Ik heb het idee dat je hier geen patch voor hoeft uit te brengen. Dit lijkt me iets aan de kant van de servers. Kan iemand zich de launchperiode van PES6 zich online nog herinneren? Dat was nog veel erger...hully schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:40:
Een patch voor de 360 waarin wordt opgelost:
-schokken van replays
-online lag
wat super zou dat zijn, dan is het de perfecte footy
Verwijderd
Op de PS3, installeren, op een CRT via composite aansluiting, wel wat lag tijdens de herhalingen.
Tijdens het spelen bemerk ik het niet.
Op een fullhd-scherm, hdmi, tijdens de herhaling amper lag en tijdens het spelen bemerk ik geen lag.
Vreemde zaak.
Tijdens het spelen bemerk ik het niet.
Op een fullhd-scherm, hdmi, tijdens de herhaling amper lag en tijdens het spelen bemerk ik geen lag.
Vreemde zaak.
Ik heb bij de PS3 versie eigenlijk nergens last van, behalve de replays. Wordt dit verholpen met naar de PS3 kopieren? En hoeveel ruimte neemt het eigenlijk in beslag, want in het boekje staat er nog een regel over in.....
Net de PC versie gehaald (29 euro media markt) en ja hoor..de full ondersteunt ook geen 1680X1050!
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je je dat als spelmaker niet toevoegt, ik ben toch niet de enige met een 22 inch scherm. Hier een patch voor? Voor de demo heb ik de 1280X1024 patch gebruikt om 1680X1050 te kunnen spelen, maar daardoor liep het spel veel te snel..
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je je dat als spelmaker niet toevoegt, ik ben toch niet de enige met een 22 inch scherm. Hier een patch voor? Voor de demo heb ik de 1280X1024 patch gebruikt om 1680X1050 te kunnen spelen, maar daardoor liep het spel veel te snel..
anathema
Ik snap ook niet dat ze er op zoveel punten er maar gewoon met de pet naar gegooid hebben. Je kan het ook positief bekijken: die vorige ondersteunde niet eens breedbeeld, maar daar kwam wel snel een (goede) patch voor, zal nu ook wel komen.anathema schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:18:
Net de PC versie gehaald (29 euro media markt) en ja hoor..de full ondersteunt ook geen 1680X1050!
Hier komt iets hips te staan
Net ook maar een versie voor de Ps3 gehaald (35 euro bij MM Arnhem, en dan te bedenken dat ik van de week nog 59 euro voor de 360 versie betaalde bij een gameshop in Maastricht, terwijl ook 360 versie bij MM arnhem 35 euro maar kost).
Eerste indruk:
-speelt lekkerder dan 360, maar komt door de gamepad en de gamespeed is iets lager (dat heeft niet met frameratedrops te maken)
-gamepad reageert wat vlotter (heel genuanceerd verschil met 360, maar wel net merkbaar)
-herhalingen net zo bagger als op de 360
-online gameplay net zo bagger als op de 360 (ping van meer dan 3000 terwijl in begin 35, idem dus als 360)
-heel zelden een frameratedropje tijdens corners etc. maar mag geen naam hebben.
Al met al iets meer PESfeeling dan op de 360, maar dat komt omdat ik vind dat hij lekkerder speelt door de gamepad en het iets beter reageert.
Grafisch nauwelijks een verschil. Kleuren iets matter (minder cartoony), maar daardoor wat natuurlijker en publiek wordt in een lagere resolutie dan als in de 360 versie weergegeven.
Eerste indruk:
-speelt lekkerder dan 360, maar komt door de gamepad en de gamespeed is iets lager (dat heeft niet met frameratedrops te maken)
-gamepad reageert wat vlotter (heel genuanceerd verschil met 360, maar wel net merkbaar)
-herhalingen net zo bagger als op de 360
-online gameplay net zo bagger als op de 360 (ping van meer dan 3000 terwijl in begin 35, idem dus als 360)
-heel zelden een frameratedropje tijdens corners etc. maar mag geen naam hebben.
Al met al iets meer PESfeeling dan op de 360, maar dat komt omdat ik vind dat hij lekkerder speelt door de gamepad en het iets beter reageert.
Grafisch nauwelijks een verschil. Kleuren iets matter (minder cartoony), maar daardoor wat natuurlijker en publiek wordt in een lagere resolutie dan als in de 360 versie weergegeven.
Mail gehad van de gameshop het spel ligt klaar. kan alleen pas vrijdag langs
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
de patch staat een paar pagina's terug in dit Topicanathema schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:18:
Die werkt toch alleen voor de demo?
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Verwijderd
Weet iemand waar ik de kits in de kitserver moet oplslaan? ik heb het geinstalleerd maar het werkt nog niet dus ik moet ook nog kits downloaden neem ik aan?
Verwijderd
Inderdaad jammer dat widescreen resoluties niet werken zonder patch. Wat ik wel leuk vind is de prijs, heb 'm zelf voor 24 euro besteld bij cd-wow maar 29 euro bij mediamarkt voor de PC versie is ook niet verkeerd. Zo koop ik vaker games!
Verwijderd
Waarom zie ik hier mensen zeuren over de problemen met de online..Het is bekend dat de konami servers pas donderdag echt online gaan en 100% zullen werken.Lijkt me dat je hier dus nog niks over kan zeggen.
Online heb ik alleen maar framedrops, ik hoop dat dit morgen verholpen is
Mocht er iemand zin hebben in een online potje (PC) ik heb een matchroom: Cheiron.
Net mn eerste cup gewonnen: 2-1 van Tsjechie. Deze versie bevalt mij wel.
Vraagje: in het boekje staat dat meer spelers in de muur zetten RT + up is. Bij mij is het LT + up. Is dit bij anderen ook zo? Foutje in het boekje of iets anders?
Net mn eerste cup gewonnen: 2-1 van Tsjechie. Deze versie bevalt mij wel.
Vraagje: in het boekje staat dat meer spelers in de muur zetten RT + up is. Bij mij is het LT + up. Is dit bij anderen ook zo? Foutje in het boekje of iets anders?
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ik gebruik hem nu in de full game..RobertJ schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:05:
Die werkt toch alleen voor de demo?
Download 1 : http://rapidshare.com/fil...reen_Resolution_fixes.rar
Download 2 : http://www.megaupload.com/?d=3Z5BDRW2
Met dank aan dUMBLe op pagina 12
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 21:14 ]
Verwijderd
Ik lees dat veel mensen last hebben van framedrops tijdens het spelen en in de replays. Ik heb een breedbeeld SDtv, niet heel oud, niet heel nieuw (hij kan niet op 720p ingesteld worden). Ik heb PES2008 geinstalleerd op mijn hdd van me Ps3. En ik heb tijdens het spelen nog steeds enorm veel last van dat schokkige spel, die framedrops. Vooral als de keeper uittrapt door de lucht, of als het druk is in de 16, of bij een corner, of langebal. Tijdens de replays merk ik er niet veel van. Weet iemand nog een manier om dit te verminderen of helemaal weg te krijgen? Of ligt het aan mijn tv en kan het niet beter? Of is het wachten op een patch?
Verwijderd
Heeft er iemand een url met een lijst van alle echte namen van de clubs, stadions, leagues en bekers?
misschien ook wel handig voor de OT
Verwijderd
Als niemand een link weet , ben ik wel bereid ermee aan de slag te gaanVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:39:
Heeft er iemand een url met een lijst van alle echte namen van de clubs, stadions, leagues en bekers?
Is er ook een patch om hoge resoluties op hoge quality te draaien? Ik kan nml geen 1920x1200 @ high selecteren (zo fucking irritant dat zij denken te kunne bepalen welke settings mn pc wel of niet zou kunnen, maar goed, ik ben niet de 1e in dit topic die dat opmerkt)Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:12:
[...]
Ik gebruik hem nu in de full game..
voor degene die ook geen commentaar hebben in de pc versie, check je sound settings eens in windows... voor de rest topgame! alleen ze mochten hem wel wat beter optimaliseren.
ik heb een 7800gtx, 3gb ram, amd 3800+ en op full heb ik last van framedrops tijdens de replays en bij het nemen van corners... iemand anders vergelijkbare specs? mischien dat het aan mijn settings ligt ofzo?
ik heb een 7800gtx, 3gb ram, amd 3800+ en op full heb ik last van framedrops tijdens de replays en bij het nemen van corners... iemand anders vergelijkbare specs? mischien dat het aan mijn settings ligt ofzo?
Iemand al een tip om cornergoals tegen te gaan, wordt er gek van! 3 in 2 duels!
Iemand die zo een (xb360) potje online aandurft, ViciousNL360, voeg me even toe
[ Voor 5% gewijzigd door HendrikN op 24-10-2007 22:28 ]
Zojuist mijn eerste potjes gespeeld op de 360. Ten eerste zijn de menus en achtergrondmuziek echt een stuk beter t.o.v. vorige versies. Dat was wel een positieve verassing, dit ziet er netjes uit. Daarna meteen een Master League gestart op niveau Top Player en ML very hard niveau. Wel leuk dat er dan een filmpje volgt met een Britse commentator wat de ML precies inhoudt, handig voor mensen die PES voor het eerst spelen.
Dan de wedstrijden zelf: subliem! Dit is echt weer een stukje evolutie op de vorige PES. Hij speelt zalig, de animaties zijn hier echt nog een stuk beter. Vooral de keeper ziet er zeer goed uit.
Ook is het passen en schieten fijner uitgewerkt. Ook het positiespel zowel van je medespelers als van de tegenstander lijkt doordachter.
Waar Konami echter echt een grooit zooitje van heeft gemaakt, hier al vaak genoemd, zijn die replays en tussenanimaties. Het lijkt wel een diashow! Dit doet echt pijn aan je ogen en is toch een smetje op een verder geweldige footie. Ik snap niet dat Konami dit er in de gold versie niet uithaalt. Hier gaan ze erg veel klachten over krijgen.
Ben benieuwd naar een eerste reactie hierover van Seabass. Verder is het een supergame en staat vrijdagavond ons eerste 2vs2 avondje geplanned met een paar vrienden
Dan de wedstrijden zelf: subliem! Dit is echt weer een stukje evolutie op de vorige PES. Hij speelt zalig, de animaties zijn hier echt nog een stuk beter. Vooral de keeper ziet er zeer goed uit.
Ook is het passen en schieten fijner uitgewerkt. Ook het positiespel zowel van je medespelers als van de tegenstander lijkt doordachter.
Waar Konami echter echt een grooit zooitje van heeft gemaakt, hier al vaak genoemd, zijn die replays en tussenanimaties. Het lijkt wel een diashow! Dit doet echt pijn aan je ogen en is toch een smetje op een verder geweldige footie. Ik snap niet dat Konami dit er in de gold versie niet uithaalt. Hier gaan ze erg veel klachten over krijgen.
Ben benieuwd naar een eerste reactie hierover van Seabass. Verder is het een supergame en staat vrijdagavond ons eerste 2vs2 avondje geplanned met een paar vrienden
Als ik deze 1680 setting gebruik slaat de game volledig op hol. (veel te snel). Daarna heb ik de originele "settings" file weer terug gezet en ook nu loopt het heel schokkerig. Soms even goed, dan weer veel te snel. Misschien maar weer opnieuw installeren.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:12:
[...]
Ik gebruik hem nu in de full game..
Verder onthoudt het spel ook niet de in-game button configuration, dus moet je dit weer in settings instellen waar je geen onderscheid kan maken tussen attack en defence
anathema
Verwijderd
Ik vind dit ook niet moeten kunnen op de next-gen consoles, op een oude PC kan ik het mij voorstellen i.v.m. GRAKA. Maar als ik FIFA als voorbeeld pak met betere kwaliteit graphics had dit niet gehoeven.kazuka schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:35:

Ik heb dit spel zojuist voor het eerst in volle glorie kunnen bewonderen dankzij het verwijderen van 2 gig geheugen. Blijkbaar kon ik dit spel niet spelen met 4 gig, maar wel met 2 gig. Ik speel nu op een resolutie van 1650*1080 en alles op high en het loopt uitstekend in Vista 64. Ik hoop dat hij online ook nog goed gaat lopen, want dan is het een topper!
Tomorrow is not today!
Ik zit er erg aan te denken om morgen uit stage nog snel naar de gameshop in den haag te gaan ":P
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Laat ook maaranathema schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:55:
[...]
Als ik deze 1680 setting gebruik slaat de game volledig op hol. (veel te snel). Daarna heb ik de originele "settings" file weer terug gezet en ook nu loopt het heel schokkerig. Soms even goed, dan weer veel te snel. Misschien maar weer opnieuw installeren.
Verder onthoudt het spel ook niet de in-game button configuration, dus moet je dit weer in settings instellen waar je geen onderscheid kan maken tussen attack en defenceIk vond de demo om dit soort zaken erg slecht en nu blijkt de full versie dit op geen enkele manier verbeterd te hebben. Iemand nog tips?...Anders wordt t weer PES6 ben ik bang.

anathema
HULP!
Met de achievements van de 360 is er eentje: First Glory, dan krijg je 10 punten als je voor het eerst wint, nou dat heb ik gedaan, heb volgens mij vorige 10 potjes gewonnen maar nog steeds geen achievement unlocked. Als je in de game gaat kijken bij gallery --> track record staat er wel dat ik mijn first glory heb gehaald maar geen punten voor gekregen
??
Met de achievements van de 360 is er eentje: First Glory, dan krijg je 10 punten als je voor het eerst wint, nou dat heb ik gedaan, heb volgens mij vorige 10 potjes gewonnen maar nog steeds geen achievement unlocked. Als je in de game gaat kijken bij gallery --> track record staat er wel dat ik mijn first glory heb gehaald maar geen punten voor gekregen
Het lijkt me niet dat het zooo erg is toch?
http://www.youtube.com/watch?v=YJ5r1C4-Hcg
ik wil hem van de week halen, maar hij was bij ons in de winkel nog niet binnen
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Jep, zo erg zijn de replays wel zo nu en dan.OMD schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:57:
Het lijkt me niet dat het zooo erg is toch?
jep zo slecht zijn de replays...
die knakkers zijn VERPLICHT een patch uit te brengen voor de ps3 en de 360 om dat geschock tijdens replay weg te halen
die knakkers zijn VERPLICHT een patch uit te brengen voor de ps3 en de 360 om dat geschock tijdens replay weg te halen
Verwijderd
En een voor de PC is ook wel welkom, de replays zijn daar ook niet om over naar huis te schrijven |:(\hully schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:28:
jep zo slecht zijn de replays...
Edit: In het autorun menu van de PC DVD staat wel een link om te checken of je de 'latest version' geinstalleerd hebt. Lijkt me dus dat er inderdaad een patch aan zit te komen (en terecht)
De optie 4:3 ipv 16:9 (mn scherm is 16:10) lijkt voor mijn gevoel ook veel soepeler te lopen, maar dit kan ook tussen mn oren zitten

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 02:41 ]
Verwijderd
Ik heb op de PC versie ook matig last van frame drops gehad bij replay's echter ben ik in het settings menu gaan kijken en heb het vinkje weg gehaald bij Sync every Frame (geloof ik ben nu aan het werk ) en wait for vsync aangezet, het opstarten duurde wel even iets langer maar heb nu niet meer zoveel last van frame drops ... it might do the trick ...Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:11:
[...]
En een voor de PC is ook wel welkom, de replays zijn daar ook niet om over naar huis te schrijven |:(\
Edit: In het autorun menu van de PC DVD staat wel een link om te checken of je de 'latest version' geinstalleerd hebt. Lijkt me dus dat er inderdaad een patch aan zit te komen (en terecht)
De optie 4:3 ipv 16:9 (mn scherm is 16:10) lijkt voor mijn gevoel ook veel soepeler te lopen, maar dit kan ook tussen mn oren zittenzit niet tussen mn oren, het is echt zo. Schandalig dat de breedbeeldfunctie blijkbaar slechter ondersteunt wordt
Werkt bij mij ook, gehele spel loopt op een enkel schokje nu vloeiend.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:40:
[...]
Ik heb op de PC versie ook matig last van frame drops gehad bij replay's echter ben ik in het settings menu gaan kijken en heb het vinkje weg gehaald bij Sync every Frame (geloof ik ben nu aan het werk ) en wait for vsync aangezet, het opstarten duurde wel even iets langer maar heb nu niet meer zoveel last van frame drops ... it might do the trick ...
Eindelijk de officiële launch dag aangebroken. Zouden de online servers het eindelijk fatsoenlijk gaan doen? Zou het mogelijk zijn om constant een ping van 75 te hebben i.p.v. het verspringen naar 3000+ of is dat alleen in Utopia?
Ik heb er een hard hoofd in, want vannacht was het ook nog laggy
Ik heb er een hard hoofd in, want vannacht was het ook nog laggy
Verwijderd
Dit spel is echt geweldig (pc). Heb 2 x360 controllers gehaald en het speelt super. Ziet er ook vele malen beter uit dan Fifa 2k8 en de gameplay is weer alsvanouds lekker. Heb zelf geen last van framedrops.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 10:32 ]
Verwijderd
Gisteren voor het eerst even de PES8 voor PC uitgeprobeerd voordat ik hem echt koop. Door alle verhalen en reacties wilde ik eerst even kijken of het wel de moeite waard was.
Jarenlang speel ik al PES op PC (vrij hoog ook < top 300 online) en wil nu even een opsomming maken van positieve en negatieve punten uit PES8.
[+] Keeperswerk en realisme van de keeper
[+] Nog minder arcade gameplay
[+] Menu interface
[+] Betere beheersing crosspasses
[+] Goede AI
[+] Soepele voetballende bewegingen
[+] Aanpassing door computer aan jouw tactiek
[+] Alle goals die ik heb gemaakt tot nu toe kwamen na 1 á 2 minuten opbouwen
. Heerlijk als je dat gaatje dan vind.
[+] Minder overdreven skills van (vooral door PES gesponsorde) spelers
[-] Traag! Nog trager dan PES6
[-] Zelfde muziekjes (bijvoorbeeld als je op Network gaat)
[-] Bugs in juichfilmpjes (Gerrard loopt door de stadionmuren naar buiten
)
[-] Framedrops (vooral in replays)
[-] Weer het gevoel dat het spel overhaast (uitgebracht) is
[-] Niet het gevoel dat je écht een nieuw spel aan het spelen bent (je kunt snel goed uit de voeten als je PES eerder hebt gespeeld).
[-] Verdedigers die door de computer bestuurd worden zijn sneller dan jouw aanvaller
(AGAIN!)
[-] Veel minder effectieve feint..
Zo, mijn nederige opinie over een aantal zaken na een paar potjes spelen.
Jarenlang speel ik al PES op PC (vrij hoog ook < top 300 online) en wil nu even een opsomming maken van positieve en negatieve punten uit PES8.
[+] Keeperswerk en realisme van de keeper
[+] Nog minder arcade gameplay
[+] Menu interface
[+] Betere beheersing crosspasses
[+] Goede AI
[+] Soepele voetballende bewegingen
[+] Aanpassing door computer aan jouw tactiek
[+] Alle goals die ik heb gemaakt tot nu toe kwamen na 1 á 2 minuten opbouwen
[+] Minder overdreven skills van (vooral door PES gesponsorde) spelers
[-] Traag! Nog trager dan PES6
[-] Zelfde muziekjes (bijvoorbeeld als je op Network gaat)
[-] Bugs in juichfilmpjes (Gerrard loopt door de stadionmuren naar buiten
[-] Framedrops (vooral in replays)
[-] Weer het gevoel dat het spel overhaast (uitgebracht) is
[-] Niet het gevoel dat je écht een nieuw spel aan het spelen bent (je kunt snel goed uit de voeten als je PES eerder hebt gespeeld).
[-] Verdedigers die door de computer bestuurd worden zijn sneller dan jouw aanvaller
[-] Veel minder effectieve feint..
Zo, mijn nederige opinie over een aantal zaken na een paar potjes spelen.
Kun je er ff bijzetten over welke versie je het hebt? PS2/PS3/XBOX 360/ PC
Ik heb em zelf voor de 360 en vindt PES2008 anders toch echt wel een stuk sneller spelen dan PES6 op de 360!
Niet om te flamen, maar zo'n spel hoort toch ook echt op een console thuis!
[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 25-10-2007 10:52 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Sorry, PC. Heb het er bijgezet.
Ik vind het heerlijk op de PC te gamen. In de rust even ALT-TAB mailtje beantwoorden enzo
Ik vind het heerlijk op de PC te gamen. In de rust even ALT-TAB mailtje beantwoorden enzo
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 10:53 ]
Servers zijn nog niet live dus vandaar dat je er niets bij krijgt. Komt vanzelf goed..Alcides schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:41:
HULP!
Met de achievements van de 360 is er eentje: First Glory, dan krijg je 10 punten als je voor het eerst wint, nou dat heb ik gedaan, heb volgens mij vorige 10 potjes gewonnen maar nog steeds geen achievement unlocked. Als je in de game gaat kijken bij gallery --> track record staat er wel dat ik mijn first glory heb gehaald maar geen punten voor gekregen??
onzin,Pepigno schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:02:
[...]
Servers zijn nog niet live dus vandaar dat je er niets bij krijgt. Komt vanzelf goed..
Achievments krijg je ook offline! Ik heb em iig allang gekregen, bij het eerste potje dat ik won.
Maar waar maak je je druk om
Damn, nog steeds lag online. Was dus ook een fabeltje, dat de servers nog volledig geactiveerd moesten worden

Hier zullen de meningen wel over verdeeld zijn, ik vind het persoonlijk relaxter om vanaf mijn luie bank te PES'en maar anderen zullen het weer makkelijker vinden om ff snel te kunnen ALT-TABBENcypher21 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:50:
[...]
Niet om te flamen, maar zo'n spel hoort toch ook echt op een console thuis!
Een voetbalgame hoor je te spelen met een controller, maar persé op een console is natuurlijk onzin. Ik althans zie het verschil dan niet
Tomorrow is not today!
Het was ook niet mijn bedoeling een hele discussie te beginnen.Nippletwister schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:22:
[...]
Hier zullen de meningen wel over verdeeld zijn, ik vind het persoonlijk relaxter om vanaf mijn luie bank te PES'en maar anderen zullen het weer makkelijker vinden om ff snel te kunnen ALT-TABBEN
maar precies zoals jij zegt! Lekker op de bank voor een (mooie grote HD-) tv met een paar vrienden en een paar biertjes een toernooitje spelen!
En geen gezeik met installatieprobs, configprobs of wat voor gezeik dan ook wat door brakke windows e.d. veroorzaakt wordt!
Spel erin, controller in de hand, en spelen maar!
Verwijderd
Neej zonder frame skipping loopt t bij mij veel te traag, vooral de replaysErpeet schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:15:
[...]
Werkt bij mij ook, gehele spel loopt op een enkel schokje nu vloeiend.
Vanaf 12.00 uur zijn ze pas echt upPacinoAllstars schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:16:
Damn, nog steeds lag online. Was dus ook een fabeltje, dat de servers nog volledig geactiveerd moesten worden
Uit een review:brotherlouie99 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:
[...]
Vanaf 12.00 uur zijn ze pas echt up
PES 2008 on PS3 is for a next-gen console but it is not a next-gen game. You cannot ignore the fact that, for whatever reason, this is a poor effort from Konami. PES executive producer Shingo 'Seabass' Takatsuka himself has said that he was "shocked" at the PS3 slowdown and that he doesn't have a clue why it's happening. Unfortunately this won't cut it for gamers who have forked out hundreds of pounds for a PS3, a platform that is supposed to be the most powerful console in the world. Slowdown and poor frame rates are so last gen. It's amazing to think that some scientists have replaced supercomputers with PS3s, and an experienced game developer can't get a football game to run without having a heart attack. It is with a heavy heart, a heart that has been in love with Konami's brilliant football series for longer than I can remember, that I cannot recommend PES 2008 on the PS3 over FIFA 08 on the same console.
Ik geef toe dat het veel beter is als je de game installeert, maar wat ik nog steeds niet snap (en daar blijf ik over zanikken totdat er een patch is) dat de producer van de game achteraf -dus als de game 'gold' is (!)- schrikt van de framerate. Dat betekent dat er dus niet is getest !!!!! Mijn god wat zwak.
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren ook pes 2008 ..ben er wel blij mee maar het spel loopt bij mij naar mijn mening veel te snel.
Ik kreeg dit trouwens pas na de nieuwe driver die ik had geinstalleerd voor mijn nvidia geforce 7600 gt. Daarvoor ging die naar mijn gevoel weer te traag waardoor ik dus dacht dat het aan de driver lag.
Hebben meerdere mensen het probleem dat hij te snel loopt ?
Ik kreeg dit trouwens pas na de nieuwe driver die ik had geinstalleerd voor mijn nvidia geforce 7600 gt. Daarvoor ging die naar mijn gevoel weer te traag waardoor ik dus dacht dat het aan de driver lag.
En ook in deze versie gaat mijn monitor op standby als ik aan het spelen ben. Ik gebruik een Logitech Cordless Rumblepad II. Kennelijk ziet mijn computer niet dat ik druk aan het gamen ben.
Ik heb ook een leuke computer..
Wat is je bron? Ik hoor zoveel geroep, wil nu weleens weten of dit sowieso een server issue is of een game issue. (ik hoop dat je gelijk hebt)brotherlouie99 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:
[...]
Verwijderd
offtopic: Shit net op cd wow voor 23.95 pes besteld, maar ging niet helemaal goed. De betaling is wel gedaan, maar de site zegt dat de order niet meer geldig is, door een time out (deed er lang over om mn random reader te vinden
) Ik heb nu dus geen order+ordernummer, maar wel betaald
Iemand ervaringen met de engelse klantenservice van CD WOW?

Ook om 12:00 is het nog steeds bagger!brotherlouie99 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:
[...]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Zelfde hier het is gewoon niet te geloven.henkyyyyyyy schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:13:
[...]
Ook om 12:00 is het nog steeds bagger!
Hehe dus om 12uur overspoelt iedereen dat netwerk en gaat men klagen dat het niet goed loopt. Give
them a break joh. Wacht dan op zijn minst een aantal uur voordat je oordeelt, het kan best zijn dat ze wat opstartproblemen hebben.
them a break joh. Wacht dan op zijn minst een aantal uur voordat je oordeelt, het kan best zijn dat ze wat opstartproblemen hebben.
Ik vrees dat we op een zogenaamde patch moeten wachten die rond kerst het daglicht ziet.RobertJ schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:24:
Hehe dus om 12uur overspoelt iedereen dat netwerk en gaat men klagen dat het niet goed loopt. Give
Dat is juist wat ik hoop. Ik vrees dat we niet op een zogenaamde patch hoeven te wachten die rond kerst het daglicht zal zien omdat hij er misschien niet komt.PacinoAllstars schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:26:
[...]
Ik vrees dat we op een zogenaamde patch moeten wachten die rond kerst het daglicht ziet.
Het is toch belachelijk, normaal zeik ik niet zo, maar verleden jaar was dit ook al bij pes6 en ze waren toen al bezig met die nieuwe versie (deze pes dus pes2008) en nu heb ik niet alleen lag online, maar complete frame drops. Je gaat mij niet wijsmaken dat dit verholpen is door simpelweg een servertje online te zetten of what ever er gezegd wordt.CaptainCharisma schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:34:
[...]
Dat is juist wat ik hoop. Ik vrees dat we niet op een zogenaamde patch hoeven te wachten die rond kerst het daglicht zal zien omdat hij er misschien niet komt.
2 jaar de tijd hadden ze en nu is het nog steeds niet in orde! Hoe kan je op een 360 en ps3 bijvoorbeeld lag hebben in replays????????
Verwijderd
Offtopic:Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:10:
offtopic: Shit net op cd wow voor 23.95 pes besteld, maar ging niet helemaal goed. De betaling is wel gedaan, maar de site zegt dat de order niet meer geldig is, door een time out (deed er lang over om mn random reader te vinden) Ik heb nu dus geen order+ordernummer, maar wel betaald
Iemand ervaringen met de engelse klantenservice van CD WOW?
Heb 2 dagen terug ook pes2008 besteld voor 24 euro bij cd-wow...maar nog steeds geen mailtjes ontvangen

Ik vind het ook schandalig!!PacinoAllstars schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:44:
[...]
Het is toch belachelijk, normaal zeik ik niet zo, maar verleden jaar was dit ook al bij pes6 en ze waren toen al bezig met die nieuwe versie (deze pes dus pes2008) en nu heb ik niet alleen lag online, maar complete frame drops. Je gaat mij niet wijsmaken dat dit verholpen is door simpelweg een servertje online te zetten of what ever er gezegd wordt.
2 jaar de tijd hadden ze en nu is het nog steeds niet in orde! Hoe kan je op een 360 en ps3 bijvoorbeeld lag hebben in replays????????
JE moet echt een idioot zijn om het niet op te merken!!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
Ik wacht wel even met kopen haha. Patches / fixes komen vanzelf wel en daar ga ik lekker op wachten. Met een beetje geluk wordt het spel nog een stuk goedkoper ook.
Verwijderd
Het probleem is dat het er op lijkt dat het geld wel is overgemaakt, maar dat ze bij CD-WOW geen order hebben aangemaakt.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:47:
[...]
Offtopic:
Heb 2 dagen terug ook pes2008 besteld voor 24 euro bij cd-wow...maar nog steeds geen mailtjes ontvangen. Als het goed is, hebben ze je adres en krijg je het spel thuisgestuurd? Tenminste daar hoop ik op
Omdat miljoenen mensen het spel toch wel kopen, en verdedigen als mensen er commentaar op hebben.PacinoAllstars schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:44:
[...]
Ik las net ergens anders een post van iemand die zei ''nee die framedrops zitten er echt niet in, die langzame replays zijn gewoon in slow-motion''
Konami lacht zich al 2 jaar rot.
[ Voor 15% gewijzigd door On_E op 25-10-2007 13:06 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Maareh, waarom het spel niet terugbrengen dan?
Verwijderd
Ben opzich wel een PES fan, maar heb zomaar het idee dat EA dit jaar niet eens zo'n slechte zet heeft gemaakt met Fifa 2008. Sowieso op grafisch gebied ziet Fifa er mooier uit, en na een maandje fifa vind ik de gameplay ook niet echt slecht.. vind ook het speltempo veelste snel!
Verwijderd
Spel is net aangekomen, ga hem vanavond eens testen! Hopelijk valt het allemaal wel mee toch
Dit probleem had ik dus ook, van dat ik geen orderstatus kreeg te zien als ik me aanmeld op de site...Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:04:
[...]
Het probleem is dat het er op lijkt dat het geld wel is overgemaakt, maar dat ze bij CD-WOW geen order hebben aangemaakt.Op de website moet je namelijk kunnen zien wat je orderstatus is, toch? Een vriend van me heeft hem zojuist ook besteld en hij heeft gewoon alles netjes in een overzicht staan, duurt ongeveer een week voordat het spel van Engeland naar hier is...
Heb m gister ook besteld voor de PC...
Had ik even een mailtje gestuurd (in het engels) over of het allemaal wel goed was verlopen, want ik had ook betaald via iDeal, maar had wel een ordernummer gekregen...
Sturen ze me dit vandaag terug:
Hi David, Thanks for your e-mail. Due to a temporary technical glitch on our site, which is affecting MYORDERS, it means that you will not be able to successfully track your orderstatus for any orders placed. Apologies for any inconvenience caused. We wish to reassure you that this in no way will affect the dispatching ofyour order. Therefore please accept this as confirmation that we havesuccessfully received your order and will dispatch it as soon as possible. The reason why you have yet to receive this title Windows - Pro EvolutionSoccer 2008 (DVD-ROM) from us is because it is a pre-release item and cannotbe dispatched until the day of release 26/10/07. Sorry for the disappointment this may cause, because we sincerely appreciateyou choosing to shop with us and hope you will return again in the future. Kind Regards
Dus ik vertrouw erop dat alles goed komt, en dat ik hem morgen dus binnen heb??
Kan niet meer wachten!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Ik heb geen ordernummer gekregen helaas. Enige gegeven die ik heb, zijn bij internetbankieren de gegevens (betalingsnummer ofzo). Ik kan ze wel een mail sturen, maar of dat zin heeftVis schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:10:
[...]
Dit probleem had ik dus ook, van dat ik geen orderstatus kreeg te zien als ik me aanmeld op de site...
Heb m gister ook besteld voor de PC...
Had ik even een mailtje gestuurd (in het engels) over of het allemaal wel goed was verlopen, want ik had ook betaald via iDeal, maar had wel een ordernummer gekregen...
Sturen ze me dit vandaag terug:
verhaal*
Dus ik vertrouw erop dat alles goed komt, en dat ik hem morgen dus binnen heb??
Kan niet meer wachten!

Als je niet online speelt is het spel in orde en superieur aan fifa qua gameplay. Online is het een bagger bende.RobertJ schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:06:
Maareh, waarom het spel niet terugbrengen dan?
Fifa is geen optie, ik hou van voetbal. Die replays boeit me niet eens erg veel, want als je de camera met y veranderd is het al een stuk minder, maar ze moeten echt!!!!!!!! Die lag en framedrops in online play veranderen. Dit is gewoon verschrikkelijk en onacceptabel
Ordernummer kreeg ik ook niet per mail, maar verscheen op de site, nadat ik alle gegevens etc had doorgegeven en betaald had...Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:16:
[...]
Ik heb geen ordernummer gekregen helaas. Enige gegeven die ik heb, zijn bij internetbankieren de gegevens (betalingsnummer ofzo). Ik kan ze wel een mail sturen, maar of dat zin heeft
Meteen daarna kreeg ik een mailtje van Paynova (via hun verloopt de transactie blijkbaar) dat de betaling voltooid was...
Maar een bevestiging van cd-wow zelf heb ik ook niet ontvangen, daarom vond ik t ook een beetje raar en heb ik ze gemailt.
Succes ermee, en je kan ze zeker wel mailen via Contact opnemen met klantenservice, kan je ze een opmerking/mailtje sturen... Wel in het engels.
Verwijderd
Kreeg je na het betalen ook een foutmelding dat de order niet meer geldig was? Kwam bij mij omdat ik nogal lang wachtte met t clicken op bevestigen...Levertijd is 7-10 werkdagen overigens..Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:16:
[...]
Ik heb geen ordernummer gekregen helaas. Enige gegeven die ik heb, zijn bij internetbankieren de gegevens (betalingsnummer ofzo). Ik kan ze wel een mail sturen, maar of dat zin heeft
Ik ben het hier niet mee eens, Fifa 08 (met alle assists uit!) vind ik veel fijner spelen dan Pro Evo 2008.PacinoAllstars schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:19:
[...]
Als je niet online speelt is het spel in orde en superieur aan fifa qua gameplay.
Waar ik jaren voor Pro Evo koos omdat het veel realistischer voetbalde, is het sinds dit jaar toch echt andersom naar mijn mening.
(heb het nu over de 360-versies van beide games trouwens)
Verder moet iedereen spelen wat ie wil natuurlijk en kan het voor iedereen anders zijn, ik blijf dit jaar iig bij Fifa 08.
Ik speel het op de PC sinds een paar dagen en heb niet het gevoeld dat de gameplay veel te snel loopt. In tegendeel, juist iets terughoudender dan versie 6.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:45:
Ik heb sinds gisteren ook pes 2008 ..ben er wel blij mee maar het spel loopt bij mij naar mijn mening veel te snel.
Framedrops of vertragingen bij replays zijn bij mij niet aan de orde. Zowieso sluit ik alle andere apps af voordat ik ga gamen om performance te behouden (doe ik sinds de AT-286 tijd al)...
Dat mag ik toch hopen van nietVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:26:
[...]
Levertijd is 7-10 werkdagen overigens..
Verwijderd
Ik kreeg geen foutmelding, wel een 'leeg' scherm na het betalen. Niet een scherm met mijn ordernummer of iets dergelijks. Ik vind het supervaag. Maar ik denk wel dat ze leveren, want ze hebben mijn adres en ik heb betaald. Alleen kan ik niet kijken waar me order uithangt e.d.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:26:
[...]
Kreeg je na het betalen ook een foutmelding dat de order niet meer geldig was? Kwam bij mij omdat ik nogal lang wachtte met t clicken op bevestigen...Levertijd is 7-10 werkdagen overigens..
Succes
dan moet je toch echt je ogen eens openen tijdens het spelen. Ik heb ze ook allebei op de 360, maar fifa zuigt echt. Ik baal er echt van dat ik die gekocht heb, ik heb miss 10 potjes offline en 2 online gespeeld, en nu ligt ie stof te vreten.On_E schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:27:
[...]
Ik ben het hier niet mee eens, Fifa 08 (met alle assists uit!) vind ik veel fijner spelen dan Pro Evo 2008.
Waar ik jaren voor Pro Evo koos omdat het veel realistischer voetbalde, is het sinds dit jaar toch echt andersom naar mijn mening.
(heb het nu over de 360-versies van beide games trouwens)
Verder moet iedereen spelen wat ie wil natuurlijk en kan het voor iedereen anders zijn, ik blijf dit jaar iig bij Fifa 08.
Alles in Fifa is traag
Verwijderd
Yup het komt vanuit Engeland he, en op de site kan je terugvinden dat alle orders naar Nederland een uitlevertijd van 7-10 werkdagen hebben
Ik heb ondertussen al n mail gestuurd met de gegevens die ik kreeg van mijn bank (natuurlijk wel even mn rekeningnummer weggehaald
Verwijderd
He jongens, ik heb net de PC versie binnengesleept. Weten jullie wellicht ook waar ik een wachtwoord kan aanmaken met m'n key zodat ik online kan spelen? Ik weet dat het met PES6 iets was via een website, maar met het boekje kom ik er niet echt uit. Een link zou super zijn.
Bij voorbaat dank!
Bij voorbaat dank!
Verwijderd
Ik had laatst eens dat het anders maar 4 dagen was, al denk ik dat dat meer te maken heeft gehad met een te laat 'product-is-verzonden-mailtje'. Overigens is mijn ervaring met cd-wow dat als er iets lijkt fout te gaan (wat toch wel redelijk vaak gebeurt) dat het dan toch wel weer redelijk snel wordt opgelost, maarja die levertijd..Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:09:
[...]
Yup het komt vanuit Engeland he, en op de site kan je terugvinden dat alle orders naar Nederland een uitlevertijd van 7-10 werkdagen hebben
Verwijderd
Ik ben het er wel helemaal mee eens. Ik heb sinds 3 dagen pes 2008 voor op de ps3 thuis liggen. Mijn grootste ergenissen zijn:cypher21 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:09:
[...]
dan moet je toch echt je ogen eens openen tijdens het spelen. Ik heb ze ook allebei op de 360, maar fifa zuigt echt. Ik baal er echt van dat ik die gekocht heb, ik heb miss 10 potjes offline en 2 online gespeeld, en nu ligt ie stof te vreten.
Alles in Fifa is traag
-Waanzinnig goede spelers als Ronaldinho, die gewoon overal doorheen lopen
-Veel te arcade met keiharde passes uit stand en midden in draai, eindeloze runs, te snelle gameplay, etc
-Slechte goalkeeper, korte hoek schoten slaat hij er 1 op de 5 keer zelf in. Deze tellen ook gewoon als own goal
-Veel onterecht toegewezen vrije trappen na sliding op bal.
-En de framedrops in harhalingen.
Ik heb na Fifa '97 altijd Pro Evo gespeeld, maar ik ga nu toch echt weer Fifa proberen na spelen van demo, uitermate slechte game van Konami.
Damn ja kloptVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:09:
[...]
Yup het komt vanuit Engeland he, en op de site kan je terugvinden dat alle orders naar Nederland een uitlevertijd van 7-10 werkdagen hebben![]()
Ik heb ondertussen al n mail gestuurd met de gegevens die ik kreeg van mijn bank (natuurlijk wel even mn rekeningnummer weggehaald) dus ik wacht nu even af wat hun reactie is..
Als ik dat geweten had kocht ik m wel in de winkel vandaag...
Hmmz domme fout van mij, maarja die prijs bij cd-wow!
Dan nog maar een week geduld..
Ik kon na 10 potjes met alle assists uit nog geen fatsoenlijke pass geven in Fifa 08, maar na verloop van tijd begon ik steeds beter te worden, en nu speelt het heerlijk.cypher21 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:09:
[...]
dan moet je toch echt je ogen eens openen tijdens het spelen. Ik heb ze ook allebei op de 360, maar fifa zuigt echt. Ik baal er echt van dat ik die gekocht heb, ik heb miss 10 potjes offline en 2 online gespeeld, en nu ligt ie stof te vreten.
Alles in Fifa is traag
Fifa is inderdaad traag ja, je moet de bal rondspelen, openingen zoeken etc.
Daarom zei ik dus, wat normaal altijd het sterkste punt was van Pro Evo (realisme), dat is dit jaar voor Fifa 08 weggelegd. (en ik zeg het nog 1 keer, met alle assists uit !)
Verder zijn mijn ogen vaak wel open hoor als ik een game speel.
Ik heb dezelfde stomme fout gemaakt om hem online te bestellen, maar niet naar de leverdatum te kijken. Nu kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Ik hoor hier erg veel negatieve verhalen over PES. Ik heb de demo gespeeld op m'n PC, en daarna besteld voor de PS3. Zijn er veel verschillen in het spel zelf? Ik bedoel: de replays en corners waren in de PC demo ook traag, maar zit er verschil in het spelen / gameplay?
Ik hoor hier erg veel negatieve verhalen over PES. Ik heb de demo gespeeld op m'n PC, en daarna besteld voor de PS3. Zijn er veel verschillen in het spel zelf? Ik bedoel: de replays en corners waren in de PC demo ook traag, maar zit er verschil in het spelen / gameplay?
Study everything, You'll find something you can use
Verwijderd
Ik heb nog even wat research gedaan, op internet staat dat de optie in het 'Network' menu zou moeten staan; 'Obtain password' Kan dit alleen nergens vinden; kom gelijk in het Login menu waar m'n key staat en waar ik m'n password (wat ik dus niet heb) zou moeten invullenVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:13:
He jongens, ik heb net de PC versie binnengesleept. Weten jullie wellicht ook waar ik een wachtwoord kan aanmaken met m'n key zodat ik online kan spelen? Ik weet dat het met PES6 iets was via een website, maar met het boekje kom ik er niet echt uit. Een link zou super zijn.
Bij voorbaat dank!
Verwijderd
Gelukkig! Ik heb mijn ordernummer alsnog via de mail gehad. Ik had een mail gestuurd en kreeg dit terug:
Prima service! Nu nog een weekje wachtenHi Thank you for your recent order. Sorry to hear that you have not receivedfull confirmation from us. It appears that, due to a temporary technical problem involving the serverconnecting our site to that of our payment provider, we ourselves had notbeen properly informed that payment had been processed. I can confirm however, that the order has been successful. Sorry for the inconvenience caused by this, and thank you for yourunderstanding - we appreciate it. Kind Regards, PearlCD WOW! Customer Serviceswww.cd-wow.com
Verwijderd
Help! Ik speel PES 2008 op mijn PS3 maar krijg het beeld niet goed, alleen in de 4x3 stand.
Ik wil gewoon breedbeeld ballen zonder bredere koppen en een ei als bal.
Wie weet wat ik moet doen? Instellingen PS3 of in PES veranderen? heb met tv echt alles gehad.
Alvast bedankt.
Ik wil gewoon breedbeeld ballen zonder bredere koppen en een ei als bal.
Wie weet wat ik moet doen? Instellingen PS3 of in PES veranderen? heb met tv echt alles gehad.
Alvast bedankt.
Verwijderd
Nevermind allemaal, ik zie dat het nog helemaal niet mogelijk is om online te gaan op de pc haha.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:30:
[...]
Ik heb nog even wat research gedaan, op internet staat dat de optie in het 'Network' menu zou moeten staan; 'Obtain password' Kan dit alleen nergens vinden; kom gelijk in het Login menu waar m'n key staat en waar ik m'n password (wat ik dus niet heb) zou moeten invullen. Hlup!
Wat voor camera spelen jullie eigenlijk op? Ik normaal op Normal Long, maar ik zie nu dat Wide in PES2008 er ook wel relaxed uitziet; beetje de Fifa looks dan en de pES gameplay!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 15:46 ]
Heeft konami geen officieel forum ofzo? Google bood geen uitkomst met zoeken.
Heb jaren fifa gedaan en sinds vorig jaar naar PES gegaan.
Fifa gaat de laatse jaren achteruit met hun gameplay, en dit jaar wederom.
De gameplay van PES is ook iets anders vergeleken met de vorige versie maar niet zo groot verschil.
Wat ik wel belachelijk vind met de nieuwe PES is dat je dus de patch van resolutie nodig heb, voor wide screen 1650 x 1080.
De nieuwe PES is wel minder moeilijk dan de vorige versie, scoren gaat wat gemakkelijker, waar het met fifa altijd te gemakkelijk was, was het met PES te moeilijk.
Deze versie wel een goede combinatie van die 2 gevonden.
Toen ik begon met de nieuwe pes was ik niet zo enthousaist, maar na paar keer spelen ben ik toch wel redelijk tevreden.
Fifa gaat de laatse jaren achteruit met hun gameplay, en dit jaar wederom.
De gameplay van PES is ook iets anders vergeleken met de vorige versie maar niet zo groot verschil.
Wat ik wel belachelijk vind met de nieuwe PES is dat je dus de patch van resolutie nodig heb, voor wide screen 1650 x 1080.
De nieuwe PES is wel minder moeilijk dan de vorige versie, scoren gaat wat gemakkelijker, waar het met fifa altijd te gemakkelijk was, was het met PES te moeilijk.
Deze versie wel een goede combinatie van die 2 gevonden.
Toen ik begon met de nieuwe pes was ik niet zo enthousaist, maar na paar keer spelen ben ik toch wel redelijk tevreden.
Ik heb me daar met PES 6 ook rot naar gezocht, maar er staat gewoon een snelkoppeling in je install dir: https://pes2008web.winning-eleven.net/pes7pc_e/reguser/Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:30:
[...]
Ik heb nog even wat research gedaan, op internet staat dat de optie in het 'Network' menu zou moeten staan; 'Obtain password' Kan dit alleen nergens vinden; kom gelijk in het Login menu waar m'n key staat en waar ik m'n password (wat ik dus niet heb) zou moeten invullen. Hlup!
Maak je borst maar nat want vergeleken met de PC demo stottert en hapert hij als de neten.Castor385 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:30:
Ik heb dezelfde stomme fout gemaakt om hem online te bestellen, maar niet naar de leverdatum te kijken. Nu kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Je zit in hetzelfde schuitje als ik
Van een ander forum mensen. Iemand heeft gebeld met de helpdesk van konami in Engeland.
Server verhaal me ass, gewoon brakke final release weer.There are a lot of complaints about terrible lag with PES 2008 on LIVE.
For people who have the same complaints, Konami asks for as detailed as possible info about the lag. Therefore they ask you to fill in the form on the following page:
http://uk.games.konami-europe.com/support.do
So please go ahead and fill it in. The more info, the better they can solve the lag-problems.
After asking if there will be a patch and when, the man said there will be a patch and you must think in terms of weeks, rather than months.

Verwijderd
Heeft iemand al ervaring met PES 2008 op de PS3 dat de beelden vertragen?
Heb PES 2008 voor de PS3 nu 2 dagen in huis origineel vanuit de winkel!
Mooi spel, had er meer van verwacht, speel al PRO vanaf de PS1 alleen heb nu steeds de nare ervaring dat de beelden met name in het 16 meter gebied vertragen.
Zo ja is dit probleem ook op te lossen?
Gr. Chris
Heb PES 2008 voor de PS3 nu 2 dagen in huis origineel vanuit de winkel!
Mooi spel, had er meer van verwacht, speel al PRO vanaf de PS1 alleen heb nu steeds de nare ervaring dat de beelden met name in het 16 meter gebied vertragen.
Zo ja is dit probleem ook op te lossen?
Gr. Chris
Ik heb dus nu ook PES 2008 op de 360. heb meer dan 2.30 uur gespeeld al
Het is gewoon zo gaaf. Heel toernooi gedaan met Nederland.Echt fantastisch om met je vaderland te spelen. Echt alles speelt lekker soepel offline.
Echter online dikke lag nog, moet echt een update komen. ik won net (althans hij quite, bij me profile staat ook 3-0 overwinning, maar heb nog niks staan op de leaderboards
)
Echter online dikke lag nog, moet echt een update komen. ik won net (althans hij quite, bij me profile staat ook 3-0 overwinning, maar heb nog niks staan op de leaderboards
Verwijderd
Ik zal hem straks ook gaan proberen voor het eerst op X360, eens kijken hoe het nu echt loopt.Mars18 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:33:
Ik heb dus nu ook PES 2008 op de 360. heb meer dan 2.30 uur gespeeld alHet is gewoon zo gaaf. Heel toernooi gedaan met Nederland.Echt fantastisch om met je vaderland te spelen. Echt alles speelt lekker soepel offline.
Ben benieuwd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!