Toon posts:

[MULTI] Pro Evolution Soccer 2008

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 27.610 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind juist dat het allemaal veel makkelijk is geworden. Ik won gister (2e wedstrijd die ik speelde sinds dat ik 'm had) met 4-0 van PSV met Feyenoord, met maar 2 shots tegen ofzo. Scoren is veel makkelijker geworden.. helaas. (PS2 versie heb ik het over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
cheiron schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:28:
[...]

Ik vind het JUIST lastig omdat ik PES 6 zo gewend ben. Er zit nu in mijn hele wezen ingebakken dat ik voorzichtig moet zijn met de shoot-trigger omdat ik anders over schiet.. heel wat slappe balletjes op doel dus.

Maar ook verder vind ik het redelijk moeilijk tot doelpogingen te komen.
hmm oke, ben gister om 15.00 uur begonnen met PES. En heb gewoon al 10 uur gespeeld :o

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 14:33
- valt me op aan de gameplay dat de computer precies weet wanneer je een sliding maakt en daarme 90% in 1 keer ontwijkt.
- zelfs op medium heb ik af en toe last van "lag" /"fps slowdowns"
- ik ben op regular al 80% van de tijd bezig om de bal af te pakken van de computer, gaat zoooooooo traag, computer wilt alleen bal vasthouden en gaat echt moeizaam naar de goal toe.

nog meer mensen dit opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:28:
[...]

Ik vind het JUIST lastig omdat ik PES 6 zo gewend ben. Er zit nu in mijn hele wezen ingebakken dat ik voorzichtig moet zijn met de shoot-trigger omdat ik anders over schiet.. heel wat slappe balletjes op doel dus.

Maar ook verder vind ik het redelijk moeilijk tot doelpogingen te komen.
Ik sluit me hierbij aan. Waar ik in PES 6 altijd met 4-1 kon winnen (die ene goal tegen viel 9/10 keer door een vrije trap |:( ) moet ik nu echt meer moeite doen om met grote getallen te winnen. De keren dat ik vaak scoor krijg ik er ook veel terug. (net nog 7-4 gespeeld met AC tegen Inter :*) )Ik speel dan namelijk vol op de aanval, en wanneer er dan een aanval mislukt maakt de tegenstander het met een genadeloze counter af :9
Verder vind ik het schieten nu wat beter, aangezien je bij pes6 nooit op volle kracht kon schieten zonder de bal het publiek in te jagen. Als een prof voluit schiet wil dat ook niet zeggen dat de bal altijd over moet gaan, dus in die zin is het wel meer realistisch :9

@Hierboven: Soms ben ik inderdaad (op top player) erg lang bezig om ook maar een beetje balbezit te hebben. Meestal switch ik dan naar een andere opstelling, of ik zak wat meer in (bal afwachten en counteren >:) ) Het verschilt heel erg per tegenstander en wedstrijd bij mij, soms blijft het gewoon 90min. lang 0-0 en soms zit er na 5min. al een in het netje :P
Wat ook wel helpt is gewoon tactics toepassen (pressure, counter-attack etc), en handmatig aanvallen en verdedigen instellen...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
ds08 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:11:
- valt me op aan de gameplay dat de computer precies weet wanneer je een sliding maakt en daarme 90% in 1 keer ontwijkt.
- zelfs op medium heb ik af en toe last van "lag" /"fps slowdowns"
- ik ben op regular al 80% van de tijd bezig om de bal af te pakken van de computer, gaat zoooooooo traag, computer wilt alleen bal vasthouden en gaat echt moeizaam naar de goal toe.

nog meer mensen dit opgevallen?
Dit valt me ook erg op ja :( Na zo'n 10 uur spelen begin ik me er toch behoorlijk aan te ergeren. De timing van je sliding moet helemaal perfect zijn en anders krijg je ze bijna niet van de bal af en dat is irritant.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
Dat valt mee, het is net als in het echt, als een verdediger vanuit het centrum keihard naar de vleugelaanvaller komt rennen is het logisch dat de aanvaller een kapbeweging maakt. Zo zijn er nog tig van die situaties te noemen. Net als in het echt kun je aan de houding van een speler zien wanneer er een sliding komt. Slidings zijn daarom vaak in het echt ook alleen in gebruik bij bijvoorbeeld diepe ballen wanneer er bijv. een sprintduel ontstaat.

Voetballen jullie zelf ook?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
@ Robertj

Lol, nee ik voetbal in het echt niet. Ik vraag me af hoelang jij het spel al speelt, want dat van die slidings is echt lachwekkend slecht. Zelfs wanneer de tegenstander het niet aan kan zien komen ontwijkt hem hem perfect, zijn timing is superieur aan de onze.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik het niet mee eens, ik vind het toch wel realistisch hoor. Als je op snelheid op een verdediger af komt lopen kan je hem vaak met een simpele (schijn) beweging op het verkeerde been zetten. De verdediger begint met lopen terwijl de aanvaller allang op snelheid is, enige manier om dan in te grijpen is een goed getimede tackel :9

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Pff 1 foul per match is nog erg lastig, zeker wanneer ze buitenspel nog meetellen ook !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana's?

Spacey23 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:40:
[...]

Dit valt me ook erg op ja :( Na zo'n 10 uur spelen begin ik me er toch behoorlijk aan te ergeren. De timing van je sliding moet helemaal perfect zijn en anders krijg je ze bijna niet van de bal af en dat is irritant.
De truc is om 1 man de speler bezig te laten houden terwijl je met een andere speler de tackle uitvoert. :P Bij 1 tegen 1 situaties zorg ik ervoor dat ik met die sliding iig man en bal heb (gevolg is dus wel dat ze in PES2008 niet meer zo vaak springen maar gaan liggen, de pussies :D)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 20:04
d0s schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:18:
Nou bij mij werkt de edit mode niet echt vlekkeloos..

Ten eerste zien de gezichten er enorm wazig uit in de edit mode, terwijl ze daarna ingame er wel gewoon goed uitzien, zie bijv. Tim Janssen van NEC:

[afbeelding]

Eerst importeer ik gezichten, stel ik stats in en heb ik alle transfers gedaan.. maar ik moet het wel handmatig saven en loaden.. dus iedere keer als ik het spel opstart moet ik alle opties loaden (waarbij hij de geimporteerde gezichten niet onthoud (krijg dan een geheel zwart gezicht), maar de stats en transfers wel)..

Verder moet ik iedere keer instellen welk niveau ik wel, iedere keer instellen de bal, het stadium etc terwijl dit in vorige versies allemaal werd onthouden..

ik denk dat hij mn option file niet kan laden oid..

Ben ik de enige met dit probleem ??
Je bent niet de enige hoor... :P hopelijk komen ze snel met een patch...

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9106

vind wel dat nistelrooy in fifa mooier is, rest bij pes beter gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Laatst online: 27-08 19:42
Zijn er al mensen met plannen om een league op te zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:52
Globkul schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:43:
Zijn er al mensen met plannen om een league op te zetten? :)
Genoeg mensen, ik denk alleen dat het momenteel niet mogelijk is met al die haperingen a la the matrix reloaded op xboxlive of op het ps3 netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:23

Smarron

The bend

Nou, er zit een leuke bug in de xbox360 versie.

Ik ben zojuist een wedstrijdje begonnen. In de 5e minuut krijg ik een penalty, dat was ook de 1e echte mogelijkheid voor een doelpunt. Ik mis, prima. In de 44e minuut krijg ik een doelpunt tegen. Er wordt gefloten, rust.

Kijk ik naar de tussenstand, sta ik 2-0 achter !! :?

Uiteindelijk is het 3-3 geworden. Direct de replays bekeken en blijkbaar heeft de tegenstander in de 0e minuut al gescoord! Ik ben absoluut niet dronken of wat dan ook, die hele aanval kan ik me voor geen meter herinneren. Ik durf zelfs zo ver te gaan dat dit echt absoluut niet is voorgekomen! |:( Iemand al eerder zulke dingen meegemaakt ?

Verder ben ik al met al redelijk tevreden over het spel vergeleken met PES6. Vooral de intro's en replays zijn ronduit belabberd te noemen. Passes komen minder goed aan, je moet er nu echt je best voor doen, met name de steekpass. Die wilt nog weleens een eigen leven leiden. Gele en rode kaarten worden ontzettend snel uitgedeeld, nog sneller dan in 6.

De goeie punten vind ik dat de speler is nu wat balvaster is, dus je moet wat meer moeite doen om deze af te pakken, alhoewel het negatieve hieraan is, is dat de cpu elke move van je door lijkt te hebben. De keeper oogt nog wat realistischer met reddingen. En ik meen dat de schwalbe terug is. Mijn tegenstander ging neer in mijn penaltygebied en kreeg zelf de gele kaart. :) Voorzetten moet je nog beter sturen. Het schieten is iets makkelijker geworden en lijkt meer op PES5. En het is niet meer zo dat de tegenstander altijd sneller rent dan jezelf. Daar baalde ik enorm van in PES6.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 21:22

ZieMaar!

Moderator General Chat
ff op hierboven:

Ik heb geen problemen met slidings. 'in het echt' maak je alleen slidings bij sprintduels of als de bal iets te ver van de man is. In alle andere situaties is het 9 vd 10 keer vrije bal en gele kaart.

Als een aanvaller recht op een verdediger afkomt, zal de verdediger niet snel een sliding maken. Praktisch elke spits krijgt of een vrije trap of is weg...

Ik vind het spel (op 't grafische na, zal ook iets aan mijn pc liggen) erg goed in elkaar zitten. Wanneer je voorstaat, lekker counteren (eindelijk!). Wanneer je echt onder druk staat, is het als in het echt of de gelijkmaker of je loopt dmv een counter uit. Zit gewoon lekker in elkaar, ook intelligentere spelers, mijn vleugel spelers wisselen redelijk goed van vleugel, enige nadeel bij vleugel spel vind ik dat bij een vleugel aanval de spits zich aan komt bieden, zonder dat de midmid er al is...Maar dat is vast wel te tunen in de tactiekschermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Laatst online: 27-08 19:42
PacinoAllstars schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:46:
[...]
Genoeg mensen, ik denk alleen dat het momenteel niet mogelijk is met al die haperingen a la the matrix reloaded op xboxlive of op het ps3 netwerk.
Dat begrijp ik, bedoelde uiteraard nadat de problemen verholpen zijn. In dit geval gaat het om een PC league, want cross-platform is niet mogelijk voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Het speelt zeker fijn, ik loop nu elk team voor de achivements te verslaan, en speel op amateur :P
en voor de 100 assist.

maar vindt wel dat de scheids erg ver van het spel is, blijft maar bij de middencirkel hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:23

Smarron

The bend

ZieMaar! schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:33:
ff op hierboven:

Ik heb geen problemen met slidings. 'in het echt' maak je alleen slidings bij sprintduels of als de bal iets te ver van de man is. In alle andere situaties is het 9 vd 10 keer vrije bal en gele kaart.

Als een aanvaller recht op een verdediger afkomt, zal de verdediger niet snel een sliding maken. Praktisch elke spits krijgt of een vrije trap of is weg...
Ja klopt, het is niet zo dat ik altijd zomaar een tackle maak, maar ik heb dit met PES6 op dezelfde manier gedaan en toch wordt er nu nog sneller gefloten en sneller een kaart getrokken.

Ik moet er wel even bij zeggen dat ik direct het moeilijkste niveau heb geselecteerd (voorheen 5 sterren) met spelen.

En is een 4-2-1-3 opstelling misschien een idee?

[ Voor 7% gewijzigd door Smarron op 27-10-2007 14:01 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zat de bal net vast in de cornervlag. JA vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensne niet zo negatief.
Shirtje trekken weet ik nog niet hoe dat moet :/. Maar schwalbes hahahah gaat bijna nooit goed, maar gisteren stuk of 10 keer gedaan met een maat van me. Hij kreeg 2 keer geel en 1 keer dirfect rood hahaha.

Maar het nivo is compleet bagger ik speel nu al op het hoogste nivo en win.
Ik ben overall zeer tevreden en vermaak me wel weer :D. Passen is beter gemaakt dollen dribbelen moeilijker (terrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:21

Polycom

Poes van goud

Pes 2008 is een erg leuke game maar er zitten een paar dingen waar ik me aan erger. (XBOX360)

Het veld is echt ontzettend lelijk gemaakt.
Ontzettende framedrops bij het kijken van replays
Er loopt een soort transparante lijn door het veld als je gaat lopen
Er wordt nog te vaak voor buitenspel gefloten terwijl dat helemaal niet is.
Terug speel ballen worden nog steeds door de keeper gepakt, en dan is er niets aan de hand.
Spelers die niet de bal hebben kan je gewoon tackelen zonder dat er gefloten wordt.

Voor de rest vind ik het een zeer goede game, stukje beter dan pes 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PuDy schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:04:
Pes 2008 is een erg leuke game maar er zitten een paar dingen waar ik me aan erger. (XBOX360)

Het veld is echt ontzettend lelijk gemaakt.
Ontzettende framedrops bij het kijken van replays
Er loopt een soort transparante lijn door het veld als je gaat lopen
Er wordt nog te vaak voor buitenspel gefloten terwijl dat helemaal niet is.
Terug speel ballen worden nog steeds door de keeper gepakt, en dan is er niets aan de hand.
Spelers die niet de bal hebben kan je gewoon tackelen zonder dat er gefloten wordt.

ja dat is het gras bijladen, deel waar je loopt is mooi ingezoomd, maar daar buiten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:04:

mja dat is juist realistisch, zie ik the real deal ook nog vaak zat gebeuren :P. maar ik ben met je eens t'is beetje lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 09:11
Lrod schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:12:
GVD! Die 4 GB bug zit er nog steeds in dus kan ik nog steeds niet spelen. :(
En ik ga er echt niet 2 GB uithalen enkel voor dit spel. Stelletje gore tyfusamateurs ook bij Konami.
Is dit probleem nog niet verholpen d.m.v. een patch of iets? Ik heb er namelijk ook last van en heb heel weinig zin om het op een resolutie van 640x480 te spelen op low 8)7
Echt een lompe bug dit. Dus als iemand een oplossing weet, zou dat erg fijn zijn!
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 04-10 09:36

Sagat

Is pappa x2!

hmmmz vorig jaar heb ik heel bewust de ps2 versie gekocht voor de edit mogelijkheden. Deze zijn nu allemaal ook volop aanwezig in de 360 versie?

En nog een ander vraagje. Hoe werkt het transfer/speler verplaats systeem online? Ben ik daar gedoemd om met Koevermans bij az te spelen of word het ook meegenomen genomen als ik em bij psv zet?

En wat zou iemand weer houden om bij sparta een voorhoede te maken van martins, zlatan en henry ofzo :?
Of bijvoorbeeld wel de originele spelers maar met alle stats op 99?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:43
Nondeju, Suarez is echt totaal nutteloos in pes08. Langzaam, raakt de bal steeds kwijt en kan geen voorzet geven... tegenvaller.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
cheiron schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:19:
Nondeju, Suarez is echt totaal nutteloos in pes08. Langzaam, raakt de bal steeds kwijt en kan geen voorzet geven... tegenvaller.
Best realistisch dus :P

maar serieus: in vergelijking met C.Ronaldo, Rooney, Henry, van Persie, Gerard.... dan mag bij Suarez best alles wat minder zijn.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Zosas schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:21:
[...]

Best realistisch dus :P

maar serieus: in vergelijking met C.Ronaldo, Rooney, Henry, van Persie, Gerard.... dan mag bij Suarez best alles wat minder zijn.
Ok, maar hij is slechter dan een Delorge of een Anita.. gewoon de stats verkeerd denk ik. Of ik speel erg slecht met hem, dat kan ook ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Gurneyhck schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:16:
[...]

Is dit probleem nog niet verholpen d.m.v. een patch of iets? Ik heb er namelijk ook last van en heb heel weinig zin om het op een resolutie van 640x480 te spelen op low 8)7
Echt een lompe bug dit. Dus als iemand een oplossing weet, zou dat erg fijn zijn!
Alvast bedankt :)
Inderdaad, ik zit al te twijfelen om hem van m'n harddisk te kegelen, want dat speelt niet zo leuk op zo'n resolutie :( Hopelijk komt hier snel een patch van uit, want elke keer m'n geheugen verwisselen begint ook te vervelen :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:49
Omdat ik op de PS3 nog steeds problemen heb met slowdown had ik vanmiddag eens geprobeerd het geluid via het menu helemaal uit te zetten ( Commentaar, SFX en muziek ).
Hierna leek het allemaal iets vlotter te draaien. Nog meer mensen die dit verschil merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Ik speel trouwens tegen de pc maar ik heb echt nog nooit iets aan die moves gehad van de spelers. Mjah R2 is wel handig als je een sterke speler hebt om de bal vast te houden maar daadwerkelijk iemand met een beweging uitspelen is me eigenlijk nog nooit gelukt.

Is dat bij anderen wel gelukt? Kijk het lukt me toevallig wel eens, maar het lukt niet wanneer ik het wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand uitleggen hoe je swalbes maakt met de PS3 versie??, ik probeer van alles maar het lukt me niet . 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
rennen met R1 en dan L1+L2 erbij rammen; ze gaan kermend naar het gras :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

Sagat schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:18:
hmmmz vorig jaar heb ik heel bewust de ps2 versie gekocht voor de edit mogelijkheden. Deze zijn nu allemaal ook volop aanwezig in de 360 versie?

En nog een ander vraagje. Hoe werkt het transfer/speler verplaats systeem online? Ben ik daar gedoemd om met Koevermans bij az te spelen of word het ook meegenomen genomen als ik em bij psv zet?

En wat zou iemand weer houden om bij sparta een voorhoede te maken van martins, zlatan en henry ofzo :?
Of bijvoorbeeld wel de originele spelers maar met alle stats op 99?
wat denk jezelf? beetje logisch nadenken kan geen kwaad :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Vanmiddag even de piggyback guide doorgelezen (begin) maar dat is wel handig, alle moves op een rijtje, en ook kloppend ipv in het boekje bij de game.

Sommige dingen krijg ik nog niet voor elkaar, maar toch leuk

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

De demo draait hier bij bij waardeloos. Speelt de hele versie vlotten dan de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Tijdelijke fix voor de 4GB bug totdat die losers met een patch komen (Niet dus :O).

http://rapidshare.com/files/65419719/kitserver-700d.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 04-10 09:36

Sagat

Is pappa x2!

amahusu schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:12:
[...]
wat denk jezelf? beetje logisch nadenken kan geen kwaad :P
heh, zit wat in :$ ......dan moet je het online dus doen met de konami rosters en dat is nou niet echt je van het.....oh well, de main reden dat ik em wil is offline masterleaugen en irl multiplay en dan veranderd er natuurlijk niets met de huidige situatie.

Met de huidige lag is online sowieso geen pretje als ik het zo lees.

Maar wel een vraag in het verlengde hiervan....voor pes6 zijn nooit echt officiele roster updates verschenen van konami op xbl ofzo toch? Het zou een mooie cash koe kunnen zijn tijdens de winter transfers.

[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 27-10-2007 20:27 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertJ schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:31:
Ik speel trouwens tegen de pc maar ik heb echt nog nooit iets aan die moves gehad van de spelers. Mjah R2 is wel handig als je een sterke speler hebt om de bal vast te houden maar daadwerkelijk iemand met een beweging uitspelen is me eigenlijk nog nooit gelukt.

Is dat bij anderen wel gelukt? Kijk het lukt me toevallig wel eens, maar het lukt niet wanneer ik het wil doen.
Zo'n beweging uit stilstand doen is eigen haast niet te doen. Met de beweging kun je op snelheid een verdediger op het verkeerde been zetten. Probeer maar wat met R1 en R2 of een combo ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

beste manier om je mannetje in de loop voorbij te komen is de kapbeweging. Dus eerst de schietknop en dan de pass knop. Werkt 9 van de 10 x (moet je em wel goed timen natuurlijk).

Overigens, al die mensen die zeuren dat slidings niet lukken en dat de computer altijd je slidings kan ontwijken, dikke bullshit. Zoals eerder aangegeven door iemand anders, je moet niet de sliding inzetten als de speler de bal aan de voet heeft, je moet het zo timen dat je de bal raakt als ie van de voet van de dribbelende speler springt (bijvoorbeeld als ie sprint).

Heb soms het idee dat mensen denken dat dit een arcade footy is terwijl pes juist een simulatie is..

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:43
Hebben jullie ook dat er een balk door het beeld loopt van boven naar beneden (iets met sync ofzo denk ik) Verder staan er op youtube een hoop filmpies met uitleg over vrije trappen enzo.

Vind het best een goede game tot nu toe!

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 28-09 09:11
Lrod schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:22:
Tijdelijke fix voor de 4GB bug totdat die losers met een patch komen (Niet dus :O).

http://rapidshare.com/files/65419719/kitserver-700d.zip
Danku danku! _/-\o_
Dit lost het probleem al voor een heel eind op. Nu nog een fatsoenlijke resolutie kunnen kiezen en dan ben ik er. Iemand nog een resolutiepatch voor 1600x1200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 04-10 06:50
cheiron schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:22:
[...]

Ok, maar hij is slechter dan een Delorge of een Anita.. gewoon de stats verkeerd denk ik. Of ik speel erg slecht met hem, dat kan ook ;)
probeer de schwalbe eens ;)

ik vind het spel best wel tegenvallen. speel het op de PC, maar ik zie nauwelijks verbetering tov vorig jaar. ik lees hier dat sommigen het een enorme verbetering vinden, maar wat dan? grafisch iig niet of nauwelijks, gameplay en menu's ongeveer het zelfde etc etc.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Wat wel bijzonder irritant is, wanneer je een pass geeft de verdediger altijd naar de bal toe komt (tegenstander). Je mede speler komt helemaal niet naar de bal, en dus komen de helft van me passes niet aan.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Was dat maar het enige irritante :(

Waarom kunnen de tegenstander z'n verdedigers een keer zo snel rennen als mijn aanvallers? Waarom zijn mijn verdedigers een keer zo langzaam als de tegenstander z'n aanvallers? Waarom is bijna elke wedstrijd een kopie van de vorige wedstrijd? Waarom houd de tegenstander soms tientallen minuten (lees: ingame minuten) de bal bij zich en kun je er onmogelijk bij komen?

Erg irritant dit en vooral zeer vermoeiend! Ik denk dat mijn laatste potje snel gespeeld is, want dit spel is helaas zeer matig :(

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Spacey23 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:15:

Erg irritant dit en vooral zeer vermoeiend! Ik denk dat mijn laatste potje snel gespeeld is, want dit spel is helaas zeer matig :(
Jij vindt het zeer matig. Ik vind het geweldig, en heb ook geen enkele ervaring met wat jij omschrijft

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:51

rCk

Ik ben zo slecht in vrije trappen, heft er iemand een guide ofzo...
Zodat vrije trappen makkelijker worden te nemen

*voor pc versie.

[ Voor 7% gewijzigd door rCk op 27-10-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-10 10:36

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Operations schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:22:
Hebben jullie ook dat er een balk door het beeld loopt van boven naar beneden (iets met sync ofzo denk ik) Verder staan er op youtube een hoop filmpies met uitleg over vrije trappen enzo.

Had ik ook, ging bij mij weg toen ik "wait for sync"aanvinkte bij de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
rCk schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:40:
Ik ben zo slecht in vrije trappen, heft er iemand een guide ofzo...
Zodat vrije trappen makkelijker worden te nemen

*voor pc versie.
http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=47712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Maar dat is toch voor PES6? Niet 2008...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 15:25
RobertJ schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:10:
Maar dat is toch voor PES6? Niet 2008...
De techniek is redelijk hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Operations schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:22:

bij settings ff iets met sync aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:59
Oplossing om PES2008 vloeiend(er) te spelen op de PS3:

Verander in het instellingen menu van je ps3 je beeldverhouding van 16:9 naar 4:3.
Hierna speelde hij (op mijn breedbeeld sd tv) een stuk vloeiender. Resolutie lijkt stuk lager (je krijgt meer dat oude PES6 gevoel), maar dus wel redelijk vloeiend...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sindskort ook PES 2008 alleen kan ik helaas niet online spelen, want ik krijg steeds de melding "communication error".

Als ik online wil spelen dan gaat in eerste instantie alles goed,
* de netwerk test
* DNAS

Alleen na de DNAS controle kom ik in een menu waar ik me allereerst moet registreren (user registration).

Wanneer ik dit heb gekozen krijg ik dus de melding "communication error".

Ik heb al op google gezocht voor een oplossing maar ik kon geen duidelijke oplossing hiervoor vinden.

Ik heb internet van UPC, daarnaast maak ik gebruik van een Edimax Router en heb tenslotte een PS2 slimline.

Nu is het zo dat je bepaalde poorten moet open zetten, dat heb ik gedaan namelijk,
TCP

* 443
* 9880
* 9881
* 9882
* 14020

UDP

* 3658
* 5730
* 5739

Heeft iemand anders ditzelfde probleem meegemaakt en dit kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 01:40:
[...]

bij settings ff iets met sync aanvinken
Ik had hier eerst ook last van, al helemaal omgeprutst met de refreshrate van mn monitor, andere monitor aangesloten, andere dvi-kabel aangesloten, enz.. Niets hielp.. Bedacht ik me later dat ik vsync uit had staan, probleem was daarna meteen opgelost :)

//edit: Is hier iemand die hem bij cd-wow besteld heeft en die weet dat hij al verstuurd is? Bij mij staat er nog steeds 'pre-release' :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:01:
[...]

Ik had hier eerst ook last van, al helemaal omgeprutst met de refreshrate van mn monitor, andere monitor aangesloten, andere dvi-kabel aangesloten, enz.. Niets hielp.. Bedacht ik me later dat ik vsync uit had staan, probleem was daarna meteen opgelost :)

//edit: Is hier iemand die hem bij cd-wow besteld heeft en die weet dat hij al verstuurd is? Bij mij staat er nog steeds 'pre-release' :(
Ja ik heb ook nog pre-release staan (vreemd want dat staat nergens als je 'm besteld) Mar heb geen haast, speel voorlopig wel met de minder legale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:57:
Ik heb sindskort ook PES 2008 alleen kan ik helaas niet online spelen, want ik krijg steeds de melding "communication error".

...

Alleen na de DNAS controle kom ik in een menu waar ik me allereerst moet registreren (user registration).

...

Ik heb vernomen dat ze met onderhoud bezig zijn. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:29:
Oplossing om PES2008 vloeiend(er) te spelen op de PS3:

Verander in het instellingen menu van je ps3 je beeldverhouding van 16:9 naar 4:3.
Hierna speelde hij (op mijn breedbeeld sd tv) een stuk vloeiender. Resolutie lijkt stuk lager (je krijgt meer dat oude PES6 gevoel), maar dus wel redelijk vloeiend...
Uuhm ik heb het idee dat er hier nogal vaak hetzelfde wordt gepost 8)7 Deze 'tip' is ook al een paar keer voorbijgekomen, net als de vraag over hoe je een schwalbe moet maken. Beetje doorlezen kan ook geen kwaad :P

Maargoed, je verandert met de 4:3 optie niet je resolutie, alleen de beeldverhouding. Je ziet dan minder van het veld, en alles wordt uitgerekt. Hopelijk wordt het verschil in snelheid tussen 4:3 en 16:9 middels een patch opgelost, voor pes6 was hier ook geen officiele fix voor geloof ik dus het zou me niet verbazen als ze dat nu weer laten voor wat het is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 20:08

d0s

sssst

edit: foutje

[ Voor 98% gewijzigd door d0s op 28-10-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
d0s schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:03:
Nou ik heb gisteren ook eindelijk mn PV70 ontvangen. Tevens bijpassend HT850 setje.

Wat een geweldig beeld zeg, met UPC digital krijg ik al fantastisch beeld en dvd's zijn helemaal genieten. Heb ook een goede scartkabel / hdmi kabel aangeschaft en dit verschil kun je wel goed zien.

Ik heb alleen een probleem met het afspelen van divx, de film speelt wel af maar het is maar een klein gedeelte van het scherm en ook nog eens in 4:3 (terwijl de verhouding van de divx gewoon 16:9 is). Als ik met aspect ratio op zoom zet dan krijg ik het zelfs nog niet beeldvullend.

Iemand die dit probleem kent ?
Volgens mij zit je in het verkeerde topic :P

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Lol, verdwaald? :+

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic [small]Uuhm weet niet of je helemaal juist zit met je vraag hier in het topic :*) Maar komt het niet omdat DIVX een veel lagere resolutie heeft dan bv DVD of HD materiaal? Als je tv het dan weergeeft op de native resolutie ziet dat er niet uit (blokjes enzo)...[/small]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ik moet zeggen, ik heb nu een aantal wedstrijden gespeeld en ik vind het volgens mij leuker dan pes6! Je mede-spelers lopen eindelijk eens fatsoenlijk mee en snappen je bedoelingen ook, ik kan nu heerlijke combinaties maken die ik van te voren een beetje probeer uit te denken en het werkt dan redelijk vaak! En ik moet zeggen dat ik het een stukje moeilijker vindt dan pes6, maar dat is misschien ook omdat ik mezelf een andere manier van spelen aan het aanleren ben (omdat mannetjes goed meelopen), want ik merk wel dat ik snel weer beter wordt richting het oude niveau (ik kon winnen op professional en nu is met dat nog net iets te moeilijk en speel ik op regular).

Ik zeg: Konami, chapeau! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 20:08

d0s

sssst

haha verkeerde topic idd, excuses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:48
na een aantal uurtjes kan ik voor mezelf concluderen dat het net niet datgene is waar ik had op gehoopt.

ik spreek nu dan over de ps3 versie

1 Graphics van de game zijn geen cutting edge, al heeft PES daar nooit op geleund. Vergeleken met de pc-demo versie is het toch wat minder ( die speelde ik op een E6600, 2GB ram en een 8600GT ). Het kan ook zijn omdat mijn PS3 is aangesloten dmv een componentkabel op mijn lcdtv maar als ik zo het lees op het internet zijn er wel meerdere reviews die spreken over matige graphics van de PS3 versie.

2 Ik heb geen framerate-problemen op 720P, wat me wel opviel is dat toen ik de PS3 op 1080i zette (en 720P uit) het spel zichzelf op 576P zette, toen kreeg ik dus blokkerig beeld en WEL framerate problemen. Blijkbaar wordt 1080i niet ondersteund.

3 Gameplay is nog steeds zoals PES al die jaren is geweest, al zijn de keepers wel erg zwak geworden. Diverse afstandschoten van de tegenstander glipten uit de handen van mijn keeper zo de goal in. Dat de keeper minder ballen klem heeft merkte ik al in de pc-demo maar nu maakt zelfs een keeper als VD Sar amateuristiche foutjes. Het kan natuurlijk weleens gebeuren maar dit is al diverse malen gebeurd waarbij ik zo mijn bedenkingen heb. PES6 had last van die miraculeuze coordinatie van de keeper, waarbij de keeper de bal wegstompte met een duik en daarna ineens op kon staan (en gelijk wist waar de bal was) om vervolgens de lucht in te springen en de bal klem te hebben. Dat is gelukkig minder vaak voorgekomen, de keeper stompt de ballen netjes naar de zijkant maar dat levert veel reboundgoals op. Konami had de keepers beter moeten tweaken.

Verder is de AI van de spelers slimmer geworden wat betreft vrijlopen, dat heb ik vooral gemerkt bij de spitsen, die zijn wat minder statisch geworden. De schietmechanisme voelt nu ook realistischer aan, al gaat het passen achterin soms behoorlijk fout, balletje breed wordt opeens balletje random waardoor de bal opeens naar de tegenstander rolt.

4 Cosmetische foutjes, ik speelde net tegen Everton en blijkbaar is Pienaar opeens een blanke man geworden.

5 Online-functie heb ik nog niet geprobeerd mede door de vele verhalen over lag en framerateproblemen. Ik wacht wel tot 1 november om te zien wat Konami daar aan heeft gedaan.

6 Ik vermaak me nog steeds met dit spel en zal dat ook de komende tijd doen. Ook ben ik nog zeer te spreken over het spel qua gameplay alleen had het volgens mij toch wat beter gekund van Konami, misschien ben ik het hoge niveau van realisme en gameplay door al die jaren gewend van Konami waardoor ik nu enigzins toch wel een beetje teleurgesteld ben.

Het zijn allemaal van die kleine dingetjes die PES2008 ervan weerhouden om het ultieme voetbalspel te zijn voor mij. Vooral ook omdat het een overstap is naar next-gen waarbij ik zou verwachten dat het een significante verbetering is tegenover de vorige editie. Over het algemeen is het nog steeds een goed spel en is het zowiezo voor mij voetbalspel nummer 1 (move-over de FIFA reeks) maar ik snap nu dat bepaalde sites/magazines niet die 9 geven maar bijv een 7 of een 8.

Gelukkig heb ik dan ook maar 38 euro betaald ^^D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

NoLiMiTSoLDieR schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 02:29:
[...]

Hier een fix voor x64, http://rapidshare.com/files/64405958/pes08_x64_fix.rar

Zelf niet getest, maar blijkt te werken.

Op normal graphics quality zitten trouwens wel alle resoluties er bij.
Thnx, lijkt te werken :) Draait als een zonnetje op XP x64.

Ik mis overigens wel het commentaar. Of dat een x64 iets is moet ik nog uitvinden.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Laatst online: 03-10 22:18
Bolk schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:49:
[...]

Thnx, lijkt te werken :) Draait als een zonnetje op XP x64.

Ik mis overigens wel het commentaar. Of dat een x64 iets is moet ik nog uitvinden.
Wees blij ;)

Ik heb 't zo snel mogelijk uitgegooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrieskist schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:34:
[...]

Ik heb vernomen dat ze met onderhoud bezig zijn. Kan iemand dit bevestigen?
ja klopt, de servers staan tot 1 nov. in onderhoud vanwege de lagg problemen. :'(
Gekke is dat ik vrijdag ook niet kon regristreren en zaterdag ineens wel. 8)7
Je mist overigens weinig online want het speelt voor geen meter, stottert als de neten , het is te hopen dat de patch snel komt en dat de servers goed gaan draaien, de ping schommelt van 35 naar 3500 en weer terug. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Laatst online: 03-10 22:18
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:58:
[...]

ja klopt, de servers staan tot 1 nov. in onderhoud vanwege de lagg problemen. :'(
Gekke is dat ik vrijdag ook niet kon regristreren en zaterdag ineens wel. 8)7
Je mist overigens weinig online want het speelt voor geen meter, stottert als de neten , het is te hopen dat de patch snel komt en dat de servers goed gaan draaien, de ping schommelt van 35 naar 3500 en weer terug. 8)7
Volgens mij is dat daarboven niet de ping, dan zou ik constant een response van 3 s. moeten hebben :D

Zojuist een xboxlive potje gedaan, het ging best aardig qua lag vergeleken met vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:59
ik word wanneer ik (real) tegen mijn broer (barca) speel, doodmoe van "superspelers". Henry, Messi en Ronaldinho zijn gewoon weer TE goed. Natuurlijk lopen er bij Real voorin ook dat soort mannetjes rond, maar met de verdedigers van Real en de keeper is er gewoon niet op te boksen tegen dat drietal. Messi rent iedereen voorbij en is alleen van de bal af te krijgen door toevallig goed tegen hem aan te lopen (of hem een doodschop te geven). Zelfde geldt voor Ronaldinho (en C. Ronaldo natuurlijk, maar das Man Utd).

Frustratie alom

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Het gekke is, kijk eens naar de stats; Henry is vele malen beter dan Messi. Maar het lijkt dat Messi hidden features heeft die niet in de stats staan maar waardoor hij wel beter is... Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had het laatst ook, speelde met Milan tegen een vriend van me (Barça) en wanneer een van de drie (Messi, Henry, Ronaldinho) aan de bal was, was het niet meer te belopen :9 Hij wilde natuurlijk niet toegeven dat het aan de sterspelers lag dat hij met 3-1 won |:( :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:57:

Als ik online wil spelen dan gaat in eerste instantie alles goed,
* de netwerk test
* DNAS

Ik heb al op google gezocht voor een oplossing maar ik kon geen duidelijke oplossing hiervoor vinden.

Ik heb internet van UPC, daarnaast maak ik gebruik van een Edimax Router en heb tenslotte een PS2 slimline.

Nu is het zo dat je bepaalde poorten moet open zetten, dat heb ik gedaan namelijk,
TCP

* 443
* 9880
* 9881
* 9882
* 14020

UDP

* 3658
* 5730
* 5739

Tot dusver niemand die tegen dit probleem is opgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:51

rCk

Bedankt, maar ik weet niet precies wat nu welke knop is.
Want ik vroeg voor de pc versie dus tja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Wat me meer opvalt, op de xbox360 versie verdedigen de spelers een stuk beter dan op de pc versie. Iemand dezelfde ervaring met andere platformen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Kan ik niet zeggen want ik heb enkel de pc editie, daar zijn de verdedigers al lastig genoeg.
Het enige wat me nog ergert is het slechte schieten van mijn spitsen en de ongeloofwaardige reddingen van de keeper soms. De ene keer glipt de bal uit zijn handen en daarna pakt hij een perfect geplaatste bal uit de kruising.
Maar, meestal is elke pes in het begin flink irriterend en na een week wennen gaat alles weer zoals het hoort in een voetbalspelletje, namelijk alles gewoon lekker winnen ;) Zeg nou zelf, we gaan toch niet digitaal voetballen om te verliezen, daar is het echte leven al voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Zou iemand mij de controls kunnen geven van de PC versie? Aangezien het een directe rip is van de Xbox 360 staat bij de controls een xbox controller waardoor je dus de controls niet kan veranderen.

Ik vindt dit heel erg irritant, als je helemaal nieuw ben voor PES op de PC weet je dus niks over die controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Staat in het boekje dat bij de game word geleverd Metalbuster ;)
maareh, standaard is het: pijltoetsen + waxd voor steekpass, schiet, pass, voorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Je kunt in de settings.exe toch kijken wat welke knop is ivm je toetsenbord? En verder in het boekje kijken..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertJ schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:52:
Het gekke is, kijk eens naar de stats; Henry is vele malen beter dan Messi. Maar het lijkt dat Messi hidden features heeft die niet in de stats staan maar waardoor hij wel beter is... Vreemd...
Dat denk ik ook. Als je zelf de stats verandert dan is het niet zo realistisch als met de default stats. Sommige spelers hebben hidden features waardoor ze net als in het echt spelen. Bijvoorbeeld Cristiano Ronaldo. Die dribbelt, rent en schiet precies zoals in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
heb nu pes08 een aantal dagen voor m'n xbox360. Moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben.

de nieuwe pes speelt heerlijk, loopt zo vloeiend als een mes door boter (behalve de replays dan, is meer een zaag op hout). PES08 is naar mijn mening ook zeer uitdagend. In pes6 speelde ik na een aantal maanden op top-player en won zowel gemidd. 5-0. op een gegeven moment 'ken' je de computer gwn. In pes08 is het wel anders. Ik begon op top-player maar dat was wel even lastig zeg :*) won wel wedstrijden, maar altijd kantje boord en speelde ook vaak gelijk, verloor ook vaak. Ben de ML maar begonnen op regulare en dat speelt al heel wat fijner. Volgend seizoen wordt het professional, wie weet daarna topplayer :P

al met al vermaak ik me prima. :) Zeker een aanrader als je gek bent op voetbal. met de laatste FIFA heb ik persoonlijk niets, het geeft mij totaal geen voldoening als ik scoor. Met pes gaat soms m'n hart sneller kloppen man :P en de ontlading is ook groot bij een goal (vooral als je een goede opbouw heb gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om je eigen muziek toe te voegen aan de playlist (pes2008 PS3)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Metalbuster schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:27:

Zou iemand mij de controls kunnen geven van de PC versie? Aangezien het een directe rip is van de Xbox 360 staat bij de controls een xbox controller waardoor je dus de controls niet kan veranderen.
Voor alle duidelijkheid is de Xbox 360 versie een rip van de PC en niet andersom. Bij andere spellen is dat soms wel zo maar bij deze PES is de PC dus de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik probeer het meteen zo uitdagend mogelijk te maken door een ML te beginnen met NAC, niet de meest talentvolle selectie in het spel :P, op Top Player en ML niveau very hard. Vervolgens haal ik alleen een nieuwe speler als er iemand retired, dus zoveel mogelijk met de originele selectie spelen.

Dat maakt het al best pittig, de cpu gebruikt duidelijk meer variatie in zijn spel als in voorgaande PES delen en een bal afpakken is een hele opgave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:12:
[...]

Voor alle duidelijkheid is de Xbox 360 versie een rip van de PC en niet andersom. Bij andere spellen is dat soms wel zo maar bij deze PES is de PC dus de basis.
daarom is het eigenlijk extra raar dat ze bij de controls van de PC een X-box controller laten zien. Maar misschien heb je hier iets aan, zoals ik het heb (natuurlijk kan je dit aanpassen naar smaak :9 , bij settings voordat je het handeltje opstart :
X = D = schieten
A= S = pasen
B = A = hoge pas
Y = Q = diepte pas
RB = W = rennen
RT = E = soort van truc knop
LB = shift = soort van truc knop
LT = C = weet ik eigenlijk niet echt (?)

(waarbij voor de duidelijkheid de eerste letter(s) x -box controller is, 2e mijn toetsenbord toets is, 3e is de functie van de toets)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
Dracul schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:12:
[...]

is het niet zo dat de pc versie een rip is van de 360 versie? maw, dat de 360 versie de basis is geweest tijdens de ontwikkeling. Had ik namelijk gelezen ergens of gehoord in een interview (weet niet meer waar).

ik denk persoonlijk van wel, als je alleen al nagaat dat het hele controller schema is overgenomen voor de pc versie (gelijk aan de xbox360). Zelfde als toendertijd met de pc versies (pes3 t/m pes6), waren ook allemaal ports van de ps2 versie, met ook hetzelfde controller schema als de ps2 ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 07:32
Ben ik de enige die het zo moeilijk heeft met scoren in dit spel? Ik krijg de bal maar amper het doel in gewerkt. Afstandschoten gaan hoog over of ver naast. En die enkele keer dat ik alleen op de keeper af ren, komt er of een te slap schot, of een mislukte lob of ik schiet weer te sloom, zodat de uitkomende keeper de bal afpakt. Het enige doelpunt dat ik tot nu toe heb gemaakt is een kopbal uit een corner.

Hoe werkt dat verdedigen eigenlijk? Slidings zijn meestal een slecht idee. Is er een knop (PS3 versie) waarmee je een lichte tackle kan uitvoeren of moet ik echt de aanvaller van de bal lopen?

[ Voor 3% gewijzigd door Castor385 op 29-10-2007 10:24 ]

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 04-10 10:04
Allemaal ellende bij de PC versie...

Out of the box kan ik maar tot 1024x768 en medium selecteren, dus middels de Kitserver de andere settings unlocked. Nu kan ik naar de native res van mijn scherm, 1680x1059 en high, maar bij het starten krijg ik de melding 'unable to obtain video memory'. Schaal ik iets naar beneden, b.v. 1280x1024 en medium dan start PES wel maar krijg ik een crash to desktop na het selecteren van de ploegen.

Anybody?

Even wat geëxperimenteerd, ik krijg hem nu wel op medium 1680x1050 aan de gang, maar het loopt traag als bagger. Ook op 1280x1024 is het niet vloeiend. Is dat normaal voor mijn systeem? PES6 loopt als een tierelier.

[ Voor 19% gewijzigd door Dr. Strangelove op 29-10-2007 10:53 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04
Ik ga hem vanmiddag weer terugbrengen naar Bart Smit. Deze versie valt me zo verschrikkelijk tegen dat ik het echt de miskoop van het jaar vindt. :'( :'(

Ik ben echt een Die-hard PESser, maar deze versie is echt dramatisch slecht. Online is het niet doen door de lag en offline is alles veel te snel zodat er bijna geen fatsoenlijke combinatie te maken is. Keepers doen maar wat en wat rennen die gasten achterlijk...

Geen footie voor mij dit jaar...

[ Voor 52% gewijzigd door M@cer op 29-10-2007 10:42 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

rickertsnaak schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:28:
[...]

is het niet zo dat de pc versie een rip is van de 360 versie? maw, dat de 360 versie de basis is geweest tijdens de ontwikkeling. Had ik namelijk gelezen ergens of gehoord in een interview (weet niet meer waar).

ik denk persoonlijk van wel, als je alleen al nagaat dat het hele controller schema is overgenomen voor de pc versie (gelijk aan de xbox360). Zelfde als toendertijd met de pc versies (pes3 t/m pes6), waren ook allemaal ports van de ps2 versie, met ook hetzelfde controller schema als de ps2 ingame.
Nee, Seabass heeft aangegeven tijdens een interview dat de PC versie de basis is dit jaar.
Waarom ze gekozen hebben om de xbox 360 controller configuratie als basis te gebruiken weet ik niet maar aangezien ik met de xbox 360 controller game op mijn pc kan ik daar niet rauwig om zijn.
Ben er trouwens nog niet helemaal uit of ik de xbox 360 controller of de ps2 controller nou lekkerder vind spelen. Ik zal vandaag eens met beide wat potjes spelen.

Scoren vind ik juist helemaal geen probleem in PES2008. Doelpunten voorkomen weer wel.
Scoren doe ik in 90% altijd via een aanval waarbij mijn vleugelspitsen betrokken zijn. Niet alleen door hun de achterlijn te laten halen en dan laag voor te zetten wat te makkelijk is dit jaar, maar ook door mijn centrumspits naar de linker of rechterkant van het veld te laten lopen met de bal, de vleugelspits aanspelen, diepgaan met de centrumspits door R2 te gebruiken en hem de bal terugspelen. Ik vind dat je met deze tactiek veels te veel ruimte krijgt als centrumspits. Hopelijk wordt dat volgend jaar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:49
rickertsnaak schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:28:
[...]

PES 2008 is echt volledig ontwikkeld op de PC. De Xbox 360 controller hebben ze erin gepropt omdat Mickeysoft deze controller "gestandaardiseerd" heeft voor Windows, je kunt ze immers ook voor de PC aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik moet helaas tot de conclusie komen dat deze PES met ongeveer dezelfde graphics kwaliteit als PES6 gewoon onspeelbaar is. Dit is toch absurd? Ik heb geen high end systeem, maar als ik kijk naar wat er op mijn scherm verschijnt en de performance dan vind ik dat niet in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Dr. Strangelove schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:30:
Ik moet helaas tot de conclusie komen dat deze PES met ongeveer dezelfde graphics kwaliteit als PES6 gewoon onspeelbaar is. Dit is toch absurd? Ik heb geen high end systeem, maar als ik kijk naar wat er op mijn scherm verschijnt en de performance dan vind ik dat niet in balans.
Die balans is inderdaad soms ver te zoeken bij bepaalde spellen. Ik kan zelf PES2008 prima spelen in een 1680x1050 met alles op high maar ik zie naast de zwaar verbeterde graphics toch ook wel die enorme performance hit vergeleken met PES6. Het verbaast me dan ook niks dat er mensen zijn met probemen wat jammer is. Zo slecht is je systeem namelijk niet. Ik neem aan dat je V-sync aanstaat bij het spelen van PES2008. Zoja, probeer dan eens triple buffer aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Waar zet ik dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Bij de 3D-settings van je videokaart.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:27:
[...]

daarom is het eigenlijk extra raar dat ze bij de controls van de PC een X-box controller laten zien. Maar misschien heb je hier iets aan, zoals ik het heb (natuurlijk kan je dit aanpassen naar smaak :9 , bij settings voordat je het handeltje opstart :
X = D = schieten
A= S = pasen
B = A = hoge pas
Y = Q = diepte pas
RB = W = rennen
RT = E = soort van truc knop
LB = shift = soort van truc knop
LT = C = weet ik eigenlijk niet echt (?)

(waarbij voor de duidelijkheid de eerste letter(s) x -box controller is, 2e mijn toetsenbord toets is, 3e is de functie van de toets)
Mijn dank is groot, ongeveer dezelfde knoppen als FIFA aangezien ik nu beide footies op mijn pc heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Ik heb zelf een kaart van ATi dus ik weet niet of de drivers van nVidia een optie voor Triple Buffer voor Direct3D bevatten. Volgens mij hebben zowel ATi en nVidia alleen maar een optie om Triple Buffer aan te zetten voor OpenGl applicaties. Om Triple Buffer te forceren in Direct3d applicaties heb je tweakprogramma's nodig. In jouw geval kun je zoiezo DirectX Tweaker gebruiken maar volgens mij ook RivaTuner v2.05. Beide kun je hier downloaden: http://downloads.guru3d.com/download.php?id=13

Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
Castor385 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:24:
Ben ik de enige die het zo moeilijk heeft met scoren in dit spel? Ik krijg de bal maar amper het doel in gewerkt. Afstandschoten gaan hoog over of ver naast. En die enkele keer dat ik alleen op de keeper af ren, komt er of een te slap schot, of een mislukte lob of ik schiet weer te sloom, zodat de uitkomende keeper de bal afpakt. Het enige doelpunt dat ik tot nu toe heb gemaakt is een kopbal uit een corner.

Hoe werkt dat verdedigen eigenlijk? Slidings zijn meestal een slecht idee. Is er een knop (PS3 versie) waarmee je een lichte tackle kan uitvoeren of moet ik echt de aanvaller van de bal lopen?
Bij een goed schot moet de bal lekker voor je voeten liggen, het liefst nog iets vooruit gespeeld. Bijv. Huntelaar van Ajax, hij is rechtsbenig, Zorg dat je eerst met hem een (lichte) beweging naar rechts maakt, zodra de bal van je voeten vertrekt tijdens de dribbel houdt de schietknop even in (hoe langer je 'm inhoud, hoe hoger je schiet) zodra de bal weer 'terugkomt' naar je voet zal hij heerlijk uithalen :). Het is gwn ook veel gevoel hebben voor de bal. Leer je spelers goed kennen, ook of ze rechts-of linksbenig zijn.

bij 1op1 met de keeper kan je in principe 3 dingen (naast het feit dat je gwn kan proberen te schieten). je kunt de bal lobben, een nep-schot maken zodat de keeper duikt (schietknop inhouden en gelijk daarna de paas knop) of dmv een versnelling langs de keeper. Dat laatste gebruik ik met regelmaat. Loop op de keeper af en ga een btje naar links of rechts, tijdens die beweging druk je op de RB knop (R1 op de PS3). op die manier maak je een schuine versnelling. met de juiste timing ben je er langs. Tevens is de kans groot dat de keeper je benen pakt, heb jij mooi een penalty ;)

1op1 situaties kan je goed trainen in 'training' (Shoot) :)

En voor de verdediging; probeer in eerste instantie altijd druk te zetten. Ikzelf loop met m'n geselecteerde speler iets voor de aanvaller uit. Dmv de 'computer pressure' (houdt de blokjes toets ingedrukt, is de schietknop op de ps3 volgens mij) gaat een teamgenoot flink lichaamlijke druk zetten, mocht hij dit duel verliezen op kracht kom ikzelf pas in actie, ik probeer in z'n loop de komen en houdt A ingedrukt (X op de PS3 als ik het goed heb) in de meeste gevallen heb je dan weer de bal.

Slidings zijn weer een verhaal apart (er is trouwens geen knop voor lichte tackles), en ook hiervoor geldt dat je het gwn veel moet doen om de timing juist te krijgen. doe in ieder geval niet een tackle van achter, in 9/10 gevallen pak je alleen z'n benen. Focus op de bal, maak een sliding vanaf de zijkant van je tegenstanders rechte looprichting, zorg de je een halve meter voor hem de sliding inzet zodat je zeker weet dat je de bal opvangt met je sliding.

Als je veel speelt (het liefst tegen goede tegenstanders) wordt je zelf ook alleen maar beter. het gaat allemaal om de feeling en de timing in principe :)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 07:32
Dank je voor de tips!
Ik denk dat ik die X moet indrukken om de bal af te pakken dan. Tot nu toe deed ik het dus verkeerd: Ik zette zelf druk op de tegenstander en drukte daarna op het vierkant: COM mede spelers ook druk zetten. Met als gevolg dat de medespelers van de tegenstander enorm veel ruimte kregen. Als ik het duel verloor, leverde dat direct een tegendoelpunt op (of een rode kaart uit frustratie :))

Ik zal eerst een wat trainingen gaan afwerken, ik moet die fifa feeling van me afschudden.

Study everything, You'll find something you can use

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!