[PC] Crysis # deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 10.217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Demo zal 1 SP map hebben en alle grafische opties, topic closed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
MOAW schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:03:
Demo zal 1 SP map hebben en alle grafische opties, topic closed :P
kort maar krachtig.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
De recommended requirements, bedoelen ze daarmee de instellingen waarmee je hem op ultra high kan spelen, met AA op 8, of bedoelen ze daarmee gewoon op high en AA uit.

Want mijn videokaart is niet goed genoeg, als ik naar de recommended kijk, 320mb ipv 640mb, maar als dat betekend dat ik AA op 2 moet zetten ipv 8 is het goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:31
PolluxDKB schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:17:
De recommended requirements, bedoelen ze daarmee de instellingen waarmee je hem op ultra high kan spelen, met AA op 8, of bedoelen ze daarmee gewoon op high en AA uit.

Want mijn videokaart is niet goed genoeg, als ik naar de recommended kijk, 320mb ipv 640mb, maar als dat betekend dat ik AA op 2 moet zetten ipv 8 is het goed :P
Als je meerdere spellen hebt gespeeld weet jij zelf ook wel dat de recommended specs niet betekenen dat je de game op ultra high kan spelen. Als je dan probeert te gokken, moet je denken aan medium/high met de recommended specs, maar je krijgt dan wel rond de 40fps.

Met sommige spellen valt het tegen, bv colin mcrae rally dirt. Daar zijn de recommended specs veel te laag. Ik heb namelijk een soortgelijk systeem en het draait daar zelfs niet op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Laatst online: 25-08 20:44
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:06:
[...]

Als je meerdere spellen hebt gespeeld weet jij zelf ook wel dat de recommended specs niet betekenen dat je de game op ultra high kan spelen. Als je dan probeert te gokken, moet je denken aan medium/high met de recommended specs, maar je krijgt dan wel rond de 40fps.

Met sommige spellen valt het tegen, bv colin mcrae rally dirt. Daar zijn de recommended specs veel te laag. Ik heb namelijk een soortgelijk systeem en het draait daar zelfs niet op low.
De recommended specs liggen wel hoog, als je hem dan op ultra high wilt spelen moet je wel een quad en een 8800GTX ultra hebben :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
PolluxDKB schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:26:
[...]

De recommended specs liggen wel hoog, als je hem dan op ultra high wilt spelen moet je wel een quad en een 8800GTX ultra hebben :{
Ja, maar zoals al tig keer uitgelegd betekend ultra high in Crysis iets anders dan ultra high in <random game>. Kijk naar wat ze al schreeuwen over Crysis sinds er iets over bekend is, en kijk eens naar FarCry, wat inmiddels al vier jaar oud is en nog steeds erg mooi is naar huidige maatstaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:57
toch wel grappig al die gedachten over minumim specs en recommended spec.. maar je hoort echt niemand over welk formaat scherm er gebruikt gaat worden i.c.m. met de minum / recommend specs.

stel je voldoet aan de minumum specs en je hebt een 24 inch of groter scherm met bijbehorende resolutie.
of je hebt minimum specs en een 17 inch scherm met de daarbij behorende resolutie.
dan zullen je frames per second toch heel anders zijn..

dus wat vertelt het je eigenlijk? en diegene die de specs opsteld voor een bepaalde game, welke resolutie heeft hij in gedachte?

ik bedoel.
ik zit hier te testen op een 22inch native reso met 1 gts 640mb 4xAA en haal een aardig gemmidelde van 30fps.
heb ook ff een oude 17 inch gepakt met native reso en haalde uiteraard een veel hoger fps.

tja aan mijn "specs" aldan niet gequalificeerd als minimum of recommended zijn niet veranderd maar je game ervaring is compleet anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
murky123 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:52:
toch wel grappig al die gedachten over minumim specs en recommended spec.. maar je hoort echt niemand over welk formaat scherm er gebruikt gaat worden i.c.m. met de minum / recommend specs.

stel je voldoet aan de minumum specs en je hebt een 24 inch of groter scherm met bijbehorende resolutie.
of je hebt minimum specs en een 17 inch scherm met de daarbij behorende resolutie.
dan zullen je frames per second toch heel anders zijn..

dus wat vertelt het je eigenlijk? en diegene die de specs opsteld voor een bepaalde game, welke resolutie heeft hij in gedachte?

ik bedoel.
ik zit hier te testen op een 22inch native reso met 1 gts 640mb 4xAA en haal een aardig gemmidelde van 30fps.
heb ook ff een oude 17 inch gepakt met native reso en haalde uiteraard een veel hoger fps.

tja aan mijn "specs" aldan niet gequalificeerd als minimum of recommended zijn niet veranderd maar je game ervaring is compleet anders..
Volgens mij gaat men er meestal vanuit als ze het over de recommended specs hebben, de game dan medium/high soepel doet met rond de 40fps op 1280x1024. Ze zijn natuulijk niet gek en baseren de speelbaarheid van de game niet op een resolutie van 2048x1536. Dan zouden de recommended specs er natuurlijk monsterlijk uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Ik denk dat het recommended hier slaat op recommended for direct X 10. De 8600 zijn daar gewoon te slap voor. Dus ja dan moet je de 8800GTS wel aanraden. De 320MB versie is waarschlijk net te klein voor al die effecten met ook nog wat AA en AF erbij.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 11:19
Vanmiddag heeft Gamer.nl een preview geplaatst over Crysis.

Er werd een demonstratie gegeven op een pc die door nVidia verzorgt was, en zelfs daar had het spel last van framedrops. Terwijl we hier te maken hadden met een QuadCore en waarschijnlijk een 8800GTX in SLi. Dus ik ga er vanuit dat pas de volgende reeks videokaarten Crysis in volle glorie kan tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
DIt is ook leuk

LOW DX9

Afbeeldingslocatie: http://www3.incrysis.com/screenshots/Island_LOW_DX9.jpg

Medium DX9

Afbeeldingslocatie: http://www3.incrysis.com/screenshots/Island_MID_DX9.jpg

High DX9

Afbeeldingslocatie: http://www3.incrysis.com/screenshots/Island_HIGH_DX9.jpg

Very high DX10

Afbeeldingslocatie: http://www3.incrysis.com/screenshots/Island_VERYHIGH_DX10.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door darkphoenix op 11-10-2007 07:44 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
leuk, als ze werkte :>

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
darkphoenix schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 00:16:
DIt is ook leuk

LOW DX9

Medium DX9

High DX9
Very high DX10
Holy tony. Das een flink verschil in kwaliteit van beeld tussen DX9 High en DX 10 high. De kleuren en de stenen op de grond zien er veel beter uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Kaasje123 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 00:26:
[...]

Holy tony. Das een flink verschil in kwaliteit van beeld tussen DX9 High en DX 10 high. De kleuren en de stenen op de grond zien er veel beter uit :Y
Je ziet veel meer detail in het gravel, maar de kleuren vind ik nou niet echt mooier. Ook de begroeiing van de bomen in de verte is iets beter in dx10, maar dit geeft voor mij nou niet de doorslag om meteen een dx10 kaart te kopen als ik het met m'n 7900gt@x nog redelijk kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had liever een object of 1 van de mannen op die stenen linksonder willen zien. Hoe ze dan aan de grond 'vastplakken' zeg maar.

Ik vraag me ook af waarom er geen very high DX9 screen is.

//edit: owja met 1 klik op de knop "Check images" voorkom je dat het topic verspringt voor de mensen die bijvoorbeeld direct de laatste, nieuwste of gequote reactie willen lezen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met een single 88 gtx/ultra de beta al gespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 07:02:
Iemand met een single 88 gtx/ultra de beta al gespeeld ?
yeah me me! GTX op ultra speeds

en ik hoop dat het beter gaat lopen.

lighteye bedankt voor de tip.

[ Voor 6% gewijzigd door darkphoenix op 11-10-2007 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 00:39:

Ik vraag me ook af waarom er geen very high DX9 screen is.
Daar kan ik je wel antwoord opgeven. Er is namelijk geen optie "very high" in Crysis aanwezig voor directx 9. Dit omdat "very high" grafische zaken aanzet die niet door direct x 9 gegenereerd kunnen worden.

Bron? www.tweakers.net :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Nou via bol.com het spel besteld. Nu nog even geduld hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.o.P.
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-08 08:46
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:48:
[...]

yup moet ik mij nu :$

Wat was jouw nickname?
Mijn online nick is mrdasher. En ik kan niet bepalen of je je moet schamen, want ik ben niet achter je aan gegaan om je spel stijl te bepalen.

Wat ik wel van mezelf weet is dat ik in close combat vaak het loodje leg. Met een truck iemand plat rijden lukt me wel :9 maar ja, dit is geen Carmageddon.

Nu lees ik net dat er een tutorial in de MP Beta 3 zit. Klopt dat? Zo ja, dan heb ik dat helemaal over het hoofd gezien. Van de week ook een search gedaan op de installatie directory naar een handleiding of iets dergelijks, om iets te weten te komen over de mogelijkheden. Via het settings menu van het keyboard is natuurlijk al een hoop te achterhalen. Ik denk dat ik de grote zoekvriend Google maar eens een slinger ga geven.

m.o.p. aka mrdasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mijn nickname is Basher op het moment.

Ben dit soort games niet gewend en begint allemaal steeds beter te gaan.
Eindelijk eens cpt geweest met 500 startpunten :P lol

(wel 40x dood gegaan ofzo)
Je ziet btw zo wie er tenminste naar de actie rent en de goals probeert te halen.
De gasten met 30 kills en 4 deaths liggen gewoon beetje te campen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.o.P.
Mmmm, komt me bekend voor.

Het MP voor me is geheel nieuw. Far Cry SP uitgespeeld, behalve de laatste stap. Nog nooit online gespeeld. Ik heb me voorgenomen Far Cry MP na deze beta te bekijken.

m.o.p. aka mrdasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Hmm.. vraag mij toch wel een beetje af waarom het in DX 9 nie mogelijk is om de stenen wat relief mee te geven? Dat is toch geen DX10 exclusive functie?

Heb zelf ook wat zitten klooien met instellingen en ik moet zeggen dat ik het verschil tussen DX9 med en DX9 low veel groter vind dan het verschil tussen DX9 high en DX9 med; met name de belichting scheelt echt mijlen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

cheiron schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:55:
Hmm.. vraag mij toch wel een beetje af waarom het in DX 9 nie mogelijk is om de stenen wat relief mee te geven? Dat is toch geen DX10 exclusive functie?

Heb zelf ook wat zitten klooien met instellingen en ik moet zeggen dat ik het verschil tussen DX9 med en DX9 low veel groter vind dan het verschil tussen DX9 high en DX9 med; met name de belichting scheelt echt mijlen.
Ik vind vooral het water een groot verschil tussen MED en HIGH.

@Basher: Volgens mij zat ik gisteren samen met jou in een game. Mijn IGN is Tylocke. Ik ga ook nog best vaak dood.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja klopt ! Die heb ik gezien..

Volgens mij een duitse server of niet?
Kun je trouwens mensen als 'buddy' toevoegen zoals bij c&C3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
het tijdens de countdowntimer kopen van wapens zou ik niet doen..

het is mij meerdere malen gebeurd dat ik al mijn punten uitgegeven heb en met lege handen spawned.
dus punten weg en niets er voor terug gekregen .. (een bug in mijn ogen)
.

soms heb ik zelfs helemaal niets. niet eens je pistool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@ Mruky: dt heb ik idd ook een paar keer gehad. De keren dat ik zonder iets spawnde was steeds nadat ik een teammate had gekilled. Vaak liggen er overal wel wapens en kun je met cloak aan makkelijk iets vinden. Of gewoon met strength een iemand verassen met een kaakslag.. heb je meteen wat punten en een wapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Floris-K schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:02:
Ja klopt ! Die heb ik gezien..

Volgens mij een duitse server of niet?
Kun je trouwens mensen als 'buddy' toevoegen zoals bij c&C3?
Klopt, op één van de K-play servers. Zag gisteren trouwens nog één Beta 2 server in de lucht.

Als je in de server list zit kun je op één van de tabbladen klikken om naar de Chat te gaan. Daar kun je buddies toevoegen aan je lijst. Hoe dat verder ingame werkt weet ik niet... Zal het wel uitproberen vanavond :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tylocke op 11-10-2007 12:21 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Floris-K schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:08:
@ Mruky: dt heb ik idd ook een paar keer gehad. De keren dat ik zonder iets spawnde was steeds nadat ik een teammate had gekilled. Vaak liggen er overal wel wapens en kun je met cloak aan makkelijk iets vinden. Of gewoon met strength een iemand verassen met een kaakslag.. heb je meteen wat punten en een wapen :D
ja dat vind ik nu ook helemaal nergens overgaan in Crysis.. als je met je platte hand iemand een klapje in zijn gezicht geeft is hij dood.. hartstikke dood. :?

nogmaals de verhouding is zoek. soms sta je je gun te legen op iemand vor er iets gebeurt en de andere keer een klapje in het gezicht voldoende
.

wat wel weer geinig zou zijn is een echt vuistgevecht.. dat je gewoon ff ken matten met elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:29
murky123 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:43:
[...]

ja dat vind ik nu ook helemaal nergens overgaan in Crysis.. als je met je platte hand iemand een klapje in zijn gezicht geeft is hij dood.. hartstikke dood. :?

nogmaals de verhouding is zoek. soms sta je je gun te legen op iemand vor er iets gebeurt en de andere keer een klapje in het gezicht voldoende
.

wat wel weer geinig zou zijn is een echt vuistgevecht.. dat je gewoon ff ken matten met elkaar
Ik vecht eigenlijk nooit met mijn handen in Crysis.
Maar is het niet zo dat 1 hit / 1 kill alleen werkt als je strength mode aan hebt staan?
Dat is die zelfde mode waarmee je ook auto’s kunt verplaatsen e.d. dus dan klopt het wel aardig. Een beetje overkill misschien maar dat geld eigenlijk ook voor de rest van de game.

Mijn eigen weapon of choise blijft gewoon de rocket launcher, onwijs punten inefficiënt maar wel ontzettend leuk. Ze rennen zo grappig weg als je de raket achter ze aanstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demo demo demo bijna nieuwe crisis !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Erg veel aan het topic toe te voegen heh ex2treme :P

De vuisten zijn idd alleen een instant kill als je de strength mode aan hebt staan! Niet zonder die strength mode dus, dan heb je een klap of 3 nodig geloof ik...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehe sorrry de demo bevalt gewoon heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

demo demo demo? Je bedoelde de MP beta neem ik aan??? Of is de demo opeens gereleased???

O ja nog iets, op incrysis lees ik in het interview met Nvidia de volgende zin:

"In terms of performance, you’ll find similar performance in DX 9 and DX 10 when you enable the same effects. But you’ll have more graphics options you can enable with DX 10."

Het is dus niet zo dat we opeens betere performance gaan halen in dx10, dit terwijl dat wel geroepen werd door menige Tweaker toch?

BRON!

[ Voor 74% gewijzigd door Donnie op 11-10-2007 13:54 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Donnie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:47:
demo demo demo? Je bedoelde de MP beta neem ik aan??? Of is de demo opeens gereleased???

O ja nog iets, op incrysis lees ik in het interview met Nvidia de volgende zin:

"In terms of performance, you’ll find similar performance in DX 9 and DX 10 when you enable the same effects. But you’ll have more graphics options you can enable with DX 10."

Het is dus niet zo dat we opeens betere performance gaan halen in dx10, dit terwijl dat wel geroepen werd door menige Tweaker toch?

BRON!
je bron doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet het bij mij wel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Heb een key gekregen van een vriend, moet nu handmatig activeren.
Weet iemand hoelang het ongeveer duurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Ik weet niet of het de bedoeling is,
maar heb hier nog een key die ik niet meer gebruik (PM even anders). Weet niet of je hem zo kunt overnemen, maar daar ga ik even van uit.

Komende tijd erg druk en mijn systeem draait het toch niet echt behoorlijk (alleen op 800x600 en alles op low, maar dat schiet niet op).
Even wachten tot de release en eventuele nieuwe video kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.o.P.
M.o.P. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:17:
[...]

Nu lees ik net dat er een tutorial in de MP Beta 3 zit. Klopt dat? Zo ja, dan heb ik dat helemaal over het hoofd gezien.
Om mezelf te quoten, ja er is een tutorial. 8)7 Maar het is meer een instructie video, niet interactief dus.

m.o.p. aka mrdasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

ksi schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:31:
Ik weet niet of het de bedoeling is,
maar heb hier nog een key die ik niet meer gebruik (PM even anders). Weet niet of je hem zo kunt overnemen, maar daar ga ik even van uit.

Komende tijd erg druk en mijn systeem draait het toch niet echt behoorlijk (alleen op 800x600 en alles op low, maar dat schiet niet op).
Even wachten tot de release en eventuele nieuwe video kaart.
PM lukt niet. Mag ik hem :9 :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Wow! ik heb mijn Q6600 van 2,4 naar 3,6 GHz geclocked, en ik merk in crysis een boost van minimaal 10 FPS :|

eerder zat ik altijd ruim onder de 30FPS. Gemiddeld 25-35 FPS

Nu zit ik gemiddeld 35-50 FPS :9~

en in de meeste gevallen zit ik boven de 50 8)7

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

MexxT schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:58:
Wow! ik heb mijn Q6600 van 2,4 naar 3,6 GHz geclocked, en ik merk in crysis een boost van minimaal 10 FPS :|

eerder zat ik altijd ruim onder de 30FPS. Gemiddeld 25-35 FPS

Nu zit ik gemiddeld 35-50 FPS :9~

en in de meeste gevallen zit ik boven de 50 8)7
Word al je cores gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Komt gewoon omdat single core nu word gebruikt, en hoe meer GHZ hoe sneller het nu loopt. Bij de retail zal je juist vooral voordeel hebben bij dual & quad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
MOAW schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:54:
Komt gewoon omdat single core nu word gebruikt, en hoe meer GHZ hoe sneller het nu loopt. Bij de retail zal je juist vooral voordeel hebben bij dual & quad.
Dualcore word al gebruikt hoor ;)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

en in de retail miss ook quad :)

Wat ik trouwe sfucking irri vind is dat ik soms wel 10 schoten los op iemand en hij nog niet dood is. Net als net.. Heb een YF71 met inciadry ammo en een silencer. Iemand spwant in de bunker en ik schiet zeker 10 kogels midden in zijn gezicht. Krijg 2 kogels terug met pistol en ben meteen dood :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:37
Als je net gespawnt bent kun je nog niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja maar heb het ook in het veld.. Heb zelf meestal een ping van rond de 15, terwijl de anderen rond de 50-60 zitten vaak.
Zou het kunnen dat ik daardoor makkelijk te raken ben? Een stabielere schietschijf? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik snap eigelijk niet, bij Crysis bewegen de wolken/lucht etc toch constant, dat kan dan toch alleen in DX 10? of is dit ook in DX 9 mogelijk bij Crysis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Floris-K schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:11:
en in de retail miss ook quad :)

Wat ik trouwe sfucking irri vind is dat ik soms wel 10 schoten los op iemand en hij nog niet dood is. Net als net.. Heb een YF71 met inciadry ammo en een silencer. Iemand spwant in de bunker en ik schiet zeker 10 kogels midden in zijn gezicht. Krijg 2 kogels terug met pistol en ben meteen dood :S
Hier ben ik het helemaal mee eens, de hitboxes zijn af en toe echt heel vaag, nog vager als in CS:S :(

Gister avond had ik precies het zelfde, ik sta echt recht op die gast te schieten/aimen, ik buk wordt geraakt, laat mijn armor ff wat bijlopen(regeneraten zeg maar) schiet weer een paar keer op die gast, hij schiet 2 x en ik lig dood op de grond. hebben meer mensen hier last van, of hebben jullie hier al iets op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Donnie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:55:
[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens, de hitboxes zijn af en toe echt heel vaag, nog vager als in CS:S :(

Gister avond had ik precies het zelfde, ik sta echt recht op die gast te schieten/aimen, ik buk wordt geraakt, laat mijn armor ff wat bijlopen(regeneraten zeg maar) schiet weer een paar keer op die gast, hij schiet 2 x en ik lig dood op de grond. hebben meer mensen hier last van, of hebben jullie hier al iets op gevonden?
ik heb er ook last van.. had dat al eerder vermeld.. maar wat zou je er aan moeten doen dan.. dara kan je toch niets aan doen als gamer zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Laatst online: 12-09 20:58
murky123 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:00:
[...]

ik heb er ook last van.. had dat al eerder vermeld.. maar wat zou je er aan moeten doen dan.. dara kan je toch niets aan doen als gamer zijnde?
Stoppen met Crysis te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Er is wel een oplossing voor hoor, uitzoeken hoe dat met die hitboxes zit, en daar op inspelen. Bij battlefield was het dus precies achter de persoon schieten als hij liep, en misschien bij crysis er net iets boven, dat is een beetje wat ik op filmpjes heb gezien. Vanavond maar is testen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja maar als je precision rifle met scope hebt kun je wel vol op het hoofd mikken en ze killen.
Waarom wil dit dan niet lukken met een machinegeweer bij een stilstaand persoon?

Inderdaad maar eens kan vogelen met wat bekende als de game uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Donnie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:07:
Er is wel een oplossing voor hoor, uitzoeken hoe dat met die hitboxes zit, en daar op inspelen. Bij battlefield was het dus precies achter de persoon schieten als hij liep, en misschien bij crysis er net iets boven, dat is een beetje wat ik op filmpjes heb gezien. Vanavond maar is testen dan ;)
Maar het is ook lastig af en toe omdat soms mensen een vol Shield hebben en soms niet (halfvol met energie of full speed aan). Dan is het heel lastig om in te schatten hoeveel hp iemand nog heeft. Plus dat als jij je shield regenerate de ander dat wel of niet doet.

TL;DR Nanosuit maakt het moeilijker om HP in te schatten :P

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Donnie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:07:
leg eens uit hoe je dat doet???
ik weet wel wat hitboxen zijn, dat hoef je me niet te vertellen..

maar hoe moet ik daar op inspelen als er een hyper bewegend iemand op 20 meter afstand tegenover mij staat te springen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Tja murky, en dat heet nou reactie tijd ;) Maar je hebt wel gelijk hoor, het wordt moeilijker als er iemand in strength mode loopt te bunnyhoppen voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik moet ook eens wat minder blowen tijdens het gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

bah bah , het ziet er leuk uit maar de gameplay vind ik echt niets. Als ik iemand 3 kogels in de borst knal wil ik gewoon dat ie dood gaat. Heb verschillende vuurgevechten gehad waarbij 2 partijen maar op elkaar bleven knallen (10 kogels oid) en gewoon niemand doodging. Tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

eigenlijk gewoon eens met een paar man een tweakerserver opzetten en gaan testen :P

ownen we straks iedereen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
Volgens mij is dat ook het hele idee van de nanosuit, je meer dan menselijke kracten geven. Dit houdt dus in dat je half onzichtbaar kunt worden, hoger kan springen e.d. Dus ook dat je minder snel dood gaat als je de armor van de suit maximaal benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Klopt helemaal, en als je dat niet leuk/onrealistisch vind, dan.....(zoals speeder1988 zei) moet je stoppen met Crysis, en Counterstrike gaan spelen ofzo ;) Daar kan je tenminste je hele M4 magazijn op hem legen en als je dan toevallig een headie maakt issie dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik ben er inderdaad ook mee gestopt , ik ga geen spel spelen met wapens van deze tijd en dan geen realistische damage. Speel ik liever een spel als DoDs inderdaad , lekker realistisch misschien minder mooi maar ik ga dan toch echt voor de gameplay. doei crysis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Donnie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:45:
Klopt helemaal, en als je dat niet leuk/onrealistisch vind, dan.....(zoals speeder1988 zei) moet je stoppen met Crysis, en Counterstrike gaan spelen ofzo ;) Daar kan je tenminste je hele M4 magazijn op hem legen en als je dan toevallig een headie maakt issie dood :P
nu je t over Counterstrike hebt, een Counterstrike 2 op de Crysis engine zou wat zijn :P
met nieuwe mappen, guns, skins, wapens...alles dus. Ik ben wel uitgekeken op CS Source onderhand. Maar ik ben toch wel benieuwd naar de Crysis demo, aangezien Cod4 wat tegenvalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Thrills33ka schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:51:
[...]

nu je t over Counterstrike hebt, een Counterstrike 2 op de Crysis engine zou wat zijn :P
met nieuwe mappen, guns, skins, wapens...alles dus. Ik ben wel uitgekeken op CS Source onderhand. Maar ik ben toch wel benieuwd naar de Crysis demo, aangezien Cod4 wat tegenvalt :P
Unreal Tournament 3 beta demo is uit :9~ laat cod4 en crysis maar zitten. :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

@MOAW: Ik neem aan dat jouw IGN hetzelfde is in Crysis. Dang, dan heb je me al best vaak te grazen genomen met die Gauss Rifle van je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

MOAW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:55:Unreal Tournament 3 beta demo is uit :9~ laat cod4 en crysis maar zitten. :D _/-\o_
huh?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mjah ik ga me het komende jaar maar eens richten op Cyrysis en UT3

De rest kan me echt gestolen worden hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:31
Tot nu toe geweldige gameplay. Enigste wat uitermate IRRITANT is de looping sound bug.

Er wordt dan constant de laatste 2 seconden afgespeelt. Als dat een gun is valt het mee, maar een kernbom is toch weer wat anders.

Wat ik tot nu toe enkel doe is me speakers op VOL, en gaan met die banaan. Vooral als de nuke gedropped wordt is dat echt een super geluid.

De kwaliteit van alles is echt geweldig.

kan niet wachten tot de singleplayer beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
Ik moet echt zeggen dat ik steeds leuker vind worden. De belangrijkste reden is dat ik toch wel behoorlijk goed wordt (al zeg ik het zelf, ik sta vaak/bijna altijd bovenaan) en de map ken je uit je hoofd, dus je weet altijd waar je heen moet/wilt. In het begin snipete ik veel, omdat ik in close combat bijna altijd verloor, nu overleef ik 5/7 keer.
Het argument dat je niet snel doodgaat is natuurlijk ook mooi op jezelf toe te passen, je merkt als er een sniper op je schiet dat je dan bijna altijd wel wegkomt, behalve als er een headshot gemaakt wordt natuurlijk.
Verder zitten er nog steeds een aantel heeeeel erg vervelende bugs in, zoals uitstappen uit een rijdende auto wordt je bijna altijd fataal en kun je soms als je gewoon tegen iemand aanloopt die persoon doodmaken zonder iets te doen (in het geval van teammates).
Over het algemeen ben ik erg positief en kan ik niet wachten tot 16 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuinïnen schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:50:
Ik ben er inderdaad ook mee gestopt , ik ga geen spel spelen met wapens van deze tijd en dan geen realistische damage. Speel ik liever een spel als DoDs inderdaad , lekker realistisch misschien minder mooi maar ik ga dan toch echt voor de gameplay. doei crysis
mag ik je key dan gebruiken.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik ga vanavond wel weer ff online...
wacht maar tot je me tegenkomt met de freezegun !!!!!

tip : als je gefreezed word.. dan moet je met je muis heel snel van links naar rechts ffies..
dan ontdooi je weer..
let op ! niet springen !! alleen van links naar rechts.. heel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

type_o schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:03:
@MOAW: Ik neem aan dat jouw IGN hetzelfde is in Crysis. Dang, dan heb je me al best vaak te grazen genomen met die Gauss Rifle van je...
Heb vrijwel nooit een Gauss Rifle, en ja, mijn IGN is in elke game MOAW. En er is er ook maar 1 :*) Anyway, ik kom toch wel tot de conclusie dat dit najaar gewoon te ziek voor woorden is. UT3 demo owned gewoon alles bij elkaar >:) en crysis beta is ook vetjes. :9

Vind alleen CoD4 zwak, maar had ik allang in de gaten toen ik de trailers zag. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: waar heb je die UT3 demo vandaan :O

ontopic: @ Killion: Ik had die looping sound bug ook altijd. Maar wat me opvalt is als ik op een BETA 3 server speel (staat erbij) ik hiervan nog geen last heb gehad. Misschien dat het veroorzaakt word doordat er verschillende beta's met elkaar gemengd worden?! In ieder geval zou ik als ik jou was eens een beta 3 server proberen =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
@ Animaaal, kijk dan ff in het UT3 topic, paar pagina's vol gespammt met links. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
MOAW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:55:
[...]

Unreal Tournament 3 beta demo is uit :9~ laat cod4 en crysis maar zitten. :D _/-\o_
hou ik absoluut niet van :P
Veel te onrealistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Thrills33ka schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:40:
[...]

hou ik absoluut niet van :P
Veel te onrealistisch
Is dit serieus ? :/

Een nano-suit, Mutanten ( SP ) en zeer veel onmenselijke krachten, - dat allemaal verwerkt in Crysis -, vindt jij dus wel realistisch ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
whahaha, onrealistisch?

hmmm, waar halen ze toch die game titel vandaan??

UN-real.... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
begrijp wel wat hij bedoeld, het precies het zelfde gevoel. zeker mooi maar verder ... tja. loop wel super vloeiend zeg tjeetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
darkphoenix schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:49:
begrijp wel wat hij bedoeld, het precies het zelfde gevoel. zeker mooi maar verder ... tja. loop wel super vloeiend zeg tjeetje
Heey Darkphoenix.

Kan je mij vertellen hoe je die light beams en sunshafts uitzet?
Dat scheelt veel performance en je merkt nauwlijks verschil in graphics.
Je had het een keer gezegt alleen kan ik het niet vinden.

(heb het opnieuw geinstaleerd)

Alvast Thx :)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
rickyy schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:53:
[...]

Heey Darkphoenix.

Kan je mij vertellen hoe je die light beams en sunshafts uitzet?
Dat scheelt veel performance en je merkt nauwlijks verschil in graphics.
Je had het een keer gezegt alleen kan ik het niet vinden.

(heb het opnieuw geinstaleerd)

Alvast Thx :)
in je postprocessing.cfg maak je van je r_sunshaft = 1 een "0"
en lightbeams weet ik niet 1 2 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
darkphoenix schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:29:
[...]

in je postprocessing.cfg maak je van je r_sunshaft = 1 een "0"
en lightbeams weet ik niet 1 2 3
Oke bedankt Dark :)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
wat ik ook heel erg gaaf vind is de terugslag van het kanon op de tank..
als je het kanon op je tank afvuurt dan staat die tank ff na te deinen.. supervet!!! dat is wel weer realistisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Zo zie je maar dat het niet slim is een beperkt aantal mensen aan een beta te laten deelnemen en een demo te verlaten. Alle aandacht is nu volledig gevestigd op twee concurrenten; CoD4 en UT3.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Renegade! schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:20:
Zo zie je maar dat het niet slim is een beperkt aantal mensen aan een beta te laten deelnemen en een demo te verlaten. Alle aandacht is nu volledig gevestigd op twee concurrenten; CoD4 en UT3.
CoD4 zuigt ballen en UT3 schopt kont, het lijkt me duidelijk imo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
MOAW schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:21:
[...]

CoD4 zuigt ballen en UT3 schopt kont, het lijkt me duidelijk imo _/-\o_
OH grappig ik heb het een beetje andersom juist! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Zo zie je maar dat smaken enorm verschillen. Ik keek enorm uit naar Crysis, maar sinds de beta ben ik er wel uit dat ik hem niet ga kopen. De singleplayer alleen zal het geld niet waard zijn, ondanks de prachtige graphics.

De UT3 beta vind ik maar helemaal niks. Grafisch is het nog wel mooi, maar de gameplay is in mijn ogen beroerd. Ik geef de voorkeur aan wat meer realisme, vandaar dat de CoD4 demo mij weer wel wat deed.

Hoe dan ook, er is voor iedereen wel wat dit najaar!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
darkphoenix schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:49:
[...]

OH grappig ik heb het een beetje andersom juist! :D
Ik ben het met hem eens :P

CoD4 lijkt wel Rambo 4.. 1 schot en de opponent is dood.. :x

UT is totaal iets anders, das gewoon een shoot em up. dat hoort rambo style te zijn ;p

Crysis daarin tegen, is wat ik helemaal geweldig vind, lekker in de bosjes sniperen, als je wilt ff een rambo attack doen, anders gewoon met je machine geweer punten veroveren, mensen besluipen met clock enz.

voor mij is het:

1: Crysis
2: Ut
3: ....
4: ....
..:
10: CoD4

:p

echt.. dikke afgang vind ik persoonlijk.. :'(

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Crysis is zeer netjes, ben echt zeker niet teleurgesteld in die game, alleen mijn hart ligt al 10 jaar lang bij UT :)

Hoe dat Crysis uiteindelijk loopt etc zien we over 2 weken. Ik heb er nogsteeds vertouwen in. Andere games zien er ook Wicked Sick uit en draaien hier als een zonnetje.

Over CoD4 wil ik weinig zeggen, in het CoD4 topic heb ik al mijn zegje gedaan en daar beginnen ze meteen met "ja je kan de game zeker niet op high spelen omdat je pc te traag is" Ja sure, droom verder. CoD4 is leuk voor mensen die geen verstand hebben van games, want de kwaliteit van die game is bedroevend slecht. Waar CoD2 uitblinkte in pracht en chaos, laat CoD4 het totaal liggen.

Zelf geef ik games score's aan de hand van alles wat ik heb gezien & gespeeld. En vergelijk ik de games op alle gebieden zover dit mogelijk is.

Het zou nu ongeveer zo staan:

1. The Orange Box (9.8/10)
2. Unreal Tournament 3 (9.5/10)
3. Crysis (9.2/10)
4. Brothers in Arms: Hell's Highway (9/10)
5. Assasins Creed (8/10)

Dat is toch wel hét lijstje van dit najaar, en begin volgend jaar. Maar daarnaast ook:

1. Super Smash Bros Brawl (9.8/10)
2. Super Mario Galaxy (9.7/10)
3. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (9.5/10)
4. Metroid Prime 3: Corruption (9/10)
5. Battalion Wars 2 (8/10)

10 games, absolute toppers in zijn soort. En laat de concurrentie ver achter zich. ;)

Natuurlijk kan er maar 1 echt absoluut het leukste zijn, op dit moment is dat The Orange Box. Ik had hem vanaf dag1 en het is werkelijk geniaal gemaakt. De humor van Team Fortress 2 met het unieke en geniaale einde van Portals. En daarnaast ook nog de enorme cliffhanger van Episode 2, maken het tot een werkelijk magische ervaring die vrijwel niemand als slecht zou kunnen bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.o.P.
De laatste paar keer lekker zitten pielen. Game opgezocht met weinig players en experimenteren maar. Toch blijf ik met een probleempje zitten:

Hoe gebruik je claymore en hoe plaats je mijnen?

Edit: Iets geleerd 'Stay stationary and press fire?' :?
Edit: "Stationary and Crouched"

[ Voor 19% gewijzigd door M.o.P. op 13-10-2007 22:53 ]

m.o.p. aka mrdasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog belang bij een Beta 3 key ?

De eerste die me lief mailt op rblokvoort et home.nl krijgt hem.

Speel de game niet meer..

EDIT: Key is vergeven.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta nog niet zelf gespeeld maar hoe draait hij met alles op ultra high met een e6600 oc en een 8800 ultra ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:00:
Ik heb de beta nog niet zelf gespeeld maar hoe draait hij met alles op ultra high met een e6600 oc en een 8800 ultra ?
dat weet niemand hoe die op ultra high speelt want de beta is dx9 en die gaat tot HIGH.
En dx10 geeft de optie tot VERY HIGH.
LOW,MEDIUM,HIGH,VERY HIGH,ULTRA

DUS de ultra settings komen misschien over een jaar als de harware er is om het aan te kunnen in een patch.

Verwacht geen super soepele frame rates. met een ultra maar misschien wel in SLI. als SLI je een boost van 10 -15 frames kan geven loopt het al een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de performance ook zwaar tegenvallen. Had echt wel meer verwacht van een opstelling als de mijne. Kan niet eens alles op high zetten dan krijg ik al drops naar de 15fps. Om het speelbaar te houden moet ik het meeste op medium zetten, op textures en effects na (wel op 1680x1050). Het ziet er dan nog wel mooi uit, maar als je gewend bent om alles maximaal te zetten met games is dat wel balen.
Hoop maar dat de single player final versie straks wat beter loopt, anders kan ik dadelijk nog zon kaart a €600 erbij in drukken, en das een duur geintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
pffff wanneer houden mensen nou eens op over 'de performance valt tegen bla bla'.... Het is een BETA! Die is niet gemaakt om de beste performance uit je PC te persen!!!

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee maar wel om een idee te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Nee daar is de Demo voor..
de beta is om Bugs te reporteren zodat de makers er wat aan kunnen doen

op medium settings op 1440x900 loopt het bij mij opzich redelijk, ik weet het aantal fps niet maar zal niet al te hoog liggen maar wel speelbaar.

alleen zie ik bij de bomen in de verte altijd soort stipjes (artefacs?) bij de rest van de omgeving zie ik dat niet en ziet het er gewoon goed uit

ik heb de laaste nvidia drivers

[ Voor 62% gewijzigd door Sinester op 14-10-2007 15:32 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik krijg zo de indruk dat crysis een spel wordt die na een week in de kast beland, of ben ik verkeerd :?
Zijn er mensen met de beta die het nu al niet meer spelen?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beta kon me niet lang boeien...het spel is online niet echt sterk. De graphics zijn mooi.. maar vind niet dat ze nu zo "waauw" zijn. Zal wel niet echt mijn smaak zijn. Nu wachten op de sinpleplayer demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Renegade! schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:30:
Ik krijg zo de indruk dat crysis een spel wordt die na een week in de kast beland, of ben ik verkeerd :?
De enige reden voor mij zal zijn omdat er zo verdomd veel games en demo's uit zijn/komen in die periode. mijn aandacht ligt 100% bij crysis maar er zijn vele andere toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Renegade! schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:30:
Ik speel het al niet meer! Binnen een paar uur was ik het zat, maar ik heb nog wel redelijke verwachtingen van de singleplayer.

Tomorrow is not today!

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post heel goed door voordat je in dit topic post!