Toon posts:

[MULTI] Pro Evolution Soccer 2008

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 27.610 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik moest ook eerst die Fifa feeling van me afschudden en volgens mij is dat nu gelukt :) 2 dagen geleden was ik dit spel helemaal zat, maar nu ik het op het hoogste niveau (top player)speel vind ik het spel ineens een stuk realistischer. Door dat hoge niveau zoek je veel eerder de combinaties op en geeft het ook een kick als je scoort/wint.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe je lobjes maakt op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:23:
Ik probeer het meteen zo uitdagend mogelijk te maken door een ML te beginnen met NAC, niet de meest talentvolle selectie in het spel :P, op Top Player en ML niveau very hard. Vervolgens haal ik alleen een nieuwe speler als er iemand retired, dus zoveel mogelijk met de originele selectie spelen.

Dat maakt het al best pittig, de cpu gebruikt duidelijk meer variatie in zijn spel als in voorgaande PES delen en een bal afpakken is een hele opgave :)
als je echt een uitdaging wil begin je met die ML-default players, dat is pas bikkelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 07:32
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:43:
Kan iemand mij vertellen hoe je lobjes maakt op de 360?
Op de PS3 is het volgens mij L1 + Schieten (X)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 19:19
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:44:
[...]

als je echt een uitdaging wil begin je met die ML-default players, dat is pas bikkelen :o
hehe idd :)

Trouwens hebben meer mensen problemen met inloggen voor online (PC)? Ik kan wel inloggen en player profile kiezen, maar dan krijg ik "An error has occured" en kom ik weer in het inlog scherm terecht.. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:49
Castor385 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:47:
[...]

Op de PS3 is het volgens mij L1 + Schieten (X)
Volgens mij moet je eerst schieten, als je de schietbalk ziet verschijnen direct op L1 (PS3) of LB (X360) drukken. Vereist wel wat oefening, ik kreeg het bij eerdere edities ( PES1 t/m PES3 ) veel makkelijker voor elkaar als nu. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:40
Nippletwister schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:54:
[...]

Volgens mij moet je eerst schieten, als je de schietbalk ziet verschijnen direct op L1 (PS3) of LB (X360) drukken. Vereist wel wat oefening, ik kreeg het bij eerdere edities ( PES1 t/m PES3 ) veel makkelijker voor elkaar als nu. :'(
Maakt het uit of je L1 al ingedrukt hebt? Volgens mij niet. Ben pas dit weekend begonnen met lobjes, en ze zijn allemaal nog veel te slap (PES6 modus), maar ik doe L1+schieten+richting.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik ben helemaal nieuw met PES ik kan nu net winnen met 1-0/2-0 op de 3e moeilijkheidsgraad.
Ben altijd een FIFA speler geweest (nog steeds) maar speel dit jaar beide. Met FIFA win ik nu te makkelijk op legendarisch (FIFA 2008 uiteraad) PES is een leuke nieuwe uitdaging.

Kan het kloppen dat de competitie van Arsenal en Chelsea bijvoorbeeld er niet in zit, ik kan hem namelijk niet vinden ook die clubs niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Metalbuster op 29-10-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dacht dat ze vandaag de registratie weer open zouden gooien :( :( |:( |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:38
Metalbuster schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:12:
Ik ben helemaal nieuw met PES ik kan nu net winnen met 1-0/2-0 op de 3e moeilijkheidsgraad.
Ben altijd een FIFA speler geweest (nog steeds) maar speel dit jaar beide. Met FIFA win ik nu te makkelijk op legendarisch (FIFA 2008 uiteraad) PES is een leuke nieuwe uitdaging.

Kan het kloppen dat de competitie van Arsenal en Chelsea bijvoorbeeld er niet in zit, ik kan hem namelijk niet vinden ook die clubs niet.
Kijk eens onder de English League (of zoek de Engelse vlag) e.d. Konami beschikt namelijk (nog) niet over de licenties voor de Engelse competitie. Vandaar dat je dus ook niet de correcte clubnaams zoals Arsenal vind, maar onder een iets andere vorm. De selectie spelers daarentegen zijn wel correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Iemand trouwens bekend met de CD-WOW internet site? Daar kost Pro evolution soccer 2008 maar 24 euro!! Voor de pc althans!

http://www6.cd-wow.nl/det...ct_code=2364192&subcat=pc

Edit:

Laat maar, ik zie dat er al meer mensen wat gekocht hebben :)

[ Voor 20% gewijzigd door Sydney08 op 29-10-2007 15:43 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:25
Ik heb gewoon FM2008 erbij gepakt. De engelese competitie erbij gepakt van 07/08. Op Alfabet gezet en dat vertaald naar PES2008 :Y) . Daar staan de teams namelijk ook in alfabetische volgorde van echte naam. Het editten was zo gebeurd. Namen van de stadions kan me echt niets schelen...

Gisteren 4 potjes gespeeld en allemaal gewonnen! Sta nu gelukkig derde ipv dertiende, maak dus nog kans op promotie met 6 wedstrijden te gaan. Moet ik alleen wel de positieve lijn door kunnen zetten.

Ik zit te twijfelen of ik de moeilijkheidsgraad omhoog te gooien als ik promoveer. Aangezien ik dan in de eredivisie terecht kom met alle NL teams. Regular is nog steeds wel een uitdaging aangezien ik niet dik win. Alleen Besiktas heeft eraan moeten geloven met 4-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 07:32
m4yall schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:41:Regular is nog steeds wel een uitdaging aangezien ik niet dik win. Alleen Besiktas heeft eraan moeten geloven met 4-0 :)
Ik kreeg met 4-0 klop van besiktas. Haalde het einde van de wedstrijd met 18 spelers op het veld. 3x ik rood, 1x besiktas rood.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

cheiron schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:24:
[...]

Maakt het uit of je L1 al ingedrukt hebt? Volgens mij niet. Ben pas dit weekend begonnen met lobjes, en ze zijn allemaal nog veel te slap (PES6 modus), maar ik doe L1+schieten+richting.
Het gaat (afaics) hetzelfde als bij pes6, iig op de PC

Als je van te voren L1 al indrukt heb je zeker weten een lob. Er is nog een 2e soort lob, nml met de punt van de schoen een klein lobje maken: Op R1 drukken als je de shootbar in beeld is. Dit is 1 vd beste manieren om vanaf dichtbij (werkt eigenlijk alleen op afstanden van ~1 tot ~2 meter vanaf de keeper) 1 op 1 met de keeper te scoren, zeker als er verdedigers in je rug lopen te hijgen en je geen passeerbeweging meer kan maken. Als de keeper zich voor het schot denkt te werpen doe je een klein lobje over hem heen. Timing is belangrijk, maar dat is goed te oefenen in de training.

De special with-the-inside-of-the-boot chip die oa met Henry kon is me nog niet gelukt, volgens mij hebben ze die eruit gehaald of veranderd.

Wat nog steeds wel goed werkt is wanneer je buiten het strafschop gebied ongeveer recht voor doel bent, om dan richting de cornervlag te lopen (het beste kan je naar de rechter cornervlag als je rechtsbenig bent, en vice versa). Op het moment dat de keeper dan uitkomt, doe je een flinke lob met L1 (bar 3/4e tot helemaal vol, afhankelijk van hoever je van het doel af bent, en op de verre hoek te mikken). Ideaal in situaties dat je speler (bijna) doorgebroken is, maar niet direct op doel af kan. Niet makkelijk, maar als het lukt is het wel enorm vet, en enorm fraps-waardig :)

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
@ HyperMan

frapswaardig?

Ik heb overigens de PS3 versie maar hij loopt ingame zo soepel als wat. Alleen idd die herhalingen waar wat slowdown is maar ik heb begrepen dat er een patch voor komt. Eerste indrukken zijn in ieder geval goed. Speelt lekker, het is gewoon PES en speelt nog altijd lekkerder dan FIFA. De problemen die XBOX bezitters hebben met het gras heb ik niet gezien in de PS3 versie. Wat betreft de registratie voor online gaming, ook geen problemen gehad...ik ben dus tot nu toe tevreden met PES2008! :D

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51

Vis

Spacey23 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:39:
Iemand trouwens bekend met de CD-WOW internet site? Daar kost Pro evolution soccer 2008 maar 24 euro!! Voor de pc althans!

http://www6.cd-wow.nl/det...ct_code=2364192&subcat=pc

Edit:

Laat maar, ik zie dat er al meer mensen wat gekocht hebben :)
5-10 dagen levertijd, omdat het vanuit Engeland overkomt.

Heb m vorige week ook besteld, en verwacht m pas volgende week ofzo..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:52
Kan nog steeds niet fatsoenlijk online spelen op de xbox 360. Echt zwaar @#%^#$^$#^#, dit is toch niet normaal!

Lag als een bitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:06:
@ HyperMan

frapswaardig?

Ik heb overigens de PS3 versie maar hij loopt ingame zo soepel als wat. Alleen idd die herhalingen waar wat slowdown is maar ik heb begrepen dat er een patch voor komt. Eerste indrukken zijn in ieder geval goed. Speelt lekker, het is gewoon PES en speelt nog altijd lekkerder dan FIFA. De problemen die XBOX bezitters hebben met het gras heb ik niet gezien in de PS3 versie. Wat betreft de registratie voor online gaming, ook geen problemen gehad...ik ben dus tot nu toe tevreden met PES2008! :D
Ik zie echt nergens problemen hoor met het gras op de xbox360. Game is supervloeiend en kan geen issue ontdekken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:51

rCk

Ietsjes eerder, over het moeilijke scoren.. Je moet zoals gezegt werd, timing vinden. En ook de aanval goed opzetten, want als je de verdediging open kan scheuren, dan kan je mooie diepe pass geven of een mooie voorzet, en het werk is al gedaan.
Ik heb wat mooie voorbeelden opgenomen bij replays, ik zoek later nog wel uit of je die ook kan kopieren, zodat ik ze kan sturen naar mensen die 'm willen. Dat zoek ik nog wel uit, nu weer ff oefenen voor theorie rijbewijs voor morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook mijn klachten gestuurd frame drops op pc versie etc.

reactie:

Dear customer,

Thank you very much for contacting the Konami customer support team.

You reported us an error which is known to our development team. The team is
trying to resolve this problem as soon as possible.

Sorry for the inconvenience this issue might have caused.

Your Konami Support Team

Konami Digital Entertainment GmbH
Berner Str. 103-105
60437 Frankfurt am Main
Germany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:08:
[...]

5-10 dagen levertijd, omdat het vanuit Engeland overkomt.

Heb m vorige week ook besteld, en verwacht m pas volgende week ofzo..
Ik blijf Cd-Wow een enge site vinden en ik zal er in het vervolg nooit meer bestellen. Eerst problemen met betaling/e-mails/ordernummers, daarna krijg ik na 5 e-mails eindelijk een ordernummer. Kan ik vervolgens niet inloggen met de gegevens. Erg vaag allemaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog een 1280x1024 resolutie patch! Ik kan PES2008 alleen op Medium in die resolutie spelen, op High alleen maar 1024x768. Ik draai op C2D 2,8Ghz en 8800gts.

De Demo patch werkt niet bij de full version dat had ik al geprobeerd.

Heeft dus misschien nog iemand een 1280x1024 patch ?

Bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:22

ZieMaar!

Moderator General Chat
Het schijnt dat de kitserver dat probleem oplost.

te vinden op http://www.soccergaming.tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPiNaL1976
  • Laatst online: 15-01-2015
Nippletwister schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:01:
Vanmiddag heb ik het spel binnengekregen via bol.com. Na het avondeten en de afwas gelijk de bluray disc in mijn PS3 geprikt en een potje Sparta - VVV gespeeld.

Het eerste wat mij opvalt aan de game is dat er inderdaad frameratedrops inzitten, en niet zo weinig ook! Ik erger me altijd dood aan framerate drops in welk spel dan ook, als je een spel niet soepel kunt laten lopen dan doe je toch echt iets goed fout. Ik heb ook al naar de instellingen gekeken die in dit topic al naar voren zijn gekomen maar sommige instellingen kon ik niet vinden, er stond ook iets over het installeren van het spel naar je HDD van je PS3 :?

Verder vind ik de beeldkwaliteit op een normale CRT televisie erg slecht, Konami mag er niet blind vanuit gaan dat iedereen opeens een gloednieuwe HD (Ready) TV heeft staan. Als ik een speler wil wisselen via Start >> Change player kan ik niet eens goed zien welke conditiepijlen een speler heeft. Ik kan het eigenlijk alleen via de kleurtjes achterhalen...

Ik ben tamelijk teleurgesteld in deze game, als ik dit had geweten had ik hem misschien wel gewoon voor mijn PC gekocht. Speciaal voor dit spel heb ik een PS3 aangeschaft dus de teleurstelling is er zeker.

Voor Konami hoop ik dat ze HEEL GAUW met een oplossing komen, ben altijd fan geweest van ISS / PES en koop elk jaar PES maar deze versie vind ik beneden Konami niveau :(

Nuff said... Nog meer PS3 bezitters die er hetzelfde over denken?
Ik heb ook een PS3 aangeschaft samen met PES2008.
Speel heb ook een normale tv, en het was een ergenis.
PES2008 heb ik weer terug gebracht, en heb een ps2 versie aangeschaft.
Ben ook zwaar teleur gesteld in konami.
Wacht een mogelijke/hopelijke patch wel even af voordat ik de PS3 versie weer aanschaf.

een trouwe teleur gestelde PESFAN....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZieMaar! schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:20:
Het schijnt dat de kitserver dat probleem oplost.

te vinden op http://www.soccergaming.tv.
Nee dat zorgt er alleen voor dat je op High kan spelen als PES dat blokkeerd.
Het geeft géén extra resoluties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
@ HyperMan

frapswaardig?

dan heb je vast een hele speciale PS3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik begin wel erg moe te worden van mensen die dingen vragen die een pagina eerder nog gevraagd zijn, zoals bv nu Double0Seven weer aan het doen. Quicksearch bestaat niet voor niets.

Klopt het trouwens dat ze die terug-in-de-tijd functie uit de free training is gehaald? Dat was echt ideaal om een bepaalde situatie steeds opnieuw te kunnen spelen. Zou dan de zoveelste domper worden ...
@ HyperMan

frapswaardig?

Fraps is een programma om filmpjes op te nemen van bv de game die je aan het spelen bent. Dus ik bedoel met fraps-waardig dat het de moeite waard is om de replay te frapsen en op youtube te gooien zodat je er lekker mee kan patsen, tegen bv je mede-tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperMan schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:30:
Ik begin wel erg moe te worden van mensen die dingen vragen die een pagina eerder nog gevraagd zijn, zoals bv nu Double0Seven weer aan het doen. Quicksearch bestaat niet voor niets.
Nee de Quicksearch bestaat inderdaad niet voor niets nee, maar als ik daar niets mee kan vinden, dan stel ik toch echt gewoon mijn vraag. :) Ik kon nergens een patch voor 1280x1024 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:51:
[...]

Ik blijf Cd-Wow een enge site vinden en ik zal er in het vervolg nooit meer bestellen. Eerst problemen met betaling/e-mails/ordernummers, daarna krijg ik na 5 e-mails eindelijk een ordernummer. Kan ik vervolgens niet inloggen met de gegevens. Erg vaag allemaal 8)7
Ik vindt het ook een vage site en bedrijf.

Het is omdat ik zo "stom" was dat ik het zo snel besteld had, door de prijs.. Want ik had er naast gelezen dat dat bedrijf in engeland ligt, terwijl het toch echt cd-wow.nl is en de hele site in het nederlands is :s

Maja, ik hoop dat alles prima verloopt, en dat ik een mailtje krijg deze week dat hij onderweg is, ook het idee dat ik al betaald heb zit me niet zo lekker.. ach het komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
ik krijg ineens de foutmelding als ik PES opstart:

Your hardware does not meet the req. etc....

ik heb gegoogled maar kan het niet vinden, iemand bekent met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 09:11
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:36:
[...]

Nee de Quicksearch bestaat inderdaad niet voor niets nee, maar als ik daar niets mee kan vinden, dan stel ik toch echt gewoon mijn vraag. :) Ik kon nergens een patch voor 1280x1024 vinden.
Download deze file: http://www.speedyshare.com/860387413.html
Dit maakt het mogelijk om resoluties te kiezen tot 1600x1200! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurneyhck schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:04:
[...]

Download deze file: http://www.speedyshare.com/860387413.html
Dit maakt het mogelijk om resoluties te kiezen tot 1600x1200! :)
Kijk daar heb ik wat aan :) Heel erg bedankt he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Laatst online: 27-08 19:42
wilmocs schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:48:
ik krijg ineens de foutmelding als ik PES opstart:

Your hardware does not meet the req. etc....

ik heb gegoogled maar kan het niet vinden, iemand bekent met dit probleem?
Misschien eens je Casio upgraden? ^^

btw, online voor pc werkt hier nu vrij aardig als ik iemand join met een wedstrijd. Als ik zelf een room opzet is het een stuk minder en ik heb niet het idee dat het door mijn verbinding komt. Misschien toch maar even wachten totdat de patch er is voordat ik online ga spelen.
Al andere pc-gebruikers die online kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Kan iemand mij vertellen of de volledige versie beter draait dan de demo. Want op mijn pc is het zelf op medium in 800*600 huilen met de pet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik heb ook bij cd-wow besteld, en had er wel rekening mee gehouden dat het ff kon gaan duren. Vriend van me heeft een reply gehad van hun met excuses en de opmerking dat ie de order kon cancellen als ie het te lang vond duren. Of je dan makkelijk en snel je geld terug krijgt is natuurlijk een ander verhaal.

Ik ga me er nu nog niet al te druk over maken, speel nu wel gewoon offline, moet Classic Germany & Netherlands nog unlocken, kan ik daarna lekker Cruijff vs Gerd Müller spelen.
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:36:
[...]

Oh ik zie nu pas dat in de patch die ik gevonden had, er geen 1280x1024 optie is. Excuses

[ Voor 29% gewijzigd door HyperMan op 29-10-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
Da's wel erg bijdehand van je, vooral als er in die fix geen 1280x1024 zit... En daar vroeg hij toch wel degelijk om...

Dit is een 1280x1024 settings file

edit; ik moet sneller typen

[ Voor 7% gewijzigd door RobertJ op 29-10-2007 20:37 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vorige week donderdag ook bij CD wow besteld (zie paar pagina's terug). Ik had in eerste instantie geen ordernummer gekregen (ging iets niet helemaal goed met iDeal). Nadat ik een mailtje gestuurd had kreeg ik alsnog (binnen anderhalf uur) via de mail een ordernummer, met de mededeling dat alles toch goed gegaan was. Vond ik op zich best netjes, en ik verwacht dan ook geen problemen met de levering.

Ik verwacht dat er tussen volgende week dinsdag en vrijdag wel iets in de brievenbus zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:55:
Ik heb hem vorige week donderdag ook bij CD wow besteld (zie paar pagina's terug). Ik had in eerste instantie geen ordernummer gekregen (ging iets niet helemaal goed met iDeal). Nadat ik een mailtje gestuurd had kreeg ik alsnog (binnen anderhalf uur) via de mail een ordernummer, met de mededeling dat alles toch goed gegaan was. Vond ik op zich best netjes, en ik verwacht dan ook geen problemen met de levering.

Ik verwacht dat er tussen volgende week dinsdag en vrijdag wel iets in de brievenbus zit :P
Krijgen we dus nu ook de Engelse versie?

Niet of dat wat uitmaakt lijkt me...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Vis schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:28:
[...]

Krijgen we dus nu ook de Engelse versie?

Niet of dat wat uitmaakt lijkt me...?
Zolang het maar geen duitse versie is, want duits commentaar houd ik niet zo van :)
Engels is perfect, die heb ik nog liever als de NL'se versie.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er uberhaupt een Nederlandse versie? In Nederland staan toch ook gewoon C.Ronaldo en Owen op de cover? En Nederlands commentaar is er (gelukkig) ook niet :P

Edit: Kwam net deze PS2 controller tegen op bol.com. Denk niet dat er veel mensen zijn die dit ding in huis halen |:( :P

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=55229&dimensionid=1&shopid=6

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Laatst online: 27-08 19:42
Mooi ding toch :P .

// beetje off-topic
In tegenstelling tot de controller hierboven zou ik wel een nieuwe willen (heb nu een logitech dual action) en het liefste een 360/PC. Weet iemand of die ook in zwart leverbaar is, draadloos, aangezien die vele malen mooier is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
HyperMan schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:30:

Klopt het trouwens dat ze die terug-in-de-tijd functie uit de free training is gehaald? Dat was echt ideaal om een bepaalde situatie steeds opnieuw te kunnen spelen. Zou dan de zoveelste domper worden ...

[...]

Fraps is een programma om filmpjes op te nemen van bv de game die je aan het spelen bent. Dus ik bedoel met fraps-waardig dat het de moeite waard is om de replay te frapsen en op youtube te gooien zodat je er lekker mee kan patsen, tegen bv je mede-tweakers :)
Ow dat is cool! Hoe moet je dat doen precies dan of kan ik dat programmaatje gewoon downloaden en zit er een gebr.aanwijzing bij ofzo?

Ik mis ook die terug in de tijd functie trouwens...

hey $PiNaL..welkom trouwens.. :) Zoals ik je al had gezegd jammer dat je de PS3 versie niet meer hebt dus we kunnen voorlopig helaas niet online tegen elkaar een potje PESSEN dus ik hoop dat KONAMI snel met een patch komt!

[ Voor 10% gewijzigd door P.E.No.1 op 30-10-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Globkul schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 06:19:

// beetje off-topic
In tegenstelling tot de controller hierboven zou ik wel een nieuwe willen (heb nu een logitech dual action) en het liefste een 360/PC. Weet iemand of die ook in zwart leverbaar is, draadloos, aangezien die vele malen mooier is?
een losse 360 elite controller mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De originele Xbox360 controllers zouden gewoon windows compatible moeten zijn, maar in de praktijk zijn er nog wel een paar problemen geloof ik. De meeste (oude) spellen maken namelijk gebruik van DirectInput, terwijl de Xbox360 controller via Xinput bestuurd wordt. PES 2008 ondersteunt echter wel Xinput dus voor pes moet het niet uitmaken. Vooral bij de wat oudere spellen kan het zijn dat de controller niet herkend wordt...

Edit: Maar volgens mij worden de problemen aardig verholpen door custom drivers te installeren, staat in dit topic :P *Click/Schop*

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
rickertsnaak schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:30:
[...]

dan heb je vast een hele speciale PS3 ;)
Ja ik dacht al zoiets toen ik per ongeluk een 360 spel in dat ding deed en hij hem nog afspeelde ook! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

P.E.No.1 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:03:
[...]

Ow dat is cool! Hoe moet je dat doen precies dan of kan ik dat programmaatje gewoon downloaden en zit er een gebr.aanwijzing bij ofzo?

Ik mis ook die terug in de tijd functie trouwens...

hey $PiNaL..welkom trouwens.. :) Zoals ik je al had gezegd jammer dat je de PS3 versie niet meer hebt dus we kunnen voorlopig helaas niet online tegen elkaar een potje PESSEN dus ik hoop dat KONAMI snel met een patch komt!
Het staat zelfs in de meuktracker dacht ik, anders is bv Google je vriend. Je kan er ook je FPS mee zien, en screenshots etc mee maken. Er zit vast een gebruiksaanwijzing bij, maar die heb je niet nodig, tis heel simpel proggie en alles wijst zichzelf. Als je het daarna van raw avi (neemt veel ruimte in) om wil zetten in bv mp4 kan je bv WinAVIVideoConverter gebruiken. Dat heb je ook nodig voor YouTube want die slikt geen raw avi.
Globkul schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 06:19:

// beetje off-topic
Vorig jaar had ik ff gekeken, toen was het zo dat alleen een 360 controller met draad direct op de PC aangesloten kon worden, de wireless niet. Volgens mij is dat nog steeds zo (kan iemand dat bevestigen?) Er is er dus wel 1 :D klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff..slecht nieuws. Misschien ook voor de andere mensen die pro bij cd-wow besteld hadden:

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Pro Evolution Soccer 2008 (DVD-ROM) Windows

We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 5/11/2007.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.

Was te verwachten voor die 24 pleuro's :| |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb het al meerdere malen gevraagd, maar ik probeer het nog een keer :P.
Zit er een 2on2 modus in PES2008 online voor de PC?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:06:
Ik heb het al meerdere malen gevraagd, maar ik probeer het nog een keer :P.
Zit er een 2on2 modus in PES2008 online voor de PC?
Zit er in niet in, op geen enkel platform. Alleen 2v2 tegen de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:28:
Pff..slecht nieuws. Misschien ook voor de andere mensen die pro bij cd-wow besteld hadden:

We are writing to you regarding your order for: Pro Evolution Soccer 2008 (DVD-ROM) Windows

We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 5/11/2007.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.

Idd :( Ik heb die mail ook gekregen net... Damnit damnit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:28:

Damn, heb het mailtje net ook gehad. Nu krijg ik hem dus ná mijn week vakantie |:( Naja het scheelt natuurlijk wel de helft van de prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

vorig jaar had ik pes6 via cd-wow bestelt .. ook voor 24 euro .
moest toen na 1 week een mailtje sturen naar hun omdat ik niks had ontvangen . toen 2 dagen later had ik hem in de bus.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ello,

Omdat ik wat problemen ondervind met mijn pes 2008, maar es het gehele forum doorgespit...jeetje wat een pagina's zeg...pff. Maar daardoor wel veel dingen duidelijk geworden. Even voor mezelf een korte conclusie of dit klopt... Pes 2008 voor de ps3 is traag omdat de game dus eigenlijk niet helemaal af is...? Er is een gerucht dat er nog een patch komt maar menig mensen hier geloven daar niet in? Je kan het minder houterig laten spelen door de geluidsinstelling en stadium sounds uit te zetten of in ieder geval een stuk lager te zetten? Of door je resolutie aan te passen naar 4:3? Op een HD tv met hd kabel speelt ie wel gewoon soepel? Zelf heb ik al gezien dat ze online bezig zijn (kreeg een popup tijdens het inloggen). Ik heb wel een aantal x gespeeld en soms was er mega lag en soms viel het wel mee. Ze zijn daar dus in ieder geval mee bezig...das al iets...

De schwalbes lukken bij mij ook voor geen meter....1 uit de 100 lukt ongeveer, ook al staat de scheids op 80 meter dan nog krijg ik een gele kaart. De scheids is wel weer ouderwets streng hoor...pff.. Ook erg balen van de weinige licenties..verder is t wel weer een topgame natuurlijk! Ik heb toch zeker grotendeels alleen voor pes 2008 een ps3 aangeschaft..!

Oja en mensen schaf zoiets nooit bij cd wow aan die heben maar een beperkte voorraad! Dan maar liever iets meer betalen en direct in huis toch? :X

adios :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
kort gezegt is PES2008 op de PS3 een enorm slechte poort. ze hebben geen genoeg tijd gespendeerd aan het optimaliseren voor deze console. jammer , gemiste kans. volgend jaar beter :)

(gamed lekker verder op z'n 360 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickertsnaak schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:04:
[...]

kort gezegt is PES2008 op de PS3 een enorm slechte poort. ze hebben geen genoeg tijd gespendeerd aan het optimaliseren voor deze console. jammer , gemiste kans. volgend jaar beter :)

Tja toch liever een beetje hapering met een ps3 controller dan normaal gamen op een xbox controller hoor O-) Ik kan daar nie aan wennen ... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je muziek importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:54:
[...]

Idd :( Ik heb die mail ook gekregen net... Damnit damnit
Ach, zodra wij hem hebben zijn de problemen met de servers hopelijk tenminste opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een strategy guide verkrijgbaar van PES 2008? En waar kan ik hem dan kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:43:
Is er al een strategy guide verkrijgbaar van PES 2008? En waar kan ik hem dan kopen ?
Ja bij de mediamarkt 15 eu incl. 2 dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:43:
Zag hem bij Fame in Amsterdam en enkele Free recordshops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:45:
[...]

Kan hem aanraden (piggyback guide)
Vanavond mn eerste "doe alsof ik schiet, keeper valt, omspeel de keeper en scoor" -doelpunt gemaakt. Erg cool :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:45:
[...]

En bij play.com voor 12 euro thuisbezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:49
[...]

Dit is nou niet bepaald een reply waar PS3 bezitters om zitten te springen :o
Ik ben zelf ook PS3 owner en hoop nog steeds op een patch waarmee het probleem wordt opgelost.

Heb mijn beeldverhouding nu maar op 4:3 gezet en zo is het opzich nog wel uit te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:12:
[...]

Tja toch liever een beetje hapering met een ps3 controller dan normaal gamen op een xbox controller hoor O-) Ik kan daar nie aan wennen ... 8)7
Ik heb beide controllers thuis en mijn voorkeur gaat toch echt uit naar de Xbox controller en die gebruik ik dan ook voor PES op de pc :) Alleen hoop ik dat ik binnenkort eens online kan spelen, want hij blijft maar foutmeldingen geven. An error accurred during verification :(

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen wat het ip adres is van de server van Konami?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:50:
[...]

Ik heb beide controllers thuis en mijn voorkeur gaat toch echt uit naar de Xbox controller en die gebruik ik dan ook voor PES op de pc :) Alleen hoop ik dat ik binnenkort eens online kan spelen, want hij blijft maar foutmeldingen geven. An error accurred during verification :(
Gaat dat aansluiten van een Xbox360 Controller op een (Vista) PC een beetje handig? De aansluiting is gewoon USB, maar ik bedoel meer in de zin van programma ondersteuning en installeren van drivers...

Zit er zelf namelijk aan te denken om ook zo'n controller in huis te halen.

Een beetje duf eigelijk, wel een Xbox360 controller maar geen Xbox360 console :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smash016
  • Laatst online: 08-12-2020
Ik speel de PC-versie en heb sterk het idee dat men in 5 minuten een PC-conversie in elkaar heeft gedraaid want:
A) Het spelt bewaart alleen mijn instellingen en wijzingen als ik de gamepad als Controller 1 instel... hoezo? Waar slaat dat op? Maar dan ik dus niet met het toetsenbord spelen, want je toetsenbord moet als Controller 1 ingesteld staan. Dus transfers doorvoeren (Koevermans -> PSV) heeft geen zin, want hij slaat ze toch niet op en alle instellingen moet ik iedere keer opnieuw invoeren.
B) De framerate is belachelijk laag en variabel! Mijn PC voldoet aan de AANBEVOLEN systeemeisen en ik ben verplicht om 'm op 640x480 en Min. Detail te spelen. Als ik Frameskip aanzet is de framerate wel in orde op Med. Detail en 1024x768 maar dan zijn de animaties weer zo houterig.
Ze hebben gewoon de PS-code rechtstreeks omgezet naar PC-code... tssst, jammer want het lijkt me een leuk spel... Ook het feit dat die Frameskip-optie erin zit geeft al aan dat Konami het zelf ook door had, want die optie bestond nog niet in PES 5 of 6...
Verder iemand tips (vooral wat betreft die framerate)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Ja, de nieuwste drivers voor je videokaart ophalen... Wat voor videokaart heb je? Want op High wil hij Shaders v3.0 gebruiken en dat moet je pc maar net trekken...

Geef al je specs maar even voor het gemak, nep-psychologie-student ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RobertJ op 30-10-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:25
[...]

Ik ben volgens mij een van de gelukkigen die nergens last van heeft (behalve de replays) op de PS3. Speelt heerlijk weg.

Verder ben ik het wel met je eens dat Konami niet goed geoptimaliseerd heeft, maar dat geld ook voor de 360 en pc versie, want ook replays moeten gewoon naar behoren lopen. Online heb ik nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:36:
[...]

Gaat dat aansluiten van een Xbox360 Controller op een (Vista) PC een beetje handig? De aansluiting is gewoon USB, maar ik bedoel meer in de zin van programma ondersteuning en installeren van drivers...

Zit er zelf namelijk aan te denken om ook zo'n controller in huis te halen.

Een beetje duf eigelijk, wel een Xbox360 controller maar geen Xbox360 console :X
Drivers installeren doet Vista vanzelf, dus daar had ik geen problemen mee. Ook de games worden goed ondersteund en ben gelukkig ook daar nog geen problemen tegen gekomen.

Edit:

Ik heb zojuist voor het eerst online gespeeld op de pc en ook dat was een drama. Ik heb in totaal 4 potjes gespeeld en geen enkele wedstrijd kunnen uitspelen :( Telkens verscheen er 'connection has been terminated' in beeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Sydney08 op 30-10-2007 23:06 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smash016
Mijn specs: P4C 3.0 GHz, 1 GB RAM, Radeon 9600 XT 256 MB, WinXP SP2... drivers heb ik idd al een hele tijd niet meer gedownload... goeie tip wellicht! En BTW: whats up met nep-psychologie-student...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
hebben jullie ook 'last' van bugs in de ranking lijsten? (goals/assists)

tussen de wedstrijden door in de ML geeft het spel wel eens aan van: Luque (Ajax) is the nr.1 assist player in de ranking! En dan staat Davids daar op nr1 ipv Luque 8)7 lekker duidelijk

zojuist was Emanuelson op de nr.3 op assist lijst volgens het spel (zag ook een plaatje van hem met microfoons erbij van kijk eens hoe goed ik ben) dus kijk op de lijst staat hij er helemaal niet op..

en nog iets wat mij is opgevallen. krijgen jullie ook na de wedstrijd de meldingen te zien hoe populair spelers zijn in A, B, c, tjes? of in cijfers. Op de xbox 360 krijg ik A, B, Ctjes, en op de PC krijg ik cijfers na een wedstrijd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
smash016 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:21:
Mijn specs: P4C 3.0 GHz, 1 GB RAM, Radeon 9600 XT 256 MB, WinXP SP2... drivers heb ik idd al een hele tijd niet meer gedownload... goeie tip wellicht! En BTW: whats up met nep-psychologie-student...???
offtopic:
I'm just kidding, de psychologie faculteit van Twente heeft niet echt een geschiedenis en daarom is het een running gag geworden om studenten van die faculteit een beetje te pesten... ;)

Maar update je drivers eens. Daarnaast denk ik dat je videokaart gewoon te licht is om het op high quality te draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 22:18
smash016 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:21:
No offence, maar met zo'n systeem hoef je ook niet te verwachten dat je de huidige games op meer dan de "low" settings kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Is het iemand anders al opgevallen dat de keepers bij pingels nooit in het midden blijven staan? Zolang je dus laag door het midden schiet, scoor je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Benotti schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:23:
Is het iemand anders al opgevallen dat de keepers bij pingels nooit in het midden blijven staan? Zolang je dus laag door het midden schiet, scoor je altijd.
Net echt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Benotti schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:23:
Jeps had ik ook al uitgevonden. Je kunt nooit verliezen in de penalties dus. Soms doe ik echter wel een bal in de hoek om het wat spannend te houden. Anders is het zo verdomde saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
RobertJ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:33:
[...]

Jeps had ik ook al uitgevonden. Je kunt nooit verliezen in de penalties dus. Soms doe ik echter wel een bal in de hoek om het wat spannend te houden. Anders is het zo verdomde saai.
Doe ik pas wanneer de tegenstander eerst gemist heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ik vraag het nog maar eens een keer, heeft iemand voor de PC versie al een international challenge mode ontdekt? Die zat er in pes6 wel bij en vond ik eigenlijk het leukst om te doen, maar die lijkt er in deze helemaal niet bij te zitten? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben volgens mij een van de gelukkigen die nergens last van heeft (behalve de replays) op de PS3. Speelt heerlijk weg.
Speel je op een hd tv met hd kabel dan?
Ik vind het wel lelijk dat je als je moet keepen de camera schuin achter je staat... Verder heb ik op topplayer een paar x laag door t midden geschoten en die werden gehouden door de keeper dus denk dat dat scheelt per niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgoth schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:19:
Ik vraag het nog maar eens een keer, heeft iemand voor de PC versie al een international challenge mode ontdekt? Die zat er in pes6 wel bij en vond ik eigenlijk het leukst om te doen, maar die lijkt er in deze helemaal niet bij te zitten? :'(
je bedoelt dus met die kwalificatie voor de international cup? Tja dat was een beetje afgeleid van het WK en omdat er dit jaar geen EK of WK is , is dat denk ik de reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:23:
Ik vind het wel lelijk dat je als je moet keepen de camera schuin achter je staat... Verder heb ik op topplayer een paar x laag door t midden geschoten en die werden gehouden door de keeper dus denk dat dat scheelt per niveau.
Hier op de pc niet. Ik speel vanaf het prille begin op Top Player (oeh ik ben goed! :P ) en daar werkt het gewoon altijd om door het midden te schieten. Laag door het midden that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ook gekocht ( ps3 ) gisteren ff gespeeld, speelt leuk weg. Lag viel wel mee, niet optimaal maar was goed te doen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10-2023
mensen met problemen op de pc
ik heb vista 32 bit ultimate
een core 2 duo E6600
2 gig en een radeon x1950
ik speel op 42" op 1920x1080 met 2 xbox controllers
het enige wat ik moest doen is v-sync aanvinken anders loopt het voor geen meter!

verder draait het allemaal als een zonnetje
behalve de replays dan...

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
RobertJ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:25:
[...]

Hier op de pc niet. Ik speel vanaf het prille begin op Top Player (oeh ik ben goed! :P )
Zelfde hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Laatst online: 30-09 18:00

henry_boy

Salessupport Tweakers
Ik heb ook problemen met pes2008. Het probleem bij mij is dat het beeld hapert (schokkerig beeld) tijdens het spelen. Het valt me op dat als ik achterin speel het goed gaat, maar zodra ik in het drukke middenveld kom begint het langzaam te worden (met schokkerig beeld). Wat kan ik hier aan doen? heb al verschillende instellingen geprobeerd met v-sync aan/uit, resoluties, refresh rate 60/75 hz etc.

Specs:

amd athlon 3400 + 64
1024 mb ram
200 gig
Sapphire Radeon X1950 Pro
Belinea 17" LCD scherm
Voeding 400W

en een maat van me heeft hetzelfde probleem maar die heeft wel een andere videokaart :
ati radeon 6400 256mb volgens pro moet ie het trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10-2023
zo heel veel liggen onze specs niet bij elkaar vandaan
alleen de processor en het geheugen, maar ik denk dat de videokaart het belangrijkst is
wat draait er verder op de achtergrond?
heb je vista?
ik draai Vista met dreamscene en download met 1 mb/s tijdens het spelen
en daar merk ik eigenlijk niets van
welke res begint die te schokken??
misschien dat het dan toch aan me Raptor ligt :S

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Vreemd dat jullie daar zoveel problemen mee hebben. Mijn pc (zie specs) is wel beter als die van jullie, maar ik merk niks geen problemen op een resolutie van 1680*1050.

Kunnen jullie online ook spelen of lukt dat niet? Ik kan geen enkele match afspelen of hij zegt al dat de verbinding is verbroken. Hebben jullie dat ook?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Yay, 1e omhaal is ook al een feit: Klik

Bij pes6 deed ik er bijna een jaar om uit een omhaal te scoren
RobertJ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:25:
[...]

Hier op de pc niet. Ik speel vanaf het prille begin op Top Player (oeh ik ben goed! :P ) en daar werkt het gewoon altijd om door het midden te schieten. Laag door het midden that is.
Hier ook, handige feature trouwens, want op penalties verliezen vind ik suf. Messi schoot em net trouwens wel huizenhoog over, maar ik had geen enkele richting gekozen, misschien doet ie em dan niet altijd hard en laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smash016
HendrikN schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:10:
[...]

No offence, maar met zo'n systeem hoef je ook niet te verwachten dat je de huidige games op meer dan de "low" settings kan spelen.
For your information... mijn systeem voldoet aan de officiële aanbevolen systeemeisen van het spel (op de videokaart na), dus zwets niet zo uit je nek. Als ik zie dat ik Half-Life 2 op full detail kan spelen... ja, dat spel is al wat jaartjes oud, maar wel grafisch nog steeds een stuk geavanceerder dan PES 2008. Waar ik mij aan erger is dat ik gewoon het gevoel heb een PlayStation-emulatie aan het draaien ben. Serieus, er is geen reden voor het spel om zo langzaam te moeten draaien. No way dat ik voor dit spel mijn systeem ga upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smash016
RobertJ schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:32:
[...]

offtopic:
I'm just kidding, de psychologie faculteit van Twente heeft niet echt een geschiedenis en daarom is het een running gag geworden om studenten van die faculteit een beetje te pesten... ;)

Maar update je drivers eens. Daarnaast denk ik dat je videokaart gewoon te licht is om het op high quality te draaien...
Jouw humor is duidelijk niet de mijne dan. En daarnaast heb je mijn post niet goed gelezen, want ik heb nooit gezegd dat ik het spel op High wil draaien, dat gaat niet eens, want mijn videokaart heeft geen PixelShader 3. Op Low heeft het spel al framerate-problemen, laat staan op Medium, en dan ziet het spel eruit als PES 3 of zo... dat kan toch niet de bedoeling zijn, of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henry_boy schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:02:
Ik heb ook problemen met pes2008. Het probleem bij mij is dat het beeld hapert (schokkerig beeld) tijdens het spelen. Het valt me op dat als ik achterin speel het goed gaat, maar zodra ik in het drukke middenveld kom begint het langzaam te worden (met schokkerig beeld). Wat kan ik hier aan doen? heb al verschillende instellingen geprobeerd met v-sync aan/uit, resoluties, refresh rate 60/75 hz etc.

Specs:

amd athlon 3400 + 64
1024 mb ram
200 gig
Sapphire Radeon X1950 Pro
Belinea 17" LCD scherm
Voeding 400W

en een maat van me heeft hetzelfde probleem maar die heeft wel een andere videokaart :
ati radeon 6400 256mb volgens pro moet ie het trekken.
ik heb niks op de achtergrond die draaid. ik heb zelfs de opmaak van de achtergrond op low gezet.
Ik heb ook mijn videokaart overgeclockt.
Ik begrijp er niks meer van. Als het niet werkt ga ik het maar verkopen tenzij iemand mij kan helpen _/-\o_
Verder zijn de videosettings op Normal ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Telkens wordt de verbinding verbroken. De ping schiet ook direct richting de 3000 en dan duurt het even en dan loopt hij vast. Ik heb beide firewalls (router en vista) uitgezet en nog steeds geen veranderingen. Ook heb ik port forwarding gedaan maar dat hielp ook niet.

Is er iemand die dit ook heeft gehad en een oplossing weet? Het is namelijk erg frustrerend als online niet werkt, want daar heb ik hem toch voor gekocht. Ik heb het hier dus over de pc versie als dat nog niet duidelijk was :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:04

Polycom

Poes van goud

De problemen die de ps3 heeft, daar heeft de 360 ook last van hoor. Sommige replays zijn niet vooruit te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

smash016 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:52:
[...]

For your information... mijn systeem voldoet aan de officiële aanbevolen systeemeisen van het spel (op de videokaart na), dus zwets niet zo uit je nek. Als ik zie dat ik Half-Life 2 op full detail kan spelen... ja, dat spel is al wat jaartjes oud, maar wel grafisch nog steeds een stuk geavanceerder dan PES 2008. Waar ik mij aan erger is dat ik gewoon het gevoel heb een PlayStation-emulatie aan het draaien ben. Serieus, er is geen reden voor het spel om zo langzaam te moeten draaien. No way dat ik voor dit spel mijn systeem ga upgraden.
Relax man! Dat zwetsen valt wel mee, een 9600XT is toch al gauw 3 a 4 generaties oud, dus is het niet zo vreemd dat het niet lekker loopt, zeker niet als je videokaart (die het meeste belangrijk is van de systeemeisen) niet aan de, naar ik aanneem minimale, systeemeisen voldoet. Dat je HL2 op full detail kan spelen, zegt niet zo veel (en ik betwijfel of je dan veel FPS hebt op een fatsoenlijke resolutie), zeker als je ons niet laat weten op welke resolutie je (pes2008) speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Moet zeggen dat de lag op xbox live wel minder aanwezig is dan voorheen, maar het is natuurlijk nog niet perfect. Ik kijk dan ook nog steeds uit naar een patch! Gelukkig zijn de framedrops wel bijna verdwenen, misschien nog 1 a 2 per wedstrijd.

Die ping meter is volgens mij ook niet echt accuraat, want bij een ping van 3000 zou het spelen onmogelijk moeten zijn en ik speel best redelijk vloeiend als de meter op 3000 staat. Toch raar als dat ding, zomaar random getalletjes aangeeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Laatst online: 03-10 22:18
PacinoAllstars schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:36:
Moet zeggen dat de lag op xbox live wel minder aanwezig is dan voorheen, maar het is natuurlijk nog niet perfect. Ik kijk dan ook nog steeds uit naar een patch! Gelukkig zijn de framedrops wel bijna verdwenen, misschien nog 1 a 2 per wedstrijd.

Die ping meter is volgens mij ook niet echt accuraat, want bij een ping van 3000 zou het spelen onmogelijk moeten zijn en ik speel best redelijk vloeiend als de meter op 3000 staat. Toch raar als dat ding, zomaar random getalletjes aangeeft!
Volgens mij is het wat anders dan de ping, eerder jouw lucky-factor uitgedrukt in eenheden :P

En inderdaad, de lag valt mee vergeleken met vorige week. Maar het kan altijd stukken beter, en ik heb ook het idee dat sommige control-inputs niet worden geregistreerd op Live, een aantal passes gingen echt totaal de mist in, terwijl ze wel goed gemikt waren :+

Het wordt nog wel 's wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Is het hier iemand al gelukt om uberhaupt een online match te spelen met pes2008 op de PC?
99% van de rooms hebben een rood streepje, de ene waar ik wel netwerk zie geeft een connection error. Echt verschrikkelijk matig. Wat voor voordeel heb je nou nog als brave koper van het spel, de online functie werkt niet eens!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de ps3 versie werkt online wel maar veel lag. Schiet je een penalty naast, hoor je opeens...GOAL! zit ie dr toch in... Is er geen irc chat of iets waar je met nederlanders kan afspreken zodat er minimale lag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Laatst online: 02-10 19:27

ykz

vaak als je naast schiet, hoor je de commentator ook vaak zeggen dat hij een mooie redding heeft gemaakt ofzo, terwijl hij er helemaal niet aan zat.
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!