potjes achter elkaar speel, de computer vastloopt en ik geen beeld meer heb. Nou denk ik persoonlijk dat het komt omdat mijn videokaart te warm wordt. Dit vermoeden komt omdat normaal gesproken de fan van de videokaart harder begint te draaien als er een spel wordt gestart. Bij pes 08 blijft dit echter hetzelfde. De temperaturen in de kast zijn daarentegen gewoon koel te noemen <50 graden stressed. Heeft iemand trouwens een idee hoe ik de temperatuur op de gpu kan bekijken? De optie is niet toegankelijk in catalyst control center omdat ik de voeding van de kaart niet heb aangesloten met 8 pins maar met 2 keer 6 pins.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks !!!!
Mas-ih schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:35:
[...]

Kijk maar in de map Mijn Documenten daar staat een map genaamd KONAMI met daarin de save game bestanden. Die kan je dan gewoon wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Mas-ih schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:35:
[...]

In PES6 kon je ingame save wissen, is dit er echt niet meer in? Opzich iets handiger omdat je dan weet wat je precies weggooit.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 09:56

Polycom

Poes van goud

Ik speel de xbox360 versie vaak met vrienden maar er zijn een aantal dingen die ik nog niet weet hoe die moeten.

Hoe laat ik mijn keeper/verdediging naar voren komen bij een corner/vrije trap? Volgens mij is daar een soort van sneltoets/combo voor.

Hoe trek je shirtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05 22:31

rCk

Is al enkele pagina's eerder gepost:
Maar goed ik vertel het : Sprint je achter hem aan, en dan druk je daarna als je ongeveer achter em loopt op t pass knopje, zo is het hier eerder verteld. Probeer maar raak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je eigenlijk ook je eigen muziek, implementeren in de PC versie ? heb er namelijk wel iets over gehoord ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff serieus he..

Waarom kunnen die domme aziaten niet ff een GOEDE multiplayer fixen? Ik begrijp echt niet waarom ze dat niet doen.. Dit spel is nu online zo goed als niet te spelen. Elke game weer fucking veel lagg. De ene keer wel erger dan de andere, maargoed. Altijd wel lagg. :( :( :(

Met als gevolg dat de bal soms hele rare dingen doet. Bijvoorbeeld: Loop ik met de bal, geen tegenstander om me heen... is opeens van het ene op het andere moment de bal van mn voeten en zomaar in de handen van de keeper van de tegenstander :S. Allemaal van dat soort dingen. De raarste ballen die via je keeper het doel in vliegen. Bijvoorbeeld: Tegenstander kopt vanaf de achterlijn terug, keeper beukt em maar ff het eigen doel in voor het gemak. Dit is echt facking hinderlijk en onspeelbaar. Van dit soort "Bugs" kan ik er nog wel 100 opnoemen als ik ff de tijd neem.

Hebben jullie hier geen last van? Ik word namelijk knettergek van dit spel (online). Ik erger me wild aan al die stommiteiten. Hierdoor verlies je ook wedstrijden op de DOMSTE MANIEREN. Gewoon niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
19e komt de patch, lastig he lezen...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 22:25
Ben net voor het eerst bezig met een master league. Speel met feijenoord met originele spelers (moet wel een beetje feeling met die mensen hebben ;)). Maar heb nu net de eerste onderhandel ronde gehad, heb een stuk of 5 spelers proberen te krijgen maar bij slechts eentje is het ook gelukt (overigens wel van de vaart :7, ben ik erg blij mee). Waar moet je nu een beetje opletten om een onderhandeling goed te laten slagen? Juist lage of juist hoge contractjaren, hoeveel geld en hoeveel salaris? Krijg daar nog niet echt zicht op?

Qua spelen gaat het overigens prima, ik sta eerste in de league met een iets van 8 punten voorsprong op de nummer twee en in de d2 beker heb ik tot nu toe ook alles gewonnen. Ik speel overigens op regular en het ML niveau op hard. Dit is zo wel inderdaad iets te makkelijk, maar ik kan nog promoveren :).

[ Voor 22% gewijzigd door Morgoth op 14-11-2007 23:59 ]

ja, ik lees ook eerst ff 47 pagina's door voor mn gemak..

Maargoed, evengoed bedankt:)

Nu maar hopen dat het echt een goede patch is.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Anoniem: 239515 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:43:
ja, ik lees ook eerst ff 47 pagina's door voor mn gemak..

Maargoed, evengoed bedankt:)

Nu maar hopen dat het echt een goede patch is.
Er bestaat op dit forum zoiets als een quicksearch. Die kan je rechtsbovenin vinden. Ik vul in: "patch" en "lag" en alles wordt mooi beperkt tot 2 pagina's, en op die 2 pagina's vind ik deze post:

Mars18 in "[MULTI] Pro Evolution Soccer 2008"

Mooi toch? :)

Join het GoT Pulse-Team!

Anoniem: 239752

Hoe doe je trucjes? Ik heb gehoord dat je alleen de akka kan doen met Ronaldihno, maar hoe?

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:59
Anoniem: 239752 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:21:
Hoe doe je trucjes? Ik heb gehoord dat je alleen de akka kan doen met Ronaldihno, maar hoe?
Klooien met R2 of L1.

omfg :?

Daar staat voor de xbox360 en Ps3. Er wordt niks gezegd over de PC.. Dus daar heb ik niks aan? Of komt er NOG een update voor de pc?

Anoniem: 178057

Volgens mij was er al een update voor de PC, die het he als eerst.

• Mars18
ff geen pes voor mij, anders raak ik in de war met fifa :P

Op de X360 of PC bedoel ik

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Klooien met RT en LB. :+

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

af en toe heb ik last van slowmotion.. rond en in de '''zestien'' meter. Kan ik dit verhelpen door die patch te installeren ?? of niet het is de PC versie.

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Morgoth schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:58:
Ben net voor het eerst bezig met een master league. Speel met feijenoord met originele spelers (moet wel een beetje feeling met die mensen hebben ;)). Maar heb nu net de eerste onderhandel ronde gehad, heb een stuk of 5 spelers proberen te krijgen maar bij slechts eentje is het ook gelukt (overigens wel van de vaart :7, ben ik erg blij mee). Waar moet je nu een beetje opletten om een onderhandeling goed te laten slagen? Juist lage of juist hoge contractjaren, hoeveel geld en hoeveel salaris? Krijg daar nog niet echt zicht op?

Qua spelen gaat het overigens prima, ik sta eerste in de league met een iets van 8 punten voorsprong op de nummer twee en in de d2 beker heb ik tot nu toe ook alles gewonnen. Ik speel overigens op regular en het ML niveau op hard. Dit is zo wel inderdaad iets te makkelijk, maar ik kan nog promoveren :).
In deeltje 6 gooide ik gewoon het salaris en de transfer met respectievelijk 3 a 400 en 4 a 5000 omhoog, en dat werkte in 99% van de gevallen. Moet wel bij gezegd worden dat ik het ML niveau op very easy had staan.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:56
akka is 3 keer op R2 drukken in de PS3 versie (net als in PES6 dus) met spelers die het kunnen (ronaldinho, c. ronaldo enz.). Wat deze knop op de Xbox is geen idee, denk RT (right trigger?)

PSN: Sluuz

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Anoniem: 240100 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:49:
af en toe heb ik last van slowmotion.. rond en in de '''zestien'' meter. Kan ik dit verhelpen door die patch te installeren ?? of niet het is de PC versie.
een bekend probleem denk ik.. heb er zelf ook vaak last van als ik in de zestien kom, schokkerig enzo.. erg klote

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Wow, er gaat even iets compleet fout in mijn Master League. Ik zie de melding dat Berbatov (net gekocht) zijn afscheid aankondigt. Ik was in de veronderstelling dat hij nog niet zo oud was, dus check zijn leeftijd: 58 uhu.. :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Waarom is Mols veel beter dan Makaay :s

Mols scoort veel gemakkelijker merk ik met de League waar ik mee bezig ben...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 22:25
Vis schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:59:
Waarom is Mols veel beter dan Makaay :s

Mols scoort veel gemakkelijker merk ik met de League waar ik mee bezig ben...
Dat dacht ik eerst ook, maar uiteindelijk viel het bij mij mee. Makaay is bij mij nu topscoorder van de league en mols staat 2e met 1 doelpunt minder :). Tik ze er dus met makaay net een tikkie vaker in ;).

[edit]
Correctie, Mols staat weer 1e :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Morgoth op 17-11-2007 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Online loopt hier trouwens prima, maar zo nu en dan last van lag. Je moet alleen wel altijd even zelf de room aanmaken, en zorgen dat de tegenstander die je toelaat in je room een redelijke ping heeft (alle drie de streepjes). Ook het invitation systeem werkt handig, als ik tegen een maat van me speel loopt het allemaal zeer soepel. :P (Allebei Orange ADSL Extra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-09-2024
cheiron schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:26:
Wow, er gaat even iets compleet fout in mijn Master League. Ik zie de melding dat Berbatov (net gekocht) zijn afscheid aankondigt. Ik was in de veronderstelling dat hij nog niet zo oud was, dus check zijn leeftijd: 58 uhu.. :D
Full name Dimitar Berbatov
Date of birth January 30, 1981 (1981-01-30) (age 26)
Link
Dus inderdaad, typefoutje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan nu akka, hoe doe je tiptop of achter standbeen langs spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Globkul schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:05:
[...]

[...]

Dus inderdaad, typefoutje :+
Toch jammer, want hij heeft mij genoeg gekost.... voor 1 seizoen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat een realistisch spel is het toch ook, nog nooit is die schalwbe gelukt. Al vaak geprobeerd maar telkens geel. speel ik net met oranje tegen Griekenland, en ga met robber liggen :P krijg ik een penalty hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Hierboven: Hahaha, te vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:22
ik heb de full game en vandaag nieuw beeldscherm gekocht, maar ik kan niet een hogere resolutie dan 1024X768 kiezen
terwijl me beeldscherm max 1680x1050 aan kan iemand enig idee hoe ik pro evo dat kan laten herkennen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Volgens mij is het echt met Robben en C.Ronaldo waarschijnlijk makkelijker om de scheidsrechter te floppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

mats schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:51:
ik heb de full game en vandaag nieuw beeldscherm gekocht, maar ik kan niet een hogere resolutie dan 1024X768 kiezen
terwijl me beeldscherm max 1680x1050 aan kan iemand enig idee hoe ik pro evo dat kan laten herkennen???
Resolutiepatches downloaden of anders Kitserver: http://rapidshare.com/files/67094312/kitserver-701.zip.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mats schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:51:
Quicksearch: resolutie

Ik begin die verticale looplijnen van de AI wel een beetje frustrerend te vinden.
Sjokt dat mannentje, zichzelf zo breed mogelijk makend, van de ene zijlijn naar de andere zonder dat je hem van de bal kan krijgen.
Heeft me gister een rode kaart opgeleverd zo zat was ik het. :(

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40990

Anoniem: 142040 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:01:
Beste tweakers,

ik heb een heel raar probleem met de pes8 demo. Als ik de demo heb geinstalleerd en ik ga naar settings krijg ik een foutmelding 'your computer does not meet minimum specifications necessary to run this software'.
Beetje vreemd, want ik mijn specs zijn: E6600, 4 gig geheugen, EVGA 8800 gts 640 mb. Ik dacht dat het misschien een driver probleem was, maar heb zowel de WHQL als de beta drivers van NVIDIA geprobeerd, geen verschil. Het verrotte is dat ik alleen maar kan kiezen uit hele lage resoluties 640x480 en 720x480 en als ik het spel start heb ik heel onscherp en lelijk beeld. Ik heb geen flauw idee waar dit aan kan liggen, ben aan het googlen geslagen, kan niks vinden. Ik heb geen problemen met andere games, draai alles foutloos, alleen problemen met pes8. De game komt binnenkort uit, maar ik ga het niet aanschaffen als ik deze demo al niet aan de praat krijg.
Enig idee wat het kan zijn? Dank voor alle hulp.
Heb hetzelfde probleem als jou, heb je t inmiddels al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145101

Topicstarter
Ben al een aantal gasten tegengekomen die beetje misbruik maken van de bugs in het spel online. Zo scoren een aantal rechtstreeks vanuit de corner en ook ff snel op start drukken, zodat jij je mannetje kwijt bent en niet kan verdedigen bij een corner. Zwaar irritant, blijft 1 groot drama spel online. Daarnaast is dit het ideale spel voor anti voetballers. Beetje tijd rekken, balletje 100 keer achterin rond spelen en dan uiteindelijk verliezen door 1 lullig kut schot waar totaal geen vaardigheden voor nodig zijn (elk schot is op doel). PES 6 was zoooooveel beter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Anoniem: 145101 schreef op zondag 18 november 2007 @ 01:53:
Ben al een aantal gasten tegengekomen die beetje misbruik maken van de bugs in het spel online. Zo scoren een aantal rechtstreeks vanuit de corner en ook ff snel op start drukken, zodat jij je mannetje kwijt bent en niet kan verdedigen bij een corner. Zwaar irritant, blijft 1 groot drama spel online. Daarnaast is dit het ideale spel voor anti voetballers. Beetje tijd rekken, balletje 100 keer achterin rond spelen en dan uiteindelijk verliezen door 1 lullig kut schot waar totaal geen vaardigheden voor nodig zijn (elk schot is op doel). PES 6 was zoooooveel beter :(
Ideale spel voor anti-voetballers? Dat ben ik zeker niet met je eens... dit spel is gewoon realistisch, dus tijd rekken kan ook. Wou je zeggen dat jij in het echte voetbal nooit spelers ziet die bij de corner vlag gaan staan met de bal aan de voet en zo 2/3 verdedigers bezig houden? Ook achterin de bal overspelen tot er uiteindelijk een gaatje (gat) verschijnt is aan de orde van de dag hoor.

Oke, ik ben ff gestopt met online voetballen omdat voor mij de lag ondraaglijk werd. Ik hoop dat dat met de komende patch verholpen word, maar afgezien daarvan is er met de gameplay echt helemaal niks mis wat mij betreft. Het is weer een stuk realistischer geworden :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DenMan schreef op zondag 18 november 2007 @ 02:02:
[...]

Ideale spel voor anti-voetballers? Dat ben ik zeker niet met je eens... dit spel is gewoon realistisch, dus tijd rekken kan ook. Wou je zeggen dat jij in het echte voetbal nooit spelers ziet die bij de corner vlag gaan staan met de bal aan de voet en zo 2/3 verdedigers bezig houden? Ook achterin de bal overspelen tot er uiteindelijk een gaatje (gat) verschijnt is aan de orde van de dag hoor.

Oke, ik ben ff gestopt met online voetballen omdat voor mij de lag ondraaglijk werd. Ik hoop dat dat met de komende patch verholpen word, maar afgezien daarvan is er met de gameplay echt helemaal niks mis wat mij betreft. Het is weer een stuk realistischer geworden :)
Tuurlijk maar dan duurt een wedstrijd 90 minuten, nu niet. En wat mij betreft is het veel te makkelijk geworden en dat betekent niet dat ik nu zo goed ben en alles win, integendeel. Maar in PES 6 was ik 1 van de betere en had ik het idee dat iik bepaalde vaardigheden bezat die andere niet hadden. Nu kan iedereen met een Henry, Etoo, Ronaldinho, Kaka, Rooney, Ronaldo ... Dribbelen, dribbelen, dribbelen, schieten en hup doelpunt of een gekke redding van de keeper. 90% van de schoten is op doel, bij PES 6 ging elk schot over of naast als er iemand in je nek zat of als de bal net niet helemaal in een lekkere schietpositie ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Anoniem: 145101 schreef op zondag 18 november 2007 @ 02:06:
[...]

Tuurlijk maar dan duurt een wedstrijd 90 minuten, nu niet. En wat mij betreft is het veel te makkelijk geworden en dat betekent niet dat ik nu zo goed ben en alles win, integendeel. Maar in PES 6 was ik 1 van de betere en had ik het idee dat iik bepaalde vaardigheden bezat die andere niet hadden. Nu kan iedereen met een Henry, Etoo, Ronaldinho, Kaka, Rooney, Ronaldo ... Dribbelen, dribbelen, dribbelen, schieten en hup doelpunt of een gekke redding van de keeper. 90% van de schoten is op doel, bij PES 6 ging elk schot over of naast als er iemand in je nek zat of als de bal net niet helemaal in een lekkere schietpositie ligt.
Nou in PES 6 hadden spelers als Henry en Ronaldinho het ook al makkelijk met dribbelen hoor. Exceptionele spelers waren in die versie al VEEL beter dan de "normale" spelers.

Toegegeven, dribbelen is in deze versie wel makkelijker geworden, maar naar mijn ervaring worden schoten ook makkelijker geblokt nu, en zonder veel variatie ben je de bal zo weer kwijt. En ook in deze versie schiet ik nog regelmatig over of naast hoor. Alleen minder ver over of naast. Wat ik al zeg: realistischer, want in PES 6 schoot je nog regelmatig de tweede ring in, ondanks dat de schotmeter pas halverwege was ofzo. Wat dat betreft is PES 2008 dus ook al een stuk beter geworden.

Die paar games dat ik online gespeeld heb merkte ik iig veel variatie van m'n tegenstanders. De een speelde zeer aanvallend, de ander heel verdedigend en sommigen op de counter. Ik kan dat alleen maar toejuichen, want ook dat is echt voetbal :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 05-05 22:45
ik ben het wel eens met dat tijdrekken, als je het een beetje oefent kan je gewoon een hele helft de bal achter rond tikken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, ik ben het ook wel eens met bovengenoemde dingen. Zeker offline is dit spel veel beter geworden. Maar online is het echt 3x drama. Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om die lagg te verhelpen. Ze hebben een jaar de tijd om een spel te fixen ( eigenlijk upgraden, want er worden steeds verbeteringen aangebracht maargoed) dus ze zouden zich gewoon beter op de multiplayer moeten focussen. Zou ze ten goede komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ph4ge schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:49:
ik ben het wel eens met dat tijdrekken, als je het een beetje oefent kan je gewoon een hele helft de bal achter rond tikken.
Dan laat je toch je keeper uit komen, die heeft hem dan altijd wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Nou is het echt klaar met online, weer verloren door die ranzige rotlag: komt er 1 aanrennen, ik verwissel van spel en slide: wisselt hij niet en slide het mannetje achter hem: penalty... verder constant schoten op doel vanaf het middenveld als iemand een sliding maakt, what the hell. Dramatisch dit.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mars18 schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:46:
[...]
Dan laat je toch je keeper uit komen, die heeft hem dan altijd wel
keeper uit komen? Zowiezo kan je niet je keeper laten uitkomen wanneer de tegenstander de bal heeft op zijn eigen helft. En ten tweede het keeper uit laten komen, is in deze versie nog dodelijker dan in PES 6. Keepers hebben helemaal niks als je ze uit laten komen (zowel bij voorzetten, als bij doorgebroken spelers), hij rent vaak straal voorbij de gene die de bal heeft of heeft een reactiesnelheid van een koe en hoeft de speler iets van looprichting te veranderen en de keeper is al in het bos. Ik droomde van een PES 6 met wat kleine foutjes uit het spel gehaald, en uitgebreiderde Online modus :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Anoniem: 40990 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:29:
[...]

Heb hetzelfde probleem als jou, heb je t inmiddels al opgelost?
4gb geeft problemen met dit spel! De rest moet geen problemen opleveren.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spacey23 schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:56:
[...]

4gb geeft problemen met dit spel! De rest moet geen problemen opleveren.
Ja dat heb ik idd, maar daar is verder nog geen oplossing voor dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
ok ben benieuwd...Konami heeft ons morgen een patch beloofd. Hoop voor lagless online gaming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Anoniem: 40990 schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:19:
[...]

Ja dat heb ik idd, maar daar is verder nog geen oplossing voor dus?
Je moet dan even de laatste kitserver downloaden;

http://rapidshare.com/files/67094312/kitserver-701.zip.html

Het mapje dat je dan krijgt moet je even naar de volgende map kopieren:

C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008

Als je pro evo hebt geinstalleerd in de standaard map dus, anders naar de andere map kopieren.

Daarna moet je even het setup bestandje uit dat mapje runnen. That should be it :)

[ Voor 58% gewijzigd door Sydney08 op 18-11-2007 21:25 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ibix schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:16:
ok ben benieuwd...Konami heeft ons morgen een patch beloofd. Hoop voor lagless online gaming!
Was deze patch niet alleen voor de Xbox 360 en de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
cheiron schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:46:
Nou is het echt klaar met online, weer verloren door die ranzige rotlag: komt er 1 aanrennen, ik verwissel van spel en slide: wisselt hij niet en slide het mannetje achter hem: penalty... verder constant schoten op doel vanaf het middenveld als iemand een sliding maakt, what the hell. Dramatisch dit.
Ja, dit is precies waarom ik een tijdje terug al gestopt ben met online PES. Konami heeft ook duidelijk gezegd: game alleen nog met mensen uit je eigen land om de lag te reduceren, of wacht gewoon tot de patch uit komt. Dit is ook precies wat ik ga doen. Als het goed is komt morgen die patch uit, en vanaf dan ga ik het weer proberen.

Voorlopig stoppen heeft mij iig al heel wat ergernis en verloren games bespaard ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ja maar die patch, sommige zeiden dat Konami die nooit heeeft aangekondigd, we zien het wel vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
*knip*
Zelf zoeken is geen schande :o

[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 19-11-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spacey23 schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:20:
[...]

Je moet dan even de laatste kitserver downloaden;

http://rapidshare.com/files/67094312/kitserver-701.zip.html

Het mapje dat je dan krijgt moet je even naar de volgende map kopieren:

C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008

Als je pro evo hebt geinstalleerd in de standaard map dus, anders naar de andere map kopieren.

Daarna moet je even het setup bestandje uit dat mapje runnen. That should be it :)
Bedankt, werkt idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Hij moet vandaag echt komen , we wachten nu al lang genoeg!!! :(

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
henkyyyyyyy schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:22:
[...]

Hij moet vandaag echt komen , we wachten nu al lang genoeg!!! :(
Ja speelde net tegen een Nederlander, dikke lag.

Ik ben rond 22.30 terug denk ik. hoop zo dat die patch er dan is. dan speel ik heel de nacht pes online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
*knip*
Dit topic is niet bedoeld voor game afspraakjes :)

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 19-11-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 03-05 13:24
*knip*
Blijf ontopic en zinvol posten :)

[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 19-11-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24417

ik ben maar weer teruggegaan naar pes6, 08 is me toch tegengevallen. 6 heeft meer opties, je ziet de naam en daarmee plaats van je mannetje dat je hebt geselecteerd als hij nog buiten het beeld loopt (in 08 moet je raden waar je geselecteerde mannetje loopt), de gameplay is nagenoeg hetzelfde, het vloeit bij mij wat meer en dat je de bal om de haverklap over het doel schiet als je je schietknop langer dan een milliseconde indrukt neem ik op de koop toe (heeft ook wel weer z'n charme :P)

ik vind het eigenlijk een beetje een sell-out, tis net als met de fifa reeks; paar dingetjes klein beetje aanpassen, wat nieuwe dingen er in maar ook wat prima zaken er ineens uit halen; punten die echt al jaren aan verbetering toe zijn gewoon vrolijk negeren en woepsa geld verdienen maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 03-05 13:24
Patch is bullshit trouwens.

www.pesgaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 21:12
Het is hoog tijd voor een nieuw topicdeel. Wie opent er een nieuw topic met een nette startpost? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Patch of niet, ik speel nu een unranked game en heb absoluut geen last van lag, pin gis wel 3500 nog maar GEEN lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehh, ik heb nog geen pot online gespeeld.. Als ik een room in kom en ik probeer te connecten met spelers met 2 of 3 groene balken, dan krijg ik standaard de foutmelding dat hij niet kon connecten!

Ook zelf een room createn schiet niet op.. Hij blijft wachten op een tegenstander.. Doe ik iets verkeerds ofzo! Ik kom niet eens aan lag toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 10:51
Anoniem: 24417 schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:03:
ik ben maar weer teruggegaan naar pes6, 08 is me toch tegengevallen. 6 heeft meer opties, je ziet de naam en daarmee plaats van je mannetje dat je hebt geselecteerd als hij nog buiten het beeld loopt (in 08 moet je raden waar je geselecteerde mannetje loopt),
naam kan je instellen, mannetje zie je op de radar
de gameplay is nagenoeg hetzelfde, het vloeit bij mij wat meer en dat je de bal om de haverklap over het doel schiet als je je schietknop langer dan een milliseconde indrukt neem ik op de koop toe (heeft ook wel weer z'n charme :P)

ik vind het eigenlijk een beetje een sell-out, tis net als met de fifa reeks; paar dingetjes klein beetje aanpassen, wat nieuwe dingen er in maar ook wat prima zaken er ineens uit halen; punten die echt al jaren aan verbetering toe zijn gewoon vrolijk negeren en woepsa geld verdienen maar :/
PES2008 heeft toch een groot aantal voordelen imo. 6 Heb ik niet veel gespeeld omdat er veel dingen in zaten die me irriteerde (alleen de constant uitkomende goalie waardoor je kansloos bent met een uitbraak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 09:50
Ik heb het spel pas geleden met een maat van me gekocht om online tegen elkaar te kunnen spelen. Nu krijg ik vaak dat het beeld vast blijft staan. Krijg dan ook na een minuut of 2 deze onderstaande melding:

Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/7212/errorpes2008rk1hu9.jpg

Heeft dit te maken met de verbindings problemen van Konami waar jullie het steeds over hebben?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Heeft iemand voor de PS3 versie al eens wat option files geprobeerd en zo ja weet iemand een goede option file met in ieder geval alle namen correct en het liefst ook van bijvoorbeeld ManU de goede tenues?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er komt nu een nieuw bericht bij de start-up :). Ze zeggen dat de servers nu volledige goed draaien, en excuses voor het voorgaande ongemak... nou we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Anoniem: 145101 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:59:
Er komt nu een nieuw bericht bij de start-up :). Ze zeggen dat de servers nu volledige goed draaien, en excuses voor het voorgaande ongemak... nou we zullen zien.
Welk systeem?

Wanneer geen x360 kan iemand dit dan testen voor de x360?

Hopenlijk vanavond eindelijk een lagvrij potje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:36:
[...]

Welk systeem?

Wanneer geen x360 kan iemand dit dan testen voor de x360?

Hopenlijk vanavond eindelijk een lagvrij potje!!!
PC :(.. En het lijkt inderdaad allemaal wat minder lag, niet geheel lagvrij maar wel minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Anoniem: 145101 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:42:
[...]

PC :(.. En het lijkt inderdaad allemaal wat minder lag, niet geheel lagvrij maar wel minder
Hmm oke, vind het nog steeds echt een schande om zo'n product af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Tranzy schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:53:
Ik heb het spel pas geleden met een maat van me gekocht om online tegen elkaar te kunnen spelen. Nu krijg ik vaak dat het beeld vast blijft staan. Krijg dan ook na een minuut of 2 deze onderstaande melding:

[afbeelding]

Heeft dit te maken met de verbindings problemen van Konami waar jullie het steeds over hebben?
Ik krijg dit als ik alt-tab doe, weer zo'n fijne nieuwe feature, die vorige draaide perfect windowed en alt tab was ook geen probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@#$^#%$ Konami, betaal ik hier 28 euro voor? Heb nog geen pot online gespeeld, net ook weer geprobeerd. Eerst 'obtaining opponent's information' om vervolgens de melding te krijgen dat hij failed om te connecten.. Wat een bagger zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
9 potjes gespeeld vandaag - 9 gewonnen.. eindelijk bespeelbaar en eindelijk kan je nu een beetje normaal verdedigen.. al erger ik me nog steeds kapot aan die keepers en die corners..
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!