Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:03:
Maar die was niet helemaal legaal, en bij de 2e chech controleert ie de key via internet
Verwijderd
[...]
Ik denk dat het geen drol uitmaakt.
[...]
Ik betwijfel het.
[/quote]
het maakt wel degelijk uit welke cpu of welk scherm je hebt lijkt mij vrij logisch ,groter scherm hoger resolutie,en je gaat geen 8800gtx in een amd sempron ,of een celeron duwen
[...]
Ik betwijfel het.
[/quote]
het maakt wel degelijk uit welke cpu of welk scherm je hebt lijkt mij vrij logisch ,groter scherm hoger resolutie,en je gaat geen 8800gtx in een amd sempron ,of een celeron duwen
Het hangt af van de IQ opties icm de resolutie. Op 680*480 oid zal het wel lukken ja...murky123 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:37:
[...]
vind ik ook een iets vreemde reactie...
8800GTX is nog geen jaar oud.. nov 2006
ontwikkeling crysis is al een aantal jaar bezig
hoe willen ze iets onwikkelen op hardware die nog niet bestaat (8800GTX is snelste kaart tot nu toe)
een jaar is idd lang in pc land.. maar de ontwikkeling van een game loopt altijd achter op de ontwikkeling van hardware..
wat wel in acht genomen moet worden : op welk scherm wil je alles ultra high hebben een 19inch of een 24 inch of 30 inch.. dat zal de doorslag geven..
een GTX is prima in staat om alles op ultra high te draaien.. maar welke CPU en scherm daarbij gecombineerd gaat worden is heel belangrijk..
Bottomline is dat iedereen helemaal botergeil is gemaakt met de meest heftige graphics onder DX10. Wat we nu testen is een BETA onder DX9 met allerlei zaken die nog niet echt ondersteund zijn.
IMHO is het echt onzin om obv deze beta te kunnen oordelen of een GTX alles op ultrahigh kan draaien.
En als je dan al wat wil voorspellen dan lijkt het me realistischer om te verwachten dat het zwaar wordt voor een GTX op Ultrahigh met een resolutie van 1280*1024 of hoger incl een redelijke hoeveelheid AA en AF (uitgaande van Vista x64 + 2a4gb en een C2D of Quadcore op 3ghz ).
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik zei dat ik het niet geloof dat een groter scherm uitmaakt. Een grotere resolutie, en een andere CPU al helemaal, is iets anders.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:50:
[...]
[...]
Ik betwijfel het.
[/quote]
Iets dat mijn vermoedens nog iets versterkt: http://www.tomshardware.c...-Radeon,review-29666.html
[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 08-10-2007 19:29 ]
Ik kan de key van mij collega lenen (sharen) zodat we om de beurt online gaan. Kan dat?!?
Of krijgt hij dan problemen, dat zij key straks ook niet meer werkt?
Of krijgt hij dan problemen, dat zij key straks ook niet meer werkt?
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
helemaal niet, de 8800 GTX wordt al vanaf het begin verkocht als een dx10 kaart...belfrink schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:49:
Snap de reacties niet van mensen die denken dat ze met een 8800GTX de game op very high/ultra whatever de game perfect zullen spelen.
De 8800GTX is al meer dan een jaar oud en het is niet zo raar dat je voor een nieuwe game die intensief gebruik maakt van veel features (en zeker Crysis) niet meer in staat bent op hem te draaien met alles open.
Een jaar is lang in pc-land en wil je echt alle eye-candy open met Crysis ja ... dan zul je wederom moeten upgraden.
voor dx9 kun je ook een 7900 GTX of een 1900 XTX kopen...de mensen kopen deze kaarten voor High end plezier op dx 10 spellen, en als blijkt dat ze compleet bagger zijn mag dat rustig gezegd worden?
Ze houden gewoon de boel voor de gek met hun verkoperspraatjes, onder Vista en Dx10 zal de hardware veel minder hoeven te berekenen blabla

Ik hoor jou wel anders praten als je zo'n kaart voor 600 euro koopt
Verwijderd
Ik draai de Beta3 op mijn Sony VAIO met 8400M GT. Het spel draait uitstekend met medium quality op 1024x640 of op low quality op 1280x800. Hoe dan ook heb ik ook via "laptopvideo2go.com" nieuwere videokaart drivers gedownload. Ik heb Crysis nu werkende onder versie 163.44. Natuurlijk wel even opletten dat je de gemodde INF apart toevoegd aan de map met de driver.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:45:
Gebruikt iemand hier ook een laptop voor crysis? Ik heb de IF90 Compal (zie Complete Systemen en Laptops) met de 8600M GT van Nvidia.
Ik heb begrepen dat de 'gewone drivers' voor Nvidia video-kaarten niet werken op de laptop varianten. Nu heb ik www.laptopvideo2go.com gevonden, waar ze dus een gemodde versie van elke driver uitbrengen die wél bij laptops werken.
Jammer genoeg gaat dat niet zo goed icm crysis, aangezien mijn "beeldschermadapter niet reageert" en steeds hersteld moet worden. Dit resulteert in een crash van Crysis (+ laptop) van ongeveer 10 seconden, waarna hij meestal weer verder gaat. Het beeld (en geluid, meestal) blijft dan hangen, gaat op zwart en komt dan weer terug.
Wat vreemd trouwens dat ze geen behoorlijke drivers hebben voor laptops.
Dus zoals ik al zei net: heeft iemand ervaringen met het spelen van crysis op een laptop (met nvidia video-kaart)? Ik vraag me af welke driver versie gebruikt wordt onder deze mensen aangezien de versie op de compal site re-te traag is.
Je hebt nog helemaal niets te zeggen over de prestaties want HET IS BETA en hoe vaak is dat hier al niet voorbij gekomen???Thrills33ka schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:34:
[...]
helemaal niet, de 8800 GTX wordt al vanaf het begin verkocht als een dx10 kaart...
voor dx9 kun je ook een 7900 GTX of een 1900 XTX kopen...de mensen kopen deze kaarten voor High end plezier op dx 10 spellen, en als blijkt dat ze compleet bagger zijn mag dat rustig gezegd worden?
Ze houden gewoon de boel voor de gek met hun verkoperspraatjes, onder Vista en Dx10 zal de hardware veel minder hoeven te berekenen blabladaar is dus niks van terechtgekomen.
Precies, verder is Crysis ook sinds het begin al bestempeld als een game die next-gen gaat zijn. Dat wil dus zeggen dat je echt een top-of-the-line systeem nodig moet hebben om het wanneer het uit komt op enigzinds leuke performance te kunnen draaien op de hoogste settings, en dat het, net als FarCry, nog jaren mooi blijft voor de standaarden van dan.HugoBoss1985 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:00:
[...]
Je hebt nog helemaal niets te zeggen over de prestaties want HET IS BETA en hoe vaak is dat hier al niet voorbij gekomen???
Verder zijn er meer DX10 games dan Crysis hoor: http://www.tomshardware.c...-Radeon,review-29666.html
En inderdaad, die doen het best goed toch, op een 8800GTS
heb er net weer ff 2 uurtjes opzitten
wat ik jammer vind :
je hebt ondertussen wat aardig puntjes verzameld dmv bunkers, energysites e.d. cappen en dan besluit je om die punten te besteden. Koop een mooie gun, scope, silencer, claymores, handgrenades...
en tijdens het kopen van die items word je dus al neergeknalt. weg punten en je kan overnieuw beginnen.. erg jammer.. zonde van de tijd en je punten...
ik vind dat ze iets moeten inbouwen om tijdens het spawnen en wapens kopen dat je niet neergeknald moet worden...
wat ik ook vreemd vind is dat je met 1 stomp bv al dood bent.. en de andere keer moet er bijwijze van spreken een magazijn geleegd worden op je om dood te gaan..maakt niet uit of je maximum strength hebt of niet
wat ik jammer vind :
je hebt ondertussen wat aardig puntjes verzameld dmv bunkers, energysites e.d. cappen en dan besluit je om die punten te besteden. Koop een mooie gun, scope, silencer, claymores, handgrenades...
en tijdens het kopen van die items word je dus al neergeknalt. weg punten en je kan overnieuw beginnen.. erg jammer.. zonde van de tijd en je punten...
ik vind dat ze iets moeten inbouwen om tijdens het spawnen en wapens kopen dat je niet neergeknald moet worden...
wat ik ook vreemd vind is dat je met 1 stomp bv al dood bent.. en de andere keer moet er bijwijze van spreken een magazijn geleegd worden op je om dood te gaan..maakt niet uit of je maximum strength hebt of niet
Minder berekenen voor HETZELFDE effect. Dat ze nu meteen de vrijgekomen kracht benutten om er meer effecten aan toe te voegen. Tja dat ligt bij de devversThrills33ka schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:34:
[...]
helemaal niet, de 8800 GTX wordt al vanaf het begin verkocht als een dx10 kaart...
Ze houden gewoon de boel voor de gek met hun verkoperspraatjes, onder Vista en Dx10 zal de hardware veel minder hoeven te berekenen blabladaar is dus niks van terechtgekomen.
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
tuurlijk maakt het formaat scherm wel uit.. ook snap ik wel dat je resolutie bedoelt.. maar niemand gaat een 22inch op 1024*786 zetten daar koop je toch geen groter scherm voor...TheZeroorez schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:26:
[...]
Ik zei dat ik het niet geloof dat een groter scherm uitmaakt. Een grotere resolutie, en een andere CPU al helemaal, is iets anders.
Iets dat mijn vermoedens nog iets versterkt: http://www.tomshardware.c...-Radeon,review-29666.html
grotere schermen zijn algemeen genomen ook grotere resolutie
ik heb de review net gelezen die je aanhaalt maar je beweert dat het je vermoedens versterkt , ik kan het er niet uithalen..
en spijt me dat ik het moet zeggen maar in vind tom's hardware een beetje een libelle achtige of story achtige site in zijn genre....
Al eens op "p" gedrukt terwijl je moet wachten totdat je respawnt? Al eens dubbel geklikt op een bunker die jou team gecaptured heeft?murky123 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:41:ik vind dat ze iets moeten inbouwen om tijdens het spawnen en wapens kopen dat je niet neergeknald moet worden...
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Ik heb hem nu ook werkende onder versie 163.44. D.w.z. hij crasht niet meer (zo vaak). De gemodde INF had ik inderdaad apart aan de installatie map toegevoegd. Maar goed, ik zit met een 8600M GT en ik speel het spel ook op low quality 1280x800. Ik heb nog niet naar je andere specs gekeken maar die zullen hoogst waarschijnlijk niet onder doen voor de mijne. Draai jij de beta soms op XP? Ik zie dat je ook Vista draait. Vreemd. Wat noem jij "prima draaien"? 6 seconde lange drops naar 15 fps of lager vind ik niet erg speelbaar meer. Ik denk dat het gemiddlede op alles low bij mij rond de 27 fps zit.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:49:
[...]
Ik draai de Beta3 op mijn Sony VAIO met 8400M GT. Het spel draait uitstekend met medium quality op 1024x640 of op low quality op 1280x800. Hoe dan ook heb ik ook via "laptopvideo2go.com" nieuwere videokaart drivers gedownload. Ik heb Crysis nu werkende onder versie 163.44. Natuurlijk wel even opletten dat je de gemodde INF apart toevoegd aan de map met de driver.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 00:15 ]
Volledig met je eens. En dit is typish een ballon waar velen niet doorheen lijken te prikken.murky123 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:37:
[...]
vind ik ook een iets vreemde reactie...
8800GTX is nog geen jaar oud.. nov 2006
ontwikkeling crysis is al een aantal jaar bezig
hoe willen ze iets onwikkelen op hardware die nog niet bestaat (8800GTX is snelste kaart tot nu toe)
een jaar is idd lang in pc land.. maar de ontwikkeling van een game loopt altijd achter op de ontwikkeling van hardware..
wat wel in acht genomen moet worden : op welk scherm wil je alles ultra high hebben een 19inch of een 24 inch of 30 inch.. dat zal de doorslag geven..
een GTX is prima in staat om alles op ultra high te draaien.. maar welke CPU en scherm daarbij gecombineerd gaat worden is heel belangrijk..
Simpel voorbeeld: Er zijn minimum specs. voor dit spel, inderdaad maar, hoe zit het met de resolutie? Onder welke reso. gelden deze specs.? Niet onbelangrijk lijkt mij! Voor zover ik weet wordt daar officieel geen woord over gerept alsof het soort scherm niet meetelt in de performance van het spel.
Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"
Weet iemand inmiddels al of je een beta Key ongestraft van sharen?
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
volgens mij is dat niet toegestaan. ik zou het maar niet proberen...TonyTone schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 07:20:
vind het nogal een risico om gebanned te kunnen worden..
Verwijderd
Ik ben wel met mijn laptop naar een maat van me geweest en heb het toen over zijn Internet toegang gespeeld. Dat was dus op mijn laptop. Nergens problemen mee. Ik kan me dus goed voorstellen dat als je dezelfde login/pass gebruikt niemand er achter komt...TonyTone schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 07:20:
Als ik jou was zou ik echter gewoon wachten op de demo van volgende maand, geduld is een schone zaak
Het is alleen erg jammer dat dit gedeelte bugged is. Ik heb al meerdere keren gehad dat ik tijdens het wachten mijn spullen kocht om vervolgens zonder wapens (zelfs geen vuisten) te beginnen. Als dit in de final release opgelost is dan ga ik wel weer terug naar het kopen tijdens het wachten.Shaidar schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 23:16:
[...]
Al eens op "p" gedrukt terwijl je moet wachten totdat je respawnt? Al eens dubbel geklikt op een bunker die jou team gecaptured heeft?
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Tsjah ... in de filename van de client die je kan installeren zit zelfs het woord "beta" ... dus zo raar kijk ik daar niet van op
Ik het begin dacht ik dat het geen blijvertje is, maar nu ik alles goed onder de knie heb, vind ik de game toch wel erg strak! 
Waar pre-orderen jullie de gaem eigenlijk? Heb zelf alleen ervaring met bol.com en FRS, vooral de 2e wilde de pre-ordered games nog wel eens erg laat uitleveren. Laatste keer kreeg ik de game gewoon een week na releasedatum en dat terwijl ik 1,5 maand voor release de order geplaatst had
p.s. naam: Error_Inside
Moet nog op zoek naar een originele naam lol
Waar pre-orderen jullie de gaem eigenlijk? Heb zelf alleen ervaring met bol.com en FRS, vooral de 2e wilde de pre-ordered games nog wel eens erg laat uitleveren. Laatste keer kreeg ik de game gewoon een week na releasedatum en dat terwijl ik 1,5 maand voor release de order geplaatst had

Die heb ik ook geprobeerd met C&C3 Kane Edition, maand van tevoren gereserveerd en kreeg een mail dat ze door de voorraad heen waren. Volgende lading kwam 3-4 weken later en het was niet zeker of die Kane Edition uberhaupt nog zou komen lol 
Wil de game natuurlijk wel meteen hebben
beetje erg verslavend en snak naar meer
Afgelopen nacht keek ik op de klok en was het ineens 02.00

Wil de game natuurlijk wel meteen hebben
Afgelopen nacht keek ik op de klok en was het ineens 02.00

hier kan je hem pre-orderen. je krijgt de game een dag voor de release in europa.Floris-K schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:28:
Ik het begin dacht ik dat het geen blijvertje is, maar nu ik alles goed onder de knie heb, vind ik de game toch wel erg strak!
[ Voor 3% gewijzigd door aeroxtaxi op 09-10-2007 10:55 ]
49,99€ op crysis.tv tegenover 31,99€ op cdwow.nl? Voor de helft van de prijs wil ik er wel een paar dagen op wachten
Wat is het toch met dat CD Wow, heeft iemand ervaringen met dat bedrijf? Ik krijg het gevoel dat het niet helemaal zuivere koffie is met zulke prijzen.
Ik bedoel QW:ET voor €24,-? en Crysis voor €32,-...
Kan iemand misschien wat meer vertellen over dit bedrijf?...
Verwijderd
deze game bevalt mij steeds beter qua mp.
Als je team 1maal alles heeft en 50% toegang krijg je eindelijk de freezegun
Gistern had ik geluk was zelf gefreezed, maar goed die gast wist blijkbaar niet dat je snel weer uit je freeze kan komen dus met hand een kill gemaakt
.
Enige jammer is dat er geen servers zijn met max 16 op dit moment 24 of 32 kom nu redelijk vaak in een team terecht wat compleet geen idee heeft wat de objectives zijn en met 8 man per team kan jezelf nog redelijk wat controleren.
Qua performance draai altijd 1280 x 1024 alles op high dit met een ati 2900 xt en speelt lekker soepel.
Nog wel een vraagje ben nu een beetje met claymore te expirimenten als ik die eenmaal hebt neergelegd ontploffen ze automatisch of .. heb nu namelijk het gevoel dat de vijander er zo langs kan lopen zonder dat die dingen enig effect hebben
Als je team 1maal alles heeft en 50% toegang krijg je eindelijk de freezegun
Gistern had ik geluk was zelf gefreezed, maar goed die gast wist blijkbaar niet dat je snel weer uit je freeze kan komen dus met hand een kill gemaakt
Enige jammer is dat er geen servers zijn met max 16 op dit moment 24 of 32 kom nu redelijk vaak in een team terecht wat compleet geen idee heeft wat de objectives zijn en met 8 man per team kan jezelf nog redelijk wat controleren.
Qua performance draai altijd 1280 x 1024 alles op high dit met een ati 2900 xt en speelt lekker soepel.
Nog wel een vraagje ben nu een beetje met claymore te expirimenten als ik die eenmaal hebt neergelegd ontploffen ze automatisch of .. heb nu namelijk het gevoel dat de vijander er zo langs kan lopen zonder dat die dingen enig effect hebben
De claymores ontploffen automatisch, neem dat van mij aan... ik spreek uit ervaring...Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:10:
Vooral claymores die achter een dichte deur liggen kunnen best vervelend zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door Odysseus1985 op 09-10-2007 11:17 ]
Grave. Is dat ook je online nickname? Gisterenavond deze nick in een game tegengekomen.
m.o.p. aka mrdasher
Bij cdwow.nl moet je rekenen op levering van MINIMAAL een week na de release date en veelal langer, omdat zo 'door de voorraad heen zijn' of 'de levering heeft vertraging opgelopen'. Ondanks dat ze zo goedkoop zijn bestel ik nooit meer bij cdwow, je moet gewoon te lang wachten en als jij nog minstens een week moet wachten, terwijl iedereen die je kent al lekker aan het spelen is...dan duur een week ERG lang. dan betaal ik liever 20 euro extra, dan dat ik een week of (meestal) langer moet wachten.Shaidar schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:58:
49,99€ op crysis.tv tegenover 31,99€ op cdwow.nl? Voor de helft van de prijs wil ik er wel een paar dagen op wachten
@Odysseus1985
Dit is in principe wel zuivere koffie.De handel komt volgens mij uit goedkope oostbloklanden enz.
Winkel zit in Cyprus dacht ik en zal ook wel een of andere belastingconstructie in zitten die voordelig is. heb er iig nog nooit klachte over gehoord, behalve dan de lange levertijden.
heb mijn pre-order net ook maar geplaatst, mocht ik toch weer misgrijpen dan annuleer ik weer net als de vorige keer. Paar dagen later staat je geld weer op de bank en heb toen de game in de winkel gehaald(wel 17,50 duurder ofzo)
Dit is in principe wel zuivere koffie.De handel komt volgens mij uit goedkope oostbloklanden enz.
Winkel zit in Cyprus dacht ik en zal ook wel een of andere belastingconstructie in zitten die voordelig is. heb er iig nog nooit klachte over gehoord, behalve dan de lange levertijden.
heb mijn pre-order net ook maar geplaatst, mocht ik toch weer misgrijpen dan annuleer ik weer net als de vorige keer. Paar dagen later staat je geld weer op de bank en heb toen de game in de winkel gehaald(wel 17,50 duurder ofzo)
hahaha jaja dat is ook zijn nick..M.o.P. schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:29:
Grave. Is dat ook je online nickname? Gisterenavond deze nick in een game tegengekomen.
ik ken em
Offtopic:Odysseus1985 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:06:
Wat is het toch met dat CD Wow, heeft iemand ervaringen met dat bedrijf? Ik krijg het gevoel dat het niet helemaal zuivere koffie is met zulke prijzen.
Ik bestel altijd CD's bij cdwow en dat gaat prima, levertijden van een paar dagen meestal. Ze hebben geloof ik inderdaad ergens een belastingvoordeel ofzo waardoor ze zo goedkoop zijn. Hoe ze leveren wat (preordered) games betreft weet ik niet.
Gemberthee: water met een smaakje.
maar hopen voor jou dat jij hem wel op tijd krijgt.....Shaidar schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:58:
Verwijderd
Op youtube is al redelijk veel ingame footage te zien. Sommige filmpjes zien er echt verbazingwekkend uit. Dat zijn toch dan ook demo versie's?
Hoe kan het zijn dat deze wel zo soepel lijken te draaien? Zal er waarschijnlijk een monster pc
achter zitten?
Hoe kan het zijn dat deze wel zo soepel lijken te draaien? Zal er waarschijnlijk een monster pc
achter zitten?
Bij mij draait ook alles erg soepel... Hoorde alleen mijn gpu flink lawaai maken tijdens het gamen lol.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:27:
Op youtube is al redelijk veel ingame footage te zien. Sommige filmpjes zien er echt verbazingwekkend uit. Dat zijn toch dan ook demo versie's?
achter zitten?
Heb alleen wel alles op medium staan en resolutie weet ik niet precies volgens ij 1024x780
Vanavond maar eens kijken of ik deze gelijk kan krijgen aan mijn windows reso 1280x1024 en beetje spelen met de instellingen.
Gok er alleen op dat ik niet veel hoger kan zonder performancoloss, maar ben ook niet zo verwend, dus vind het op medium er al kicke uitzien !
er zijn verschillende beta's,Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:27:
achter zitten?
je hebt die van fileplanet (die de meeste van ons gebruiken)
er is er ook 1 van incrysis.. en er zijn er nog een paar..( weet ze ff niet uit mijn hoofd te noemen )
ze zijn allemaal iets anders t.o.v elkaar...
iets andere debugcode, andere features.. slightly different zegmaar...
[ Voor 3% gewijzigd door murky123 op 09-10-2007 13:45 ]
Dit geloof je toch zeker zelf niet ofwel ...murky123 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:44:
[...]
er zijn verschillende beta's,
je hebt die van fileplanet (die de meeste van ons gebruiken)
er is er ook 1 van incrysis.. en er zijn er nog een paar..( weet ze ff niet uit mijn hoofd te noemen )
ze zijn allemaal iets anders t.o.v elkaar...
iets andere debugcode, andere features.. slightly different zegmaar...

Dat is ook abosoluut niet waar! Er is maar 1 beta momenteel, en dat is BETA3!!! Incrysis krijgt de betacodes gewoon ook van Fileplanet etc. (Crytek)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
waarom zou ik de realiteit niet geloven....het is echt zo...belfrink schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:57:
[...]
Dit geloof je toch zeker zelf niet ofwel ...
je denkt toch niet dat crytek daadwerkelijk betrouwbare input verwacht van fileplanet beta testers
iedereen die een beta heeft gedownload van fileplanet, hoeveel zullen er daadwerkelijk nuttige info doorspelen naar crytek.. inderdaad nihil dus..
iedereen wil gewoon spelen.. geen geduld. 1 van de redenen dat er een gratis beta was via fileplanet.
35.000 aanvragen.. en van die 35.000 aanvragen zullen er mischien 35 personen zijn met het doel testen en de rest wil gewoon crysis knallen
heel normaal dat er diverse beta's circuleren. voor de diverse doelgroepen
als je het niet gelooft bewijs het dan maar dat ik het mis heb..
onschuldig tot het tegendeel is bewezen..
[ Voor 6% gewijzigd door murky123 op 09-10-2007 14:18 ]
Verwijderd
Heb jij bewijs dat het wel zo is ???murky123 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:16:
[...]
als je het niet gelooft bewijs het dan maar dat ik het mis heb..
onschuldig tot het tegendeel is bewezen..
je weet dat het bij deze beta niet zozeer gaat om of iemand nou even een reportje schrijft over zijn/haar bug he ?
Je weet dat er op de achtergrond tig zaken lopen die heel netjes voor Crytek een reportje maken he?
En ja er zal VAST wel een andere beta zijn, maar deze is verre van public (denk aan het test team dat crytek zelf samensteld).
Je weet dat er op de achtergrond tig zaken lopen die heel netjes voor Crytek een reportje maken he?
En ja er zal VAST wel een andere beta zijn, maar deze is verre van public (denk aan het test team dat crytek zelf samensteld).
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
laat maar
[ Voor 97% gewijzigd door murky123 op 09-10-2007 15:40 ]
Heel simpel: Crytek > IGN > Fileplanet, Crytek > IGN > Incrysis beta keys. Wat wil je nogmeer weten? Beide hebben dezelfde client, alleen interne testers @ Crytek hebben andere builds
ik bedoel alleen maar aan te geven dat sommige mensen niet alles zo letterlijk moeten nemen..
daar word je gewoon niet goed van hier..soms hoor..
op de ene post word heel letterlijk opgevat en de andere post weer niet..door de zelfde persoon
niet erg consecuent op zijn beurt maargoe
tis maar net of men zich aangevallen voelt..denk ik dan maar....
ik ga hier niet mijn posts zitten verdedigen als ik dat niet nodig vind..
.
was het wel aan het doen.. toen delete ik de post maar, en kwam met de opmerking "laat maar"
.
maar neem van mij aan dat ik niet zomaar dingen roep..
als ik iets post dan komt dat uit een wetenschap die ik dan op dat vlak heb.
het zijn geen gissingen of iets dergelijks
daar word je gewoon niet goed van hier..soms hoor..
op de ene post word heel letterlijk opgevat en de andere post weer niet..door de zelfde persoon
niet erg consecuent op zijn beurt maargoe
tis maar net of men zich aangevallen voelt..denk ik dan maar....
ik ga hier niet mijn posts zitten verdedigen als ik dat niet nodig vind..
.
was het wel aan het doen.. toen delete ik de post maar, en kwam met de opmerking "laat maar"
.
Verwijderd
Bron ??murky123 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:57:
.
Daar is het forum voor toch ?
, zodat we daar gezellig over kunnen beppen.
Als jij een onderbouwde mening hebt waarom er wel meerdere builds zouden zijn voor het publiek, dan horen wij die maar al te graag.
Als jij een onderbouwde mening hebt waarom er wel meerdere builds zouden zijn voor het publiek, dan horen wij die maar al te graag.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
En neem maar van mij aan dat je dan toch verkeerd zit, Cry-Alex heeft al een tijdje terug aangegeven dat er op dit moment maar 1 Beta is. Maar dat er 2 manieren zouden zijn om aan keys te komen. Via fileplanet of via de actie van incrysis.murky123 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:57:
Maar wees maar eigenwijs hoor, je hebt gelijk, er zijn 2 beta's en de andere is veel en veel beter.

Verwijderd
Ja niet gezien dan ? Als je bugs submit moet je aangeven welkevan de 2 Beta's je speeltMOAW schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:11:
[...]
En neem maar van mij aan dat je dan toch verkeerd zit, Cry-Alex heeft al een tijdje terug aangegeven dat er op dit moment maar 1 Beta is. Maar dat er 2 manieren zouden zijn om aan keys te komen. Via fileplanet of via de actie van incrysis.
Maar wees maar eigenwijs hoor, je hebt gelijk, er zijn 2 beta's en de andere is veel en veel beter.
ik heb 1 van de eerste beta's van vorige week.
Toen een paar uur gespeeld en alles werkte op wat bugs na die iedereen heeft.
Avondje vrij en net geprobeerd te spelen, en wat zie ik:
* Ik kijk door gebouwen heen
* Ik zie de bergen in de verte maar bomen van dicht bij zijn net shaduw,
* ofwel een grote blurry
Met andere woorden onspeelbaar en het ziet er niet uit.
Komt dit door dat ik een beta speel die ouder is ofwat?
Ik zie server: beta 3 veel voorbij komen.
Hoe zit dit nou allemaal?
Toen een paar uur gespeeld en alles werkte op wat bugs na die iedereen heeft.
Avondje vrij en net geprobeerd te spelen, en wat zie ik:
* Ik kijk door gebouwen heen
* Ik zie de bergen in de verte maar bomen van dicht bij zijn net shaduw,
* ofwel een grote blurry
Met andere woorden onspeelbaar en het ziet er niet uit.
Komt dit door dat ik een beta speel die ouder is ofwat?
Ik zie server: beta 3 veel voorbij komen.
Hoe zit dit nou allemaal?
Verwijderd
yup moet ik mij nuM.o.P. schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:29:
Wat was jouw nickname?
http://www.insidegamer.nl...r-Crysis-zijn-bekend.html
Valt wel op dat dual core aanzienlijk minder Ghz nodig blijkt te hebben, wat dus alleen maar goed is natuurlijk. Alleen ben ik zelf niet zo zeker of dit wel allemaal "echt" is. Wat die medewerker ook zegt, het is en blijft een raadsel.
Damn, dat word zwaar..De minimumsysteem eisen zijn:
2,8 Ghz processor voor XP en 3,2 voor Vista
1 Gigabyte Ram voor XP en 1,5 voor Vista
Videokaart met 256 MB Gpu
12 Gigabyte ruimte op de harde schijf
Directx 9.0c
De recommended specificaties zijn daarentegen:
2,2 ghz Dual Core
2 Gigabyte Ram
Nvidia Geforce GT 8800 (werkgeheugen werd niet genoemd...)
Valt wel op dat dual core aanzienlijk minder Ghz nodig blijkt te hebben, wat dus alleen maar goed is natuurlijk. Alleen ben ik zelf niet zo zeker of dit wel allemaal "echt" is. Wat die medewerker ook zegt, het is en blijft een raadsel.
[ Voor 20% gewijzigd door Knaak op 09-10-2007 20:18 ]
Net opnieuw geinstalleerd maar
het slechte beeld blijft.
Ik zie bomen die achter bergen staat etc.
Weet iemand hoe dit komt?
Het is een beta maar dit gaat nergens over.
Shaders op high gezet?r.marijnissen schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:21:
Net opnieuw geinstalleerd maar

Ook wel leuk btw: http://www.gametrailers.com/player/26124.html
Update
http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=508
Minimum System Requirements
OS – Windows XP or Windows Vista
Processor – 2.8 GHz or faster (XP) or 3.2 GHz or faster* (Vista)
Memory – 1.0 GB RAM (XP) or 1.5 GB RAM (Vista)
Video Card –256 MB**
Hard Drive – 12GB
Sound Card – DirectX 9.0c compatible
* Supported Processors: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or faster.
** Supported chipsets: NVIDIA GeForce 6800 GT or greater; ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Integrated chipsets are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.
Recommended System Requirements
OS – Windows XP / Vista
Processor – Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+
Memory – 2.0 GB RAM
GPU – NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar
[ Voor 63% gewijzigd door Knaak op 09-10-2007 20:35 ]
die griet zegt iets van als je de final build hier beneden speelt , en samenwerkeing bla bla... final build?! beter!MOAW schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:22:
[...]
Shaders op high gezet?staat zo'n 300x op het beta forum en 20x in dit topic.
Ook wel leuk btw: http://www.gametrailers.com/player/26124.html
Update
http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=508
[...]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Ok, ik kan hem niet spelen, 128mb IS gewoon te weinig op je videokaart, zelfs met alles laag
Vreemd, dat ze voor Ati de 9800 nog aanraden, maar bij nVidia pas vanaf de 6800GT aanraden. De 6600GT was toch echt een pak sneller dan de 9800 hoor.
Vreemd, dat ze voor Ati de 9800 nog aanraden, maar bij nVidia pas vanaf de 6800GT aanraden. De 6600GT was toch echt een pak sneller dan de 9800 hoor.
Word wel zo'n super sicke maand he..
Morgen: The Orange Box!! (Half life 2 Episode 2 - Team Fortress 2 - Portal)
Deze week/volgende week: Unreal Tournament 3 Beta Demo!!
Over 2,5 week: Crysis SP Demo!!
Allemaal prachtige games in zijn soort, en moet ze allemaal hebben
Zeker en vast!
Ik ben zo blij dat ik een nieuwe pc gekocht hebt! zit wel ff goed.
Wacht alleen ff af hoe quadcores het doen en de nieuwe nvidia kaarten in crysis.
Ik heb nu al zo een zin in episode 2! en crysis natuurlijk maar unreal kan me niet zo boeien al staat ie wel in me download manger van fileplanet natuurlijk.
EDIT1
ps: incrysis heeft allemaal nieuwe dingen!
GameSpot Q&A - Cevat Yerli on System Requirements
GameSpot follows the official Crysis system requirements announcement with an interview with Crytek CEO and Executive Producer Cevat Yerli. This interview goes into detail on the system requirements with specific hardware related questions.
GS: When we talked last year it was said that Crysis will ship with 32-bit and 64-bit versions. Is 64-bit still in the box? Does it offer any kind of performance improvements as predicted?
CY: Yes 64-bit in general runs better than 32-bit. In fact I would recommend gamers run 64-bit only under very-high configurations. We ship both 32-and-64-bit out of box.
EDIT2:
GS: The game will ship with support for DirectX 9 and DirectX 10. However, all recent events have shown the game running in DX9. Does the DX10 version offer the same, or slightly better, performance? If gamers have Vista and DX10 cards, do you recommend that they play in DX10 over DX9?
CY: Players who have DX10 will get a better-looking experience, with all of our settings dialed all the way up, but this will take up more of your hardware's resources. This is what our "Very High" settings are reserved for, and if you have the hardware, we fully recommend it. Our "High" settings can be used by DX10 and DX9 users, and will perform better in DX10, though our DX9 players will have nothing to worry about because we are really pushing that technology to new levels.
weten we ook gelijk dat very high in de beta Bullshit is.
En verklaard ook bij mij dan, als ik in system.cfg r_render"dx10" doe en de cryrenderd2d9.dll in cryrenderD3d10.dll verander de very high selecteerbaar is in het menu
Ik ben zo blij dat ik een nieuwe pc gekocht hebt! zit wel ff goed.
Wacht alleen ff af hoe quadcores het doen en de nieuwe nvidia kaarten in crysis.
Ik heb nu al zo een zin in episode 2! en crysis natuurlijk maar unreal kan me niet zo boeien al staat ie wel in me download manger van fileplanet natuurlijk.
EDIT1
ps: incrysis heeft allemaal nieuwe dingen!
GameSpot Q&A - Cevat Yerli on System Requirements
GameSpot follows the official Crysis system requirements announcement with an interview with Crytek CEO and Executive Producer Cevat Yerli. This interview goes into detail on the system requirements with specific hardware related questions.
GS: When we talked last year it was said that Crysis will ship with 32-bit and 64-bit versions. Is 64-bit still in the box? Does it offer any kind of performance improvements as predicted?
CY: Yes 64-bit in general runs better than 32-bit. In fact I would recommend gamers run 64-bit only under very-high configurations. We ship both 32-and-64-bit out of box.
EDIT2:
GS: The game will ship with support for DirectX 9 and DirectX 10. However, all recent events have shown the game running in DX9. Does the DX10 version offer the same, or slightly better, performance? If gamers have Vista and DX10 cards, do you recommend that they play in DX10 over DX9?
CY: Players who have DX10 will get a better-looking experience, with all of our settings dialed all the way up, but this will take up more of your hardware's resources. This is what our "Very High" settings are reserved for, and if you have the hardware, we fully recommend it. Our "High" settings can be used by DX10 and DX9 users, and will perform better in DX10, though our DX9 players will have nothing to worry about because we are really pushing that technology to new levels.
weten we ook gelijk dat very high in de beta Bullshit is.
En verklaard ook bij mij dan, als ik in system.cfg r_render"dx10" doe en de cryrenderd2d9.dll in cryrenderD3d10.dll verander de very high selecteerbaar is in het menu
[ Voor 116% gewijzigd door darkphoenix op 09-10-2007 21:03 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Eindelijk, de kogel is dan door de kerk, over de specs.
Ik heb wel vertrouwen in mijn HD2900XT.
Dit spel is volgens mij, zo goed geoptimaliseerd, door de heren van Crytek. Dat de performance wel goed zit.
Ik heb wel vertrouwen in mijn HD2900XT.
Dit spel is volgens mij, zo goed geoptimaliseerd, door de heren van Crytek. Dat de performance wel goed zit.
Gelukkig. Mijn broer is toch al van plan vista aan te schaffen, dan maak ik wel een dualboot 
Kan ik het verschil in crysis zien.
(ben bang dat ik het met 2 gb alleen niet ga redden.. )
Offtopic.
Weet iemand als je 2x1 Gb ram heb, en 2x512 mb ram, nog steeds dual channel draaid?
Edit: Kan je ook bijv een 32 bit besturingssysteem en een 64 bits ?
Dus bijv Xp32 bit en vista 64 bit?
Offtopic.
Weet iemand als je 2x1 Gb ram heb, en 2x512 mb ram, nog steeds dual channel draaid?
[ Voor 15% gewijzigd door rickyy op 09-10-2007 21:22 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ja, mits goed tegenover elkaar gezetrickyy schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:21:
Gelukkig. Mijn broer is toch al van plan vista aan te schaffen, dan maak ik wel een dualboot
Offtopic.
Ja, geen probleem
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Oke bedanktswitchboy schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:27:
[...]
Ja, mits goed tegenover elkaar gezet
Ja, geen probleem
wtf man.. recommended vanaf 8800GTS 
Kom ik aan met mijn net nieuwe 1950XT
Maar goed.. hopelijk netjes op high 1280x1024
Ben dan al een zeer tevreden mens

Ik denk wel dat dat gaat lukken.Floris-K schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:37:
wtf man.. recommended vanaf 8800GTS
Ik heb mensen in het spel gesproken die ook met een 1950XT speelden, die speelden het op medium op 1280x1024. Goede frames gemiddeld 35/40. Op high wel anders. Maar het blijft beta. Ik heb zo'n gevoel dat de full game stukken beter gaat draaien.
^Was btw in een halfvol server.
Dus 64 bits zorgt voor performance winst bij very high, mooi. Heb er wel vertouwen in dat ik very high zal halen. Nu word het wachten op de demo
je vergeet Gears of War 6 november voor op de PC.MOAW schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:50:
Word wel zo'n super sicke maand he..
Dit wordt waarschijnlijk ook écht gruwelijk
To Beezze or not to Beezze
Verwijderd
dus eigenlijk zegt ie dat dx10 zwaarder is,terwijl het eigenlijk minder zwaar voor je hardware moest zijn dan dx9
dus eigenlijk zegt ie dat dx10 zwaarder is,terwijl het eigenlijk minder zwaar voor je hardware moest zijn dan dx9
Ik heb het over October, in november komt er nog veel meer uit, dus daar zeggen we maar even niets overbeezze schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:01:
[...]
je vergeet Gears of War 6 november voor op de PC.
Dit wordt waarschijnlijk ook écht gruwelijk
Fout, Dev's hebben de keuze om de game:Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:01:
* Soepelder te laten lopen op dx10, maar zonder enig verschil in beeldkwaliteit.
* De beeldkwaliteit flink omhoog schoppen, maar gaat dit weer ten koste van de snelheid van dx10.
[ Voor 59% gewijzigd door Knaak op 09-10-2007 23:10 ]
mischien wel leuk om te weten :
Vivoli claimed that the new game performs “3,000 operations per pixel
Crytec heeft voor de game 85,000 shaders ontwikkeld
staat hier
http://www.maximumpc.com/...ncide_with_crysis_release
die topman van Nvidia liet toch doorschemeren dat Nvidia met een nieuwe topkaart zal komen tegelijkertijd met de release van crysis..
zal dat de 8800GT zijn? maar die zit weer niet boven de GTX of ultra...hmmmm
ook zegt die dude van crytec dat ze achteraf gezien toch teveel van de game in een te vroeg stadium lieten zien.
die reporter vind crysis opzijn beurt weer tegenvallen.. niet in de zin van lelijk of het loopt slecht. maar het is niet wat beloofd was het te zijn..
de hedendaagse hardware lijkt hem nog niet klaar voor het geweld van cryengine2
Vivoli claimed that the new game performs “3,000 operations per pixel
Crytec heeft voor de game 85,000 shaders ontwikkeld
staat hier
http://www.maximumpc.com/...ncide_with_crysis_release
die topman van Nvidia liet toch doorschemeren dat Nvidia met een nieuwe topkaart zal komen tegelijkertijd met de release van crysis..
zal dat de 8800GT zijn? maar die zit weer niet boven de GTX of ultra...hmmmm
ook zegt die dude van crytec dat ze achteraf gezien toch teveel van de game in een te vroeg stadium lieten zien.
die reporter vind crysis opzijn beurt weer tegenvallen.. niet in de zin van lelijk of het loopt slecht. maar het is niet wat beloofd was het te zijn..
[ Voor 15% gewijzigd door murky123 op 09-10-2007 23:31 ]
Tja, dat ze veel lieten zien was duidelijk, alleen zijn er altijd mensen die geen verstand hebben van het ontwikkelingsprocess. Als dev's iets uit een game knippen omdat het te buggy of te waar is voor een normale pc is dit een goede keus. Maar er zijn altijd bitches die dit zien als "mensen bedriegen".
In de eerste beelden zie je de sunshafts ook enorm overdreven, en nu zijn ze uiteindelijk veel minder groot geworden maar wel van hogere kwaliteit. Het is kiezen of delen. Alleen is het voor de dev's van crysis niet echt makkelijk aangezien de game enorm gehyped word, dus willen ze ook alles uit de kast halen.
Maar we zullen zien, ik ben er zeker van dat Unreal Tournament 3, Asassins Creed, Brothers in Arms: Hell's Highway, Gears of War, Team Fotress 2, Half life 2: Episode 2 en alle andere games zeker niet onderdoen voor crysis. Het is alleen enorm druk kwa releases, iedere game heeft wel een mega cool aspect. Of het nu grafisch is of de gameplay van het spel.
En btw, als je alle posts van developers van crytek nachecked op het beta forum zegt 9/10:
In de eerste beelden zie je de sunshafts ook enorm overdreven, en nu zijn ze uiteindelijk veel minder groot geworden maar wel van hogere kwaliteit. Het is kiezen of delen. Alleen is het voor de dev's van crysis niet echt makkelijk aangezien de game enorm gehyped word, dus willen ze ook alles uit de kast halen.
Maar we zullen zien, ik ben er zeker van dat Unreal Tournament 3, Asassins Creed, Brothers in Arms: Hell's Highway, Gears of War, Team Fotress 2, Half life 2: Episode 2 en alle andere games zeker niet onderdoen voor crysis. Het is alleen enorm druk kwa releases, iedere game heeft wel een mega cool aspect. Of het nu grafisch is of de gameplay van het spel.
En btw, als je alle posts van developers van crytek nachecked op het beta forum zegt 9/10:
*beetje krom omschreven, maar zo zeiden ze het ongeveerWhen we play, we play in our own time. We dont have time to play around with these very tight deadlines and big buglists.
Ik heb ook een stiekem vermoeden dat het tegen gaat vallen als een gek. Helemaal de mensen (waaronder ik) die eerder dit jaar een nieuwe pc hebben aangeschaft in de veronderstelling dit spel goed te kunnen draaien.murky123 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:26:
We zullen zien maar ergens heb ik een onderbuik gevoel dat UT 3 me 10x meer zal bevallen ook kwa hoe goed het loopt op mijn pc
Mjah.. wat is tegenvallen.. Ik speel straks miss alles net op High en ben een zeer gelukkig mens. Anderen die zijn dan weer flink bedroefd gaan liggen balen..
Het spel blijft gewoon hetzelfde uiteidelijk hoor.. alleen een wat meer geblokte schaduw of wat dan ook. Ik heb online niet eens de tijd om daar op te letten
Neem C&C3 bijv. die speelde ik eerst op medium en nu met nieuwe systeem very high.. De game is er niet leuker op geworden ofzo.
Moet overigens wel zeggen dat het demofilmpje hier boven wel veel verschillen toont met Crysis op mijn beeld lol maarja heb ook geen 4000 euro graka.
Het spel blijft gewoon hetzelfde uiteidelijk hoor.. alleen een wat meer geblokte schaduw of wat dan ook. Ik heb online niet eens de tijd om daar op te letten
Neem C&C3 bijv. die speelde ik eerst op medium en nu met nieuwe systeem very high.. De game is er niet leuker op geworden ofzo.
Moet overigens wel zeggen dat het demofilmpje hier boven wel veel verschillen toont met Crysis op mijn beeld lol maarja heb ook geen 4000 euro graka.
dat pc hem nu niet trekken of nog niet lekker is een tijdelijk probleem.
En het word inderdaad super druk met al die games. niet normaal.
ff offtopic nof 10 minuten en ik speel Halflife epsiode 2
op me 360 dan
of en dan is ook de nieuwe FEAR files demo klaar.... keuzes..
En het word inderdaad super druk met al die games. niet normaal.
ff offtopic nof 10 minuten en ik speel Halflife epsiode 2
of en dan is ook de nieuwe FEAR files demo klaar.... keuzes..
[ Voor 15% gewijzigd door darkphoenix op 10-10-2007 00:22 ]
AAAAaaaargh. Crysis - full version - gaat voor véél slaaptekort zorgen! Als de buggy beta dat al doet!
Je moet echt geluk hebben om op een goeie server terecht te komen, en dan is het superleuk
Je moet echt geluk hebben om op een goeie server terecht te komen, en dan is het superleuk
Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken over dat het niet goed loopt op de tegenwoordige hardware hoor. Ik speel de beta goed op 1024x768, met alles op high. In een half vol server gemiddeld zo'n 30 frames. (Vaak wel wat meer) En dit is nog maar de beta, dus met de full release game zou het echt wel wat beter gaan lopen denk ik zo.
1024x786 is alleen niet echt een accpetabele resolutie bij gamen. Helemaal niet als je een 19'' scherm of groter hebt. Zelfs met AA op max heb je dan nog blokkig beeld. Dat werkt altijd in je nadeel als er mensen zijn op de server die een hogere resolutie kunnen draaien.
[ Voor 39% gewijzigd door Bram77 op 10-10-2007 10:09 ]
Verwijderd
Tenzij je CS1.6 speelt, dan is hoe lager de resolutie toch wel beter qua aim vind ik
maar voor zon spel zou het idd wel mooi zijn alles @ max te kunnen draaien. Het pracht en praal gehalte ligt ook een stuk hoger hier he
Ow, ik had gisteren een ontzettende blunder
Zie ik een tank staan en spring er snel in nog want hij begon al te rijden. Was mn eerste keer dat ik dat ging mee maken blijkt dat ik controle heb over de loop (of heeft iedereen dat in de tank?) en uit reflex denk ik 'vet!' en klik ik, al mn teammates dood 
Wat ik trouwens niet snap, ik had laatst een precision rifle gekocht en een sniper scope maar ik kon helemala niet zoomen, moet ik zo'n ding nog installeren er op zelf of hoe werkt dat?

Wat ik trouwens niet snap, ik had laatst een precision rifle gekocht en een sniper scope maar ik kon helemala niet zoomen, moet ik zo'n ding nog installeren er op zelf of hoe werkt dat?
je moet op c drukken op je scope te installeren.
Hij staat standaard op 4x en weet niet of je verder kan zoomen.
Mij lijkt het namelijk van wel.. met scrollwheel zou wel handig zijn, maar dan wissel je van wapen.
Hoe hebben jullie btw je keybaord setup?
Scrollwiel indrukken is bij mij suit-con, muisbut4 = granaat en muis5 = purchase.
Ben een beetje aan het uitproberen wat ik nou het fijnst vind maar maak er wel blunder mee.
Had nl. eerst muis4 voor suit en had granaten gekocht in de bunker en wilde mijn suit veranderen naar cloak met muis4, dus gooide een granaat in de bunker bij mn teammates
Mij lijkt het namelijk van wel.. met scrollwheel zou wel handig zijn, maar dan wissel je van wapen.
Hoe hebben jullie btw je keybaord setup?
Scrollwiel indrukken is bij mij suit-con, muisbut4 = granaat en muis5 = purchase.
Ben een beetje aan het uitproberen wat ik nou het fijnst vind maar maak er wel blunder mee.
Had nl. eerst muis4 voor suit en had granaten gekocht in de bunker en wilde mijn suit veranderen naar cloak met muis4, dus gooide een granaat in de bunker bij mn teammates
Officiele systeemeisen crysis bekend:
nieuws: Ontwikkelaar Crytek maakt systeemeisen Crysis bekend
Minimum System Requirements:
OS--Windows XP or Windows Vista
Processor--2.8GHz or faster (XP); 3.2GHz or faster* (Vista)
Memory--1GB RAM or 1.5GB RAM (Vista)
Video Card--256MB**
Hard Drive--12GB
Sound Card DirectX 9.0c compatible
* Supported Processors: Intel Pentium 4 2.8GHz (3.2GHz for Vista) or faster, Intel Core 2GHz (2.2GHz for Vista) or faster, and other similar CPUs.
** Supported chipsets: NVIDIA GeForce 6800 GT + or similar GPUs. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Integrated chipsets are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.
Recommended System Requirements:
OS--Windows XP / Vista
Processor--Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz
Memory--2GB RAM
GPU--NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar
nieuws: Ontwikkelaar Crytek maakt systeemeisen Crysis bekend
Minimum System Requirements:
OS--Windows XP or Windows Vista
Processor--2.8GHz or faster (XP); 3.2GHz or faster* (Vista)
Memory--1GB RAM or 1.5GB RAM (Vista)
Video Card--256MB**
Hard Drive--12GB
Sound Card DirectX 9.0c compatible
* Supported Processors: Intel Pentium 4 2.8GHz (3.2GHz for Vista) or faster, Intel Core 2GHz (2.2GHz for Vista) or faster, and other similar CPUs.
** Supported chipsets: NVIDIA GeForce 6800 GT + or similar GPUs. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Integrated chipsets are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.
Recommended System Requirements:
OS--Windows XP / Vista
Processor--Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz
Memory--2GB RAM
GPU--NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar
[ Voor 71% gewijzigd door r.marijnissen op 10-10-2007 11:22 ]
Ja je kan met het scrollwiel veranderen van 4x zoom naar 10x...Floris-K schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:36:
je moet op c drukken op je scope te installeren.
2e post hierboven is een beetje mosterd na de maaltijd.
Is namelijk al eerder benoemd een pagina terug.
Voor de rest is het voor de beta mensen misschien handig om te weten dat je
in bunkers kan spawnen ipv alleen het hoofdkwartier. Ik kwam daar onlangs achter. Druk op m en kies dan een bunker in eigen beheer. Daarna spawnen en klaar is kees. Pas wel op dat de vijand niet in de buurt is anders kan je wel eens beschoten worden terwijl je wapens aanschaft. Is mij helaas al 2 keer overkomen en dat is vrij zuur.
Is namelijk al eerder benoemd een pagina terug.
in bunkers kan spawnen ipv alleen het hoofdkwartier. Ik kwam daar onlangs achter. Druk op m en kies dan een bunker in eigen beheer. Daarna spawnen en klaar is kees. Pas wel op dat de vijand niet in de buurt is anders kan je wel eens beschoten worden terwijl je wapens aanschaft. Is mij helaas al 2 keer overkomen en dat is vrij zuur.
hmm dan moet ik toch ff mijn instellingen nalopen, want bij mij gaat ie naar een ander wapen toe.Odysseus1985 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:46:
[...]
Ja je kan met het scrollwiel veranderen van 4x zoom naar 10x...
Zoomen kan denk ik ook alleen met de super sniper scope, toch?
@broodje:Over mosterd na de maaltijd gesproken. Dat stadium ben ik(en ik denk de meeste tweakers hier ook al) al lang voorbij. Tip voor je.. concentreet je eerst op de alien crash sites om energie op te wekken en daarna pas prototype factory. Soms vallen ze op een server met zijn allen meteen protoype fact. aan en houden ze die constant bezet, terwijl je er in het begin vrij weinig aan hebt imho..
[ Voor 36% gewijzigd door AndereKoekoek op 10-10-2007 12:09 ]
Verwijderd
broodjepoep schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:58:
in bunkers kan spawnen ipv alleen het hoofdkwartier. Ik kwam daar onlangs achter. Druk op m en kies dan een bunker in eigen beheer. Daarna spawnen en klaar is kees.
Ik heb het nog niet zo vaak kunnen spelen (druk druk)Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:34:
[...]
Sorry maar als je dat nog niet wist....
dus vandaar. Maar het is inderdaad wel een openbaring
edit. Misschien nog tips voor me. Of ik moet een bril om beter te mikken
of de meeste hebben betere wapens waardoor ik ieder keer het loodje leg.
Ik schiet evenveel kogels op het hoofd af en zit in armor mode maar toch weten de meeste mij bij een directe confrontatie te doden. Wat doe ik niet goed?
[ Voor 35% gewijzigd door Orion op 10-10-2007 13:28 ]
Tot 10x inzoomen kan inderdaad alleen met de Sniperscope.Floris-K schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:07:
[...]
hmm dan moet ik toch ff mijn instellingen nalopen, want bij mij gaat ie naar een ander wapen toe.
Zoomen kan denk ik ook alleen met de super sniper scope, toch?
@broodje:Over mosterd na de maaltijd gesproken. Dat stadium ben ik(en ik denk de meeste tweakers hier ook al) al lang voorbij. Tip voor je.. concentreet je eerst op de alien crash sites om energie op te wekken en daarna pas prototype factory. Soms vallen ze op een server met zijn allen meteen protoype fact. aan en houden ze die constant bezet, terwijl je er in het begin vrij weinig aan hebt imho..
En over dat eerst de energy sites...het is heel erg vervelend dat mensen niet de moeite nemen om te leren. Zonder energy kun je namelijk niets met de prototype facility, maar de helft van de spelers wilde alleen een key voor de eye-candy en neemt niet de moeite om a. kennis te nemen van de strategie van het spel en b. ze zitten alleen maar te zeuren over bugs etc. Het is een beta damnit...
Verwijderd
niet allen mensen hebben de hele dag tijd om spelletjes te spelenVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:34:
[...]
Sorry maar als je dat nog niet wist....

had je systeem misschien paddo´s gegegeten ofzo. Ziet er erg funky uit.Veen schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:43:
Nou, net eens ff de MPbeta geprobeerd maar dat wou niet echt lekker gaan
klik voor screenie
Zo zag het er bij mij ook de eerste keer uit maar na een minuutje was het ineens normaal.
Heb nu af en toe alleen nog van die flashes soms dat een boom geel wordt ofzo
Heb nu af en toe alleen nog van die flashes soms dat een boom geel wordt ofzo
Nou nog 1 keer dan..
Je moet met de shader instellingen spelen om dit goed te krijgen.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Nou nog 1 keer dan ... je moet helemaal niets anders dan het spel gewoon lang genoeg spelen. Normaal zouden na 2 minuten alle shaders voor alle oppervlakken geladen moeten zijn, maar op sommige systemen wil dit wat langer duren...Falcon schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:26:
Nou nog 1 keer dan..
Verwijderd
Ik speel het amper de laatste tijd, maar meestal neem ik de controls etc. even door als ik begin met een gameVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:24:
[...]
niet allen mensen hebben de hele dag tijd om spelletjes te spelen
maar daar staat niets in over de mogelijkheid te kunnen spawnen ergens anders dan in het hoofdkwartier. Dank uVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:10:
[...]
Ik speel het amper de laatste tijd, maar meestal neem ik de controls etc. even door als ik begin met een game
Weten jullie of er nog een extra batch van beta keys komt? Want over een paar dagen krijg ik m'n nieuwe systeem en zou het spel erg graag willen proberen. Of heeft iemand nog een key over die hem toch niet gebruikt omdat z'n pc et niet trekt?
Weet je zeker dat het niet wordt behandeld in de tutorial?broodjepoep schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:15:
[...]
maar daar staat niets in over de mogelijkheid te kunnen spawnen ergens anders dan in het hoofdkwartier. Dank u
Heb die zelf ook niet gevolgd, maar al spelende veel zelf uitgevonden.
En volgens mij komt er niet nog een batch met keys. De servers zitten goed vol, dus de data van het testen komt overvloedig binnen bij Crytek. De game komt er ook over maandje aan, dus zal ook wel niet gek lang duren voor er een officiele demo zal komen denk ik
De officiele demo is van 26 september uitgesteld naar 26 oktober. Over tweeëneenhalve week zou deze dus uit moeten komen. Een batch met keys lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk.Floris-K schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:24:
[...]
Weet je zeker dat het niet wordt behandeld in de tutorial?
Heb die zelf ook niet gevolgd, maar al spelende veel zelf uitgevonden.
En volgens mij komt er niet nog een batch met keys. De servers zitten goed vol, dus de data van het testen komt overvloedig binnen bij Crytek. De game komt er ook over maandje aan, dus zal ook wel niet gek lang duren voor er een officiele demo zal komen denk ik
Ik geloof dat dit echter om een SP demo gaat. Terwijk de beta MP is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees deze post heel goed door voordat je in dit topic post!
Lees deze post heel goed door voordat je in dit topic post!