[MULTI] Pro Evolution Soccer 2008

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 27.451 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:44

ykz

ikzelf gebruik nu de cordless rumblepad 2 van logitech en ik vind hem echt perfect!
speelt echt fijn.
hiervoor had ik 2 andere goedkopere gamepads van xfx, maar die vond ik in vergelijking met de rumblepad echt waardeloos.
De controls staat gelijk goed ingesteld, wat bij die geodkope niet was en het ligt ook fijner in de hand.
enige nadeel vind ik de batterijen, maarja.. draadloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

s0k schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:54:
Nu je over gamepads begint. Welke zijn aan te raden voor PES (Op de pc uiteraard)? Ben je tevreden over die jij hebt aangeschaft?
Heb de Logitech Dual Action Gamepad en die ligt prima in de hand en het is spel prima mee te spelen. Controls staan ook gelijk goed.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
s0k schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:54:
Nu je over gamepads begint. Welke zijn aan te raden voor PES (Op de pc uiteraard)? Ben je tevreden over die jij hebt aangeschaft?
Ik heb zelf een 360, en er gaat niets boven die controller!
Ik zou voor de xbox 360 controller gaan (is nml ook op de pc aan te sluiten)
Mocht je ooit een xbox kopen, dan heb je iig ook al een controller :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181666

Ik heb hier een Logitech Cordless Rumblepad 2 en een Xbox 360 Controller. De laatste heb ik aangeschaft omdat ik vond dat die Logitech me teveel batterijen kost. Ik moet wel zeggen dat ik nog even moet wennen aan de Xbox controller, met name de rechtertrigger is wat lastig te bedienen als je ook nog de rechterknop in wilt duwen (voor sprinten met de bal voor je uit). Bij de cordless gamepad kan ik die knoppen namelijk met 1 vinger indrukken, maar bij de Xbox controller heb ik daar twee vingers voor nodig, anders voelt het een beetje verkrampt :P

Beide gamepads doen het gewoon prima met pes, maar je moet even kijken welke layout je zelf het beste vind (Playstation vs Xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:48
Vind zelf de PlayStation layout prettiger (heb dan ook alle pessen daarmee gespeeld). De knopjes van de 360 vind ik minder fijn en ook de triggers zijn niet handig. PS3 gamepad vind ik daarom ook minder dan PS2 gamepad (vanwege die triggers).

Voor de PC zou ik zo'n Dual ding van logitech nemen (al dan niet met rumble, PES ondersteunt toch geen rumble).

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 109715 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:34:
Volgens mij kun je geen schwalbe doen en shirtje-trekken in de PS2-versie. :(
Ik heb het van het weekend inderdaad zitten proberen, maar volgens mij zit het er gewoon niet in. Het staat ook niet in de commandlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, het is natuurlijk persoonlijk en zal ook wel afhangen van de grootte van je handen. :)

Zelf zweer ik bij gewone PS2 controllers aan een USB adapter. Logitechs heb ik ook geprobeerd, maar zijn toch net wat minder dan de echte PS2's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:46
Ik kreeg laatst weer een schwalbe om m'n oren. Gluiperd van een AI. In mijn zestien ik kom aanlopen samen met een andere speler pressie uitoefenen gaat die aanvaller ineens liggen :o ! De vorige paar keer resulteerde dit in geel voor de aanvaller, maar dit keer kreeg ik toch echt een penalty tegen. Uiteindelijk was het ook nog een dure! 2-2 gespeeld ipv 2-1 winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
m4yall schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:50:
Ik kreeg laatst weer een schwalbe om m'n oren. Gluiperd van een AI. In mijn zestien ik kom aanlopen samen met een andere speler pressie uitoefenen gaat die aanvaller ineens liggen :o ! De vorige paar keer resulteerde dit in geel voor de aanvaller, maar dit keer kreeg ik toch echt een penalty tegen. Uiteindelijk was het ook nog een dure! 2-2 gespeeld ipv 2-1 winst!
hahaha,
dat is idd mooi ja (alhoewel, dit keer niet)
Ik was zaterdag mat een aantal vrienden aan het spelen, en tijdens een ZEER spannende match, stond 1-1 en het niveau was gelijk, maakte ik in de 88e minuut een schwalbe in zijn 16. Hij deed niets, en toen ik de penalty mee kreeg (een van de weinige keren dat het lukte) was mijn woonkamer bijna niet meer veilig. De controller vloog bijna door de lucht :D

moet zeggen dat het toevoegen van de schwalbe en shirtjes trekken echt wel top is! maakt het allemaal net wat realistischer!
Heb trouwens ook nog een x uit een buitenspel positie gescored, dat was me vooralsnog nog niet opgevallen met PES2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91579

Kan ik nergens aangeven dat ik niet wil auto-switchen van player? Zwaar irritant als de computer dat voor me beslist. Kan alleen nergens de optie vinden.

Daarnaast kan ik de toetsencombinatie voor shirtje trekken ook niet vinden? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-06 13:35
Anoniem: 91579 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:08:
Kan ik nergens aangeven dat ik niet wil auto-switchen van player? Zwaar irritant als de computer dat voor me beslist. Kan alleen nergens de optie vinden.

Daarnaast kan ik de toetsencombinatie voor shirtje trekken ook niet vinden? Anyone?
Dat kan wel, ik doe het nu uit me hoofd want ik zit op me werk.
Bij het kiezen van welke spelers er mee spelen (1ste schermpje na dat je op match drukt, van uit het hoofdmenu), zie je naast player 1 een balkje staan met Auto. Als je die aanpast naar 0 dan zal er niet automatisch van speler geswitched worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:18
cypher21 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:17:
[...]

moet zeggen dat het toevoegen van de schwalbe en shirtjes trekken echt wel top is! maakt het allemaal net wat realistischer!
Heb trouwens ook nog een x uit een buitenspel positie gescored, dat was me vooralsnog nog niet opgevallen met PES2008
Schwalbes lukt mij, maar hoe trek ik aan iemand zijn shirtje? (PS3 versie)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:47
Globkul schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:32:
[...]

Ik neem aan dat je het over de officiële patch hebt, 1.10? Geen problemen gehad hier, maar werkt het nu wel met de patch geïnstalleerd?

@Joss: Dank voor de link, werkt vrij aardig dat programmaatje :)
De officieele patch gebruikt idd.
Maar wordt het spel niet beter op bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Anoniem: 91579 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:08:

Dat kan. Weet niet welke versie je hebt, maar zal t proberen versie onafhankelijk uit te leggen. Uitleg hierboven is niet echt duidelijk.

In het scherm waar je bepaalt hoeveel menselijke spelers meedoen met je spel (dus met die controllers in beeld), kan je op de "schietknop" drukken. Er verschijnt dan op de plek van waar je controller staat een menuutje. Daar kan je de meest linkse optie op "manual" zetten. Je moet het schuifje daarvoor naar links bewegen. Ook kan je hem hier op "fix" zetten. Daarmee bestuur je de hele wedstrijd 1 speler (beetje zoals de be-a-pro mode uit FIFA).

Hierna moet je dus switchen van speler met linker schouderknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238768

Zeer goed spel alleen kan ik niet meer op het netwerk sinds ze een patch uitbrengen van pes 2008. Is de patch alleen voor xp zeker. Onder vista 32 geeft hij geen toegang en kan ik niet meer op het netwerk. Ik stap dan maar weer over op het vertrouwde Fifa!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49
raag al paar x gestelt. (maar kan het ook met de search niet direct vinden voor 360 ) hoe trek ik aan een shirtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
achter iemand aanrennen met de renknop en dan op passknop drukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluuz schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:41:
[...]

Dat kan. Weet niet welke versie je hebt, maar zal t proberen versie onafhankelijk uit te leggen. Uitleg hierboven is niet echt duidelijk.

In het scherm waar je bepaalt hoeveel menselijke spelers meedoen met je spel (dus met die controllers in beeld), kan je op de "schietknop" drukken. Er verschijnt dan op de plek van waar je controller staat een menuutje. Daar kan je de meest linkse optie op "manual" zetten. Je moet het schuifje daarvoor naar links bewegen. Ook kan je hem hier op "fix" zetten. Daarmee bestuur je de hele wedstrijd 1 speler (beetje zoals de be-a-pro mode uit FIFA).

Hierna moet je dus switchen van speler met linker schouderknop.
Thanks WallyBTY en Sluuz.
Ik neem dat je dat eenmalig hoeft in te stellen en dit dan ook geldt voor online matches en dergelijke. Bij ML kom ik niet eens in dat menu namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239122

Allemaal leuk en aardig jongens maar toch een groot probleem...
Waarom kan ik geen enkele game online spelen op de pc zonder ook maar enige lag, ik heb er denk ik nu een stuk of 15 wedstrijden opzitten maar nog geen enkele gespeeld zonder lag.
Is er al een patch in de planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176663

Is het mogelijk om op de pc tegen elkaar te spelen? Mijn toetsenbord en controller worden namelijk als 1 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ja. Controller instellen als Controller 2 in de settings.exe en de Controller 1 leeg laten

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06 08:08
Zijn er meer mensen die merken dat er veel meer eigen doelpunten worden gemaakt dan in voorgaande delen? Ik denk dat het komt omdat de computer soms zelf schijnt te willen uitverdedigen. Ik merk dit vooral als het een chaos is in het penaltygebied, sommige spelers willen wel eens de bal heel hard wegtrappen, maar dat kan dus ook wel richting doel zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:53

Vis

weet iemand hoe je trucjes zoals shirtje trekken en schwalbes maakt met de PC versie?

welke toetsen?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-06 20:33
Globkul schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:56:
Zijn er meer mensen die merken dat er veel meer eigen doelpunten worden gemaakt dan in voorgaande delen? Ik denk dat het komt omdat de computer soms zelf schijnt te willen uitverdedigen. Ik merk dit vooral als het een chaos is in het penaltygebied, sommige spelers willen wel eens de bal heel hard wegtrappen, maar dat kan dus ook wel richting doel zijn. 8)7
Klopt, heb ik helaas ook. Vanmiddag zo nog een wedstrijd gewonnen, kwartfinale tegen engeland, stond 1-1 en in de verlenging scoorde ze eigen doelpunt 2-1. Niet echt leuk winnen zo, maar gelukkig scoorde ik zelf nog de 3-1, maakt het weer beetje goed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Vis schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:06:
weet iemand hoe je trucjes zoals shirtje trekken en schwalbes maakt met de PC versie?

welke toetsen?
schwalble: L1 (Q) + L2 (Z) + R1 (E)
shirtje: rennen (E) + passen indrukken (X)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
GandalfTheGrey schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:12:
[...]

schwalble: L1 (Q) + L2 (Z) + R1 (E)
shirtje: rennen (E) + passen indrukken (X)
holy shit, dat is toch niet te doen op het toetsenbord :S dan moet je echt een afwijking in je linkerhand hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 15:58
cypher21 schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:15:
[...]

holy shit, dat is toch niet te doen op het toetsenbord :S dan moet je echt een afwijking in je linkerhand hebben :P
Dat is ook de reden waarom je een gamepad zou moeten hebben voor footies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 12:51
is er nou nog steeds te veel lag op 360?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

online is niet te doen op de PC :s eerlijk waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Mars18 schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:30:
Ik heb zelf nog geen online ranked match kunnen spelen. Na 5 minuten wachten op een connectie met iemand vind ie nog niets, en dan kap ik er maar mee.
Een wedstrijd tegen een vriend van me ging gister wel aardig goed. Wel een beetje lag, maar viel nog wel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06 09:48
cypher21 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:47:
[...]

Ik heb zelf nog geen online ranked match kunnen spelen. Na 5 minuten wachten op een connectie met iemand vind ie nog niets, en dan kap ik er maar mee.
Een wedstrijd tegen een vriend van me ging gister wel aardig goed. Wel een beetje lag, maar viel nog wel mee!
Het is wachten op de patch ik hoorde dat die in het ergste geval uiterlijk over 2 weken verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
PacinoAllstars schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:49:
[...]

Het is wachten op de patch ik hoorde dat die in het ergste geval uiterlijk over 2 weken verschijnt.
Hopelijk geld dit ook voor de PS3 versie. Ben sowieso trouwens benieuwd hoe ze hem aan gaan bieden, via de PS store of gewoon via het spel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25892

Mars18 schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:30:
ja ik heb sinds dat het spel uit is nu 5 potjes gedaan, het is gewoon niet normaal meer, gister ook tegen een vriend gespeeld, beide hebben we een 20mbit lijntje maar spelen was gewoon klote. Spelers die teleporteren, denken dat je scoort wordt er ineens een corner gegeven, je schiet naar links de bal gaat naar rechts :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Sluuz schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:25:
[...]
Wederom reactie van Konami op mijn mail over de schokkerigheid van de PS3 versie wanneer je gebruik maakt van een RGB SCART kabel. Ze hebben de klacht nog niet eerder gehoord (mensen, klaag eens wat meer ;)) en sturen hem door naar het development team (zeggen ze).

Hoop op een patch...je kan namelijk niet verwachten dat elke ps3 bezitter over een hd scherm beschikt met een hdmi kabel...

Verders topspel natuurlijk!
Ik heb ook schokkerige gameplay.
Niet hinderlijk, maar wel vreemd.

Ik speel PES2008 op mijn PS3.
Televisie is een standaard breedbeeld (CRT, dus geen LCD of Plasma of (full)HD).
Aangesloten via SCART; ook zodanig ingesteld op de PS3.....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-06 08:39
Ik ben echt zeer te spreken over PES 2008! Heb nu een tiental potjes gespeeld in de Master League op "Regular", maar moet zeggen dat ik deze moeilijkheidsgraad makkelijker vind dan in PES4/5/6 met 3 sterren.

Het mooiste vind ik dat de CPU nu zelf begint op te bouwen en je aanvallers en middenvelders moe probeert te maken dmv achterin te blijven spelen. Daarnaast is het een hele vooruitgang dat je medespelers tijdens het aanvallen echt de gaatjes proberen te vinden om vrij te lopen waardoor steekpasen beter aan komen.

Ik zit telkens met een grote smile op mn gezicht als ik dit spel speel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Anoniem: 91579 schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:58:
[...]

Thanks WallyBTY en Sluuz.
Ik neem dat je dat eenmalig hoeft in te stellen en dit dan ook geldt voor online matches en dergelijke. Bij ML kom ik niet eens in dat menu namelijk.
je moet gewoon in een wedstrijd start drukken / pauze

dan ga je naar system settings, en dan controller setup oid.
het zit in dit menu. 1 keer instellen is voldoende,
ik heb hem ook op manual staan niets verrotter dan ventjes die in 1 keer switchen

kan het thuis wel ff precies uitzoeken hoe het moet als je het nog niet gevonden heb

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat moet wel lukken! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Glorix Jim schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:47:
Ik ben echt zeer te spreken over PES 2008! Heb nu een tiental potjes gespeeld in de Master League op "Regular", maar moet zeggen dat ik deze moeilijkheidsgraad makkelijker vind dan in PES4/5/6 met 3 sterren.

Het mooiste vind ik dat de CPU nu zelf begint op te bouwen en je aanvallers en middenvelders moe probeert te maken dmv achterin te blijven spelen. Daarnaast is het een hele vooruitgang dat je medespelers tijdens het aanvallen echt de gaatjes proberen te vinden om vrij te lopen waardoor steekpasen beter aan komen.

Ik zit telkens met een grote smile op mn gezicht als ik dit spel speel :D
Precies, dat is het sterke punt van dit spel. De Master League is eigenlijk waar het om draait in PES. Zeker met een maat samenspelen is super. Regular is te makkelijk, probeer Top Player eens en zet het ML niveau op Very Hard. Dan is het echt een uitdaging. Ook gaaf dat Division 2 nu 20 teams heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Tha schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:49:
[...]

je moet gewoon in een wedstrijd start drukken / pauze

dan ga je naar system settings, en dan controller setup oid.
het zit in dit menu. 1 keer instellen is voldoende,
ik heb hem ook op manual staan niets verrotter dan ventjes die in 1 keer switchen

kan het thuis wel ff precies uitzoeken hoe het moet als je het nog niet gevonden heb
Het zit ook in het system settings menu (wat je in het hoofdmenu kan kiezen). Als je hier je controllers zo instelt dat je handmatig van ventje moet verwisselen, is het in elke mode gefixt. Wel even je option file opslaan he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zosas schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:42:
[...]

Ik heb ook schokkerige gameplay.
Niet hinderlijk, maar wel vreemd.

Ik speel PES2008 op mijn PS3.
Televisie is een standaard breedbeeld (CRT, dus geen LCD of Plasma of (full)HD).
Aangesloten via SCART; ook zodanig ingesteld op de PS3.....
Ik heb ook schokkerige gameplay op mijn CRT bak, ik heb de beeldverhouding in mijn PS3 veranderd van 16:9 naar 4:3 en nu is het al een stuk minder.

Ik hoop uiteraard wel dat Konami eens een keer met een patch gaat komen want 16:9 is natuurlijk heel wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-06 20:33
kazuka schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:31:
Regular is te makkelijk, probeer Top Player eens en zet het ML niveau op Very Hard. Dan is het echt een uitdaging. Ook gaaf dat Division 2 nu 20 teams heeft.
Dit snap ik dus niet, dat vinden meer mensen hier. Maar ik speelde pes6 altijd op professional, en dat ging gewoon goed (top player niet geprobeerd eigenlijk). Maar pes2008 speel ik op regular en daar verlies ik nog steeds regelmatig, ik ben nog steeds geen wereldkampioen geworden op regular. Wordt er altijd ergens in de knock-out fase uitgeknikkerd.... :( Ik vind regular wel degelijk moeilijker dan regular in pes2008, juist omdat de tegenstander veel beter tactisch aan het spelen is (vrij lopen e.d.).

[ Voor 10% gewijzigd door Morgoth op 07-11-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Vind ik ook! Wordt veel beter rondgespeeld nu. Ze zetten echt een aanval op, waar ze bij vorige delen probeerden rechtstreeks naar het goal te lopen.

Ik speel trouwens Master League met die Nonami mannetjes (Ordaz, Castolo, Jaric enz) en dan is het een hele klus op regular om wat wedstrijden te winnen. Die gasten zijn bedroevend slecht (zoals altijd :)), maar nu zijn ze ook nog binnen 60 minuten helemaal dood!

Eerste seizoen 13e geworden in divisie 2, paar spelers gekocht wat al een hoop scheelt. Nu op naar promotie!

Mensen trouwens al meegemaakt dat wanneer je tegen de CPU speelt en je staat achter, ze in de laatste paar minuten vaak naar een cornervlag lopen en dan de bal gaan afhouden (net als die naaiers in het echt). Vond het echt zo vet toen ik dat zag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
verdedigen gaat echt bagger :?
ik kan bal proberen af te pakken wat ik wil, of krijg hem niet te pakken of krijg overtreding tegen.
Zelfs een middelmatige speler loopt er zo doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik de laatste tijd echt heel vaak heb is dat de tegenstander 9/10 keer vanuit een corner scoort. Ik win de wedstrijden (op top player) nog wel met 4-2 e.d., maar vaak kopt de spits van de tegenstander de bal tussen 3 verdedigers zo het doel in |:( Hoewel ik als een gek op de schietknop loop te rammen, lukt het me maar niet om die bal fatsoenlijk uit de 16 te krijgen :9 Tips iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
FidoDido schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:30:
ik kan bal proberen af te pakken wat ik wil, of krijg hem niet te pakken of krijg overtreding tegen.
Probeer eens mannetjes van de bal te lopen ipv te tackelen met de pass of schietknop. De passknop functioneert deze keer als "instapknop". Als je verkeerd instapt, ben je weg (net als in het echt). Ga dus geen mannetjes achtervolgen met de passknop ingedrukt. Dat werkt niet (mannetjes rennen sloom). Het is echt een kwestie van goed positioneren en tegen mannetjes aanduwen.

Over koppen, ik kop altijd met de passknop....werkt beter...Trouwens ook weer kwestie van spits wegduwen door tegen hem aan te lopen. Doe dit wel met je sterkste verdediger (makkelijkst). Stel hem bijvoorbeeld in op mandekking zodat hij de spits continu dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Anoniem: 181666 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:11:
Wat ik de laatste tijd echt heel vaak heb is dat de tegenstander 9/10 keer vanuit een corner scoort. Ik win de wedstrijden (op top player) nog wel met 4-2 e.d., maar vaak kopt de spits van de tegenstander de bal tussen 3 verdedigers zo het doel in |:( Hoewel ik als een gek op de schietknop loop te rammen, lukt het me maar niet om die bal fatsoenlijk uit de 16 te krijgen :9 Tips iemand?
Ja :) Laat je keeper uitkomen met de Y knop. Hij zal dan proberen de bal uit de lucht te plukken of weg te stompen. Zorg ook dat jouw verdediger zo dicht mogelijk bij de voorste tegenstander staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 10-06 09:48
Nog steeds geen xbox 360 fix. Jammer, heb zin in pes2008 online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 09-06 14:19
Iemand een idee in hoeverre de demo op de PSstore in overeenstemming is met het uiteindelijke spel? (anders weet ik het wel en sla ik een jaartje over, de lag is echt niet om aan te zien en de bewegingen zijn schokkend houterig lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
FidoDido schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:30:
Wat ik heb gemerkt is dat het verdedigen met R2 een stuk beter gaat. Je moet dan wel de tegenstander voor je hebben en niet meelopen! Als je R2 ingedrukt houd dan loopt de verdediger zijwaarts. Zo stapt hij een stuk beter in met tackles! Iets wat ik laatst zomaar ontdekte (boekje lezen doen we niet :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
zal het is proberen allemaal de komende dagen, of het bal afpakken beter gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Sluuz schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:02:

Mensen trouwens al meegemaakt dat wanneer je tegen de CPU speelt en je staat achter, ze in de laatste paar minuten vaak naar een cornervlag lopen en dan de bal gaan afhouden (net als die naaiers in het echt). Vond het echt zo vet toen ik dat zag!
Heb ik ook al eens meegemaakt idd tijdens een Master League potje toen ik 1-0 achter stond, in de 88e min ging de CPU de corner vlag opzoeken, wel vette feature maar ook zeer frustrerend :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Nippletwister schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:22:
[...]

Heb ik ook al eens meegemaakt idd tijdens een Master League potje toen ik 1-0 achter stond, in de 88e min ging de CPU de corner vlag opzoeken, wel vette feature maar ook zeer frustrerend :@
Ik vind het echt stijlvol! :D. Eerst voorzichtig benaderen, maar als het een frustrerend potje is geweest dan gaan er toch echt nog wat enkels aan, dan maar dieprood! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
heheh, op zo'n moment baal ik dat de val-animaties nog steeds niet echt geweldig zijn. Zou het niet prachtig zijn als je wanneer je achter zo'n tijdrekker ging staan en je op de slidingknop zou drukken, je mannetje echt een trap tegen zijn benen gaf? Dus geen sliding, maar een smerige trap. Ook rood natuurlijk, maar wel wat logischer in zo'n situatie.

Ala Materazzi zeg maar, op iemands kuit gaan staan

[ Voor 7% gewijzigd door Sluuz op 07-11-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Sluuz schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:13:
heheh, op zo'n moment baal ik dat de val-animaties nog steeds niet echt geweldig zijn. Zou het niet prachtig zijn als je wanneer je achter zo'n tijdrekker ging staan en je op de slidingknop zou drukken, je mannetje echt een trap tegen zijn benen gaf? Dus geen sliding, maar een smerige trap. Ook rood natuurlijk, maar wel wat logischer in zo'n situatie.

Ala Materazzi zeg maar, op iemands kuit gaan staan
:D Doe maar vast een aanvraag bij Sony voor een 'pentagramknop' in het midden! Speciaal voor frustrerend PES momenten.

Het zou inderdaad wel wat zijn, maar ik denk dat voetbal dan 'minder serieus' zal worden. In FIFA 98 had je de 'Q' op je toetsenbord wat een flink heftige sliding was. Stja dan werd het af en toe ook meer mannekes in elkaar trimmen dan voetballen. Denk dat ze het daarom niet hebben gedaan.
Plus dat geweld in voetbalgames dan niet terug kan slaan op de werkelijkheid :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Dat klopt, die "hak een mannetje neer" knop sloeg nergens op. Heel vervelend als je tegenstander die ging gebruiken. Maar ik bedoelde meer dat ik het raar vind dat wanneer je in zo'n situatie op de slidingknop drukt, je mannetje uit stilstand een sliding maakt waarbij je weet dat je een kaart gaat krijgen. Zou dan net zo goed een schop kunnen zijn....

Maar goed, zit nog steeds te wachten op die patch voor de ps3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Wat een *knip* daar bij konami.... fucking teleport game online :(

Ik heb de bal en vervolgens heeft de aanvaller van de tegen partij in een keer een counter |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 08-11-2007 17:47 . Reden: beetje minder mag ook wel ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Mijn CD-WOW bestelling is eindelijk aangekomen, na 2 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Anoniem: 98248 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:24:
Mijn CD-WOW bestelling is eindelijk aangekomen, na 2 weken wachten.
Hier ook!

Maar ik had hem via een vriend al geinstalleert :9

Om alvast even te oefenen, nu kunnen we tegen elkaar online (als dat nog gaat komen daar bij Konami want online sucks hard momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Laatst online: 10-06 15:20
online doet echt weinig momenteel op de pc versie....
ik kan bijna geen opponents vinden en als ik er 1 heb kan dan zegt ie bij connecten, an error occured :S

komt dit ook bij jullie voor? of kan het aan mijn settings liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Vis schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:46:
[...]

Hier ook!

Maar ik had hem via een vriend al geinstalleert :9

Om alvast even te oefenen, nu kunnen we tegen elkaar online (als dat nog gaat komen daar bij Konami want online sucks hard momenteel)
Begrijp ik dat goed dat je PES2008 gewoon op elke PS3 kan installeren en dat het dan gewoon werkt zonder originele disc?

Dat zou niet echt een slimme actie zijn.... |:(

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:35:
[...]

Begrijp ik dat goed dat je PES2008 gewoon op elke PS3 kan installeren en dat het dan gewoon werkt zonder originele disc?

Dat zou niet echt een slimme actie zijn.... |:(
Nee, PC versie joh..

Holleboomer en ik hadden het er een paar pagina's terug over en hij had volgens mij ook de PC versie als ik me niet vergis, maar het ging over het bestellen via cd-wow vanuit engeland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
doe eens een patch uitbrengen konami :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Laatst online: 10-06 15:20
ds08 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:32:
online doet echt weinig momenteel op de pc versie....
ik kan bijna geen opponents vinden en als ik er 1 heb kan dan zegt ie bij connecten, an error occured :S

komt dit ook bij jullie voor? of kan het aan mijn settings liggen?
lamar opgelost, online werkt toch wel beter dan ik had gedacht, is niet zo'n irritante lag zoals met pes6.

net eerste pot gewonnen met 6-3 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Hebben ze net vorige week gedaan... Ik zou maar niet hopen dat er nu meteen weer 1 komt want dat betekent dat het nooit goed getest kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 09:03

amahusu

taking over the world!

na een weekje of twee offline te hebben gespeeld op mn 360 heb ik vandaag eens een paar potjes online gedaan. Ik moet toch zeggen dat in vergelijking met pes6 op de pes2 dit een stuk slechter in elkaar zit, in het bijzonder 2 dingen:

- laden van spelersgegevens bij custom match duurt soms erg lang
- vrij veel lag, zelfs als je host

of ligt dit aan mn instellingen? Zijn er nog poorten die open moeten om een snellere verbinding te hebben? Ik heb nu gewoon de standaard instellingen en heb vaak 3 balkjes, maar toch elke wedstrijd vrij veel lag :(

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
amahusu schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 00:09:
na een weekje of twee offline te hebben gespeeld op mn 360 heb ik vandaag eens een paar potjes online gedaan. Ik moet toch zeggen dat in vergelijking met pes6 op de pes2 dit een stuk slechter in elkaar zit, in het bijzonder 2 dingen:

- laden van spelersgegevens bij custom match duurt soms erg lang
- vrij veel lag, zelfs als je host

of ligt dit aan mn instellingen? Zijn er nog poorten die open moeten om een snellere verbinding te hebben? Ik heb nu gewoon de standaard instellingen en heb vaak 3 balkjes, maar toch elke wedstrijd vrij veel lag :(
Ik geloof dat hier niemand last van lag heeft, het loopt overal als een trein :+

(kijk nou eens iets verder dan dat je monitor hoog is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

HendrikN schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 00:13:
[...]

Ik geloof dat hier niemand last van lag heeft, het loopt overal als een trein :+

(kijk nou eens iets verder dan dat je monitor hoog is...)
ik doelde meer op xboxlive instellingen oid, pc is toch direct van ip naar ip?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:27

Smarron

The bend

PES2008 online is in het algemeen een ramp, ligt niet aan je 360.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik vind de Master League op Top Player toch wel erg lastig, ik was begonnen met FC Porto op Top Player en de default division indelingen. Ik kreeg heel veel tegendoelpunten en ben na een half seizoen ermee gekapt.

Gisteren opnieuw begonnen met de Master League op Top Player met Sporting Lissabon en de match-mode spelers. ( Standaard ML spelers durf ik echt niet aan :P )
Divisions heb ik nu handmatig ingedeeld, in de Division 2 waarin ik speel heb ik de meest zwakke tegenstanders gezet ( VVV Venlo, FC Caen, Basel, Helsingborgs, AIK etc.. ) De overige D1 divisions heb ik gemixed met sterkere ploegen om een beetje een Champions League idee te krijgen.

Zelfs tegen clubs als FC Caen en Basel heb ik het zwaar moeilijk, ik scoor wel maar ben dan niet meer in staat de voorsprong vast te houden. Meestal heb ik 55% - 60% balbezit en toch lukt het de CPU dan om tegengoals te maken.

Gisteravond dus met 1-3 verloren van Basel en met 2-4 van FC Caen.
Iemand nog een beetje goede tips voor met name verdedigen, want daar schort het bij mij nogal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 14:01
Ik speel ManU in de ML (real-life clubs en spelers) en ik ervaar ook wat jij hebt. Ondanks dat ik zelf plenty scoor (want Rooney/Ronaldo/Tevez zijn idioot goed) krijg ik enorm veel tegendoelpunten. Ik sta eerste in de D2 league, maar de nummers 2 en 3 hebben de helft van het aantal tegendoelpunten wat ik heb.

De beste verdedigingstip is om de bal in de ploeg te houden denk ik. Kijk als jij de bal hebt kunnen zij niet scoren. Schroom ook niet om je keeper in het spel te betrekken, dat scheelt ook wel eens, dan komen de aanvallers van de tegenpartij op hem af en ontstaat er ruimte.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
RobertJ schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:41:
Ik speel ManU in de ML (real-life clubs en spelers) en ik ervaar ook wat jij hebt. Ondanks dat ik zelf plenty scoor (want Rooney/Ronaldo/Tevez zijn idioot goed) krijg ik enorm veel tegendoelpunten. Ik sta eerste in de D2 league, maar de nummers 2 en 3 hebben de helft van het aantal tegendoelpunten wat ik heb.

De beste verdedigingstip is om de bal in de ploeg te houden denk ik. Kijk als jij de bal hebt kunnen zij niet scoren. Schroom ook niet om je keeper in het spel te betrekken, dat scheelt ook wel eens, dan komen de aanvallers van de tegenpartij op hem af en ontstaat er ruimte.
Bal in de ploeg houden is een tip die ik wel vaker gehoord heb inderdaad, maar om toch een beetje een aanval op te kunnen zetten moet ik toch wat meer risico nemen. Ik raak vaak de bal op het middenveld kwijt en op dat moment kan de tegenstander vrij gemakkelijk counteren bij mij.

Het is ook erg moeilijk om de tegenstanders van de bal te krijgen vind ik. Tackelen is veel riskanter dan in voorgaande edities want de scheids trekt veel sneller een kaart, ook het timen van tackles is moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Laatst online: 08-06 14:01
Kijk als jij met je keeper gaat rondspelen komt er een back of een centrale verdediger vrij. Daar moet je dan mee naar het middenveld, als je dan gaat kaatsen komt er ruimte vrij en kan je een middenvelder doorsturen naar je aanvaller. Nog beter is met de verdediger proberen je aanvaller in te spelen, die kaatst dan op een middenvelder en meestal gaan ze dan direct diep. Een juiste dieptepass (laag OF hoog) en je staat voor de keeper. Dit werkt natuurlijk lang niet altijd maar het is maar een idee.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196025

RobertJ schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:41:
Kijk als jij de bal hebt kunnen zij niet scoren.
Wel een echte " Cruijff-je ' is deze zin... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Anoniem: 196025 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:12:
[...]

Wel een echte " Cruijff-je ' is deze zin... :P
Ja idd :)
Nog een ander voorbeeld van een Cruijff statement:
"Ze kunnen niet van ons winnen maar we kunnen wel van hun verliezen" >:)

@ Robertj:
Thanks voor de tips, we gaan het vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ik heb mijn eeste seizoen master league er nu opzitten, ook op top player, heb met Chelsea gespeeld(orginele team, drogba etc..).
Maar vind het niet zo moeilijk, had toch gehoopt dat er wat meer (computer)tegenstand in deze PES versie zou zitten...wat wel irritant is is als ze iedere keer een tikkie terug doen of breed leggen.Ik laat ze dan maar op mijn helft komen, heb ook geen zin om er achteraan te hollen :X

Speel alle games op 5 minuten, aangezien ik snel wil promoveren..ben eerste geworden met 18 punten voorsprong en heb zo'n 10 tegendoelpunten gehad...de cup gewonnen etc..

Daarnaast gaat het kopen van spelers wel heel erg makkelijk, had halverwege het seizoen o.a Sneijder, Iniesta en Luis Garcia gekocht(en nog een aantal). Heb Lampard toen maar verkocht aangezien ik in geldnood kwam.
Kan straks, als ik van mijn werk kom, weer negotiations gaan doen, kwam ik gisteren niet aan toe..toch 1 van de leukste gedeeltes van de master league :)

Hopelijk word de eerste divisie wel wat moeilijker :)

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Nippletwister schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:26:
[...]

"Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen" >:)
Fixed (8> :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nippletwister schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:36:
Ik vind de Master League op Top Player toch wel erg lastig, ik was begonnen met FC Porto op Top Player en de default division indelingen. Ik kreeg heel veel tegendoelpunten en ben na een half seizoen ermee gekapt.
Ik vind het helemaal niet zo moeilijk op TP eigenlijk, maar je krijgt idd veel tegendoelpunten. Dat is meteen het frustrerende, ik heb vaak het idee dat ik er helemaal niets aan kan doen. Veel eigendoelpunten van spelers die niet reageren op mijn input, of een corner of vrije trap die er zomaar invliegt. En dan is er soms een speler die mijn hele verdediging voorbij dribbelt.

Ik ben meteen in Div1 begonnen met Real Madrid en heb nu 98 punten uit 34 wedstrijden: 32 x winst en 2x gelijk. Ik heb 97 keer gescoord en heb er 32 tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Jay-K schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:29:
Ik heb mijn eeste seizoen master league er nu opzitten, ook op top player, heb met Chelsea gespeeld(orginele team, drogba etc..).
Maar vind het niet zo moeilijk, had toch gehoopt dat er wat meer (computer)tegenstand in deze PES versie zou zitten...wat wel irritant is is als ze iedere keer een tikkie terug doen of breed leggen.Ik laat ze dan maar op mijn helft komen, heb ook geen zin om er achteraan te hollen :X

Speel alle games op 5 minuten, aangezien ik snel wil promoveren..ben eerste geworden met 18 punten voorsprong en heb zo'n 10 tegendoelpunten gehad...de cup gewonnen etc..

Daarnaast gaat het kopen van spelers wel heel erg makkelijk, had halverwege het seizoen o.a Sneijder, Iniesta en Luis Garcia gekocht(en nog een aantal). Heb Lampard toen maar verkocht aangezien ik in geldnood kwam.
Kan straks, als ik van mijn werk kom, weer negotiations gaan doen, kwam ik gisteren niet aan toe..toch 1 van de leukste gedeeltes van de master league :)

Hopelijk word de eerste divisie wel wat moeilijker :)
Ik weet niet op welk niveau je speelt maar je begint sowieso al met een heel sterk team. Ben nu net met Sporting begonnen en dat is denk ik toch wel wat andere koek :+
Je kan ook instellen hoe moeilijk het is om spelers aan te trekken tijdens het starten van een ML. Deze heb ik toch maar op Normal laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Je hebt ook een separaat ML niveau de je ook op Very Hard kan zetten. Probeer het maar eens i.c.m. een doorsnee eredivisie team. Dan is het al een stuk uitdagender. Zeker in division 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Nippletwister schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:35:
[...]

Ik weet niet op welk niveau je speelt maar je begint sowieso al met een heel sterk team. Ben nu net met Sporting begonnen en dat is denk ik toch wel wat andere koek :+
Je kan ook instellen hoe moeilijk het is om spelers aan te trekken tijdens het starten van een ML. Deze heb ik toch maar op Normal laten staan.
Heb zelf ook de negotiations op normal laten staan..want in de vorige pes was het anders al bijna onmogelijk om een beetje goede speler te halen, geen zin om er achter te komen of het in deze beter is :)
Ga nog 1 seizoen eerste divisie doen en dan maar eens kijken hoe het zal gaan met het ML n00b team met Hamsun en Ordaz enzo, is toch het leukste om een compleet nieuwe team na een aantal seizoenen te hebben ;)
Maar wil nog het liefst een patch ivm die irritante offline lag die er de hele tijd is :X

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Jay-K schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:54:
[...]

Heb zelf ook de negotiations op normal laten staan..want in de vorige pes was het anders al bijna onmogelijk om een beetje goede speler te halen, geen zin om er achter te komen of het in deze beter is :)
Ga nog 1 seizoen eerste divisie doen en dan maar eens kijken hoe het zal gaan met het ML n00b team met Hamsun en Ordaz enzo, is toch het leukste om een compleet nieuwe team na een aantal seizoenen te hebben ;)
Maar wil nog het liefst een patch ivm die irritante offline lag die er de hele tijd is :X
Offline lag blijft inderdaad vervelend, op 4:3 instellingen op mijn PS3 is het wel iets minder maar nog wel merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Laatst online: 18:55
in PES6 speelde ik offline op Top Player (5 en 6 sterren vroeger) nagenoeg iedereen zoek met een nulletje of 5, maar nu kan ik op blij zijn als ik op Regular netaan win met barca van Real madrid. Wat ik fout doe weet ik niet.. om een of andere reden is de tegenstander ALTIJD sneller dan ik (online ook trouwens). Is er ineens een betere manier om te sprinten in PES2008? En ik kom nooit een tegenstander voorbij, zelfs niet met Henry. Passes komen 9 van de 10x bij de tegenstander aan en ik krijg de meest lullige tegendoelpunten. Kansen creëren is nog steeds het grootste probleem. Iemand tips? Want dit is best frustrerend aangezien ik vanaf PES3 op het hoogste niveau mee kan :'( :'( _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
GraphXfreak schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:58:
in PES6 speelde ik offline op Top Player (5 en 6 sterren vroeger) nagenoeg iedereen zoek met een nulletje of 5, maar nu kan ik op blij zijn als ik op Regular netaan win met barca van Real madrid. Wat ik fout doe weet ik niet.. om een of andere reden is de tegenstander ALTIJD sneller dan ik (online ook trouwens). Is er ineens een betere manier om te sprinten in PES2008? En ik kom nooit een tegenstander voorbij, zelfs niet met Henry. Passes komen 9 van de 10x bij de tegenstander aan en ik krijg de meest lullige tegendoelpunten. Kansen creëren is nog steeds het grootste probleem. Iemand tips? Want dit is best frustrerend aangezien ik vanaf PES3 op het hoogste niveau mee kan :'( :'( _/-\o_
Ik heb een goede tip voor je! Ik speelde eerst ook op Regular en het lukte me ook voor geen meter, tot dat ik op het hoogste niveau ging spelen, toen kreeg ik het onder de knie en kwam het spelletje vanzelf. Op het hoogste niveau leer je een beter positie-spel te spelen en daardoor creeer je vanzelf kansen!

Good luck! :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dan eindelijk ook mijn dvd binnen via CD-WOW. Net twee potjes online gespeeld, eerste met 4-0 en de tweede met 3-0 gewonnen :P Moet wel zeggen dat het niet echt lekker speelde, veel lag enzo, maar dat is niets nieuws |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ga dit weekend maar eens voor wat achivements die ik nog moet :)

Op de PS3 heb ik in demo helemaal niet last van gras dat aan het bij laden is, maar ik ben er niet over uit, of PES nou op de xbox 360 het gras nou mooier is op het stuk dat ingezoomd is. of dat de PS 3 versie het gras niet tot in details laat zien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:22
Heeft die scheids van PES stront in de ogen ofzo, ik irriteer me dood aan die scheidsrechter. Ik kan dit spel gewoon niet vatten ik loop een beetje dom achter die bal aan in de hoop dat ik er een keer tegen aan loop want een lichte tackle op de bal is er niet. Ik scoor uit counters of een solo actie van Messi of Ronaldinho met een beetje geluk. Ook vindt ik dat spelers zo laat reageren als je een paas geeft op een kerel duurt het 3 uur voordat hij erop anticipeert. Ook vat ik ook geen meter van het vrije-trap systeem in de vrije trainen krijg ik er ook geen vat op. En scoren uit een voorzet lukt mij alleen als er geen verdedigers zijn. Ik zit eingelijk met het zelfde probleem als hier boven al gepost is. Ik kan maar met moeite winnen op Regular en krijg soms een gigantisch lullige tegen goals tegen.

En nee ik ben geen Fifa-fanboy want die game heb niet eens op mijn PC staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Metalbuster op 09-11-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

hmm, ik lees dat veel mensen moeite hebben met de ML league. Misschien dat het aan de opstelling ligt? Ik zit nu in seizoen 2 met deportivo la coruna, met originele ML spelers. Eerste seizoen derde gewonnen in div2, idd met erg veel moeite, maar dat lag meer aan het niveau van de default ML spelers :P

Wat ik heb gemerkt is dat de tegenstander veel vatbaarder is voor tactische omschakelingen. Dus bijvoorbeeld switchen van sides of tijdens het spelen switchen van formation A naar B. Zo creeer je ontzettend veel ruimte en kun je goed druk zetten op de cpu, zodat zij een stuk minder scoren en jij een stuk meer.

Ik speel met een 3-5-2 opstelling en sta nu na ongeveer 14 wedstrijden 2e in div1, met het beste doelsaldo van de competitie. Het is trouwens idd wel erg makkelijk om spelers te halen, ook erg goede, maar ik vind het leuker om met "talentjes" te spelen die je jong haalt en gedurende het seizoen beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gisteren ook nog een paar potjes ML gespeeld, ik sta nu 16e in division 2 na 9 wedstrijden.
Sinds ik ben overgestapt van de standaardopstelling van Sporting Lissabon ( 4-4-2 met een ruit ) naar een 4-3-3 gint het heel wat beter. Laatste potjes 2 gewonnen en 1 gelijkspel.

Toch is het ontzettend moeilijk om fatsoenlijk te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:30
Gisteren 11 potjes gedaan op de PS3. Vond het tof, ik vond PES6 niet zo cool, paar rare dingen (m.n. het keepersgedrag stond me niet aan) maar 2008 is cool. Speelt fijn weg en je ik vond het niet zo'n verschil met de vorige (6 => 5 was nogal een verschil.

Goeie game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Metalbuster schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:22:
Heeft die scheids van PES stront in de ogen ofzo, ik irriteer me dood aan die scheidsrechter. Ik kan dit spel gewoon niet vatten ik loop een beetje dom achter die bal aan in de hoop dat ik er een keer tegen aan loop want een lichte tackle op de bal is er niet. Ik scoor uit counters of een solo actie van Messi of Ronaldinho met een beetje geluk. Ook vindt ik dat spelers zo laat reageren als je een paas geeft op een kerel duurt het 3 uur voordat hij erop anticipeert. Ook vat ik ook geen meter van het vrije-trap systeem in de vrije trainen krijg ik er ook geen vat op. En scoren uit een voorzet lukt mij alleen als er geen verdedigers zijn. Ik zit eingelijk met het zelfde probleem als hier boven al gepost is. Ik kan maar met moeite winnen op Regular en krijg soms een gigantisch lullige tegen goals tegen.

En nee ik ben geen Fifa-fanboy want die game heb niet eens op mijn PC staan.
Het draait allemaal om timing, slidings moet je goed timen, tackles moet je goed timen, passes moet je goed timen, vrije trappen zijn altijd een bitch geweest in PES, maar als je ze eenmaal onder de knie hebt dan zijn ze altijd weer erg uitdagend!

Volgens mij is FIFA toch echt de game die je zoekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239752

Hey,

Hoe kan je bij settings je resolutie verhogen naar 800x600 of 1024x768? want bij mij staat er alleen maar 600x480 en 720x480...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 239752 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:28:
Hey,

Hoe kan je bij settings je resolutie verhogen naar 800x600 of 1024x768? want bij mij staat er alleen maar 600x480 en 720x480...

Alvast bedankt.
Joss in "[MULTI] Pro Evolution Soccer 2008"

Gevonden met de quicksearch [resolutie] binnen 30 seconden.
Kortom zoeken is vaak sneller dan vragen aangezien je nu een half uur op antwoord hebt moeten wachten. ;)

@Gdup: zou je de link naar kitserver kunnen toevoegen aan de ts, scheelt weer een hoop vragen denk ik.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
waarom schiet ik altijd door het midden, recht op de keeper af |:(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239752

Ok, bedankt

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 239752 op 10-11-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:22
Zosas schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 17:12:
Omdat je niet een richting aan geeft waarheen je wilt schieten terwijl je schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Zosas schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 17:12:
Probeer eens in de training te schieten met verschillende richtings combinaties,
dan krijg je het zeker snel onder de knie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122004

Ik vroeg me af wat dat kruisje, rondje enz linksonder aan het scherm betekenen tijdens een wedstrijd. Dus als je L2 inhoudt + datgene dat je wilt.

Heeft dat iets te maken met de direct pass of direct shot ect.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Anoniem: 122004 schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:18:
Ik vroeg me af wat dat kruisje, rondje enz linksonder aan het scherm betekenen tijdens een wedstrijd. Dus als je L2 inhoudt + datgene dat je wilt.

Heeft dat iets te maken met de direct pass of direct shot ect.?
Tactische aanpassingen. Bijvoorbeeld een buitenspelval of een centrale verdediger mee op laten komen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122004

er staat in command list ook iets over: "Direct shot of Direct pass". Dan moet je before trapping Y bijvoorbeeld doen. Waar staat dat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
before trapping betekent letterlijk "voordat je de bal aanneemt". Houdt dus in dat je de bal in één keer doorspeelt (zoals meestal met een 1-2tje). Is geen uberspeciale move ofzo en heb je vast ook al 100 keer gedaan :)

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!