Toon posts:

[MULTI] Pro Evolution Soccer 2008

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 27.610 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 22:18
HendrikN schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:28:
Iemand die zo vanavond een (xb360) potje online aandurft, ViciousNL360, voeg me even toe :)
Het offer staat nog steeds, hoewel live nog niet erg soepeltjes loopt...

Wat ik trouwens wel erg apart vind is dat ik elke keer bij het opstarten van de game het storage device moet selecteren, iemand anders hier ook last van?

[ Voor 21% gewijzigd door HendrikN op 25-10-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
cypher21 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:09:
[...]

dan moet je toch echt je ogen eens openen tijdens het spelen. Ik heb ze ook allebei op de 360, maar fifa zuigt echt. Ik baal er echt van dat ik die gekocht heb, ik heb miss 10 potjes offline en 2 online gespeeld, en nu ligt ie stof te vreten.
Alles in Fifa is traag
dan kan jij geen fifa... ik own je echt met 5-0.

trouwens nr 1 heeft 75 wins 0 loss, hoe krijg je dat voor elkaar zeg met die lag :(

[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 25-10-2007 18:16 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:52
HendrikN schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:40:
[...]

Het offer staat nog steeds, hoewel live nog niet erg soepeltjes loopt...

Wat ik trouwens wel erg apart vind is dat ik elke keer bij het opstarten van de game het storage device moet selecteren, iemand anders hier ook last van?
Dat is normaal man, ik heb je trouwens toegevoegd, wat niet normaal is die lag. Had er laatst wel minder last van, maar of dat geluk was of expres... I don't know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:59
Las net een post op het forum van Pesgaming (het oude pesinsight) (www.pesgaming.com) en die had gebeld met konami en uitgelegd dat dit echt niet kon.
Als antwoord kreeg hij dat ze inmiddels op de hoogte zijn (jaja, nu al) en dat ze eerst de release (vandaag) afwachten. Daarna zouden ze zeker actie ondernemen en binnen een aantal weken met een patch komen voor alle versies.

Laten we het hopen

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Mars18 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:14:
[...]

dan kan jij geen fifa... ik own je echt met 5-0.
...
Ik zal je eerdaags wel ff toevoegen op live, dan kun je je woord bij je daad gaan voegen!

Ik ben een echte PES speler, en fifa is gewoon gigantisch traag in vergelijking met PES. Moet wel zeggen dat EA de controls goed verbeterd heeft (oftewel nog meer gejat van PES)

p.s. dat is wel trieste taal zeg "ik own je"

[ Voor 29% gewijzigd door cypher21 op 25-10-2007 19:03 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
cypher21 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:01:
[...]

Ik zal je eerdaags wel ff toevoegen op live, dan kun je je woord bij je daad gaan voegen!

Ik ben een echte PES speler, en fifa is gewoon gigantisch traag in vergelijking met PES. Moet wel zeggen dat EA de controls goed verbeterd heeft (oftewel nog meer gejat van PES)

p.s. dat is wel trieste taal zeg "ik own je"
vanavond spelen ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik zal es ff kijken of ik straks tijd heb, ik moet nog een aantal workpackages en startups vertalen voordat ik morgen een vergadering inga. Es ff kijken of dat op wil schieten zo.

btw:
Konami working full strength to fix crippling online PES lag

Konami has posted an online notification when gamers enter the PES 2008 lobby revealing that the publisher has uncovered "issues which can affect the online gameplay quality of PES 2008" and is working "full strength to find a solution as quickly as possible". Currently PS3 PES 2008 is unplayable with gamers reporting "the ball pinging about uncontrollably and players randomly disappearing and reappearing."

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand PES op de Ps3 al online werkend gekregen ??
Ik krijg de melding dat mijn Key al in gebruik is :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Wanneer ik in settings.exe de beeldverhouding op 4:3 zet i.p.v. op 16:9 dan lijkt het net (volgens mij is het ook zo) dat de gameplay veel sneller is. Waarom kan Konami niet fatsoenlijk een game voor breedbeeldschermen maken, terwijl meer dan de helft volgens mij breedbeeld heeft (xbox 360, PS3, nieuwe tft schermen,etc).

Kunnen anderen deze ervaring met mij delen of is het bij jullie anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen het spelletje speelt weer heerlijk, heb weer even een 1 uurtje gespeeld en tot op heden positief gestemd. :) Grafisch is het misschien minder als FIFA 08, maar voetbal technisch is realistiser. Je kan zo heerlijk combineren enzo, plus het feit dat middenvelders proberen ook in het strafschop gebied te penetreren, anders gezegt het is minder statisch als FIFA 08

Ja dit is toch wel voetbal zoals het in het echt ook gespeeld word.

En ook een pluim voor het commentaar bij de wedstrijd is toch alweer stukken beter dan in PES6, misschien nog niet zo goed als in FIFA08, maar Konami heeft ook daar een klein stapje vooruit gemaakt. :)

Ik spreek hier over X360 versie, by the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 06:28
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:12:
Heeft iemand PES op de Ps3 al online werkend gekregen ??
Ik krijg de melding dat mijn Key al in gebruik is :? :?
Nog eens proberen zou ik zeggen want ik speel al sinds dinsdag online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den_John schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:48:
[...]

Nog eens proberen zou ik zeggen want ik speel al sinds dinsdag online.
hhmmm, vaag, ik heb het al op 2 manieren geprobeerd, eerst via de web browser en daarna via het spel, lukt allebij niet, :(
Hoofdletters, kleine letters hielp ook niet.
Kun je misschien vertellen hoe jij het hebt gedaan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:44:
Ik moet zeggen het spelletje speelt weer heerlijk, heb weer even een 1 uurtje gespeeld en tot op heden positief gestemd. :) Grafisch is het misschien minder als FIFA 08, maar voetbal technisch is realistiser. Je kan zo heerlijk combineren enzo, plus het feit dat middenvelders proberen ook in het strafschop gebied te penetreren, anders gezegt het is minder statisch als FIFA 08

En ook een pluim voor het commentaar bij de wedstrijd is toch alweer stukken beter dan in PES6, misschien nog niet zo goed als in FIFA08, maar Konami heeft ook daar een klein stapje vooruit gemaakt. :)

ja het speelt heerlijk, wat vind je van de penals om te houden ? beetje vage cam :+
publiek is wel mooi vind ik juist op hd tv. alleen zit het stadion te vol, zie je weinig van de structuur meer ;)

en commentaar is zeker goed, vind goed en leuk van konami dat ze bijna alle spelers wel noemen in verslag, zelfs bandjar van excelsior noemen ze bij naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Net even de patch gedownload die de engelse clubs hun echte emblemen geeft en het werkt prima:

http://www.fifasoccer.inf...&ttitle=Premiership_flags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:44:

Heb het ook net een uurtje op de Xbox 360 gespeeld. Het combineren loopt echt lekker en het middenveld sluit mooi bij.

En wat ik nu eindelijk in een voetbalspel zie is meer realistische actie in de 16 meter. De bal uit de drukte halen maar nog wel in het strafschopgebied de vrije man vinden. De medespelers zijn actiever en dat maakt het aanvallen toch een stuk interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:43
Vanmiddag de guide van piggyback gekocht (had tegoedbon MM en wist echt niet wat te kopen..) Ben benieuwd of ik er een echte PES held mee wordt ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik ben benieuwd hoeveel games gameshop in DH nog heeft. Mars18 jij een idee? Ik wil zaterdag gaan :)

Anders bel ik morgen wel!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Moeilijk he een goede online server te hebben.
2 gewonnen ging nog wel met de lag, de 3e verloor ik net 1-4. omdat ik niks kon doen zeg, wat een klote lag, echt triest.

ik speel niks niks niks meer online tot ze een goede server hebben,

en laten ze de scoreboarden maar resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Laatst online: 03-10 22:18
cheiron schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:39:
Vanmiddag de guide van piggyback gekocht (had tegoedbon MM en wist echt niet wat te kopen..) Ben benieuwd of ik er een echte PES held mee wordt ;)
Wat betaal je voor die piggybackguide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Royz:

Ik had hem geserveerd bij Gameshop (woon zelf in DH).. was daar GEK-KEN-HUIS gister!!! alle niet-gereserveerde 360 versies waren binnen no-time uitverkocht, en ze hadden een heus boekwerk met alle reserveringen.. als je hem daar wilt halen zou ik snel bellen/mailen! hij gaat bij de 2e levering gewoon de normale prijs in.. €65,!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resolution Fix Wide Screens PES 2008
- 1152x864
- 1360x768
- 1440x900
- 1680x1050
- 1920x1200

http://www.mediafire.com/?brsinx1yyl8

Deze heb ik nog niet voorbij zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 06:07:
@ Royz:

Ik had hem geserveerd bij Gameshop (woon zelf in DH).. was daar GEK-KEN-HUIS gister!!! alle niet-gereserveerde 360 versies waren binnen no-time uitverkocht, en ze hadden een heus boekwerk met alle reserveringen.. als je hem daar wilt halen zou ik snel bellen/mailen! hij gaat bij de 2e levering gewoon de normale prijs in.. €65,!
Hmm, zometeen toch maar even bellen naar alle filialen of ze nog een reservatie kunnen doen voor mij. Zal vast niet meer dan, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Ik kan er ook zo zijn namelijk, want ik woon in z'meer :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:44:
[...]

Bij de MM €14,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb gebeld, alle Xbox360 versies zijn op, maar voor alle andere consoles zijn ze nog wel beschikbaar.

Mochten mensen de reservering niet ophalen, gaat hij de verkoop in voor de oude prijs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk mogelijk te voice chatten in game?
Het staat wel in de handleiding maar vind het nergens terug in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe duur die bij MMarkt is in Leeuwarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:53:
Weet iemand hoe duur die bij MMarkt is in Leeuwarden?
Ik heb gehoord dat hij daar ook € 38,- is... Weet ik niet zeker

In groningen is hij in ieder geval €49,- ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Lees nu ook op andere sites dat Konami bezig is met een patch voor de framedrops (www.ps3only.nl).

Daarnaast zijn ze ook bezig met het online gedeelte.

Waarom toch altijd die druk van de uitgever (Konami in dit geval zelf)? Snap wel dat ze op een gegeven moment geld moeten gaan binnenkrijgen om de kosten te kunnen betalen, maar op zo'n manier gooi je wel je naam te grabbel...maandje uitstellen had ik kut gevonden, maar als ze gewoon eerlijk waren geweest en hadden gezegd dat er framerate problemen waren had ik het best gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:21:
[...]

bah, bij MM arena gewoon 65 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
HendrikN schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:44:
[...]

14,99 of 15,99.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
bij de MM bergen op zoom istie 45 euro

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de key die je moet invullen voor het online spelen van PES2008???:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Sluuz schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:32:
Lees nu ook op andere sites dat Konami bezig is met een patch voor de framedrops (www.ps3only.nl).

Daarnaast zijn ze ook bezig met het online gedeelte.

Waarom toch altijd die druk van de uitgever (Konami in dit geval zelf)? Snap wel dat ze op een gegeven moment geld moeten gaan binnenkrijgen om de kosten te kunnen betalen, maar op zo'n manier gooi je wel je naam te grabbel...maandje uitstellen had ik kut gevonden, maar als ze gewoon eerlijk waren geweest en hadden gezegd dat er framerate problemen waren had ik het best gevonden.
Nou laten we dan maar hopen dat alle platformen hiervan mogen profiteren want op de pc vind ik het persoonlijk onspeelbaar momenteel.

Mensen met onwijze blaasbakken van pc's hebben nog steeds lastvan fpsdrops 8)7

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:11:
Wat is de key die je moet invullen voor het online spelen van PES2008???:D
Lezen is een kunst, de key staat achterop je handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
@ Royz:

nou waar ik was weisartstraat, hadden ze nog genoeg om half 2. en was het rustig, ik en nog een klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
DenniZ schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:42:
[...]

Nou laten we dan maar hopen dat alle platformen hiervan mogen profiteren want op de pc vind ik het persoonlijk onspeelbaar momenteel.

Mensen met onwijze blaasbakken van pc's hebben nog steeds lastvan fpsdrops 8)7
fpsdrops? Zit er een fps mode in PES dan LOL :*)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Ik zie het hier al voorbij komen, maar ook ik heb helaas last van framedrops bij replays :( Laat ze maar snel met een patch komen

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet met dit spel hoor.
Frustraties begint alweer toe te nemen. Vooral tegen laag niveau op de computer is het gewoon echt weer NIET leuk..
Ze lopen tegen je aan en hebben de bal en als ze eenmaal die bal hebben zijn ze er niet vanaf te krijgen en weten ze precies wanneer jij welke kant op verdedigt..frustrerend.

Daarnaast vind ik het nog steeds te traag spelen. Inconsequenties in dribbels van dezelfde spelers, opeens ophouden met sprinten, feints die geen effect hebben..

Ik moet er nog even over nadenken of ik dit jaar KONAMI wéér sponsor voor een wederom matig spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Heb je eigenlijk wel net zoals bij pes6 een international challenge modus? Ik kan hem zo 1-2-3 niet vinden. Als je gewoon een international cup gaat spelen heb je niet zoals bij international challenge ook de kwalificatierondes....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:17:
Ik weet het niet met dit spel hoor.
Frustraties begint alweer toe te nemen. Vooral tegen laag niveau op de computer is het gewoon echt weer NIET leuk..
Ze lopen tegen je aan en hebben de bal en als ze eenmaal die bal hebben zijn ze er niet vanaf te krijgen en weten ze precies wanneer jij welke kant op verdedigt..frustrerend.

Daarnaast vind ik het nog steeds te traag spelen. Inconsequenties in dribbels van dezelfde spelers, opeens ophouden met sprinten, feints die geen effect hebben..

Ik moet er nog even over nadenken of ik dit jaar KONAMI wéér sponsor voor een wederom matig spel..
Ik heb gisteravond heel even gespeeld dus ik kan nog niet echt een goed oordeel geven. Met PES 6 had ik in het begin ook 'opstartproblemen'. Besturing was ff wennen, maar later vond ik het heerlijk spelen. Mocht dit nu met PES 2008 niet gebeuren dan is dit ook de laatste keer dat ik PES koop en na 5 releases weer terugga naar FIFA

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij op de PC loopt het allemaal prima, heeeel af en toe een framdedrop. Ben met smart aan het wachten totdat ze de servers opengooien, want ik kan nu niet eens me namen registreren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat meer mensen problemen hebben met het activeren van hun key van de Ps3 versie.
Het ligt waarschijnlijk aan het feit dat de servers eruit liggen om het lag probleem op te lossen .
Diegene die het spel voor de release hadden gekocht zaten met hetzelfde probleem omdat ze toen nog niet actief waren, ik ga straks nog even een mail sturen naar konami om dit bevestigt te krijgen en om mijn gal te spuwen over dit wan product. :(
Wie trouwens denkt dat het haperen weg is na een HD installatie heeft het mis, ik merk weinig verschil iig.
Nu maar hopen dat de patch snel komt . :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:49
Ik heb de eerste 8 wedstrijden in de Master LEague erop zitten met Ajax. Ik moet wel erg wennen aan deze PES-versie. Ben hiervoor 1 seizoen van PES afgeweest en FIFA07 gespeeld. Ik sta nu 13de, met 10 punten uit 8 wedstrijden. Verdedigen is nog niet mijn sterkste punt. Aanvallen gaat steeds beter, maar ik moet even doorkrijgen hoe ik de bal beter kan beschermen van verdedigers...

Huntelaar doet zijn ding trouwens wel goed in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

P.E.No.1 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:00:
[...]

fpsdrops? Zit er een fps mode in PES dan LOL :*)
Frames Per Second :>

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 12:21
@ Royz:

Was er gisteren rond 12:15 uur en het viel me wel op dat het drukker dan normaal was...

.Grappig om te horen als mensen dan opeens een andere titel komen halen dan Pes2k8.

Gisteren gespeelt. Opties lijken weer onuitputtelijk en ook het spelen is weer een tandje realistischer. Stiekem jammer voor mij want ik ben nog van de Fifa9x generatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mars18 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:50:
[...]

nou waar ik was weisartstraat, hadden ze nog genoeg om half 2. en was het rustig, ik en nog een klant
Nou ik heb vanmorgen gebeld en er werd verteld dat ze alleen nog reserveringen hadden geen losse games meer. Na ja dan niet toch, heb maar PGR4 gehaald :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
m4yall schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:55:
Ik heb de eerste 8 wedstrijden in de Master LEague erop zitten met Ajax. Ik moet wel erg wennen aan deze PES-versie. Ben hiervoor 1 seizoen van PES afgeweest en FIFA07 gespeeld. Ik sta nu 13de, met 10 punten uit 8 wedstrijden. Verdedigen is nog niet mijn sterkste punt. Aanvallen gaat steeds beter, maar ik moet even doorkrijgen hoe ik de bal beter kan beschermen van verdedigers...

hij is zeer goed ja , wat speelt oranje toch fijn in deze game

net 5-0 gewonnen van feyenoord met bayern munchen in custom live match, feyenoord speelt ook lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 24-09 14:03
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:21:
[...]

Iemand een idee hoeveel iekost in MM Maastricht? (PS3-Versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
trouwens win ik van alle eredivisie teams in oefenwedstrijden, krijg ik de achivement niet van

Eredivisie Dominated
25
Achieved when you have beaten all Eredivisie teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het heel jammer dat de uitgebreide trainings mode er uit is of is dit alleen bij de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:27:
ik vind het heel jammer dat de uitgebreide trainings mode er uit is of is dit alleen bij de ps3?
Ik vind het ook jammer dat die er uit is en ik heb het over de PC versie, want ik kan aardig wat hulp gebruiken. Dit is de eerste PES die ik speel op mijn eigen PC, dus hulp is welkom.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
wat vinden jullie uitgebreid dan ?
op 360 kan je gewoon vrije trappen enzo nemen in trainning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Mars18 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:24:
trouwens win ik van alle eredivisie teams in oefenwedstrijden, krijg ik de achivement niet van

Eredivisie Dominated
25
Je moet dit ook in competitie verband doen vriend.. Dus start de eredivisie league en zorg dat je van alle teams wint.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Mars18 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:34:
Hulp en uitleg vind ik uitgebreid. Ik kan me herinneren dat in PES 6 zo'n hulp modus inzat die stap voor stap uitlegde wat te doen en die mis ik nu wel.

Edit:

Vrije trappen nemen, corners nemen en free training kunnen wij ook wel, maar hoe kun je het beste op doel schieten en hoe neem je het beste een vrije trap, die uitleg had ik wel kunnen gebruiken. Na ja, nu maar meer oefenen dan :)

[ Voor 25% gewijzigd door Sydney08 op 26-10-2007 14:37 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:34:
ja maar bij de vorige versies was het veel uitgebreider. door rondjes schieten, mannetjes passeren, 1,2 tjes. je kreeg een hele tutorial en het was ook leuk om al deze trainingen te voltooien. dit is er nu dus niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:49
m4yall schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:55:

Ik ben gisteren ook begonnen met ML met FC Porto op Profesional, 1 keer gewonnen en 1 keer gewonnen. Vanavond maar weer ff een paar potjes doen.
De Master League vind ik nog altijd het leukste van heel PES, online is ook wel lachen maar momenteel natuurlijk veel LAG problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ja dat waren die challenge trainingen.

Was inderdaad wel grappig om op grote rozen (als in dartboard style) in het goal of op de grond te schieten. Verder vind ik het niet echt heel boeiend dat ze dit eruit hebben gelaten. Natuurlijk wel raar dat Konami er altijd voor kies om er eerst iets nieuws (meestal halfbakken) in te stoppen en tegelijkertijd iets uit te halen.

Deze versie, nieuw (en halfbakken): foto's inscannen, schwalbe maken.
Deze versie, verdwenen: aantal teams, trainings challenges, shirt templates, schoen edit mode, scheidsrechterskeuze enz enz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Pepigno schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:35:
[...]

Je moet dit ook in competitie verband doen vriend.. Dus start de eredivisie league en zorg dat je van alle teams wint.. :o
en hoe doe je het dan met je eigen team ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:25:
Wanneer ik in settings.exe de beeldverhouding op 4:3 zet i.p.v. op 16:9 dan lijkt het net (volgens mij is het ook zo) dat de gameplay veel sneller is. Waarom kan Konami niet fatsoenlijk een game voor breedbeeldschermen maken, terwijl meer dan de helft volgens mij breedbeeld heeft (xbox 360, PS3, nieuwe tft schermen,etc).

Kunnen anderen deze ervaring met mij delen of is het bij jullie anders?
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:11:
[...]
De optie 4:3 ipv 16:9 (mn scherm is 16:10) lijkt voor mijn gevoel ook veel soepeler te lopen, maar dit kan ook tussen mn oren zitten :P zit niet tussen mn oren, het is echt zo. Schandalig dat de breedbeeldfunctie blijkbaar slechter ondersteunt wordt 8)7
Ik had het ook al gemerkt, en speel nu maar noodgedwongen op 4:3 Lekker voetballen met een ei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij jullie ook zo dat het online nog helemaal niet werkt? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:53:
Is het bij jullie ook zo dat het online nog helemaal niet werkt? :s
je moet eerst registreren voordat je uberhaupt online kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb ik uiteraard gedaan maar no luck alle instellingen staan goed (router e.d.) zal ik hiervoor een apart topic openen in ander forum?

never mind:
https://pes2008web.winnin...es7pc_e/reguser/info.html

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Weet iemand al hoe je het foto inladen op de PS3 aan de praat krijgt?

Ik heb al een foto van een SD-kaartje uit m'n camera naar m'n HD gecopieerd. Maar ik krijg deze foto vervolgens niet in PES geladen.

Als ik een player edit, dan kan ik kiezen om z'n face zelf te builden of te loaden.
Als ik dan wil loaden, kan ik ofwel Create New doen, ofwel Loadl. Bij die eerste lees ik iets over een camera die niet is aangesloten. Hiertoe heb ik al geprobeerd om m'n USB webcam aan te sluiten, maar die deed het niet. Dus ik moet ofwel wachten op die nieuwe PS3 webcam, ofwel m'n EyeToy uitproberen.
Als ik Load probeer, dan gaat ie wel naar het PS3-dashboard, maar zegt ie vervolgens dat er niets is geladen of dat er niets te laden valt...

Iemand enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mclercx schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:54:
[...]

je moet eerst registreren voordat je uberhaupt online kan.
nee... hier niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
eduardtee schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:05:
Weet iemand al hoe je het foto inladen op de PS3 aan de praat krijgt?

Ik heb al een foto van een SD-kaartje uit m'n camera naar m'n HD gecopieerd. Maar ik krijg deze foto vervolgens niet in PES geladen.

Als ik een player edit, dan kan ik kiezen om z'n face zelf te builden of te loaden.
Als ik dan wil loaden, kan ik ofwel Create New doen, ofwel Loadl. Bij die eerste lees ik iets over een camera die niet is aangesloten. Hiertoe heb ik al geprobeerd om m'n USB webcam aan te sluiten, maar die deed het niet. Dus ik moet ofwel wachten op die nieuwe PS3 webcam, ofwel m'n EyeToy uitproberen.
Als ik Load probeer, dan gaat ie wel naar het PS3-dashboard, maar zegt ie vervolgens dat er niets is geladen of dat er niets te laden valt...

Iemand enig idee wat ik fout doe?
Zit deze feature eigenlijk ook op de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Zamorano schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:41:
[...]

Zit deze feature eigenlijk ook op de PC versie?
Ik dacht het wel...
Wel een Duitse uitleg, maar in ieder geval iets meer info voor diegenen die het niet kennen:
http://www.pcaction.de/?article_id=616294

Maar ja, ik snap dus nog niet OF en zo ja, HOE die werkt op de PS3... Maar ja, misschien ben ik wel gewoon heel simpel... hehehe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Laatst online: 02-02-2022
Ik heb vandaag een keer PES2008 (op de pc) gespeeld zonder een internetverbinding te hebben en dan viel het mij op dat de replays nagenoeg geen framedrops meer bevat terwijl de framedrops bij mij ook wel degelijk aanwezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:08:
Ik heb vandaag een keer PES2008 (op de pc) gespeeld zonder een internetverbinding te hebben en dan viel het mij op dat de replays nagenoeg geen framedrops meer bevat terwijl de framedrops bij mij ook wel degelijk aanwezig waren.
Ga ik straks een proberen.
Wat ik oo zo vaag vind is dat als ik filmpjes zie van augustus over first impressions pes 2008 on ps3 enz enz dat er eigenlijk helemaal gaan tekens zijn van framedrops.. vreemde zaak hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gister gehaald bij de Gameshop voor de ps3.
Pracht spel, vooral schwalbes maken is een sport egt vet!

Tijdens het penalty schieten werd ik alleen minder blij, toen alles ineens in slowmotion ging. Dit gebeurt ook regelmatig als ik een kaart krijg. Heeft iemand anders hier ook last van? Of nog beter een oplossing. Erg irritant dit ! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Pepigno schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:35:
[...]

ik ben met de nl competitie bezig en ik ben al over de helft ik heb niets verloren en ik heb die achievement ook nog niet gekregen terwijl ik al 1x tegen alle nederlandse clubs heb gespeeld en gewonnen. Volgens mij moet je gewoon net als in de vorige pes de eredivisie winnen voor deze achievement...

Heeft iemand deze trouwens al ?
"Long Ranger
Achieved when you score from a distance of more than 35m."

[ Voor 9% gewijzigd door Naresh op 26-10-2007 17:55 ]

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, ik scoorde met Suarez vanaf 34 meter met stuit over de handjes van de duikende Pieckenhagen, haha. Eén meter te kort dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Naresh schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:49:
[...]

ik ben met de nl competitie bezig en ik ben al over de helft ik heb niets verloren en ik heb die achievement ook nog niet gekregen terwijl ik al 1x tegen alle nederlandse clubs heb gespeeld en gewonnen. Volgens mij moet je gewoon net als in de vorige pes de eredivisie winnen voor deze achievement...

"Long Ranger
ja maar jij hebt nog niet tegen je zelf gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

ik ben met de nl competitie bezig en ik ben al over de helft ik heb niets verloren
Niets verloren is wat anders dan alles winnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:30:
Jammer, ik scoorde met Suarez vanaf 34 meter met stuit over de handjes van de duikende Pieckenhagen, haha. Eén meter te kort dus!
waar zie je wat de afstand is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Zamorano schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:36:
[...]

Niets verloren is wat anders dan alles winnen. ;)
4 the record, ik heb ook niets gelijk gespeeld zo beter .

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana's?

Iemand al wat 'subtiele' wijzigingen qua gameplay opgemerkt ? Zo heb ik na een 10-tal potjes ML co-op met een vriend opgemerkt dat:
-De scheids smeerlapperij (tackels van achter en met 2 benen erinkomen) nagenoeg altijd direct met rood bestraft
-Spelers niet meer zo vaak over te vroege/late tackles heen springen en zich laten vallen en zo hun tegenstander een kaart aannaaien :P
-De computer veel korter dekt en soms zelfs voor de man komt, waardoor je heel geconcentreerd moet blijven
-Je met de doorsnee speler niet meer direct met de bal weg kan stuiven na een lange/hoge pass maar net als IRL stil moet staan om de bal eerst aan te nemen.
-Je nu veel beter curve kan meegeven aan de bal (zie je vooral terug bij crosspasses over de breedte)
-Manual keeper nu echt heerlijk is om uit te voeren, zeker als de andere wel een verdediger bestuurt
-Vermoeidheid nu echt goed te merken is qua gameplay(niet alleen dat icoontje boven hoofd)

Bovenstaande trouwens met de PC-versie, de ps2-versie is letterlijk geldklopperij en de PS3/XB360 versie heb ik helaas niet kunnen testen nog.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[...]

Je was duidelijk genoeg hoor. ;)
"Long Ranger
Ik las daar dus echt even m'n nick. :P
Leuk trouwens die achievements, nooit geweten dat dat in PES zat.
Ach voorlopig vermaak ik me af en toe wel met de demo.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Naresh schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:52:
[...]

4 the record, ik heb ook niets gelijk gespeeld zo beter .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 29-09 19:53
gister bij een vriend voor het eerst PES 2008 gespeeld. Groot verschil met fifa 08 die ik op de 360 heb.

maargoed het samen spelen van voetbal doen we vrijwel altijd met veel drank erbij en ik moet zeggen dat pes 2008 daarvoor een stuk beter is dan de vorige edities. En dat komt voornamelijk door de makkelijkere volleys :D

we hebben gister de world cup gedaan(totdat ik in slaap viel :+ ) en we hebben toch een aantal vreselijk mooie volleys gescoord :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat is gelijk ook het nadeel aan PES wmbt.
Tuurlijk is dat leuk met vrienden op de bank maar als je serieus een ML speelt en de ene goal is nog mooier dan de ander dan is de lol er gauw af.
Het was juist met PES dat het aankwam op skills [van het poppetje] en timing, bal voor de juiste voet e.d.
Schwalbes zijn natuurlijk ook een perfecte manier om wat extra rivaliteit op de bank te creeren. >:)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mars18 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:04:
[...]

Heb hem nu ;)

Was vergeten AZ te verslaan. Ben bezig met Eredivisie spelen, erg leuk die reclameborden enzo. En Feyenoord heeft een mooie grote selectie. 3e wedstrijd was tegen AZ, Deze won ik en hoppa.

Eredivisie Dominated
25
Verkregen 26-10-2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 12:33
Ik ga Pro Evolution Soccer 5 maar weer oppakken. Ten eerste heb ik te slechte specs om 2008 grafisch goed te spelen en ik vind PES5 nog het beste spelen! PES 6 ben ik zat vanwege die frustrerende doelpogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al problemen met cd-wow (PC-versie voor 24 euro) qua levering en e-mailtjes e.d
Maar heb eindelijk een mail van ze gehad:

Many thanks for your e-mail.

Please accept my apologies for the inconvenience - it appears that when
you placed your order, even though Paynova (the payment provider)
debited your account, they had informed us otherwise, hence we were not
able to send anything as according to our records, no money had been
taken.

I have contacted Paynova with the reference number you have quoted and
can confirm that indeed the money was debited and therefore I have been
able to manually authorise your order which should be dispatched
a.s.a.p.

If there is anything else we can do for you please don't hesitate to get
back to us.

Dus ik kan em binnenkort ook verwachten op de deurmat _/-\o_. Hebben de mensen, die ook besteld hebben bij cw-wow, hun spel al binnen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:49:
Ik had al problemen met cd-wow (PC-versie voor 24 euro) qua levering en e-mailtjes e.d
Maar heb eindelijk een mail van ze gehad:

Many thanks for your e-mail.

Please accept my apologies for the inconvenience - it appears that when
you placed your order, even though Paynova (the payment provider)
debited your account, they had informed us otherwise, hence we were not
able to send anything as according to our records, no money had been
taken.

I have contacted Paynova with the reference number you have quoted and
can confirm that indeed the money was debited and therefore I have been
able to manually authorise your order which should be dispatched
a.s.a.p.

If there is anything else we can do for you please don't hesitate to get
back to us.

Dus ik kan em binnenkort ook verwachten op de deurmat _/-\o_. Hebben de mensen, die ook besteld hebben bij cw-wow, hun spel al binnen :) ?
Heb 'm nog niet binnen, maar heb ook woensdag besteld dus had niet eerder verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
deltaquad_1979 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:43:
Ik ga Pro Evolution Soccer 5 maar weer oppakken. Ten eerste heb ik te slechte specs om 2008 grafisch goed te spelen en ik vind PES5 nog het beste spelen! PES 6 ben ik zat vanwege die frustrerende doelpogingen.
PES 5 was de slechtste voor mij, bij elk contact, al stond je 5 meter van iemand, ging die al fluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien waarom ik niet online kan spelen? (PC)

Ik krijg telkens deze melding "And error has ocurred."

Heb geen firewall, poorten geforward. alhoewel ik DMZ draai op deze computer...

Iemand een idee?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:54:
[...]

Heb 'm nog niet binnen, maar heb ook woensdag besteld dus had niet eerder verwacht..
Nope, heb hem ook nog niet binnen. Ik reken 7-10 dagen na de aangegeven verzenddatum (26okt, vandaag dus) Ik verwacht hem dus op zn vroegst op maandag de 5e, en in ieder geval in die week (heb dan namelijk vrij :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:36:
[...]

waar zie je wat de afstand is ?
Bij Track Record, 'longest distant scored from'. Staat in het menu waar ook je 'prijzenkast' te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Voor de mensen die hem al hebben. Kan je nog steeds 2on2 spelen op de server of is dat eruit gehaald?
Dit vond ik echt geweldig om met een maat te spelen tegen twee andere met skype.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pes 2008 servers nog altijd offline.Volgens onderstaande link pas online op maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
zou mooi zijn als op maandag het op 360 ook zonder lag is dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Laatst online: 05-06 15:59
GVD! Die 4 GB bug zit er nog steeds in dus kan ik nog steeds niet spelen. :(
En ik ga er echt niet 2 GB uithalen enkel voor dit spel. Stelletje gore tyfusamateurs ook bij Konami.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het scoren momenteel wel erg makkelijk (of ben ik gewoon zo goed?:P).. Vond de moeielijkheidsgraad van PES 6 toch wel iets hoger.. daar gingen je schoten uit balans wanneer je in duel was en als je een beetje verkeerd uitkwam iof verkeerd voor het doel stond.. Nu krijg je met gemak alle ballen in ieder geval op doel, waarbij de keeper ook nog is vrij weinig tegen houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:56:
pes 2008 servers nog altijd offline.Volgens onderstaande link pas online op maandag

Die melding kreeg ik gister ook.

Maar ik kon me vanmiddag registreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
^^0nMe schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:57:
Iemand al wat 'subtiele' wijzigingen qua gameplay opgemerkt ? Zo heb ik na een 10-tal potjes ML co-op met een vriend opgemerkt dat:
Wat ik gemerkt heb is dat als je in je eentje speelt je medeteamgenoten (de pc dus) echt veel beter en slimmer vrij gaan lopen waardoor diepte passen veel vakker lekker aankomen. Echter, bij je tegenstander gaat dit uiteraard ook een stuk beter dus het houdt elkaar wel in balans :). Tevens heb ik het idee dat je je passes duidelijker moet aangeven en anders sneller fout gaan, maar indien je ze goed aangeeft ze ook wel weer beter gaan dan bij pes6, meer controle dus.
Bovenstaande trouwens met de PC-versie, de ps2-versie is letterlijk geldklopperij en de PS3/XB360 versie heb ik helaas niet kunnen testen nog.
Waarom is de PS2 versie geldklopperij? Heb hem namelijk gekocht als cadeau voor een vriend van me die jarig was en die heeft een ps2 staan :o. Is het niet gewoon qua gameplay hetzelfde als de pc alleen gewoon slechte graphics?

Oh, en heeft iemand onderhand al zoiets als de international challenge mode gevonden? Of moet je die eerst vrij spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:14:
Ik vind het scoren momenteel wel erg makkelijk (of ben ik gewoon zo goed?:P).. Vond de moeielijkheidsgraad van PES 6 toch wel iets hoger.. daar gingen je schoten uit balans wanneer je in duel was en als je een beetje verkeerd uitkwam iof verkeerd voor het doel stond.. Nu krijg je met gemak alle ballen in ieder geval op doel, waarbij de keeper ook nog is vrij weinig tegen houd.
yup, want de schotbalk helemaal vol en de bal gaat nog niet over :P
Ik vind het zeker niet erg. pes 6 was lastig met schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, met de PS2 versie wordt je gewoon genaaid. Niks schwalbes, niks shirtje trekken.. gewoon voor 99% hetzelfde als PES6. Stelletje %#$@!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:49
Lrod schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:12:
GVD! Die 4 GB bug zit er nog steeds in dus kan ik nog steeds niet spelen. :(
En ik ga er echt niet 2 GB uithalen enkel voor dit spel. Stelletje gore tyfusamateurs ook bij Konami.
Kritiek hebben mag, maar let ff op je taalgebruik... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Mars18 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:02:
[...]

yup, want de schotbalk helemaal vol en de bal gaat nog niet over :P
Ik vind het zeker niet erg. pes 6 was lastig met schieten
Ik vind het JUIST lastig omdat ik PES 6 zo gewend ben. Er zit nu in mijn hele wezen ingebakken dat ik voorzichtig moet zijn met de shoot-trigger omdat ik anders over schiet.. heel wat slappe balletjes op doel dus.

Maar ook verder vind ik het redelijk moeilijk tot doelpogingen te komen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!