Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
haha kom bij frs, hebben ze alleen de 360 versie niet. nu besteld voor 38 euro.henkyyyyyyy schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:33:
Waar is hij het goedkoopst?
Al iemand hem goedkoper dan 65 euro gespot?
donderdag er ff heen, gratis met ov jaarkaart
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ze sturen niet op geloof ik, alleen onder rembours voor 12 euro. Opzich scheelt het dan nog steeds wel veel geld. Eigenlijk teveel om niet even wat langer te wachten.Mars18 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:47:
[...]
haha kom bij frs, hebben ze alleen de 360 versie niet. nu besteld voor 38 euro.
donderdag er ff heen, gratis met ov jaarkaart
alleen rembours idd.. maarja er ff heen is zo gebeurd..Janusz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:52:
[...]
Ze sturen niet op geloof ik, alleen onder rembours voor 12 euro. Opzich scheelt het dan nog steeds wel veel geld. Eigenlijk teveel om niet even wat langer te wachten.
is 1.30 uur reizen, oke totaal 3 uur, maarja
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
pes2008_en@konami-europe.netVerwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:50:
[...]
welk e-mailadres heb je deze mail naar toegestuurd?
Staat ook achterop het boekje van je PES game
PC, dat is zo triest, speel dan 360.. next gen enzo...Xadeon schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:11:
Het kan nog goedkoper! >>>>> http://www.gcshop.nl/product.php?id=5111 €36,50Ik heb 'm net besteld.
360 versie 38 euro
tot donderdag vermaak ik me vanavond en morgen wel met need for speed, forza 2, fifa 08 en halo 3 en virtua tennis, woensdag werken. dan is het zo donderdag
Op www.play.com is hij nog goedkoper voor op de pc hoorXadeon schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:11:
Het kan nog goedkoper! >>>>> http://www.gcshop.nl/product.php?id=5111 €36,50Ik heb 'm net besteld.
PC kun je mooi patchen. De 360 mag je nog geen option file uploaden van Microsoft. De PS3 versie schijn je trouwens ook option files te kunnen plaatsen.Mars18 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:19:
[...]
PC, dat is zo triest, speel dan 360.. next gen enzo...
360 versie 38 euro![]()
tot donderdag vermaak ik me vanavond en morgen wel met need for speed, forza 2, fifa 08 en halo 3 en virtua tennis, woensdag werken. dan is het zo donderdag
"Better ask questions before you shoot"
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Ik heb hem nog goedkoper voor pcJanusz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:19:
[...]
Op www.play.com is hij nog goedkoper voor op de pc hoor
Slaat toch nergens op geen 16:10 resolutie's, voor mij een rede om het spel niet te kopen!
Bedankt voor de widescreen patches
Had je die met de demo ook? Anders zou het misschien weer de beveiliging kunnen zijn. Die veroorzaakte met PES6 ook bij een groep mensen framedrops.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wilde PES2008 sowieso gaan kopen voor de PS3... En ik woon tegenover de Gameshop in Den Haag... Wat een mazzel
Pigs have flown...
Lol triest? Ik denk dat een HD2900XT nog ff wat krachtiger is dan de GPU in de 360.Mars18 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:19:
[...]
PC, dat is zo triest, speel dan 360.. next gen enzo...
360 versie 38 euro![]()

achivements, i like itChocovla schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:21:
[...]
PC kun je mooi patchen. De 360 mag je nog geen option file uploaden van Microsoft. De PS3 versie schijn je trouwens ook option files te kunnen plaatsen.
Verwijderd
Jah dat heb ik ook, bij de replays zie je het rechtsbovenin ook, en tijdens de training staan de reclameborden ook vol met rgb texturescheiron schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:26:
Ik mis volgens mij wat textures.. in het menu staat onderin (bij pauze) een RGB-iets plaatje, en ook op de boarding missen reclames in ruil voor dit plaatje. Iemand een idee?

Uuhm verklaar je nader? PES6 loopt hier als een zonnetje. Met de nieuwe heb ik vooral last van framedrops in de replays en de tussenfilmpjes. Konami doe er wat aan!Dracul schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:25:
Had je die met de demo ook? Anders zou het misschien weer de beveiliging kunnen zijn. Die veroorzaakte met PES6 ook bij een groep mensen framedrops.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 19:42 ]
Lekker goedkoop, elk spel heeft wel een nadeel. Je hebt nu toch de patch?Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:23:
[...]
Ik heb hem nog goedkoper voor pc![]()
Slaat toch nergens op geen 16:10 resolutie's, voor mij een rede om het spel niet te kopen!
Bedankt voor de widescreen patches
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd

Vooral tijdens replays schokt het als de neten. Ik vind het ook belachelijk dat je allerlei instellingen in je ps3 moet gaan lopen veranderen als je een spel een beetje vloeiend wil spelen.
PSN: Sluuz
Zoals ik zei liep bij sommige mensen PES6 heel slecht vanwege de kopieerbeveiliging. Dat probleem deed zich niet bij iedereen voor maar wel bij verschillende groepen mensen met allerlei systemen ook high-end. Het probleem was opgelost na een cdcrack geinstaleerd te hebben.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:40:
Uuhm verklaar je nader? PES6 loopt hier als een zonnetje. Met de nieuwe heb ik vooral last van framedrops in de replays en de tussenfilmpjes. Konami doe er wat aan!
Verwijderd

Verwijderd
ik heb een heel raar probleem met de pes8 demo. Als ik de demo heb geinstalleerd en ik ga naar settings krijg ik een foutmelding 'your computer does not meet minimum specifications necessary to run this software'.
Beetje vreemd, want ik mijn specs zijn: E6600, 4 gig geheugen, EVGA 8800 gts 640 mb. Ik dacht dat het misschien een driver probleem was, maar heb zowel de WHQL als de beta drivers van NVIDIA geprobeerd, geen verschil. Het verrotte is dat ik alleen maar kan kiezen uit hele lage resoluties 640x480 en 720x480 en als ik het spel start heb ik heel onscherp en lelijk beeld. Ik heb geen flauw idee waar dit aan kan liggen, ben aan het googlen geslagen, kan niks vinden. Ik heb geen problemen met andere games, draai alles foutloos, alleen problemen met pes8. De game komt binnenkort uit, maar ik ga het niet aanschaffen als ik deze demo al niet aan de praat krijg.
Enig idee wat het kan zijn? Dank voor alle hulp.
Hey Pink, als je gaat, kan je dan meteen vragen of ze het bij deze bestelling houden of dat ie blijven in als budget wordt geprijsd. Ik kan namelijk niet meteen deze game ophalen, anders reserveer ik hem welPink667 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:28:
Kom echt heel toevallig deze thread tegen...
Wilde PES2008 sowieso gaan kopen voor de PS3... En ik woon tegenover de Gameshop in Den Haag... Wat een mazzel
(btw ik woon ook erg dichtbij
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dus ik kom daar om half 6, ze loopt naar achter om het spel te pakken. Komt ze terug met mijn spel en een fax in haar hand met daarop: SPOEDBERICHT.
Een fax van het hoofdkantoor dat ze per direct moeten stoppen met het uitgeven van PES omdat dit anders gigantisch hoge boetes kan gaan opleveren.....of ik donderdag gelieve terug wil komen om de game alsnog op te halen

Aaargh! Ik kon mijn elleboog wel opeten
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 24-10-2007 15:46 ]
Ja dat had ik met de demo ook, net als met de pes6 demo. Ik heb ook een nocd geprobeerd maar dit geeft het zelfde resultaatDracul schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:25:
[...]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 24-10-2007 15:46 ]
Verwijderd
De pc versie aangeschaft of 'aangeschaft'Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:58:
Ik heb vandaag ook pes aangeschaft alleen heb ik af en toe een raar wit flak inbeeld waar volgens mij reclame hoort te staan, bv op de plek bij de replay, onder aan de matchstats en de reclameborden in sommige stadions zoals de arena. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? heb de game al eens gereinstalled
Verwijderd
Ach nog maar 2 dagen wachten en dan is die officieel uit ben reuze benieuwd naar de X360 versie, had hem al gepre-ordened, krijg ik ook nog een echte voetbal er bijkazuka schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:17:
Komt ze terug met mijn spel en een fax in haar hand met daarop: SPOEDBERICHT.
Een fax van het hoofdkantoor dat ze per direct moeten stoppen met het uitgeven van PES omdat dit anders gigantisch hoge boetes kan gaan opleveren.....of ik donderdag gelieve terug wil komen om de game alsnog op te halen![]()
Verwijderd
Ik heb hem gewoon legaal gekocht, ze verkochten hem al bij free record shopVerwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:59:
[...]
De pc versie aangeschaft of 'aangeschaft'Ik heb namelijk hetzelfde probleem, lijkt wel of die texture niet in het spel zit ofzo
ja volgens mij missen er gewoon een paar images in de img map van het spel ofzo
holy shit, je gaat toch geen 3 uur reizen om € 20.- te besparen???? zelfs al ben je 16 ofzo, dan kun je in 3 uur meer verdienen dan € 20,-Mars18 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:04:
[...]
alleen rembours idd.. maarja er ff heen is zo gebeurd..
is 1.30 uur reizen, oke totaal 3 uur, maarja
Ik heb em vanmiddag bij de bartsmit gehaald voor de 360
Moet zeggen dat de gameplay erg goed is (zoals van PES gewend natuurlijk), maar de replays zuigen enorm! hopelijk komt daar snel een patch voor!
Voor de rest mis ik van Nistelrooy in het nederlands elftal
[ Voor 32% gewijzigd door cypher21 op 22-10-2007 23:09 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Nope, gewoon commentaar hier + beter geluid dan in de demods08 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:43:
hebben jullie wel commentaar in de pc versie? ik hoor echt niks.. heb ook last van krakend geluid, dit had ik ook al bij de demo... iemand anders ook last van gehad?
-edit-
Whehe, de tweede keeper van Iran ziet er nu uit als mij
[ Voor 9% gewijzigd door cheiron op 22-10-2007 23:07 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
No way ik was er zaterdag en toen hadden ze nog niks... vandaag weer geweest en toen mochten ze m idd niet meer uitgeven. Nu maar in den haag besteld voor 38 euri!kazuka schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:17:
Bel ik 's middags naar de Bart Smit in Rosmalen met de vraag of ze PES hebben liggen. Ja hoor, ze gaven hem al sinds zaterdag uit.
wtf geen van nistelrooy in oranje lees ik? en ja wel 3 uur reizen om 20 euro te besparen. heb toch vakantie.cypher21 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:13:
[...]
holy shit, je gaat toch geen 3 uur reizen om € 20.- te besparen???? zelfs al ben je 16 ofzo, dan kun je in 3 uur meer verdienen dan € 20,-
Moet zeggen dat de gameplay erg goed is (zoals van PES gewend natuurlijk), maar de replays zuigen enorm! hopelijk komt daar snel een patch voor!
Voor de rest mis ik van Nistelrooy in het nederlands elftalen baal ik ervan dat ze dit keer geen licentie hebben voor de Engelse teams
verlaag de setting dan eens naar medium.
Die details vallen toch niet zo op tijdens het spelen
alleen bij close-up camz.
Werkt nu perfect bij mij, loopt net als Pro 6.
alleen in de herhalingen af en toe wat hickups, maar daar kan ik mee leven.
[ Voor 4% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 22-10-2007 23:51 ]
Iemand een oplossing?
Maar wat ik mis : De resolutie 1280*1024, kan hoogstens 1024*768 doen
En het feit ook, dat als de camera redelijk snel beweegt.. Ik last heb van strepen die over het beeld lopen, nou ja meer trillingen, die je wel ziet op die kleuren.. mara niet een andere kleur hebben. Hebben meer mensen hierlast van (vooral bij een doeltrap enzo).
Nog iets:
Wie weet de knoppen voor de PC voor :
-Effect aan de bal meegeven.
-Schwalbe maken
-Aan de gozer z'n shirtje trekken.
-De truucjes.
Heeft iemand antwoord op de combinaties van die 4 punten die ik opnoemde?
Bij voorbaat dank
kijk even in je boekje, wat bij het spel zat toen je hem vanmiddag kocht...rCk schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:25:
Hij doet het bij mij perfect.
Maar wat ik mis : De resolutie 1280*1024, kan hoogstens 1024*768 doen![]()
En het feit ook, dat als de camera redelijk snel beweegt.. Ik last heb van strepen die over het beeld lopen, nou ja meer trillingen, die je wel ziet op die kleuren.. mara niet een andere kleur hebben. Hebben meer mensen hierlast van (vooral bij een doeltrap enzo).
Nog iets:
-Schwalbe maken
-De truucjes.
Bij voorbaat dank
Bij mij zat er geen boekje bij...Mars18 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:28:
[...]
kijk even in je boekje, wat bij het spel zat toen je hem vanmiddag kocht...
Iemand de truukjes combo's al gevonden?
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Verwijderd
Heb het boekje uitgebijbeld maar kan het niet vinden en het staat wel op de achterkant van het doosje dat het kan
dan ben je een lutserRobertJ schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:51:
[...]
Bij mij zat er geen boekje bij...![]()
Huh?
Hier een fix voor x64, http://rapidshare.com/files/64405958/pes08_x64_fix.rars0k schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:18:
Nog meer mensen die error's krijgen onder Windows XP x64? Ik heb het via de compatibiliteits wizard al zo ver gekregen dat ik door het hele installatie menu kom, tot het feitelijke installeren zelf.
Iemand een oplossing?
Zelf niet getest, maar blijkt te werken.
Op normal graphics quality zitten trouwens wel alle resoluties er bij.
[ Voor 7% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 23-10-2007 02:30 ]
Shit! Ik wilde hem vanmiddag gaan ophalen! Was gister al bij MM in Leeuwarden geweest en Intertoys maar die hadden hem niet binnen. Volgens dat meisje bij MM omdat ze "problemen hadden met Sony" ...bullshit natuurlijk maar ja. Dan maar wachten tot donderdag.kazuka schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:17:
Bel ik 's middags naar de Bart Smit in Rosmalen met de vraag of ze PES hebben liggen. Ja hoor, ze gaven hem al sinds zaterdag uit. Ik vraag of ze hem even voor me apart willen leggen, zodat ik hem na m'n werk kan oppikken.
Dus ik kom daar om half 6, ze loopt naar achter om het spel te pakken. Komt ze terug met mijn spel en een fax in haar hand met daarop: SPOEDBERICHT.
Een fax van het hoofdkantoor dat ze per direct moeten stoppen met het uitgeven van PES omdat dit anders gigantisch hoge boetes kan gaan opleveren.....of ik donderdag gelieve terug wil komen om de game alsnog op te halen![]()

PSN id: PENo1
Nee idd bij mij ook geen boekje.RobertJ schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:51:
[...]
Bij mij zat er geen boekje bij...![]()
Dus als iemand even wil checken, alvast bedankt!
Google even op evoweb forums daar staan alle moves netjes uitgelegd.rCk schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:25:
Nog iets:
-Schwalbe maken
-De truucjes.
Bij voorbaat dank
Die strepen noemt men tearing, en kan je voorkomen door vsync aan te zetten in je vidkaart instellingen.
Van Nistelrooij heb ik gelijk toegevoegd en gewisseld met Schaarscypher21 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:13:
[...]
holy shit, je gaat toch geen 3 uur reizen om € 20.- te besparen???? zelfs al ben je 16 ofzo, dan kun je in 3 uur meer verdienen dan € 20,-
Voor de rest mis ik van Nistelrooy in het nederlands elftalen baal ik ervan dat ze dit keer geen licentie hebben voor de Engelse teams
Ik met Vennegoor. Schaars heb ik voor van Bommel gewisseld. Oh, en Stam voor Matthijsen geloof ik.brotherlouie99 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:30:
[...]
Van Nistelrooij heb ik gelijk toegevoegd en gewisseld met Schaars
Gisteren 3 partijen kunnen spelen; 1 gewonnen (ajax-az 5:3). Met het NL elftal van Ierland en Ghana verloren. Ik krijg maar niet lekker verdedigd bij corners
Iemand al een oplossing voor de missende textures in de PC versie?
Flickr PSN ID= cheironnl
Heb je dat gedaan op de 360 versie?brotherlouie99 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:30:
[...]
Van Nistelrooij heb ik gelijk toegevoegd en gewisseld met Schaars
Ik moet nog ff uitzoeken hoe alles werkt. Ben druk @ work en wilde gisteravond ff snel aan de slag met een paar potjes spelen
Nope, in de PS3 versie.cypher21 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:43:
[...]
Heb je dat gedaan op de 360 versie?
Ik moet nog ff uitzoeken hoe alles werkt. Ben druk @ work en wilde gisteravond ff snel aan de slag met een paar potjes spelen
Overigens ook gelijk maar Zlatan bij Zweden toegevoegd, want die stond er ook niet in
Verwijderd
Online mode is nog niet actief zeker? Als Konami dit jaar weer niets doet aan servers in Europa ipv in Azië dan sla ik zeker weten lekker over.
Unreal Tournament 3 demo bevalt me een stuk beter..
We wachten af...download eerst wel ff aangezien ik de demo zwaar k.u.t. vond..
Groetjes.
een anonieme PES-addict

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 10:36 ]
Verwijderd
moet eerlijk zeggen beetje frame drops bij de replays, maar heb geen texture problemen. Alleen de namen in de premier league zijn anders van de clubs. Spelers kloppen gewoon, daarvoor zou ik de game niet laten liggen want de gameplay is er zeker op vooruit gegaan.
Verwijderd
http://files.filefront.co...r/;8845612;/fileinfo.html
Weer die irritante framedrops net als vorig jaar. Ik speel nog regelmatig pes6 en het is misschien even wennen maar ik vind dat toch een stuk lekkerder spelen. PES2008 lijkt teveel op FIFA.
Nee, FIFA 08 lijkt tegenwoordig op goeie Pro Evo's.DenniZ schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:20:
PES2008 lijkt teveel op FIFA.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb je dat gedaan met de camera? Of zelf lopen editten?brotherlouie99 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:49:
[...]
Nope, in de PS3 versie.
Overigens ook gelijk maar Zlatan bij Zweden toegevoegd, want die stond er ook niet in
En is dat een beetje makkelijk te doen? Ik wilde vanmiddag als ik klaar ben met werken es ff de mogelijkheden gaan testen, maar ik heb geen camera voor de xbox, dus die optie gaat et iig niet worden
Middels edit. Je kan dan gewoon Zlatan (die wel al in het spel zit, bij Inter) toevoegen ipv een andere Zweedse speler. (net als van nistelrooij voor Schaars)cypher21 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:25:
[...]
Heb je dat gedaan met de camera? Of zelf lopen editten?
En is dat een beetje makkelijk te doen? Ik wilde vanmiddag als ik klaar ben met werken es ff de mogelijkheden gaan testen, maar ik heb geen camera voor de xbox, dus die optie gaat et iig niet worden
Ow, dan is het goed te doenbrotherlouie99 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:29:
[...]
Middels edit. Je kan dan gewoon Zlatan (die wel al in het spel zit, bij Inter) toevoegen ipv een andere Zweedse speler. (net als van nistelrooij voor Schaars)
Ik was al bang dat ik zelf ze zelf mocht gaan ontwerpen zoals bij PES 5 het geval was bij sommige spelers. en shirts e.d.
Verwijderd
Die strepen op je beeld is waarschijnlijk gewoon tearing, het aantal frames per seconde komt boven de refreshrate van je monitor uit. Even vsync aanzetten en het is weg. Effect aan de bal meegeven doe je gewoon met de rechteranaloge stick, hoewel ik dit alleen bij corners en vrije trappen gebruik. Schwalbe maken is LT+LB+RB. Shirtje trekken doe je met pressure (X op de xbox, 2 op je gamepad) Truucjes staan gewoon in de command list, waar ook de rest van de moves staanrCk schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:25:
Nog iets:
-Schwalbe maken
-De truucjes.
Bij voorbaat dank
mijn gok is dat t online content is, die pas in beeld komt als de servers up zijn van Konami, zoiets komt bij tests toch direct naar voren!?cheiron schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:41:
[...]
Ik met Vennegoor. Schaars heb ik voor van Bommel gewisseld. Oh, en Stam voor Matthijsen geloof ik.
Gisteren 3 partijen kunnen spelen; 1 gewonnen (ajax-az 5:3). Met het NL elftal van Ierland en Ghana verloren. Ik krijg maar niet lekker verdedigd bij corners
Iemand al een oplossing voor de missende textures in de PC versie?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Als ik naar de edit mode ga, en dan edit player doe, kan ik het gezicht aanpassen door "scan" te kiezen. Dan krijg je twee opties (create from scratch en load). Als ik create from scratch doe krijg ik een scherm waarbij hij gelijk zegt dat er geen camera is aangesloten (miss zoekt hij eyetoy), en als ik load kies, zegt hij dat er geen opgeslagen data is. Ik heb weldegelijk fotos van mezelf in mijn ps3 staan. Gewoon in het foto album. Waar kan ik die anders neerzetten zodat pes ze wel pakt?
kan (tot er meer info is) alleen met de camera.Sluuz schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:35:
weet iemand al hoe het precies werkt met dat invoeren van een foto op iemands gezicht? Ik wil dus een foto van mezelf op een speler plakken (gewoon om ff te proberen), maar het lukt me maar niet. Het gaat om de ps3 versie.
Als ik naar de edit mode ga, en dan edit player doe, kan ik het gezicht aanpassen door "scan" te kiezen. Dan krijg je twee opties (create from scratch en load). Als ik create from scratch doe krijg ik een scherm waarbij hij gelijk zegt dat er geen camera is aangesloten (miss zoekt hij eyetoy), en als ik load kies, zegt hij dat er geen opgeslagen data is. Ik heb weldegelijk fotos van mezelf in mijn ps3 staan. Gewoon in het foto album. Waar kan ik die anders neerzetten zodat pes ze wel pakt?
JPG wordt niet ondersteund. Er staat trouwens ook weinig info over in het boekje
als jpg niet wordt ondersteund, wat dan wel? bmp? png? what the heck, ik ga het wel ff proberen
Verwijderd
na een beetje prutsen met pes2008 kwam ik er achter dat die mooie lege foto velden die wij zien tijdens replays en het laden voor een wedstrijd, iets te maken hebben met internet schijnbaar

Ook nog een vraag over het editen en registeren van spelers. Ik maakte een speler aan om te testen (zidane met JPG foto trouwens) dat ging op zich naar wens. Wil ik hem registeren dan lukt het wel bij de landen teams, maar ik kan hem bijvoorbeeld nergens bij een club krijgen?? het komt niet eens voor die optie

Ook wilde ik Koevermans naar psv zetten en kone naar sevilla, maar dan moet ik een speler van psv afstaan voor Koevermans en voor Kone moet ik iemand sellecteren die naar psv gaat
Iemand daar een oplossing voor??
Verwijderd
- de demo op medium gfx vloeide redelijk, deze volledige versie niet meer
- op amateur maak ik de AI makkelijk in, een graadje hoger echter is weer net iets te moeilijk en verlies ik bijna alles. wel jammer, zou een graad tussen moeten zitten voor mij, was pcies hetzelfde in pes6.
- nog steeds geen @#()! fatsoenlijke camera! ik zoek eentje die qua hoogte tussen de wide/long en birds-eye zit (zodat je wel de leuke graphics van de mannetjes ziet, maar ook fatsoenlijk overzicht hebt)
eigenlijk zie ik weinig verschil tussen deze en pes6, behalve dus dat 08 er bij mij slechter uit ziet omdat ik em met gfx op low moet draaien. AI is wel duidelijk anders; of het ook beter is moeten de komende avondjes gaan uitwijzen
ben al met al niet extreem overtuigd.
Mooie poppetjes is leuk maar de vloeiende fijne gameplay is weg. Ik heb niet meer het gevoel dat IK de poppetjes bestuur.
Edit:Tijd zal het leren of dit een fijne game wordt. Moet zeker wennen iig.
[ Voor 9% gewijzigd door Tranzy op 23-10-2007 12:05 ]
Ik heb ook een leuke computer..
nu maar wachten tot de servers officieel online gaan
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Die framedrops zaten er vorig jaar ook al in, ik vind het niet kunnen eigenlijk.amahusu schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:23:
op de 360 is ie in ieder geval retesnel en vloeiend. Enige nadeel dat ik heb kunnen bespeuren is de framedrops in een replay, maar daar valt ook nog wel mee te leven
nu maar wachten tot de servers officieel online gaan
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wat grappig zeg, er zit dus blijkbaar online reclame in? Als hij connectie met internet ziet wil hij daar reclame neerzetten, maar omdat het niet lukt zet hij er het RGB plaatje in? Ben benieuwd!Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:00:
dames en heren,
na een beetje prutsen met pes2008 kwam ik er achter dat die mooie lege foto velden die wij zien tijdens replays en het laden voor een wedstrijd, iets te maken hebben met internet schijnbaarAls ik internet namelijk uit zet, dan krijg ik in de replay op dezelfde plek namelijk het logo van Vodafone en PES2008 te zien. Zet ik internet aan dan word het niet meer weergegeven en krijg ik dat mooie andere vage ding te zien
![]()
Ook nog een vraag over het editen en registeren van spelers. Ik maakte een speler aan om te testen (zidane met JPG foto trouwens) dat ging op zich naar wens. Wil ik hem registeren dan lukt het wel bij de landen teams, maar ik kan hem bijvoorbeeld nergens bij een club krijgen?? het komt niet eens voor die optie![]()
Ook wilde ik Koevermans naar psv zetten en kone naar sevilla, maar dan moet ik een speler van psv afstaan voor Koevermans en voor Kone moet ik iemand sellecteren die naar psv gaat![]()
Iemand daar een oplossing voor??
Over de Koevermans -Kone vraag: volgens mij gaat het wel zo inderdaad, althans, zo heb ik het gedaan.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Flickr PSN ID= cheironnl
Bij de vorige PES versies was dit ook, maar heb nooit iets gevonden waardoor ik het uit kon zetten. Verder ben ik niet zo'n fan van het passen met R3. Iemand hier betere ervaringen met het crossen?
Klopt wat je zegt.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:57:
Ik snap niet dat mensen deze game op fifa vinden lijken. Ik heb fifa ook, maar ik vind pes 2008 echt wel ff een stuk beter. Alles gaat veel vloeiender dan bij fifa welke ik nog steeds maar houterig vind spelen. Ook is duidelijk te zien dat de makers van pes meer voetbalverstand hebben doordat spelers vaak de juiste skills hebben zoals ze dat in het echt ook hebben ( hoewel de spelers die in de premier league spelen soms veels te overpowered zijn en vind ik het Engelse team ook veels te sterk in het spel ). Bij fifa 2008 heb ik toch vaak het idee dat ik de bal snel naar voren speel om hem zo snel mogelijk in de 16 meter van de tegenpartij te krijgen. Bij pes 2008 ben ik toch meer aan het opbouwen wat ik echt veel beter vind spelen. Met de verbeterde graphics en voor het eerst fatsoenlijke interface ( voorheen werd deze in elkaar gezet door een kleuter ) en de sterk verbeterde gameplay vind ik dit veruit de beste pes ooit
Enige nadeel is : Je kan niet alles omhoog zetten qua opties op de pc versie (1280*1024.)
Want als je zon xbox360 filmpje ziet, ziet het er wel gelikt uit.
Mja zoals ik al ietsjes eerder had gepost, vind ik het irritant dat de knopjes zó erg XBOX360 poort zijn. LB en RB etc etc, zo kan je dus ook nooit zeker weten welke knop je moet hebben
Ja, dit viel mij ook op! Een hoop ballen komen van de linksbuiten bij de rechtsbuiten en andersom. En als je de knop te kort ingedrukt houdt komt de bal helemaal nergens.m4yall schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:10:
Wat ik wel een klein minpunt vindt is het 'crossen' na de zestien van de tegenstander. Na de zestien kun je de cross niet plaatsen (penaltystip, tweede paal enz.) omdat de computer dit voor je bepaald. Ik speel 4-3-3 en bijna iedere cross gaat aan Huntelaar voorbij en gaat naar een vleugelspits die lang niet zo kopsterk zijn.
Bij de vorige PES versies was dit ook, maar heb nooit iets gevonden waardoor ik het uit kon zetten. Verder ben ik niet zo'n fan van het passen met R3. Iemand hier betere ervaringen met het crossen?
Wat ik ook heb (misschien nog even oefenen) is dat als ik opkom en een cross van linksachter naar rechtsvoor (of andersom) wil geven, dat de hoek veel te soft is en bij de keeper van de tegenstander uitkomt. Waarschijnlijk moet ik hier de rechterstick voor gebruiken, maar daar zijn mijn handen niet voor gemaakt.
Flickr PSN ID= cheironnl
shame on you konami
Verwijderd
De standaard camera vind ik nogal ver weg staan van het veld, het spel is zelf ook minder mooi en een beetje priegelig op een kleiner tv-scherm.
Je kunt kiezen tussen een close - medium - long range camera, broadcast1-2-3, zoom etc?
Close lijkt te dicht op het veld, medium heb je eigenlijk net even te weinig overzicht.
Mijn voorkeur lijkt voor broadcast1 te gaan, gezien deze tussen long range en medium range in zit.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 13:35 ]
Dat is wel een hele grove misser.... Misschien een idee om een samenwerkingsverband op te richten tussen Konami en Sega (Football Manager). Hebben ze de selecties goed voor elkaar!Mars18 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:27:
de overleden Antonio Puerta zit nog steeds in de selectie van Sevilla FC.
shame on you konami
Verwijderd
Als je in de commandlist kijkt zie je dat je met één keer drukken op B een bal op de 1ste paal geeft, 2xB = bal bij de 2e paal, en 3xB is keiharde cross over de grond. Vooral de laatste werkt echt perfect vind ik, gewoon met je spits ertegenaan lopen en binnentikkencheiron schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:12:
[...]
Ja, dit viel mij ook op! Een hoop ballen komen van de linksbuiten bij de rechtsbuiten en andersom. En als je de knop te kort ingedrukt houdt komt de bal helemaal nergens.
Wat ik ook heb (misschien nog even oefenen) is dat als ik opkom en een cross van linksachter naar rechtsvoor (of andersom) wil geven, dat de hoek veel te soft is en bij de keeper van de tegenstander uitkomt. Waarschijnlijk moet ik hier de rechterstick voor gebruiken, maar daar zijn mijn handen niet voor gemaakt.
Verwijderd
Dat is jouw mening, ik vind het juist goed dat ze 'm erin hebben gelaten. Er zullen genoeg fans zijn die juist met hem willen spelen.Mars18 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:27:
de overleden Antonio Puerta zit nog steeds in de selectie van Sevilla FC.
shame on you konami
Huh? Ik dacht dat het B lang inhouden en B kort inhouden het verschil maakte. Ik druk nu 1 * op B, semi-lang. Zal vanavond eens proberen kort aan te tikken, maar volgens mij geeft hij dan een HEEL kort boogballetje.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:42:
[...]
Als je in de commandlist kijkt zie je dat je met één keer drukken op B een bal op de 1ste paal geeft, 2xB = bal bij de 2e paal, en 3xB is keiharde cross over de grond. Vooral de laatste werkt echt perfect vind ik, gewoon met je spits ertegenaan lopen en binnentikkenIk vind de moeilijkheidsgraad trouwens prima te doen, speel gewoon op top player en win meestal. Net nog met 4-3, Nederland tegen Polen
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ga hem zo snel uitproberen...
[ Voor 7% gewijzigd door kNarf_ op 23-10-2007 14:29 ]
Dan nog maar even 2 dagen wachten...
Come on!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
EN PS3?kNarf_ schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:28:
Voor wie de PS2 versie wil, bij de mediamarkt (althans hier in Groningen) kost hij maar 29 euro
Ik ga hem zo snel uitproberen...
voorgaande versies (pes3 t/m 6) was het dat 1x hoge voorzetknop = hoge bal voor de pot, als je dan pijltje naar boven doet komt ie bij de 2e paal, pijltje naar onder 1e paal en alleen voorzetknop komt ie rond de 16.cheiron schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:59:
[...]
Huh? Ik dacht dat het B lang inhouden en B kort inhouden het verschil maakte. Ik druk nu 1 * op B, semi-lang. Zal vanavond eens proberen kort aan te tikken, maar volgens mij geeft hij dan een HEEL kort boogballetje.
2x hoge voorzetknop is een strakke bal voor de goal (hoog), met dezelfde controls om em bij de 1e, 2e paal of 16 te krijgen
3x hoge voorzetknop is een harde strakke pass over de grond voor de goal
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
ga ik erwel online meeRobertJ schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:44:
De Engelsen zijn inderdaad idioot goed. Gerrard scoort de meest idiote goals met schoten van afstand, en Crouch scoort bij iedere corner... Beetje onrealistisch imo...
Verwijderd
Ik vermoed dat de persoon die verantwoordelijk was voor het uitdelen van de skills aan spelers dan ook een Engelsman wasRobertJ schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:44:
De Engelsen zijn inderdaad idioot goed. Gerrard scoort de meest idiote goals met schoten van afstand, en Crouch scoort bij iedere corner... Beetje onrealistisch imo...
Verwijderd
Ik heb em dus vanaf zaterdag bij Bart Smit zien liggen, ben direct naar de MM gefietst in de hoop dat ze em daar goedkoper hadden liggen.kazuka schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:17:
Bel ik 's middags naar de Bart Smit in Rosmalen met de vraag of ze PES hebben liggen. Ja hoor, ze gaven hem al sinds zaterdag uit. Ik vraag of ze hem even voor me apart willen leggen, zodat ik hem na m'n werk kan oppikken.
Helaas had de MM em nog niet, dus vervolgens direct terug naar de Bart Smit.
Best wel een dubbel gevoel, ik had em in mijn hand, maar wilde toch nog even naar de MM.
Ik had zoiets van, misschien beter NU kopen want straks is het spel uitverkocht of krijgen ze een 'SPOEDBERICHT' zoals dat bij jou het geval was binnen.
Had je niet de neiging om dat spel uit de handen van die verkoopster te trekken..?
Ben je er als liefhebber zo dichtbij krijg je die ongein.
Verwijderd
Zo jij kunt een mooi handeltje beginnen, lucky bastard!Pink667 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:28:
Kom echt heel toevallig deze thread tegen...
Dit topic is gesloten.
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!