De game is geweldig. Probleem is dat een nieuwe periode is aangebroken van tig nieuwe games. Crysis, TF2, QW, UT3, Frontlines, CoD4, Airborne, etc.
Gaat mij precies zo af, alhoewel ik wel de andere games (CoD4MW en UT3) heb geprobeerd. Toch blijft Crysis de beste, het is gewoon een kwestie van smaak dus er is voor elk wat wils dit komende jaar.darkphoenix schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:59:
[...]
De enige reden voor mij zal zijn omdat er zo verdomd veel games en demo's uit zijn/komen in die periode. mijn aandacht ligt 100% bij crysis maar er zijn vele andere toppers.
ik had crysis al ge-pre-ordered voordat de beta uitkwam.
en ik laat me order zeker wel staan !
de MP is gewoon niet mijn ding (ook al is het soms wel een kick om eindelijk die ^%$ sniper te killen) maar MP is in wel meer games niet mijn ding
verwacht gewoon wel een boel van de SP en tsja dan maar kijken hoelang ik er mee bezig blijf.
denk dat ik UT3 dan maar moet leechen ofzo. ga niet meerdere games officieel kopen ivm huidige prijzen.
en ik laat me order zeker wel staan !
de MP is gewoon niet mijn ding (ook al is het soms wel een kick om eindelijk die ^%$ sniper te killen) maar MP is in wel meer games niet mijn ding
verwacht gewoon wel een boel van de SP en tsja dan maar kijken hoelang ik er mee bezig blijf.
denk dat ik UT3 dan maar moet leechen ofzo. ga niet meerdere games officieel kopen ivm huidige prijzen.
ik verwacht nu toch echt een beetje een GOLD status morgen over maximaal over een paar dagen!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Ik speel nu al enige tijd de beta en moet zeggen dat het er op high wel goed uitziet.
Alleen is het dan niet soepel speelbaar maar de watereffecten en de effecten als je bijv op een bunker schiet of op het water zijn goed gedaan. Maar op geen enkel moment heb ik een wow gevoel. De gameplay is daarentegen wel erg goed en het blijft leuk om elke keer weer te spelen en van tactiek te veranderen. Ik ben wel benieuwd naar de single player. Ondanks dat ik een 8800gts 640 heb op een 6600mb denk ik dat ik gewoon de boel in xp laat draaien.(geen directx10) Die paar effecten extra geven volgens mij niet echt een toegevoegde waarde. Daarentegen heb ik ook geen zin om vista te moeten aanschaffen voor directx10 compatibiliteit.
Alleen is het dan niet soepel speelbaar maar de watereffecten en de effecten als je bijv op een bunker schiet of op het water zijn goed gedaan. Maar op geen enkel moment heb ik een wow gevoel. De gameplay is daarentegen wel erg goed en het blijft leuk om elke keer weer te spelen en van tactiek te veranderen. Ik ben wel benieuwd naar de single player. Ondanks dat ik een 8800gts 640 heb op een 6600mb denk ik dat ik gewoon de boel in xp laat draaien.(geen directx10) Die paar effecten extra geven volgens mij niet echt een toegevoegde waarde. Daarentegen heb ik ook geen zin om vista te moeten aanschaffen voor directx10 compatibiliteit.
niet soepel speelbaar? wat loopt er niet lekker bij je dan?broodjepoep schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:48:
Ik speel nu al enige tijd de beta en moet zeggen dat het er op high wel goed uitziet.
ik heb ook een GTS640 en een E6600 maar ik vind het prima soepel draaien....onder XP
Aan je specs te zien draait alle hardware ook standaard. E660 @ 3.2ghz heeft iedereen en je GTS in SLI.murky123 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:03:
[...]
niet soepel speelbaar? wat loopt er niet lekker bij je dan?
ik heb ook een GTS640 en een E6600 maar ik vind het prima soepel draaien....onder XP
heeft nog iemand zo'n key? ( of de demo uitgespeld? ) ik weet dat dit hele mooie spel is.. dus demo inzien is ook wel de moeite waard
T(h)om@s
wat wil jij nu zeggen eigenlijk? en de GTS draaid niet in SLI uiteraard. want dat werkt nog niet in de Beta.TomSmit82 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:08:
[...]
Aan je specs te zien draait alle hardware ook standaard. E660 @ 3.2ghz heeft iedereen en je GTS in SLI.
Verwijderd
dit is dus echt vervelend, net nieuwe hw binnen gekregen en nu moet ik wachten. e6750 @ 3,6, 8800gts @ 670/1980, p5k premium, 2048mb ocz reaper. Ik betwijfel serieus dat het echt zo slecht gaat draaien als jullie beweren. Ik volg dit topic al vanaf het begin. En erg veel zegt dat de graphics best tegenvallen. Nou, bij mij vallen de graphics bij ut3 en cod4 (vooral cod4) zeker niet tegen. Cod4 is echt prachtig en ik heb een fps van rond de 50 tot 100 zelfs met alles highest en 4xaa. Ik denk serieus dat de filmpjes het WEL waar gaan maken. Uiteraard hebben ze de mooiste shots etc. in de filmpjes gezet (dat doen ze altijd) maar op very high settings met een ultra gaat echt wel lukken en ik ga jullie zeggen dat het er voortreffelijk uit gaat zien. de beta heeft ook maar 1 map toch? ik neem an dat er meer komen en dat single player best tof wordt. lekker physics uitproberen en alles naar de gort helpen met je vuisten! ik heb het nog niet maar ik vertrouw er wel op! ps. een key zou welkom zijn
ik denk dat diegene die roepen dat het slecht draait .. een niet voldoende configuratie hebben ofwel niet beseffen dat het om een beta gaat waarin veel debug code zit verweven, wat weer performance kost.
persoonlijk vind ik de beta zeer netjes draaien.. en ook ik denk dat de final het wel waar gaat maken..
persoonlijk vind ik de beta zeer netjes draaien.. en ook ik denk dat de final het wel waar gaat maken..
Verwijderd
Als je het toch niet meer speeld..Spacey23 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:39:
[...]
Ik speel het al niet meer! Binnen een paar uur was ik het zat, maar ik heb nog wel redelijke verwachtingen van de singleplayer.
Mag ik je key gebruiken?
Ik ben echt pissed op EA. Ik heb Crysis een week geleden pre-ordered. Keek ik gisteren toevallig in de EA Store en wat staat daar? "Pre-order Crysis nu en ontvang onmiddelijk een beta key". Waarom heb ik dan nog niet zo een key ontvangen ondertussen?
EA gemaild en zou zeker binnen 24 uur antwoord krijgen... NOT dus. Denk dat ik maar gewoon mijn pre-order laat cancellen
EA gemaild en zou zeker binnen 24 uur antwoord krijgen... NOT dus. Denk dat ik maar gewoon mijn pre-order laat cancellen
Jawel, dat mag je wel, maar ik weet alleen niet of het dan nog wel werkt. Stuur me maar een PM, dan stuur ik je de Key terugVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:30:
[...]
Als je het toch niet meer speeld..
Mag ik je key gebruiken?
Tomorrow is not today!
AchWhiteDog schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:29:
Ik ben echt pissed op EA. Ik heb Crysis een week geleden pre-ordered. Keek ik gisteren toevallig in de EA Store en wat staat daar? "Pre-order Crysis nu en ontvang onmiddelijk een beta key". Waarom heb ik dan nog niet zo een key ontvangen ondertussen?
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Crysis zijn doel is voorbij geschoten. Het zit er vet uit maar als je het vergelijkt met b.v. MOHAA Airborne.... Ziet er fantastisch uit, gameplay is minstens even geweldig. Er is eigenlijk gewoon vrijwel niets mis mee.Multiplayer heb ik nog niet gedaan, maar ik ga hem zeker kopen om dat te kunnen doen!
Een goede game draait toch om balans. Tegen de tijd dat er genoeg mensen zijn met PC's die Crysis fatsoelijk kunnen draaien zijn er al weer games die er minstens even vet uit zien, of het moet zo zijn dat ze de halve game wereld zo ver kunnen krijgen om een pc van 2500 euro aan te schaffen op korte termijn.
Een goede game draait toch om balans. Tegen de tijd dat er genoeg mensen zijn met PC's die Crysis fatsoelijk kunnen draaien zijn er al weer games die er minstens even vet uit zien, of het moet zo zijn dat ze de halve game wereld zo ver kunnen krijgen om een pc van 2500 euro aan te schaffen op korte termijn.
je vind het er fantastisch uitzien...Bram77 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:48:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Crysis zijn doel is voorbij geschoten. Het zit er vet uit maar als je het vergelijkt met b.v. MOHAA Airborne.... Ziet er fantastisch uit, gameplay is minstens even geweldig. Er is eigenlijk gewoon vrijwel niets mis mee.Multiplayer heb ik nog niet gedaan, maar ik ga hem zeker kopen om dat te kunnen doen!
een geweldige gameplay
niets mis met de game
maar de multiplayer heb je nog niet gedaan. wat heb je dan wel gespeeld?
er kan toch tot nu toe alleen maar multiplay gedaan worden in de beta?
Als je zijn post goed had gelezen had je gezien dat hij (voor zichzelf) een vergelijking maakt met MoH:A.
Ben op een aantal punten wel met hem eens al vind ik wel dat hij nog niet echt kan oordelen over de singleplayer van Crysis. Far Cry vond ik ook echt top spelen totdat de mutants in om de hoek kwamen kijken, opzich wel lache hoor lekker raggen op mutants maar dat is niet helemaal wat ik van verwacht had en deed voor mij afbreuk aan de setting.
Ben op een aantal punten wel met hem eens al vind ik wel dat hij nog niet echt kan oordelen over de singleplayer van Crysis. Far Cry vond ik ook echt top spelen totdat de mutants in om de hoek kwamen kijken, opzich wel lache hoor lekker raggen op mutants maar dat is niet helemaal wat ik van verwacht had en deed voor mij afbreuk aan de setting.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Als ik het hele motion blur verhaal goed begrijp, betekent dit dat je met motion blur genoeg hebt aan 25-30 fps zoals bij films. Dit zou goed nieuws zijn wanneer je niet de nieuwste hardware hebt en betekent dat je anders naar de benchmarkresultaten kunt kijken.
Link: http://www.crysis-online....-its-effect-on-gaming.php
Link: http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm
Alleen vraag ik mij af of dit ook voor online multiplayer geldt. Of ben je dan t.o.v. 50 fps net
(50-25) x 1/50= 0,5 seconden te laat als je gelijktijdig (wilt) schiet(en)? Of bij verplaatsing: Zit je er dan met mikken qua afstand snelheid x 0,5 s naast?
Link: http://www.crysis-online....-its-effect-on-gaming.php
Link: http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm
Alleen vraag ik mij af of dit ook voor online multiplayer geldt. Of ben je dan t.o.v. 50 fps net
(50-25) x 1/50= 0,5 seconden te laat als je gelijktijdig (wilt) schiet(en)? Of bij verplaatsing: Zit je er dan met mikken qua afstand snelheid x 0,5 s naast?
Ik zie al een aantal mensen die hun key weg willen geven. Ik ben ook zeer geïnteresseerd in zo'n key. Wie er een weg wil geven svp mailen naar:
naffer79 at hotmail punt com
Zou er een manier zijn om een lijst te maken met mensen die nog een key willen en mensen die deze niet meer willen?
naffer79 at hotmail punt com
Zou er een manier zijn om een lijst te maken met mensen die nog een key willen en mensen die deze niet meer willen?
Indien toegestaan en mogelijk dan zou ik er ook graag een ontvangen ^^ via DM
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 17-10-2007 09:04 ]
Verwijderd
mm kom er niet achter hoe ik moet Pm'en bij gotSpacey23 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:34:
[...]
Jawel, dat mag je wel, maar ik weet alleen niet of het dan nog wel werkt. Stuur me maar een PM, dan stuur ik je de Key terug
Maar mail em maar ff naar m.lantink et gmail punt com als je wil
danku
Myreact => voorkeurenVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:12:
[...]
mm kom er niet achter hoe ik moet Pm'en bij got![]()
Maar mail em maar ff naar m.lantink et gmail punt com als je wil
danku
Volgens mij krijgen we zo problemen met een mod. Misschien is het beter om een soort lijst te maken elders (apart topic of zo weet het anders ook niet) en daar op te geven wie de key niet meer wil.
Topic moet uiteraard gaan over Crysis en niet wie er nou wel of geen key wil.
Topic moet uiteraard gaan over Crysis en niet wie er nou wel of geen key wil.

[ Voor 17% gewijzigd door Tasminos op 16-10-2007 16:17 ]
Lees de waarschuwing ajb is door mensen, het aanbieden/vragen van keys is ten strengste verbode, en vervuild dit topic!!! SVP weer ontopic
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ik denk dat ik crysis via ea online (US)ga kopen. dan kan je 24 uur eerder de demo spelen en alles omgerekend is het in euro's 39,5 en dan komt ie de 13 uit zeg maar nederland 14de
alleen met dat downloaden zit me een beetje dwars. er staad dat je de file 2 jaar lang mag downloaden maar daarna pech ofzo?
https://eastore.ea.com/se...gCheckoutShoppingCartPage
edit:
Kan natuurlijk niet uit de us kopen moet de europese site hebben. bummer
alleen met dat downloaden zit me een beetje dwars. er staad dat je de file 2 jaar lang mag downloaden maar daarna pech ofzo?
https://eastore.ea.com/se...gCheckoutShoppingCartPage
edit:
Kan natuurlijk niet uit de us kopen moet de europese site hebben. bummer
[ Voor 8% gewijzigd door darkphoenix op 16-10-2007 22:20 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Even mezelf quoten:
Pimp your Van in Crysis? Schiet een band aan flarden en repair dit! Het wiel komt nu verder uit de wielkassen te liggen. Wordt ie wat breder...
Ahhh, het licht. Je moet ook nog even naar beneden pointen en dan verdwijnt het rode kruis en kun je claymore/mines en dergelijke plaatsen.M.o.P. schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:10:
Hoe gebruik je claymore en hoe plaats je mijnen?
Edit: Iets geleerd 'Stay stationary and press fire?'
Edit: "Stationary and Crouched"
Pimp your Van in Crysis? Schiet een band aan flarden en repair dit! Het wiel komt nu verder uit de wielkassen te liggen. Wordt ie wat breder...
m.o.p. aka mrdasher
én geen vehicle unlock.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:10:
ga je nou je game canccelen alleen omdat je geen beta key krijgt?![]()
Als ik hem cancel en hem dan terug bestel krijg ik die dingen wel... absurd toch?
Cancel request is verstuurd ondertussen
Is dit topic nu dood
? Ze mogen van mij die demo nu onderhand wel eens geven, ben echt benieuwd.
Sta je alleen wel weer onderaan de lijst, dus wordt 'ie later verstuurd, en mocht er een te kleine shipping zijn zit je eerst een week of wat te wachtenWhiteDog schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:28:
[...]
én geen vehicle unlock.
Als ik hem cancel en hem dan terug bestel krijg ik die dingen wel... absurd toch?
Cancel request is verstuurd ondertussen
Baal als een stekker dat ik die key niet heb kunnen bemachtigen. Vooral omdat ik veel berichten lees over dat het toch allemaal wel tegenvalt. Ik hoop dat dit niet over de speelbaarheid is. Kan iemand niet een stukje opnemen en op het internet droppen.
p.s. als er nog mensen zijn met een key.
p.s. als er nog mensen zijn met een key.
Verwijderd
jij bent niet de enige die een key wil bemachtigen
ik zit al een tijd te popelen omdat ik te laat was
Verwijderd
Ik heb nog een key voor degene die echt wilt, ik heb de demo helemaal kapot gespeelt, super spel! Ik stop even met de demo omdat ik ook nog moet slapen 
-key is al weg.. snel zeg-
-key is al weg.. snel zeg-
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 15:15 ]
jammer. Ziet ernaar uit dat het wachten wordt op de demo. Als dat maar niet zo'n gare aktie word als met de beta.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:09:
Ik heb nog een key voor degene die echt wilt, ik heb de demo helemaal kapot gespeelt, super spel! Ik stop even met de demo omdat ik ook nog moet slapen
[ Voor 19% gewijzigd door Tasminos op 17-10-2007 15:25 ]
nogmaals!
Heeft iemand ervaring met online spellen van EA kopen en dat je ze kan downloaden?
Want je mag hem maar 6 maanden lang downloaden en als je een soort verlenging koopt 2 jaar.
-extra's zijn de demo 24 uur eerder spelen dan iedereen
-een een speciaal extra unlockbaar voertuig.
-en volgends mij kan je de game preloaden.
maar dan kom je uit op 59.- best veel niet?
Heeft iemand ervaring met online spellen van EA kopen en dat je ze kan downloaden?
Want je mag hem maar 6 maanden lang downloaden en als je een soort verlenging koopt 2 jaar.
-extra's zijn de demo 24 uur eerder spelen dan iedereen
-een een speciaal extra unlockbaar voertuig.
-en volgends mij kan je de game preloaden.
maar dan kom je uit op 59.- best veel niet?
Gehhe. (ik) een vriend van me had een auto op een bunker geparkeerd xD
http://img144.imageshack.us/img144/1569/loltb4.png
Ik vind 'm wel lowl
Ik vind 'm wel lowl
[ Voor 12% gewijzigd door rickyy op 18-10-2007 00:54 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Aan de physics moet nog heel wat gebeuren! Ik gooide laatst een granaat onder een tank...vliegt die tank 10meter de lucht in..rickyy schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:54:
Gehhe. (ik) een vriend van me had een auto op een bunker geparkeerd xD
Ik vind 'm wel lowl
ook wel eens gezien dat een tankl tegen een bunker rijd en ook zo'n 10 meter de lucht in vloog! was echt ff verbaastOdysseus1985 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:02:
[...]
Aan de physics moet nog heel wat gebeuren! Ik gooide laatst een granaat onder een tank...vliegt die tank 10meter de lucht in..En nee het was geen nuke..:)
Gisteren echt een werelds moment beleeft, dan krijg je echt zoiets van "Damn! Dat had ik op moeten nemen!"
Altijd leuk om 2x C4 aan de zijkant van een rots te doen en wachten totdat er een auto langsrijd, 9/10 keer Vliegt de auto over de kop en schept hij teamgenoten van de bestuurder.
Echt leuk om op die manier zijn score omlaag te halen hehe. 
Ben benieuwd of je met de Sandbox2 editor ook multiplayer beta maps kan maken. Zou wel tof zijn.
Altijd leuk om 2x C4 aan de zijkant van een rots te doen en wachten totdat er een auto langsrijd, 9/10 keer Vliegt de auto over de kop en schept hij teamgenoten van de bestuurder.
Ben benieuwd of je met de Sandbox2 editor ook multiplayer beta maps kan maken. Zou wel tof zijn.
Jah idd. Ik stond met mn tank tegen een bunker op om hem over te nemen...
Ik draai mn loop om naar de bunker kant en ik vlieg ineens weg en draai Tig rondjes en beland op zn kop, dag tank
. Wel realistisch dat je loop echt ineractief is maar het is bugt als ik weet niet wat. En die auto, ik reed gewoon keihard tegen die bunker op en gewoon door blijven gassen met die ragbak, ik had wel een explosie verwacht maar nee, ik ging er gewoon op xD
Edit @hierboven.
Ik had ook wel een mooie actie. Een tank was ons aan het irriteren toen we in een bunker zaten. Er zaten veel mensen in, en we werden de hele tijd gekild. Dus ik heel slim, ik koop 2 C4 bommen, doe cloak aan, loop erop af plak ze op de tank, ren weg en BOEM. 3 kills
Waarom 3 weet ik niet, want volgens mij passen er maar 2 in, maar miss een bug ofzo.
Ik draai mn loop om naar de bunker kant en ik vlieg ineens weg en draai Tig rondjes en beland op zn kop, dag tank
Edit @hierboven.
Ik had ook wel een mooie actie. Een tank was ons aan het irriteren toen we in een bunker zaten. Er zaten veel mensen in, en we werden de hele tijd gekild. Dus ik heel slim, ik koop 2 C4 bommen, doe cloak aan, loop erop af plak ze op de tank, ren weg en BOEM. 3 kills
[ Voor 29% gewijzigd door rickyy op 18-10-2007 14:08 ]
je moet eens met die loop van je tank tussen die 2 autootjes naast de bunker van de warfactory
gaan raggen dat is echt leuk.. over physics gesproken
....
het is wel buggy maar ik vind het een mooi ding die tank en zijn physics.
ook als je afvuurt.. dan die terugslag (deinen van je tank)
vind het wel jammer dat als er een mannetje je tank aanraakt dat hij dan gelijk dood is
gaan raggen dat is echt leuk.. over physics gesproken
....
het is wel buggy maar ik vind het een mooi ding die tank en zijn physics.
ook als je afvuurt.. dan die terugslag (deinen van je tank)
vind het wel jammer dat als er een mannetje je tank aanraakt dat hij dan gelijk dood is
Vind ik ook wel irritand soms..
als iemand nog een key wil hebben moet ie het maar zeggen, heb er nog 1 maar geen tijd om die demo verder te spelen.
sorry mensen hij is al weg
ow shit jah
sorry mensen hij is al weg
ow shit jah

[ Voor 22% gewijzigd door chocoschijtje op 18-10-2007 15:08 ]
Je hebt blijkbaar je pm uitstaan. Ik mail je wel even. Het openlijk keys verhandelen vinden de admins hier niet leuk namelijkchocoschijtje schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:49:
als iemand nog een key wil hebben moet ie het maar zeggen, heb er nog 1 maar geen tijd om die demo verder te spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Dekaasboer op 18-10-2007 14:58 ]
N.V.M
[ Voor 100% gewijzigd door rickyy op 18-10-2007 15:02 ]
Nog een aantal bugs
- Ik werd een keer gesniped en toen stond er dat ik door een bazooka was overhoopgeknalt..
Ik reed een keer iemand over en toen stond er dat ik hem gesniped had,
Let maar is goed op, er klopt soms echt niks van. Alsof ie zomaar wat invult..
- Het irritante hangende geluid wat nergens vandaan komt en pas ophoud na een nieuw potje.
-geef iemand een tikje met een tank of auto en hij is dood..
- ik spawn soms (best vaak ) Gewoon zonder wapens of vuisten.. ( Gewoon helemaal niks mn beeld is leeg, geen pistool niks, niet eens vuisten.) En de keer daarvoor geen teamkill gemaakt.
- (moeilijk uit te leggen ) Maar: Als je net gespawnd ben, en je wilt wapens kopen. Je koopt een wapen en dan ga je naar het upgrades menu waar je bijv een scope kan kopen, soms schiet het schermpje dan terug en heb ik ineens een shotgun gekocht
-Heel snel gewoon liggen en op staan werkt niet echt soepel..
- Soms ga ik zo ineens dood ( 5 keer gebeurd vandaag) En dan staat er: Killerman killed killerman...
(Ik heet dus killerman)
En zo zijn er nog wel heel wat..
- Ik werd een keer gesniped en toen stond er dat ik door een bazooka was overhoopgeknalt..
Ik reed een keer iemand over en toen stond er dat ik hem gesniped had,
Let maar is goed op, er klopt soms echt niks van. Alsof ie zomaar wat invult..
- Het irritante hangende geluid wat nergens vandaan komt en pas ophoud na een nieuw potje.
-geef iemand een tikje met een tank of auto en hij is dood..
- ik spawn soms (best vaak ) Gewoon zonder wapens of vuisten.. ( Gewoon helemaal niks mn beeld is leeg, geen pistool niks, niet eens vuisten.) En de keer daarvoor geen teamkill gemaakt.
- (moeilijk uit te leggen ) Maar: Als je net gespawnd ben, en je wilt wapens kopen. Je koopt een wapen en dan ga je naar het upgrades menu waar je bijv een scope kan kopen, soms schiet het schermpje dan terug en heb ik ineens een shotgun gekocht
-Heel snel gewoon liggen en op staan werkt niet echt soepel..
- Soms ga ik zo ineens dood ( 5 keer gebeurd vandaag) En dan staat er: Killerman killed killerman...
(Ik heet dus killerman)
En zo zijn er nog wel heel wat..
Geen idee waar dat is.
bij mij klopt het bijna nooit met die icoontjes van als ik gekilled ben.
ik sta vandaag in de war factory in een hoekje en plots ben ik dood.
die looping sound bug is the irritant.
soms zie ik een vijand en ga ik schieten en dan vuurt het wapen niet continu maar paar keer wel een soms weer niet.
vandaag zag k met respawnen een collega in de vloer zitten.
soms als ik spring dan blijf ik door hoppen totdat ik weer op springen druk
de ene keer kill je iemand met 1 kogel en soms pas bij 20
ik sta vandaag in de war factory in een hoekje en plots ben ik dood.

soms zie ik een vijand en ga ik schieten en dan vuurt het wapen niet continu maar paar keer wel een soms weer niet.
Misschien een raar verzoek. Ik heb het spel gedownload en een key weten te bemachtigen. Ik heb echter een probleem met extracten van het bestand. Sounds~1.cab is bij mij corrupt. Kan iemand mij deze mailen???
naffer79 @ hotmail . com
Of is deze te groot om te mailen?
naffer79 @ hotmail . com
Of is deze te groot om te mailen?
Dat eerste heb ik ook altijd, dat derde ook.darkphoenix schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:59:
bij mij klopt het bijna nooit met die icoontjes van als ik gekilled ben.
ik sta vandaag in de war factory in een hoekje en plots ben ik dood.![]()
Ben ik aan het schieten en na 5 kogels schijt mn wapen er mee uit
En dan laatste heb ik ook. Erg irritand.
Wat nog irritanterder is is:
Ik heb heel veel P. Ik koop zo'n prototyp wapen en een upgrade waarmee je mensen kan laten bevriezen. Nog wat andere wapens ( had geen zin in een tank
Ik heb 'm ong 10 minuten uitgescholden voor noob maar het scheen 'm niet te boeien,,
Ik haat het als mensen dat doen
Iemand ooit gehad dat het menu groen word zodra je de instellingen opent of het server browser tevoorschijn toverd? Ik krijg vrijwel altijd een groene layer eroverheen. Geen idee of dit aan de game ligt.
vandaag een bom bij een deur gelegd en deur weg???Langras schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:04:
Heeft iemand het ook wel is gehad dat als je een bom op een deur plakt dat de deur weg vliegt?
En MOAW ik heb niet wat jij hebt! nog nooit gezien.
Wat mij wel opvalt: crysis wordt vooral
door iedereen gepromoot door de grapichs maar niet om zijn gameplay.
Als de grapichs niks waren dan vraag ik me af hoe populair de game zou zijn.
Ik speel nog erg veel bf2+ reallity mod.
En eigenlijk alleen online.
Speel zelden een sp uit en game altijd mp.
En wat me bij crysis tegenvalt zijn het overnemen van een buker of
wat dan ook.
Speelde laatst de beta met 4 vs 5 man.
En het was meer: take flag, lose flag, retake flag en weer opnieuw.
Bij bf2 neem je een vlag over en zeker in de reallity mod
duurt dat minuten + de maps zijn groot waardoor je na een kill niet zomaar
weer een vlag terug pakt.
Dat vlag verhaal is echt te veel take, lose, take, lose.......
Toch vind ik de opties, kracht, snelheid, onzichtbaar en maximale bepansering wel wat hebben.
Of ik hem koop?
* ik wacht meestal tot de games wat meer betaalbaar zijn. 50+€ vind ik teveel
* En wacht op de demo, medium+ instellingen is voor mij minimaal verplicht
en mijn x1950pro krijgt de boel in de beta op 20+ fps.
Met een zwaardere map is het dus nog erger.
De demo moet voor mij stukken beter lopen.
* weet iemand of de demo de zelfde map is als de beta of een andere?
En is de demo nu alleen SP of SP en MP.
Ik speel nog erg veel bf2+ reallity mod.
En eigenlijk alleen online.
Speel zelden een sp uit en game altijd mp.
En wat me bij crysis tegenvalt zijn het overnemen van een buker of
wat dan ook.
Speelde laatst de beta met 4 vs 5 man.
En het was meer: take flag, lose flag, retake flag en weer opnieuw.
Bij bf2 neem je een vlag over en zeker in de reallity mod
duurt dat minuten + de maps zijn groot waardoor je na een kill niet zomaar
weer een vlag terug pakt.
Dat vlag verhaal is echt te veel take, lose, take, lose.......
Toch vind ik de opties, kracht, snelheid, onzichtbaar en maximale bepansering wel wat hebben.
Of ik hem koop?
* ik wacht meestal tot de games wat meer betaalbaar zijn. 50+€ vind ik teveel
* En wacht op de demo, medium+ instellingen is voor mij minimaal verplicht
en mijn x1950pro krijgt de boel in de beta op 20+ fps.
Met een zwaardere map is het dus nog erger.
De demo moet voor mij stukken beter lopen.
De demo is de eerste level van de final game en is alleen zoals de naam al doet geloven singelplayer.r.marijnissen schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:55:
Ik denk ook nog redelijk populair. Ik speel nu nog veel FarCry en doe het echt niet meer om de graphics (die zijn inmiddels wel overstegen, ook al duurde dat even).r.marijnissen schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:55:
Wat mij wel opvalt: crysis wordt vooral
Ik vraag het me af, tuurlijk zouden dan nog best veel mensen de game kopen maar er zijn ook vet veel mensen (waaronder ik) die afknapte op de mutants in Far Cry. Ik denk wel twee keer na of ik deze game ga kopen iig niet op launch ook al lijkt het me nog zo vetmasser120 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:13:
[...]
Ik denk ook nog redelijk populair. Ik speel nu nog veel FarCry en doe het echt niet meer om de graphics (die zijn inmiddels wel overstegen, ook al duurde dat even).
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
luisterd en huiverd,
Ik heb eindelijk een bèta key kunnen bemachtigen (thnx) Ik speel sinds vanmiddag dus ben nog niet zo goed. maar ik snap het spel wel volkomen aangezien ik al enige tijd op dit topic zit en alles lees!
ik zal even mijn specs geven (waarom? omdat je dan kan vergelijken) :
SPECS: e6750@ 3,2 / 2gig ocz reapers pc6400 (4-4-4-15) / p5k-premium / 8800gts320 @ 680/ 1920.
PERFORMANCE: De performance valt me eigenlijk erg mee, ik heb op mijn 163.75 drivers alles op highest settings staan behalve aa-af. in Crysis overigens ook alles op high behalve shadows.(shadows scheelt VEEL) mijn ervaring is dat als je genoeg geheugen hebt en een redelijke processor je het makkelijk goed speelbaar krijgt op high! ik heb 30min tot 80max fps en meestal zo rond de 40.
mijn OS is vista 32bit.
GAMEPLAY: dit spel rockt echt gruwelijk de pan uit. Iedereen die negatief is omdat zijn graphics klote zijn hebben het stiekem allemaal mis omdat Crysis een ECHT goed ontwikkeld multiplayer systeem hebben bedacht, serieus petje af! het is gewoon heerlijk om met je Humvee auto op de toeter te drukken "GET IN" tegen iemand te roepen en met 4 man sterk een flag veroveren! Je "naait" je auto gewoon vollenbak de bunker in, en op een 32mans server heb je meestal nog een kill ook
Het schieten en de gameplay is gewoon even wennen, maar mijn mening is dat het echt TOF is! De geluiden van het spel zijn zeer maar dan ook ZEER gruwelijk mooi. speel dit maar eens op een surround set. De tanks die je in de verte hoort Skieten en de ontploffingen die echo's geven in de bergen. werkelijkwaar dit spel is gewoon simpelweg 50 euro waard!
Overigens die bugs vallen allemaal best mee bij mij... het enige waar ik panisch van wordt is het hangende geluid....
voor diegene die wil gaan upgraden: koop geen €550 euro kaarten als je de game nog niet gespeeld hebt. Ik verzeker je Alleen om de gameplay zou ik het al op low spelen.
kortom mijn cijfer: "9.0"
Ik heb eindelijk een bèta key kunnen bemachtigen (thnx) Ik speel sinds vanmiddag dus ben nog niet zo goed. maar ik snap het spel wel volkomen aangezien ik al enige tijd op dit topic zit en alles lees!
SPECS: e6750@ 3,2 / 2gig ocz reapers pc6400 (4-4-4-15) / p5k-premium / 8800gts320 @ 680/ 1920.
PERFORMANCE: De performance valt me eigenlijk erg mee, ik heb op mijn 163.75 drivers alles op highest settings staan behalve aa-af. in Crysis overigens ook alles op high behalve shadows.(shadows scheelt VEEL) mijn ervaring is dat als je genoeg geheugen hebt en een redelijke processor je het makkelijk goed speelbaar krijgt op high! ik heb 30min tot 80max fps en meestal zo rond de 40.
mijn OS is vista 32bit.
GAMEPLAY: dit spel rockt echt gruwelijk de pan uit. Iedereen die negatief is omdat zijn graphics klote zijn hebben het stiekem allemaal mis omdat Crysis een ECHT goed ontwikkeld multiplayer systeem hebben bedacht, serieus petje af! het is gewoon heerlijk om met je Humvee auto op de toeter te drukken "GET IN" tegen iemand te roepen en met 4 man sterk een flag veroveren! Je "naait" je auto gewoon vollenbak de bunker in, en op een 32mans server heb je meestal nog een kill ook
Het schieten en de gameplay is gewoon even wennen, maar mijn mening is dat het echt TOF is! De geluiden van het spel zijn zeer maar dan ook ZEER gruwelijk mooi. speel dit maar eens op een surround set. De tanks die je in de verte hoort Skieten en de ontploffingen die echo's geven in de bergen. werkelijkwaar dit spel is gewoon simpelweg 50 euro waard!
Overigens die bugs vallen allemaal best mee bij mij... het enige waar ik panisch van wordt is het hangende geluid....
voor diegene die wil gaan upgraden: koop geen €550 euro kaarten als je de game nog niet gespeeld hebt. Ik verzeker je Alleen om de gameplay zou ik het al op low spelen.
kortom alles gut!Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:24:
luisterd en huiverd,
mijn OS is vista 32bit.
GAMEPLAY: dit spel rockt echt gruwelijk de pan uit. Iedereen die negatief is omdat zijn graphics klote zijn hebben het stiekem allemaal mis omdat Crysis een ECHT goed ontwikkeld multiplayer systeem hebben bedacht, serieus petje af! het is gewoon heerlijk om met je Humvee auto op de toeter te drukken "GET IN" tegen iemand te roepen en met 4 man sterk een flag veroveren! Je "naait" je auto gewoon vollenbak de bunker in, en op een 32mans server heb je meestal nog een kill ook![]()
ik vind het nogsteeds een toffe game maar na een maand kijk je er meer kritisch naar. eerst paar dagen stond ik alleen maar stil alles te bekijken.
Verwijderd
Prachtige game, heb soms alleen last van random gele blokjes tijdens het schieten, maar zal wel aan me video kaart liggen
Owja, en instant action is een speltype zonder voertuigen, dus voor de mensen die veel vuurgevechten willen zal dit een uitkomst zijn.
(kleinere maps)
Alles gut.
In een vol server?
Op welke reso?
Hoeveel spelers?
In een vol server?
Op welke reso?
Hoeveel spelers?
Verwijderd
server van 10 mensen ongeveer zodra je met meer dan 20 speelt is het best huilen op high... dan blijft er maar 20-30 fps overrickyy schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:03:
Alles gut.
In een vol server?
Op welke reso?
Hoeveel spelers?
resolutie: 1280x1024
Zoiets dacht ik al.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:23:
[...]
server van 10 mensen ongeveer zodra je met meer dan 20 speelt is het best huilen op high... dan blijft er maar 20-30 fps over
resolutie: 1280x1024
In een vol server is het idd om te huilen, en ik speel nog wel op 1024x768. Alles high behalfe shadows op medium, Posprocesing op low ( heb je niks an ) En nog iets op low of medium. Dan is het wel goed speelbaar zonder al te veel eyecandy te missen.
Postprocessing "niks aan", hmm..
Motion blur, (Extended) HDR, Object blur, Depth of Field vallen onder die categorie. Dit is bij alle games zo, en laat de games vaak "next-gen" eruit zien hoor. Dus heb je niks aan? Dacht het niet.
Zelf heb ik op een volle server zo'n 20-30fps @ High (met sunrays en pom aan) 1680x1050 4xAA. Dit met een 8800 Ultra.Volgende week zal dit ongetwijfeld anders zijn.
Motion blur, (Extended) HDR, Object blur, Depth of Field vallen onder die categorie. Dit is bij alle games zo, en laat de games vaak "next-gen" eruit zien hoor. Dus heb je niks aan? Dacht het niet.
Zelf heb ik op een volle server zo'n 20-30fps @ High (met sunrays en pom aan) 1680x1050 4xAA. Dit met een 8800 Ultra.Volgende week zal dit ongetwijfeld anders zijn.
nou je het zeg nog maar een weekje...MOAW schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:39:
Maar motion blur verpest m'n uitzichtMOAW schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:39:
Klein vraagje. Hoe zet je POM aan? Ik zou graag willen zien hoe het er uit ziet in het echt
Alvast bedankt. ( ik heb al gegoogled en niks gevonden
@ allesgut:
Ten eerste vond ik het leuk om je vanmiddag tegen te komen
, ten tweede: op het begin is het ook vooral uitproberen: welke wapens vind jij het fijnst. Ik speel altijd met SMG+3 granaten en als het budget het toelaat een missile launcher of nog een extra SCAR rifle. Ik koop (bijna) nooit add-ons zoals de sniper scope, silencer e.d.
Waar ik steeds wel erg pissed van wordt zijn al die snipers in een server met bijvoorlbeeld 32 spelers. Daarom probeer ik ook altijd in een server te komen met max 16 of 24 spelers, dat speelt veel relaxer en wordt je niet uit je bunker gesniped als je net gespawned bent.
Motion blur ziet er naar mijn mening een beetje -heel erg- overdreven uit. Motion blur op zich is erg vet, maar de mate waarin het in Crysis wordt gebruikt vind ik erg overmatig, dus heb ik het bijna altijd uit staan, omdat het het aantal kills toch wel negatief beinvloed. In werkelijkheid is het zo als je gezichtsveld zo snel veranderd, dat alles wazig is, tot zover is het goed. Maar als je in Crysis ook maar een beetje opzij kijkt is daar die morion blur.
De HDR in Crysis vind ik werkelijk geniaal. Nog nooit beter gezien in welke andere game dan ook.
Verder vind ik het aantal frames die je krijgt voor wat er op je scherm getoverd wordt erg laag. Toegegeven: het ziet er goed uit. Maar ik vind het -zelfs op high- niet mind-blowing. De textures van bijvoorbeeld de grond, rotsen e.d. zijn gewoon niet zo scherp als ik zou willen voor de framerate die je ervoor terug krijgt. Ook klopt de kleur van het zand niet: paarse vlekken zijn overal terug te vinden, en dat vind ik niet mogen kunnen. Het is nog bèta, dat besef ik natuurlijk ook, maar je maakt mij niet wijs dat de retail versie zometeen 2x zoveel frames weet neer te zetten, wat ik toch zeker niet onmogelijk acht als er gekeken wordt naar de scherpte van de textures.
Van de softshadows moet ik wel mn vingers aflikken, hier ook weer wil ik het bestempelen met geniaal. Ontploffingen en vuur: idem. Het zijn wat mij betreft vooral de effecten (afgezien van motion blur...) waar Crysis hoge ogen gooit, de verdere gameplay vind ik ook erg fijn, maar scherpte van textures laat wat te wensen over.
Ten eerste vond ik het leuk om je vanmiddag tegen te komen
Waar ik steeds wel erg pissed van wordt zijn al die snipers in een server met bijvoorlbeeld 32 spelers. Daarom probeer ik ook altijd in een server te komen met max 16 of 24 spelers, dat speelt veel relaxer en wordt je niet uit je bunker gesniped als je net gespawned bent.
Motion blur ziet er naar mijn mening een beetje -heel erg- overdreven uit. Motion blur op zich is erg vet, maar de mate waarin het in Crysis wordt gebruikt vind ik erg overmatig, dus heb ik het bijna altijd uit staan, omdat het het aantal kills toch wel negatief beinvloed. In werkelijkheid is het zo als je gezichtsveld zo snel veranderd, dat alles wazig is, tot zover is het goed. Maar als je in Crysis ook maar een beetje opzij kijkt is daar die morion blur.
De HDR in Crysis vind ik werkelijk geniaal. Nog nooit beter gezien in welke andere game dan ook.
Verder vind ik het aantal frames die je krijgt voor wat er op je scherm getoverd wordt erg laag. Toegegeven: het ziet er goed uit. Maar ik vind het -zelfs op high- niet mind-blowing. De textures van bijvoorbeeld de grond, rotsen e.d. zijn gewoon niet zo scherp als ik zou willen voor de framerate die je ervoor terug krijgt. Ook klopt de kleur van het zand niet: paarse vlekken zijn overal terug te vinden, en dat vind ik niet mogen kunnen. Het is nog bèta, dat besef ik natuurlijk ook, maar je maakt mij niet wijs dat de retail versie zometeen 2x zoveel frames weet neer te zetten, wat ik toch zeker niet onmogelijk acht als er gekeken wordt naar de scherpte van de textures.
Van de softshadows moet ik wel mn vingers aflikken, hier ook weer wil ik het bestempelen met geniaal. Ontploffingen en vuur: idem. Het zijn wat mij betreft vooral de effecten (afgezien van motion blur...) waar Crysis hoge ogen gooit, de verdere gameplay vind ik ook erg fijn, maar scherpte van textures laat wat te wensen over.
[ Voor 29% gewijzigd door Flipjack op 19-10-2007 01:41 ]
Ik ben zelf -als het goed gaat en ik de punten ervoor heb- fanatiek sniper en snap dat sommige mensen pissig worden als ze voor de zoveelste keer worden neer geknald van een ontiegelijk verre afstand. Maar pas je dan aan aan de situatie en ga niet meer eerst voor een bunker en/of prototype, maar pak die sniper eerst! Je kunt notabene een scanner kopen die al je vijanden op de kaart zet en zo'n ding kost maar 50 punten. Als je dan op dezelfde berg bent als de sniper zijn de kansen van de sniper al dusdanig verminderd dat hij zich moet gaan verstoppen wil hij nog overleven. (gerekend dat snipers vaak geen SMG oid bij zich hebben)Flipjack schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:30:
Wat ik maar probeer te zeggen, boos worden op de sniper omdat voor de zoveelste keer je lichaam volledig naar de filistijnen wordt geschoten is volledig onterecht. Mocht het dan ook nog een headshot wezen dan roep ik alleen maar: "Chapeau, chapeau!" En als je ook nog gaat schelden in de ingame chat werkt dat alleen maar op de lachspieren van de sniper.
Verwijderd
@Flipjack en de rest van dit topic,
Eerst Flipjack, jouw meningen liggen ongeveer hetzelfde als bij mij, alleen die paarse vlekken op het zand heb ik eerlijk gezegt nog niet opgemerkt... Het kan zijn dat je kleuren instellingen natuurlijk vel gamma en contrast bevatten waardoor ze meer doordrukken... Ik speel het spel het liefst met redelijk donkere kleuren, dan ziet het er echt mooi uit vind ik persoonlijk! Al vind ik de textures wel mooi eigenlijk, ik denk dat ze ze ook zeker niet scherper moeten maken op high settings, anders zou het gat tussen very high en high te klein zijn denk ik. En opzich zie je dat niet echt als je speelt want je moet altijd rennen voor je leven bij dit spel
.
Nog even snel wat over de gameplay!
Wat echt kont schopt, is met 4 man in zo'n humvee stappen. en dan 1st person kijken. ik weet niet of iemand die clips van snoopdog kent in die luchtdruk geveerde lowriders, echt zo grappig zitten je team mates er bij in die auto, met hun armen op de deurrand
Je kunt serieus echt "pimpen" met die auto's, gewoon lekker met 4e rond cruisen met de dikste wapens en dan proberen een bunker te capturen door met zijn 4e binne te rijden
je moet het spel niet serieus zien maar gewoon een beetje los tegen aan kijken. Dan wordt het vanzelf leuker.
Vraag aan iedereen van dit topic:
Wie voelt er iets voor om met een aantal tweakers een server in te gaan en alles overhoop te föhnen?
Ik stel voor dat we teamspeak of ventrilo gebruiken en dan eens even de MP van Crysis naar de gort te helpen met een aantal man sterk!
degene die dit wel ziet zitten, mijn mail/msn is: bastiaanvanberkel at hotmail punt com.
Ik ga gewoon eens even regelen dat we dit met elkaar delen!
voor degene die de beta niet bezitten: CRYSIS SCHOPT KONT!
Eerst Flipjack, jouw meningen liggen ongeveer hetzelfde als bij mij, alleen die paarse vlekken op het zand heb ik eerlijk gezegt nog niet opgemerkt... Het kan zijn dat je kleuren instellingen natuurlijk vel gamma en contrast bevatten waardoor ze meer doordrukken... Ik speel het spel het liefst met redelijk donkere kleuren, dan ziet het er echt mooi uit vind ik persoonlijk! Al vind ik de textures wel mooi eigenlijk, ik denk dat ze ze ook zeker niet scherper moeten maken op high settings, anders zou het gat tussen very high en high te klein zijn denk ik. En opzich zie je dat niet echt als je speelt want je moet altijd rennen voor je leven bij dit spel
Wat echt kont schopt, is met 4 man in zo'n humvee stappen. en dan 1st person kijken. ik weet niet of iemand die clips van snoopdog kent in die luchtdruk geveerde lowriders, echt zo grappig zitten je team mates er bij in die auto, met hun armen op de deurrand
Wie voelt er iets voor om met een aantal tweakers een server in te gaan en alles overhoop te föhnen?
Ik stel voor dat we teamspeak of ventrilo gebruiken en dan eens even de MP van Crysis naar de gort te helpen met een aantal man sterk!
degene die dit wel ziet zitten, mijn mail/msn is: bastiaanvanberkel at hotmail punt com.
@Markicks: Natuurlijk is het als sniper heerlijk als je iemand neerschiet van zo'n grote afstand, als je voor de sniper wilt gaan, blijf je bezig. Sommige mensen weten van zichzelf dat zij zo slecht zijn in close combat, dat ze altijd wel gaan snipen. Er zitten in een grote server dan ook een heel aantal van deze personen. Dus dat krijg je nooit voor elkaar. Jij zegt terecht dat je je dan aan de situatie moet aanpassen: dit doe ik ook door een server uit te zoeken waar niet zoveel spelers in kunnen. Probleem opgelost.
Schelden in de ingame chat hou ik mij verre van, behalve als er teammates zijn die je opzettelijk doden. Ik ben namelijk over het algemeen redelijk lastig te raken voor snipers, ik sta weinig stil, maar als het zo druk is wordt je gewoon ín de bunker of op de drempel gesniped en dan wil ik inderdaad wel een verbaal wat barsten in de aardkorst veroorzaken (ik mag graag overdrijven).
Nu dan, 19 oktober. De 26e komt de demo uit in al zijn pracht en glorie. Ik hoop stellig dat de demo meer gameplay gaat bevatten dan de afgelopen FEAR demo, want daar was je zo doorheen. Ik zie er iig erg naar uit, vooral om te kijken hoe het gaat lopen, op welke instellingen ik zal kunnen spelen. Omdat ik al zolang bezig ben met de MP bèta, verwacht ik niet zo heel veel nieuwe dingen kwa gameplay en filmpes van internet, maar meer in hoeverre Crytek de hele engine zal hebben geoptimaliseert.
Schelden in de ingame chat hou ik mij verre van, behalve als er teammates zijn die je opzettelijk doden. Ik ben namelijk over het algemeen redelijk lastig te raken voor snipers, ik sta weinig stil, maar als het zo druk is wordt je gewoon ín de bunker of op de drempel gesniped en dan wil ik inderdaad wel een verbaal wat barsten in de aardkorst veroorzaken (ik mag graag overdrijven).
Nu dan, 19 oktober. De 26e komt de demo uit in al zijn pracht en glorie. Ik hoop stellig dat de demo meer gameplay gaat bevatten dan de afgelopen FEAR demo, want daar was je zo doorheen. Ik zie er iig erg naar uit, vooral om te kijken hoe het gaat lopen, op welke instellingen ik zal kunnen spelen. Omdat ik al zolang bezig ben met de MP bèta, verwacht ik niet zo heel veel nieuwe dingen kwa gameplay en filmpes van internet, maar meer in hoeverre Crytek de hele engine zal hebben geoptimaliseert.
Lijkt me leuk, gaan we samen crysis onveilig makenVerwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:55:
@Flipjack en de rest van dit topic,
Eerst Flipjack, jouw meningen liggen ongeveer hetzelfde als bij mij, alleen die paarse vlekken op het zand heb ik eerlijk gezegt nog niet opgemerkt... Het kan zijn dat je kleuren instellingen natuurlijk vel gamma en contrast bevatten waardoor ze meer doordrukken... Ik speel het spel het liefst met redelijk donkere kleuren, dan ziet het er echt mooi uit vind ik persoonlijk! Al vind ik de textures wel mooi eigenlijk, ik denk dat ze ze ook zeker niet scherper moeten maken op high settings, anders zou het gat tussen very high en high te klein zijn denk ik. En opzich zie je dat niet echt als je speelt want je moet altijd rennen voor je leven bij dit spel.
Wat echt kont schopt, is met 4 man in zo'n humvee stappen. en dan 1st person kijken. ik weet niet of iemand die clips van snoopdog kent in die luchtdruk geveerde lowriders, echt zo grappig zitten je team mates er bij in die auto, met hun armen op de deurrandJe kunt serieus echt "pimpen" met die auto's, gewoon lekker met 4e rond cruisen met de dikste wapens en dan proberen een bunker te capturen door met zijn 4e binne te rijden
je moet het spel niet serieus zien maar gewoon een beetje los tegen aan kijken. Dan wordt het vanzelf leuker.
Ik stel voor dat we teamspeak of ventrilo gebruiken en dan eens even de MP van Crysis naar de gort te helpen met een aantal man sterk!![]()
Maar over de grafics.
Het is de beta, die paarze vlakken hebben ze er in de echte demo wel uitgehaald, en soms lijkt een soort rots wel op een stukje textures van 4 jaar oud omdat dat niet bedekt is met een laagje gras, ik denk dat dat wel goed komt in de full game.
EN we hebben nog lang niet alles gzien van de grafics. Bijna alles is verwoestbaar in het echt, en de time and night cicle zit er ook niet in. Het is ook minder mooi als in filmpjes omdat: Het in die filmpjes vroeg in de ochtend is of laat in e avond op een zonnige dag. In de beta demo zit de zon achter een wolk en is alles grouw. Er is een soort tijd in de game met kleuren enz, dan lijkt net een echte jungle. Die trailer is al oud en zitten stotters in maar je kan het makkelijk zien.
Nu wat anders.
Vinden jullie het niet hondsirritand dat je elke keer 10x op je linkermuisknop moet drukken voordat eindelijk de timer in beeld komt als je dood bent? En vaak vergeet ik het ook wel, dan ben ik dood en ga ik gewoon ergens anders naar kijken en denk dan bij mezelf ik spawn wel weer, maar nee je moet eerst je muisknop 10x indrukken voor dat de timer in beeld komt en je raad het als precies op de 19/18/17 seconden
@Alles gut. MOAW weet je hoe dat doet, darkphoenix ook maar die wil het niet vertellen
Ik had ook nog een mooie actie gister:
Ik werd het schieten een beetje zat en dacht ik ga rambo spelen.
Ik koop 2xC4 , 2Van die personen meinen, een rocketlauncher, granaten, voertuig meinen (mijnen) en voor de zekerheid nog maar een AK, met een reflex scope. (het was bijde bunker naast de warfactory) Dus ik plaats de voertuig meinen op het weggetje waar ze altijd via komen om ons te ontbunkeren. Ik plaats er ook nog een C4 bom achter voor het geval dat. Die personen meinen heb ik in de 2 ingangen van de bunker geplaatst en 1 op het dak. Ik ging ergens gecloaked in een bosje zitten met de afstands bediening van de C4. Er kwam een auto aangereden, een collega was van plan om naar de prototyp factory te gaan maar die auto zou dat idee snel de hemel in sturen door hem over te rijden... NOT
Dat waren de meinen, de rest moest ik doen met C4 en Rocketlauncher. Er kwam weer een auto aan vanuit Bunker 4 maar die ging naar de prototyp factory. Dus ik maak m'n rocketlauncher gereed en schiet 'm recht in zn luchtrooster
Gelukkig zaten er 2 mensen in
Toen ik merkte dat er veel mensen de bunker voorbijreden en naar de prototyp factory gingen dacht ik: Laat ik is m'n 2de C4 daar plaatsen. Zo gezegt zo gedaan (Met spanning) Want ik werd zoals gewoonlijk weer besnipt. Dus met 20 levens over duik in de bosjes in. Ik klim naar boven en ga in een boom zitten (Dat kan als je goed springt )
Er kwamen 2 auto's aan gereden en je raad het al
Dat was echte actie
Edit wat ook een grafisch hoogtepuntje is is: Heb je wel is gekeken hoe personen bewegen als je ze spect? Als ze over een hekje springen gaan ze niet met hun benen door het hekje zoals in andere shooters, maar ze gaan er echt met hun benen overheen net als in het echt. Opzij springen ook, en naar links, rechts, rechtdoor, naar achter lopen is ook goed gedaan. Net echt, puik gedaan

[ Voor 3% gewijzigd door rickyy op 19-10-2007 13:36 ]
Heb ik eindelijk ook een dual core cpu ben ik me key kwijt, iemand enig idee hoe ik die terug kan krijgen? Ergens inloggen etc.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je oorspronkelijke email? Daarin stond je key vermeld.MrVegeta schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:37:
Heb ik eindelijk ook een dual core cpu ben ik me key kwijt, iemand enig idee hoe ik die terug kan krijgen? Ergens inloggen etc.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
ja idd. Die kan je nooit kwijt raken tenzij je oerdom ben die te verwijderen. Of het is een truuk om een key te krijgen omdat je er nog geen hebt natuurlijk
Is al gefixedrickyy schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:42:
ja idd. Die kan je nooit kwijt raken tenzij je oerdom ben die te verwijderen. Of het is een truuk om een key te krijgen omdat je er nog geen hebt natuurlijk

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Jaa lijkt me stoer, hebben we tenminste de kans om ff een teampje te vormen.. Want dat lukt je bijna nooit in t spel. Dump hier maar een teamspeak ip en een tijd.. Ik kan de hele dag, avond wel.Vraag aan iedereen van dit topic:
Ik stel voor dat we teamspeak of ventrilo gebruiken en dan eens even de MP van Crysis naar de gort te helpen met een aantal man sterk!![]()
Ik doe mee.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:52:
[...]
Jaa lijkt me stoer, hebben we tenminste de kans om ff een teampje te vormen.. Want dat lukt je bijna nooit in t spel. Dump hier maar een teamspeak ip en een tijd.. Ik kan de hele dag, avond wel.
Maar wat is precies Teamspeak IP? Kan je dan met een bepaald groepje comuniseren?
Verwijderd
ik ben nu op m'n stage adres, ik ga vanavond denk ik wel even spelen, morgen middag zeker! ik heb nog een aantal mensen die mee willen doen. moeten we eerst even ventrilo op teamspeak ip regelen en dan kunnen we skieten! waarschijnlijk vanavond en anders morgen middag! dan post ik wel ff een ip en port hier, of iemand anders moet al een ip en port hebben dat is nog makkelijker natuurlijk! ik hoor het wel !
Verwijderd
Teamspeak en ventrilo zijn communicatie programmatjes (kleine bestandjes) waarmee je instant (dus allertijden) met elkaar kan praten via een microfoontje! Deze worden altijd gebruikt bij tactische games voor teams onder elkaar. USE THE GOOGLE BUTTONrickyy schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:59:
[...]
Ik doe mee.
Maar wat is precies Teamspeak IP? Kan je dan met een bepaald groepje comuniseren?
Ik heb geen microfoontjeVerwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:02:
[...]
Teamspeak en ventrilo zijn communicatie programmatjes (kleine bestandjes) waarmee je instant (dus allertijden) met elkaar kan praten via een microfoontje! Deze worden altijd gebruikt bij tactische games voor teams onder elkaar. USE THE GOOGLE BUTTON
Mijn ingame naam is Btw Killerman
Edit
vinden jullie het niet raar dat een spawn busje die je kan kopen in de warfactory gewoon gratis is? En een gewoon voertuig met wapen 200 P?
Vind het wel raar.
[ Voor 23% gewijzigd door rickyy op 19-10-2007 15:13 ]
uhm ja...maar de beta demo heeft geen dx 10 he? logisch dat je dan 30-80 fps hebt....Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:24:
luisterd en huiverd,
mijn OS is vista 32bit.
GAMEPLAY: dit spel rockt echt gruwelijk de pan uit. Iedereen die negatief is omdat zijn graphics klote zijn hebben het stiekem allemaal mis omdat Crysis een ECHT goed ontwikkeld multiplayer systeem hebben bedacht, serieus petje af! het is gewoon heerlijk om met je Humvee auto op de toeter te drukken "GET IN" tegen iemand te roepen en met 4 man sterk een flag veroveren! Je "naait" je auto gewoon vollenbak de bunker in, en op een 32mans server heb je meestal nog een kill ook![]()
Als we het gaan hebben over dx 10 dan zal het een heel ander verhaaltje worden, maak dan van die 30-80 maar 15-40...En daar gaan wij allemaal voor met onze dx 10 kaarten, voor DX 10!
Als dit spel al niet zou presteren op dx9 zou het helemaal lachwekkend zijn, of zit ik me nu volledig te vergissen hier?
Oja vraag me trouwens ook af, wat is de datum van de officieele demo?
Verwijderd
Niet om lullig te doen maar je vergist je idd.Misanthrope schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:17:
[...]
uhm ja...maar de beta demo heeft geen dx 10 he? logisch dat je dan 30-80 fps hebt....
Als we het gaan hebben over dx 10 dan zal het een heel ander verhaaltje worden, maak dan van die 30-80 maar 15-40...En daar gaan wij allemaal voor met onze dx 10 kaarten, voor DX 10!
Als dit spel al niet zou presteren op dx9 zou het helemaal lachwekkend zijn, of zit ik me nu volledig te vergissen hier?
Oja vraag me trouwens ook af, wat is de datum van de officieele demo?
DX10 maakt gebruik van een ander soort codenetwerk en een betere verdeling van prestaties. DX10 zal voor ons even snel lopen als DX9.
Je geeft me verkeerde hoop.
Snap dat even niet, verklaar je nader@Alles gut. MOAW weet je hoe dat doet, darkphoenix ook maar die wil het niet vertellen
Op het Beta forum stond wel een Übersicko config, gebruikt vrijwel alles wat mogelijk is atm en draait enorm bagger, maar 4Km viewdistance is toch zeer netjes en het kan zelfs tot 8Km.
En ga niet zeuren over welk beta forum, degene met een key zouden dit gewoon moeten weten. Je bent een tester dus zul je ook dingen moeten melden.
Toch blijf ik erbij dat ze NOOIT gratis keys hadden moeten weggeven, iedereen heeft een rocketlauncher atm of een TAC nuke launcher en spammen alleen maar. Dat is echt niet leuk meer. Ok, ik gebruik ook wel eens heel leuk een rocket launcher, maar dat is om vette tricks uit te halen, en niet om een bunker aan te vallen
Jij hebt misschien wat tegen sniper is te begrijpen maar hetzelfde kan gezegt worden van jouw speelstijl iemand die alleen maar granaten en rocketlauchers gebruikt om te killen bijvoorbeeld is ook zwaar irritant (vindt ik dan) , Dat vindt ik een zwakke manier van spelen zo van ik kan hem niet raak schieten dan maar met iets waar ik toch niet mee hoef te richten maja dat terzijde want er valt toch niks aan te doen.Flipjack schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:30:
@ allesgut:
Ten eerste vond ik het leuk om je vanmiddag tegen te komen, ten tweede: op het begin is het ook vooral uitproberen: welke wapens vind jij het fijnst. Ik speel altijd met SMG+3 granaten en als het budget het toelaat een missile launcher of nog een extra SCAR rifle. Ik koop (bijna) nooit add-ons zoals de sniper scope, silencer e.d.
Btw als iemand x zin heeft mijn naam = langras in crysis voeg mij maar toe.
Aii
Ik had zo'n prototyp wapen gekocht met een upgrade zodat je mensen kan bevriezen...
Nou er kwam een vijand aan en ik bevries hem, ik was al bzig met mn pistool pakken en ineens was ie weg
, en ineens kwam ie weer tevoorschijn en was niet bevroren en begon me te schieten. Dus ik pak weer dat wapen om 'm te bevriezen en bevries hem weer en Deja Vu hij verdwijnt weer en verschijnt ineens ook weer, m'n wapen deed het ook ineens niet meer, hij ging laden en liet ineens los en ik was dood
Wtf 
Ik haat t als dat gebeurd....
Ik had zo'n prototyp wapen gekocht met een upgrade zodat je mensen kan bevriezen...
Nou er kwam een vijand aan en ik bevries hem, ik was al bzig met mn pistool pakken en ineens was ie weg

Ik haat t als dat gebeurd....
[ Voor 98% gewijzigd door rickyy op 19-10-2007 16:12 ]
Ik heb altijd een nade op zak, heel makkelijk aangezien je kan gooien + schieten tegelijk. Voor 100p een nade + submachine kopen is imo de beste oplossing in het begin.
Zeker een kicke idee ! Crysis heeft laatste tijd beetje mijn aandacht verloren ivm UT3, maar laat de pre-order gewoon staan. Op het moment is tioch iedereen aan het snipen ipv. ook echt de goals halen.
UT3 hebben we iig al een leuke club mensen en eigen servers wat lekker speelt.
Inmiddels zelfs een 'clan''opgericht... misschien leuk om er ook een crysis team in te zitten?
merk wel dat ook het niveau v/h gamen een stuk hoger ligt bij de GoT-ers en zo kun je altijd van elkaar leren
UT3 hebben we iig al een leuke club mensen en eigen servers wat lekker speelt.
Inmiddels zelfs een 'clan''opgericht... misschien leuk om er ook een crysis team in te zitten?
merk wel dat ook het niveau v/h gamen een stuk hoger ligt bij de GoT-ers en zo kun je altijd van elkaar leren
sorry, wat wou je weten? ik vertel het graag hoor!rickyy schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:33:
@Alles gut. MOAW weet je hoe dat doet, darkphoenix ook maar die wil het niet vertellen
yaydarkphoenix schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:21:
[...]
sorry, wat wou je weten? ik vertel het graag hoor!
Hoe zet je POM aan?
Ga naar EA map > Crytek > crysis > system.cfg openen met notepad.
Plak dit erin voor max settings:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| g_useProfile = 1 r_ShadersAsyncCompiling = 1 r_driver = "DX9" r_displayinfo = 0 e_view_dist_ratio_detail = 30 e_water_ocean_soft_particles = 1 e_lod_ratio = 12 e_particles_thread = 1 r_sunshafts = 1 sys_physics_CPU = 1 r_DepthOfField=1 r_MotionBlur=3 r_DetailDistance = 20 r_DynTexMaxSize = 120 r_Beams = 1 r_BeamsDistFactor=0.01 r_BeamsMaxSlices=300 r_CloudsUpdateAlways=1 r_WaterReflectionsQuality = 3 r_WaterUpdateFactor = 0.03 r_WaterGodRays = 1 r_UsePom = 1 e_detail_materials_view_dist_xy = 4096 e_detail_materials_view_dist_z = 256 e_cull_veg_activation = 70 e_lods = 0 r_TextureLodMaxLod = 0 r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=40 r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=30 |
Of alleen:
code:
1
2
3
4
5
| g_useProfile = 1 r_ShadersAsyncCompiling = 1 r_driver = "DX9" r_displayinfo = 0 r_UsePom = 1 |
[ Voor 4% gewijzigd door Knaak op 19-10-2007 17:46 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees deze post heel goed door voordat je in dit topic post!
Lees deze post heel goed door voordat je in dit topic post!