je mag de mijne wel overkopenkazuka schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:17:
Bel ik 's middags naar de Bart Smit in Rosmalen met de vraag of ze PES hebben liggen. Ja hoor, ze gaven hem al sinds zaterdag uit. Ik vraag of ze hem even voor me apart willen leggen, zodat ik hem na m'n werk kan oppikken.
Dus ik kom daar om half 6, ze loopt naar achter om het spel te pakken. Komt ze terug met mijn spel en een fax in haar hand met daarop: SPOEDBERICHT.
Een fax van het hoofdkantoor dat ze per direct moeten stoppen met het uitgeven van PES omdat dit anders gigantisch hoge boetes kan gaan opleveren.....of ik donderdag gelieve terug wil komen om de game alsnog op te halen![]()
Aaargh! Ik kon mijn elleboog wel opeten
Hebben meer mensen er last van dat je settings niet opgeslagen worden?
dan heb ik het dus over zowel wijzigingen die je hebt gedaan in de edit modus en instellingen betreffende niveua/duur wedstrijd/substitutes etc..
dan heb ik het dus over zowel wijzigingen die je hebt gedaan in de edit modus en instellingen betreffende niveua/duur wedstrijd/substitutes etc..
nee, dat werkt bij mij prima...
heb zojuist mailtje terug gehad van Konami met antwoord op mijn vraag hoe het in godsnaam mogelijk was dat het geheel zo schokkerig speelt (PS3 --> RGB SCART (goeie kabel) --> "ouwerwetse breedbeeldbak).
Ze vroegen dus hoe ik mijn ps3 aan mijn tv had hangen. Nu vind ik dat best een rare vraag, want op zich is het best raar als het spel schokkerig gaat lopen.
Net dus even op een hd tv geprobeerd met hdmi kabel en daar loopt hij veel beter in de wedstrijd zelf...replays nog steeds wel haperig, maar een stuk minder...vreemde zaak!
heb zojuist mailtje terug gehad van Konami met antwoord op mijn vraag hoe het in godsnaam mogelijk was dat het geheel zo schokkerig speelt (PS3 --> RGB SCART (goeie kabel) --> "ouwerwetse breedbeeldbak).
Ze vroegen dus hoe ik mijn ps3 aan mijn tv had hangen. Nu vind ik dat best een rare vraag, want op zich is het best raar als het spel schokkerig gaat lopen.
Net dus even op een hd tv geprobeerd met hdmi kabel en daar loopt hij veel beter in de wedstrijd zelf...replays nog steeds wel haperig, maar een stuk minder...vreemde zaak!
PSN: Sluuz
Verwijderd
Ben zelf nog flink aan het klooien met camera standpunt
het is gewoon lelijk met de standaard camera, veel te ver af van het veld.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 16:20 ]
Zit met hetzelfde, die 2 dagen maakt me dan ook niet meer uit.Vis schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:36:
In Venlo is ie nog nergens te koop voor de PC
Dan nog maar even 2 dagen wachten...
Come on!
jah misschien is het iets van de pc versie.. moet iedere keer opnieuw laden en als ik het dan geladen heb zijn mijn geimporteerde gezichten wegSluuz schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:57:
nee, dat werkt bij mij prima...
Verwijderd
Hoi, ik heb net PES 2008 op de PlayStation 2 en ik heb alle vorige versies ook gespeeld. Maar nu weet ik niet hoe je de speciale truukjes moet doen (als die van Ronaldo achter zijn standbeen) en de schwalbe. Ik heb wel op het internet wat dingen gevonden voor hoe het moet, maar het lukt maar niet
. Er staat in het boekje van het spel ook niks over de schwalbe etc. Weet iemand misschien hoe ik bijvoorbeeld de schwalbe moet doen en hoe het komt dat het bij mij niet goed werkt?
Verwijderd
Hiervoor moet je in Spielerij - Problemen & Vragen zijn
[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 24-10-2007 15:52 ]
Verwijderd
Weet er dan misschien iemand welke truukjes je wel kan op de PlayStation 2 en welke niet???
Schwalbe is echt al langs gekomen in dit topic, beter zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:09:
Hoi, ik heb net PES 2008 op de PlayStation 2 en ik heb alle vorige versies ook gespeeld. Maar nu weet ik niet hoe je de speciale truukjes moet doen (als die van Ronaldo achter zijn standbeen) en de schwalbe. Ik heb wel op het internet wat dingen gevonden voor hoe het moet, maar het lukt maar niet. Er staat in het boekje van het spel ook niks over de schwalbe etc. Weet iemand misschien hoe ik bijvoorbeeld de schwalbe moet doen en hoe het komt dat het bij mij niet goed werkt?
Achter standbeen langs is niet echt een truckje, meer een context specifieke feature: het werkt alleen als iemand met met weak foot accuracy < 3 of 4 zo richting het doel loopt of staat, dat ie alleen met zn zwakke been zou kunnen schieten, ipv daarvan schiet ie met z'n goede been achter zn standbeen langs. Loop maar es met Messi van links naar rechts voor het doel langs, exact parallel aan de achterlijn. Op een gegeven moment kan ie dan alleen op die manier op doel schieten (misschien moet je ook nog goede hoek kiezen).
Rest van de truckjes staan perfect beschreven in de Strategy Guide van PiggyBack die vast ook specifiek voor deze editie verschijnt en daarnaast ook bol staat met andere zeer nuttige info zoals strategie en spel-tips
Hier komt iets hips te staan
anders check je ff evo-web.co.uk (is ook al eerder vermeld in dit topic). Daar heeft iemand een overzicht gemaakt van de tot nu toe bekende moves
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
al die schouder knoppen indrukken denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:09:
Hoi, ik heb net PES 2008 op de PlayStation 2 en ik heb alle vorige versies ook gespeeld. Maar nu weet ik niet hoe je de speciale truukjes moet doen (als die van Ronaldo achter zijn standbeen) en de schwalbe. Ik heb wel op het internet wat dingen gevonden voor hoe het moet, maar het lukt maar niet. Er staat in het boekje van het spel ook niks over de schwalbe etc. Weet iemand misschien hoe ik bijvoorbeeld de schwalbe moet doen en hoe het komt dat het bij mij niet goed werkt?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nou bij mij werkt de edit mode niet echt vlekkeloos..
Ten eerste zien de gezichten er enorm wazig uit in de edit mode, terwijl ze daarna ingame er wel gewoon goed uitzien, zie bijv. Tim Janssen van NEC:

Eerst importeer ik gezichten, stel ik stats in en heb ik alle transfers gedaan.. maar ik moet het wel handmatig saven en loaden.. dus iedere keer als ik het spel opstart moet ik alle opties loaden (waarbij hij de geimporteerde gezichten niet onthoud (krijg dan een geheel zwart gezicht), maar de stats en transfers wel)..
Verder moet ik iedere keer instellen welk niveau ik wel, iedere keer instellen de bal, het stadium etc terwijl dit in vorige versies allemaal werd onthouden..
ik denk dat hij mn option file niet kan laden oid..
Ben ik de enige met dit probleem ??
Ten eerste zien de gezichten er enorm wazig uit in de edit mode, terwijl ze daarna ingame er wel gewoon goed uitzien, zie bijv. Tim Janssen van NEC:
Eerst importeer ik gezichten, stel ik stats in en heb ik alle transfers gedaan.. maar ik moet het wel handmatig saven en loaden.. dus iedere keer als ik het spel opstart moet ik alle opties loaden (waarbij hij de geimporteerde gezichten niet onthoud (krijg dan een geheel zwart gezicht), maar de stats en transfers wel)..
Verder moet ik iedere keer instellen welk niveau ik wel, iedere keer instellen de bal, het stadium etc terwijl dit in vorige versies allemaal werd onthouden..
Verwijderd
Als je naar Sevilla gaat in edit mode -> register players staat daar boven aan +addVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:00:
dames en heren,
na een beetje prutsen met pes2008 kwam ik er achter dat die mooie lege foto velden die wij zien tijdens replays en het laden voor een wedstrijd, iets te maken hebben met internet schijnbaarAls ik internet namelijk uit zet, dan krijg ik in de replay op dezelfde plek namelijk het logo van Vodafone en PES2008 te zien. Zet ik internet aan dan word het niet meer weergegeven en krijg ik dat mooie andere vage ding te zien
![]()
Ook nog een vraag over het editen en registeren van spelers. Ik maakte een speler aan om te testen (zidane met JPG foto trouwens) dat ging op zich naar wens. Wil ik hem registeren dan lukt het wel bij de landen teams, maar ik kan hem bijvoorbeeld nergens bij een club krijgen?? het komt niet eens voor die optie![]()
Ook wilde ik Koevermans naar psv zetten en kone naar sevilla, maar dan moet ik een speler van psv afstaan voor Koevermans en voor Kone moet ik iemand sellecteren die naar psv gaat![]()
Iemand daar een oplossing voor??
Als je daar op klikt kan je kone van psv naar sevilla verplaatsen, zo heb ik ook puerta naar we united gestuurt
Nope geen last van, ik speel op de pcd0s schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:18:
Nou bij mij werkt de edit mode niet echt vlekkeloos..
[afbeelding]
Heeft er iemand al een link waar ik wat faces of kits kan downloaden zodat ik die kan importeren via de scan?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 18:22 ]
Wat vreemd, dus jij hoeft niet iedere keer standaard eerst op load te drukken, en bij jou onthoud hij ook je instellingen van stadion, condition van spelers en lengte wedstrijd etc?
Gebruik de camera normal,Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:19:
Ben zelf nog flink aan het klooien met camera standpunthet is gewoon lelijk met de standaard camera, veel te ver af van het veld.
dichterbij de spelers, maar niet te dicht.
Speel ik al mee sinds begin van pro
deze camerastand staat 1 boven de default.
Ik kan sinds een uurtje geleden online spelen op de PS3
ja leuk handmatig, maar wtf heb je er aan online.. ik speel pes toch alleen maar online.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:19:
[...]
Als je naar Sevilla gaat in edit mode -> register players staat daar boven aan +add
Als je daar op klikt kan je kone van psv naar sevilla verplaatsen, zo heb ik ook puerta naar we united gestuurt![]()
[...]
Nope geen last van, ik speel op de pc
Heeft er iemand al een link waar ik wat faces of kits kan downloaden zodat ik die kan importeren via de scan?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb eindelijk pes ook gehaald! Bij mediamarkt Eindhoven 
Eerste indruk van pes na 2 potjes erg goed. Spel voelt heerlijk soepel aan.
Wat ik wel vind is dat de graphics gewoonweg nog niet eens een beetje kunnen tippen aan die
van Fifa 08. maargoed gaat om de gameplay. Publiek ziet er waardeloos uit, en ook de randen om de lijnen (dus achter de reclame borden) zijn soms gewoon geheel blauw met af en toe een stuk gras
(ziet eruit alsof het een bug is) Qua sfeer kan PES ook niet tippen aan Fifa 08. Voor het gevoel heb
je daar meer het idee dat je echt in de wedstrijd zit. Maargoed allemaal bijzaken. belangrijkste ingredient is de gameplay, hier kan Fifa weer niet aan tippen.
Maar de bewegingen e.d. gaan lekker soepel.
Waar ik me bij Fifa het meest aan irriteerde was dat als je een knop hebt ingedrukt hij die actie na 2/3 sec nog steeds uitvoert, echt verschrikkelijk is dat. Als je hier per ongeluk drukt vantevoren maar je wil t eigenlijk niet speelt ie het ook niet, gewoon op moment dat jij drukt gebeurd er iets. niet eerst drukken en na 2/3 sec nog de actie uitvoeren.
Verder heb ik nog te weinig gespeeld om er echt een oordeel over te doen. Tot dusver krijgt het spel van mij een 8-
Eerste indruk van pes na 2 potjes erg goed. Spel voelt heerlijk soepel aan.
Wat ik wel vind is dat de graphics gewoonweg nog niet eens een beetje kunnen tippen aan die
van Fifa 08. maargoed gaat om de gameplay. Publiek ziet er waardeloos uit, en ook de randen om de lijnen (dus achter de reclame borden) zijn soms gewoon geheel blauw met af en toe een stuk gras
(ziet eruit alsof het een bug is) Qua sfeer kan PES ook niet tippen aan Fifa 08. Voor het gevoel heb
je daar meer het idee dat je echt in de wedstrijd zit. Maargoed allemaal bijzaken. belangrijkste ingredient is de gameplay, hier kan Fifa weer niet aan tippen.
Maar de bewegingen e.d. gaan lekker soepel.
Waar ik me bij Fifa het meest aan irriteerde was dat als je een knop hebt ingedrukt hij die actie na 2/3 sec nog steeds uitvoert, echt verschrikkelijk is dat. Als je hier per ongeluk drukt vantevoren maar je wil t eigenlijk niet speelt ie het ook niet, gewoon op moment dat jij drukt gebeurd er iets. niet eerst drukken en na 2/3 sec nog de actie uitvoeren.
Verder heb ik nog te weinig gespeeld om er echt een oordeel over te doen. Tot dusver krijgt het spel van mij een 8-
Kan iemand voor de 100% zekerheid even confirmen dat 2on2/2vs2 er in de PC niet in zit?
quote: roppie_Zo, ik kom net terug van de Media Markt in Zoetermeer. Daar hadden ze de game op voorraad.
Nou ben ik van het type dat altijd voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, dus heb ik de vriendelijke verkoper op de actie van de Gameshop gewezen (€ 38 ). Nadat hij in de computer controleerde kwam de verkoper tot de conclusie dat de Media Markt in Den Haag al reeds meegaat met die aanbieding. Resultaat: Roppie_ ging met PES 2008 voor de xbox 360 naar huis voor € 38!!
Dus allen: profiteer van de laagste prijs garantie bij de Media markt, de media markt in Zoetermeer en Den Haag zijn al meegegaan met de gameshop...
Kijk, dat wist ik dus niet. Vond het ook al zo raar dat je geen spelers aan een team kon toevoegen zonder er een te moeten verwijderen. Dit probleem bestond vroeger in pes (voor versie 4 geloof ik), maar was toen verholpen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:19:
Als je naar Sevilla gaat in edit mode -> register players staat daar boven aan +add
Als je daar op klikt kan je kone van psv naar sevilla verplaatsen, zo heb ik ook puerta naar we united gestuurt
Ik ben in PES2008 wel een scherm tegengekomen waarin je een team kan selecteren en je alle spelers ziet (namen) met daaronder nog "unregistered" plekken. Vandaar dat ik dacht dat het wel zou moeten kunnen.
Kan t nu niet checken of het werkt, maar zal t vanavond gelijk doen!
Wederom reactie van Konami op mijn mail over de schokkerigheid van de PS3 versie wanneer je gebruik maakt van een RGB SCART kabel. Ze hebben de klacht nog niet eerder gehoord (mensen, klaag eens wat meer
Hoop op een patch...je kan namelijk niet verwachten dat elke ps3 bezitter over een hd scherm beschikt met een hdmi kabel...
Verders topspel natuurlijk!
edit: ik snap ook niet hoe mensen FIFA mooi kunnen vinden en PES lelijk. Ik bedoel, die spelers bij FIFA bewegen mijns inziens op een hele rare manier. Als een soort van zombies lopen ze over het veld. Oke, de shirts bewegen mooi, en de presentatie is ook fraai. Maar voor mij draait het om hoe de spelers eruit zien, hoe het veld eruit ziet (FIFA wel iets mooier), hoe de goals eruit zien (netten bij FIFA zijn echt dramatisch), en die kleine dingen als een scheids die aangeeft wat er aan de hand is...prachtig!
[ Voor 17% gewijzigd door Sluuz op 23-10-2007 19:28 ]
Heb nu de PS3/XBOX360 en de PS2 versie gespeeld.
En het is lullig om te zeggen misschien, maar de PS2 versie is het beste van allemaal.
Ik speel nu al een tijdje PES met vrienden en ga ook naar toernooien, maar Konami moet schamen voor die butt-versies die ze uitgebracht hebben op de next-gen consoles.
Alles is traag, replay hebben framedrops waar je u tegen zegt, het gras is lelijk, de gameplay totaal niet fijn.
Nee sorry, ik blijf mooi bij de PS2 versie (en meerdere met mij)
En het is lullig om te zeggen misschien, maar de PS2 versie is het beste van allemaal.
Ik speel nu al een tijdje PES met vrienden en ga ook naar toernooien, maar Konami moet schamen voor die butt-versies die ze uitgebracht hebben op de next-gen consoles.
Alles is traag, replay hebben framedrops waar je u tegen zegt, het gras is lelijk, de gameplay totaal niet fijn.
Volgens mij zit het er wel in. Ik kan me herinneren dat ik las over dat je player 1 op - moet zetten en player 2 op controller, als je keyboard vs controller wil spelen (en dan je het menu alleen nog maar met keyboard kan besturen). Weet ff niet waar dat was, maar zou zweren dat het over 2008 gaatGandalfTheGrey schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:13:
Kan iemand voor de 100% zekerheid even confirmen dat 2on2/2vs2 er in de PC niet in zit?
Hier komt iets hips te staan
Ach ieder zijn mening. Geef mij maar de pc. Iets langzamere gameplay, tien keer betere graphics vanwege de hoge resoluties en de next gen dit jaar en daarnaast komen er optionfiles, patches en editors voor uit.kaos- schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:43:
Verwijderd
Klopt, hier getest en het werkt. 2 vs 2 is mogelijk.HyperMan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:32:
[...]
Volgens mij zit het er wel in. Ik kan me herinneren dat ik las over dat je player 1 op - moet zetten en player 2 op controller, als je keyboard vs controller wil spelen (en dan je het menu alleen nog maar met keyboard kan besturen). Weet ff niet waar dat was, maar zou zweren dat het over 2008 gaat
Denk dat de persoon doelde op online 2on2
klopt. De reden om hem wel of niet te kopen voor mij, vandaar dat ik het graag wil wetenJoss schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:40:
Denk dat de persoon doelde op online 2on2
Verwijderd
Mijn pes tript hem de pan uit 
Ik start net pes op en ik krijg ook die zieke error dat ik het spel opeens op medium moet spelen. dus ik doe dat en opeens zijn al mijn witte vlakken omgetovert in vodafone en myspace reclame, hartstikke mooi.
Nu heb ik mijn instellingen terug veranderd op high (wat nu wel opeens kan
) en nu doet ie het perfect dus zonder errors of op mid graphics en met reclame ipv witte vlakken 
Dus als je witte vlakken hebt, speel het spel 1x met lagere graphics en verander het daarna weer terug, ook als je de error hebt dat je graka het niet aan kan, speel 1x op lagere graphics en verander het weer terug, bij mij werkte het
Ik start net pes op en ik krijg ook die zieke error dat ik het spel opeens op medium moet spelen. dus ik doe dat en opeens zijn al mijn witte vlakken omgetovert in vodafone en myspace reclame, hartstikke mooi.
Nu heb ik mijn instellingen terug veranderd op high (wat nu wel opeens kan
Dus als je witte vlakken hebt, speel het spel 1x met lagere graphics en verander het daarna weer terug, ook als je de error hebt dat je graka het niet aan kan, speel 1x op lagere graphics en verander het weer terug, bij mij werkte het
[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 24-10-2007 15:55 ]
Ik heb een HD-televisie met een PS3 die uiteraard is aangesloten op HDMI. En exact dezelfde problemen... Niet netjes van KonamiSluuz schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:25:
[...]
Hoop op een patch...je kan namelijk niet verwachten dat elke ps3 bezitter over een hd scherm beschikt met een hdmi kabel...
Verwijderd
Het is vast al gevraagd, maar is er iemand die een link heeft met alle besturingen voor de PlayStation 2 en dan gaat het vooral om truukjes en schwalbes (kan dat op de PS 2?) ?
He, als ik nu online wil (pc versie) krijg ik de melding dat de game nog niet uit is dus het wat buggy kan zijn. Helaas krijg ik daarna de melding dat mn versie out of date is 
oh, en waarom is van Basten bij mij een neger
oh, en waarom is van Basten bij mij een neger
[ Voor 12% gewijzigd door cheiron op 23-10-2007 21:27 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat een paar pagina's eerder gepost werd.
Die rare venstertjes met de pixels, is nu gefixed. Nu staat er bijv. Vodafone en ernaast PES 2008, en myspace.com etc.
Die rare venstertjes met de pixels, is nu gefixed. Nu staat er bijv. Vodafone en ernaast PES 2008, en myspace.com etc.
Dat had ik ook gezien inderdaad, netjes!rCk schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:37:
Wat een paar pagina's eerder gepost werd.
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad!
Overigens waar ik me steeds weer over verbaas.
Wat is die keeper toch goed uitgewerkt, zn reddingen, zen fouten etc. Erg goed gedaan.
Zonet schoot ik zo hard met giggs dat hij er niets aan kon doen, en zn hand makate niets uit, ging nog rechtdoor. Toch wel beter dan fifa in my opinion.
Net als ik een prachtig lobje een wedstrijd ervoor maakte. Eigenlijk als ongeluk, maar hij ging mooi over de uitkomende keeper.
Vanmiddag heb ik het spel binnengekregen via bol.com. Na het avondeten en de afwas gelijk de bluray disc in mijn PS3 geprikt en een potje Sparta - VVV gespeeld.
Het eerste wat mij opvalt aan de game is dat er inderdaad frameratedrops inzitten, en niet zo weinig ook! Ik erger me altijd dood aan framerate drops in welk spel dan ook, als je een spel niet soepel kunt laten lopen dan doe je toch echt iets goed fout. Ik heb ook al naar de instellingen gekeken die in dit topic al naar voren zijn gekomen maar sommige instellingen kon ik niet vinden, er stond ook iets over het installeren van het spel naar je HDD van je PS3
Verder vind ik de beeldkwaliteit op een normale CRT televisie erg slecht, Konami mag er niet blind vanuit gaan dat iedereen opeens een gloednieuwe HD (Ready) TV heeft staan. Als ik een speler wil wisselen via Start >> Change player kan ik niet eens goed zien welke conditiepijlen een speler heeft. Ik kan het eigenlijk alleen via de kleurtjes achterhalen...
Ik ben tamelijk teleurgesteld in deze game, als ik dit had geweten had ik hem misschien wel gewoon voor mijn PC gekocht. Speciaal voor dit spel heb ik een PS3 aangeschaft dus de teleurstelling is er zeker.
Voor Konami hoop ik dat ze HEEL GAUW met een oplossing komen, ben altijd fan geweest van ISS / PES en koop elk jaar PES maar deze versie vind ik beneden Konami niveau
Nuff said... Nog meer PS3 bezitters die er hetzelfde over denken?
Het eerste wat mij opvalt aan de game is dat er inderdaad frameratedrops inzitten, en niet zo weinig ook! Ik erger me altijd dood aan framerate drops in welk spel dan ook, als je een spel niet soepel kunt laten lopen dan doe je toch echt iets goed fout. Ik heb ook al naar de instellingen gekeken die in dit topic al naar voren zijn gekomen maar sommige instellingen kon ik niet vinden, er stond ook iets over het installeren van het spel naar je HDD van je PS3
Verder vind ik de beeldkwaliteit op een normale CRT televisie erg slecht, Konami mag er niet blind vanuit gaan dat iedereen opeens een gloednieuwe HD (Ready) TV heeft staan. Als ik een speler wil wisselen via Start >> Change player kan ik niet eens goed zien welke conditiepijlen een speler heeft. Ik kan het eigenlijk alleen via de kleurtjes achterhalen...
Ik ben tamelijk teleurgesteld in deze game, als ik dit had geweten had ik hem misschien wel gewoon voor mijn PC gekocht. Speciaal voor dit spel heb ik een PS3 aangeschaft dus de teleurstelling is er zeker.
Voor Konami hoop ik dat ze HEEL GAUW met een oplossing komen, ben altijd fan geweest van ISS / PES en koop elk jaar PES maar deze versie vind ik beneden Konami niveau
Verwijderd
Tja tis inderdaad niet super.De extreme framedrops heb ik niet onder het spelen.Weet niet of dit door je crt komt..
Hoop wel dat ze nog iets doen aan die replays , echt om te huilen dit!
Als het online maar allemaal goed is hoop ik ..
Hoop wel dat ze nog iets doen aan die replays , echt om te huilen dit!
Als het online maar allemaal goed is hoop ik ..
kwam dit tegen op ander forumNippletwister schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:01:
Vanmiddag heb ik het spel binnengekregen via bol.com. Na het avondeten en de afwas gelijk de bluray disc in mijn PS3 geprikt en een potje Sparta - VVV gespeeld.
ik heb zin in pes, lekker breien voordat je kan aanvallenquote: MacRappy
[...]
Vandaag waren 3 gasten bij mij terug gekomen met de PS3 versie!
Ze zeiden alle 3 dat die niet lekker liep (frame drops)... en 'gewoon' raar doet....
Overigens mochten we m vandaag niet meer verkopen. We hadden bericht binnen gekregen dat we m niet mogen verkopen voor Donderdag...
Vanavond nog ff iets van 7 potjes gespeeld (3 tegen comp, 4 tegen een maat) moet zeggen dat de boel echt wel verbeterd is!
Krijg alleen de vrije trappen nog niet echt onder de knie (iemand tips?)
BTW, op de xbox 360 TOTAAL geen last van framedrops ingame hier (replay's uiteraard wel zoals de meesten)
Krijg alleen de vrije trappen nog niet echt onder de knie (iemand tips?)
BTW, op de xbox 360 TOTAAL geen last van framedrops ingame hier (replay's uiteraard wel zoals de meesten)
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Maar die framedrops, die verpesten toch de gehele game? (ik heb hem alleen op PC gespeeld)
Ik vind het zo vaag, zo iets hoort toch in orde te zijn, zeker op een console. Dan hadden ze het maar iets later uitgebracht.
SInds pes 4 krijg pes steeds meer een ea smaak.
Ik vind het zo vaag, zo iets hoort toch in orde te zijn, zeker op een console. Dan hadden ze het maar iets later uitgebracht.
Ik heb vanavond de PC-versie gespeeld. En ik moet zeggen dat ik het een vooruitgang vind in vergelijking met deel 6. Grafisch ziet het er allemaal veel beter uit (publiek zijn alleen sprites tegenwoordig
). Maar het besturen en spelen is erg verfijnd.
Wat me erg opvalt is dat de scheidsrechter meer dan ooit snel rood trekt. Ik ben een schopper, maar bijna voor elke sliding trekt die gek meteen rood!!! Heb tweetal potjes afgemaakt met 8 man op het veld.
Qua data kan ik nog weinig zeggen. Jammer dat alle engelse teams hun originele namen niet hebben. Tevens valt het mij op dat mijn clubbie (Benfica) niet de juiste teamsamenstelling heeft (mis de dit seizoen ingehuurde spelers)...
Al met al, vette game!

Wat me erg opvalt is dat de scheidsrechter meer dan ooit snel rood trekt. Ik ben een schopper, maar bijna voor elke sliding trekt die gek meteen rood!!! Heb tweetal potjes afgemaakt met 8 man op het veld.
Qua data kan ik nog weinig zeggen. Jammer dat alle engelse teams hun originele namen niet hebben. Tevens valt het mij op dat mijn clubbie (Benfica) niet de juiste teamsamenstelling heeft (mis de dit seizoen ingehuurde spelers)...
Al met al, vette game!
Verwijderd
Bij mij zijn er weinig tot geen framedrops..maar slordig is het zeker!stalscu schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:44:
Maar die framedrops, die verpesten toch de gehele game? (ik heb hem alleen op PC gespeeld)
Vraag me echt af hoe ze zo brutaal kunnen zijn bij Konami..dan liever 2 maanden uitstel.

Ik had een paar dagen geleden ergens gelezen, dat Konami zelf ontevreden is over PES 2008. Omdat ze vinden dat ze niet tijd genoeg hebben gekregen van Sony om de game volledig af te maken. De geïnterviewde vertelde dat er nog veel meer uit deze engine te halen viel. Verder kondigde hij aan dat ze het bij PES 2009 het volledig anders gaan aanpakken.
Sorry ik kan helaas de bron niet meer terug vinden.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Lekker dan, wanneer je je op onbekend terrein gaat begeven ( in dit geval het PS3 platform ) zou ik me eerst eens gaan verdiepen in de architectuur waar je het spel op gooit. Volgens mij heeft Konami PES 2008 eerst op de PC ontwikkeld en daarna gepoort naar de PS3 en X360.Xadeon schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:18:
Ik had een paar dagen geleden ergens gelezen, dat Konami zelf ontevreden is over PES 2008. Omdat ze vinden dat ze niet tijd genoeg hebben gekregen van Sony om de game volledig af te maken. De geïnterviewde vertelde dat er nog veel meer uit deze engine te halen viel. Verder kondigde hij aan dat ze het bij PES 2009 het volledig anders gaan aanpakken.
Hopelijk komen ze nog met een of andere fix of update om het probleem uit de wereld te helpen maar dat zal wel weer niet....
Zucht, waar zijn de tijden dat PES alleen voor de PS2 werd ontwikkeld en niet voor de Xdoos van Mickeysoft
Als je goed naar de pc versie kijkt, dan eerst op de 360 en dan geport naar de restNippletwister schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:48:
[...]
Lekker dan, wanneer je je op onbekend terrein gaat begeven ( in dit geval het PS3 platform ) zou ik me eerst eens gaan verdiepen in de architectuur waar je het spel op gooit. Volgens mij heeft Konami PES 2008 eerst op de PC ontwikkeld en daarna gepoort naar de PS3 en X360.
Hopelijk komen ze nog met een of andere fix of update om het probleem uit de wereld te helpen maar dat zal wel weer niet....
Zucht, waar zijn de tijden dat PES alleen voor de PS2 werd ontwikkeld en niet voor de Xdoos van Mickeysoft( No Flamewar intended maar het moest er gewoon ff uit
)
Wat ik zo lees van de meeste problemen, is dat deze zich voordoen op de pc en de PS3.
En tsja, de "door jouw genoemde mickeysoft console" heeft geen probs
Trouwens nog leuke artikelen over PES opde ps3:
Ok, seriously stay away from PES 2008 on PS3 - frame rate is terrible
PES 2008 for PS3 unforgiveable, review recommends FIFA 08 instead
Frame drops... ik heb er geen last van. Tuurlijk de replays wel, maar verder alleen als ik net een wissel heb toegepast bij change player. Verder merk ik totaal niets en ik moet zeggen dat als een spel het heeft ik me er toch altijd dood aan erger. Ik vermaak me er goed mee! Zit al met Ajax in de Master League, maar denk dat ik nog een keer opnieuw ga beginnen nadat alles is ge-edit met de juiste namen en spelers
Ben het helemaal met je eens, 100% zelfs. Had namelijk een ps3 voor deze game gekocht met name. Toen ik las dat het zo naatje was, heb ik het spel uiteindelijk maar voor mijn 360 gekocht, terwijl de ps3 gamepad gewoon lekkerde is voor een footygame. Op de 360 ingame totaal geen framerate drop en dan is de multiplayer offline 1 vs 1 of 2 vs 2 echt super MAAR zoals ik al eerder aangaf, online sucks de game ook op de 360 (wat ik een schande vind) en bovendien zijn de replays op de 360 zo slecht geworden (iets van 5 fps) dat schokt zo erg niet normaal. Dus nu kun je i.t.t. pes 6 360 eindelijk je replay weer saven, is het niet om aan te zien...Nippletwister schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:01:
M.a.w. een TOP game op de 360 echt de ouderwetse PES, maar ONline en qua replays een dikke onvoldoende. En wat ik mij dan afvraag, is dat ik ervan uit ga dat die knakkers bij KONAMI toch een afrondende bespreking hebben voordat dat spel GOUD gaat en dan mag ik toch veronderstellen dat tijdens de rondvraag of er iemand nog op of aanmerkinge heeft, er iemand opstaat en zegt: "Nah, fijne game, maar die replays dat kan echt niet"! (of zoiets). Kan me niet voorstellen dat men het idee had dat de game echt af was of zo!
Enough said for now, back to pes.
NB: een patch van KONAMI die de problemen op de ps3 en de 360 qua framerate en lag opheft.... laat me niet lachen, als dat zo is, vreet ik mijn schoenen op.
Na het installeren van PES2008 PS3 op de HD zijn bij mij zowat alle slowdown problemen
verleden tijd! Zelfs de replays zijn nu acceptabel. Ik vraag mij dan ook af of alle mensen wel de moeite nemen om hem te installeren.
verleden tijd! Zelfs de replays zijn nu acceptabel. Ik vraag mij dan ook af of alle mensen wel de moeite nemen om hem te installeren.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
hoe doe je dat?zwembroek schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:45:
Na het installeren van PES2008 PS3 op de HD zijn bij mij zowat alle slowdown problemen
Verwijderd
is er een lijst van alle echte namen van de engelse clubs, bekers, stadions en waar ik alle transfers kan bekijken?
PES2008 opstarten en dan kan je in het options menu install on HD selecteren.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dan hoop ik dat ik binnenkort "Eet smakelijk" kan zeggenhully schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:52:
[...]NB: een patch van KONAMI die de problemen op de ps3 en de 360 qua framerate en lag opheft.... laat me niet lachen, als dat zo is, vreet ik mijn schoenen op.
Ben het verder volledig met je eens, het is van de gekken dat ze een spel met dusdanige framerate drops in de schappen zetten!
[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 24-10-2007 15:57 ]
Ik hoorde dat PES 2008 bij de MM in Den Haag ook voor 38 euro te koop is, klopt dit?!?!
Dan kan ik hem zo halen...
Zwembroek, we hebben het hier over het Tweakers forum he. Je mag wel aannemen dat mensen de "moeite" nemen om het even te installeren. Zou trouwens ook niet weten waarom mensen dat niet zouden doen. Van een moeite kan je toch echt niet spreken.zwembroek schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:45:
Verder natuurlijk fijn voor jou dat je amper haperingen hebt. Ik vermoed dan ook dat je op een HD tv speelt. Wanneer je op een "normale" tv speelt, is de hapering nog steeds duidelijk aanwezig tijdens het spelen, ook na installeren (heb niet eens een potje gespeeld zonder hem te installeren).
Dt hully niet weet hoe dat moet vind ik toch wel beschamend. Kijk eerst verder dan je neus lang is.
Verder wil ik iedereen oproepen om melding te maken van deze uberbug. Ik kreeg als antwoord dat ze dit niet eerder waren tegengekomen (in vredesnaam, hoe kan dat), en dat ze het zouden doorsturen naar het development team. Een dag later lees ik ergens op een forum dat Zeebaarsje had gezegd dat hij er niets van snapt dat de PS3 versie zo bugt. Weldegelijk bekend dus.
Baar(s)t me wel zorgen dat die vent zegt dat hij er geen hol van snapt...hoe wil hij dan ooit een patch voor elkaar gaan krijgen...
Zie de post van Mars18, lijkt er iig wel op.FerdiV schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:42:
Ik hoorde dat PES 2008 bij de MM in Den Haag ook voor 38 euro te koop is, klopt dit?!?!
Ik kan het iig niet bevestigen
Verwijderd
Gisteravond pes 2008 [PC] besteld bij cd-wow voor maar 24 euro'tjes. Dus ik netjes via Ideal betalen, krijg ik vervolgens geen bevestigingsmail terug
! Is dit normaal? Of krijg je pas een mailtje wanneer ze de game versturen? Vind het iig erg raar, en de 24 euro is al van mijn rekening

Rustug maar joh, vaak duurt dat even. Maak je maar geen zorgen. 24 euro is trouwens wel bizar weinigVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:05:
Gisteravond pes 2008 [PC] besteld bij cd-wow voor maar 24 euro'tjes. Dus ik netjes via Ideal betalen, krijg ik vervolgens geen bevestigingsmail terug! Is dit normaal? Of krijg je pas een mailtje wanneer ze de game versturen? Vind het iig erg raar, en de 24 euro is al van mijn rekening
Verwijderd
Heb 'm daar ook besteld en direct betaald via iDeal, en wel gelijk 3 mailtjes gekregen (registratie, order, betaling)..Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:05:
Gisteravond pes 2008 [PC] besteld bij cd-wow voor maar 24 euro'tjes. Dus ik netjes via Ideal betalen, krijg ik vervolgens geen bevestigingsmail terug! Is dit normaal? Of krijg je pas een mailtje wanneer ze de game versturen? Vind het iig erg raar, en de 24 euro is al van mijn rekening
Nee joh, Gameshop zal het wel zijncypher21 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:15:
[...]
Zie de post van Mars18, lijkt er iig wel op.
Ik kan het iig niet bevestigen
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst naar de settings en deze op medium zetten , daarna game spelen (eerst wedstrijd starten ??) , afsluiten alles weer op high zetten en dan zou het weer moeten werken ??Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:04:
Mijn pes tript hem de pan uit
Nu heb ik mijn instellingen terug veranderd op high (wat nu wel opeens kan) en nu doet ie het perfect dus zonder errors of op mid graphics en met reclame ipv witte vlakken
Lol dat zou makkelijk zijn
Verwijderd
Maar heb je dan ook eerst een wedstrijd gespeelt ? of gewoon gelijk in het menu EXIT geselecteerd ?
Ik had eerst ook die witte vlakken (als jullie daarmee wit + RGB + loading + een nummer bedoelen), maar die zijn zonder iets te veranderen weg gegaan. Misschien heeft het iets te maken met online advertising ofzo?
Verwijderd
Dan gaan we vanavond maar weer eens kijken of het weg is...Joss schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:23:
Ik had eerst ook die witte vlakken (als jullie daarmee wit + RGB + loading + een nummer bedoelen), maar die zijn zonder iets te veranderen weg gegaan. Misschien heeft het iets te maken met online advertising ofzo?
Wanneer was de officiele release ook al weer , ik gok dat het daar mee te maken heeft gehad...Dat ze het nu pas hebben geactiveerd die ingame online reclame...
Dat over die scheidsrechters. Ik erger me ontzettend erg daaraan. Ik heb altijd wel 3x geel minimaal, en dan soms ook zoals jij zei, 8 man op 't veld. Slaat nergens op, trekt bij bijna iedere sliding geel/roodVads schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:22:
Ik heb vanavond de PC-versie gespeeld. En ik moet zeggen dat ik het een vooruitgang vind in vergelijking met deel 6. Grafisch ziet het er allemaal veel beter uit (publiek zijn alleen sprites tegenwoordig). Maar het besturen en spelen is erg verfijnd.
Al met al, vette game!

Ik krijg bijna nooit geel of rood! weet niet wat jullie verkeerd doen maar ik glij er ook regelmatig in maar krijg max 1 gele kaart per wedstrijd voor een overtreding. (soms nog 1 of 2 voor een slecht uitgevoerde swalbe maar dat is bijzaak:P)
Rood krijg ik zelden per ongeluk. Meestal is het frustratie en haal ik er een van achteren hard neer. Ja, dat is rood
Flickr PSN ID= cheironnl
Ligt er altijd aan vanaf waar je een sliding maakt. Ik storm vaak recht van voor op de man af, als je dan een sliding maakt krijg je meestal niks (behalve de balmastervh schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:33:
Ik krijg bijna nooit geel of rood! weet niet wat jullie verkeerd doen maar ik glij er ook regelmatig in maar krijg max 1 gele kaart per wedstrijd voor een overtreding. (soms nog 1 of 2 voor een slecht uitgevoerde swalbe maar dat is bijzaak:P)
Hey pipo, lees ff verder dan je neus lang is.... ik heb een PS3, maar heb pes voor mijn 360 gekochtSluuz schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:53:
[...]
Dt hully niet weet hoe dat moet vind ik toch wel beschamend. Kijk eerst verder dan je neus lang is.
Verwijderd
Lol , ik had gisteren zelfs rood met Van der Sar, ik speelde ff snel een exhibition potje tegen Duitsland (btw niet met echte namen die duitsersJoss schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:36:
[...]
Ligt er altijd aan vanaf waar je een sliding maakt. Ik storm vaak recht van voor op de man af, als je dan een sliding maakt krijg je meestal niks (behalve de bal). Als je echter achter iemand aan rent, of van de zijkant aanstormt, is de kans op een kaart aanzienlijk.
Deze wedstrijd eindigde ik dan ook met 8 man , van Bronkhorst en Ooijer kregen ook nog eens rood om niks... Soms wil ik de controller wegsmijten
Gebeurde mij precies hetzelfde, alleen tegen portugal. Gelukkig v/d Sar geelVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:40:
[...]
Lol , ik had gisteren zelfs rood met Van der Sar, ik speelde ff snel een exhibition potje tegen Duitsland (btw niet met echte namen die duitsers) Komt er een spits 1 op 1 ik laat Van der Sar uitkomen en die duikt richting de bal, alleen die duitser gaat de andere kant op waardoor de VDS hem met de benen pakt (gewoon het pootje omhoog) krijg ik en een penalty tegen en een Rode kaart ...
Deze wedstrijd eindigde ik dan ook met 8 man , van Bronkhorst en Ooijer kregen ook nog eens rood om niks... Soms wil ik de controller wegsmijtenom die rare beslissingen.
Is het iemand al gelukt om een schwalbe te maken in de 16 van de tegenstander en er zo een penalty uit te slepen?
ik heb het gisteravond wel een paar keer geprobeerd maar het is me niet gelukt. Ook vinden mijn vingers de knopcombinatie (LB, LT en RB) niet echt prettig omt tegelijk in te drukken
ik heb het gisteravond wel een paar keer geprobeerd maar het is me niet gelukt. Ook vinden mijn vingers de knopcombinatie (LB, LT en RB) niet echt prettig omt tegelijk in te drukken
Verwijderd
Je moet het ook niet met Robben proberencypher21 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:47:
Is het iemand al gelukt om een schwalbe te maken in de 16 van de tegenstander en er zo een penalty uit te slepen?
Dan zou je moeten weten dat je op de 360 geen content van games kan installeren.hully schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:37:
[...]
Hey pipo, lees ff verder dan je neus lang is.... ik heb een PS3, maar heb pes voor mijn 360 gekocht
Daarnaast, wat maakt het dan uit hoe je hem installeert?
pipo
succesvolle schwalbe maken is me aantal keer gelukt. Wanneer je de 16 in rent en je hebt een man in je rug, gaan liggen als hij het dichtst bij je is. Wil nog wel eens werken dan. Ook mooi is het wanneer iemand een sliding maakt die niet goed gericht is, dat je erheen loopt en "eroverheen valt".
Het werkt niet altijd. Heb niet het idee dat er manieren zijn waarmee je altijd een pingel krijgt. Houdt t wel leuk vind ik.
Vind eigenlijk dat ze ervoor hadden moeten zorgen dat wanneer je een overduidelijke maakt geel krijgt, wanneer het bedenkelijk is je niets krijgt, en soms een pingel.
[ Voor 48% gewijzigd door Sluuz op 24-10-2007 14:53 ]
Verwijderd
Dit gebeurt toch ook , ik bedoel als je een schwalbe maakt en deze is overduidelijk dan krijg je toch ook geel ??[b]
[...]
Vind eigenlijk dat ze ervoor hadden moeten zorgen dat wanneer je een overduidelijke maakt geel krijgt, wanneer het bedenkelijk is je niets krijgt, en soms een pingel.
LT+LB+ nog een ?? kan iemand misschien dit ff uitleggen in PS2 controller stijl
wat is dat L1+L2+R1 ??
waar haalt u uw feitelijke stelling vandaan dat ik dat niet weet?Sluuz schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:50:
[...]
Dan zou je moeten weten dat je op de 360 geen content van games kan installeren.
Daarnaast, wat maakt het dan uit hoe je hem installeert?
pipo
eh op de PS2 zijn de 1 buttons de bovenste toch?Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:58:
[...]
Dit gebeurt toch ook , ik bedoel als je een schwalbe maakt en deze is overduidelijk dan krijg je toch ook geel ??
LT+LB+ nog een ?? kan iemand misschien dit ff uitleggen in PS2 controller stijl
wat is dat L1+L2+R1 ??
Dan is het idd L1+L2+R1
Staat trouwens ook in de commandlist (pause drukken, dan commandlist)
Verwijderd
Oow jah de command listcypher21 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:21:
[...]
eh op de PS2 zijn de 1 buttons de bovenste toch?
Dan is het idd L1+L2+R1
Staat trouwens ook in de commandlist (pause drukken, dan commandlist)
Framedrops vallen nu wel mee bij mij,
ik speel hem wel met wat lagere settings, 1024x768 , normal, 4x aa ..
Bij de replays lijkt het ook soepel te gaan,
Soms met wat kleine haperingen.
Vergissen mensen zig trouwens niet dat je in de replay mode ook slowmotion beelden krijgt.
tijdens ongeveer het laatste stuk van actie ..?
Dat werk trouwens niet meer bij de replays, om het handmatig te doen.
Bij vorige delen kon je rondje inhouden, om extra slow motion beelden te krijgen.
maar hier werkt dat niet meer,
hij speelt gewoon op de zelfde snelheid af.
beetje jammer...
Deze versie mist nog meer van die kleine dingetjes.
komt zeker door de xbox versie.
Zo bijf als je een speler wilt maken, kan je geen base copy meer doen.
Waar is de pes shop?
en ik had nog wel wat dingetjes gezien.
Verder een goede game, speelt veel lekkerder/soepeler dan pes 6
ik speel hem wel met wat lagere settings, 1024x768 , normal, 4x aa ..
Bij de replays lijkt het ook soepel te gaan,
Soms met wat kleine haperingen.
Vergissen mensen zig trouwens niet dat je in de replay mode ook slowmotion beelden krijgt.
Dat werk trouwens niet meer bij de replays, om het handmatig te doen.
Bij vorige delen kon je rondje inhouden, om extra slow motion beelden te krijgen.
maar hier werkt dat niet meer,
hij speelt gewoon op de zelfde snelheid af.
beetje jammer...
Deze versie mist nog meer van die kleine dingetjes.
komt zeker door de xbox versie.
Zo bijf als je een speler wilt maken, kan je geen base copy meer doen.
Waar is de pes shop?
en ik had nog wel wat dingetjes gezien.
Verder een goede game, speelt veel lekkerder/soepeler dan pes 6
[ Voor 55% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 24-10-2007 15:52 ]
Nee, daar vergis ik me niet in. Slow motion stottert ook. Ik zie iig een stotterende herhaling EN een stotterende slowmotion op de xboxNoLiMiTSoLDieR schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:47:
ergissen mensen zig trouwens niet dat je in de replay mode ook slowmotion beelden krijgt.
Hopelijk komt die patch snel!
Ah dus met de xbox versie is het ook,
dat was me ook al opgevallen met de vorige pro op xbox.
Ik game 'm op pc!
dat was me ook al opgevallen met de vorige pro op xbox.
Ik game 'm op pc!
de vorige pro evo had geen haperingen in herhalingen (en slowmotions) op de xbox voor zover ik kon zien.
Ik wacht nog steeds op een patch voor slowdown in PES6, Konami boeit het niet zoveel geloof ik hoor.cypher21 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:50:
[...]
Nee, daar vergis ik me niet in. Slow motion stottert ook. Ik zie iig een stotterende herhaling EN een stotterende slowmotion op de xbox
Hopelijk komt die patch snel!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
im sommige camera posities had ik het wel vernomen, mja nothing bad i guess.
Ik kan trouwens geen schwalbe doen,
of zou het komen omdat ik die 3 toetsen niet tergelijk kan ik drukken op mn toetsenbord.
Ik kan trouwens geen schwalbe doen,
of zou het komen omdat ik die 3 toetsen niet tergelijk kan ik drukken op mn toetsenbord.
Ik moet zeggen dat het begint te wennen. Het lijkt er inderdaad op dat in sommige wedstrijden de tegenstander zich best wel schikt naar je tactiek. Daar had ik met Nederland tegen Australie (halve finale World Cup) last van. Schakel vervolgens over naar 442 met 2 verdedigende middenvelders en 2 vleugelspelers en het balletje kan weer vrolijk rondgetikt worden. Seedorf heeft trouwens een magistraal schot in zowel zijn linker als zijn rechterbeen, altijd handig voor afstandsschoten.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
op de xbox? Ik heb iig geen probs met PES6 op de xbox.On_E schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:55:
[...]
Ik wacht nog steeds op een patch voor slowdown in PES6, Konami boeit het niet zoveel geloof ik hoor.
En wat betreft de replays in PES2008, daar kunnen ze toch ECHT NIET omheen. je krijgt zowat koppijn van de beelden!
Misschien niet helemaal goed uitgelegd.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:58:
[...]
Dit gebeurt toch ook , ik bedoel als je een schwalbe maakt en deze is overduidelijk dan krijg je toch ook geel ??
Ik bedoel dat het best suf is dat je óf geel krijgt, óf een overtreding mee. Dit is in het echt ook niet zo. Ik heb een aantal keer gehad dat ik een schwalbe maakte waarbij het overduidelijk was dat ik werd vastgehouden. Dan is het best suf als je geel krijgt. Ik weet dat het nogal lastig te programmeren is, maar toch
Verwijderd
Eerst een wedstrijdje gespeeldVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:12:
[...]
Maar heb je dan ook eerst een wedstrijd gespeelt ? of gewoon gelijk in het menu EXIT geselecteerd ?
Verwijderd
Thnx
weet iemand al hoe je op de ps3 een gezicht op een mannetje plakt (met de scan functie)?
"Load" kiezen werkt niet --> geen opgeslagen data volgens de ps3
"create from scratch" --> camera aangesloten en hij zegt dat camera niet is aangesloten?! In ps3 menu werkt de camera prima en kan ik gewoon door de foto's op de camera bladeren...
"Load" kiezen werkt niet --> geen opgeslagen data volgens de ps3
"create from scratch" --> camera aangesloten en hij zegt dat camera niet is aangesloten?! In ps3 menu werkt de camera prima en kan ik gewoon door de foto's op de camera bladeren...
Verwijderd
Shit, dan is er iets verkeerd gegaan bij mij. Weet jij wanneer je em thuisgestuurd krijgt? Ik heb nog steeds geen mail ontvangen, hoop wel dat ik het spel krijgVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:32:
[...]
Heb 'm daar ook besteld en direct betaald via iDeal, en wel gelijk 3 mailtjes gekregen (registratie, order, betaling)..
Spamfolder? Anders even een mailtje sturen o.i.d.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:46:
[...]
Shit, dan is er iets verkeerd gegaan bij mij. Weet jij wanneer je em thuisgestuurd krijgt? Ik heb nog steeds geen mail ontvangen, hoop wel dat ik het spel krijg.
Ik heb m inmiddels ook besteld via CD-WOW (PC versie)Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:46:
[...]
Shit, dan is er iets verkeerd gegaan bij mij. Weet jij wanneer je em thuisgestuurd krijgt? Ik heb nog steeds geen mail ontvangen, hoop wel dat ik het spel krijg.
En ook d.m.v. Ideal betaald, heb pas 1 mailtje terug, en dat is van Paynova o.i.d.
Dat de transactie voltooid is.. Maar nog geen bevestiging van CD-WOW iig..
Naja, ik verwacht dat het wel goed komt... Voor 24 euro was het voor mij een snelle keuze om hem via internet te bestellen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik kan bevestigen dat je hem bij de MM @ Zoetermeer gewoon kan halen voor 38 euro, de "korting" zit al bij de prijs, je hoeft er dus niet om te vragen. (Hoewel er bij mij wel 58 euro op het hoesje stond).
Een patch voor de 360 waarin wordt opgelost:
-schokken van replays
-online lag
wat super zou dat zijn, dan is het de perfecte footy
-schokken van replays
-online lag
wat super zou dat zijn, dan is het de perfecte footy
Is wat he? Moeten die lui toch gezien hebben voordat die game GOLD ging...?cypher21 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:01:
[...]
En wat betreft de replays in PES2008, daar kunnen ze toch ECHT NIET omheen. je krijgt zowat koppijn van de beelden!
Zou je haast wel verwachten ja, maar misschien zijn die lui zo slecht dat ze geen kansen maken of scorenhully schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:45:
[...]
Is wat he? Moeten die lui toch gezien hebben voordat die game GOLD ging...?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!